Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Bazoer na afloop in de clinch met Blind en Tadic: ‘Het zegt genoeg’

Laatste update:

Riechedly Bazoer baalde zaterdagavond van de nederlaag van Vitesse bij Ajax (2-1). De verdediger tekende voor de gelijkmaker toen de thuisploeg met tien man op het veld stond na een rode kaart voor Edson Álvarez en liet zijn blijdschap na het doelpunt vervolgens de vrije loop. Dat leidde tot onvrede bij de supporters op de tribune en na het laatste fluitsignaal juichten Daley Blind en Dusan Tadic ogenschijnlijk bewust voor de neus van de ex-Ajacied.

“Ik heb hier heel mooie jaren meegemaakt”, werd Bazoer door onder meer De Telegraaf en Voetbal International geciteerd. “Maar dat wil toch niet zeggen dat ik niet mag juichen na een goal tegen mijn oude club? Het deed me niets dat ik daarna werd uitgefloten. Dat raakt me absoluut niet. Als je je daar wat van aantrekt, ga je niet beter spelen. Ik had er alleen nog een in moeten schieten.”

Het juichen van Blind en Tadic zorgde voor een klein opstootje tussen de Ajacieden en Bazoer. “Na het laatste fluitsignaal kwamen Tadic en Blind naar me toe gerend om heel hard te juichen voor mijn neus. Dat moeten ze lekker zelf weten. Het zegt genoeg dat ze zo reageerden. Laat ik daar maar niets meer over zeggen. Ik baal dat we hebben verloren. We hadden veel meer verdiend.”

GELUID AAN ???? Daley Blind gaat na de zege tegen Vitesse even langs diens kleedkamer en roept dan DIT! ??

Geplaatst door voetbalzone op Zaterdag 26 september 2020

“Iedereen weet dat ik hier mooie jaren heb beleefd, maar we moeten niet overdrijven. Ik ben blij om hier terug te zijn. Ik ben nu speler van Vitesse, we hebben een goede wedstrijd op de mat gelegd, ik ben blij met mijn goal en we hadden moeten winnen”, benadrukte Bazoer, die tussen 2012 en 2017 speler van Ajax was.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Geen professionele reactie misschien maar oh ik snap het zo. Wat was hij aan het provoceren de hele wedstrijd. En helemaal naar zijn goal met z’n handen naar z’n oren tegen het publiek en daarna langs de Ajax-spelers na het terug lopen naar de middenstip.

27 september 2020 om 00:59

En dan nu huilen in de media. Tja, Bazoer lijkt alles te hebben om het te maken als topvoetballer, alleen mentaal lijkt het niet ok te zitten in zn bovenkamer. Kijken hoeveel incidenten er dit seizoen weer met Bazoer zullen zijn...

27 september 2020 om 03:26

Als Ajacied kan ik helaas niet anders dan zeggen dat hij hier heel goed reageert. Hij wordt uitgedaagd maar is als jonge speler professioneel genoeg om respectvol te reageren naar zijn tegenstander maar wel zijn mening te geven. Eerlijk, een reactie waar ik jaloers op ben, zeker als je t afzet tegen sommige andere reacties (ook van Ajacieden)

27 september 2020 om 07:38

Wat een gelul. Bazoer heeft de hele wedstrijd lopen etteren, klieren en provoceren. Dat begon al in de eerste helft na dat duwtje van Labyad. Dan scoort hij een mooi doelpunt en meent hij als een verongelijkte kleuter zijn gram te moeten halen richting het publiek. Alsof Ajax hem iets aangedaan heeft? Juist aan die reactie kon je zien dat het nooit goed gaat komen met hem. Kan formidabel voetballen en toonde gisteren ook zijn klasse, maar is teveel met andere dingen bezig zodat hij nooit het beste uit zichzelf zal kunnen halen. Geen enkele topclub gaat zich nog aan zo’n man branden. En eerst helemaal door het lint gaan om dan nu de ‘professionele’ man uit te hangen. Nou Bazoer, you can’t fool me.

27 september 2020 om 08:16

Het niet kunnen erkennen dat dit een uiterst trieste reactie van Blind is... Op het veld alles doen om te winnen en daarna professioneel zijn, zoals in dit geval...Bazoer. Aanvoerder en reserve aanvoerder weten zich zo triest te gedragen als een tegenstander vervelend doet op het veld, maar ik zag niemand naar Tagliafico lopen toen hij bezig was.

27 september 2020 om 08:55

Ik heb nu een filmpje gezien waarop ik Blind "lekker boys!" hoor roepen terwijl hij vlakbij de deur van Vitesse's kleedkamer loopt. Serieus, is dat alles? Vinden mensen dat oprecht "uiterst triest"? Of mis ik nou gewoon oprecht iets..?

27 september 2020 om 09:45

Leuk om te zien dat Blind en co het zich zo aantrok. Heel veelzeggend dat je op de kast laat jagen door een jochie wat op een blauwe maandag voor je cluppie heeft gespeeld. Het rammelt bij Ajax, ik vind Kudus en Anthony de enige uitblinkers, Mazzie(miin favorietje) speelde ook lekker. Blind vind ik wekelijks minder worden, het hartverhaal zit hem toch dieper lijkt het.

27 september 2020 om 10:25

Ik vind het niet rammelen bij Ajax. Drie wedstrijden gespeeld, waarvan 2 het grootste gedeelte met 10 man en alle drie de wedstrijden een scheidsrechtersquintet met dubieuze beslissingen in het nadeel van Ajax. Voor mij juist veelzeggend dat Ajax nog steeds een 100% score heeft. Dit Ajax wordt volwassen!

27 september 2020 om 10:31

GluubsterTJ, het rammelt bij Ajax zeg je haha. Ajax heeft op dit moment ruim een hele wedstrijd met 10 man gespeeld door 2 uiterst discutabele beslissingen, en staat nog steeds op 9 uit 3. Die van gister was natuurlijk helemaal onzin, en toch kon Vitesse de 2e helft oh zo weinig tegen Ajax. Het is toch logisch dat je het je dan aantrekt als je zelf ook geprovoceerd wordt na de 1-1, niemand is heilig. Ik denk dat het enige wat op dit moment rammelt bij Ajax de bankrekening is, want er wordt opnieuw een speler verkocht voor een voor eredivisie enorm bedrag

27 september 2020 om 10:32

Ok, dus als ik je goed begrijp vind je Ajax niet rammelen omdat de arbitrage tegenzat? Je vind dat er verder goed en overtuigend voetbal op de mat is gelegd? Ik heb nog geen goede pot gezien(jammer genoeg, want er zijn er al zo weinig in de eredivisie).

Volwassen is een term die je pas kan gaan gebruiken als ze dit langer volhouden vind ik.

27 september 2020 om 10:34

@Nafca: ja oprecht rammelen. Vind het spel echt matig, denk dat je tegen grotere clubs gewoon afgaat(tenzij Kudus of Anthony het op zn heupen krijgt).

Is ook allemaal niet zo gek als je ziet wat ze aan kwaliteit hebben moeten inleveren.

27 september 2020 om 10:38

Ben jezelf aan het ovetuigen GluubsterTJ haha? Net of een Feyenoorder het jammer zou vinden als Ajax niet overtuigend zou voetballen in de Eredivisie. Lachwekkend.

27 september 2020 om 10:40

@Final: je trek voorbarige conclusies. Ben absoluut voor Feyenoord maarhoud bovenal gewoon van leuke wedstrijden. Als Ajax mij daarop trakteert ben ik helemaal content.

Je kortzichtigheid is stuitend meneer🤓.

27 september 2020 om 10:43

Ja als je voor je gevoel steeds 10 tegen 12 speelt en je wint toch steeds (redelijk overtuigend) dan vind ik het niet rammelen nee. Was Ajax dit in het verleden overkomen dan had er geheid puntenverlies gevolgd. Dit seizoen niet. Vervelend voor mensen die Ajax kijken en hopen dat ze verliezen- want die zijn er natuurlijk steeds voor gaan zitten toen Ajax vroeg in de wedstrijd rode kaarten kreeg. Maar tevergeefs. Ik begrijp dat dat frustrerend is. Want als het scheidsrechters ook al niet lukt om Ajax puntverlies te laten leiden, hoe gaat Ajax dit seizoen dan punten verliezen?

27 september 2020 om 10:56

@Heidi het zit jou allemaal wel heel diep he. Het was 2x terecht rood en Gluubster reageert gewoon heel normaal op je. Snap niet zo goed waar je zo een ophef over maakt. Geniet gewoon van de 3 punten.

27 september 2020 om 11:00

@psv: vond je die actie van Alvarez echt rood? Ik had niet het idee dat het een bewussie was, ook de speler niet naar vind ik. Bovendien vroeg je net of ik een probleem had, zou je die vraag nog kunnen toelichten?

27 september 2020 om 11:14

Mensen vergeten een ding, het gaat niet om de intentie maar wat er gebeurt. Wat er gebeurt is dat hij als een lompe koe het duel aangaat. Twee spelers naar de grond werkt en vervolgens op een zijn voet gaat staan. Dan kan je de liefste voetballer zijn die er is maar dat is gewoon rood. Tegen Sparta was die aanvaller gewoon 1 op 1 totdat Tagliafico een overtreding maakte. Dusja ik vond het allebei terecht rood.
Vroeg ik of jij een probleem had? Of was dat iemand anders staat mij niet veel van bij namelijk

27 september 2020 om 11:16

Die van Nico vond ik ook terecht. Echter dacht ik altijd dat intentie wel degelijk een rol speelde, wellicht mijn tekortkoming dan😇.

27 september 2020 om 11:17

Bazoer heeft een fantastische wedstrijd gespeeld. Bazoer op de 6 positie bij Ajax zou ons elftal meteen twee klassen beter maken. En zoals hij gisteren speelde hoort hij ook in de selectie van Oranje. En wat een overdreven reacties hier dat Bazoer zogenaamd aan het provoceren was. Dat heb ik niet gezien. Wat ik wel heb gezien en gehoord is dat Bazoer de hele wedstrijd door onze supporters werd beschimpt en Tadic was hem de hele wedstrijd aan het treiteren. Ondanks dat heeft hij zich in ieder geval professioneler gedragen dan Blind en Tadic. Wat een onvolwassen gedrag van die twee. Van Tadic ben ik dat inmiddels gewend maar van Blind valt het me tegen.

27 september 2020 om 11:19

Blijkbaar wel. Hoe bazoer en tannane gister deden was ook uitlokken en provocerend en dan om iedere scheet gaan liggen.

27 september 2020 om 11:21

Begin dan even met die tagliafico weg te sturen ..die heeft pas echt de hele wedstrijd lopen provoceren en de clown uitgehangen

27 september 2020 om 11:37

Ik begreep dat bepaalde mensen hier alleen dit interview van Bazoer nalezen om een mening te vormen?! Hij was de hele wedstrijd aan het irriteren en zuigen. Na de wedstrijden pesten ze hem terug en dan wordt hij agressief. Het enige volwassen was Bazoer hier doet is het interview een uur later. Dat Yadic het doet zegt niet zo veel, maar dat Blind het doet geeft imo wel iets aan toch?

27 september 2020 om 11:39

@SanderK ik weet niet wat jij normaal gedrag vindt, maar als een vedette/voorbeeld voor de groep zich zo laat gaan tegen een club huurlingen en transfervrije spelers van Vitesse, dan zit er wel echt een steekje los. Neem Bazoer even apart en praat het uit. Erg enge, onnodige en denigrerende actie jegens het elftal van Vitesse.

27 september 2020 om 11:40

@adran11 Hehe eindelijk een eerlijke reactie want wat hebben die tadic en Blind zich mislijkmakend gedragen tegenover Bazoer. Kinderachtig en beschamend. En dan hier die trolletjes die de feiten proberen om te draaien alsof het Bazoer was die liep te provoceren. Maar belangrijker nog, Bazoer heeft een veel betere wedstrijd gespeeld dan die twee Pipos. Want wat waren Blind en Tadic weer matig. Misschien dat ze daarom zo gefrustreerd waren tegenover een speler die een fantastische wedstrijd speelde en heeft aangetoond Oranje materiaal te zijn.

27 september 2020 om 11:42

(GluubsterTJ). Je slaat de spijker op de kop ik heb 2 mnd geleden al gezegd dat als Ziyech weggaat dat Ajax zeker 25 % minder is en dat is ook zo , maar we zitten nog in het begin en het kan zeker beter worden maar dit Ajax zonder Ziyech is wel echt minder maar dat is toch ook logisch .

27 september 2020 om 11:54

Ja was de parel van de eredivisie Sloep! Hopen dat ie zich bij Chelsea ook snel thuis voelt. Dan wordt het smullen.

27 september 2020 om 12:09

@Heidi, je verhevend een gekleurde bril wel tot een kunst zeg. Ja ze hadden 2x terecht rood, maar weer als vanouds aankomen dat de scheidsrechters weer tegen zaten is ronduit triest. Verder negeer je ook totaal dat 2 spelers in de voorhoede van Ajax meer waard zijn dan de teams waar ze spelen. Ik zie het daarom ook niet als prestatie dat ze winnen. Het wordt gewoon nog steeds verwacht. En @gluubstertje heeft in die zin gelijk, het ziet er alsnog gammel uit. Ajax straalt geen team gevoel uit, maar weer als vanouds de vele BV-tjes. En die maken vervolgens achterlijke fouten en krijgen terecht rood.

27 september 2020 om 12:19

Gluub blijf vooral reageren in. Ajax topics, ik heb geen enkel probleem met jou reacties. Ik lees ze heel graag. 👍🏾

27 september 2020 om 12:27

@gluubster Met je eens. Ajax rammelt in het centrum van de verdediging. Blind is geen geweldige verdediger. Zie hem graag verkassen naar 6. Er moet echt iets gehaald worden voor het centrum, anders wordt Ajax geslacht in de CL. Het is daar achter een rammelkast

27 september 2020 om 12:38

Gluubster, je hebt het over de ´â´grote clubsâ´â´ toch zeker niet over AZ, PSV of Feyenoord mag ik hopen? Over wankelen gesproken.. AZ kent een belabberde start, Feyenoord kan thuis niet winnen van Twente en staat nu ook verdient op achterstand tegen een jeugdig Ado.. PSV wint vorige week met al het geluk van de wereld in eigen huis in blessure tijd tegen met alle respect Fc Emmen.. Lijkt me dat Ajax hier de enige is die wel stabiel oogt. twee wedstrijden meer dan een helft m met 10 man gespeeld, waarbij ze amper in de problemen komen. Ieder ziet het natuurlijk in eigen perspectief.

27 september 2020 om 15:30

@gluubstertj blijf gewoon je eigen eerlijke mening geven. Die @hiedihallo is aangesteld om figuren als Donny van de Beek, Tadic en Blind naar boven te kletsen. Ongeacht hoe ze werkelijk presteren of hoe onfatsoenlijk en geniepig ze zich gedragen. Wij, echte voetballiefhebbers, hebben meer aan jouw eerlijke mening dan al die onzinnige nepberichten van Heidi die zogenaamd mijn club steunt maar in werkelijkheid alleen een groepje binnen de club, een fout groepje nogwel, als full time job ondersteunt. En dat zeg ik als Ajacied en ook al ben jij van 010 ;-)

27 september 2020 om 21:44

Ons elftal. 😂 Skutsjesilen ouwe grappenmaker. Ga lekker ergens anders de boel in de zeik nemen.
Nog geen goed woord gesproken over ook maar 1 Ajax speler.

Bazoer maakt Ajax 2 klassen beter en was niet aan het provoceren. Jij bent af pik. Succes met ongefundeerd verder bashen.

27 september 2020 om 00:59

Spelers, van welke club dan ook, met de handen naar de oren na een goal irriteren me altijd mateloos. Doe normaal!. Ook van een aanvoerder als Tadic zou ik ina de wedstrijd iets volwassener gedrag verwachcten

27 september 2020 om 01:04

Hier ben ik het eigenlijk wel mee eens. Sowieso vrij cynisch van Bazoer gezien de Arena maar voor 1/5e ofzo gevuld mag haha. En over Tadic heb je gelijk. Al vind ik zijn passie wel gewenst bij een doorgaans vrij formeel Ajax.

27 september 2020 om 01:28

Inderdaad ... de supporters die er niet zijn de mond willen snoeren

27 september 2020 om 09:18

Het is ook een teken van enorme arrogantie en vaak zelfoverschatting. Alsof het publiek (waar dan ook) het altijd alleen maar op die ene persoon heeft gemunt, dan heb je wel een erg hoge pet op van jezelf, want het draait allemaal om jou, de wereld tegen jou. Terwijl de persoon vaak niet meer dan een rol in de marge heeft. Depay had dat ook met zijn vingers in zijn oren, nu heeft hij dat echt niet meer nodig.

27 september 2020 om 10:53

Dat vooral, tadic moet zich gaan gedragen. Tegen getafe ging Ajax daar ook in mee en dat kost je gewoon een volgende ronde in Europa. Laat je toch niet zo kennen sta er boven en wordt gewoon volwassen.

27 september 2020 om 00:59

Ah joh moet je toch boven staan als het grote Ajax zijnde? Je wint een potje tegen niveautje Dundee United en Blind gaat schreeuwen voor de kleedkamer van de tegenpartij. Wees blij dat je gewonnen hebt, gooi die 35ste landskampioenschaal de lucht in en laat in de CL zien hoe goed je daadwerkelijk bent.

27 september 2020 om 01:06

Niet tegenpartij, het was direct bedoelt tegen Bazoer die zich eerder aanstelde. En die daarna eventjes weer op zijn plek gezet werd, want als je met een man meer toch nog van Ajax verliest, dan mag je je best even achter de oren krabben.

27 september 2020 om 01:10

Een beetje begrip mag er wel zijn. Drie eredivisiewedstrijden, en drie keer een scheidsrechter die twijfelachtige beslissingen nemen allemaal in het nadeel van Ajax. En Vitesse was zelf ook niet heel sportief bezig - Bazoer voorop. Dan kan ik me die blijdschap - en ietwat misschien onvolwassen gedrag van Ajax-spelers als reactie daarop vlak na de wedstrijd ook wel voorstellen,

27 september 2020 om 08:56

Precies de arrogantie waarom zoveel mensen een hekel hebben aan Ajax.

27 september 2020 om 09:24

Ietwat onvolwassen? We hebben het hier over de 2 meest ervaren spelers van Ajax die zich zo uit de tent laten lokken. Kom op zeg, daar dien je toch boven te staan. Valt me vaker op dat deze 2 zich zo kinderlijk eenvoudig laten provoceren en daardoor domme kaarten pakken. Oliedom en onvolwassen.

27 september 2020 om 09:26

En zo is het, is natuurlijk niet professioneel gereageerd van allemáál, maar dat is emotie en passie en dat Blind en Tadic, Bazoer heeft uitgedaagd na de wedstrijd heb ik niet gezien, maar is niet goed te nemen en zoals Bazoer in de interview professioneel reageert (niet dus gespeeld), had hij dat dan ook gedaan na de wedstrijd, maar nee gaan uitdagen om te knokken, ha

27 september 2020 om 09:50

@Reverzer: spelen niet voor niets in hun prime in de eredivisie he. Er is natuurlijk zat mis met deze jongens, anders hadden ze op deze leeftijd hogerop gezeten.

Blijkbaar is omgaan met arbitrale dwaling en onrecht niet hun sterkste kant. De reactie was bijna aandoenlijllk tegen een club met 1/10e begroting.

27 september 2020 om 10:27

Volgens mij onderschat jij Ajax hier. Een club die de laatste jaren een finale Europa League heeft gespeeld en op een haar na de finale van de Champions League miste.en een club met een schitterende historie en dito shirt. Dit Ajax is de Eredivisie ontgroeid.

27 september 2020 om 10:34

Dat is wel een hele roze bril, ontgroeid?
Ze zijn nog niet eens a la Bayern, iets van 6x op rij kampioen.
Je begint nu al over ontgroeid?
Ik denk dat het nog steeds heel lastig wordt voor Ajax, dit seizoen.

27 september 2020 om 10:38

@Heidi: ik onderschat Ajax helemaal niet hoor, kijk de gehele Eredivisie elke week en Ajax is vaak de beste en leukste om naar te kijken. Probeer ook altijd objectief te zijn, zullen er hier ook een aantal zijn die dat beamen.

Ik zie dit jaar gewpon nog weinig bijzonders. Het feit dat je moet teruggaan naar voorgaande seizoenen om te laten zien hoe goed ze wel kunnen zijn zet mijn punt daarin alleen maar kracht bij.

Nochtans allemaal niet vreemd, Ziyech en vdBeek weg. Jaar ervoor Frenkie en Mathijs. Dan kan je wel eens wat terugvallen.

Weinig onder de indruk tot noch toe(op een individuele actie na hier en daar).

27 september 2020 om 11:10

Heidi ik zou als ik zou was niet zo anderen uitdagen. Ja, Ajax heeft een rijke historie en ja, ik ben 100% voor Ajax, maar al dat provoceren is nergens voor nodig. Ik vind bijvoorbeeld zelf dat Ajax ondanks negen punten en twee overwinningen met een man minder te slordig speelt dit jaar. Ze zijn er echt nog niet. Een paar echte kansen per wedstrijd, waar je met zo'n aanvalslinie er veel meer uit moet kunnen halen. Nu al zo arrogant praten over hoe Ajax de eredivisie is ontgroeid; ik zou lager van de toren blazen.

27 september 2020 om 11:11

Als je de punten die Ajax in Europa voor Nederland haalt vergelijkt met de punten die de overige Nederlandse clubs in europa sprokkelen, dan is de stelling dat Ajax de eredivisie ontgroeid is geen hele vreemde.

27 september 2020 om 11:13

Waarom is dat arrogant? Voor mij gewoon waarheid. Dat mensen mijn waarheid vervelend vinden om te horen daar kan ik niet veel aan doen natuurlijk.

27 september 2020 om 11:23

Vitesse was ook niet zo sportief bezig ? Ik noem 1 naam ... tagliafico ... die was in zijn eentje meer onsportief bezig dan de rest van allemaal op t veld . Ajax komt gewoon goed weg hier met 10 man . Moet heel snel het mondje houden drie punten bijschrijven en Hopen dat deze vergeten wordt als ze straks kampioen zijn want dat worden ze heus wel . Daar twijfelt niemand aan

27 september 2020 om 11:27

@Martin: het dicussiegedeelte met heidi ga ik mij even buiten houden, maar wel goed om te lezen dat iemand het eens is omtrent het veldspel van Ajax. Toch zegt iets mij dat dat nog wel gaat verbeteren. Hakim en Donny laten een gat achter, dat is logisch.

28 september 2020 om 18:44

Omdat ze toevallig laatste paar jaar punten hebben gehaald. Als ze jaar in jaar uit punten halen dan mag je dat vinden. Maar zolang dat niet het geval is en ze niet jaarlijks (met afstand) kampioen worden is er nog niemand de eredivisie ontgroeid. Zeker niet als je ziet hoe deze spelers zich zo druk maken om een wedstrijdje tegen Vitesse.

Och och blind wat gedraag je je toch als een kleuter zeg. Ben volwassen en ga lekker met je team de overwinning vieren i.p.v. zo provocerend tegen Vitesse.

27 september 2020 om 01:00

Tsja, hetzelfde kan je zeggen over dat jij gaat oordelen over een speler van een club dat niet in jouw rijtje valt. Bazoer zoekt het op en dan kan je het krijgen ook. Ik vind het juist mooi dat er een beetje over en weer gereageerd wordt. Vitesse wordt gewoon serieus genomen.

27 september 2020 om 01:15

Ik vind het dan wel typisch dat juist de jongens die je in een situatie als deze hoger inschat zo van zich laten gelden. De hele verdere situatie daar gelaten.

27 september 2020 om 08:38

Inderdaad en het is niet de eerste keer dat juist deze ervaren spelers zich laten gaan. Zeker van een Blind zou je beter verwachten.

27 september 2020 om 01:09

Haha! Ah joh het is toch heerlijk om iemand die jou de hele wedstrijd al hatelijk zit te provoceren even terug te pakken. Het zijn geen robots! Zo gaat het nou eenmaal op een voetbalveld. Gebeurd overal.

27 september 2020 om 08:15

Stel je niet aan, man. Voetbal is emotie. Wat wil je dan, een doodschop of elleboog?

27 september 2020 om 09:10

Ik keur het ook echt niet goed, maar kun je echt niet begrijpen dat Blind dit doet? Ik snap zijn frustraties best

Ben benieuwd wat de media gaat zeggen over fluiten en gedoe in de Arena, bij Fortuna ook juichen en zingen. Doe je gewoon niets aan. Hoort er allemaal bij! Bazoer speelt goed als CV. Bij de psv jeugd was die een beest op die positie en verder gaat die ruzie nergens over

27 september 2020 om 00:58

Fluiten en gedoe? Het ging toch om die grote gezinnen van 50 man op elkaar in de Kuip en de spreekkoren? Die waren er wederom niet in de Arena.

27 september 2020 om 01:01

Spreekkoren?? Is zingen voor je club tegenwoordig al spreekkoren?

27 september 2020 om 01:03

Spreekkoren zijn groepen voetbalsupporters die tijdens de wedstrijd gezamenlijk leuzen schreeuwen, of de gescandeerde uitingen ervan. Met een spreekkoor kan een (voetbal)club worden aangemoedigd, dan wel dat ermee de tegenpartij uit haar evenwicht kan worden gehaald.

27 september 2020 om 01:04

Wat een onzin! Ajax heeft zich tot het laatste fluitsignaal keurig gedragen itt tot jouw club. Kijk even het verschil wat voor een volk er op de eerste ring zit, dan snap je dat ook wel.

27 september 2020 om 01:07

Bij ons ook keurig. Over de 1e en 2e ring hoor je niemand. Altijd iedereen over een kam scheren. Scheelt dat bij Ajax de harde kern niet komt. Als bij ons de parterre dicht is gebeurd er niks

27 september 2020 om 01:33

"Daar doe je niks aan". Nou meer dan feyenoord kon doen met die afstanden. Lijkt alsof je het aan het goedpraten bent nu.

27 september 2020 om 02:03

Denk je nou echt dat de supporters in Amsterdam veel ‘netter’ zijn dan in Rotterdam? Kom op zeg.

De ‘probleem’ vakken in De Kuip zijn de lage vakken dicht op het veld zitten. Laat dat net de vakken zijn die je op TV ziet.
Daarbij heeft volgens mij de F-side besloten om niet te komen.

27 september 2020 om 06:47

Verschil is dat de supporters van feyenoord maar 1 ding hebben in het leven en dat is feyenoord 😁

27 september 2020 om 08:17

Ik heb wel heel vaak het idee dat de sfeer veel meer opgefokt is dan in de arena. Dat zie je ook echt wel terug. En als het maar om een vak gaat, nou dan laten ze die toch leeg? Daarnaast was het gewoon de gehele eerste rij die zich als malloten gedroeg. Kunnen ze mooi een voorbeeld aan nemen.

27 september 2020 om 09:06

Precies....het idee.
In de Arena zitten dezelfde figuren, dat is inherent aan veel supporters, grote club en stad. Alleen zie je die gasten in de Arena niet op TV.

Het leeg laten van de lage vakken lost het werkelijke ‘probleem’ niet op, alleen voor de beeldvorming zal het veranderen. Maar daar doe je het toch niet voor?

Ik verwacht wel dat als het nieuwe stadion er is Feyenoord de lage vakken duurder zal maken zodat bepaalde vakken op een andere plek in het stadion komen.

Daarbij valt het echt wel mee. Incidenten worden zo breed uitgemeten in de media dat het niet representatief is voor de gehele Kuip.

27 september 2020 om 09:31

Een duidelijke verschil was er toch, bij Ajax zaten ze uit elkaar en bij Feyenoord zaten ze bijna op elkaar of niet soms, waren voor mijn gevoel meer supporters bij Feyenoord dan bij ajax

27 september 2020 om 09:36

Waar mensen veel te dicht op elkaar dus stonden en aan het schreeuwen waren

27 september 2020 om 10:42

Jolano, bij Feyenoord is dan ook een bezettingsgraad toegestaan die bijna dubbel zo hoog ligt (procentueel) dan bij Ajax. Terwijl de capaciteit in het stadion lager ligt.

27 september 2020 om 11:08

Onzin, het ging om iets van 14.000 en bij Ajax iets van 12000 supporter (vanwege de F-side die leeg bleef). Afgezet tegen de capaciteit spreek je over bijna gelijke bezettingsgraad. het verschil is dat bij Ajax de mensen zich wel netjes aan de regels houden. bij het uitzoomen over het gehele stadion zag je ook geen hele lege vakken omdat iedereen netjes bleef zitten. in de kuip rende iedereen maar direct naar voren zoals je dat ook zag in Eindhoven.

27 september 2020 om 11:21

Maradungatje, ik raad jou aan om even een lesje rekenen te nemen. Feyenoord ontvangt 14.000 toeschouwers met een capaciteit van ongeveer 45.000 en Ajax ontvangt 12.000 toeschouwers met een capaciteit van ongeveer 54.000. Ajax ontvangt dus 2.000 man minder, terwijl ze 9.000 capaciteit meer hebben. En dan spreek jij van 'bijna gelijke bezettingsgraad'? Knap staaltje rekenen.

27 september 2020 om 01:09

Als je opgelet hebt, zag je dat er per supporters bubbel een grote afstand was naar de volgende bubbel. Het ging echt keuriog in de Arena. Maar ook logisch, iedereen heeft een vaste plek.

27 september 2020 om 08:22

Erken gewoon dat iets fout is inplaats van het bij anderen te zoeken. De aandacht in de media was terecht, omdat het misging in de Kuip. Men houdt zich niet aan de afspraken en dan boeit het totaal niet wat er ergens anders gebeurt. Als het gedrag zoals in de Kuip erbij hoort en niet te voorkomen is dan moeten die stadions dus weer leeg.

27 september 2020 om 09:14

De indruk wordt gewekt dat het probleem vooral bij Feyenoord is.
Als Feyenoord de lage vakken leeg had gelaten, had niemand wat op TV gezien, geen ophef op sociaal media, dus verder geen consequenties.
Slaat eigenlijk nergens op.

En natuurlijk moet je naar jezelf kijken.
Maar laten we nou niet doen alsof het alleen bij Feyenoord fout gaat.
Kijk om je heen! Laten we alle winkels en horeca dan ook maar sluiten. Veel mensen hebben of schijt aan de regels of ze denken er niet bij na.

27 september 2020 om 11:24

Kijk om je heen? Dat is jouw argument? Die winkels en horeca doen helemaal niet terzake hier, we hebben het over voetbalstadions.

Je zegt het zelf al, kijk naar jezelf. Dat het in een ander stadion ook fout gaat is irrelevant, dat is aan die club om op te lossen. Iedere club moet ervoor zorgen dat de regels worden nageleefd en als dat niet kan dan moet publiek maar weer helemaal verboden worden, hoe treurig en financieel schadelijk ook.

27 september 2020 om 11:57

Het is wel relevant voor hetgeen waar ik het over heb, en dat is het feit dat de indruk wordt gewekt dat het alleen bij Feyenoord fout gaat.
Dat het vorige week fout ging in de Kuip ben ik het helemaal eens.
Alleen het beeld dat wordt geschetst tov andere clubs klopt gewoon niet.

27 september 2020 om 12:18

Men lijkt meer bezig te zijn met de indruk die gewekt wordt dan met het oplossen van het probleem in de Kuip. Ik hoor heel veel mensen roepen dat het allemaal wel mee viel en dat het in andere stadions niet anders was, maar heel weinig mensen die het gedrag veroordelen. Het boeit mij niet wat er in andere huizen gebeurt, wat er bij mij gebeurt is belangrijk.

27 september 2020 om 10:31

Gozer wat zeg jij nou. Je reageert ook niet meer maar je weet het zelf volgens mij al, ging prima in de arena. Netjes 1,5 meter, niet gezongen, corona proof. Fluiten? Really. Wat ben jij, arts microbioloog uit het Erasmus MC die heeft ontdekt dat corona door fluiten wordt verspreid? Ga niet zo projecteren op andere clubs en gewoon het wangedrag bij feyenoord ownen. Niemand had daar baat bij, jij als in de eerste plaats niet. Hopelijk gaat 't dit weekend beter. Fortuna heb ik niet gezien.

Vrij sneu dat Ajax-spelers die 10x zoveel verdienen als de rest van de Mickey Mouse League zo moeten reageren na een overwinning. Poehpoeh 2-1 gewonnen van een club bestaande uit huurlingen en transfervrije jongens. Blind en Tadic moeten het in de CL maar laten zien om weer grote babbeltjes te hebben.

27 september 2020 om 00:57

Achja snap de spelers wel. Al 2de keer in 3 wedstrijden dat je een uur met 10 man moet spelen, omdat de VAR/scheids even willen laten zien dat ze niet voor de grote jongens fluiten.

27 september 2020 om 01:37

En vorige week krijg je een onterechte rode kaart mee, omdat “de scheidsrechters alleen voor de grote clubs durven te fluiten.” Kap eens met dat gejank man, alsof er een complot zou zijn.

27 september 2020 om 02:03

Ach, enkel ajacieden vonden het geen rode kaart. Knap dat ajax wint van 11 man, maar dat gehuil dat de var en scheids tegen ajax is wordt een beetje vermoeiend. Als tannane op een enkel van een random ajacied was gaan staan had elke ajax fan de rode kaart toegejuichd. Jammer van dat huilie huilie calimero gedrag, nergens voor nodig, beste spelers meeste geld, meeste prijzen dus gewoon daarboven staan en een vent wezen.

27 september 2020 om 07:40

Ah Mikevanh Bruggink vond het ook geen rode kaart gisteren in de studio. Die zou ik toch echt niet als Ajacied willen bestempelen. Maar ja, dat noem je niet, dat komt je niet uit. Dan doe je je vingers in de oren.

27 september 2020 om 07:41

Nog veel erger, toen was er alweer een goal onterecht afgekeurd, omdat de VAR een 50/50 duel een enorme fout van de scheids vond en duidelijk spijkers op laag water zoeken vond. Daarnaast begint het op te vallen dat hands is hands vooral geldt als Ajax het doet (weet niet hoe het bij PSV en Feyenoord zit, kijk die wedstrijden niet genoeg), maar er bij de tegenstander opeens heel veel ruimte voor interpretatie is. Rkc wordt een 100% goal verkomen met de hand, niks aan het handje. Tegen Vitesse wordt een schot in de 16 geblokt met de arm. Lekker doorspelen. Nico krijgt de bal op de arm, bam rood, ja doorgebroken speler kon een op een op de keeper af. Anthony kon net zo hard een op een op de keeper af na die judo worp. Die was door niemand nog in te halen, geel. Waar blind voor praten (wijzen op hands) geel en een vrije trap tegen krijgt op een zeer gunstige positie voor Vitesse. Heel Vitesse stormt op van Boekel af voor een vermeende overtreding, VAR kijkt zo. Dit soort dingen beginnen echt heel erg op te vallen. Dat Ajax spelers zuigers gaan worden had ik al voor gewaarschuwd na dat luid gejuich voor de rode kaart voor nico. Zie hier wedstrijd 3, heel Vitesse uit de tent gelokt, alla Getafe simuleren en provoceren en tussendoor prachtige aanvallen opzetten en in ondertal de 3 punten veilig stellen (want na de 1-1 werd er opeens klinisch gespeeld tot de 2-1). De Europese lessen zijn duidelijk blijven hangen.....

27 september 2020 om 09:19

Totaal vergelijkbaar inderdaad, een rode kaart in de eerste helft met een 50/50 situatie rond de 80e minuut bij een al gespeelde wedstrijd..

27 september 2020 om 10:14

@Mikevan H: ik ben geen Ajacied, maar ik dacht niet dat het rood was. Het leek mijns inziend absoluut niet met intentie te zijn gedaan. Blijft erg ongelukkig, echter vond ik dit geen rood om die reden.

27 september 2020 om 10:36

100 eens met je verhaal @ninjakai. Beslissingen van scheidsrechters zijn dit seizoen heel erg bepalend voor de wedstrijden. Eigenlijk maken ze de wedstrijden kapot. En tot nu toe opvallend steeds in het nadeel van Ajax. Dat Nijhuis dit doet waren we allang gewened - waarom mag die man nog Ajax fluiten? Maar ook andere scheidsrechters lijken van plan te zijn Ajax te naaien. Nou goed, drie wedstrijden gespeeld. Kan allemaal toeval zijn. Maar de veranderingen in de regels hebben niet tot meer duidelijkheid geleid, ze maken de willekeur groter. Ook jammer dat zo'n Nijhuis voor het seizoen grote praatjes heeft bij VI. Zegt dat het allemaal makkelijker voor ze wordt. Dan moet hij de nieuwe regels toepassen en maakt hij - niet geheel ontoevallig - er tegen Ajax een potje van en dan kan hij opeens toevallig niet meer komen. De Knvb moet hier naar kijken, want tot nu toe dit seizoen spelen scheidsrechters (incl Var) de opvallendste en meest bepalende rol in alle gespeelde wedstrijden. Dat zou niet de bedoeling moeten zijn. Laat ze zich nu maar eens uitspreken. Maar nu blijft het angstvallig stil. Heel dubieus allemaal.

27 september 2020 om 10:41

nou de regel hands is hands wordt idd niet toegepast bij andere clubs.
Twente heeft de bal denk ik 3x op de arm gehad, allemaal niet langs t lichaam.
Ik vraag me dan serieus af waarom je de regel verandert?
Verander em dan niet, of pas em toe bij alle clubs.
Maar niet bij de ene wel en de andere niet.

27 september 2020 om 10:53

@VoetballR:

Echt he?! De selectiviteit in arbitrale keuzes is gewoon stuitend. Echter denk ik niet dat het met clubvoorkeuren te maken heeft(hoe graag supporters ook geloven in een complottheorie) maar eerder de angst om dermate bepalend te zijn als arbiter.

27 september 2020 om 11:04

Wat wel meespeelt is het - in mijn ogen - fabeltje dat grote clubs altijd bevoordeeld worden. In Nederland lijt dit onzin te zijn. Zijn in het verleden genoeg zo objectief mogelijke analyses over gemaakt dat dit in het geval van Ajax helemaal niet klopt. We moeten inderdaad uitgaan van objectieve scheidsrechters. En dat probeer ik ook. Maar als er bijvoorbeeld een scheidsrechter als Bas Nijhuis in dit korps zit, wordt het voor een Ajacied wel moeilijk om van die objectiviteit uit te gaan.

27 september 2020 om 11:06

Precies dat!
Ik kan en kon bijna niet geloven dat er geen hands werd gegeven.
Bij meerdere situaties, niet alleen bij Feyenoord tegen Twente.
Ik zie Nijhuis het nog uitleggen, als je je armen NIET langs het lichaam hebt, dan is het hands, tot aan de oksel.
Jammer dat er dan toch weer zoveel verwarring over moet ontstaan, terwijl ik zelf het idee had dat dit juist minder zou worden.
En ja, ook als de handsbal van Senesi bestraft zou worden had ik er vrede mee gehad.
Want dat zou betekenen dat je een maatregel stelt die overal hetzelfde is.

27 september 2020 om 00:57

Blind en Tadic hebben 't in de CL ook al laten zien. Juist mooi dat ze Vitesse serieus nemen toch.

27 september 2020 om 07:56

Nou ze nemen vooral het kinderachtige gedrag van bazoer serieus. Zo serieus dat ze besluiten om het zelfde 3jarige gedrag te laten zien en dat is sneu. Nee dit gaat niet om iemand serieus nemen of iemand op zijn plek zetten. Dat doe je door de wedstrijd te winnen en geconcentreerd te zijn.Reageren zoals Blind en Tadic doe je wanneer je boos bent, geraakt bent, vanuit die boosheid wat lelijks terug doen. Moet je nooit willen en geloof me achteraf denken ze zelf ook: beter rustig blijven en me me niet zo laten gaan/ kennen. Anders ga je op Bazoer lijken.

27 september 2020 om 10:43

Ik moet zeggen dat ik zelf ook moeite heb, wanneer alles tegen lijkt te zitten, om me in te houden.
Zeker als er wordt geprovoceerd.
Alleen speel ik niet in de Eredivisie en wordt mij ook altijd geadviseerd me niet te laten gaan.
Logische conclusie van je idd.

27 september 2020 om 00:58

Ajax wint na een helft met tien man tegen een goed Vitesse: belachelijk dat ze zo blij zijn! Ajax verliest in de eredivisie: wat een prutsers met dat budget! Ajax wint in de eredivisie en reageert emotieloos: wat is dit nou voor instelling, wees eens trots en blij als je wint!

27 september 2020 om 01:04

Je kan toch ook blij zijn met je overwinning en dan met een lekker gevoel rustig de auto in stappen? Juich met elkaar en wees blij dat je meer kwaliteiten hebt dan de tegenstander. Of gaat Ronaldo aanstaande seizoen ook voor de kleedkamer van Hellas Verona staan schreeuwen? Niks meer dan kleutergedrag is dit

27 september 2020 om 01:37

Ronaldo vaak genoeg zien klieren, zeuren en huilen. Voetbal is emotie en dan gebeuren deze dingen. Soms heb je achteraf spijt en andere keren weer niet. Dat mensen hier een probleem van maken heeft puur en alleen met jaloezie en afgunst te maken. 'Van een muis een olifant maken'.

27 september 2020 om 08:28

Want geld maakt je automatisch een minder emotioneel persoon? Ik snap wel dat als je van een ex Ajacied wint die ook nog eens de hele wedstrijd liep te provoceren en uit te dagen. Daarbij opgeteld een discutabele beslissing van de scheids (weer) dat je meer dan een helft met 10 man loopt te voetballen en dan toch nog wint. Echt gek dat je dan niet denkt, maar ik verdien 5x zoveel als jij Bazoer dus ik blijf rustig.. 🤔 😉

27 september 2020 om 09:03

Deze redenatie heeft er totaal niks mee te maken, maar met de emotie van voetbal. Als je van voetbal houdt en van je club heb je te maken met dit soort emoties. Ook tegen Getafe liet Ajax zich provoceren maar hoort er ook een beetje bij. Ik zie de provocatie van Bazoer en Tanane als enige jaloezie en dat heeft niks te maken met salaris of welke competitie Ajax speelt.

27 september 2020 om 12:31

Daar zijn de zeikerds weer hoor. Je speelt opnieuw meer de dan helft van de wedstrijd met een man minder en sleept alsnog de overwinning binnen, dan mag je toch gewoon blij zijn?? Maar nee hoor, spelers van Ajax mogen niet blij zijn als ze winnen. Wat kunnen mensen toch zuur in het leven staan.

Ach, als je als grote vedette een ronde door de arena maakt met je hand bij je oor omdat je zojuist de 1-1 hebt gescoord tegen je oude club, mag je toch ook een speldenprikje terug verwachten als je vervolgens alsnog verliest. Dan kun je heel volwassen zeggen "moeten ze zelf weten. Het zegt genoeg dat ze zo juichen", maar je gaat zelf wel redelijk door het lint nadat ze voor je neus staan te juichen. Als deze jongen toch de instelling van een De Ligt of De Jong had, pff wat had ie dan ver kunnen komen. Ook vandaag weer laat ie genoeg klasse zien, maar constant dat onnodige provoceren en de beckenbauer uithangen. Ga gewoon voetballen joh en focus nou eens alleen op het voetbal. Dan kom je niet in situaties en interviews als deze terecht. Dan interviewen ze je na afloop omdat Vitesse dankzij jouw dominantie de drie punten heeft gepakt tegen tien man van Ajax.

27 september 2020 om 11:25

Onnodig provoceren en de Beckenbauer uithangen is Ajax al tijden kampioen in dus wijs nou niet alleen maar naar een ander . Pak die spiegel er eens bij !

27 september 2020 om 11:32

Waar slaat dit nou op haha. Met de Beckenbauer uithangen bedoel ik dat hij ronddribbelt als de zogenaamde koning op het veld als centrale verdediger. Lijkt me niet dat 'Ajax' dat kan doen, maar prima. Daarnaast: boeit mij echt vrij weinig als Ajax de kampioen is in provoceren, want die spelers presteren ook. En als ze niet presteren dan worden ze uit het elftal geknikkerd, zoals Bazoer bij Ajax. Het gaat erom dat Bazoer zichzelf presenteert als de koning van het voetbal, terwijl hij op zijn 22e al meerdere mislukte avonturen heeft gehad, puur door zijn matige instelling. Mag toch hopen dat je dat wel uit mij comment kon opmaken?

27 september 2020 om 11:40

Want dat soort spelers heeft Ajax nooit gehad ? Er was gisteren maar 1 speler die zich echt moest schamen voor zijn gedrag en dat is die tagliafico als je die rond hebt lopen moet je t niet meer over iemand van de tegenstander hebben . Dan moet je je kapot schamen als team !

Bazoer speelde goed als libero (cv) maar als Ajax gaat zuigen net als getafe dan kunnen ze dat bij Vitesse niet bijbenen. Het is trouwens van beide best wel zielig om zo te provoceren. Gaat nergens over.

Sorry hoor, maar Bazoer mag hier toch wel wat zelfreflectie gebruiken. Hier heel wat mooie jaren gekend ja amahoela hoe hij wegging kwam omdat hij een houding had van een klein kind.
Ook dropen de provocaties bij het juichen van zijn goal er aan alle kanten af. Even in de spiegel kijken Riechedly

Vrij sneue beelden van Blind die de kleedkamer inloopt/schreeuwt. Ook Tadic met vervelend gedrag. Frappant dat de twee meest ervaren spelers dit ook doen. Ook weer zoiets om dat filmpje ook op het officiële account van Ajax te gooien. Volgens mij wandelt daar ook een vingervlugge puber rond op de social media afdeling die alle content zonder nadenken erop gooit, en dit later weer moet terugtrekken. Komt allemaal erg onprofessioneel over.

27 september 2020 om 09:15

@blindevogel: de reactie van Bazoer nadat Blind en Tadic hem "terug pakten" met het juichen voor zijn neus niet gezien ? Druk gebaren naar Tadic "kom maar ff mee, dan vechten we het buiten beeld van de camera's wel uit" ? Bazoer is een zielig ventje om zo in de media te reageren, hij heeft het vuurtje namelijk opgestookt door na zijn (geweldige) doelpunt overdreven te juichen en te zuigen. Niet alleen naar het publiek, maar ook tijdens het teruglopen naar eigen helft tegen de ajax spelers. Jij en ik weten evenmin wat hij toen nog geroepen of gezegd heeft. Dan moet je niet gaan janken als je een koekje van eigen deeg krijgt..

Bazoer. Goede voetballer. Fysiek sterk en een magistrale lange bal in het rechterbeen. Zie hem graag de stap naar sankt pauli maken. Het fysieke spel van de premier league ligt hem meer dan het diva voetbal in nederland

Tsja het zegt ook genoeg dat Bazoer nu bij Vitesse speelt en zijn wedstrijden van het jaar tegen Ajax zijn ipv bij een topclub eindigen als de grote belofte die hij ooit was.

Nou mr Bazoer, wat wil je zeggen dan over Blind en Tadic? Dat ze je even terug wilde pakken na je gejuich bij het doelpunt? 9,5 van de 10 spelers zou ingetogener juichen tegen een oudclub dan dat jij deed. Een beetje respect was op zn plaats geweest. Maar mr Bazoer dacht dat hij de wedstrijd al had gewonnen met zijn doelpunt. Niet chic van Blind en Tadic maar wel begrijpelijk. Overigens vond ik Bazoer wel serieus aardig spelen, wie weet komt het allemaal goed.

27 september 2020 om 02:04

Nah, ik vind t altijd maar maf als spelers niet tegen n oude/vorige club juichen. Heeft toch niets met (dis)respect te maken als je juicht nadat je hebt gescoord. Je speelt bij de tegenpartij, dus wrom niet... Dat je gaat provoceren is weer n andere uiterste.

27 september 2020 om 08:04

Het ging niet om het juichen van Bazoer. Dat mag die doen na zo een wereldgoal, ik zou ook gek worden. Maar om daarna je hand voor je oor te doen en het publiek te provoceren is echt waanzinnig. Dan ben je mentaal echt nog een kleuter, het is je oude ploeg, wij supporters klapten in de warming-up nog voor je, en jij provoceert het hele publiek op bizar kinderachtige wijze.

27 september 2020 om 14:08

Die context haalde ik niet uit de post van marton, maar zoals ik zei; provoceren is n ander uiterste. Wie de bal kaatst kan m dan idd terugverwachten.

Gewoon een kwestie van uitdelen en incasseren, meer niet. Vind het een beetje laag dat Bazoer even via de media melding maakte van Blind en Tadic, wie de bal kaatst kan hem terug verwachten. Was overigens wel een mooie goal, bij vlagen een hele goede speler, maar of hij structureel goed kan voetballen blijft afwachten. Als tiener vond ik hem wel met veel rust spelen, nu is het allemaal veel opgefokter.

Ik zie veel reacties die niet te spreken zijn over Bazoer.. maar zie positieve kant... dit was een wedstrijd tussen haantjes en ik hou daar wel van. Krijg je iig een wedstrijd met emoties en kleine vervelende overtredingen. Die strijd ook tussen Tannane en Nico was een mooie.

27 september 2020 om 02:07

Op zich niets mis mee tijdens de wedstrijd, maar daarna moet t gewoon klaar zijn. Van beide kanten overigens...

En toch heb ik me op een prettige manier geërgerd aan Bazoer. Hij liet op momenten zien dat hij een geweldige speler is. Zijn gedrag blijft een ding maar ik heb als Ajacied toch stiekem van hem genoten. Die goal moet heerlijk voor hem zijn geweest, die zat er lekker in. Jammer dat hij op het eind werd bejegend, dat is niet Ajax waardig,

Het zal wel als off-topic getoetst worden getoetst, maar ik moest gelijk denken aan Ruud van Nistelrooij, spelend voor Oranje tegen wat was het? Andorra volgens mij, een mini staatje in ieder geval. Ruud mist een penalty, waarna zo'n semi-prof van de tegenpartij hem nadrukkelijk grijnzend aankijkt en vast ook iets gemeens zegt. Later die wedstrijd scoort van Nistelrooy alsnog, zoekt die eerder genoemde semi-prof en gaat voor zijn neus staan juichen. Fantastisch moment uit de Nederlandse voetbalgeschiedenis. Dit vond ik ergens een beetje kinderachtig, ook van Bazoer maar goed, zo'n Daley Blind schat ik misschien ook iets te hoog in, nogal kleinzerig en overtrokken gedrag, maar a la, emoties.

Accepteer het gedrag van Blind en Tadic niet, maar Bazoer weet donders goed dat hij zelf begon met provoceren. Spijt me voor hem, maar het is geen toeval dat hij nu in Arnhem speelt. Totaal geen mentaliteit.

Droeftoeter, met de handjes achter de oren na een treffer tegen de club waar hij zooo graag wilde spelen nadat hij met veel bombarie bij PSV vertrok. Vindt zichzelf geweldig maar nu speelt hij bij Vitesse. Misschien even in de spiegel kijken maat. Jammer want ik vond hem verder goed spelen op cv. Alleen door zijn mentaliteit zal hij het nooit redden in de absolute top.

Blind laat zich toch wel een beetje kennen. Hij had hier boven moten staan. Ik weet natuurlijk niet wat er allemaal gezegd en gedaan is, maar toch van Blind had je beter mogen verwachten

Bazoer dacht er al te zijn na zijn ere ronde en het uitdagen aan de bal. Krijgt dan de 2-1 om de oren, een panna en wordt flink afgetroefd waardoor zijn teamgenoot aan de noodrem moet trekken. Uitdelen en incasseren maar Bazoer en Tannane kunnen alleen eenzijdig janken, dit smaakt alleen maar lekkerder

27 september 2020 om 11:28

Tagliafico was anders de grootste huilebalk van de dag

27 september 2020 om 13:32

Is dat zo? Volgens mij was dat heel duidelijk Bazoer. Die deed immers precies hetzelfde als Nico alleen was hij tijdens en ná de wedstrijd nog steeds in tranen

Er zit schijnbaar niet alleen bij Bazoer een hoop frustratie maar ook bij Blind en Tadic? De reactie op het veld van Bazoer en Tadic wat was dat voor iets clownesks, stelletje kleuters. Tadic is nog aanvoerder ook om je kapot te schamen. Geen gezwam over emotie bla bla bla, ook als je vol emotie zit hoef je je niet als een amoebe te gedragen.

Als je met 10 man wint in zo,n wedstrijd en tegen een paar zuignappen dan snap ik de uitspattingen wel van blind en tadic, zijn net echte mensen die spelers van Ajax. Vitesse moet zich schamen dat ze met zoveel praatjes en man meer in ieder geval geen punt pakken

Zo een reactie had ik nou net niet van blind verwacht. Eerder een tadic, tagliafico of promes. Maar dat de meeste andere spelers en die begeleider er zo van opkijken zegt al hoe vreemd en onnodig deze reactie is.

Je hebt juichen en je hebt bewust overdreven een reactie uitlokken met je juichen. Daar gaat het om bazoer. Dat je juicht is het probleem niet. Dat uitlokken, want blijkbaar zit je toch iets dwars.

Duidelijk dat Blind en Tadic dit niet moeten doen. Je hebt gewonnen en ja Vitesse heeft ook flink lopen zuigen in de wedstrijd waaronder Bazoer. Daar ben je als Ajax ook in mee gegaan. Wees gewoon blij en vier je overwinning kijk niet naar je tegenstander. Heb niks tegen juichen tegen je oude ploeg. Echter provoceren richting het publiek moet je als Bazoer gewoon niet doen. Ook weer typisch dat van Boekel daar dan weer niet ingreep met geel. Vorige week vrijdag kreeg Taylor bij Jong Ajax voor dat soort gedrag wel geel. .

We hadden moeten winnen? We hadden veel meer verdient? Kom op zeg. 2 ploegen die redelijk gelijkwaardig waaren en waarvan er 1 met een man minder speelde. Kwaliteit van Ajax gaf de doorslag.

Ik mag dit wel. Dit hoort er bij. Even je gram halen na een gewonnen wedstrijd. De strijd is pas afgelopen in de kleedkamer. Bazoer is dit seizoen goed begonnen in zijn nwe rol bij Vitesse. Speelde goed tegen zijn oude club en na z'n doelpunt ging hij bewust provoceren. Why ? En dan kan je na afloop zo'n reactie terug verwachten. Dat hoort erbij. En Vitesse verdiende zeker niet meer, alleen complimenten, that's it !!

Voetbal is emotie dus begrijpelijk maar je kan beter niks zeggen en als Ekkelenkamp handelen. Na die dodelijke panna was Bazoer al psychisch vertrokken...

3 kleuters bij elkaar. Bazoer als provoceur en van die 2 bejaarden ajacieden mag je ook wel wat meer volwassenheid verwachten. Echt werkelijk waar lachwekkend triest.

Wat zijn eigenlijk de regels bij provocerend juichen qua kaarten? Ik kon het zo snel niet vinden in de regels. Niet dat ik het juichen van Bazoer provocerend vond, maar was alleen benieuwd, omdat Taylor tegen GAE een gele kaart kreeg voor een praatgebaar richting publiek na zijn gescoorde penalty.

Dit hoort een beetje bij voetbal, maar ik had dit niet verwacht van (de ervaren) Blind en Tadic. Ach ja, was wel een wedstrijd met veel lading en emoties en als je dan met tien man toch nog wint kan het er daarna wel uitkomen.

Ik vind dat iedereen hier wel snel op z’n pik is getrapt. Dit was een spannende wedstrijd waarbij de adrenaline oploopt. Vlak na afloop vallen er nog wat woorden. So what?

Ik vond het meer genoeg zeggen hoe Bazoer zelf op die goal reageerde. Vreselijk zeg, schiet een afvallende bal erin en rent als een totale idioot rond, waarna hij ook nog iedereen loopt te bedanken en staat te wijzen. Hij heeft al vaker aangetoond dat het in z’n hoofd niet helemaal goed zit, en vandaag toonde hij dat maar weer eens aan. De reactie van Blind en Tadic had misschien niet gehoeven, maar is wel te verklaren. Wat een vervelend ventje zeg. Verder mag Bazoer zich in zijn handen knijpen om die rode kaart, anders waren hij en z’n Vitesse met 4-1 van de mat getikt, zelfs met 10 was Ajax stukken beter.

Op het veld is het strijd, maar daarna is het weer over. De media zoekt graag naar een nieuwe hype. Overigens had Vitesse alle geluk dat Ajax met 10 man kwam te staan, dat gaf heb natuurlijk wel een boost.

27 september 2020 om 09:56

Hoezo had Vitesse geluk met de rode kaart ? Ik vond Vitesse met 11 tegen 11 beter dan daarna (zelfs beter dan Ajax) maar nog belangrijker bij Ajax kwamen de slechtste spelers (alvarez en Labyad) niet meer terug. Dus eigenlijk had vooral Ajax er voordeel van. Want nu werden de fouten in de opstelling gecorrigeerd.

Wel ironisch dat de ajaxieden altijd zo erg hun eigen club lopen te verdedigen zelfs als ze er gewoon hartstikke naast zitten.. Ajax en hun spelers doen nooit wat fout😂het is altijd de schuld van een ander. Lachwekkend wel.

27 september 2020 om 11:33

Ajaxieden? Wie zijn dat? Gelukkig ben jij zo zeker van je eigen gelijk en ligt het aan alle Ajacieden. Hoe kan je in godsnaam een ander ergens iets van betichten en vervolgens exact hetzelfde uitspreken maar dan vanaf de andere kant... Dat zoiets wat gisteren is gebeurd bijna 200 reacties opleverd is gewoonweg idioot. Jaloezie en afgunst blijkt maar weer want wanneer dit soort dingen bij andere clubs gebeuren is er geen haan die erom kraait.

Dit gedrag van deze heren (bazoer, Blind en Tadic) is niet goed te praten. Als club zijnde zou je hier tegen op moeten treden. Het is toch verbazend wekkend hoe ervaren krachten als Tadic en Blind zich zo laten gaan. Dit zegt genoeg hoe ze zijn. Dit heeft niets met een winnaars mentaliteit te maken. Dit is niet goed te praten. (hoewel ten Hag dat waarschijnlijk wel weer doet).

27 september 2020 om 11:22

Blind riep "lekker boys!" voor de deur van de Vitesse kleedkamer, meer is er letterlijk niet gebeurd.... Nou poeh poeh, wat is dat erg zeg. Dat VZ hier uberhaupt een filmpje van upload en een artikel over maakt is eigenlijk te debiel voor woorden. Begrijp me niet verkeerd, zowel Bazoer als Blind en Tadic hebben op het veld wat kinderachtig gedrag laten zien, maar ook echt allemaal niks bijzonders hoor, zulke dingen gebeuren wekelijks in the heat of the moment. Dat mensen er weer zo'n enorme ophef over gaan maken is simpelweg lachwekkend.

Blind is ook zo'n ongelooflijk trieste kerel.. 😴
Op deze leeftijd en ervaring hier nog niet boven kunnen staan..

27 september 2020 om 11:21

@groninger Hopp: echt joh ? Met steeds meer stijgende verbazing zie ik dagelijks reacties van je voorbij komen die werkelijk te dom zijn voor woorden. Doen alsof je überhaupt verstand van zaken hebt over onderwerpen als corona, wetgeving etc en dan met dit soort onzin aankomen ? Bazoer is het zielige kleine mannetje in het hele verhaal; loopt de hele wedstrijd bewust te provoceren (vooral na zijn doelpunt) en is dan op zijn pik getrapt als hij teruggepakt wordt. Je hebt zeker niet gezien dat hij na het eindsignaal en na het "juichen" van Tadic en Blind als een basisschool jochie stond te gebaren "kom maar, dan vechten we het buiten beeld van de camera's wel uit". Nee, als iemand zich als een zielig klein mannetje heeft gedragen was het Bazoer wel. En dan voor de camera nog verder gaan... te triest voor woorden..

27 september 2020 om 20:13

Doet Bazoer niet zo "stoer" op het veld met zijn continue gezuig dan was er inderdaad niets gebeurd... Verder alles goed met je ?

Tadic is sowieso een klein triest blaag, die plafond in eredivisie heeft, net als Blind. Twee verwende trieste blagen met iq van een stoeptegel. Altijd mekkeren om kaarten, doorrollen en nu ook weer provoceren. Zegt genoeg over deze jankerds.

27 september 2020 om 11:22

Gaat het goed met je? Aangezien je zoveel onzin in een klein stukje tekst propt doorspekt van jaloezie en afgunst.

27 september 2020 om 11:34

Eerlijk gezegd vergeet hij nog tagliafico die zich gedraagt alsof hij zo uit Carré is opgevist als aanstormend acteurs talent ...

Heel snel over de rooie en dat is nou precies de rede waarom PSV en Ajax hem van de hand deden. Bazoer kon de sfeer aardig verpesten in de kleedkamer.

Hahahahaha, hij laat ziet juist wel kennen (anders dan dat hij aangeeft). Zo jammer, want zonder al die narige trekjes van hem, is het gewoon een goede voetballer.

Laat je nou niet zo kennen. Ze hebben beide halve finale CL gespeeld. Sta er boven en laat die jongen lekker gaan.

Zo kinderachtig dat je nu nog steeds niet die persoonlijke rancune tegenover Ajax achter je kan laten. Verwerpelijke mentaliteit en eens te meer een teken dat hij mentaal niet geschikt is voor een hoger niveau.

27 september 2020 om 11:36

Beetje zoals de mentaliteit op de Ajax tribune .. in dat opzicht had hij er prima bijgepast . Zonde dat hij dan net t niveau niet aan kan want hey zijn zijn natuurlijk wel de beste

Emotie van het spel, hoort erbij. Bazoer wil graag erkenning nadat hij bij Ajax bij het oud vuil was gezet en de fans en spelers reageren daarop omdat het wat triest overkomt als je zelf niet kan inschatten dat je gewoon niet goed genoeg bent. Zonder emotie met allemaal robots wordt het er niet leuker op dus laten zulke emotie alsjeblieft waarderen.

Niet erg bijzonder, lange tijd met 10 man na een rode kaart. Hele wedstrijd gestreden voor een resultaat en dan komt er na de wedstrijd een hoop adrenaline vrij. Professioneel nee, menselijk ja.

Ik ben voor Ajax in de competitie. Als Arnhemmer heb ik ergens wel een zwak voor Vitesse en gisteren verdiende ze meer. Iedereen kan zeggen dat Bazoer vervelend was, maar afgezien van het juichen heb ik niet veel gezien. Zeker niet in vergelijking met Tagliafico en Alvarez. Dat waren de meest onsportieve mensen op het veld. Tegen het smerige aan. Dat vind ik jammer, want als grootste club van Nederland moet je dat ook in gedrag laten zien. Dat een Ten Hag met droge ogen zo verongelijkt kan kijken omtrent de overtreding van Alvarez viel me ook van hem tegen. Blind wat doe je toch? Voor de camera altijd correct willen overkomen maar hier ga je toch echt de fout in. Die hele ideale schoonzoon act mag de prullenbak in. En Tadic? De hele wedstrijd niet gezien, pas na het laatste fluitsignaal. Ja je hebt de 3 punten, maar niet dankzij jou. Kon me bij Vitesse aan twee mensen storen. Openda die bij elk balverlies iedereen de schuld geeft behalve zichzelf. En die nummer 11 die werkelijk geen bal kan aannemen.

Actie is reactie Bazoer. Ik vind het prima dat je je doelpunt viert, maar doe dat gewoon op een normale manier. Als je je niet als een complete dorpsidioot had gedragen was je zeker niet uitgefloten. En dat Tadic en Blind je naar de wedstrijd op zochten dat heb je aan jezelf te danken. En volgens mij was jij de persoon die door 2 ploeggenoten in bedwang moest worden gehouden, zo weinig deed het je.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren