Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Zwaar gehavend PSG krijgt Old Trafford muisstil; Pogba pakt rood

Laatste update:

Paris Saint-Germain heeft een reuzenstap gezet richting de kwartfinales van de Champions League. De Franse grootmacht boekte dinsdagavond dankzij doelpunten van Presnel Kimpembe en Kylian Mbappé een fraaie overwinning op bezoek bij Manchester United: 0-2. PSG was zonder Edinson Cavani en Neymar afgereisd naar Engeland, maar dat deerde het team van Thomas Tuchel dus niet. Voor Ole Gunnar Solskjaer betekende het zijn eerste nederlaag als manager van United, dat over drie weken de schade hoopt te repareren in de return in Parijs, maar het dan wel zal moeten stellen zonder Paul Pogba: de middenvelder kreeg in de slotfase rood.

PSG was vanwege blessureleed zonder onder anderen Cavani, Neymar en Thomas Meunier afgereisd naar Old Trafford, maar de Fransen kregen na zes minuten voetballen wel de eerste mogelijkheid van de wedstrijd: Ángel Di María vuurde na voorbereidend werk van Marco Verratti rakelings naast. Kort erna schoot Marcus Rashford aan de overzijde op de vuisten van Gianluigi Buffon. PSG was in aanvallend opzicht voor een groot deel afhankelijk van Mbappé. De Franse superster was na een klein halfuur voor het eerst gevaarlijk.

Mbappé werd door Julian Draxler weggestoken achter de verdediging van United, maar schoot alleen voor David de Gea vervolgens wild naast. Hij leek daarbij overigens wel nipt buitenspel te staan, hetgeen eventueel gecorrigeerd had kunnen worden door de videoscheidsrechter (VAR), die voor het eerst van de partij was in de Champions League. De eerste helft leverde verder geen grote kansen meer op. Wel toonde arbiter Daniele Orsato vijfmaal een gele kaart; Ashley Young leek op slag van rust aan zijn tweede te ontsnappen na onsportief gedrag jegens Di María.

Namens PSG flirtte Kimpembe een aantal keer opzichtig met een tweede gele kaart. De centrale verdediger mocht echter blijven staan en was er kort na de onderbreking nota bene verantwoordelijk voor dat PSG de leiding nam. Kimpembe liep bij een hoekschop van Di María weg van Nemanja Matic en zorgde vervolgens van dichtbij beheerst voor de 0-1. Het elftal van Tuchel pakte daarna door. Nadat een schot van Dani Alves eerst nog rakelings voorbij het doel van De Gea was geschoren, bracht Mbappé na precies een uur alsnog de 0-2 op het scorebord. De spits schoof de bal na een voorzet vanaf de linkerflank van Di María beheerst binnen.

United, dat de tweede helft door blessures begon zonder Jesse Lingard en Anthony Martial, had het vervolgens aan De Gea te danken dat de score niet snel verder opliep. De Spaanse doelman maakte eerst een stift van Mbappé onschadelijk en redde kort erna ook op een knal van Juan Bernat. PSG plooide daarna terug op eigen helft en bleef eigenlijk betrekkelijk eenvoudig op de been. In de voorlaatste minuut van de officiële speeltijd werd Pogba nog met zijn tweede gele kaart van de avond van het veld gestuurd na een charge op Alves. Daardoor is de Franse middenvelder geschorst voor de return in Parijs.

Wie bekert er door?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties
12 februari 2019 om 23:00

United heeft nood aan een speler die voorop gaat in de strijd, zijn voet niet terugtrekt en fouten maakt waar nodig, zijn duels altijd wint, onklopbaar is in de hoogte, en kan scoren op belangrijke momenten. Dat missen ze nu wel.

12 februari 2019 om 23:01

Ja die wil elk team wel

12 februari 2019 om 23:02

open deuren inslaan xD

12 februari 2019 om 23:06

Luuk de Jong?

12 februari 2019 om 23:08

Je omschrijft... Fellaini

12 februari 2019 om 23:23

Dit is toch wel zo ironisch hahaha, precies Fellaini

12 februari 2019 om 23:42

Haha inderdaad echt exact Fellaini. Wel grappig dat er dus toch een speler is met al die kwaliteiten en dat er toch geen topclub is die hem in zijn team wil hebben (en terecht).

13 februari 2019 om 00:57

@hangover96

is Fellaini benoemd tot beste Belgische speler op het WK? met alle respect, het is best een bruikbare kracht maar Hazard en De Bruyne vond ik echt veel beter op dat toernooi. Fellaini is een harde werker die door zijn fysieke kracht en lengte logischerwijs een plaag was voor die Japanners die allemaal rond de 1.60 meter waren maar voetballend brengt hij echt helemaal niks

PSG heeft United met mininale inspanning volledig overklast.

Pogba, Kimpembe en Young hadden net zo goed voor de rust gesneuveld kunnen zijn met een tweede gele kaart hahahaha.

Jammer van de schorsing van Pogba trouwens, de enige speler die meekan op dit niveau zoals je vandaag zag.

12 februari 2019 om 23:00

Mee kan? Ik vond hem echt dramatisch spelen, vandaag kon niemand van united mee op het niveau dat in de CL gevraagd wordt.

12 februari 2019 om 23:04

Lol, Pogba deed het bij vlagen gewoon goed. Speelde nauwelijks de bal in de voeten van de tegenpartij en was ook dreigend in de eerste helft. Dat hij dan heel vaak in de zestien op dook maar geen bal kreeg is dan te danken aan zijn teamgenoten. Ben het niet eens met je mening.

12 februari 2019 om 23:06

Pogba was echt niet dramatisch. Hij kwam veel te weinig aan de bal, dat wel. Maar vaak als ie de bal kreeg deed hij goede dingen. Geen geweldige pot van hem, maar dramatisch is zwaar overdreven. Heeft bijna ieder sprintduel gewonnen bijvoorbeeld. Pogba is sneller dan je zou denken.

12 februari 2019 om 23:00

De Gea? Enige echte wereldklasse speler bij United

12 februari 2019 om 23:02

Inderdaad, heb DDG over het hoofd gezien.

12 februari 2019 om 23:01

United echt geen schijn van kans gehad. De enige wedstrijd die ze vandaag wonnen was 'de sterkste man' competitie. Wat een beren zijn dat geworden. Maar lijkt ten koste zijn gegaan van de voetbalkwaliteiten. Sanchez, Shaw, Yoing en in iets mindere mate Pogba hebben veel minder souplesse in hun bewegingen en techniek dan ooit tevoren

12 februari 2019 om 23:03

Pogba kan fysiek mee maar z'n decision making is zwaar onder de maat van tijd tot tijd.

12 februari 2019 om 23:05

Meer dat hij domineert, fysiek.

13 februari 2019 om 00:00

Natuurlijk komt er weer kritiek op Pogba. Zet hem is bij PSG in de basis en dan zul je zien dat het niet aan hem ligt. Utd heeft 2 topspelers de Gea en Pogba als je dan bij PSG spelers als Veratti, Marquinhos, Silva, Alves, Di Maria, Mbappe etc ziet spelen vanavond dan zie je dat het ook niet zo makkelijk is voor hem.

13 februari 2019 om 03:03

Pogba komt gewoon echt te kort voor de wereldtop. Vandaag was het ook weer drama.

14 februari 2019 om 11:58

Ach man het is excuus na excuus voor Pogba. "onder een andere coach dan Mourinho is hij wereldtop" was het eerst, nu is het weer dat hij geen goed team om zich heen heeft? Als Pogba nou zelf de goede dingen deed was ik het met je eens maar hij maakt gewoon stelselmatig verkeerde keuzes als het tempo omhoog gaat. Dat Pogba te lang doordribbelt of een bal in de voeten van de tegenstander speelt, de verkeerde man dekt of dom een rode kaart pakt ligt niet aan zn teamgenoten maar aan Pogba zelf.

Hoe gek het ook misschien klinkt, maar in mijn ogen had het voetbal met Mourinho vanavond in deze wedstrijd meer kans gehad. United heeft aanvallend werkelijk niets gebracht, ze zijn simpelweg overmeesterd. Met het Mourinho voetbal hadden ze het achterin opslot kunnen gooien en met de snelle voorhoede kunnen counteren. Natuurlijk kunnen we dit nooit weten, maar dat is mijn visie.

12 februari 2019 om 23:00

Nou denk het niet, want met Mourinho kon de verdediging ook niet op slot en zouden we alleen maar onder drukt worden.

12 februari 2019 om 23:14

Je werd weliswaar onderdrukt, maar in de counter had je Psg pijn kunnen doen. United heeft met Martial, Rashford en Lingard ultieme snelle en behendige spelers die gebruik konden maken van de ruimte. Helaas is het allemaal koffiedik kijken en komen we er niet achter. United worstelds vanavond met zichzelf. Helaas is Pogba er ook niet bij in de return, ik vrees dat het hier stopt voor United.

12 februari 2019 om 23:18

Idd. Tactisch heeft Tughel Ole overklast. Met een Mourinho was het counter tegen counter.

12 februari 2019 om 23:27

Counter zou denk ik heel moeilijk worden ik denk dat PSG echt hele snelle verdedigers heeft. Marquinios, kimpebe en kehrer en bernat zijn echt gigantisch snel ik zie dat echt als de sterkste verdediging momenteel en met veel jonge potentiële toppers ondanks Juventus maar PSG heeft echt een sterke verdediging. Misschien kan United thiago Silva overnemen ivm leeftijd die kan het ff gaan organiseren daar achter..

12 februari 2019 om 23:00

Ging United er met Mourinhobal niet vergelijkbaar uit, maar dan tegen Sevilla (of was het Valencia).

12 februari 2019 om 23:05

@migi

mee eens. kijk alleen al naar de competitie onder Mourinho. dat was ronduit een drama en tegen Juve was United ook om te huilen. ze wonnen weliswaar maar als Juve wat scherper was in de afronding hadden ze er een stuk of 5 gescoord

12 februari 2019 om 23:43

Met ''mourinhobal'' werd er overigens wel gewonnen tegen Juventus..

12 februari 2019 om 23:51

Wat puur geluk was gezien de kansen die Juventus miste in die wedstrijd.

13 februari 2019 om 00:51

@baloog

blij dat er iemand is die gelukkig niet aan scorebord journalistiek doet. iedereen die die match heeft gezien weet dat de winst van United puur geluk was en niets met een tactiek of goed spel te maken had. dat zo een Mourinho dan nog de credits krijgt voor die 3 punten gaat nergens over

13 februari 2019 om 01:15

Overwinning van United bij juve was zo onverdiend, raad je aan het duel ff volledig terug te zien.

12 februari 2019 om 23:00

Het voetbal van Mourinho had vanavond helemaal niks gebracht! Zeker niet met dit united, dat is geen ploeg dat zich achter een hoge muur moet verschuilen.
Jammer dat het united niet gelukt is vanavond!
Daarnaast gun ik buffon ook heel erg de beker, dus als pag door gaat hoop ik ook dat ze hem winnen

12 februari 2019 om 23:03

Corrigeer me als ik fout zit, maar vanavond heeft dit United ook niets gebracht. Strijd om het middenveld werd verloren en er was geen aansluiting met de voorhoede. Ik denk dat er met Mourinho meer ruimte zou zijn ontstaan waardoor je met snelle spelers kunt uitbreken.

12 februari 2019 om 23:08

Dit is precies wat ik bedoel. United heeft snelle spelers die zeer gevaarlijk kunnen zijn in de omschakeling en in de counter. Er was ook dan veel meer ruimte ontstaan, united kreeg niet tot nauwelijks ruimte vanavond. Buffon had echf niets te doen. Eerder dit seizoen werd Juventus op de Counter verslagen.

12 februari 2019 om 23:16

Ik vond dit ook een laffe taktiek anders. Met 3 beren op het middenveld win je het wel in de PL maar Europees gezien kom je voetballend tekort. Als je lef hebt speel je met Mata op 10 en pogba en Herrera daarachter. Matic kan dan mooi als centrale verdediger spelen want die 2 die daar stonden kunnen er echt niks van.

12 februari 2019 om 23:14

Schei uit jo, zoveel verschilt het voetbal onder Mourinho en Solksjaer niet. Beide laten het team op de counter spelen. Vandaag werd gewoon pijnlijk duidelijk dat dit team niet wereldtop is ondanks de winstreak van afgelopen weken. Een gehavend PSG is voetballend al zoveel beter en dat heeft vrij weinig te maken met de coach.

12 februari 2019 om 23:14

@barcca Onder Mourinho had United (dit seizoen) een negatief doelsaldo. Sinds Ole er is, is het meer dan 20+ of zo geloof ik. Dus zo op slot zat het helaas niet. Dat was het enige waar ik me in eerste instantie geen zorgen over maakte toen mourinho tekende, maar achteraf niet terecht.

12 februari 2019 om 23:24

Je kan alleen counteren als de tegenstander bereid is in het mes te lopen. Zonder Cavani en Neymar had PSG die bereidheid niet,

13 februari 2019 om 07:55

Het Mourinho voetbal leidt ook tot niks. Nu probeerde ze aan te vallen en krijgen ze er een paar tegen en met Mourinho krijgen ze er misschien minder tegen maar komt er aanvallend ook niks van. Voor deze ene wedstrijd was het misschien beter maar met Mourinho waren ze nu nooit 4e en wonnen ze de CL ook niet.

Geef je kimpembe nou rood, dan zou het een andere wedstrijd geweest zijn. Laffe scheids.

12 februari 2019 om 22:58

Of Young en Pogba eerder al

12 februari 2019 om 22:59

Voor die schouderduw? Hij kan er niks aan doen dat old Trafford zon veld heeft.

12 februari 2019 om 23:00

Als je dat slechts een schouderduw vond dan heeft een discussie geen enkel nut.

12 februari 2019 om 23:01

Hij kan er wel wat aan doen door niet die schouderduw te geven. Hij wist dat ie te laat was.

12 februari 2019 om 23:02

Het was ook niet meer dan een schouderduw op het “juiste” moment.
Dus valt weinig te discussiëren lijkt me....

12 februari 2019 om 23:02

Hij speelt er al ik weet niet hoeveel jaar kon ie ook wel een beetje rekening mee houden

12 februari 2019 om 23:05

Het was technisch gezien ook gewoon een schouderduw en zeker geen gele kaart. Wel een hele vuile, nare actie.

12 februari 2019 om 23:05

Ik hoef ook geen discussie hoor iedereen zijn eigen interpretatie maar ik vind dat geen geel hij schermt de bal af met een duw schouder tegen schouder.

12 februari 2019 om 23:07

JK-Ajax, het was misschien een beetje lomp, maar dat kwam zeker ook door de positie op het veld van Old Trafford, maar het was gewoon een schouderduw, een wat lompe, maar gewoon in het veld. Dat het ongelukkig werd, ligt niet aan Young, maar aan Oké Trafford en de positie waar het gebeurde.

12 februari 2019 om 23:14

Wat er in het veld gebeurde is niet strafbaar idd, maar Young weet donders goed dat Di Maria heel lelijk terecht kan komen als je hem zo over de zijlijn smijt. Buitengewoon onsportieve actie, een aanvoerder onwaardig.

12 februari 2019 om 23:22

Een bal die al uit was...

12 februari 2019 om 23:00

Geef je young nou rood, dan zou het een andere wedstrijd geweest zijn.

12 februari 2019 om 23:02

De eerste gele kaart voor Young was een identieke overtreding als waar Kimpembe Rashford neer haalt.

12 februari 2019 om 23:03

Zou United meer kans hebben op de winst denk ik. Zonder Young.

12 februari 2019 om 23:26

Volgens mij heeft Young ook rood gekregen (; deze is alleen verkeerd gegeven haha

12 februari 2019 om 23:01

Al met al was PSG wel wat beter, maar inderdaad had ik het wel willen zien wanneer deze scheidsrechter niet zo laf was.

12 februari 2019 om 23:12

En als young nou rood kreeg ipv pogba hadden ze miss iig nog een kleine kans. Ik kan ook redelijk open deuren intrappen al zeg ik het zelf

Simpele overwinning van psg, return is een formaliteit. United liet zich enkel negatief gelden, zowel de spelers als het publiek.

12 februari 2019 om 23:00

Met Mourinho zouden ze doorgaan.

12 februari 2019 om 23:05

Dat zagen we tegen Sevilla

13 februari 2019 om 00:02

En tegen Juventus.

13 februari 2019 om 09:37

Heb PSG wel is een ruimere voorsprong weg zien geven. Wedstrijd is zeker geen formaliteit!

Di Maria was aan aan, heeft goed revanche genomen voor die beuk van Young.

Toch wel een sympathieke ploeg dat PSG zo zonder Neymar.

12 februari 2019 om 23:00

Knap dat je een manier vindt om neymar weer te bekritiseren.

12 februari 2019 om 23:08

Ga je mij nou vertellen dat je Neymar zo'n sympathieke speler vind. Dat is alleen maar theater en kaarten aan naaien. Daar heb ik vandaag niks van teruggezien bij PSG...

12 februari 2019 om 23:13

Nee, ik vind het onnodig om Neymar na deze wedstrijd erbij te halen. Weten nu wel dat Neymar niet geliefd is om zijn nare trekjes. Maar om je daar blind op te staren en steeds hierover te beginnen. Psg is meer dan neymar hoor

12 februari 2019 om 23:19

Neymar als voetballer, een sieraad.
Neymar als toneelspeler, mwah, ietsje minder. Wat me vooral opviel was de discipline waarmee PSG speelde. Zie ze de CL wel winnen als Neymar weer terug is.

12 februari 2019 om 23:20

Toch is het zo. Psg is zelfs best geinig om te bekijken zonder die janktoeter die altijd alle aandacht op zich vestigt.

Terechte overwinning van psg. Hun fans hebben zeker genoten vandaag. Ze waren de enige die kabaal maakte in de stadium.

Di maria snoert de monden van man united fans. Een niet volledig fitte veratti en marquinhos domineerde het middenveld. Alleen zeer jammer dat martial en lingard geblesseerd zijn uitgevallen.

Sterk Psg. Indrukwekkend!

13 februari 2019 om 01:03

Je zag al min of meer tegen tottenham dat united minder goed speelt tegen teams die ze onder druk zetten en kwalitatief beter zijn. Toen werden ze gered door de gea, maar nu werden ze bij vlagen gewoon weggespeeld. Dit united is denk ik niet zo goed als iedereen denkt door overwinningen op met name ploegen uit t rechter rijtje

God nondeju wat was United slecht zeg. Dat einde was beschamend.

Ik blijf het keer op keer zeggen: Ashley Young is de belichaming van schaamte. Zo een schouderduw dichtbij de reclameborden geef je niet.

12 februari 2019 om 23:01

Hij en Lingaard met sokjes over de knietjes alsof ze denken dat ze een topspeler zijn. Twee renpaarden zonder enige vorm van voetballend vermogen, overzicht en techniek en dat is dan je rechterflank.

Klaar voor de kleintjes, nog niet voor de grote big boys!
Werk aan de winkel, om te beginnen met stofzuiger, vervolgens een dwijl!

12 februari 2019 om 23:08

Haha. Kom op eerste helft was echt niet slecht. Neves en Savic + Skriniar en McGuire.

12 februari 2019 om 23:25

Nee klopt, maar je ziet toch dat er her & der tekort komen. Ook in de eerste helft..
Vervolgens zet hij 2 lamzakken durin
Breng dan gewoon gelijk Lukaku die nog sterk in de lucht is & als hij de bal aan zijn voeten heeft iig sterk eraan is.
Savic juich ik toe, doe Saul, Tah, Upamecano, Grimaldo er ook maar bij! & RB is sws een must want Young ken echt niet meer..
Nog een contract verlenging gekregen ook!
Lef hebben ze daar!

13 februari 2019 om 07:38

Ja je kan een heel lijstje maken maar de basis is er wel alleen we moeten der op uitbreiden. Ik ben echt fan van Neves en Sancho zou ik ook halen! Je moet bouwen aan een nieuw team. Hopelijk kunnen we dat blijven doen onder Ole maar ik vrees voor zaterdag tegen Chelsea zonder Martial en Lingard. Zegt al genoeg dat we dan te weinig kwaliteit hebben

psg wint zonder neymar&cavani!
united moet zich doodschamen, ik was met lukaku gestart, united had niks te vertellen. united speelde ook uit, ik hoorde alleen psg ultrAs, man man man.

en ehh pogba bedankt voor een rode kaart, oddj 2.75 gepakt😎

Volledig terechte overwinning. Een gehavend PSG blijkt een tandje te sterk te zijn. Vraag me echt af met een fitte selectie hoe dit was geweest.

Maareh... wat werd er nou telkens gezongen? Ik durf te zweren dat ik telkens “Auf wiedersehen!” hoorde, maar ik gok zomaar van niet.

Paria Saint Germain lalala lalala Paris Saint Germain!!! Vandaag heeft mijn cluppie even het verschil laten zien tussen een echte topploeg en een subtopploeg! En dan missen we nog Munier, Edinson en Neymar!!
Wat een geweldige pot! Met name genoten van Dani Alves, op die leeftijd wat een held!

12 februari 2019 om 23:17

Een paar magere jaartjes maakt van United geen subtopploeg, en oliedollars maken van PSG geen topploeg. Ryan Giggs heeft in zijn carriere meer prijzen gewonnen dan jouw cluppie in hun hele geschiedenis. Beetje bescheidenheid zou jullie gloryhunters goed doen.

12 februari 2019 om 23:28

Praatjes maker..
PSG is een mooie ploeg maar door hen stelt de Ligue 1 vrij weinig voor!
Tegen dit United is elk tegenstander in 8e finales favoriet. United is niet meer wat het was, al 6 jaar niet meer. Dat is namelijk toen SAF vertrok..
Deze overwinning is leuk voor ze & verdiend
Winnen van de CL doen ze niet
Want dan komen ze weer een club tegen die weer een maatje te groot is..

12 februari 2019 om 23:49

Niet elke club heeft achter de schermen een eindeloze geldstroming, gefinancierd door een staat. Wat bescheidenheid zou gepast zijn, al zijn Engelse clubs niet veel beter met hun tv-gelden. Verder heeft PSG nog nooit een relevante prijs gewonnen op een relevant niveau (sinds Qatar) en bovendien is het inmiddels alweer 23-24 jaar geleden dat ze uberhaupt in de halve finale van de Champions League hebben gestaan. Als PSG een topclub is, is Manchester United dat zeker!

Met alle respect maar wat zijn de PL clubs overschat, in Europa kunnen ze letterlijk niks.. zag aantal maanden geleden ook een halve B ploeg van Barcelona van Tottenham winnen. Hier moest je als United zijnde simpelweg niet verliezen, geen Neymar en geen Cavani, ze speelde letterlijk met 6 verdedigers en toch slagen ze erin om met 0-2 te winnen. Triestig maar United heeft niks in de CL te zoeken.

12 februari 2019 om 23:04

Toen PSV tegen Tottenham speelde deden de Nederlandse ‘analisten’ net of het over Barcelona of Real ging. Zwaar irritant.

12 februari 2019 om 23:19

Tottenham speelt ook veel beter positiespel dan bijv United.

12 februari 2019 om 23:11

Wat een geneuzel meteen over de competities. PSG had rood mogen krijgen en United was na het uitvallen van Martial Lingard ook gewoon gehavend.

Toen was het aanvallend niets meer en liep United meer en meer achteruit, wat funest is met die zwakke verdediging.

Daarnaast is United al jaren geen top PL. Dat ze nu onder Solskjaer weer een goede run meer hebben gezet is positief, maar maakt ze ook niet ineens top. Iedereen was er als de kippen bij om te zeggen dat het tegen zwakke tegenstanders was, maar nu zo in Europa verkiezen is het ineens tekenend dat de PL zwak zou zijn.

Het is jammer dat je enkele Liga fans hebt die te pas en te onpas bij wedstrijden van de PL of Engelse clubs dit soort zinloze dingen gaan roepen.

United heeft een lange weg te gaan en met Sanchez er bij was het helemaal alsof ze met 10 man speelden.

PSG terecht gewonnen, zoals mensen bij de loting al wel hadden verwacht.

12 februari 2019 om 23:12

Volgens mij zijn er toch 4 PL clubs door naar de knockout fase. Dus zo overschat zijn ze niet in Europa. Dat overdrijven ook altijd van jou..

12 februari 2019 om 23:12

Liverpool was finalist en City is gewoon de favoriet voor de CL. Verder schat niemand United in als een favoriet voor de CL. Leg mij eens uit waarom ze precies overschat zijn? Weet je de betekenis van overschat wel?

12 februari 2019 om 23:18

City is nog helemaal niet de favoriet dat is een team als real. City kan dr cl winnen maar hebben nog niets bewezen

12 februari 2019 om 23:28

City heeft nog nooit iets gepresenteerd in de CL....straks ga je nog zeggen dat Atletico de Champions league kan winnen met anderhalve spits... Nee city speelt weer prima voetbal maar net als PSG zijn het de zenuwen of de ervaring ofzo die ze missen om uberhaupt de finale te halen...

12 februari 2019 om 23:31

Wanneer Medalofhonour over de PL begint kun je beter stoppen met lezen. Die stond zelfs een2-2 gelijkspel van Spanje tegen Marokko te verdedigen en tegelijk Engeland af te zeiken dat ze ‘maar’ van Tunesië wonnen. Niet serieus nemen op dat gebied.

12 februari 2019 om 23:35

Jij praat gewoon iedereen na!
Liverpool kwam vorig seizoen in de CL finale terecht.
Daarnaast kan je United niks verwijten hier. Spelen gewoon met enorm veel middelmaat. Enigste die bij PSG in de basis zouden staan zijn Pogba & De Gea & Rashford/Martial misschien.
De rest is inprincipe niet eens basiswaardig voor United maar toch staan ze er..
De club is gevallen sinds SAF & dat weet jij dondersgoed
De club voerd gewoon matig beleid & er moet drastisch veel veranderen om weer naar de absolute top te stromen!

Prima overwinning van PSG. Speelde zeer solide op bepaalde momenten met een uitblinkende Kimpembe en Mbappé. United vrijwel kansloos in de return door de rode kaart van Pogba.

12 februari 2019 om 23:02

Beide denk ik. Psg werd niet echt getest en kregen vertrouwen en gingen meer op de helft van Man U spelen toen Lingard en Martial gewisseld werden

De United spelers en fans waren inderdaad muisstil, maar daar gingen de Franse supporters niet mee akkoord. Heerlijke sfeer gebracht. PSG Prachtvoetbal vandaag.

Volledig terechte overwinning. Een gehavend PSG blijkt een tandje te sterk te zijn. Vraag me echt af met een fitte selectie hoe dit was geweest.

Maareh... wat werd er nou telkens gezongen? Ik durf te zweren dat ik telkens “Auf wiedersehen!” hoorde, maar ik gok zomaar van niet.

12 februari 2019 om 23:03

Ik gok dat dat Paris SG was.

12 februari 2019 om 23:13

On est chez nous?

Had iemand ingezet op deze wedstrijd? Dacht dat United wel zou winnen.

12 februari 2019 om 23:17

50 op dnb psg 2+,en nog :red card given odd 2,75

12 februari 2019 om 23:24

Ik had op psg ingezet maar heb de bet verloren doordat as roma van porto gewonnen heeft helaas

12 februari 2019 om 23:30

Ja zowel op PSG als op Psg+1 handicap. Waren goeie odds. PSG is gewoon een erg sterk team met veel CL ervaring. Man United is meer een EL team, ze komen echt te kort voor de CL om ver te komen.

12 februari 2019 om 23:41

Jep.. live tijdens minute 10 toen ik United goed zag starten heb ik geld op United en Roma gezet, Roma won wel maar United liet me voor de zoveelste keer zitten.. ik dacht echt dat United zou winnen, zeker omdat ze zo sterk waren begonnen.

Simpele overwinning op 30% tegen een ploeg uit die o zo overschatte premier league. Vorig jaar deed Sevilla dat ook al op halve kracht. Zoveel geld in die United gepompt en dan staan er zulke matige spelers op het veld. Hopelijk is Cavani snel weer fit.

12 februari 2019 om 23:01

Terechte overwinning, maar wat een gelul met je ‘op 30%’ waar is dat op gebasseerd als ik vragen mag?

12 februari 2019 om 23:05

Nu wil je gewoon popie jopie doen. Psg speelde juist zeer geconcentreerd en gaf niks weg. Je kan niet zeggen dat ze op 30% hebben gespeeld. Maar van jou verbaast het me niks want heb jou wel vaker van die zure en belachelijke reacties zien geven. Overigens hebben ze wel terecht gewonnen.

Oerdegelijke overwinning van PSG en chapeau voor de PSG fans. Vanaf minuut 1 tot de laatste minuut hoorbaar geweest, bizar. Hopelijk valt de blessure van Verratti mee want wat was hij weer goed vandaag.

Is Man u zo slecht of is Psg zo goed? Een psg zonder Neymar, zonder Cavani, zonder Rabiot en een Varatti dat net teruggekeerd is van een blessure laten Man u de tweede helft alle hoeken van het veld zien.


Onverklaarbaar!

12 februari 2019 om 23:02

Het was de 1e helft ook niet heel goed maar de 2e was verschrikkelijk denk dat het vooral te maken heeft met dat martial en lingard geblesseerd raakten en united zn spel niet meer kon spelen. Mata kan dit niveau gewoon niet aan en sanchez valt gewoon verschrikkelijk tegen.

12 februari 2019 om 23:09

Die sanchez heeft toch ook niets meer te zoeken bij Man United, en is de best betaalde speler van Man United. Die heeft niets gebracht, maar ook echt niets!

12 februari 2019 om 23:04

Psg was tweede helft echt on fire. En man united was slecht. Dus beide😂

12 februari 2019 om 23:12

haha, ja enkele spelers hebben ook hun niveau niet gehaald, denk daarbij aan Martial, Rashford, Sanchez enzovoort

12 februari 2019 om 23:31

PSG is gewoon zo goed, ze hebben degelijke spelers die al jaren samen in de CL spelen. Een zeer ervaren ploeg.

Terechte overwinning van PSG. Toch jammer dat je Dani Alves wel uit Barcelona kan halen, maar Barcelona nooit uit Dani Alves...

12 februari 2019 om 23:04

Niet overdrijven. Het ging ook mis hoor, zeker in het begin. Verrati is wel erg belangrijk op dat middenveld. Thiago achterin ook. Die spelers zijn onmisbaar voor PSG

12 februari 2019 om 23:05

Ik vond Herrera en Matic niet slecht. Pogba had alleen niets tegen Marquinhos te vertellen. Hoop dat de Glazers ook zien wat het moet worden als je bij de top wil horen!

12 februari 2019 om 23:15

Ja idd. Mee eens het is gewoon next level, jammer om te zeggen maar wel de waarheid

12 februari 2019 om 23:34

Tja. Dit had ik je van te voren ook wel kunnen vertellen hoor Hangover96. Matic en Herrera zijn beide te matig voor in de CL. Zowel voetballend als verdedigend niet goed genoeg. Overigens vond ik dat niet de reden waarom ze verloren, het lag eerder aan de blessures in de eerste helft, die de strijdplan van Ole Gunne in het water gooide.

Paris is gewoon een maatje te groot

We wisten allemaal wat Verratti in huis heeft, maar Marquinhos heeft me vandaag echt doen verbazen. Wat speelde hij goed zeg op het middenveld! Nooit meer centraal van achteren zetten in ieder geval

Niet hele boeiende wedstrijd gekeken united wist totaal niks te creeëren en psg kwam er af en toe gevaarlijk uit. Ik dacht altijd dat di maria zich nooit liet zien in grote wedstrijden maar hij had wel een geweldige assist gegeven en beheerst afgerond door mbappe. Ook leuk dat ze di maria zo erg haten op old trafford volgens mij kon die er alleen maar van genieten.

Engelse clubs zijn zo slecht Europees, om gewoon te huilen gewoon. Zonder Neymar en Cavani en nog haalt PSG 0-2 eruit, wat mis ik de tijden met Ronaldo en Fergie...

Wat een slecht publiek heeft man united leek wel of psg thuis speelde

12 februari 2019 om 23:02

Nou als publiek werd je niet vrolijk van het spel van utd

Wat was man utd toch slecht vandaag!!!

Tja wat moet ik hier nu van zeggen. Ik had hier meer van verwacht! Was het terecht dat ik dat deed? Ik denk het wel! In de eerste helft was United zeker niet minder maar in de tweede helft zagen we het klasse verschil. PSG heeft op meerder posities betere spelers. Vooral achterin het verschil. De backs zijn zo veel beter en ook een 34 jarige Silva gaf les in verdedigen. Ik neem Ole en de ploeg niets kwalijk ik had alleen na 5 jaar eindelijk weer een positief gevoel over United in een top wedstrijd.

Wel wou ik wat kwijt over de scheids. Hij had Kimbappe, Marquinhos (speelde fantastisch trouwens) en Young er af moeten sturen. Wie stuurt hij er zwaar onterecht af Pogba. Ik begrijp er niets van

12 februari 2019 om 23:05

Ik snap dat er ook een tweede gele
Kaart voor psg getrokken kon worden, maar Pogba kan je ook wegsturen.

12 februari 2019 om 23:16

Ja sorry zie hem nu pas uit een andere hoek. Terecht geel

Ik had toch wat meer verwacht van een United - dat toch aardig in vorm was - tegen een gehavend Psg. Eerste helft was dan nog redelijk gelijk opgaand zonder grote kansen van beide kanten, maar vanaf de tweede helft was PSG de ploeg met het initiatief. United heeft sindsdien geen moment meer in de wedstrijd gezeten en wint PSG verdiend. Ook opvallend hoeveel (onnodige) gele kaarten er zijn gevallen vanavond.

Wat is er met die Alexis sanchez gebeurt zeg.... ongekend hoe slecht die geworden is

Het is geen exit maar brexit!! Man Uinted had helaas niets te vertellen maar dat was wel te verwachten. PSG verdient gewonnen.

Men dacht, dat Utd na een paar BPL wedstrijden te hebben gewonnen ze helemaal terug waren?
Mourinho had zeker wel een resultaat behaald met dit team, al zou het met een verdedigend Speelstijl zijn. Ik vond PSG niet eens goed. Bar slecht in de eerste helft zelfs.

Tweede helft was Psg natuurlijk wel heer en meester op het veld. Verratti, wat een speler. Hij blijft goed. Wel jammer dat ie bijna altijd geblesseerd is. Marquinhos was ook echt goed.

12 februari 2019 om 23:11

Hou toch op man. Niemand wil voor die man voetballen, z’n houdbaarheidsdatum van 3 jaar is verstreken en ben maar al te blij dat hij weg is. Ik verlies hier liever met 4-0 dan dat ik die man nog op de bank zie bij United.

12 februari 2019 om 23:29

Ik ben het met je eens dat ze Mourinho moesten ontslaan, maar dat je liever met 4-0 verliest ? Dit is dus precies wat er aan de hand is met de Utd spelers. Gaan ze ook hun huidige coach “backstabben” als ze nog een paar wedstrijden verliezen?

12 februari 2019 om 23:40

Nee nu ben je gewoon m’n woorden aan het verdraaien.

De spelers van United willen gewoon voetballen, dat zie je bijvoorbeeld aan spelers als Pogba en Herrera, alleen werd het ze dat heel erg ontnomen door Mourinho. Of het nou bewust is of niet, het is niet motiverend om te zien dat je grootste kracht eigenlijk voorin ligt, maar je dat je eigenlijk leunt op je zwaktste linie, en een formidabele doelman die elke week uitblinkt. Dat is ook geen goed teken. Het voetballen werd ze zo wat verboden..

Daarnaast helpt het ook niet echt dat je de spelers en het bestuur op stang jaagt in de media en loopt te huilen als een klein kind als je even geen 100 miljoen mag uitgeven om een 2e Fred te halen. Nee die Mourinho is op z’n zachtst gezegd een rotte appel.

12 februari 2019 om 23:17

Helemaal terug niet maar tegen een niet op volle sterkte PSG mag je wel wat verwachten. Duidelijk overklast op alle fronten

12 februari 2019 om 23:33

Welnee, Mourhino had nog dikker verloren. Verleden speelde hij toch ook niks klaar met Man United in de CL.

Perfecte wedstrijd van Psg, geen Neymar, geen Cavani en geen Meunier maar helemaal niks aan de hand, eerste 10 minuten had Utd mogelijk het idee dat er kansen waren maar na de beginperiode heeft PSG tot en met de 90ste minuut weten te domineren. De doelpunten vielen misschien wat laat maar de PSG fans waren vanaf minuut 1 de baas, er was zeker sfeer in het stadion maar die kwam niet van de Utd fans wat toch wel opvallend is.

Dit leek wel een thuiswedstrijd voor Psg. Het United publiek hele tweede helft niet gehoord. PSG supporters daarentegen de hele tweede helft wel gehoord. Wat een Schouwburg publiek zit er toch op het Old Trafford.

Overigens moet die Sanchez zich kapot schamen. Krijgt een megasalaris maar schuwt elke vuile meter die hij moet maken. Weg ermee.

We zijn vernederd op alle fronten. Doelpunten die komen uit assist van iemand die onze supporters (onterecht imo) uitfluiten, sowieso het uitfluiten zelf waardoor die idioten op de tribune zichzelf en de club voor lul zetten, de supporters van PSG die ons eruit zingen, 90 MINUTEN LANG!! En dan nog dat we compleet weggespeeld werden en het pijnlijk duidelijk is geworden dat we pure middelmaat zijn.

12 februari 2019 om 23:19

Jep het was pijnlijk, er zit heus potentie maar top zijn we zeker niet. Eerste helft trouwens niet heel slecht van United

12 februari 2019 om 23:34

We zeggen al 6 jaar dat er potentie in zit, maar we blijven maar komen met spelers als Lindelof, Bailly en Fred. Ik vind dat Lindelof zich leuk ontwikkelt hoor, maar echt top zal die nooit worden. Hij mist dat kleine beetje. Shaw zit geen rek meer in, is veel te vaak geblesseerd geweest en heeft zich daardoor niet weten te ontwikkelen in cruciale periodes in z’n carrière (heb het idee dat het ook een mentaliteitsprobleem is) en met Young hebben we een leuke 12e man, maar dit is ook niet iets wat je te vaak wil zien. Spelers als Lingard, Matic en Young zien er leuk uit, maar dit is gewoon te min voor de top.

13 februari 2019 om 07:40

Mee eens maar hoe begin je met bouwen en hoeveel tijd heb je nodig. We moeten grote spelers halen en jonge super talenten. Dit gaat veel kosten ben ik bang voor!

13 februari 2019 om 08:16

Geld is er wel, alleen geen juist aankoopbeleid. Dit had voorkomen kunnen worden, maar Woorward heeft veel te lang op Mourinho vertrouwd. Prima zakenman, maar weinig verstand van het voetbal zelf lijkt me.

Mooie wittebroodsweken voor Ole, maar dit blijft niet duren. Liverpool gaat hier ook overheen lopen. Verdediging lijkt nog altijd nergens op bij United. Gelukkig is er nog De Gea. Buffon kon rustig een cappuccino gaan drinken. Geen bal moeten pakken. Bij PSG kunnen ze wel verdedigen hoor.

Met Tuchel als coach zie ik dit PSG wel als een outsider voor de CL wanneer je zulk spel vertoont terwijl je twee vedetten moet missen. Vergelijk je dit met Emery, dan zou het zelfs met Cavani en Neymar los zand zijn geweest.

Verwacht niet dat ze dit thuis nog gaan weggeven.

12 februari 2019 om 23:24

Met de kanttekening dat het daarna als een kaartenhuis in elkaar stortte tegen datzelfde Barcelona. Dan oogt PSG onder Tuchel veel stabieler.

12 februari 2019 om 23:53

De arbitrage heeft zeker een rol gespeeld, maar de doelpunten vielen ook wel erg makkelijk naar mijn mening, wat misschien ook kan komen door Emery's te aanvallende opvattingen.

Zeker mee eens dat ze al een paar jaar goed voetbal op de mat leggen, maar op de een of andere manier stellen ze vaak teleur in de knockout rondes. Tegen Real vond ik ze toen ook tegenvallen.

Tuchel sla ik veel hoger aan als coach, al ontbreekt het bij hem helaas nog aan een prijs. Liet bij Dortmund ook prachtig voetbal zien. Hij kan echt een geraamte neerzetten.

Verdiende overwinning van psg. Veratti en silva belangrijk. En natuurlijk di maria en mbappe ook.

Sterke overwinning van Paris Saint-Germain. Zeker omdat Neymar en Cavani er niet bij waren op Old Trafford. De return lijkt uiteraard een formaliteit te zijn. Geen Pogba en de terugkeer van Cavani + de 2-0 voorsprong voor de Parijzenaars en de 1e kwartfinales lijkt al ingevuld te kunnen worden

Scheids was slecht. United slechter, vooral in de 2e helft. Snel verder en hard werken voor top 4. Dan mogen ze het volgend seizoen weer proberen.

12 februari 2019 om 23:32

Vandaag wel met de neus op de feiten gedrukt. Verdedigend moet er echt wat gebeuren. Er moeten twee CM bij en 2 buiten spelers. Sanches, Young iig weg. Pereira, Fred en Scott mogen van mij ook weg. Smalling, Jones, Rojo ook. Mata lekker laten gaan en ROM ruilen voor Dybala.

Savic, Neves, Harvetz, Sancho, Dybala, Werner, Sessegnon, Tierney, Alderweireld, McGuire, de Ligt, Rabiot zouden iig op mijn lijstje staan

12 februari 2019 om 23:48

Genoeg op het verlanglijstje dus haha! Maar hoe realistisch is het dat er zo veel spelers weg gaan en ook veel spelers komen? Jij wilt 10 spelers zien gaan. Dat zal toch opgevuld moeten worden en daarvan ook een deel met basiswaardige kwaliteit. Dat is zelfs voor United teveel van het goede qua geld...

12 februari 2019 om 23:56

Ff je spelers bij de kassa brengen. Neves-100mil, McGuire-100mil, De Ligt-70/80mil, Sancho-70/80mil, Haverts-50/60mil. Dat is al 390mil. Dan heb ik Savic en de rest er niet eens bijgeteld. Het zou kunnen in 3 jaar misschien, maar in 1 transferwindow is meer iets voor fifa denk ik.

Slecht United gezien, met name de 2e helft. Of de 2e wedstrijd een formaliteit gaat worden voor Psg? Geen idee. Als het zoals vandaag gaat wel 😉 maar je weet het nooit ...
Wat mij wel opviel ; wat is die Sanchez Slecht! Helemaal niks laten zien. Hoop dat ze die snel weten te lozen, al zal dat met zo'n salaris niet eenvoudig zijn.

Wat heeft psg man U volledig overklast in de 2e helft. De eerste helft ging gelijk op maar daarna heeft man u niks meer te zeggen gehad. Die goal van Mbappe was wel het hoogtepunt van de avond. De precisie in die aanval was formidabel: de timing van de voorzet en de sprint van Mbappe waren echt belachelijk goed. Toch wel Jammer dat volgende week eigenlijk een formaliteitje zal zijn.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren