Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Erik ten Hag gaat met Manchester United gigantisch af bij Brentford

Laatste update:

Erik ten Hag heeft zaterdag de volgende nachtmerrie in de Premier League beleefd. De coach ging met Manchester United kansloos met 4-0 onderuit bij Brentford, een stand die al bij rust op het scorebord stond. United maakte het zichzelf in Londen uiterst moeilijk met zijn eigen gestuntel, onder meer van David de Gea en Christian Eriksen. Ten Hag staat met zijn ploeg met nul punten onderin de Premier League.

Cristiano Ronaldo keerde terug in de basisopstelling bij Manchester United. Ten Hag achtte de superster fit genoeg om de plek in de punt van de aanval over te nemen van Eriksen, die teruggeschoven werd naar het middenveld. In die linie werd Scott McTominay kind van de rekening: de Schot verdween naar de bank. Achterin behield Lisandro Martínez zijn basisplaats, terwijl Donny van de Beek en Tyrell Malacia als reserve begonnen.

Manchester United had voor rust 68 procent van het balbezit, maar creëerde daarmee geen enkele echte kans. In plaats daarvan was het Brentford dat al in de tiende minuut de leiding nam. Josh Dasilva legde van achttien meter aan en profiteerde van een enorm geklungel van David de Gea, die de zeer houdbare bal tussen zijn handen door liet glippen: 1-0. De doelman speelde acht minuten later Eriksen in. De middenvelder, die continu werd uitgefloten door de fans van zijn vorige club, verloor de bal in het eigen strafschopgebied onder enorme druk van landgenoot Mathias Jensen. De Deen schoof vervolgens simpel binnen: 2-0.

Een hoekschop lag na een half uur spelen ten grondslag aan het volgende tegendoelpunt voor Manchester United. Ivan Toney torende bij de tweede paal boven de defensie uit en kopte de bal terug in de doelmond, waar Martínez er niet in slaagde om Ben Mee het intikken te beletten: 3-0. Alsof dat nog niet erg genoeg was moest Ten Hag toezien hoe Brentford in minuut 35 naar 4-0 counterde. Diogo Dalot kwam snelheid tekort om de diepgaande Bryan Mbeumo bij te houden. De rechterspits ontving een goede pass van Toney en maakte het van dichtbij simpel af.

Ten Hag greep in de rust in met een drievoudige wissel: Fred, Luke Shaw en Martínez gingen eruit, terwijl onder meer Malacia zijn opwachting mocht maken. United had meteen een redding nodig van De Gea om een gevaarlijke knal van Aaron Hickey te keren. Ronaldo kreeg op aangeven van Dalot twee kopkansen, die naast en op het dak van het doel eindigden. Na 66 minuten volgde een veel grotere mogelijkheid voor Eriksen, die David Raya met het hoofd niet kon verrassen. Brentford leek iets gas terug te nemen en wist bovendien enkele counters niet goed uit te spelen, waarmee de 4-0 ruststand ook de eindstand werd. Van de Beek viel overigens drie minuten voor tijd in.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties
13 augustus 2022 om 20:37

Tsja... Ik begrijp al het verdedigende of snerende taalgebruik niet richting United en Ten Hag.

Als je het even feitelijk bekijkt:

United heeft 2x op rij verloren.
United legt niet zijn beste spel op tafel.
United verliest tegen niet de beste clubs.
De coach is er nog maar net.
Spelers moeten nog wat wennen.
Spelers spelen met een geheel andere speelstijl en ten Hag zal wellicht geheel anders denken en spelen als de vorige coaches.

Conclusie: begin is slecht. Een goed begin is het halve werk maar nog niet het einde.
Er zijn ons meerderen voorgegaan die slecht begonnen en goed tot redelijk eindigden.
Laten we zien wat Ten Hag allemaal nog gaat bouwen.

Ff rastaaaaaaggg

13 augustus 2022 om 20:47

Deze is wel heel pijnlijk. Hierbij definitief afscheid van het kampioenschap (al zouden ze dat toch niet worden). Manchester de grootste club ter wereld kampioen en eigenlijk staat het al 10 jaar stil. Met een miljard komt Ten Hag er niet mee. Maar wat een beleid wordt daar ook gevoerd en nog steeds die waardeloze maguire die erin staat..

13 augustus 2022 om 20:42

Tjah.. Snap niet dat Ten Hag Maguire blijft opstellen, die man is te traag en kan niet normaal opbouwen. Zet nou is gvd Bailly en Varane in de verdediging. Martinez is te kort voor de verdediging.. zet hem op plek van Eriksen. Daarmee los je al heel wat problemen op. Wat speelt Dalot ook matig zeg.. AWB maar weer een kans geven. Daarnaast mag blinde renpaard Rashford wat mij betreft ook gewisseld worden voor Garnacho.

Ze moeten echt een manier vinden om door al deze verdedigende teams te breken, anders gaat het een hele moeilijke seizoen worden.

13 augustus 2022 om 23:23

Martinez is te kort? Hij heeft in alle jaren bijna geen kopduel verloren. Lengte is totaal niet belangrijk. Het gaat om timing en sprongkracht. Veel grote spelers komen namelijk nauwelijks van de grond.

14 augustus 2022 om 00:48

We hebben het hier over de PL, daar heb je allemaal reuzen, die echt oefenen op kopballen en fysiek niet makkelijk weg te krijgen zijn. Zijn fysiek ziet niet mee, dat ziet iedereen.

Ten Hag zou dit United wel redden.. moet die eens stoppen met amateurs als Maguire, Dalot speeltijd geven.

13 augustus 2022 om 19:28

Je vergeet de grootste amateur nog Martinez, maar ik snap het die heeft in de oh zo grote eredivisie gespeeld.

13 augustus 2022 om 20:03

En op basis waarvan is dat de grootste amateur? Omdat hij niet voor jouw clubje gekozen heeft? Hij was te duur, maar een prima aanwinst. Martinez heeft de laatste jaren meer bereikt dan Arsenal en United samen.

13 augustus 2022 om 20:39

Omdat die vandaag bij drie tegendoelpunten er niet goed uit zag en wederom aan alle kanten voorbij werd gelopen en verloor telkens weer (kop)duels zoals bij dat derde doelpunt. Die man is niet geschikt voor de EPL en een gigantische miskoop en dat gaat ook niet veranderen, want zijn lengte blijft hetzelfde, ik had medelijden met hem. Dat die in de rust werd gewisseld door notabene de enige persoon die hem wilde hebben zegt al genoeg, maar dat zie je niet door een Ajax bril.

13 augustus 2022 om 20:50

Prima aanwinst? Laat me niet lachen man. Vorige week werd hij volledig weggespeeld door Welbeck en vandaag verloor hij alle duels en was zeker betrokken bij 2 doelpunten. Ben alleen maar blij dat hij niet voor Arsenal gekozen heeft. Misschien moet jij je gekleurde bril afdoen en accepteren dat de stap van Ajax naar de PL te groot is.

13 augustus 2022 om 20:55

Youngblood16 je haalt de woorden uit mijn mond! Wat is martinez ongelofelijk slecht!

13 augustus 2022 om 21:28

Ik denk dat je wel gelijk hebt, maar dan voornamelijk in het stuk "| niet geschikt voor de Pl." Wel moet daarbij genomen worden, als je met die voor, naast en achter je speelt, dan is het ook niet heel lekker binnenkomen natuurlijk voor hem. Snap de positie ook niet. ik heb eriksen nog nooit zoveel in eigen 16 zien staan, waarom speelt die Martinez niet gewoon als stofzuiger voor Eriksen en Ferndandez. Laat Varane en Maguire lekker achterin het dichthouden. Dat kan die Martinez prima, maar centraal achterin met no look maguire, dan is het gedoemd natuurlijk.

13 augustus 2022 om 21:36

Arsenal wint ook weer is. Al bijna 20 jaar een lachertje. Helaas weet ik als United fan nu hoe Arsenal fans zich al jarenlang voelen. Dit jaar zal lastig worden, noem het een transitie, een proces. Maar dit zal nodig zijn om de rotte appels te vervangen en dan de stap naar de top weer te maken. Liverpool heeft hetzelfde doorgemaakt. Zelfs Guardiola had het lastig in zijn eerste seizoen. Kan me nog een 4-0 tegen Everton herinneren. Dit hoort erbij. Als United fan sta ik 100% achter Ten Hag, en heb ik veel vertrouwen in hem mits hij gesteund word door het bestuur. Voor elke trainer noodzakelijk om succes te halen. Het seizoen is nog lang en er zal langzaam progressie geboekt worden.

13 augustus 2022 om 22:02

Ach RUTGERRRtje wordt je Martinezje kritisch aangevallen? Is toch ook geen speler voor niveau wat Man.United moet willen nastreven? Het grote Man.United van welleer met spelers als Scholes, Giggs etc. Dat nu met Martinez, Dalot, Maguire vd Beek en Malacia etc moet doen. Alleen die laatste heeft niet zoveel gekost.

13 augustus 2022 om 22:13

Rutger, heb je die 3e goal gezien? Dat was echt amateuristisch van Martinez hoor.

13 augustus 2022 om 22:15

Omdat een Arsenal fan iets kritisch zegt over de spelers van jouw club, overigens geheel terecht, val je zijn club aan...

13 augustus 2022 om 23:34

@troy010 Ex-speler nog zelfs. Ik heb de twee man-u wedstrijden niet gezien, dus geen idee hoe die het doet. Maar het blijft tenenkrommend om 'je eigen spelers' te verdedigen om door andere clubs maar te besmeuren. Zucht..

13 augustus 2022 om 19:48

Het blijft een ontzettend moeilijke club.. er wordt verwacht dat je bovenin mee doet maar je hebt ook te maken met matige spelers..
Martinez was voor Ajax echt een topper dus die keus om hem te halen snap ik wel.

13 augustus 2022 om 19:51

Dat waren Donny en Ziyech ook, leuk voor het kunstgras of tegen Groningen, maar hebben niks te zoeken in de top van de PL

13 augustus 2022 om 19:56

Veel te lichte spelers voor de PL. Bij Ajax gewend de bal te hebben en de bovenliggende partij te zijn maar in de PL is dat toch even anders zoals je ziet.

13 augustus 2022 om 23:29

Volgens mij speelde ziyech altijd goed als hij speelde. Donny was al niet goed genoeg voor ajax, maar kon in het systeem meespelen. Martinez heeft op dit moment een probleem, omdat de rest geen idee heeft wat ten Hag wil (of het gewoon niet kan uitvoeren).

13 augustus 2022 om 19:57

Heel makkelijk dit, er loopt niks beters rond en niemand wil naar Man U.

Met dank aan de gehele achterhoede, met de Gea voorop.

Wat een drama. Hoop echt dat ze hem wat langer de tijd geven.

13 augustus 2022 om 19:25

Hoop het ook, maar hij mag ook wel eens gaan luisteren naar de scouts in plaats van 3 maanden focussen op een speler die na vandaag al helemaal niks van dit team wil weten. Er moet zoveel bij.

13 augustus 2022 om 19:36

Dat heb ik al jaren het probeem van Ten Hag gevonden. Als hij spelers krijgt maakt hij er uiteindelijk wel een team van, maar je moet hem echt niet over het aankoopbeleid laten gaan, daar heeft hij totaal geen kijk op. Bij Ajax haalde hij Labyad en Klaiber, twee spelers die behalve nog wat extra breedte helemaal niets toevoegden en nu wordt hij werkelijk alleen maar aan Eredivisiespelers gelinkt. Dat kan toch niet waar zijn?

Haal gewoon een goede scout (je zou die ex-scout van Leicester City kunnen proberen die al die jongens in hun kampioenselftal geleverd heeft) en trek overal spelers weg. Dat helpt waarschijnlijk wel op termijn. Het is bijvoorbeeld belachelijk dat United nog niet aan één pure verdedigende middenvelder is gelinkt de afgelopen zomer terwijl dat al vijf jaar één van de grootste problemen van het elftal is. Daar zit echt niemand in de organisatie die daar blijkbaar achteraan gaat.

13 augustus 2022 om 19:39

De scouts?... Die doen helemaal niks lijkt het. De weinige versterkingen lijken bijna allemaal op voorspraak van Ten Hag te zijn gehaald.

Rangnick had aanbevelingen, maar die zijn genegeerd (of de Glazers of Ten Hag de adviezen genegeerd hebben is niet helemaal duidelijk, maar voor iig middenvelders lijkt de schuld bij Ten Hag te liggen die te lang achter De Jong aan bleef zitten).

13 augustus 2022 om 20:02

Tja, maar ze moeten wel willen. United heeft momenteel niet echt een grote aantrekkingskracht.

13 augustus 2022 om 21:23

@Arnhem de aanbevelingen van de scouts worden ook genegeerd. Ze zijn er wel degelijk. Het probleem is ook dat ze met Murtough een ontzettend onervaren DoF hebben binnengehaald en die wil logischerwijs ETH ook niet dwars zitten, maar het lijkt alsof deze samenwerking eenrichtingsverkeer is en ETH de volle teugels krijgt, wat gewoon een ontzettend slecht idee is.

13 augustus 2022 om 21:49

Vind het wat vreemd dat je deze conclusie kan trekken. Overmars en Ten Hag hebben enkel spelers gehaald als ze allebei ja zeiden erop. Een Haller, Tadic, Blind, Alvarez, Martinez.. allemaal jongens die Ten Hag juist graag wilde hebben. Je moet niet verwachten dat een trainer de wereld leeg scout nee, maar om dit "het grote probleem van Ten Hag" te noemen gaat natuurlijk ook nergens over. Of zijn voor jouw enkel Klaiber en Labyad door Ten Hag gekozen en die andere allemaal door Overmars? Daarnaast kwam Klaiber naar boven als noodoplossing voor Dest die op laatste dag van markt vertrok. Werd bijna op zelfde moment bekend gemaakt toen.

United is imo wel gelinkt aan een pure verdedigende middenvelder en die hebben ze zelfs in huis. Hij speeld alleen op 3 ipv 6. Martinez moet je niet daar zetten, maar die moet je het vuile werk laten opknappen voor Eriksen en Fernandez. Nu worden ze weer gelinkt aan Rabiot, ze willen De Jong,

Die Solsjkaer was zo slecht nog niet

13 augustus 2022 om 19:27

Hahah die verdient wel meer krediet inderdaad. Rangnick deed het niet beter en ook Ten Hag begint dramatisch. Solskjaer heeft nog best een knappe prestatie neergezet met Man U.

13 augustus 2022 om 19:31

Onder Ole vond ik Ronaldo op zijn best

13 augustus 2022 om 19:33

Precies. Dat was de enige waar het ergens op leek. Ten Hag doet hetzelfde fout als de Boer bij Inter en Crystal Palace. Die 0-2 is perfect voorbeeld. Overdreven willen opbouwen van achteruit. Wat niet altijd kan .

13 augustus 2022 om 20:33

Ragnick won 9 van zijn eerste 15 competitieduels en verloor er maar 2. Daar zit Ten Hag nu al. Dat terwijl Ten Hag spelers mocht halen en een lange voorbereiding had en Ragnick midden in het seizoen kwam.

13 augustus 2022 om 20:33

Mourinho verdient coach van het jaar met wat hij gepresteerd heeft met United, 2e plek en EL gewonnen

14 augustus 2022 om 00:10

Mourinho is de enige die heeft gepresteerd bij utd na fergie. Absolute topcoach. Voor ten hag wordt dit een moeilijk verhaal. De spelers die je haalt falen opzichtig. Dat gaat hem de nek kosten, niet zozeer de slechte resultaten.

Alles kan nog... nog een helft... als brentford er vier maken kan, kan manchester dat ook...

13 augustus 2022 om 19:30

En toen werd je wakker.

Wow, gaat goed daar... De vraag kon wel eens veranderen van "haalt hij de kerst" tot, "haalt hij de herfst".

4-0...

Gelukkig voor de club eigenaren wel weer genoeg shirtjes verkocht, winst is weer binnen!

Hier kan je niet tegenop coachen. Allemaal persoonlijke fouten en gewoon een slechte mentaliteit. Vechten voor geen enkele Meter en passie is ook nergens te bekennen. Wat speelt united slecht zeg.

Bruno Fernandez die beter zou zijn dan Donny.. mwa ik zie het niet

13 augustus 2022 om 19:26

Bruno Fernandez die beter zou zijn dan Donny.. mwa ik zie het niet.

Je mag mijn monocle wel even lenen, dan zie je het allemaal wat beter.

13 augustus 2022 om 19:29

Natuurlijk is Bruno Fernandes beter. Dat is echt een no-brainer.

13 augustus 2022 om 21:05

Wat heb je Bruno de afgelopen twee wedstrijden zien doen wat een Donny niet kan? Letterlijk niks is het antwoord.

Bruno heeft na zijn komst naar united mooi gepiekt maar is meestal de eerste die meedeelt in de malaise. Daarnaast hoef ik je bril niet te lenen. Dat iemand iets anders ziet maakt het nog niet verkeerd.

13 augustus 2022 om 21:07

Dan heb je de wedstrijd zeer zeker niet gezien. Nu ga je uiteraard roepen van wel maar zoals ik al eerder zeg. Heb Bruno de afgelopen wedstrijden en de hele voorbereiding niks spannends of indrukwekkends zien doen. Maar hè we hebben beiden een eigen mening dat houd het interessant!

13 augustus 2022 om 19:31

Ik snap dat na twee Premier League-wedstrijden nog moeilijk is, maar ik vind een coach eigenlijk ook wel voor een belangrijk deel verantwoordelijk voor het mentale aspect.

Een Conte bijvoorbeeld laat zijn teams altijd super geconcentreerd spelen terwijl dat echt geen teams waren die dat voor hem ook al hadden.

14 augustus 2022 om 00:05

Conte is een ondergewaardeerde trainer İMO. Natuurlijk krijgt hij wel credits en wordt hij gezien als een goede trainer, maar hij wordt zelden in één adem genoemd met Klopp en Guardiola, terwijl hij minstens net zo goed is.

Het verschil is alleen dat Klopp en Guardiola nu al meerdere jaren aan een imperium aan het bouwen zijn dat steeds indrukkwekkender wordt. Conte daarentegen heeft zelden zulke lange periodes bij één club gezeten (om uiteenlopende redenen, maar meestal niet door tegenvallende resultaten). Desalniettemin is hij meermaals in staat gebleken een kampioensploeg te vormen zijn eerste seizoen, echt ongekend knap. Vooral de snelheid waarmee hij zijn speelwijze erin weet te slijpen bij zijn teams is echt indrukwekkend, meedogenloze voetbalmachines.

İets wat je inderdaad nooit ziet gebeuren bij zijn teams is dat spelers niet weten wat ze moeten doen. Elke speler is perfect voorbereid en weet precies wat hem in elke situatie te doen staat .

13 augustus 2022 om 20:35

Tactisch zet die het al verkeerd neer, dat tweede doelpunt komt uit de koker van Ten Hag, het inspelen van de keeper naar een speler in de zestien(!). Linies te ver uit elkaar en als een ploeg niet wilt vechten en als die geen passie tonen, aan wie ligt dat dan? Juist, de trainer.

Wat verwacht je van een slecht elftal en dan zonder noemenswaardige versterkingen enige verandering?

Jongens, luister nou, het ligt vooral niet aan Ten Hag. Hij is namelijk foutloos. Hij kan niets fout doen! Hij koopt weliswaar overschatte en te kleine Martinez en stuurt middelmaat als Maquire het het veld in, en kan maar een trucje, koopt alleen spelers die hij kent, maar buiten dat is hij een toptrainer jongens! Het ligt eigenlijk allemaal aan Brentford! Dus geen zorgen!

13 augustus 2022 om 19:32

Haha allemaal leuk en aardig, maar Ten Hag zou zo'n 8 a 9 nieuwe basisspelers moeten kunnen kopen om iets van United te kunnen maken. Er is behoorlijk wat kwaliteit én kwantiteit ingeleverd deze zomer. Het is gewoon een zeer matige selectie die leunt op een ongemotiveerde, oude Ronaldo.. Dit gaat gewoon niet werken zo.

13 augustus 2022 om 19:36

Echt onzin dat “kwaliteitsargument”. Bij Brentford staat er veel minder kwaliteit op het veld. Het is maar wat je er mee doet.

13 augustus 2022 om 19:37

Wat voor kwaliteit is er ingeleverd? Op Pogba na dan?

13 augustus 2022 om 19:49

Cavani sowieso ook. Dan had je tenminste nog een echte spits. Verder vooral kwantiteit ja.

13 augustus 2022 om 20:07

Wat heeft Cavani te maken met een 4-0 achterstand tegen Brentford? Moet hij de oplossing vormen voor het slechte verdedigen van United? Dat lijkt mij de taak van de trainer, die de juiste mensen aantrekt, opstelt en tactische instructies geeft.

13 augustus 2022 om 20:16

Mee eens dat je spelers moet halen, maar dan koop je toch geen martinez, en dan ook nog voor hem veel geld. Als je zo met je geld om gaat dan heb je 1 miljard nodig om een fatsoenlijk team op te bouwen

13 augustus 2022 om 20:53

Als het Moyes, Van Gaal, Mourinho, Solskjaer, Rangnick én Ten Hag niet lukt, dan ligt het waarschijnlijk niet aan de manager

13 augustus 2022 om 21:39

Wel als je Martinez koopt waarvan iedereen kan zien dat hij te kort komt. …

13 augustus 2022 om 22:35

Dat ziet niet iedereen hoor. Martinez is een hele goede verdediger. Hij speelt drama bij United tot nu toe, maar heeft bij Ajax ook in de CL echt wel zijn klasse laten zien. Geen idee waarom hij ditzelfde niveau nu nog niet haalt.

Damn en dat tegen Brentford. Ten Hag moet gewoon het vertrouwen krijgen, maar ik snap niet waarom Maguire in de basis staat en Varane op de bank zit. Dat slaat helemaal nergens op.

Wat is De Gea afgegleden zeg. Hoe hij die goals weggeeft kan echt niet.

13 augustus 2022 om 19:29

De Gea is nooit echt langere tijd stabiel geweest, op een poosje rond 2016 na.

De Gea kan een gigantisch hoge piek halen, maar ook een dieper dal dan elke andere keeper die bij de (sub)top in de basis staat. Vorig seizoen was hij weer een tijdje heel goed, maar dat kan zo weer omslaan bij hem. Ik weet niet wat het is, maar het lijkt me een beetje een mentaal probleem. Gelukkig is hij niet de enige met mentale problemen op dit moment, en de kale man aan de zijkant heeft er inmiddels nog een gigantisch mentaal probleem bij.

elftal zonder balans. je hebt geen pure spits.
je backs kunnen geen normale bal voorgeven.
je laat een verdediging, waar eigenlijk niemand wil voetballen op martinez na rondspelen.. brentford zet druk en man utd maakt zelf de fouten
dan heb je nog martinez die eigenlijk niet centraal in de verdediging kan omdat hij gewoon fysiek mist voor de PL. hij zou denk ik beter tot zijn recht komen op plek van Fred

Ten Hag moet gewoon ballen hebben!
Fred, Maguire, de Gea en Ronaldo niet meer opstellen!

13 augustus 2022 om 20:05

Shaw bakt er ook niet veel van

Kan hier alleen om lachen, vooral voor Eriksen. Die had gewoon de held bij de tegenstander moeten zijn.

Wie zei er ook alweer nee die haalt de kerst wel, ow nee toch niet op deze manier. Ook de gasten die zeiden stel ronaldo gewoon op, dan gaat het gewoon beter. Je staat 4-0 achter bij rust, ten hag had hier nooit heen moeten gaan. Een grote wespennest, allemaal kritiek van stel ronaldo gewoon op en dan doe je dat en dan 4-0 achter. Ook maar heel de eredivisie leegkopen, omdat je man united terecht hun scouting niet vertrouwt. Dit had hij echt nooit moeten doen, enorme fout.

En dan zeggen mensen dat Ronaldo het probleem is 😂 ik zou ook weg willen, wat een bagger. Mannen tegen kinderen lijkt het wel.

Arrogant aanvallende opstelling waarmee Erik dacht binnen 20 minuutjes even Brentford op te rollen. Enorm goede pressing van Brentford.

Het domste wat hij ooit heeft kunnen doen lijkt mij. Was bij Ajax gebleven.

13 augustus 2022 om 21:39

Simon

Het was ook uitgewerkt bij Ajax. Aantal jeugdspelers zouden weggaan. Er was ook wat irritaties, omdat je vooraf altijd wist, wat er ook gebeurd, dit zijn de standaard wissels.

Je zag het afgelopen seizoen hoe het instortte.

Ieder seizoen spannend geweest en 1 zelfs dankzij covid kampioen. Ieder seizoen stortte het opeens in. Niet met straatlengte kampioen.

Dit seizoen met sterker Eredivisie en vooral PSV en Feyenoord, kan je dit niet permitteren.

Zolang deze selectie er is ga je niet hoger dan 6e eindigen met ManU. Maakt dan ook niet uit of je EtH, Guardiola of de trainer van het 5e bierelftal van t
de plaatselijke voetbalclub er neer zet hoor. Wat een beschamend elftal.

13 augustus 2022 om 20:17

Je mag blij zijn als het linker rijtje word.. pure focus op de Europa League is je enige kans op CL voetbal volgend jaar

13 augustus 2022 om 20:40

Alsof je in de Europa league wel zou presteren SebastiaanDoesburg. Daar lopen heel wat sterkere clubs rond dan Brentford..

Maar kijk ook wat hij tot zijn beschikking heeft qua spelers. De meeste hadden net zo goed moeten strijden voor een basisplaats bij een middenmoter in de Premier League.... Dan nog een ongemotiveerde, oude Ronaldo erbij.. Wat verwachten ze bij United dan? Ze willen het beter gaan doen dan vorig jaar, maar de selectie is heel veel kwaliteit kwijtgeraakt, er zijn 2 (?) spelers bijgekomen en de concurrentie heeft zich wel versterkt... En nee, dan nog hoor je niet 4-0 achter te staan bij rust tegen zo'n club, maar het materiaal is wel echt te slecht en United is te afwachten/slap bezig op de transfermarkt.

13 augustus 2022 om 20:39

Maar wat vind je van de aankopen? Had hij zoveel geld voor bijvoorbeeld Martinez betaald ?

13 augustus 2022 om 22:38

Martinez was een goede aankoop in mijn ogen, maar dan niet voor zoveel geld (goed gedaan van Ajax) en dan moet je niet alsnog met Maguire spelen.

13 augustus 2022 om 21:42

De Toekomst

Dat doet hij toch zelf... Heel seizoen hopen op FdJ (verwacht niet dat hij de oplossing is), te veel betalen voor Martinez en onnodige aankoop met Malacia.

De beste man jaagde zijn budget snel doorheen, terwijl je links en rechts echt leuke aanbiedingen had en zelfs aantal transfervrij.

Nu ook praten met Gakpo, terwijl je weet, hij is ook niet de oplossing.

Nee geen noodzaak om smoesjes te bedenken voor Erik. Hij is zelf verantwoordelijk.

Frenkie de Jong you watching? 😄

13 augustus 2022 om 19:31

Hierom wil ie niet naar ManU, logisch ook. Naast natuurlijk dat Barcelona hem z’n salaris wat ie nog tegoed heeft na 2x uitstel van betaling.

Wauw.. ETH vliegt er nog voor september uit als ie zo doorgaat.. Kunnen z’n aankopen weer weg, net als Donny trouwens. ManU moet, net als Barcelona had moeten doen, gewoon accepteren dat ze geen topclub meer zijn. Focussen op de jeugd en gerichte aankopen, dus geen schijnwerper aankopen. Al is de situatie van ManU natuurlijk anders dan die van Barcelona want financieel gaat het ManU redelijk goed. Maar erger dan Barca kan bijna niet dus dat is geen eerlijk vergelijk. ManU zie ik in de sterke BPL zomaar afhaken. Barcelona blijft in de zwakkere LL wel bovendrijven. Ah ja, weer een verloren potje. Ziet er oprecht slecht uit voor ETH en iedereen die ManU liefheeft. Want geen enkele trainer gaat met dit waardeloze materiaal succes boeken.

13 augustus 2022 om 21:46

Wauw wat een obsessie.. Zelfs in een Man U/ Eth topic vind jij een aanleiding om weer te klagen over Barca. Ongelooflijk.....

Wel erg zonde, lijkt wel op F de Boer..

13 augustus 2022 om 19:34

Denk dat Frank glimlachend zit te kijken. 10Hag gaat het zo nog slechter doen dan hij, met beter materiaal

Ook eigen schuld van Ten Hag, hij was zo arrogant om te denken dat er van het team van vorig seizoen iets te maken was, en dat team was zelfs al verzwakt als je ziet hoeveel weg gegaan zijn.

Ik merk dat velen de wedstrijd niet kijken. Ik vind niet dat Ten Hag schuldig is aan deze tussenstand. De Gea geeft 2 goals weg, Maguire heeft totaal geen idee wat hij aan het doen is. Het is niet voor niks dat Ten Hag eigenlijk Timber, een RCV wilde halen. Maar nu zit je met die houten Jan Klaassen opgescheept.

13 augustus 2022 om 19:32

Dit zijn dingen waar hij niks aan kan doen. Hij heeft spelers nodig die kunnen voetballen. Maar Man Utd blijft het maar bij deze 3 inkomende spelers houden. Ze doen helemaal niks voor hem.

13 augustus 2022 om 19:35

Iedereen weet dat de Gea niet kan opbouwen en toch is zijn speelstijl erop gebaseerd dat hij het wel kan. Maguire heeft misschien geen idee wat hij aan het doen is maar wie stelt hem op? Terwijl iedereen zegt dat hij eruit moet. Je hebt ook gewoon Varane op de bank.

13 augustus 2022 om 20:02

Eriksen op 6 is natuurlijk belachelijk. Net als dat je Varane op de bank zet. Om hem er dan erin zetten maar Maguire
te laten staan. Mc Tominay weer erin te zetten en Elanga weer op rechts te zetten na zn eerste rampzalige wedstrijd daar. Allemaal ten Hag en echt niet best. Oh ja Shaw ipv Malacia basis is ook vrij ongelofelijk.

Als je met Eriksen kampioen wilt worden, dan snap je er geen reet van. Mcquire ken je ook eruit gooien en opa Ronaldo. Waarom start ie nooit met Donny van de Beek.

13 augustus 2022 om 19:43

Waarom starten er nu vier coaches op rij niet met Van der Beek kan je je beter afvragen. Komt gewoon te kort

13 augustus 2022 om 20:30

Sinds Donny vandaag erin kwam is er niet meer gescoord

13 augustus 2022 om 22:18

Als je dat argument moet gebruiken om een aanvallende speler te verdedigen weet je wel hoe laat het is 😀

13 augustus 2022 om 21:48

Gast zelfs opa CR op krukken, geblinddoekt en onder invloed van drank en drugs heb je meer aan dan DvB.

Hou aub op. De man komt te kort voor PL top niveau. Kan beste subtop Duitsland pakken over lekker terug naar Ajax, en daar mister Ajax worden.

Bij Ajax had hij allemaal technische spelers. Dat is perfect voor zijn spel. Nu moet hij het met een stel domme lompe boeren doen die amper kunnen voetballen. Bij ajax duurde het een half jaar. Dit gaat wel anderhalf jaar duren voordat ze het eens begrijpen.

13 augustus 2022 om 19:37

Misschien moet hij z'n spel aanpassen op z'n spelers, dan pas laat hij zien dat hij kennis heeft van zaken.

13 augustus 2022 om 20:44

Dit inderdaad, je past altijd je manier van spelen aan op het materiaal wat je hebt. Hoezo wil je proberen op te bouwen vanaf een doeltrap met een keeper en verdedigers die niet kunnen voetballen. Dat tweede doelpunt kwam uit zijn koker en was beschamend. Ten Hag kan maar op één manier spelen en dat kan in de eredivisie met het beste team, maar hij laat nu zien dat die tactisch juist verschrikkelijk slecht is. En hij lijkt mij ook geen peoplesmanager. De spelers lijken niet voor hem door het vuur te willen gaan.

Zo is Sir Alex ook begonnen, tot dreig telefoontjes aan toe. Het duurt wel even voor je een club naar je hand zet, vooral dit Manutd wat op streven na dood is. Ik ben geen familie van Ten Hag maar geef hem de tijd aub

13 augustus 2022 om 21:57

Precies, er zal wat tijd overheen gaan. Klopp begon ook zo, Guardiola had het lastig in zijn eerste seizoen. Het is frustrerend als United fan, maar ik kijk al jarenlang naar niks. Ik hoop dat we Ten Hag de tijd geven en steunen, om dan de weg omhoog weer in te slaan. Ups en downs, het hoort erbij. Zolang er aan het einde van het seizoen maar progressie geboekt is.

Nou ja, iedereen in de voetbalwereld heeft hem gewaarschuwd. Ga er nou niet heen want die hele club is van het veld tot aan de directie verrot. Toch koppig willen zijn en wel gaan. Dan is het eigen schuld.

13 augustus 2022 om 21:51

Het is gezonde arrogantie/ koppigheid om te denken, dat hij de klus aankan. Niets mis mee.

Het is bizar, ongezond dat hij denkt weer aan de top te komen met jongens als Malacia of Gakpo. Dat slaat nergens op. Jongens die eerst eigenlijk naar kleinere clubs moeten in de PL. De Wijnaldum route

Ten Hag moet natuurlijk tijd krijgen maar dit is echt wel beschamend. En gewoon een gevolg van het stugge transferbeleid van Ten Hag.

Brentford supporters hebben de middag van hun leven.

Mensen die zeggen dat hij de kerst niet haalt zijn optimistisch. Als dit zo doorgaat ligt hij er de komende maand al uit. En hij is er debet aan, hij haalt echt de verkeerde spelers. Dadelijk is Ten Hag weg en zit United met weer een paar extra spelers onder contract die niemand wil overnemen.

Als ik Ten Hag zou zijn, had ik na vanavond zelf opgestapt. Wat een dramatische spelers. En nog miljoenen per jaar durven opstrijken ook. ‘t Is gewoon een grove belediging naar iedereen die op een eerlijke manier hard werkt voor z’n geld en iedere maand net aan rond kunnen komen van een schijtsalaris. Zo’n Dalot, DeGea, Maguire, Shaw en noem ze maar op: schaam je ogen uit je kop!

13 augustus 2022 om 20:01

Ach ja, vandaag bakken ook ene CR7, Sancho, Rashford en Bruno Fernandes er geen hol van dus wat dat betreft kan de hele club United na vanavond wel opgedoekt worden als we zo gaan denken.

Volgens mij heeft Maguire in zijn contract laten opnemen dat hij koste wat het kost moet spelen. Wat een mega slechte verdediging heet Man U.

lol Ad:

60'

Misschien bekijken we het door een roze bril, maar Malacia laat hier wél zien hoe het moet. Hij verdedigt uitstekend en wordt boos op zijn medespelers die te laks zijn. De Rotterdammer valt niet verkeerd in.

13 augustus 2022 om 20:10

en ze gaan door ...

77'

Er gebeurt wel wat sinds Malacia op het veld staat. Manchester United valt meer aan en Malacia maakt steevast deel uit van de aanval. Maar goed: United staat wel met 4-0 achter en écht gevaarlijk zijn ze nog niet geworden.

Als je niet consequent doorselecteert zal er echt nooit wat verbeterd worden met dit spelersmateriaal. Het kwartje mag nu al vallen voor Erik om te beseffen dat hij minimaal het halve basiselftal in de etalage moet zetten. Als de sodemieter!

Ach het eerste half jaar bij Ajax was ook niet best,geven ze hem genoeg tijd dan komt het wel.goed met Erik.

13 augustus 2022 om 22:21

Ik schrijf hem niet per se af hoor, maar met dit argument zouden jij een ik ook een half jaar aan het roer kunnen staan

Prachtig om dat oppertunisme te zien in de reacties weer. 2 wedstrijden verliezen en je kan er als trainer helemaal niets van. Wint hij de komende 3 wedstrijden en ineens is het weer een toptrainer. Lachwekkend al die 'kenners' hier.

13 augustus 2022 om 20:09

Kijk ff naar de tegenstanders en de wijze waarop ze verliezen.

13 augustus 2022 om 20:25

Haha idd..die opportunisten denken dat ze straks even winnen van liverpool, city en tottenham. Ze spelen nu tegen de normaal gesproken bodem van de competitie en kunnen niks uithalen. Alsof ze dan van de bovenste laag gaan winnen. Ik zie het arsenal dit jaar veel beter doen en man unt word nog vechten tegen degradatie.

Als je Rabiot haalt dan snap je het ook helemaal niet. Ten Hag heeft vakmensen als Veldmate en Overmars in zijn Ajax periode nodig. Ten Hag is net als Koeman, geen ster in het aanbevelen van de juiste versterkingen. Ten Hag is een coach die bijvoorbeeld Klaiber naar Ajax haalt.

Ik vrees dat dit een Frank de Boer verhaal wordt. Gewoon een te eigenwijze Nederlandse trainer die overal de Hollandse school wil overbrengen en ook communicatief gewoon niet vaardig genoeg is.

13 augustus 2022 om 20:56

Nog iemand die het door heeft. Ten Hag kon Shinen door het goede werk van met name Overmars. Als je hem zelf het transferbeleid laat bepalen haalt hij Klaiber Labyat of een over the hill Eriksen.

140 miljoen ofzo uitgeven voor je verdedigend duo die er echt helemaal niets van bakken 🤣 Lachwekkend.

Sowieso matige aankopen deze zomer bij United. Daar gaat het niet beter van worden.

Vergeet niet dat als United de komende 6 wedstrijden op rij wint, je niemand meer negatief hoort over Ten Hag en z'n selectie.

13 augustus 2022 om 20:22

Ja en als man city de komende 30 wedstrijden verliest degraderen ze? Wat is je punt precies haha...laat man unt maar eerst een punt pakken voor ze een reeks van 6 overwinningen neer zetten. Word nog strijden tegen degradatie als hij dit vol gaat houden. Ligt echt niet aan zijn selectie.. alleen een paar rotte appels die de hele oogst verpesten.

Dit is zo een bizar baggere trainer. Dat hij gasten als blind en nu maguire blijft opstellen. Bij ajax kwam die ermee weg omdat de rest van het elftal bizar goed was..zo zie je maar dat ajax eigenlijk altijd met 10 man speelde.. aan blind hadden ze niks en zullen ze ook niks meer aan hebben, jammer dat schreuder dat niet ook inziet. En wat betreft ten hag, nu op een hoger niveau waar je geen wedstrijden tegen go ahead of pec speelt dan valt hij zwaar door de mand door belachelijke beslissingen als maguire en fred op te stellen en geen andere keeper te hebben gekocht. Lekkere transfers gedaan ook weer haha.. vooral ook supersterren als ronaldo laten banken. Veel gasten(ronaldo haters) nog vorige week hem de hemel in prijzen dat hij er goed aan deed en dat hij laat zien wie de baas is. Haha ongelooflijk dat je als zo een grote club niet kan zien dat dit een waardeloze coach is.. stelt de meest belachelijke spelers op en heeft echt geen tactisch inzicht op het niveau mourinho, klopp of guardiola..

Zo veel geld en toch zo een armoede..

#Erik ten Hag out wanneer zullen de eerste vliegtuigjes overvliegen.
En dan Ronaldo verwijten dat hij weg wil
Wie wil er nu bij zo'n team blijven aanmodderen.
Wat ik al eerder aangaf een leuke voorbereiding is geen garantie voor succes als het om de knikkers gaat.
En met aankopen van 55 miljoen voor Alvarez ga je het ook njet redden

13 augustus 2022 om 21:55

JWilkshere

de goede voorbereiding was ook naar het hoofd van Erik gestegen. Een en al lof, terwijl je gewoon kon zien, dit wordt niets.

Selecties van Lpool, City, Chelsea, Spurs, Arsenal en zelfs mogelijk Leicester, Wolves zijn gewoon stukken beter.
En dan denkt Erik, ik haal Malacia en Gakpo op....

Vergeet NCU trouwens

13 augustus 2022 om 22:04

Lekker overdrijven. Selecties van Wolves en Leicester. United is bezig met een proces, daar gaat wat tijd overheen. Maar United zal eerder de Premier League winnen dan Arsenal en Spurs. Waar het uiteindelijk om draait.

Alle United fans die grappig gingen doen omdat Liverpool 2-2 speelde, jullie verliezen 4-0 bij brentford, banterchester united lmfao

Ik krijg een deja vu naar het crystal palace van FdB 2017-2018. Dit gaat hetzelfde verhaal worden ben ik bang. Ongelofelijk pijnlijk om dit te zien maar in Engeland is het gewoon 3x op rij slecht resultaat en dan kun je weg. Wel is het gewoon zo triest wat Ten Hag heeft zo’n verschrikkelijk slechte selectie met allemaal spelers die zwaar uitvorm zijn en of uit z’n prime zijn. Alleen CR7 is absolute top voor de rest is het allemaal matig tot slecht. Kijk nou naar zo’n Fernandes, een geweldig eerste half jaar maar wat heeft hij daarna nou gepresteerd. Wat is er met rashford? Hoe kan überhaupt een Fred bij united spelen, heeft Sancho als iets goed gedaan bij United? En dan praten we nog niet over Maguire. Ik vind het stadion en de club united geweldig maar het is echt geen topclub meer. Er moet daar heel heel veel gaan veranderen willen ze dat ooit weer worden. Pijnlijk pijnlijk pijnlijk.

Dit heeft weinig met Ten Hag, United, Brentford, Maguire of wat dan ook te maken. Als je keeper zo in de fout gaat, kan een ploeg dat mentaal vaak niet meer aan en is de wedstrijd over. Dat zagen we gisteren ook bij Freiburg tegen Dortmund toen Freiburg de wedstrijd volledig onder controle had en er niks aan de hand was, totdat Flekken die blunder maakte waarna Freiburg er helemaal niks meer van bakte en Dortmund er ineens overheen liep. Je hebt als speler ook geen zin meer om te spelen als een keeper zulke fratsen uithaalt. Doet overigens niks af aan het feit dat United een matige ploeg heeft.

Erik Ten Hag mag zich deze nederlaag aanrekenen. Het is ook niet zomaar een nederlaag, dit is er een waar je bij menig topclub je spullen mag pakken. Man U en Ten Hag in een woord: naïviteit.
Geen sympathie of begrip voor iemand die willens en wetens zulke rotzooi opstelt en dan een prestatie denkt te verwachten.

Wat een schandalige optreden van united. Ik heb te doen met Malacia en Ronaldo. Wat een puinploeg is dit. Maguire, McTominay, Bruno en Sancho schandalig.

Malacia echt een lichtpuntje vandaag. Die is nu wel basis materiaal Erik. Wat ik niet begrijp is dat Donny vorige week goed in valt en nu maar 3 minuten krijgt. En mctominay die vorige week door de mand viel mag nu weer een helft door de mand vallen. Hij heeft nu echt spelers nodig die kunnen voetballen en een beetje technisch zijn. Ik hou m’n hart vast voor de volgende wedstrijd tegen Liverpool.

13 augustus 2022 om 20:47

Die McTominay is me ook een partij slecht. Zet Martinez daar dan neer ofzo.

LvG had ETH nog gewaarschuwd om niet naar die club te gaan.

13 augustus 2022 om 20:33

Wanneer?

Gewoon een rotclub om trainer te zijn.
Hetzelfde als Koeman met Barcelona.
Vergaande glorie met te hoge verwachtingen...

13 augustus 2022 om 21:04

Tuurlijk joh verdedig hem maar hij mocht behoorlijk geld uitgeven wat haalt hij middelmaat binnen dan je United weinig wijten ook vast houden aan frenkie heeft United weinig goed gedaan rake n daardoor peredes kwijt. wat ik ze wel verwijt dat ze eric vrijehand hebben gegeven in transfers.

Met dank aan Ten Hag, kan de ploeg blijkbaar niet juist neerzetten en motiveren. Martinez zakte weer vreselijk door het ijs, bij drie doelpunten zag die er niet goed uit en werd aan alle kanten weer afgetroefd, ook dat mag je Ten Hag aanrekenen want hij trok hem aan. Net als dat tweede doelpunt, want zo wil hij opbouwen, maar dat kan niet met De Gea en die verdediging. Compleet wereldvreemd als je denkt dat je eventjes zo kunt opbouwen en met een kleine cv in de EPL kunt spelen. Linies lagen ook veel te ver uit elkaar en er was geen enkele organisatie. Nu ligt het volgens velen aan het materiaal, maar bij zijn voorganger lag het aan de trainer. Fun fact, Ragnick won 9 van zijn eerste 15 competitieduels en verloor er maar 2, daar zit Ten Hag nu al op. Als de spelers nu al niet voor je willen vechten, dan nemen ze je niet serieus, maar hij en die Van de Gaag zijn ook twee enorme lichtgewichten voor een club als United.

Dit is genieten. Allemaal die optimisten die dachten dat Ten Hag het wel even zou omkeren
En allemaal die Ronaldo verweten dat hij ambitie toonde en naar een club wou wat voor de prijzen speelt.
En dan nog de aankopen... een Alvarez voor 55 mil kopen die zou wel even de verdediging gaan leiden daar in Manchester.
Ben blij dat wij Alvarez hebben laten varen en 50 mil hebben betaald voor Gabriel Jesus met 2 goals en 2 assist vandaag weer belangrijk voor de 3 puntjes.
Ben benieuwd wanneer de befaamde hashtag weer ingevoerd word #EriktenHagOut. En weer wat vliegtuigjes overvliegen met wat banners

13 augustus 2022 om 20:51

Allemaal mensen die denken dat Ten Hag het wel even in 7 weken ging omdraaien. Nee ...wij hebben steeds gezegd dat hij tijd nodig had. En dat geeft de club hem ook gelukkig. Ze zijn aan het bouwen. Dat is niet in een paar weken klaar he. En Alvarez speelt bij Ajax vriend, niet bij Man Utd

13 augustus 2022 om 23:42

Martinez dan lijkt allemaal op elkaar excuses dat ik ze door elkaar heb gehaald.

Nou ik heb heel veel mensen horen praten in de voorbereiding dat de voortekenen goed waren en dat Ten Hag meteen liet zien waar hij goed in is etc.
Nou mijn conclussie is gewoon dat 4 5 10 of 20 keer kampioen worden met Ajax in de Eredivisie niet betekent dat je in een top competitie het ook even voor elkaar krijgt.
Je mag mij hier aan houden als hij het omgekeerd krijgt dat ik het fout had en dat zal ik dan ook zeker als eerste toegeven maar de situatie nu is dat ze laatste staan met volgende week een wedstrijd tegen Liverpool waar ik niet vermoed dat ze 3 punten pakken en dus na 3 speelronde 0 punten hebben.
Ten Hag is voor de Kerst al weggestuurd bij United.
Oja en dat Ten Hag het goed deed in de Champions League heeft ook te maken met dat wedstrijden waren waar de spelers naar uitkeken en waar ze zich 100%konden geven want zelfs de KNVB gooide voor Ajax het hele programma om zodat Ajax zich optimaal kon voorbereiden denk je dat de Premier League dit ook gaat doen....denk het niet met andere woorden Ten Hag gaat bij United geen ruimte voor aanpassen krijgen hij zal het op de trainingen erin moeten zien krijgen anders krijgt die oorwassing na oorwassing

Lekker bezig Erik. Gewoon proberen op te bouwen van achter met spelers als De Gea en Maguire. Ik zou me nooit aanpassen aan het materiaal, dan krijg je nooit een ontslagvergoeding.

Het is echt hopeloos. Wilt Ten Hag overleven.. dan moet nu echt geïnvesteerd worden. Te lang spelen dezelfde prutsers week in week uit in dit mooie shirt. Ten Hag moet nu gaan aanpakken.

Belangrijkste is dat ze gelukkig wel meer balbezit hadden dan de tegenstander....

13 augustus 2022 om 20:39

Wat moet je met balbezit als je er niks mee doet!

Tuurlijk heeft ten hag kwaliteiten maar soms is het ook gewoon de chemie … en niet zozeer de kwaliteit … frank de boer deed het ook super bij ajax … net als ziyech, vd beek, frenkie de jong …

Het is nog veel te vroeg om te oordelen … maar hij moet wel betere keuzes gaan maken nu .. de gea, dalot, maguire … blijft hij die opstellen? …

Er wordt al jaren aan de bel getrokken bij UTD dat er zwaar doorgeselecteerd moet worden, met vanavond als fantastisch voorbeeld. De Gea, Shaw, Harry de bouwvakker, Dalot, Fred, Mctominay zijn niet eens goed genoeg voor de bank van United. De gehele voorhoede vanavond trek je ook je twijfels bij. Erik heeft een zwaar probleem als er dik verloren wordt van Liverpool volgende week.

Van de aankopen en de geruchten rondom nieuwe transfers klinkt het nou ook niet echt spectaculair, dus dat valt EtH nu al aan te schrijven.

Brendford speelt echt leuk gewaagd en energiek voetbal en daar lopen een paar top spelers bij. Ben benieuwd hoe Toney het zou doen een stapje hogerop. Heeft alles wat een topspits moet hebben.

13 augustus 2022 om 22:00

FCR-Spurs

"zijn niet eens goed genoeg voor de bank van United"

Klopt, maar ze zijn sws beter dan de spelers van Brendford Stuk voor stuk zouden de basisspelers of zelfs beste speler zijn van die club.

Dus resultaat valt echt Erik aan te rekenen. Dat hij met dit elftal zal verliezen van een Liverpool of City, oke dat kan.

Maar 4-0 klop van Brendford is gewoon schande

Als Ten Hag bewust alle pijnpunten bloot wil geven omdat hij achter de schermen niks voor elkaar krijgt qua aankopen en selectiebeleid dan is hij erin ruimschoots geslaagd!

Als ik ronaldo was zou ik nu geld bij gaan leggen om te vertrekken.. een paar miljoen meer of minder om deze schande bespaard te blijven zou hem niet zo veel moeten uitmaken.

Allemaal leuk en aardig, ook die zoals nevill of die andere gasten bij sky sport. Allemaal maar dom lullen hoe slecht het wel niet is en hoe het wel moet. Maar help de club dan als je echt een United hart hebt ipv makkelijk lullen op tv. Ik verbaas me weer ook de mensen hier, als ik het mag geloven was iedereen hier een wereld coach geweest als het aan hun lag. Ga er maar staan met dit united.

Mourinho zal nog lang de laatste trainer blijven die een prijs heeft gepakt met deze club. Gezien het aantal schijtlollige reacties, zelfs van mensen die de wedstrijd niet eens volgen is dat genieten voor velen maar ik vind het zonde. Het word tijd dat club zelf over de transfers gaat van spelers want nu heb 5 trainers gehad die zelf spelers mochten halen die totaal niet bij elkaar passen. Zolang het beleid van bovenaf waardeloos blijft maakt het dus helemaal niets uit wie je voor deze groep zet want de spelersgroep past totaal niet bij elkaar welke speelstijl je ook wilt gaan hanteren.

Ten Hag kan dit niet aan. Dit is te groot voor hem. Is geen schande, want bij Ajax wist hij wedstrijden tactisch ook nooit om te keren. Meermaals heb ik hem betiteld als tactisch zwak, en dat komt nu boven tafel. In Nederland redde de selectie hem bijna altijd, maar bij Man. Utd. is dat niet het geval. Iets van de lamme en de blinde...

Als Man Utd supporter snap ik eigenlijk niet zo goed waarom ten Hag vast blijft houden aan spelers die sinds vorig seizoen/seizoen ervoor al niks tot weinig hebben gepresteerd. Spelers als Maguire, Shaw, Rashford, Fred en met vlagen Dalot/de Gea moet je toch gewoon door selecteren? Wat mij betreft is de best mogelijke opstelling op dit moment (transfers uitgesloten);

4-3-3 met de punt naar achter:
de Gea

Dalot, Varane, Bailly, Malacia
Martinez
Fernandes, Eriksen
Sancho, Ronaldo, Martial

Alhoewel Martinez mij redelijk positief opviel in de laatste linie, zie ik hem ook graag eens als nummer 6 indien Frenkie niet haalbaar is. Wan-Bissaka kan je eventueel nog een kans geven op de RA positie.

13 augustus 2022 om 21:26

Volgende week moet je tegen liverpool, en dan is de kans groot dat je de eerste 3 wedstrijden hebt verloren.

Dat gaat niet goed

13 augustus 2022 om 21:40

Die gaat hij ook verliezen. Hij is niet zo goed als iedereen denkt.

Ten Hag kan het voetbal dat hij wil spelen met het huidige materiaal niet spelen. Veel mensen lachen om de genoemde namen rondom transfers voor Manchester United, maar het probleem is dat veel potentiële versterkingen met kwaliteit helemaal niet voor dit United willen spelen.

Ten Hag had ook bij Ajax alleen een plan A en hij kan maar op een manier spelen. Bij United heeft hij niet de spelers voor zijn spel en dan houdt het gewoon op. Ik wil hem dan ook helemaal niet terug bij Ajax.

Ik vind het echt geweldig om te zien dat precies uitkomt wat ik hier voorspeld heb. Ten Hag is geen toptrainer, hij heeft geen plan/visie. Hij heeft bij ajax het geluk gehad dat er bepaalde spelers waren die het voor hem deden (Zyech, Frenkie, de Ligt en Tadic) Hij past eigenlijk wel goed bij United want deze club heeft ook al jaren geen visie. Hoe kun je nu in vredesnaam toestaan dat je trainer een Martinez haalt voor €65 miljoen..?

14 augustus 2022 om 16:32

Mensen overschatten de impact van een coach gigantisch. Dat mogen duidelijk zijn. De spelers zijn degenen die de prijzen winnen of verliezen, zeer zeker niet de man langs de zijlijn. Slechte spelers is slechte resultaten voor de coach, Erik ondervindt dit nu op een brute wijze

Er is nog tijd.... alle ego trappers eruit, MC de aanvoerder, de gea, Ronaldo weg ermee en opnieuw beginnen. Laat er ook aub een overname komen want beleid begint bovenin. Zolang er daar niks veranderd word het met united nooit weer wat.

Eric dacht dat ie het goed gedaan heeft in Nederland.
Zo zie je maar weer hoe belangrijk je aanvoerder is en jet plan van de club

14 augustus 2022 om 16:30

In NL had hij verreweg de beste selectie, nu niet eens de top 4 beste selectie. Dat gaat nog wel een dingetje worden, aangezien Ajax ook zonder Ten Hag gewoon door denderd

Deze wedstrijd gaf mooi het verschil aan tussen twee goed georganiseerde en ingespeelde teams waar een idee en langetermijnvisie achter zit en Manchester United. Brentford en Brighton hebben wellicht niet dezelfde individuele kwaliteiten als United, maar zijn wel al veel verder in het proces dan United en dat is ook helemaal niet raar. Het verbaast mij vooral dat mensen ook in Engeland blijkbaar nog steeds niet door hebben hoe verrot en slecht de club Manchester United tegenwoordig is. De renovatie moet daar niet vanaf 0 beginnen, maar vanaf -10.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren