Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Barcelona komt in actie en praat reeds met zaakwaarnemer Guido Albers’

Laatste update:

Donny van de Beek lijkt de eerste grote aanwinst te moeten worden van Ronald Koeman bij Barcelona. Spaanse media maakten maandagavond al melding van de interesse van de Catalanen in de middenvelder van Ajax. De doorgaans betrouwbare transferexpert Nicolò Schira stelt dinsdagavond dat de gesprekken tussen Barcelona en Guido Albers, de zaakwaarnemer van de Oranje-international, over een eventuele overgang inmiddels gaande zijn.

Van de Beek zou het middenveld van Barcelona, dat het afgelopen seizoen onder de ontslagen Quique Setién matig presteerde, van nieuwe impulsen moeten voorzien. De middenvelder van Ajax staat al maanden op de nominatie om een transfer te maken, maar de laatste weken is het rustig rond zijn persoon. Eerder toonden zowel Real Madrid als Manchester United volgens De Telegraaf concrete belangstelling.

Ronald Koeman naar Barcelona: 'Veel hangt af van het instapmoment'

Al vorig jaar zomer leek Real Madrid de volgende bestemming van de 23-jarige Van de Beek te worden. Waar Frenkie de Jong en Matthijs de Ligt weggingen, bleef Van de Beek echter actief in de Johan Cruijff ArenA. Volgens De Telegraaf bereikte Real begin dit jaar alsnog overeenstemming met Ajax over een transfersom van vijftig miljoen euro voor de Oranje-international. Door de coronacrisis besloot de Koninklijke echter om de transfer af te laten ketsen.

Begin juni bracht het Nederlandse dagblad vervolgens het nieuws dat Manchester United wilde profiteren van de situatie. The Red Devils zouden bereid zijn om aan de vraagprijs van vijftig miljoen euro te voldoen, waardoor niets een overgang meer in de weg leek te kunnen staan. Manchester United besloot in de maanden die volgde echter niet door te pakken, waardoor Van de Beek met Ajax aan de voorbereiding op het nieuwe seizoen is begonnen. De aanvallende middenvelder ligt nog twee seizoenen vast.

Alfredo Martínez, journalist van radiozender Onda Cero, verzekert eveneens dat Van de Beek een van de spelers is waar Koeman bij Barcelona met oog op de komende voetbaljaargang om heeft gevraagd. Martínez stelt dat Barcelona de transferwaarde van de middenvelder op 25 tot 30 miljoen euro schat, al is maar de vraag of Ajax dezelfde mening is toegedaan.

Is Donny van de Beek van toegevoegde waarde voor Barcelona?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

van den Beek is de perfecte speler om van Barca een echte subtopper te maken.

17 augustus 2020 om 23:05

Hahahahahahahahah wat een prachtige reactie, helemaal met je eens. Van de Beek is lang niet goed genoeg voor de Europese top. Een club als Napoli, Dortmund, Spurs Zou wat beter zijn, als het daar ook lukt, misschien dan kijken naar nog een stap hoger.

17 augustus 2020 om 23:06

Grappig dit. Koeman gebruikt Donny niet eens bij oranje maar wil hem juist voor Barca gebruiken.. Mocht dit echt waar zijn dan doet hij dit puur in het belang voor het Nlse elftal en niet voor Barca. Barca mist al veel creatieve spelers op dat middenveld dan komen ze eerst uit bij vd Beek.

18 augustus 2020 om 19:35

Ja, want Koeman of Oranje heeft er baat bij dat een speler als Donny zijn wedstrijdritme en vorm verliest... Donny is een type speler en speler met specifieke kwaliteiten die Barcelona mist.

18 augustus 2020 om 19:38

Zoals?

18 augustus 2020 om 20:04

Van de Beek is een lopende speler, iets dat hij liet zien met groot resultaat in 2018/2019 in the Champions League. Terwijl De Jong zich op zijn Ajax positie terug zal gaan vinden (wat Koeman gaat doen, daar heb ik geen twijfel over), zal Van de Beek die loopacties maken op het middenveld die Barça ongelooflijk heeft gemist in het afgelopen jaar. Ik bedoel, de opstelling van het Catalaanse middenveld tegen Bayern was om van te janken.

18 augustus 2020 om 20:35

Loopvermogen, slimme loopacties, duelkracht, energie, scorend vermogen, diepgang... Van de Beek zal echt geen Messias zijn en voor de basis komt hij qua niveau misschien tekort, maar het is wel het type speler dat Barça goed kan gebruiken en het verschil kan maken in sommige duels. Zeker in een ploeg die nog beter is dan Ajax, kunnen zulke gasten nog beter presteren.

17 augustus 2020 om 23:08

Hopelijk denken alle clubs daar zo over, laat hem maar lekker hier blijven. Al ben ik het met je eens dat hij momenteel nog tekort komt voor de absolute top.

17 augustus 2020 om 23:10

Zat meer te denken aan gini. Die leek in oranje wel een klik te hebben met frenkie en heeft aangetoond echte wereldtop te zijn. Vd beek is zeker geen slechte speler, alleen is gini wel een stuk verder imo

18 augustus 2020 om 08:07

Gini is ook 29, Donny is 23. Zit nog veel rek in denk ik.

18 augustus 2020 om 21:20

helemaal waar! Maar er moeten spelers komen die er direct staan, ik betwijfel of vd beek daar al is.

18 augustus 2020 om 22:48

Gini heeft een contract bij Liverpool en kost zeker 75 miljoen. Als hij al wilt. Donny wordt misschien wel beter en kost 40. Ik snap de keuze wel

17 augustus 2020 om 23:21

Gelukkig ben jij geen trainer. Koeman heeft groot gelijk. Met Van de Beek haalt hij een geweldige speler in huis voor Barcelona.

17 augustus 2020 om 23:37

Messi en vd Beek zouden een geweldig duo zijn, ik zie het helemaal voor me die loopacties van Donny en dan de korte combinaties tussen hem en Messi, en de geniale balletjes als eindpass op hem van Messi. Messi loopt ook niet veel, Donny heeft ook het loopvermogen om dat voor hem op te knappen. Hij is overigens ook pas 23, heeft laten zien dat hij het hoogste niveau aan kan, wat wil je dan nog meer bij Barca?

17 augustus 2020 om 23:40

Ik vind vd Beek een prima speler bij Ajax. Hij werkt hard en kan met goeie mensen om zich heen nuttig zijn. Ik betwijfel toch of hij het niveau van Barca aankan. Kijk naar Frenkie de Jong, die veel meer uitblonk bij Ajax en het bij Barca toch zwaar had in het begin.

18 augustus 2020 om 03:09

Hoezo kan PSG wel een Gueye met Neymar en Mbappe laten spelen maar Barca vdBeek niet met Messi? VdBeek is een speler die in grote wedstrijden bepalend is. Tottenham, Real enzovoort. Altijd veel gebash op spelers van het eigen land. Wat een klaag cultuur. Of zal het aan Ajax liggen?

18 augustus 2020 om 03:57

Bam!!! Vol geraakt. Dat eeuwige neerhalen van jongens met heel veel potentie. Gek dat de toptrainers het wel in van de Beek zien zitten.

18 augustus 2020 om 04:05

V de beek is wel een loper en team player. Kunnen ze nu goed gebruiken

18 augustus 2020 om 04:35

Daarom liet koeman hem ook zoveel spelen in oranje......

18 augustus 2020 om 08:25

Van de Beek is een lachertje, een klaasen 2.0 dit gaat noooooooit gebeuren, durf ik mijn hele bankrekening voor te wedden. Zet aub jullie ajax bril af!

18 augustus 2020 om 12:57

Gek dat de toptrainers het wel in hem zien... jezus kerel dit is een journalist. Als de toptrainers het in hem zagen speelde hij allang onder een toptrainer. Geruchten in de media zijn er zat, concrete interesse blijft keer op keer uit. Ergo, ze zien het niet in hem

18 augustus 2020 om 19:36

Als je 0 euro op je bankrekening hebt, heb je ook weinig te vrezen.

17 augustus 2020 om 23:33

Inderdaad Van de Beek is dan echt de kers op de taart. Van de Beek is niet eens goed genoeg voor Dortmund of Leipzig. Dan wil je hem naar Barca brengen, hou toch op met die onzin man.

17 augustus 2020 om 23:48

Toch denk ik dat Van de Beek het niet minder zou doen dan de meeste middenvelders daar. Hii blijft wel 90 minuten gaan. Messi die loopt nog maar 3 kilometer en Busquets staat het liefst de hele wedstrijd op de middenstip. Gasten als Van de Beek zijn denk ik de meest irritante spelers om tegen te voetballen en de meest nuttige. Beetje zoals Muller bij Bayern. Geen 10 om je vingers bij af te likken, maar wel een echte teamspeler die nooit verzaakt en vaak op de goede plek staat.

18 augustus 2020 om 00:26

‘niet minder doen’ wil dus ook niet zeggen dat hij waarde toe gaat voegen.

18 augustus 2020 om 00:57

Haha niet goed genoeg voor Dortmund of Leipzig zegt die. Alweer zijn optredens in de CL vergeten?

18 augustus 2020 om 08:00

Het laatste optreden in de CL is niemand vergeten.....Ajax werd in de groepsfase uitgeschakeld met Donny erin.

18 augustus 2020 om 20:41

Ook met Ziyech, Onana en Tagliafico.

17 augustus 2020 om 23:42

Geen verstand van voetbal, Donny is gewoon de meest complete voetballer van Oranje. Die jongen is technisch, onvermoeibaar, doelgericht en iets wat niemand heeft in Oranje altijd aanspeelbaar. Als je steekpaas bij iemand 100 procent aankomt dan is dat wel Donny.

18 augustus 2020 om 00:34

Sommige mensen hier snappen niet dat iemand geen de bruyne hoeft te zijn om goed in een topploeg te passen. Al die gasten van liverpool waren voorheen ook niet super bijzonder. Een coutinho of griezman is individueel dan wel topniveau, maar blijken tot nu toe nog niet in het team te passen. Een donny is op zichzelf misschien geen sprankelende wereldtopper, maar wel een speler die barca beter zou maken. Brengt idd loopvermogen, aansluiting vanuit het middenveld met zijn loopacties de 16 in, scorend vermogen vanuit het middenveld, kan mee in het spel gezien zijn tijd bij ajax, goede basistechniek en kan zich nog prima verder ontwikkelen.

18 augustus 2020 om 03:11

Dat is de grap van deze site, allemaal mensen die analisten van tv nalullen of mensen die succes-supporters zijn. Als je vorige jaar zou beweren dat Leipzig of Lyon dit jaar de halve finale zou halen dan hadden ze je uitgemaakt voor een gek. Terwijl Lyon altijd een grote club is geweest en vroeger elk jaar halve finale CL kwam met spelers als Juninho en Lisandro Lopez denken ze dat het vandaag allemaal toeval is. Lyon subtop noemen of Donny subtop noemen, je word gewoon ziek van die reacties hier.

18 augustus 2020 om 05:53

Okay YusufCesin.. en ondertussen roep jij in een reactie bij het artikel van David Silva dat Sneijder 100x beter was dan Robben en dat Robben een slecht schot heeft. En jij "word gewoon ziek van die reacties hier" haha 😂

18 augustus 2020 om 06:57

Dus jij vind dat Robben beter is als Sneijder, een tweebenige voetballer die op meest kritieke momenten de wedstrijd naar zich toetrok plus die zijn teamgenoten beter laat spelen. Wat een kijk op voetbal zeg. Waarom lul je uit je nek met slecht schot zoiets heb ik niet gezegd. Ik zei hij is een net-niet speler. Ik zei Silva Ozil Robben worden zenuwachtig voor de goal vooral op belangrijke momenten. Dan lopen mensen schaamteloos nog te zeggen dat een Silva netzo goed als Iniesta was in z’n prime. Je moet geen woorden in me mond leggen met Robben had een slecht schot ga beter begrijpend lezen voordat je wat te zeggen heb.

18 augustus 2020 om 11:10

Los van de discussie of Robben beter was dan Sneijder, is de uitspraak dat Sneijder 100x beter is dan Robben een perfect voorbeeld van uit je nek lullen.

18 augustus 2020 om 11:15

"Silva heeft altijd een hele slechte traptechniek gehad, krachteloze schoten en missen van open kansen. Zo is Ozil en zo is Sterling en zo is Robben en zo is Di Maria en zo is Vinicius. Ze zijn het net niet." Jouw opmerking over begrijpend lezen slaat trouwens nergens op. Je geeft aan dat David Silva een slechte traptechniek heeft en krachteloze schoten en in de volgende zin zeg je dat, o.a., Robben "zo is". "Zo" gaat uiteraard over de zin vlak daarvoor waarin je het over schieten hebt.

18 augustus 2020 om 16:31

Als jij het uit z’n context wilt halen Prima jonge ga dan ook kijken op wat en wie ik heb gereageerd. Al deze spelers schopten vaker de gras dan de bal. Dat jij niet weet wie er bij de allerbesten horen is niet mijn probleem maar ik zou als ik jou was stoppen met voetbal kijken als je hun toppers vind.

18 augustus 2020 om 21:27

Meest complete voetballer van Oranje pfff. Terwijl er ene Giorginio Wijnaldum rondloopt die wel 4 klassrd beter is dab Donnie. Dat bedoelen we met de overhype van die degelijke spelee Donnie. Giorginio is completer dan Donnie.

18 augustus 2020 om 22:05

Ja tuurlijk je hebt gelijk gini is echt compleet en momenteel beter maar Donny heeft ook alles en is in potentie beter. Ik heb bij PSV heel veel slechte wedstrijden van Gini gezien toen hij op jonge leeftijd was, hij kwam na zijn blessure als een heel ander voetballer terug maar van Donny heb ik weinig slechte wedstrijden gezien. Wat je zegt klopt maar ik bedoel heel wat anders te zeggen. Ik bedoel gewoon dat Donny bij Real of Barca niet misstaat dat ik dan overdrijf met meest complete moet je niet verkeerd begrijpen maar waar ik naar toe wil. Je maakt een heel ander discussie van terwijl mensen een topspeler als Donny onderschatten ja dan heb ik wel de neiging om het sterker uit te drukken als ik die man moet ophemelen.

18 augustus 2020 om 00:04

Ben PSV supporter maar wat is er mis met van den Beek. Ik vind hem juist een van de beste spelers van Ajax. Slim, behendig, technisch en maakt goede goals. Zit volgensmij ook een goede kop op.was ook een van de belangrijke schakels in de Champions League vorig jaar. Dus waarom zou hij niet slagen bij Barcelona.

18 augustus 2020 om 07:51

Hulde hulde. Eindelijk een reactie waar niet de clubvoorkeur de toon van de reactie bepaald. Het zou normaal moeten zijn, maar jouw reactie valt echt op.

18 augustus 2020 om 08:45

Projectie?
Misschien zijn er ontzettend veel Ajacieden die hun clubvoorkeur niet opzij kunnen zetten. OF alle andere voetbalfans hebben zo'n hekel aan Ajax dat ze daarom Donny niks vinden, dat kan natuurlijk ook.
Ik denk overigens dat hij het daar prima kan doen. Nuttige voetballer, een rolspeler. Zal geen superster worden EN de kans is er echt wel dat ie flopt. Komop, jij hebt hem ook gezien in het Nederlands elftal. Daar moet hij zijn eerste goede, beter gezegd zijn eerste niet slechte, wedstrijd nog spelen.

18 augustus 2020 om 15:13

Ik vind de voetballer van de Beek ook prima, maar wat er mis mee is, is dat hij bij Ajax speelt. Prima voetballer maar ook een irritant mannetje.

18 augustus 2020 om 00:04

Precies, bij Nl-elftal is van de Beek niet eens basisspeler. En dan wel goed genoeg voor Barcelona? Ik blijf er bij dat hij wordt overschat. Een ietwat betere versie van Klaassen.

18 augustus 2020 om 00:05

Blijkbaar hebben de laatste twee jaar Champions League voor jou te weinig bewijs geleverd dat het niet alleen om individuele kwaliteiten gaat.

Overschat imo, niet het niveau wat je moet nastreven ben wel van mening dat Barça een vergelijkbare diepgaande middenvelder nodig heeft maar Van de Beek is niet het niveau waar je naar toe moet streven. Geweldig 2018/19 gehad maar vond hem dit seizoen al een stuk minder.

17 augustus 2020 om 23:10

Hij zou wel echt een meerwaarde kunnen zijn denk ik, maar hoe die combinatie zou werken met Messi is me niet helemaal duidelijk. Die zou dan toch wel eens in zijn vaarwater terecht kunnen komen of hij zou echt heel hoog moeten staan als tweede spits. En dat deed hij ook wel eens bij Ajax, maar dat overtuigde me toch allerminst.

17 augustus 2020 om 23:40

Hoe kan je hem nou weer overschat noemen? Hij wordt juist door alles en iedereen onderschat ( Ajacieden niet mee geteld ). Heeft een goede techniek, loopt elke wedstrijd het meeste, staat op de juiste plek voor de goal en kan geweldig combinatievoetbal spelen.

17 augustus 2020 om 23:57

@el_guaje7 Ik denk dat Koeman als eerste Wijnaldum haalt. Die heeft niet bijgetekend bij L'pool. Club is ook bijna rond met Thiago. Dus lijkt me dat Wijnaldum vertrekt.

18 augustus 2020 om 09:50

Denk niet dat ze voor wijnaldum gaan ze willen bij barca juist verjongen dus lijkt me dat ze in dat grval eerder voor van de beek kiezen als wijnaldum

18 augustus 2020 om 13:01

Dan zal ik als ik jou was de wedstrijden tegen Chelsea, Lille en Valencia terug kijken. Dat ze niet door gingen, was ongelooflijk zuur na die 4-4 tegen Chelsea ( imo gewoon genaaid. Wat later ook bevestigd is door de Uefa) vd Beek is juist iemand die ze nodig hebben. Het feit dat Frenkie weer op zijn eigen positie gaat spelen, gaat al heel veel verschil maken. Puig, en vd Beek als links en Rechtshalf. Vd Beek beheerst heel erg het positiespel, is onvermoeibaar, weet als geen ander goed in de vrije ruimte te komen en te scoren, en is in de combinatie top. Nee het is geen de Bruyne, maar hij is imo jonger en niet minder dan Vidal, Rakitic, Pjanic, Alena. Vind een middenveld met Frenkie, Donny en Puig heel verfrissend met een hoop potentie. Of hij basisspeler gaat worden weet niemand, maar dar hij potentie heeft daar te slagen, 100% Zou het een slimme aankoop vinden, en nog voor een heel goede prijs ook.

18 augustus 2020 om 19:42

Als je als club er financieel zwaar voor staat is van de Beek wel de ideale aankoop. Onder de 25, relatief goedkoop, maar toch duur genoeg om mee aan te komen zetten als top transfer van de zomer. Of misschien dat de scouting nog wat uit de hoge hoed kan toveren, maar van Koeman's scoutingkennis hoef je niet meer te verwachten.

Pique, Rakitic, Sergi Roberto, Vidal, Rafinha, Dembele en Braithwaite verkopen. Daarnaast de jeugd laten doorstromen en een paar jonge talenten kopen zoals Donny van de Beek.

18 augustus 2020 om 00:20

Ook Busquets verkopen!

Tadic op 10. Suarez naar Ajax + 30 miljoen. Prima deal.

Misschien ligt het aan mij, maar ik kan me niet voorstellen dat al die media, nog vóórdat Koeman überhaupt is aangesteld, aan betrouwbare informatie kunnen komen over zijn transferwensen. Schoolvoorbeeld van 'voor de muziek uit lopen' als je het mij vraagt.

17 augustus 2020 om 23:06

Gaan nog genoeg spelers volgen. Wijnaldum, depay Promes, de ligt, hateboer etc zullen wel voorbijkomen. Wanhopig kranten verkopen

17 augustus 2020 om 23:20

Ik wil weten wie de PR doet voor Donny, die mensen werken overuren 😂

Daar geloof ik werkelijk niks van. En als het gebeurt zou dat fantastisch zijn (voor Ajax en Donny).

18 augustus 2020 om 06:52

Nee geloof jij daar niets van? Hoe kan het toch dat ik dat al had gedacht. Ik vind je reactie nog zeer mild. Je gebruikt dit nieuws niet eens om een uitgebreide klaagzang over Donny te beginnen.

Als Koeman het echt wordt, gaat dit natuurlijk wel interessant worden. Wie neemt hij mee? Van de beek lijkt een optie, weet niet of hij zich daar in de basis kan spelen. Je hebt natuurlijk nog Busquets, Puig en de Jong daarnaast komt pjanic er nog bij. Ik denk dat Koeman ook wel Memphis zou willen halen. Heeft veel vertrouwen in hem getoond bij Oranje en hem erg belangrijk gemaakt. Of hij het niveau aankan is dan wel de vraag.

Ik gun Koeman daar trainer te worden en successen te behalen maar nou gaan we hetzelfde zien als van gaal destijds bij barca, alleen maar Nederlanders halen. Weg met die onzin. Donny is niet goed genoeg voor het niveau dat Barça zou moeten nastreven.

17 augustus 2020 om 23:04

Rustig, het is maar een gerucht dat pas net naar boven komt.zou jij het erg vinden als Virgil naar Barca zou gaan of zo?

17 augustus 2020 om 23:07

Virgil zou ik graag zien, maar straks krijg je hateboer, de roon, cillesin erbij en daar pas ik voor. Dat is wat Louis deed en koeman was toen assistent, vandaar mijn angst

17 augustus 2020 om 23:07

Virgil naar Barca zou een begrijpelijke keuze van Koeman zijn.

17 augustus 2020 om 23:12

gini zou nog wel wat kunnen toevoegen en heeft aangetoond een klik met frenkie te hebben. Verder kan virgil indd echt wat toevoegen.

17 augustus 2020 om 23:12

Babel is denk ik zijn koffers al aan het pakken Maar denk dat het wel gaat meevallen. Al zouden een Wijnaldum en De Vrij bijvoorbeeld welkome versterkingen zijn voor Barca.

17 augustus 2020 om 23:14

koeman en de vrij lijken elkaar niet zo te liggen. Stefan verdiende ook echt een plek in oranje met zijn sterke spel in Italië en zelfs bij Feyenoord leek Ronald niet altijd het volle vertrouwen te hebben

17 augustus 2020 om 23:21

Is mij bij Feyenoord eerlijk gezegd nooit opgevallen. Bij Oranje had hij inderdaad al lang de kans moeten krijgen, maar Koeman is een man van vastigheden. Dat zagen we ook met het stug vasthouden aan Cilissen (Bizot had best een kans mogen krijgen), De Roon en Babel.

Als je een deal wilt maken met Suarez dan misschien, maar dan nog lijkt het mij onzin. Ik vind Donny een goede speler hoor, echt wel een hele functionele goede voetballer. Maar hij moet Ajax meer op sleeptouw nemen en Koeman zette hem vrijwel nooit in de basis. Toch zal hij het beste begrijpen of Donny daar genoeg talent voor heeft en dat lijkt mij niet, in elk geval nog niet.

Haha, Koeman is nog niet eens aangesteld of de media weten al welke spelers hij zou willen? Ik heb zo het vermoeden dat dit de eerste is in een hele lange rij berichten over Nederlandse spelers die Koeman wil gaan halen. Met alle respect, maar als Barcelona weer terug wil naar hun topjaren dan moet je niet je geld uitgeven aan van de Beek. Dat is voor hem echt nog iets te hoog gegrepen ben ik bang.

Donny is leuk, maar toch niet bij Barca? Wat krijgen we straks, de keeper van Barca ligt eruit, dan Padt van Groningen halen? .

Verwacht eerder dat hij Memphis en De Ligt zal proberen te halen.

Bij Ajax valt voor Barcelona op dit moment niet veel te shoppen, tenzij je spelers voor de breedte wilt (dest, Tagliafico). Hadden ze een jaar geleden toe moeten slaan met De Ligt.

17 augustus 2020 om 23:24

Tagliafico zou op dit moment echt wel een versterking zijn voor Barcelona, gezien de matige backs die de clubs nu heeft. Alba wordt ouder en trager en Semedo zal na afgelopen week weinig vertrouwen hebben. Firpo is door het ijs gezakt.

18 augustus 2020 om 12:15

Ik denk idd dat hij Tagliafico zal halen.

Hij vond hem bij Oranje terecht niet goed genoeg voor de basis, met de Roon en Pröpper die allebei een streepje voor hadden. Ook moet hij zich in de wedstrijden die Van de Beek voor Oranje speelde zich net als ik groen en geel geërgerd hebben aan Donny. En dan ineens bij barca als topaankoop? Geloof er niks van. Dat is minimaal 60 miljoen die je veel beter kan besteden.

17 augustus 2020 om 23:24

Als de vraagprijs voor Donny minstens 60 miljoen is, speelt die heel zijn carrière bij Ajax.

17 augustus 2020 om 23:45

Gewoon Suarez + 20 miljoen voor Donny!

17 augustus 2020 om 23:47

Overmars zal hoog inzetten totdat Donny langzaamaan uit zijn contract loopt. Een relatief koopje zoals Bergwijn was van PSV krijg je van Ajax niet. Ik ben geen fan van Donny, maar wel van Overmars als TD.

18 augustus 2020 om 21:15

Hoezo was Bergwijn een koopje? 30-35 miljoen is gewoon een prima bedrag voor een speler uit een kleine competitie die internationaal nog niet veel heeft laten zien.als Ajax niet van Juve en Real had gewonnen in de CL had je ook zo 30 miljoen van die transfer fees af kunnen halen.en als je veel meer wil hebben dan heb je eigenlijk geen andere keus dan aan de internationale top te verkopen. Of vd Beek daar goed genoeg voor is zal moeten blijken, maar Bergwijn is het zeker nog niet.

Voor 50 miljoen moet koeman toch wel een betere vinden. Ik zou achterin beginnen en vol voor alaba gaan. Dat is een directe versterking en die had wel zin in barca of real las ik hier een paar keer .

VdB vind ik niet een speler die Barca naar een hoger plan tilt. Ben bang dat VDB meer een Klaassen is.
Hij heeft groot loopvermogen, maar mist technische finesse op de kleine ruimte en als je ziet hoeveel kansen hij krijgt en hoeveel hij er maakt, tsja lijkt hij meer op Immers.
Leuke stap voor hem, maar hij voegt niet meteen iets toe, hij zal er niet meteen staan en daar heeft Barca echt behoefte aan.

18 augustus 2020 om 09:59

Van de beek schiet er een hoop in en is dodelijk effectief in de 16. Veel kansen gemist ?? Waar en wanneer

18 augustus 2020 om 09:59

Van de beek schiet er een hoop in en is dodelijk effectief in de 16. Veel kansen gemist ?? Waar en wanneer

Als koeman al een nederlander wil halen dan denk ik toch echt dat hij voor depay gaat

Hij stelt hem in Oranje nooit op, dus lijkt me onwaarschijnlijk.

In Oranje onder Koeman geen basisklant , maar wel op het lijstje van Koeman als.die trainer bij Barca is.
Dan zou je denken dat Donny niet zo goed past in het systeem van Oranje . Dan mag je er ook vanuit gaan dat Koeman anders gaat spelen bij Barca dan bij ons Oranje .

Ik blijf het zeggen: zet bij barcelona de poppetjes eens op de juiste plaats aka Coutinho en Griezmann op hun positie en gun Puig meer speeltijd en je komt al een heel eind verder. Daarnaast moeten er wel een aantal spelers vertrekkeken en gerichte aankopen gedaan worden met ook op de toekomst. Met Trincao hebben ze er alvast een in de gelederen.

18 augustus 2020 om 01:55

Eens, die puig is echt een geweldige speler

Begint ie weer van de beek kopen nee man hij is toch geen speler van Bc kom op zeg

En we gaan maar verder met zo matige speler(op topclub niveau)na alleen maar topclubs toe te schrijven.

Ik denk dat van de beek een goeie schakel kan worden tussen het middenveld en de aanval bij barcelona en veel meer dieptegang kan creëren dan barca nu heeft

Lijkt me alleen een goede keuze als ze in het ajax-systeem gaan spelen. Dat zou ik trouwens sowieso doen als Barca zijnde, en ik vermoed dat Koeman hetzelfde van plan is. Gini is misschien nog wel geschikter voor die rol, maar op basis van leeftijd zou ik dit wel kunnen snappen.

Donny van de Beek is alleen qua "organiseren" en "lezen van voetbalwedstrijden minder dan Frenkie de Jong.Puur aan de bal vind ik Donny beduidend beter en dominanter dan Frenkie! M.a.w Ik hoop dat Donny bij Ajax blijft

Logisch! Donny is 1 van de beste middenvelders ter wereld! Hij beheerst aanvallend spel en verdedigend, heeft een ijzeren conditie en kan doelpunten maken, plus een wereldklasse techniek!

Vd beek Zou wel een goeie zijn voor Barça denk ik..veel loopvermogen, diepgang en drive.. dat missen ze nu wel eens.. plus heeft hij al met de jong gespeeld en die klik was er..met Messi denk ik wel een goeie combi. VD Beek prima speler. voor de haters, NL spelers
niet zo naar beneden halen.. beetje positiviteit!!

Zielig dit. Koeman is nog niet eens trainer van Barcelona, wil daar zelf nog niets over zeggen naar De Telegraaf weet wel al dat Koeman Van der Beek gaat halen? Journalistiek van lik mn reet, werkelijk waardeloos als je zo laag je werk denkt te moeten doen.

Ongelofelijk als dit waar zou zijn, dit soort spelers maken echt niet het verschil bij Barca. Bestaat niet...succes Koeman als je hierin gelooft

Als je fans zou vragen wat Barca nu nodig heeft op het middenveld is het toch met name scorend vermogen en lopen zonder bal/diepgang. Op zich zijn dit ook de kwaliteiten van Donny alleen is hij denk ik kwalitatief niet goed genoeg voor Barca. Ook niet iemand die de kar trekt, maar prima rendeert als het elftal goed draait. En je kan nou niet zeggen dat Barca als team lekker draait

Ach, waarom ook niet? Donny is een harde werker en iemand die echt een hele goede dienende speler kan zijn. Hij zou prima de rol van een Rakitic kunnen overnemen voor de helft van het salaris

Ik ben echt wel blij eigenlijk. Na 2 jaar mijn club met Donny in verband gebracht te zien worden lijkt hij niet alleen naar een andere club te verkassen maar nog eens naar een rivaal ook. Komt veel tekort voor de absolute top. Ongetwijfeld een handige speler om erbij te hebben maar niet voor de genoemde sommen

18 augustus 2020 om 20:11

Ik geloof er nog steeds niets van eerlijk gezegd. Nu het trucje met Real Madrid in de media droppen gefaald heeft doet het management van Donny hetzelfde met Barcelona. Als zelfs Coutinho niet op het middenveld mocht spelen bij Barcelona, waarom van de Beek dan wel?

In oranje krijgt hij nauwelijks vertouwen van Koeman en nu moet hij hem bij Barcelona gaan redden?

25 tot 30 miljoen dat is dan toch met suarez erbij mag ik hopen, anders zijn ze knettergek daar in Barcelona

Zou meteen een van de beste middenvelders zijn, is ook niet zo moeilijk als je concurrentie Vidal, Roberto of Rakitic heet. Neemt niet weg dat ik denk dat Barca meer zou moeten nastreven dan Donny.

Dan zou hij wel 2x per seizoen Getafe als tegenstander krijgen en andere irritante tegenstanders, hopen dat hij zich dan wel volwassen gedraagt. Al was dat bij Real ook.
Haha even zonder gekheid, ben wel benieuwd hoe hij het bij zo'n club zou doen. Twijfel altijd om zijn niveau, maar werkt ontzettend hard met veel loopvermogen en kent Frenkie goed.

18 augustus 2020 om 21:07

Misschien is dat harde werken wel waarom hij hem haalt. Als je Messi op wil blijven stellen zul je er iemand achter moeten hebben die het vuile werk op knapt. Daarnaast mist Barca scorend vermogen op het middenveld, dan vang je met vd Beek mogelijk twee vliegen in een klap.

Dan zou hij wel 2x per seizoen Getafe als tegenstander krijgen en andere irritante tegenstanders, hopen dat hij zich dan wel volwassen gedraagt. Al was dat bij Real ook.
Haha even zonder gekheid, ben wel benieuwd hoe hij het bij zo'n club zou doen. Twijfel altijd om zijn niveau, maar werkt ontzettend hard met veel loopvermogen en kent Frenkie goed.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren