Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Ik ken Bale en ik denk niet dat hij het gaat maken bij Real Madrid’

Laatste update:
/

Berti Vogts twijfelt openlijk aan de kans van slagen van Gareth Bale bij Real Madrid. De 24-jarige linkervleugelspeler verhuisde deze zomer voor een enorme som geld van Tottenham Hotspur naar de Koninklijke. De verwachtingen daar zijn hooggespannen, maar Vogts betwijfelt of Bale in staat is ze waar te maken. Hij vermoedt dat de Welshman uiteindelijk niet dat kan brengen wat van hem verlangd wordt.

Vogts was nooit trainer of bondscoach van Bale, maar zegt dat hij de flankspeler wel goed kent. “Hij is geen speler die tot de wereldtop behoort”, geeft de keuzeheer van Azerbeidzjan aan in gesprek met Sky Sports. “Ik ken hem en ik ben erg verbaasd door de grootte van de transfersom. Hij moet zichzelf nu gaan bewijzen, maar ik denk niet dat hij het gaat maken bij Real Madrid.”

Vogts heeft wel complimenten in huis voor de transfercoup die Arsenal deed in het slot van de markt. Nadat Bale naar Real Madrid ging, stemde die club in met de aftocht van Kaká naar AC Milan en de verkoop van Mesut Özil aan Arsenal. “En daarmee feliciteer ik Arsène Wenger. Özil is het type speler op wie Arsenal wachtte”, vindt Vogts.

Ik denk dat Gareth Bale...

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Drama. Waar slaat het op. Stelletje misgunners

14 september 2013 om 00:04

Misgunners? Ik gun hem genoeg, lijkt me een hartstikke sympathieke jongen, maar ik denk ook dat hij het niet gaat maken. Gewoon een andere mening dan de jouwe, effe rustig aan hè.

14 september 2013 om 00:20

Ik denk juist dat Bale het wel gaat maken. Hij is een soort speler als Cristiano Ronaldo.
Bale is niet zo goed als hem, maar hij is wel jonger en kan nog veel leren.

Ik begrijp eigenlijk niet zo goed waarom Bale het niet zou maken in Spanje. Hij heeft geweldig gepresteerd met een subtopper in Engeland, waar de verdedigers een stuk beter zijn dan in Spanje. Waarom zou hij dan niet beter kunnen presteren tegen de flut verdedigers in Spanje?

Bale heeft laten zien dat hij een gevaarlijk schot vanuit de heup heeft. Hij is snel, sterk, technisch en heeft een uithoudingsvermogen van een paard.

Hij gaat het maken bij Real Madrid. En dat is mijn mening.

14 september 2013 om 00:33

De reden waarom ik denk dat hij het niet gaat maken is omdat Cristiano Ronaldo op zijn positie speelt. Hij zal veel leren van hem, maar het valt niet te ontkennen dat Bale hoogstwaarschijnlijk nooit een vrije trap of penalty zal nemen. Natuurlijk betekent dat niet alles, maar je kan moeilijk twee talenten in één team plaatsen, laat staan dat ze ook nog is op dezelfde positie spelen. Ik wens hem echt het beste, maar het zal bijna onmogelijk zijn om te slagen bij Real Madrid als de beste speler ter wereld (mijn mening) daar ook speelt.

14 september 2013 om 00:51

Omdat het een heel ander cultuur is dan de Britse. Hij is dat gewend hij heeft daar geleefd. Hij kent de taal niet , hij kent de mensen daar niet en hij heeft een vriend meegenomen. En zoals Johan Derksen eerder riep in Vi dat hij met die vriend veel gaat feesten daar heeft Johan denk ik wel gelijk in. Daarbij noem is 10 Britse voetballers die succesvol waren in Spanje?

14 september 2013 om 01:05

Ik weet niet of je de laatste tijd op hebt zitten letten, maar die vrije trappen van Cristiano lijken anders helemaal nergens meer op. Volgens mij vliegen ze allemaal de tribune in tegenwoordig.

14 september 2013 om 01:21

Volgens mij heeft hij er laatst nog een ingelegd, 2x in een korte tijd..

14 september 2013 om 02:51

En volgens mij de 2 jaar daarvoor 200 vrije trappen gemist....die man is geen vrijetrappenspecialist, hij is een penaltyspecialist.

14 september 2013 om 03:33

Nee! Hij gaat het absoluut niet maken! Weet je waarom? Z'n eigen prijskaartje wat om z'n nek hangt gaat m uiteindelijk nekken. Met Ronaldo is t gelukt uiteindelijk maar die is exceptioneel. Bale niet. Bale had je voor max 30 miljoen moeten halen. Mazzellll

14 september 2013 om 09:02

@frank omdat in de bpl slaagt elke ren paard omdat ze heel veel ruimte krijgen in de flanken bij Spanje niet en jij onderschat de Spaanse verdedigers die zijn stuk viezer dan die Engelse

14 september 2013 om 10:53

Wat lul jij nou weer STOMA-OMA. CR7 heeft al 4/5 vrije trappen erin liggen van de 9/10 sinds de eerste oefenduels dit seizoen. Hij heeft nog steeds geen slechte vrije trappen-rate. Vooral als je meetelt dat de helft van de ballen die hij niet raakt schiet, deze wel gewoon heel gevaarlijk zijn (rebound,corner etc)

14 september 2013 om 18:33

en soort speler als ronaldo? hahaha die kerel heeft de techniek niet die ronaldo heeft. alleen de snelheid. vergelijk ze aub niet. verder is bale al 24 en ronaldo liet toen al 10x meer zien dan bale.
hij heeft geweldig gepresteerd bij en suptopper omdat het hele team om hem draaide meer niet.
dat jij vind dat de liga flut verdedigers is onzin elke competitie heeft wel een paar sleche clubs.
hij gaat zeker geen ronaldo worden. ze hadden nog beter 100 mill voor hulk kunnen betalen aangezien die wel prima op links kan spelen.
bale zal nu op de verkeerde plek spelen en t team draait niet meer om hem.
hij gaat als renpaard in dienst spelen van het team en dan weet ik wel zeker dat hij niet aan mooi voetbal toekomt.

14 september 2013 om 01:39

Sowieso gaat bale het niet maken. Die boy mag dromen om in de top te horen. Lekker niks bakken en toch flink verdienen bij real.

14 september 2013 om 08:00

Dit wordt een grotere miskoop dan kaka en torres

14 september 2013 om 08:28

Niet huilie huilie doen hè. Het is maar EEN mening. Je hebt altijd voors en tegens. Als je dat niet trekt .... Tsjaa.... Wat doe je hier?

Gelijk heeft 'ie, Bale is een soort ge-upgrade versie van Di Maria

14 september 2013 om 00:07

Haha Bale is toch een paar klasses beter hoor. Hij gaat het wel maken.

14 september 2013 om 00:07

Totaal niet vergelijkbaar die 2, maar goed.

14 september 2013 om 00:33

Allebei flankspelers. Juist heel goed vergelijkbaar, of begrijp ik je verkeerd?

14 september 2013 om 00:53

Je begrijpt me verkeerd. Ovenwant noemt Bale een ge-upgrade versie van Di Maria. Hoewel ze allebei op de flank spelen, vullen ze die rol heel anders in.

Ik zou Bale eerder een mindere versie van Ronaldo noemen.

14 september 2013 om 00:08

Di Maria heeft een veel betere techniek en is veel beweeglijker. Hij is voetballend vele malen beter dan Bale. Bij Bale draait alles om zijn snelheid en traptechniek.

14 september 2013 om 00:11

Dramaria is niet efficient, Bale wel

14 september 2013 om 00:11

Jij bent echt zo een naprater, bale gaat jou verbazen dit seizoen. Jullie doen alsof Bale echt een houtenklaas is..

14 september 2013 om 00:12

Di Maria is misschien nog wel sneller dan Bale of vergis ik me dan?

14 september 2013 om 00:15

Ik denk dat Bale wel sneller is hoor. Di Maria is gewoon wat beweeglijker, daardoor lijkt hij misschien soms sneller.

14 september 2013 om 00:31

Di Maria is echt verrekte snel, sowieso de snelste uit de selectie. Op de eerste meters ook sneller dan Bale denk ik.

14 september 2013 om 00:53

Jesus Navas , Robben en Messi staat ook vaak als rechtsbuiten

14 september 2013 om 01:07

Haha wanneer heeft Messi voor het laatst als rechtsbuiten gestaan ? Jij kijkt zeker nooit naar barcelona, de laatste keer dat Messi op rechts speelde, speelde Ibra nog bij ons.

14 september 2013 om 00:11

Ja, maar noem jij een betere winger(rm) dan Di Maria? Ik kan er geen 1 opnoemen hoor ...
_

Iedereen zijn mening maar komende tijd zal die op LB spelen ivm met de blessure van Marcelo en Fabio.

14 september 2013 om 00:19

Wat denk je van Arjen Robben?

14 september 2013 om 01:22

Oke, en nu moet je slapen gaan.

14 september 2013 om 07:44

Robben heeft veel meer gepresteerd dan Di Maria. Die man is echt niet beter.

On: Ik hoop dat Bale het gaat maken, hoeft niet uit vrije trappen of penalty's maar gewoon scoren! Heb echt zin om een wedstrijd te zien.

14 september 2013 om 08:17

muller weet niet of hazard rechts speelt anders ook hazard

14 september 2013 om 00:39

Bale is gewoon een mindere versie dan Ronaldo.
Ik snap het bedrag ook niet en vind Bale een overhypte speler.
Weinig Champions league gespeeld en zijn cijfers in de premier zijn nou ook niet echt wauw als bijvoorbeeld Ronaldo had toen die naar Madrid ging.

14 september 2013 om 00:46

22 goals voor Spurs( wat toch echt een mindere club is dan Man U) en daarmee was hij 3e topscorer van de PL. De prijs voor beste speler van de PL in zijn zak, 2 jaar achter elkaar in team of the year. Ik ben vast nog wat vergeten, maar toch een aardig CV als je het mij vraagt. Je kan nog niet oordepen vind ik.

14 september 2013 om 00:46

Oordelen*

14 september 2013 om 00:54

Je kan wel oordelen dat Bale tekort gaat schieten in de technische Spaanse competitie.. Ideaal voor kick en rush maar niet voor een dominerend team

Dat is wel Bale voor Real als die het niet gaat waar maken..

is ook zo , bale is goed maar behoort niet tot de wereldtop en wat ozil betreft is een feit . hij gaat het maken bij arsenal...

Bale is gewoon een betere versie van Boerrigter alleen met een veel beter schot op doel.

14 september 2013 om 00:16

Ik vind Bale geen 100 miljoen waard. Ik vind hem misschien wel de meeste overschatte speler ter wereld. Maar de vergelijking met Boerrigter gaan me dan toch wel heel erg ver...

14 september 2013 om 00:22

Jimmyjameson heeft in zovere gelijk dat het een zelfde type speler is. Geen echte passeer beweging maar door snelheid langs de verdedigers rennen om de bal vervolgens goed erint e schieten/voor te zetten. Bale doet dit natuurlijk op een veel hoger niveau van boerrigter maar het type voetballer is het zelfde.

14 september 2013 om 00:31

Boerrigter dat je die houtenklaas noemt schaam je.. Bale glipt echt door de verdediger heen dat is wat Boerrichter niet eens kan. Lachwekkend om Bale met boerrichter te vergelijken..

14 september 2013 om 08:56

Dan wel boerrigter 300.0

Zal wat zijn als je straks een bankzitter van rond de 100 mil hebt lol

Op welke positie moet ie gaan spelen ? want hij en c ronaldo spelen toch beide op dezelfde plek toch ?

14 september 2013 om 00:16

Bale op rechts, Ronaldo op links, Isco op 10 en Benzema in de spits word het.

14 september 2013 om 00:19

Ronaldo op rechts en Bale op links lijkt mij logischer aangezien Bale een stijve linksbuiten is en Ronaldo op beide posities uit de voeten kan.

14 september 2013 om 00:40

Ja, maar als je er vanuit gaan dat beiden voor een schot kiezen, zijn de posities van Isco niets meer dan logisch. Ronaldo op links, kapt naar rechts en schiet. Andersom geldt hetzelfde voor Bale.

Er komen dan geen voorzetten, maar alsls je zulke spelers hebt met zo een accuraat schot in de benen, kun je je dat veroorloven. Benzema wordt dan als het ware opgeofferd, of hij moet het hebben van de rebound.

14 september 2013 om 00:47

Ja maar heb jij Bale ooit op techniek iemand zien uitkappen en naar binnen gaan voor een schot zoals Ronaldo? Ik niet hoor.

Ik zie m alleen maar op volle snelheid langs mensen heenrennen en dan schieten.

14 september 2013 om 09:04

Is toch raar dat je een speler voor zoveel geld gaat kopen en hem dan op een andere positie dan waar ie groot in is geworden ..?

Het is gewoon overkill wat real madrid pleegt.

14 september 2013 om 12:24

Jimmyjames,

Als je er geen verstand van hebt, reageer dan gewoon niet. Bale heeft dat honderden keren gedaan.

14 september 2013 om 00:18

Bale gaat op 10 spelen, Di Maria op rechts Ronaldo op links Isco naast Modric ....

14 september 2013 om 00:21

Wat jij zegt is helemaal onzin, Isco naast Modric als verdedigende middenvelder?

Isco zal gewoon op 10 gaan spelen en ik denk dat Modric gewoon zijn back up is op 10 dus zelfs hij zal niet verdedigende middenvelder spelen tenzij in noodgevallen.

Bale heeft geen wedstrijd gespeeld en word meteen betiteld dat hij de top niet kan bereiken, wat mij pijn doet is dat hij als bijnaam Renpaard word genoemd, hij heeft geen wedstrijd voor Madrid gespeeld calma down calma mensen..

Ik heb het gevoel dat Bale iedereen ons mij wel gaat verassen...

14 september 2013 om 00:17

Jou moeten ze echt laten nachecken bij de dokter. De hoeveelheid onzin die ik in jou reacties lees is niet normaal.

14 september 2013 om 00:22

Omdat ik mijn mening geef? Mensen noemen hem Renpaard, dat gaat mij aan het hart.. Hij kan zeker uitgroeien tot een wereldtopper..

14 september 2013 om 00:32

Zoek je aandacht ofzo, dat je doet alsof je zelf niet ziet staan dat je in je naam bale renpaard hebt

14 september 2013 om 00:32

Is aan je naam te zien dat t je naar je hart gaat

14 september 2013 om 00:33

Hoe zou jij hem dan noemen? Eigenlijk is het gewoon een compliment om renpaard genoemd te worden, dat zijn snelle en krachtige dieren. Bale is een atleet, maar 101 miljoen is gewoon te veel.

Door die belachelijke transfersom krijg je gewoon bakken kritiek, zeker als je niet in de buurt komt van de gouden bal. Ronaldo was nog te begrijpen, die was fenomenaal en dat 2 seizoenen lang in de PL. Bale heeft ocharme 7 goeie wedstrijden gespeeld.

14 september 2013 om 00:30

Jij bent echt een held.

Als zelfs de trainer van Azerbeidzjan zich ermee gaat bemoeien wordt het hoogtijd dat deze onzindiscussie wordt stopgezet. Laten we nou maar gewoon met zn allen afwachten hoe Bale het het gaat doen.

Maar een mening van een misgunner..

Als die het wel gaat maken is het een super aankoop geweest. Als als. Feit blijft dat de transfersom nergens over gaat. Ik denk dat hij zeker wel een meerwaarde voor hala Madrid is. En in een team met Cr d maria benzema noem maar op, ga je het zeker wel maken , of hij moet de druk niet aankunnen dan wordt het een moelijk verhaal...

Als die het wel gaat maken is het een super aankoop geweest. Als als. Feit blijft dat de transfersom nergens over gaat. Ik denk dat hij zeker wel een meerwaarde voor hala Madrid is. En in een team met Cr d maria benzema noem maar op, ga je het zeker wel maken , of hij moet de druk niet aankunnen dan wordt het een moelijk verhaal...

Ik denk wel dat Bale het gaat maken bij Madrid, maar alleen als ze Ronaldo laten gaan. En aangezien hij de minst dure van de twee is, zou dit wel eens kunnen gebeuren.

Ik vind Bale de meest overbodige aankoop ooit, maar dat wil niet zeggen dat hij het persoonlijk niet goed zal doen. Ik verwacht van hem eigenlijk heel veel, maar ik verwacht ook dat zijn komst veel problemen zal meebrengen voor Madrid.

14 september 2013 om 00:34

Bale gaat jou de mond wel snoeren want jij bent op de Bale topic alleen maar aan het haten, alles wat wit is kraak je af en komt er een soort witte waas voor je oog.

14 september 2013 om 07:12

Als je zou lezen wat ik geschreven heb, dan zou je zo niet reageren. Ik zeg net dat ik veel van Bale verwacht persoonlijk,, maar dat ik ook verwacht dat andere spelers hier gevolgen van zullen voelen.

14 september 2013 om 04:38

@ Teceuc

Ronaldo is ook niet de minst dure van de 2. Ronaldo is gewoon nog altijd de duurste speler. Die kranten hebben niks bewijs dat Bale werkelijk ook 100 M heeft gekost, maar toch blijft men met die 100 M. Zo lang dat er geen tegenbewijs is is Bale volgens RM en andere goede bronnen niet de duurste speler!

14 september 2013 om 07:14

Ja zoals de minister van Engeland zeker? En Marca en AS. Kom zeg, iedereen heeft ondertussen wel door dat hij gewoon de duurste van het pak is en dat Madrid er niet voor wil uitkomen omdat Ronaldo dan gaat huilen.

Bale poort CR7 2 keer op de training: http://youtu.be/q9mgkabnet8

C. Ronaldo heeft de lat zo hoog gelegd dat het haast onmogelijk is om voor Bale te slagen bij Real Madrid. C. Ronaldo koste namelijk 94 mil en loopt 1 op 1. Bale koste 101 mil dus verwacht de fans ongetwijfeld weer zulke statistieken en dat deze spelers beslissend zullen zijn in de Spaanse titelstrijd en de CL.

Bale zal geen gemiddelde krijgen als Ronaldo kwa doelpunten, daar zijn er maar 2 van op deze planeet die dat kunnen. Hopelijk wordt hij niet afgerekend op zijn scorend vermogen aangezien bij Spurs hij de man was en nu bij Madrid is hij een van de velen. Bale moet dan Rechts spelen en hopelijk is hij wel contstanter dan di maria in Spanje, anders was het een aankoop van niks.

Berti! Absolute Gladbacher held! Maar hierin kan ik hem helaas geen gelijk geven. Bale zie ik wel degelijk slagen in DIT Real Madrid.

Iemand enig idee of Bale morgen al tegen Villareal gaat spelen?

14 september 2013 om 01:18

Waarschijnlijk wel. Ik denk dat hij 15-30 min mee gaat doen.

14 september 2013 om 12:42

Denk eerder een helft, hij zei nog dat hij nog niet wist in welke helft hij ging spelen, lijkt me niet dat hij dan na 15/30 min word gewisseld in de eerste helft. Hoop dat Jese mag spelen vanavond..

14 september 2013 om 01:20

Volgens Angelotti wel.

14 september 2013 om 10:53

Ja, heeft Ancelotti gezegd op de persconferentie. Illaramendi speelt basis.

Nou mensen de eerste rel tussen Bale en Ronaldo is binnen.

Bale poort tijdens de training op onbeschaamde wijze de grote vedette van Madrid, Cristiano Ronaldo. Ronaldo is not amused in het filmpje zoals je kunt zien;

http://www.youtube.com/watch?v=5tftsqpn88o

14 september 2013 om 02:01

De eerste rel?

Ik weet niet waar jij een rel zag.. In dat filmpje zijn alle speler gewoon aan het lachen en aan het doen.. Bale tikt de bal door de benen van Ronaldo.. Alle andere spelers die eromheen stonden maken meteen een beetje sensatie.. Dat is ook meer dan normaal..

Ronaldo geeft aan dat het wel "close" was van in de zin dat hij die bal had kunnen pakken.. En daar heeft hij wel gelijk in.. dat tikje van Bale had ook zomaar tegen het been van Ronaldo aan kunnen komen..

Maar goed zoals ik al zei wat daar gebeurd komt nog niet eens in de buurt van de R van Rel..

Overigens denk ik dat Ronaldo wel vaker werd "gepoort".. Dit is echt niet de eerste keer en zal ook niet de laatste keer zijn..

14 september 2013 om 04:51

@ Jimmyjameson

Ach rot toch op man. Er is helemaal niets binnen! Hoe zielig kan je dan zijn of zo! Vooral geen onnodige dingen komen zoeken om je natte dromen waar te maken. Er is helemaal geen rel tussen Bale en Ronaldo. Ha ha man. Ga anders je pap op eten want de f*cks die Ronaldo en Bale om al die haat geven lijken mij wel bijzonder klein.

Ik zie het al voor mij wanneer als Bale of Ronaldo eens geen pas naar elkaar geven. "oh nee Ronaldo en Bale haten elkaar". Wat een gedoe

14 september 2013 om 05:11

Hahaha wat een gefrustreerd lulletje ben jij.

Laat me raden, je bent zo gefrustreerd omdat die domme club van je een belachelijk bedrag uitgeeft voor een ge upgrade versie van Boerrigter? En omdat ze vervolgens hun beste speler Ozil zomaar wegdoen?

Niet zo gefrustreerd kleine pikkie je wordt niet betaald door Real ofzo je bent maar een zielige fan neem het allemaal niet zo serieus stumperdje.

Ik betwijfel het ook dat Bale het gaat maken zolang Ronaldo op zijn positie speelt. Als Ronaldo volgend seizoen vertrekt naar Manu dan zou ik nog zeggen oké, zijn contract was dan een jaar minder en Tottenham zou niet zoveel meer kunnen vragen, de juiste waarde volgens mij is ergens tussen 40 en 55 miljoen.
Wel zou het nuttig zijn mocht Bale op de rechterflank kunnen spelen maar volgens mij komt hij daar niet tot zijn recht, heb hem daar ook nog nooit zien spelen. Als je Ronaldo links plaatst en Bale rechts zou kunnen plaatsen in een Classico dan heb je gewoonweg één van de snelste counters op de flanken en met een trage Piqué en Puyol/mascherano bij Barça in de verdediging lijkt me dit wel een gevaar. Bale vind ik veel completer dan Di Maria. Maar eerst zien of ze alletwee op de flanken geplaatst gaan worden, ik zie Ronaldo niet op de rechterkant willen spelen om zo Bale op links te laten spelen. En Bale als CAM zetten vind ik niet beter in vergelijking met Ozïl of Isco.

Offtopic: Bale is hooguit 50 miljoen waard, maar Neymar is dat ook hooguit waard.
Barca heeft ook teveel betaald voor 1 jarig contract, 57 miljoen en daar kan nog geld bijkomen als het klopt van die 16 miljoen dan kost Neymar in totaal ongeveer 75 miljoen. Doordat hij 1 jaar contract had zou Barça eigenlijk een bod van ongeveer zijn waarde moeten brengen, 10 miljoen seizoen vooraf en 30 miljoen deze zomer was goed geweest (met eventueel bonus enkel voor Santos als Barça grote prijs pakt). De salaris voor Bale kan ik zeker niet begrijpen. En Neymar zijn salaris is oké als hij zich bewijst maar die extra bonus als Barça een grote prijs pakt is dan ook weer zwaar overdreven.

Tja... de een heeft vertrouwen in Bale de ander niet.. Zo is dat nou eenmaal en al helemaal als men bekijkt wat voor een bedrag is betaald.. Het maakt dan ook helemaal niets uit of hij nu al wel minuten voor Real heeft gemaakt of niet..

Het is aan Bale om zich te bewijzen en de mensen die momenteel niet in hem geloven de mond te snoeren..

Persoonlijk denk ik ook dat hij het moeilijk gaat krijgen.. De hele wereld weet dat er een enorm geld bedrag voor hem is betaald.. En met zo'n prijskaart moet je gewoon presteren.. Zodra het even tegen zit zal hij echt de hele wereld over zich heen krijgen.. Hij zal hard aangepakt worden door de media en het zal hun ook niet veel uitmaken of hij nu niet helemaal fit was/is.. of wat dan ook..

En dan is het de vraag of hij dat mentaal aan kan.. Dat zal echt een grote rol spelen in het slagen of falen..

Het is dat hij nu voor Real speelt.. en ik Real alle mogelijke succes gun.. Dus ik hoop dat hij gaat vlammen.. Maar persoonlijk blijf ik erbij dat het gewoon een overschatte speler is waar Real never nooit zo veel voor hard mogen betalen..

hij heeft gelijk iederen doet net of het n ronaldo of n messie is kom op man

Het is Real Madrid waar we over spreken. Elke speler die aankomt in Madrid heeft een grotere kans om te falen dan het waar te maken. Dat is niet alleen nu omdat Bale een duur kaartje heeft. Hij zal de eerste maanden het zeer moeilijk hebben.

Stop met te wenen over dat prijskaartje zou ik zeggen. Het is nu allemaal gebeurt en het word tijd dat we terug over de kwaliteiten van Bale praten zoals men het vorig jaar deed. Bende zielige mee lopers. En zo goed zal hij Bale wel niet goed kennen. Als je iemand goed kent dan wens je die persoon gewoon geluk en zeg je niet dat hij of zij zal falen. Zelfs Pique wenste Bale een goed verblijf in Madrid.

Grappig dat men Vorig jaar hier nog letterlijk en figuurlijk aan Bale zijn ballen lag te likken. Volgens velen zat hij al op het niveau van Ronaldo en Messi. Nu dat hij dan naar zijn droom club vertrokken is hij ineens niks meer waard. Oké ja het is een duur prijsje. Maar als Bale niet slaagt in Madrid is het omdat hij het niveau niet aankon. Maar niet omdat zijn prijskaartje duur was. Kaka had ook een duur prijskaartje. Maar dat hij mislukte in Madrid had niets te maken met zijn prijskaartje.

Bale zijn talent zal nu niet ineens vermindert zijn omdat hij een dure speler is. Of hij nu 50 m of 100 miljoen koste. zijn talent zal wel het zelfde blijven. Maar of zijn talent groot genoeg is om te slagen in Madrid? Tja dat zullen we aan het eind van het jaar wel zien e! Het zal allemaal maar pijnlijk aankomen als Bale zijn naam kan waar maken aan al die haters die nu wat liggen te haten op Bale.

En Özil speelt nu toch voor Arsenal dacht ik? Waarom dan altijd Özil erbij halen.

Ook weer zo'n typische uitspraak van een rasduitser. Er moet een duitser weg bij Real Madrid, zijn vervanger Bale is dan zogenaamd niks en gaat het niet halen. Maar de Duitser die weg moet en naar Arsenal gaat, dat is wel een fantastische aankoop voor Arsenal. Hoezo propaganda voor de de Duisters !!! Ik hoop dat Bale het wel gaat redden. Het lijkt me een sympathieke gozer. Die Ozil is een leuke speler, maar wanneer hij zou zeggen ik woon samen met Albert Verlinden of Gordon, dan zou ik er niet raar van op kijken.

Mensen zeggen dat het een miskoop is omdat hij Ronaldo beter is maar hij kan ook gwn CAM spelen. Speelde hij bij de Spurs ook soms,.

Met dit bedrag kan Bale alleen maar mislukken.

Het zou namelijk betekenen dat Bale beter moet gaan presteren dan Ronaldo gedaan heeft tot nu toe. Dat is onmogelijk, want Ronaldo is op vrijwel alle fronten een stuk beter dan Bale. Hij is meer in balans, heeft een betere techniek en veel meer scorend vermogen.

Bale is echter wel degelijk een goede speler die voor Real Madrid een goede speler kan zijn, maar als gezegd niet van het niveau Ronaldo.

14 september 2013 om 12:44

Hij hoeft alleen maar uit te blinken in de Champions League om zijn prijskaartje waar te maken. Als we die winnen, hoor je er niemand meer over.

Ancelotti heeft eigenlijk ook geen excuus meer om hem niet te winnen. In een al geweldige selectie pompte hij nog eens enorm veel geld in.

Bale CAM is redelijk maar dan heel jammer dat je zijn sterkste wapen ontneemt.. Centaal op het middenveld kan je moeilijk als een renpaard gaan lopen...

Ik denk dat het aanvalsspel van Real niet om aan te zien wordt. Heel het seizoen alleen maar naar Nederland-Estland zitten te kijken. Alles gaat daar in een trechter lopen. Iedereen trekt naar binnen met nul ruimte en dan wordt er van afstand geschoten. Benzema gaat sowieso verzuipen en dan moet die kleine Isco de kar gaan trekken. We zullen zien.

Hopelijk gaat Bale het redden maar ik vind zelf dat hij gewoon niet genoeg techniek heeft

Bale is jong, we zullen zien hoe hij het maakt in een andere ploeg!

Kuck* Kuch* Volgens mij heeft Bale net de 1-1 gescoord

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren