Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Feyenoord gaat vol voor Javairô Dilrosun; BILD weet hoogte transfersom

Laatste update:

Feyenoord is hard op weg om Javairô Dilrosun op definitieve basis naar De Kuip te halen, zo wist Voetbal International vrijdag al te melden. De Rotterdammers meldden zich deze week bij Hertha BSC voor de 24-jarige linksbuiten, die de opvolger moet worden van Luis Sinisterra. Een akkoord met zowel de Duitse club als met Dilrosun zelf is nabij en volgens BILD is Feyenoord bereid om vijf miljoen euro neer te leggen voor de aanvaller van Hertha, die in Berlijn nog twee seizoenen vastligt.

De transfer komt niet uit de lucht vallen, nadat 1908.nl woensdag al melding maakte van de concrete interesse van Feyenoord. In het afgelopen seizoen speelde Dilrosun op huurbasis bij het Franse Bordeaux. Hij kwam 34 wedstrijden in actie, waarin hij 3 keer scoorde en 8 assists gaf. Dilrosun kon degradatie voor Les Girondins niet voorkomen. Tot overmaat van ramp werd de club vanwege financiële problemen zelfs teruggezet naar het derde niveau van Frankrijk. Bordeaux had een koopoptie op Dilrosun bedongen, maar kon deze vanwege het gebrek aan financiële middelen niet lichten.

Dilrosun vertrok in 2014 vanuit de jeugdopleiding van Ajax naar Manchester City. Daar doorliep hij meerdere jeugdelftallen, maar tot een debuut in de hoofdmacht kwam het nooit. In 2018 vertrok Dilrosun transfervrij naar Hertha. In Berlijn debuteerde hij in het profvoetbal. In totaal speelde de linksbuiten 59 officiële wedstrijden voor Hertha, waarin hij tot 6 doelpunten kwam en 8 assists gaf. Dilrosun debuteerde als speler van Hertha ook in Oranje. In het Nations League-duel tegen Duitsland in 2018 (2-2) mocht de linkspoot 21 minuten invallen.

Hoewel Dilrosun ook op rechts uit de voeten kan, wordt de enkelvoudig Oranje-international de directe vervanger van Sinisterra op links. De Colombiaan levert naar verluidt de Rotterdammers zo'n 25 miljoen euro op en daarmee is de aanvaller de duurste uitgaande transfer van de club. Dat bedrag kan nog oplopen tot 30 miljoen euro dankzij bonussen. Verder heeft Feyenoord ook een doorverkooppercentage bedongen.

Vind jij Javairô Dilrosun een aanwinst voor Feyenoord?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Raad de transfer! ????
Reacties

Wordt een leuk seizoen zo. Nederlandse clubs zijn lekker bezig!

8 juli 2022 om 18:27

Vind ik nou ook. Worden echt leuke spelers aangetrokken. Hopelijk kan deze lijn worden doorgezet. Het heeft er echt wel slechter uitgezien bepaalde jaren

8 juli 2022 om 18:35

Ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat er een bepaald aantal spelers naar de eredivisie zou komen. Aan de andere kant, voor een nog onbekende aanvaller is het wel een trigger om tegen de top 3 te scoren als die zelf bij een rechter rijtje club speelt. Dit brengt hemzelf ook weer in de picture. Europees ( succes ) voetbal kan dus heel veel betekenen voor zo’n keuze!

Wat een transferzomer dit!!

8 juli 2022 om 19:10

Denk dat LVG icm Oranje - altijd een kans dat je wordt opgeroepen - ook wel een belangrijke rol speelt.

8 juli 2022 om 19:15

Psvlld. Ben alleen maar blij dat er een bondscoach is die ervoor zorgt dat er altijd een kans is. Heb dat liever dan een bondscoach zie zijn vaste kliek heeft en nooit eens kijkt naar andere opties. Houdt iedereen scherp. Denk onder andere dat Luuk daarom ook terug is gekomen naar PSV. Voor speelminuten om zich te bewijzen.

8 juli 2022 om 19:20

Zeker, mij hoor je niet klagen😉.

8 juli 2022 om 18:33

Ben benieuwd wat Dilrosun nou kan. Had een goeie periode bij Hertha wat leidde tot een oproep van Oranje, maar niet veel meer laten zien. Ik zou als Feyenoord toch kijken of je Jetro Willems kan halen. Is gedegradeerd naar de 2e BL, en zou niet al te duur moeten zijn toch? En met de inkomsten van Sini en Malacia kan je vast wel iets leuks doen.

8 juli 2022 om 18:41

En dan? Miljoen(en) neerleggen voor een back die op zijn retour is of miljoen(en) neerleggen voor een speler die met 1,2 of 3 seizoenen goed spel eventueel het dubbele waard is?

8 juli 2022 om 18:44

Ceejah

Wel handig om ieder linie wat ervaring te hebben.

Drommel levert veel geld op
Verdediging is ook jong, met Senesi en Geertruide als de volgende cashcows.

Dus mocht je bijv Willems gratis kunnen overnemen, dan is het niet verkeerd. Iemand die komende 2 a 3 jaar blijft.

In ieder linie zou beste zijn, om wat ervaring te hebben of in ieder geval iemand uit de middengroep qua leeftijd.

Dus deze aankoop van Diliorson qua leeftijd is top.

8 juli 2022 om 18:48

Ik neem aan dat je Bijlow bedoeld ipv Drommel? Verder ben ik het met je eens betreft ervaring. Hij heeft ook zware blessures gehad en telkens sterk teruggekomen! Daarnaast kan hij denk ik makkelijk mee in de eredivisie en heb je de tijd om jeugd achter hem zich verder te ontwikkelen!

8 juli 2022 om 18:56

Wordt Drommel geruild voor Bijlow? Make my day haha

8 juli 2022 om 19:03

Lijkt mij niet dat drommel veel waard is😆

8 juli 2022 om 19:09

Duckiey. Veel puntverlies ja

8 juli 2022 om 19:12

@ceejah zoals een Bozenik bedoel je?

8 juli 2022 om 22:09

Bij elke club zitten miskopen. Dat hou je toch. Je kan niet altijd 6 gooien.

8 juli 2022 om 23:13

Feyenoord gaat niet meer keihard cashen voor Senesi hoor. Is inmiddels al 25, heeft nog een 1-jarig contract (optie voor nog een jaar, maar die licht Feyenoord niet, waarschijnlijk vanwege een beperkte afkoopsom)

10 juli 2022 om 12:51

Ik heb altijd een beetje Elia gevoelens bij Dilrosun. Heeft een prima actie en snelheid in huis, maar in het buitenland komt het er niet altijd uit.

Zou echt zomaar eens een goede kunnen zijn voor Feyenoord en kunnen floreren in de eredivsie. En die 5 miljoen is niet heel veel voor een speler die al international is geweest.

Jetro Willems zie ik ook zeker graag komen, samen met Micky vd Ven.

Hoop wel echt dat Senesi behouden blijft.

10 juli 2022 om 17:33

Bijlow heeft een fout gemaakt door zijn contract te verlengen en anti Ajax geluiden (vooral door zijn vader) te uiten. Zit dus zijn blessures vast bij Feyenoord en zal vrees ik nooit voor een Europese topclub uitkomen. Was voor hem beter geweest vorig seizoen of 2 jaar terug naar Ajax toe te gaan, in de CL zijn waarde te bewijzen dan had hij waarschijnlijk in 24/25 bij een Europese subtopper of topclub kunnen tekenen. Heeft de boot denk ik gemist.

8 juli 2022 om 18:34

Inderdaad, verwacht veel van deze dilrosun. En pas 24 dus potentie zat. En ook waarde.

8 juli 2022 om 19:08

Het is voor Feyenoord een leuk begin, maar gezien wat er allemaal vertrokken is moet er nog een hoop gebeuren. Transferperiode duurt echter nog wel even dus nog geen man over boord.

10 juli 2022 om 00:05

Allemaal? Linssen en dessert waren leuk maar niet top. Sinisterra en malacia natuurlijk wel

10 juli 2022 om 02:56

Met Linssen, Dessers, Sinisterra verlies je vrijwel elke doelpuntenmaker in de selectie. Als Gnonto niet komt, wie dan wel? En dan ga je ook nog eens Malacia missen. Wordt een taai seizoen voor Feyenoord hoor.

10 juli 2022 om 12:56

Met Linssen, Til, Dessers en Sini ben je echter wel 80-90% van je doelpunten verloren van vorig seizoen.

Dat wordt echt wel een hele kluif om dat op te vangen.

8 juli 2022 om 19:12

Ja ze zien dat er veel spelers naar topclubs gaan en dit is voor hun de perfecte competitie om te ontwikkelen en stap te maken naar het buitenland of zelfs kans te maken om voor Oranje uit te komen.

8 juli 2022 om 19:21

Eredivisie on steroïds Hahah !

Nu al zin in!

8 juli 2022 om 20:53

Echt leuk hoor, dit seizoen. Het wordt waarschijnlijk retespannend en ik heb er echt echt zin in!

8 juli 2022 om 21:34

Ik denk dat ajax nog makkelijker kampioen gaat worden

8 juli 2022 om 21:56

Waarop is dat gebaseerd? Dan moeten ze wel nog minimaal een spits, een LV en een LCV halen. Er vanuit gaande dat Martinez en Taglifico nog gaan.

9 juli 2022 om 23:44

Volgens Feyenoordtm ligt de transfersom op minder dan 4 miljoen euro, al schijnt Dilrosun aardige salariseisen hebben. Hopelijk komen ze eruit.

Oke prima, 24 jaar is ook nog goed en Nederlands. Hoop alleen dat we niet teveel gaan betalen en nog wel Gnoto kopen en niet Dessers..

8 juli 2022 om 18:27

Waarom niet Dessers?

8 juli 2022 om 18:29

Dat lijkt mij nogal logisch? Heeft het aardig gedaan maar is gewoon een te wisselvallige spits en niet goed genoeg voor het niveau dat Feyenoord wilt nastreven.

8 juli 2022 om 18:39

Omdat Dessers eigenlijk helemaal niet zo goed is zoals door vele word beschreven. Begrijp me niet verkeerd heeft belangrijke goals gemaakt. Maar hij mist eerst 5 kansen om er 1 te maken, kan niet goed druk zetten zoals Linssen dat wel kon en als hij 1 x de bal niet kreeg liep hij met een chagrijnige bek rond.

8 juli 2022 om 18:41

Tja er is ook een verschil tussen willen en daadwerkelijk kunnen. Ik denk niet dat er veel betere spitsen haalbaar zijn voor Feyenoord dan Dessers. Hoewel ik hem ook geen geweldenaar vind.

8 juli 2022 om 18:42

Waarom vind je Dessers niet goed genoeg? Ik zie constant dit soort berichten voorbij komen maar ik begrijp het niet. Volgens mij heeft Dessers het prima gedaan.

8 juli 2022 om 18:50

Dessers is niet goed genoeg voor de volgende stap. Heeft op de toppen van zijn kunnen gespeeld

8 juli 2022 om 18:58

Waaruit blijkt dat? Dat hij op de toppen van zijn kunnen heeft gespeeld?

8 juli 2022 om 19:09

In wat ik benoem, geef al die kansen die Dessers krijgt al aan een Jorgensen die ik kwalitatief beter vind scoorde hij vele male meer. Ik vind Dessers gewoon een twijfel een net niet.

8 juli 2022 om 19:22

Dat kan, ik lees het wel vaker maar ik begrijp het nooit, vandaar dat ik het vraag. Ik denk dat als Dessers heel het seizoen de kans krijgt als 1e spits, dat hij er minimaal 20 maakt. Wat ik ook belangrijk van vorig seizoen vond was dat hij juist in de toppers het verschil maakte. Hij is niet onder de indruk van de tegenstander, De Kuip of andere factoren. Dat is ook wel eens anders geweest.

8 juli 2022 om 19:29

Ben het met Rbn_ eens. Je moet ook nooit oude schoenen wegdoen als je nog geen nieuwe hebt en volgens mij heeft Feyenoord die niet. Dessers heeft zoveel belangrijke goals gemaakt en dat is waarom je een spits hebt. Begreep die mensen ook niet die Haller niet goed genoeg vonden voor Ajax.

8 juli 2022 om 23:19

Dat dessers belangrijke goals heeft gemaakt is een feit, maar als je de goals bekijk zie je dat er ook 3 goals bij zitten door te korte terugspeelballen en uitglijdende keepers. Scoorde verder 9 eredivisiegoals in 27 wedstrijden, vooral tegen teams die ruimte weggeven (3 tegen psv, 1 az en 1 Twente) en was tijdens wedstrijden tegen teams met een gesloten verdediging vaak onzichtbaar.

10 juli 2022 om 12:58

Dessers heeft in zijn carriëre nooit 2 seizoen aan 1 stuk goed gepresteerd. Daarnaast was dit natuurlijk voor hem een wereld seizoen waardoor de verwachtingen immens hoog izjn, net als toen met Jorgensen.

Maar iedereen kan zien dat Dessers verder gewoon geen topspits is en veel mankementen heeft.

8 juli 2022 om 18:28

Als hij de vervanger moet worden van Sini, dan mag het wel wat kosten toch? Of voor een dubbeltje op het eerste rij?

8 juli 2022 om 18:30

Koemar CF. Waar maak jij dat 'dubbeltje op het eerste tijd' uit op? Jij betaalt liever ook meer dan nodig is begrijp ik hier uit? Jij bent denk ik de enige op de wereld die dus bij de kassa aangeeft dat je wel wat meer wilt betalen

8 juli 2022 om 18:31

Denk dat hij meer doelt op dat Feyenoord ook nog een linksback, aanvallende middenvelder, 1e spits en een rechtsbuiten nog moet kopen. Als je hier dan veel voor gaat betalen hou je minder over voor overige posities

8 juli 2022 om 18:37

Ze hebben die walemark toch

8 juli 2022 om 18:38

Ehm volgens mij moeten we nog genoeg 'goede' spelers kopen dus nee we gooien niet al ons geld over de balk voor een vervanger voor Sini.

8 juli 2022 om 18:52

Walemark speelt op rechts toch? Dilrosun/Danilo/walemark is een aanval met snelheid en creativiteit! De bank is nog wel heel mager zeker nu je azarkan weer verhuurd.. Alireza is er nog, maar heeft nog niet een acceptabel niveau aangetikt..

Altijd fan van hem geweest hoop voor Feyenoord dat hij het net zo goed doet als Sini!

8 juli 2022 om 18:36

Sini al rond? 30 miljoen??

8 juli 2022 om 18:43

Is woensdag al rond gemaakt! Max 30 mil minimaal 25, mét doorverkoop clausule (geen idee hoeveel)

8 juli 2022 om 18:59

Yesss is definitief sinds woensdag. Mooi pak geld waarvan we een mooi deel kunnen herinvesteren.

Zou een mooie transfer zijn voor Feyenoord. Wordt wel tijd ook dat ze een beetje doortastend worden. Komop Feyenoord

9 juli 2022 om 05:13

Feyenoord kan nu pas doortastend worden na de transfers van Malacia en Sini

Geef hem voordeel van de twijfel! Leek me altijd wel een groot talent

Zou een goede aankoop zijn. Nu nog een goede linksback ipv die kaartenpakker van heracles.

Goeie aankoop als vervanger voor Sini. Is ook multifunctioneel wat ook helpt. Nu Gnonto voor de spits en voorin is het bijna op orde. Dan nummer 10 halen en achterin flink versterken en het kan een mooi seizoen worden.

8 juli 2022 om 21:04

Hoezo een nummer 10 halen? Kökcu zie ik nog niet weggaan

8 juli 2022 om 21:10

Geen idee of je Feyenoord hebt gezien maar Kokcu is al een tijdje geen 10 meer. Vervanger van Til is nodig.

Lijkt mij een prima vervanger voor minder geld. Goede zet van Feyenoord

8 juli 2022 om 18:31

Prima vervanger? Dat zal nog moeten blijken. Denk dat je met deze speler een paar stapjes terug doet.

8 juli 2022 om 18:44

Dat weet je als je Sinisterra verkoopt. Ik vind Dilrosun wel potentie hebben om een goede speler te worden. 24 jaar is ook een mooie leeftijd.

8 juli 2022 om 18:58

Is uiteindelijk altijd afwachten een vervanger. Sini vervangen wordt sowieso heel lastig maar een Dilrosun heeft wel de pure kwaliteiten om te slagen hier!

Hopelijk wordt het wat. Dilrosun is toch enigszins afgegleden qua niveau, maar goed. Met een beperkt budget moet je soms gokjes nemen

8 juli 2022 om 18:33

Heeft nooit echt niveau gehad toch? Zijn eerste 5 potjes bij Hertha waren goed, maar daarna 4 seizoenen drama.

8 juli 2022 om 18:49

Bij Bordeaux vorig seizoen meeste assists geven. Ik zie potentie in Dilrosun. Behendig, snel en heeft overzicht. Denk een prima zet van Feyenoord.

8 juli 2022 om 19:59

Ja ik ben benieuwd. Bij Ajax vond ik hem geen super groot talent, maar had toen een heel sterk begin van +- 5 wedstrijden bij Hertha. Toen meteen voor Oranje geselecteerd en na zijn blessure hoor je al 4 jaar niks meer van. Ik ben benieuwd hoe goed hij is.

8 juli 2022 om 20:30

Weet niet of het klopt, maar ik zag 2 doelpunten en 6 assists, daar ben ik niet echt van onder de indruk

8 juli 2022 om 20:36

Plus 2 assists in de beker. Had de meeste assists bij Bordeaux.

8 juli 2022 om 23:34

Bij Ajax was Bergwijn ook geen groot talent. En vervolgens bankzitten bij Tottenham. Nu record aankoop. Het kan verkeren. Ik ben heel benieuwd hoe de selecties eruitzien na de transfer periode.

8 juli 2022 om 18:46

Japie

Bij een degredant 1 op 3 in Frankrijk is keurig. Bij Feyenoord zal hij met de ploeg vaak de betere zijn. Dus komt meer ruimte om te aanvallen. Dus moet qua rendement wel goed komen lijkt mij.

8 juli 2022 om 18:51

MrKrillin. Ligt er natuurlijk wel aan wat voor type speler je bent. Is het een speler voor op de counter dan rendeert die waarschijnlijk beter bij een degradant dan hij een team die veel op de helft van de tegenstander speelt

achteruit ging je sws wel, maar deze jongen heeft de laatste jaren geen geweldige statistieken kunnen overleggen. is 24 dus ook geen jong talent meer. mwah
edit: moet blijkbaar 2.5 mil kosten. dat maakt het een stuk beter. goedkope gok

Goeie speler voor Feyenoord, alleen je gaat er wel iets op achteruit Sini is wel wat Niveaus beter dan Dilrosun. al mag Dilrosun mijn ongelijk bewijzen natuurlijk.

8 juli 2022 om 18:41

Ik denk dat je er niet op achteruit gaat. Ik heb hoge verwachtingen

8 juli 2022 om 18:45

Dat mag natuurlijk, voor de Eredivisie wel gewoon een goeie speler maar gaan Sini bedoel ik meer.

8 juli 2022 om 18:49

Lampen

Dat geldt voor alle NL clubs he. Als Gakpo en/of Sangare vertrekken, de vervangers zullen ook wat achteruit gang zijn. Of bij ons met Martinez, Antony rtc.

8 juli 2022 om 18:52

Nja Aanvallers is PSV goed in om die uit de eigenjeugd te halen behalve spitsen dan. de Sangare's zijn wel moeilijker te vervangen voor PSV idd.

Vond dit vroeger altijd wel een goed talent. 3 goals in 34 wedstrijden is dan wel weer een beetje weinig.

Nu moet Feyenoord ook nog doorpakken. Een spits, CAM, CV, 2 linksbacks en nog een buitenspeler(plek van Nelson) nog halen. Ik hoop hierbij op veel koop en niet teveel huur.

8 juli 2022 om 21:27

Biijlow / AANKOOP

Geertruida / Pedersen
Trauner / Senesi / HILGERS
MAATSEN / QUAGLIATA

Kokcu / Aursnes / VILHENA / Dermane
AANKOOP / Taabouni / Toornstra / Basset

CHONG / Walemark
GNONTO / Danillo / BORBAS
DILROSUN / AANKOOP

9 juli 2022 om 10:11

323? Is dat de nieuwe wonderformatie van Slot dit seizoen? Bijzonder..

Ik kanl niet wachten tot het weer gaat beginnen. De transferperiode gaat nog wel even door maar er worden nu al leuke spelers gehaald naar nederland. Hoop voor Feyenoord dat dit ook door gaat. Er wordt lekker verkocht en ingekocht dit voor dit seizoen.

Zijn statistieken zijn erg mager. Vraag me af of dit een speler is die Feyenoord beter maakt. Is in ieder geval minder dan Sinestera.

8 juli 2022 om 18:57

Hoezo mager? 34 wedstrijden (1914 min), 3 goals en 8 assists bij een kwakkelende bordeaux is echt niet verkeerd. En begrijp me niet verkeerd, maar als hij de dubbele cijfers aantikte in Frankrijk, dan was hij echt niet naar Feyenoord gekomen. Als je hem voor een zacht prijsje kan ophalen, dan zal ik het doen.

Dilrosun lijkt mij wel een beetje de categorie die het hoogst haalbaar is. Wie weet gaat in dat aanvallende spel van Slot nog wat groeien.

Qua posities gaat het nog wel schuiven worden denk ik. Het zal mij niet verbazen als Walemark op 10 komt. Dan hoef je ook geen nieuwe te halen en kun je weer meer geld in een spits steken. Het wordt dan allemaal iets anders ingevuld. Vilenha er nog bij en dan met een hangende middenvelder op rechts. En dan veel positiewisselingen.

Senesi wordt weer genoemd bij Napoli las ik, dus dat kan nog meer geld worden voor wat vleugelbacks en een cv. Feydnoord komt er wel, maar het kost tijd en moeite dit jaar.

Van Sinisterra naar Dilrosun…
Ongelooflijk.

Maar als dit de versterking is waar je op uitkomt vraag ik me zeer af wat Arnesen en zijn scoutingsteam afgelopen jaar hebben gedaan, behalve een vorstelijk salaris opgestreken

8 juli 2022 om 19:31

Wat had je dan verwacht, een Bergwijn ofzo? Ik denk dat Dilrosun een prima vervanger kan zijn. Een Sinisterra terughalen kunnen wij niet.

8 juli 2022 om 20:28

Hoezo kunnen we geen Sinisterra terughalen?
We kunnen toch weer in die contreien kijken naar pareltjes.

Dilrosun is én blessuregevoelig én duur in salaris én is gefaald in het buitenland.

8 juli 2022 om 20:50

Haha ja, dan was je ook boos geweest omdat hij er niet direct zou staan. Sterker nog, Sinisterra werd in z'n eerste seizoen afgekraakt en een hoop vonden het een miskoop. Gezien je altijd pessimistisch bent, vond jij het waarschijnlijk ook een miskoop.

9 juli 2022 om 00:16

En je weet wel dat Sini ook jaren niets gepresteerd heeft bij Feyenoord. Juiste moment om hem te verkopen. En elke aankoop blijft een gok. Ik heb vertrouwen in Arnesen en Slot.

Hij is zeker geen sini. Hoor veel mannen dessers niet maar dat is meer zekerheid dan dilrosun. Gnonto praat iedereen over maar een als een grote club uit Italië komt met een topsalaris dan is hij weg. Niet te lang wachten met bieden vond karlsson een betere optie voor sini

8 juli 2022 om 19:28

Az gaat karlsson nooit aan Feyenoord verkopen. Nog voor geen 20 miljoen. Prestige dingetje.

8 juli 2022 om 19:40

Hij ging naar FC Zürich om zich te ontwikkelen, ipv een mooi contract bij Inter. Hij vindt speeltijd belangrijker dan een topsalaris

8 juli 2022 om 19:41

AZ gaat niet eens in gesprek met Feyenoord sinds Slot is overgestapt. Zo rancuneus acht ik ze wel bij AZ. Vooral die Huiberts

Volgens wie is hij de directe vervanger van Sini? Feyenoord heeft wel meer dan 1 linksbuiten nodig. We hebben nu maar 1 spits en 2 rechtsbuitens (uitgaande dat Toornstra op middenvelder blijft). Deze jongen lijkt meer goed voor de op de bank, omdat hij ook rechtsbuiten kan of op 10. Maar qua niveau lijkt hij me niet direct voor de basis. Ik neem aan dat er nog een andere linksbuiten bij komt.

34 wedstrijden gespeeld 3 doelpunten en 8 voorzetten en dat wordt de vervanger voor Sinistera? de franse competitie is aardig vergelijkbaar met de eredivisie en dus ga je er als Feyenoord niet een maar twee klassen op achteruit.
Sorry maar dat vind ik echt en ik weet dat je niet een twee drie even iets soortgelijks binnen haalt maar kan je je seizoenkaarthouders dit verkopen? weer hopen op een opleving en meevaller zo wordt het echt nooit wat.

8 juli 2022 om 20:34

Ja, bij een club die gedegradeerd is. Dus zo slecht is dat niet

Dom, Inigo Cordoba heeft vandaag van Athletic gehoren te kregen dat hij mag vertrekken en vertrekt transfervrij. Heeft het laten zien in de ED itt Dilrosun

DaniloDilrosun walemark Vilenha kokcu AursnesAankoop - Senesi - Trauner - GeertDilrosun en walemark kunnen beide op 10 dus zullen veel zwerven en van kant wisselen. Middenvelders kunnen ook in dat gat duiken. Vilenha als extra graag, maar niet als vervanger van kokcu.We zoeken nog een balvaste spits.

Ben benieuwd, dit lijkt me een prima aankoop. Dan hebben we met walemark, alireza en dilrosun nu 3 spelers over de buitenposities. Ben benieuwd wat onze vierde gaat worden, gaat gnonta bijvoorbeeld bij ons komen voor op de zijkant of voor in de spits? Zullen in ieder geval na deze jongen nog 2 aanvallers moeten komen, een nummer tien, een cv en 2 lbs.

Bijlow
Geertruida, trauner, senesi, maatsen
aarsnes, ….., kokcu
walemark,….., Dilrosun

marciano
pederson, hall(weet dat hij eigenlijk rb is maar die schuif je dan met Geertruida), Aankoop, Qualiata
hendrix, basset, Toornstra
jahanbakhs, Danilo, Aankoop

8 juli 2022 om 20:53

Feyenoord vindt Quagliata te duur, dus die kun je weghalen.

8 juli 2022 om 21:12

Als backup vond ik hem wel ok. Hoe denk jij dat we eruit komen te zien volgend seizoen, er zijn nog zoveel vraagtekens...

Linksback is onderweg. Die van Heracles. Haha waarschijnlijk dat ze maar de helft kunnen uitgeven van sini speelt een rol. Ze moeten snel senesi verkopen nog maar 1 jaar contract

8 juli 2022 om 20:57

Misschien Maatsen nog. Die ging voor zijn kans bij Chelsea, maar heeft nu alweer te horen gekregen dat hij niet mee hoeft op trainingskamp.

8 juli 2022 om 22:29

Er is nog een optie voor een jaar bij senesi

Maatsen is ook dan niet zo slim. Zou gewoon voor basis bij Feyenoord gaan. Een grotere club gaat niet voor hem komen alleen Championships teams

Je verkoopt een linksbuiten voor 30 miljoen en je koopt weer een linksbuiten voor 30 miljoen hoe slim ben je ?

9 juli 2022 om 23:58

Verklaar je nader ?

Begin steeds meer zin te krijgen naar het nieuwe seizoen! Ben benieuwd naar de volgende transfer van een van de eredivisie clubs.

Voor de transferperiode werd al bekend dat Feyenoord een transferbudget van 5 miljoen zou hebben en 40% van de verkopen kon herinvesteren. Met bijna 40 miljoen voor Malacia en Sini (ging nog wat geld af als doorverkooppercentage) en 1,3 voor Linssen, komt dat uit op een slordige 16 miljoen.

Lang geleden dan Feyenoord 21 miljoen te besteden had. Hiermee moet het vertrek van deze 3 natuurlijk wel worden opgevangen.

Danilo is transfervrij.
Dilrosun 5 miljoen
Misschien alsnog Maatsen nu? 4 miljoen?

Dan is nog ruim de helft van het budget over om in ieder geval niet nogmaals 3 spelers te hoeven huren. Misschien dat Gnonto nog komt voor 7 miljoen, Boetius is transfervrij en lijkt me toch een leuke speler voor Feyenoord. Dan kom je al aardig ver…

10 juli 2022 om 09:51

De 40 procent gold voor het transfergeld van Malacia. Misschien moesten er nog gaten worden gedicht. Als je dan 25-30 mln krijgt voor Sini zou daar eventueel meer van besteed kunnen worden (minus een potje voor een volgende keer).
Dilrosun kost dus geen 5 mln (zonder te weten wat hij wel kost).

10 juli 2022 om 21:49

Absoluut geen Boetius. Het beste aan hem is zijn voornaam

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren