Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Confrontatie tussen fans op tribune bij Heracles - Ajax: ‘Provocerend gedrag’

Laatste update:

Supporters van Heracles Almelo en Ajax zijn zaterdagavond met elkaar een confrontatie aangegaan bij de wedstrijd op Erve Asito in Almelo. De club uit Almelo laat via de officiële kanalen weten een onderzoek te starten naar wat er is gebeurd tijdens de wedstrijd, die in 0-0 eindigde, en ook naar de schermutselingen na afloop. TC Tubantia meldt dat er twee mannen zijn aangehouden van 23 en 24 jaar uit Almelo. Er wordt niet uitgesloten dat er nog meer arrestaties volgen. Een onbekend aantal mensen raakte gewond.

Heracles benadrukt de gebeurtenissen ‘ten zeerste te betreuren’. “Gedurende de tweede helft van de wedstrijd heeft een groep Ajax-supporters, die zich had samengeklonterd in een van de thuisvakken van het stadion, provocerend gedrag getoond richting de aanhang van Heracles Almelo. Een klein deel daarvan heeft op die provocatie gereageerd. Het heeft geleid tot een confrontatie op de omloop. Daarbij is opgetreden door stewards en politie.”

“Heracles Almelo betreurt de gebeurtenissen ten zeerste. Inmiddels is een onderzoek gestart naar wat er heeft plaatsgevonden in het stadion en daarbuiten, waar na afloop van het duel nog enkele schermutselingen plaatsvonden.” Een week geleden kwamen enkele fans van Heracles ook in het nieuws toen na de onderlinge wedstrijd de confrontatie met fans van PEC Zwolle werd gezocht op de N35 bij Heino.

De politie rukte na een melding van een vechtpartij met veel eenheden uit om de confrontatiezoekers te zoeken die uiteindelijk de benen namen. De eerste agenten die ter plekke kwamen, zagen 30 tot 35 mensen met elkaar op de vuist gaan. Zeven van hen werden staande gehouden. Maandag komen de KNVB, politie, burgemeesters en justitie voor spoedoverleg bijeen om de recente reeks van incidenten te bespreken.

Recent vonden er immers ook ongeregeldheden plaats na afloop van de derby tussen NEC en Vitesse, voorafgaand aan en tijdens het Conference League-duel tussen Feyenoord en 1. FC Union Berlin en tijdens de Keuken Kampioen Divisie-wedstrijd tussen MVV Maastricht en Roda JC Kerkrade. Die wedstrijd werd zelfs gestaakt. Zes agenten raakten gewond. Eerder op zaterdag werd een ander Keuken Kampioen Divisie-duel, Excelsior - FC Eindhoven, kortstondig stilgelegd vanwege wangedrag van supporters. Supporters gooiden met bekers bier richting spelers en er klonken kwetsende spreekkoren.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Als voetbalfans verkeren we in een collectieve psychose. Iedere week is het raak. De lol gaat er voor mij wel een beetje af op deze manier.

31 oktober 2021 om 07:58

Als voetbal supporter (sommige), fans hebben hier niets mee van doen

Supporters zitten in het stadion, fans op de bank. Dit geweld is helaas van alle tijden en doet geen afbreuk aan t mooie spelletje

31 oktober 2021 om 08:01

Dat is niet waar hoor, er lijkt een enorme toename in kansloze “supporteracties” te zijn de afgelopen maanden. Er kan bijna geen rustige wedstrijd het weekend worden gespeeld, dat was hiervoor minder (was er natuurlijk wel). Wat mij betreft een heel zwaar lik op stuk beleid. Snel in de kraag vatten, stadionverbod en vervolgen dat tuig.

31 oktober 2021 om 08:11

Het klopt wel dat er nu een toename lijkt, maar in de jaren 80 en 90 was 't (misschien?) minimaal net zo erg..

Met lik op stuk ben ik het 100% eens. Is inderdaad tuig

31 oktober 2021 om 08:14

Het is iets langer geleden zeker net zo erg geweest, al dan niet nog erger. Maar ik hoop dat we zeker niet terugwillen naar die tijden (en niet naar jou gericht hoor, maar naar “de bevolking”). We zijn in Nederland heel goed in “foei” en een aai over de bol, dat werkt alleen niet bij dit tuig. Die trekken zich daar niets van aan.

31 oktober 2021 om 09:44

HijNiet je hebt helemaal gelijk, echt te walgelijk voor woorden.😬

31 oktober 2021 om 10:37

De maatschappij is een een collectieve psychose gebracht. Het zal niet toevallig zijn dat dit nu gaande is.

31 oktober 2021 om 10:39

Klopt, families met kinderen moesten het op rennen zetten. Een trieste dag voor mij, ondanks dat puntje. Bedankt aan de Ajax supporters die in het uitvak zaten en het nodig vonden een vlag te jatten waardoor de boel escaleerde, je zag het aankomen, ik hoop dat jullie goed op beeld staan. Zo, kunnen jullie nu weer verder zeveren over kunstgras, dat is natuurlijk pas echt crimineel.... bahbahbah

31 oktober 2021 om 13:09

Trieste bedoeling, begin ontzettend jaloers te worden op andere sporten zoals bijvoorbeeld het honkbal(MLB) waar ze nu de World series spelen om het kampioenschap en alle supporters gewoon door elkaar zitten..

Waarom is er in het voetbal een mentaliteit dat mensen gelijk beginnen te schuimbekken als ze een ander shirtje zien?

1 november 2021 om 09:59

Veelal de grote clubs ook. In Heerenveen zitten ze vaak nog door elkaar. Gaat nagenoeg altijd goed. Alleen Feyenoord en Cambuur zijn twee groepen die je er niet bij kan hebben wat dat betreft. Zo jammer dat het niet overal kan

Deze gasten verpesten het voor iedereen.
Ik snap echt niet hoor. Ik vind dat je als uitsupporter op de thuis tribune kan zitten maar gedraag je dan iig.
Waar Feyenoord laatste tijd vaak slecht in het nieuws kwam lijkt Ajax nu te volgen.
Ook bij andere wedstrijden is het vaker raak het lijkt wel of iedereen losgeslagen is

31 oktober 2021 om 07:54

Dit is van alle tijden. Vooral ajax en feyenoord hebben supporters die het hele land zitten die via via auto's en overal weer kaarten vandaan halen. Meestal gaat dat goed, maar geregeld weten ze zich niet te gedragen.

31 oktober 2021 om 08:13

Beetje vreemd dat hier in het artikel dan de nadruk gelegd wordt op Heracles fans die zich week ervoor ook al niet konden gedragen. Zeker als er een spandoek besproken is zoals dat in de arena hing vorige week.

Het lijkt me duidelijk dat als je als uitsupporter de wedstrijd met andere uitfans bezoekt, dat je gewoon in het uitvak moet zitten. Eigenlijk geen discussie mogelijk.

Mocht je er nou toevallig met een groep vrienden die wel voor de thuisploeg zijn komen, dan ga je toch ook niet uitgebreid staan juichen/provoceren? Je wilt ze toch ook niet voor lul zetten, of in lastig parket brengen?

31 oktober 2021 om 10:41

Maar even de jurist hier: wat is provocerend gedrag? Ik heb ook wel eens in het thuisvak gezeten als uitsupporter en een "ohhhhh" bij een gemiste kans werd bij enkelen al opgevat als provocatie. Ook wel vaker bij Dortmund in het thuisvak uitsupporters gezien (niet op de Gelbe wand) die konden zingen, juichen etc voor hun club en volledig geaccepteerd werden. Vind dit bericht op de Heracles site dan ook best voorbarig, zeker als je zelf erbij zegt dat er nog een onderzoek gaande is. Ik zeg niet dat dit niet zo is, maar ik bespeur tegenwoordig ook een bepaalde vorm van stemmingmakerij om ten eerste jezelf vrij te pleiten door anderen verdacht te maken en ten tweede omdat het nieuws is en clicks genereert (welke geldt in de media natuurlijk, niet in dit geval).

31 oktober 2021 om 19:37

Ik heb bij de graafschap wel eens met Feyenoord meegemaakt dat Feyenoord supporters tussen het thuis publiek zaten en na een doelpunt naar beneden renden om de goal te vieren. Dat was behoorlijk provocerend. Hierbij reageerde bijna het hele vak zo dat ze daarna tot het eind van de wedstrijd alleen maar stil gezeten hebben.

31 oktober 2021 om 07:56

Ik ken natuurlijk het hele verhaal niet, maar voor sommige supporters is een shirtje al een provocatie of een oehhhh bij een kans..

Verder zie ik supporters gescheiden van een club dus voor mij zijn Feyenoord en Ajax net zo 'lelijk' als daarvoor ;-)

31 oktober 2021 om 09:03

Precies. Soms is er sprake van geen lontje ipv een kort lontje ...

Het is een kwestie van tijd dat we alleen maar thuissupporters bij wedstrijden hebben. De maatschappij heeft liever dat we de politie anders inzetten dan een disproportionele inzet om een paar honderd idioten week in week uit in bedwang te houden.
En dat is eigenlijk gewoon logisch.

31 oktober 2021 om 09:41

Supporters moeten er gewoon een feestje van kunnen maken, waarbij we door elkaar zitten. Daar horen van die neppers gewoon niet bij.

31 oktober 2021 om 09:45

@NJfromVOL, lijkt mij dat ze eerst de boosdoeners eens veel harder gaan aanpakken. Als je bij elke groep die 25 a 50 grootste boosdoeners keihard aanpakt, zal de boodschap aan de rest wel duidelijk zijn. In mijn ideaalbeeld lopen supporters van verschillende clubs door elkaar heen zonder enige politie-inzet en incidenten. Dat is zeer waarschijnlijk te mooi om waar te zijn, maar als ze de grootste boosdoeners eruit halen zou de politie-inzet wel flink omlaag moeten kunnen.

31 oktober 2021 om 09:45

De supporters die in een thuisvak zaten, zaten onder het uitvak. Voor de wedstrijd kon je al zien dat daar allemaal Ajax supporters stonden en ze hadden zelfs vlaggen opgehangen. Gek dat geen stewards daar al wat meer op gaan letten dan. Ze zijn in de rust naar vak Q gelopen en hebben een vlag gestolen. Rond minuut 70 lieten ze deze op de kop zien in hun vak en daardoor kwam vak Q die kant op waarna het escaleerde. Meerdere mensen gezien die met hun kind in andere vakken kwamen om een plekje te zoeken. Erg triest dat je je kind niet meer mee kan nemen naar wedstrijden op zo’n manier…

31 oktober 2021 om 09:56

@hafcahaas, weer een erg hoog niveau dus... 😒 Wat een idioten... Je bent ergens te gast en zit zelfs in het thuisvak, gedraag je dan gewoon en toon respect voor de supporters van de thuisclub. Dit is gewoon kinderachtig.

31 oktober 2021 om 10:59

@toekomst
Het is de afgelopen dikke 40 jaar nooit gelukt supporters ellende uit te bannen, terwijl sindsdien vele maatregelen zijn genomen.
Een wat eenvoudig "we pakken er 25 goed aan en de rest houdt zich dan wel gedeisd" is m.i. wishful thinking.
Ik onderschrijf jouw ideaalbeeld waarin ik tijdens een Ajax - Feyenoord (of andersom) naast jou op de tribune kan zitten met een glas (!) whisky en jij ook met een glas (!) van je favoriete spul. Het gaat niet gebeuren en v.w.b. de supportersbeleid rond deze wedstrijd, is slechts een voorland voor de rest van de competitie. Wij zijn overal keihard onze eigen glazen aan het ingooien.

31 oktober 2021 om 11:17

Zolang die meldplicht niet is ingevoerd, hebben we er (in mijn ogen althans) niet genoeg aan gedaan. In Engeland is het sinds de invoering van de meldplicht ook vele malen beter geworden. Daar zijn de kwaad willende supporters aangepakt en de normale supporters overgebleven. Als je dat hier doet, kan je denk met veel minder politie inzet uit de voeten.

31 oktober 2021 om 09:24

@bliek,

ben het met je eens dat "deze gasten" het voor iedereen verpesten, maar vind niet dat uitsupporters op een thuistribune thuis horen. Als dat toegestaan word zouden thuis supporters ook evenveel recht hebben om in het uitvak plaats te nemen. Hoef denk ik niet uit te leggen wat er dan gaat gebeuren.

Helaas is scheiding van supportersgroepen nodig, dus keihard optreden tegen raddraaiers, maar ook tegen mensen die in het verkeerde vak plaatsnemen. Doen we dit niet dan hebben we straks alleen thuis supporters of helemaal zonder publiek.

31 oktober 2021 om 09:42

Je doet nu net alsof het uitmaakt voor welke club dit soort idioten zogenaamd zijn en het een soort wedstrijdje verpissen is "wie de meeste incidenten op zijn naam heeft staan". In mijn ogen is dit een maatschappelijk breed probleem dat onder anderen, maar zeker niet alleen, tot uiting komt tijdens voetbalwedstrijden. Zo'n demonstratie om de wooncrises nog eens extra aandacht te geven loopt ook al uit de hand bijvoorbeeld. Het wordt zaak dat we eens de goede van de kwade gaan scheiden (in de zin dat degene die het verpesten, ook echt keihard worden aangepakt), want anders gaan hier heel erg veel goedwillende mensen onder lijden/zullen zij wellicht ook gefrustreerd raken.

Wat een verademing om een paar uur eerder naar Thialf te kijken, waar het publiek er 1 groot feest van maakte.

31 oktober 2021 om 07:51

Voetbal kan ook heel mooi zijn. Kijk vvv tegen de graafschap waar vvv de familie van de overleden graafschap supporter uitgenodigd had een beide supporters groepen en eerbetoon hadden. Zo kan het ook.

31 oktober 2021 om 07:53

Te vaak zie je het alleen anders. Afgelopen weken staat bol vd incidenten.

31 oktober 2021 om 07:55

Het klopt dat het vaker fout lijkt te gaan, echter komen de slechte dingen extra in het nieuws maar de mooie dingen veel minder.

31 oktober 2021 om 08:01

Daar heb je een punt. Toch blijft het bijzonder dat voetbal 1 vd weinige sporten is waarbij fans elkaar zo nodig moeten lopen provoceren.

31 oktober 2021 om 09:32

@zwollenaar: ik ben ook wel eens in thialf geweest, en daar komt iedereen alleen voor het schaatsen. Ja, er zijn fanclubs voor bepaalde rijders/rijdsters aanwezig maar men komt voor de liefde voor het schaatsen. Bij voetbal heb je twee groepen, de thuis- en uitfans die meestal blind zijn in de liefde voor hun club. Zie de verbeten en agressieve blikken en armbewegingen die je vaak ziet als de camera inzoemt.

31 oktober 2021 om 10:14

Ik heb gisteren een wedstrijd in Duitsland bezocht waar uit- en thuis fans door elkaar heen voor een geweldige sfeer zorgen. Dan kom je thuis en lees je de volgende ochtend weer hoe het in Nederland gaat...

31 oktober 2021 om 10:45

Ook in Duitsland kan dat vaak niet. Ik heb genoeg wedstrijden van niks in Duitsland gezien waar een gigantische politiemacht op de been was om de supportersgroepen uit elkaar te houden.

31 oktober 2021 om 13:35

In Thialf (en ook bij wedstrijden van Oranje en F1): komt men om carnaval te vieren en de Hollander te zien winnen. Niet voor niets zegt men over de oranje meute wel: 'you're clowns, not football fans'. Dat heeft m.i. niets met sportbeleving te maken.

De ware sportliefhebber, het woord zegt het al, kijkt eerst in eerste instantie als liefhebber en pas in tweede instantie als een supporter (met als mooiste voorbeeld het Juventus-publiek dat Ronaldo een staande ovatie gaf voor zijn doelpunt in de Champions League). Dan bestaat er een basis van wederzijds respect en blijven domme vijandigheden uit.

Ik heb gehoord dat het labyad met zijn familie was !

Nou Maarten, kom er maar in...

Wat een onverlaten weer. Haantjesgedrag.. De wedstrijd heb ik vanwege visite zonder geluid gekeken met een muziekje op de achtergrond. Was de gele kaart van Haller geen rood en deelde Tadic een soort elleboog uit? Kan iemand me daar zonder overstuur te raken uitleg over geven?

31 oktober 2021 om 08:48

100%! Maar kan gebeuren toch? Maar o wee als dit bij meneer Tadic gebeurd. Dan is de wereld te klein..

31 oktober 2021 om 09:30

Jongens ik keek zonder geluid,met half zicht. Vind over de hele breedte dat Ajax al jaren vaak wegkomt als ze rood moeten krijgen. Geloof ook dat Heracles er goed inkleunde. Heb ook vraagtekens of de 3-2 van Vertessen goedgekeurd had mogen tellen aangezien Vinícius vrij hard op de keeper doorgaat die daardoor niet op kon staan. Nogmaals, ik keek zonder geluid en heb flarden wedstrijd gezien.

31 oktober 2021 om 10:04

Dan heb je inderdaad maar half of eigenlijk niet gekeken. Het was gewoon een fysieke strijd. En soms liep iemand tegen een elleboog aan, of rukte iemand zich iets te fanatiek los. Zoals bij Tadic en Haller, maar Martinez kreeg er ook 1. Vond het in geen van de gevallen rood. Dan blijf je namelijk bezig. Je mag best vinden dat Ajax vaak goed weg komt. Maar je weet wel dat Ajax vorig seizoen 4 keer direct rood heeft gehad? Meeste van alle ploegen (gedeeld met nog een aantal teams).

31 oktober 2021 om 11:52

Idd. Die is al zovaak goed weggekomen met de smerige overtredingen die hij altijd maakt..

31 oktober 2021 om 12:51

Probleem is dan dat er 50 rode kaarten en 70 penalties tegen te weinig zijn uitgedeeld aan de tegenstanders van ajax.

31 oktober 2021 om 08:50

Nou, je pikt er twee ajacieden uit. Terwijl er noujuist in het zwart wit een paar goed weg kwamen met geel. Met name de overtreding op Rensch was er eentje met een rood randje.

31 oktober 2021 om 13:14

Maar dat zie je niet als je met een halve Feyenoord bril naar Heracles-Ajax kijkt.

31 oktober 2021 om 09:11

Nee, de overtreding van Quagliata was rood en Ajax had een penalty moeten hebben.

Ik ben ajax fan maar het is gewoon kolder apengedracht naar elkaar toe , mvv tegen roda hoeveel rotzooi, kunnen we trappen , voor die nep supporters , hard aanpakken, onder de wedstrijd schoonvegen vak ME super goed idee. Of uit supporters niet toelaten vakken leeg laten een seizoen lang alle clubs

Het zijn ook altijd die Feyenoord supporters he. Wat een tuig is dat toch ook

31 oktober 2021 om 09:09

Wou net hetzelfde reageren!

31 oktober 2021 om 09:15

Geld voor alle supporters clubs die zicht misdragen keihard aan pakken, laat de ME maar eens goed uitleven op die gasten, schoonvegen vakken waar rotzooi wordt getrapt, en de eerste jaar geen supporters meer in laten dat vak, gewoon leeg laten. Kost net zoveel als er rotzooi getrapt wordt/ vernieling boete s

Lekker stoppen met uitsupporters toe laten

31 oktober 2021 om 10:28

Eens! Voetbal zonder uitsupporters lijkt de enige oplossing te zijn maar het slaat natuurlijk nergens op.

Ondanks dat dit belachelijk is, vind ik het deels ook wel dat Heracles moet zorgen dat er geen uitsupporters op de thuistribune zitten

31 oktober 2021 om 09:32

Ga toch weg man. Waarom kan het bij menig club in Duitsland wel? Het heeft gewoon met fatsoen te maken. En als ze dan willen knokken, doe het dan ook nog eens herkenbaar. Ownee dat durven ze dan ook niet. Bah bah, om te kotsen is het. Triest volk dat het is.

31 oktober 2021 om 09:42

Het probleem is alleen, hoe ga je dat controleren? Ajax (en alle grote clubs) heeft fans door heel het land. Zal me niks verbazen als deze malloten ook uit omgeving Almelo komen, of Amersfoort of weet ik het. Hoe wil je dan controleren voor welke club ze zijn?

Het probleem zit hem er ook niet in dat er thuis/uit door elkaar zit, maar hoe ze zich gedragen. Als je in het thuisvak gaat zitten weet je dat je te gast bent bij de andere club, gedraag je daar dan ook naar. Zielige kerels met een ego die nergens op gebasseerd is die blijkbaar zo'n kutleven hebben dat ze het leuk vinden om moeilijk te gaan doen bij een potje voetbal. Harder straffen, maar dan ook echt veel harder. een lullig stadionverbod wat niet eens gecontroleerd word helpt niet.

31 oktober 2021 om 10:07

100% komen ze uit Almelo, daar zijn meer fans te vinden van Ajax dan dat ze voor Heracles zijn of ze zijn voor beiden.Treurig dorp.

31 oktober 2021 om 10:53

Die kans zit er idd dik in. Ken genoeg fanatieke Heracles supporters die tevens voor Ajax zijn. Hoe dan?

Nou ze zijn bij ajax ook wel weer bezig. In minder dan week tijd; eerst dat spandoek tegen PSV, vervolgens dat belachelijke statement van de f side en nu dit weer.

31 oktober 2021 om 09:51

Haha de grote Ajax troll is weer herrezen uit de de dood, met 9 van de 10 Feyenoord supporters op deze prachtige website kan je altijd een fijne discussie hebben! Omdat er geen sprake is van blinde haat, en troll gedrag maar waarschijnlijk is die ban opgeheven en pak je de draad weer op! Over andere clubs waaronder jezelf rep je geen woord, over een Nec-Vitesse ook niet wat erger was. Gadverdamme. 🤮

31 oktober 2021 om 10:13

Ik mag 3 incidenten in een week tijd toch wel constateren en opmerkelijk vinden? Dan ben je niet meteen een troll. Op Feyenoordnieuws reageer ik trouwens vaak genoeg veroordelend, maar dan inderdaad meer op fansites. Maar dit topic gaat over Ajax, dus ik begrijp niet waarom we het nu ineens over andere clubs moeten hebben.Edit: ik kan me trouwens niet herinneren dat ik in 8 jaar ooit een ban heb gehad, dus ook geen idee waar je dat vandaan hebt.

31 oktober 2021 om 13:33

@Sulejmanii Hij zegt toch niks geks .. ? Alles wat hij zegt is gebeurd, en als Ajacied voel ik daar plaatsvervangende schaamte voor. Dat een ander incident wellicht erger was & of iemand dat al dan niet heeft veroordeeld is totaal irrelevant.

31 oktober 2021 om 15:20

Berseko waar heb je mij ooit de club Feyenoord ooit zien veroordelen? Om een stelletje psychopaten en randcriminelen die onder het mom van "supporter" alles doen wat God verboden heeft. Al die dingen keur ik fout, en veroordeel ik ook ten allen tijden van mijn eigen club. Als je zin en tijd hebt zoek je het op in de geschiedenis van Ajax ongeregeldheden. Maar hoezo onder de mantel der liefde? Alles van Labyad en alle andere incidenten zijn toch ook helemaal uitgemeten hier, wat wel zo eerlijk is inderdaad. Mijn punt is dat iedere club laast heeft van dat psychiatrische criminele tuig. Die belabberde regering had allang die voetbalwet moeten invoeren, dan was het allang minder geweest. Maar goed niks persoonlijks tegen jou, ik denk dat het beter is dat Maroc nog wat maar negeer. Dat ga ik maar doen, want ik zie vaak provocaties uit zijn hoek. Maar goed, fijne zondag kerel! En gefeliciteerd met de drie punten, andersom zou ik er ook van genieten natuurlijk. 😂👍🏾

Dit gebeurt nu al weken achter elkaar. Mensen hebben sinds de corona hun leven niet meer kunnen leiden zoals normaal. Dan zie je dat er een collectieve ontevredenheid heerst en men op deze manier zijn frustraties wil uiten.

Dit klinkt als afschuwelijke provocaties..
Zelfs met vlaggen en sjaals..
Logisch dat de supporters zo agressief werden...?

Ze gaan dus met elkaar op de vuist, de dubbele paspoorten.Het is daar 1 groot Ajax bolwerk.

Benieuwd hoe dat provoceren gegaan is dan. Het zal in elk geval geen provocerend juichen zijn geweest.

En ik als supporter betreur de zeer slechte ondergrond waar gisteravond is op gevoetbald.

Komt allemaal door de COVID normaal doen ze dit nooit.

31 oktober 2021 om 11:11

Een van de vele bijwerkingen van de Corona vaccinatie..😉

Oké nog voor het einde van dit seizoen gaan we dus toe naar dat uitsupporters niet meer welkom gaan zijn. Lijkt de enige mogelijkheid nog te zijn met al deze domme zeer domme stelletje tuig. We kunnen al niet meer echt spontaan naar een wedstrijd toe, uitsupporters vaak in combi regelingen enzo. Maar het is blijkbaar nog niet genoeg. De charme is er al lang van af.

Het is van de ratten besnuffeld dat de belastingbetaler opdraait voor de kosten die deze leeghoofdigheid met zich meebrengt. Het is nu al maanden lang ieder weekend meermaals raak.

De politiek met ingrijpen: voorlopig even geen (uit-)supporters meer en in toekomstige gevallen de kosten voor de politie-inzet verhalen op de betrokken clubs.en supportersgroepen die zich structureel misdragen aanmerken als criminele organisatie.

31 oktober 2021 om 13:38

Jij vindt dus dat alle stadions weer leeg moeten zijn voorlopig? Dat zou echt een kansloze beslissing zijn. Laat ze wat beters bedenken, zodat de goedwillende supporters gewoon naar het stadion kunnen blijven gaan.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren