Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Creativiteit Schreuder meteen op de proef gesteld door lange absentie

Laatste update:

De kans is groot dat Alfred Schreuder de gehele voorbereiding niet kan beschikken over Antony. De aanvaller is nog altijd herstellende van een enkelblessure en lijkt de komende weken niet in actie te kunnen komen. Schreuder liet zich dinsdagavond na de met 3-0 gewonnen oefenwedstrijd tegen het Duitse SV Meppen uit over de situatie van de Braziliaan. "De komende weken worden heel belangrijk", aldus de oefenmeester van de Amsterdammers.

Antony ligt al geruime tijd in de lappenmand. De buitenspeler viel in de Klassieker tegen Feyenoord geblesseerd uit, maar meldde zich niet veel later wel bij de nationale ploeg van Brazilië voor de WK-kwalificatieduels met Chili en Bolivia. Eenmaal terug in de Amsterdam bleek de kwetsuur aan zijn enkel dusdanig ernstig dat het slot van het seizoen niet haalbaar bleek. Antony speelde sinds eind maart geen wedstrijd meer en moest ook het kampioensduel met sc Heerenveen laten schieten. Schreuder verwacht niet dat hij snel over de aanvaller kan beschikken.

"Antony is in Amsterdam aan het revalideren van zijn blessure. Het gaat redelijk goed, maar de aankomende weken zijn belangrijk. Voor zijn blessure hopen we dat het snel verbetering oplevert. Ik ga ervan uit dat hij aan het einde van de voorbereiding weer fit is", vertelde de trainer van de Amsterdammers dinsdagavond tegen ESPN. Ajax speelt in de voorbereiding tegen SC Paderborn (2 juli), Red Bull Salzburg (19 juli) en Eintracht Frankfurt (23 juli). Het toetje van de voorbereiding is de strijd om de Johan Cruijff Schaal. Op 30 juli neemt de ploeg van Schreuder het net als vorig seizoen op tegen PSV.

Creativiteit
De afwezigheid van Antony vraagt meteen om creativiteit bij Schreuder. Erik ten Hag koos er afgelopen seizoen meermaals voor om in een 4-4-2-formatie aan te treden bij absentie van de Braziliaanse smaakmaker. Tegen Meppen koos Schreuder voor Mohamed Ihattaren als rechtsbuiten. De linkspoot speelde bijna een uur mee en was de meest creatieve aanvaller aan Amsterdamse zijde. Het was voor Ihattaren zijn tweede officiële opwachting als speler van Ajax 1, nadat de hangende rechtsbuiten al inviel in de finale van de TOTO KNVB Beker tegen PSV (2-1 verlies) halverwege april. Ook Steven Berghuis zou als rechtsbuiten kunnen spelen.

Het is sowieso nog maar de vraag of Antony behouden blijft voor Ajax, daar de Braziliaan met serieuze interesse schermt van Manchester United. Volgens de linkspoot hanteert zijn werkgever echter een 'buitenproportionele' vraagprijs. De Amsterdamse club vraagt liefst tachtig miljoen euro. Ajax kan zich echter hard opstellen in de onderhandelingen, daar Antony nog een contract heeft tot medio 2025. Het is niet bekend hoe ver United uiterlijk wil gaan voor de aanvaller. ESPN meldde vorige week dat Erik ten Hag 40 miljoen pond (46,5 miljoen euro) over heeft voor een hereniging met Antony.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Perfect voor ihatarren kan hij mooi veel minuten maken op rechts. Echter is dit voor ajax wel een flinke aderlating

29 juni 2022 om 07:50

Bizar dat er wederom niets in de eigen jeugd rondloopt en meteen gekeken moet worden naar een alternatief systeem.

29 juni 2022 om 07:54

@Gerard, ja natuurlijk joh. Een club als Ajax met zo'n vermaarde opleiding moet toch zeker in staat zijn om minimaal 11 basiswaardige spelers op te kunnen leiden, op elke positie één. Die dan ook stuk voor stuk 50 miljoen waard zijn. En nu ga ik mijn schutting verven met lijm, doei.

29 juni 2022 om 08:05

Ik vind het artikel heel erg voorbarig. Laten we eerst maar eens afwachten welke spelers er nog komen. Zo heeft Ajax in principe ook nog geen spits (tenzij je Tadic daar weer neer zet).

29 juni 2022 om 08:14

Van Axel Dongen is de rechtsbuiten die uit de jeugd is doorgeschoven, dus die is er wel. Al komt die ook net terug van een blessure.

29 juni 2022 om 08:17

Een speler waar clubs meer dan 50 miljoen voor over hebben moet Ajax zomaar even in de jeugd nog een paar hebben rondlopen ja

29 juni 2022 om 08:19

Van Axel Dongen is oorspronkelijk een linksbuiten.

29 juni 2022 om 08:30

@Gerard Arninkh, het niveau is bij Ajax de laatste jaren gewoon enorm gestegen. Ajax is niet meer opzoek naar spelers die goed genoeg zijn voor de Eredivisie, ze zijn ondertussen opzoek naar spelers die goed genoeg zijn voor de CL

Verder is rechtsbuiten voor Ajax overigens de moeilijkste positie om iemand voor op te leiden. Ajax speel namelijk graag met een snelle linkspoot op rechtsbuiten. Er zijn nou eenmaal minder voetballers die linksbenig zijn. Bovendien kan je snelheid ook maar tot op zekere hoogte verbeteren.

29 juni 2022 om 08:34

Ajax speelt op een hoog niveau, het wordt steeds moeilijker om als jeugdspeler direct er te staan. Dat is alleen maar positief. Wel mooi dat Antony echt geblesseerd is, al die clowns (van de media) die hem belachelijk maakten toen ie op krukken liep..

29 juni 2022 om 08:42

Besef vooral niet dat dit de mening is van VZ. Dergelijke vragen zijn niet gesteld aan Schreuder en voor nu staat Ihattaren aan de rechterkant. Als het goed is komt Bergwijn naar Ajax. Die kan dat ook oppikken. Is Antony terug, heb je met Antony, Bergwijn, Berghuis en Ihattaren 4 spelers die als rechtsbuiten kunnen spelen. Daarnaast klopt Van Axel Dongen ook op de deur

29 juni 2022 om 09:56

Dat was meer dan terecht aangezien je een paar dagen later een wedstrijd speelt voor de nationale ploeg en je in de laatste minuten van de klassieker volkomen belachelijk maakte. En ik weet dat dat laatste tegenwoordig bij het zogenaamde topvoetbal hoort, maar ik zou me kapot schamen als supporter.

Als hij gewoon buiten het veld behandeld was en had afgemeld voor de nationale ploeg, hadden wij en de media totaal anders gereageerd.

29 juni 2022 om 10:02

@DieGelbeReds,Niemand zegt dat de eigen jeugd speler meteen 50 miljoen waard moet zijn. Dan hoef je ook geen spelers meer aan te trekken. Maar om nou voor elke blessure de portemonnee te moeten trekken is het andere uiterste. Ajax heeft elke positie dubbel bezet. Natuurlijk is de bankzitter minder, anders zou die wel basis staan. Maar je mag toch verwachten dat er in de jeugd van Ajax voor elke positie een speler rondloopt die de plek op de bank kan innemen en goed kan invallen als dat nodig is. We praten over tijdelijke absentie.Het wordt een ander verhaal als Anthony wordt verkocht. Dan snap ik dat Ajax de markt op gaat voor een vervanger als er in de jeugd niet iemand rondloopt die daar een heel seizoen klaar voor is.

29 juni 2022 om 10:35

Drl80, je weet dat hij zich na de klassieker vrolijk nog bij Brazilie meldde voor de interlands he? Doe je niet als je bijna niet kan lopen.

29 juni 2022 om 10:37

Er loopt genoeg talent rond maar die zijn nog te jong en of te onervaren voor het 1e. Onder Bosz is de lat heel hoog gelegd en dat weten de talenten.

29 juni 2022 om 10:40

@DieGelbe. Ik zou ook vast wat extra lijm achter het behang aanbrengen...

29 juni 2022 om 11:09

Ik zou hem wegdoen voor 40 mil. Een half jaar geblesseerd wie zegt dat als je hem nu niet verkoopt dat Ajax dat bedrag ooit nog zal krijgen..

29 juni 2022 om 11:37

Oh ja joh. Vertel mij eens even welke spelers in de verdediging gespeeld hebben bij Ajax sinds van der wiel, hoeveel daarvan gekocht zijn en hoeveel doorgebroken via de opleiding.en doe datzelfde vervolgens voor het middenveld. Echt bizar dit door stelling dat Ajax constant de markt op gaat voor vervanging. Aanvallend wil het gewoon niet helemaal lukken. Kan heel goed, aanvallende spelen zijn niet voor niets het duurst.

Die komt niet meer in aktie voor Ajax vermoed ik..

29 juni 2022 om 07:51

Vermoed ik wel. Als je een beetje karakter hebt als club zijnde laat je hem gewoon niet meer vertrekken. Niemand gaat meer dan 70 miljoen betalen. En dat potentiële werkweigering verhaal van de Telegraaf neemt iemand blijkbaar maar klakkeloos over. Denk je nou echt dat hij weigert te gaan spelen als 2/3 maanden later een WK voor de deur staat?? Gewoon een afspraak met die jongen maken voor volgend jaar en een bonus zoals in het verleden vaker is gebeurd. Als hij al ontevreden is, dat zijn vooralsnog alleen nog maar geruchten.

29 juni 2022 om 07:57

Misschien heb ik een compleet verkeerd beeld van Anthony, maar ik heb het vermoeden dat hij maar zo eens heel moeilijk kan gaan doen. Of tenminste met zeer weinig motivatie gaat spelen bij Ajax als het noodzakelijk is. Heb het idee dat het echt om Anthony BV draait en dat de club Ajax hem eigenlijk niets interesseert. Nogmaals, wellicht is mijn beeldvorming compleet verkeerd. Ik laat me (niet zo heel ) graag positief verrassen.

29 juni 2022 om 08:07

@DieGelbeReds, Mwah dat idee snap ik wel. Hij ziet Ajax uiteraard als tussenstap. En misschien zal hij wel wat ongemotiveerd en teleurgesteld zijn. Maar zoals ik al zei, hij gaat echt wel willen knallen voor het WK. Zijn concurrent Raphina gaat naar Chelsea dus hij zal zichzelf echt nog moeten laten zien.

29 juni 2022 om 08:08

Of je beeld helemaal klopt dat weten wij niet (zelfs de grootste Ajax fans niet). Over het algemeen zien spelers Nederlandse clubs als tussen station en duurt de liefde niet al te lang. er zijn enkele spelers die wel een bepaalde verbondenheid hebben en erg dankbaar zijn, maar velen willen toch zo snel mogelijk de overstap maken naar het grote geld.

29 juni 2022 om 08:12

Hij heeft wel met zijn volle verstand getekend bij ajax destijds tm 2025 dus daar zou hij zich in principe aan moeten houden.

29 juni 2022 om 08:33

Ik vind dat persoonlijk altijd zo'n onzin. In het ergste geval is hij 2 weken boos dat hij niet weg mag, maar daarna gaat de knop weer om, want hij weet ook dat die transfer er volgend jaar ook niet komt als hij niet of niet goed speelt.

29 juni 2022 om 09:45

@DieGelbeReds

Ik denk dat de gangbare mening is gebaseerd op wat we zien op het veld. Daar is hij soms irritant, dus ja, dan zal hij dat ook buiten het veld wel zijn. Maar dat weten we natuurlijk gewoon niet. Robben was op het veld soms ook irrirant, maar is verder een onwijs professionele man en bovendien een familieman. Nooit gedoe veroorzaakt. Dus laten we onze mening niet baseren op een paar dingen die we tv zien.

29 juni 2022 om 10:36

ik denk dat Gelbereds een goeie inschatting hier van Antony maakt...overigens van bijna alle Brazilanen, zijn gewoon enorme broodvoetballers. Bij kans op een stap hoger gaan ze aak proberen tot een breuk te komen. Dat je bij interesse van United al gelijk signalen vanuit Brazilie krijgt dat het kamp antony vind dat ajax teveel vraagt...bevetsigd het vermoeden al.
Overigens vind ik het niet raar voor jongens met die achtergrond die zich de armoede uitvoetballen. Daar gaat het echt niet om club liefde of loyaliteit. En dat neem ik ze niet kwalijk.

29 juni 2022 om 07:51

Jawel hoor, geen 1 club betaald rond de 80 miljoen dus blijft hij gewoon.Mss ff met tegenzin maar dat draait ook wel weer bij. Na een goed seizoen of 2 wel gaan verkopen anders verdienen ze weer niks.

29 juni 2022 om 08:04

Ik denk dat je hem gewoon bij een bod van 60 miljoen moet verkopen. Als hij daadwerkelijk gaat werk weigeren, dan ben je al te laat en krijg je hem nooit meer voor een mooi bedrag verkocht.

Kijk naar Neres, kon voor 50 miljoen weg naar China. En is nu uiteindelijk voor 12 miljoen vertrokken. En dan zullen mensen zeggen “blessures”. Die jongen is na “het CL seizoen” gewoon niet meer gemotiveerd geweest om voor Ajax te spelen want hij zag ook een dik vet contract door zijn neus geboord worden.

29 juni 2022 om 08:29

😂😂 80 miljoen.. Jullie raken steeds voller van jezelf.. Je moet enorm blij zijn met alles boven de 45 miljoen

29 juni 2022 om 08:36

YoeriCFC, niemand verkondigd hier dat hij 80 miljoen waard is. Waarom is het zo moeilijk om te begrijpen dat Ajax hem gewoon niet wilt laten gaan? Ze zijn al 3 basisspelers verloren en het is heel moeilijk om een snelle linksbenige rechtsbuiten te vinden die er klaar voor is om CL te spelen.

29 juni 2022 om 09:36

@YouriCFC eigenlijk 100 miljoen want zo belangrijk vind Ajax hem. Dit gaat niet om marktwaarde maar om waarde voor de club.

29 juni 2022 om 10:17

Dit wordt zo'n gevalletje Dolberg/nerez.

Ajax denkt dat doen we niet want hij wordt alleen maar meer waard. In de praktijk blijkt het een uitschiet jaar geweest te zijn en wordt de speler in kwestie alleen maar minder waard.
Als ajax hem dit jaar niet verkoopt is hij volgend jaar nog maar max 30 waard. IK geef het je nu al op een briefje.
Hij is niet zo speciaal als men denkt.
Hoe is het met Nerez afgelopen?? Zou toch ook alleen maar meer waard worden?

29 juni 2022 om 10:45

keepertoob..zou zomaar kunnen. Ik vind als ajax fan antony geweldig voor dit elftal, maarwaarop is die 60 mio nou gebseerd. Op goede prestaties in de CL, als Ajax door alle veranderingen de komende 2 jaar niks doet daar, is ie al 30 waard. Dus als je 60 kunt pakken moet je het doen. Dat heet maximaliseren van je transferopbrengst.
Want Antony gaat niet ervoor zorgen in zn eentje dat je doorkomt in de CL.

29 juni 2022 om 07:54

Nou nou.. zo ernstig is die blessure niet

29 juni 2022 om 08:53

Nee, dat blijkt als hij al vanaf maart niet meer speelt……

29 juni 2022 om 09:47

Tuurlijk joh, want jij bent zijn arts en weet het allemaal beter. Internetheld.

Kan hier geen medelijden hebben na al dat geduikel van afgelopen jaar...

29 juni 2022 om 07:59

Dat geduikel, en vooral de wedstrijd tegen Feyenoord, viel dus mee aangezien hij sindsdien al maanden in de lappenmand zit. Er werden allemaal grapjes over hem gemaakt, met zijn krukken en brancard maar dat was dus wel degelijk serieus. Verder natuurlijk een extreem slechte gewoonte van hem.

29 juni 2022 om 08:03

dat hij toevallig wel geblesseerd raakte is ontkracht niet dat hij wel heel vaak onterecht naar de grond ging. Wie kan zich de wedstrijd tegen Dortmund niet herinneren waarbij iedereen dacht dat hij op 10 plaatsen zijn been gebroken had, zo reageerde hij, maar in de herhaling juist bleek dat juist hij iemand raakte en niet andersom.

29 juni 2022 om 08:03

@Adam, vier dagen later stond hij ergens in Zuid-Amerika alweer op het veld hoor.

29 juni 2022 om 08:06

Niet gek dat er grapjes over werden gemaakt als je 9 van de 10 keer onterecht op de grond ligt te dweilen. Dan wordt het heel lastig om een echte blessure nog te geloven. Dit soort acties ontsiert ook echt de sport en mag wat mij betreft wat harder aangepakt worden door scheidsrechters. Goed, ik gun geen enkele speler een blessure. Dat gaat mij ook wat ver.

29 juni 2022 om 08:08

Tja de manier waarop hij telkens gaat liggen zegt alles. Als je 10x gaat liggen alsof je been gebroken wordt en de laatste keer zelfs even doodleuk opstaat, het veld in loopt en weer gaat liggen, dan kan je die reacties verwachten. Helemaal omdat die daarna wel meespeelde bij Brazilië.

29 juni 2022 om 08:10

Adam24 Anthony speelde 3 dagen later met Brazilië tegen Chili nog ruim 70 minuten.

29 juni 2022 om 08:16

Dat klopt, maar waarschijnlijk al met een blessure.

29 juni 2022 om 08:41

Dat deze blessure wel echt was betekent niet dat hij in de eerste 7 maanden van het seizoen vrijwel wekelijks duikelde.

29 juni 2022 om 08:56

Je zegt het precies goed, want dat deed hij dan ook niet. Dat akkefietje tegen Feyenoord wordt uitvergroot en had minder gekund, maar het blijkt wel degelijk een blessure. Dat hij komend seizoen maar weer veel mag rollen tussen de goals door tijdens de wedstrijden tegen Feyenoord

29 juni 2022 om 09:05

Ik had gehoopt dat zelfs Ajax supporters zouden hopen dat hij wel zijn voetbal maar niet zijn vervelende gedrag (natrappen, slaan en rollen) wilden zien. Helaas is dat bij jou niet zo.

29 juni 2022 om 09:50

Janssen, ziehier in een notendop de onsportiviteit van fans. Een paar ajacieden vinden het rollen prima. En een paar Feyenoorders wensen hem een blessure toe. Welkom in het voetbal.

29 juni 2022 om 10:02

Lees het bericht anders nog een keer...

29 juni 2022 om 10:46

Na die brancard, een paar dagen later stond hij in het veld. En dat geschreeuw na die rode kaart van hummels was echt een schande. Hij werd niet eens geraakt en nog erger die rode kaart bleef staan. Absurde beslissing.

29 juni 2022 om 08:01

Je wenst toch niemand een blessure? Of zouden mensen jou nu ook 8 gebroken vingers mogen wensen omdat je zovaak onzin typt? Hoop dat Anthony er gewoon weer snel bovenop is. Is een verrijking voor de Eredivisie.

29 juni 2022 om 08:06

Geen medelijden met iemand die geblesseerd geraakt is, is nog wel iets andere dan het toewensen.

29 juni 2022 om 08:09

Ik zie hem het liefst zo snel mogelijk vertrekken uit de Eredivisie. Verschrikkelijke jongen om te zien en zn maniertjes heb ik ook helemaal niks mee. Zo, meningen kunnen verschillen he 😉

29 juni 2022 om 08:18

Hoezo is dat anders? Iemand een ziekte toewensen of het niet erg vinden dat iemand ziek is en dus geen beterschap wensen is toch net zo erg?

29 juni 2022 om 08:55

Nee. Het ene is hopen dat het iemand overkomt. Het andere is dat het je totaal koud laat mocht het gebeuren.

Een heel groot verschil.

29 juni 2022 om 08:58

@redisthecolour, geweldige voetballer om te zien. Een van de beteren, zo niet de allerbeste die er rondloopt in de ED.

29 juni 2022 om 09:00

Dan heeft hij dat afgelopen seizoen knap verborgen weten te houden in de ED. 8 goals en 4 assists, dat is echt peanuts voor een buitenspeler van Ajax.

29 juni 2022 om 08:38

Je hebt dit bericht geopend om even te komen zeiken? Als dat het doel in je leven is dan is dat een vrij treurig vooruitzicht.

29 juni 2022 om 09:05

Ik zag toevallig laatst wat oude edities van Feyenoord Ajax, nog voor het Var tijdperk. Er hoefde maar iemand te vallen in het strafschopgebied of hij lag al op de stip. Guidetti, Mols…

29 juni 2022 om 09:19

Heerlijk FR-life, mooie man. Maakt mijn dag alweer compleet, opgekropte frustraties. Duikeltje hier, doelpuntje in de 94e minuut daar . Prachtvoetballer.

29 juni 2022 om 09:34

Geen probleem FR-4life. Ik heb ook geen problemen mee om 9 van de 10 potjes tegen Feyenoord te winnen, mede dankzij Anthony. Houdoeeee

29 juni 2022 om 10:04

Ik hoop wel dat anthony een blessure oploopt, wel een beetje de tegenstander kaarten aansmeren, maar zelf er steeds goed mee weg komen. Nee zo werkt het niet, laat hem nog maar veel blessures en kaarten krijgen

29 juni 2022 om 10:26

Kunnen we deze kieftenbeld eff een waarschuwing geven, openlijk vertellen dat hij andere blessures gunt etc.

29 juni 2022 om 13:09

Hahaha hoe bedoel je triest, nog steeds niet willen toegeven dat de enige manier om hem uit de wedstrijd te krijgen hem schoppen was. Nog steeds volhouden dat het een act was zeker. Hij houdt die act lang vol in elkgeval dan!

Daarom moet Bergwijn dus komen. Diepgang nodig.

29 juni 2022 om 08:01

Maar is Bergwijn een ideale rechtsbuiten ? Hij speelde vooral vanaf links of centraal. Daarbij vind ik hem in een 2 spitsen systeem (zoals bij het Nederlands elftal) nog steeds het beste tot zijn recht komen. Ik zie in hem niet echt een rechtsbuiten. Ik denk dat hij dan veel beperkter is in zijn acties.

29 juni 2022 om 08:08

Niet perse rechtsbuiten. Als hij vanaf links start, Tadic in de punt en Ihattaren of Berghuis rechts dan heb je tenminste nog snelheid voorin. Dat bedoelde ik meer.

29 juni 2022 om 08:29

En dan Brobbey op de bank zetten wederom, die 15 miljoen moet kosten? En mogelijk nog Zirkzee voor rond de 10?

29 juni 2022 om 08:43

Niemand gaat er natuurlijk vanuit dat Brobbey nog 5 jaar bankzitter is. Ajax heeft ondertussen voor zoveel verkocht dat ze het zich kunnen veroorloven om flinke bedragen uit te geven aan bankzitters met potentie. Neres, Alvarez, Antony, Marin, Wober en Daramy zijn hier voorbeelden van. Soms pakt het goed uit en soms moet je ze snel weer doorverkopen.

Zirkzee daarentegen hoef ik echt niet bij Ajax te zien. Persoonlijk vind ik dat iedereen hem enorm overschat na 1 leuk jaartje in België bij een elftal waar zelfs Magallan een tijd in de basis heeft gestaan. Ik zou als backup veel liever zijn gegaan voor die Gnonto die nu naar Feyenoord lijkt te vertrekken.

29 juni 2022 om 08:45

Ik verwacht niet dat Bergwijn op rechtsbuiten zal spelen. Daar is hij toch echt aanzienlijk minder dan op linksbuiten. Bergwijn-Tadic-Antony zou de droom voorhoede zijn.

29 juni 2022 om 08:56

@rubentje13, Ja. Die luxe hebben wij ja. En afgelopen seizoen bleek dat 3/4 aanvallers niet genoeg is.

Indien er werkelijk een bod gedaan zou zijn van 46,5 miljoen dan is Anthony niet langer houdbaar voor Ajax en moet je verkopen. Dat vind ik niet zo erg mits Bergwijn dan ook gehaald wordt en het trio Martinez, Timber en Alvarez dan blijft. Dan heb je op rechts Bergwijn, Mo en daar kan ook Axel van Dongen spelen. Met het geld heb je dan de mogelijkheid om naast Brobbey nog een spits te halen en voor op het middenveld Moriba van Leipzig erbij. Voorts kun je dan nog kijken naar een sterke rechtsback. Dus ik zou zeker niet kost wat kost Anthony willen behouden nu Mo laat zien dat hij op de weg terug is.

29 juni 2022 om 08:07



Braziliaans international, contract to 2025, Ajax heeft al dik gecashed deze transferperiode (verwacht dat Martinez naar Arsenal rondkomt namelijk.) Meer dan genoeg redenen voor Ajax om niks minder dan 65 miljoen te accepteren. Blijkbaar is de vraagprijs richting de 80 miljoen, dus een bod van 46,5 mil zal ajax zeker resoluut afwijzen. Als een club met een bod van boven de 60 miljoen komen dan acht ik de kans wel groter dat de transfer rondkomt

29 juni 2022 om 08:42

Een linker centrale verdediger hebben we niet en de verwachting is dat Nico ook gaat vertrekken. Indien dan nog een speler zou gaan vertrekken, dan is de positie rechtsbuiten beter bezet dan links achterin. Als trainer zie ik dan liever Martinez blijven dan dat Anthony behouden zou moeten worden. Ik verwacht dat het bedrag voor Anthony zal stijgen naar 50 miljoen en indien Ajax dan nog een doorverkoop percentage zou kunnen bedingen, dan zou ik Anthony laten gaan. Mijn verwachtingen van Mo komend seizoen zijn hoog en je kunt ze niet beiden op rechtsbuiten laten spelen. Met het geld van Anthony kan je dan een goede rechtsback en Moriba halen. Dan zit het elftal weer prima in elkaar. Ga je Martinez verkopen, dan moet je veel gaan repareren in je elftal.

29 juni 2022 om 09:06

Hij is toch echt vooral wissel bij het Braziliaans elftal. Bergwijn, een speler die wel basis is bij het Nationaal elftal moet minder kosten.

29 juni 2022 om 10:49

Martinez mogen jullie houden voor 50 miljoen als je het mij vraagt. Goede speler maar echt bij lange na dat bedrag niet waard.

Hoe zit het eigenlijk met het terughalen van Quinten Timber?

Daar waren we toch ook mee bezig....of niet meer?

29 juni 2022 om 08:35



Volgens meerdere bronnen gaat Ajax pas actief worden vanaf of na 1 juli, ik ben benieuwd. PSV is actief bezig en heeft los van Gotze nog geen bepalende spelers verloren en Feyenoord staat op het punt een indrukwekkende aankoop te doen. Ik kan me haast niet voorstellen dat Ajax niet gaat handelen. Zeker als Antony er ook nog lang uit ligt is er flink versterking nodig.

Balen dit. Je merkte aan het begin en einde van vorig seizoen hoe stroef het zonder hem liep. Zijn statistieken zijn misschien niet uitmuntend maar hij is ongelofelijk belangrijk. Tekenend ook dat 2 van de 4 duels die verloren werden tegen PSV uitgerekend de 2 waren waar hij afwezig was.

29 juni 2022 om 09:08

Het liep ook al stroef toen hij nog wel mee deed. Hij heeft toch een behoorlijk gedeelte van het seizoen toch niet echt goed gepresteerd.

29 juni 2022 om 09:20

Hij zat in een vormdip in de weken voorafgaand zijn blessure, echter zat heel Ajax dat op dat moment. De eerste seizoenshelft heeft hij naar mijn idee (los van wat matige potjes tussendoor) vrij consistent geleverd. Maar goed, daar verschillen we van mening dus

29 juni 2022 om 10:05

ik vind dat er toch te veel wedstrijden waren waarin hij te weinig geleverd heeft. Het mooie is dat als je bij een supporter kritisch bent je altijd met tegenstrijdige argumenten beantwoord wordt. Ik vind dat Tadic dit jaar qua voetbal een minder seizoen had, maar wordt dan gewezen op zijn goede statistieken (tadic is ook dit jaar zeker wel belangrijk geweest). Als je bij Antony dan over statistieken praat dan moet je niet alleen naar statistieken kijken. Dit terwijl ik dat bij Tadic wel moet doen.

Maar als ik naar Antony dit seizoen kijk, dan vind ik dat hij nog te weinig heeft laten zien om al echt een grote stap te maken (geldt trouwens ook voor Gakpo (niet dat iemand straks weer zegt dat ik alleen kritisch op Ajax ben)). Je ziet kwaliteit maar je ziet nog veel te vaak dat het er niet uit komt. In Nederland kom je daar nog mee weg, maar als je zo weinig beslissend bent als Antony in de ED dan red je het niet bij een grote club. En zeker MU is een club waar de druk hoog is.

29 juni 2022 om 10:23

Persoonlijk vind ik dat Tadic ook minder wordt. Steeds meer balletjes die van de voet springen en balverlies. De man heeft echter belachelijk goede statistieken en heeft echt enorm veel impact op het team qua leiderschap. Antony, waarvan zijn statistieken zeker beter kunnen maar ook weer niet dramatisch zijn is qua diepgang en het bezig houden van spelers gewoon onmisbaar naar mijn idee. Dat hij niet klaar is voor United ben ik met je eens hoor, althans niet iemand die United aantoonbaar sterker maakt. Maar de potjes waat Berghuis op rechts stond ten opzichte van de potjes die Antony speelde waren toch wel aanzienlijk verschillend in niveau

Dit is wel een flinke tegenvaller voor United. Hij komt niet fit binnen bij zijn nieuwe club

Gewoon dan lekker verkopen voor de absolute hoofdprijs en doorschakelen naar je alternatief en daarmee lekker de voorbereiding ingaan. Heb je veel geld verdiend en kan je wel alvast inspelen met de nieuwe mensen, daarom zou je ook snel Bergwijn en eventueel Brobbey moeten kopen. Je zou niet nog eens een scenario Neres willen bij een Anthony.

Zonder Nous heb je helemaal maar dan ook echt helemaal niets aan Antony.

Hij is heel frivool en bewegelijk aan de bal. Het ziet er ook meestal leuk uit als je een complicaties filmpjes maakt en op YouTube plaatst. Wat in dat complicaties niet wordt gefilmd is dat Antony zelden een verdediger voorbij speelt, want dat zou je wel verwachten met zijn attitude lees: (verdediger uitdagen).

Nee, ik maal het niet als hij weg is. Sterker nog. Mo laat hem banken, maar dat laat Ajax natuurlijk niet toe vanwege zijn mysterieuze prijskaartje waar Ajax lekker easy money ontvangt.

Ajax moet bergwijn 23 miljoen en memphis vraagprijs 20 miljoen moeten halen en Anthony verkopen hebben ze een geweldige voorhoede

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren