Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Afgeketste transfer zit Álvarez nog steeds niet lekker: ‘Ik baal er enorm van’

Laatste update:

Het zit Edson Álvarez nog steeds niet lekker dat afgelopen zomer een transfer naar Chelsea werd afgeketst. De middenvelder van Ajax had de mogelijkheid om op de slotdag van de transferwindow voor vijftig miljoen euro de overstap te maken naar de Premier League, maar zag zijn club daar een stokje voor steken. In gesprek met ESPN spreekt de Mexicaan zijn onvrede uit.

"Er was interesse", erkent Álvarez. "We hadden nooit verwacht dat Chelsea nog een bod zou uitbrengen, dus het was een lastige situatie. Ajax kon geen kant op. De club kon niets meer doen. Er was verder geen speler meer op mijn positie. Ik heb natuurlijk gevochten voor zover ik kon, maar ik wilde dat ook weer niet teveel doen. Ik ken mijn verantwoordelijkheid binnen de club. Maar uiteindelijk ben je je ervan bewust dat alles verandert. Een betere competitie, een beter leven voor jezelf en de familie. Daar gaat het uiteindelijk om."

Álvarez had zichzelf dan ook wel in de Premier League zien spelen. Eens temeer omdat hij zijn familie daarmee een goede dienst had kunnen bewijzen. "Ik heb mezelf altijd voorgehouden dat ik hier ben vanwege mijn liefde voor het voetbal, maar ook voor mijn familie. Dat zij het goed hebben. Dat ik kan zorgen voor mijn kinderen en mijn ouders. Aan de andere kant motiveert het mij enorm, dat grote clubs mijn wedstrijden en acties in de gaten houden. Ik baal er enorm van, maar ben ervan overtuigd dat er vroeg of laat een grote club voor mij komt."

Bij een goed WK met Mexico bestaat de kans dat Álvarez opnieuw in de schijnwerpers komt te staan bij Europese topclubs. Sport wist vorige week te melden dat de middenvelder in de belangstelling staat van Barcelona. "De mogelijkheid is er deze winter, komende zomer, volgend jaar. Er zijn altijd mogelijkheden", stelt Álvarez. "Ik kan me alleen maar concentreren op Ajax. Als er een club komt, dan komt er een club. En anders komt die transfer wel een andere keer." Het contract van de Mexicaan loopt bij Ajax nog door tot medio 2025, waardoor de Amsterdammers een flinke transfersom kunnen vragen.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ik ergens toch ook. 55 miljoen voor hem is echt bizar veel. Hij heeft aangetoond erg belangrijk te kunnen zijn op verdedigend vlak. Echter vind ik hem dit seizoen erg zwak, zelfs verdedigend. Daarbij is hij in de grotere potjes zo zwak aan de bal... Wat mij betreft had ik hem voor die 55 mil zelf weggebracht.

29 oktober 2022 om 14:05

Helemaal mee eens voor dat Bedrag had je hem echt moeten verkopen. Dat is hij nooit waard en dit seizoen valt hij weer door de mand. Als het team lekker speelt doet hij leuk mee maar de kar trekken lukt hem zeker niet. Nu ga je nooit meer 50 miljoen voor hem krijgen.

29 oktober 2022 om 14:32

Is Alvarez een speler die de kar moet trekken dan?

29 oktober 2022 om 14:16

Wat ik juist bij Alvarez zie is dat ie aan de bal heel goed is als het tempo omhoog gaat en juist minder wordt zodra het tempo omlaag gaat. Die eerste 20 minuten tegen Liverpool speelde hij werkelijk fantastisch. Het lijkt wel alsof hij juist als het tempo lager is meer nadenkt en daardoor juist veel conservatiever gaat spelen en eerder het balletje breed of terug speelt en niet de man durft op te zoeken.

29 oktober 2022 om 14:39

Niet mee eens en zeker niet met de wetenschap dat 50% van je basis 11 is vertrokken! Als deze winter een bod komt is het anders, want je weet nu hoe je team ervoor staat, maar dat wist je in de zomer natuurlijk niet. Grillitisch is een prima vervanger voor Alvarez en tegen de mindere teams kun je zelfs Taylor daar kwijt!

Ik ben vooral heel blij dat deze transfer niet door is gegaan. Alvarez zou een hele dure en matige oplossing zijn voor een groot probleem binnen de Chelsea selectie, dus wat mij betreft is het helemaal top dat deze transfer niet doorgegaan is. Aan Zakaria zie je nu en vorig jaar bij Saul wat er gebeurt als de club een split second decision moet maken..

29 oktober 2022 om 13:52

Op bovenkant Europees subtop niveau heeft hij zich vorig jaar toch al bewezen in de CL? Kan dus best dat hij zich bij Chelsea verder zou ontwikkelen tot een bovenkant PL waardige middenvelder. Het is geen "sexy" speler die 3 man passeert maar kan ook voor een club als Chelsea heel nuttig zijn. De prijs laat ik even voor wat het is, dat is sws helemaal losgeslagen.

29 oktober 2022 om 14:56

Mwah, valt toch wel mee? Bovendien zal een nieuwe defensieve middenvelder Kante en Jorginho moeten vervangen. Dan heb je een absolute topspeler nodig of een speler die al gewend is aan de Premier League. Dat is Alvarez in beide gevallen niet!

29 oktober 2022 om 15:15

Wie zou je dan graag zien komen voor die positie? 100 miljoen euro Declan Rice?

29 oktober 2022 om 15:21

Ik heb liever Rice dan Alvarez. Verdedigend zeker even goed en tevens voetballend beter. Is gewend aan de intensiteit van de PL en is de laatste jaren een vaste waarde in de nationale team. Tevens zou Neves van de Wolves een leuke optie zijn.

29 oktober 2022 om 15:24

Rice is een optie ja, maar ik heb het idee dat dat niet gaat gebeuren.

29 oktober 2022 om 17:38

We slaan wel een beetje erg door. Alvarez is op zijn best degelijk en nuttig voor Ajax. Die heeft helemaal niets bij Chelsea te zoeken. Als een Ziyech al moeite heeft om aan te haken op dat niveau, dan wordt het nog vele malen lastiger voor hem. Als Alvarez al 50 miljoen moet kosten, dan is 100 miljoen voor Rice een koopje te noemen

29 oktober 2022 om 18:23

Want Ziyech en Alvarez zijn 1 op 1 met elkaar te vergelijken? Alvarez lijkt mij, in tegenstellingen tot Ziyech, zeer geschikt voor de Premier League. Het is natuurlijk afwachten op Alvarez dit tempo aan kan, maar in principe heeft hij alles om het gewoon te redden. Als je ziet dat Matic jarenlang een zeer gewaardeerde kracht was voor Chelsea zie ik niet in waarom Alvarez het niet zou kunnen doen.

29 oktober 2022 om 18:40

Matic was natuurlijk wel een of twee klassen beter. Die kon naast tegenhouden ook nog wat met een bal. Die had echt een prima techniek

29 oktober 2022 om 14:28

Wat is het probleem? Jullie hebben toch Ballon d’Or kandidaat Jorginho?

29 oktober 2022 om 14:54

En die kan geen 60 wedstrijden per jaar spelen. Bovendien lopen hij en Kante uit hun contract aankomende zomer..

''een betere competitie, een beter leven voor jezelf en de familie. Daar gaat het uiteindelijk om."

Een beter leven voor zijn familie? Heeft hij enig idee dat de meeste mensen op deze aardkloot 2000-4000 euro per maand verdienen en geen miljoenen? Alsof zijn familie ooit nog hoeft te werken....

29 oktober 2022 om 13:50

Wie zegt dat hij het financiële aspect bedoelt met een beter leven?

29 oktober 2022 om 13:57

Wat zou die anders bedoelen? Nederland is gelukkig nog net geen derdewereldland…

29 oktober 2022 om 13:57

NL is wel een van de slechtste landen om in te wonen. Oh wacht...

29 oktober 2022 om 14:08

Dat is het andere uiterste.

29 oktober 2022 om 14:18

Zijn familie spreekt Engels maar geen Nederlands? Ze laten hun kinderen liever opgroeien in een Spaanstalig of Engelstalig land?

29 oktober 2022 om 14:43

Daarnaast kan ik me voorstellen dat er in een stad als Londen meer cultuur uit zijn regio is.

29 oktober 2022 om 14:49

In London heb je geen Mexico town. Uiteindelijk draait het allemaal om geld.

29 oktober 2022 om 14:51

“Een beter leven” lees ik toch op zijn minst als deels financieel. Londen is een mooie stad, maar ook niet het verschil tussen een ghetto en de hemel. Ook in Nederland heb je prachtige huizen, steden en cultuur, als het daarom zou gaan.

29 oktober 2022 om 15:08

@futures Inderdaad geen mexico town maar wel een paar stukken waar veel spaanse en zuid amerikaanse winkels en restaurants bij elkaar zitten.
Zo heb je bij mij om de hoek bijvoorbeeld een spaanse school zitten.

29 oktober 2022 om 15:12

ojee, nederland heeft ook geen internationale scholen. verder spreekt er ook niemand nederlands..

29 oktober 2022 om 15:17

Zijn familie zal gewoon werken hoor, die hebben ook een eigen leven.

29 oktober 2022 om 15:32

@oreely internationale scholen geven les in het Engels, niet in het Spaans.

29 oktober 2022 om 16:15

ik zou liever in Londen wonen dan Nederland.

29 oktober 2022 om 18:39

In London kon hij in 5 jaar tijd zoveel verdienen dat hij en zn familie nooit meer hoeveel te werken. In Amsterdam zal dat nooit het geval zijn.

29 oktober 2022 om 19:14

Arsenal, Londen is echt bizar duur. Vrienden van me woonden daar, zij een hele goede baan bij een hele dure bank. Maar desondanks ging alles op aan de huur,school en kosten van leven. Alleen als je heel veel geld hebt is Londen mooier.

29 oktober 2022 om 13:59

Als ik de toekomst van mijn kids, kleinkinderen en achterkleinkinderen zou kunnen veiligstellen zou ik het ook doen. Jij niet dan?

Ik zie hier niet wat er precies mis mee is eerlijk gezegd. Paar verkeerde financiële keuzes en je bent gewoon weer waar je begon. Hij heeft ook nog niet zo heel veel verdiend in zijn carrière

29 oktober 2022 om 14:05

Als je van 3 miljoen naar 8 gaat dan verbeter je het leven van je familie toch ook?

29 oktober 2022 om 14:36

Als je al 3 miljoen verdient dan heb je die 8 helemaal niet nodig..... van 3 naar 8 miljoen is iets anders als van 3k naar 8k gaan he......

29 oktober 2022 om 14:43

Je hebt die 8k ook helemaal niet nodig.

29 oktober 2022 om 15:12

Nodig misschien niet, maar op maken lijkt me dan weer geen probleem. zeker in het geval van 3 miljoen per jaar. Je gaat er natuurlijk ook naar leven.

29 oktober 2022 om 14:06

@kaka_kaka,

Daar heeft hij toch groot gelijk in? Hij wil zo goed mogelijk voor zijn gezin zorgen, dat is toch helemaal niet iets slechts?
Hij heeft toch niks te maken met wat mensen hier gemiddeld verdienen?

29 oktober 2022 om 14:10

Ja, kan toch altijd beter? Dus jou zou als miljonair zijnde een miljard afslaan omdat je het al goed hebt?

29 oktober 2022 om 19:16

Ligt eraan Mokuku, wat je voor dat miljard moet doen. Als de plek waar ik moet wonen me niet aan zou staan, zou ik dat niet doen. Daar is het leven veel te kort voor.

29 oktober 2022 om 14:26

Hoe kom jij erbij dat het gemiddelde inkomen tussen 2000-4000 euro per maand ligt? Klopt misschien als je de 30 rijkste landen van de wereld pakt.

29 oktober 2022 om 14:27

De meeste mensen op deze aardkloot verdienen lang geen 2 tot 4k per maand. In nederland, daar worden zulke bedragen ongeveer per maand verdiend.

29 oktober 2022 om 17:35

Jij ook niet dus dat scheelt weer haha

29 oktober 2022 om 18:00

Hoe kom je erbij dat gemiddeld mensen dat bedrag. Erdienen? Gemiddelde inwoner van de wereld kan amper eten kopen voor zijn familie. Laat staan in luxe leven

29 oktober 2022 om 19:01

De meeste mensen op deze wereld verdienen of beter gezegd krijgen veel minder dan 2k per maand. De wereld is groot en het grootste deel van de mensen leeft echt van een schijntje. Die zouden willen dat ze 2k per maand verdienen. Verder wel redelijk eens met wat je schrijft. Met wat Alvarez hoeft z’n familie ook niet te werken. Al zou ik dat altijd aanraden om dat wel te doen.

Die is dus weg deze winter of uiterlijk na dit seizoen. Denk dat Zerrouki een prima vervanger voor hem kan zijn. Is door Ajax zelf opgeleid, zal dus weinig aanpassingstijd nodig hebben.

29 oktober 2022 om 14:07

Is Zerrouki bij Ajax opgeleid wow dit wist ik niet eens! Ja hem halen zou een goede goedkope oplossing zijn

29 oktober 2022 om 14:09

Of Tijani Reijnders.

29 oktober 2022 om 14:34

Nee, die AZ spelers mislukken steeds bij Ajax. Ook Wijndal doet het niet best tot nu toe. Is Ajax er toch weer ingetuind door weer voor een AZ speler te gaan.

29 oktober 2022 om 14:51

Die van twente slagen best regelmatig bij ajax.

29 oktober 2022 om 16:33

Ze krijgen daar nog nachtmerries van Bakircioglu en Wielaert 😉 van Bakircioglu vond ik wel jammer, maar dat Wielaert wegging daar stond ik bij te juichen 😂

Terecht dat ze een speler op de slotdag binnen houden als er al genoeg verkocht is en er al mega bedragen binnen zijn.
Keerzijde is echter dat hij op dit moment zeker geen 50 miljoen meer waard is vanwege zijn spel en kortere contractduur, maar dat zal niet zo'n pijn doen als je al miljoenen binnen hebt gehaald.

29 oktober 2022 om 13:51

Klopt, aan de andere kant als Ajax hem verkocht had hadden ze nu misschien niet 4 punten aan kop gestaan in de eredivisie.

Ik vind hem echt zo belangrijk als je ziet dat hij bijna in ze eentjuh verdedigd. Ik hoor alleen maar van iedereen gezeik op Alvarez Calvin Daley . Maar meneer Timber loopt met de bal naar de 16 verliest de bal daar en dan loopt terug inplaats van terug rennen.. daar stoor ik me nog het meest aan...

29 oktober 2022 om 13:55

Ja daar kijken ze nooit naar he. Bassey en Alvarez bla bla bla. Maar dat die rotzooi van anderen op moeten knappen en nog hun eigen zone moeten verdedigen daar staan ze niet bij stil. Maar een Timber hoor je nooit iemand over. Die zie ik overal op het veld rondlopen en dan denk ik man wat doe jij daar. Ga naar je eigen zone. Die vliegt ook continu naar voren en dan niet snel terug rennen nee hij blijft gewoon staan of wandelt terug. Wat je nu zegt verbaasde ik mij ook al over. Precies hetzelfde.
Maar ook Sanchez hoor je gezeur over. En ja die was niet top woensdag maar werd volledig in de steek gelaten door Bergwijn die blijkbaar niet wilde mee verdedigen.

29 oktober 2022 om 14:08

Niet heel raar, iedereen doet maar wat op jacht naar een goaltje. Met of zonder rollator. Degene die wel achterin blijft is dan de sjaak tegen een overtal aan aanvallers. Voorbeeld : Dailey denkt weer eens dat ie vleugelaanvaller is, verspeelt de bal, gaat dan staan kijken hoe Calvin verzuipt, komt ie naderhand voor de kamera uitleggen dat het zijn schuld niet is. Zal dan op gegeven moment ook lekker mee gaan ballen als 6 e middenvelder. Hoort een trainer te regelen. Simpel zat ....geen zin in je verdedigende taken, prima ..... bankie en wegwezen.

29 oktober 2022 om 14:46

Gelukkig ben ik niet de enige wie der zo over denkt. Ook als ik Wesley hoor zeggen ja ik kan het ook balletje links balletje rechts . Maar meneer vergeet even dat als Alvarez niet speelt het bijna niet staat met de verdediging hoeveel hij der tussen zit met een bal afpakken niet normaal hij is echt overal en ziet ook precies waar de hulp nodig is . Hij is echt van onschatbare waarde voor dit Ajax . Vorig jaar ook hoorde iedereen Timber Martinez wat een tweetal maar je kan beter zeggen wat een driehoek want Alvarez stond der ook altijd . Timber beter dan De Ligt echt niet gewoon De Ligt was aanvoerder toen hij der net was en ging door het vuur en Timber doet dat echt niet misschien als hij der zin in heeft..

29 oktober 2022 om 15:07

En dan elke keer dat die Martinez en Alvarez voegen niets toe aan Ajax... van Derksen en Gijp. Nou dat hebben we gezien. Die gast wordt zo onderschat.

29 oktober 2022 om 15:32

Ja die 2 zeker . Maar bijna elke analist vond hun niks en Martinez in de premier league kon niet want hij is zo klein . Nou we zien het die man is net in Manchester en nu al de baas achterin . Antony mis ik ook heel erg maar liever Martinez terug eerlijk gezegd je begint met de 0 houden scoren lukt ons 9 van de 10 keer wel

29 oktober 2022 om 15:41

Iedereen die hem de afgelopen jaren heeft zien spelen die had kunnen weten dat hij geen moeite heeft met zn lengte omdat zijn timing nu eenmaal heel goed is. In engeland begonnen ze over zn lengte en ja als die hem niet elke week aan het werk zien dan kan ik dat begrijpen maar ze zijn nu muisstil over hem. Hij heeft ze stil gekregen. Dat zelfs nederlandse analisten over zn lengte begonnen heb ik nooit begrepen. In de CL hadden ze kunnen zien dat hem dat niet dwars zat. Als ik mocht kiezen zou ik ook Martinez boven antony verkiezen. Antony zagen we soms wedstrijden niet. Martinez was veel belangrijker.

29 oktober 2022 om 14:28

Timber loopt naast de spits gaf het gisteren aan belachelijke

29 oktober 2022 om 14:50

Ja maar dat zou opzich best kunnen dat hij daarheen gaat met de bal. Maar dan als Je de bal verloren hebt moet je wel heel snel terug zijn.. zelfs een Tadic of Ziyech als hun de bal verloren linksvoor of rechtsvoor zie je terugrennen of gelijk op de bal gaan of hun leven der van afhangt.

29 oktober 2022 om 15:14

Nwe28 we hebben met een matige coach te maken, en we spelen slecht laten we het maar op safe doen denk ik dan.

29 oktober 2022 om 15:29

wat een drama coach... deze man was get succes achter halve finale denk het ook.... . Ja ben zelfs nog zenuwachtig als we 2-0 voor staan onder Erik was ik bij 1-0 in de champions league al niet meer zenuwachtig wat kan 4 maanden alles veranderen zeg

29 oktober 2022 om 14:52

Zijn der misschien mensen wie zijn broer van Feyenoord vaak zien spelen ? Loopt hij ook net zoals de Timber van Ajax op ze dooie gemakkie terug als hij de bal verloren heeft ? Of is het echt alleen Ajax Timber ?

Die gaat weer bij Hamstra en Huntelaar op de deur kloppen in januari en lopen zeiken dat hij weg wil. Ondertussen in Eindhoven doet Sangaré gewoon zijn werk en mekkert niet. Altijd die lastige Zuid-Amerikanen bij Ajax (tagliafico, Martinez, Antony) en ook Alvarez met zijn Latijns-Amerikaanse afkomst doet weer moeilijk. Gakpo en Sangaré deden niet zo moeilijk en hadden wel weg gewild maar besloten dat als ze nog even moesten blijven, het ook goed was. Chapeau voor hen.

29 oktober 2022 om 13:57

Nico in dat rijtje noemen slaat nergens op. Die wilde al een jaar eerder weg en moest blijven en bleef altijd 200% gegeven.

29 oktober 2022 om 14:11

Of verwacht jij dat hij Ajax als zijn eindstation ziet dit is op zowel voetbal en financieel gebied een vooruitgang. Ik zou ook staken als ik van 2 miljoen naar 1 a 2 ton per week kan gaan in 1 van de beste competities ter wereld. Jij zou ook mekkeren als je een top contract krijgt voorgeschoteld en het niet door kan gaan op het laatst. Laat die jongen hij geeft altijd 100 procent en zeikt niet tijdens wedstrijden.

30 oktober 2022 om 01:02

Nogmaals, Gakpo en Sangaré waren ook gewild, zouden ongetwijfeld ook PSV niet als hun eindstation zien, verdienden waarschijnlijk niet zoveel als Alvarez en Antony bij Ajax en hadden ook nog kunnen vertrekken in de afgelopen transfer window maar deden niet zo moeilijk om koste wat kost weg te komen. Nou moet je het niet zover door draaien dat het lijkt alsof ik zeg dat ze helemaal geen transfer mogen maken en dat ze Ajax als hun eindstation moeten zien. Het gaat mij puur om de manier van misdragen tegen de club van Antony, Martinez, Alvarez en ook Kudus trouwens, terwijl Gakpo en Sangaré helemaal niet hun kont tegen de krib gooiden, bleven trainen, hun wedstrijden speelden en fatsoenlijk presteerden. Dáár gaat het mij om. Daarnaast, als Ajax fan zal ik niet nalaten om achterlijk gedrag te benoemen als ik het denk te constateren bij de ploeg die ik support.

Een beetje een middelvinger naar Ajax toe zo lijkt me. Maar ik snap hem wel, je wilt als voetballer het hoogst haalbare halen, maar hou dan gewoon je mond dicht.

29 oktober 2022 om 14:11

Waarom mag hij geen mening hebben, omdat het Ajax is. Het is een brood voetballer , en spelen in de EPL is wel ff iets anders dan in Nederlandse competitie. Hij gaat dus bij de eerste gelegenheid weg, dat is wel duidelijk. Na de zeperd in de CL, mag Ajax bij zijn als ze nog 20M vangen. even in een paar maanden 30 miljoen door het putje.

Uiteindelijk had je hem het beste kunnen verkopen. 50 miljoen is een waanzinnig bedrag voor hem. Met alles wat vertrokken is, heb je toch een tussenjaar linksom of rechtsom. Grillitsch zou geen stap terug zijn.

Maar afijn, ik begrijp heel goed dat ze een streep hebben getrokken. Achteraf praten is natuurlijk makkelijk.

Die hadden ze natuurlijk voor de hoofdprijs moeten afstaan. Met dit team win je geen pepernoot dus kan je net zo goed cashen en opbouwen.

Ik ben absoluut fan van Alvarez, maar met Grillitsch hebben we echt wel een solide vervanger mocht er in de winter een mooie club met het juiste bedrag komen dan kan je het serieus overwegen. Het voordeel is ook dat zo'n beetje het grootste talent uit de jeugd, Silvano Vos, dan misschien sneller kan doorstromen anders ben je die misschien wel kwijt. Andere optie is een goede centre back halen, op een of andere manier zie ik Timber op 6 namelijke echt nog veel meer kunnen dan nu als cb

29 oktober 2022 om 14:29

Solide vervanger? Ik vind dat Grillitisch nog geen enkele indruk heeft gemaakt.

29 oktober 2022 om 14:43

Niet? Ik vind hem persoonlijk erg rustig aan de bal en hij doet geen gekke dingen. Prima vervanger. Heeft natuurlijk ook meer wedstrijden nodig om echt in het team te settelen.

29 oktober 2022 om 14:59

Dat laatste daar wil ik best in meegaan, maar ik heb nou nog geen enkele keer het gevoel gehad dat er meer rust in het elftal kwam of een betere defensieve balans als Grillitisch erin kwam. Maar goed, met korte invalbeurten als balansbewaker is het misschien ook niet makkelijk het publiek te overtuigen.

Als Ajax ook hem was kwijt geraakt dan zou het strijden worden om plek 4 in de competitie
Europees zou het zeker geen El worden, maar gewoon 4 keer uit en 4 keer thuis pak.
Nu is plaatsing El nog mogelijk

Ajax moet alvast gaan voor sorteren door te kijken of Koopmeiners haalbaar is

29 oktober 2022 om 19:19

Geen van allen speelden op een hoog niveau. 1 in Rusland, ander bodem Duitsland en Tadic die wou op een lager niveau spelen omdat hij de intensiteit van de PL niet meer elke week aankon.

Ik doelde voornamelijk op spelers die in de basis staan bij goeie clubs. Had ik er bij moeten zeggen uiteraard.

Baal er ook van dat ze hem niet weg hebben gedaan voor 50 miljoen. Vind deze gozer zo overschat omdat hij goed in de weg kan lopen. Aan de bal zo dramatisch slecht. Zet een beetje druk op ons middenveld en je komt niet aan voetballen toe. Echt een wonder dat chelsea hier zoveel geld voor over had/heeft

29 oktober 2022 om 14:40

Hij was wel erg belangrijk op het middenveld van Ajax onder Ten Hag hoor. Is ook erg belangrijk geweest in de strijd om de landstitels de afgelopen jaren. En zelfs in het huidige Ajax van prutstrainer Schreuder is hij nog steeds van meerwaarde al komt hij minder goed tot zijn recht omdat Schreuder een prutstrainer is.

Kwestie van ''teveel al verkocht en te laat in de transferwindow''. Dan mag je persoonlijk teleurgesteld zijn, het was voor de club het enige juiste wat we konden doen. Als je ziet hoe erg Ajax met al deze wijzigingen al aan het worstelen is. En je ziet ook dat we bijna 20 miljoen aan Ocampos hadden uitgegeven ... dan ben je toch blij dat we niet ook dat gedoe voor de positie van controleur hadden.

Iedereen die nu roept ''hadden we het maar gedaan'' moet zich even realiseren dat we dan nog kwestbaarder waren geweest achterin, terwijl het nu al niet best is. Die Grillitisch heeft werkelijjk nog niks laten zien. Dat Alvarez in balbezit niet de beste speler is, goh what's new? Maar tenminste iemand die kopduels wint en ballen afpakt.

Begrijpelijk zo'n kans komt misschien nooit meer, zeker nu er een andere trainer bij Chelsea zit die misschien weer liever een ander ziet.

Na een goed WK zou het voor hem beter zijn om een transfer te forceren, zeker wanneer Schreuder aanblijft.

Beetje daadkracht en je had allang twee of drie alternatieven en dan niet van die Grillitsch niveaus. Belachelijk dat dit niet door gegaan is.

Zo een jongen moet je toch ten alle tijden laten gaan. Ja hij geeft altijd alles en is schijt irritant om tegenover je te hebben. Maar dat is niet voldoende. Niet voldoende voor de absolute top; en eigenlijk ook niet wat Ajax zou moeten nastreven.

Het middenveld met de jong, schone en donnie had ook geen grinta. Maar het feit dat ze de bal steeds maar weer bij dezelfde kleur krijgen maakte het verschil.

Alvarez heeft zeker stappen gemaakt; en ik ben blij met zijn bijdrage de laatste jaren, maar ik was nog blijer geweest met 50mil.

55 miljoen is gigantisch natuurlijk. Maar dan had Schreuder misschien wel Kudus op het kiddenveld moeten zetten en dat gaat natuurlijk niet gebeuren. Dan maar komende zomer voor 20 miljoen naar Leeds

Laat m in de winterstop maar lekker vertrekken. Ik zie liever Zerrouki komen. Een voetballende kuitenbijter!!

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren