Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Feyenoord onderhandelt over Kramer: 'Gaat voor tien miljoen'

Laatste update:

Michiel Kramer was al in de Verenigde Arabische Emiraten, maar zijn transfer naar Baniyas SC viel op het laatste moment in het water. Feyenoord heeft zich inmiddels officieel gemeld bij ADO Den Haag, terwijl Celtic de aanvaller ook zou volgen. Algemeen directeur Jan Willem Wigt van ADO Den Haag is echter niet van plan om Kramer te laten gaan.

/

“Hij gaat niet weg”, zegt de sportbestuurder tegen Omroep West. “De belangstelling is niet dusdanig concreet dat wij een transfer zien aankomen.” Wigt wijst op de start van de Eredivisie: de competitie staat op het punt van beginnen en ADO Den Haag wil kunnen beschikken over een spits. Toch houdt Wigt een slag om de arm.

“Voor tien miljoen euro laten we hem natuurlijk gaan, maar dat is niet aan de orde”, aldus Wigt. Voetbal International meldt vrijdag dat Feyenoord zich officieel heeft gemeld bij ADO voor Kramer. De onderhandelingen zouden inmiddels opgestart zijn.

Michiel Kramer zou een ideale spits voor Feyenoord zijn

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Dhr. Wigt vergeet alleen dat Kramer zijn contract niet wil verlengen als zijn club Feyenoord interesse toont. Het is dus voor ADO cashen of volgend seizoen transfervrij laten gaan. Dat wordt dus cashen.

31 juli 2015 om 12:59

als ze maar niet te Vrede er bij betrekken. dan vind ik alles prima

31 juli 2015 om 13:36

En Manu?

31 juli 2015 om 15:20

Het zijn allebei luie spitsen die op de goeie plek staan en scoren. Kramer kan meer bereiken maar is laks. Dus ADO zal daar niet op achteruit gaan.

31 juli 2015 om 15:39

Van Manu kun je nou niet echt zeggen dat -ie lui is. Ik vind z'n rendement echt onder de maat voor een spits van Feyenoord, maar dat ligt niet aan z'n inzet.

31 juli 2015 om 19:34

Het gaat denk ik over Te Vrede en Kramer.

31 juli 2015 om 19:36

Vraag me af of Feyenoord dan volgend seizoen nog interesse zou hebben in Kramer...?
Hij wordt ook al wat ouder en zo geweldig is hij nou ook niet om er een jaar op te wachten....

Leuk voor een club als ADO maar ik denk dat hij voor de absolute top te kort komt.

31 juli 2015 om 13:47

Dat moet Feyenoord wel streven. Voor Nederlandse begrippen absolute top. Europees zal bijna niemand het redden, maar goed wie wel? Ik denk niet dat hij goed genoeg is voor niveau top 3 eredivisie. Eerder een mooie subtopper en dat is ook niet verkeerd!

31 juli 2015 om 14:35

Klopt.

Kramer scoorde veel omdat hij als spits van Ado vaker ruimte kreeg in de omschakeling en counters.

Als spits bij Ajax, PSV en Feyenoord speel je 9 van de 10 keer op de helft van de tegenstander.
Dat houdt dus ook in dat de tegenstander veel meer mensen achter de bal heeft en hij dus veel minder ruimte krijgt.

Je moet hem dus beoordelen op z'n capaciteiten in de kleine ruimte en die zijn niet voldoende voor de top. Afgezien dan van zn goal tegen Willem 2 afgelopen jaar want die was subliem maar niet iets wat hij wekelijks laat zien

31 juli 2015 om 15:09

Ja maar welke speler die dat wel laat zien is haalbaar voor Feyenoord...

Ik zou hem ook niet halen, tenzij ze 1 miljoen plus Te Vrede betalen.

31 juli 2015 om 15:25

Heb je gelijk in maar bij Feyenoord zal hij veel vaker in en rondom de 16 meter van de tegenstander zijn. Met zijn kop kwaliteiten zou dat een enorm wapen kunnen worden. Karsdorp heeft bijvoorbeeld al laten zien over een geweldig voorzet te beschikken.

31 juli 2015 om 18:29

@rbn dat is het enig wapen van Kramer met de kop scoren.
En in andere reacties lees ik dat Kramer voor de top drie,
niet goed zou zijn meer in de middenmoot . @chappie21 zegt,
je moet hem dus beoordelen op z'n capaciteiten in de kleine
ruimte en die zijn niet voldoende voor de top.

31 juli 2015 om 19:39

Ik snap je niet, maar het zal wel.

De ideale spits? Nee. Beter dan te vrede en Kazim? Ja. Als Feyenoord haalt zal die zeker zijn doelpunten maken. Maar meevoetballen kan die niet, hij heeft ook een slechte techniek.

31 juli 2015 om 12:50

Nou dat slechte techniek zou ik niet te snel zeggen. Zeker voor zo n lange speler is dat zeer behoorlijk. Zaten een paar mooie technische goals bij vorige seizoen

31 juli 2015 om 12:58

Jij begrijpt het. Het is juist een spits die technischer en sneller is dan je denkt. De helft van zijn goals waren van zeer grote technische kwaliteiten 2,5 miljoen vind ik een faire prijs. En moet je hem zijn transfer gunnen.

31 juli 2015 om 13:05

@ado den haag,

Waarom zou Feyenoord 2,5 miljoen betalen als hij 2 weken terug voor 1,5 miljoen mondeling was verkocht?

31 juli 2015 om 13:16

Juist!! En niet hoger

31 juli 2015 om 13:17

Hij was toen tussen de 1,5 en 2 miljoen verkocht. Was het persoonlijk niet eens met dat bedrag maar denk dat ze hem ook die miljoenen daar gunden. Nu zijn we een paar wek verder en de competitie staat voor de deur over een week. Ca 5 ton meer is dan niet heel gek.

Ik vind 2,5 een reeële prijs. Zeker ook omdat hij dan kan gaan spelen voor zijn droomclub. ADO zal m vast wel weer voor minder laten gaan, tot mijn teleurstelling..

31 juli 2015 om 13:18

Wek is weken

31 juli 2015 om 15:58

Omdat ook Celtic geïnteresseerd is. Feyenoord had eerder moeten handelen. Niet slim van van Geel.

31 juli 2015 om 12:56

Ik ben een beetje bang dat hij, wanneer hij bij Feyenoord komt te spelen, dusdanig wordt opgefokt door het Legioen dat hij hele gekke dingen gaat doen. Vooral tegen Ajax, ik kan me zijn alleboog nog goed herinneren. Desalnietemin verwacht ik dat hij er wel 10-15 zal maken.

31 juli 2015 om 13:15

Dat gevoel heb ik dus ook. Blij dat ik niet de enige ben. Vind zulke spelers wel mooi, maar benadelen soms je club..

31 juli 2015 om 13:25

Kazim is ook geen spits, misbruikt door Rutten. Hij had totaal geen idee hoe die vrij moest lopen als een spits.

31 juli 2015 om 13:40

Beter dan Te Vrede kan ik nog wel inzien, echter ben ik van mening dat Kazim meer waarde heeft met betrekking tot het totaal plaatje. Kazim is niet de beste afmaker maar kan wel extra agressie genereren en de bal voorin goed vasthouden totdat de rest inschuift en zie ik Kramer dit niet doen. In de spits moet gewoon dhr Kuijt staan en mochten we toch overgaan tot een koop van een spits hoop ik dat ze bewezen betaalbare scorende meevoetballende spits halen. Loopt er in Argentinië of iets dergelijks geen talent rond waar de topclubs zich nog niet aan willen branden tot beter bewezen is.

31 juli 2015 om 14:20

Ja wat Feijenoord heeft niet al genoeg agressie op het veld. Agressie op het niveau van een straatvechtertje moet je niet willen hebben als club!

31 juli 2015 om 16:46

Haha! Techniek is juist een van zijn sterkste punten! Jij hebt echt geen verstand van voetbal. Kijk anders zijn goal tegen Willem 2 even terug op Youtube. 1 en al techniek.

Kansloos beleid, zonder scouting zo'n momentenvoetballer halen. Voegt helemaal niks toe, zonde van Achabar ook. Hoop dat hij dan maar verhuurd wordt

31 juli 2015 om 12:57

Kansloze reactie zonder erbij na te denken. Kramer is een aanspeelpunt door de lucht en heeft een neusje voor de goal. Hij is ook redelijk snel voor zijn lengte. Het zou een geweldige aanvulling zijn als alternatief op ons geweldig eentonige formatie. Kramer als stormram erin, kan het tenminste wat worden.

31 juli 2015 om 13:27

@martyn7
Ik denk toch wel dat Silg een punt heeft. Hoe kan het zijn dat je een week voor het begin van de competitie nog een spits moet halen? Die heeft dus je hele voorbereiding gemist. Ik vind ook dat dat lijkt op een gebrek aan scouting. Eerst is hij niet goed genoeg en nu ineens wel?

31 juli 2015 om 13:34

Ieder zijn mening Martyn7!

Je gaat toch geen 2,5 miljoen betalen voor een stormram?
Ik mis bij Feyenoord het echte topclub/sport mentaliteit. De competitie begint bijna en alle spelers die met Feyenoord worden gebracht zijn naar mijn mening geen echte versterkingen, op Vejinovic na.
Tuurlijk moet je spelers een kans geven..
Maar ik vind het ook erg zonde van Achahbar, dat is precies zo'n speler die geen echte kans heeft gekregen. Die jongen schiet alle ballen tussen de palen, heeft overzicht, inzicht een goeie trap en een berg techniek waar je u tegen zegt. Daarbij is het een kind van de club.

Kramer gaat, mocht Feyenoord hem kopen wat ik absoluut niet hoop het veel moeilijk moeilijker krijgen dan bij Ado. De druk de manier van spelen en de verdedigende tegenstand die je bij een club als Feyenoord meer tegen je heb dan bij Ado.

Ik wacht af ben benieuwd waar we staan na de transfer periode..

31 juli 2015 om 13:52

Martin hij heeft hier wel degelijk een punt. Feyenoord komt eigenlijk om in de spitsen maar hebben nog steeds niet de spits gevonden die ze echt nodig hebben. Als Kramer komt haal je naar mijn idee niet iemand die beter is dan bijv. Te vrede of achabar laat staan Kuit.

31 juli 2015 om 13:59

@renoldi:

Hoe kom jij aan 2,5 miljoen?

Dat zal Feyenoord inderdaad niet gaan betalen, denk ik.

31 juli 2015 om 14:02

Ja deze jongen staat er ook niet altijd in bij nota bene ado.
Zujn neusje voor de goal valt ook wel mee anders zouden er wel meer clubs zijn voor die prijs.
Persoonlijk vind ik dit paniek aankoop.
Eerst willen ze hem niet nu dat de comp bijna begint en dus duurder is wel. Goed bezig martin van geel

31 juli 2015 om 14:12

Martyn, ik vind jouw reactie dan weer kansloos. Mooi man. Als je denkt dat Kramer een aanspeelpunt is kijk je nooit verder dan zondag 19u. Hij kan totaal niet meevoetballen en de wedstrijden gingen vrijwel altijd grotendeels langs hem heen, daarom werd hij ook gepasseerd en meermaals vroegtijdig gewisseld door Fraser.

31 juli 2015 om 14:24

Ik hoef ook niet verder te kijken dan 19.00, omdat ik vaak de wedstrijden volg in de middag. Dat houdt in dat iedere wedstrijd die uitgezonden wordt, ik graag kijk via Fox Sports. Daar zie ik ook een Ado Den Haag voetballen, waarin Kramer een hoofdrol speelde. Fräser en Kramer hebben een haat-liefdeverhouding. Maar ik denk dat als Kramer goed wordt begeleid en onder de duim wordt gehouden, zoals later in het seizoen dat hij een onbetwiste nummer één kandidaat voor de spits is. Kramer is enorm belangrijk geweest voor Ado Den Haag. Als je er zoveel hebt gescoord en zovaak bent gepasseerd en vroegtijdig naar de kant bent gehaald, kan je dus wel wat

31 juli 2015 om 15:00

Een spits die goed kan meevoetballen en er 17 in een seizoen inschiet lijkt me sowieso niet echt haalbaar. Zoals je begin vorig seizoen zag scoort zelfs Te Vrede al aardig wat doelpunten en die is in mijn ogen qua positionering en voetballend vermogen toch wel een stuk minder dan Kramer. Kramer moet er bij Feyenoord zeker 15 kunnen maken en ik denk niet dat we nu iemand in de selectie hebben die dit ook kan.

Wat een ongelofelijk slechte titel...

Als je 3 a 4 miljoen krijgt mag je in je handjes knijpen. Zeker als je Te Vrede ervoor terug krijgt.

31 juli 2015 om 12:46

3 a 4 mil + Te Vrede vind ik anders veel te veel.

31 juli 2015 om 12:51

Dat is ook veel te veel voor deze nare voetballer. Echter kan Te Vrede zich bewijzen in lager geplaatst team en kan hij zijn gelijk gaan halen.

Met Kramer en Kazim heeft Feyenoord meteen twee van de naarste voetballers uit de Eredivisie in een linie lopen. Ik denk dat deze twee het kaartenrecord voor spitsen verbreken.

31 juli 2015 om 12:50

Te Vrede plus 3 a 4 miljoen zou echt wanbeleid zijn. Ik zou max 1.5 mill voor hem neerleggen. Willen ze Te Vrede erbij? Dan zouden ze nog minder krijgen.

Ik ben niet zo megatief als de meeste over Kramer. Denk dat hij gewoon een goede spits voor Feyenoord is. Iedereen die zeurt dat we geen shperspits met hem krijgen: wie had je dan gewild? Voor Feyenoord is dit op het moment de beste optie. En kom niet aan met Achahbar. Dat vind ik pas echt een spits wat niet bij Feyenoord past.

31 juli 2015 om 12:52

Waarom past Achahbar niet bij Feyenoord?

31 juli 2015 om 13:00

Waarop baseer jij dat Achabar niet bij Feyenoord past?? Was heel de jeugd het talent van varkenoord, heeft afgelopen seizoen laten zien dat hij een echte kans verdient maarja praat vi maar na. Overigens mag kramer er ook wel bij van mij als te vrede exit gaat

31 juli 2015 om 13:08

Ik denk dat 1,5 miljoen gaat worden hij is 2 weken geleden voor diezelfde prijs al mondeling verkocht aan een die zandbakploeg.
Met tevreden erbij misschien een miljoen misschien zelfs minder.

1 augustus 2015 om 11:21

@rbn_

Ik vind dat je als Feyenoord zijnde een fatsoenlijke spits moet kunnen opstellen, die echt het verschil kan maken. Achahbar speelt altijd leuk mee, maar heeft diverse minpunten. Slechte eerste aanname, speelt met zijn rug naar het doel, wil de bal vaak in de voeten hebben, overzicht is minimaal en hij gaat altijd pas kijken na zijn eerste 2 balcontacten. Dat is imo niet wat Feyenoord in de spits moet willen hebben.

@ funk010

Waarom komen er hier altijd van die mensen die meteen zeggen ''praat VI maar na'' als je negatief bent over een speler? Manmanman...

31 juli 2015 om 12:53

Als hij voor 3 a 4 miljoen wordt gehaald, dan ga ik persoonlijk voor het hek van de kuip staan, zet ik hem in de auto, rij gelijk weer terug naar Forepark met het bonnetje erbij met het verzoek om het geld terug te storten

31 juli 2015 om 13:24

Ik help je mee.

31 juli 2015 om 13:03

3 a 4 mln? Feyenoord is Real niet, schei eens uit! Voor 1.5 mln mag ADO de handjes dichtknijpen, krijgen Te Vrede er gratis bij!

31 juli 2015 om 13:24

Ik doelde erop dat Ado blij moet zijn als ze dat ervoor krijgen. Ik zie het Feyenoord er ook niet voor uitgeven.
Welke spits zou verder goed zijn voor Feyenoord? Hadden ze het maar geprobeerd met Janssen. Komt nota bene uit de eigen jeugd opleiding.

31 juli 2015 om 13:32

Geen enkele club gaat dat betalen, helemaal niet met nog maar 1 jaar contract. Daarbij kan ADO het geld wel gebruiken, die Chinees komt nou niet echt door met euro's.

Tsja zo'n bericht is natuurlijk niet erg geloofwaardig als je Kramer in principe al voor 1,5 miljoen had verkocht aan die club uit het Midden-Oosten....

31 juli 2015 om 12:54

Misschien komen ze met die standaard dooddoener dat ze de concurrentie niet sterker willen maken (iets waar zelfs clubs op plek achttien al mee komen aanzetten).

31 juli 2015 om 13:14

Ook de club op no 1 is voor de no 18 concurrentie. Net zoals de Jumbo concurrentie is voor de buurtsuper of bakker. Dat het andersom niet zo is maakt voor die no 18 niet zoveel uit.

31 juli 2015 om 13:17

ADO Den Haag heeft het recht te vragen wat het wil en het is aan Feyenoord om daar wel of niet mee akkoord te gaan.

Met Kazim en Kuijt heb je het voorin toch al prima op orde; Kramer voor de basis of als stand in dan?
Dan zou Kazim links, Kuijt rechts en Kramer in het midden ook kunnen?

En waar laat je de talentvolle buitenspelers dan?

31 juli 2015 om 12:57

Goede en dure Cv's en spits halen/gehaald. Boëtius uiteindelijk verkopen. Alles wijst bij mij op een 3-5-2 formatie.

31 juli 2015 om 13:05

Ja bijvoorbeeld. In een 3-5-2 kan je veel variëren en afwisselen. Zie hieronder mijn reactie in een ander artikel.

Ik hoop echt dat wij in een 3-5-2 formatie gaan spelen. Met deze formatie kan je lekker variëren in een aanvallende manier van spelen of wat meer verdedigend. Tevens lijkt me 3-5-2 ideaal omdat wij daar de perfecte spelers ervoor hebben. Gio gaf onlangs al aan dat Karsdorp over een geweldige drive beschikt. Hij kan net als Janmaat onder Koeman de hele rechterflank belopen. Zo benut je de kwaliteiten van Karsdorp optimaal en zijn mindere kwaliteiten worden gedekt door Van Beek. Met een 3 mans verdediging is dat mogelijk.

Tegen de meeste ploegen zou ik zo spelen. Achahbar in de basis. Mochten wij achter komen dan zouden wij altijd Kramer in kunnen brengen voor bijv. El Ahmadi. Toornstra en Achahbar gaan dan automatisch een linie naar achteren.

Ander voorbeeld is om met Kramer te beginnen en Achahbar in te brengen (voor bijv. Toornstra) als duel opengebroken moet worden. Hij beschikt over creativiteit en scorend vermogen. Hij is enorm slim en aandacht van de tegenstanders zal wel bij de lange en sterke jongens liggen (kramer en Kuyt).

Tegen de wat betere tegenstanders zou je Woudenberg als linksback kunnen gebruiken die net als Karsdorp over een geweldige drive beschikt. Hij is verdedigend wat sterker dan Bilal. Bilal of Manu zou je dan weer voor Achahbar kunnen gebruiken die in een uitwedstrijd tegen een goede tegenstander minder waardevol is omdat je zo'n type speler juist moet gebruiken in en rondom de 16 meter.

Gio kan hierdoor lekker schuiven terwijl kwaliteit niet minder wordt (was voorgaande jaren wel het geval).

Vermeer
v Beek
Botteghin
Kongolo
Karsdorp
El Ahmadi
Vejinovic
Bilal
Toornstra
Kuyt
Achahbar
31 juli 2015 om 13:19

Ziet er niet eens verkeerd uit zo. Vraag me alleen wel af hoe je tegen ploegen met 3 spitsen speelt, je gaat niet alles 1 op 1 spelen. El Ahmadi terug laten zakken zou dan nog een optie zijn.

31 juli 2015 om 15:00

Want we gaan onze 5 backs op de bank zetten? (woudenberg, Nelom, Karsdorp, Wilkshere, Lopes Cabral).

Al zou je Karsdorp naar het middenveld kunnen schuiven. De andere 4 zijn waarschijnlijk toch niet goed genoeg al heb ik in Woudenberg nog wel een beetje vertrouwen.

kwaliteit type kramer met een aflopend contract is na mijn mening niet meer dan 1.5 miljoen waard. te Vrede plus 1.1 zou een eerlijke en verstandige ruil zijn.

31 juli 2015 om 13:57

pff denk is na..ook al zouden ze dat bedrag wel hebben dan gaan ze dat natuurlijk nooit betalen, geen club gaat dat er voor neer leggen want dat is hij simpel weg niet waard. max 2 miljoen en zelfs dat is nog aan de hoge kant voor iemand die met alle respect bij ado speelt en nog maar een 1 jarig contract heeft.

Een verbetering ten opzichte van de huidige spitsen, maar nog steeds niet Feyenoord waardig. Domme aankoop dus en vooral onnodig. Haal dan in één keer een goede...

31 juli 2015 om 13:17

Ik vind het niet eens zo'n verbetering ten opzichte van de huidige spitsen. Ja, hij is beter dan Te Vrede en Kazim. Achabar is een compleet ander type en daar speel je dus ook een ander soort voetbal mee, niet te vergelijken dus. Ik ben er van overtuigd dat Kuyt ook die 15-20 goals maakt in de eredivisie net als Kramer, dus waar gaan we er dan precies op vooruit?

31 juli 2015 om 13:32

Kuyt is geen spits voor een 4-3-3 systeem en Kramer wel. Kazim verliest veel duels en Te Vrede maakt alleen overtredingen. Achahbar is het beste als hij uit de spits speelt. Dan moet je wel een nummer 10 hebben die er over heen gaat voor de voorzet zoals Immers.

Je hebt een goede spits nodig die in de zestien meter de juiste keuzes kan maken.

1,5 miljoen plus Te Vrede mogen ze hebben, alles daarboven een verkwisting van het transferbudget. Zoveel beter dan het huidige spitsentrio dat we hebben is hij niet naar mijn mening. Als je dan de portemonnee trekt, moet je gewoon een spits proberen te halen die beduidend beter is dan de huidige keuze. Ik begrijp overigens volledig dat ADO hem niet voor dat bedrag wil laten gaan, maar dat betekent nog niet dat Feyenoord dan maar meer moet gaan bieden. Heb dan liever dat ze het helemaal laten lopen.

Mooi dat hij blijft! Maar ik denk wel dat hij misschien volgend jaar gratis de deur uitgaat.

Waarom Kramer omruilen voor te Vrede? Beide zijn absoluut niet van het niveau wat Feyenoord zou moeten nastreven. Beide zijn dezelfde type spelers en beide niet goed genoeg.
Als je Kramer haalt kan je net zo goed met te Vrede doorgaan, lood om oud ijzer.

Weet iemand meer over het scoutingsapparaat van Feyenoord? Hoezo kijken ze niet wat verder dan een leuk spitsje van Ado. Sowieso komen er maar vrij weinig buitenlanders naar Rotterdam.

31 juli 2015 om 13:18

Het scoutings apparaat bij Feyenoord wordt nauwelijks gebruikt.

Dat betekent dat of de scouts heel slecht zijn en geen goede spelers opleveren of dat de Technisch directeur te eigenwijs is en liever mensen haalt die hij zelf gezien heeft. Het zal een beetje van beide zijn vermoed ik.

Jammer voor Feyenoord dat die Ciftci naar Celtic is gegaan. Denk dat hij niet alleen betaalbaar en haalbaar was, maar kwalitatief ook mee kan en misschien iets extra's kon brengen. Is ook nog jong, dus zou je in de toekomst nog voor een leuk bedrag hebben verkocht.

31 juli 2015 om 13:11

Denk dat ze beiden wel haalbaar waren qua prijs. Alleen zou Ciftci de overstap wel hebben gemaakt, aangezien hij bekend is met het Nederlandse voetbal en hij weet hoe groot de club hier is. Boyata was denk ik niet te paaien voor een transfer. Die komt van City. Denk dat hij dan naar club wilde die Europees voetbal speelt.

Als ik lees dat Ciftci iets meer dan 2 miljoen heeft gekost voor Celtic, dan is het wel een gemiste kans voor Feyenoord. Denk dat hij kwalitatief wel beter is dan Kramer en nog veel potentie heeft. Kramer zit al tegen zijn top.

Ado heeft gelijk.

Als Feyenoord Te Vrede echt in de ruildeal wil betrekken zou ik als ik Ado was ook tien miljoen betaald willen worden om hem over te nemen.

Mijn hemel van geel stop met het halen van middelmaat als v/d heijen en one season wonders als Kramer en Botthegin! Geen van deze spelers voegen iets toe. Triest dat we gelijk een vracht aan middelmaat halen nu we een pasr centen hebben blijkbaar leren ze het nooit...

31 juli 2015 om 13:09

Wie had je dan willen zien?

van der Heijden en Botteghin zijn beter dan we in tijden hebben gekocht.

31 juli 2015 om 13:24

Nou ik had liever van aken van Heerenveen aangezien hij ook op linksback kan spelen. En botteghin is een speler net als v/d heijden die waarschijnlijk niet meer beter gaat worden. Dus we investeren spelers waar einig tot geen groeimarge in zitten en over een paar jaar rond de dertig zijn dus krijg je er nooit de hoofdprijs voor.

31 juli 2015 om 13:28

Wie ik dan had willen zien? Bijvoorbeeld Zapata van Napoli. Een echte spits met een actie en die kan scoren.

Hij is nu uitgeleend aan Udinese met een optie tot koop.

31 juli 2015 om 13:33

Och, Zapata.

De speler, net als Bas Dost, die werkelijk nooit was gekomen.

Een echte spits met een actie die echt kan scoren. Hij is zelfs zó goed dat Napoli hem verhuurd met een optie tot koop. Zó goed, dat hij nu bij Europese topclub Udinese speelt.

En hij was bovendien veel te duur.

ja. dat was het 100 zeker helemaal geworden. Not.

Bovendien schijnen jullie niet te willen inzien dat we nu voor de breedte aan het kopen zijn. Wat bepaald niet onbelangrijk is. Roepen dat spelers "waarschijnlijk" niet meer beter worden, is zinloos. Dat dachten we van Pelle ook.

Gewoon afwachten, in plaats van vooraf conclusies trekken. We zullen zien.

31 juli 2015 om 16:36

klopt we moeten stoppen met dromen.
Wij als supporters moeten begrijpen dat we geen toppers meer gaan halen.
Nieuw stadion komt over 10 jaar misschien.
Tot dan moeten we gewoon ons best doen om ieder jaar bij de top 3 te eindigen.
Er zit gewoon niet meer in.
Bosvelt ,v Wonderen dat waren ook gokjes maar wel voor Feyenoord toppers.
Soms moet je een gokje wagen en ja dat er missers tussen zitten ja dat heeft iedere club.
Je kan niet alleen 6 spelers van 20 of jonger halen daar bereik je ook niks mee.
Ik hoop wel dat Boetius bijtekent. Maar dat v Geel middelmaat haalt ja dat zal wel.
Ik vind dat hij het tot nu toe gewoon goed doet deze zomer.
Maar ik ben benieuwd naar jou mening ,omdat jij me wel iemand lijkt die realistisch is.

Leuk om 1 op 1 te ruilen met te Vrede, maar meer ook niet. Ik zie liever Achahbar een keer een echte kans krijgen. Die ruïneer je nu gewoon en waarvoor? Een 35-jarige man en 2 gasten die er niks van kunnen (te vrede en kazim)! Eeuwig zonde, want Achahbar heeft enorm veel klasse!

31 juli 2015 om 13:30

Dit vind ik echt onzin. Waarom beginnen veel mensen nog over zijn periode bij Bielefeld? Dat is alweer 2 jaar geleden. En ook al werd hij daar teruggezet, dat is alleen maar goed voor hem geweest. Hij begon zich toen te realiseren dat ie het alleen op talent niet red en dat hij kei hard moet knokken.

Vorig seizoen knokte hij zich van 4e spits (kazim, Te Vrede, Manu) naar eerste spits. Hij was in de minuten die hij mocht spelen levensgevaarlijk en scoorde bijna altijd.

Gio gaf na de wedstrijden tegen Heerenveen in de play-offs aan dat Achahbar misschien wel de beste spits is in zijn selectie.

31 juli 2015 om 13:30

Wat heeft ADO Den Haag aan 1 op 1 ruilen met Te vrede? ADO kan beter dan Kramer houden, want Kramer is veel meer waard dan Te Vrede.

31 juli 2015 om 13:37

Alleen Kramer heeft een 1-jarig contract en is een jaartje of 5 ouder. Te Vrede heeft potentie om beter dan Kramer te worden.

31 juli 2015 om 13:48

Te vrede heeft net zoals Kramer ook nog maar 1 jarig contract. Kramer is nog geeneens 3 jaar ouder dan Te Vrede en geen 5 jaar. Kramer heeft zeker nog met zijn 26 jaar ook de potentie om beter te worden.

31 juli 2015 om 13:54

Ik bedoelde eigenlijk dat ADO Kramer kan behouden maar dan loopt hij volgend jaar transfervrij de deur uit. Nu kunnen jullie nog een miljoen cashen en krijgen gelijk een goede vervanger.

Met het halen van Te Vrede hebben jullie een spits die weer langdurig onder contract zal staan en elk jaar beter zal worden. Over een jaartje of 3-4 kunnen jullie hem waarschijnlijk weer voor een zak geld verkopen.

liever van wofswinkel huren of kopen en vilehna in de deal betrekken . mocht kazim weggaan dan zou ik pas kramer halen en tevens tevrede in de deal betrekken

31 juli 2015 om 13:17

Van Wolfswinkel dacht ik ook aan voor Feyenoord, huren met optie tot koop of alleen huren, maar mij werd gister verteld dat Feyenoord ervan af ziet omdat hij te duur was. Weet niet of dat klopt, maar zou wel een betere keuze zijn dan Kramer als het wel kan.

31 juli 2015 om 13:50

Helaas is K3 waardeloos en viel het ook vrij snel uit elkaar. Dan maar met de nostalgische bril op aan K2 denken, is niet voor niets (op één na) letterlijk de wereldtop!

Nee Feyenoord. Alsjeblieft, doe het niet. Al zou die gratis zijn dan is die op het moment nog overbodig.

Leuk dat die jongen Feyenoord supporter is maar hij is gewoon niet goed genoeg. Niet aantoonbaar beter dan Kuyt bijvoorbeeld. Laten we alsjeblieft aanvallend gaan spelen met 2 echte vleugelspelers met een actie (dus niet Kuyt, Kazim of Achabar) maar Bilal, Manu, Boëtius of Sleegers.

Als dit de spelers zijn waar Feyenoord voor gaat dan blijft het altijd 2e viool spelen..

31 juli 2015 om 14:12

Ik snap dat ook niet. Je kunt er nu al donder op zeggen dat ze achter zowel Ajax als PSV gaan eindigen. En of je Kramer wel of niet hebt maakt niet uit.

Ben toch bang dat dit zo'n typische eendagsvlieg is geweest. Zo eentje die 1 topseizoen draait in zijn carriere en elke bal binnenschoot, en daarna helemaal nooit meer wat heeft laten zien. Type Vlemminck.

Voor zowel ADO als Feyenoord en beide spelers zou het een prima deal zijn om Te Vrede te ruilen met Kramer. Feyenoord zal dan nog wel een ton of 5/6 neer moeten leggen. Feyenoord de gewenste spits binnen, ADO een waardige vervanger (als je naar de statistieken van Te Vrede bij Feyenoord kijkt) en ook nog een leuk geld bedrag binnen.

31 juli 2015 om 14:11

Dit gaat richting een redelijke deal.
Maar ik zou nog iets minder erbij bieden.

Ik heb die Kramer ook niet hoog zitten als spits; blijft een houten Klaas die toevallig zijn lengte meeheeft. Zou me hogelijk verbazen als hij dit seizoen weer zo trefzeker is, waar dan ook.

by the way: zie dat Kramer stiekem toch fan van Ajax is anders zet je toch niet heel groot in het engels Jordaan op je arm...

Ik zou voor Michael de Leeuw gaan. Veel effectiever. Heeft bijna de helft minder kansen nodig gehad dan Kramer om t zelfde aantal goals te maken.

ik hoop op een 5-3-2 formatie, met backs die de heel flanken gaan bestrijden. Op links heb je dan nog wel een goede linksback nodig. 3cv's zouden dan kongolo - van beek - botthegin worden. Verdedigend gezien is dit gewoon een topdefensie. middenveld heb je el ahmadi of vilhena als cvm met daarvoor Vejinovic en toornstra, Hun hebben allebei een lekker schot en vejinovic heeft ook een lekkere pass. je speelt dan dus met de punt naar achter (kon ik niet aangeven in opstelling). )voorin zou ik gaan voor Boetius en Achahbar. Hun kunnen elkaar geweldig vinden, dit hebben ze in de jeugd maar ok in het 1e bewezen. Kuyt zou dan op de bank belanden en Kramer is niet nodig. Kuyt, Kazim en Manu als back-ups is meer dan genoeg.

vermeer
Van Beek
Botthegin
Kongolo
Karsdorp
El ahmadi
toornstra
Aankoop
Vejinovic
Achahbar
Boetius
31 juli 2015 om 14:03

heb je de oefenwedstrijden gezien? Kuyt is geen schim mer van wie hij was. Heel jammer, maar hoop echt dat hij nog veel meer gaat laten zien

31 juli 2015 om 14:13

Heb je het team Feyenoord gezien?
Kuyt komt er wel, maar je kan het niet alleen hem de blame geven, dat het nog niet loopt.

Hij is nog geen miljoen waard man. Stijve hark en totaal geen uitstraling. Gehypte speler, vindt zichzelf ook fantastisch.

10 miljoen haha

Dat is meer dan Wang voor Ado betaald heeft...

En Feyenoord gaat door waar ze goed in zijn, middelmaat kopen. Dit betekent dus ook dat Kuyt rechtsbuiten gaat spelen. Daar waar ik dacht met Vejinovic dat Feyenoord eindelijk spelers op de kaart had die creatief en voetballend vermogen habben, gaan ze daarna gewoon weer verder om middelmatige spelers te kopen. De club blijft met dit soort spelers een subtopper. We hebben dalijk dus een voorhoede bestaande uit: immers, kuyt, kramer en kazim. En dan vinden de supporters het aan het eind van het seizoen weer gek dat we 4e of 5e zijn geworden. Echt een beleid om van te huilen.

31 juli 2015 om 15:59

Dat is en beetje een slecht punt van Van Geel. Heeft bij Ajax hetzelfde gedaan. Bij Feyenoord begon hij natuurlijk geweldig zonder budget maar er wat geld is haalt hij alleen maar bekende en matige spelers voor teveel geld. Vejinovic is wel een prachtvoetballer maar ik vraag me af of hij het goed gaat doen bij Feyenoord. Mijn inziens zou je daar een echte werker voor de verdediging willen zien. Gudelj had een betere aankoop geweest. Vejinovic zou juist weer beter El Ahmadi kunnen vervangen dan Clasie. Nu heb je twee nagenoeg dezelfde spelers naast elkaar staan.

Zo'n Kramer heeft het een seizoen leuk gedaan, maar de kans dat hij het niet redt bij Feyenoord is volgens mij redelijk groot. Je schiet er zo weinig mee op.
Ik begrijp dat Feyenoord niet tot het uiterste kan gaan (zowel in transfersom als salaris), maar waarom houden ze het geld niet gewoon op zak? Als er over een half jaar of een jaar dan een potentiële topper (voor Nederlandse begrippen) langskomt dan kun je dan ook iets verder gaan.

Wat moet je ermee, hebben blijkbaar wat geld gaan ze Kramer halen...?????????

Het lijkt me voor Kramer ook niet ideaal om nu nog over te stappen naar Feyenoord. Er is meerdere keren aangegeven dat er geen interesse is, omdat hij niet zou voldoen aan de eisen die ze stellen voor de nieuwe spits.

Daarnaast zegt het ook genoeg dat zelfs een team, met alle respect, als Brentford hem als niet goed genoeg bestempelen. Zij hanteren daar het Moneyball systeem wat de komende jaren een enorme invloed gaat krijgen op het transferbeleid binnen voetbal. Statistieken bewijzen nou eenmaal hoe goed iemand zijn/haar talent benut. In het geval Kramer was het afgelopen seizoen meer geluk dan wijsheid.

Hopelijk haalt Feyenoord Kramer dus niet en gebruiken ze het beschikbare budget voor een spits uit bijvoorbeeld Scandinavie, Oost-Europa of een pareltje uit de Segunda B.

31 juli 2015 om 14:43

mischien heb je gelijk maar misschien is het wel een tweede Dirk Kuyt! Dirk kwam ook pas laat op gang.

31 juli 2015 om 15:08

Maar niet pas op zijn 27e. Toen Kuyt 27 was had hij er al 2 á 3 jaar op zitten als speler van Liverpool. Die twee en hun voetbalkwaliteiten zijn op geen enkele wijze met elkaar te vergelijken.

Kramer halen en tevrede als ruilmiddel gebruiken? Anders wellicht Achahbar een jaar verhuren aan Ado.

31 juli 2015 om 15:36

Achabar verhuren, zou niet slim zijn, als Boetius en Vilhena mogen vertrekken, als dat al waar mag zijn.

Kramer lijkt me een goede speler om als pinchhitter te gebruiken en voor een 3e spits is hij prima.

Feyenoord heeft doelpunten nodig.vorig seizoen maar 56... Ik zie het Kuijt als targetman niet alleen doen. Van mij mogen ze de gok wagen, mede vanwege de kopkracht. Kramer is natuurlijk een beter alternatief dan Te Vreede

Ik zit helemaal niet op die afgedankte pauperspelers van feyenoord te wachten 2 tot 2,5 miljoen en direct betalen graag want wij moeten op zoek naar iets anders..

31 juli 2015 om 15:38

Dat gaat Feyenoord nooit betalen.

31 juli 2015 om 15:42

Dat zou kunnen... maar voor een appel en een ei ophalen ho maar. Overigens ben ik blij als we van een speler af zijn die al met zijn kop elders is .... En nogaals jullie afdankertjes zijn wat mij betreft niet welkom genoeg van die figuren gezien.

31 juli 2015 om 15:51

Dat betwijfel ik. Kramer weet dat Feyenoord geïnteresseerd is. Hij gaat daardoor zijn contract nooit verlengen. Omdat hij een 1-jarig contract heeft is het volgend seizoen transfervrij de deur uit of cashen. ADO zal ongetwijfeld voor het tweede kiezen en dat weet Feyenoord ook.

Laat hem maar lekker naar Celtic gaan, die zullen wel normaal betalen. Die rommel van Feyenoord zitten we niet op te wachten. Maar met Feyenoord is het altijd gezeik. Die kopen met de bek. Maar hebben nooit echt knaken op zak.

Feyenoord heeft het nog al hoog in de bol. Mogen blij zijn als ze komend jaar 5e worden.

Wij gaan knallen met onze vriend uit Honduras die ze uit alle hoeken en standen er in zal leggen.
Overigens heeft Chiina Soutern Airlines zich als partner verbonden aan Ado. Dat is een mega grote partij.

Het duurde wat Lang met die Wang, maar de bal gaat nu aardig rollen, we komen zo aardig op Gang. Feyenoord Feyenoord ADO komt er aan!

31 juli 2015 om 16:42

Ja man dat geouwehoer met Immers en dan 800k in termijnen willen betalen echt ik hoop dat de clubleiding dat ook door heeft (overigens de reactie van Wigt en Metgod is de enige juiste) zouden ze het dan toch door hebben nu?

Ik gun Kramer zijn transfer maar wel gelijk laten uitbetalen want wij moeten op zoek naar iets anders!

Ik zou nog even voorzichtig zijn met die spits uit Honduras met alle respect Honduras tjsa...

31 juli 2015 om 17:37

Ja we moeten er geen lease plan van maken en dan betalen in 138 termijnen. Denk dat onze vriend uit Honduras best wel eens mee zou kunnen vallen. Schijnt dat Meppelink daar nog al wat contacten heeft. En laat Kramer maar lekker naar Celtic gaan, kan hij ons geen kwaad meer doen.

Hoe dan ook er komt leven in de brouwerij. Kan me nog zomerse aankopen herinneren als Louis van Schijndel. Maar die heb ik wel mooi vaak live aan het werk gezien. Dat kunnen er toch een hoop me niet navertellen;

Hahahaha 10 miljoen. Ado staat weer even bovenaan en ze maken er meteen gebruik van! Feyenoord heeft met Kuijt, Achahbar, Kazim en Te Vrede genoeg spelers die in de spits kunnen. Van mij mogen Kazim en Te Vrede weg, maar daar zal wel geen bod op gedaan worden.. Zelfs als die 2 weggekocht worden kan je alsnog Manu als spits gebruiken.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren