Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘PSV trekt zijn handen af van Mohamed Ihattaren: het is over’

Laatste update:

PSV heeft de hoop in Mohamed Ihattaren opgegeven, zo claimt Valentijn Driessen in Veronica Inside. De journalist van De Telegraaf acht het bijna zeker dat Ihattaren, die tot medio 2022 vastligt, komende zomer gaat vertrekken uit Eindhoven. "Ik denk dat hij maximaal vier à vijf miljoen euro gaat opleveren", zegt Driessen.

"Ik heb gehoord dat ze bij PSV de handen van hem hebben afgetrokken: het is over", stelt de journalist. "Vind je niet dat ze hem al heel snel hebben laten vallen?", vraagt hij onder meer aan Rik Elfrink, die PSV voor het Eindhovens Dagblad volgt. "Vorig jaar was hij onder Mark van Bommel nog de grote revelatie, de man van dertig of veertig miljoen", vervolgt Driessen. "Eén jaar later met Roger Schmidt is het over."

Elfrink herkent zich in het beeld dat Driessen schetst. "Ik denk dat Valentijn wel redelijk warm zit. Je zit altijd op een dun lijntje in zo’n situatie. Voor hetzelfde geld schiet hij er namelijk weer twee in binnen tien minuten. Maar hij wordt ook beïnvloed door Jan en alleman natuurlijk. Ik denk dat het voor hem gewoon erg ingewikkeld is om deze wereld te managen op negentienjarige leeftijd."

Johan Derksen is het daarmee eens. "Het is ook ingewikkeld, Rik", zegt Derksen. "Als je op je negentiende in zo’n auto rijdt, dat salaris krijgt, je vader komt te overlijden, en je hebt allemaal profiteurs om je heen die mee willen vreten; dan raak je ook in de war. Het kan zijn dat die Duitse coach er niet mee om kan gaan, dat kan. Maar ik had van Toon Gerbrands juist verwacht dat hij de rust en de levenservaring zou hebben om het probleem met die jongen op te lossen."

Elfrink weet dat PSV wel degelijk veel met Ihattaren bezig is geweest. "Ze hebben gewoon echt heel veel met hem gesproken, Johan. Het zit natuurlijk voor een deel in hemzelf: hij moet zelf die stap gaan zetten. Maar ik denk dat PSV het ook wel echt als een nederlaag ziet dat hij niet slaagt. Ik denk dat zij dat intern als een echte nederlaag beschouwen. Als je zo'n jongen tien jaar hebt opgeleid, dan wil je daar ook de vruchten van plukken. Lukt dat niet, dan vindt geen enkele club dat leuk."

Volgens René van der Gijp valt PSV niet per se iets te verwijten in het mislukte huwelijk met Ihattaren. "Soms kan een club daar ook niet veel aan doen. Weet je wat het is: wat hebben ze wel niet bij Feyenoord gedaan met die Leonardo? In de watten gelegd, ouders naar Nederland, een huis, alles... Boodschappen doen... Soms gaat het niet, dan houdt het op. Dat mannetje (Ihattaren, red.) heeft denk ik ook niet het gevoel dat de trainer veel vertrouwen in hem heeft. Dat voel je toch."

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Fijn dat in de eerste zin ''zo claimt Valentijn Driessen in Veronica Inside'' staat en ik dus absoluut niet verder hoef te lezen omdat ik weet dat dit lulkoek is. Bedankt voor dat kleine stukje informatie VZ.

16 april 2021 om 21:37

Inderdaad, vaak staat het ook in de titel. Dan hoef je hem niet eens te openen.

16 april 2021 om 21:41

Rik Elfrink is altijd wel goed ingelicht over PSV toch?

16 april 2021 om 22:04

Het is toch best kwalijk als Psv hem weg gaat doen voor pakweg 4 a 5 miljoen? Als een Ajax of Feyenoord ergens 4 miljoen in de la hebben liggen zou ik wel dat risico durven nemen, een Slot of Ten Hag krijgt Ihattaren wel weer aan het voetballen.

16 april 2021 om 22:40

Tjah, of je schaft een type Bazoer aan voor veel geld: veel talent, onvoldoende karakter

16 april 2021 om 22:47

Totdat je leest dat Rick Elfrink zegt dat Driessen wel heel warm zit.... Dan baal je dat je niet verder hebt gelezen en dat Iha over twee maanden ineens verkocht is.....

16 april 2021 om 22:54

Karakter heeft ie wel, tis een pisventje, hersencellen daar ontbreekt het bij Bazoer aan. Zou mij niets verbazen als hij er in de Finale weer met rood af gaat omdat hij zichzelf niet kan beheersen.

16 april 2021 om 21:43

Toch is dit niet zo heel ver gezocht. Wellicht ziet de club geen verbetering en als hij niet bij wil tekenen, zullen ze 'm sowieso deze zomer willen slijten.

16 april 2021 om 21:45

Dan zou ik toch even doorlezen want de eigen psv-watcher zegt dat Valentijn wel degelijk gelijk heeft. Psv’ers nemen Elfrink altijd serieus, dan zegt Valentijn niks geks

16 april 2021 om 22:46

Heel eerlijk, ik was na "Valentijn Driessen bij Veronica Inside" ook al doorgescrolled naar de reacties.

16 april 2021 om 23:54

Aguerooo

Eens! Driessen verkondigt vaak alleen maar onzin. Echter hoorde ik Mart van den Heuvel in de 'skiete Willy' podcast roepen dat Mo'tje niet meer houdbaar is bij Psv. Dan zal er toch wel een kern van waarheid in zitten vind je niet?

17 april 2021 om 15:28

Eens, al zei Mart wel dat als hij de knop echt om zou zetten er nog wel toekomst voor hem is bij PSV. Op dit moment lijkt dat echter niet zo te zijn en gaat hij deze zomer vertrekken. Hij heeft in elk geval een zaakwaarnemer die hem bij zowat elke club kan onderbrengen.

17 april 2021 om 09:14

Ik snap Aguerooo wel. Valentijn heeft alle schijn tegen door alle poep die hij wekelijks praat. Als je elke dag tegen je ouders liegt geloven ze je ook niet meer wanneer je wel een keer de waarheid spreekt. Als er in de titel al staat dat Valentijn iets vindt dan scroll ik ook altijd door.

16 april 2021 om 21:44

Wat een onzin zeg! Je moet presteren wil je in aanmerking komen voor Oranje! Die jongen moet gewoon de knop omzetten en hard gaan werken. Zich focussen op het spel en niet op allerlei randzaken.

16 april 2021 om 22:32

Het klinkt altijd zo makkelijk, ff die knop omzetten. Je zal het waarschijnlijk niet zo bedoelen, maar een beetje (gebrek aan) vertrouwen kan veel doen met zo iemand. Hij krijgt al weinig vertrouwen, vervolgens presteert hij niet en dat ziet hij zelf ook wel, en vervolgens krijgt hij nog minder vertrouwen. Het is niet makkelijk om je dan elke keer weer op te laden, dan kun je nog zo'n mooi beroep hebben, nog zoveel geld verdienen, maar als er in het koppie zo'n stemmetje zit die niet bijster positief is, gaat zoiets niet of lastig lukken. Er zal iets moeten gebeuren, nieuwe prikkels, nieuwe omgeving of wat dan ook. Of iemand waar hij wel naar luister, die hem een schop onder zn kont geeft. Ik ben heel benieuwd waar dit leidt. Ik zou Ajax toch graag een poging zien wagen, al wordt het 8-10mln. Ook al speelt hij amper, qua vorm zit hij volgens mij niet ver achter bijv. Neres.

17 april 2021 om 07:36

Als PSV er daadwerkelijk (bijna) alles aan heeft gedaan en Ihattaren echt niet lekker in zijn vel zit of daadwerkelijk (een vorm van) stemmen in zijn hoofd heeft mag ik hopen dat hij bij een psycholoog loopt zodat hij zijn hoofd op momenten even goed kan filteren.

16 april 2021 om 21:47

Maar zo werkt het niet. Natuurlijk zijn het moeilijke omstandigheden en zeker als een belangrijk persoon in een leven overlijdt, maar het is en blijft topsport. Dat wereldje zet zichzelf niet stil tot Ihattaren tot het besef is gekomen dat het roer om moet. Op dit moment kun je het gewoon niet aan andere aanvallers verkopen om hem te selecteren en bijvoorbeeld een Noa Lang of Gakpo thuis te laten. Ik blijf een zwak voor Ihattaren hebben, maar hij zal echt snel tot het besef moeten komen dat het anders moet.

17 april 2021 om 13:11

Inderdaad, ondanks dat het verschrikkelijk is om je vader te moeten zien lijden en dat hij uiteindelijk overlijdt, het leven gaat door en je kan niet de rest van je leven vergooien door dat ene periode. Ik heb een collega voor mijn ogen zien overlijden, maar er werd de dag erna door de bedrijfsleiding gewoon weer gevraagd om te werken want de klanten verwachten hun bestelling. We kregen een gesprek met een hulpverlener en moesten daarna weer verder. Ihattaren verdient een vermogen! En PSV mag best eisen dat hij daa4 wat voor terug geeft in de vorm van prestaties. Net zoals Hij mag verwachten dat PSV hem in deze moeilijke tijd begeleiding geeft. I geloof dt PsV zijn plicht nakomt, maar Mo meer dan verzaakt. Ik vraag mij af of je hem na al die slechte wedstrijden geen financiële sanctie kan opleggen?

Ajax, zie hem daar misschien wel slagen. Iniedergeval grotere kans dan bij PSV.

16 april 2021 om 23:15

Want? Die hebben zo'n goede historie met het begeleiden van spelers met nare karaktertrekjes? Het is echt niet enkel de schuld van PSV dat hij niet slaagt hoor.

16 april 2021 om 23:57

Dat zegt Sanbarca toch ook helemaal niet? Waar 2 ruzie hebben, hebben 2 schuld.

Overigens impliceer je met je reactie alsof Ajax wel atijd schuld betreft wanneer het met een speler botst. Opmerkelijk.

17 april 2021 om 08:23

Nee, maar hoezo zou hij een grotere kans hebben om bij Ajax te slagen? Door dat te zeggen lijkt het alsof hij de schuld bij PSV neerlegt, zo bedoel ik het.

Ik bedoel vooral te zeggen dat spelers met nare trekjes gewoon heel lastig zijn om mee om te gaan, bij welke club dan ook. Dus welke spelers in het verleden zijn bij Ajax dan helemaal opgebloeid terwijl dat bij een andere club niet lukte?

17 april 2021 om 11:33

Misschien dat het karakter nog aanpassen zou zijn, maar qua spel zou hij wel bij Ajax passen. Ook als je hem hoorde na de wedstrijd in de JCA hoe hij het spel van Ajax als Psv'er beleefde. Dat wilde hij ook met zijn ploeg. Qua kwaliteiten en wensen op gebied van speelwijze zou hij dus wel bij ons verder kunnen komen.

17 april 2021 om 09:24

Maar op welke positie dan ? Op de 10 ? de plek waar je ook Klaassen en Kudus voor hebt ?

zou super zijn als hij naar Feyenoord zou komen maar daar zal hij wel geen zin in hebben. dit is het type creatieve nummer 10 waar we al jaren behoefte aan hebben. Ajax is denk ik ook een goede stap voor Ihatteren en dan blijft hij iig in de Eredivisie actief. dit zijn toch wel de technische, creatieve spelers waarvoor ik uberhaupt nog naar de Eredivisie kijk. je ziet ze helaas veel te weinig hier

16 april 2021 om 21:38

Bij Ajax komt hij ook niet aan spelen toe.

16 april 2021 om 21:39

daar heb ik mijn twijfels bij. die Anthony en Neres stellen zwaar teleur en als Van Bommel hem aan het voetballen kon krijgen en in het gareel kon houden dan verwacht ik dat Ten Hag dat ook zeker kan

16 april 2021 om 22:42

Dan raad ik je aan wat vaker te kijken, dan zullen je verwachtingen rap dalen. Anthony en neres stellen teleur en mo is de koning???

17 april 2021 om 19:00

Lol betrokken bij 20 goals maar Antony stelt zwaar teleur. Mo met 3 of 4 direct betrokken goals gaat het doen

18 april 2021 om 00:56

totaal niet te vergelijken. Anthony is een rechtsbuiten, Ihatteren is een aanvallende middenvelder die wordt misbruikt als rechtsbuiten

16 april 2021 om 21:39

Maar wie gaat er bij Ajax uit dan? Daar zal hij ook gewoon banken. Hij kan beter bijtekenen en eerst een half jaar bij jong PSV weer ritme opdoen en knokken.

16 april 2021 om 21:40

Neres en Anthony presteren nou ook niet bepaald geweldig en Ihatteren kan eventueel ook nog op 10. bij PSV gaat het hem niet meer worden. die Schmidt wil al vanaf dag 1 van hem af dus daar zal hij toch nooit iets goeds kunnen doen

16 april 2021 om 21:48

Hoe weet jij dat schmidt van hem afwil? Ow wacht, ik zie het al. Je bent Japie en alles is de schuld van schmidt.

16 april 2021 om 21:50

Hahah hou op hoor. ‘schmidt wil vanaf dag 1 al van hem af’. Jij hebt echt niks beters te doen hè Japie? Ihattaren had al vanaf dit seizoen geen zin om te gaan voetballen omdat hij totaal niet fit en met overgewicht terugkwam op de club. Als je het iemand kan aanrekenen dat hij weggaat is ihattaren zelf met zijn matige instelling. Tuurlijk heeft die een zware periode gehad maar dat je dan niet meer wilt voetballen en schijt hebt aan de regels heeft er niet veel mee te maken lijkt mij. Zoals gezegd is in het artikel (betwijfel of je het gelezen hebt) staat dat ze veel moeite in die jongen hebben gestoken.

16 april 2021 om 21:52

dat merk je toch aan alles. zelfs als Ihatteren wat complimenten krijgt van een analist dan is die Schmidt meteen helemaal geirriteerd en gefrustreerd en dan reageert hij met "het is geen Messi". dat doe je niet als je een speler graag mag. die Gotze bv presteert ook bar weinig maar dat is een lievelingetje van Schmidt en daar hoor je hem dan niet over

16 april 2021 om 22:09

Met Japie over Schmidt praten heeft weinig zin, toch een bescheiden poging: nog niet zo lang geleden viel Mo Schmidt om de hals na een goals en bedankte hij in de media Schmidt en de andere trainers voor alles wat ze voor hem deden.

16 april 2021 om 22:14

ja en vorige week nog liep hij te roepen dat niemand hem kapot kan maken

16 april 2021 om 22:17

Was best kinderachtig toch? Of roep jij dat ook elke dag als je in het magazijn aan het orderpicken bent?

16 april 2021 om 22:22

ligt eraan natuurlijk. als zo een jongen het gevoel heeft dat hij anders beoordeeld wordt als andere spelers binnen de selectie dan snap ik de frustratie wel

16 april 2021 om 22:46

En volgens jou is het wel Messi. Ik weet niet wat erger is. Als je PSV zou volgen zou je zien dat gotze 10x meer brengt dan mo, zelfs direct na zijn blessure. Jij was toch zo'n fan van creatieve spelers zeg je hierboven? Uiterst opmerkelijke reactie dan...

16 april 2021 om 22:56

@hazrdinho77 nee maar wie bij PSV is volgens jou wel van Messi niveau dan? ik zie helemaal niet dat Gotze 10 keer zoveel brengt. hij valt me nauwelijks op als hij meedoet

16 april 2021 om 22:57

@optimist040 alsof jij geen aannames doet. of jij staat elke wedstrijd bij PSV op het trainingsveld om te zien hoe hard Ihatteren traint?

16 april 2021 om 22:59

Niemand maar ik weet wel dat gotze malen zahavi gakpo madueke allen veel beter presteren dan Mo.

16 april 2021 om 23:03

Feit: ihattaren vloog destijds Schmidt in de armen. Ze waren al maanden met hem aan het praten. De maanden daarna, was zijn instelling en houding weer helemaal verkeerd. Makkelijk om anderen de schuld te geven van, maar het ligt In eerste instantie altijd bij jezelf. Mo moet zelf gewoon nu keihard gaan knokken.

16 april 2021 om 23:38

dat zal dan bij een andere club worden want zo te horen moet hij vertrekken. ik vind dat PSV gevaarlijk spel speelt door Schmidt, een coach die dit seizoen enorm slecht presteert alle macht te geven maar de toekomst zal uitwijzen of het de juiste keuze is geweest van PSV

16 april 2021 om 23:51

Psv heeft lange tijd zijn contract willen verlengen maar er komt een keer een eind aan idd. Schmidt presteert naar de middelen. 2e plek achter ajax, beker eruit tegen ajax en overwintert in europa. Veel meer viel er ook niet te halen gezien de budgetten en blessures. Daarbij is de formatie, tactiek en halve basis nieuw ten opzichte van vorig jaar. Enorm slecht is dus zwaaroverdreven. Natuurlijk moet het beter, maar je kunt niet verwachten dat ze direct ajax voorbij gaan he?

17 april 2021 om 00:42

wat een onzin! Schmidt presteert helemaal niet naar de middelen want ze hebben vele malen meer gespendeerd als AZ en toch staan ze gelijk in punten met die club

17 april 2021 om 07:48

Misschien omdat 1 zwaluw nog geen zomer maakt? Iedereen maakt nu mee wat een paar goeie wedstrijden van het afgelopen seizoen en het vechten voor het kiezen van een interlandcarriëre voor Nederland teweeg heeft gebracht. Hij kwam te dik en zwaar gedemotiveerd aan de start van het seizoen. Dus misschien dat al die veren in zijn reet juist averechts effect hebben en moet je het wellicht over een andere (en eerlijke) boeg gooien. Volgens mij wordt hier de zaak omgedraaid aangezien Schmidt zich wél als een professional gedraagt en Ihattaren totaal niet

17 april 2021 om 11:02

Japie heeft last van schmidt complex.

17 april 2021 om 11:37

@San Hugo natuurlijk. Een coach die leugens verzint over een scheids, die de KNVB van allerlei dingen beschuldigd, die zich als een malloot gedraaid in de media en die na elk puntverlies zegt Ajax heeft meer geld dus geen probleem verder die is professioneel?

17 april 2021 om 11:38

Ik heb geen complex hoor. Ik vind het alleen een koekenbakker mede dankzij wie nu mijn favoriete voetballer op de Nederlandse velden niet speelt

17 april 2021 om 15:52

Je moest eens weten wat ik van jou vind

17 april 2021 om 15:58

Dus omdat jou favoriete speler niet speelt is schmidt een koekebakker. Zo'n opmerking zegt genoeg over jou. Alleen jou mening telt. Wat een arrogante kwal ben je toch

17 april 2021 om 16:28

Nee, niet alleen door de situatie Ihattaren vind ik hem een koekenbakker. Ik vind hem ook een koekenbakker omdat PSV gelijk staat in punten met AZ terwijl PSV vele malen meer geld heeft uitgegeven, omdat er na bijna een jaar nog steeds nul vooruitgang zit in het spel, omdat PSV wordt uitgeschakeld door Olympiakos wat imo niet veel voorstelt, omdat hij leugens verzint over een scheids en omdat hij zich in de media gedraagd als een volslagen idioot. Dat is dus wel iets meer dan alleen de situatie Ihattaren

17 april 2021 om 17:06

PSV presteert dit jaar beter dan vorig jaar. En onder Schmidt zijn er spelers doorgebroken (Teze) of beter gaan spelen (Boscagli, Gakpo). En er zijn nieuwe spelers ingepast ( Mvogo, Zahavi, Max, Götze).
PSV speelt bij vlagen goed voetbal maar is nog niet consistent. Als je je niet ergert aan al die tussentijdse oprispingen en incidenten, heeft psv het goed gedaan.

17 april 2021 om 17:38

ik vind van niet. ik hoor van Schmidt dat het normaal is dat Ajax zover voorstaat omdat die meer hebben gespendeerd als Psv. hoe kan het dan dat PSV in punten gelijk staat met AZ wat veel minder heeft gespendeerd? als er echt zoveel spelers beter waren geworden onder Schmidt hadden ze wel meer punten gehad en op zijn minst 1 of 2 van de topwedstrijden gewonnen

Jammer.....ik ga geen mening geven omdat dat gebaseerd zou zijn op niets.

Schmidt zal heus niet alles goed doen. Maar het zegt ook iets over hem (onder voorbehoud dat die riooljournalist het bij het rechte eind heeft). Begin dit seizoen (gewoon tot de winterstop) echt meer dan genoeg kansen gekregen en zelf niet gepresteerd. Dan is het begrijpelijk dat je uiteindelijk gepasseerd wordt. En hij heeft toch de stempel toptalent dus naar een Vitesse of iets dergelijks zal hij niet gaan. Als je dan bij psv al niet wilt vechten voor een basisplek, dan gaat dat zeker niet lukken bij een (top)club in een topcompetitie.

17 april 2021 om 02:16

Als Ihattaren slim is, gaat hij Noa Lang achterna en kiest hij voor Brugge of Anderlecht.
Ff weg uit Nederland zonder veel cultuurverschil en toch voetballen op niveau.

17 april 2021 om 11:36

Zou zeker geen slecht idee zijn. Bij Brugge komt ie ook lekker bij een club met een Nederlandse enclave. Zal voor hem wel lekker binnen komen zijn.

17 april 2021 om 15:31

Eens, hij ligt in NL zo onder t vergrootglas dat het voor hem misschien beter is om naar t buitenland te vertrekken. Ik dacht zelf misschien nog aan Leeds, hebben een coach die fantastisch met jonge spelers om kan gaan, ze aantoonbaar beter maakt en ze aanvallend voetbal. Raiola kennende zal hij wel bij een goede club terechtkomen

Die hoop is al tijden weg
Mo heeft niks meer te zoeken bij psv vooral niet met deze roger schmidt aan het roer
Lekker naar ajax gaan

Ik was er al bang voor. Het overlijden van z’n vader (waarschijnlijk de enige persoon in zn leven die zijn benen op de grond kan houden), en de plotselinge gekte en aandacht rond een supertalent. We hebben het ook gezien bij spelers als Adriano. Niet dat je het Mo kwalijk kan nemen, maar ik voorzie helaas een bakkali-scenario.

Heeft alles te maken met de coach in mijn ogen. Waardeloze vent die ze snel
Kwijt moeten. Dan mag hij Gotze ook gelijk meenemen.
Pure kapitaalvernietiging!!

16 april 2021 om 21:47

die bakt er idd weinig van. als je kijkt naar de hele matige prestaties van PSV wordt er uit heel de selectie niet genoeg gehaald

16 april 2021 om 23:01

Luister voor de gein eens de podcast van skiete willy met mart van den heuvel.. 3e aflevering aan 't begin word er op hem in gegaan.. Oordeel dan nog eens

17 april 2021 om 03:17

@arnino waarom zou ik een podcast nodig hebben om te constateren dat PSV teveel punten verspeeld, dat het spel er niet uitziet en dat er niet het maximale uit het materiaal wordt gehaald?

17 april 2021 om 08:07

@japie PSV heeft voor de komst van Schmidt altijd countervoetbal gespeeld. Sinds de komst van Schmidt spelen ze aanvallender dan ooit.PSV staat nr 2 betreft budgetten in de eredivisie. Dus het is niet echt vreemd dat ze 2e staan in de competitie. Psv heeft met Zahavi, Sangare, Gotze, Mvogo, Max en jeugdspelers Teze en Gakpo 7 nieuwe basisspelers moeten inpassen. Dus ik snap niet waar jouw beredenering van "teveel punten verlies", "het spel ziet er niet uit" of "dat het maximale er niet wordt uitgehaald". Je analyseert als een beleidsbepaler van Barca of AC Milaan waar ze een coach na 4 maanden al ontslaan. Geef die man nog minimaal tot de winterstop voor je misschien wel overhaaste en ongegronde conclusies trekt

17 april 2021 om 09:01

Omdat je elke keer loopt te bashen op Schmidt over hoe die met Mo is omgegaan. Dit terwijl jij totaal geen enkele feiten daarvan hebt. Ja en nu word je volgende reactie, Schmidt zei hij is geen Messi nadat hij volgens jou een goede wedstrijd had gespeeld. Schmidt is de coach en die bepaalt volgens mij wat je moet doen. Als jij vind dat een keeper 6 x de bal bij zijn medespeler heeft bezorgd een goede wedstrijd heeft gespeeld, los van het feit kan zien dat hij 6 fouten heeft gemaakt die tegendoelpunten veroorzaakten, ja dan kun jij wel zeggen hij heeft goed gespeeld, maar de coach zal er iets anders na kijken.
Kan het niet zijn dat hij dit met een reden doet, dat hij zegt hij is nog geen Messi? Misschien zegt Mo elke training wel van dat die net zo goed is als Messi?.. Weet jij veel.. Ik ben het helemaal met San Hugo hieronder eens, geef die man eens fatsoenlijk de tijd.

17 april 2021 om 11:40

@San Hugo ik zie dat aanvallende voetbal echt niet. Ik zie nog steeds een PSV wat op de counter speelt. Verder staat AZ gelijk in punten met PSV en dat is natuurlijk wel vreemd aangezien die veel minder geld te besteden hebben dus PSV doet toch echt iets niet goed. Vitesse heeft ook een hele rits aan nieuwe basisspelers moeten inpassen en die Letsch had het daar toch aardig snel op de rit

17 april 2021 om 11:41

@Arnino of Schmidt mag hem gewoon niet en wil hem lozen. Weet jij veel

Iets voor Ajax ? Op die vraag zou ik hardgrondig NEE zeggen.
Ik gun hem een mooie toekomst, maar die ligt niet in Amsterdam !

Wat een soap. En dat allemaal omdat hij vorig seizoen een paar leuke wedstrijden heeft gespeeld. Sindsdien nagenoeg niks meer laten zien.

Dit heeft Mo volledig aan zichzelf te danken. Binnen PSV heeft iedereen van Toon Gerbrands tot aan de teammanager aan toe Mo willen helpen, maar niemand kan hem blijkbaar raken. Ook zijn een aantal medespelers constant met hem bezig, maar kan Mo blijkbaar niet met teleurstellingen omgaan en met die instelling ga je het niet halen in de top. Dit allemaal komt van Mart van den Heuvel, iemand die al tientallen jaren bij PSV rondloopt en nog steeds rondloopt op de Herdgang. Die zou vast geen onzin verkopen.

16 april 2021 om 21:45

alleen Dumfries was ontrevreden over zijn instelling bleek later. de rest van de spelers hadden helemaal geen probleem met hem

16 april 2021 om 21:52

Onwaar. Meerdere spelers hebben met hem gesproken, waaronder Rosario en Malen. Dumfries heeft daarin alleen een leidende rol gehad als aanvoerder. Dus het klopt weer niet wat je zegt Japie.

16 april 2021 om 21:55

En daarom moest bijvoorbeeld iemand als Madueke hem bijna slepen naar een ijsbad voor het herstellen van zijn spieren omdat Mo daar geen zin in had? Dat alleen Dumfries niet blij was over de instelling van Mo lijkt mij daarom onwaarschijnlijk.

16 april 2021 om 21:57

misschien in opdracht van de club of trainer ja maar hun hebben zelf nooit gezegd dat ze ontevreden zijn over de instelling van Ihatteren. bovendien lijkt Malen zelf nou ook niet echt blij onder Schmidt

16 april 2021 om 21:58

@andres13 en dat vind ik ook helemaal niet erg dat je niet in een ijsbad springt. volgens veel wetenschappers is dat uberhaupt niet eens goed voor je lichaam zo een ijsbad. Madueke en Ihatteren schijnen goed bevriend te zijn dus misschien deed Madueke dat alleen omdat hij dacht dat zijn maatje anders nog meer de pineut zou worden voor Schmidt

16 april 2021 om 22:12

Hahaha oke Japie. Typisch. Iemand weerlegt iets en dan verdraai je het alsnog zo zodat je toch gelijk hebt. Zoooo vermoeiend dit.

16 april 2021 om 22:18

of jij verdraait het want die spelers hebben op Dumfries na nooit gezegd dat ze ontevreden zijn over Ihatteren

16 april 2021 om 23:37

@skede - Ik snap niet waarom je de moeite nog neemt eerlijk gezegd.

17 april 2021 om 08:17

Ik ook niet.

17 april 2021 om 08:24

Als je het niet doet blijven de leugens en verdraaiingen onbeantwoord. Ook niet leuk om te lezen als het je club betreft

17 april 2021 om 11:00

Japie: heb je enige vorm van zelfreflectie? Zo niet, keertje doen, gaat een wereld voor je open joh! Je komt met geen enkele onderbouwing, je verdraait feiten en bent bijzonder subjectief in je beoordeling van clubs en spelers. Het ijsbadverhaal spant de kroon, daar er onlangs juist weer is uitgekomen dat het absoluut herstel bevorderd. Als je interesse hebt wil ik het best uitleggen, zodat je volgende keer niet weer voor aap staat met de zoveelste foutieve uitspraak.

17 april 2021 om 11:42

Nou, er zijn toch echt genoeg dokters en wetenschappers die daar heel anders over denken en het tegenovergestelde beweren. Wie komt er wel met een onderbouwing hier dan? Mensen doen net of ze elke dag op het trainingsveld staan met Ihattaren en weten precies wat er aan de hand is terwijl ze zelf ook gewoon pure aannames doen

17 april 2021 om 14:06

@japie; mijn onderbouwing dat een ijsbad voor een voetballer wel werkt? Het helpt de spieren sneller te herstellen en wordt aangeraden voor sporters die meerdere sessies op korte termijn verrichten (dagelijkse trainingen bijvoorbeeld). Een ijsbad wordt afgeraden wanneer je bijvoorbeeld aan bodybuilding doet en/of extreem bezig bent spieren te kweken. Ben nu erg benieuwd naar jouw onderbouwing. De mening van Skede lijkt mij in deze discussie relevanter dan die van ons 2 Japie, als het gaat om goed geinformeerd zijn over psv. De podcast en wellicht ook nog andere kanalen laat jij om te beginnen al links liggen en je trekt je eigen conclusies op basis van minder input. Waarom zou ik skede zijn beter onderbouwde verhaal dan niet prefereren boven jouw vooringenomen aannames? In het verleden heb je je zo stug opgesteld dat je je mening niet bijdraaide zelfs nadat het feitelijk onderuit was gehaald.

17 april 2021 om 15:08

nou, ik heb gehoord dat een ijsbad enorm slecht is voor je lichaam na een intensieve training, ook voor voetballers. dat is ook op het internet heel makkelijk terug te vinden. wat mij betreft mag je Skede en de podcast geloven. Ihatteren wordt afgerekend op zijn cijfers maar die van Gotze zijn niet veel beter. ik ben benieuwd of de podcast zich dan ook afvraagt warom Gotze wel het handje boven het hoofd wordt gehouden. ook ben ik benieuwd wat de podcast dan vindt van het feit dat PSV vele malen meer geld heeft uitgegeven dan AZ en toch gelijk staat in punten terwijl Schmidt zijn argument is dat Ajax zover voorstaat omdat ze meer kunnen spenderen als Psv. PSV kan ik sowieso niet serieus nemen want die meten met twee maten. als Ihatteren zich niet professioneel opstelt krijgt hij meteen een disciplinaire schorsing en al die keren dat chmidt zich niet professioneel opstelde en de club in diskrediet bracht had dat letterlijk nul consequenties. en zo een trainer moet dan spelers op hun gedrag aanspreken. alsof je als speler een volwassen man nog serieus kan nemen die zich zelf structureel gedraagd als een puber die met zichzelf in de knoop zit

17 april 2021 om 15:21

In principe staat het eenieder vrij zijn of haar eigen keuzes te maken. Het feit dat in dit geval Ihattaren zou denken als ongeschoolde 18-jarige die een beetje kan googelen betere informatie heeft dan mensen die dit werk al decennia lang doen zou alleen maar aangeven dat hij (zeer) moeilijk coachbaar is.
Als je zo benieuwd bent wat er in de podcast besproken wordt ga je hem toch beluisteren? Je vooringenomenheid mbt schmidt en psv blijkt al uit je opmerking dat je ze niet serieus kunt nemen. Objectieve waarneming lukt je niet. Als er wat dat betreft 1 persoon is die zich als puber opstelt ben jij het wel.

17 april 2021 om 16:03

Hoezo ben ik niet objectief dan als ik zeg dat Schmidt zich dit seizoen meerdere keren onprofessioneel heeft gedragen? Dat heeft iedereen gewoon kunnen waarnemen hoor. Of als Ihatteren zich niet professioneel opstelt is het een probleem maar als Schmidt hetzelfde doet mogen we daar vooral niks van zeggen? Die man lijkt wel heilig verklaard ofzo maar waar dat nou op gebaseerd is weet ik niet. Iig niet op het spel en de resultaten van PSV want die zijn niet best

17 april 2021 om 16:35

Omdat je zelf al zegt dat je psv sowieso niet serieus kunt nemen. Een objectieve manier van beoordelen zou toelaten dat je situaties los van elkaar kunt zien. Dat kan jij nog niet

17 april 2021 om 17:39

juist niet. als je objectief zou beoordelen zou je het onlogisch vinden dat de een gestraft wordt voor onprofessioneel gedrag en de ander niet. objectiviteit zou betekenen dat je gewoon met 1 maat meet ipv met 2 maten. dan wordt het subjectief

17 april 2021 om 19:50

Als jij objectief zou meten zou je ook vermelden dat psv ten opzichte van vorig jaar 7 punten op az is ingelopen... maar dat argument heb je nog nooit ingebracht 😂

17 april 2021 om 21:25

ja want vorig jaar is relevant voor de huidige ranglijst. PSV heeft aardig wat miljoenen geinvesteerd afgelopen zomer. alleen Max en Sangare bij elkaar zijn duurder dan heel de basis 11 van AZ. dan is het uiterst armoedig als je daarmee gelijk in punten staat

17 april 2021 om 22:05

Als er iemand is die vorig jaar er steeds bij sleept ben jij het wel. vbommel werd ontslagen terwijl die het beter deed en Ihattaren is zo’n wereldtalent op basis van wat hij vorig jaar liet zien. Kun je jezelf nog net ff iets meer klem lullen?

18 april 2021 om 00:58

Ihatteren is nog steeds Ihatteren. de PSV selectie van vorig jaar is niet dezelfde PSV selectie van dit jaar dus ik snap je punt niet echt

18 april 2021 om 07:54

Dat het nogal selectief van je is om voor jouw eigen argumentatie terug te mogen grijpen naar vorig jaar maar dat tegengeluiden obv vorig jaar die een ander licht op het onderwerp schijnen opeens niet relevant zijn. Jij grijp terug op van bommel maar dat is schmidt niet. Jij grijpt ook terug op een ihattaren die volgens jou nog steeds ihattaren is. Dat is toch echt meten met 2 maten

18 april 2021 om 08:47

PSV heeft een andere selectie dan vorig jaar. veel tegenstanders hebben andere selecties staan. dan kan je nooit 1 op 1 de vergelijking maken omdat een groot deel van het elftal van PSV anders is als vorig seizoen. Ihatteren is echter nog wel dezelfde voetballer dus dat kan je beter vergelijken. dat heeft dus weinig met subjectiviteit te maken. je kan de resultaten van het Ajax van nu ook niet vergelijken met de resultaten van het Ajax dat de halve finale van de CL haalde aangezien het elftal er nu heel anders uitziet

16 april 2021 om 21:50

Van gegarandeerd 40miljoen op de bankrekening van psv, de nieuwe superster. Binnen 12 maanden, we trekken onze handen er vanaf. Dan ligt het toch wel een beetje aan beide partijen, niet alleen aan een jonge jongen. Wel erg makkelijk alles op zijn bord te gooien.

16 april 2021 om 21:58

Waarom zou je nog energie steken in een jongen die iedereen binnen de club al lange tijd probeert te helpen, maar er niets voor teruggeeft? Zo komt het meer op mij over. Dan begrijp ik ook wel dat het op een gegeven moment verspilbare tijd en moeite wordt.

16 april 2021 om 22:04

maar waarom had Ihatteren deze problemen dan niet onder Van Bommel?

16 april 2021 om 22:06

Omdat van Bommel al druk genoeg was met problemen die hij had met de rest van de club

16 april 2021 om 22:20

@andres13 een beetje een non argument. onder Van Bommel haalde Ihatteren toch met regelmaat een heel goed niveau en hij liep toen ook gewoon in het gareel. sinds de komst van Schmidt is de klad erin gekomen. blijkbaar snapte Van Bommel beter bij wat voor aanpak zo een jongen het best functioneert

16 april 2021 om 22:55

Dat hij onder van bommel zo goed was wordt zwaar overdreven. Toen was heel PSV slecht en verloren ze wekelijks punten met oa een afgang in de europa league. Waarom denk je dat van bommel ontslagen werd? Je doet alsof ihattaren PSV vorig jaar het kampioenschap heeft bezorgd maar ze werden kansloos 4e. En bekijk even de stats, gakpo had ook vorig seizoen het dubbele rendement van mo in minder minuten en zelfs bruma had dezelfde statistieken in de helft!!! aan minuten. Kun je nagaan hoe fantastisch Mo het deed..

16 april 2021 om 23:01

en dit jaar ging PSV weer af in de Europa League tegen Olympiakos. in het eerste jaar dat Ihatteren mee deed deed Van Bommel serieus mee om de titel. Schmidt was in zijn eerste seizoen begin maart al voor alles uitgeschakeld

16 april 2021 om 23:06

In dat jaar was Mo een jeugdspeler die af en toe inviel toen PSV compleet instortte na de winter, waarom je dit erbij haalt is me een raadsel. Dit jaar zijn ze door in de poule en laatste minuut uitgeschakeld ja, zo slecht is dat niet in het eerste seizoen met alle blessures erbij.

16 april 2021 om 23:36

jij vind het niet slecht. ik vind het dramtisch slecht. je hebt vele miljoenen uitgegeven afgelopen zomer en je staat 11 punten achter op Ajax, staat gelijk in punten met het veel minder vermogende AZ en wordt in de EL uitgeschakeld door de kampioen van Griekenland

16 april 2021 om 23:57

Az stond vorig jaar gelijk met Ajax, deed ajax het toen ook dramatisch slecht volgens deze theorie van je? Psv staat waar het hoort te staan, niet goed en ook niet slecht. Dramatisch zou het zijn als ze geen europees voetbal zouden halen. Maargoed jij denkt dus in alles of niets.

17 april 2021 om 00:44

het is gewoon slecht idd. volgens Schmidt staat Ajax over los omdat ze meer geld te besteden hebben als PSV maar hoe kan het dan dat PSV niet zover los staat van AZ wat weer veel minder geld te besteden heeft dan Psv?

16 april 2021 om 22:58

Ze kunnen dan wel veel met hem bezig zijn geweest , maar deden ze dat op de juiste manier ?

Als je kijkt naar aanvallende spelers in de top 20 of 30 teams in heel Europa, dan komen er veel uit Zuid-Amerika. Vanuit mentaal oogpunt hebben ze een grotere drive. Spelers met een attitude en voorsprong op andere worden echter snel als "extra bagage" bestempelt en laat het nou net Nederlandse en Duitse trainers zijn die daar het meeste moeite mee hebben. Ik herinner me nog Robin van Persie bij Feyenoord, hij speelde in de reserven en werd uit het veld gestuurd na een gevecht met een tegenstander. Hij werd voor van alles uitgemaakt in Nederland en zou het hier wss niet hebben gered. Toch was het talent duidelijk en hij wilde graag verbeteren, dus brachten ze hem uiteindelijk naar Arsenal.Veel scouts, clubs en trainers maken zich schuldig aan het toepassen van een onbewuste vooringenomenheid, vooral als ze kijken naar spelers met wie ze misschien niet automatisch direct een relatie hebben of in hun wereldje past.

17 april 2021 om 10:15

Kan wel zijn maar veel zuid Amerikanen gaan ook de mist in. Kijk Ronaldinho of Jonathan reis. Veel kunnen de roem en het geld niet aan.

Mensen kunnen wel haten op Mo, maar die moet maar lekker in een 4222 spelen zonder echte kansen gekregen te hebben en met een coach die zijn eigen vriendjes altijd laat spelen. Maar voor Mo zelf lijkt me dat zijn carrière niet meer van de grond gaat komen, Mark my words die speelt over een aantal jaar bij fc Utrecht

16 april 2021 om 21:53

Een speler die enkel aanvallend denkt, moet op 10, op links- en op rechtsbuiten kunnen spelen; in ieder geval naar behoren. Het is niet zo dat hij even wat minder presteert, he? Met die cijfers kom je niet eens aan voetballen toe in de subtop. Als je even op een rijtje zet wat er dit seizoen allemaal misgaat, moet je toch wel concluderen dat die jongen er niet bij is met z'n hoofd. Erg jammer, want ik vind 't oprecht een tof gastje en we hebben allemaal kunnen zien over hoeveel talent hij beschikt. Helaas, zoals wel vaker, zegt enkel talent niet zoveel als andere aspecten zich niet mee-ontwikkelen.

17 april 2021 om 00:26

En de andere aanvallers bij PSV kunnen wel in 4222 spelen dus wat is je punt. Gakpo en gotze zijn maanden geblesseerd geweest en toen heeft Mo genoeg kansen in de basis gehad en niets laten zien. Zelfs tegen de mindere goden van de eredivisie niet. Aan wie ligt het dan?

Ik heb het gevoel dat Ten Hag wel deze jongen op het rechte pad kan krijgen en weer aan het voetballen kan krijgen, die Shmidt interesseert hem niet dat Ihattaren niet functioneert, hem gaat het voornamelijk om die spelers die hij zelf gehaald heeft en dat zijn er heel wat!

16 april 2021 om 21:56

Ook de speelstijl. Onder van Bommel was Ihattaren top. Bij Schmidt is het vooral powervoetbal. Zie Thiago bv. nu onder Klopp. En ja weet het wel zeker dat Mo bij Ajax op z'n plek zal zijn. Daar spelen ze echt voetbal, met jongens als Tadic en Blind heb je leidertypes. En ten Hag weet wel raad met Ihatarren idd. Zeker!

16 april 2021 om 22:44

Dat Ihatarren bij van Bommel top was, is schromelijk overdreven. Er was potentie. Veel talenten komen snel, maar niet iedereen blijft groeien. Ihatarren staat behoorlijk stil.

17 april 2021 om 07:07

Alweer eentje die aan het “mo onder van Bommel” syndroom lijdt. Dat was helemaal niet zo goed! Niet qua cijfers, maar ook niet van wat ik heb gezien op het veld. Jawel, acties gezien waarvan je zegt; wow daar zit wat in. Maar dat was echt niet elke wedstrijd zo. Ik heb al 30 jaar een seizoenkaart bij psv en vanaf mijn plek was Mo onder van Bommel een veelbelovende speler. Zijn fysiek en actie radius, daar werd ik op de tribune echt wel warm van. Maar van Bommel maakte hem veel te belangrijk, want er ging ook heel veel mis. En vooral als er moest worden verdedigd dan was Mo niet altijd thuis. Of dan moest hij gewoon op tempo spelen en dan ging hij truukjes doen en vertragen. Verloor hij een bal en moest dumfries of Hendricks als een malle terug. Geeft niks, is gewoon ook nog jeugdigheid, gebrek aan inhoud. Dat komt met de seizoenen, gewoon aan werken. Deze Mo moest, net als vele talenten voor hem, gewoon nog wat metertjes maken voordat hij echt basisspeler zou zijn. Onder een andere psv trainer, in een fatsoenlijk psv, zou Mo vooral zijn minuten hebben gemaakt als invaller. Maar wat deed van Bommel? Die maakte hem alvast de belangrijkste pion van psv en met hem heel Nederland. Nou, we hebben gezien wat voor capriolen van Bommel uithaalde met psv, wat uiteindelijk ook zijn ontslag betekende. En intussen zit je dus met een Mo erfenis, die dacht in het nieuwe psv wel even dezelfde status te krijgen als onder van Bommel misschien? Nee joh, hij moest nog steeds eerst hard werken, maar hij deed het tegenovergestelde. In het huidige voetbal is het niet alleen truukjes doen en balletje in de voetjes krijgen ergens aan de zijlijn. Dat gaat op hoge snelheid, onder druk. En bij balverlies ook meedoen, ongeveer 10km maken per duel op hoge intensiteit. Als Mo dat zou kunnen en willen, dan is hij echt goud. Een mooie ontwikkeling zagen we toch ook bij Ziyech. Dat was ook een man van de bal. Van de pass, van het afstandsschot. Maar bij Ajax werd meer gevraagd en Ziyech pakte de handschoen op en werd een veel betere speler. Dat is wat ik hoopte van Mo, dat hij dat, ook onder Schmidt zou gaan laten zien. Maar Mo die is gewoon boos.

18 april 2021 om 09:42

Van Bommel streed in zijn eerste seizoen iig wel serieus mee om de titel met deze Ihatteren. dat kan je van Schmidt niet zeggen. die was ondanks de vele versterkingen van PSV begin maart al voor alles uitgeschakeld

Frank Arnesen tover ergens geld vandaan en geef Slot deze creatieve nummer 10 die hij nodig heeft. Een heel seizoen Antonucci is een groot risico

Als Psv dat doet zijn ze echt op hun achterhoofd gevallen. Hoezo kon van Bommel Ihattaren wel laten shinen. Agh, leuk dat Roger voetbal maar wat heb je eraan. Voetballende type spelers komen er niet echt aan te pas helaas. Zelfde als met Thiago onder Klopp. Een wereldspeler bij Bayern maar verdrinkt nu zowat onder de power voetbal van Klopp. Best sneu. Agh ja, zou het ook best tof vinden als Ihattaren naar Ajax vertrekt. Zullen de jongens als Tadic en Blind hem zeker goed begeleiden, in een echt voetbal spelende team onder ten Hag.

17 april 2021 om 11:10

De rest van de competitie speelt nepvoetbal begrijp ik? Bedoel je dan Fifa of wat?

Het power, niet echte voetbal van Liverpool heeft enorm z'n vruchten afgeworpen. Oneerlijk eigenlijk he, dat nep-voetbal van Liverpool wordt beloond met een CL en dat het echte voetbal van Ajax en Barca vroegtijdig uitgeschakeld wordt.

17 april 2021 om 19:01

Jep vooral Feyenoord speelt nep voetbal, goed dat dat ze ook niets brengt. Az speelt ook echt voetbal en zie eens waar ze staan. Tsja.

18 april 2021 om 09:41

Dit is een jongeman met verstand hoor. AZ ook echt als voorbeeld aanhalen, de club zonder prijzen, zonder stadion zelfs een tijdje geleden haha. Nee, die Hollandse school levert echt prijzen op. Zie het NL-elftal, zelfs Ajax lukt het niet. Dan hoeft AZ het mijns inziend niet te proberen. Bedankt voor Slot nog trouwens!

Zou dit niet gewoon een financiële afweging zijn? Heeft nog maar één jaar contract, en gezien de huidige situatie zal hij zelf niet willen verlengen waarschijnlijk. De enige optie die PSV heeft is dus nu proberen nu nog 5 a 10 miljoen te vangen.

Past niet in het systeem, maar laat zelf ook weinig zien, maar werk eens aan de jongen zelf, vind nou Gotze nou ook niks extra's brengen dan kan je zo een Mo ene tweede kans geven en hem laten werken aan zijn rendement en doelgerichtheid. Het is een 10 we spelen in een 442 waar voetbal niet belangrijk is en balbezit niet zo heilig is.

Voor sommige spelers is het een enorm verschil als ze zonder druk of verwachtingen mogen voetballen vs. wanneer constant prestaties leveren de norm wordt. Ik denk niet dat de mentaliteit van Ihatarren aansluit bij absoluut topvoetbal.

Deze speler gaat nooit de top halen, heeft geen discipline, geen motivatie, geen plezier. Een stapje terug zou goed voor hem zijn, jaar Utrecht ofzo. Zonde, iemand met zoveel talent

Ajax laat deze man weer shinen, bij Ajax hervindt Mo zich weer, 100%

Beetje zelfde verhaal aan het worden als Aissati.
Talentvol maar niet genoeg sportersmentaliteit.

Ze kunnen dan wel veel met hem bezig zijn geweest , maar deden ze dat wel op de juiste manier? Met hem bezig zijn is een dingen , goed met hem bezig zijn is een ander ding

17 april 2021 om 01:11

Maar we hebben toch allemaal een stel ogen in het hoofd? Denk je werkelijk dat dat wat we te zien krijgen het gevolg is van slechte begeleiding vanuit de club? Het is niet even een mindere periode natuurlijk. Die jongen kwam veel te zwaar aan bij de voorbereiding op dit seizoen en oogt nog steeds niet fit genoeg om 90 actieve minuten per week te spelen, laat staan 180 minuten zoals veel spelers dat het hele seizoen al doen. Op dit moment is er maar 1 persoon die 'm uit deze dip kan halen en dat is Ihattaren zelf. Als hij niet snel de knop om zet, is de vergelijking met Bakkali snel gemaakt.

19 april 2021 om 09:24

Het mes snijdt aan twee kanten , hij moet het natuurlijk ook zelf doen , maar de club kan hem altijd een duwtje geven in de juiste richting. Elke speler heeft een bepaalde aanpak nodig . Ik denk niet dat jij precies weet wat PSV doet om hem te helpen of te stimuleren. En vergeet niet dat dit een jonge gast is en de ene heeft meer begeleiding nodig dan een ander

Ik vind het ook verkeerd handelen van PSV
Ze moeten zo' n jonge speler in bescherming nemen
Die jongen heeft de afgelopen twee jaar heel veel mee gemaakt met als dieptepunt het verlies van zijn vader
maar die arrogante Schmidt breekt die jongen helemaal af ik vind het diep triest
Het word tijd dat de directie ingrijpt en de trainer terug naar Duitsland stuurt en mo ihataren speel minuten krijgt zodat het vertrouwen en de zin in voetbal bij Mo weer terug komt


17 april 2021 om 01:16

In deze ga je voorbij aan het feit dat we het over topsport hebben. Dat wereldje zet zichzelf niet stop omdat iemand het moeilijk heeft, hoe hard dat ook klinkt. Natuurlijk is het sneu, natuurlijk leef je mee met hem en natuurlijk is het begrijpelijk dat je er dan even niet bij bent, maar er is natuurlijk wel een moment waar het begrip ophoudt. Die jongen heeft speeltijd bij PSV gehad terwijl hij duidelijk te zwaar was, werd in die hoedanigheid meermaals geselecteerd voor Oranje en nog steeds kan hij geen 90 minuten voluit. Dan houdt krediet natuurlijk wel een keer op, toch? Het jammere eraan is vooral dat het (afgaande op alles dat voorbij komt qua interviews e.d.) een hele leuke gast is buiten z'n overduidelijk aanwezige talent, maar op dit moment is enkel hijzelf verantwoordelijk voor z'n eigen verval.

18 april 2021 om 09:44

en wat laat die Gotze die wel het oneindige vertrouwen krijgt van Schmidt zien dan? ook helemaal niks

18 april 2021 om 12:30

Dat argument gebruik je toch niet serieus? Gotze: 15 wedstrijden, 5 goals, 4 assists. Ihattaren: 21 wedstrijden, 3 goals, 2 assists. Kom op, zeg. Nu zeggen cijfers niet alles, maar ook het veldspel van Ihattaren is in niets dat wat hij anderhalf jaar geleden deed. Je staat wel echt gekleurd in deze discussie.

Naar AZ verkassen. Bij Ajax komt hij ook te weinig aan spelen toe. Feyenoord is niet zijn soort voetbal. Bij AZ kan hij, met net iets minder druk om te moeten presteren, zich weer oppakken.

17 april 2021 om 08:20

Denk niet dat hij daar interesse in heeft en denk ook niet dat AZ dat gaat doen. Hoewel ik het zelf op zich best wel eens zou willen zien. Probleem is wel dat er op het middenveld niet echt plek voor hem is (de tactiek van AZ is vooral gebaseerd op veel beweging en niet zo zeer op een creatieve numnmer 10) en op de flanken eigenlijk ook niet.

Die gaat naar het buitenland. Spanje ofzo. Ik zie hem niet in Nederland blijven met al dat gedoe. Ik denk dat het ook een juiste stap zou zijn. Even in de luwte.

Ik begrijp het wel dat Psv de stekker uit Ihattaren trekt. Het werkt niet tussen Ihattaren en Schmidt. Ihattaren moest de nieuwe cashcow worden, inmiddels krijgen ze op een andere manier 50 miljoen, dus hoeven ze geen tijd meer in hem te steken. Raiola kan de markt op.

Bakalli kan goed voetballen, maar heeft geen mentaliteit. Ihatarren zal helaas dezelfde weg bewandelen. Psv heeft er 14 jaar heel wat energie ingestoken, maar het gaat zich niet uitbetalen. Snel wegwezen

Mijn mening deze jongen verliest ze vader hoe pijnlijk dit ook is sommige mensen hebben hier jaren voor nodig deze jongen heeft het er nog steeds moeilijk mee dan een coach die gotze liever ziet spelen dan ihatarren de reactie op zijn goal geeft aan dat hij wil knokken voor ze plek gun hem een off year en laat hem schuine volgend seizoen bij psv met vertrouwen van de coach

Het is gewoon simpel. Er is een trainer gehaald met een bepaalde visie. PSV heeft bewust gehandeld en wilde een andere speelstijl proberen. Ten eerste zal het tijd vergen om can speelstijl te veranderen, en ten tweede de spelers moeten het kunnen. Diegene die willen blijven spelen doen hun best en verdienen een plek. Diegene die te kort schieten staan buiten de basis elf of vallen af. In gevalletje mo, die is gewoon eigenwijs en wil het juist andersom. Hij is niet de trainer en moet zich bewijzen, niets meer niets minder.

Mocht dit waar zijn, wat altijd maar de vraag is bij Mr. Driessen, dan zou het jammer zijn maar niet vreselijk. Als hij het niet kan opbrengen om alles te geven en blijkbaar niet laat zien dat hij daadwerkelijk beter is dan Gakpo, Götze of Madueke, dan heeft hij bij bijvoorbeeld Ajax ook niet zoveel te zoeken. Ik ben bang voor een nieuwe Aissati. Geweldig veel talent maar mentaal niet heel sterk. Natuurlijk speelt de situatie met zijn vader ook heel veel mee, maar je moet ook een keer iets terugzien na alle steun en lof die hij heeft gekregen.

Denk dat hij beter naar het buitenland kan gaan dan. Als er al plaats is bij Ajax heb ik niet het idee dat het dan opeens een perfecte match gaat zijn, vind psv best goed met zijn spelers overweg gaan in de jaren, dus leg de schuld meer bij hem dan psv.

Als het waar is dan hoop ik dat Ajax niet gaat bieden op hem. Op deze manier moeten we geen spelers van elkaar overnemen.

Klinkt als stoken

Als Ajax al geïnteresseerd zou zijn in hem... waar zou hij dan moeten spelen? Middenveld overbezet, en ik weet niet of hij a la Ziyech? Ik denk het niet, ik zie hem meer als een 10. Maar daar heeft Ajax al kudus en klaasen. En links buiten gaat hij tadic niet uit de basis spelen. Alhoewel hoe tadic zich het laatste half jaar heeft gemanifesteerd misschien wel... dus zo typend zou hij misschien eerder op tadic z’n plek kunnen gaan azen. Maar nogmaals heeft Ajax überhaupt interesse?

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren