Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Louis van Gaal: ‘Hij heeft niet geleverd. Oranje is geen revalidatiecentrum'

Laatste update:

Louis van Gaal heeft Georginio Wijnaldum niet geselecteerd voor de komende interlandperiode, omdat hij volgens de bondscoach van het Nederlands elftal ‘niet geleverd heeft’. De zeventigjarige keuzeheer laat maandagmiddag op een speciaal belegde persconferentie echter weten dat hij de middenvelder van Paris Saint-Germain nog niet heeft afgeschreven. “Als hij zijn vorm terug heeft, dan selecteer ik hem meteen”, aldus Van Gaal.

De transfer van Liverpool naar PSG heeft voor Wijnaldum niet goed uitgepakt. Het was voor bondscoach Van Gaal reden om de middenvelder links te laten liggen voor de aankomende Nations League-duels tegen België, Wales en Polen. “Georginio heeft niet geleverd”, zo laat Van Gaal op niet mis te verstane wijze weten. “Dan lees ik dat hij minuten heeft gemaakt, maar ik heb al eens gezegd: ik kan niet aan dat principe vasthouden. Het Nederlands elftal heeft spelers te leen van de club. Ik kan dat niet beïnvloeden. Het gaat om vorm.”

“We hebben zes kwalificatieduels gespeeld en hij speelde er vijf.”, vervolgt Van Gaal. “Ik heb hem drie keer gewisseld. Ik vind dat je fit moet zijn bij het Nederlands elftal Het is geen revalidatiecentrum, geen psychotherapeutisch centrum. Ik moet de beste spelers uitnodigen, anders val ik door de mand bij al die andere spelers die wel zijn uitgenodigd topfit zijn en het waarmaken bij hun club. Georginio heeft door al die problemen bij PSG niet de vorm gehaald die hij kan halen. Als dat wel lukt, dan gaat hij gewoon weer spelen onder mij.”

De bondscoach bevestigt dat hij Wijnaldum persoonlijk op de hoogte heeft gebracht van het passeren voor Oranje. “We hebben geen ruzie, je moet gewoon zorgen dat je levert. Ik ben een liefhebber van Georginio. Ik heb via facetime contact met hem gehad, zodat ik hem recht in de ogen kon kijken. Of er begrip was? Nee, dat was er denk ik niet. Ik vind het logisch dat hij boos of teleurgesteld is. Dat zou ieder mens zijn."

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Gewoon een stukje psychologische oorlogsvoering en straks met het WK is die er gewoon bij.

Wat van mij niet hoeft trouwens, zo'n bijzondere speler vind ik het niet en bij het Nederlands Elftal vind ik hem ook niet steevast uitblinen.

30 mei 2022 om 16:38

Wijnaldum is zeker wat mij betreft geen basisspeler voor het WK, daarvoor komt hij echt te kort op dit moment. Maar als wisselspeler is hij toch nog altijd wel een betere optie dan een Guus Til, wat heeft die jongen dan gepresteerd om erbij te zitten? Die kan het niveau al helemaal niet aan natuurlijk.

30 mei 2022 om 19:10

Als die coach van marokko zo zou praten zou iedereen hem aanvallen. Hahahaha legend louis.

30 mei 2022 om 21:09

Hij vind een speler als Til goed voor het teambalans op training en in de kleedkamer.

30 mei 2022 om 16:39

Precies, of hij nou Vincent Janssen, BMI, Ryan Babel, Jetro Willems, Ralf Seuntjens of wie dan ook oproept voor vriendschappelijke wedstrijden, maakt uiteindelijk geen hond uit. Zolang de definitieve WK selectie maar serieus beleid is.

30 mei 2022 om 16:46

Niet helemaal eens. Op het wk zal weer gepraat worden over korte voorbereidingstijd en dergelijke smoesjes als we er vroeg uitliggen. Deze periode moet je dan toch ook gebruiken met de spelers die je wil opstellen.

30 mei 2022 om 16:48

Ik denk dat Ralf Seuntjes de komende periode wel veel belangrijkere zaken aan zijn hoofd heeft dan een selectie voor het Nederlands Elftal.

30 mei 2022 om 17:40

Aan z'n schouder.

30 mei 2022 om 16:52

Wijnaldum is niet goed genoeg meer voor Oranje en met dat 5212 systeem is er geen plek meer voor de beste heer, Koopmeiners - Frenkie moet het centrale blok worden, Wijnaldum mag mee voor de bank.

30 mei 2022 om 16:53

Echt precies hetzelfde als met Sneijder in 2014. De gearriveerde vedette even op scherp zetten, zodat hij weer de leider van het elftal kan zijn als het er echt op aankomt.

30 mei 2022 om 17:16

Psychologie van de koude grond. Wijnaldum is een op en top prof. Die heeft een Van Gaal niet nodig om te weten dat hij goed moet presteren om bij PSG in de basis te komen . En alsof BMI en Vincent Janssen zoveel laten zien. Van Gaal maakt zichzelf volstrekt belachelijk met zijn selectiebeleid. Zelfs onder Frank De Boer zat er nog meer logica achter

30 mei 2022 om 17:39

Op en top prof ? Voor een op en top prof houdt zich anders ook teveel met niet voetbal gerelateerde randzaken bezig zoals dat idiote Blm.
Hij moet zich juist weer meer focussen op voetbal, dat is het dus het probleem.

30 mei 2022 om 17:44

Zo zal iedereen toch wel een hobby hebben? Memphis rapt, Frenkie ondersteunt zijn vriendin met haar modemerk etc. Wat moet Wijnaldum dan doen in zijn vrije tijd? 24 uur per dag de bal gaan staan hooghouden in zijn huiskamer?

30 mei 2022 om 17:58

Japie , een op en top prof ? Die gewoon kon bijtekenen bij Liverpool maar meneer kreeg geen respect , een op en top prof toch in jou ogen ? En bij Liverpool krijgt hij toch ook geen hongerloontje maar meneer ging liever bijna een heel seizoen op de bank zitten voor meer geld , jammer om zo je interland carrière te vergooien.

30 mei 2022 om 18:09

Sloep01 hahaha jezus zeg waar houd je je allemaal mee bezig. Mogen spelers geen transfers meer maken, misschien was hij toe aan een nieuwe uitdaging of gewoon weg toe aan wat anders, als hij dan ook nog een meer centen kan verdienen is dat toch een hele logische keuze. Had bij Liverpool alles gewonnen wat er te winnen valt, dat hij dan vervolgens op de bank komt te zitten bij PSG is het risico wat je neemt als je een nieuwe uitdaging aan gaat. Mogen spelers geen transfers meer maken, bij elke transfer is er maar weer gezeik dat de speler meer gaat verdienen, hij gaat van Liverpool naar PSG en hij gaat nog eens meer verdienen ook, dat is toch gewoon een normale stap die je kunt maken nadat je bij Liverpool alles hebt gewonnen. Hij is niet naar de zandbak gegaan of Amerika, of Newcastle ofzo gewoon van de ene topclub naar de andere, en nog eens meer verdienen ook.

30 mei 2022 om 18:20

Je weet toch van te voren dat je bij psg niet aan spelen gaat toekomen als je ziet wat daar loopt , daarom snap ik dit soort keuzes nooit ,

30 mei 2022 om 18:25

@sloep01 Dus je bent geen prof als je niet heel je carriere bij een club wil blijven zitten en een keer een nieuwe uitdaging wil aangaan? Dan heeft Ajax bv aardig wat spelers in dienst gehad die niet op en top prof waren. Blind is ook geen prof dan omdat hij ooit Ajax verliet voor United

30 mei 2022 om 18:26

Bij Liverpool lopen er op het middenveld juist veel betere spelers dan bij PSG dus de concurrentie bij Liverpool was veel groter. Wie buiten Veratti daar is absolute wereldtop?

30 mei 2022 om 18:46

@Raubaht, dat je iets vind is prima. Maar om iemand te schofferen als je iets niet begrijpt, slaat uiteraard nergens op. Wat wil dan dat hij opkomt voor " white suprimacy" dát zou pas absurd zijn. En VÓÓRDAT je mij ergens van beschuldigd, mijn naam zijn o.a. de initialen van mijn overleden dochter.

30 mei 2022 om 19:08

Waarom speelt hij dan nooit ? En waarom moet het bij jou eigenlijk altijd wereldtop zijn ? Geen enkele ploeg heeft op alle posities wereldtop hoor , maar ik vind het opvallend dat hij nooit speelt .

30 mei 2022 om 19:21

Hij speelt niet omdat er een paar anderen beter presteren momenteel maar als je uit vorm bent wil dat niet meteen zeggen dat je een slechte mentaliteit hebt. Er zijn er wel meer in dit Oranje die bij PSG geen basis zouden staan

30 mei 2022 om 17:17

Ik vind Wijnaldum wel een bijzondere speler. Als hij bij de juiste club terechtkomt van de zomer en zijn vorm hervindt is hij ertoe in staat om in die top wedstrijd tegen Brazilië er 1 in te trappen.

30 mei 2022 om 17:39

Als Oranje geen revalidatiecentrum was geweest dan had Danny Blind nu niet in de technische staf gezeten

30 mei 2022 om 19:43

@raubat Dan heb je geen millimeter verstand van voetbal want Wijnaldum is gewoon een geweldige kilometervreter die ook nog eens de bal naar de juiste kleur paast en positioneel geniaal is. Dankzij hem kunnen creatieve spelers uitblinken zoals Frenkie en Depay.
Ik heb hem bij PSV gehekeld als nr 10 maar dat kwam omdat zijn kwaliteiten daar ook niet lag. Heel mijn gevoel zegt dat Oranje dit jaar de WK kan pakken met de verdediging en middenveld dat er nu staat.

30 mei 2022 om 20:25

Waarschijnlijk hebben wij een andere kijk op het spelletje en de persoon Wijnaldum.
Ik kan hem niet betrappen op iets geweldigs of geniaals.
Bij Liverpool was het een gewaardeerde kracht, ook niet meer dan dat, en bij het Nederlands elftal heb ik hem sowieso nooit bijzonder zien spelen.

31 mei 2022 om 21:06

@Raubaht
Je moet in een elftal maar 3 geniale spelers hebben. De keeper, de verdedigende middenvelder en de spits. De rest moeten gewoon renpaarden zijn en de bal naar de juiste man pasen. That’s it. De team die het meeste rent wint uiteindelijk. Zo ingewikkeld is het allemaal niet.

Ik ben denk ik 1 van de weinigen die dit terecht vindt. In deze vorm voegt Wijnaldum helemaal niks toe aan NL.

30 mei 2022 om 16:45

Vind Wijnaldum al tijden lang niks toevoegen aan Oranje. Alleen toen Koeman trainer was zag je hem samen met Depay uitblinken.

Volledig terecht dat hij er niet bij zit.

30 mei 2022 om 16:49

Daar gaat het niet om, als je dan vervolgens BMI, Guus Til en als kers op de taart Vincent Jansen selecteert maak je je zelf als LVG wel heel ongeloofwaardig.

30 mei 2022 om 16:52

skes14

Terecht is het niet, want hij is niet concequent. Als vorm leidend is waarom wel BMI, Vincent Janssen, Bergwijn, Cilissen, Depay, Klaassen, Lang (was op einde volgens mij ook basisplek kwijt en ss 2022 niet in vorm), Teze en Til.

Meeste zijn geen vaste basisspelers en/of niet in vorm.

30 mei 2022 om 17:09

Vrijwel elke speler die je noemt is, indien fit, een vaste of regelmatige basisspeler. Bergwijn niet, en die levert dan weer wel wanneer hij speelt. Heeft vorige interlandperiodes ook laten zien wat toe te voegen aan het NL elftal. Wijnaldum speelt amper en wanneer hij speelt is het zeer matig, ook bij de interlands.

30 mei 2022 om 19:28

@sket volgens mij zien de meeste az fans bmi liever gaan.

En wat heeft jansen geleverd? Wijnaldum heeft bij psg ongeveer even weinig gescoord maar hij is middenvelder

30 mei 2022 om 19:37

Je hoort mij ook niet zeggen dat deze spelers er terecht bij zitten? Gaat erom dat van Gaal in deze inconsequent wordt genoemd, terwijl Wijnaldum zowel niet speelt als niet in vorm is. Dat geldt voor al die andere spelers niet, daar is het of of. Bovendien zijn deze spelers qua oproep helemaal geen concurrenten van Wijnaldum, misschien op Klaassen na. En ik vind zijn oproep terechter dan ik die van Wijnaldum zou vinden. Al met al het niet oproepen van Wijnaldum wel terecht dus in mijn ogen.

30 mei 2022 om 17:22

Ook in zijn vorm voorheen niet. Wat de reden ook wordt, ik hoop dat van Gaal een goeie vindt voor zichzelf om Gini thuis te laten.

Ik moet de beste speler uitnodigen...
De beste man spreekt zich hier ook aardig tegen als je Vincent Janssen met stalen gezicht wel selecteer.

Dat je Wijnaldem niet selecteer kan ik wel inkomen hoor. Speelt weinig en alternatieven zijn op dit moment niet minder.
Maar dan die Vincent Jansen wel mee nemen man man hoe zet je jezelf voor lul

30 mei 2022 om 16:50

Janssen kan gewoon echt niet. Al 6 jaar niets laten zien. Afgelopen seizoen 3 goals in 30 wedstrijden. In de eredivisie lopen echt al zeker 5 a 10 spitsen die het eerder verdienen. Noem maar bv Linssen buitink kramer stokkers al slaat dat natuurlijk al nergens op. Maar vind Janssen nog minder

30 mei 2022 om 17:06

Je kunt gewoon Brobbey of nog eerder Zirkzee oproepen. Getalenteerde jongens die aan het grote werk kunnen ruiken en de toekomst hebben. Zeker Zirkzee heeft prachtige cijfers gehaald. En als CV kun je Botman nog meenemen.

30 mei 2022 om 16:46

Eens dat Janssen een rare keuze is, maar hij spreekt zich niet tegen. Vincent heeft wel bijna 30 wedstrijden gespeeld dit seizoen. Die is zeker wedstrijdfit.

30 mei 2022 om 16:51

Ik snap de keuze van Janssen ook niet. Maar om te zeggen dat hij zichzelf voor lul zet om één aparte keuze is wel erg gemakkelijk vanuit je zolderkamer. Ik ben vooral benieuwd naar een voorbeeld hoe het beter zou kunnen.

30 mei 2022 om 16:56

Je bent benieuwd hoe het beter kan?
Bekijk de topscoorderslijst van de eredivisie en er zit vast een speler in de top 3 die het een stuk beter heeft gedaan?

30 mei 2022 om 16:57

@johnny lees de zin van van Gaal even terug topfit en waar hebben gem aakt bij hun club.

Het eerste kan best het 2 de verre van.

30 mei 2022 om 17:00

Ik weet dat je tweede gedeelte als reactie op Bliek is gericht, maar ik zou de keuze van Luuk de Jong of Malen dan logischer vinden. Speler niet heel veel maar wel op het 'hoogste' niveau en maken toch geregeld minuten.

30 mei 2022 om 17:03

@bliek, inderdaad. Ik dacht dat je doelde op de fitheid. Over de vorm van Janssen kan ik niks zeggen aangezien ik hem letterlijk nooit zie spelen. De cijfers spreken inderdaad zeker niet in zijn voordeel.

30 mei 2022 om 17:20

Hoe het beter zou kunnen? Een spits selecteren die wel meer dan drie goals weet te maken bijvoorbeeld?

30 mei 2022 om 19:47

Van Wijnaldum weet je zeker dat ie geen meerwaarde heeft op dit moment. Een spits als Van Wolfswinkel ook niet. Janssen misschien… Wat LvG hiermee sowieso bereikt is dat Janssen weer even in de schijnwerpers staat. Wie weet waar dat toe leidt? Een transfer, nieuwe club, hoger niveau bereiken?

30 mei 2022 om 20:36

Misschien moet Van Gaal dan een uitzendbureau voor geflopte voetballers beginnen of makelaar worden en stoppen als bondscoach. Een nationaal elftal hoort te bestaan uit de beste spelers die een land te bieden heeft

Van Gaal prikkelt hem gewoon. Deed hij ook bij Sneijder. Echter vind ik wel dat Gini heel erg uit moet kijken hoor. Heb hem een paar keer aan het werk gezien dit seizoen en bakt er werkelijkwaar helemaal niets van. Kan geen bal opmaat meegeven en wordt aan alle kanten voorbij gelopen. Echt een wonder dat die jongen met zon matige basistechniek bij een club als liverpool een belangrijke speler was. HAd daar nooit weg moeten gaan.

30 mei 2022 om 17:07

Omdat Klopp hem een bepaalde dienende rol gaf die hem lag. Bij PSG ben je gewoon een van de spelers en moet er hyperoffemsief voetbal gespeeld worden.

30 mei 2022 om 18:01

Wijnaldum heeft echt alles behalve een 'matige basistechniek'. Een van de meer balresistente spelers op zijn top. Zeker bij Liverpool was juist geweldig zichtbaar dat zijn basistechniek hartstikke goed is.Neemt niet weg dat ik prima begrijp waarom ie niet is opgeroepen. Speelt niet en speelde echt dra-matisch bij het Nederlands elftal het afgelopen jaar. Maar als je dan moet kiezen tussen... Til en Wijnaldum? Ik zie elke pot van Til en die heeft sinds de vijfde pot van dit seizoen alleen maar verschrikkelijk slecht gespeeld.

30 mei 2022 om 18:20

Wat zeg jij nou weer? Hij kaatst letterlijk alles terug, draait nooit open. KAn ook totaal niet passen. aannames vaak zo slecht dat ie alleen nog maar terug of breed kan. Wat versta jij onder basistechniek dan?

30 mei 2022 om 18:53

@blaugrana11 Je kunt veel van wijnaldum zeggen, maar precies niet de dingen die jij zegt.

Ik volg de Mexicaanse competitie niet, maar volgens een aantal nieuws sites levert Vincent Jansen daar al maanden niet. Waarom hij wel dan volgens de van Gaal logica?

Tja, ik had het passeren van Wijnaldum op zich niet heel gek gevonden als we serieuze alternatieven hadden gehad, maar dat is niet het geval. En de redenatie van vGaal is ook niet helemaal waterdicht als je wel spelers als Bergwijn en Janssen selecteert. Hebben die wel 'geleverd' dan?

30 mei 2022 om 17:09

Die heb je wel. Schouten zit er nu bij en is echt wel een goede speler. Je hebt Gravenberch die weer in vorm kwam en bij PSV loopt Veerman rond, die zich met weinig moeite aanpaste aan niveau Eredivisie top.

30 mei 2022 om 17:34

Wauw, je speelt basis op het middenveld van Ajax of PSV met jeugdspelers of aankopen uit de eredivisie als concurrenten op de bank Of je zit op de bank door spelers als Veratti en Messi. Dat is toch totaal niet met elkaar te vergelijken. Had Wijnaldum voor Ajax gekozen ipv PSG, had hij zonder blessures en schorsingen alle wedstrijden als basisspeler gespeeld.

30 mei 2022 om 17:42

Heeft er weinig mee te maken. Wijnaldum heeft in de speeltijd die hij kreeg ook niets laten zien. Ja, dan liever jongere spelers uit de Eredivisie top die nog kunnen groeien. Dat zijn prima alternatieven voor een 30 jarige die op clubniveau al een seizoen lang slecht presteert en ook in Oranje al tijden geen topwedstrijd meer op de mat heeft gelegd.

30 mei 2022 om 17:45

Schouten, Gravenberch en Veerman zijn in mijn ogen totaal andere type spelers dan Wijnaldum. En we moeten ook niet overdrijven hoe goed die zijn.

30 mei 2022 om 18:01

Schouten die bij Bologna speelt en als 13e is geeindigd wel uitnodigen, maar een Karsdorp wordt thuisgelaten voor alle respect Teze. Teze zou nog geeneens op de bank plaats mogen nemen bij Roma.

Karsdorp was niet denderend in de finale Conf.league, maar Sinisterra en Malacia hebben toch vrij weinig kunnen laten zien in dezelfde finale. Mourinho stelt je toch niet voor niks op?

30 mei 2022 om 18:04

Karsdorp was niet fit, aldus LVG

30 mei 2022 om 18:06

@weef Wijnaldum had onder Koeman een soort aanvallende box to box rol, maar sinds zijn vertrek is ie steeds slechter gaan spelen en blinkt hij niet uit in een rol die een van de door mij genoemde namen of de reeds geselecteerde spelers niet kunnen invullen.

Wel logisch inderdaad. Vooral spelers als Janssen en BMI selecteren Louis.

Hoe kan v Gaal dit zeggen en dan doodleuk Janssen en Indi wel selecteren? Die zijn ook totaal niet in vorm. Hij heeft wel gelijk wat betreft wijnaldum maar die gaat (behalve als die geblesseerd is) 100% mee richting Qatar.

Sorry, maar kan niks serieus nemen als je dan Janssen gaat oproepen.

Ik kan me helemaal vinden in de onderbouwingen van Van Gaal waarom hij bepaalde spelers heeft geselecteerd. Het is veel droeviger gesteld met het niveau van de journalisten. Telkens dezelfde vragen geen originaliteit alleen maar zuigen en zuigen. Momenten oprakelen van 8 jaar geleden. Echt droevig.

Hij moet zelf weten wie hij selecteert hoor, maar deze redenatie slaat nergens op. Vincent Janssen levert al sinds 2016 niet en Wout Weghorst is zelfs te slecht voor de basis van Burnley terwijl Luuk de Jong elke 30 seconde 3 punten verdient met een rake kopbal.

Volkomen terecht dat hij niet geselcteerd is. Heeft vaker verstoppertje gespeeld dan iedereen. Zijn slechte interlands zijn niet op handen te tellen. Hij heeft 1 opleving gehad onder Koeman als 10 met goals. De rest van de keren verstopte hij en als ie wel aan de bal kwam kregen spelers ballen achter zich gespeeld of raakte hij hem kwijt. Zelden gezien dat hij met een bravoure er stond van “ ik speel bij een grote club “. Liet de verantwoordelijkheid liever aan anderen over. Op het EK was hij gruwelijk slecht met als toppunt tegen Tjechie. Ik nodig iedereen uit om die wedstrijd nog eens terug te kijken want dat moet 1 van de slechtste potjes zijn die ooit door een international is gespeeld. Hij werd door letterlijk iedereen afgetroefd in zowel kracht, loopvermogen als voetballend. Het was verschrikkelijk. Liep gewoon te sjokken als een oude vent. Nee ik ben geen fan meer van hem. Vroeger had hij energie en durf in zijn spel. Dat is er helemaal uitgezogen door zijn Engeland tijd. Heb het gevoel dat zijn lichaam op is

Een fitte Wijnaldum moet gewoon spelen. In vorm natuurlijk een klasse beter dan Koopmeiners of Klaassen ,verder dan Gravenbergh of Veerman. Frenkie is op heden de enige die onomstreden imo. Wijnaldum kan prima statistieken overleggen bij oranje, maar lijkt al een periode wat verzadigd en lui.

Het zal allemaal wel, puntje bij paaltje mag ik toch hopen dat Wijnaldum er gewoon bij is. In mijn ogen nog steeds één van de beste en meest ervaren krachten die we kunnen oproepen.

Nog steeds raar dat hij Til dan wel oproept, hij heeft echt niks meer laten zien in 2022. Jammer dat Lvg zo inconsequent is.

De beste spelers uitnodigen werkt het beste op lange termijn lijkt me, zeker op een toernooi.
De Duitsers hebben dat altijd gedaan!
Klose stond reserve bij Lazio en Podolski was in degradatie gevaar bij 1fc Köln. Klose werd topscorer en wereldkampioen..
Draxler en Goosens spelen toch ook niet of nauwelijks, maar worden dus wel gewoon geselecteerd op basis van kwaliteit

Die man maakt zich wederom volstrekt belachelijk, Cilissen speelt al mnd niet en zit er wel bij..
Als zo vaak een nonsens argument, zodat hij zijn eigen idioterie kan verbloemen.
En straks krijgen we weer afbraak voetbal te zien net als in Brazilië. Misschien kan die nog ergens een duiker ala Robben vandaan halen om een ronde verder te komen.

Tuurlijk Louis. Je roept Wijnaldum terecht niet op omdat hij niks toevoegt maar Til, Martins-Indi, en Janssen, neemt hij wel mee. Belachelijk. Allemaal broodvoetballers die er geen reet van kunnen. Zonder het geklungel van Martins-Indi had AZ in de Conference League een ronde verder kunnen zijn. Til bakte er geen reet van tegen Roma en Marseille en Janssen heeft 2 keer gescoord in 28 wedstrijden dit seizoen en dan laat van Gaal Danjuma buiten de boot vallen. Begint Louis seniel te worden?

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren