Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Martins Indi lijkt dramaoptreden te moeten bekopen met reserveplek

Laatste update:

De oefeninterland tussen Italië en Nederland was niet de wedstrijd van Bruno Martins Indi. Bij de 1-0 liep Ciro Immobile weg uit de rug van Martins Indi en Stefan de Vrij, terwijl de mandekker even later ook verantwoordelijk was voor de 2-0. De verdediger van FC Porto liep Simone Zaza van de sokken, veroorzaakte op die manier een strafschop en kreeg ook nog eens rood. Bondscoach Guus Hiddink lijkt nu al in te grijpen.

/

Nederland speelt dinsdag in het kader van de EK-kwalificatie tegen Tsjechië en het heeft er alle schijn van dat Martins Indi genoegen moet nemen met een plek op de reservebank. Op een training in Oostenrijk trainde Joël Veltman met de basisploeg mee, terwijl Martins Indi met de reserves een afwerkoefening deed.

Dat meldt persbureau ANP. Verder kregen dezelfde namen als de basiself tegen Italië een hesje. Jasper Cillessen op doel, Daryl Janmaat, De Vrij, Veltman en Daley Blind in de defensie, Georginio Wijnaldum, Nigel de Jong en Wesley Sneijder op het middenrif en Dirk Kuyt, Robin van Persie en Jeremain Lens in de aanval.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Haha veltman, wie is dat ook alweer? Die afgekeurde b-junior van ajax?

6 september 2014 om 13:21

Inderdaad

6 september 2014 om 13:22

haha, jij bent echt stoer man. jij zal al bij het g-team worden afgekeurd

6 september 2014 om 13:24

Daar gaat het niet om, Veltman is gewoon bij lange na niet goed genoeg voor een basisplaats in het Nederlands elftal, altijd van die mensen die dingen eruit moeten halen waar het niet om gaat.

6 september 2014 om 13:31

veltman is opbouwend echt sterk. verder kan hij echt wel goed verdedigen. alleen moet hij wat meer investeren in zn lichaam

6 september 2014 om 13:34

Martins Indi speelt ontzettend belabberd en nog moeten we Veltman erbij betrekken, dus waar gaat het wel om?
Nu haal je Veltman erbij terwijl het om Martins Indi gaat die ontzettend slecht speelt, net als de Vrij trouwens, die vielen gewoon door de mand omdat ze op het WK in een vijfmans verdediging speelde en nu kunnen ze hun tekortkomingen niet meer verbloemen.
Daaomr dat Blind bij Man U speelt en Indi en de Vrij bij subtoppers, dat is de stand van zaken!

6 september 2014 om 13:39

Net of blind zo lekker speelde, zet die rood witte bril af man.

6 september 2014 om 13:39

Verloor veltman niet de bal waardoor immobile geheel vrij op Cilessen af kon? Veltman heeft het ook even niet.

6 september 2014 om 13:40

Ja toch belabberd in 10 min. Heb jij snel gezien zeg!

6 september 2014 om 13:49

Ik trek conclusies als je binnen 10 minuten 2-0 achter staat!
Ja hij speelde belabberd!

6 september 2014 om 13:52

Goudklomp,

Blind zit bij utd, de kans schat ik niet heel groot in dat hij een basisplek krijgt. De vrij en indi hebben een basisplek bij subtoppers.

Bank bij top of basis bij subtop, niet zo'n heel groot verschil

6 september 2014 om 13:53

Nou zullen we dan de vrij blind janmaat en cilessen dan ook maar gelijk afschrijven? Het is immers een teamsport

6 september 2014 om 14:00

@ Thijsssl

De opmerking van "az36" is alleen maar bedoeld om goedkoop te provoceren, inhoudelijk voegt hij niets toe, met zijn opmerking toont aan hij aan totaal geen intentie te hebben om ook maar inhoudelijke discussie te voeren. Ik vind het veelzeggend dat jij een reactie die alleen maar bedoeld is om te provoceren als serieuze reactie ziet om te discussiëren. Wat betreft het niet goed genoeg zijn voor een basis plek bij Oranje; dat geldt helaas zowat voor de hele verdediging linie. Dat zal ook nooit veranderen, omdat we in Nederland te koppig zijn en ons niet willen aanpassen aan de internationale eisen die vandaag de dag gesteld worden. Het is al jaren bekend dat fysieke kracht en goede verdedigers net zo belangrijk zijn geworden als technische vaardige spelers, alleen besteden Nederlandse clubs hier nog veel te weinig aandacht aan.

6 september 2014 om 14:09

Nou slechter kan het niet bij United, ik zie kansen voor Blind.

6 september 2014 om 14:21

gloryunited,

Wat een onnozele reactie zeg. Blind is gehaald voor een basisplaats op het middenveld van het grote Manchester Utd. Dat is zelfs bevestigd. Dus ja, hij gaat een basisplaats krijgen.

Dat jij die kans niet hoog inschat zegt dus meer over jouw kennis, maar in dit geval kun je beter dus ook geen reactie plaatsen.

En Lazio Roma een subtopper? Misschien in Italie ja, maar in Europa stellen ze niets voor. Anders zou FC Groningen dus bijvoorbeeld ook een subtopper zijn.

FC Porto is verder wel een mooie club.

Maar Blind wordt zo erg onderschat en toch bij ieder team krijgt hij een belangrijke rol in de basisopstelling.

En de mensen die Blind in de basis zetten, zullen vast veel meer verstand van het spelletje hebben dan de gemiddelde VZ-bezoeker...

6 september 2014 om 14:30

Beetje een zielige reactie! Hij vind Veltman niet goed en jij als Ajax supporter bent gelijk verdrietig

6 september 2014 om 14:32

Man U is ook gewoon een supptoper! Het is net als Porto een grote club, maar presteren niet

6 september 2014 om 14:44

Waarom zou ik een Ajax supporter zijn? Waaruit kun jij dat opmerken? En het gaat niet eens over Veltman, maar over Blind. Dus waarom reageer jij eigenlijk? Ik vind het gewoon raar dat mensen zonder kennis maar iets zeggen...

En Manchester Utd een subtopper noemen gaat helemaal te ver. Misschien op dit moment, maar het is een vele grotere club dan FC Porto of Lazio Roma. Ik hoop dat ik dat niet hoef uit te leggen..

6 september 2014 om 14:48

De vrij is diegene die zijband liet lopen.

6 september 2014 om 15:07

tsja. dan zou je dat over iedereen achterin wel kunnen roepen. indi heeft onderhand ook wel bewezen het in dit systeen (nog) niet aan te kunnen.

6 september 2014 om 15:11

Blind hief de buitenspelval op, waardoor Indi's man ineens niet meer buitenspel stond. Niet dat Martins Indi geheel vrijuit gaat, maar Blind is gewoon te traag voor LB in een 433 internationaal.

6 september 2014 om 18:22

Maar BMI ook niet Thijsssl. BMI neemt geen initiatief en weet niet wat hij met de bal moet doen. Dan heb je er ook niets te zoeken.

6 september 2014 om 19:47

Blind in de basis tegen Italie was om te huilen. Blind zijn snelheid ligt rond het niveau van een slak. Maar behalve een hoop gebrul hoor ik niet waarom Blind zo goed is, kan je dat uitleggen?

6 september 2014 om 21:16

Ik gun blind het beste maar hij gaat keihard falen bij manU en Indi en de Vrij herpakken zich wel sommige supporters zien ze liever falen dan slagen en dag vind ik best triest

6 september 2014 om 22:16

Je bedoelt Janmaat.

6 september 2014 om 13:26

Was dat niet een van de 23 spelers van de nummer 3 van het afgelopen Wk?
Hoeveel spelers van AZ waren er geselecteerd voor dat team?

6 september 2014 om 13:44

Hahaha, wtf? Wat een kansloze reactie.

6 september 2014 om 14:19

Ja hij heeft met zijn 10 minuten speeltijd ook echt een enorme bijdrage geleverd aan dat succes ja. Veltman is gewoon een matige verdediger die tekort komt voor Oranje.

6 september 2014 om 14:47

Haha, het mooie is dat hij inderdaad zijn bijdrage direct leverde door een vrij onmogelijke bal van de doellijn te halen. Alles wát hij speelde, speelde hij ontzettend sterk.

Maar laten we weer verder gaan zeiken op alles wat de Eredivisie levert. BMI speelt nu in het buitenland, dus die is nu ineens altijd veel beter...pfoei, vermoeiend dit.

6 september 2014 om 13:27

Nu terug naar je miserabele leventje.

6 september 2014 om 13:38

Reageer ff normaal man klein zielig ventje

6 september 2014 om 13:59

Ik snap ook niet waarom Bruma bijvoorbeeld niet meegaat als ze een Veltman in de basis zetten. Van die twee heb ik echt veel liever Bruma voor mijn goal dan Veltman!

6 september 2014 om 14:19

Serieus, Bruma is overschat en absoluut een matige verdediger. Ik zeg ook niet dat Veltman alles is maar beter dan Bruma. Persoonlijk zie ik Virgil van Dijk wel als een goed alternatief voor centraal achterin bij Oranje

6 september 2014 om 15:12

Het is misschien niet de ster nee, maar achterin kan hij meer op slot zetten dan Veltman. Ik denk dat oranje meer heeft aan een sterke centrale verdediger dan een matige verdediger die opbouwend misschien beter is.
Opbouwd hebben we genoeg en verdediging te weinig op dit moment

6 september 2014 om 15:23

Tsja als het je om de body te doen is kan je beter Van Dijk of zelfs Douglas achterin zetten ook Rekik is dan een goede optie. En BMI is ook qua body en spel completer dan Bruma denk ik

6 september 2014 om 22:18

Kijk ff Feyenoord-PSV terug dan snap je waarom dat hij überhaupt zijn debuut heeft gemaakt bij oranje is mij een raadsel

6 september 2014 om 14:24

Ik vind Veltman geen eens Nederlands elftal waardig. Wat een fouten weer. Een aantal passen gewoon in de voeten van een tegenstander. Verdedigend vond ik hem ook drama, en de verdedigende acties die wel slaagde, vond ik meer uit geluk komen, Kortom ben niet echt een fan van onze joel

6 september 2014 om 14:37

Voegt inderdaad totaal niks toe aan het Nederlands elftal, wat heeft hij nu bewezen waardoor hij recht zou hebben op überhaupt een plek in de selectie.. Neeskens, Koeman, Stam, de boer en nu moeten we het doen met Veltman....

6 september 2014 om 18:24

Zullen we dan maar helemaal geen Nederlandse verdedigers opstellen? Veltman kreeg in de buitenlandse media die spelers cijfers gaven, een hogere score dan haast alle spelers. Maar ja, die zullen allemaal ook met clubkleuren gekeken hebben. Dat is de gelieffde dooddoener van de Ajax haters.
Veltman kan zeker nog beter worden, laat ik dat voorop stellen. Maar Veltman is alsnog een betere speler dan vele. Hij kan echt wel verdedigen en kan/durft tenminste naar voren te voetballen. Afgelopen wedtrijd tegen Italië was dat minder omdat het voorin zo statisch was, zoals ik nog maar heel weinig heb gezien. Dus moest hij wel vaak breed spelen.

Hij gaf verkeerde passes? Zeker. En dat moet zeker beter. Maar feit is wel dat Nederland, met 10 man, beter verdedigde dan voordat hij erin kwam. Kwamen er kansen? zeker. Dat is ook niet zo verbazend als je 80 minuten met een man minder speelt. Maar tegendoelpunten vielen er niet meer. En daar kun je net zo lang over debateren, maar je verandert niets aan dat feit.

Wat nog het zieligste van deze wedstrijd was, vond ik, was de aanval. Daar zou de discussie echt over moeten gaan. Jesus, wat was dat zielig. Zelfs met 11 man, vraag ik me af, of we wel meer kansen zouden hebben gecreëerd. En dan horen dat op de training voor de volgende wedstrijd er niets is veranderd? daar wordt je echt niet vrolijk van. En dan zegt Hiddink dat hij terug wil vallen op het bekende Nederlandse 4-3-3?
Het is misschien wel 4-3-3, maar het moet wel zo'n opstelling zijn met de juiste spelers voor zo'n opstelling. Gebruik dan Depay, Narsingh, Affelay en dat soort type spelers, die een speler voorbij kunnen komen en creatief zijn. Zeker tegen Italianen, die je gewoon opwachten kom je er niet door met spelers als Dirk. Ik heb enorm veel respect voor Kuyt, en heb hem heel vaak verdedigd. Maar je kunt hem niet meer in de aanval opstellen. Hoeveel respect hij ook heft Mogen vergaren.

6 september 2014 om 14:55

Heheeee az supporter.. Grapjas!!

6 september 2014 om 15:11

Heel de verdediging van oranje is een drama maakt niet uit wie je opstelt.

6 september 2014 om 16:13

Douglas.
Zoveel duelkracht, kopkracht en snelheid was wel lekker geweest achterin.
Wat er nu staat is niks idd en die gaan het ook niet redden bij hun nieuwe clubs.

6 september 2014 om 19:25

Hou nou ff op hoor met je Douglas. Wat een dwaas is dat. Waar speelt die nu?

7 september 2014 om 12:32

Hou PSV maar in de gaten tijdens de EL. Dan kom je er wel achter....

6 september 2014 om 17:09

hahaha precies! Echt een drama die Veltman

6 september 2014 om 18:21

Ja lul die gasten van VI even na die zeiden ook dat Suarez er niets van zou bakken in Engeland en Nederland niets zou klaar spelen op het WK. Feitelijk hebben ze het altijd verkeerd maar waarschijnlijk ben jij iemand die nooit een eigen mening heeft.

6 september 2014 om 19:28

Dat VI is ondertussen echt gedegradeerd tot het meest kansloze voetbalprogramma in Nederland. Elke voetballiefhebber die dat nog serieus neemt kan beter korfbal opzetten. Het is wel grappig, af en toe, dat dan weer wel.

7 september 2014 om 11:24

Wat een kinderachtige reacties in dit topic zeg. Het WK is weer over en het jachtseizoen op alle spelers is weer geopend, als je dit topic moet geloven kan helemaal niemand er wat van.

Persoonlijk denk ik dat Guus er toch meer van weet dan wij allemaal, dus zal het vast niet zo heel gek zijn dat Veltman zou gaan spelen in plaats van Indi. Er wordt nu enorm denigrerend over hem, maar hij was wel vaste basisklant bij kampioen Ajax en een van de grootste doorgebroken talenten van het afgelopen jaar in de Eredivisie. Iedereen kan bovendien zien dat hij opbouwend een van de sterkste is, wellicht ziet Hidding zo'n type graag in zijn systeem.

Geef die jongen een kans.

Nou dan zal het moeilijk genoeg worden om deze wedstrijd te winnen. Veltman vindt ik een matige verdedigers, nog afgezien van het feit dat hij na de WK nog nauwelijks gespeeld heeft. Ik meen drie wedstrijden.

Trouwens tijdens het WK heeft ie ook niet veel gespeeld, gelukkig

6 september 2014 om 13:43

Veltman speelt al een heel seizoen constant goed en in de basis bij de kampioen van nederland, stond in de champions league zijn mannetje en maakt bovendien maar heel sporadisch fouten. Als Bmi niet in vorm is, is hij het beste alternatief. Van Dijk heeft nog nooit een interland gespeeld, dus we weten nog niet hoe hij het doet. Van vrltman weten we zeker dat hij het goed doet. En het is geen definitieve oplossing, als vlaar terug is staat hij er weer.

6 september 2014 om 13:50

Maakt sporadisch fouten? Hebben we t over dezelfde Veltman? Die met een domme rode kaart cl verspeelde voor ajax?

6 september 2014 om 14:10

Die rode kaart tegen barca? Toen ze alsnog met 2-1 wonnen?

6 september 2014 om 14:28

Dat was een fout van Van Rhijn dat weet jij net zo goed als ik

6 september 2014 om 14:46

Precies

6 september 2014 om 14:47

Bovendien betekent sporadisch niet nooit, maar bijna nooit. Iedereen maakt wel eens een foutje. Veltman doet dit alleen bijna nooit.

6 september 2014 om 18:32

In de 2e seizoenshelft maakte Veltman bijna wekelijks een fout, het is maar wat je sporadisch noemt, en de 2 wedstrijden die hij tot nu toe speelde waren ook niet geweldig(denk bijvoorbeeld aan de 1-3 van Psv). Bedoel, het is leuk dat Veltman een goede inspeelpass heeft, maar verdedigend is ie gewoon erg kwetsbaar.

6 september 2014 om 13:20

Van dijk speelt ook tegen de grootste debielen van de wereld. In die competitie houd ik me nog staande. En begin niet over de cl eant vorig jaar hield veltman zich ook goed staande in de cl.

6 september 2014 om 13:34

Ik ben ook wel sceptisch, maar je kan niks zeggen tot het tegendeel bewezen is, dus laat hem gewoon een paar potjes meedoen. dan weten we ook gelijk wat we aan hem hebben en is dat gezeik over.

6 september 2014 om 14:48

Precies Blindevogel. Blind bewees zichzelf ook, BMI werd voor het WK afgezeken en ga zo maar door...het valt altijd reuze mee.

6 september 2014 om 16:01

Klopt ook. Ik zou hem ook de kans geven maar iedereen doet hier net alsof we hummels er naast laten staan ten faveure van etienne reijnen.

6 september 2014 om 16:55

Als jij je in die competitie nog staande kan houden dan ben je wel heel apart bezig als je je geld nu niet met voetballen verdient....
je overschat de eredivisie schromelijk als je denkt dat een de Vrij, Veltman of
BMI beter is door hun ervaring daar.... Buiten dat; Van Dijk was in zijn laatste jaar in Nederland al de beste cv. Grof schandaal of geblunder dat hij al die tijd genegeerd is.

6 september 2014 om 19:31

Alhoewel ik Van Dijk een prima verdediger vindt, moeten we nu met z'n allen ff ophouden hoor. We komen met spelers als Blind De Vrij en Indi verdiend tot de halve finale van een WK (had gewoon finale kunnen zijn). Vervolgens maakt Indi in de eerste de beste wedstrijd daarna een fout en hij kan er meteen niks meer van en er moeten hele andere spelers opgeroepen worden. Hoe opportunistisch is dat? Hiddink ook. Dikke papzak is dat, denkt even de opstelling om te kunnen gooien tegen Italië. Als er een iemand schuld heeft aan dat verlies, is het ome Guus.

Ik zou Virgil van dijk nou weleens willen zien, 90 minuten lang. Veltman komt net in elk facet iets te kort. Al moet ik toegeven dat ik De Vrij en Bruno ook geen toppers vind.

6 september 2014 om 13:19

Ik ook. Straks maakt Veltman een fout omdat hij tegen zijn goede been in moet spelen en begint iedereen weer te zeiken. Laat het dan van Dijk maar verzieken, zijn we daar tenminste ook weer klaar mee.

6 september 2014 om 13:22

Iedereen heeft het constant maar over Van Dijk, hij is door Louis te licht bevonden en dus selecteerde hij hem niet en Guus heeft hem nu wel geselecteerd maar geeft vooralsnog dus de voorkeur aan Veltman. Als twee van onze beste coaches zelfs Veltman al de voorkeur geven zal dat wel een reden hebben, niet?

6 september 2014 om 13:26

Dat wil nog niet zeggen dat Veltman een goede verdedigers is, dat is ie namelijk niet. Maar daar komen we dinsdag snel genoeg achter.

6 september 2014 om 13:33

Ach ja, een van die beste coach stelt Kuyt in een 4-3-3 formatie als buitenspeler op, dan kan je nog zo naam hebben, elke debiel sanpt toch wel dat dat niet kan. En dan Depay lekker op de bank laten rotten.

6 september 2014 om 13:43

Hahahshhahsshahahasshs te ligt bevonden door VGaal , die is nou ook te locht bevonden in MU en de tabloids im Manchester hahhaha iedereen maar VGaal prijzen alsof het verleden garantie biedt ....topcoach hoor dat wel bij vermelden jahahahahshshsahhaahahshhhshs

6 september 2014 om 13:45

@punt01, volgens mij valt er voor de oplettende lezer wel uit mijn reactie op te maken dat ik Veltman ook geen topper vind. Neemt niet weg dat het blijkbaar opvalt dat Van Dijk blijkbaar nog minder is.

6 september 2014 om 13:57

Daarom Douglas maar een keer een kans geven? Die heeft tot nu toe geen eerlijke kans gekregen en is kwalitatief gezien een uitstekende verdediger.

6 september 2014 om 14:05

Douglas hoort helemaal niet in het Nederlabds elftal. Dat hij een Nederlabds paspoort heeft, maakt hem in mijn ogen nog geen Nederlander

6 september 2014 om 14:17

Dat paspoort is nu juist datgene wat Douglas een Nederlander maakt

6 september 2014 om 22:19

Als hij een fout maakt als ie als lcv wordt opgesteld, kan je dat hem niet helemaal aanrekenen...

6 september 2014 om 13:30

De vrij geeb topper?? Ooit gehoord van de beste verdediger vab het WK??

6 september 2014 om 13:33

vond hem niet echt een top verdediger. is heel vaak zn mannetje kwijt

6 september 2014 om 13:43

Is dit een grap?

6 september 2014 om 13:51

Haha typische ajax supporter. Hij was de beste verdediger op het WK meer valt er niet te zeggen. Martins indi snap ik niks van dat hij erin staat. Vind hem nooit goed met de vrij naast hem, martins indi begrijpt het spel vaak niet heb ik het idee. Vorig seizoen er niet voor niks uitgespeeld door mathijssen! Zegt genoeg

6 september 2014 om 18:18

Goudklomp, was De Vrij dan niet uitgeroepen tot beste verdediger van het Wk?

On: Martins Indi of Veltman, het is mij om het even. Indi is fysiek sterker en linksbenig. Veltman is voetballend sterker. Ik denk (en hoop) dat Guus voor Veltman kiest omdat Tsjechië waarschijnlijk met maar 1 spits gaat spelen.

Trouwens, Kuyt en Lens...? Waarom niet de in bloedvorm verkerende Depay en Narsingh die terug lijkt te zijn? Onbegrijpelijke keuze van Hiddink. Nu al.

6 september 2014 om 19:28

Ik zou deze opstelling doen:

Cilissen
Janmaat
Veltman
van Dijk
Blind
Wijnaldum
Sneijder
De Jong
Narsingh
v. persie
Depay

Als je Kuyt en Wijnaldum gewoon weer opstelt op een plek waar ze niet kunnen spelen ben je echt een matige coach. Leuk dat Guus goed is in vriendjes zijn met vedettes maar hij heeft sinds Psv niks meer gepresteerd, teert vooral op een mazzeltje met korea en Australië en een cup gewonnen in een vervlogen verleden. Zou fijn zijn als hij gaat bouwen aan een frisse en aanvallende ek-ploeg.

6 september 2014 om 13:29

Precies! Depay is zijn status als supersub inmiddels wel voorbij, gewoon in de basis zetten met robben erbij en dirkie eruit.

6 september 2014 om 13:32

Ja helemaal mee eens ja. Hiddink moet niet denken dat de tijd stil heeft gestaan of zo. Dat het nog allemaal net zo werkt als 16 jaar geleden. Wat mij betreft een groot risico dit! 95% van Nederland zou ook gewoon met Depay en narsingh beginnen, dat heeft persie ook gewoon nodig. Kuyt en lens voorin is echt van den domme.

Ga je toch niet menen joh komop man Veltman dat is een zeer overschatte speler die gozer komt in alles tekort. Snelheid Lengte Fysiek dat is toch geen centrale verdediger had dan Van Dijk een kans gegeven die is veel beter. Verder is het een schande om weer met Kuyt te beginnen Narsingh is 3 klasses beter en ik zie Depay liever dan Lens. Maar Nederland mist wel hun 3 belangrijkste spelers vind ik Vlaar Strootman en Robben zijn toch de beste spelers die wij hebben. Maar tegen Tsjechie mag dit geen probleem zijn die moet je normaal gesproken kunnen oprollen ook met Veltman.

6 september 2014 om 14:01

Ik denk dat je 1 iemand vergeet. ...nigel de jong

Terecht is ook 3 klasses beter als BMI.

Veltheer moet altijd centrum staan bij oranje

6 september 2014 om 13:40

3 klasses beter.... Daarom was er zoveel interesse in jouw veldheer deze zomer.

6 september 2014 om 13:46

Ja, want als je een paar minuten speelt op het WK dan staan de clubs in de rij.

6 september 2014 om 13:49

Goede spelers worden altijd gevonden, net alsof de jong, pelle, Tadic zoveel gespeeld hebben op t wk.. O nee, geen minuut zelfs...

6 september 2014 om 22:24

Je kunt nog helemaal niks over Pellè zeggen. Als je dat wel doet, zou ik eerder negatief zijn, gezien zijn prestaties. Hij heeft nu evenveel doelpunten gemaakt als Van Wolfswinkel, maar hij heeft nog wat tijd.

6 september 2014 om 13:56

Wie is Veltheer?

6 september 2014 om 22:24

Joël Veltman, de rcv van Ajax.

Wachten op de volgende (reeks) blunder(s) voordat van Dijk er eindelijk in komt

6 september 2014 om 13:26

Lol en dan? DIe gast speelt in een veredelde hoofdklasse met een team wat alles wint met 2 vingers in de neus. Daar kan ik nog in uitblinken

6 september 2014 om 13:58

Hjj had van Dijk daarom ook donderdag de kans moeten geven.
Dan had hij zich kunnen bewijzen.
En Douglas zou ik ook een keer de kans geven.

6 september 2014 om 13:59

Gezien zijn laatste optredens snap ik dat het voor hem lastig wordt. Al hebben spelers als Bmi, Veltman teveel krediet. Een Douglas is stukken beter.

Veltman moet verdedigend wat zekerder worden. Maar opbouwend is hij toch vele malen beter dan menig verdediger die op dit moment in Oranje speelt.

6 september 2014 om 13:25

Heb je toch niks aan als De Jong alle ballen bij de verdediging opeist.

Ze moeten echt Kuyt eruit halen voorin. Daar moet snelheid staan.. Dan moet Janmaat zich maar meer op verdedigen richten ipv als een idioot telkens opkomen.

6 september 2014 om 13:55

Kuyt voegde inderdaad weinig tot niks toe.
Ik zou Narsingh en Depay op de vleugels zetten dan heb je veel meer snelheid en gevaar.
En achterin gewoon de Vrij en Bruno laten staan en Pieters linksback.

Ik dacht altijd dat een directe rode kaart in een oefenwedstrijd automatisch ook een schorsing betekende voor de eerstvolgende interland, ongeacht of het een kwalificatie-wedstrijd betreft....blijkbaar niet dus.

Terecht. BMI was op het WK ook al de zwakste schakel. Hij moet slimmer worden in zijn spel en geen onnodige confrontaties opzoeken met tegenstanders en scheidsrechter.

voortaan lekker douglas er neer zetten, of vlaar
dan kan een indi of de vrij er naast

6 september 2014 om 13:23

Hoe doet Douglas het in Rusland eigenlijk?

6 september 2014 om 13:27

douglas niet, die is niet meer heel super

6 september 2014 om 13:27

Tuurlijk staat Vlaar daar normaal gesproken, maar die is dus nu niet bij....

6 september 2014 om 13:42

Hoop dat na van Dijk Douglas de volgende is die een kans krijgt van Hiddink.

Een veredeld f-trainer zou het beter doen dan guus hiddink en zijn ego. Speel is gewoon 4231 met krul-janmaat-de vrij-van dijk-pieters-de jong-leroy fer-wijnaldum-sneijder-memphis-rvp/huntelaar heb je ook veel meer voetbal in t team

6 september 2014 om 13:30

Huh Pieters, Van Dijk , Krul en Fer die meer voetbal brengen?

Depay oke (zou ik persoonlijk opstellen ipv Kuijt) maar de rest brengt er nou niet bepaald meer voetbal in!

6 september 2014 om 14:04

Jij wil nigel de jong eruit halen voor fer? Nigel is een van de beste spelers van ons land

6 september 2014 om 22:27

Zijn naam staat er toch bij. 4 middenvelders blijkbaar.

Inb4 maar Blind en Veltman (feyenoorders)

Ik vind dit toch ook wel terecht. Indi was op het WK ook 1 van de mindere spelers en Veltman deed het best goed tegen Italië. Ik had persoonlijk graag Van Dijk eens willen zien spelen, maar begrijp de keuze op Veltman wel aangezien hij het aardig deed afgelopen week.

6 september 2014 om 13:42

Veltman speelde ook slecht, leverde 3 a 4 keer achter elkaar zo een bal in.... Als daar 2 keer een doelpunt uit komt wordt ie ook gefileerd.
Onze verdediging is gewoon nog te jong en pas klaar over een paar jaar voor dit werk, daarom is een 5 mans verdediging nu gewoon de beste optie.

6 september 2014 om 13:50

Klopt wat je zegt, maar Indi is absoluut niet beter dan Veltman momenteel. Ik denk dat beiden in principe geen basisplaats verdienen, maar bij afwezigheid van Vlaar is het niet anders.... Vlaar in combinatie met De Vrij (of evt. Van Dijk) is denk ik de beste combi, aangezien Vlaar heel sterk rugdekking kan geven aan De Vrij.

6 september 2014 om 14:03

Bruno speelt heel sterk bij Porto dus ik zou hem altijd verkiezen boven Veltman.
Ik zou met de Vrij, van Dijk en BMI spelen nu Vlaar geblesseerd is.
5-3-2 is met deze verdediging veel beter dan 4-3-3

6 september 2014 om 14:55

Niet mee eens. In de kwalificatie spelen we tegen allemaal middelmatige landen, dan moet je gewoon 4-3-3- spelen, ook nu Vlaar geblesseed is. Ik zou wanneer iedereen fit is spelen met:

Van Der Wiel - De Vrij - Vlaar - Pieters

En Krul op goal.

Veltman komt gewoonweg tekort. Maakt teveel fouten en is niet gehaaid. Voor de Vrij geldt hetzelfde. Het systeem van Guus is niet goed met deze verdedigers. Zet ie Kuyt weer rechtsbuiten. Kansloos. Zet ie Lens weer op links. Kansloos. Zet in ieder geval Depay op links en Narsing op rechts. Dat ontlast de zwakke verdedigers enigszins.

6 september 2014 om 15:56

De Vrij is toch wel een klasse verder dan Veltman, in ongeveer elk onderdeel en dat terwijl hij zelfs nog wat jonger is dan Veltman.

Wat dom van Hiddink zeg, gewoon potentiële topverdediger, gaat ie echt die achteruitlopende veltman daar posteren? Kan je nog beter met Jan-Arie van der Heijden spelen

Volledig terecht dat Martins Indi eruit moet. Die man laat alles en iedereen erdoor en maakt niet op de juiste momenten een overtreding. Hij weet niet goed hoe hij moet verdedigen, op snelheid kan hij het ook niet want dan wordt hij eruit gelopen door de meeste spitsen. Ik snap niet wat hij in Oranje te zoeken heeft.

6 september 2014 om 13:47

Ik vond hem op t wk anders zeer verdienstelijk spelen... Zeker weer vergeten nu hij slechts 10 minuten weer wat heeft laten zien.
Daarnaast doet hij het bij porto prima zijn eerste wedstrijden.

6 september 2014 om 13:50

Inderdaad misschien laat ik me teveel verleiden als ik de reacties lees van de meeste mensen op voetbalzone. Op het Wk deed hij het niet slecht, maar in de wedstrijden van Feyenoord was die man zwaar uit vorm. Hij was op het Wk op het juiste moment in vorm maar ik vond hem daarvoor als een pannenkoek spelen. Ik ga zo pannenkoeken eten.

6 september 2014 om 14:04

Bij Feyenoord was hij inderdaad uit vorm maar dit jaar doet hij het uitstekend bij Porto en speelt hij alle wedstrijden in de basis.

6 september 2014 om 13:50

Helemaal mee eens. Die gast ziet eruit als een topsprinter, maar iedere oma rent hem eruit. Tactisch erg slecht en heel dom. Onbegrijpelijk dat deze zeer beperkte voetballer ooit een uitnodiging voor Oranje heeft gekregen.

Met Indi is 5-3-2 noodzakelijk, met Veldman 8-1-1

Had gehoopt dat van Dijk die kans kreeg. Erg jammer, vind hem persoonlijk beter dan Veltman.

Guus is begonnen aan een kansloze expeditie. Hij gaat meteen weer terug naar het oude systeem waar de Nederlandse spelers momenteel simpelweg te slecht voor zijn. Met Lens en Kuyt op de flanken ga je het weinig landen lastig maken, met ego Sneijder zal je ook niet veel klaarspelen. Blind op de back-positie ? Hij is beter als defensieve middenvelder. Janmaat ? Van der Wiel is gewoon fit.

na een matig optreden hoef je niet direct iemand te wisselen vind ik, hij heeft het altijd prima gedaan hoor. Veltman vind ik iig absoluut niet beter.

Sinds wanneer was Veltman een goede verdediger? Hij heeft het echt nog nooit laten zien. Ze zijn hier goed om spelers de hemel in te prijzen terwijl ze nog niks hebben laten zien.

6 september 2014 om 15:55

voor zijn rode kaart tegen Barça speelde hij gerust niet verkeerd

6 september 2014 om 16:42

En na Barca is hij zeker een top verdediger. Slap excuus. 1 wedstrijd. Was niet onder de indruk van hem. Ben je vergeten dat Barca bar slecht speelde? En dat was niet omdat Ajax zo supet goed was hoor.

Geef van dijk een kans. Veltman kan er niks van.

Dat BMI eruit gehaald wordt na zijn schandalige 8 minuten tegen Italië kan ik nog wel begrijpen. Maar dat Hiddink weer kiest voor Veltman als vervanger vind ik echt lachwekkend. Daarnaast blijft die maar vasthouden aan Lens en Kuijt.

Ik ben bang dat we de komende jaren weinig zullen genieten van het Nederlands elftal. Hiddink maakt zichzelf belachelijk met zijn tactische keuzes. Nog een keer 90 minuten naar Kuijt rechtsbuiten kijken is echt een hel. Blijkbaar hebben de coaches allemaal hun eigen lievelingsspelers die voorrang hebben. Het is echt lachwekkend.

6 september 2014 om 13:54

Ik snap ook niet waarom Hiddink bondscoach is geworden. Hij gooit van Gaal zijn visie totaal overboord. Terwijl hij zou moeten weten dat onze verdedigen het probleem is. Eigenwijs als de pest is deze man

6 september 2014 om 14:05

Als je niet kan verdedigen moet je aanvallen. De fout die Hiddink maakte was niet om met 4 verdedigers te beginnen maar om met Kuyt en Lens te starten. Hij had iig met Depay moeten starten met misschien Lens er in en dan anders Narsingh. Als je Kuyt niet als verdediger op wilt stellen moet je hem misschien niet eens selecteren of als pinchhitter erin gooien om oorlog te stichten in de laatste 15 minuten.

Hiddink is volledig de weg kwijt om iemand na 1 slechte wedstrijd meteen te wisselen.

6 september 2014 om 14:05

Na 1 ? BMI is tig wedstrijden de zwakste schakel, viel op t WK minder op omdat er zoveel verdedigers om hem heen stonden. Was niet voor niks bij fey al op de bank beland

6 september 2014 om 14:08

Hij speelt niet voor niks bij Porto alles in de basis.
En in Portugal weten ze wel wat verdedigen is hoor.

BMI die mist gewoon tactische slimheid. Veltman mist dan wel weer het fysieke van BMI maar qua tactiek, positionering, veldspel is het gewoon een goede speler. Van mij had ook van Dijk mogen beginnen hoor ipv BMI maar Veltman vind ik eigenlijk wel gewoon beter (dan Bmi). Als de Vrij de fysieke klusjes klaart en Veltman de rest dan is het wel een aardig duo. Geen top maar veel beter is er niet.

Ik hoop ook dat Pieters en van der Wiel op de flanken beginnen achterin en Depay met Narsingh voorin.

6 september 2014 om 14:04

Het komt er gewoon op neer dat Veltman niet kan verdedigen. Dus al die praatjes over tactiek en fysieke kan je beter voor zelf houden. Want je kan me toch niet zeggen dat hij beter verdedigt dan BMI.

6 september 2014 om 14:08

Hij is een totaal andere verdediger dan Bmi. Hij doet veel meer op inzicht en tactiek en dat is wat er bij BMI totaal ontbreekt. Ik vind t beide geen topverdedigers maar vooruit voetballend gezien vind ik Veltman gewoon prima speler. Puur fysiek gezien is BMI beter ja maar zodra er een tactisch goede pass van de tegenpartij gegeven wordt dan is hij gezien. Het is maar hoe je tegen het spelletje aankijkt.

6 september 2014 om 14:17

Juist doordat het geen top verdedigers zijn moet je voor zekerheid gaan. Door bijvoorbeeld weer terug te vallen op het systeem van van Gaal. Dit gaat niet werken als je met jochies speelt die sowieso niet elke week spelen. Zoals Veltman. We denken teveel in tactiek. Spelers moeten tegenwoordig compleet zijn. Dat is onzin. Je moet kunnen verdedigen. Laat de middenvelders het spel maar maken.

6 september 2014 om 14:14

Veltman mist naast het fysiek ook verdedigende kwaliteiten, schijnt niet zo handig te zijn als centrale verdediger.. Staat zo vaak aan de verkeerde kant te dekken of doet iets doms. Voor mij onbegrijpelijk dat ie bij Oranje zit, laat staan dat ie ook nog mag opdraven.

Guus begint lekker aan z'n periode. Nu nog ff Kuyt handhaven en de ramp is compleet en mag je blij zijn als je in Praag wint.

Laat Guus Hiddink zijn werk doen, de 3 punten zijn het belangrijkst a.s. dinsdag tegen Tsjechie. Dit is het lot van bondscoach zijn, er zijn 16 miljoen bondscoaches in Nederland.

6 september 2014 om 14:05

Dan moet hij zijn werk wel goed doen door middel van zijn ego aan de kant te zetten.

Misschien omdat gister de reserves + Indi al trainde, denk niet dat Indi wordt gepasseerd door dit hoor. Is wel een stuk verder dan Veltman, anders heb je altijd nog Van Dijk die ik dan eerder de voorkeur zal geven.

Ik hoop dat Hiddink dadelijk toch ook na het model van selectiebeleid als dat van Louis van Gaal gaat!!

Alleen spelers selecteren die bij hun club in vorm zijn en die wekelijks spelen.

Laat spelers zoals bijvoorbeel Blind, Martins Indi, De Vrij, Janmaat maar eerst bewijzen bij hun nieuwe clubbie dat ze daar in de basis thuis horen. Ze zullen het de komende tijd al moeilijk genoeg krijgen om hun stekkie te vinden.

Ik hoop daarom ook dat hij juist spelers opstelt die in goede doen zijn bij hun club zoals Van Dijk, Van der Wiel, Depay, Wijnaldum, Nigel de Jong, Narsingh.

Ik zou nu zelfs met Kuijt in de spits gaan spelen aangezien hij op dit moment de spits is die het beste in vorm is!!

Een bondscoach die Kuyt opstelt ipv Depay kun je toch serieus nemen. En de as. bondscoach die dit alles zo laat gebeuren.
Verder heeft Indi in oranje onder van Gaal altijd een voldoende gehaald, zeker in 1-5-3-2 systeem.
Maar goed Guus is nu aan zet. We zullen t zien dinsdag.

En we missen Vlaar gewoon dan is het probleem opgelost, Vlaar en de Vrij het centrum voor het komende Ek en de kwalificatie.

Beetje overdreven. BMI is niet de enige die schuldig is aan de tegengoals. Het begint al bij de aanval geen druk zetten. Middenveld deed ook geen stapje extra. Hiddink die met dit elftal 4-4-3 wilt spelen is een risico. Hiddink moet teruggrijpen op 5-3-2 dit systeem was prima.

6 september 2014 om 14:27

4-4-3 Ja ik zou ook wel met 12 spelers willen spelen als dat zou mogen

Dit zou mijn opstelling worden:

Rekik zie ik nu als beste optie als linker centrale verdediger.

Cillissen
Van der Wiel
Van Dijk
Rekik
Pieters
Wijnaldum
De Jong
Sneijder
Narsing
Kuyt
Depay

Ik snap ook niets van Kuyt en Lens en eigenlijk ook niets van Van Persie want als hij er echt moet staan ( halve Finale WK) gaat het toch weer mis, waarom niet gewoon zo spelen?

Cilissen
Janmaat
De Vrij
Van Dijk
Blind
De Jong
Wijnaldum
Narsingh
Sneijder
Depay
Huntelaar

Zou van aanholt linksback zetten, blind op middenveld en depay ipv lens

6 september 2014 om 14:55

Nou kom op hè. Blind is gewoon een prima voetballer hoor. Hij is een voetballend type die niet altijd even opvallend is maar daardoor is hij niet gelijk slecht. Als Linksback behoort hij misschien wel tot de top 10 van de wereld. En hij speelt nu echt niet voor niets in Manchester

Het is maar een oefenwedstrijd en volgens mij viel Veltman redelijk goed in. Snap daarom wel dat hij nu weer minuten krijgt om het te laten zien. Hoop in ieder geval dat Van Dijk ook minuten gaat maken. Ben heel erg benieuwd naar hem in het Nederlands Elftal.

Guus is niet te benijden. Deze pot was onbegonnen werk. Bedoeling was dat het een eerbetoon en respect voor het goede WK team qua handhaven Kuyt@co, in combinatie met toekomst gerichte visie op 433. Hij krijgt nu wel de volle laag voor zijn keuze van 433, maar als je naar de opponenten kijkt in de EK poule ben je een malloot om voort te borduren op 532. Je moet 2j vooruit durven kijken en dan concluderen dat deze defensie dan in staat moet zijn 433 op topniveau te spelen met gerijpte spelers. Het is een valide keuze om dat na te streven, je kunt immers altijd nog voor het EK terugvallen op 532 is afgelopen zomer gebleken. Bovendien is 433 veel moeilijker en veeleisender voor de defensie, met als gevolg dat de defensie positioneel en tactisch veel alerter moet zijn, oftewel ze leren het meeste in die formatie. Een redelijk goede 433geschikte defensie is automatisch een nog betere 532 defensie. Vooral zo doorgaan met de Vrij, Veltman, van Dijk, Rekik en Vlaar. Misschien wordt het nog ooit wat als ze later groot en sterk zijn...

Guus is wel nogal van het vertrouwen geven aan sleutelspelers. Van Gaal koos tijdens kwali op vorm zonder aanziens des persoons. Dat werkte perfect en verscherpend. Ik hou niet van langdurige kredieten en overdreven vertrouwen schenken in oranje. Het gaat om een handvol matches tot aan het einde vd kwalificatie, momentopnames itt langdurige toestanden bij een club qua vertrouwen geven, en dan moet je gewoon de beste vh moment opstellen. Ik mag hopen dat ie daar van Gaal wel in navolgt.

Verder is het niet meer dan logisch dat de complete achterhoede er niet met hun kop bij was als je kijkt naar wat er afgelopen weken op hun af is gekomen qua nieuwe club, nieuwe spelers, nieuwe woonomgeving. Dat vreet energie en focus.

De nederlaag was eigenlijk ideaal. Guus kan de wanprestatie gebruiken om het elftal te boetseren, spelers te slachtofferen en iedereen is weer wakker als het om het echie gaat in Praag. Zet hij die match om in 3 punten slaat alles weer om. Verliest ie, dan gaat ie een paar vervelende maanden tegenmoet waarin iedereen hem met argusogen bekijkt. De druk staat er meteen goed op. En dat is het beste voor oranje, want oefenpotjes en oranje is nog nooit een goed huwelijk geweest. Alle vroege conclusie's daarop gebaseerd zijn weer heerlijk dommig opportunistisch.

Nou, lekker is dat...

Veltman is simpelweg een slechte verdediger en al helemaal geen talent. Die jongen zou al tekortkomen onderin de Eredivisie. Maar goed, dit Oranje met de huidige tactiek lijkt me bij voorbaat al kansloos.

6 september 2014 om 15:15

Meen je dit nou. Komop Veltman speelde vorig seizoen best aardig hoor. Het is geen wereldverdediger maar voor de Eredivisie gewoon een prima speler.

Tegen Tsjechie maakt het niet zoveel uit wie speelt denk ik, met die halve spits die zij op gaan stellen. Nederland wint deze wedstrijd wel.

Veltman is natuurlijk niet van het niveau De Vrij, maar we zullen het in oranje er maar mee moeten doen. Overigens vind ik dat Hiddink rap wisselt, als hij bij Veltman ook na een fout meteen wisselt zal het voor Joëlle een erg lastige wedstrijd worden, hij speelt al negen maanden geen wedstrijd meer foutloos.

Veltman's foutjes kunnen we ons niet permitteren tijdens ek kwalificatie.
Jammer dat hiddink niet het systeem van V Gaal overneemt, maar wel de selectieprocedure( zoveel mogelijk spelers trad. Top3)

Van basisspeler op het WK , naar bankwarmhouder op het EK!

Ik ben zeer verbaasd over alle negatieve reacties over Veltman. Hij is een uitstekende verdediger, opbouwend de beste ter wereld vind ik. Zijn timing is uitstekend en hij kan erg goed koppen. Verder is hij een hele slimme verdediger. Geen wonder dat De Boer het erg in hem ziet zitten.

Dit vind ik het ideale Nederlands Elftal:

Cillessen
Van der Wiel
Veltman
Vlaar
Pieters
De Guzman
Nigel
Strootman
Narsingh
Huntelaar
Robben
6 september 2014 om 16:56

Dan ben ik blij dat jij geen bondscoach bent

Ik zou Robben sowieso op rechts zetten en Depay op links. Ik zou ook Van Persie opstellen ipv Huntelaar, hoewel beide niet best zijn in het Nl's elftal. Daarnaast wil ik persoonlijk Douglas er ook inzien.

6 september 2014 om 17:06

Robben op rechts is een fuikspeler. Depay op links is nog een grotere fuikspeler. Arme arme spits.

Van Persie en Huntelaar hebben het beiden prima gedaan in Oranje. Maar Van Persie heeft op grote toernooien vooral teleurgesteld. Huntelaar heeft het beste moyenne en heeft pech dat hij meestal Van Persie voor zich moest dulden.

Douglas mag best een kans gegeven worden inderdaad.

6 september 2014 om 18:42

Ik weet niet of dit nou sarcastisch is of niet.

Zoja:leuk,humor .

Zoniet zou ik naar de huisarts gaan. De beste opbouwer ter wereld en hem een slimme verdediger noemen terwijl als er iets kenmerkend is voor Veltman is dat ie eigenlijk niet ( zo goed ) kan verdedigen. Tenzij je onder 'slim' verstaat dat ie in een wedstrijd tot 3x toe de bal wegwerkt naar een tegenstander die op de penaltystip staat, bij Castaignos aan de verkeerde kant staat de dekken waardoor laatstgenoemde vrije doorgang heeft, een matige spits als Hemmen uit z'n rug weg laat lopen, in een Europese knock-out wedstrijd thuis een sliding in de hoek van het penaltygebied maakt waardoor er volkomen onnodig een pingel en de belangrijke (eerste) uitgoal voor de tegenstander komt en het pakken van een rode kaart in combinatie met het veroorzaken van een strafschop. En dit is nog alleen uit m'n hoofd.

Iemand moet mij dat toch eens ( serieus ) proberen uit te leggen, want ik zie het gewoon niet . Heeft niks met slechte wil naar die jongen te maken, maar ik heb hem in de 2e seizoenshelft(na een sterke novembermaand) zo veel defensieve fouten zien maken, heel kinderlijk vooral. Zie het bij Ajax bijvoorbeeld ook veel meer zitten in een Van Rhijn, denk dat die er wel gaat komen. Veltman niet. Te klein en verdedigend zwak.

En zoals Oenieboy al zegt, blij dat jij geen bondscoach bent. Onze beste speler van z'n favoriete plek afhalen en ons grote talent ernaast zetten.

6 september 2014 om 19:02

Niemand speelt perfect.

Sergio Ramos is de beste verdediger ter wereld maar hij kwam na een aantal fouten ook onder vuur te liggen. Kompany kent ook zijn slippertjes. Thiago Silva speelde een slecht WK. Hummels zag er een aantal keren ook niet best uit.

Ik voorspel dat Veltman in de absolute top gaat spelen binnen 5-7 jaar.

Als jij je in die competitie nog staande kan houden dan ben je wel heel apart bezig als je je geld nu niet met voetballen verdient....
je overschat de eredivisie schromelijk als je denkt dat een de Vrij, Veltman of
BMI beter is door hun ervaring daar.... Buiten dat; Van Dijk was in zijn laatste jaar in Nederland al de beste cv. Grof schandaal of geblunder dat hij al die tijd genegeerd is.

6 september 2014 om 16:57

Dat komt omdat er eerst bij de tradionele top 3 gekeken wordt, dan buitenlandse topcompetities en dan komt de rest. Ik snap ook niet dat Douglas en van Dijk nooit kansen hebben gekregen. Waren altijd beter dan anderen.

Laat van dijk dan maar spelen, Veltman komt alles tekort voor een topverdediger.

Waarom in godsnaam toch altijd Lens? Wat heeft hij ooit gebracht?

Kan iemand mij vertellen waarom Vlaar en van Dijk niet de centrale duo vormen centraal achterin?

6 september 2014 om 21:34

Vlaar heeft afgezegt geblesseerd geloof ik. En van dijk wordt door iedereen onderschat. Heb hem een aantal keer zien spelen, verdedigend sterk ook power. Rustig aan de bal en zelfs scorend vermogen. Hoop echt dat hij een keer een kans krijgt. Slechter dan indi kan die het toch niet doen.

Een beetje cru voor Bmi, meteen afgerekend worden op één wedstrijd die toch al niet lekker liep. Als Veltman het dan moet worden... jammer. Ben altijd al benieuwd hoe Van Dijk en Douglas het zouden doen in Oranje. Ik snap ook niet waarom Hiddink meteen het systeem van Louis, dat zo goed werkte, moet veranderen. 3-5-2 werkte prima. En als je dan toch 4-3-3 speelt, moet je Robben en Depay op de flanken zetten met Huntelaar in de spits. Van Persie is een spits die mee moet voetballen en niet de hele tijd op ballen moet gaan zitten wachten, Huntelaar kan dit wel.

Mag BMI wel spelen na zijn rode kaart? Lijkt me dat een rode kaart in een vriendschappelijke wedstrijd gewoon een schorsing voor een volgende vriendschappelijke wedstrijd oplevert. Of speelt dat hier niet?

Kuyt? Neeeeee aub niet. Wat een drama is dat op rechtsbuiten. Speelt elke bal terug of lijd balverlies, kan het niveau aanvallend al zeker niet meer aan. Waarom uberhaupt kuyt als he depay en narsingh hebt. Beide sneller, dreigender en beter.

Verder veltman voor bmi is niet echt een verbetering, vind ze beide vrij matig. Ik zou van dijk een kans geven. Je hebt power achterin nodig, nu staan er steeds 4 watjes, geen 1 die er in durft te klappen.

Blind is ook niet goed op lb, liever pieters.
Ook zou ik sneijder er uit halen die helaas over zijn top is. Maakte een belangrijke goal tegen mexicoaar brengt verder totaal het niveau van 2010 niet meer.

Ik zou het liefst zo spelen helaas door blessures en ziekte kan het niet maar voor de toekomst:

Tevens zie ik ook wel iets in de 4 2 3 1 opstelling die v marwijk hanteerde. Dan met nigel en strootman als blok voor de verdediging, strootman ook als loper. Robben v persie en depay er voor. Huntelaar in de spits als killer en afmaker.

Waarom ik v persie uit de spits haal? Omdat hij toch overal loopt behalve in de spits. Laat huntelaar daar maar staan. V persie kan op 10 lopen waar die wilt, ballen opeisen, schieten van afstand, aansluiten in de spits enz enz

Zoet
Janmaat
De vrij
Vlaar / dijk
Pieters
De jong
V persie
Strootman
Robben
Huntelaar
Depay

Dit is het beste team! Hier weet je 100% zeker mee!

Terror Jaap
Depay
Badr Hari
Rinus
Hertog Jan
Okazaki
Sjaak Polak
Bruins
Astrid Joost
De Leeuw
Ali B en C

Ehm.. Waarom Veltman en geen van Dijk, vindt ik persoonlijk toch gewoon een betere verdediger.. en fysiek een stuk beter

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren