Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Oh mijn God, het Nederlands elftal is in Andorra veranderd’

Laatste update:
/

Voor het eerst sinds 1984 ontbreekt het Nederlands elftal volgend jaar in Frankrijk op het EK. De ploeg van bondscoach Danny Blind zag dinsdag ook het laatste sprankje hoop op EK-kwalificatie vervliegen. Op het grootste EK ooit, waaraan 24 van de 54 lidstaten van de UEFA meedoen, is de nummer drie van het laatste WK niet van de partij.

Ook Gary Lineker kon de verrichtingen van Oranje niet aanzien. ,,Oh mijn God, Holland is in Andorra veranderd,'' twitterde de voormalig Engels international. De laatste keer dat het Nederlands elftal deelname aan het EK misliep, werd het toernooi ook in Frankrijk gehouden. Nederland nam vier jaar later revanche door het EK in Duitsland te winnen.

In 1992 (Zweden), 2000 (Nederland en België) en 2004 (Portugal) was de halve finale het eindstadion, in 1996 (Engeland) en 2008 (Oostenrijk en Zwitserland) de kwartfinale. Tijdens het laatste EK van 2012 in Polen en Oekraïne strandde Oranje door drie nederlagen al in de groepsfase. Het laatste grote toernooi dat het Nederlandse elftal miste, was het WK van 2002 in Japan en Zuid-Korea.

Ondertussen in de buik van Yolanthe... (Via BlendTV)

Posted by voetbalzone on dinsdag 13 oktober 2015

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Haha, ik haal al jaaaaaaren Engeland en Andorra door elkaar....

13 oktober 2015 om 23:05

Andorra is dat land dat niet aan een eindtoernooi meedoet, Engeland is dat land dat zonder puntverlies naar de EK eindronde gaat.

13 oktober 2015 om 23:09

Klopt, een geweldige prestatie. Maar Engeland is ook het land dat al decennialang faalt op elk eindtoernooi. En misschien kan daar nu eindelijk verandering in komen.

13 oktober 2015 om 23:12

Ze zijn er wel elke keer bij, terwijl wij er niet bij zitten. Daarnaast falen ze bijvoorbeeld niet zo hard als Nederland in 2012.
En als je het dan toch over geschiedenis gaat hebben, zet de prijzen van beide landen eens tegen elkaar af...

13 oktober 2015 om 23:16

Engeland was er ook niet bij tijdens het EK van 2008 in Oostenrijk en Zwitserland,

13 oktober 2015 om 23:17

Nederland won een EK in 88 op sublieme wijze. Plus drie verloren WK finales, 2 halve finales.
Engeland een WK in 66 toen ze het cadeau kregen omdat een terechte goal van Duitsland adgekeurd werd... Verder stof en spinnewebben.

13 oktober 2015 om 23:18

Ze falen net zo hard, ze waren er zelf niet bij in 2008! Jij hebt je feiten wel op een rijtje zeg poePoe

13 oktober 2015 om 23:22

Ze zijn er wel elke keer bij? In 2008 ontbrak Engeland anders 'gewoon' hoor.

De prestaties van beide landen op de beide grote toernooien:
Ek:
1e: Nederland 1x, Engeland 0x
2e: beiden nooit
3e: beiden 1x
gestrand in halve finale: Nederland 3x, Engeland 1x

Wk:
1e: Nederland 0x, Engeland 1x
2e: Nederland 3x, Engeland 0x
3e: Nederland 1x, Engeland 0x
4e: Nederland 1x, Engeland 0x

In totaal hebben beide landen 1x een groot toernooi gewonnen, maar heeft Nederland 10x de laatste 4 gehaald en Engeland slechts 3x. Dit terwijl Engeland een veel groter land is.

13 oktober 2015 om 23:22

Nou yamiown, dan vergeet The wally with a brolly even. Maar dat neemt niet weg dat het lachwekkend is dat Nederland zich niet weet te plaatsen, of zelfs de play-offs niet haalt, voor EK dat ongeveer de helft van de staten mee doen.

13 oktober 2015 om 23:42

Wat heb je aan tweede en derde plaatsen?
Engeland heeft het gewoon beter gedaan, puur vanwege het feit dat zij wereldkampioen zijn geweest en wij niet.
Daarnaast heeft Nederland in de historie veel meer toernooien gemist dan Engeland.
Nederland miste 10 Wk's, Engeland 6.
Nederland miste 4 Ek's, Engeland 5.

Het is leuk dat je halve finales haalt, maar uiteindelijk is het belangrijker dat je, je kwalificeert. Althans dat vind ik.

13 oktober 2015 om 23:50

Nederland is er voor het eerst in 32 jaar niet bij op een EK, wat zijn we toch eigenlijk een waardeloos kutland...

13 oktober 2015 om 23:58

En er waarschijnlijk zonder punten weer uit gaat zoals zo vaak

14 oktober 2015 om 00:01

Wat maakt het uit wie meer heeft gepresteerd de afgelopen jaren? Nederland heeft vaak pech gehad op toernooien, want vergeet niet dat ze afgelopen WK werden uitgeschakeld door penalty's. Wat als ze in reguliere speeltijd hadden gewonnen, dan was Tim Krul er als een duveltje uit een doosje tegen Argentinië geweest ipv al tegen Costa Rica.

Ik gun het Engeland van harte om dit EK te winnen, maar baal als een stekker dat Nederland er niet bij is.

14 oktober 2015 om 00:25

En de ronde ervoor wonnen we op penaltys?
Wat als we in reguliere speeltijd hadden verloren? Dan was Tim Krul er nooit ingekomen en had Costa Rica tegen Argentinië gespeeld.
Nederland heeft ontzettend veel geluk gehad tegen Mexico met de penalty en de loting tegen Costa Rica daarna.

14 oktober 2015 om 00:39

Dus..? Alsof Engeland nooit eens geluk heeft gehad met een loting. Als, als, als, als. Als telt niet gap. Nederland presteert na afgelopen WK helemaal niks, maar dat betekend niet dat Engeland ineens altijd zoveel beter is geweest.

14 oktober 2015 om 01:10

@yamiown

Een WK titel telt veel zwaarder dan een EK titel wat mij betreft. Maar hoe ouder een titel, hoe minder hij waard is, en die van Engeland is besmet.

Zelfs los van 1988 hebben we in Nederland gewoon al 30 jaar meer plezier van ons nationale team dan Engeland. Dat vinden ze in Engeland ook.

13 oktober 2015 om 23:06

Blind zegt net op de nos:' we missen 12-15 man. Wie dan? Robben, Vlaar, de Vrij? Of bedoelt hij: van Basten, Cruijff, Davids, Stam, de Boer, Bergkamp..?

13 oktober 2015 om 23:09

Hij heeft wel een punt. Met 11 man was niet genoeg dus wilde hij er 26 opstellen

13 oktober 2015 om 23:09

Nigel de Kong

13 oktober 2015 om 23:11

Strootman krul, cillessen etc

13 oktober 2015 om 23:12

Strootman, Clasie, Klaassen, Willems, Krul, Cillessen, Promes...

13 oktober 2015 om 23:13

Ik zie dat je de Ajacieden mist.......

13 oktober 2015 om 23:15

Ja haha dacht ook al toen ik dat hoorde

13 oktober 2015 om 23:17

Luuk de Jong

13 oktober 2015 om 23:20

Fischer, Schöne, Milk, Sanogo, etc..

13 oktober 2015 om 23:21

2 keepers kan wel handig zijn inderdaad

14 oktober 2015 om 00:09

De Vrij, Willems, Verhaegh, Karsdorp, Janmaat, Cillisen, Krul, Klaassen, Clasie, Strootman, Promes, Robbe, Luuk de Jong

14 oktober 2015 om 09:22

Engeland is dat voetballand wat de sterkste competitie heeft en als land naar het EK gaat. Andorra is dat land wat net als Nederland het EK thuis gaat bekijken. Ik denk dat je dus Engeland en Nederland door elkaar hebt gehaald

Ongelooflijk. Eén jaar na de halve finale zo afzakken.

13 oktober 2015 om 23:10

Zonder robben en wat toeval was er geen halve finale

13 oktober 2015 om 23:14

Los van het feit dat Robben een belangrijke factor is, zie ik bij deze groep alles behalve trots. De passie en durf om te voetballen. De strijdlust, zoals de Turken wel hebben als zij in een vol stadion spelen. Op het WK was de kwaliteit niet eens heel veel hoger van dit Oranje. Echter was er wel een team. Dat straalde er echt van af.

13 oktober 2015 om 23:17

Onzin dat was een echte teamprestatie. Ze speelde in dienst van Robben, maar verdedigend was het ijzersterk. Ik weet nog wel hoe we spanje compleet domineerde in de 2de helft, dat kwam niet door robben.

13 oktober 2015 om 23:20

Het lijkt wel alsof het niemand wat boeit op het veld. Alsof ' wij ' als supporters het veel erger vinden. Dat irriteert mij het meeste

13 oktober 2015 om 23:20

Ik vind dat er aan strijdlust geen gebrek is. Het probleem is de totale gebrek aan organisatie.

13 oktober 2015 om 23:22

Dat zeg ik toch?

14 oktober 2015 om 00:10

Strijdlust daar begint het mee als de organisatie ontbreekt

Ahjoh het is gewoon niet zoals het was, we moeten maar aan een ek/wk loze zomer wennen want volgende gaat ook niet door

13 oktober 2015 om 23:06

Gelukkig is er om het jaar een EK-loze/WK-loze zomer dus we zijn er genoeg aan gewend.

13 oktober 2015 om 23:35

Wacht maar als de EK straks begint. Dan ga je Nederland echt missen. Ik ga wel kijken in ieder geval, genieten van wedstrijden als Noord-Ierland- Albanie of Roemenie - Wales

14 oktober 2015 om 03:16

@ Koekoek!

Klopt, toen Oranje zich niet wist te kwalificeren voor Japan en Zuid-Korea vond ik het ook maar een ellendige zomer. Waardoor ik ook veel minder naar het tournooi keek, dan dat ik doorgaans altijd deed.

13 oktober 2015 om 23:06

Ekloos? Gewoon kijken en de belgen aanmoedigen.

13 oktober 2015 om 23:12

Nooit leuk om een ander land aan te gaan moedigen maar je moet toch wat als er een EK of WK is. De oranje gekte in het land zelf is altijd het mooist. Maar goed ik hoop dat Engeland het EK gaat winnen nu, gun hun het nog meer dan Belgie.

14 oktober 2015 om 00:15

Inderdaad. Het enige moment van nationale trots, is wanneer het oranje een prestatie behaald. Een ander moment kan ik niet bedenken. Iederee loopt naast elkaar, en heeft plezier. Behalve de negativo's die de kledij niet leuk vinden.

Nederland zal voorlopig ook niets meer voorstellen.
Frankrijk gaat Nederland verkrachten tijdens de WK kwalificatie reeks.
Met zweden gaat NL ook veel moeite hebben.

13 oktober 2015 om 23:07

Nederland moet voorlopig terugschakelen naar een counterploeg. Want we hebben totaal de spelers niet om te domineren!

13 oktober 2015 om 23:14

Ja dat is iets wat Hiddink een jaar geleden had moeten verzinnen maar oh wat zou het toch een vernedering voor hem zijn om de speelstijl van Louis van Gaal over te nemen. Nee nu zitten wij zonder EK.

14 oktober 2015 om 00:16

Eindelijk iemand die het snapt. Een defensievere opstelling, met depay en robben voorin. Ik opper Dost als spits. Was vandaag ook belangrijk bij de 2 doelpunten, en won bijna elke luchtduel.

14 oktober 2015 om 00:20

Bij Hiddink ging het volledig mis. Blind is niet in staat gebleken de scherven van de periode Hiddink te lijmen. Misschien wel nog meer kapot gemaakt. Maar wat Hiddink heeft gedaan is echt een schande.

tsja, de realiteit is ook nou eenmaal niet anders, we zijn nou eenmaal geen topland meer en dat komt deels door dat de knvb alleen maar ajaxgezind is

13 oktober 2015 om 23:11

Topper precies dit.

13 oktober 2015 om 23:43

Hadden we het ek dan wel gered met meer Feyenoorders of PSV-ers? Denk je nou echt dat Vermeer, Elia, Karsdorp en Van Beek ons er wel doorheen zouden hebben gesleept? Kijk naar Bruma en Van Dijk die helemaal niets hebben klaargespeeld, terwijl zoveel mensen om hun vroegen. Wees niet zo kortzichtig en constateer dat wij allemaal er gewoon niet meer zoveel van kunnen.

14 oktober 2015 om 00:16

ik denk wel degelijk dat elia het vandaag beter dan depay had gedaan op de vleugel

14 oktober 2015 om 00:33

Nee gewoon de beste spelers op het moment selecteren. Pieters, Bacuna, Douglas, Nigel de Jong,(Ziyech vorige periode), en geen jonge gasten die zich nog moeten bewijzen. En een middenveld die wat kan creëren en door elkaar beweegt. Want statische als hoe dit oranje speelt is door Gibraltar nog te verdedigen. Ik hoop zo op een buitenlandse trainer die geen binding heeft met de top drie.

14 oktober 2015 om 06:50

Zet jij je ff voor lul met Ajax gezind en dan Depay noemen.

Blind zegt net we missen 12-15 man??? Wie dan?? Robben, vlaar, de vrij?

13 oktober 2015 om 23:06

Stelletje bobo's in Zeist moet eens enorm in de spiegel kijken. Niet alleen van oostveen maar alle verantwoordelijken. Raad van commissarissen laat zich niet zien behalve in een oranje stropdas en op alle toernooien. Voorzitter rvc zaait overal ellende. Opzouten!

13 oktober 2015 om 23:06

cillessen, willems, strootman

13 oktober 2015 om 23:07

Strootman, Janmaat, Willems, Cillessen, de Vrij, Vlaar en Robben als basisspelers. Krul, Klaassen, de Jong als bankzitters. Waarschijnlijk rekent hij mensen als Van Beek en Karsdorp ook gewoon mee terwijl hij ze nog nooit heeft opgeroepen.

13 oktober 2015 om 23:11

De Jong heeft hij gewoon thuis laten zitten, de flapdrol.

13 oktober 2015 om 23:12

7 van de 11 basisspelers missen, dat is niet niks.

13 oktober 2015 om 23:18

Ik had het eigenlijk over Luuk de Jong, maar inderdaad had Nigel natuurlijk ook gewoon opgeroepen moeten worden.

13 oktober 2015 om 23:08

Verder dan 6 kom ik niet...of gaat hij spelers als Verhaegh ook meetellen??

13 oktober 2015 om 23:47

Robben, Vlaar, De Vrij, Willems, Strootman, Clasie, N. de Jong (blinds eigen fout), Janmaat.

12-15 is wel wat veel ja.

Misschien is dit niet eens zo slecht.
Als ik me niet vergis is er bij Duitsland iets meer dan een decennium ook de hele boel omgegooid, alles eruit en overnieuw beginnen. Kijk waar we nu staan.
Blind mag er van mij ook uit, hij zit er nog maar net, maar hij heeft al bewezen het team niet te kunnen leiden.
Gooi er een klootzak als coach in, iemand die Depaytje op zijn flikker geeft als het nodig is, geen nieuwe knuffelaar.

13 oktober 2015 om 23:09

Probleem is dat er geen nieuwe start gemaakt wordt! Blind en v oostveen blijven lekker zitten dus we gaan nog 2 jaar door met deze ellende

13 oktober 2015 om 23:31

Veel slechter kan het idd niet, tijd voor een schone lei. Maar ik vrees dat we nog even vast zitten aan dit clubje.

14 oktober 2015 om 04:07

@ yamiown

Tja, op zich ben ik het met je eens. Alleen het probleem is dat men in Duitsland wel actie ondernam. In Nederland praten we al eeuwen (bij wijze van spreken) dat we meer aandacht moeten besteden aan die typische Nederlandse voetbal kwaaltjes. Zoals het vak "verdedigen", dat we op de amateur velden moeten scouten naar grote en fysieke spelers die in eerste instantie kunnen verdedigen; in plaats van ons voornamelijk maar te blijven richten op verdedigers die kunnen opbouwen. Die daarnaast vaak ook nog (te) van stuk zijn, lengte tekort komen en niet over een killer mentaliteit/over mijn lijk mentaliteit beschikken om de beuk erin te gooien wanneer dat gevraagd word,

Hetzelfde geldt voor het aanpakken van die slappe wedstrijd concentratie/wedstrijd instelling/topsportmentaliteit. Waardoor spelers zo vaak misplaatst denken het op 40 procent af te kunnen, niet scherp aan de aftrap verschijnen, het niet graag genoeg wilde (ook vandaag was het in de meeste delen van de wedstrijd niet te merken dat de spelers vochten voor de laatste kans), structureel (directe) tegenstanders laten lopen, niet alert blijven in de slot minuten/seconden, altijd maar verschuilen achter die eeuwige leer momenten, waarvan al generaties niet van geleerd word etc etc.

Ook op conditioneel vlak zou er ook het een en ander veranderen, maar ondanks het vele en harde trainen zijn internationale tegenstanders altijd zoveel fitter,

Daar zijn vandaag de dag de nieuwe kwaaltjes "tergend langzaam baltempo" en het "bal bezit om het bal bezit" nog bij gekomen. De Knvb en de clubs hebben al zo vaak gezegd het Nederlandse voetbal te hervormen na elk congres of onderzoek, maar uiteindelijk is daar tot nu toe weinig van terecht gekomen met alle gevolgen van dien. Persoonlijk ben ik er van overtuigd dat wanneer we die typische Nederlandse voetbal kwaaltjes aanpakken het Nederlandse voetbal nog een paar stappen vooruit kan zetten, maar daarvoor moet er wel een mentaliteit verandering komen.

Eerlijk gezegd zie ik dat gewoon niet gebeuren, want wanneer er een succesje word geboekt is valt het altijd volgens velen dan weer mee. Als meeste recente voorbeeld was het wereldkampioenschap in Brazilië, vooraf hielden we ernstig rekening met een soort blamage zoals we die nu hebben. Doordat we met hangen en wurgen en wat geluk goede resultaten haalde viel het volgens velen allemaal meteen wel weer mee, terwijl er eigenlijk niets verandert was.

Wanneer spelers en trainers zeggen dat ze liever lelijk winnen dan mooi verliezen klopt er ook iets niet, zeker wanneer ze het dan willen vergelijken met het buitenland. Het verschil zit het erin dat in het buitenland men dan wel in staat is om te knokken voor een resultaat, kansen wel afmaken en bijvoorbeeld wel een pass over twee kunnen geven, niet verdedigend staan klungelen *de rode loper uitrollen voor de tegenstander( zoals FC Knudde etc etc. Het voetbal en de mentaliteit bij de spelers moet gewoon beter en er moet meer naar spelers gekeken worden die voldaan de huidige eisen die aan prof voetballers worden gesteld. Wellicht is het nu ook gewoon een goed idee om een nieuwe competitie met de Belgen te gaan vormen, de clubs die afvallen kunnen dan samen een tweede divisie vormen (uiteraard met promotie mogelijkheden). De tijd voor goede intenties en mooie worden zijn voorbij, het Nederlandse voetbal moet nu eens gaan handelen.

De hark door Zeist!

Zonde voor jongens als Robben, Sneijder, Rvp, Strootman, De Vrij, De Jong.

13 oktober 2015 om 23:07

Robben, De Vrij en Sneijder snap ik die gaven wel alles.
Maar RVP (en Strootman die überhaupt tegen die tijd maar eens fit moet zijn)?
Van Persie is echt niets meer waard, dan kan je beter De Jong of Dost selecteren.

13 oktober 2015 om 23:10

Dost moet gewoon spits nummer 1 worden, Huntelaar is het toch ook niet

13 oktober 2015 om 23:48

RVP is nog altijd beter dan De Jong.
Dost moet je er wel bij hebben.

Het is crisis met spitsen. Dat is weleens anders geweest.

In een jaar tijd lol
Maar vergeet niet dat de kampioen van NL straks voorronde CL moet spelen! Dat is de volgende dolk steek!

Ja als je met El Ghazi blijft spelen die zou in Andorra nog geen eens in de basis staan die vent heeft geen motoriek kan geen man passeren is makkelijk van de bal te zetten en heeft geen voorzet onbegrijpelijk dat hij er zo lang in stond. Mjah een Ek kan ook leuk worden zonder nederland denk aan t wk van 2002 had me prima vermaakt zonder oranje met dat tournooi

13 oktober 2015 om 23:09

Wie zou er dan in moeten staan?
Ik ben alles behalve een El Ghazi fan, maar hij is gewoon een groot talent.
Promes of Robben zijn de enige opties die beter zijn op het moment en die zijn geloof ik beide geblesseerd.
Met Lens of Narsingh win je de oorlog ook niet.

13 oktober 2015 om 23:11

Een Elia in vorm?

13 oktober 2015 om 23:34

Op rechts? Denk na man

13 oktober 2015 om 23:15

Niet zo zeiken joh, EL Ghazi is pas 20 en heeft maar 2 wedstrijden meegedaan van de 10 en bovendien deed hij altijd zn best al lukte het niet altijd en dat kan je van veel oranje spelers niet zeggen.

En morgen mag Lineker excuses aan Andorra aanbieden! Zo een opmerking getuigt van weinig respect voor Andorra!

Ja dit hebben we al eerder meegemaakt.
Alleen is dat zolang geleden alweer.
Echter deze keer ben ik niet zo teleurgesteld als toen omdat het tijdens de kwalificatie vanaf het begin al goed fout zat.
We hebben het aan zien komen,dus...
Ik maak me wel zorgen om de nabije toekomst,ten aanzien van de renovatie die te wachten staat.
Welke spelers zullen het nieuwe Oranje vormen?
De verslaggever van de tv , zei dat dit geen oranje zomer wordt,zeer jammer,dat wel.
Tranen drogen en verder gaan.
Wij zijn geen Andorra!

Het Nederlandse elftal is meer Albania geworden dan Andorra.
Oh wacht Albania is door naar het ek 2016

Andorra wint tenminste 3-1 van Kazachstan

Slecht,dramatisch en waardeloos dat is een goed beeld van de kwalificatiereeks van Nederland. Op basis van de kwalificatiereeks verdiend Nederland het niet om in het EK deel te nemen.

En dan nog het bestuur van de Knvb. Ontsla Bert van Oostveen en van mij part het hele huidige technisch hart. En zet er echte voetbalmensen neer die verstand hebben van voetbal en die het Nederlands voetbal en de jeugdopleiding kennen.
Dit kan niet verder zo!

Het is dramatisch om naar het Nederlands voetbal te kijken. Dit is gezichtsverlies voor het Nederlands voetbal. Nederland behoort niet meer tot de wereldtop.

Zonder robben strootman de jong

Wauw wat een overdreven reacties zeg. Nederland zit gewoon in een dip net als in begin jaren 80. Heeft er allemaal mee te maken dat er nog geen opvolgers zijn voor de generatie Sneijder. Gewoon met deze groep de kwalificatie voor Wk 2018 begin maar wel aanpassingen maken aan het systeem en dan komt Nederland er wel weer.

13 oktober 2015 om 23:38

Er zijn ergere dingen, al moet ik haast elke wedstrijd de neiging onderdrukken om m'n tv het raam uit te gooien.

De groep verversen heeft idd ook niet zo'n zin, behalve de enkele oudgediende die echt het niveau niet meer aankan. Vooral de speelstijl moet anders. Realistischer en opportunistischer.

Doe je Andorra wel te kort mee Lineker!

Die englsen moeten vooral niet zeiken, zo n groot voetballand met zoveel inwoners presteert ook nooit wat, winnen ze een keertje alles en meteen een grote mond.

14 oktober 2015 om 00:25

Precies! Nederland heeft met nog geen 15 miljoen inwoners in de laatste 40 jaar; 3 finales gespeeld, 5 halve finales op Wk's. Een EK gewonnen en op Ek's meerdere halve finales gespeeld. Engeland heeft op eindtoernooien, met uitzondering van 66, nog geen pepernoot geraakt. Een halve finale in 90; dat is alles.
Een beetje respect naar Nederland toe is wel op zijn plaats. Nederland zit in een overgangsperiode en dat vergt tijd.
Sowieso denk ik dat Engeland geen hoge ogen zal gooien op het WK omdat er ploegen zijn die veel verder zijn dan zij. Frankrijk heeft de meeste kans (goede selectie en thuisvoordeel), samen met Spanje en Duitsland (ervaring en topploegen) en Italië (altijd een toernooivechter). Misschien België als outsider (missen veel ervaring op eindtoernooien), Portugal (teveel afhankelijk van de doelpunten van Ronaldo) en Kroatië (geweldig middenveld), maar de rest is opvulling. Nederland had er bij moeten zijn.

14 oktober 2015 om 01:08

Engeland - Nederland laatste keer 4-1 geen vuiltje aan de lucht. 96 EK halve finale.

Engeland - Nederland. Nederland 8 overwinningen, Engeland 13. Veel kijkplezier volgend jaar!

Een dipje? Al drie jaar lang is het clubniveau aan het dalen naar het niveau Oostenrijk en Denemarken. Oranje plaatst zich niet. Dat noem ik inktzwarte deceptie!

De directie van het Nederlands elftal is een afspiegeling van onze maatschappij. De bobo's beschermen elkaar en zorgen dat ze mooi op hun pekje blijven zitten. Dit gebeurt ook in de politiek en bij de banken. Er worden genoeg fouten gemaakt maar verantwoordelijk nemen ho maar!!!!

We moeten blij zijn dat deze Comedy Capers niet naar het E.k. gaan.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren