Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

La Gazzetta dello Sport: Feyenoord werkt aan terugkeer Graziano Pellè

Laatste update:

Graziano Pellè keert komend seizoen wellicht terug in het shirt van Feyenoord, weet La Gazzetta dello Sport dinsdag te melden. De 36-jarige spits zit momenteel zonder club en zou in Rotterdam-Zuid zijn tweede termijn kunnen aangaan. Pellè speelde eerder tussen 2012 en 2014 voor Feyenoord en groeide in De Kuip al snel uit tot publiekslieveling. Een eerdere poging van Feyenoord om de spits terug te halen liep op niets uit.

Pellè kwam voor het eerst in 2012 bij Feyenoord terecht, toen de Rotterdamse club hem huurde van Parma. De aanvalsleider had het al snel op zijn heupen in De Kuip en wist in zijn eerste seizoen bij Feyenoord 29 keer te scoren in 33 wedstrijden. De huurperiode beviel zo goed dat Feyenoord besloot om hem in 2013 definitief over te nemen van Parma. Na opnieuw een productief seizoen (26 doelpunten in 33 wedstrijden) vertrok hij naar Southampton, waar hij onder de vleugels van Ronald Koeman bleef acteren.

Feyenoord deed eerder al een poging om Pellè terug te halen naar Rotterdam. De Italiaan was volgens De Telegraaf echter ‘veel te duur’, waarna Feyenoord doorschakelde naar Lucas Pratto. Pellè besloot daarop na acht jaar terug te keren in de Serie A bij Parma, waar hij degradeerde uit de Serie A. De aanvaller speelde in Italië eveneens voor Lecce, Catania, Crotone, Cesena, Parma en Sampdoria, alvorens hij in 2012 door Feyenoord opgepikt werd. Tussendoor was hij overigens nog even actief bij AZ. Via Feyenoord en Southampton kwam hij in de zomer van 2016 in China terecht, waar hij ruim vier jaar doorbracht bij Shandong Luneng.

Volgens bovengenoemde roze sportkrant heeft Pellè op dit moment verschillende opties om zijn carrière voort te zetten, daar is Feyenoord er één van. Bovendien heeft de spits de mogelijkheid om in Italië actief te blijven, waar Venezia en Salernitana hun interesse kenbaar hebben gemaakt. Beide clubs promoveerden afgelopen seizoen naar het hoogste niveau. Feyenoord is door het aanstaande vertrek van Nicolai Jörgensen nog op zoek naar een nieuwe centrumspits. Jörgensen heeft bij de clubleiding van Feyenoord zijn vertrekwens kenbaar gemaakt en wordt sindsdien door Arne Slot buiten de selectie gehouden.

Het is de vraag of Feyenoord de salariswensen van Pellè kan inwilligen. De spits streek eerder in China een godsvermogen op met een geschat salaris van 17,6 miljoen euro. Pellè speelde tussen 2016 en 2020 voor het Chinese Shandong Luneng, waar hij een van de grote blikvangers was. Ook Oscar, Hulk en Marko Arnautovic, allen spelend voor een Chinese werkgever destijds, beschikten over een megacontract. Die tijden zijn nu echter voorbij, daar de voetbalautoriteiten in China een maximum-inkomen hebben ingesteld van slechts 2,3 miljoen euro netto voor spelers die niet zijn geboren in het Aziatische land.

Vind jij dat Feyenoord Graziano Pellè terug moet halen?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Dat zou toch geweldig zijn! Ben wel benieuwd wat zijn niveau nu is. Heeft bij Parma nou niet echt geweldig gedaan

20 juli 2021 om 09:09

De eerste keer dat hij van parma overkwam deed hij het daar ook niet geweldig. Degradatievoetbal is voor een spits bijna een andere tak van sport.

20 juli 2021 om 09:30

Zou vooral mooi zijn voor de klassieker. Ik kan niet wachten op het moment dat Pelle tegen Berghuis zegt dat hij een Ajax smoelwerk heeft, zoals hij dat ooit bij Van Gangelen deed. Prachtige televisie gegarandeerd.

20 juli 2021 om 10:06

Haha da zou wel een mooi verhaal zijn ja.

Pelle bij ons natuurlijk supergoed gedaan, maar hij is toch niet geschikt voor het systeem van Slot?
Met een 36 jarige Pelle kan je geen pressing spelen. En hij gaat denk niet voor plan B komen.

20 juli 2021 om 11:40

Dr.mario, dit terwijl van Gangelen een zeer groot psv-fan is. Oftewel dat was een nogal domme opmerking die nergens op gebaseerd was en zelfs dus geheel foutief.

20 juli 2021 om 11:42

@dr.mario Ik denk niet dat Berghuis daar wakker van ligt. Maar zou Pelle wel in het systeem van Slot passen en hij komt ook niet voor een appel en een ei.

20 juli 2021 om 11:49

@078,

Dat weet jij dan weer. Ik vind het persoonlijk nooit zo belangrijk waar een presenator, tafelgast, podcaster, commentator en al het andere tegenwoordig voor is. Zolang hij/zij maar objectief kan blijven. Al moet ik eerlijk bekennen dat ik ook wel kan genieten van een gekleurde bril zoals bij Jan Boskamp bijvoorbeeld. Ik ben een Ajacied, maar wat een held is dat. Net als Van Hanegem, de broertjes van e Kerkhof of Sjaak Swart. Zo vreselijk gekleurd maar zulke mensen moeten we koesteren.

20 juli 2021 om 12:04

Dr.mario, daar zeg je een waar iets. Figuren als Boskamp, Swart enz zijn de kersen op de taart wat commentaren aangaat. Heerlijk om naar deze legendes van het vaderslandse voetbal te luisteren

20 juli 2021 om 17:56

Ja zo'n Boskamp is wel leuk hoor maar zegt eigenlijk ook weinig zinnigs. In ieder geval niets wat de meesten al niet weten. Meestal zegt hij iets wat een ander (vaak van der Gijp) al gezegd heeft. Verder wel een gezellige kerel natuurlijk.

20 juli 2021 om 10:11

Bespottelijk idee en o zo typisch Feyenoord van de laatste 10 jaar. Vraag anders Peter Houtman of die nog beschikbaar is.

20 juli 2021 om 10:44

Nee het getuigt inderdaad van goede scouting om de belangrijkste man van Feyenoord te pakken of bij psv v ginkel die al 23x gekomen is, propper die er al gevoetbald heeft of zelfs het contact met Luuk de jong.

20 juli 2021 om 11:06

Verschil is wel dat al die spelers die jij noemt rond de 29 jaar zijn. En Pelle inmiddels 36 is. Prima om ervaren spelers terug te halen. Maar 36 is wel heel oud.

20 juli 2021 om 11:06

Denk wel dat Peter Houtman beschikbaar is. Als je de wedstrijd kunt omroepen, dan kun je ook spelen toch. Maar 36 is al wel aardig op leeftijd. Maar in de Nederlandse competitie zou het me niet verbazen als die nog gewoon mee gaat kunnen. Weet niet hoe zuinig hij op zijn lichaam is geweest de laatste jaren. Maar Ibra keert eind 30 ook gewoon terug bij Milan he.

20 juli 2021 om 11:52

Wat is leeftijd als iemand zijn lichaam goed verzorgd en op en top fit is. Waar van Ginkel zijn carrière kwakkelt met blessures ligt Pelle er bijna nooit uit. Hoeveel voorbeelden zijn er niet van spelers met 36, 37 of ouder die nog prima presteren. Soms moet je gewoon niet kijken naar leeftijd maar vooral naar de meerwaarde en de jonge spitsen in de selectie kunnen daarnaast zoveel leren van deze jongen. Verwacht dat een 36 jarige Pelle namelijk nog altijd van meer waarde is dan een jonge Bozenik of Bannis.

20 juli 2021 om 12:44

Hoeveel voorbeelden zijn er niet van spelers met 36, 37 of ouder die nog prima presteren

Eehm, los van wat keepers niet veel...

20 juli 2021 om 12:55

Kuyt, van Persie, Huntelaar, Robben en in Italië is 36 niet eens oud en daar kun je een batterij aan spelers opnoemen die vanaf deze leeftijd nog jaren door zijn gegaan. In Nederland kan Pelle denk ik met gemak tot zijn 38e een meerwaarde zijn. Het is van de weinige spitsen die ik bij Feyenoord heb gezien die een bal kan vasthouden zodat spelers kunnen aansluiten en als pure spits hoef je daarnaast weinig valse meters te lopen als ze hem goed gebruiken. Daarnaast kunnen andere leren van zijn berg aan ervaring dus ik zie er wel voordelen in mits hij bereidt is om voor een 'normaal' salaris te komen.

20 juli 2021 om 13:17

Kom op. Pelle komt niet voor 2 tientjes ballen he. Minimaal 2.5 miljoen per jaar. En dan na 2 jaar stopt ie en ben je 5 miljoen kwijt. Met een beetje geluk scoort ie er in die 2 jaar 30 en wordt je 2 keer vierde. Realistischer is dat ie het niet meer heeft of geblesseerd raakt...daaag 5 miljoen.

20 juli 2021 om 13:30

Zoveel veldspelers van rond die leeftijd zijn er ook weer niet hoor. Dat zijn alleen de spelers met extreem talent of een bijzondere skills. Op het allerhoogste niveau bedoel ik dan.

20 juli 2021 om 13:31

PieterPrins, je baseert die bedragen helemaal nergens op. Pellè heeft in China 64 miljoen binnengeharkt. Wellicht vindt hij het nu ook wel weer leuk om in de stad te gaan spelen waar hij geadoreerd wordt. Puur voor het geld hoeft hij het niet meer te doen

20 juli 2021 om 13:49

Chiellini ook maar afschrijven dan

20 juli 2021 om 10:16

Hij is 36 jaar, niet 27 zoals de eerste keer dat hij kwam. Ik weet dat Italiaanse spelers op oudere leeftijd nog kunnen presteren, maar ik heb er een hard hoofd in. Misschien als back-up voor een van de spitsen.

20 juli 2021 om 11:08

Dat zou geweldig zijn? Misschien investeren wat eventueel geld opleverd? Maar dit kan Feyenoord toch niet permitteren op de lange termijn? Straks gaan jullie El Hamadi nog terug halen...ik weet echt niet wat die club wilt. Ik zie gewoon blije gezichten in deze Topic van Feyenoorders met deze mogelijke transfer. Maar jullie willen weer CL spelen en spelen om kampioenschap....nou succes!

20 juli 2021 om 11:34

@fairplay, maar Huntelaar was natuurlijk nog wel top?

20 juli 2021 om 11:46

Die speelde ook niet elke wedstrijd en regelmatig geblesseerd. En Pelle wil wel salaris en geen restwaarde Feyenoord zit al niet dik in het geld.

20 juli 2021 om 11:48

Huntelaar was een back-up. Hij wist dat en ging ermee akkoord. Daarnaast is het zo dat Ajax makkelijk een salaris kan betalen voor een speler die op de bank gaat zitten. Is het niet beter voor Feyenoord dat ze iemand halen die jonger is, misschien minder geld kost en heel misschien nog geld op kan leveren?

20 juli 2021 om 13:37

@kyle, nee, Bannis en Bozenik kunnen op deze manier in de luwte ontwikkelen

20 juli 2021 om 13:39

Kyle, Feyenoord heeft die jongere spitsen al. Namelijk Bozenik en Bannis. Slot lijkt gecharmeerd van Bannis en op Bozenik is genoeg aan te merken, maar hij heeft wel scorend vermogen. Nu Feyenoord hoger gaat spelen zal hij meer in zijn kracht komen, dichter bij het doel. Met een bliksemafleider (Til) bovendien. Pellè lijkt me daarbij een goede aanvulling, mits hij inderdaad weet dat jongere spelers eerst de kans zullen krijgen. Hij is ervaren, een personality en een ander type. Met hem heb je gelijk een mooi plan B

20 juli 2021 om 14:26

Was jij niet degene die zei dat Jorgensen op gesteld moest worden omdat hij een balletje kan vast houden en daardoor zijn medespelers konden bijsluiten om aanvallender te spelen? Bozenik kan juist helemaal geen bal vasthouden

20 juli 2021 om 15:53

Met de ongelooflijk trage manier van spelen onder advocaat had je zeker een spits nodig die een bal kon vasthouden ja. Dan kon er tenminste iemand een middenvelder aansluiten (die vanaf de eigen 16 moest komen lopen. Wanneer je al een stuk hoger op het veld staat zoals nu onder slot is die noodzaak minder hoog. Als je spits het dan alsnog in zich heeft is het wel mooi meegenomen

20 juli 2021 om 17:51

Als je hoog druk wil zetten lijkt een balvaste spits me toch wel handig

20 juli 2021 om 18:16

Haha jemig Japie, ja dat zei ik. En dat moest ook onder Advocaat, want dan konden anderen aansluiten. Zeker als je totaal niet diep speelt

20 juli 2021 om 18:19

En waarom lijkt een balvaste spits jou specifiek handig als er hoog druk gezet wordt, Japie? Enlighten me

20 juli 2021 om 22:46

Daarom zeg ik duidelijk, dat Feyenoord het niet kan permitteren. Ajax kon Huntelaar makkelijk permitteren en deed hem ook makkelijk van de hand toen hij nog naar Schalke wilde. Traorë bijvoorbeeld is ook al verkocht met winst. Ik geef maar een voorbeeld en denk ook even een beetje na, als je met een voorbeeld komt..is niet moeilijk als je een beetje nadenkt, wat Feyenoord moet doen betreft de toekomst en dat is echt niet Pele. Maar heb begrepen dat het een gerucht is.

Wederom niet creatief, maar goed, misschien wel een logische versterking. Spits met ervaring, en geen pratto type. Weet wat er verwacht word en kost niks. Wie kan me vertellen hoe die de laatste 2 jaar gespeeld heeft?

20 juli 2021 om 09:13

Altijd dit soort opmerkelijke reacties. Alsof het om creativiteit moet gaan? Pratto was creatief ja, maar die man was nog slechter dan Johhnny van Beukering. Volgens mij zijn de 4 recente aankopen allemaal creatief: een noorse verdediger, een israelische keeper en 2 ex Az'ers, die niemand aan feyenoord zou linken.... Ik zou hem overigens niet halen, met name gezien zijn leeftijd en weinig ritme afgelopen jaren.

20 juli 2021 om 09:25

Je moet ook naar het sentiment kijken. Haal je Pelle,dan haal je in 1 klap Hoop,ervaring,nostalgie,clubliefde,etc,etc binnen. Elk doelpunt dat ie scoort telt voor 3. En scoort ie de winnende tegen Ajax,dan is het al helemaal een succes. Gouden zet van Feyenoord. Wanneer wordt ie gepresenteerd ? Zie je het al voor je duizenden supporters bij zijn presentatie in De Kuip. Fantastisch toch !

20 juli 2021 om 09:28

Helaas heeft Feyenoord dit jaar geen team presentatie....geschrapt vanwege corona en europees voetbal. Tuurlijk, het sentiment is leuk....die 3-2 tegen ajax, zijn omhaals, het was echt een prachtvoetballer. Maar vrees dat dat voorbij is.

20 juli 2021 om 09:29

@messibarca, is Van Hanegem al gevraagd de schoenen weer aan te doen?

20 juli 2021 om 09:31

Mijn club Feyenoord staat er laatste 10’jaar niet bekend om om iets uit de hoge hoed te toveren, ik zeg er daarna toch ook bij dat et een logische versterking kan zijn (ivm geen geld binnen feyenoord, matig scouting). Feyenoord lijkt vaak terug te vallen op oude bekenden, niks mis mee verder hoor, maar het is wel een feit en geen opmerkelijke reactie

20 juli 2021 om 09:32

@messibarca; Volgens mij maak jij Pelle iets groter dan hij daadwerkelijk was in de Feyenoordhistorie 😂

20 juli 2021 om 09:48

@genieterr. Vanwaar jouw typisch zuinige Hollandse reactie ? " Ik vrees dat het voorbij is". Ik verwacht juist een enorme vibe, een vibrerende kuip en frequente plaatselijke aardschokken als Pelle scoort. Hoop dat ie voor het weekend nog tekent.

20 juli 2021 om 09:49

lol, wat een aannames. En elk doelpunt telt voor 3? Ik ken je NL voorkeur club niet maar als de wedstrijd tegen Ajax winnen het doel van het seizoen is dan mag je jezelf als club tussen Utrecht en ADO scharen.

20 juli 2021 om 09:53

Plus, volgens jou tellen Pelle zijn doelpunten voor 3. Dus als ie er eentje maakt, sta je gelijk 3-0 voor Dat kan zelfs Messi niet

20 juli 2021 om 09:55

Pedersen, Marciano, Teixeira, Spajic, Conteh, Pratto, Balde, Johnston, Kelly, Senesi, Bozenik, Ie. Afgelopen 2 seizoenen alleen al. En het zegt vooral dat met weinig budget die 'creatieve' oplossingen meestal drama zijn.

20 juli 2021 om 09:58

Bozenik is toch wel de allergrootste flop. 4,5 miljoen aftikken voor een spits van Excelsior niveau. Wie heeft die gozer gescout? Die club waar hij vandaan komt heeft waarschijnlijk in een deuk gelegen toen Feyenoord die 4,5 miljoen overmaakte

20 juli 2021 om 10:04

Geef die jongen nou eens een tijdje de kans. Genoeg voorbeelden van spelers die als flop werden gezien maar na het vertrouwen te hebben gekregen toch ineens van waarde bleken te zijn

20 juli 2021 om 10:10

@THenry Ik bedoel qua vreugde,aandacht en positiviteit. Als Pelle scoort dan brengt dat echt iets teweeg.

20 juli 2021 om 10:30

Alleen heeft Pelle nog nooit gewonnen van Ajax. Ik zou hem ook niet halen te oud en 4jaar in China gespeeld wat een erg laag niveau is. Hopelijk leren ze een keer van fouten uit het verleden.

20 juli 2021 om 10:56

@soccerfan_1 Liever dat Bannis een kans krijgt. Meestal sta ik vooraan om te roepen dat jonge spelers een betere kans moeten krijgen, maar Bozenik heeft het gewoon echt niet. In de voorbereidingen zag je het weer, zijn techniek is echt heel beperkt. Geen neusje voor het doel en een belabberd schot, dat moet je toch niet willen in een centrumspits.

20 juli 2021 om 10:57

Het lijkt me vooral dat hij inmiddels 36 is. Hoe hoog of laag het niveau in china is weet ik niet maar als clubs als Barcelona, Atletico en Dortmund spelers uit China (terug) kunnen halen dan zou ik niet op voorbaat zeggen dat een Nederlandse club geen spelers uit China moet halen vanwege het lage niveau daar.

20 juli 2021 om 11:10

@Soccerfan_1 zelfs dan zie je bij zo een speler toch af en toe nog een momentje van klasse of individuele kwaliteit maar die zie ik echt niet bij Bozenik. Hij kan niet eens een bal aannemen

20 juli 2021 om 11:12

@weedaj nou doe je zelf net zozeer aan aannames met je opmerking over utrecht en ado, dat willen ze bij ajax graag geloven maar het seizoen is natuurlijk niet geslaagd als er van ajax wordt gewonnen, het is leuk om de grote club te verslaan, maar vraag het alle utrecht en ado supporters of welke andere club onder de top 3 of ze liever van ajax winnen en 12e worden of van ajax verliezen en europees voetbal behalen, dan zullen er een paar voor de eerste optie gaan, maar het merendeel gaat toch echt voor de 2e. Maar dat lijken ajax supporters maar niet te willen snappen.

20 juli 2021 om 13:10

Wel een opmerkelijke reactie, namelijk psv en ajax doen dit ook en zijn daar succesvol in. Daarnaast zijn er wel degelijk verassingen geweest toch? Wat dacht je van Liam Kelly? Alleen niet bijster positief...

Goed voor de vrouwelijke feyenoord fans.

20 juli 2021 om 09:21

Hopelijk neemt Pelle zijn vrouw ook mee naar Nederland dat is is ook prettig van de mannelijke fans. Daarom hoop ik ook dat Tagliafico bij Ajax blijft.

20 juli 2021 om 10:31

Mag weg

20 juli 2021 om 10:42

Kom op Molsson. Omdat die een knappe vrouw heeft. Zo moeilijk is dat bericht van Paauwer toch niet?

20 juli 2021 om 10:11

En voor de mannelijke fans. Een van de mooiste spelersvrouwen 👌🏻

20 juli 2021 om 11:30

Laten we eerlijk zijn. Mijn koekje kruimelt niet voor Pelle als je begrijpt wat ik bedoel. Maar het is wel Pelle. Het koekje komt in ieder geval ook bij mij warm uit de oven!

20 juli 2021 om 11:54

Deze cryptische omschrijving begrijp ik niet helemaal 😅

dat zou pas een echte verbeterings impuls zijn voor feyenoord , ben benieuwd of dit gaat lukken met het weinige budget wat zij hebben want van berghuis zijn ze nou niet echt rijk geworden.

Denk dat veel mensen naar zijn leeftijd (36) zullen kijken maar Pelle heeft volgens mij in heel zijn loopbaan weinig blessures gehad. Heeft altijd perfect voor zijn lichaam gezorgd en kan daarom denk ik nog wel een aantal jaren mee. Misschien wel mooi om Zlatan daarmee te vergelijken. Heeft ook altijd goed voor zijn lichaam gezorgd. Ik zie Pelle graag komen omdat hij denk ik nog belangrijk kan zijn voor Feyenoord. Goed karakter met een echte winnaarsmentaliteit. Dat heeft Feyenoord nodig, nu is het allemaal zo soft en speels. Ook met het spel van Slot, die heel aanvallend zal zijn, komt denk ik Pelle ten goede. Bij een promovendus zal ie vaak rondom de middenlijn spelen, bij Feyenoord tegen de '16' van de tegenstander en dan is hij levensgevaarlijk.

20 juli 2021 om 09:34

Het spel van slot is wel gebaseerd op hoog druk zetten. Ik zie pelle op zn 36e niet structureel vuile meters maken hoor

20 juli 2021 om 11:15

Dat is het enige nadeel, de rest moet dan nog meer vuile meters maken.

Er zijn bepaalde spelers waarbij ik gewoon het sentiment niet kan negeren. Van Persie was er zo een bij z'n terugkomst, Pelle is er ook zo een. Wat heb ik genoten van die seizoenen met hem in de Kuip, en wat had hij onnoemelijk veel bizar knappe doelpunten. Utrecht uit, Roda thuis, Ajax thuis, NEC thuis, VVV ga maar door. Of hij nog net zo scherp is als destijds? Is het creatief scouten van Feyenoord? Vrees van niet, maar de ED ingaan met Bannis en Vente kan als Feyenoord ook niet. Als hij transfervrij is en wil voor niet al te veel komen spelen zegt mijn sentiment al helemaal ja, maar misschien mijn ratio ook nog wel.

20 juli 2021 om 10:19

Maar hoezo zou dat niet kunnen? Vente is simpelweg niet goed genoeg, die zie ik over 3 jaar in de KKD spelen. Daar zie ik echt helemaal niks in. Maar Bannis zou toch prima als reservespits kunnen fungeren? Bij AZ, PSV en Ajax komen ook jaarlijks jeugdspelers door en die doen het over het algemeen gezien eigenlijk wel prima. Dan kun je beter die jeugdspelers de kans geven in deze financieel moeilijke situatie in plaats van er voor te kiezen die gelouterde spits aan te trekken, daar kun je ook weer geld mee besparen.

20 juli 2021 om 11:28

Over Bannis is Feyenoord volgens mij wel tevreden maar Bozenik presteert nauwelijks. Pelle zou je hierdoor goedkoop kunnen halen en zou je Bannis als 2e spits kunnen laten fungeren. Bannis zal kunnen rekenen op veel minuten waardoor hij zich toch ontwikkelt en zou in principe seizoen daarop 1e spits kunnen worden.

20 juli 2021 om 10:32

Precies dit. Pelle mag van mij op z'n 50e nog terug komen.

Geen idee wat ik hiervan moet vinden. Hij is wel al weer 36 dus ben benieuwd of het een gelukkige 2e samenwerking zal worden.. Al hoop ik natuurlijk op net zo'n mooi verblijf als zijn eerste periode

Dit moet je toch niet meer willen? Hij is al 36 jaar had al zo lang niks meer over hem gehoord dat ik dacht die al gestopt was.

20 juli 2021 om 09:47

Dus omdat jij niks van hem het gehoord moet Feyenoord hem niet halen? En al die andere clubs die hem willen, bel je die ook even af? 36 en fit, gespeeld in China, als hij een directe aanwinst is, gelijk halen!

20 juli 2021 om 10:45

Ja, "als" hij een directe aanwinst is. En dat is nou precies het punt. Hij is 36, zit zonder club,en heeft de laatste jaren niet op niveau gevoetbald. De naam Pelle is puur sentiment. elke andere willekeurige voetballer van die leeftijd met de staat van dienst van de laatste paar jaar zou door de supporters uitgejauwd worden als een volstrekt belachelijke aankoop.

Pelle is inmiddels 36 jaar, dus het zal enorm afhangen van zijn salariseisen en of hij een verblijf in Rotterdam prefereert boven dat in zijn (zonnigere) thuisland. Als hij kinderen heeft (dat weet ik niet) is een verblijf in Italië wellicht fijner voor zijn gezin.

20 juli 2021 om 09:40

Volgens mij geen kinderen en ik gok dat die, na zijn monstersalaris in China, zijn keuze niet op zijn salaris zal baseren. Voor zover te beoordelen vind ik Pelle wel een levensgenieter met een grote liefde voor zijn thuisland. Daarom gok ik inderdaad dat die liever in de luwte van de Italiaanse zon de nadagen van zijn carrière uitspeelt dan de sportieve uitdaging bij Feyenoord. Bij Feyenoord heeft die dan ook een stuk meer te verliezen dan te winnen, daar die al enorm populair is.

Dat zou echt een stunt zijn! Daarom zal het niet doorgaan wsl

20 juli 2021 om 10:06

Als je hier blij mee bent dan heb je ook geen ambitie…. Dit moet je niet willen.

20 juli 2021 om 11:28

Niet alles gaat om ambitie, presteren en altijd maar 100% uit iets hoeven te halen. Het blijft een spelletje voor het plezier. Een speler als pelle helpt daar enorm bij. Het sentiment, de flair en zijn charisma zijn allemaal redenen waarom de meeste feyenoorders hem dolgraag terug willen zien.

20 juli 2021 om 11:53

Als het volgens jou enkel om het plezier gaat, maakt het dan niet uit op welke plaats Feyenoord eindigt? Of vind je dat ook belangrijk?

20 juli 2021 om 12:40

god wat een inkopper, ik wachte er al op. we hebben het over 1 oud speler, niet 11 40ers die we terug halen. en neem ff curses begrijpend lezen met je ''als het volgens jou enkel om het plezier gaat''. letterlijk mijn eerste 2 woorden zijn: ''niet Alles''. dus rot ff op met je ''enkel om plezier'' teksten. en daarbij ga je er met pelle nog altijd op vooruit ten opzichte van bannis en vente als 2de spits.

20 juli 2021 om 13:12

Tja, als jij stelt dat voetbal om het plezier gaat, moet je niet raar opkijken als iemand je daarop aanspreekt, hoe slecht je ook tegen kritiek op Feyenoord kunt. Want in tegenstelling tot sommige andere supporters verdedig jij bijna elk beleid van ze. Wat mij betreft prima. Ik ga duimen voor jou dat Pelle komt.

21 juli 2021 om 01:36

''hoe slecht je ook tegen kritiek kan'' en ''verdedig jij bijna elk beleid''. bij andere de woorden in de mond leggen, is dat een hobby van je? heb je daar nou plezier aan? verdomme wat een slecht onderbouwde onzin kraam jij uit. je hele punt over kritiek is niet eens aan de orde in deze chat. en ik ben heel benieuwd wat voor beleid ik dan allemaal verdedig want vgm kan je niets noemen. heel fijn dat je duimt voor me hoor erg sportief pfff.

Net wanneer je denkt we gaan de goede kant op. Man man man, hier wordt je gewoon schijtziek van.

20 juli 2021 om 09:17

Precies Coco. Daarom gaat Feyenoord nooit aanhaken bij de top. En als ik de reacties hierboven lees is het bij de supporters net zo. Teveel sentiment, maar toekomstgericht natuurlijk waardeloos.

Kan zeker nog wat toevoegen aan Feyenoord, echter zal hij wel wat salaris eisen. En dan is de vraag of dat het waard is. Hangt echt puur af van de andere opties op de lijst voor de spitspositie.

Denk ook dat hij liever Serie A blijft spelen. Dus acht de kans klein dat hij naar feyenoord gaat.

20 juli 2021 om 09:20

In de Serie A zullen ze echt niet meer staan te springen om Graziano Pellè hoor. Verdween zelfs bij het kansloos gedegradeerde Parma al na een paar wedstrijden uit de basis.

20 juli 2021 om 09:48

Heb je het bericht wel gelezen?

"bovendien heeft de spits de mogelijkheid om in Italië actief te blijven, waar Venezia en Salernitana hun interesse kenbaar hebben gemaakt. Beide clubs promoveerden afgelopen seizoen naar het hoogste niveau."

Mocht hij hier de keuze uit hebben dan lijkt het me logisch dat hij in Italië blijft. Maar beter ook denk ik.

Was een geweldige spits een aantal jaar terug maar lijkt me nu te oud. Slechter dan Bozenik zal hij niet zijn maar Pelle zal niet meer de snelste zijn

Dit klinkt romantisch, maar zou toch compleet tegen het beleid gaan om waarde op het veld te creeren?
In de winter had ik dit nog best kunnen waarderen ipv Pratto, maar met een andere trainer (lees: een die minder mekkert om een spits) lijkt me dat nu niet nodig...

20 juli 2021 om 09:36

Ja natuurlijk gaat dit tegen het beleid in, maar zoals iemand anders al opmerkte, je kunt niet met bannis en vente het seizoen beginnen en verwachten dat je iets presteert.
Dan accepteer je dit dus als tussenjaar.

20 juli 2021 om 09:42

Het is toch niet erg om een tussenjaar te hebben? Als je hiermee waarde op het veld kan creëren, je scouting op orde kan krijgen en leuk voetbal hebt zie ik het probleem niet zo. Er moet imo wat meer naar langer termijn gekeken worden. Feye heeft als club de potentie om weer een uitdager te worden van de top 2, maar zal tijd nodig hebben. Beter nu mee beginnen dan nog een paar jaar zo doorgaan toch?

20 juli 2021 om 10:47

Feyenoord heeft al jaren een tussenjaar. Ik zou inderdaad komend jaar niet zien als een oogstjaar, maar een jaar om de boel weer goed op de rails te zetten. Alleen, dat willen ze al jaren. Ik denk niet dat je met Pelle iets gaat opbouwen. Dus dan begin je volgend jaar weer opnieuw.

20 juli 2021 om 11:13

Het probleem zit hem er in wat je als tussenjaar gaat accepteren. Zie je meedoen om plek 3 als tussenjaar en vind je het niet erg als je 4e wordt dan is dat een verhaal wat je aan de meeste fans wel kan verkopen. Alles daaronder klinkt mooi, en er zullen fans tussen zitten die het oprecht niet erg vinden als Feyenoord 6e of 7e wordt met vooral eigen jeugd en het tussenjaar argument. Maar ik denk dat een groot deel van de fans dat na de winterstop al lang weer vergeten is en vooral de plek op de ranglijst zien.

20 juli 2021 om 11:32

Nu vind ik het beleid van waarde op het veld creeren in de aankopen nog niet heel erg naarvoren komen. Met een huurspeler van Spartak Moskou creeer je immers geen waarde. Die Israelische keeper gaat hopelijk niet spelen (dan is er iets met Bijlow wat je dus waarde op het veld kost) en Jahanbaksh gaat in de toekomst ook geen financiele klapper meer opleveren. Alleen die Noor voldoet qua aankopen aan een beleidsdoel van waarde op het veld.

20 juli 2021 om 13:40

@master d, dan kijk je enkel naar de transfers. Het gaat ook om de jonge spelers die er al zijn maximaal te ondersteunen

Kan nu al niet wachten tot hij dan Berghuis tegen komt en zegt: you've an Ajax face..

Nee, dit is inmiddels wel een gepasseerd station mag ik hopen, spits positie heeft ook niet de prioriteit, we hebben minstens twee centrale verdedigers nodig en voorlopig is er nog niemand gekomen. Hoewel ik overal lees dat die Oostenrijker alleen nog gekeued hoeft te worden en binnenkort gaat tekenen.

20 juli 2021 om 09:36

Centraal achterin heb je inderdaad ook mensen nodig en zeker 2 als Senesi ook nog vertrekt. Maar een spits heeft Feyenoord toch ook gewoon nodig? Bozenik en Bannis zijn toch niet goed genoeg om een eredivisie seizoen mee in te gaan. Zeker door het verlies van Berghuis heeft Feyenoord echt wel een goede spits nodig, naar mijn mening.

20 juli 2021 om 09:49

Een spits erbij is geen overbodige luxe, maar daar is geen geld voor. Pas als je een senesi of kokcu verkoopt of als je een boel spelers verkoopt die niets toevoegen behalve dat ze salaris krijgen en daardoor de investeerders willen opstaan, kun je iets doen op posities die nu niet de prioriteit genieten. Van het weinige geld dat je nu hebt moet je all - in gaan voor de verdediging.

Slechter dan Bozenik kan bijna niet, heeft wel bewezen makkelijk te kunnen scoren. Echter zal het naar mijn idee ook moeten afhangen wat hij wel niet aan salaris gaat vragen, restwaarde heb je namelijk niet meer met hem. Iemand een idee wat voor niveau hij nog heeft ?

20 juli 2021 om 10:06

Wat is dit voor hetze tegen Bozenik? Pure spitsen worden tegenwoordig finaal verguisd. Deze jongen heeft, over langere periode, nog geen eerlijke kans gehad om hem zo neer te kunnen halen.

20 juli 2021 om 11:21

Geen idee of er een hetze gaande is, ik baseer het puur op mijn eigen observatie. Het enige goede is dat hij hard werkt maar verder heeft hij toch helemaal niks laten zien? Geen neusje voor de goal, loopt constant buitenspel en zijn basis techniek is niet in orde. Zeer pover, wat heeft hij eigenlijk gekost ?

20 juli 2021 om 11:37

Ik vind het ook geen hetze en deel je mening dat hij er gewoon weinig van kan. Je hebt geen 10 wedstrijden nodig om te zien of een speler wel of niet goed is

20 juli 2021 om 11:58

Wat het vooral is, ik heb nog geen één moment gezien waarbij ik dacht wow er zit wel degelijk talent in die jongen. Even een geniaal moment bijvoorbeeld wat je wel eens bij échte talenten ziet. Het is gewoon een harde werker, meer niet.

20 juli 2021 om 14:29

Helemaal mee eens. Het is een balletjesafwachter maar voetballend gezien kan hij eigenlijk niks. Geen bal vasthouden, geen mannetje uitkappen. Ik zie ook niet in waarom hij onder Slot opeens wel zou moeten gaan renderen. Dat is juist iemand die voetballend meer eist dan een Advocaat

Als pinchhitter zal hij zeker nog z'n waarde hebben, want met alleen Bozenik en Bannis ga je het niet redden dit jaar vrees ik. Echter zal hij denk ik niet voor een appel en een ei komen spelen en zijn er andere posities waar de nood toch wat hoger is.

Mocht de selectie helemaal rond zijn dan is hij van harte welkom, maar ik heb persoonlijk toch liever 1 of 2 extra cv's en een extra cvm in plaats van Pelle.

Grazianooooo!! Het sentiment neemt bij mij wel de overhand bij het horen van de naam Pelle. Geen idee of we er qua ratio goed aan zouden doen.

Pelle is voor mij, na RVP, de beste spits die ik ooit bewust in een Feyenoord shirt heb zien spelen. Dat die groot en fysiek sterk was wisten we toen al voordat die naar de kuip kwam, maar dat die technisch zo verfijnd is, wist toen denk ik niemand. Je kon die man op elke manier aanspelen en 9 vd 10 keer deed die dan wat goeds met de bal, getuige ook het grote aantal (schitterende) goals dat die heeft gemaakt.

20 juli 2021 om 10:48

Ik weet nog wel dat Feyenoord destijds zei dat ze een "type Pelle" zochten. En toen haalden ze Pelle zelf. Erg succesvol natuurlijk.

Maar nu zou ik het echt niet meer doen. Hij is oud, je kan echt geen hoog niveau verwachten, en je bouwt niks op met hem.

Ik kan me niet voorstellen dat hij nog net zo fit is als zijn vorige periode maar ik snap het sentiment wel. Voor Feyenoord leuk maar ik betwijfel echt of hij het niveau nog heeft. Maar eerlijk is eerlijk dat dacht ik in zijn eerste periode ook. Feyenoord laat wel vaker spelers presteren waarvan je denkt dat ze het niet meer kunnen.

Was natuurlijk een cultheld en een fantastische spits voor Feyenoord. Gezien het salaris wat hij al heeft verdiend kan hij mogelijk genoegen nemen met een salaris dat wel voor Feyenoord betaalbaar is. Alleen gezien zijn leeftijd was ik er niet meer aan begonnen. Weet niet of je op deze leeftijd nog wel het pressie kunt spelen wat Slot voor ogen heeft. Dan was ik eerder gegaan voor van Wolfswinkel ( die vandaag bij FC Twente gaat tekenen), die is toch een jaar of 4 jonger.

20 juli 2021 om 09:52

Nou nou "was er toen al kabeltelevisie" is wel wat overdreven.

Die goal maakte die in 2012, wat dus nog 'maar' 9 jaar geleden is. Daarnaast was het een prachtige goal in de laatste minuut waardoor hij een punt redde en maakte hij 1 minuut later ook nog bijna de winnende. Logisch dat iedereen daaraan refereert toch? Zodra men het over Van der Vaart en Feyenoord heeft, zullen de ajacieden vast ook terugdenken aan zijn spectaculaire hakbal.

Dit moet je toch niet willen als Feyenoord supporter? Hij draaide een aantal jaar leuk mee, maar begon toen al oud te worden. De man is 36.... Dit is weer zo'n typische Feyenoord aankoop wat echt volledig gaat floppen

20 juli 2021 om 10:50

In zijn eerste periode deed hij meer dan leuk meedraaien. Maar voor de rest ben ik het met je eens. Hij is nu te oud.

Alweer een oud AZ speler. Ze zijn niet echt creatief daarzo in Rotterdam ;P

20 juli 2021 om 12:36

Haha ze halen daar de kruimels nadat Az prima geprofiteerd heeft van die spelers. Niet alleen sportief gezien maar ook financieel. Agh ja.

Als pinch hitter prima maar als eerste spits lijkt me dit niet verstandig, dan zou ik eerder voor Janssen, Lammers of een exotische verrassing gaan.

Kan nog steeds prima als pinchitter fungeren. Ideale speler daarvoor.
En wellicht kan die de basis ook nog wel aan, hij en Jahanbaksh kunnen een prima combinatie vormen. Sinisterra op de andere flank en je heb een voor Eredivisie begrippen uitstekende aanval.

Daarnaast met al zijn ervaring, kwaliteiten, passie en strijdlust een prima leermeester voor Bozenik en Bannis.

20 juli 2021 om 09:51

Daar is Van Persie voor he, om een leermeester te zijn voor de jonge spitsen, om dan een oude, dure Italiaan voor aan te schaffen. Nog een Pratto-scenario is op deze leeftijd dan al best realistisch. Ik hoop dat we geleerd hebben van het verleden en het een keer niet doen. Dan pas kun je spreken van een renovatie waar Arnesen zo mee predikt.

20 juli 2021 om 10:01

Van 2 leer je meer dan 1…

En om nou Pelle met Pratto te vergelijken…

Daarnaast zal Pelle niet zo duur zijn, die heb zo waanzinnig veel verdiend in China dat hij, zijn kinderen, kleinkinderen en achterkleinkinderen dat nooit meer opmaken, die gaat geen 2 miljoen per jaar eisen mocht hij naar Feyenoord willen.

Zelf heb ik Pelle niet goed genoeg gevolgd om een oordeel over zijn spel op dit moment te kunnen geven. Maar is er een Feyenoord supporter die kan aangeven of er dan echt geen aanwas vanuit de jeugd is? Door dit soort spelers te halen neem je een hap uit je begroting dmv salariskosten en hou je jeugd tegen. Het enige bericht wat ik nog mis is het obligate bericht dat Feyenoord bij Guidetti heeft geïnformeerd..

20 juli 2021 om 10:52

Ik lees dat ze Vente en Bannis hebben. Die kan je opstellen, maar ze moeten er natuurlijk wel een beetje klaar voor zijn. Als ze niet goed genoeg zijn doe je er niemand een plezier mee om ze tot basisspeler te bombarderen.

Dit is toch wel een cultheld, vond hem heel goed in zijn Feyenoord tijd. Als ik een Feyenoord supporter was zou ik dit alleen maar toejuichen.

Dit moet je als Feyenoord supporter toch niet willen? Ik snap die blije reacties niet? Wil je nou weer aanhaken of niet? Zo niet dan moet je lekker met pelle aan komen. Wil je wel aanhaken dan moet je verder kijken en niet terugvallen op oud sentiment puur omdat het zo’n leuk “verhaal” is.
Deals als met jahanbakhsh, dat moet je hebben om weer naar boven te kunnen kijken. Als je blij wordt van een mogelijke komst van pelle. Sorry hoor, met alle respect maar dan wil je ook niet dat Feyenoord weer aanhaakt.

De beste man is 36, ik weet niet of Feyenoord hier nou zoveel beter van gaat worden.
Natuurlijk heeft de man een leuke staat van dienst in Rotterdam Zuid, maar ik denk niet dat hij heel veel gaat toevoegen aan het huidige Feyenoord.

Zou weer zo'n typische Feyenoord aankoop zijn. Pelle presteert al aantal jaren niet(s), maar wordt teruggehaald op zn prestaties in het verleden. Dacht dat Fnrd inmiddels wel geleerd had dat dat bijna nooit goed gaat. Kun je Guidetti ook wel terughalen omdat ie toevallig 3x in een wedstrijd tegen Ajax op de goeie plek stond.

20 juli 2021 om 11:44

Hoezo, al jaren niet gepresteerd? In China liep hij 1 op 2 en vorig jaar was hij stormram bij Parma en dat deed hij niet onverdienstelijk. Van mij hoeft het rationeel gezien ook niet per se, al heeft Feyenoord geen targetman in de selectie, maar sentiminteel gezien zou ik het ook wel weer leuk vinden.

20 juli 2021 om 12:59

Het sentiment snap ik. Moet zeggen dat ik dacht dat zijn cijfers in China ook beduidend minder waren. Maar ik snap niet dat Fnrd het weinige budget dat ze hebben, willen besteden aan 'sentiment'. Want ik kan me niet voorstellen dat Pelle nou heel veel gaat betekenen. Zou me trouwens niet verbazen als Smit Bozenik gewoon een kans geeft.

Dat de vier opties die Feyenoord nu heeft voor de spits - Bozenik, Bannis, Linssen en Sinisterra - allemaal niet ideaal zijn is tot daar aan toe. Maar Pelle op zijn 36ste proberen terug te halen is wel een erg grove diskwalificatie van deze 'spitsen.' Fantasieloos bovendien, waarom dan niet 2,5 miljoen willen betalen voor Pavlidis die voor dat bedrag naar AZ is gegaan? Niet dat die je met zekerheid naar een kampioenschap schiet natuurlijk, maar er is geen enkele reden om te denken dat die jongen je minder zou hebben gebracht dan Pelle op zijn laatste benen. Deze zet zou echt armoe troef zijn.

20 juli 2021 om 11:25

Omdat Feyenoord niet 2.5 miljoen voor 1 positie kan uitgeven. Misschien zelfs in totaal niet.

20 juli 2021 om 11:43

Wel triest. We hebben vorig jaar 10 miljoen uitgegeven aan miskopen en nu kunnen we niet eens 2,5 miljoen spenderen

20 juli 2021 om 16:33

Dat is toch geen argument? Het gaat om kwaliteit. Als je niets kunt halen dat beter is dan wat je al hebt, zet dan in op - met alle gebreken - zo'n Bozenik in de hoop dat die je nog verrast en je ooit iets van de vijf miljoen investering terugziet. Daarnaast snap ik niet waarom je gaat voor iemand van 36! Dat zijn keepersleeftijden. Wilfried Bony zit ook zonder club en die is vier jaar jonger. Dan ga je toch voor zo iemand? Pelle is Pratto light.

20 juli 2021 om 17:53

Bij Feyenoord wordt het aankoopbeleid helaas vaak gebaseerd op nostalgie en mooie herinneringen. Ik hoop dat dat deze keer niet het geval is want een 36 jarige Pelle gaat je niet verder helpen verwacht ik

21 juli 2021 om 09:09

@ gomes1psv

Je noemde Pavlidis, ik gaf alleen aan dat Feyenoord dat niet kan cq. kon betalen. Feyenoord moet slim zijn om spelers aan te trekken. Pelle mag dan 36 jaar zijn, hij heeft altijd super goed voor zijn lichaam gezorgd. Je ziet bijvoorbeeld ook op Social Media dat hij momenteel goed voor zichzelf aan het trainen is. Hij heeft in zijn carriere ook weinig blessures gehad. Bony mag dan wel 4 jaar jonger zijn, hij zorgt en zorgde minder goed voor zijn lichaam. Dat is klaar. Die moet lekker met pensioen gaan. Hij heeft ook veel meer blessures dan Pelle gehad.

Zou prachtig zijn voor Feyenoord en de Eredivisie. Wat een held was dit. Geen idee wat zijn niveau tegenwoordig is maar ik kan me niet voorstellen dat hij slechter is dan de huidige spitsen.

20 juli 2021 om 11:24

Hij is wel gewoon 36. Dat zijn naam sentimenten oproept begrijp ik, maar natuurlijk kan hij slechter zijn dan de huidige spitsen.

Ik zou dat zeker toe juichen,je kan niet alles met jeugd doen.en hij zal zeker zijn goals maken.

Wat zou dat weer gaaf zijn zeg. Hopen dat er weer net als toen wonder mooie partijen komen.

Ik vind het echt ongelofelijk. Ik dacht dat het duo Arnesen/slot ging zorgen voor nieuw elan en zou afrekenen met het steeds weer terug halen van ex Feyenoorders die zwaar over de hill zijn. Ik hoop voor Feyenoord dat Pelle domweg veel te duur is en dat ze een serieus te nemen spits halen die ook nog een restwaarde gaat vertegenwoordigen in plaats van deze waarschijnlijk heel dure (ex) held.

20 juli 2021 om 11:22

Ik lees dit soort berichten vaker maar Feyenoord heeft toch komend seizoen veel jonge spelers met restwaarde in de basis?

Bijlow (23)
Pedersen (21)
Geertruida (20)
Senesi (24)
Malacia (21)
Kokcu (20)
Sinisterra (22).

Er is ook ervaring nodig in het elftal. Daarom is een Toornstra, Alireza en wellicht Pelle belangrijk voor de ploeg. Een stukje karakter wat Pelle heeft gecombineerd met zijn winnaarsmentaliteit zou ook mooi zijn. Kan Bannis als back-up toch veel minuten maken om zichzelf klaar te stomen om uiteindelijk in 1 a 2 jaar een basisplek te veroveren.

Ik weet niet of Pelle het niveau aan kan van zijn vorige periode bij Feyenoord, maar zo wel, dan zou dat natuurlijk fantastisch zijn. Misschien anders ook even Guidetti polsen?

Pelle heeft weinig ritme, maar brengt zeker pit bij Feyenoord met zijn enthousiasme en fanatisme.
Mocht hij niet al te veel salaris vragen zou ik hem zeker contracteren.

Laat maar komen. Geen vertrouwen in Bozenik. En aan Linssen heb je niets als je op de helft van de tegenstander speelt.

Zei zondag nog tegen mijn kinderen dat Feyenoord nog een spits nodig heeft van het kaliber Pelle. Maar dat ze Pelle gaan halen… onbegrijpelijk. Korte termijn visie. Zo bouw je nooit iets op.

Feyenoord kan beter Giakoumakis proberen te kopen. Hij is 26 en Pellé is al 36

Toch mooi om te zien dat de jeugd een kans krijgt bij Feyenoord....

Is Martin van Geel z’n telefoon klapper vergeten mee te nemen? Die kwam ook altijd met al die oudgedienden aan zetten. Pelle was genieten destijds maar kom op we moeten wel een keer vooruit en uit een andere vijver gaan vissen

Ach dit is sensatie zoeken.
Misschien is Simon tahamata nog transfervrij. Kan hij de voorzetten geven.

Dit moet Feyenoord niet willen. 36 jaa6dus enorm blessure gevoelig, om nog maar te zwijgen of jij überhaupt z'n oude niveau weer gaat halen. Echt niet doen

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren