Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

De Telegraaf: Ajax en Juventus naderen akkoord over Mohamed Ihattaren

Laatste update:

Ajax en Juventus naderen een akkoord over de overgang van Mohamed Ihattaren, zo meldt De Telegraaf op basis van bronnen rond de Italiaanse topclub. Daarmee lijkt de transfer van de negentienjarige aanvallende middenvelder naar Amsterdam spoedig afgerond te kunnen worden. Ihattaren wacht volgens de krant namelijk zelf het moment af tot hij medisch gekeurd kan worden door Ajax.

Het is op dit moment nog onduidelijk of Ihattaren voor een halfjaar of anderhalf jaar gehuurd gaat worden van Juventus of zelfs door Ajax definitief overgenomen wordt. Het Eindhovens Dagblad schreef vorige week al dat Ihattaren ‘heel misschien’ meteen definitief binnengehaald kon worden door de Amsterdammers. Transfermarktexpert Fabrizio Romano stelde voor het weekend dat alleen een persoonlijk akkoord Ihattaren nog scheidde van een overstap naar Amsterdam.

Dat lijkt nu geen problemen op te leveren, aangezien Ihattaren het moment afwacht tot hij bij Ajax gekeurd kan worden. Juventus zou eerder ‘in hoofdlijnen’ al een akkoord hebben gehad met FC Utrecht over een huurperiode van Ihattaren. Door ‘financiële issues’ tussen Ihattaren en Juventus kon de huurtransfer naar Utrecht nog niet worden afgerond. Toen de interesse van Ajax doorsijpelde, werd Utrecht in de wacht gezet en de Amsterdammers lijken na een positief gesprek tussen Ihattaren en trainer Erik ten Hag nu door te pakken.

Ihattaren werkt al enkele weken met Gerald Vanenburg aan het verbeteren van zijn conditie en de oud-international zou naar Ajax een positief signaal hebben gegeven. De aanvallende middenvelder maakte afgelopen zomer voor bijna twee miljoen euro de overstap van PSV naar Juventus. Toenmalig zaakwaarnemer Mino Raiola loodste Ihattaren naar Juventus, al achtte die zijn cliënt nog niet rijp voor een stap naar het buitenland. Ihattaren werd direct tot medio 2022 verhuurd aan Sampdoria, waar hij slechts één keer tot de wedstrijdselectie behoorde. Ineens bleef Ihattaren weg van de trainingen, waarna bekend werd dat hij 'ongelukkig zou zijn' in Italië.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Fantastisch nieuws zeg. Binnen enkele maanden weer topfit krijgen en mentaal klaarstomen zodat hij zijn zelfvertrouwen weer kan terugwinnen.

24 januari 2022 om 07:25

Ja dat dachten ze bij Juventus ook ! Grappig hoe opeens veel Ajacieden zo blij zijn, daar begrijp ik echt niks van. Ihattaren heeft al 2 jaar niks laten zien, heeft zichzelf volkomen onmogelijk gemaakt bij meerdere clubs. Het enige wat hij heeft bereikt is 18 kilo overgewicht. Het is een regelrechte schande voor elke jeugdspeler in de Ajax opleiding , die wel dag en nacht met zijn vak bezig is. Hoe ga je ooit nog een jeugdspeler corrigeren en aanspreken om zijn gedrag ? Je gooit alle normen en waarden overboord als je met deze jongen in zee gaat, dit gaat Ajax veel meer kosten als opleveren.

24 januari 2022 om 07:49

Veel Ajacieden ook niet heel enthousisst, ben er een van.

24 januari 2022 om 07:55

Waar heb je het over. Normen en waarden? Dit is juist een signaal naar jeugdspelers dat er kansen voor hun zijn als het even niet goed gaat. Denk ook niet dat dit uit de lucht komt vallen want bij Ajax hebben ze niet zomaar deze stap gezet en zit hier een heel traject aan. Als de wil om keihard te werken , motivatie en talent er niet zou zijn bij Ihattaren dan was dit geen optie geweest voor Ajax.

24 januari 2022 om 08:00

Er zijn er toch ook heel veel Ajacieden die een voorbehoud maken? Dat Mo een goede techniek heeft, dat is volgens mij voor iedereen duidelijk. Maar dat er in dat hoofd al 2 jaar iets fout gaat is ook duidelijk. Er is geen enkele garantie dat het gaat lukken, maar hij zal de wereld niet kosten. Dus het is een gokje waard. Ten Hag heeft wat dat betreft wel een track-record als het gaat om "lastige ' jongens aan het voetballen te krijgen. De relatie die jij legt met de jeugdopleiding begrijp ik niet goed. Als Mo bij Ajax ook de regels aan zijn laars lapt dan staat hij zeker weten weer op straat. Net zoals elke andere speler. Dus er wordt helemaal niet gemarchandeerd met normen en waarden. Volgens mij is er pas sprake van een middelvinger naar de eiegn jeugd op het moment dat dat niet gebeurt. Als Ajax zoals normaal consequent is dan kunnen er 2 zaken gebeuren. 1 Ajax krijgt Mo aan de praat en laat zien dat iedereen met de juiste instelling een tweede kans verdient. 2 Mo verpest het ook bij Ajax en Ajax schopt hem op straat en laat zien dat er niet gemarchandeerd wordt met de regels. Wat het ook is, de sleutel ligt bij de speler zelf.

24 januari 2022 om 08:03

Daar komt weer iemand met dat ethisch gelul. Who cares. Dit gaat om business als Mo over 2 jaar verkocht kan worden voor 50M heeft Ajax goed gehandeld.

24 januari 2022 om 08:08

@batadona Onder ieder artikel over Ihattaren met soortgelijke reacties komen, jeetje het zit wel diep hé

Wanneer die slaagt bij Ajax wil ik je niet meer zien op deze website mr. Azijn.

24 januari 2022 om 08:24

Dat jij serieus nog begint over het hanteren van normen en waarden? Jij bent de grootste fan van een speler die daarin ook nog wel een lesje of 2 kan gebruiken....

24 januari 2022 om 09:09

Nou je kan ook overdrijven hoor. Je kan iedereen gewoon corrigeren en aanspreken op zijn gedrag.
Mo moet zich bij Ajax ook gewoon gaan bewijzen en krijgt het heus niet kado. Iets minder dan 2 jaar terug wilde Ajax Mo nog kopen van PSV en was het duidelijk dat dat onmogelijk is, nu heeft Mo veel meegemaakt en kan Ajax hem voor een habbekrats overnemen maar zit er meer werk aan.
Als ik een Ferrari 360 Modena voor ver onder de marktprijs kan kopen met wat werk doe ik het ook meteen. En in dit geval betreft het een mens die veel tijd, energie en begeleiding gaat vragen, maar als die gaat functioneren, al is het maar op 80 a 90% van zijn potentie dan is het nog steeds een waardevolle speler.

24 januari 2022 om 09:14

Ik heb niet het idee dat het bij Juventus/sampdoria serieus geprobeerd is, of in ieder geval heel snel de hoop is opgegeven. Sterker nog, ik heb het idee dat Juventus hem gekocht heeft om Raiola een plezier te doen.

24 januari 2022 om 09:20

@baradona,

Wanneer heeft hij zich bij Ajax misdragen dan ?

Wat hij bij psv doet boeit ons niet, dat ze daar niet met hem kunnen handelen is niet ons probleem!

Ajax doet dit slim. Als hij binnen de huurperiode moeilijk is, of niet terug op conditie en gewicht is, kunnen we hem gewoon weer terug laten gaan, is hij dat wel, dan heb je een goede middenvelder erbij.

Ik denk ook wel dat Ajax iets professioneler is dan psv, als je bij Ajax niet genoeg je best doet, dan sta je er gewoon langs, iets dat in Eindhoven 2 jaar lang niet is gebeurd waardoor hij juist de persoon is geworden die dacht dat hij alles mocht.

Slecht gehandeld van psv, altijd iemand op handen dragen kan ook zorgen dat diegene naast zijn schoenen gaat lopen.

24 januari 2022 om 09:24

@allround; jij snapt 'm. Iedereen verdient nieuwe kansen. Er is ongetwijfeld veel gebeurd in het verleden, zo niet nog gaande. Denk dat Ajax ook echt bij hem past.

24 januari 2022 om 09:24

@Rochus dat track record vind ik wel meevallen. Lang was een lastige jongen en die was zo weg.
Welke lastige jongens heeft Ten Hag nog meer op rechte pad gekregen?

24 januari 2022 om 09:25

@baradona

"het is een regelrechte schande"

Regelrechte schande??? Ja joh, laten we Ihattaren aan de publieke paal hangen. Laat mensen rotte eieren en tomaten gooien.

Foei, wat een regelrechte schande dat een club zo een jongen een 2e kans wil gunnen. Iemand die op zijn 17e als komeet ophoog schoot, zijn vader na lange ziektebed verloor en daarna flink ontspoorde (mijn gevoel zelfs tegen depressie) en niet botterde met zijn trainer.

Om (negatieve) aandacht te zoeken, deed de jongen wanhoopspogingen en ging later puberen.

Kom op man, overdrijf niet zo. Wanneer jouw lieveling een fout maakt, is het onschuldig, geef een kans, kijk verder dan zijn accent en/of gedrag.
Jij maakt je echt heel ongeloofwaardig man.

24 januari 2022 om 09:29

Het is een gok, maar wel een die heel mooi kan uitpakken en waarbij je relatief weinig risico loopt. Er liepen al eerder geruchten toen hij nog bij psv speelde. Toen werden bedragen genoemd van tegen de 40mljn. Nu is het een schijntje en kun je het proberen. Zijn talent is in potentie geweldig, hopelijk krijgt hij het mentaal ook voor elkaar!

24 januari 2022 om 09:58

Tsja, ik twijfel ook... Het mentale aspect is zo belangrijk, waarom zou hij bij ons wel het licht zien? Buiten dat, voor wie komt hij in het veld? Neemt Mo genoegen met de bank?

24 januari 2022 om 10:30

inderdaad zwaar overbodig en alleen maar Utrecht dwars willen zitten

24 januari 2022 om 12:50

Promes en Labyad en miss was dest ook lastig

24 januari 2022 om 14:46

Moozy om moe van te worden, altijd die onzin uit dezelfde hoek. Niet alleen met dit onderwerp. Tuurlijk kan hij mislukken, maar het is een ingecalculeerd risicotje. Stel dat alles lekker gaat, en Ajax hem voor 40 miljoen verkoopt ben je spekkoper.

24 januari 2022 om 14:47

Ducktaildo inderdaad, de hypocrisie over Noa Lang die zich ook structureel misdroeg zelfs bij Brugge nog af en toe. Heel enge stukjes zijn dat, je zou denken dat het Lang zelf was.

24 januari 2022 om 16:00

@rochus in dat opzicht kunnen ze Bazoer ook wel weer terughalen

24 januari 2022 om 07:26

Ja dat dachten ze bij Juventus ook ! Grappig hoe opeens veel Ajacieden zo blij zijn, daar begrijp ik echt niks van. Ihattaren heeft al 2 jaar niks laten zien, heeft zichzelf volkomen onmogelijk gemaakt bij meerdere clubs. Het enige wat hij heeft bereikt is 18 kilo overgewicht. Het is een regelrechte schande voor elke jeugdspeler in de Ajax opleiding , die wel dag en nacht met zijn vak bezig is. Hoe ga je ooit nog een jeugdspeler corrigeren en aanspreken om zijn gedrag ? Je gooit alle normen en waarden overboord als je met deze jongen in zee gaat, dit gaat Ajax veel meer kosten als opleveren.

24 januari 2022 om 08:40

Gedeeltelijk klopt je verhaal over eigen jeugd wel. Aan de andere kant, als Ajax jeugdspelers had die op hun 17e/18e mee kunnen bij het eerste elftal (zoals met Ihattaren bij PSV het geval was), was het halen Ihattaren helemaal overbodig geweest. Maar dat is niet het geval, en dat laat zien dat Ihattaren een exceptioneel talent kan zijn, met nadruk op kan. Nu is die het aan het verkwanselen, hopelijk komt die bij Ajax tot een ommekeer.

24 januari 2022 om 14:50

Onside eigen jeugd verhaal klopt niet, net als ieder ander gaat hij zich moeten bewijzen! De beste speelt.

24 januari 2022 om 07:31

Einde van het seizoen zal hij fit zijn idd. Echt heel rare keuze van ajax, zo'n onruststoker binnen te halen.

24 januari 2022 om 08:12

Geen kontjeslikker = onruststoker

Het gaat snel deze dagen

Met zo'n lichamelijke/conditionele achterstand moet hij normaal gesproken toch nooit door de keuring komen? Maar voor zo'n probleemgeval maken ze vast een uitzondering. Ook om psv een hak te zetten om te laten zien dat ze wel met zulke (trotse) jongens om kunnen gaan

24 januari 2022 om 07:05

Hoezo om Psv een hak te zetten? Dat hebben ze gisteren op het veld in Eindhoven gedaan. Dit is een mogelijke kwaliteitsimpuls zonder risico. Hij komt bij een voetballende ploeg, dat beter bij hem past. Het is aan MO om nu te slagen!

24 januari 2022 om 08:37

Je denkt echt dat een club als Ajax, Ihattaren wilt inlijven om PSV een hak te zetten? Kom toch. Er kleeft een klein risico aan, maar anderzijds een groot potentieel, dat is de reden.

24 januari 2022 om 08:43

@tommmiee: haha exact. Ben ook eens benieuwd naar de resultaten van zijn inspanningstest😉!

Ach ja, dat gaat bij Ajax meer van hetzelfde worden hoor… maar voor Ajax is er weinig risico aan verbonden.

24 januari 2022 om 09:16

Zolang ze hem er ook keihard uitgooien op het moment dat hij er met de pet naar gooit. Hoe leg je het anders uit aan je eigen jeugd?! En wat doet het anders met de groep?! Heel risicovol dit...

24 januari 2022 om 09:20

Conditie kan verbeterd worden. Een medische keuring is er om chronische afwijkingen uit te sluiten die profvoetbal verhinderen. Zoals hartproblemen of knieproblemen. Overgewicht is natuurlijk niet bevorderlijk, maar zou normaal gesproken gewoon op te lossen moeten zijn. Zeker op zijn leeftijd.

24 januari 2022 om 09:28

tommmieee

zo kinderachtig zijn ze niet bij Ajax hoor.

Beleid is gewoon duideklijk, Ajax wil veel (potentiele Oranje) Nederlandse spelers. Wie zijn en haalbaar en brengen bepaalde kwaliteit?

Dan kom je uit bij Bergwijn, Ihattaren, Bazoer (zal niet worden). De rest is of niet haalbaar (zoals een Gakpo) of simpelweg niet goed genoeg.

Erik heeft een goed gesprek gehad, waarschijnlijk de motivatie en prikkel gemerkt bij Ihattaren. Krijgt een jongen met bepaalde kwaliteit en iemand die 100% wil gaan geven en revanch wil nemen.

24 januari 2022 om 12:53

Danjuma, Haveboer, en uiteindelijk Boadu zijn leuke opties

24 januari 2022 om 13:39

Kees,

Danjuma is niet haalbaar. Die gaat meer dan 40 miljoen verkocht worden.

24 januari 2022 om 12:58

De keuring gaat niet zo zeer om zijn conditie. Dat is iets waar een club redelijk makkelijk mee aan de slag kan. Ze kijken eerder naar hoe iemand er verder fysiek voor staat.
Het gaat meer om blessures of hoe hij hersteld is van oude blessures en of hij eventueel andere fysieke problemen heeft.

Te gek dit! Heb het gevoel dat Mo echt kan shinen bij Ajax. Heeft talent zat alleen heeft ook hele goeie begeleiding nodig, maar Ajax heeft wel vaker bewezen dat te kunnen bieden.

24 januari 2022 om 07:37

Welke voorbeelden kun je geven van een goede begeleiding dan? Ajax is juist bij uitstek de club waar lastige vervelende jochies geloosd worden en later ergens anders succesvol zijn.

24 januari 2022 om 07:49

Ziyech lijkt me een goed voorbeeld, of niet?

24 januari 2022 om 07:53

Ziyech heeft zich al heel sterk laten gelden in de Eredivisie, voordat hij bij Ajax kwam. Niet zoals Mo een seizoen, maar Ziyech was al top voordat hij bij Ajax kwam. Heeft nooit overgewicht gehad, alleen wat probleempjes met supporters/trainers e.d. Ziyech is in mijn ogen een heel ander geval dan Ihataren.

24 januari 2022 om 07:55

Berghuis. Gedraagt zich voorbeeldig tot nu toe.

24 januari 2022 om 08:05

Ihattaran vergelijken qua gedrag met Berghuis....🤔

24 januari 2022 om 08:18

Ziyech heeft toch nooit bekend gestaan als een lastige gozer? Even los van Ihattaren die ik persoonlijk nog niet heb afgeschreven.Die jongen heeft zeker fouten gemaakt maar ook wel een hoop pech.Gisteren zagen we bv ook weer even de andere kant van het karakter van zo een Schmidt wat soms ook echt een l*l kan zijn. Dan zit je opeens in Italie omdat er geen andere opries meer over waren. Wat wel enorm kwalijk is is zijn overgewicht natuurlijk. Dat kan een keer voorkomen maar niet twee keer dus daar moet hij echt heel snel wat mee gaan doen

24 januari 2022 om 08:45

Omdat Schmidt in volle emotie roept dat ze de beker anders maar direct aan Ajax moet geven is het een lul?

Bv Klopp al eens in volle glorie bezig gezien? Is nog veel erger dan Schmidt maar Klopp zit bij jou wel in de juiste schuif dus dan zie je dat niet waarschijnlijk.m🤷‍♂️

24 januari 2022 om 08:53

Dat vind ik wel ja. Dat zijn toch aardig serieuze aantijgingen terwijl je als PSV zijnde in het veld helemaal niks afdwingt. Klopp presteert fenomenaal, dan wil ik zoiets nog wel eens door de vingers zien. Bij een coach die nog nog nooit in staat is gebleken een grote wedstrijd met PSV te winnen heb ik daar meer moeite mee. Dan vind ik zulk gedrag enorm misplaatst

24 januari 2022 om 09:01

Ik vond Schmidt gisterne erg op Tot Wolff lijken, nu je Klopp aanhaalt kan ik me daar ook nog in vinden. Misschien ligt het aan de Germaanse achtergrond (toto is Oostenrijks) van die mannen. Want hun gedrag neigt erg naar narcisme.

24 januari 2022 om 09:16

Ik heb Gregory van der Wiel geloof ik ook een keer gehoord dat het een lastige jongen was. Maar die heeft het gewoon sterk gedaan bij Ajax. Verder zal Ibra ook niet het lieve jongetje van de klas zijn geweest of Mido.

24 januari 2022 om 09:29

@japie: hij won begin dit seizoen toch gewoon de JC schaal met 4-1 van Ajax? Dus zeggen dat hij nooit een topwedstrijd wint is per definitie onjuist.

Daarnaast staat hij, na 20 wedstrijden, maar 2 punten achter het ongenaakbaar geachte Ajax. Een Ajax dat, en hier komt een van jou stokpaardjes, financieel een zodanige voorsprong heeft op PSV (en de rest van de Eredivisie) dat het jaar na jaar quasi ongeslagen en met 15 punten voor kampioen zou moeten worden. Knap toch dat hij PSV nog steeds in de race houdt tegen een club wiens begroting 2x zo groot is als die van zijn club?

Nee, je hebt gewoon een probleem met Schmidt. En dat mag. Maar zeg het dan gewoon ipv jezelf steeds in allerlei bochten te wringen.

24 januari 2022 om 09:31

@rochus: het gaat me niet om het gedrag van Schmidt, die gisteren reageerde uit emotie.

Het gaat om het punt dat Japie Schmidt daarom een lul vind maar andere trainers (zoals Klopp) wel een handje boven het hoofd houdt wanneer ze hetzelfde, en vaak erger, gedrag vertonen.

Het is duidelijk dat Japie een probleem heeft met Schmidt. En dat mag maar het zou hem sieren dat hij dat dan ook gewoon erkent ipv steeds met 2 maten en 2 gewichten te meten.

WAnt stellen dat Klopp dat wel mag doen, omdat hij meer gewonnen heeft als manager is klinklare onzin. De regels zijn gelijk voor iedereen, ongeacht je palmares.

24 januari 2022 om 09:49

Sinds wanneer is de JC schaal een grote wedstrijd? Ik had het namelijk over grote wedstrijden en de JC schaal is niet meer dan een veredeld oefenpotje. Ik kan me niet voorstellen dat ze bij Ajax s'nachts dagenlang wakker lagen omdat ze deze prijs mis liepen. Schmidt wint alleen van de kleintjes op die ene JC wedstrihd na en op die manier kan je ook kampioen worden maar je moet er toch niet aan denken dat een team wat alleen van kleintjes wint straks de CL ingaat. Ik vind niet dat je palmares los staat van dat soort dingen. Van een Van Gaal of Ibrahimovic accepteer ik arrigant gedrag eerder dan van een Andries Jonker en een Tannane bv omdat die veel minder hebben gepresteerd. Op dat moment vind ik dat soort gedrag misplaatst. Bij mensen die dat gedrag kunnen rechtvaardigen dmv topprestaties heb ik daar minder moeite mee

24 januari 2022 om 10:09

@japie: als PSV tegen Ajax speelt in een officiele wedstrijd is dat toch altijd een grote wedstrijd? De JC is toch geen nietszeggende oefenwedstrijd?

Dus iemand die meer gepresteerd heeft in zijn leven mag zich meer misdragen dan iemand die minder gepresteerd heeft? Rare logica hanteer je dan...

Om dat even in de actualiteit te plaatsen: Vloet moet dus de gevangenis in maar een Ibra zou er van jou mogen vanaf komen met een taakstraf? Ik stel het scherp en zwart/wit maar dat is in essentie wat jij zegt. Iemand die wat gepresteerd heeft in zijn leven, heeft meer recht om zich te misdragen.

Lijkt me een ongezonde manier van redeneren Japie. Hoort niet iedereen gelijk beoordeeld te worden? Is best discriminerend hoe je redeneert.

Of je kan eindelijk gewoon erkennen dat je Schmidt helemaal niet moet, dat zou veel verklaren.

24 januari 2022 om 10:14

Ziyech was wel een beetje een mannetje natuurlijk. Is hij nog steeds maar ik vind wel dat hij veel meer arbeid is gaan leveren toen hij bij Ajax kwam. We zullen zien hoe Ihataren zich zal ontwikkelen met wat betere spelers om zich heen. Wel een leuk project!

24 januari 2022 om 10:28

@Thenry_228 Als Ajax een oefenwedstrijd tegen City speelt in de voorbereiding in de zomer is het dan een grote wedstrijd? Imo niet en de JC schaak vind ik vergelijkbaar. Dat is ook een soort voorbereidibgswedstrijd op het seizoen naar mijn mening. Als je Mourinho of Van Gaal artikelen op zoekt dan weet je wat mijn mening is over hun gedrag en dat is ook alles behalve positief. Bij Schmidt vind ik het echter nog stuitender want die prestreert imo helemaal niks bijzonders en die gaat dan steeds allerlei complottheorien de wereld inslingeren over de KNVB. Kijk een keer in de spiegel als coach zou ik zeggen

24 januari 2022 om 10:41

THenry228, wat een domme vergelijking maak je. Je gaat nu strafbare feiten vergelijken met zeurende, huilende trainers. Jij weet zelf dondersgoed dat je fout zit met die vergelijking.

24 januari 2022 om 11:18

Ziyech hahaha , Ziyech is de man die 200% geeft of het nou sneeuwt of dat het niet loopt, Ziyech is de man die vuile meters maakt en met alle respect wat Ziyech al liet zien bij FC Twente was exceptioneel die ramde er 17 in bij dat zinkende schip destijds FC Twente ze mogen die jongen nog steeds dankbaar zijn dat ze geen KKD spelen , als Ihatarren met zijn kwaliteiten de mentaliteit van Ziyech weet te kweken dan kan het een Bayern München of Real Madrid worden maar dan moet hij nu wel gaan beseffen want voetballen kan hij dat weten we allemaal.

24 januari 2022 om 11:20

Ziyech is ook geen lastige jongen, al werd hij wel vaak dusdanig bestempeld in de media. Ziyech durft echter wel tegengas en zijn mening te geven. Is alleen maar mooi, maar moet je wel tegen kunnen. Ten Hag wist daar goed mee om te gaan. Ik geloof dat Ziyech best lastig kan worden als je hem niet met respect behandelt. Een andere mening mag je hebben, zolang je maar gewoon eerlijk bent.

24 januari 2022 om 11:36

Dat is zeker zo. Onder Schmidt was zo een Ziyech waarschijnlijk ook buiten de groep geplaatst want die duld geen tegenspraak

24 januari 2022 om 08:13

Zeker! Fischer, Boilesen, Botman, Lang, Schuurs, Pierie, Rijkhoff, Danilo, Brobbey, Giovanni… het track record is eindeloos, dat zit wel snor. Zeker als je van jezelf al echt een topsportmentaliteit hebt!

Sjezus, wat een hypocriete reacties hier zeg. Draaien als een blad aan de boom zodra Ihattaren naar Ajax gaat. Ineens is het een toppertje en verzint iemand ineens dat Ajax/Ten Hag een rehab is voor gevallen talent of lastige jongens.

24 januari 2022 om 08:38

Ten Hag is natuurlijk wel een coach die een stuk volwassener is dan Schmidt. Kijk diens gedrag gisteren weer. Hij heeft zelf enorm veel raakvlakken met Ihattaren daarom zullen ze wel hebben gebotst. Schmidt gaat zich ook bijzonder vervelend gedragen als hij zijn zin niet krijgt of wanneer hij te maken heeft met tegenslag. Dan gedraagd hij zich als een verontwaardigd kind van 6 jaar oud. Dat zagen we vorig jaar al meerdere keren en gisteren ook weer

24 januari 2022 om 08:45

Ach aub Japie... zijn reactie was prima te begrijpen in de heat of the moment + zoveel gekke dingen heeft hij niet gezegd.Is geen conte/tugel die als een mafklapper te keer gaat.

24 januari 2022 om 08:56

Dat vind ik niet. Je bent een uithangbord van een van de grootste clubs van Nederland en dan gedraag je je als een totale malloot. Geef die schaal maar alvast aan Ajax zegt hij. Dan vind ik je ook gewoon een mafklapper als je zulke serieuze aantijgingen doet terwijl je zelf in het veld niks afdwingt

24 januari 2022 om 09:14

@japie_krekel; haha oh jah die was ik al even vergeten. Kon er wel om grinniken. Wat een kerel die schmidt haha. Maargoed we weten niet wat er allemaal heeft afgespeeld bij PSV. Ik laat me dan ook liever niet uit over situatie-Mo.

24 januari 2022 om 09:22

Ihattaren heeft zich natuurlijk ook onprofessioneel gedragen, laat daar geen twijfel over bestaan. Als je dan echter een coach hebt die mentaal net zo oud is als jij, dan weet ik niet of je de aangewezen man bent om zo een speler weer in het gareel te krijgen. Het gedrag van Schmidt top dit soort momenten is aan de ene kant wel komisch ja. Het is echt een complotwappie 😄

24 januari 2022 om 09:31

Ricotto

Sorry maar Japie heeft toch gelijk?

Dit is niet de eerste keer dat Schmidt gek gedraag toont. Dit is geen beginnende trainer, maar zeer ervaren die alles al keer heeft meegemaakt.
Nu beticht hij KNVB weer van corruptie en dat is niet de eerste keer.

24 januari 2022 om 09:35

@Mr. Krillin:

Mourinho in zijn prime bezig gezien? Klopp? Conte? Ferguson?

Sorry maar dan kan je elke manager van gek gedrag beschuldigen. En die andere trainers die ik opnoem zijn ook ervaren, nee?

Of is het bij die andere trainers geen probleem omdat ze topclubs trainen en prijzen winnen/wonnen? Dan meet je toch met 2 maten en 2 gewichten.

En Japie zijn haat jegens Schmidt is ondertussen wel duidelijk en het zou hem sieren dat hij gewoon eens zegt dat hij Schmidt niet moet. Altijd het geval Mo uitlichten maar wel voorbijgaan aan alle andere PSV talenten die wel prima kunnen samenwerken met Schimdt.

24 januari 2022 om 09:57

Je noemt hier allemaal trainers die hun arrogante gedrag nog enigszins kunnen rechtvaardigen dmv topprestaties. Wat heeft Schmidt gepresteerd om zulk gedrag te kunnen rechtvaardigen? Als coach moet je je plek kennen. Eerst topprestaties leveren voordat je hooghartig gaat lopen doen

24 januari 2022 om 11:00

Therny

Mourinho is wel gek ja

Maar hebbben de andere trainers (en Mourinho) ook de voetbalbonden meerdere keren beschuldigd van corruptie? Daar heb ik het over. Valselijke beschuldigingen.

24 januari 2022 om 11:03

Ik snap je opsomming niet zo goed eigenlijk sorry. Wat betreft Ihattaren, ik heb altijd het gevoel gehad en gehouden dat hij het nog kan maken. Hoopte in zijn tijd bij PSV al dat hij de knop om zou zetten. Zou dan namelijk een aanwinst kunnen worden voor het Nederlands elftal, toch het type voetballer wat we een beetje missen.

24 januari 2022 om 11:04

Ik snap Schmidt wel. We kijken allemaal door ons eigen brilletje en hij is/was er heilig van overtuigd dat de bal uit was. Het zijn de emoties die naar boven komen. Na een nachtje slapen zal hij (waarschijnlijk nog steeds oneens zijn met de beslissing) toegeven dat het niet zo'n handige uitspraak was.

24 januari 2022 om 11:23

Je kan alles zeggen wat je wil maar Ten Hag is echt een veel menselijke trainer dan Schmidt echt een hele leuke man het is niet voor niets dat de meeste spelers met Ten hag weglopen ook als ze niet meer onder hem spelen heb geen speler horen zeggen o wat was die Schmidt een toptrainer en wat mis ik hem bovendien is Ten Hag een Nederlandse trainer dat communiceert veel makkelijker met bijvoorbeeld Mo dan zo'n Duitser die Engels praat , ik zie Mo eerder een frietje halen met Ten Hag dan met Schmidt bij wijze van spreken plus Ten Hag heeft een goed inlevingsvermogen naar spelers weet ze precies te raken.

24 januari 2022 om 11:54

Nee, Ten Hag is een verademing. Kijk die persconferentie met Driessen nog even terug en herzie dan je conclusie. Van Schmidt kun je zeggen dat hij rond de wedstrijd zijn emoties niet altijd de basis, maar daaromheen is het een goede groepstrainer en een nette vent die gewoon en rustig de pers te woord staat. En als je hem de downfall van Ihattaren nog in de schoenen wilt schuiven ben je gewoon niet meer objectief.

Ten Hag daarentegen lult en liegt er gewoon regelrecht op los. Beweren dat regels voor de maatschappij in niet altijd gelden voor topsport [wanneer het gaat om het hen en weer vliegen voor een buitenlands trainingskamp] en vervolgens concluderen dat dat interpretatie is als deze letterlijke woorden worden gecheckt door in dit geval Driessen. Erg volwassen, net als die achterlijke bewering dat het niet uitmaakte of die bal in of uit was gisteren, 'want Ajax had even daarvoor drie goede kansen gehad en gemist.'

Maar goed, jouw hekel aan Schmidt is hier wel bekend. Het hoeft niet te betekenen dat je verder ook gelijk onzin hoeft uit te slaan.

24 januari 2022 om 12:42

Japie, Dat je Ãâ¼berhaupt mallotengedrag van trainers rechtvaardigt vanwege hun behaalde prestaties zou al een natuurlijk einde moeten zijn aan deze discussie, die zou moeten gaan over capaciteiten aan sich.

24 januari 2022 om 13:43

Schmidt kan ik qua capaciteiten sowieso niet noemen in een rijtje met Mourinho en Van Gaal. Schmidt zal volgens zijn fans ongelofelijke kwaliteiten hebben en ik zal deze mensen niet tegenspreken, maar die speciale kwaliteiten weet hij dan goed verborgen te houden in Eindhoven. Imo doet hij het op zijn best nog net Ok, als we het dan over dit seizoen hebben. Vorig seizoen was imo een drama met die 16 punten achterstand op Ajax

24 januari 2022 om 13:53

gomes1psv

"en als je hem de downfall van Ihattaren nog in de schoenen wilt schuiven ben je gewoon niet meer objectief."

Schmidt is te rechtlijnig en wilde op geen enkele uitzondering maken voor een speler. Wij hadden ook met Co Adriaanse bijv zo een speler.

Soms heb je iemand nodig die publiekelijk vertrouwen uitspreekt en soort vaderfiguur kan zijn. Wij hadden ook Zlatan die niet botterde met de trainer, speelde niet en stond op punt naar Celtic te gaan.

Dankzij Leo Beenhakker die zo een rol had en vaak lovend was, is het uiteidelijk nog goed gekomen.

Bij PSV had bijv een Gebrands zo een rol moeten oppakken. Spreek je vertrouwen in, ook publiekelijk. Neem op voor de jongen, wees de voetbalvader. Dan had het net wat anders kunnen gaan vermoedelijk.

Nu had je te rechtlijnige trainer die het niet zag zitten (dat mag hij) en een rebellerende tiener die aandacht en begrip zocht. Deed alleen op negatieve manier.

Mooi nieuws. Nu nog een week om een winger te vinden en Nico te houden. Ik neem aan dat er een koopoptie zit bij de deal van Ihattaren, want anders mag je hem meteen terug sturen naar Turijn. Maar ik neem aan dat het een no brainer is, anders toont Overmars geen interesse. Bergwijn zal denk ik niet meer komen dus we moeten een nieuw target vinden. Ik las iets over Wanderson Galeno, dat zou pas een goede deal zijn. We hebben nog een week.

24 januari 2022 om 07:47

Die Braziliaan van Braga bedoel je? Enig idee wat zijn niveau is en of hij een goede stand-in zou zijn?

24 januari 2022 om 07:52

Het was een redelijk matige bron dus pin me er niet op vast, enkel Portugees en Braziliaanse berichtgeving waarin ie genoemd werd. Maar de link uberhaupt vind ik positief. Hij is even oud als Bergwijn, ook hij is beter op links. Is topscorer van de EL met 6 goals in 6 wedstrijden. Al meer dan 100 wedstrijden voor Braga gespeeld. Wel recent zijn contract verlengd dus dat wordt dokken, ligt tot 2026 vast. 15-18 miljoen lijkt me denk ik net niet genoeg. Ik ga hem in de gaten houden nu, kijken of het beeld wordt bevestigd. Maakte zaterdag al een goal tegen Sporting (wel penalty).

Welkom in Mokum, MO. Eerst lekker fit worden en trainen bij Ajax. Daarna gaan we je zien als backup voor Berghuis of Antony. Komt best goed met je. Buiten dat is het voor Ajax lekker om een voetballende technische erbij te hebben, die wel door de technische staf gewild is.

24 januari 2022 om 08:47

Ahhh jij bent bekend wat er allemaal speelse tussen mo en psv en kent alle ins en outs? Ik hoor ze graag van je, je omschrijft hem nu als de ideale schoonzoon.
Ook geef je wel een slecht signaal af richting je eigen jeugdopleiding imo.

24 januari 2022 om 08:58

We weten alleen dat het botste tussen Schmidt en Ihattaren. Ihattaren ging lopen muiten en Psv zag een groeibriljant verdampen. Ik omschrijf hem helemaal niet als ideale schoonzoon, hij zal bij ons aan de bak moeten. Eerst helemaal fit worden en dan zullen we zien of hij dit seizoen gaat shinen bij ons. Wat betreft de jeugdopleiding; die zijn het gewend dat ze zich elke keer moeten bewijzen, kan ook niet anders met zoveel talenten. Als Ihattaren voor de 10 gehaald is zal hij zich moeten meten met Unuvar, Rasmussen, Hlynsson. Kortom ook voor Mo is er nog een lange weg te gaan, maar de potentie heeft ie.

24 januari 2022 om 09:07

@ricottofc
Je hebt het er maar druk mee.
Ik lees nergens dat Fcbogarde Ihattaran afschildert als een ideale schoonzoon noch dat hij alle ins en outs tussen PSV en Ihattaran kent.
Enige dat Fcbogarde doet is Ihattaran welkom heten bij Ajax en bemoedigende woorden toeschrijft.
En als je doelt op "die wel door de technische staf gewild is": ik lees dat bijvoorbeeld Ten Hag en co blijer is met een Ihattaran dan met bijvoorbeeld mij. Ihattaran is wel een speler die menig coach in zijn selectie zou willen hebben.

24 januari 2022 om 09:10

Ik vind het juist goed naar de jeugd toe. Iedereen verdient een 2e kans en dus ook Mo. Hij kan er misschien niets aan doen.

24 januari 2022 om 09:26

@ Fc bogarde... dat deze jongen talent heeft zal ik niet ontkennen.
Deze jongen is alle zelfreflectie kwijt getuigen zijn reacties overal op.
Ben ook erg benieuwd hoe het gaat zijn met het geduld van mo mocht hij fit zijn en niet tot spelen toe komen door de concurrentie.
Dacht overigens dat hij meer voor de rechterkant in aanmerking kwam dan de 10 positie.
Wat betreft de jeugd blijf ik het een vreemd signaal vinden die je afgeeft.

24 januari 2022 om 09:28

@janter ... hij heeft wel degelijk meerdere kansen gekregen, dus dit klopt niet helemaal, ook komt hij afspraken niet na, dat lijkt me toch niet een ideale voorbeeld richting je jeugdopleiding.
"Hij kan er misschien niets aan doen" ... hij maakt die keuzes toch zelf om bijv. Te laat te komen, ineens te verdwijnen🤷🏼‍♂️

24 januari 2022 om 15:00

Raar signaal naar de jeugd hoezo? De beste speelt er is geen sprake van een voorkeur behandeling, en voor iedereen gelden alle regels dus ook Ihattaran.🤷🏾‍♂️

Een halfjaar lijkt me zeer onwaarschijnlijk. Die tijd heb je nodig om hem fit te krijgen en misschien een paar keer in te laten vallen.

Ik ben zeer benieuwd. Het lijkt dat dit voor alle partijen wel eens heel goed zou kunnen uitpakken.

Ik ben benieuwd hoe dit gaat uitpakken. Het zal toch echt zijn laatste kans zijn om te voetballen op het hoogste niveau. Mocht hij samen met de hulp van andere alles weer op orde te krijgen en weer het niveau haalt van toen onder van Bommel , dan zal dat geweldig zijn

Ach ja, met 180 miljoen op de bank (of hoeveel is het?) kun je wel een gokje wagen. Voordeel is dat hij ook nog in Jong Ajax mag spelen om ritme op te doen.

24 januari 2022 om 07:26

Een halfjaar om fit te worden? Hij is geen 38. Een jongen van 19 a 20 jaar is binnen 6 weken fit genoeg om 20 a 30 minuten in te vallen. Hij werkt daarnaast ook al een paar weken aan zijn conditie.

24 januari 2022 om 14:54

Fit worden lukt een 19 jarige wel in 6 weken. 15-20 kg afvallen is een heel ander verhaal. Deze jongen heeft even alles laten lopen en zal nu weer aan de bak moeten om fit te worden. Die gaat de eerste 2-3 maanden geen wedstrijd spelen voor Ajax. (in een ideaal scenario sluit ie in de voorbereiding aan bij 1)

Wel leuk hoor Mo bij Ajax. Maar what about Kudus en Klaasen? Begrijp me niet verkeerd, hij heeft leuke dingen laten zien. Maar is toch wel een gokje.

24 januari 2022 om 07:27

Kudus is van glas en Klaassen kan op 2 plekken. Ihattaren is rechtsbuiten waarschijnlijk. Denk dat Gravenberch vertrekt in de zomer. Dan ligt er toch weer ruimte. Een goedkoop gokje, met heel veel potentiele winst. Vind hem een echte Ajax speler als ie weer fit en fris is net als toen ie 17 was. Hele goede keuze dus.

24 januari 2022 om 07:38

Hoezo vertrekt Gravenberch? Gisteren liet hij zien nog niet uitgeleerd te zijn. Buiten dat zie ik Gravenberch wel bijtekenen. Ik denk dat Kudus eerder vertrekt, die zal niet tevreden zijn met zijn bijrol.

24 januari 2022 om 07:40

Omdat ik heel wat paralellen zie met Raiola's cliënten, ze zeggen allemaal nog niet klaar te zijn. Tot de zomer begint. Ik zie hem niet verlengen eerlijk gezegd, hij is inderdaad nog lang niet klaar hier. En transfervrij vertrek moet je altijd voorkomen dus dan maar cashen. Kudus moet eerst maar eens fit blijven, dan liggen er genoeg kansen voor hem. Berghuis is ook niet onmisbaar. En op 6 heeft ie nog meer kans.

24 januari 2022 om 08:37

Klopt, maar onze selectie kan niet uitgroeien tot 35 man. Je zal keuzes moeten maken op basis van kwaliteit, toekomst en contract. Als er niets verandert heb je volgend seizoen de volgende middenvelders: Alvarez - Berghuis - Gravenberch - Klaassen - Ihattaren - Kudus - Taylor en dan komen talenten als Unuvar , Fitz-Jim en Regeer er ook nog aan

24 januari 2022 om 08:39

Verder eens dat je moet vermijden dat Gravenberch transfervrij vertrekt, maar ik heb het idee dat hij nog helemaal niet toe is aan het buitenland. Wat dat betreft is het verhaal Brobbey goed voor hem. Dus ik denk dat hij nog wel verlengt. Zo niet, dan zal je hem idd moeten slijten helaas...

24 januari 2022 om 11:10

Indien Ihattaren komt zal hij het eerste half jaar waarschijnlijk niet spelen, maar enkel bezig zijn met fit worden en bij jong Ajax ritme op doen. Ik verwacht dat van de zomer Antony en Klaassen vertrekken. Antony zal een stap hogerop doen en Klaassen hoort niet op zijn leeftijd en met zijn kwaliteiten op de bank te zitten. Blijven Kudus voor de '10' en Berghuis voor rechtsbuiten en '10' over. Hopelijk schuift Unuvar dan door voor '10' en linksbuiten. Dan kun je Ihattaren als back up gebruiken voor vooral rechtsbuiten en eventueel '10'. Hopelijk blijft Kudus fit, maar mocht dat niet zo zijn dan kan het zo maar zijn dat hij geregeld zal spelen. Unuvar is nog te jong en onervaren om wekelijks te spelen. Links: Tadic/Daramy, 10: Kudus/Unuvar, rechts: Berghuis/Ihattaren

24 januari 2022 om 13:57

thegoat

Kudus zou ook optie linksbuiten kunnen zijn en op 6. Hoorde Erik keer zeggen, dat hij ook mogelijk interessant kan zijn als linksback. Dus kijken wat er in petto is voor deze speler wanneer hij eens lange periode fit is.

Klaassen komt toch net iets te kort voor 10. Zou beste zijn als hij volledig focust op plek erachter.

Zou dit de tip zijn geweest van de Ligt? Ben benieuwd als mo het geduld heeft om aan zijn minuten te komen. Toch denk ik dat Anthony een transfer gaat maken. Zo heb je met mo al een vervanger voor de rechterkant. Als de deal voor anderhalf jaar is.

24 januari 2022 om 07:48

De tip van de Ligt was Koni de Winter, jonge centrale verdediger. Wel met een hoger prijskaartje dan Ihattaren. Maar dat was ook een mooie deal geweest. Misschien in de zomer.

24 januari 2022 om 08:49

Zou wel mooie kop kunnen zijn : winter maakt mooie transfer in de zomerperiode

Tja huren voor een half jaar zal weinig zoden aan de dijk zetten eer hij fit is. Heb ook nog nergens iets over koop opties gelezen. Nou afwachten maar. Risico loop je als Ajax zijnde niet. Spel van Ajax zal hem beter liggen dan van PSV denk ik. Maar zonder verbeteren van zijn mentaliteit kan je het overal vergeten. Ben benieuwd

24 januari 2022 om 07:51

In het eerste bericht van ESPN en Telegraaf werd gesproken over een optie tot koop

Grappig om te merken dat de meningen over Ihattaren binnen een week als windvaantjes zijn gedraaid zodra Ajax interesse toonde.

24 januari 2022 om 08:40

Ik denk dat iedere Ajacied al de potentie bij hem zag toen hij in Brabant voetbalde... Dat we hem na de misere bij Psv alsnog krijgen, is alleen maar mooi

24 januari 2022 om 08:52

Eerlijk toegegeven deze jongen verdient toch niet eens een kans bij een club als ajax? Dus wangedrag wordt beloond? ... zou persoonlijk eerder in de luwte bij Utrecht geprobeerd hebben om weer op niveau te komen.
Dit is gewoonweg beschamend richting je jeugdopleiding dat wangedrag beloond kan worden.

24 januari 2022 om 11:19

Ik vind het los staan van Ajax wat er bij psv is gebeurd. Daarnaast vond ik schmidt ook deels fout zitten. Tijdens Ajax-psv was hij de beste man van het veld. Daarna riep schmidt na de wedstrijd dat hij geen Messi was en zette hij hem daarna weer 2 weken op de bank. Dat je dan gaat morren is niet vreemd, want het waren ook onlogische beslissingen op dat punt. Beetje De Boer-El Hamdaoui. Dat gebeurt soms. Ik snap wel dat ihattaren er weinig van begreep. Je kan de pot van je leven voetballen, maar dan haalt schmidt je er gewoon uit na 55 minuten voor vertessen waarna het hele aanvalspel van psv doodbloedde.

24 januari 2022 om 11:26

Is gewoon een topspeler met potentie zou me niks verbazen als die onder Ten Hag weer de oude wordt.

Wij weten allemaal wel dat hij kan voetballen, hij moet het nu echt laten zien want als hij het verknalt nu eindigt hij niet bij een profclub.
Hoop dat hij ervoor gaat.

Geef deze jongen een goede psycholoog en laat de rest aan Erik ten Hag en zijn technische staf over …

24 januari 2022 om 08:53

Ook een psycholoog gaat zo eigenwijze jongen niet verder helpen.
Is spijtig voor hem dat zijn vader er niet meer is, die hield hem met beide benen op de grond.

Kansloos verhaal. Mentaliteit kun je trainen maar niet meer je 20ste.

24 januari 2022 om 14:02

Hysterua

Gelukkig is hij nog geen 20

Flauwekul man! Ik ken persoonlijk meer voorbeelden van jongeren die tijdens tienerjaren flink ontspoord waren en jaren later hun leven op orde. Een is zelfs advocaat geworden, ander jeugd ambulante medewerker etc.

Deze jongen zat in een dip en zocht op verkeerde manier aandacht.

Beseft dat hij ook fout geweest is en gaat nu voor eerherstel.

Ik zie juist bij ons heel veel randzaken die ideaal zijn voor hem.

Ik snap de vreugde bij alle Ajax fans niet zo. Bij bijvoorbeeld Bergwijn had ik dat wel begrepen. Je haalt gewoon een probleemkind in huis die al 1,5 jaar niet gevoetbald heeft en 15 kilo overgewicht heeft. Mo gaat Berghuis of Antony niet uit de basis spelen en zal dus chagrijnig op de bank plaats moeten nemen. We weten allemaal hoe hij daar mee omgaat..

24 januari 2022 om 14:04

Lr17

Hoe weet jij dat hij chagerijnig op de bank gaat zitten?

Bij PSV speelde hij goed maar moest daarna op de bank voor hardlopers Thomas of Vertessen.

Bij Ajax ziet hij zelf dat hij flink stappen moet zetten om een Berghuis of Antony uit de basis te spelen. Verder is er ruimte, want na dit seizoen vertrekken ook aanvallers Danilo en Labyad. Neres is al vertrokken.

De jongen heeft goed gesprek gehad. Erik zal ook alles eerlijk op tafel gegooid hebben en traject besproken van rustig brengen (via Jaj)

24 januari 2022 om 15:06

Krillin zo is dat, veel vergeten dat spelers weggaan in de zomer. Gravenberch misschien ook, want ik twijfel ook heel erg of hij gaat verlengen.

24 januari 2022 om 15:18

Sulejmani

Ja verwacht wel dat Gravenberch helaas weggaat. Wel te vroeg, want die jongen moet nog gewoon minimaal seizoen knallen. WK komt er aan en beter om dan bij Ajax te zijn, waar hij basisspeler is.

Bang dat Raiola gokt op WK en kort erna mag hij praten met clubs voor transfervrije overstap[.

Zucht, alle psychologen en coaches hebben ook weer gereageerd tijdens hun maandagochtend koffie. Geef die jongen eens een kans ffs en stop met wat er gebeurd is! Elk persoon op die leeftijd en de druk die hij heeft ervaren plugt uit en jij, ja jij die overal kritiek op heeff ook!

schitterend nieuws dit
nu Ihattaren fit klaar stomen voor het nieuwe seizoen

denk ook wel dat hij bij Ajax verder komt als bij FC Utrecht
maar het zal wel tijd nodig hebben
maar als hij de fitheid en vreugde van bij PSV terug weet te krijgen
wie weet wat er in het verschiet ligt

24 januari 2022 om 08:56

Bij Utrecht had hij wel meer rust en tijd om terug te komen (indien mogelijk naar zijn niveau).
Hier komt veel meer bekijken, alles wordt onder een vergrootglas gelegd, erg benieuwd hoe hij hier dit keer mee omgaat.

24 januari 2022 om 09:18

daar heb je wel een punt
maar juist nu kan hij het aan heel Nederland laten zien wat hij nog in zijn mars heeft omdat het juist onder een vergroot glas wordt gelegd

maar qua aanpak zit hij wel beter bij Ajax denk ik persoonlijk

24 januari 2022 om 09:22

Dat klopt maar ik denk voor hem beter dat hij bij een club komt waar hij niet meteen weer de beste speler is. Nederigheid is op z’n plaats nu en ik denk dat het CL verhaal en hoe het nu bij Ajax gaat ook mee werkt voor zo’n jongen. Ten Hag is ook beter met dit soort jongens dan Hake.

24 januari 2022 om 09:33

Ik zit hier heel dubbel in.
Ben ook erg benieuwd hoe dit zich verder gaat ontwikkelen.
Probleem is tot nu toe ook zelfreflectie en topsport mentaliteit, dit mis ik beide bij deze jongen.
Iedereen heeft t wel over een 2e kans geven, dit is wel al zijn 4e of 5e en dat kan je niet verkopen richting je eigenjeugd is mijn mening. Maar we gaan het zien.

Fijn voor hem, ik denk dat nog veel verdriet heeft je vader verliezen is heel erg.
En omdat hij doorging met voetballen, waarschijnlijk weinig begrip kreeg, is hij in een ronde cirkel beland, waar hij niet uit kwam. Hopelijk krijgt hij nu de juiste begeleiding om hem weer zelfvertrouwen te geven in zichzelf.

Het lijkt mij vrij duidelijk dat dit niet om een half jaar gaat zijn in het geval van Mo. Dat zou toch elke journalist ook moeten weten

Hopelijk komt ie bij Ajax weer boven water. Kan me voorstellen dat Ajax hem een enorme boost kan geven, mede door optimisme binnen de club. We gaan het zien, want talent heeft ie zat.

Elke flippo ziet dat dit helemaal niks gaat worden. Ik hoop voor Mo dat hij zijn carrière uit het slop krijgt, maar ik zie het somber in.

Ook wel gek eigenlijk dat deze jongen beloont wordt voor z'n wangedrag. Het zit al niet zo lekker in het koppie, dit kan de kronkel vergroten.

24 januari 2022 om 11:28

Denk juist wel dat het een succes wordt

24 januari 2022 om 14:09

Gluubsrers

"elke flippo ziet dat dit helemaal niks gaat worden. "

Gelukkig hoeven flippo's niet te bepalen of het iets kan worden of niet.

Belangrijkste is dat o.a. Erik ten Hag, Overmars en Vanenburg wel potentie en kans zien.

"ook wel gek eigenlijk dat deze jongen beloont wordt voor z'n wangedrag."

Dit is toch niet gek? Is een jonge gast die wat fouten gemaakt heeft. Als wij ieder wangedrag zouden afwijzen, dan hadden jongens als Sneijder (middelvinger), Suarez (2 x bijten en racisme), Perez (racisme), Zlatan (oa gooien schaar), Theo Jansen (dronken rijden en ongeluk, ploeggenoot jong Oranje in sloot gooien), Zidane (kopstoot), Terry (vreemdgaan met partner van collega), Van Persi bij Feyenoord was ook heel veel gedoe. etc etc ook nooit kansen moeten krijgen.

Hadden allemaal verbannen moeten worden!

24 januari 2022 om 15:00

Zo gek is het toch niet wat Gluubster zegt ? Wanneer jongens als Tagliafico, Klaassen en Neres al extreem weinig minuten krijgen, is de kans aanwezig dat Mo in de beginfase ook nauwelijks aan voetballen toekomt. Dan is de vraag hoe Ihattaren daarmee omgaat. Ik verwacht niet goed, maar ik laat me graag verrassen. Want dat hij kan voetballen zien we allemaal.

24 januari 2022 om 15:16

Nl_modirc

Het is maar wat je defintie us van extreem weinig minuten.

Klaasen gespeeld/ingevallen 25 wedstrijden tot nu. Minuten: 1203

Neres: gespeeld/inhgevallen 22 wedstrijden tot nu. Minuten: 785

Nico ben ik wel met je eens, maar daar speelt iets anders.

Als hij topfit is wordt het een hele goede speler voor Ajax

24 januari 2022 om 14:10

Gabon

Je kan zin veranderen in Wanneer hij topfit is..

Wat Erik bewezen heeft, is altijd zijn teams super fit te krijgen.

Denk niet dat Ajax hem aan de praat krijgt en kon wel eens een drama worden mbt groepsproces. Weer een klager erbij omdat ie niet speelt. Niet doen. Alleen doen als ie zich de komende maanden fit toont en een optie wordt voor 2022-2023. Je gaat er op korte termijn niets aan hebben.

Als hij snel fitt kan worden, is hij zeker van toegevoegde waarde voor Ajax. Wel moet hij van heel ver komen. Ik ben benieuwd of hij het kan opbrengen..

Ik ben benieuwd of hij zijn laatste kans gaat pakken. Hij heeft geen beste mentaliteit. Leeftijd en omstandigheden zijn geen excuus.
Er zijn zat jonge spelers met dezelfde achtergrond die al heel wat verder zijn in hun sportcarrière.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren