Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Barcelona heeft na krankzinnig spektakelstuk tegen Inter slechte papieren

Laatste update:

Barcelona staat na woensdagavond op de rand van uitschakeling in de Champions League. De Catalanen hadden tegen Internazionale een zege nodig om overwintering in eigen hand te houden, maar eindigden na een waar spektakelstuk op een 3-3 gelijkspel. Tweemaal leek Inter er in de absolute slotfase zelfs met een overwinning vandoor te gaan, maar Robert Lewandowski trok de stand even zo vaak weer gelijk. Inter blijft tweede in Groep C met drie punten voor op Barça. Bayern München is ongeslagen verder, Viktoria Plzen blijft puntloos onderaan.

Na de 1-0 overwinning vorige week van Inter op Barcelona waren de messen in het Spotify Camp Nou geslepen. Xavi bracht met Sergi Roberto en Marcos Alonso andere backs binnen de lijnen dan zondag tegen Celta de Vigo (al speelde Alonso toen centraal). Bovendien kwam Ousmane Dembélé in de ploeg in plaats van Ferran Torres. Frenkie de Jong kwam na ruim een uur spelen in het veld voor Sergio Busquets. Bij Inter behield André Onana zijn veroverde plek onder de lat en kwam Denzel Dumfries terug in de basis. Ook Stefan de Vrij verscheen aan de aftrap.

Het initiatief lag duidelijk bij Inter, dat bij momenten gevaarlijk uitbrak. Edin Dzeko raakte al vroeg de lat van een meter of tien, terwijl Dumfries daarna bij een uitbraak recht op Marc-André Ter Stegen schoot. Barcelona voerde de druk op de Milanezen naarmate de eerste helft vorderde steeds verder op. Raphinha plaatste de bal uit een goede voorzet van Lewandowski nog net naast, maar na 40 minuten brak Barça dan toch door de Italiaanse defensie. Roberto bracht de bal laag voor het doel, Dembélé tikte van dichtbij eenvoudig binnen: 1-0.

Vrijwel uit het niets zette Nicolò Barella de bezoekers vijf minuten na rust op schitterende wijze op gelijke hoogte. De middenvelder nam de bal uit een voorzet met het bovenbeen aan en vuurde in een vloeiende beweging uit de draai binnen: 1-1. Vanaf dat moment dook Inter meer en meer gevaarlijk op voor het doel van Barça. Een kopbal van Lautaro Martínez werd razendknap gekeerd door Ter Stegen, die na ruim een uur spelen alsnog voor de tweede maal werd gepasseerd.

Martínez troefde Eric García af met een aanname in het strafschopgebied en knalde de bal vervolgens via de beide palen in het doel: 1-2. Barcelona zocht vol de aanval en creëerde kans op kans voor Lewandowski. De Pool zag eerst een buitenspelgoal afgekeurd worden, maar maakte in de 82e minuut met een schot uit de kluts alsnog een geldig doelpunt: 2-2. Het derde doelpunt van Barça hing in de lucht, maar viel uit een counter aan de zijde van Inter. Martínez legde perfect breed op de net ingevallen Robin Gosens, die de bal beheerst achter Ter Stegen plaatste: 2-3. Barça weigerde de capituleren en knokte zich in blessuretijd terug naar 3-3. De treffer kwam op naam van Lewandowski, die razendknap raak kopte. Balverlies van De Jong leverde dé kans op 3-4 op voor Kristjan Asllani, die op ongelooflijke wijze recht op Ter Stegen schoot.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

From Sergiño, to you | PSV
20 hints ??#voetbal
Reacties

Dit is pas een wedstrijd! Dit had werkelijk alles. 6 goals, veel kansen, en een rode kaart!

Barca speelde met veel balbezit en had heel veel kansen. En moest echt winnen van deze uit vorm Inter. Barca en Atletico laat La Liga echt schamen mochten ze niet kwalijk voor de voorrondes van de Champions League.
Dan wil ik het niet eens hebben over Sevilla.

Inter speelde wel op een gelijkspel. Als op het laatste minuten meer gefocust waren konden ze zelfs winnen.

Dit wordt een hele moeilijke periode voor Barca. Ze spelen Real Madrid in La Liga. En moeten nog tegen Bayern München in de Champions League.

Ik verwacht dat Barca weer dit jaar Europa League gaat spelen. Wordt wel gezellig daar als Barca, Juventus, Ac Milan, Sevilla, Ajax en Atletico Europa League spelen. Heb je ook nog teams als Man Utd en As Roma spelen.
Ik zou het dan wel vaker volgen die Europa League.

Xavi heeft nog veel werk te doen.

En wat is er met de scheidsrechters de laatste tijd in de Champions League? Wat een niveau zeg. Moet echt beter.

12 oktober 2022 om 23:06

Wat telt onderling resultaat of doelsaldo? Want als het onderling resultaat is, dan is Barca weer Europa League kandidaat ik zie inter namelijk echt niet verliezen of gelijk spelen tegen plzen.

12 oktober 2022 om 23:07

Onderling resultaat telt

12 oktober 2022 om 23:07

Onderling resultaat

12 oktober 2022 om 23:08

Onderling resultaat telt. Bij een overwinning van Inter tegen Plzen zijn ze dus door en ligt Barca eruit.

12 oktober 2022 om 23:10

Onderling resultaat eerst, daarna doelsaldo.

13 oktober 2022 om 04:25

Als je op deze voetbalsite verwacht dat Barca el gaat spelen, wordt je reactie verwijderd door een moderator.

13 oktober 2022 om 07:27

Nee hoor, die verwachting kun je prima uitspreken op een normale manier, dan zul je absoluut niet verwijderd worden. Als jij diegene was die een topic opende met "na de winter Ajax en Barca lekker EL spelen, can't wait!" (weet niet zeker of jij dat was of een andere Masridista) dan wordt je reactie inderdaad verwijderd ja.

13 oktober 2022 om 09:22

Nee dat was ik idd niet. Iemand gaf aan dat als Real mbappe zou halen, barca grote problemen of iets dergelijks zou hebben. Daar reageerde ik op, dat barca wel andere dingen heeft om op te focussen dan real Madrid aangezien ze 2 jaar op rij el gaan spelen. Die reactie werd verwijderd wegens "wat wil je hiermee bereiken? Behalve provoceren natuurlijk".

13 oktober 2022 om 13:14

Wat is daar nu mis mee? De wereld gaat verder en verder stuk. Binnenkort moet je uitkijken met lachen of je vliegt de gevangenis in. Pffff donkere tijden zenne.

13 oktober 2022 om 22:53

Nog 1x zo een opmerking of je gaat naar alcatraz mcfc

Je kan 2 ploegen opstellen en dan nog kan je niet winnen van een Inter die hopeloos uitvorm is in Italië. Belachelijk gewoon.. dit kan niemand van FC Barcelona of zijn aanhang goed praten.

Aslani, Aslani toch.. wat mis je toch, als hij doorgaf aan Mkhitaryan wonnen zij hier.

Voor de rest een geweldig wedstrijd gezien, prachtig.

Maar een coach met ervaring had het hier anders aangepakt.

12 oktober 2022 om 23:06

Zeg dat wel heb je brede bank en topselectie presteert je het om van dit povere inter niet te winnen, een blamage is dat.

12 oktober 2022 om 23:08

Topselectie? Vergeleken met wie? De Bayern's, Psg's, City's of zelfs Real? Barca is gewoon the best of the rest. Maar hoort echt niet in de top 5 / 6 van Europa. Het gat tussen een City en Barca is groter dan het gat tussen een Barca en teams als Dortmund, Napoli en Arsenal.

12 oktober 2022 om 23:09

Is het dan wel een topselectie?

12 oktober 2022 om 23:13

Top selectie? Ik zie alleen Dembele Lewandowski en misschien Pedri bij Real Madrid spelen ofzo. De rest niet.

Maar dan moet Real Madrid wel anders spelen. Twee spitsen, 5 middenvelders en een rechtsbuiten.

12 oktober 2022 om 23:14

Napoli noem jij op doe normaal joh, arsenal noem jij op die hebben mindere selectie dan Barca. ze doen kwa speler en selectie niet onder bij clubs als city Liverpool Real Madrid

12 oktober 2022 om 23:15

Barca is al jaaaaren lang geen topselectie meer. Ze hadden geluk dat de beste spelerverdeler en afmaker ooit in hun team zat. Die kleine man redde ze week in en week out.

12 oktober 2022 om 23:17

Dat is echt onzin Aqua, ze hebben de afdankertjes van de rest van Europa, een snelle buitenspeler van een degradatiekandidaat uit de Premier League en Lewandowski aan een toch al matig Barcelona toegevoegd en het resultaat is dat ze nog steeds Europa League moeten spelen. Dit team is echt verre van wereldklasse en qua niveau echt klassen minder dan de teams die jij noemt..

12 oktober 2022 om 23:18

Met Dembele win je niks, wat een ego zeg. Zou gek worden als ploeggenoten

12 oktober 2022 om 23:18

Ja inderdaad. Bij Arsenal bijvoorbeeld vind ik Ramadale niet minder dan Ter Stegen. Of een Saka tegen Dembele. En Jesus vs Lewandowski is ook niet zo raar meer.

12 oktober 2022 om 23:22



Laporta heeft met geld gesmeten, heeft topspelers gehaald, geen excuus meer mogelijk voor Barcelona, vooral xavi faalt ook, en dezelfde spelers zitten er met rijpe gavi en Pedri Bus zit er nog.

12 oktober 2022 om 23:23

@bluemeister

Jesus kan je toch niet Lewandowski vergelijken amigo? Al heeft Arsenal zekers op een aantal posities inderdaad geen mindere spelers, maar zelfs gewoon betere spelers.

12 oktober 2022 om 23:24

Napoli is gewoon de koploper van Italie die Liverpool en Ajax 2x een pak slaag geeft. Barca heeft misschien wel een ietwat betere selectie. Maar mijn punt is dat het verschil tussen een Barca en een Napoli kleiner is dan tussen Barca en City bijv.

12 oktober 2022 om 23:27

Een aanval bestaande uit Fati, Lewandowski, Dembele, Depay, Torres en Raphina is gewoon 1 van de breedste van de wereld. Naar mijn mening ook gewoon de breedste.

12 oktober 2022 om 23:31



Waarvan Ferran Torres er geen pepernoot van kan. Overigens heeft Bayern met Mane, Coman, Gnabry, Sane, Musiela, Tel en Choupo-Moting ook gewoon 7 aanvallers. Eventueel kan je Muller nog meerekenen. En persoonlijk heb ik liever 3 absolute toppers voorin (messi, Neymar, Mbappe) en een waardeloze bank dan dat je buiten Lewandowski met allemaal net niet spelers zit. Want laten we eerlijk zijn de Depay's en Fati's van deze wereld is natuurlijk geen buitencategorie.

12 oktober 2022 om 23:34

Lewa is honder keer beter dan jesus waar heb je het nou over man. Haland, benz en lewa by far de beste spitsen van deze planeet.

12 oktober 2022 om 23:34

Lewa fati dembele voorin daarachter frenkie pedri gavi en daarachter alba kounde aurojo ter stegen is gwn echt wereldklasse hoor.

12 oktober 2022 om 23:36

Bayern heeft buiten een 17-jarige die nog alles mag bewijzen en een categorie F speler voor wereldtopbegrippen (staan depay en Torres nog ruim boven) als Choupo-Moting geen spits. Dan kan je niet echt spreken van een heel brede selectie in aanvallend opzicht vind ik.

12 oktober 2022 om 23:37

Haaland, Alvarez, Foden, Silva, Grealish, Mahrez is echt wel een flink stuk beter. Muller, Sane, Mane, Gnabry en Coman doen zeker niet onder dan die van Barca.

12 oktober 2022 om 23:38

Bayern heeft geen spits nodig om te domineren en veel te scoren blijkbaar. City vergeten we trouwens ook nog. Die hebben ook een waanzinnige aanval.

13 oktober 2022 om 00:19

Je onderschat Arsenal van de laatste maanden een beetje Aqua, die laten goeie dingen zien. Spelen leuk aanvallend voetbal met Odegaard als spelmaker en met snelle gemakkelijk scorende spitsen. Ik zie Barcelona daar niet 1-2-3 van winnen. Van Napoli kan ik weinig zeggen want die zie ik vrijwel nooit spelen.

13 oktober 2022 om 04:38

@shady, ben jij wel zo slim?
Met 10 man win je het sws nooit.

13 oktober 2022 om 08:45

Dortmund Napoli en Arsenal zijn niet minder dan Barcelona hoor. Qua selectie zou je denken, Maar vooral de flow waarin Arsenal en Napoli zitten zie ik ze veel scoren tegen Barcelona

12 oktober 2022 om 23:08

Nee joh, dan had Ter Stegen de 4-4 binnen gekopt. Zo'n wedstrijd was het. Xavi heeft mazzel dat Lewa nu steeds z'n bips redt, zonder hem is het eigenlijk nog niet eens zo veel beter als onder Koeman.

12 oktober 2022 om 23:09

En dan te bedenken dat Koeman het lange tijd voorin met Braitwaithe en Luukinho moest doen.

12 oktober 2022 om 23:12

In de CL wellicht maar nogal een verschil om de competitie met 22 op 24 starten vs de slechtste start in 40 jaar... Zowat twee seizoenen op rij

12 oktober 2022 om 23:13

En Messi.

12 oktober 2022 om 23:17

Maar Real8madrid, hoe veel van die punten heeft Lewandowski bij elkaar geschoten? Ik zie vaker moeizame wedstrijden waarin hij dan toch wel weer de ban breekt, of een 1-0'tje over de streep trekt. Wat Kaiser zegt, Koeman had daar net iets minder materiaal. Toegegeven dat Messi er wel nog liep, maar zonder Lewa was Madrid gewoon weer op eenzame hoogte op de titel af gekoerst. Dan nog niet te beginnen over al die andere aankopen van Xavi waar Koeman met derderangs meuk moest stoeien.

12 oktober 2022 om 23:19

In het laatste jaar was Messi er natuurlijk allang niet meer en op dat seizoen doel ik uiteraard ook.

12 oktober 2022 om 23:22

Dat klopt maar dat was in die seizoenen onder Koeman ook het geval met Messi die wedstrijden nog over de streep trok. Desondanks zie je een gigantisch verschil in resultaten.

Dat Barca zonder Lewa weer geen kans had gemaakt ben ik het mee eens maar hij loopt er en wordt goed gebruikt.

12 oktober 2022 om 23:30



real8 seizoenen verder en spelers hebben ervaring, Gavi en pedri zijn nu top lewan is aangetrokken, Koundã© en aurejo zijn gekomen, men verzint graag excuses voor barca als ze verliezen, zelfs met b team moet Barca dit Inter oprollen over 2 wedstrijden.

Voorin en midden is het europese top ook achterhoede met eric in topvorm Pique die altijd Pique is. Koundã© en is gekomen die werd sowieso op rechts opgesteld, aurejo is een gemis, toch selectie is breed genoeg...

Nog altijd meer kwaliteit dan Inter die dit seizoen matig zijn om eerlijk te zijn. Lewan is aangetrokken om het verschil te maken, scoort wel door mazzel, maar toch mag wel beslissender zijn in dit soort wedstrijden.

13 oktober 2022 om 09:41

Je hebt toch ook wel een plaat voor je kop. Waar waren Kounde en Araujo tegen Inter? Dit is gewoon pech hebben. Dat kan ieder team gebeuren. 2 jaar geleden moest Real ook even vrezen voor EL-deelname na blamerende wedstrijden tegen het reserveteam van Shaktar. Wordt je niet een beetje moe van jezelf?

12 oktober 2022 om 23:15

Wat een gezwets zeg. Barca mist de hele verdediging en moet noodgedwongen met Pique en Garcia aantreden, samen met die barslechte Alonso. Als Inter scherper had geweest, hadden ze Barca nog meer pijn kunnen doen op de counter. Daarnaast was Barcelona qua veldspel veel en veel beter en was het een godswonder dat de ruststand 1-0 was.

12 oktober 2022 om 23:18

...dan moest Xavi desnoods met Frenkie beginnen ipv Piqué of zelfs Busquets. Frenkie is verdedigend veel sterker dan beide.

12 oktober 2022 om 23:30

Oh wacht want ik heb Alonso en Garcia gehaald? Hou op hé het zijn versterkingen van Xavi en hij is er hartstikke tevreden over.

Dat Xavi nog steeds als in 2010 met een hoog defensief lijn wilt voetballen terwijl je centrum verdedigers daar die snelheid niet voor hebben is simpelweg oerdom.

2 keer Europa League voor Xavi.

13 oktober 2022 om 08:42

Niemand zegt dat jij Alonso en Garcia hebt gehaald hoor, maar goed. Het enige wat ik je wel geef is dat ik voor Alba of Balde had gekozen, verder kon je niet zo veel. Daarnaast moest Barca winnen en was het logisch dat ze des Barca's druk zouden uitoefenen en hoog zouden spelen. Had je met Pique-Frenkie-Alba moeten spelen? Misschien wel, maar gezien het feit dat Frenkie net weer fit is, snap ik dat wel.

Twee keer Europa League is enorm populistisch, dat weet je zelf ook. Vorig jaar was alles al vergooid en moest er maar even van Bayern gewonnen worden.

13 oktober 2022 om 09:56

Wat ben ik blij dat wij van die Slowlonso af zijn zegXD zelfde geldt overigens voor Christensen. Als jullie Jorginho ook nog even overnemen kunnen jullie de komende jaren vol voor de EL gaan! XD

12 oktober 2022 om 23:27

Dit is een spannende groep. Je verwacht dat Bayern als nummer 1 de poule uitkomt en dat wellicht Inter of Barca een wedstrijd wint, wat onwaarschijnlijk is. Daarna was het wel echt strijden tussen Inter en Barca. Dit is geen Barcelona van pre 2015,

Verder doe je Inter hier zwaar tekort mee die zijn nog recenter dan Barcelona landskampioen geweest. Plek 2 was dus wel spannend en uiteraard gaat plek 4 naar Plzen.

Zo belachelijk was het niet. Je doet net alsof FC Barcelona net tegen Plzen had gespeeld. Barca op 3 was te verwachten.

Neutrale toeschouwer heeft gewonnen vandaag. Niks aan toe te voegen.

12 oktober 2022 om 23:11

We hebben het altijd over opbouwen in het voetbal. Deze wedstrijd werkte langzaam naar zijn hoogtepunt toe in de laatste 10 minuten. Wat een fenomenale pot met twee uitstekende keepers en ook een goede invalbeurt van De Jong!

12 oktober 2022 om 23:15

Klopt, de jong viel goed in. Laat ik dan maar zeggen wat ik er echt van vond. Deze is op conto Xavi, ik zei het vanochtend al in een artikel en net ook nog toen de basis bekend werd, vier verdedigers opstellen die zo traag zijn als dikke stront is vragen om problemen. Verder heeft inter de hele wedstrijd lang gefrustreerd en gestreden en hebben daarmee verdient een resultaat behaald.

Barca alweer de Europa league in. Atletico fan zijn is werken en afzien, maar tegenwoordig is barca fan zijn dit haast ook. Ben er vreselijk zuur van. Welterusten heren!

12 oktober 2022 om 23:19

Hoogtepunt voor de neutrale toeschouwer misschien, voetballend gezien waren de laatste tien, vijftien minuten van de eerste helft vele malen beter.

Lang geleden dat ik zo heb genoten van een CL wedstrijd zeg!

13 oktober 2022 om 00:34

Vorig seizoen city - Madrid en Madrid -city. Dat waren ook 2 wedstrijden waar alles in zat en waar bij je op het puntje van je stoel zat. Deze mocht er ook zijn. Geweldige pot

Hoe kan de VAR hier niet ingrijpen voor een rode kaart van Dembele!?!?! Varcelona

12 oktober 2022 om 23:09

onbegrijpelijk, ze lieten niet eens de herhaling aan ons zien ziggolona…

12 oktober 2022 om 23:11

Hoe kan ik hem wel gezien hebben dan?

12 oktober 2022 om 23:14

Bij mij op BT-Sport was het gewoon te zien hoor, twee herhalingen vanuit verschillende hoeken. En vanuit elke hoek was het een echte donkerrode, zo niet een paarse kaart waard. De VAR had hier gewoon moeten ingrijpen.

12 oktober 2022 om 23:10

Evenals hoe de scheids onana geen gele kaart heeft gegeven. Vreselijk irritant.

12 oktober 2022 om 23:11

Barcelona heeft dit soort “gelukjes” structureel..

12 oktober 2022 om 23:13

Net zoals de gelukjes tegen Inter vorige week en Bayern

12 oktober 2022 om 23:19

Calhanoglu moest vorige week ook rood krijgen.

12 oktober 2022 om 23:21

Als het om een do or die moment gaat voor Barcelona, zoals vandaag waarin ze echt moeten winnen kun je er pap op zeggen dat ze hem mee krijgen.. Vandaag moest Barca winnen, door de eigen onkunde tegen de andere teams in de poule, en dan krijgen ze een beslissend moment in hun voordeel, zoals zo vaak het geval is..

12 oktober 2022 om 23:13

Als de fout is erkent door de scheidsrechter en er een gele kaart is uitgedeeld mag de VAR niet meer ingrijpen. Waarom die regel bestaat begrijp ik ook niet maar daarom dus.

12 oktober 2022 om 23:16

De grensrechter had het duidelijk gezien en had al moeten aangeven dat het een rode kaart waard was, nog voordat er geel getrokken werd.

12 oktober 2022 om 23:20

Daar ben ik het mee eens.

Hele leuke pot gezien, zonde dat Asllani hem op t laatst niet aflegde voor de 3-4, maar dit is een mooi resultaat om de volgende ronde te behalen.

Europa League, here we come, again.

12 oktober 2022 om 23:21

Achja, ze spelen wel beter en beter. Ze misten heel hun vedediging. Je moet ze ook wat tijd gunnen. Er zijn veel nieuwe spelers bij gekomen. Op basis van de wedstrijden in de champions league verdienen ze ook gewoon 12 op 12 te hebben. Als ze vanvoor op elkaar ingespeeld geraken dan zie ik ze makkelijk meedoen met de top.

12 oktober 2022 om 23:39

Moet die Xavi eens leren zn Spaanse fetish te stoppen. Pique? Busquets? Alonso? Sergi Roberto? 4 bejaarden op CL niveau levert deze resultaten op..

13 oktober 2022 om 00:03

Hij was puyol vergeten

13 oktober 2022 om 00:27

Tijd gunnen is juist waarvoor Laporta met zijn aankoopbeleid aantoonde geen geduld voor te hebben. Lewa halen betekent nu willen meedoen. Dat lukt dus niet. Barca heeft echt wel topmateriaal, m.i. is gekozen voor direct succes en lukt dat niet. Blessures gooien enigszins roet in het eten, maar van dit Inter hoor je vooral thuis gewoon te winnen.

Maar Xavi, sorry hoe hij juichde bij de 1-0 met de spelers.. provocerend…werkt als doping voor inter.. goed gedaan jongens..

Wat een wedstrijd was dit .Inter heeft het toch nagelaten om Barca af te maken .

12 oktober 2022 om 23:21

En andersom kan je net hetzelfde zeggen.

Dramatische verdediging van Barcelona vanavond. Dat moeten ze snel gaan fixen daar. Maar wat een billen knijpen was het, leukste wedstrijd van vanavond en gisteren! Kan nog spannend worden.

12 oktober 2022 om 23:07

Je kan het ze niet kwalijk nemen, 3/4 basisverdedigers zijn geblesseerd uit de interlandperiode gekomen.

12 oktober 2022 om 23:07

Kounde, Christensen en Araujo blesseert. Xavi moet Garcia en piqué opstellen.

12 oktober 2022 om 23:14

Precies het materiaal waar Koeman het mee moest doen. Zo zie je maar dat winnen met dat materiaal al een stuk moeilijker is.

12 oktober 2022 om 23:19

Exclusief Lewandowski, kessie, fitte ansu Fati...wie vergeet ik nog?

12 oktober 2022 om 23:21

3-3 tegen Inter is nog altijd beter dan kansloos 3-0 verliezen tegen Benfica.

12 oktober 2022 om 23:27

Ja en uiteindelijk eindig je toch weer in de EL (hoogstwaarschijnlijk) 👍🏼

12 oktober 2022 om 23:35



Almo@barca heeft dit seizoen topspelers gekocht dus beter selectie dan toen, kan je niet vergelijk daarom schandalig dat je dit matige inter niet eens oprolt.

12 oktober 2022 om 23:55

Koeman was echt op. Kansloos verliezen tegen Benfica

13 oktober 2022 om 00:45

Hou is op met provoceren man klein kind. Barca heeft leuke spelers maar het is nog geen team, dat kost tijd, klaar. Kijk naar je eigen club en deel je mening wat minder, word de wereld een stuk leuker van.

Nooit meer Pique aub… Heb helaas niet alles kunnen kijken maar het laatste half uur zegt mij genoeg. Wat een drama. Garcia ook heel zwak bij die goal van Martinez, heeft geen idee waar de bal is

Die Messi jongen wat heeft hij toch een zieke prestatie geleverd in zijn laatste jaren met Pique & Busquets ieder jaar eigenhandig naar de KO fase te schieten.

Pique & Busquets hou de eer aan jullie zelf man. Ook Xavi heeft bloed aan zijn handen met zijn clown opstellingen. Man man man

12 oktober 2022 om 23:07

Laatste jaar met Messi zaten jullie in een poule met Juve, Kiev en Ferenvaros. Dat is niet te vergelijken met die van dit jaar of vorig jaar.

12 oktober 2022 om 23:13

Het jaar daarvoor met Inter & Dortmund ook geen makkelijke groep comfortabel eerste geworden.

12 oktober 2022 om 23:18

Daar heb je een punt inderdaad. Maar dat was ook nog met Suarez en co. Pique, Alba en Busquets die jonger waren etc.

12 oktober 2022 om 23:19

Die van vorig jaar met Benfica en Kiev was niet veel beter hoor.

12 oktober 2022 om 23:25

Tuurlijk wel Bayern is 5 klassen beter dan Juve. Benfica is 10x sterker dan Ferenvaros en Kiev vs Kiev maakt geen verschil.

12 oktober 2022 om 23:39

Bayern en Inter dit jaar is ook drama hoor. Is beetje Ajax niveau, alleen verschil is dat Bayern nog individuele klasse heeft net als Inter. Barcelona is ook armzalig zonder Lewandowski. Man van ik in de 30 moet het klusje gaan klaren, anders werden ze zwaar afgedroogd.

13 oktober 2022 om 11:01

We hebben het over Barcelona he, niet Ajax of psv. Dat het een keertje niet wil lukken met Inter en Bayern kan een keer, maar Benfica horen ze gewoon altijd met 3-0 te verslaan. Daarnaast was dat Juventus gewoon kampioen van Italie met Ronaldo, Chiellini, De Ligt, Dybala, etc. Nu zijn ze 5 klasses minder dan Bayern, maar toendertijd hadden ze gewoon een sterk elftal.

12 oktober 2022 om 23:07

de scheidsrechters hebben jullie ook eigenhandig geholpen

12 oktober 2022 om 23:16

Ja maar Pique en Busquets waren een paar jaar geleden gewoon spelers van Wereldklasse. Kom op.

12 oktober 2022 om 23:26

Pique is klaar en Busquets na dit jaar ook. Waar ik trouwens ook enorm vam schrok was Garcia bij die goal van Martinez. Leek wel Kelderklasse niveau wat hij daar deed.

En dan kritiek uiten op Lewandowski (zag ik bij sommige leden in het live meepraten topic). Die man is verreweg je beste speler. Overigens gaat het lekker met het Spaanse voetbal. Sevilla, Barca en Atletico bakken er in de CL al 2 jaar lang helemaal geen ene reet meer van. Het is dat Real en Villarreal (vorig jaar) ze nog op de been houdt.

12 oktober 2022 om 23:09

Lewandoski was tot aan zijn eerste goal dramatisch aan het spelen (al 4 wedstrijden op rij). Dan mag dat benoemd worden toch? Hij maakt uiteindelijk 2 doelpunten en scoort daardoor een dikke voldoende, maar kritiek op hem was gewoon terecht. Of mag je de beste speler van een team nooit bekritiseren?
Ik heb niemand horen zeggen dat hij moet banken bijv..

12 oktober 2022 om 23:17

Houd toch op moet hij 5 man voorbij dribbelen of wat? Ook Lewandowski heeft gewoon aanvoer nodig. Haal bij Haaland zijn doelpunten weg en er blijft ook niet extreem veel over hoor. Het is geen R9. Het feit is dat Lewandowski levert. Waar waren al die egoisten op de zijkanten die nooit presteren in topwedstrijden (ralpinha en Dembele)?

12 oktober 2022 om 23:23

Haha jank niet zo. De kritiek op Lewa was terecht, zoals de complimenten wekenlang meer dan terecht zijn geweest. Dit had geen donder te maken met wel of geen aanvoer. Lewa had dozen om z'n schoenen. De kopbal was geweldig, maar zelfs zijn eerste doelpunt was ronduit gelukkig.

12 oktober 2022 om 23:28

Lewandowski is samen met misschien Pedri en de keeper juist de enige van absolute wereldklasse. Man heeft 5 doelpunten gemaakt in 4 CL duels en 9 doelpunten in 8 La Liga duels. Meneer scoort 2 duels niet en er is meteen kritiek. Hoe stuitend is dat. Nogmaals Lewandowski is geen R9 of Romario qua voetballend vermogen, maar wel gewoon de beste afmaker van de laatste 20/30 jaar. Maar ook hij moet bedient worden.

12 oktober 2022 om 23:44

De beste afMaker van de laatste 20/30 jaar is Messi en daarna Ronaldo.

12 oktober 2022 om 23:46

Ik heb het over pure spitsen. Dat zijn zowel Messi als Ronaldo niet.

12 oktober 2022 om 23:49

Hij speelde al een aantal wedstrijden klote, pik. Niemand die zegt dat ie moet banken, op moet rotten of een slechte aankoop was. Er wordt gewoon, terecht, gezegd dat het al een aantal wedstrijden slecht is, niet meer dan dat.

Ik weet dat alles wat uit de Bundesliga komt jou tot orgasmes drijft, maar je hoeft niet voor iedere (oud-)Bundesligaspeler op te komen. Heus.

12 oktober 2022 om 23:55

Hoe kan je nou slecht spelen terwijl je ruim 1 op 1 loopt? Man man man. Hij doet exact wat een spits moet doen. Al het extra wat jij er van verwacht gaat Lewandowski niet doen namelijk. Het is geen Messi of Maradona die 3 a 4 man uitspeelt. Als Haaland 3x de bal raakt per wedstrijd en 2x scoort zijn we er allemaal lyrisch over. Maar bij Lewandowski gelden er andere wetten blijkbaar.

13 oktober 2022 om 01:00

Jij zegt afmaker (dan doel je op doelpuntenmakers toch)? Anders had je gewoon pure nummer 9 moeten zegge .

13 oktober 2022 om 11:42

Als ik Haaland, Lewandowski, R9 en Romario noem dan weet je dat ik duidelijk over spitsen heb. Maar volgende x zal ik je het exact voorkauwen, zodat je het begrijpt.

12 oktober 2022 om 23:27

Haha janken om laliga, mag het? Ze hebben 10 jaar of meer gedomineerd gap! Ze hebben even een periode van vernieuwen. Blijf lekker huilen zeg. Laten we nou niet over de bundesliga beginnen.

12 oktober 2022 om 23:29

Blijf vooral in het verleden hangen. Laatste 18 ontmoetingen, 9x door een Duitse ploeg gewonnen en slechts 3x door een Spaanse. De La Liga is simpelweg in verval. Jammer dat de realiteit pijn doet.

12 oktober 2022 om 23:41

Real in de laatste 3 minuten tegen City vorig jaar is grandiozer dan heel de Bundesliga. Groetjes.

12 oktober 2022 om 23:49

Waren er 5. Maar knapper dan de comeback van Man United in 1999 ga je ze niet meer meemaken.

12 oktober 2022 om 23:54

Grappig dat je overtreffende trap de ultieme choke-job van de Duitsers is.

12 oktober 2022 om 23:56

Ja ik dacht ik help je even.

12 oktober 2022 om 23:59

Help jezelf Keizertje. Je lijdt aan een hele, hele enge vorm van minderwaardigheidscomplex. Elke dag lees ik een reactie over Bundesliga > La Liga van jouw kant. Brrrrr alleen de gedachte al vind ik cringe.

13 oktober 2022 om 00:26

Ik begon de discussie niet eens. Lezen vriend! Vervolgens kom ik met een constatering en een aantal feiten en zijn alle La Liga fanboys weer op hun pikkie getrapt. Fans mag je het niet eens noemen trouwens. Maar dat is vorig jaar wel gebleken tussen Barca tegen Franfurt dat ze geen echte fans hebben.

13 oktober 2022 om 01:03

Ga je nu even de laatste 18 h2h erbij halen omdat dit toevallig in jouw straatje past? Laten we Europese prijzen vergelijken. Oh wacht de laatste keer dat ik die cijfers tentoonstelde zong je een heel stuk lager. Zeg waar heb jij al die braadworsten zitten dan? Volledig laat je je penetreren door die Duitsers heb ik het idee.

13 oktober 2022 om 09:44

Laatste paar jaar wonnen Bayern en Frankfurt Europese prijzen en namens Spanje deden Real en Villarreal dat. Maar goed prestaties van 10 a 15 jaar geleden er bij pakken om relevant te blijven bevestigd mijn hele punt. Laatste jaren presteren Barca, Atletico en ook Sevilla gewoon extreem weinig in Europa. Dat mag gezegd worden toch?

Xavi, met pijn in mijn hart moet ik dit zeggen, maar dit “verlies” is volledig op jou conto te schrijven. Wie haalt het ook in zijn hoofd om met twee slome gepensioneerden als Pique en Alonso te starten. Barca was niet eens zo slecht vandaag, maar achterin was het gewoon veel en veel te kwetsbaar.

Krankzinnig was het zeker. Dit is waarom je voetbalfan bent. Het vloog werkelijk op en neer. Terechte uitslag uiteindelijk. Maar wat Barcelona betreft: zonder de echte troeven achterin (Araujo, Koundé en zelfs Christensen) gaat de club het niet redden in de CL. Lewa en Pedri kunnen het niet alleen. Dit wordt opnieuw een seizoen Europa League voor de Catalanen.

Aiaiai, arm Barcelona.
Ook jammer voor Xavi. In de competitie gaat het zo slecht niet. Het is hem net niet zodra het niveau een tandje hoger is. Lewa red de boel wel weer even.

Agja... Een Europa league is niet direct een schande, wel erg jammer omdat ze veel minder inkomsten genereren. Welke leningen of vreemde constructies moeten er dan weer aangegaan worden om de boel draaiende te houden? CL overwintering is wel broodnodig...

12 oktober 2022 om 23:12

Nou is de europa league natuurlijk wel gewoon een enorme schande. Clubs als barca, city, liverpool, psg, real, bayern moeten altijd in de KO fase komen van de CL. Voor clubs als inter, ajax, napoli, arsenal, dortmund, villareal is het niet perse een schande als ze doorgaan richting de europa league.

12 oktober 2022 om 23:20

Noem je doodleuk PSG en City die nooit Champions League hebben gewonnen. Maar ik begrijp wat je bedoelt.

13 oktober 2022 om 12:09

Inter hoort niet in dat rijtje thuis, weinig voetbal gevolgd als je het zo ziet.

Barcelona wordt al jaren niet meer gerespecteerd in Europa.
Dit was niet alleen een finale.. deze wedstrijd betekende zoveel voor Barcelona wat betreft het economisch aspect. Hoe ga je het rechtvaardigen straks, als je uit de CL ligt?
Ongelooflijk hoe dramatisch zeg.

12 oktober 2022 om 23:07

Dit keer met topselectie hoor je Inter gewoon 2 keer op te rollen, een wanprestatie....

12 oktober 2022 om 23:11

Ja, ik dacht hetzelfde.. Vooraf dacht ik dat Barca 2x van Inter zou winnen. Ik was ervan overtuigd namelijk... Want kan echt niet geloven dat je met dit team van dit Inter kan verliezen.. het gaat bij mij gewoon niet in... wanprestatie is een understatement.

12 oktober 2022 om 23:34

Ik ging ervan uit dat ze om de CL beker mee gingen strijden en laliga zijn barca en real toch aan elkaar gewaagd.

12 oktober 2022 om 23:11

Dit gaat de selectie te horen krijgen van Laporta hoor. Zij hebben echt niet zoveel geld gesmeten om vervolgens weer in de Europa League terecht te komen, dit is een blamage en een harde klap voor het beleid van Laporta.

Ook Pique een aantal maanden geleden met ‘we are back’ nog steeds niet veel van gezien

12 oktober 2022 om 23:44

Veel Cules zijn volgens mij niet op de hoogte of wat gaat komen als ze niet kwalificeren voor de round of 16...
Team is idd gebouwd om minimaal de groepsfase te overleven...

13 oktober 2022 om 00:05

Probleem is ook gewoon dat je hele verdediging geblesseerd is. Kounde en Araujo zijn nota bene beide geblesseerd geraakt in de interlandperiode. Barcelona is de eerste grote club die daar nu de problemen van ondervindt. Ik verwacht na het WK eigenlijk nog erger. Dit schema is gewoon onmenselijk.

Barca moet zowat alle Spaanse spelers weggooien. Dat nationalisme is zwaar irritant.

12 oktober 2022 om 23:23

Zowat de helft van de selectie is niet eens Spaans. Wtf heb jij het over.

13 oktober 2022 om 01:53

Maar degene die wel Spaans zijn zakten toch wel even door de mand. Busquets, Pique, Alonso, Garcia.. dat is het toch allemaal niet meer?

13 oktober 2022 om 08:02

Had jij dan gewoon omdat hij niet Spaans was Kessie centraal achterin gezet? Of was de rest toevallig geblesseerd.

12 oktober 2022 om 23:35

Bedoel je inruilen voor Catalaanse spelers?

12 oktober 2022 om 23:37

Hehe iemand die het met me eens is. Het is zijn Spaanse fetish. Lees deze 4 namen even achter elkaar op: Sergi Roberto, Pique, Garcia, Marcos Alonso. HOE kan dit je back 4 zijn in nu al 1 van de wedstrijden van je seizoen.

13 oktober 2022 om 00:36

Omdat Kounde, Araujo en Christensen geblesseerd waren. Ik denk dat jij een fetish hebt om werkelijk niks interessant

13 oktober 2022 om 01:38

Ik heb een fetish voor een coach logische keuzes zien maken en geen bejaarden opstellen die met pensioen zouden moeten gaan, zodat Barca eindelijk doorgaat naar KO fase CL.

Geweldige wedstrijd en zooo wat komt barca nog goed weg .. had die Asslani de bal afgelegd dan was het over en uit geweest .. genoten

Wat een heerlijke pot hoor. Kon beide kanten op. Op 't eind had die gast em afgegeven, dan wint Inter gewoon. En Lewa, blijft een baas, gaf barca nog hoop anders was het allang finito. Raph en Dembele dramatisch, weinig voetbal intelligentie.

En tjsa xaviball he, wat een drama. Wordt enkel door Lewa gedragen. Maar nu bijna weer op weg naar de EL. Dramatisch. En maar zeiken langs de lijn.

12 oktober 2022 om 23:10

Je vergeet Pedri. Dat is de echte dirigent van Barca. Was met uitstek de beste speler vandaag. Xavi mag deze uitschakeling aan zichzelf rekenen, zijn opstellingen worden met de wedstrijd slechter.

12 oktober 2022 om 23:22

Wat????? Raphina dramatisch?? Ongelooflijk hoe mensen een mening kunnen hebben gebaseerd op niks. Die jongen heeft elke minuut zich rot gerent. En was de dirigent van de 1 0.

ze hebben gestreden vandaag was niet makkelijke verdediging matig en Alonso zou ik nooit meer opstellen, frenkie viel echt goed in beter dan busi

12 oktober 2022 om 23:08

Onderling resultaat van Inter is beter dus Inter mag niet winnen van Pilsen, dat zie ik helaas voor je niet gebeuren. Stel je maar vast in op de EL

12 oktober 2022 om 23:32

Jij bent zoooooo grappig he Als Inter van plzen wint zijn ze door. Onderling resultaat telt en die is in het voordeel van inter.

Oioioi als die Aslani eens aflegt zeg... Ik moest zelf voetballen en schakel in bij 1-0 Barca. Kennelijk moet ik dat vaker doen. Wat een spektakel Iedereen zal nu (ook wel terecht) over Lewa beginnen, maar voor mij is Lautaro hier de goat. Met toch wat minder materiaal om hem heen, dan zo gruwelijk binnenkant paal afmaken en die assist op Gosens... Genieten zeg die man. Ik zou hem graag bij Chelsea willen zien, al was de laatste spits die wij van Inter overnamen nogal twijfelachtig.

12 oktober 2022 om 23:07

Hoe heeft Marcos Alonso zo lang bij jullie kunnen spelen? Man man man die gast heeft een draaicirkel van een vrachtwagen.

12 oktober 2022 om 23:10

Gebrek aan beter en in een driemans verdediging is hij heel nuttig als hij naar voren kon. Hij scoorde vrij veel, maar verdedigend is het vanaf 2018 een drama geweest met Alonso/Alonslow..

12 oktober 2022 om 23:12

Whaha ja die vent heeft vrij regelmatig een verhoogde bloeddruk bezorgd. Met zijn topsnelheid van 6,9 k/m per uur, oriëntatie van Hazes jr op tafeltjesavond en inderdaad een techniek waarbij je tegenwoordig een omgekeerde vlag achterop verwacht. Dat Conte kampioen is geworden met hem een jaar in de basis, dat zal hij nog altijd eens moeten uitleggen hoe hij dat flikte.

12 oktober 2022 om 23:13

Bij ons is hij aanvallend nog slechter dan verdedigend. Prestatie op zich dat jullie het zo lang hebben volgehouden met hem.

12 oktober 2022 om 23:19

Maar waarom hebben jullie (barca) hem gehaald? En ook heel lang achter hem aangezeten op de koop toe!

12 oktober 2022 om 23:21

Alonso moet je ook gewoon in de spits laten spelen. Verdedigen kan hij voor geen meter, maar positie kiezen en afmaken..

12 oktober 2022 om 23:22

Tja, zegt al genoeg dat we die zomer erna wanhopig probeerde om Alex Sandro te kopen.

Reclame voor het voetbal deze pot! Maar toch even iets anders. Die porseleinen, holle poppenogen, had Xavi die altijd al? Past wel bij het huidige, zielloze Barcelona. Of had hij die blik al ontwikkeld toen ie jaren geld opstreek in die zandbak?

12 oktober 2022 om 23:11

Heb Xavi altijd al een nare vent gevonden.

12 oktober 2022 om 23:19

Iedereen die geen Barca-fan is. Ongelooflijk nare zuiger en achterbaks als wat. Jammer want wel gewoon een van de beste middenvelders ooit.

12 oktober 2022 om 23:24

Hebben jullie dan ook nog iets te zeggen over Simone die aan de andere kant de hele wedstrijd heeft geroepen, gesprongen en gezogen? Of dat dan weer niet?

12 oktober 2022 om 23:30

Simeone is al 10 jaar de baas bij Atleti een heeft eigenhandig de club Europese en Nationale titels bezorgd. Xavi is nog een groentje in de manager-wereld, persoonlijk vind ik dat Simeone mag doen wat 'ie wil, verdient 'ie wel!

12 oktober 2022 om 23:37

Simone Inzaghi. Kreeg notabene nog rood. Moet ik nog meer zeggen?

12 oktober 2022 om 23:37

Hoe is dat relevant in dit topic?

12 oktober 2022 om 23:42

Hij had altijd al zulke kikkerogen, ook al voegt dat inhoudelijk niks toe.

Geweldige pot zeg. Dat ventje dat em niet breed legt op het einde moet je echt op staamde voet ontslaan. Dat Busquets speelt ipv De Jong is niet uit te leggen.

Vermakelijk potje. Vooral de 2e helft mooie kansen en spektakel. Defensief aan beide kanten een lachertje maar dat was de helft van het vermaak. Xavi vind ik toch teleurstellen tactisch in de grote wedstrijden. Jammer want had in zijn eerste maanden een goede indruk van hem. Madrid scoort heel moeilijk momenteel maar als ik die slapers Pique en Garcia achterin zie met momenten heb ik goede hoop voor zondag. Voor Barca belangrijk dat ze Kounde fit krijgen lijkt me.

edit: Wat zou ik die flapdrol daar op het einde toch de oren uitwassen en terug laten lopen naar Milan als ik in dat team zat. Stel je even voor dat zo'n groen knaapje voor eigen succes gaat op zo'n cruciaal moment en dan nog missen ook. Verbaasd me dat niemand van Inter daar op af stormde.

12 oktober 2022 om 23:17

Hoe kan je zo'n bal niet gewoon afgeven. Ze stonden letterlijk 2 tegen de keeper. En die kerel besluit voor eigen succes te gaan ipv zijn ploeg definitief de knock-out fase te geven. Maar goed ze hoeven alleen nog maar te winnen van Viktoria Plzen, die 0 punten hebben.

12 oktober 2022 om 23:26

Pique moest zijn eigen ruimte én die van Alonso dekken, de ganse wedstrijd. Dat kan op zijn leeftijd niet meer. Eric moest vervolgens zijn eigen ruimte én die van Pique dekken en speelde alsnog een meer dan prima pot. Spijtig van het doelpunt van Martinez, maar meer fouten heeft ie niet gemaakt. Hem een slaper noemen vind ik merkwaardig.

12 oktober 2022 om 23:33

Op de 2-3 loopt ie ook gewoon te slapen hoor. Staat 35m voor Gosens en pas wanneer hij gepasseerd wordt schiet ie wakker en rept ie zich te laat naar achter.

Pique staat als een kalkoen calma te gebaren met een man in zijn rug, kopt de bal bijna in eigen doel op een corner en wordt enkele minuten later weer kinderlijk afgetroefd waardoor Inter had kunnen/moeten scoren. Dat heeft niets te maken met iemand anders' ruimte moeten dekken.

Zooo wat wen pot zeg! En wat een kans nog voor Inter om te winnen. Plzen verslaan en dan is kwalificatie binnen. Zeer knappe prestatie!

Wat een fantastische groepswedstrijd. Gebeurt niet vaak. Wat was Lautaro geweldig. Voor Barcelona en Xavi zal het nu wel zweten zijn. Is Inter door als ze volgende thuiswedstrijd tegen Viktoria winnen?

12 oktober 2022 om 23:09

Ja inter moet in beide wedstrijden punten verspelen om barca nog een kans te geven.

12 oktober 2022 om 23:15

Is het bij een gelijke stand onderling duel of goal difference?

12 oktober 2022 om 23:19

Onderling duel. Inter moet dus twee keer punten verspelen en wij zullen moeten winnen van Bayern. Het is klaar.

12 oktober 2022 om 23:19

Onderling resultaat helaas.

12 oktober 2022 om 23:25

Onderling resultaat.
De EL dit jaar met Barca, Juve, Sevilla, Atletico en Ajax? Dan kan Barca wellicht nog sneller naar huis in de EL dan vorig jaar

Er zit geen idee achter op de laatste helft van de tegenstander. Lijkt net pinball. Opstelling ook waardeloos. Pique is op. Busquets is op zijn retour...

Pique en Busquets disaster class. Het was echt enorm beschamend om dit te zien.

Geweldige wedstrijd! Echt een affiche voor het voetbal. Ik moet zeggen dat ik Barca best sterk vind. Heerlijk middenveld en een top spits. Dikke favoriet voor de Europe leaque zou ik zeggen.

Barca's verdediging was drama, Pique die niet verdedigd, Garcia die als een Fje wordt weggespeeld en bij het derde doelpunt ook schuldig was. Heeft Barça een keet goeie verdedigers, zijn ze de beste 3 geblesseerd en de slechtste 2 er wel..


Barça miste scherpte en kon deze winnen, maar verdedigende fouten nekten ons. We hadden zelfs geluk dat we niet hebben verloren.

Dit is einde verhaal voor Barca. Volgende wedstrijd is het Inter tegen Plzen en ik zie Inter dat niet verliezen. Dan is Barca al uitgeschakeld en veroordeeld tot de EL. Toch wel een kleine schande als je ziet wat er is aangetrokken en op het veld staat.

Inter doet zichzelf enorm te kort en dit mag je nooit uit handen geven. Asllani mag ook een ferme trap onder zijn reet krijgen. Hopelijk gaat Inter door. Met 3/6 is dat een feit, toch?

12 oktober 2022 om 23:15

Om uitbundig te juichen was ook niet slim dan ben je even de concentratie kwijt. Wereld prestatie van inter tegen een top barca

12 oktober 2022 om 23:16

Bij winst tegen Victoria Plzen is Inter inderdaad ‘gewoon’ door en is de laatste wedstrijd tegen Bayern overbodig.

Zie Inter dit niet meer weggeven, zie Barcelona ook niet winnen van Bayern.

12 oktober 2022 om 23:18

Ja, onderling resultaat gaat boven doelpuntensaldo.

Vandaag verloren door Xavi, zo simpel is het.
Rapinha, Busquets, en Alonso, waarom die spelen snapt niemand.
2 vorige wedstrijden ook benadeeld door de scheids, en dit het resultaat europa leauge

Wat een spectaculaire wedstrijd. We hadden nog kunnen winnen met 3-4.
Maar wat een zenuwslopende wedstrijd met kansen heen en weer. Desalniettemin halen we heel knap 1 punt uit Camp Nou. We hebben nog alles in eigen hand. Winst tegen Plzen moet voldoende zijn. Hopelijk gebeuren er geen gekke dingen. Forza Inter!

Schandalig. Zoveel investeringen gedaan en weer EL spelen. Tja, je bent niet eens Europese subtop meer. EL is gewoon Europese middenmoot. Werkelijk waar schandalig. En Xavi? Tja sorry maar je bakt er ook geen moer van. Ik zie de hand van de trainer niet terug in het spel. Sterker nog, ik zie eerder keuzes die ik niet eens logisch vind. Was maar liever failliet verklaart want wat is dit slecht zeg. Ik krijg deja vu naar de Bonano, Christanval en Coco tijden. Maar die deden het nog beter dan het Barcelona van de afgelopen 2 jaar.Dembele knalrood.Pique wauw een daley blindje gegooid.Busquets vond ik echt super slecht.Frenkie wordt gebashed en terecht,Maar die viel vandaag echt goed in.Tenminste tempo en drang naar voren. Bin Busquets heb ik het gevoel alsof hij denkt dat hij in een rondo staat te spelen in de zaal. Die tiki taka tijden zijn allang uit deMode gap.

12 oktober 2022 om 23:58

Wat een onzin. Vorig jaar genoeg sterke teams in de EL met o.a. Barcelona, Sevilla, West Ham, Lyon, Porto, Dortmund, Leipzig, Leverkusen, Atalanta en Napoli. Dat was juist de sterkste EL in jaren omdat ze het flink uitgedund hadden door de opmars van de Conference League.

13 oktober 2022 om 00:28

En dan noem je nog niet eens de uiteindelijke winnaar van die cup

13 oktober 2022 om 01:06

Ik denk dat het de sterkste EL ooit was omdat Dortmund, Leverkusen en Leipzig eraan meededen. En ow ja de uiteindelijke winnaar kwamook uit Braadworstenland. De Berlijnse muur was mooier dan de Chinese. McRib is lekkerder dan McKroket. Beckenbauer was beter dan Cruijff. Bierhoff was technischer dan van Basten. De hoeren in Duitsland zijn goedkoper dan op de wallen. De Duitse vlag is mooier dan de Nederlandse.

13 oktober 2022 om 09:46

Noem anders eens een sterker EL jaar? Oh nee inhoudelijk reageren kan je niet.

13 oktober 2022 om 10:17

Je moet minder zuigen gozer. Dat gepijp en gezuig van alles wat Duits gerelateerd is is te triest voor woorden. Ga anders op een Duits voetbalforum zitten. Iedereen hier lacht en kotst je uit inmiddels.

13 oktober 2022 om 11:41



Verwar je eigen narratief a.u.b. niet met de werkelijkheid.

13 oktober 2022 om 16:23

Zelfs iemand die geestelijk labiel en in de war is kan bevestigen dat jij alleen maar geilt op alles wat Duits is op voetbalgebied.

Heeeelijk zeg. Jammer van die late 3-3 maar winnen van Plzen en Inter is alsnog door. Wie had dat ooit verwacht na die belabberde start en nederlagen tegen oa Udinese Roma en Milan.

Ahhhh wat mooi dit.. wel jammer dat Barcelona niet al helemaal is uitgeschakeld.. maar een overwinning van Inter op Pilzen en ze zijn er gelukkig alsnog uit . Deze uitsluiting is nog mooier en smaakt nog beter dan de in mijn ogen verdiende uitsluiting van Europees voetbal.. Toch nog gerechtigheid..

Inter is eindelijk wakker aan het worden de laatste tijd, Inzaghi heeft het net op tijd gezien maar heel trots om een punt mee te nemen uit Spotify, jammer dat het net geen 3-4 werd maar kan er mee leven.Tegen Plzen moeten we winnen en we zijn door.Forzaa Interrrr 🖤💙🖤💙

Misschien nog een paar aankopen doen? Wat is dit een wanvertoning zeg. Zoveel geld (dat je niet hebt) uitgeven aan spelers en dan niet eens de achtste finale bereiken.

Wat wel grappig is: ga je vanavond voetbal kijken, lewandowski en ronaldo spelen beide! En dan is het donderdag.

12 oktober 2022 om 23:27

Als je die 2 ziet spelen dan is deVolgende dag alweer vrijdag. Alhoewel het de vraag is of Ronaldo basis staat onder ETH..

13 oktober 2022 om 08:32

Waarschijnlijk steeds meer, heeft Ten Hag namelijk zelf aangegeven.

Man man man, hoe kan dit? Piqué met al je ervaring… Wat heeft Messi het toch goed gedaan met deze NPC’S. Schande! Bah!

Hoe heeft Inter die laatste niet gemaakt zeg. Je kon hem zelfs nog passen. Ongelofelijk dat die hem gewoon niet raak schiet. Maar goed het is wel voor 99.9 voorbij hoor. Inter hoeft alleen nog maar thuis te winnen van Plzen, die 0 punten hebben. Maar goed wat een pot voor de neutrale toeschouwers haha. Zat echt alles in van goals, naar kansen, grote gemiste kansen, rode kaart etc. Het is dat Lewandowski zo goed is. Want zonder hem is dit Barcelona niet veel.

Natuurlijk verdient barcelona het niet om door te gaan als je zo staat te schutteren, maar wat hebben zij ook pech gehad met de var. Tegen Bayern een 100% strafschop niet gekregen en die handsbal van Dumpfries doet je hier de das om..

brca heeft 2 grote zwakheden 1.de verdediging dat is geen verassing meer dit is al jaren zo. 2 XAVI die blijft maar verkeerde spelers opstellen alonso pique bellerin mogen nooit meer opgesteld worden dat zie toch elke fan van barca alleen die xavi niet

Zucht, dan speel je zo goed en heb je voor rust de kans om Inter op een flinke achterstand te zetten, maar verspeel je alles door geklungel achterin. Met Kounde, Araujo en Christensen geblesseerd is Xavi gewoon aangewezen op Pique, Garcia en Alonso, dat kan gewoon echt niet op dit niveau. Het wordt weer een jaar Europa League, want Inter gaat nooit punten verspelen tegen Plzen en wij winnen toch ook niet van Bayern. Enorm teleurgesteld.

We kunnen wijzen naar de niet toegekende strafschoppen in Milaan en Munchen, maar dat telt allemaal niet: het had simpelweg veel beter gemoeten. Wederom het lachertje van Europa door onfortuinlijke blessures en ondanks het transfergeweld, bagger.

12 oktober 2022 om 23:29

En de trainer he. Want de opstellingen slaan nergens op en de tactiek imo ook niet. Het is al weken matig.

13 oktober 2022 om 08:45

Klopt, alleen wil ik hem wel wat krediet geven door het ontbreken van Kounde en Araujo, dat is zo enorm veel defensieve stabiliteit die je mist. De linksbackpositie snap ik dan ook weer niets van, Alba is ook weer niet zo slecht en heeft, samen met Balde, nog steeds meer stootkracht dan een Alonso.

13 oktober 2022 om 08:40

Niks aangewezen op Alonso. Die Xavi is hartstikke koppig om geen Balde te gebruiken.

13 oktober 2022 om 08:44

Laten we nou niet gaan doen alsof Balde de verlosser is, maar ik snap inderdaad niet waarom hij niet voor Alba/balde koos. Die twee zijn sneller, hebben aanvallend meer stootkracht en kunnen nog compenseren als de tegenstander countert (en het was duidelijk dat Inter dat zou gaan doen).

13 oktober 2022 om 09:31

Ik zeg niet dat hij de verlosser. Alleen dat die wel vele malen beter is dan Alonso en Alba op dit moment. Speel gewoon je beste spelers hetzelfde geldt voor Frenkie eigenlijk. Ook Kessie had je goed kunnen gebruiken want die kent het Italiaanse voetbal erg goed. En kom op zo goed is Inter nou ook weer niet. Staan er belabberd voor in de Serie A.

Er waren wat Barca supporters op vz die wisten zeker dat Barca CL zal winnen 😂😂.
Misschien wordt het wel EL 😂😂

200 miljoen uitgegeven door papa Laporta, om zijn pupil back to back Europa League te zien spelen. Xavi mag zich wel gaan schamen hoor en diep ook. Het is dat die Lewandowski en Ter Stegen heeft, want anders was het na vandaag officieel klaar. Het is al 90 procent zeker dat Barca EL speelt, omdat ik Inter wel zie winnen thuis van Plzen. Onderling resultaat telt, en dat is nu in het voordeel van Inter.

Voor de neutrale kijkers natuurlijk een fantastische pot. Maar als Real fan, en El Clasico komt natuurlijk over paar dagen. Als je dit Barca hebt gezien vandaag, dan mag je daar thuis absoluut niet van verliezen. Ziet er allemaal leuk uit dat druk naar voren en met ze alle op de helft van de tegenstander. Maar het ziet er ook heel vaak rommelig uit zonder een idee erachter.

Gezellig boel wel straks in de Europa League met Barca, Ajax, en Juventus. Manchester United en Arsenal zitten er al in. Stuk voor stuk clubs die daar qua naam er natuurlink niet bij horen. Maar het zijn zo.

12 oktober 2022 om 23:27

25 kansen gecreëerd, maar zogenaamd geen idee, haha. Oke, prima.

12 oktober 2022 om 23:32

Is ene blamage met zo ene topselectie hoor jet met alle respect over 2 wedstrijden Inter op te rollen wat ik eigenlijk wel verachten.

12 oktober 2022 om 23:32

Doelpogingen moet je niet verwarren met kansen creeren. Afstandsschoten vind ik ook niet echte kansen. En de bal erin pompen op hoop van zeggen al helemaal niet. Inter had vandaag in Camp Nou pas echt de grootste kansen. Barcelona onder Xavi is: de bal hebben en in de breedte lekker rondspelen en dan roepen dat je domineert. Maar in werkelijkheid moeite hebt om echt gevaarlijk te worden. Ik hoor hem morgen Al zeggen dat er maar 1 ploeg wilde voetballen en de 3 punten verdiende.

12 oktober 2022 om 23:32

Ja maar Koeman. ...Nee maar echt dramatisch. Zeikerd ook en is helemaal niet wauw. Nja dat denkt ie. En voor barca een giga klap dit. Als zij de EL ingaan (again) dan hebben ze volgens mij echt een enorme probleem. En hoe ze Frenkie behandelen is al helemaal een grap.

12 oktober 2022 om 23:38

Het lag zogenaamd aan Koeman die moest het met selectie doen die 5 keer minder was, Xavi heeft dikke topaankopen mogen doen, wat bakt hij ervan, dat is onder de maat te noemen. nou ligt het niet aan xavi bizar gewoon dat Xavi buitenschot wordt gelaten

En dan te bedenken dat Van der Vaart na die wedstrijd van Barça tegen Pilzen de Catalanen tot topfavoriet bombardeerde om de CL te winnen. Die gozer heeft er ook echt geen verstand van.

Barcelonafans, jammer. Mooie pot, maar Europa League lijkt onvermijdbaar voor jullie. En dat voor de 2e keer op rij, auwch. Waar ligt het aan? Xavi niet goed genoeg? Pech? Pigue en Busquets? Zeg het maar.

12 oktober 2022 om 23:31

Lewanzebski???

12 oktober 2022 om 23:32

Aah dan is t goed

Pover pover pover van Barcelona. Lichtpuntjes Ter Stegen, Pedri en Lewandowski.. Maar met deze selectie en zoveel uitgaven uiteindelijk gewoon de Europa League weer in

Zeg ik zweer we liggen er uit?

Asllani.....men zal zeggen dat ik overdrijf, maar ik ben serieus. Een fout van die dimensie (de bal niet afgeven in dat specifieke scenario is niet alleen een fout, het laat ook een totaal gebrek van basisinzicht zien) vertaald naar het bedrijfsleven betekend ontslag op staande voet. Op zijn minst zou ik 2 miljoen euro terugvorderen van die idioot, dat is precies het bedrag wat zijn actie Inter gekost heeft. Het enige lichtpuntje is dat door zijn algehele kortsluiting Barca nog een kansje heeft, maar daar is dan ook alles mee gezegd.

13 oktober 2022 om 09:49

Je hebt gelijk. Je overdrijft. Doe niet zo serieus Nas.

13 oktober 2022 om 10:24

Daar was ik al bang voor. Ik zal het proberen!

Je ziet het gemis van een topverdediger als Araujo en Kounde. De kans op zulke tegendoelpunten zou minder zijn. Wel heel dom om Frenkie niet vanaf het begin in te zetten. Keer op keer bewijst Frenkie weer dat hij wat meer snelheid in het spel brengt. Barca had absoluut niet hoeven te verliezen, maar de Spaanse trots van Xavi heeft hem zelf ten onder gebracht helaas.

Busquets en Pique zijn gewoon geen spelers meer van deze tijd. Hup weg ermee! Heel jammer dit, ondanks dat Barca toch nog een prima pot heeft gespeeld.

Met hoofdpijn opgestaan deze ochtend, zo pisnijdig was ik gisteren avond. Dit was een pot die je absoluut niet mocht verliezen of gelijkspelen. Eerste helft was uitstekend van onze kant, alleen missen we weer veel kansen. Ik had gedacht dat de 1ste goal de moeilijkste ging zijn, en vanaf dat die viel dat we konden gas geven.

Tweede helft volledig gechoket. 3 doelpunten tegen op één helft is echt niet oké. Marcos Alonso wil ik echt niet meer zien, Alba op zijn 34 is nog beter. Oke we missen Koudé, Christensen en Araujo maar ook dat mag geen excuus zijn. We hebben bijna de breedste selectie van Europa.

Nu moet je twee keer winnen en hopen dat Inter zowel tegen Plzen als tegen Bayern punten laat liggen (wat ik niet zie gebeuren). Donderdagavond wordt het en dat is echt ontzettende ***zooi.

13 oktober 2022 om 10:00

Ik kan me jouw gevoel helemaal voorstellen. Maar dit doemscenario tekende zich natuurlijk vorige week in Milaan al af na het verlies daar. Bovendien met deze defensieve sores gaan jullie nog een paar lastige dagen tegemoet. En dan bedoel ik niet zo zeer tegen ons hoor. Barcelona heeft altijd vleugels als ze tegen Real spelen en bij ons moet het toch altijd maar net goed zitten. Maar als jullie verdedigers niet snel (deze maand nog) fit zijn, dan kunnen clubs als Bilbao, Villareal en Valencia die op het programma staan je plotseling opbreken.

13 oktober 2022 om 10:11

@rm1335

Klopt, we kunnen zomaar onze goede positie in de rangschikking kwijt zijn hoor. Hopelijk komt het er niet van en gelukkig spelen we thuis tegen Bilbao en Valencia , maar op Villarreal kunnen we op deze manier wel punten verliezen en de Clasico gaan we toch ook niet met een goed gevoel in.

Schat Real wel als favoriet, al blijft het een wedstrijd op zich.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren