Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Memphis Depay praat met twee clubs en hoopt op gebaar van Barcelona’

Laatste update:

Memphis Depay lijkt komende zomer alweer te gaan vertrekken bij Barcelona. Sport schrijft dat de aanvaller weinig perspectief heeft onder Xavi, nu er in de winterse transferwindow de nodige aanvallende versterkingen zijn binnengehaald. Depay zou volgens de Spaanse sportkrant reeds gesproken hebben met Juventus en Internazionale en hoopt Barcelona transfervrij te kunnen verlaten.

Depay werd afgelopen zomer door Ronald Koeman naar Barcelona gehaald. Sport schrijft dat het ontslag van Koeman ‘pijn gedaan heeft’ bij de Oranje-international. Voorlopig speelde Depay 23 officiële wedstrijden voor Barcelona, waarin hij goed was voor 8 doelpunten en 2 assists. Sinds december is Depay uit de roulatie: eerst kampte hij met een hamstringblessure en vrijwel direct na zijn rentree liep hij een achillespeesblessure op. De aanvaller lijkt nu spoedig weer zijn rentree te kunnen gaan maken.

De vraag is echter of Depay veel speelminuten zal gaan maken bij Barcelona. Door de komst van Ferran Torres, Adama Traoré en Pierre-Emerick Aubameyang dreigt Depay op de bank te belanden en dat zorgt ervoor dat hij een transfer in overweging heeft. Depay zou zich nog wel op zijn gemak voelen in Barcelona. Hij wil nu naar verluidt proberen om zijn situatie bij Barcelona te veranderen en te laten zien dat hij kan slagen, maar als dit niet lukt, is een transfer mogelijk aanstaande.

Depay zou in dat geval hopen dat Barcelona hem voor vrijwel niets laat gaan, ondanks dat zijn contract nog doorloopt tot medio 2023. Afgelopen zomer liet de aanvaller enkele betere aanbiedingen links liggen om transfervrij bij de Catalanen te tekenen. Depay werd vanuit Frankrijk gelinkt aan een terugkeer naar Olympique Lyon, maar Sport suggereert dat zijn toekomst in Italië lijkt te liggen. AC Milan, Inter en Juventus zouden hem in het vizier hebben en met twee laatstgenoemde clubs is reeds gesproken.

Zie jij Memphis Depay komende zomer vertrekken bij Barcelona?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Laat gaan laat gaan, omhoog gevallen voetballer. Bij juve en Inter wordt het ook niks maar laat Depay gaan in de zomer

21 februari 2022 om 10:00

Wellicht met Dortmund onderhandelen voor ruildeal. Haaland + wat zakgeld.
Echter denk ik niet dat Haaland naar Barca verkast..

21 februari 2022 om 10:22

Opzouten, hou Depay maar lekker daar. Ga eerst maar eens wat centjes bij elkaar sprokkelen voordat je weer eens wat gaat uitgeven. Dortmund gaat al voor Adeyemi.

21 februari 2022 om 10:47

Dortmund ? Deze voetballer kan het Dortmund tempo helemaal niet aan en is tevaak met randzaken bezig buiten het voetbal , Dortmund is een beschaafde club lijkt me totaal geen goede combinatie.

21 februari 2022 om 13:03

“Te vaak met randzaken bezig buiten het voetbal”

Dat vind ik zo’n intens stompzinnige opmerking. Een dag heeft 24 uur. Voetballers trainen max 2x op een dag max 2 uurtjes. Mag ie in de rest van de tijd niks anders doen?

En heb jij het idee dat Memphis een gebrek aan inzet toont op trainingen of in wedstrijden? Of zijn lichaam niet goed verzorgt? In tegendeel.

Je persoonlijke gevoelens over de persoon Depay zijn overduidelijk te sterk om nog enigszins objectief over de man de praten.

21 februari 2022 om 14:01

Vind hem juist meer een speler voor een team als Atalanta, toch wel iets wat Atalanta mist, een speler die echt vanuit Links voor kan voetballen. Muriel en Illic zijn beide meer vanaf de rechterkant, Zapata puur centraal, dus missen toch wel een beetje die linkerkant.

Daarbij denk ik dat met het niveau van destijds bij Lyon hij echt wel goed past bij Atalanta.

Juventus, Inter, AC zijn toch wel echt teams waar de druk toch wel hoger is en waar hij elke wedstrijd moet knallen om zijn plek te behouden.

Ik snap dat hij ambitie heeft en hoog mogelijk wilt spelen, maar denk dat in Italie zijn stijl van spel, werklust en ook die "vrijheid" die hij nodig heeft om tot zijn recht te komen het beste bij Atalanta of Napoli tot zijn recht komt.

Bij napoli kan hij natuurlijk lekker Insigne gaan vervangen, held eerste klas maar qua positie en speelstijl ook een goede match.

21 februari 2022 om 15:24

Het is bijna triest hoe gefixeerd mensen bezig zijn om Depay naar beneden te halen (@berghuisgoals).

Er wordt door meerdere trainers erkend dat Depay juist een voorbeeld prof is. Traint harder dan de meeste en laat al jaren een prima niveau zien. Of die goed genoeg is voor Barca laat ik in het midden maar blijf alsjeblieft niet hangen in het beeld van Depay van 4 jaar geleden.

Depay is prima roulatie speler voor de meeste topclubs in Europa en brengt altijd iets extra's naar de tafel in de vorm van dreiging wanneer die speelt.

21 februari 2022 om 15:37

Als ik zo dat filmpje zag tegen die agent , al die tatoeages en rapmuziek die hij uitbrengt kan ik toch concluderen dat deze jongen veel met randzaken bezig is?!

21 februari 2022 om 16:51

Dus omdat die veel tatoeages heeft is die bezig met randzaken? Wat een onzin en rappen is zijn Hobby wat die doet in zijn vrije tijd.

21 februari 2022 om 16:59

@berghuisgoals
Buiten het voetbal om mag hij zelf weten wat hij in zijn privé tijd doet.
Ik ben ook geen fan van tatoeages en rapmuziek maar dat heeft niks met zijn professionaliteit te maken. Daarbij heeft 70% van alle ster voetballers tegenwoordig tatoees. En Rapmuziek is ook populair in die groep dus randzaken? Nee iemand moet zich prive toch kunnen vermaken.
Als jij klaar bent met werken ga je zelf ook niet de hele dag in een stoel zitten toch?

21 februari 2022 om 18:34

@berghuisgoals Het tempo van Dortmund? En dat is? Het kampioenschap zo snel mogelijk aan Bayern geven?

22 februari 2022 om 11:58

@firepotatoe Misschien denkt Berghuisgoals dat voetballers die hij niet actief andere dingen ziet doen ook daadwerkelijk geen andere dingen doen.

Stefan de Vrij en Nathan Aké kunnen piano spelen. Hebben ze vast voor geoefend. Teveel met randzaken bezig dus!!

Serie A lijkt me wel passend voor Memphis. Al zou ik een terugkeer naar Eindhoven ook prima vinden.

21 februari 2022 om 11:03

Vooral in de modestad Milaan lijkt mij dat het een match is. Zal daar echt goed aarden.
Dacht zelf meer aan AC Milaan. Maar Inter is natuurlijk ook niet verkeerd.

21 februari 2022 om 11:12

Jullie gaan er ook gewoon vanuit dat die clubs überhaupt interesse hebben in hem lol

21 februari 2022 om 11:19

Depay zal niet heel veel moeten kosten en daardoor toch interessant voor veel clubs. Niet elke club heeft een giga budget en je moet ook gewoon een brede selectie hebben. Depay is daarnaast ook iemand die in de spits, achter de spits en als buitenspeler kan fungeren. Dus ja, ook clubs als Inter of AC Milan zouden best wel eens kunnen informeren naar hem.

Los daarvan vind ik Depay persoonlijk echt tegenvallen altijd. Ook bij Oranje verprutst hij zo verschrikkelijk veel aanvallen maar omdat hij er vaak toch een inschiet lijkt het weer koek en ei. En we hebben bij Oranje ook weinig beters...
Ook als persoon een beetje een zielenpoot die zichzelf erg goed vind.

21 februari 2022 om 13:39

Wat mij voor de Serie A moeilijk lijkt is zijn gebrek aan intensiteit. Of die schijnbewegingen, waarbij hij doet alsof hij gaat meeverdedigen, maar uiteindelijk toch blijft staan. Daar vallen echt veel tegengoals uit als Depay meedoet. Ik denk dat hij in de Serie A wordt opgevreten. Bij mindere clubs in de serie A kan zijn snelheid en wendbaarheid misschien wel een wapen zijn.

Is natuurlijk geen echte barcaspeler en zonder koeman had hij er ook nooit gespeeld. Prima speler, maar niet voor de absolute top. Ik kijk de laatste tijd weer een beetje naar barca en het spel waar xavi naar streeft is echt niet weggelegd voor memphis. Gauw op zoek naar een andere club dus want in het ergste geval kom je niet in beeld bij het Nederlands elftal!

21 februari 2022 om 09:26

Gewoon een goede speler voor een club net onder de top. Sevilla, Tottenham bijvoorbeeld. Kan ie lekker meespelen, heeft ie iets meer ruimte voor zichzelf in plaats van altijd in die hele kleine ruimte te moeten spelen. Het is inderdaad een speler die wel of niet rendeert afhankelijk van het systeem waarin je speelt. Bij Oranje krijgt hij alle ruimte om te doen en te lopen waar hij wilt, wat hij zelf ook heeft afgedwongen met zijn waanzinnige rendement in Oranje en hetzelfde had hij ook bij Lyon, maar bij Barça is hij gewoon niet de beste en zal hij zich moeten schikken in een andere rol. Gaat hij een stapje omlaag, heeft ie meer ruimte en zal hij tot de betere spelers behoren. Denk dat dat beter bij hem past inderdaad.

21 februari 2022 om 09:27

In Oranje zal hij altijd spelen met zijn cijfers. Zo ongeveer de enige aanvaller die structureel doelpunten weet te maken in Oranje

21 februari 2022 om 09:31

Japie. Als die alleen maar wissel staat dan zal hij echt niet meer in de basis spelen hoor. Louis heeft graag dat spelers bij hun club spelen en Depay is geen buitencategorie speler dat hij daar een uitzondering voor wil maken. Dat Depay zoveel goals heeft, komt natuurlijk ook dat hij haast elke interland heeft gespeeld in de spits. Een Malen, Danjuma, Lang, Gakpo enz kunnen ook echt wel een goal maken hoor, daar is Depay niet bepaald uniek in. Tijden dat speler als Promes en Babel ook goals moesten maken zijn (gelukkig) voorbij

21 februari 2022 om 09:39

Klinkt misschien wat goedkoop maar met oog op oranje en speeltijd bij een club zou ie imo bij PSV iig de garantie hebben denk ik. Veel beter dan Zahavi (gaat weg)en Vinícius. Memphis, met achter zich Vinícius en Fofana. Laten we niet doen dat Memphis er helemaal niks van kan. Cijfers bij oranje zijn meer dan uitstekend. Toch blijft ie wat ondergewaardeerd bij t deel die alleen zn balverlies turven. Bij PSV en Lyon redelijk geslaagd. Oranje prima. Alleen bij Barcelona is t net niet. Tis ook geen materiaal wat Barcelona na streven moet. Desalniettemin moet Memphis een keuze maken waar ie sowieso aan spelen toe komt om in beeld te blijven bij oranje. Luuk is m inmiddels voorbij gesteeft. Voor Memphis geen garantie tot speeltijd in Milaan of Turijn. Wel in Eindhoven. Maar of ie dat wil...

21 februari 2022 om 09:57

De kans dat Memphis komende zomer naar PSV gaat is echt minder dan 0 hoor. Zou er niet op hopen, voorkomt teleurstelling.

21 februari 2022 om 10:13

Nou ja ,hopen nog niet zo zeer maar beide partijen kunnen elkaar van dienst zijn. Van mij mag ie komen. Ik zou trouwens ook zo 123 niemand weten wie bij ons de 9 positie moet bekleden. Daar moet echt wat gebeuren. Benieuwd wat er uit de hoge hoed van JDJ/Brands komt.

21 februari 2022 om 10:21

Ducktaildo Je hebt bepaalde spelers zoals een Podolski die in het nationale team altijd leveren en bij hun clubs niet altijd speelden. Ik denk dat Depay zo’n speler kan zijn puur omdat hij qua goals en assists altijd wel levert toch?

21 februari 2022 om 10:36

Vond Prins Poldi wel een veel betere speler. Scheelt natuurlijk ook een hoop als je dan nog Klose Schweini etc in je team hebt lopen.
Hopen dat Malen, Brobbey en Gakpo zich goed door ontwikkelen voor Oranje.

En ja Depay lekker naar Inter gaan voor het normale Juve niveau is ie ook niet goed genoeg. Dusan , Chiesa en Dybala speelt ie ook niet uit de basis.

21 februari 2022 om 10:39

FCVoetbal23. Altijd leveren? Ik vond hem op het EK niet bepaald leveren. Natuurlijk is hij in vorm onze beste aanvaller, maar als hij niet speelt dan kan je het niet maken naar de andere spelers om hem op te stellen. Hij is niet van een buitencategorie en de alternatieven zijn spelers die niet veel minder dan hem zijn. Dan heb ik liever een speler met minuten in de benen dan een speler die wel heel goed weet hoe lekker de bank zit.

21 februari 2022 om 10:44

Buiten Dumfries leverde niemand op het EK. Memphis was niet goed, maar hij kan ook niet alles in zijn eentje

21 februari 2022 om 10:54

Japie. Daarom vind ik het dus ook geen speler die je op moet stellen als hij niet speelt. Een speler van het niveau Arjen Robben die zou ook op zo'n toernooi kunnen leveren, ook al is de rest slecht. Dat was een speler waar je over kon zeggen dat hij altijd leverde en bij een Depay zie ik dat toch een stuk minder. Memphis moet speelminuten hebben om te kunnen renderen. Toen hij bij United op de bank zat leverde hij ook niet in het Nederlands elftal.

21 februari 2022 om 13:05

Deels mee eens maar je moet wel iets van kwaliteit overhouden. Het probleem is ook dat Memphis met afstand onze beste spits is. De rest komt kwaliteit tekort. Stel een Memphis, Wijnaldum en Frenkie zitten straks op de bank. Dan moet je drie van je 5 sterspelers gaan banken. Dat lijkt me niet handig

21 februari 2022 om 13:10

@ducktaildo - Toch heeft Japie_krekel wel een goed punt. Nu moet ik wel zeggen dat z'n rendement ook samenhangt aan z'n rol in Oranje. In tegenstelling tot andere Oranje spitsen, is het aanvallende spel volledig gebaseerd op het laten renderen van Memphis. De andere Oranje spitsen in het verleden hadden topaanvallers naast zich en waren veel meer op zichzelf aangewezen. We zien allemaal dat Memphis namelijk zeker een prima speler is voor Oranje, maar een geweldenaar is hij natuurlijk niet. Hij is geen Van Persie, geen Van Nistelrooij, geen Huntelaar en geen Kluivert. In 2010 had de huidige Memphis misschien niet eens een basisplaats gehad. Dat is ook wel weer een dingetje.

21 februari 2022 om 16:18

Ga je mond spoelen. Podolski niet altijd speelde? Je gooit fake news.

21 februari 2022 om 18:54

@Sirius Ik ben het met je eens maar dat geldt voor heel Oranje. Een Frenkie had in 1998 ook niet gespeeld met de kwaliteit die we toen hadden en hetzelfde geldt voor Wijnaldum en Klaassen. Waarschijnlijk had niemand uit dit Oranje toen in de basis gestaan. Van het materiaal wat we nu te bieden hebben zijn spelers als Memphis, Frenkie en Wijnaldum gewoon de beste opties en daarmee moeten we maar dealen

Tsja, snap het wel. Heeft natuurlijk een groot gebaar gemaakt om te kunnen tekenen, denk alleen dat Barcelona dit gebaar niet terug gaat maken. Overigens is Depay beter af in Italie, mist het verfijnde en snelle van het Barcelona spel.

21 februari 2022 om 10:42

Maar als dat de criteria is, waarom wilt Barca dan zo graag Haaland halen?

Fantastische spits hoor. Top 3 van de wereld momenteel. Maar tikkie takkie en verfijnde is allerminst van toepassing op Haaland. Zelfs in de kleine teen is Depay verfijnder.

21 februari 2022 om 11:07

Denk je dat Barca zelf nog tikkie takka en verfijnd kan spelen dan? Vooralsnog is Depay bij Barca momenteel gewoon het gemiddelde niveau van Barca. Tikki Takka komt van het tijdperk Xavi, Iniesta, Messi, en een jonge Alves, Pique, Busquets. Dat niveau hebben ze in geen enkele linie (meer).

21 februari 2022 om 11:24

Het positiespel is wel degelijk gewoon goed hoor bij barca. Alleen achterin is het gatenkaas, en er waren geen aanvallers van niveau. Nu met auba, traore en ferran erbij is het stukken beter. Barca speelt echt wel tikkie taka hoor. Is alleen van een lager niveau dan van het team met xavi zelf natuurlijk. En Depay is niet het gemiddelde niveau. Is echt 1 van de slechtste spelers. Vind ik oprecht. Zelfs fucking Ferran Jutgla vulde zijn rol vele malen beter in..

21 februari 2022 om 11:35

Nou ja als je tikkie taka wat langzamer uitspreekt misschien. Bij die Ferran is ook elke tweede balcontact een tackleaback. Aubameyang is een aardige speler, maar geen wereldtopper. Je moet nog maar zien of hij zijn koppie erbij weet te houden. Voor je het weet heb je weer een gevalletje Dembele in je selectie erbij.

21 februari 2022 om 12:17

Haaland begrijp ik dus ook niet echt, al moet ik zeggen dat een zieke afmaker wel zou passen bij goed positiespel. Haaland hoeft dan alleen maar op de juiste positie te staan.

21 februari 2022 om 13:52

Ibrahimovic kon ook niet echt renderen in Barca. Die lijkt wat basiskwaliteit misschien een beetje op Haaland? Haaland is dus misschien niet echt het type spits waar Barca graag mee speelt.

21 februari 2022 om 15:14

Ze willen hem in de hoop dat hij mensen extra naar het stadion lokt. En laporta zal zelfs nog meer schulden indien nodig om haaland te halen. Hij laat nog meer rommel achter als bartomeu uiteindelijk. Laporta is geen haar beter.

21 februari 2022 om 15:22

1 wedstrijd goed gespeeld tegen de nummer 12 Valencia en ineens is tikkie taka terug? Het kan snel gaan...

Hij heeft een relatief laag salaris geaccepteerd om daar te spelen,om uiteindelijk onder Luuk de jong in de hiërarchie te staan..

21 februari 2022 om 09:38

Wat een onzin hij is gewoon geblesseerd

21 februari 2022 om 09:51

Sinds zijn blessure heeft barcelona niet stil gestaan,kijk hoeveel nieuwe aanvallers ze erbij hebben gehaald en Luuk zie ik meer spelen omdat hij totaal anders is dan de rest van de aanvallers...

21 februari 2022 om 09:54

Hij staat gewoon onder Luuk in de hiërarchie hoor, daar zegt marieke niks verkeerds. Geblesseerd of niet.

21 februari 2022 om 09:55

Heeft toch niks te maken met de hiërarchie? Als Mbappe bij PSG geblesseerd raakt, staat hij dan ook onder bijvoorbeeld Icardi? Depay komt gewoon net iets te kort voor de wereldtop, een subtopper zou perfect bij hem passen.

21 februari 2022 om 09:59

@Bongiorno Waaruit blijkt dat? Depay raakte geblesseerd na de wedstrijd met Bayern Munchen, 8 December dus. Vanaf 8 december is hij 2 keer ingevallen voor wedstrijd ritme, maar raakte hierna weer geblesseerd. Voordat hij geblesseerd raakte speelde hij elke wedstrijd 90 minuten.

21 februari 2022 om 10:16

Maar dat zal veranderen als hij weer terug is.
Denk jij dat hij weer in de basis gaat beginnen.

Xavi is geen fan hem en heeft liever Ferran of Auba in de spits de laatste is veel
effectiever is en een echte spits!

21 februari 2022 om 10:49

Luuk heeft meer betekend voor Barca dan Memphis.

21 februari 2022 om 11:11

Depay 16 gespeeld, 8 doelpunten
De Jong 14 gespeeld, 4 doelpunten.

Nu ben ik geen fan van scoreboard journalistiek, maar om op basis van je onderbuik te roepen dat Luuk meer heeft betekend dan Depay, dan ben je het begin van het seizoen wel erg snel vergeten.

21 februari 2022 om 11:12

Depay is geen spits maar een buitenspeler. Die Ferran vind ik tot nu toe pas echt een drama. Enige reden waarom hij speelt, is zijn prijskaartje ten opzichte van het budget van Barca. Ze kunnen het niet maken om hem niet op te stellen, want dat zou echt gezichtsverlies zijn

21 februari 2022 om 11:18

Het feit dat hij al vergeleken wordt met Luuk zegt genoeg. Beide zijn niet goed genoeg. Bovendien speelde Depay doorgaans meer minuten, en de helft van zijn goals zijn penalties.

Ze zijn komende zomer allebei weg.

21 februari 2022 om 11:26

Maar zie jij memphis eerder minuten maken dan de jong? Denk het niet, want je kan beter met 10 spelen dan met memphis en met luuk kan je op het laatst nog iets forceren.

21 februari 2022 om 11:27

Niet goed genoeg? Dit is gewoon het (hedendaagse) niveau van Barca hoor. Ik zie iedereen altijd zo 'begripvol' over de financiele situatie van Barca, maar niemand van de die-hard fans lijkt te accepteren dat daar een voetbalkwaliteitsverschil regelrecht aan vast hangt. Je moet het nu hebben van huurconstructies, transfervrije spelers of spelers die water bij de wijn willen doen. Dat zou nou doorgaans niet de absolute wereldtoppers. Zo'n Ferran is voor een inmens vermogen binnen gehaald, maar dat was eigenlijk (vooralsnog) ook gewoon zonde geld.

21 februari 2022 om 12:34

@westend....leuk die 8 doelpunten maat volgens mij zijn de doelpunten van Luuk in vooral veel en veel minder speelminuten gemaakt en zijn die goals ook een stuk belangrijker geweest.

21 februari 2022 om 12:54

De stelling is/ was 'luuk heeft meer betekend voor Barca dan Depay'. In de beginperiode nog onder Koeman was Depay het enige met aanvallende dreiging. Het aantal speelminuten maakt daarin niet uit, want het gaat over 'de impact van die speler ten opzichte van ene andere speler'. Dus om nou te zeggen dat Luuk meer heeft betekend is gewoon pure onzin.

21 februari 2022 om 13:30

Complete onzin qua stats natuurlijk.

21 februari 2022 om 15:24

De vraag is natuurlijk op welke manier Depay in hierarchie eronder staat?
Ik denk dat het van een wedstrijd afhangt of Depay of de Jong komt. Bij een 2-0 voorsprong zal je eerder met Depay komen en met een gelijkspel of achterstand met de Jong.

21 februari 2022 om 15:42

Hij stond bij psv in de hiërarchie ook onder luuk de jong dus waarom ben je daar zo verbaast over? Alleen bij het nederlands elftal zijn ze onder de indruk van depay.

21 februari 2022 om 18:55

Luuk staan onderaan de hiërarchie puur omdat hij geleend is. Hij is binnenkort weer weg. Vooral omdat Auba er nu zal staan. De Jong is gewoon te mager voor Barca, terwijl Depay in het begin Koeman nog aan z'n baan hield.

Zelfs voor de top van Italie lijkt Memphis niet geschikt! Deze jongen doet me denken aan ene Gabigol! Heel veel ego en het ligt nooit aan hem maar altijd aan anderen.

Beter voor beiden om uit elkaar te gaan. Lekker naar een AS Roma of Sampdoria gaan ofzo! Bij AC en Inter zal die weer door de mand vallen denk ik.

21 februari 2022 om 17:21

Waar heeft Memphis ooit gezegd dat het nooit aan hem ligt maar aan anderen?

Omdat hij zijn vingers in de oren doet voor niks zeggende fans? Echt het is duidelijk dat velen zoals jij Memphis gewoon niet mogen op oog opzicht, maar dat geroddel is echt niks.

22 februari 2022 om 00:33

Wellicht heb je niet gelezen wat de reden was van zijn vertrek bij Man United. Geef niet! Type op google maar en dan zul je lezen. Wanneer heb ik gezegd over vingers in zijn oren? Wat boeit mij waar hij zijn vingers in stopt... Ik praat over zijn prestaties en zelfreflectie. Verder ken ik die man niet persoonlijk, dus hoe kun je weten of ik hem mag of niet?

Een gebaar van Barcelona mag zeker, memphis heeft goede offers gebracht maar gratis? Dat is niet hoe het werkt volgens mij?

Ik wil weg bij Barcelona want ik red de basis niet. Hmm laat ik naar Juventus of Inter gaan daar heb ik wel kans, die jongen is zo naief en blind. Ga nou gewoon naar een club waar je gegarandeerd speelt, dat is wat je wilt. Kies voor je geluk ipv een zak geld, bij clubs tussen p15-p25 ga je ook genoeg verdienen en anders p8-p15 in de PL dan verdien je helemaal veel.

21 februari 2022 om 10:02

Voor jongens als Depay is geld een synoniem voor geluk. Verder eens: ga gewoon ergens in de subtop of middenmoot spelen. Bij een club waar hij de grote man kan zijn. Al is dat in zijn geval nog steeds geen garantie op structureel presteren.

21 februari 2022 om 10:13

Ja, het enige advies dat dan overblijft. Terug naar de basisschool en leren wat synoniemen zijn

21 februari 2022 om 13:32

Als geld een synoniem voor geluk was voor Depay, had hij niet voor Barca gekozen, complete onzin dit. Hij kon elders veel meer verdienen.

Is toch prima, vandaar dat een 2 jarig contract ideaal was. Nog een half jaartje proberen te knallen en anders weer verder.

Lijkt me toch het beste om terug te gaan naar Lyon. Was daar koning en precies op niveau. Bij andere genoemde clubs moet hij elke week presteren, bij Lyon verwachtingspatroon iets lager

21 februari 2022 om 09:55

Hij heeft zijn bruggen wel verbrand bij Lyon heb ik het idee.

Ik zie hem vertrekken bij Barca, maar het lijkt me echt dom van Juve of Inter om hem te halen. Het is gewoon duidelijk dat Memphis tekort komt voor de echte top. Hij heeft te vaak diepe inzinkingen en hij heeft niet de juiste mentaliteit. Bij een middenmotor rendeert hij meer omdat hij dan "het mannetje" kan zijn waar iedereen in zijn dienst speelt en dan vallen die inzinkingen ook niet zo op.

Ooh nee ga maar naar Juve en daar kloten, sws geloof ik er helemaal niks van dat beide clubs interesse in hem hebben want Juve had hem al afgewezen plus ze zitten wel goed daar met hun aanval.

21 februari 2022 om 19:54

Juve die goed zitten? Niemand kijkt meer naar hun om joh

Ik ga me rotlachen wanneer depay, rvp inhaalt als topscorer aller tijden van oranje. Met alle respect naar depay, maar als je die lijst ziet past die er niet tussen.

21 februari 2022 om 11:17

Het is als nieuwe spits ook steeds makkelijker om topscorer aller tijden te worden, want het aantal wedstrijden is sinds meer geworden. Nations League, eindtoernooien, oefenwedstrijden. Het wordt alleen maar meer. Plus er is minder concurrentie voor de spitspositie. We hebben een tijd gehad waarbij spelers als Makaay niet eens werden opgeroepen, omdat we Van Nistelrooij, Kluivert, Van Hooijdonck ook nog rond hadden lopen. Volgens mij Bergkamp ook nog in dezelfde periode. Over Vennegoor (ook gewoon een prima spits die nu basis zou staan) had uberhaupt niemand het

21 februari 2022 om 13:35

Daarom zeggen de moyennes ook heel veel. En daarin staat Depay gewoon op 38 uit 75 hoor.

21 februari 2022 om 13:39

Ja, maar daar gaat het hier helemaal niet over toch. Yasin heeft het over absolute getallen. Een moyenne zegt ook iets over de kwaliteit van de rest van het team. In de tijd van Van Persie had je ook Sneijder en Robben die meer voor eigen succes gingen/ een doelpuntje konden maken.

Al met al zeggen die aantallen zelf niet zoveel. Je kan spelers in andere tijden eigenlijk helemaal niet zo goed met elkaar vergelijken. Andere tegenstanders, andere medespelers en andere manier van trainen/ spelen. Het is niet zo dat die harde cijfers automatisch zeggen 'depay is een betere afmaker dan Van Persie'. Maar cijfers is het enige dat hard bewijs zou kunnen zijn.

Depay is ook gewoon te licht voor de topclubs, zelfs bij dit belabberde Barcelona. Nu ze daar wat betere spelers hebben, komt hij niet meer aan de bak. En dan denkt meneer wel potten te kunnen gaan breken bij Inter of Juve. Dat wordt een voorbode voor weer een mislukt avontuur. Maar past wel bij zijn rondreizend circus!

21 februari 2022 om 12:05

Te licht idd, zou hij goed genoeg zijn voor Arsenal? Lacazette scoort er nauwelijks en natuurlijk is Aubameyang vertrokken.

Lijkt me beter voor hem. Zijn rol bij Barcelona is wel uitgespeeld. Hij had al verloren van fokking Luuk en dan hebben ze Auba, Adama en Ferran nog gehaald. Dus zijn perspectief in alle posities voorin lijkt me gering.

Inter en Juve is ook te hoog gegrepen voor hem. Hij is van het niveau Lyon, Valencia... dat soort clubs. Geen schande.

Slim, hij wordt daar niet gewaardeerd. Zou een prima toevoeging zijn aan Juventus en Inter.

Het is echt lachwekkend als je de reacties gaat lezen. 95 procent die lult maar mee met de rest. Ferran torres komt niet eens in de buurt van memphis zijn kwaliteiten. Je komt binnen bij barca en het team draait totaal niet omdat de spelers gewoon te slecht waren en ineens ligt dat allemaal aan memphis en dan is hij zogenaamd niet goed genoeg. Als je samen met neymar en mbappe bij de beste speler van frankrijk hoort kan je ook bij barca excelleren. Maar dan moet je wel bij een barca komen die goed is en niet waar je zelf als nieuwkomer de kar moet gaan trekken.

22 februari 2022 om 09:08

Samen met Neymar en Mbappe tot de beste spelers van Frankrijk behoorde? Wat heb je gisteren gegeten?

Memphis doet me denken aan rapper Armoo aka Rarri! Vermakelijk maar geen topper.

Ik hoop echt dat Depay een verlenging krijgt bij Barcelona. Zou mooi zijn als hij daar zijn carriere kan voortzetten.

Hij is er net pas een jaar. Ga je dan meteen weer weg of probeer je jezelf eerst weer in de basis te spelen? Lekkere mentaliteit…

Is door Barcelona gratis binnen gehaald heeft een paar miljoen verdient en wordt nu op de transferlijst geplaatst. Zal waarschijnlijk niet gratis mogen vertrekken, zodat Barcelona nog transfer som kan opstrijken zodat hij Barcelona niets gekost heeft.

Gewoon proberen te ruilen met een club waarvan we een speler willen. Ik vind hem niet in Barca passen en hij past niet bij Xavi’s spelopvatting. Als Fati ook nog terugkeert, zie ik hem geen plek meer veroveren.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren