Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Manchester City doorbreekt grens van 100 miljoen euro voor Grealish’

Laatste update:

Manchester City geeft niet op in de strijd om Jack Grealish. The Athletic pakt vrijdag uit met het verhaal dat de regerend landskampioen een bod van omgerekend 117 miljoen euro heeft neergelegd voor de middenvelder bij Aston Villa. De leiding van the Citizens hoopt dat dit monsterbod voldoende is om de Engels international nog deze zomer binnen te halen.

Manager Josep Guardiola is al langer gecharmeerd van Grealish en heeft het bestuur van Manchester City klaarblijkelijk opdracht gegeven om een serieus bod neer te leggen in Birmingham. Mocht de grootmacht slagen in de missie om de 25-jarige middenvelder binnen te halen, dan groeit Grealish automatisch uit tot de duurste aankoop van een Engelse club in de geschiedenis van de Premier League. Het record is nu in handen van Paul Pogba, die in 2016 door Manchester United voor 105 miljoen euro werd overgenomen van Juventus.

Manchester City hoopt binnen enkele dagen zaken te kunnen doen met Villa, dat Grealish maandag na een vakantie ziet terugkeren op het trainingsveld. De ambitieuze club uit Birmingham hoopt de door Manchester City begeerde spelmaker te kunnen verleiden tot een langer verblijf. Volgens Sky Sports gebeurt dat in de vorm van een nieuw en verbeterd contract met een weeksalaris van omgerekend bijna 150.000 euro. Grealish ligt momenteel tot medio 2025 vast bij the Villans.

The Athletic meldt verder dat er om commentaar is gevraagd bij Manchester City, Aston Villa en het management van Grealish. Alle betrokken partijen echter weigeren momenteel om inhoudelijk te reageren op de transferperikelen. Manchester City wordt ook al enige tijd in verband gebracht met Harry Kane, al weigert men om te voldoen aan de vraagprijs van 187 miljoen euro van Tottenham Hotspur. Ondertussen is Grealish door Guardiola aangemerkt als de meest belangrijke transfertarget van deze transferperiode.

Denk jij dat Jack Grealish bij Manchester City past?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Logische aankoop. Hebben op de vleugels alleen maar sterling, torres, bernardo, mahrez en foden. Daar moet zeker iets bij.

30 juli 2021 om 14:20

Om dat te horen van een Chelsea supporter🤣

30 juli 2021 om 14:26

#en

Chelsea koopt toch geen 14 vleugelspelers?!

Wat is er grappig aan?

30 juli 2021 om 14:29

Idd dat noemen ze het roze bril syndroom, alles rondom hun eigen club is goed. Alles wat een ander doet daar gaan we over klagen en zagen.

30 juli 2021 om 14:30

Mss omdat Chelsea te boek staat als koopclub 🤷🏼‍♂️

30 juli 2021 om 14:42

Najah wanneer chelsea de diepte op posities wilt versterken komen er spelers als bakayoko, baba en barkley erbij voor teveel geld. Daar doen we clubs een plezier mee.

30 juli 2021 om 21:06

Nee, die verhuren slechts 40 spelers af en toe...

30 juli 2021 om 14:27

Op de vleugels bij City is weinig diepgang, alleen heb je daar met Grealish dus niks aan. Daar hebben we al genoeg types van lopen, denk overigens dat Grealish ook op het middenveld zal spelen. Bernardo een vleugelaanvaller noemen klopt natuurlijk ook niet.

30 juli 2021 om 14:36

Iedereen die Bernardo heeft zien spelen sinds zijn tijd bij Monaco weet dat hij begon als vleugelaanvaller en daar het grootste deel van zijn carrière ook heeft gespeeld. Dat hij ook op het middenveld kan spelen doet daar natuurlijk niks vanaf. Wat heeft Sterling dan naast diepgang? Dieper kan haast niet.

30 juli 2021 om 14:36

Bernardo, foden en grealish kunnen op de vleugels spelen en op het middenveld dus zo vreemd is dat niet om ze te noemen als opties op de vleugels. Vraag me wel af hoe city gaat spelen als grealish op het middenveld komt aangezien kdb altijd wel speelt met rodri. Lijkt me iets te aanvallend. Maar met pep kan alles.

30 juli 2021 om 15:21

Sterling is de enige met diepgang, dat is mijn punt.

30 juli 2021 om 16:33

Wel vreemd dat ze dan op Sterling na geen enkele buitenspeler met diepgang hebben

30 juli 2021 om 16:58

Daarom hoop ik ook niet dat hij komt. Graelish is overbodig. City hoeft zich alleen te richten op een echt goede spits zoals Kane. En die gaat al duur worden.

117 miljoen voor Grealish
180 miljoen voor Kane

Lekker man

30 juli 2021 om 14:22

En nu eens kijken welke club hiermee de CL gekocht blijkt te hebben.
Psg of ManC.

30 juli 2021 om 14:45

Iedere club koopt spelers, betekent dus dat de winnaar deze altijd heeft gekocht?? Sommige clubs hebben meer te besteden, hun goed recht dit in te zetten.
In die zin zou ik het juist toejuichen dat er een Super League komt, maar dan ook met gemaximeerde budgetten e.d.

30 juli 2021 om 14:26

Hebben ze beide dan al getekend? Want je bent er zo zeker van, je weet het pas als het officieel is want kranten schrijven zoveel.

Deze speler past zeker bij City. Hij kan door zijn flair moeiteloos bij elke topclub mee, maar het is toch onbegrijpelijk dat er in dat geval weer een mega aankoop met dito salaris naar het tweede of derde plan verwezen wordt.

Ik hoop dat City de CL een keer wint, misschien stopt deze waanzin dan. Is er nog een miljard nodig om de wereld te overtuigen dat Pep een goede trainer is?

30 juli 2021 om 14:20

@hawky ik hoop juist dat City de CL niet wint! Waanzin gaat niet stoppen hoor met het winnen van de CL. Komen doelen bij (meerdere keren winnen).

Enige om te veranderen zal met strenge regels moeten komen. Maar dit zal niet echt gebeuren.

30 juli 2021 om 14:42

Het werkt juist averechts als Guardiola steeds blijft falen in de CL. Ik denk dat er ieder jaar minder mensen van overtuigd zijn dat het een toptrainer is.

Is dit wel een aankoop wat City nodig heeft? Te veel zelfde soort spelers gaan zij straks krijgen.

Beter gewoon vol gaan voor Kane. Met een topspits erbij is het team al bijna onverslaanbaar.

30 juli 2021 om 14:29

Totaal niet, ze hebben alleen een spits en linksback nodig (en hierin is spits alsnog top prio). Onnodige aankoop dit, tenzij iemand (mijn voorkeur heeft Bernardo) vertrekt.

Zat er wel aan te komen nu dat Kane wrschl niet haalbaar blijkt te zijn. Beiden zullen ze niet halen, althans dat mag ik hopen want dat is echt te gortig. Overigens zie ik Grealish niet als nodig bij City, ze hebben genoeg keuze, zelfs als Bernardo weg zou gaan.

30 juli 2021 om 14:28

Ik neem aan dat Arsenal nu geen kans meer heeft bij Grealish? Die naam ging daar ook rond toch......?

30 juli 2021 om 14:32

Dat denk ik idd ook, maar wij zijn al even geleden doorgeschakeld naar Maddison. Ik denk dat het afhangt van of Ode beschikbaar komt. Dan zullen ze die halen voor 20-25 minder dan dat ze voor Maddison af moeten tikken als je de bedragen moet geloven die rondgaan.

30 juli 2021 om 14:35

Toch denk ik dat Maddison een betere optie zal zijn dan Odegaard of Aouar. Mag hopen dat Arsenal ook nog een rechtsback haalt, want Bellerin functioneert in balbezit niet zo sterk.

30 juli 2021 om 15:00

Bellerin is in gesprek met Inter, lijkt rond te komen. Ik denk dat we met Chambers op rb het nieuwe seizoen in gaan. Niet mijn eerste keuze, maar als we dan in ieder geval nog 2 middenvelders voor de basis erbij halen hoor je mij niet klagen. Ben wel benieuwd hoe ze het voor zich zien, aangezien ESR rugnummer 10 gekregen heeft en dus als starter gezien wordt lijkt me. Bruno Guimaraes wordt nu genoemd nadat Locatelli niet gelukt is, dat zou een heerlijke aankoop zijn. Ik denk ook niet dat Aouar nog gaat komen, zijn broer verknalt het voor hem met zijn eisen voor een zak geld voor hem zelf.

30 juli 2021 om 15:37

Waarom zou Maddison naar Arsenal gaan? Hij zit al bij een betere ploeg die elk jaar stabieler wordt. Waarom zou hij voor Conference League gaan spelen met middelmatige spelers om zich heen?

30 juli 2021 om 15:38

Wie is Bruno Guimaraes?

30 juli 2021 om 15:54

Gooner4, CM van Lyon.

30 juli 2021 om 16:13

Zeg je hetzelfde als Leicester volgend jaar lager eindigt en Arsenal weer in de top 4? Denk het niet, want uiteindelijk is Arsenal nog steeds een grotere club. Wanneer Arsenal structureel buiten de top 10 eindigt kunnen we praten, maar 1 kampioenschap maakt geen topclub. Schei eens uit.

30 juli 2021 om 17:51

@ CocoAfc : ik denk dat bij Leicester alles wel beter in elkaar zit. Dat kampioen spelen was toen een totaal onverwachte uitschieter natuurlijk. Maar ze hebben een deel van die spelers verkocht en spelen nu toch nog altijd bij de top. Geen absurde aankopen gedaan. Maar jaar na jaar bouwen. Ze zitten ook met een heel goede infrastructuur. En ik denk dat er nog serieus wat groei mogelijk is.
De plaatjes voor de top 4 worden ( of zijn ) zeer duur. Vorig jaar net nog gemist, maar toch de FA cup gewonnen.

30 juli 2021 om 14:28

Samcro was Arsenal niet in onderhandeling over deze speler? Dacht dat er al contact was geweest.

30 juli 2021 om 14:30

Ja dat zal wel maar toen arsenal afkwam met 50mil zei villa doei hier stopt het gesprek.

30 juli 2021 om 14:33

@mcfc thanks ik had het niet meer gevolgd. Dacht dat bieding wel hoger ws van Arsenal. Rond de 70/80 miljoen?

30 juli 2021 om 14:33

Niet in onderhandeling, ze hadden gepolst of hij beschikbaar was voor een transfer.

30 juli 2021 om 14:45

Is nog te weinig, ik weet van dichtbij villa dat ze pas beginnen aan 100mil€. 1 van mijn beste vrienden is villa fan en die zei dat het 50/50 ging worden. Blijven of naar city. Dus ik hoop dat hij bij villa blijft als city fan.

30 juli 2021 om 15:23

Voor 100 miljoen moeten ze Grealish lekker houden. 100m+ pond voor deze speler is echt absurd. 0 Europese wedstrijden in z’n carrière, startte niet eens voor Engeland (had wel gemoeten). Iedereen doet hier of we het over een bewezen wereldspeler hebben maar zo wordt hij alleen gezien binnen Engeland. De voetbalwereld is echt absurd.. 116 miljoen voor een speler van Villa, waar gaat het heen zeg..

Leuke baller voor een kleine club, maar 100 miljoen voor deze speler lachwekkend, het is nou geen absolute topper. 100 miljoen alsof het niets is voor een middelmaat ongelooflijk..... Media hype rondom Greaisch begrijp ik niet.

30 juli 2021 om 14:23

Grealish middelmaat noemen... Heb je wel eens PL gekeken?

30 juli 2021 om 14:25

Ja leuke speler voor Aston Villa, maar daar blijft het ook bij hou op want het is geen speler van het niveau City, hij wordt gehyped . Gaan wij leuke club speler nou op hemelen?

30 juli 2021 om 14:31

We zullen het vanzelf zien als het doorgaat, ik denk dat hij in een beter elftal alleen maar meer zal presteren.

30 juli 2021 om 16:54

@aqua Barkley is een leuke speler voor Aston Villa. Graelish is klaar voor de PL top. Geweldige speler man

30 juli 2021 om 17:29

Helemaal met Aqua1 eens. Grealish ís een hele goede speler. Punt. Maar is hij 100 miljoen waarde? Écht niet. Clubs in Engeland betalen tientallen miljoenen euro extra puur vanwege hun Engelse nationaliteit.

Echt wat is City toch een kapersclub. Kopen zeker altijd goede spelers hoor, daar niet van. Maar waarom is Grealish nodig? Je hebt Foden die net als hem op dezelfde posities bruikbaar is. Verder staat het middenveld en de vleugels als een huis. Maar nee, weer 120 mil uitgeven. Koop dan een topspits, daar missen ze iemand.

30 juli 2021 om 16:54

Totaal niet nodig. Ik hoor daarom ook niet dat het waar is. City heeft alleen een goede spits nodig.

Walgelijk. Echt walgelijk. Dit is puur een speler weg kopen bij een competitiegenoot omdat je het kan, niet omdat je Grealish nodig hebt.
Man City speelt de laatste jaren mooi voetbal maar als je dit soort dingen ziet dan misgun je het hun bijna.

30 juli 2021 om 14:30

@sankento

"omdat je het kan, niet omdat je Grealish nodig hebt."

Misschien willen zij allemaal van die kleine technische voetballers die in de bal komen en dan onderdling tikken totdat zij de bal over de doellijn heen lopen

Ik zit er als city fan niet op te wachten, en ben het gezaag er altijd over best wel beu. De supps kunnen er geen reet aan doen dat dat geld gespendeerd wordt. Ik had graag een back up voor rodri gewillen omdat fer te oud wordt. Een nieuwe LA mendes van sporting en dan weg met mendy. En ja natuurlijk die spits. Als je dan toch 117 wil betalen voor grealish geef dan gewoon het geld uit aan haaland mits wat op te leggen.

30 juli 2021 om 16:36

Hoe kan je nou niet blij zijn dat er een mogelijkheid is om Graelish in the lijven? Waanzinnige speler dat echt op een hoger podium moet acteren waar hij nog beter zal gaan worden!

30 juli 2021 om 16:55

City heeft een spits ala Kane nodig. Graelish is overbodig en zeker voor dat bedrag

30 juli 2021 om 19:24

Wellicht maar ik zie City ook zonder Kane kampioen worden en als er een mogelijkheid is om Graelish te halen dan moet je dat per direct doen. Prachtige speler.

Ik dacht dat die Engelse clubs het financieel zo lastig hadden dat ze een super league nodig zouden hebben, maar ze geven geld nog steeds als water uit. 100 miljoen voor Sancho, 60 miljoen voor White, 100 miljoen voor Lukaku, over de 100 miljoen voor Grealish of Kane.

30 juli 2021 om 14:47

100mil voor lukaku is wat weinig vrees ik, en hij heeft gezegd geen trek in chelsea. Dus denk als je lukaku wil zal je moeten uitgeven

30 juli 2021 om 15:01

Nee, dat zijn de Spaanse en Italiaanse clubs, in de PL is geld als water.

30 juli 2021 om 17:04

De PL is de reden dat die andere ploegen de superleague willen. Als je ziet hoeveel een stijger uit de PL krijgt.

30 juli 2021 om 17:10

Het gebrek aan geld in de andere leagues is de reden. Ze moeten hun sport beter vermarkten en de inkomsten eerlijker verdelen zodat je niet maar 3 topploegen in de league hebt. Niemand wil de nr 16 en 17 van Spanje tegen elkaar zien spelen, in Engeland kan dat nog leuk zijn om te kijken.

Zou ik een hele, hele, heke rare aankoop vinden. Zo goed vind ik deze jongen niet eens. Op de vleugels ligt niet het grootste probleem van city. Een spits snap ik nog. Dit niet.

Nou nog die 250 miljoen voor Kane en 300 miljoen voor Haaland en Pep zit weer in het zadel voor manager of the year

30 juli 2021 om 16:07

Als je kritiek hebt op Pep is wereld te klein, snap niet dat heilig verklaren van Pep.... Is toch niet zo best als je 3 gelijkwaardige elftallen kan opstellen als enige ploeg die dat kan op de wereld gene CL mee weet te winnen na biljoen investering., je mag er niets over zeggen dat hij na biljoen uit te geven het een beschamend is om met City geen CL te pakken, elke coach was eruit gegooi.. Premier League zou elke coach wel winnen met deze selectie dat is niet zo bijzonder..

30 juli 2021 om 16:48

Psg heeft 180 en 222 mil uitgegeven aan 2 spelers, city nog nooit meer dan 74mil voor kdb. Dus dat gelul trekt op niks en city gaat dat nooit betalen. Dat zijn foefkes voor real zo een loempe bedragen te betalen. Kijk maar bale 100mil en er is meer geklaag over dan wat anders.

30 juli 2021 om 17:36

De kosten van Bale heeft hij jaren geleden al terugverdiend, maar dat terzijde MCFC

In de media werd hij veel besproken maar ik heb alleen tijdens het EK op hem gelet. Eerlijk gezegd heb ik daar niks bijzonders van hem gezien, op wat trage dribbeltjes vanaf de zijlijn na. Hazard, om maar een voorbeeld te geven, was vele malen belangrijker, ongrijpbaarder en leuker om te zien.

Grealish is echt fenomenaal goed. Hij ontwikkeld zich jaar in jaar uit en zijn drive/enthousiasme zijn ongekend. Ook bij Engeland zijn steentje bijgedragen met (voor)assists, toch frappant dat hij daar niet mocht starten. Bij Villa zag je dit jaar ook dat het instortte toen hij een blessure had.

Zou het zonde vinden als hij naar City gaat, daar hebben ze met o.a. De Bruyne, Foden en B. Silva al behendige (aanvallende) middenvelders c.q. buitenspelers.

30 juli 2021 om 17:05

Is hij meer centrale speler. Driehoek De Bruyne, Grealish en Rodri zou knap zijn.

Als City hem effectief koopt zit Kane met gebakken peren.
Enkel City en United konden hem kopen aangezien Levy niet aan buren verkoopt.

Nog een vleugelspeler erbij om vervolgens een belangrijke wedstrijd met een Sterling te spelen die compleet uit vorm is. Met de selectie is niets mis hooguit een extra spits erbij, Pep mag wel is wat kritischer bekeken worden.

Al dat gekoop en gooien met miljoenen moet stoppen.
De Fifa zal een maximaal bedrag voor een speler moeten instellen en een maximaal salaris zodat elke club gelijke kansen heeft om een speler te kopen.

98 van de 100 spelers zijn die grote bedragen niet waard.

Hoe blij moet je als City zijnde nog zijn als je de CL wint? Voor mij is alle glans er wel een beetje af zo mocht het ooit gebeuren.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren