Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Babovic is tot de tanden gewapend: ‘Ajax heeft ons gewoon genaaid’

Laatste update:

Stefan Babovic heeft er geen enkele moeite mee om het vuurtje voorafgaand aan de beladen wedstrijd tussen Feyenoord en Ajax flink op te stoken. De Serviër ontving in de wedstrijd in Amsterdam (5-1 verlies) een rode kaart en kan dat nog altijd maar moeilijk verkroppen. “Ik blijf erbij dat het een ongeluk was. Ajax heeft ons gewoon genaaid”, zegt hij in een vraaggesprek met Sportweek.

/

Babovic werd destijds door leidsman Kevin Blom naar de kant gestuurd omdat hij in een luchtduel met Jan Vertonghen zijn tegenstander tegen de neus stootte. Volgens de speler van Feyenoord gebeurde dat echter niet met opzet. Desondanks werd hij dus van het veld gestuurd en kreeg hij een schorsing van drie wedstrijden aan zijn broek. “Ik blijf erbij dat het een ongeluk was. Ajax heeft ons gewoon genaaid”, stelt hij.

Komende zondag wacht hem en zijn ploeggenoten de kans revanche te nemen op de rivaal. “De mensen van Ajax hebben er met hun verklaringen alles aan gedaan om me na die rode kaart zo lang mogelijk van het veld te houden. Vertonghen en de andere spelers maakten mij zwart”, meent Babovic. “Alleen maar omdat ik een Feyenoord-speler ben. Dat vind ik heel oncollegiaal. Zondag wil ik sportieve wraak nemen. Als ik speel, komt alles wat ik in me heb eruit. Dan ga ik helemaal los.”

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Babovic kan beter eerst ze;n eigen salaris verdienen in plaats van dat eeuwige zakgeld.

28 januari 2010 om 15:30

zit wat in! al zou het feyenoord niet slecht uitkomen als ze een elftal hadden van verwende kinders die niet op de loonlijst staan en toch zo'n hart voor de club hebben. maar als hij zich wat in de geschiedenis van de klassieker zou verdiepen zou babovic weten dat het vaak niet helpt om als een malle het veld in te stappen want ook de scheidsrechters zijn hierop voorbereid. feyenoord maakt alleen kans als het eens blijft voetballen in plaats van te verzuipen in frustratie. lijkt me ook dat been verstandiger is dan dit soort olie op het vuur aan te moedigen. strijd en sportieve recanche is een ding maar 'helemaal los gaan' zou oerdom zijn, daar weet ajax best raad mee.

28 januari 2010 om 15:40

Dit slaat natuurlijk nergens op. Z'n pa is heel rijk, Feyenoord straatarm. Voor Feyenoord is dit toch ideaal, en als een speler zelfs in deze omstandigheden zo'n instelling heeft... Bovendien heeft je opmerking totaal geen betrekking op wat hij zegt, je zou dit dus pas mogen zeggen als Feyenoord hem betaalt? Als je hier al een compliment voor krijgt... Als het nou nog enigszins inhoudelijk was en er nog een soort clue inzat, zou ik zeggen oké, maar ook die is er niet. Achja...

28 januari 2010 om 15:52

Babovic zoekt veel te veel de spotlights die gast staat elke dag bijna op deze site.

En dat terwijl Feyenoord een aantal spelers hebben die geweldig presteren. Ik zie liever een Vlaar of een Fer zijn mening geven dan deze gast die nog erg weinig heeft laten zien.

De clue is dus ga eerst maar eens presteren ( geld verdienen ) Voordat je het 80ste interview geeft.

Was toch veel leuker als Vlaar zijn mening had gegeven over hoe hij uren nadacht tijdens zijn blessure of die ooit nog een Ajax-feyenoord zou spelen in plaats van deze kwal.

28 januari 2010 om 16:23

Iedereen verdiend zelf zijn salaris ook Babovic, alleen word het door zijn makelaar in Duitsland betaald en een klein gedeelte door zijn vader
Hier het intervieuw.

Klopt het dat jouw vermogende vader je salaris betaald?
Pff, weer dat verhaal… Hou het er maar op dat mijn makelaar mijn salaris betaalt en mijn vader betaalt een stuk mee. Maar het maakt me helemaal niets uit. Ik speel met mijn hart, dat is wat telt en niet wie er mijn salaris betaalt.”

Bron : Fr12 http://www.fr12.nl/nieuws/9506-interview-babovic--...
Babovic je bent een echte cult-held! Wij Feyenoorders zijn trots op je!

28 januari 2010 om 16:31

Helemaal mee eens ik zou hem niet eens opstellen straks maakt hij weer zo'n gekke fout! het kan dan lijken alsof hij het niet expres deed maar met zulke opmerkingen word er natuurlijk sneller tegen je gevloten!

28 januari 2010 om 19:02

Kijk alleen al naar de titels van de artikels.

Die kan je gewoon niet serieus nemen.

28 januari 2010 om 16:05

- Babovic sluit niet uit dat hij 'negen of tien jaar' bij Feyenoord blijft
- Babovic wil via Feyenoord met Servië naar WK 2010
- Babovic: 'ik wil voor 200 procent zeker bij Feyenoord blijven'
- Babovic: 'waarom naar Barcelona als ik het hier naar m'n zin heb?'
- Been niet van plan om Babovic te beboeten

Dat is alles wat er op deze site te vinden valt. Verder zijn de berichten 2, 3 en 4 uit eenzelfde interview. Bij 5 is Babovic niet echt aan het woord, maar meer de trainer. Dus wat lul je nou eigenlijk? Er zijn meer verhalen van spelers/trainers van andere clubs (vaak met nog minder inhoud ook).

De grap is inderdaad dat zijn vader zijn salaris betaald. Haha, wat staat Feyenoord nu voor lul zeg... Eigenlijk is het dus gewoon een willekeurige externe financieer die het regelt. Alsof dat iets nieuws is.

28 januari 2010 om 16:08

"stefan Babovic heeft er geen enkele moeite mee om het vuurtje voorafgaand aan de beladen wedstrijd tussen Feyenoord en Ajax flink op te stoken. De Serviër ontving in de wedstrijd in Amsterdam (5-1 verlies) een rode kaart en kan dat nog altijd maar moeilijk verkroppen. “Ik blijf erbij dat het een ongeluk was. Ajax heeft ons gewoon genaaid”, zegt hij in een vraaggesprek met Sportweek."

Lees vooral de laatste zin eens: Vraaggesprek MET Sportweek. Als hij gevraagd wordt voor een interview, doe je dat. Dat doet volgens mij elke speler en aangezien Babovic hoofdrolspeler was in de vorige klassieker, wordt hij gevraagd.

28 januari 2010 om 16:16

Grunole,

Waarom probeer je altijd negatief te doen in topics over Feyenoord. Volgens mij ben je gewoon stiekem een Ajacied

28 januari 2010 om 17:01

Haha, dank u, door u heb ik weer gelachen. Hij zoekt deze site op,, hij heeft niks anders te doen

Ontopic: Hij was genaaid, maar hij komt zeker sterker terug!

28 januari 2010 om 17:01

@grunole
Meneer heeft idd wat last van populistisch gedrag, waarschijnlijk zullen hem dit soort uitspraken wel ontlokt zijn, maar toch. Volgens mij speelt hij zondag niet eens, net als tegen Psv... Eerst maar eens goed ballen en dan lullen. Dat vuurtje opstoken is echt geen kunst voor een klassieker.

28 januari 2010 om 20:15

Geweldig toch die jongen? Heeft al meerdere opmerkelijke uitspraken gehad. Bijv. hoopt hij rond zijn 27ste aanvoerder van Feyenoord te zijn en denkt hij in de toekomst bij Real Madrid of Barcelona te kunnen voetballen. Totaal onrealistisch, maar wel grappig. Zo stond hij gisteravond ook als enige reservespeler met de basisspelers de Feyenoord-supporters te bedanken.

Ik kan hier wel om lachen. Die jongen wil zo graag en daarin loopt hij zichzelf voorbij.

Lol....en jij probeerde Vertonghen zijn neus te naaien. Het is nog altijd de scheids die beslist en niet Ajax.

28 januari 2010 om 15:20

Ik ben in ieder geval met Babovic eens dat vertonghen altijd zwaar overdreven reageert op sommige momenten. Probeert hierdoor tegenstanders of op kaarten te naaien of uit te lokken. Dit gedrag hoort bij vedettes of spelers die het team leiden (suarez), niet bij een halve voetballer als Vertonghen.

28 januari 2010 om 15:23

Die bloedneus van Verthongen was ook zo overdreven. Dat had ech niet gehoeven?!?!

28 januari 2010 om 15:44

Daarbij kan je ook zien dat Babovic nog moet groeien want dit soort 'naaiacties' gebeuren nu eenmaal op dit niveau. Je ziet het in elke wedstrijd als iemand even een ander zijn been aanraakt dan gaan ze als een stervende zwaan naar het gras en blijven net zo lang doorrollen totdat de scheids het spel stillegt.

Maar je kan ook moeilijk ontkennen dat Babovic hem niet geraakt had omdat Verthongen toch een bloedneus had en die krijg je over het algemeen niet zomaar als je sprint.....

28 januari 2010 om 15:49

Ik denk dat deze man weer kaarten gaat verzamelen zondag, let maar op.

28 januari 2010 om 16:26

Nu ben ik in de war. Ik had voornamelijk het idee dat Babovic Feijenoord naaide destijds.

28 januari 2010 om 17:05

Oooh wat ben jij zielig zeg Genieterr. Ga je ook nog eens voor ons huilen??

Als jij een normale supporter ben dan kon je ook wel zien dat wij de de afgelopen 3 jaren in de Kuip genaaid zijn.....

Denk alleen maar aan die schwalbes van Mols. Oooh nee wat zeg ik nou weer. Natuurlijk waren het 100 pingels en geen schwalbes. Alleen als suarez het doet zijn het schwalbes...

28 januari 2010 om 19:52

Als een scheids een fout maakt betekend dat nog niet dat een speler een andere collega een oor aan hoeft te naaien.

Babovic heeft wel gelijk dat hij een beetje genaaid is en dan ook nog door Vertonghen die zelf (ahum) nooit iets doet en als er ergens op het veld iets gebeurd is meneer er als de kippen bij.

Van dat soort Figuren krijg ik altijd braakneigingen. Een bloedneus kan ook per ongeluk gebeuren en in dit geval was dat zeker zo

28 januari 2010 om 21:16

Je mag je mening over Vertonghen hebben en een bloedneus kan per ongeluk veroorzaakt worden. Wanneer je echter ongecontroleerd in de rondte slaat vergroot je de kans op een bloedneus.bij een kopduel houd je de handen naar beneden anders riskeer je rood. Er valt per geval onmogelijk te bekijken of dit expres gebeurt en eerlijk gezegd vind ik dit ook niet zo relevant...

Neemt niet weg dat Feijenoord vorige keer genaaid is door Niemand anders dan Babovic, kan gebeuren maar is niet heel slim van hem om er weer over te beginnen.

Ondertussen zit ik trillend te typen want zondag gaat Babovic helemaal los!!!

28 januari 2010 om 15:36

Sjonge jongen die Babovic heeft ook weer 3 wedstrijdjes gespeeld, verder nog niet bijster veel laten zien. Lekker in het kontje kruipen van het legioen. Die kerel weet nog helemaal niks van de klassieker af, hij heeft er 30 minuutjes aan mogen snuffelen.

Daarbij heeft Ajax, feyenoord niet genaaid. Als hij iemand aan wil wijzen dan moet hij de scheids aanwijzen ! die geeft hem toch die rode kaart en niet jantje !!

Hoop dat het zondag een mooie wedstrijd wordt!! Gegroet

28 januari 2010 om 17:25

scheidsrechters zijn bang voor het thuispubliek, laatste tijd vooral in de arena;
ajax-az, 1 gele kaart ajax, 7 voor az
ajax-nec, 2 of 3 x rood nec.

Wat is dat toch!

28 januari 2010 om 17:41

Ik vind deze reactie zeer onterecht. Ik heb Ajax -nec niet gezien dus kan daar niet over oordelen. De 7 kaarten bij Ajax-az waren allemaal terecht. Dat de scheidsrechter geen rood trok lijkt mij eerder een punt van discussie dan de discussie of het aantal kaarten terecht was.

ON: een elleboog op de neus is rood. Doe je het expres of per ongelukt maakt niet uit. Armen horen niet op die hoogte te zwaaien. Dat Suarez daarvoor (of in het vervolg? weet niet meer) geen rood kreeg was een foute beslissing maar de beslissing om Babovic rood te geven was volledig terecht

28 januari 2010 om 18:38

gast heb je ajax az wel gezien. kijk ik weet dat ik door een ajax bril kijk maar az had 2 keer rood kunnen/moeten hebben naar mijn mening (schaars vol op op de enkels.moreno de bal was niet in de buurt) en ze hadden ook wel een keertje een tweede gele kaart kunnen krijgen al deden ze wel slim dat constant iemand anders de over treding maakte

de eerste gele kaart van (wie was het heubach?) was niet terecht de hands bal wel maar die had emanuelson ook moeten hebben en die van sarpong was volledig terecht

28 januari 2010 om 15:37

Of is dit nou de charme van de derby!? De haat tussen amsterdam en rotterdam.?

28 januari 2010 om 15:25

ach kom op, dat hoort nou eenmaal bij het spelletje, en het zou raar zijn dat Vertonghen geen pijn heeft gehad maar Suarez terwijl de elleboog op Vertonghen was...

en daarnaast Babovic moet zich er bij neerleggen dat die elleboog gewoon op verkeerde hoogte was... en daar kan niemand anders iets aan doen...

28 januari 2010 om 15:25

Een halve voetballer? Wat is die andere helft dan ballerina?

Zondag zullen we het wel zien...ik hoop dat hij in de basis staat.

28 januari 2010 om 15:34

Nou Nou, dat valt allemaal wel mee. Vedette of niet, slim spelen is ook een kwaliteit. Er zijn zat matige voetballers op die manier groot mee geworden. En Vertonghen is een hele aardige speler met veel potentie, zeker geen halve voetballer of een typische matenaaier.

En Babovic kan hoog of laag springen ... Vertonghen gaf hem geen rood. Per ongeluk of niet, de elleboog was er en die werd bestraft ... terecht ... niet door Ajax, maar door de scheidsrechter. Dus ik snap die heisa niet zo ... Prima als hij getergd is, alleen wijst hij de verkeerde kant op. Verder kan ik wel genieten van dit soort voorpret. Hoort bij een fatsoenlijke klassieker :D

28 januari 2010 om 15:41

maar babovic zegt letterlijk:vertonghen en de andere spelers maakten mij zwart”, meent Babovic. “alleen maar omdat ik een Feyenoord-speler ben. Dat vind ik heel oncollegiaal

dat is zware onzin want jan vertongen en de rest zou dat ook doen als het bij voorbeeld holla van groningen was en elke speler zou zoiets doen net als elke speler bijv zegtr het was neit mijn bedoeling ging perongeluk

check troouwns mijn opstelling
heb omdat het uit is bij feyenoord voor gabri gekozen dus een niet te aanvallende middenvelder zoals bijv eriksen aissati of de jong

Stekeleburg
Van der Wiel
Alderweireld
Vertonghen
Emanuelson
enoh
de zeeuw
gabri
suarez
pantelic
sulejmani
28 januari 2010 om 15:45

hahaha inderdaad, het is geen vedettegedrag wat vertonghen laat zien het is gewoon dat hij op dat moment met een bloedneus gewoon heel kwaad is

28 januari 2010 om 15:51

Haha, inderdaad. Ik vond ook echt dat hij geen bloedneus hoefde te faken. Dat gaat inderdaad te ver.

28 januari 2010 om 16:00

Ja, als het babovic had mee gezeten dan had hij suarez genaaid een paar minuten eerder. Domme kansloze huilenbalk. Hopen dat hij speelt, raakt toch geen pepernoot.

28 januari 2010 om 16:33

Gelukkig stelde Babovic zich niet aan bij het 'elleboogje' van Suarez.

28 januari 2010 om 16:52

Gnieterr, hij werd vol geraakt op zijn neus, dat was duidelijk zien. Er kwam zelfs bloed uit, hoe kun je dan zwaar overdreven reageren?? Babovic raakte hem gewoon vol op zijn neus klaar. En logisch dat Vertonghen dan naar de grond gaat want het was een beste klap.

De rode kaart was overdreven want hij deed het volgens mij niet bewust. Maar hij raakte hem wel vol.

Erg jammer dat Basbovic zo reageert, Ajax stuurde hem niet uit het veld maar toch echt de scheidsrechter. Vreemde en nare opmerking van hem.

Nou die pakt zondag dus weer na een kwartier een rode kaart.. Wat een opgefokt mannetje zeg, niet normaal. Daarbij kan die moeilijk gaan lopen zeuren, we wonnen met 5-1 dus dat gezeur over die rode kaart mag nu wel eens over zijn.

28 januari 2010 om 16:54

Tsja als je de scheids mee hebt gaat het makkelijk he!
Misschien is dit wel een speler die we nodig hebben, beter dan die mietjes als Aisatti op jullie
middenveld

28 januari 2010 om 17:18

@ 14fer14

En Bruins en die Leerdam dan? Dat zijn pas echte kerels zeg!!! En als je 5-1 pakslaag krijgt van mietjes!!! Dan zou ik echt zorgen beginnen te maken als ik niet eens van mietjes kan winnen.

On topic:

Ajax heeft pas echte voetballers. Ze zijn misschien wat lichter dan de gemiddelde maar wel sneller en behendiger dan die lompe gasten die in de kuip rondlopen. Die kunnen niet tegen dit soort voetballers dus daarom worden er zoveel overtredingen op hun gemaakt. En als je alleen maar overtredingen kan maken dan is de kans natuurlijk groter dat je kaarten ontvangt....

trouwens als Ajax in de Kuip op bezoek komt staan we altijd al 1-0 achter want voor elke piep lullige overtreding zitten jullie al te zaniken bij de scheids dus wat lul je??

Poeh..dat wordt wat zondag. Ik hoop niet dat ie er 3 in schiet vanaf de bank

28 januari 2010 om 15:46

hahaha hij is geen basisspeler toch?

28 januari 2010 om 15:50

Nee, daarom zijn het ook allemaal van die loze kreten van deze jongen.

28 januari 2010 om 17:12

Ja ik vind zijn uitspraken fijn maar vind niet dat hij al het recht heeft om dat soort uitspraken te doen. Zorg eerst maar eens dat je in de basis komt.

28 januari 2010 om 17:49

Vaak krijgen mensen een compliment voor een niet grappige weinig toevoegende en vaak provocerende reactie. Ik zou graag zien dat de heer spanish een compliment krijgt i.p.v. omdat hij het wel verdient!

Ik krijg er zin in als neutrale supporter, dat het een slachtveld mag worden!

Zoals hij het hier zegt is het niet Ajax dat hem naaide maar de scheidsrechter...
Ajax kan er nix aan doen dat Vertonghen daar werd geraakt.

28 januari 2010 om 15:26

De verklaringen van de Ajax spelers naaiden hem door te zeggen dat zij er opzet in zagen, hierdoor werd Babovic langer geschorst. Lees de tekst.

28 januari 2010 om 15:36

sinds wanneer bepaald de tuchtcommiss uberhaupt straffen aan de hand van verklaringen van de tegenpartij???

ze hebben een handvol officials en videobeelden, lijkt me niet dat ze een bloedende vertonghen gaan vragen hoe lang hij denkt dat babovic langs de kant moet staan of wel?

28 januari 2010 om 15:43

Er worden toch altijd verklaringen afgelegd? Dat is volgens mij niet meer dan normaal. Volgens mij is alleen de aanname van Babovic incorrect, namelijk dat hij door hun verklaringen een hogere straf heeft gekregen. Ze delen uberhaupt hoge straffen uit de laatste tijd.

28 januari 2010 om 15:27

Scheids kon er ook niets aan doen dat Babovic Verthongen raakte. Dus aan wie lag het? Idd Babovic heeft zichzelf en Feyenoord genaaid!
Wat kan die gast zeiken zeg

Yeah! Heerlijk, ik heb nu al zin in de wedstrijd!

zo wil ik het lezen, mooi gezegd. zondag gaat het voor 020 heel moeilijk worden om te winnen/gelijkspelletje, feyenoord gaat alles geven en ik denk dat ze gaan winnen.

28 januari 2010 om 15:35

Word een mooie wedstrijd denk ik, als feyenoord maar net zo fanatiek en strijdlustig is als gisteren komt het helemaal goed met ze.

"dan gaat ik helemaal los" en voor je het weet staat hij weer langs te kant met een rode kaart.

ik ben benieuwd hoe Feyenoord het red tegen Ajax. Hebben toch moeilijke wedstrijden van AZ en PSV gewonnen de laatste tijd. Ik gok op een stuntje van Feyenoord!

28 januari 2010 om 15:26

the Hurricane, je leest wel slecht, want de zin ervoor staat dat hij sportieve revanch wil halen, dan gaat hij helemaal los en haalt hij alles uit zijn voetbal kwaliteiten die hij heeft.

Dat iedereen zegt dat hij niet over de rode kaart moet zeuren, er wordt gevraagd of hij het er mee eens was en dat is nee, tevens wordt er geciteerd uit eerdere interviews.

haha, wat een stumper. ga maar weer lekker helemaal los, kan je weer naar 57 minuten gaan douchen

Vertonghen heeft Babovic inderdaad genaaid, hij had zijn neus moeten intrekken. Stoute Jan...

Babovic heeft Feyenoord genaaid, niet Ajax.

28 januari 2010 om 15:27

Het gaat niet om de overtreding maar om de verklaringen achteraf waardoor Babo zich genaaid voelt. Lees de tekst goed voor je reageert.

28 januari 2010 om 16:40

En hij heeft zelf niet Suarez nog een schorsing aan proberen te praten? Gelul is het, zielig!

29 januari 2010 om 13:23

ja maar dat was ook terecht. Suarez had sowieso rood moeten krijgen. Het was een duidelijke elleboog!

Wat een irritant ventje is dat aant worden.

Hij is gewoon openlijk aant solliciteren naar een basisplaats

Beetje triest.. maar ik heb medelijden met hem

28 januari 2010 om 15:24

Wat een stumper...? De beste man is een topsporter die de ambitie heeft om het beste uit zichzelf te halen. Hij wil in de basis beginnen in de mooiste wedstrijd die je in dit land kunt spelen. En dan ben je een stumper?

Jij reageert tenminste lekker veilig achter je pc'tje op een nieuwsbericht, cultheld! Je kunt beter iets nuttigs gaan doen in plaats van medelijden hebben met mensen die zoveel werk in hun hobby hebben gestoken dat ze er hun geld mee kunnen verdienen...

28 januari 2010 om 15:31

@ deach nee hoor dan niet. wel als je zo gaat klagen over Ajax en hun verklaringen

En hoe kan ik anders op voetbalzone participeren zonder achter mijn pc te reageren op nieuwsberichten?

En je laatste 3 regels begrijp ik echt niet

maar ik zie nu ook pas dat je reactie gericht was tegen thug

28 januari 2010 om 15:52

suarez is geen irratant ventje ? Babovic heeft hier 100% gelijk dat die gewoon aangenaait is. Al kijk ik wedstrijden van Ajax zie je ook dat scheidsrechter bezwijken onder de druk in de Arena en dan zijn in jouw woorden die irritante ventjes van ajax als de kippen bij.

28 januari 2010 om 16:43

Scheidsrechters bezwijken net zo goed onder de druk van de Kuip, of wou je die onterechte strafschoppen tijdens de laatste 2 edities terecht noemen?
Babovic moet niet zo zeiken, hij probeert net zo goed Suarez een schorsing aan te naaien en dan gaat hij zeuren dat ajacieden zeggen dat het met opzet was. Hij geeft zelf die elleboog, en de scheids geeft hem rood, heeft Ajax nix mee te maken
Zondag wil ik m wel weer horen

28 januari 2010 om 17:27

haha suarez is mischien wel een irritant vente maar wel Vele malen beter dan babovic

on topic ach laat die babovic gewoon effe zielig doen verthongen het geen ketchup uit zen neus moeten laten komen om hem een kaart aantenaaien ik hoop dat die speelt want die man die raakt geen pepernoot

28 januari 2010 om 15:33

Nou technisch gezien verdiend Babovic er zijn geld niet mee, hij krijgt alleen zakgeld van papa..

Verder ben ik het wel met je eens dat het juist mooi is om te zien dat zelfs een buitenlandse jongen zo erg toeleeft en meeleeft met de Klassieker maar hij gaat wel weer net iets te ver. Je krijgt het idee bij deze gast dat die straks aan een ketting het stadion wordt binnengelaten en dan wordt ''losgelaten'' om los te gaan op de ajacieden. Denk dat een 2de rode kaart dan snel het gevolg is

ajax naait?
Jij bent degene die opeens stoer gaat doen na de overwinning op psv.
Dan had je maar niet aan dat duel moeten meedoen.
En Ajax deelt geen kaarten uit dat doen een scheids.

28 januari 2010 om 20:30

Ja maar als jij het stuk gewoon leest.
Hij is genaaid door sopelers van ajax die na die rode kaart een verklaring af hebben moeten geven. Dus ja ajax naait en goed ook,
Ben beneiuwd als Mario bijdehand is laat hij babo invallen in de 2e helft heeft hij de eerste helft zich nog meer op kunne laden en dan 2ee helft knallen in het veld.

Hij probeerd in de media echt te scoren bij de Feyenoord-fans.. Maar presteren Hoo maar! Zit natuurlijk niet voor niets op de bank..

Verthongen is ook één van de minst sportieve spelers van de eredivisie. Wat een kwal.

Wordt een heet potje, Feyenoord heeft vertrouwen en Ajax speelt al weken bijzonder matig, ik ben erg benieuwd. Het zou mooi zijn als Feyenoord weet te winnen.

28 januari 2010 om 15:18

Kwal of niet, Vertonghen's instelling is beter dan dit Servische poppetje die teert op het geld van zijn vader en ook nog oerdom is om een wedstrijd voor Feyenoord te verknallen.

28 januari 2010 om 15:26

Dat je de vergelijking verdediger, linksmid maakt zegt in principe al genoeg.... Babovic heeft vanaf het begin een conditieachterstand gehad en heeft daarom nog weinig minuten gemaakt. Na de winterstop zou zijn tijd vanzelf komen volgens Been. Pas dan kun je echt oordelen over Babovic. Hem vergelijken met een verdediger is dan echter ook niet erg nuttig.

Oerdom om de wedstrijd te verknallen, of gewoon pech dat Blom kwaad ziet in een enthousiast duel? Waarschijnlijk reageren we daar allebei anders over (aangezien we allebei door een andere bril kijken). Feit is dat als hij rood krijgt, Suarez dat ook had moeten krijgen. Is die dan ook oerdom?

28 januari 2010 om 15:36

hij maakt die vergelijking helemaal niet? ik weet niet of je kunt lezen, maar hij heeft het hier over de instelling jongeman

28 januari 2010 om 15:53

dat verhaal dat zijn vader zijn salaris betaalt is allang door hem zelf ontkracht ken je feiten

28 januari 2010 om 16:44

voetballers zeggen wel meer, dat verhaal komt niet uit de lucht vallen hoor

Tegen Ajax word je altijd genaaid he?? Misschien moet je even van je eigen krachten uitgaan zoals gisteren, maak je nog een kansje om niet weer 5-1 maar met 0-2 ofzo de boot in te gaan

Nee, ik heb dr zin in. Laat het een eerlijke en mooie wedstrijd worden, dan wint Ajax

29 januari 2010 om 01:03

Inderdaad: het voetbal dat Ajax tegen NEC liet zien moet de Feyenoord-spelers wel doen sidderen. Het arme NEC werd door schitterend voetbal (weliswaar met 12 tegen 9) van de mat geveegd.

Feyenoord daarentegen blameerde zich tegen de amateurs van PSV (onbekende club uit Eindhoven) door met slechts 0-3 te winnen, maar had daarbij de hulp van de scheidsrechter Blom (de man die vooral in de Arena zijn heldhaftigheid toont) nodig die rood en penalties uitdeelde als Zwarte Piet begin december.

Feyenoord maakt duidelijk geen kans tegen het oppermachtige en in fantastische vorm verkerende Ajax. Schrijft u maar een 2'tje op in uw totoboekje.

Nu serieus: Babo, hou je muil en laat het zien op het veld. Mijn voorspelling: Feyenoord wint met 3-1 en Suarez pakt rood.

Ga jij lekker los kerel, voetballend word lastig voor je want daarvoor heb je gewoon te weinig in huis, dus zal er wel weer met rood vanaf gaan. Altijd lekker zo'n wedstrijd tegen 10 man. Als feyenoord slim laten ze hem gewoon de bank warm houden.

28 januari 2010 om 15:23

Moet je wel nageven dat wij (ajax) het niet altijd zo makkelijk hebben tegen 10, kijk gisteravond

28 januari 2010 om 15:32

Jordan, heb jij hem wel eens zien voetballen of trainen? Nee dus ga niet oordelen over zijn kwaliteiten aub als ej dat niet weet. Babovic snapt tenminste wat er gevraagd wordt voor de klassieker.

28 januari 2010 om 15:55

Een elleboogstoot geven aan Jan. hmmm Lijkt mij niet echt dat Been zei "babovic gooi jij maar is flink de beuk erin en pak die Verthongen is aan" Ik denk niet dat Been dit van hem vroeg... En denk dat Jordan Babovic tegen Ajax zoiezo in het veld heeft gezien. Dat was niet lang en niet al te best. Verdedig je Cultheld maar...

nou als ik dat hoor gaat er een als een kip zonder kop zichzelf proberen waar te maken!
daar moet ajax van gaan profiteren en ik denk dat de zeeuw wel de goede persoon is om hem een beetje extra tot het randje te drijven.

Wederom mooi woorden, hopelijk komen de daden ook ooit eens naar boven. Verder heeft Ajax ons niet genaaid, maar de incompetentie van Blom die wedstrijd. Hij is nu wel voer geworden voor journalisten zeg. Babovic moet zich eigenlijk even terugtrekken van deze aandacht en zich gaan richten op zijn voetbal. We hebben vlagen kunnen zien van kwaliteit, maar hij heeft bijvoorbeeld Been nog niet weten te overtuigen. Laat hem eerst overtuigen met zijn voeten om daarna pas weer in de media te komen.

Verder heeft Babo alles in zich om een publiekslieveling te worden. Mocht hij ingebracht worden a.s. zondag dan kun je rekenen op een explosie vanuit het Legioen. Lijkt me bij voorbaat een goed idee!

Sorry hoor, maar Ajax naait jullie niet, dat deed de scheidsrechter.
En dan nog. 5-1 uitslag zegt al genoeg.

28 januari 2010 om 15:27

De 5-1 was een direct gevolg van de rode kaart... De uitslag zegt in dezen dus juist helemaal niks.

28 januari 2010 om 15:30

Stond Ajax niet al 2-1 voor toen die rode kaart viel? Sorry, ben te lui om het op te zoeken.

28 januari 2010 om 15:35

Grapjas, de uitslag zegt juist alles. Had Feyenoord nou met 2-1 verloren of met 1-0 kan je er nog iets voor zeggen maar jullie werden, vooral de tweede helft, compleet weggespeeld. Dat gaan afschuiven op een rode kaart voor een modale speler is echt een grap.

28 januari 2010 om 15:36

@ Bayside,

nee op dat moment was de stand nog 0-0, en had Feyenoord eerlijk gezegd het beste van het spel.

28 januari 2010 om 15:39

@marvvliet,

Op dat schot van Vlaar niks gecreeerd. Ajax was beter !

28 januari 2010 om 16:23

het stond 1 0 voor ajax

28 januari 2010 om 16:26

Held, Demy had kort daarvoor de score al geopend.

28 januari 2010 om 16:45

Het stond al 1-0, wat er was gebeurd met 11 tegen 11 kan ik niet zeggen, maar de kans was klein dat Fey zou winnen hoor

Wat kan Ajax eraan doen dat Babovic met zn armen zwaait...

28 januari 2010 om 15:19

Babovic heeft Feyenoord gedupeerd zou een betere titel zijn geweest. Dat wordt trouwens een hele leuke confrontatie met die vorige wedstrijd ajax-feyenoord in het achterhoofd en de verdiende overwinning van feyenoord op psv gister! ik heb er zin in :D

28 januari 2010 om 15:36

Wat kan Feyenoord er aan doen dat de scheids met 2 maten meette? Kijk als Suarez niks doet en Babovic wel blablabla

Laten we er aub over ophouden zeg, ik kan het niet helpen, jij kan het niet helpen en Babovic kan ook niet helpen dat er gedeeltelijk wordt geciteerd uit oude interviews, waardoor iedereen er nu weer over valt.

Laten we er met zijn allen een leuke, spannende klassieker van maken met een goede scheidsrechter en vooral veel strijd en passie.

Against modern football

Bring back the passion!!!

Haha direct hatelijke reacties op als Babovic iets zegt maar als Suarez zegt dat het dé wedstrijd voor hem is is het allemaal hosanna.

Stefan neem aub wraak op die neuzen. Al ga je er met rood vanaf zorg dan dat je er 3 bloedend meeneemt.

28 januari 2010 om 15:21

Jouw reactie slaat ook nergens op, Suarez mag best zeggen dat het voor hem de belangrijkste wedstrijd is, dat is het voor Babovic waarschijnlijk ook. maar het gaat echt te ver dat Babovic zegt dat ie door Ajax genaait is. Jij bent met je reactie net zo zielig als Babovic zelf.

Kom op Ajax, we maken gehakt van die Rotterdammers.

28 januari 2010 om 15:22

Haha, Babo is ook genaaid toen. Weetje nog Suarez die bij de achterlijn eerst even omkijkt en dan een keiharde elleboog geeft? Dat was nog eerder rood dan die van Babovic. Blom had gewoon consequent moeten zijn maarja eens een jood altijd een jood.

28 januari 2010 om 15:29

Voor die situatie met Suarez had ie idd rood kunnen geven, maar dar zag of wou blom niet zien. Maar het gaat hier erom dat volgnes hem Ajax hem genaaid heeft, maar met die beschuldiging moet ie toch echt bij blom zijn

28 januari 2010 om 16:47

Nee Dennis, hij keek eerst nog even achterom, waste zijn auto nog even, ging nog even naar de wc en gaf toen een tikkie tegen het gezicht. Alsjeblieft zeg, subjectief gelul

28 januari 2010 om 15:21

Om vervolgens feyenoord weer vernederd te zien worden, goed plan man!

28 januari 2010 om 15:21

@dennisdew - Ow ik dacht eigenlijk dat je ging zeggen: iedereen liep te huilen toen Pantelic veel in de media was waarbij hij steeds aangaf er voor te gaan en in zich zelf te geloven. Dus ik vind het een beetje raar dat Babovic dat nu ook doet. Zeker omdat hij in tegenstelling tot Pantelic nog nauwelijk tot niets heeft laten zien.

Maar dat zei je niet

28 januari 2010 om 15:25

Beste Dennis,

Ik hoop voor u dat u geen kinderen heeft, Als u dit soort teksten over brengt op uw kinderen dan gaat het nog leuk worden in de wereld!!

"ik blijf erbij dat het een ongeluk was. Ajax heeft ons gewoon genaaid”, stelt hij. "

Grootste onzin die in vandaag heb gehoord. Ajax naaide niemand en het was gewoon terecht rood.

De enige die werden genaaid zijn de Feyenoord Supporters door je onbeholpen spel. Gelukkig ga je er weer voor de 300 % in maar moet je niet zeuren als je straks weer rood hebt.

Dit slaat helemaal nergens op, ze kennen ook geen zelfbeheersing bij die rotterdammers.
Wat een droevige club is het soms toch ook.

En Babovic, Ajax heeft je deze kaart niet aangenaaid, dat heb je zelf en de scheidsrechter gedaan.

Het klopt wel wat iedereen hier zegt. Ajax kan hier vrij weinig aan doen. als hij een elleboog had gehad weet ik zeker dat hij ook om een rode kaart had gevraagd.
Was die vorige wedstrijd niet dat Suarez het met Babovic aan de stok kreeg op de achterlijn en Suarez een flinke haal naar achteren maakte?

och och och al die ajacieden! Babovic overdrijft misschien een beetje maar dat Ajax nog inging op de schorsing die hij kreeg. Ajax wilde dat hij langer werd geschorst en daardoor voelt hij zich genaait. daar hebben de schiedsrechter en jan vertonghen niets mee te maken.

29 januari 2010 om 16:07

De enige die hier aan het naaien is is Babovic zelf, op zo'n moment zo'n domme kaart pakken...
En niemand van Ajax naait hem, had Vertonghen zijn bloedneus ff op moeten halen voor Babovic? Bovendien moeten de scheidsrechter, gedupeerde én dader na de wedstrijd een verklaring afleggen over de gebeurtenis. Daarin staat gewoon wat er in hun ogen gebeurde. Niemand naait dus alleen Babovic zelf, een beetje zichzelf indekken voor een in mijn ogen cruciale actie voor de rest van de wedstrijd


ik gok op een 2 - 2: Tomasson opent de score, Ajax herpakt zich met Rommedahl. Vervolgens scoort De Zeeuw, waarna Feyenoord in de slotfase van de wedstrijd toch nog een verdiende gelijkspel tussen uit sleept.

28 januari 2010 om 15:30

nou bedankt nu hoef ik nie meer te kijken..
weet je ook al wie er in de bekerfinale gaat winnen?

28 januari 2010 om 19:43

Uiteraard zal Ajax de bekerfinale winnen;

Eerste kwartier domineert Ajax de wedstrijd met als beloning een doelpunt van Suarez.
Daarna gaat de wedstrijd op en neer. Met nog een goal van Suarez.

In de tweede helft komt Feyenoord goed los. scoort in 20 minuten 3x met doelpunten van Cisse, el ahmadi en Vlaar. tien minuten voor het einde scoort wederom Suarez de gelijkmaker.

In de verlenging proberen beide grootmachten geen risico;s te nemen.
Maar in de 121 minuut scoort invaller Eriksen de winnende doelpunt!!!

28 januari 2010 om 16:40

Als ik jou was zou ik eens mee te doen in het programma het zesde zintuig.
Maak je misschien een goede kans.

28 januari 2010 om 16:50

Nee ik denk dat het eerst Makaay is, dan Stekelenburg, vervolgend breekt Vandijk zn been, waardoor Darley de strafschop mag maken waaruit het 2-1 wordt. En natuurlijk scoort Lindgren daarna de 2-2, en wel met zijn linkerbeen vanuit een hoek van 30" waardoor Darley er net niet bij kwam.

:S waarom altijd proberen de wedsrijd te voorspellen jongens?? Het loopt toch altijd anders dan men denkt.

Ik zou deze malloot niet opstellen, dat is wachten op nog een rode kaart.
Ik ben wel erg benieuwd naar de enige echte klassieker (als gaat die slechts om de 3e plek). Ik denk dat voor de verandering feyenoord als favoriet aan de wedstrijd begint.

Ajax hem genaaid? Vertonghen had zijn hand bij rood bloed niet bij de rode kaart. Bovendien was Blom zo snel met het geven van de kaart dat Ajax niet eens de tijd had om te appeleren. Blom zag het als eerste. Daarna heb ik ook geen uitspraken in de media gezien van Ajacieden die zwartmakend waren richting Babovic.
Maar goed dit soort uitspraken horen er bij. Extra kolen, extra kolen heerlijk! Hopen op een mooie pot en moge de beste winnen.

Geen woorden maar daden Babovic.

Ik word een beetje moe van dat geleuter van hem. Hij heeft zijn hart op de juiste plek hoor, maar ik hou niet zo van het doorzichtig zieltjes winnen.

28 januari 2010 om 15:24

Topreactie! Wordt een mooie pot zondag tegen jullie

28 januari 2010 om 15:36

Ook geen fan van ons populistisch duo Been en Beenhakker dan zeker?

(En ja, ik zit je te dollen)

28 januari 2010 om 15:53

Been en Beenhakker zijn inderdaad populisten, maar op een vermakelijke manier. Bij Babovic kreeg ik het idee dat het emotioneel wat labiel is. Wel een beetje Balkan eigen om heel erg emotioneel te zijn, maar hij zit nou een paar maanden bij Feyenoord en heeft al geroepen dat Feyenoord de mooiste club ter wereld is, hij aanvoerder wil worden, kust regelmatig het logo, hij wil zijn carriere best afsluiten bij Feyenoord, Rotterdam is een gweldige stad, Het shirt is prachtig, de mensen zijn zo lief, de supporters zijn het beste van heel de wereld.

Kijk altijd luek om positief te zijn en de harten van de supporters te veroveren, maar hij overdijft het een tikkeltje....

28 januari 2010 om 15:56

Ik begrijp wat je bedoeld. Gevalletje Lazovic als je het mij vraagt. Die vond Feyenoord ook zo'n fantastische club, totdat hij tegen ons speelde.

Kreeg nog een mooie trap te verwerken van Gio gisteren trouwens.

28 januari 2010 om 16:43

Vind jij dat mooi dat Lazovic een trap kreeg?
Wel een hele zwakke reactie van jou vind ik.
Goede instelling moet ik zeggen.

28 januari 2010 om 16:50

Als je mijn bericht niet eens begrijpt reageer dan gewoon niet. Al helemaal niet als je dan ook nog eens over mij gaat oordelen op basis van 1 woord die niet eens letterlijk bedoeld was.

Lees reacties 115 en 137 maar eens.

Wel een hele zwakke reactie van jou vind ik.
Goede instelling moet ik zeggen.

Voor iedereen die het niet weet. Hij doelt niet op zijn overtreding. Hij vond dat namelijk een ongeluk en als je goed kijkt dan zie je ook dat hij alleen maar oog voor de bal heeft. Waar hij werkelijk op doelt is het verslag wat Vertonghen over het voorval bij de Knvb had ingediend. Hij zei namelijk dat het geen ongeluk was maar dat het bewust was. Daar is hij kwaad over.

28 januari 2010 om 15:26

Ja op dat formulier moet Vertonghen toch invullen of hij dacht dat het opzettelijk was (op dat moment, want na tig herhalingen op de TV kan iedereen bepalen of het express was of niet) toen hij geraakt werd.

Waarom moet je nou weer zo gaan praten Basalf?! Net zoals jij zegt over dat Vertonghen het niet heeft gedaan maar de scheids, hoef jij ook niet te zeggen dat het aan die Rotterdammers en die droevige club ligt!

On: Babo is misschien iets te fanatiek in zijn woorden maar dat heeft Feijenoord wel nodig naar zijn supporters toe... Hoort een beetje bij de club 1 zo'n speler erbij!

Iedere Ajacied zegt hier dat het wel 5-1 was maar het stond nog maar 1-0( of zelfs 0-0) toen hij rood kreeg, het had dus wel degelijk invloed op de wedstijd.

Ben benieuwd wat het zondag word, 12:30.

Laat hem trouwens eerst maar eens in het veld komen. Want ik denk dat Feyenoord na gisteren weinig gaat veranderen.

zondag 3-1 feyenoord rotterdam niet meer te kloppen in het restant van het seizoen.
bekerwinst + ze sluiten de top3 af van dit seizoen.
suares hadt al eerder rood moeten hebben.

we moeten gewoon winnen in rotterdam met of zonder die babovic
het word wel x tijd dat hij zijn voeten laat spreken ipv alles in de media te zeggen

Pfff calimero! wat een stakker zeg....
Anders gaat die t is een keer op t veld laten zien.
Voorlopig zie ik alleen maar opmerkingen van die gast in de media en nagenoeg nooit wat op t veld.

En ajax de schuld geven.... volgens mij weet die man niet helemaal hoe voetbal werkt....

Dat we worden genaaid is al jaren bekend Baab, wen er maar aan als je hier nog jaren blijft (wat ik hoop)

Maar na gisteren heb ik hier veel meer vertrouwen in. Als we zoals gisteren spelen kunnen we winnen van iedereen in de competitie en beker. Come on Feyenoord!

Ik zag ook dat Vertonghen zichzelf een bloedneus sloeg en toen loog tegen de scheidsrechter zodat Babovic rood kreeg. Verklikken en jokken mag natuurlijk niet he....
Soms heb ik het idee alsof die voetballers (allemaal hebben ze er een handje van ook Ajaxspelers) rechtstreeks uit de kleuterklas zijn gehaald.

Het is toch algemeen bekend dat spelers van Ajax met een zakje ketchup onder hun neus spelen, om deze lek te prikken als ze in de buurt van een elleboog komen. Vooral in de Klassieker. Dude als je je klauwen deze keer binnenboord houdt dan is er niemand die je naait. Alhoewel als ik een jaar of drie droog stond, zou ik je doen met je lange haartjes.

Wat een kwal zeg die Babovic. Hij zegt dat Ajax hem genaaid heeft met die rode kaart. Wat kan Ajax er aan doen? De scheidsrechter deelt de kaarten uit. Niet de Ajax spelers! Wat een misselijke vent is dit zeg! Grote bek in de media en proberen te scoren bij de 010 supporters en presteren: homaar!

ik weet eerlijk gezegd niet in wat voor context en wat voor manier is gezegd.
Ook is de kop boven het artikel hier wel wat stemmingmakend...dus alles bijelkaar moeilijk om echt objectieve mening te geven..vind sowiso dat je niet teveel moet zeiken hierover en allerlei ouwe koeien uit de sloot halen. Voetbal hangt van goeie/slechte/twijfelachtige beslissingen aan elkaar en soms zit het mee en soms tegen.
Niet zeuren en verder gaan...spelers zijn ook wel stel ouwe wijven af en toe. Als onrecht is aangedaan schreeuwen ze moord en brand..andersom..ik heb nog nooit een speler naar scheids zien gaan dat beslissing in zijn voordeel onterecht was.

Beetje olie op het vuur, niets mis mee toch. Ik mis de tijden dat er ver voor een wedstrijd al hatelijke opmerkingen werden gemaakt en mensen over elkaar heen vielen bij dergelijke uitspraken. De klassieker is de laatste jaren alleen niet meer zo verschikkelijk beladen, omdat het kwaliteitsverschil te groot was. Verder presteerden beide clubs zwaar ondermaats.

Vandaag de dag komt er weer wat meer power bij. Het puntenverschil is minimaal en het team dan verliest, telt eigenlijk al niet meer mee. Feyenoord gaat dit winnen, heel zeker. Als Feyenoord zo speelt als in het bekerduel met Psv, dan heeft Ajax geen antwoord op het powerplay en doorjagen van de Feyenoorders. Let op mijn woorden, Feyenoord gaat deze ontmoeting winnen

Mooie woorden om het vuurtje wat op te stoken. Maakt niet uit of hij het echt meent of niet. Deze woorden horen bij de klassieker. Hopelijk kunnen de Feyenoorders even 'stunten' en de drie punten lekker houden.

28 januari 2010 om 15:31

Eens. Vanuit beide kampen zullen we de komende dagen zulke berichtjes gaan krijgen. Dit is alleen even om iedereen lekker op te naaien voor de aller mooiste wedstrijd van het jaar. Hoe mooi het potje tegen psv ook was, feyenoord-ajax en ajax-feyenoord zijn pas écht dé wedstrijden in NL. Dat zal nooit veranderen. Wat ben ik als Feyenoord supporter zonder ajax? We hebben elkaar nodig om er weer een geweldige wedstrijd van te maken en elkaar terug te brengen naar de top van NL.

Wanneer houdt hij zijn mond eens dicht zeg. Alleen maar praten en domme dingen roepen terwijl hij nooit speelt. Zorg er eerst maar eens voor dat je minuten maakt en dan kun je dingen laten zien tegen ajax. Hij staat er toch nooit in tegen ajax. Of el ahmadi of de guzman of wie dan ook staat erin. Hij staat nog achterin in de pikorde en nog achter bruins. Loser. Geen daden maar woorden. Hij maakt zich zelf alleen maar belachelijk zo

Het is een fanatiek mannetje. Ik hoop dat hij zijn woorden zal omzetten in daden als hij mag spelen. Hij heeft wat mij betreft de perfecte instelling en ook wel de kwaliteiten om te kunnen slagen bij Feyenoord en ik hoop ook dat hij de kans zal gaan krijgen. Vind het een begenadigd voetballer. En zeg nu zelf, na die 0-3 afstraffing van PSV is er voor Feyenoord geen betere volgende wedstrijd denkbaar als thuis tegen Ajax. Als die gewonnen wordt dan krijgt de selectie een enorme boost zelfvertrouwen, wat alleen maar positief kan gaan uitpakken voor de lastige potjes die nog zullen volgen!

IK weet niet hoor maar de scheidsrechter besloot een rode kaart te geven en niet ajax.
Het was alleen niet helemaal terecht als je kijkt naar wat suarez bij ik geloof bahia deed en als het iemand anders was dan weet ik niet meer wie maar hoe dan ook een scheidsrechter kan het wel eens fout zien en het bloed van vertonghen loog er niet om.
Ik heb ontzettend veel zin in zondag en ik hoop dat mijn cluppie (ajax) wint.

voor iedereen die met zijn ajax bril op loopt te schreeuwen dat het onzin is, diverse spelers van ajax hebben aangegeven bij de knvb middels een schriftelijke verklaring dat het in hun ogen opzet was, dan wordt je dus genaaid, wat je verder ook van zijn uitspraken vindt. En als je na het zien van de beelden nog steeds praat over een bewuste elleboogstoot heb je A. nooit zelf gevoetbald en B. een enorme 020 bril op

Ik hoop maar dat die Babovis gaat spelen.
Altijd handig zo'n clown die tijdens zo'n wedstrijd meer aan zichzelf en aan wraak gaat lopen denken dan zich met het team bezig te houden.

Alleen maar mooi dit, misschien stroopt ajax de mouwen dan ook eens op. Zijn maar weinig spelers die er eens de beuk in gooien. Leuk toch zo'n potje? Laat die dramovic lekker gaan..

Haha die Babovic roept weer iets. Snap ook niet wat men in die jongen ziet. Matige speler

Het is toch mooi dat hij het vuurtje beetje opstookt?
Gezien de reacties hier is dat prima gelukt!!
Hoop op een mooie aantrekkelijke wedstrijd, ook al denk ik niet dat Babovic daar deel vanuit maakt.

ach word eitje..
feyenoord denk nu we zijn het helemaal, gaan nonchalant voetballen en gaan verliezen(hoop ik)

Laat Babovic eerst maar presteren,pas dan mag ie babbels hebben in de media. Was ook even vergeten dat Ajax de kaarten uitdeeld ipv de scheidsrechter. We zullen zien wat het zondag wordt.

tuurlijk is het ajax's schuld. Die hebben van te voren met de scheidsrechten besproken dat bij een klap in het gezicht alleen de feyenoorders rood krijgen en ajax niet....

en alles gedaan om hem zwart te maken??? Het was toch gewoon een rode kaart? En nee, je gaat als ajacied inderdaad niet zeggen dat suarez rood had moeten hebben, dat zou hij ook niet doen bij zijn mede-spelers....

maar als ik dit zo lees dan hoeft ajax zich niet druk te maken.... gewoon weer een uurtje leuk mee-voetballen totdat er weer zo'n babovic aankomt die met rood van het veld af mag, en dan natuurlijk op je gemak die wedstrijd uitspelen want daar hebben ze inmiddels wel ervaring mee, er zijn wel meer spelers die denken wat extra te moeten geven tegen ajax, en dan net iets te veel geven waardoor ze rood krijgen

'zondag wil ik sportieve wraak nemen. Als ik speel, komt alles wat ik in me heb eruit. Dan ga ik helemaal los'

Haha, als ik speel. Alleen door dat te zeggen verliest z'n betoog voor 90 aan kracht.

Daarnaast is het vrij sneu dat deze jongen zich nog steeds niet over die rode kaart heeft heen gezet. We weten nu wel dat Ajax altijd bevoordeelt wordt door de Nederlandse scheidsrechters.

28 januari 2010 om 15:39

Joh til er niet zo zwaar aan, dit zijn de doorgaans prikkelende uitspraken voorafgaande aan de wedstrijd van het jaar, dat zou je toch wel moeten weten?! Dit soort dingen komen vanuit beide kampen en aangezien Babo een slechte ervaring had met zijn eerste basisplek bij Feyenoord uit bij ajax met zijn rode kaart, wil hij dit graag rechtzetten. Hij zegt toch niets vreemds? Als hij zijn voeten laat spreken vanaf het moment dat hij op het veld staat vind ik alles best, aan hem om dat te bewijzen.

the man.. hij doet wel stoer maar das nou een egte speler respect voor die man

vertonghen is net zo erg als suarez. Hij behoort tot de grootste naaiers van nederland. bij iedere actie kom hij vanaf 40 meter aangesprint om een tegenstander een kaart aan te naaien.

28 januari 2010 om 15:43

Idd, als die man zich nou eens minder bezighoudt met het rennen en schreeuwen naar en kaarten vragen aan de scheidsrechter houdt hij misschien wat energie over om te doen waarvoor hij is opgestelt.

Mooie voetballer die Babovic !
Hoop echt dat hij een contract krijgt !

Let op mijn woorden, zondag staat hij in de basis. En hij zal het ook laten zien. Erg gebrand om te presteren.

28 januari 2010 om 15:43

Ga er maar vanuit dat Been dezelfde 11 zal opstellen als tegen Psv. Feyenoord zal dat spel ook willen spelen. 3 controlerende middenvelders en 4 sterke verdedigers bleek bij PSV de juiste tactiek om de verkeerde reden. Been dacht dat PSV aanvallend zou spelen, maar PSV staat daar nou niet om bekend.toch heeft de tactiek gelukkig goed uitgepakt. Ajax staat daarentegen wel bekend om haar aanvallende spel. Been zal dus wederom met Landzaat, el Ahmadi en Fer beginnen.

vanDijk
deVrij
Vlaar
Bahia
Gio
Fer
el Ahmadi
Landzaat
Wijnaldum
Tomason
Cissé
28 januari 2010 om 16:01

Ik denk ipv Wijnaldum of el Ahmadi. We zullen zien. De servische bondscoach zit ook in de Kuip :-)

Babovic zijn geheugen is nogal selectief. Hij zei gelijk na de wedstrijd dat Saurez rood en een schorsing had moeten hebben. Maar dat is geen naaierij zeker.

Ik ben blij met Babovic als nieuwe speler. Van zijn kwaliteiten hebben we nog maar weinig gezien (al denk ik wel dat hij het gaat redden), maar het gaat mij vooral om zijn karakter. Eindelijk hebben wij ook weer eens een speler die irritant is voor de tegenpartij. Een speler die in de groep ook het besef kan kweken dat het zondag écht D-day is. Babovic doet niet aan politiek correct gelul, hij likt de hielen van de tegenstander niet maar is gewoon straight to the point. Of dit nu oprecht is of niet, als supporter van Feyenoord wordt je hier toch wel trots van. Laat Babovic maar lekker irritant zijn voor de tegenstanders. Iedere topclub heeft zo'n speler en tot voor kort hadden wij alleen Fer, maar die is volgens mij nou niet echt de irritante speler zoals Ooijer en Suarez dat wel zijn.

Was het maar zondag!

28 januari 2010 om 15:49

Fer de meest irritante speler? Heb je weleens een hele wedstrijd op Gio en Tomasson gelet? Het lijken zulke aardige, sportieve profs. Maar als je er de hele wedstrijd op let zie je dat ze continu het bloed onder de nagels vandaan halen bij hun directe tegenstanders. Even natrappen, op het teentje gaan staan, met de armen zwaaien, veel discussiëren en intimideren en maar geen kaart krijgen. Fantastisch om te zien, die 2 sluwe vossen. Maar goed, beide hebben ooit in hun leven de Champions League gewonnen. Die weten wat er nodig is voor een overwinning.

Gisteren nog tegen P S V, toen gleed Tomasson onderuit en ging Marcellis er met de bal vandoor Terwijl Jon Dahl op de grond lag trok hij nog even met 1 hand aan de enkel van de wegrennende Marcellis.

Geweldig om te zien dat spelers olie op het vuur gooien voor een beladen pot!!! Goodwill kweken bij supporters is nooit verkeerd, zo lang het maar binnen de perke blijft. Dit vind ik goed kunnen!

Dit heeft toch totaal geen zin jongens. Feyenoord moet het een keer aandurven om Ajax op techniek te kloppen en dat moet dit seizoen toch mogelijk zijn. Kijk maar naar de wedstrijd tegen P S V. Natuurlijk speelde Feyenoord op de counter, maar je kon zien dat ze bij tijd en wijlen een fantastisch positiespel speelden en goed konden tikken. Ook in de Arena, zeker voor rust, waren er momenten waarop Feyenoord voetbaltechnisch gezien gewoon beter was dan Ajax.

Babovic is mijns inziens trouwens geen basisspeler. Dat is er eentje die je er een kwartier voor tijd in zet zodat hij zich in dat kwartiertje helemaal kapot loopt en speelt.

28 januari 2010 om 15:47

Het laatste wat Feyenoord nu moet doen is haar tactiek gaan aanpassen die dit seizoen juist zo succesvol blijkt. Feyenoord speelt, evenals Psv, vaak vanuit de organisatie. Daardoor zakken we nauwelijks door de ondergrens en nemen we elke wedstrijd wel een doelpuntje mee. Zo was het ook tegen Psv. Doordat PSV ook niet echt aanvallend ingesteld is en op geduld speelde leek het af en toe of Feyenoord aanvallend speelde, maar dit was haast gedwongen. Tegen Ajax kan Feyenoord haar 'eigen spel' spelen.

28 januari 2010 om 15:53

Ik zeg toch ook niet dat ze hun tactiek aan moeten passen? Sterker nog ik geef zelf als voorbeeld de wedstrijd van gisteren. Je hoeft helemaal niet aanvallend te spelen om een team op techniek te kloppen.

Dat is nou juist wat Feyenoord gisteren liet zien. Het dribbelen van El Ahmadi, de traptechniek van Gio, de snelheid van Cisse, het mannetje uitspelen van Wijnaldum, de simpele maar altijd goede passjes van Landzaat, de crosspasses van Vlaar.

Dat zijn ook stuk voor stuk voorbeelden van een goede techniek.

Wat ik gewoon probeer te zeggen is dat het geen zin heeft om zo'n hondsdol karakter te tonen en er een fysieke strijd van te maken. Gewoon rustig blijven, de organisatie goed zetten en voorin lekker je spelletje spelen. Dat moet er gebeuren.

wat zeurt hij nou.. geschorst of niet , kij zit gewoon op de bank.. beetje populair doen richting achterban en alvast de boel op scherp zetten..... vond als ajacied feye gister trouwens heel goed en ben opeens minder zeker van een goede aflooop..

Hahaha, wat een reacties weer hierzo. Die jongen stookt alleen 't vuurtje een beetje op, dat kan echt geen kwaad. Hoort bij de Klassieker. Hij heeft gewoon een hele goede mentaliteit, weet wat het inhoudt om voor Feyenoord te spelen. Echter vind ik ook dat je kan overdrijven. Hij doet de laatste tijd wel heel veel uitspraken in de media maar voorlopig heeft hij in principe nog niks bewezen. Bovendien vraag ik me af of hij wel gaat spelen. Wat mij betreft spelen gewoon dezelfde 11 als tegen Psv, indien dat qua fitheid mogelijk is.

Heerlijk, want wij feyenoord supporters zijn de heren Suarez en vertonghen ook nog niet vergeten, suarez heb ik persoonlijk geen probleem mee, zit in de aard van het beestje en dat maakt hem gewoon een lepe topspeler waarvan er maar weinig zijn in Nederland maar vertonghen mag van mij in minuut 2 al aangepakt worden. elke week zien we hem weer driftig om kaarten vragen al moet hij er 100 meter voor lopen.

wat hoop ik dat die vent weer rood krijgt zondag

heeft ajax toch geregeld want zo zijn ze toch jongens???

hou toch op. je mag ajax best haten maar zoek niet heel de tijd naar de stok om te slaan

Nou..mooi Dan zijn we in ieder geval na een half uurtje alweer van hem af ,
Als hij speelt tenminste.

Ik vind dit een beetje een raar mannetje, hij zou best leuk kunnen voetballen, maar intussen ben ik hem meer op Voetbalzone tegen gekomen dan op de Tv met een wedstrijd.
Ik denk dat Ajax gaat winnen, maar het wordt wel een zware pot

Voor alle duidelijkheid, het gaat hier in eerste instantie niet om zijn rode kaart (die terecht was). Dit gaat over de oncollegialiteit van Jan Vertonghen.

Babovic en Feyenoord gingen niet akkoord met de 3(?) wedtstrijden schorsing. Bij het hoger beroep hebben ze van alles gedaan om de 'waarheid aan het licht' te laten komen. Beelden 8000000 keer bekeken en niet onbelangrijk, praten met beide betrokkenen. Babovic zei dat hij het niet expres deed, dat het een ongeluk was en dat hij zijn arm niet als slagwapen zag. Want hij is Jackie Chan niet.
Toen kwam Vertonghen, en hier komt het moment dat Babovic is genaaid. Vertonghen beweerde dat het wel degelijk opzet was, wat natuurlijk volslagen onzin is. Ik ben ervan overtuigd dat Vertonghens verklaring mee heeft gespeeld in de handhaving van de schorsing. Hier is Babovic dus wel degelijk genaaid, want het was gewoon geen opzet. Vertonghen viel mij en vele mede-feyenoorders op zijn zachtst gezegd zwaar tegen. Dit doe je niet tegen collega's

Lekker ventje die babovic, mag 'm wel.
Voetballend weinig gezien, maar het heeft een mooie motoriek.

En vertongen is inderdaad een naaier, maar blom is de grootste wat walg ik van die man.
Het had nooit 5-1 geworden met babovic!!!

Maar ik hoop zo erg dat feyenoord zondag zijn sportieve revance neemt.
Zondag Oorlog!!!

Volgens mij bloede de neus van vertonghen toch voor een goeie vorige wedstrijd.

Meneer Uilenberg, schudt de scheids voor aankomende zondag aub goed wakker en bereid hem voor op een heel heet potje. De beste man in het zwart zal stevig in zijn schoenen moeten staan.

Babovic word die nieuwe clubheld in de kuip maar hij moet opassen dat die niet al te fel word de spelers van ajax kunnen met alle respect wel een potje aanstellen met zijn alle. en ik snap de reactie van Dick Advocaat helemaal. hij kreeg alles tegen ook daar het aannaaien van kaarten door de spelers van ajax

Voor iedereen die weer begint over Suarez. Babovic mocht blij zijn dat hij niet eerder in de wedstrijd rood kreeg voor zijn elleboog op Suarez.

Voor de mensen die niet weten waar ik het over heb;

http://img524.imageshack.us/img524/7969/babovicsua...
even veranderen in suarez.jpg

28 januari 2010 om 16:09

Zozo, misschien moet je maar plaatsnemen in de tuchtcomissie. Duidelijke elleboog! Goed materiaal. Echt dondersmooi bewijs!

Of was je echt serieus??

28 januari 2010 om 17:08

Nee kerel, dat is de actie waar alle feyenoorders beweren dat Suarez een klap uitdeelt aan Babovic.

Mocht Suarez een klap uitgedeeld hebben kan je op de foto zien waarom, het was namelijk na deze actie.

Ja Vertonghen had die neus nooit zo hard mogen laten bloeden. Schande Jan! Je bent een naaier!

Ik kan me eigenlijk wel voorstellen dat Babovic pissig is op Ajax, althans mn op Vertonghen.
Vertonghen heeft bij de tuchtcommissie een belastende verklaring afgelegd en als ik de beelden zo zag maakte hij wel een ietwat wapperende beweging met zijn armen, dus hoogstens geel, maar hij probeerde niet bewust zijn neus te kraken oid. Rood was dus erg zwaar bestraft en dat had Vertonghen ook wel mogen melden aan de tuchtcommissie.

Maar net zo goed als ik die actie van Babovic geen rood waard vond, vond ik die actie van Suarez waar alle F'noorders van in de stress schoten, ook geen rood waard.

28 januari 2010 om 16:26

Dat is het probleem juist. Van consequent fluiten hebben de arbiters in Nederland nooit gehoord..

Als die 'elleboog' van Babovic rood is dan is die actie van Suarez ook rood.

Wat een domme jongen, die Babovic. Die elleboog was gewoon rood waard. Moet Vertonghen dan zeggen dat het allemaal wel meeviel? Babovic moet niet zo gevaarlijk inkomen. Hij neemt dan doelbewust het risico om de tegenstander te blesseren. De discussie is niet of het opzet is, de discussie moet zijn dat Babovic willens en wetens het risico nam om de tegenstander te blesseren door op zo'n manier in te komen.
Verder hebben sommige Feyenoorders nogal een korte termijn geheugen, want ik kan me toch herinneren dat de heren Bosz, De Wolf, Fräser en Heus continu bezig waren de scheidsrechter te beïnvloeden door veel met hem te praten en te vragen om gele/rode kaarten. Om nu Vertonghen een matenaaier te noemen is dan meten met twee maten.

babovic heeft een grote mond met zn zelfgenoemde naaistreek en zn wens voor aanvoerdersband. wat heeft ie eigenlijk al laten zien? niet zo heel veel dus hij moet niet te hoog van de toren blazen.

Na NEC wilt ook Babovic zijn gal op Ajax spugen. Sorry hoor, beetje een verkeerde timing van dhr Babovic.

Babovic moet niet zo zeuren, want HIJ neemt het risico door met zijn armen te gaan zwaaien.
Hij heeft het maar te accepteren.

Vanuit mijn hoek had suarez ook rood moeten krijgen. Maar babovic ook
Achja, Iedere scheidsrechter ziet het vanuit zijn ogen. Ik hoop op een mooie spannende 'de Klassieker'

Opstelling voor mij:

Stekel
Vd Wiel
Alderweireld
Vertonghen
Urby
De Zeeuw
Enoh
Gabri
Mickey Mouse
Suarez
Pantelic

En nu maar hopen voor Ajax dat deze 'geweldenaar' in de basis begint. Dan spelen we na een kwartier tenminste tegen 10 man, want dit soort spelers heeft geen controle over z'n emoties en in een kolkende Kuip al helemaal niet.

Och, ik vind niet dat Ajax nu echt voor matennaaier hoeft door te gaan hier. Wel ben ik het met Babovic eens dat het wat flauw is van Vertonghen om de Servier ook na de wedstrijd in het verdomhoekje te houden. Vertonghen had niet voor niets een bloedneus en is geraakt, maar we hebben allemaal kunnen zien dat Babovic geen enkele intentie had om de Belg te raken. De rode kaart was - helemaal nadat Suarez met een slaande beweging ongelooflijk gezwijnd had - gewoon onterecht. Babovic was hiermee al zwaar genoeg gestraft.

Niettemin vind ik het wat overdreven om nu op deze toon te werk te gaan. Zo diep hoeft de verontwaardiging bij Babovic niet te zitten en zo diep zit het volgens mij ook niet. Babovic wil misschien een wit voetje halen bij het Legioen. Maar dat kan hij beter in zijn spel laten zien. En ik denk dat hij in staat is om dat te doen.

Over de vorige editie van de Klassieker nog één ding: het is jammer dat Kevin Blom niet gestraft is naar aanleiding van zijn selectieve beleid in dat duel. Het blijft ongelooflijk hoe snel de Knvb zoiets onder de mat weet te vegen...

Babovic kan het beter met zijn voeten laten zien, in plaats van het vuurtje opstoken via de media.

Eeeh babovic...je zal toch echt bij de scheids moeten zijn als je het over naaien hebt,. Ajax neemt niet de beslissingen namelijk om iemand met rood van het veld te sturen. En dat zegt nog niks. We hebben gister weer kunnen zien dat een ploeg met een man minder vaak nog beter speelt. Dus die smoes moeten we nu eens mee kappen. Nec speelde Ajax op een gegeven moment helemaal weg met 10 man. Dus wat zeuren mensen altijd over naaien. Wees er blij mee zou ik zeggen.

Als ik dit goed begrijp is dit een bericht naar de trainer van Feyenoord: 'laat me aub spelen'.
Hij praat net of dat hij de sterren van de hemel gaat spelen als hij is een keer in de basis mag beginnen. Meer een wanhoops-kreet van een reservespeler!?

haha die babovic.
ALs ie helemaal los gaat pakt hij gewoon weer een rode kaart... lijkt me niet echt slim babovic...

Babo is de man van Rotterdam!
als je goed naar ajax nec heb gekeken...
liepen de ajaxieden om elke beslissing weer te mekkeren.

28 januari 2010 om 16:51

dat is bij elke club zo..
Real Madrid, Chelsea noem maar op..
bijna elke speler is het niet eens met de beslissing van de scheids mits het in hun voordeel komt..

Babovic is dus nog steeds boos erom, hij wil heel graag spelen, omdat hij nog steeds boos is, maar ik weet niet of dat verstandig is, ik krijg een indruk dat hij vrij aggressief is in dit gesprek. Dus als het allemaal niet lukt is het na 60 minuten weer dag Babovic....

Ten eerste, Ajax naaide niet, maar de scheids.
Ten tweede, Babovic heeft een veeeeels te grote bek voor iemand die net bij Feyenoord komt kijken. De ene dag wil hij captain worden, de andere dag Champions League finale met Feyenoord, daarna wil hij weer tot zijn 30e bij Feyenoord spelen.
Wat een vreselijke voetballer zeg..:s

Ik hoop zo dat hij in de basis begint. Wordt het weer 1-5 lekker de ballen langs van Dijk schieten. Vindt hem overschatte voetballer. Ajax moet wel wat beter spelen dan tegen NEC want was niet heel veel. Maar Luis Suarez is weer terug dus wordt leuk!!!

Stekelenburg
van der Wiel
Alderweireld
Vertonghen
Emanuelson
Gabri
Lindgren
Suerez
De Zeeuw
Sulejmani
Pantelic
28 januari 2010 om 16:27

Hoezo vind je hem een overschatte voetballer? Hij heeft amper wedstrijden in het eerste gespeeld. Beetje onzin..

Haha, erg domme uitspraak van Babovic. Hoe kan het niet weer de schuld van Ajax zijn? Ajax fluit niet, nee dat doet een scheids.

Babovic word gewoon de publiekslieveling. Hij is een erg goeie speler aan het worden en ik hoop dat ze ajax helemaal opeten in de kuip.

Laat die miet maar komen, ik ben niet bang!

Je kan zeggen wat je wil over Babovic maar hij wil erg graag slagen bij Feyenoord. Ik gun hem een basisplaats ten opzichte van de geweldige aankoop Cissé ( een aankoop die ik nooit heb begrepen maar goed). Babovic speelt tenminste met overtuiging en passie. Ik hoop dat Feyenoord komende zondag de lijn van tegen PSV kan doortrekken. Zo word de strijd om de 3e plaats en wellicht de 2e plaats een stuk spannender! Ik neem aan dat er zo zal worden gespeeld. 11-tal ongewijzigd ten opzicht van de wedstrijd tegen Psv. Alleen Cissé vervanger door Babovic. Je zou ook Wijnaldum kunnen wisselen voor Cissé maar dan benut je de zwakte van de linksbackpositie bij Ajax niet.

Van Dijk
De Vrij
Vlaar
Bahia
V. Bronckhor
Landzaat
El Ahmadi
Fer
Wijnaldum
Tomasson
Babovic

wat een kletsert zeg dat is niet de schuld van ajax maar van de scheids en ik zeg niet dat het rood was persoonlijk denk ik dat je het met geel had kunnen afdoen maar het was wel een lompe actie van hem

Zondag wil ik sportieve wraak nemen. Als ik speel, komt alles wat ik in me heb eruit. Dan ga ik helemaal los.”
1. sportieve wraak nemen lukt niet ( ajax gaat dat namelijk winnen)
2. ALS hij speelt ( hij speelt niet vaak) helemaal nu el ahmadi tegen psv de beste man was!
3. dan komt alles wat ik in me heb eruit , ( dat is op voetbalgebied iig niet veel!

Praat maar gewoon door Babovic !
heb liever dat ze ons in amsterdam blijven haten, dan dat ze van ons gaan houden!
tenminste nog iemadn die echt snapt wat de wedstrijd Feyenoord-ajax inhoud!

hij wil graag in een goed blaadje bij zijn fans komen. is een erg domme uitspraak van hem want vlgs mij stuurde de scheids hem eraf met rood en niet Ajax. sjonge sjonge wat een simpele manier om zich geliefd te maken in Rotterdam.......

Heb het gevoel dat ie er nog wel erg mee zit zeg, die terechte rode kaart.. Of was het Vertohngen zijn schuld dat zijn neus ging bloeden? Vind het ook maar onnodig agressieve uitspraken van Babovic. Ben benieuwd hoelang die in het veld zal staan zondag als die zo een mentaliteit heeft..

Wat een clown deze man!

ik snap best dat hij revanche wilt vanwege het 5-1 verliezen..
wat ik niet snap is dat hij Ajax de schuld geeft van zijn rode kaart..
en dat Ajax hem heeft genaaid??? euh, hoe dan??..

Blom was diegene die de rode kaart trok, Verthongen was diegene die een bloedneus kreeg..
Kijk ik vond het geen rode kaart, maar een ongeluk zit in een klein hoekje..
Verthongen werd gewoon verkeerd geraakt en ging daarom op de grond liggen..
Zoiets kan gewoon pijnlijk zijn, ook al ging het perongeluk..
en misschien leek de beweging in eerste instantie erger dan het lijkt..
we mogen immers geen camerabeelden gebruiken (tijdens de wedstrijd)..

dat hij achteraf alsnog gestraft werd heeft weinig met Ajax te maken..
dat beslist de Knvb..
ik heb tenminste niemand van Ajax horen roepen dat hij geschorst moet worden..

Misschien kan deze veelprater een keertje goed gaan voetballen. Heb je er ook ín het veld ook nog wat aan. Wat een janksmurf zeg. Ga lekker voetballen. Leuk hoor dat deze jongen elke dag in goede aarde wil vallen bij de supporters door hen naar de mond te praten, maar op het veld heeft hij nog niet heel veel laten zien.

Hoe ging dat liedje ook alweer? Geen woorden maar daden, toch?

“De mensen van Ajax hebben er met hun verklaringen alles aan gedaan om me na die rode kaart zo lang mogelijk van het veld te houden. Vertonghen en de andere spelers maakten mij zwart”

Terwijl iedereen de rode kaart redelijk overdreven vond.(ook bij studio sport etc.)
Dan ben je dus genaaid. Als een feyenoorder dit t.a.v. een ajax speler gedaan zou hebben zou ik het ook hebben afgekeurd. Bij de scheids klagen in de wedstrijd kan nog wel vind ik,maar na de wedstrijd moet je je gewoon volwassen gedragen en niet een collega proberen te "naaien".

Prima, lekker het vuurtje opgestookt. Feyenoord kan Ajax verslaan aankomende zondag, ik ga er dan ook van uit. Die vechten er tenminste keihard voor.

Je bedoelt.

" Ik heb Feyenoord genaaid , door me handen op de verkeerde plaats te houden"

Hij dupeerde zijn ploeg.

28 januari 2010 om 17:09

Arme jongen.

Wanneer gaat Babovic vertellen hoe lekker de sokken zitten, en hoe goed de shirts gestreken worden? Deze jongen doet er alles aan om het legioen geil te krijgen... Hij dupeerde zijn eigen ploeg, en iedereen kan zien dat die elleboog gemeent was, dus ik vraag ma af of Babovic ze allemaal wel op een rijtje heeft

Wie riepen er zo hard na de wedstrijd Ajax-feyenoord, dat het niet door de rode kaart van Babovic kwam dat Ajax had gewonnen? Dat Ajax sowieso beter was, en die rode kaart niet nodig had? Hoe kan het dan dat deze zelfde personen nu zo hard roepen dat Babovic zijn team genaaid heeft? Als Ajax al beter was, maakt die rode kaart toch niet uit?

Verder laten jullie je ook mooi misleiden door de manier waarop het artikel is samengesteld en de uitspraken zijn geciteerd. Helaas komt hierdoor de kern van de uitspraken van Babovic niet geheel tot jullie door.

28 januari 2010 om 17:06

Jij snapt het. Ajax heeft Babovic genaaid door die belastende verklaringen af te leggen en Babovic zwart te maken. Terwijl je je af kan vragen of het wel een rode kaart was. Dankzij Vertonghen kreeg hij 4/5 wedstrijden schorsing. Mischien een idee om de naaimachine van Lurling maar eens richting Amsterdam te sturen.

28 januari 2010 om 17:23

Beetje jammer, als jij Vertonghen was en je hoofd bloed na een actie van zo'n vent, zou je zeker zeggen dat het per ongeluk kwam enz enz. Zet anders je gekleurde bril even af, als hij altijd op die manier gaat springen (met een spanwijdte van een albatros) zal hij nog veel rode kaarten zien in de toekomst.

28 januari 2010 om 18:23

Ten eerste hoeft bloed nog niet te betekenen dat het met opzet gebeurt is of dat het een ernstige overtreding was.

Ten tweede had meneer Vertonghen aan de hand van de beelden dan alsnog zijn mening kunnen bijstellen.

Wat voor kleur bril je ook op hebt wat meneer Vertonghen doet is toch gewoon 'naaien'? Als dit jou overkomt in een geheel andere situatie buiten het voetbal om, roep je dat net zo hard.

Tomasson & Cissé werden zeker ook genaaid?

Haha laat me niet lachen

28 januari 2010 om 17:16

volgens mij waren dat zeer andere situaties die je echt niet met deze situatie kan vergelijken ik weet niet hoor.

28 januari 2010 om 17:25

Het gaat erom dat die ook een terechte schorsing kregen net als Babovic.

Denk je nou werkelijk dat de Knvb 5 wedstrijden hanteert omdat Vertonghen zou gezegd hebben dat Babovic het met opzet deed.

De tuchtcommissie bepaald de strafmaat en niet Vertonghen
De tuchtcommissie oordeelt of het met opzet was en Vertonghen heeft daar niets mee te maken.

28 januari 2010 om 18:10

terechte schorsing voor babovic? nou volgens mij klopt dat niet helemaal. Dit was duidelijk zonder opzet in tegendeel tot de ik moet het toegeven smerige overtreding van zeker tomasson . En ik geloof zeker dat als een speler een zwaar belastende verklaring aflegt dat daar rekening mee word gehouden door de tuchtcommissie.

je bedoelt de scheids zeker?

Ga lekker thuis verder janke nep voetballer.

sommige mensen hier lezen ook niet he . Hij zegt ten eerste dat hij zijn sportieve wraak wil nemen dus Sportief gebied en niet met nare overtredingen ed. en ten tweede voelt hij zich genaaid door de verklaringen van mensen aan de kant van Ajax doordat die deden alsof hij het expres zou hebben gedaan en ze zwaar belastende verklaringen afgaven. En niet door Verthongen in het veld tijdens de gebeurtenis. En ook had suarez al lang niet meer op het veld mogen staan . Kortom hij heeft helemaal gelijk .

Babovic moet zijn voeten laten spreken in plaats van zijn mond.

Vertonghen als braafste jongetje van de klas ; Meester, babovic pakte mijn kleurpotloden af en nu wil ik dat hij hééél erg lang straf krijgt. Echt heeeeeeel erg lang.

Zondag D-day .... Jhk!

@venlo69: Ik hoop dat je voor zo'n uitspraak een duidelijke waarschuwing krijgt van VZ, dit kan echt niet.. Je kunt best een hekel aan iemand hebben maar met zulke uitspraken ga je de grens ver over naar mijn mening.

Ik vind het wel bijzonder dat hij zegt dat Ajax hem naaide. Vertonghen had z'n hoofd goed beschadigd, hij kreeg gewoon een behoorlijke slag midden in z'n gezicht. Ik ben het er mee eens dat Suarez iets soort gelijks deed in die wedstrijd, dat zag de scheidsrechter niet. Dat ligt volgens mij niet aan Ajax of wel?? Dat je vervolgens iemands gezicht bewerkt met je arm is gewoon dom. Als je zoiets per ongeluk doen, is het misschien een idee om je armen tijdens het springen een beetje onder controle te houden. Met andere woorden, niet zo zielig lopen doen.

Ik hoop op een mooie klassieker, weliswaar zonder publiek, maar aan spanning zal geen gebrek zijn denk ik. De ploegen lijken me een stuk meer aan elkaar gewaagd dan de afgelopen ontmoetingen! Heb er zin in.

Ga eerst maar fijn voetballen, jongeman! Bovendien deelde hij toch echt zelf die elleboog uit.

Wel typisch van Verthongen om zo een verklaring af te leggen. Die gast is echt elke wedstrijd bezig om kaarten aan te naaien bij spelers.
Bij elke overtreding op een teamgenoot rent hij op de scheids alsof iemand zijn been heeft gebroken. Daar zouden ze eens een gele kaart voor moeten geven.

28 januari 2010 om 17:32

hij wil gewoon winnen.
maar dat zou jij natuurlijk nooit doen.

28 januari 2010 om 17:34

@ Mas23 weet jij wat er in die verklaring staat dan?? Het enige dat vertonghen kan verklaren dat hij een klap kreeg, nou dat was toch ook zo! Die babbelvich probeert gewoon olie op het vuur te gooien alleen vergeet hij dat dat voor deze wedstrijd niet nodig is. Als ik vertonghen was zou ik hem de hele wedstrijd opzoeken. Wedden dat ie weer rood krijgt.

Is hij het nieuwste lid van Rtc?

Ja. Vertonghen had inderdaad moeten zeggen dat Babovic het niet express deed, terwijl heel nederland zag dat dat wel zo was. Waar slaat dat op? Logisch gaat ajax hem niet verdedigen aangezien dit gedrag niet op het veld hoort...

28 januari 2010 om 17:31

Je hoeft hem ook niet te verdedigen. Stel je gewoon neutraal op zoals bijna alle voetballers en niet extra je best doen om hem langer te schorsen. Zo´n belastende verklaring doe je pas wanneer iemand een gruwelijke overtreding maakt en zijn straf er niet voor krijgt. Maar mischien vond vertongen dit wel een moordaanslag.

Twee woorden voor de heer Babovic: Ga huilen.

Als je je nu met je eigen spel en dat van je teamgenoten bezighoudt, in plaats van alleen maar negatief te doen over alles wat zo slecht is en tegen Feyenoord en meneer Babovic, dan zou het al een stuk gezelliger zijn.

Over buitengewone kwaliteiten beschikt deze meneer Babovic ook niet. Dus ik snap de uitspraak niet, en ik snap niet waarom het naar buiten gebracht wordt door de media. Vuurtje opstoken dat nooit opgestookt hoeft te worden tussen de twee clubs en supportersgroepen.

boehoehoe, wil babovicje een zakdoekje? of moeten we mammie en pappie roepen?

volgens mij word het een mooie topper zondag, er zit genoeg lading op de wedstrijd.
ook zonder babovic zijn uitspraken. suarez die energie over heeft, vanwege zn bekerschorsing, feyenoord dat gesteund word door de overwinning op psv.

en dan nog, als babovic genaaid werd door de verklaringen van ajax, hallo wake up! ajax en feyenoord zijn rivalen, als je dan een elleboog in je gezicht geplant krijgt ga je echt niet je verklaring verzwakken, omdat je hem niet wilt naaien,... als hij hem nou niet raakte ok, maar hij raakte hem vol op zn gezicht.

28 januari 2010 om 17:42

@ Fr-013 zal wel door je leeftijd komen maar erg intelligente reactie! Vooral over de neus. Chapeau. Maar je kunt hier gewoon over discusseren waarom niet. En als je niet met ajacieden wil discusseren meld je je hier toch niet? jou keuze hoor. Daarnaast moet hij niet zo zeuren zeg hij deelde een goeie tik uit en dan moet je op de blaren zitten. Suarez had ook rood moeten krijgen maar ja soms zit het mee. Net als 2 jaar geleden toen mols Ajax een penalty aannaaide daar hoor je ook verder niemand over zeuren. Done is Done. Als hij met zo'n mentaliteit het veld in gaat moet ie nog op passen voor weer een rode kaart.

Blom heeft ons het ergst genaaid met die onterechte rode kaart. Ook raar dat er geen onderzoek kwam naar die vuistslag van Suarez.....

Kortom, we kunnen allemaal twisten van hoeveel het zondag gaat worden, maar we weten het nog niet. Ik ben er zondag gelukkig bij. Ik hoop op een super wedstrijd en dat Feyenoord gaat winnen. Hopelijk gaan we niet ten onder zoals Nec, dat zou een jammerlijke 3uur terugreis worden!

Hij gooit er alles uit, oogkleppen op en tackelen maar, misschien mag je wel in totaal 10 min blijven staan dan!

Denk dat dat echte feyenoordsupporters deze jongen nog niet echt kunnen waarderen met z'n praatjes. In Rotterdam hebben ze toch een hekel aan van die bla bla gozers die nog niks hebben laten zien? Want die Babovic staat tegenwoordig elke dag wel met iets op voetbalzone waar hij zieltjes voor zich probeert te winnen

ik hoop dat hij speeld , dan staan we zondag al na 10 minuten tegen 10 man
forza ajax

Nu moet ik al jaren tot in den treuren horen dat wij altijd lopen te zeuren over de arbitrage maar als ik dan al die reacties lees doen ze bij de andere clubs precies hetzelfde. AZ na vorige week, en bij Feyenoord zijn ze nog steeds niet over de nederlaag in de Arena heen.

Ach wat een zielig mannetje die Babovic.. Als je al genaaid bent dan ben je door de scheids genaaid, en niet door Ajax.. kanloze opmerking van een nog kanslozere voetballer..

hahaha, lekker goedkoop scoren bij de achterban! wat heeft hij nou helemaal laten zien? over het paard getild mannetje!

En dat meneer Mols erg overdreven valt in de 16 meter mag wel Babovic? Richt je gewoon op de wedstrijd van zondag en niet te veel poeha.

Als je een beetje het idee hebt waar je voetbalt begrijp je dat zowel ajax als feyenoord er alles aan doen om te winnen. Heeft dus niks met collegialiteit te maken. Ajacieden en feyenoorders zijn geen collega's

PS voordat er weer zo'n standaard opmerking komt, JA ik weet dat hij het niet leest.

waar heeft die babovic het over man?
tsjonge, wist niet dat spelers zulke onzin konden uitkramen zeg....
1. babovic, ook al was het niet met opzet en vind je de rode kaart niet terecht, dan moet je bij blom zijn!!!
er was bloed en vertonghen kan moeilijk net als of doen ofzo, ajax heeft je niet genaaid, onzin.
was gewoon een terechte rode kaart hoor, ook al was het niet met opzet, nogmaals je moet bij blom zijn.
2. wat je schorsing betreft, wat is het voor onzin om ajax daar de schuld van te geven, ook daar heeft ajax niets maar dan ook niets in te zeggen (behalve die verklaring maar wat wil je dan??? een speler van ajax ligt bloedend op het veld en dan wil je dat ajax een goed woordje voor je doet??? je moet nog veel leren...) , dan moet je bij de tuchtcommissie zijn!

Ach laat deze jongen lekker zijn spel spelen zoals hij denkt dat hij het goed doet. Hij stookt in ieder geval het vuurtje lekker op en dat is zeker wel nodig in deze selectie. Alleen Jon Dahl kan dat echt goed tot nu toe.

Maar deze jongen begint iets meer woorden dan daden te krijgen en moet niet denken dat hij wel eventjes van Ajax gaat winnen. Hij is net zoals de andere 10 Feyenoord spelers die in het veld staan zondag en telt zeker niet voor 2.

Trouwens gisteren na Psv - Feyenoord :D Hij kwam uit de auto, hij riep: 1 ding is zeker Feyenoord wint de beker. Wat een heerlijk moment zeg!

Hier moet ik wel om lachen eigenlijk. Babovic zwaait met zn armen, Vertonghen moet er met een bloedneus even af. Expres of niet, de scheids bepaalt dat, niet de spelers van Ajax. Babovic moet zich bedenken dat zijn status in Nederland echt nog 0,0 is en de enige die hij hiermee beinvloed is zichzelf. Hij naait zichzelf zo op dat het me niks zal verbazen als hij zondag speelt hij zo weer tegen rood aan kan lopen. De kans dat hij speelt is trouwens erg klein, Feyenoord heeft net PSV opgerold, lijkt me geen reden om wijzigingen door te voeren voor Been. En Babovic heeft nog weinig laten zien....

Wat een triest persoon is die Babovic zeg! De meeste mensen zoeken eerst de fout bij hun zelf voordat ze deze afschuiven op een ander. Al met al een grote aandachttrekkerij en het vuurtje op stoken.

wat een lul joh..
gewoon terecht rood..
gaat ie beetje bij de hand lopen doen vooraf, achteraf hoor je hem gewoon niet meer na een 1-4 overwinnig voor ajax...

Bijdehand lopen doen spreek gewoon mijn hoop uit.

Waarom omdat jullie in a'dam niet eens toe kunnen geven Dat jullie gisteren gemazzeld hebben.
En dat van gisteren is echt niet de eerste keer.

Is het anderen ook wel eens opgevallen dat Babovic alleen maar uitspraken doet die goed verkopen bij het Legioen?

28 januari 2010 om 20:36

Zo heb je het in de gaten hij wil een publieks lieveling worden en let op mijn woorden hij gaat het ook worden ook. Ik ben eigenlijk al wel fan van hem hoop dat hij speelt tegen Ajax.

28 januari 2010 om 22:44

Ja, als de nieuwe Gyan misschien. Maar, die hebben ze zulke voetballers heb je soms ook weleens nodig. Toch?

Dit is echt gewoon onzin van Babovic. Ajax kan er ook niks aan doen dat hij daar rood voor gekregen heeft dat beslist nog altijd de scheidrechter.

Jezus, wat een kinderachtige uitspraken zeg. Probeert volgens mij alleen maar het vuurtje alvast aan te wakkeren voor aankomende zondag.

Of die kaart nu wel of niet terrecht was doet er toch helemaal niet meer toe. Dit is weer een nieuwe wedstrijd waar je zeker niet de frustraties van de eerdere onderlinge confrontatie het veld mee in moet gaan nemen. Doet hij dat wel, dan ben ik bang dat hij weer vroegtijdig de douche op mag gaan zoeken.

Wat betreft de wedstrijd denk ik dat het een gelijkopgaande strijd zal gaan worden, waar Ajax uiteindelijk toch aan het langste eind zal gaan trekken. Zij hebben nou eenmaal toch minstens één speler rond lopen die gewoon het verschil kan gaan maken.

Hij zal wel weer een rode kaart krijgen, achterlijke gladiool!

Feyenoord is inderdaad in de wedstrijd in Adam flink genaaid, maar meer door de scheidsrechter.
Suarez had al eerder een rode kaart moeten krijgen in die wedstrijd voor die elleboog op Babovic in het strafschopgebied. Die elleboog van Babovic heb ik nog steeds twijffels bij.

Maarja, Ajax word in de Arena altijd bevoordeeld, dat hebben we gisteren ook al kunnen zien.

Gewoon voetballen, al die pietpraat heb je niks an. De wedstrijd der wedstrijd in Nederland is dit, dus is alles geoorloofd. Die Vertonghen heeft het gewoon slim gespeeld, niet fair, maar ach topsport is nooit fair.

ach hou toch op, NEC had met een natrappende Babos, een Sibum die een aanslag pleegt en ze halen nog een doorgebroken speler neer. Dat Heubach rood kreeg is voor een deel eigen schuld omdat hij terwijl hij onterecht geel had gekregen, zo'n domme tweede geel pakt. Welke Ajacied had rood moeten krijgen? Emanuelson vanwege die vangbal? Tja als bij jou club iemand daar rood voor krijgt is het waarschijnlijk ook kinderachtig toch?

moet babovic niet eerst is wat minuten gaan maken voordat ie domme dingen gaat roepen?
vertonghen krijgt niet zo maar een bloedneus, en ok die actie van suarez was ook smerig dat geef ik toe. Als je nou het verschil ziet, tussen het stukje van suarez en van deze nepprof, dan merk je al gelijk wie hier de echte echte mensen zijn die willen winnen.

off: ik gok op een 1-3 voor Ajax, met 2 x suarez en 1 x enoh(mits ie speelt, anders doet de zeeuw het wel) en tomasson scoort voor feyenoord.

Lachwekkende uitspraak van deze bankzitter, ik heb de man nog nooit op een zinnige uitspraak kunnen betrappen.

Babovic is een beste man, beetje emotioneel en slim in domheid.
Hij heeft dan misschien maar 3 potjes z'n neus binnen de lijnen laten zien....
maar wie kent hem inmiddels niet...mocht hij toevallig echt goed kunnen voetballen en drie of vier goede wedstrijden spelen in de rest van dit seizoen, dan kan deze jongen dus niet meer stuk.
Op zijn manier haalt hij er nu al uit wat er in zit...

Als Feyenoord de geest heeft zondag staat Ajax op voorhand al met een man minder...
Geweldig voor de trouwe Feyenoordsupporter om naar de kuip te gaan met een reeel vertrouwen dat deze klassieker een feestje kan worden.

(zou kunnen prietpraatje) Been ziet mogelijk zichzelf in deze jongen met bravoure, goede kans dat hij hem minuten geeft!
Heeft ie zelf de kans gecreerd om zich onsterfelijk te maken.

heb er zin an!

haha stoere praatjes.
wat ik ook weer lees op de fansite van feyenoord dat hij aanvoerder wil worden, en 8 of 9 jaar wil blijven. Hij doet alsof hij de grote vedette is maar hij speelt nooit meer.
geen basisplaats, dus werk dan aan je voetbalkwaliteiten en zorg dat je een basisplaats krijgt en hou gewoon je bek.

28 januari 2010 om 23:04

maar net hoe je het bekijkt Gert94. Laat hem vooral ambitie hebben en houden.
als de mensen op de bank allemaal zoveel zelfvertrouwen hebben dan zie ik dat als een grote stap in de goede richting. zulke mensen heb je nodig om van het met bibberende knietjes balletje breed, balletje terug af te komen. voorlasnog werkt het....al is het maar een beetje.

Ik geef hem absoluut het voordeel van de twijfel, al mag hij nu wel even zwijgen!
Laat hem zondag de laatste 20 minuten maar het verschil maken....lach ik me kapot OK

Wat een kontenkruiper is deze man. Doet er alles aan om bij feyenoord te mogen blijven. Probeert door zijn uitspraken de publiekslieveling te worden. Als hij nou eens zorgt dat hij op het veld uitblinkt inplaats van in domme uitspraken..

28 januari 2010 om 23:10

Jij bent ook al niet kapot van 'm he? Hector.
Heb 'm een paar keer zien spelen (3x haha) maar hij kan wat hoor deze man.

Babovic toch. Lekkere voetballer, maar zoals hector al zegt, alles, maar dan ook Alles om in de reet van het Legioen te kruipen. Wat ongelofelijk nep wordt dit na een tijdje zeg. Het lijkt wel of ie elke dag zit te broeden op een nieuwe tekst om in de smaak te vallen. Met als gevolg dat zelfs het :egioen het op een gegeven moment niet meer gelooft.

Toch ben ik zwaar onder de indruk van zijn kwaliteiten, hij heeft zeker iets. Als ik m nou maar eens op het veld zou zien ipv 5x per week op Vz.

Ik reken op een overwinning van ons aller Ajax! Feyenoord en Babovic mogen dan wel tot de tanden gewapend zijn, dit zal alleen maar resulteren in een opgefokt Feyenoord wat meer de focus zal leggen op de duels dan het voetbal en eindresultaat zelf.

wat een mafkees haha..!! zit op de bank (soms wel soms niet) dus speeld niet eens, en denkt dan ook nog dat hij recht van spreken heeft!?! Laat me niet lachen.. Daarbij betaald z'n pappie zijn salaris, nog zieliger kan het niet!

Gewoon niet zeuren! Probeer eerst maar eens minuten te maken in Feyenoord 1, daarna mag je misschien wel praten! Rode kaart tegen Ajax was terecht btw, al had dat aan beide kanten moeten gebeuren. (suarez) Dat zeg ik als rasechte ajaxied!

Babovic = Loser!

Ik voorzie dat jullie aller Ajax maar al te goed beseft dat zij er juist een schepje bovenop moeten gooien om zondag goed voor de dag te komen. Al die kwaliteit waar ze zo van overtuigd zijn zal niet genoeg zijn in deze editie van de enige echte kraker.

Het krediet bij de scheidsrechters is met hulp van de media (en Babovic) inmiddels ook op. Ajax en bikkelen is nog nooit een echte combinatie geweest. Pieter Vink heeft Ajax wel vaker 't leven zuur gemaakt.

Wordt een geweldige pot zondag!

Blijkbaar zitten de frustaties bij Babobic er nog steeds in van die terechte rode kaart in Amsterdam. Heb zo;n gevoel dat als hij speelt of een andere Feyenoorder gaat proberen om Suarez zo snel mogelijk uit de wedstrijd te schoppen. Vandeweek probeerden AZ het ook al. Allemaal gefrustreerde voetballers die niet eens in de buurt komen van het nivo van Suarez en stel dat het lukt om Suarez wekenlang geblesseerd te schoppen levert een rode kaart toch 'maar' 4wedstrijden waarvan 1 voorwaardelijk op.

En dan nog, Ajax gaat zondag gewoon winnen ondanks die 'zware' wedstrijd van woensdag tegen Nec. Bij Feyenoord zijn ze overmoedig geraakt na die 0-3 overwinning in Eindhoven wat niet meer zal zijn dan een laatste stuiptrekking.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren