Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘FC Twente ontvangt bod van zes miljoen plus Nuytinck’

Laatste update:

Tal van clubs stuurden vorige week een delegatie naar Nederland om de verrichtingen van Hakim Ziyech in de streekderby tussen FC Twente en Heracles Almelo te aanschouwen. AC Milan, Leicester City, Swansea City, Celtic, Anderlecht, Borussia Dortmund, Schalke 04, VfB Stuttgart en TSG Hoffenheim gaven acte de présence. Volgens de dinsdageditie van Het Laatste Nieuws is vooral de belangstelling van Anderlecht serieus te noemen.

/

Hoewel FC Twente een vraagprijs van tien miljoen euro hanteert, hoopt Anderlecht voor minder geld zaken te kunnen doen. Het Belgische dagblad schrijft dat de topclub uit Brussel een bedrag van zes miljoen euro in gedachten heeft. Bovendien is men bereid om een speler als wisselgeld te betrekken: Bram Nuytinck, de verdediger die in het verleden voor NEC uitkwam en bij de Brusselaars geen uitzicht op speeltijd meer heeft.

Officieel heet het dat Anderlecht deze winter niets meer gaat halen op de transfermarkt, maar achter de schermen kijkt men volgens diverse media wel degelijk uit naar versterking. “Eén doelwit”, zo kopt het dagblad dinsdag. “De nieuwe Boussoufa”, zo doelt men op voormalig Anderlecht-speler Mbark Boussoufa. Anderlecht ziet in Ziyech de welkome offensieve versterking met branie, zoals Boussoufa dat in het verleden voor paars-wit was.

FC Twente moet 'ja' zeggen tegen zes miljoen euro en Bram Nuytinck

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Hiergaat Ziyech echt niet op in hoor. Hij kan veel beter.

19 januari 2016 om 07:56

ja precies gwn lekker schalke spelen of andere subtop club.

19 januari 2016 om 08:26

Alsof hij een kans maakt bij Schalke. Ga toch spelen. Ik vind Schalke gelijkwaardig aan Arsenal. Bundesliga is voor mij de beste competitie.

19 januari 2016 om 08:27

Schalke gaat echt geen bod doen, die hebben laatst Schöpf overgenomen en huren ook al Belhanda, dan hebben ze nog Meyer, Sane, Geis, Goretzka die alle op het middenveld speeltijd nodig hebben.

Ik denk persoonlijk dat Anderlecht een goede tussenstap is voor Ziyech, Elk jaar gewoon Europees voetbal (dit seizoen europa league, vorig seizoen speelde ze Champions L.) daarbij gaat het niveau in Belgie flink omhoog en kijken er steeds meer buitenlandse competities naar Belgie toe voor talenten en redden Belgische spelers zich op dit moment beter op hoger niveau als Nederlandse spelers die direct vanuit de Eredivisie naar Engeland gaan.

Daarbij is Twente gewoon weggezakt en zal je als speler dus gewoon die tussenstap moeten maken om je meer te laten zien anders nemen ze je gewoon niet serieus in de hogere competities.

Anderlecht is naar mijn idee dus gewoon een goede tussenstap en de club is zeker van het niveau Ajax.

19 januari 2016 om 08:36

Dat jij Schalke gelijk vind aan Arsenal zegt genoeg. De Bundesliga de beste competitie? Bayern top 3 van de wereld ja, verder zou de gehele Bundesliga het verliezen van Arsenal, misschien BVB gelijkwaardig. Maar verder hebben ze echt geen kans.

19 januari 2016 om 08:40

Precies. Spelers die jij noemde zijn ook stukken verder dan Ziyech...schalke is geen kattenpis!

19 januari 2016 om 08:43

BVB heeft een betere selectie dan Arsenal

19 januari 2016 om 08:44

bayer leverkusen,schalke,gladbach,wolfsburg speelde/spelen allemaal champions league voetbal en doen het bij tijden veel beter dan clubs uit premier league. premier league clubs moeten het hebben van thuis duels en dan kick en rush en hopen dat zij de tegenstander overrompelen. daarnaast verliezen clubs als everton, tottenham van subtop italiaanse clubs in europa cup en noem het maar op!

arsenal wint paar keer van bayern die op 30 spelen en doen gelijk stoer.

19 januari 2016 om 08:46

wat een onzin, uit de laatste wedstrijden die Arsenal speelde tegen een Duitse club, om specifiek te zien Schalke en Dortmund staat het qua resultaten wel gelijk aan kracht.

3 winst voor Arsenal, 3 winst voor Duitse clubs en 2 keer gelijk.

Arsenal speelde 6 maal tegen Dortmund in 2014/2015, 2013/2014 en 2011/2012 waarvan 3 winst voor Arsenal en 2 winst voor Dortmund en 1 gelijk spel.

in 2012/2013 speelde men 2 wedstrijden tegen Schalke en dat resulteerde in 1 keer winst voor Schalke en een 2-2 gelijk spel.

19 januari 2016 om 08:56

Als Duitse clubs al een ronde verder zijn dan spelen zij vaak minder dus dat verklaart een aantal verloren potjes!. Daarnaast is Wolfsburg momenteel nummer 7 van Bundesliga...en spelen Champions League en Manchester United bijvoorbeeld niet!

Weet je nog toen Liverpool nummer 2 van Engeland werd en champions league speelde? Hadden totaal niets te zoeken. Terwijl Bayer Leverkusen, niet eens top 5 met pech eruit vloog!

Manchester City doen het pas eindelijk goed...en zij spenderen veel en veel meer geld.

19 januari 2016 om 09:12

Je kennis van ranglijsten en uitslagen in de CL heb je op orde. Dat deze 2 totaal geen verband houden zie je even over het hoofd.

19 januari 2016 om 09:21

Hou toch op man. Arsenal is twee klassen sterker dan Schalke. Ik weet vrij zeker dat Ziyech het bij Schalke goed zou doen. Hij presteert wekelijks top in Nederland.

19 januari 2016 om 09:32

Schalke gelijk aan Arsenal? Kijk jij ooit voetbal?? Lijkt er niet op. Arsenal is van een veel hoger niveau. Verder is Ziyech een topspeler in wording, misschien niet de meest gespierde, maar dat kan ook nog komen.

19 januari 2016 om 09:45

ik speel zelf voetbal op hoog niveau en ja ik kijk weleens voetbal. arsenal doet het jaren matig in matige champions league poules....monaco, olympiakos. clubs die het heldhaftige arsenal al moeilijk maken.

ziyech is een overhyped voetballer die is verheerlijkt bij studio voetbal. kijk zijn statistieken bij twente. 14 goals in 38 wedstrijden. met zulke cijfers ga je het niet redden bij schalke en bundesliga. bij heerenveen 11 goals in 36 wedstrijden.

bas dost bijvoorbeeld heeft in 127 eredivisie wedstrijden 62 keer gescoord. ziyech heeft maar 25 keer gescoord in in maar 74 eredivisie wedstrijden! wat denk je dat een gastje als ziyech te zoeken heeft bij schalke? dost is 196 cm en weegt 85 kilo. en zelfs hij raakt geblesseerd bij het veeleisende wolfsburg. een verkeerde tackle bij een training en ziyech heeft geen poot meer over. zelfs dost is geen vaste waarde.

laat die gastje maar rijpen bij feyenoord of anderlecht. presteer iets meer dan paar mooie eredivisie actietjes en dan pas kijken naar bundesliga.

19 januari 2016 om 09:53

Wat maakt dat nou uit dat je zelf hoog voetbal speelt, net alsof je dan meer er vanaf weet. Die clubs maakten Arsenal het inderdaad moeilijk, maar vergeet je dan ook niet het volle speelschema in de PL in tegenstelling tot de Griekse en Franse competitie.

Je beoordeeld hem op doelpunten terwijl het een nummer 10 is, die staat er dus voornamelijk in om assists te geven en kansen te creëren voor anderen.

Nu doe je het weer, een spits ga je vergelijken met een middenvelder? Dat slaat toch helemaal nergens op? Je rakelt wat dingen op maar geen enkel argument is voldoende. Net alsof je blessures kunt gaan voorspellen, kansloze.

Ziyech speelt al 1,5 jaar als 1 van de beste in de eredivisie en is gewoon klaar om naar een nieuwe omgeving te gaan. Of dat Schalke, Anderlecht of Arsenal moet worden laat ik even in het midden. Ik hoop dat hij zelf de juiste keuze maakt.

19 januari 2016 om 09:54

@dudedudedude

Dit seizoen:

18 Wedstrijden - 11 Doelpunten
18 Wedstrijden - 6 Assists

Vorig Seizoen:

38 Wedstrijden - 15 doelpunten
38 wedstrijden - 13 Assists.

Totaal:
56 Wedstrijden - 26 Doelpunten
56 Wedstrijden - 19 Assists

Ik weet niet hoor, maar dat zijn indrukwekkende statistieken.

19 januari 2016 om 09:55

Want lengte en gewicht zijn bepalend? Messie, Xavi, Iniesta zijn allemaal grote kerels ja. Daarnaast vergelijk je appels met peren? Dost is een diepe spits, Ziyech niet. Voetbal is meer dan doelpunten maken. Passes, assists, bal veroveren. Allemaal statistieken waar Ziyech het veel beter op doet dan Dost.

19 januari 2016 om 09:58

Dost is spits. Ziyech niet?

19 januari 2016 om 10:02

Als aanvallende middenvelder moet je meer scoren om kans te maken bij een zware competitie als de Bundesliga.

Daarnaast is Duitsland een Europees grootmacht met 80 miljoen inwoners. Wedde dat er betere spelers rondlopen dan Ziyech. Zelfs in de jeugd, moet vast wel. Spelers als Sane. Nog jonger en veel beter. Zijn wedstrijd tegen Real Madrid vergeten? Schalke won overigens.

Dus doe aub meer research. Jullie lezen iets en nemen het gelijk aan. Dat zie je vaker op voetbalzone.

Ziyech jonge, ga lekker naar Anderlecht.

19 januari 2016 om 10:04

helaas heeft ziyech de kwaliteiten niet om vergeleken te worden met messi, xavi en iniesta. als je lengte en gewicht tekort komt moet je dat compenseren met voetbalkwaliteiten!

19 januari 2016 om 10:11

Meer scoren? Gast ben jij wel helemaal honderd man? Je antwoord totaal niet op mijn tegenargumenten en gaat vrolijk verder met onzin verspreiden!

Nogmaals, waarom vergelijk je een spits met een aanvallende middenvelder?

En ja het zal best dat er betere spelers rondlopen, niemand beweert hier toch dat hij zich moeiteloos in de basis speelt bij de Duitse topclubs?
Ja we gaan lekker wedden, kinderachtig persoon.

Als jij nou eens met normale argumenten komt dan kan ik je iets serieuzer nemen.
Op dit moment is dat vrij lastig.

19 januari 2016 om 10:22

Ik vergelijk spitsen toch niet met aanvallende middenvelders...? Het was maar een voorbeeld. Eredivisie is een jeugdvoetballers competitie. Waarom zou Schalke hem kopen voor de bank of voor de 'toekomst'? Schalke wilt weer naar de absolute subtop gaan van Europa. Zulke clubs moeten presteren en hebben ambities. Ziyech komt in die plannen niet voor helaas.

19 januari 2016 om 10:28

Je legt statistieken van Dost en van Ziyech naast elkaar, wat is dat dan?

Dat Schalke interesse in hem toonde is logisch, ze hebben een soort samenwerkingsverband met Twente en bovendien hadden ze een versterking op het middenveld nodig. Nu hebben ze zich al versterkt met andere spelers dus is deze interesse overgewaaid.

Volgens mij neem jij VZ iets te serieus door aan te nemen dat ze hem meteen willen aantrekken. Als je een speler bekijkt wilt dat niet zeggen dat je hem ook daadwerkelijk aan gaat trekken.

Die jongen heeft 1 van de beste cijfers van de Eredivisie en is in verhouding best goedkoop, logisch dat clubs daar naar op zoek zijn.

19 januari 2016 om 10:29

@dudedudedude

Noem voor mij eens een aantal nummers 10 in de Bundesliga die het afgelopen anderhalve seizoen ook maar in de buurt komen van 1 op 2 wat betreft goals en daarbij 1 op 3 wat betreft assists.

19 januari 2016 om 10:51

Ziyech gaat het niet redden bij ons. Buiten dat op zijn positie jongere en betere spelers lopen ( meyer en sane ) terwijl ik ziyech ook niet beter vind dan de belhanda van montpellier. Is een van zijn wapens nml de vrije trap nutteloos bij ons. Geis neemt die.

En het verschil tussen Arsenal en Schalke is er zeker. Het wordt alleen gemaakt door een jeugdspeler vn Schalke.

19 januari 2016 om 10:56

Haha laat die dudedudedude maar onzin praten.
Ziyech is een voetballer met een geweldig moyenne, die gaat er wel komen.

19 januari 2016 om 11:12

Als je schalke gelijkwaardig vind aan arsenal heb je er echt geen verstand van

19 januari 2016 om 11:24

Haha meen je dit nou serieus? Alleen door Sane zou Schalke beter zijn dan Arsenal..? Op dit moment is de selectie van Arsenal een stuk beter dan die van Schalke, daar veranderd Sane helemaal niks aan.

19 januari 2016 om 11:58

Jackieboy, hij bedoelt Ozil, een ex-jeugdspeler van Schalke.

19 januari 2016 om 08:06

Rustig aan, nog niks gepresteerd. Vergelijking is ook niet logisch en alleen gebaseerd op afkomst.

19 januari 2016 om 09:14

Vind ik niet. Ik vind ze qua spel ook goed vergelijkbaar. Maar denk ook dat Boussoufa nog wel een tandje beter is/was. Denk dat het voor Twente een prima gelegenheid is om geld te verdienen en de verdediging te versterken. Want dat is hard nodig.

19 januari 2016 om 08:52

Prima begin openingsbod, laat het bieden beginnen

19 januari 2016 om 09:23

slecht openingsbods voor een speler die meer dan 10 miljoen waard is,, zou eerder een openingsbos van rond de 9 miljoen verwachten om het serieus te nemen

19 januari 2016 om 09:22

Hier gaat Twente ook niet op in hij kan is het dubbele waard

19 januari 2016 om 09:22

Haha ik moest ook lachen toen ik dit las.
Gaat echt niet van een slechte competitie naar een NOG slechtere.
Kansloos.
En als ie maar 6 miljoen zou kosten zou Ajax hem ook wel pakken neem ik aan.

19 januari 2016 om 09:57

Jij hebt volgens mij een beetje grootheidswaanzin man. Je doet net alsof de Belgische competitie niets voorstelt maar kijk je wel eens een wedstrijd of baseer je dit op je mening van 10 jaar geleden. De laatste jaren breken er namelijk tientallen talenten door die daadwerkelijk een aanwinst zijn voor het Internationale voetbal, in tegenstelling tot de Nederlandse talenten die het keer op keer laten afweten tot nog toe. Kijk maar eens welke Belgische spelers zich staande weten te houden en vergelijk dit eens met de Nederlandsers..

Ik snap dan ook niet waarom je zo'n reactie durft te geven, gok dat het met je onwetendheid te maken heeft. Een fijne dag verder

19 januari 2016 om 11:17

Zijn punt was dat ziyech hogerop wil en niet van de fluke league naar een andere fluke league. Die wil naar een top 4 competitie dus niet belgie natuurlijk. Beetje een butthurt reactie cyberize. De Belgische competitie is natuurlijk ook niet het spul waar dromen van zijn gemaakt.

20 januari 2016 om 08:06

Nou nee dat heeft te maken dat spelers die te goed zijn voor Nederland niet naar een soortgelijke competitie willen.
Die gaan weg voor de poen!
Denk je nou dat deze jongen naar Anderlecht wil gaan als er grote engelse clubs komen?
Verdiend hij toch 4 keer zoveel dan bij een Anderlecht!
Voor dat geld zou Ajax of PSV hem ook wel willen nemen!
Doet hij ook liever dan een Anderlecht neem ik aan.

19 januari 2016 om 09:56

Hij kan helemaal niet veel beter.

OK, Anderlecht is wellicht een te kleine stap omhoog..maar ik heb werkelijk waar Geen idee waarom mensen denken dat hij op basis van 1,5 jr uitblinken bij een Nederlandse middenmoter wel even naar een subtopper in een grote competitie kan.

Malaga, Atalanta, dat soort clubs is zijn niveau.

19 januari 2016 om 10:05

Waarom denk je ? Als je elke week met speels gemak zonder er veel voor te doen beslissend bent is het logisch dat je verder gaat kijken met het oog op de toekomst.
Daar PSV en Ajax niet echt met een 10 spelen en Feyenoord al voorzien is lijkt het me logisch dat hij naar het buitenland wilt. Als deze clubs interesse in je tonen zal dat niet voor niets zijn. Ook bij het nationale elftal was hij zeker niet de minste en kon je zien dat hij zich vrij gemakkelijk aanpaste aan het niveau.

Het is tijd voor hem een nieuwe omgeving te ontdekken met betere spelers, ik ben ervan overtuigd dat hij dan zelf ook weer grotere stappen kan gaan zetten. Speltechnisch en kwa inzicht is hij al 1 van de betere, nu het fysieke en loopvermogen nog wat vergroten en dit kan een hele waardevolle speler worden voor clubs die in de CL spelen.

19 januari 2016 om 10:14

Te grappig voor woorden dit: dus omdat hij aardig speelt bij een Nederlandse middenmoter en bij een middelmatig nationaal team kan hij in de toekomst wel even van waarde zijn voor een club die speelt in de Cl?!!

Wat een grap.

19 januari 2016 om 10:18

Mee eens. De zyech hype is groot. Denk dat het ook een lastige jongen is om mee te werken.

Te weinig geld voor FCT en Ziyech wil zelf daar ook niet naartoe. Ajax, Psv en Feyenoord hebben nog een hoger niveau

19 januari 2016 om 07:59

Feyenoord is niet beter dan Anderlecht. Andere twee zijn gelijkwaardig.

Voor Twente een goede deal. Ziyech is niet te behouden voor Twente en ze krijgen een aardig geldbedrag en een redelijk ervaren verdediger waar nog wel wat rek in zit. Denk alleen dat Ziyech toch wel mikt op een club uit een grotere competitie

19 januari 2016 om 08:05

Zit er nog rek in Nuytinck?

19 januari 2016 om 08:05

Dit gaat Twente niet accepteren. Mocht hij wel naar Anderlecht gaan dan lopen PSV en Ajax enorm te slapen. Die kunnen ook wel 6 miljoen en een speler missen.

Maar een eerste bod is mooi. Hopelijk gaan er nu meer clubs bieden en wordt de transfersom opgeschroefd naar 14-15 miljoen.

19 januari 2016 om 08:13

Je moet wel realistisch blijven.

19 januari 2016 om 08:21

Waarom is dit niet realistisch dan? In deze tijd, waar belachelijke bedragen worden geboden voor elke speler, is 14-15 miljoen voor Ziyech wel realistisch. Als Watford 8,5 miljoen over heeft voor Amrabat, dan is Ziyech wel 14-15 waard.

19 januari 2016 om 08:22

14-15 miljoen is weer een beetje te gek om te betalen in de huidige situatie van Twente en Ziyech (die heel graag weg wil). Zelfs buitenlandse clubs kennen de situatie natuurlijk. Denk dat een som rond de 8-10 miljoen realistischer is.

19 januari 2016 om 08:23

Amrabat heeft zich ruimschoots bewezen in topcompetities. Waren we niet ook zo lyrisch over Assaidi?

19 januari 2016 om 08:39

2015/2016 Málaga Primera Divisi. 13 0
2014/2015 Galatasaray Spor Toto Süpe. 0 0
2014/2015 Málaga Primera Divisi. 31 6
2013/2014 Málaga Primera Divisi. 15 2
2013/2014 Galatasaray Spor Toto Süpe. 4 0
2012/2013 Galatasaray Spor Toto Süpe. 30 1

Ja, Amrabat heeft zich wel bewezen de laatste jaren. 92 wedstrijden gespeeld, 9 doelpunten. Maar buiten dat, je ziet toch wel dan Ziyech veel beter is met zn 21 jaar dan Amrabat.

19 januari 2016 om 08:43

Hoezo hebben Ajax en Psv dan liggen slapen?
We zitten beide al goed qua middenvelders. Ook zal dit de doorstroming van jeugd verstoren. Verder denk ik dat beide clubs ook niet iemand in de selectie willen, die zijn teamgenoten afvalt als captain zijnde.

19 januari 2016 om 09:20

Ziyech, zal net als andere spelers aanpassingsproblemen hebben.
Hij is nog geen Wijnaldum, of een Eriksen.
Ik denk dat Twente blij mag zijn met 8 miljoen, dus deze "deal" is een mooie beginpunt, voor onderhandelen.
Verder een mooie club Anderlecht en het Belgische voetbal maakt ook stappen.

19 januari 2016 om 09:24

klopt en voor Haller werd ook al 8.5 miljoen geboden

Ik schat de waarde ergens tussen de 10 en 13 miljoen in

19 januari 2016 om 10:08

Verschil bij Haller is dat hij en jeugd international is, en de ideale bouw voor de Premier League heeft. Bovendien hebben er zoveel clubs interesse dat ze elkaar proberen af te troeven.

Laten we hopen dat dit bij Ziyech ook gaat gebeuren, hoe meer miljoenen de club hieruit kan verdienen hoe beter dat is.

19 januari 2016 om 10:31

Ziyech is wel beter dan de aanvallende middenvelders van Feyenoord, PSV en Ajax lijkt mij

19 januari 2016 om 11:02

Psv speelt zonder echt aanvallende middenvelder, dit is ook een van de redenen dat Maher is mislukt, dus dat is in mijn ogen geen optie voor Psv. Ajax heeft met Gudelj, Klaassen, Bazoer, Sinkgraven en Van de Beek genoeg goede middenvelders dus die zouden hem ook niet nodig hebben. Zou zelfs kapitaal vernietiging zijn aangezien Gudelj of Sinkgraven nog verder afzakken in de pikorde en die toch voor een aardige duit gekomen zijn. Feyenoord moet Ziyech niet willen na wat er in het verleden is gebeurd tussen hen. Bovendien kunnen ze beter zorgen dat Vilhena verlengt. Dus voor de top 3 is hij niet nodig.

22 januari 2016 om 10:25

@tukker1 sinds wanneer is Amrabat een spits die dient te scoren? Hij heeft sinds 2013 dus wel 92 wedstrijden bij clubs in het veld gestaan die hoger aangeschreven staan dan Twente. En laat dat nou de club zijn waar Ziyech zijn kunsten laat zien. Assaidi was zogenaamd ook beter dan Amrabat, we hebben het kunnen zien.

6 miljoen en een fatsoenlijke verdediger die de zwakke verdediging gaat verbeteren.

Twente mag blij wezen met zo een bod, financieel in erg zwaar weer...

19 januari 2016 om 08:27

Dan kan PSV Maher bieden + minder dan die 6 miljoen

19 januari 2016 om 09:25

Maher gaat heus niet voor 50% van zijn huidige salaris ergens degradatievoetbal spelen lijkt me

19 januari 2016 om 15:09

Maar Nuytinck wil dat wel?

19 januari 2016 om 18:22

Helemaal mee eens Renaldino! Ik zou Ziyech zo graag willen zien bij Psv, echt hoor! Ben zeer gecharmeerd van die jongen. Plus we doen nog op 3 fronten mee dus een versterking zou mooi meegenomen zijn! En in de eredivisie tegen de kleintjes loopt het allemaal maar moeizaam, Ziyech zou met zijn scorend vermogen en inzicht absoluut van meerwaarde zijn! Vind het heel jammer dat Brands heeft aangegeven niet op zoek te zijn, Maher heeft inmiddels definitief laten zien dat hij te kort komt voor Psv. Ik zou Twente 8 miljoen bieden + Stijn Schaars die (meen ik) een aflopend contract heeft en heeft aangegeven te willen voetballen. Hij zou m.i prima passen bij Twente en er aanvoerder kunnen worden. Of 8 miljoen + Jozefzoon.

Marcel Brands als je dit leest: probeer Ziyech aan te trekken vriend! Ik garandeer je dat hij het geweldig gaat doen op 10, met Guardado en Hendrix erachter. Propper kan afwisselen met Hendrix en als je Jozefzoon in deal betrekt kan Propper ook op rechts buiten. Pereiro kan afwisselen met Ziyech en met Narsingh/propper. Flans maar wat in elkaar maar ik wil Ziyech echt graag zien komen. En daar ga je ook gegarandeerd winst op maken! Zo niet, dan betaal ik zijn transfersom aan je terug zodra ik de staatsloterij win.

19 januari 2016 om 10:32

Twente mag helemaal niet blij zijn met zo'n belabberd bod, en zullen zich ook niet druk maken want vanuit Engeland, Duitsland of Spanje zal wel een bod komen rond de 10 miljoen en dan kunnen ze zelf naar vervangende spelers in plaats van een speler in je maag te krijgen die je niet wil zoals een Nuyticnk

19 januari 2016 om 10:34

Een verdediger die daar op de bank zit.. geloof mij, die gaat Twente geen steek verder helpen. Omgerekend zou dat betekenen dat ze 4 miljoen neerleggen voor een blessuregevoelige, matige verdediger. Zo'n 3,5 miljoen teveel en ze laten hun sterspeler voor een dubbeltje vertrekken naar een zwakkere competitie.

19 januari 2016 om 22:50

Zwakkere competitie? Waar baseer je dat op?

Alsof Bram Nuytinck de overig gewenste 4 miljoen waard is.
Nee, Twente kan haar echte kroonjuweel maar 1 keer verkopen en dan is 10 miljoen een normaal bedrag voor Nederlands beste middenvelder.

19 januari 2016 om 08:38

Ziyech is op dit moment geen 10 miljoen waard, oa door zijn houding.
Zal bij een andere club ook zijn aanpassingen nodig hebben.
8 miljoen, daar mag je blij mee zijn en als je dan een verdediger terugkrijgt, die bekend is, dan kan dat degradatie ontglipping betekenen.
Dus 6 miljoen met deze deal en deze club is redelijk, maar zou 7 miljoen moeten worden,
Bij Anderlecht kan hij rustig verder werken aan zijn carriere.

19 januari 2016 om 09:29

welke houding? hij speelt iedere week de pannen van het dak, zorgt ervoor dat Twente punten pakt en geeft eerlijk zijn mening binnen en over de club

clubs kijken naar en zien zijn voetbalkwaliteiten

hij traint goed en ondanks kritiek op hem en de bende bij Twente excelleert ie iedere week, nou zo'n speler is eerder meer waard dan minder lijkt me

19 januari 2016 om 10:12

Ik heb hem live zien spelen tegen Feyenoord en toen vond ik hem nog al tegenvallen.
Goede speler, maar dat was Maher bij AZ ook, om maar iets te noemen.
Stap voor stap, zou ik mijn carriere plannen.
Een voetballer, zoals hij wil spelen, lijkt me, dus Anderlecht zou een zeer mooie mogelijkheid zijn.

Wachten met accepteren, laat de geïnteresseerde clubs maar tegen elkaar opbieden. Bovendien lijkt mij 7,5/8 miljoen + Nuytinck realistischer.

19 januari 2016 om 09:30

zit Twente wel op die Nuyticnk te wachten en wil die wel degradatievoetbal spelen dan en tegen een veel lager salaris in een land waar veel meer belasting betaald wordt?

denk dat 10 of 11 miljoen realistischer is

Ik denk zelf dat Ziyech niet staat te springen om een topclub uit België en overigens ook niet uit Nederland. Ik heb het idee dat Ziyech mikt op een mooie club uit een topcompetitie, waar hij in mijn ogen ook goed aan zou doen. Twente heeft zelf denk ik ook meer aan 10 miljoen, dan aan 6 miljoen + Nuytinck.

Oud nieuws, de Turkse topclubs hebben al bijna 10 M geboden. Twente wacht tot het echte geweld losbarst. De clubs uit de grote competities tegen elkaar gaan opbieden.

19 januari 2016 om 10:25

heb je hem weer hoor met zijn min 18 miljoen en dan 8 miljoen in de clubkast hebben droom nog maar even door ,maar voor tien miljoen was hij al weg geweest.

19 januari 2016 om 11:23

Ik denk dat hij deze keer toch echt gelijk heeft. Fenerbahce heeft vorige week al een bod van 10 mil geboden en twente wou meer zien. Ik denk als er een bod van 12 binnen komt accepteren ze het wel. Met een doorverkoop percentage van 15%

19 januari 2016 om 12:35

Al kan ik me in dat verband nauwelijks voorstellen dat Hakim Ziyech gezien zijn toekomstplannen zit te wachten op een club uit de Turkse competitie. Daar ga je als 22-jarig voetbaltalent alleen naar toe als het je puur en alleen om het geld te doen is. En je je niet bezig houdt met carrièreplanning. Van mij mag Hakim Ziyech nog een half seizoen in de vaderlandse competitie blijven voetballen. Zodat de ware voetballliefhebber nog een paar maanden van hem kan genieten. Omdat het contract van Ziyech bij FC Twente nog tot medio 2018 doorloopt is er wat dat betreft nog niet direkt haast om hem nu al te verkopen. Los uiteraard van de financiële problemen waar de club al enige tijd mee geconfronteerd wordt. Als FC Twente hem nu al verkoopt vergroot dat dit seizoen de kans op (in)directe degradatie uit de Eredivisie. .

Anderlecht, club Brugge en KAA Gent zijn absoluut minder dan Ajax, PSV en zullen ook enorm veel moeite hebben met Feyenoord. Belgische competitie is wat fysieker dan de Nederlandse competitie. Maar beduidend minder talentvol. De voetballers met Afrikaanse roots geven die competitie nog enig technisch bagage.
Een stylist zoals Ziyech zal nooit naar Belgie gaan. Anderlecht is naïef om te denken dat een speler uit Nederland, die goed in de markt ligt, enige interesse heeft in de Belgische competitie. Een speler uit Nederland gaat alleen naar Belgie voor het belastingklimaat en omdat zijn voetbalcarrière in een slop zit

19 januari 2016 om 09:20

Minder dan Ajax....... ja dat hebben we in Europa gezien, waar het Ajax zelfs in een groep met Molde, Celtic en Fenerbahce al te machtig werd, om nog maar te zwijgen van de wanprestatie tegen Rapid Wien en het kantje boordje tegen Jablonec. Droom verder, de Belgische competitie is de Nederlandse voorbij gestreefd, meer topploegen, die het Europees ook beter doen, door de zeer interessante opzet van de competitie veel meer topwedstrijden in België dan in Nederland, en door dat alles tegenwoordig veel interessanter om België te gebruiken als springplank naar een echte topcompetitie.

19 januari 2016 om 09:22

Had het anders heerlijk gevonden als mijn clubje, Gent, tegen PSV was uitgekomen dit seizoen. Denk dat je nog behoorlijk verrast zou zijn geweest wie van de 2 het mooiste voetbal brengt. Ook Club speelt zeer aantrekkelijk voetbal onder Preud'homme en ik kijk toch liever naar het voetbal dat Anderlecht met momenten brengt dan Ajax momenteel.

19 januari 2016 om 11:08

Jij bent echt grappig. PSV is duidelijk de beste van alle clubs uit de Benelux. Gent lijd aan grootheidswaanzin omdat. Ze nog in de CL zitten maar Valencia en Lyon waren verschrikkelijk slecht dit jaar, niet te vergelijken met hun normale status of de teams uit de poule van Psv.

Gent kan best resultaat neerzetten tegen Ajax of Feyenoord. Maar PSV in vorm is te hoog gegrepen (veel te hoog!). PSV wint al zijn toppers dit jaar en ook in de CL kan het punten halen buiten huis. Gent kan echt niet beter voetballen. Jij hebt het over mooier voetbal maar dat is subjectief. Mooi voetbal kan voor iederen anders zijn. Een goede counter kan net zo mooi zijn als op balbezit spelen (hollandse school).

Hiermee gezegd is de competitie. Van Nederland in de breedte ook nog veel beter. Clubs als Heerenveen, az, Vitesse zijn beter dan Kortrijk, Zulte Waregem en dat soort teams.

Een prestatie in Europa wil ook niet altijd wat zeggen.

19 januari 2016 om 11:18

PSV heeft ervaring en gif in zijn selectie, staat op dat vlak verder dan de broekventjes van Anderlecht. Die hebben veel klasbakken als Praet en Dendoncker maar de meeste spelers zijn zo braaf. Ik geef PSV meer kansen in een onderlinge confrontatie omdat ze sluwer zijn. Al ligt het niveau van beide ploegen bij elkaar.

AA Gent - PSV dan weer zou echt een heerlijke affiche zijn omdat Gent echt elke ploeg lijkt aan te kunnen. De absolute top dan weer niet, maar tegen Wolsburg in de 16e finale zullen ze opnieuw hun been naast zetten en wie weet wel uit het toernooi wippen.

19 januari 2016 om 11:43

Toss, psv mag enorm blij zijn dat man utd zo vierkant draait anders werden ze 2 x afgedroogd.
En in normale doen kan je wolfsburg onder man utd zetten en boven psv.
Zoals gent heeft psv hier geluk meegehad dat zowel man utd en lyon/valencia hebben laten afweten.
Hun beide poules waren in mijn ogen gelijkwaardig buiten man utd maar doordat deze het hebben laten liggen kan je evenwaardig zeggen.
Dus slaat op niets wat je zegt.
Psv heeft iets meer zuiver talent dan gent maar qua mentaliteit en door hun trainer ( tactiek ) staat gent naast psv.

19 januari 2016 om 23:11

Als jij stelt dat PSV in vorm veel te hoog gegrepen is, vraag ik me af wie er hier aan hoogheidswaanzin lijdt(het was in jouw zin trouwens ook met een dt en geen d). Laten we nu niet doen alsof PSV zich glorieus doorheen de poule des doods heeft kunnen hijsen. PSV heeft, net zoals Gent, veel geluk gehad met de vorm van hun tegenstanders.. Ik zou zelfs durven stellen dat Wolfsburg een nog zwakkere groepswinnaar is dan dat Zenit dat is. Beide ploegen hadden normaal hun poules niet mogen overleven als al hun tegenstanders ook in vorm waren geweest

Of Gent PSV zou kunnen verslaan weet ik niet, het zou close zijn, maar doen alsof Gent geen kans zou maken doet mij vermoeden dat jij het afgelopen jaar waarschijnlijk nog maar nauwelijks naar Gent hebt gekeken en je door een zwaar gekleurde bril aan het kijken bent. Gent speelt al een heel jaar heel erg goed voetbal, dat waren echt niet alleen die 6 CL matchen waarin een hoog niveau werd gehaald. Afgelopen zondag heeft Gent nog gedomineerd tegen Anderlecht(ook een ploeg die in principe meer talent zou moeten hebben, al zijn ze wel minder dan PSV uiteraard).

En jah wat een counterargument zeg, aantrekkelijk voetbal is subjectief... Als ik zeg dat Gent het mooiste voetbal van de twee ploegen speelt, dan betekent dit dat ik ervan overtuigd ben dat minimum 75% van de neutrale voetbalkijkers liever het voetbal van Gent zouden zien. Waarmee ik niet wil zeggen dat Gent beter is dan Psv, het zou een heel leuk duel zijn geweest maar zit er helaas niet echt meer in voor dit seizoen.

19 januari 2016 om 10:08

Klopt, de Belgische competitie is nog steeds dramatisch. Een stuk slechter dan de Nederlandse.

19 januari 2016 om 10:28

vergeet het maar ik durf zelfs te stellen dat de belgische competitie op dit moment beter is.
breken ook grotere talenten door dan hier in nederland op dit moment

19 januari 2016 om 22:44

Iedereen heeft recht op een mening, maar de feiten zeggen toch wat anders. Belgische clubs doen het al jaren beter in Europa dan de Nederlandse.

19 januari 2016 om 22:48

Schattig, dat je dat die mening zo overtuigd verdedigt, ondanks de feiten.

Waardeloos bod. Nuytinck is 3x niks. Daarnaast wil hij natuurlijk ook nog es een aardig salaris.

Ook zal het me verbazen als Ziyech naar deze club in een misschien nog grotere nietszeggende competitie gaat. Ajax, PSV en Feyenoord zullen ook zeker informeren naar Ziyech voor deze prijs.

Als bonus krijgt hij ook nog een gratis appartementje in Molenbeek, zodat hij zich thuis zal voelen. Echt een Belgisch aanbod...

nou het is mooier wonen in de mooie stad Brussel dan in Enschede zeker als je salaris netto 2x zoveel is, maar hij kan zeker naar een betere club in een mooiere competitie en ook voor een veel hogere transfersom

19 januari 2016 om 10:23

Smaken verschillen .

Prima bod, alleen denk ik dat Ziyech mooiere opties krijgt.

Opvallend dat nuytinck daar niet is doorgebroken, hij had als ik het me goed herinner toch een prima start toen ie van NEC overkwam.
Ook opvallend dat een anderlecht 6 mil kan bieden op een speler, ze spelen niet eens CL

19 januari 2016 om 09:54

Anderlecht speelde de voorbije drie-vier jaar wel CL, dus daar hou je toch een behoorlijk spaarpotje aan over. Daarnaast hebben ze deze zomer een pak geld verdiend met de verkoop van Mitrovic en Mbemba (ik denk samen zo'n 30 miljoen euro). Daartegenover staat dat ze aan inkomende zijde nog maar zo'n 11 miljoen hebben uitgegeven: Okaka (3 mlj), Kara (3 mlj), Obradovic (2,5 mlj) en deze winter de Braziliaan Galhardo (1 mlj).

En nu ze er bij Anderlecht van uitgaan dat de huidige kern te zwak is om kampioen te worden na hun nederlaag tegen AA Gent eergisteren, zullen ze nog een stevige investering willen doen waarschijnlijk.

Hoe lang heeft Ziyech eigenlijk nog een contract?
Als het financieel kan, de beste man nog lekker even laten ballen bij Twente.
of bij een fatsoenlijk bod van rond de 10 mil een strik er om...

We kunnen hem, alsmede de centen, goed gebruiken...

19 januari 2016 om 09:53

Tot de zomer van 2018.

19 januari 2016 om 12:16

Ok! Dan is hij deze zomer dus nog genoeg waard

Kan me niet voorstellen dat Nuytinck blij wordt van dit gerucht. Mooie club wel voor Ziyech.

Niet doen.minimaal 8.000.000 speler en doorverkoop cl

Nuytinck zal weer best in de eredivisie terug kunnen keren.
Ziyech het is een mooie deal voor Twente maar ik denk wel zeker dat Ziyech,
wel een stapje hoger wil als Anderlecht.

Qua niveau lijkt Ziyech mij wel een goede speler om op te mikken Anderlecht zijnde. Met zijn talent zou hij toch een directe meerwaarde moeten zijn. Een transfer zal natuurlijk niet makkelijk worden, als je ziet welke andere clubs er ook interesse hebben. Misschien dat Nuytinck inderdaad wel doorslaggevend kan zijn. De mensen van Twente hadden toch serieuze interesse op de winterstage van Anderlecht.

Maar op welke positie speelt Ziyech eigenlijk bij Twente? Anderlecht heeft immers vooral een rechtsbuiten nodig, terwijl Ziyech volgens mij eerder vanop links of op de 10 speelt?

Het eerste bod is binnen, de rest zal nu wel volgen. 6 miljoen voor onze topspeler en een bankzitter als wisselgeld. Moet je dit nou serieus nemen. Zoveel is die Nuytinck ook weer niet waard.

Denk niet dat Twente hier op in gaat. Van de zes miljoen, moeten sowieso 1,5 miljoen naar Heerenveen. Hou je nog 4,5 miljoen en een beperkte verdediger over, dan kan Twente hem nog beter even houden.

19 januari 2016 om 10:11

@mrmihajlovic

Hoe weet jij dat er een percentage bij de transfer van Heerenveen naar Twente is bedwongen?
Ik kan daar namelijk niks over vinden. Zou jammer zijn namelijk voor mijn clubje.

Ted van Leeuwen is tegenwoordig technisch directeur bij twente. Ga er maar van uit dat hij voor iedere speler van twente het maximale eist en ontvangt. Twente heeft natuurlijk ook al het geld van Tiote ontvangen. De noodzaak om te verkopen is er dus al iets minder. Denk dat Twente hem alleen verkoopt bij een bod van 12 miljoen of meer. Voor twente zou het beter zijn dat Ziyech nog een half jaar blijft en ze bijvoorbeeld Tapia verkopen.

Ik snap er echt helemaal niets van. Hoe kan het zijn dat Hakim nog bij Twente speelt? Hij laat de afgelopen drie jaar al zien, geweldig te kunnen voetballen. Als hij zo had gevoetbald bij Ajax was hij zeker 25 miljoen waard geweest. Ik snap dan ook niet waarom (buitenlandse) clubs niet profiteren van de situatie waarin Twente zich verkeerd. Natuurlijk 10 miljoen is veel geld, maar niet te veel voor deze voetballer. Wat een speler..

Ik vraag me sterk af waar die grootheidswaanzin betreft sommigen hier jegens de Belgische competitie vandaan komt. Vooral waar het op gebaseerd is dat de Eredivisie zoveel beter zou zijn. Volgens mij is dat namelijk helemaal niet het geval.

Het bod vind ik echter wel wat laag en ik betwijfel op Ziyech zelf trek heeft in Anderlecht, ik denk eerder dat hij richting een absolute topcompetitie wil, en dan kunnen de Belgische én Nederlandse topclubs het wel schudden natuurlijk.

€ 6 miljoen vind ik persoonlijk een fooi voor een speler van het kaliber Hakim Ziyech. Als club zou ik zo'n bod niet serieus nemen. Al begrijp ik best dat FC Twente, gegeven de financiële situatie van de club, niet veel te willen heeft. Als ik lees dat FC Napoli € 25 miljoen over heeft voor talent Riechedley Bazoer wat moet een rijpere en betere aanvallende middenvelder als Ziyech dan wel niet waard zijn?

19 januari 2016 om 10:41

Bazoer is net 19 geworden en speelt als een zeer ervaren middenvelder die ajax iedere week op sleeptouw neemt. Bazoer gaat natuurlijk de wereldtop halen. zo'n speler is interessant voor alle topclubs in Europa. Ziyech is ook een enorm talent. Het voordeel dat hij bij fc twente heeft is dat alles om hem draait. Hij speelt in een vrije rol als nummer 10. Mag alle vrije ballen, penalty's nemen en iedere aanval begint of eindigt bij hem. Dan zijn je statistieken altijd beter. Ik vind 6 miljoen ook te weining. Denk dat hij ook zeker voor 12 miljoen euro verkocht gaat worden.

misschien wel de beste speler van de Eredivisie, dan ga je toch niet -met alle respect- naar Belgie.
de ideale club voor Ziyech zou de subtop van een grote competitie zijn. ik snap niet waarom Koeman en Co niet een poging wagen hem naar Southampton te halen. zo'n 10 miljoen bieden, dat is daar een koopje voor een creatieve middenvelder.

Ik vraag me echt oprecht af hoe sommigen hier 6 miljoen + een bankzitter een mooie transfersom vinden. Daar kan ik werkelijk met m'n kop niet bij. Zijn dit misgunners of mensen die totaal geen verstand van zaken hebben en lukraak roepen dat het een mooie transfersom is omdat de situatie bij Twente penibel is. Dat is natuurlijk het grootste wanargument wat ontzettend veel mensen lopen te verkondigen. Oke, de situatie bij Twente is niet gezond, maar daarentegen hoeven spelers niet voor een appel en ei verkocht te worden. Dit wordt zelf aangegeven bij Twente (En nee, niet om de prijs te doen laten stijgen). Let maar op, Ziyech wordt voor 11-12 miljoen verkocht en zijn alle partijen tevreden. De club die dit betaalt mag zijn handjes dichtknijpen en is spekkoper.

Lijkt me voor Ziyech en voor Twente nou niet bepaald een goede deal. Anderlecht is voor Ziyech geen stap vooruit. Dan komt hij weer in een Mickey Mouse League terecht. Hij is klaar voor een stap naar Duitsland, Frankrijk, Spanje of Engeland. Italië zou ik niet doen. Daar zagen ze binnen no-time zijn enkels eraf.

‘FC Twente ontvangt bod van zes miljoen plus Nuytinck’

Reactie Twente: nou, 5 miljoen is ook goed. Laat Nuytinck maar zitten.

Ach Nuytinck zou wel een leuke toevoeging voor het huidige niveau van Twente zijn. Ziyech zou Anderlecht interessant kunnen vinden in de CL maar dat zijn slechts zes wedstrijden in een jaar. Dus hij moet echt naar een topcompetitie. Zijn statistieken zeggen veel over hem.

Twente accepteert dit nooit voor haar sterspeler. Daarbij denk ik dat Zyech inmiddels aan andere clubs denkt dan aan een club als Anderlecht. Ik snap niet dat Anderlecht denkt kans te maken.

Zou leuk zijn om ziyech bij leicester te zien samen met mahrez en vardy, hij is ook wel gelijk aan het niveau en met zijn instelling gaat hij er zeker komen

De Belgische competitie stelt nog steeds weinig voor, kan me niet voorstellen dat Ziyech daar naartoe wilt. Schalke is de ideale buitenlandse club voor Ziyech, net over de grens, een mooi salaris, een sterke competitie en Huntelaar die hem kan begeleiden.

Iedereen schijnt hier te vergeten dat Ziyech een rare aankoop voor Anderlecht zou zijn. Ze hebben Praet op de 10 staan, wat een van hun toptalenten is. Gaan ze dan Ziyech op de vleugels zetten? Dat wil Ziyech niet, dus dan gaat hij daar al niet heen. Praet een linie terug gaat ook niet want daar staat het andere toptalent Tielemans. Nee, het lijkt mij niet dat Anderlecht werk gaat maken van Ziyech en dat daarnaast Ziyech zelf waarschijnlijk naar Duitsland, Engeland of Spanje wil bijvoorbeeld.

mooie stap vooruit naar een betere competitie. Doen man!

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren