Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Noa Lang haalt uit naar ‘zij die de opstelling maakten’ bij Ajax

Laatste update:

Noa Lang heeft kritiek geuit aan het adres van Ajax. De aanvallende middenvelder van Club Brugge blikt in het boek Bluvn Goan onder meer terug op zijn periode bij de Amsterdammers. Verder laat hij zich in het boek, waarin door auteur Raf Willems een ode wordt gebracht aan diverse clubiconen, uit over de manier waarop hij zijn tijd bij Club Brugge ervaart.

Lang benadrukt in het boek dat hij zich erg thuisvoelt in Brugge, waar hij ruim een jaar geleden neerstreek. “Club Brugge is het Ajax van België. Ze stralen uit dat ze de nummer één van het land zijn en de beste spelers willen hebben.” Hij merkt dat hij erg gewaardeerd wordt in de Belgische stad, en hij hoopt een voetafdruk achter te laten bij Blauw-Zwart. “Ik wil dat ze zich Noa Lang herinneren als een speler die prijzen bracht en heel succesvol is geweest. Ik probeer een voorbeeld te zijn voor de jongste jongens door hen te tonen dat ze met lef moeten voetballen, met branie en gewoon zichzelf zijn. Te allen tijde.”

Die waardering ontbrak regelmatig bij Ajax, vertelt Lang openhartig. Hij noemt de voetbalwereld onder meer ‘vals’ en ‘smerig’, waarna hij refereert aan zijn periode in Amsterdam. “Ik stel me daar (de voetbalwereld, red.) weerbaar tegen op door mezelf te zijn. Echt door honderd procent mezelf te zijn. Daardoor liep ik al eens tegen de muur toen ik bij Ajax verbleef. De meeste mensen hielden er toch van mij, behalve zij die de opstelling maakten. Zij keken vooral naar de randzaken en veel minder naar de voetbalkwaliteiten”, aldus Lang, die zich lat inspireren door Cristiano Ronaldo.

“Cristiano is mijn voorbeeld als persoonlijkheid. Hij weerstond op alle terreinen de enorme druk. Hij toont zich altijd een winnaar en wordt bovendien uitgekotst door de voetbalwereld”, besluit Lang. Sinds zijn definitieve overstap op 1 juli 2020 van Ajax naar Club Brugge wist hij zich, dankzij de goede prestatie bij Club Brugge, in Oranje te voetballen. Hij heeft inmiddels twee interlands achter zijn naam. Namens Club Brugge speelde hij in totaal 57 wedstrijden, waarin hij 23 keer scoorde en 18 assists verzorgde.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Je was gewoon niet goed genoeg maar dat kan meneertje blijkbaar niet inzien overschatte speler.

24 november 2021 om 15:04

Stukje zelfreflectie ontbreekt. Ik hoop dat hij later de knop nog kan omzetten. Zoals Memphis dat ook heeft gedaan toen hij werd bestempeld als lastig. Zit echt wel potentie in maar hij denkt dat hij een wereldspeler is/wordt. Ik denk dat hij het niveau Babel/Promes niet gaat aantikken.. laat staan Hazard/Ronaldo/Neymar..

24 november 2021 om 15:10

Hazard en Neymar hebben ook nooit het niveau van Ronaldo @Real Madrid aangetikt. Dus dat scheelt

24 november 2021 om 15:20

Babel en ProMES zijn toch veel slechter man! Ben het met je eens dat die het niveau van Hazard en Neymar niet gaat halen. Alhoewel Hazard nu ook niveau subtop is! Mits goed begeleiding zou Lang het best hoog kunnen schoppen, maar dan moet die dat wel willen.

24 november 2021 om 15:30

Beter dan Babel is ie idd al. Promes blijft echter wel een apart geval. Oogt niet spectaculair maar heeft wel 2-3 top seizoenen gekend. Ik hoop dat Lang nog een tandje bijzet en samen met Berghuis gaat bepalen wie de nr10 wordt bij Nederland. We kunnen zijn creativiteit wel gebruiken.

24 november 2021 om 15:44

Promes heeft maar 1.5 seizoen voor Ajax gespeeld dus hoe kom je op 2 a 3 topseizoenen? Of bedoel je heel z’n carrière? Overigens was z’n laatste (halve)seizoen gewoon vrij matig. Heeft 1 goed seizoen gehad bij Ajax..

24 november 2021 om 15:46

Zelfreflectie is inderdaad codewoord ... Zulke sneue teksten van hem. Zo hard schreeuwen dat het je allemaal niet deert, doet toch anders vermoeden. En dat is oke, maar doe niet altijd zo tof. Word gewoon beter, maar dezelfde dingetjes blijven boven borrelen bij hem. Jammer. Net als Memphis. Zonde. Denk dat Ajax aantoont dat het volledig terecht is dat ie niet basis was. Tadic, Neres, allemaal twee klassen beter. Had ie ook nederig van kunnen leren

24 november 2021 om 15:50

Idd met zijn jaren in Rusland erbij Tilburg013.

24 november 2021 om 16:01

Op basis van wat is Neres 2 klasse beter? Dat ene seizoen toen heel ajax boven zichzelf uitstak? De huidige Neres zou ik never nooit boven Lang zetten.

24 november 2021 om 16:23

Babel heeft tot dusverre een mooiere carrière gehad dan dit door zichzelf overschatte mannetje

24 november 2021 om 16:30

Ik bedoelde ook het topniveau van Babel en Promes he.. beiden hebben echt wel mooie clubs en een rij doelpunten en assists achter hun naam. En Promes is gewoon 2 jaar lang de beste geweest in Rusland.. heeft echt wel gepresteerd op zijn niveau. Biedereen beoordeeld Babel op zn laatste paar jaar. Maar Babel speelde gewoon heel goed bij Ajax in zn eerste jaren en daarn ook redelikk bij Liverpool. Zat ook gewoon in een Nederlands elftal met de grote 4. Tot nu toe heeft Lang alleen goed gepresteerd bij Brugge.. en met alle respect maar ik schaal Ajax en Psv hoger in dan Brugge.

24 november 2021 om 16:33

AmazingNinja, Lang staat al sinds 10 september droog toen hij scoorde tegen Oostende. Dit betekent dat hij al 2.5 maand niet gescoord heeft. Daar lees je hier nooit wat over. Als hij bij Ajax zo lang niet zou scoren dan was de kritiek absoluut niet mals geweest en was het waarschijnlijk het volgende talent met een goed half seizoen.

24 november 2021 om 17:37

Ik denk eerlijk gezegd wel dat PSV onder doet voor Brugge op het moment.

24 november 2021 om 15:10

Nou goed in de voorbereiding was hij de beste man van ajax. Als het seizoen erna begint en je merkt dat je ondanks die goede vorm ineens niet meer in ajax 1 mag spelen omdat proMES op 10 moest spelen terwijl iedereen zag dat hij daar de handelingssnelheid voor ontbrak snap ik dat je dan gaat nadenken. Vooral omdat je zelf ook niet meer 2e of zelfs 3e plek bent voor die postie, evenals alle andere plekken voorin die hij kan bekleden.

Ik ben heel eerlijk als ik zeg dat ik me ook heb geergerd aan zijn gedrag/manier van praten maargoed een speler moet op zijn kwalitein beoordeeld worden en die hebben we jammer genoeg niet genoeg kunnen zien.

Komt het door hem of door diegene die de opstelling maakten? De waarheid zal ergens in het midden liggen maar ik denk persoonlijk dat hij wel iets meer kansen had verdiend in ajax 1 en ik begrijp dat hij de minuten bij club brugge verkiest boven de enkele bij elkaar gesprokkelde minuten bij ajax 1.

Het blijft zonde dat een jongen die bij feyenoord in de jeugd speelde en in die periode ook meermaals aangaf eigenlijk voor ajax te zijn, zijn transfer naar ajax maakt en het dan uiteindelijk door verschillende redenen niet redt.

24 november 2021 om 15:21

Eens hoor, zeker voor wat betreft de alternatieve. Maar je komt net door uit de jeugd en je wisselt mooie momenten af met mindere wedstrijden. Een beetje geduld is dan niet verkeerd.

24 november 2021 om 17:19

@dnskdkr,

Lekker makkelijk gezegd. Als je 21 22 bent moet je gewoon gaan spelen, als dat niet bij Ajax kan dan moet je ergens anders je heil zoeken. Hij heeft met Club Brugge in ieder geval een uitstekende keuze gemaakt. Neem nou zo'n Danilo, vorig seizoen best leuk gevoetbald bij Twente, nu staat die weer in jong Ajax te voetballen en is zijn uitzicht op speelminuten gewoon te klein. Je kan wel geduld hebben maar Lang had ook Neres, Promes en Tadic voor zich destijds spelers die international waren en ook nog is spelers die niet zomaar op de bank zouden komen, tel daar nog is bij op dat ze Antony voor een miljoen of 15-20 hadden gehaald.

24 november 2021 om 15:27

Was/ is er nou echt zon groot verschil tussen hem en kluivert? Van laatstgenoemde hoor je eigenlijk al helemaal niks meer. Neemt niet weg dat hij er op dat moment gewoon nog niet goed genoeg voor was. Nu bij Brugge wel. Maar vraag me af als Lang nu terug zou komen, hij basis zou staan. Denk dat het dan alsnog banken wordt.

24 november 2021 om 15:42

Dat 'denk' kan je weglaten. Tadic loopt sinds zijn komst qua goals en assists 1 op 1 en is de aanvoerder. Die speel je er nooit uit. Antony is op rechts een van de meest begeerde talenten van Europa en is al Braziliaans international. Speel je er, zeker omdat het niet Langs beste positie is, ook niet uit. Berghuis is op 10 dit seizoen fenomenaal, met als hoogtepunt een meesterlijke masterclass tegen Dortmund. Hem speel je er ook niet uit. Ik denk zelfs dat hij voor 10 achter Klaassen in de pikorde zou komen en op rechts achter Neres, die weliswaar niet zo goed is als hij was; maar wel (1) veel meer bewezen heeft (2) op rechts zijn natuurlijke positie heeft en (3) de laatste tijd al wel er beter inkomt

24 november 2021 om 15:59

@westend, Lang zat in die tijd dat Kluivert doorbrak met rugproblemen

24 november 2021 om 15:39

Ik vind dat Ajax wel een fout heeft gemaakt, is gewoon geen buitenspeler. Bij Ajax zien ze nooit in wat de werkelijke positie van een speler hoort te zijn. Veltman had jarenlang eerder als RB moeten worden ingezet, Siem jaren op de spitspositie terwijl hij als 6 of 8 wereldklasse was geweest. Kan nog 100 spelers noemen die niet op een positie mochten spelen waar hun kwaliteiten optimaal benut mocht worden. Dat geld ook voor Lang want het is echt een mooie speler. Zo een speler als hem hadden ze niet mogen wegdoen vind ik. Ik zag eerst niet veel in die jongen maar het is een baltovenaar pur sang.

24 november 2021 om 17:31

Rambo, bij Ajax hebben ze dit seizoen Berghuis op 10 gezet, valt niet erg tegen, toch? En Siem wereldklasse op een andere plek… sorry. Hij heeft zijn beste tijd bij Ajax gehad en bij diverse clubs weinig meer laten zien. Dan heb je echt geen wereldklasse in je

24 november 2021 om 18:14

Ik ben wel benieuwd naar die andere 100 voorbeelden, want je huidige voorbeelden ben ik niet bepaald van onder de indruk.

24 november 2021 om 23:43

Na die klaplong is Siem inderdaad slecht gaan voetballen maar Siem was een CM van origine en scoorde heel makkelijk en Klaassen heeft jaren op RM gespeeld maar ik word niet begrepen daarom wil ik hier niet meer op ingaan.

24 november 2021 om 15:47

Persoonlijk trek ik voetballers (mensen) niet zo goed die de hele wereld als vijand besschouwen. Misschien is het op enige wijze gevormd, maar het is zo zonde...

24 november 2021 om 16:01

Deels niet goed genoeg, deels dupe van het nieuwe beleid. Ajax trekt nu moeiteloos de portemonnee voor nieuwe spelers. Linksom of rechtsom krijgt de jeugd hierdoor minder kansen en tijd om zich in het elftal te spelen.
Uitzonderingen daargelaten (en ik wil hier zeker geen lijstjes uitlokken met iedereen die bij Ajax doorgebroken is afgelopen 50 jaar)

24 november 2021 om 16:57

je had ook bij Feyenoord kunnen blijven, pik

Oke, maar je durft het toch niet echt helemaal te benoemen omdat je toch wil blijven profiteren van die smerige wereld?

Walgelijk mannetje, zit echt veel te vol van zichzelf.

24 november 2021 om 15:16

als je toch 10x per dag moet zeggen dat je altijd 100% jezelf blijft, dan weet je dus zelf ook wel dat het tegenovergestelde waar is en je juist hard je best doet om iemand anders te zijn/ om je anders voor te doen.

24 november 2021 om 18:17

Precies. Dat is hetzelfde als types die drie keer per interview aangeven dat ze zich niks aantrekken van wat anderen van ze vinden. Het zou aandoenlijk zijn geweest, als het geen volwassen mannen, maar pubers waren.

Tja Tadic speel je er niet zomaar uit, dat heeft verder niet perse heel veel met gedrag of persoonlijkheid te maken .

25 november 2021 om 01:33

Nee, tot je daarna met dit soort uitspraken in de media komt toch? De positie en transfer was voor mij van beide kanten 100% te begrijpen. Voor meneer Lang blijkbaar niet..

Zo jammer van veel voetballers. Ze kunnen leuk voetballen maar de meeste zijn naast dat het nog jonge gasten zijn ook meestal niet de meeste slimme jongens. En het is echt heel erg zonde van een jongen als Noa lang. Kan echt heel goed voetballen maar liet het bar weinig zien bij Ajax. Juist hij was vooral met randzaken bezig.

Die jongen had natuurlijk ook tadic op zijn positie staan. Dan is de keuze ook snel gemaakt

Cristiano? Uitgekotst door de voetbalwereld? Hele vreemde uitspraak. Hoge bomen vangen veel wind. Maar de voetbalwereld heeft gigantisch veel respect voor hem en zijn prestaties. Lang heeft het gevoel dat iedereen met hem bezig is en in de weg staat. Terwijl zelfreflectie totaal ontbreekt. Depay, lang, Babel, promes allemaal zelfde laken pak.

24 november 2021 om 15:06

Goed idee, 4 spelers over een kam scheren. Niet alleen ken je de personen totaal niet(persoonlijk) ook noem je voorbeelden van spelers die op zich zelf al een heel ander voorkomen hebben in de media. Dat Ronaldo niet wordt uitgekotst ben ik wel met je eens, rare uitspraak inderdaad.

24 november 2021 om 16:03

Dat zijn 4 spelers die altijd verongelijkt zijn in de media. Creëren zelf een soort vijand ofzo. Ik beoordeel ze op wat ik van hun in de media zie, en daar heb ik het over.

Ronaldo uitgekotst door de voetbalwereld?

24 november 2021 om 15:29

Poh in zijn beginjaren was het toch zeker wel hate him/ or love him. Dat zuigen en die eeuwige schwalbes waren ronduit bloedirritant. Robben had dat in het begin ook zo vaak. Beide zijn daar gelukkig wel wat mannelijker in geworden. Dus ja, ik vond Ronaldo in het begin ook een waanzinnige bloedzuiger

24 november 2021 om 16:18

Inderdaad, ik ben nog steeds geen liefhebber van hem. Hij denkt nog altijd de vrije trappen te moeten opeisen, dan heb je echt een ongelofelijk groot bord voor de kop. Verder is het natuurlijk een fenomeen.

Bij Ajax hoor ik in en rond het stadion eigenlijk weinig over de randzaken. Enkel de media die het meermaals hebben aangehaald.
Lang heeft gewoon de pech gehad met Tadic voor hem, had heel anders kunnen lopen als Tadic er niet was geweest. Dat zegt overigens niet dat hij ook geslaagd was bij Ajax en daar zullen we denk ik nooit achter komen. Ik als Ajacied heb niet het gevoel dat we echt wat missen aan Lang.
Verder hem allerbeste gewenst en hoop voor hem dat hij ook mooie prestaties kan neerzetten in een grotere competitie.

Club Brugge het Ajax van België? Dat gaan Anderlecht fans niet leuk vinden haha.

24 november 2021 om 15:16

Het zegt ook natuurlijk genoeg dat die vergelijking daar gemaakt wordt. Ik heb immers nog niet eerder gehoord dat Ajax het Club Brugge van Nederland is. Mooi compliment, dat wel.

24 november 2021 om 15:52

Nou Anderlecht heeft geen recht van spreken meer. Die zijn bij lange na niet de beste club van België, niet eens in de top 3..

24 november 2021 om 19:37

Ik vermoed dat Lang sowieso niet meer erg populair is onder Anderlecht supporters.

Ohjeej kritiek op Ajax, dat zal hem duur komen te staan hier op vz! Grapje natuurlijk😝. Wat een stats heeft deze jongen in België zeg, in 57 wedstrijden betrokken bij 41 goals. Blijf het een leuk ventje vinden.

24 november 2021 om 16:01

Ik ook, alleen ontzettend jammer dat die naar Brugge is gegaan. Had hem graag in de ajax-selectie gezien.

24 november 2021 om 16:09

Inmiddels sinds begin september niet meer gescoord

Iedereen wie van voetbal houd kan Cristiano Ronaldo niet uitkotsen dan hou je niet van het spelletje

24 november 2021 om 15:19

waarom niet? Ik ben geen fan van narcisten.
Ook voor de speler Ronaldo zou ik niet speciaal naar het stadion gaan.

Zn arbeidsethos en 100% commitment is dan wel weer heel erg knap en een groot voorbeeld voor jonge spelers.

24 november 2021 om 15:53

Nou ik heb niet heel veel betere spelers zien spelen dan Ronaldo dus waarvoor ga je dan wel naar het stadion? Of bedoel je de Ronaldo van nu die vooral veel doelpunten maakt? De Ronaldo van United en Real vergeten? Fabelachtige speler



Citaat: "de meeste mensen hielden er toch van mij, behalve zij die de opstelling maakten. Zij keken vooral naar de randzaken en veel minder naar de voetbalkwaliteiten."

Naar zichzelf kijken is niet iets waar Noa Lang goed in is, Het feit dat hij niet in de basis stond was ook omdat er een ene Tadic rondloopt die misschien 1 of 2 klasse beter is dan Noa Lang zelf. Verder heeft hij het in zijn verhuurperiode bij Twente ook niet laten zien dat hij mee komt met het niveau van Tadic. En hij doet het prima bij Club Brugge. En Noa Lang is gewoon ook een irritant ventje, dat is prima zo lang je presteert, en wanneer je dat niet doet heb je ook geen recht om een grote mond te geven zeker aan Tadic. Stukje zelfreflectie zou deze jongen sieren.

Ik vind dat deze jongen er misschien onterecht vaak wordt uitgepikt omwille van zijn houding of gedrag aangezien hij aantoont wel echt te willen werken en belangrijk kan zijn voor de ploeg. Echter is het altijd een zwaktebod om te wijzen naar externe factoren, en ik denk dat hij wanneer hij het meer bij zichzelf gaat zoeken hij onwijs veel uit zijn carrière kan halen.

Haha agh deze jongen gaat zichzelf ten onder brengen in de voetballerij ben ik bang. Dat is wel duidelijk, een beetje hetzelfde als met Kluivert maar nog een tikkeltje erger vanwege z'n arrogantie. Zei al eerder, dat ik het niet wat zie worden met deze jongen, ondanks zijn leuke start bij Brugge. Hij denkt nu al dat hij het gemaakt heeft, dat zogenaamd Ajax fout zat en whatever. Agh ja.

24 november 2021 om 15:09

Leuke start bij Brugge. 41x bij direct bij een goal betrokken in 57 wedstrijden en dan kom jij aan met "leuke start". Kom maar eff wisselen Socio!

24 november 2021 om 15:22

Laatste 8 wedstrijden 2 assistjes en geen enkel doelpunt. Daar kom je bij Ajax niet mee weg als buitenspeler. Evenals zijn statistieken in de CL 13 wedstrijden, 1 doelpunt, 1 assist. Dat hij het tot nu toe geweldig heeft gedaan bij Brugge sluit ik me bij aan, maar het is niet dat hij het niveau heeft van een Tadic of Antony. (kan ie hopelijk wel in de toekomst aantikken, dan heeft NL er weer een leuke speler bij)

24 november 2021 om 15:32

Grappig dat je Antony als voorbeeld neemt. Had vorig seizoen vanaf eind januari tot laatste wedstrijd geen goals of assists gegeven.

24 november 2021 om 15:42

Leuk Regulator, maar inmiddels staat Antony op 2 goals en 5 assists in 8 wedstrijden. Noa 1 goal, 1 assist na 13 wedstrijden. Dus ondanks dat hij een slechte periode heeft gekend, heeft ie toch veel betere stats. Idd grappig. Edit: En heeft meest grappige is dat Noa "de man van de grote wedstrijden" alleen productie heeft tegen de kleintjes, terwijl Antony beter lijkt te presteren in de wedstrijden die er toe doen.

24 november 2021 om 15:58

“Daar kom je bij Ajax niet mee weg als buitenspeler”. Neres heeft 3 goals en 3 assists in de CL in 22 wedstrijden bij Ajax. Die teert nog steeds op z’n doelpunten tegen Madrid en Juve van onderhand 3 jaar geleden. Heeft 1 goal gemaakt en 1 assists in 11 CL wedstrijden in 19/20 en 20/21..

24 november 2021 om 16:01

Antony is natuurlijk beter dan Lang laat dat voorop staan. Maar beetje rare vergelijking aangezien Ajax beter is dan Brugge, Ajax veel meer scoort dan Brugge en Ajax in een vrij makkelijke poule is ingedeeld waar Lang in de CL tegen PSG, City en Leipzig speelt. Denk niet dat Antony dezelfde stats had gehaald in de CL tegen die tegenstanders..

24 november 2021 om 16:24

Helemaal waar Tilburg. Mensen vergeten dat Club Brugge in een poule des doods ziiten. Waar Ajax in een poule zit met Besiktas en Sporting die in de CL nauwelijks iets presteren. City en PSG zijn van veel hoger niveau dus natuurlijk heeft hij minder assist en goals. Ik vond Noa Lang wel heel goed spelen tegen PSG. Hij dolde met zelfs met Hakimi.

24 november 2021 om 17:52

Klopt Tiblurg, dat is ook de reden dat Neres plaats heeft moeten maken voor oa Tadic en Antony. (en als ie niet uitkijkt Daramy/berghuis) Zonde, want ik ben qua stijl meer fan van een Neres dan Antony/daramy. Maar dat geeft ook meteen aan hoe hoog de lat momenteel ligt bij Ajax. Ondanks de prestaties van Lang van afgelopen seizoenen, zou hij bij Ajax geen basisplaats hebben. Enige optie was misschien de 10 positie geweest, maar daar zou hij nu de concurrentie aan moeten gaan met een ontketende Berghuis en oud-aanvoerder Klaassen. (waarbij je kunt stellen dat Berghuis en Klaassen goed omgaan met het wisselbeleid)

24 november 2021 om 18:10

@NL_Modric, eens. Lang had Tadic er nooit uitgespeeld en is ook niet beter dan Antony. Berghuis vind ik ook beter op dit moment maar Lang wel meer potentie.

Ik snap de frustratie van spelers wel. Maar beter naar je zelf kijken dan te wijzen naar anderen. Als je echt zo goed bent speel jezelf in het elftal. En die lat ligt bij Ajax de laatste jaren best hoog. Misschien was het wel gelukt als hij wat langer was gebleven.

Noa lang is een leuke voetballer om na te kijken. Ik was ook niet blij toen hij werd verkocht.
Maar deze jongen was mentaal gewoon er nog niet klaar voor om bij Ajax in de basis te spelen .
Helemaal niet aangezien Tadic op links sta.

En de mensen die dan nu roepen "maar in België kan hij het wel"

Klopt, maar hij is daar ook met een andere instelling na toe gegaan. In België wilde hij zich bewijzen. En in Nederland vond hij dat hij recht had om in de basis te staan. En gaf hij een grote mond tegen de meer ervaren spelers zoals bijvoorbeeld tegen zijn aanvoerder.

Hopelijk blijft Noa Lang zich door ontwikkelen in België en kan hij alles uit zijn carrière halen.

Tsja...het is fijn dat hij het goed doet in Brugge. Heb het gevoel dat hij minder opvalt dan vorig jaar, maar dat kan aan mij liggen volgt het daar te weinig voor. Niks mis met wat persoonlijkheid hebben. Maar het is ook logisch dat hij bij Ajax niet in aanmerking kwam voor de basis. Als je grootste concurrent Tadic is dan wordt het lastig. Had hem er overigens best bij willen hebben vorig jaar, maar snap dat hij niet eeuwig kan blijven wachten. Maar dit soort opmerkingen en ook nog steeds zo nu en dan andere acties van hem in en rond het veld dat is gewoon jammer en niet nodig.

Wat klets die jongen raar met Ronaldo uitgekotst.
En bepaalde mensen maken de opstelling, dat doet nog altijd Ten Hag.
Hij had gewoon pech dat Tadic er staat, die is klasse beter dan Lang

24 november 2021 om 17:14

En dan had je ook nog Neres he. Lang, hij kan soms leuk ballen maar wat een kwal van een jochie is het ook. Geld en aanzien doen rare dingen met je. Kluivert had dit ook, die speelt nu ergens in Duitsland ofzo? Ohnee wacht, die speelt helemaal niet...

Het begint nou een beetje lachwekkend te worden met die jongen.
Al bijna anderhalf jaar weg, maar nog steeds vol wrok. Ego zit deze jongen enorm in de weg.



Mooie verhalen verteller die Noa Lang, prima voetballer verder natuurlijk. Doet het ook heel goed in Belgie. En daardoor durft hij wat meer zijn mond open te trekken. Maar Noa Lang kan moeilijk ontkennen dat hij even Tadic er uit kon spelen, ook in zijn tijd speelde Neres voortreffelijk op rechts. En nu natuurlijk Antony. Dan kun je nog Noa Lang heten, maar men had je gewoon niet nodig in de basis bij Ajax. En nu ook niet. Ga gewoon door waar je goed in bent in Belgie, voetballen. Daar ben je beter in, dan wat er uit je mond komt.

Kan zich beter op voetbal gaan focussen, hij en Brugge doen het niet al te best de laatste tijd.

Tadic is vele malen beter, helaas voor Lang het einde bij ajax. Niet goed genoeg, geen straf

Deze jongen is gewoon narcist, als hij iets normaler had gedaan, had hij meer kansen gekregen!! Al betwijfel ik of hij echt de top gaat halen, als hij bij topclub komt schiet hij er echt geen 20 in hoor

Vermoeiend mannetje, stond nog aan het begin van z'n carrière en het is logisch dat hij bij Ajax niets te zoeken had, andere excuses zijn niet nodig. Word tijd dat hij weer is gaat presteren bij Club want hij staat alweer een tijdje droog qua goals, als je praatjes wilt hebben moet je wel blijven presteren.

Soms moet je ook geduld hebben Noa. Overigens wel bij dat je bent gegaan, anders hadden we Antony niet. En even voor de echt voetbal kenners, Anderlecht is het Ajax van Belgie en niet Club Brugge.



Voor mij is hij gewoon een talentvolle snotaap die te weinig geduld heeft gehad bij Ajax.
Een speler moet respect hebben voor hierarchie binnen een voetbalteam. Tadic stond en staat niet op links vanwege randzaken maar omdat hij gewoon bijna altijd levert, op en van het veld. Hij is niet voor niets aanvoerder en dus speel je hem er niet zo maar uit omdat je een hattrickje uit tegen Twente scoort.

Het is leuk dat hij het goed doet bij Brugge. Ben benieuwd of hij het ook op hoger niveau structureel kan gaan laten zien.

Ergens is het ook wel een grappige vicieuze cirkel. Hij lijkt motivatie te halen uit de gedachte dat 'de wereld' tegen hem is. Daardoor heeft hij een bepaalde houding die er voor lijkt te zorgen dat mensen hem niet sympathiek vinden waardoor hij weer motivatie krijgt.

Ik praat weer onzin, negeer mij maar.

Klein vervelend mannetje, zullen we maar niet Lang over praten

Die Lang kan redelijk ballen, in een competitie die er nauwelijks toe doet. Heeft een paar leuke momenten gehad in de champions league maar dat hadden Fisher, Boilesen etc ook. Nu het niet draait bij Brugge geeft hij ook niet thuis. Bij Ajax was zijn concurrentie gewoon beter en verder en minder irritant. Je kunt wel lekker jezelf willen zijn maar dan moet je daar de gevolgen ook van accepteren.
Ook in het NL elftal gaat hij de huidige spelers er niet uitspelen.
Dus mijn mening, leuke voetballer, geen topper, vluchtgedrag en geen winnaarsmentaliteit en zelfreflectie

Voetballen zal hij wel kunnen. Qua persoonlijkheid? Ik zie een soort Andy van der Meyden voor me, net zo veel raakvlak met de realiteit.

Ja, Lang lijkt een vrij narcistisch iemand te zijn, wat betekent dat hij een zeer kwetsbaar zelfbeeld heeft, en dat moet stutten met een geconstrueerd idee van zelfvertrouwen. Onder de zogenaamde branie zit een onwijs kwetsbaar, en waarschijnlijk licht ontvlambaar kereltje. Hij heeft echt talent wat mij betreft, wel meer dan Babel. Maar door jezelf te hullen in een stoer en schreeuwerig zelfvertrouwen blijf je een solist die niemand vertrouwt, en zichzelf op de borst zal moeten slaan om tegenslagen het hoofd te bieden. Je blijft, in andere woorden, extreem kwetsbaar. In die zin heeft hij zijn groei in eigen hand, want er is een punt waar de echte top van de subtop wordt gescheiden door mentaliteit, niet door talent. Laten we hopen dat hij wat écht en authentiek zelfvertrouwen krijgt, zodat ie het niet van de daken hoeft te schreeuwen. Dan zouden we nog wel eens een gouden voetballer aan hem kunnen hebben.

Hoop dat van Gaal systeem vindt, dat er hem niet nodig hebben. En ook zonder Berghuis. 2 verschrikkelijk irritante personen.

Over jezelf in derde persoon praten. Ik haak af. Nare types zijn dat.

Ronaldo is echt een paria in de voetbalwereld inderdaad. Bijna niemand is fan van hem. Hij heeft ook maar iets van 2 volgers op instagram. Het verschil tussen Ronaldo en Noa Lang is dat Ronaldo zich echt niet druk maakt om de mensen die het hem niet gunnen. En hoezeer iemand die de opstelling maakt hem ook niet zou mogen, hij staat toch altijd als eerste op het formulier. Bij Ajax was Lang gewoon nog niet zo goed en het alternatief (tadic) veel beter en verder. En dat is Tadic overigens gewoon nog steeds.

Tuurlijk joh, het ligt aan alles en iedereen behalve aan prins Lang zelf…

Hij is nog wel heel erg met Ajax bezig, zou die misschien terugwillen.

Wel zieke cijfers hoor bij Brugge

Noa is een wereldtopspeler in spe. Hij is nog jong en dus niet alijd even evenwichtig maar dat hoort bij zijn leeftijd. Een ware kunstenaar is voor mij artistiek en door velen onbegrepen. Noa is voor mij zo'n speler. Je hoeft niet van hem te houden maar iedere kenner herkent kwaliteit. Binnnen 5 jaar speelt hij bij een Europese topclub. Wedden?

Huilebalk. Je gewoon niet kunnen of willen schikken, dat dan 'jezelf zijn' noemen, op de blaren zitten en dan nu lopen najanken. Noa Lang is goed bezig bij Brugge en heeft nog meer in zijn mars. Wees gewoon een gentleman zoals je voorbeeld Ronaldo en ga niet met modder gooien.

Het is natuurlijk ook belachelijk dat Lang niet werd verkozen boven Tadic. Lang is 3x beter.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren