Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Erik ten Hag reageert op transfergerucht: ‘Dat zou heel duur worden’

Laatste update:

Erik ten Hag heeft in een interview met Sport Bild gereageerd op de vermeende interesse van Borussia Dortmund in Ajax-spits Sébastien Haller. Dinsdagavond kwam het gerucht naar buiten dat de Ivoriaans international bij Dortmund in beeld zou zijn als kandidaat voor de spitspositie wanneer Erling Braut Haaland na dit seizoen verkocht wordt. Ten Hag zegt niet op de hoogte te zijn van de plannen van de Bundesliga-club, maar benadrukt dat het aantrekken van Haller duur kan uitvallen.

"Ik ken de plannen van Dortmund niet", reageert Ten Hag als hij gevraagd wordt naar de vermeende interesse van Borussia Dortmund in Haller. "Gezien de klasse van Sébastian sluit ik in ieder geval niet uit dat hij een interessante speler kan zijn voor Borussia Dortmund. Wat ik wel kan zeggen: het zou heel duur worden.” Ajax nam Haller in januari van dit jaar voor 22,5 miljoen euro over van West Ham United. De 27-jarige spits staat tot medio 2025 onder contract in Amsterdam.

Behalve Haller is volgens het Duitse voetbaltijdschrift ook Karim Adeyemi van Red Bull Salzburg in beeld als eventuele opvolger van Haaland. De vraag is echter of Adeyemi haalbaar is voor Borussia Dortmund. De negentienjarige spits van Red Bull Salzburg, voor wie hij 21 doelpunten en 17 assists verzorgde in 66 officiële wedstrijden, debuteerde vorige maand in de Duitse nationale ploeg en wordt door vrijwel de gehele Europese top begeerd. Naast Borussia Dortmund werden ook Liverpool en Barcelona genoemd als geïnteresseerde clubs voor Adeyemi, die dertig miljoen euro moet kosten.

De vermeende interesse van Dortmund in Haller komt op een saillant moment. Ajax neemt het volgende week dinsdag namelijk op tegen de nummer drie van de Bundesliga in kader van de Champions League. Op 3 november volgt de return in het Signal Iduna Park.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Typisch en tacties zo voor een wedstrijd even een bommetje leggen. Nou voor 50 miljoen mag hij weg. Koopje als je Haaland verkoopt voor 100+miljoen.

13 oktober 2021 om 08:33

50 miljoen voor Haller in noooit een koopje al krijg je 300 miljoen voor Haaland.

13 oktober 2021 om 08:33

Ja vooral de timing van dit gerucht is op zijn minst bijzonder te noemen. Denk trouwens ook niet dat Dortmund zit te wachten op Haller. Gaan vaak toch voor een jongere en snellere/meer dynamische spits. Ook is er voor de prijs van Haller beter te krijgen vind ik.

13 oktober 2021 om 11:28

Donnyell Malen zal blij zijn met dit gerucht.

13 oktober 2021 om 09:04

Lijkt op de manier van handelen van Ajax enkele jaren geleden, interesse tonen in een speler van der a.s. tegenstander....

13 oktober 2021 om 10:36

@tornado72 net als toen met Ajax is het nu ook alleen maar de pers die het doet. Ik heb Dortmund niks horen zeggen.

13 oktober 2021 om 11:02

Ehm, heb je ooit gehoord via officiële kanalen van een club dat ze interesse hebben in een speler? Dat komt altijd via de pers naar buiten.

13 oktober 2021 om 11:12

Het gaat zowel bij Ajax (voorheen) als bij Dortmund niet om interesse van de club zelf. Als een iemand bij de club gevraagd wordt ; wie zou je van je volgende tegenstander wel willen hebben ? Zodra je een naam noemt heeft de pers direct een artikel.

13 oktober 2021 om 09:26

Als ik Ajax was, zou ik datzelfde nu ook terug doen richting Dortmund. Ajax haalt al spelers van 20+ miljoen, dus iets duurder is ook geen gekke gedachte meer voor een club die maar wil blijven groeien.

13 oktober 2021 om 10:34

Inderdaad, klassiek spelletje, proberen in de hoofden van je tegenstander te komen door belangstelling te veinzen. Ik mag toch hopen dat dat inmiddels wel door iedereen doorzien word, het is zo'n beetje de oudste truc uit het boekje

13 oktober 2021 om 14:04

En toch begrijp ik dat 'spelletje' niet... Wat is het doel van de club dan? Als ik al speler dat te horen zou krijgen zou ik nóg meer mijn best doen tijdens die wedstrijd tegen de geïnteresseerde club, om te laten zien dat ze door moeten zetten met hun wens mij te halen... dat zou dan averechts werken.

13 oktober 2021 om 10:37

Ik hoop echt dat Haller er nog 5 inschiet in de CL en dan verkocht wordt.
Ik vind hem als bassispeler voor Ajax niet goed genoeg hij zou wel een goede stormram kunnen zijn. Hij mist te vaak 100% kansen en als hij niet scoort is hij voetballend ook pover.. Misschien kan Ajax een leuke spits met potentie scouten.. Want mocht Haller vertrekken dan zie ik niet snel een betere spits die haalbaar is voor Ajax.

13 oktober 2021 om 11:09

Als hij nog 5 keer scoort in de CL…..zoek dan maar eens een spits die dat ook voor je gaat doen….koekoek

13 oktober 2021 om 12:02

Hahaha tien goals in de CL maar 'voor de Ajax basis niet goed genoeg'. Wat een giller.

13 oktober 2021 om 12:06

@soccerfan, zo zit ik er uberhaupt in: welke andere haalbare spits is beter en scoort meer? Ik vind Haller regelmatig matig spelen, kan zich nog ontwikkelen aan de bal, maar hij is wel goed voor de goal (al mist hij uiteraard ook kansen). Ik vind het een echte spits, en daarvan heeft Ajax er niet veel gehad de laatste jaren.

13 oktober 2021 om 12:58

Alsof er 5 inschieten tegen sporting en besiktas je een wereldspits maakt.
Haller gaat beoordeeld worden op de wedstrijd volgende week..
In de eredevisie schiet haller ze er wel in maar het is de vraag of ze erin gaan als het niveau omhoog gaat. Tot nu toe zijn de CL wedstrijden niet echt van een hoog niveau geweest.

13 oktober 2021 om 14:44

Ik moet zeggen dat hij de op Utrecht na dit seizoen ook prima mee voetbalt.. Hij is misschien niet heel verfijnd, maar is wel technisch en met zijn fysiek zorgt hij wel voor variatie in het spel van Ajax. Haller staat er in Duitsland goed op door zijn periode samen met Jovic dus snap de interesse wel. Mocht er een bod komen van +40 mio moet je dit zeker overwegen. Persoonlijk zou ik graag zien dat Brobbey weer thuis komt(huur met koopoptie van 10 mio?)! Hij heeft nu ervaren dat hij het bij Ajax heel goed had en ook vaker aan bod kwam dan nu. Als hij terugkeert als 1e spits heb ik het gevoel dat hij Ajax nog meer waardeert. Dan kan hij het gaan uitvechten met Danillo en Max de Waal uit Jong. Mocht het tegenvallen heb je altijd nog Tadic waar je op kan terugvallen en Daramy die zijn kansen kan pakken.

Als je Haller kan verkopen met winst dan zou ik dat doen. Hoewel hij qua cijfers gewoon goed presteert heb ik het idee dat je voor dat geld een veel betere spits kan halen.

13 oktober 2021 om 08:27

Zoals?

13 oktober 2021 om 09:24

Batshuahi, zahavi, tadic, alex texeira, falcao, diego costa zijn allemaal spitsen die beter zijn en zelfs gratis waren. Moet je nagaan wat je met 25 miljoen kan doen, misschien was vd zomer suarez zelfs mogenlijk. Brobbey was de deur niet uit geweest, dolberg had je terug kunnen halen. Vijfer is zo groot juist waar ajax in kan vissen, als je opzoek gaat nog de top ja dan is er weinig keus omdat er weinig in de top is maar waar ajax in zoekt is echt zat keus.

13 oktober 2021 om 09:35

Zahavi beter ja? Een uitgerangeerde Falcao en Diego Costa (met alsnog een bizar salaris) zonder restwaarde? Dolberg terughalen? Batshuayi die al 5 jaar niet boven de 10 treffers uitkomt per seizoen? Zo kan ik ook wel wat namen roepen ja. Probeer het nog eens.

13 oktober 2021 om 09:41

Zahavi heeft in 50 wedstrijden PSV 24 goals en 9 assist. Haller heeft 23 goals en 9 assist maar wel in slechts 34 wedstsrijden. Om te stellen dat Zahavi beter is dan Haller lijkt me dan nogal onjuist als je in acht neemt dat Haller nog 16 wedstrijden te goed heeft en zijn gemiddelde doortrekt.

13 oktober 2021 om 10:33

Dit is niet grappig bedoeld maar ik vond El Hamdaoui echt een goede Ajax spits in de korte periode dat hij mocht spelen. Hij was erg technisch stond altijd op de goede plek hij kon scoren met beide benen en hoofd. Creëerde zijn eigen kansen en kon ook nog kansen creëren voor zijn medespelers.. Dolberg was ook wel een mooie spits maar niet hij scoorde stabiel genoeg helaas.

13 oktober 2021 om 11:17

El Hamdaoui was eigenlijk ook echt een fantastische speler. Die twee goals die hij vs Groningen scoorde lieten zien hoe sterk zijn balgevoel en techniek waren. Had met een betere mentaliteit heel makkelijk de subtop aangekund.

13 oktober 2021 om 11:38

@rayvg de betere spitsen zullen er best wel zijn voor 20 of 25 miljoen maar in de lijst die jij noemt zie ik ze niet of niet voor 25 miljoen. Dolberg ging al weg voor 20 miljoen en heeft na Ajax toch weer een opgaande lijn gevonden. Batshuahi en texeira hebben ook niet direct veel laten zien de afgelopen jaren, spelen niet voor niets nu in Turkije. Tadic zit al bij Ajax. Falcao en diego costa zijn dik in de dertig en komen er al jaren niet meer echt aan te pas en het bruto salaris van Suarez is 15 miljoen per jaar, zonder bonussen. Daarnaast was Brobbey waarschijnlijk alsnog weg gegaan, als je het verhaal rond Brobbey een beetje zou hebben gevolgd dan wist je dat ze anderhalf jaar bezig zijn geweest met zijn contract verlening, inclusief 2 of 3 aanbiedingen vanaf de zomer tot de winterstop van vorig seizoen en het moment dat Haller kwam. In die periode had hij alleen Traore en Huntelaar voor zich.
Prima dat daarna de komst van Haller niet hielp, maar dan ga je er wel heel makkelijk aan voorbij dat hij/zijn zaakwaarnemer al 15 maanden niet reageerden op nieuwe aanbiedingen van Ajax of dat ze die afwezen (ook niet gek als hij bij Leipzig 3 miljoen netto, dus 6 bruto, kan verdienen. Dat is veel meer dan de best betaalde spelers van Ajax nu).

13 oktober 2021 om 12:09

Ach, er lopen altijd wel potentiële toppers rond en het scoutingsapparaat van Ajax lijkt de laatste jaren fantastisch te werken. Wie weet hebben ze weer een talent uit Latijns-Amerika of Scandinavië op het oog, die wij niet kennen. Ik blijf erbij dat ze Isak hadden moeten halen na het half jaar bij Willem ll. Ik ben ook benieuwd na de ontwikkeling van die Griekse spits van Utrecht (niet dat je die nu al moet halen). Haller heeft kwaliteiten, maar is het net-niet vind ik.

13 oktober 2021 om 13:28

@tegengif in de categorie potentiële toppers/talenten kun je natuurlijk altijd spelers vinden. Ajax doet het daar de afgelopen jaren inderdaad prima (al zitten er ook best een aantal miskopen tussen). In de categorie die er direct staat is de spoeling natuurlijk veel dunner.
Dan moet je hopen op spelers als Tadic, Berghuis, Blind e.d. die om verschillende redenen graag voor Ajax willen spelen. Die zijn er natuurlijk wel, maar zelfs als ze betaalbaar zijn is die groep natuurlijk veel kleiner.
Ik had Isak overigens ook graag zien komen, geen idee of ze daar mee bezig zijn geweest maar dat ze niet zoals sociedad 15 miljoen neer telden voor een ik meen destijds 19 jarige speler die er alleen een half jaar bij Willem II op had zitten is best te begrijpen.

13 oktober 2021 om 15:17

En bij westham had hij maar 14 goals in 48 duels. Dus je vergelijking met psv slaat nergens op. iedereen die ajax kijkt weet dat er geen club is waar je meer kansen in de spits krijgt dan ajax. Zelfs tegen een liverpool etc creeeren we meer kansen dan een chelsea doet. Dat is de kracht van ajax, ik weet zeker dat als er een spits ongeacht welk niveau bij ajax in de spits staat bijna altijd 1 op 1 gaat momenteel. het is dat labyad traore huntelaar en tadic etc steeds maar even speelde maar het was niet voor niets dat zelds traore topscorer was eerste helft van het seizoen. Dus al die teletekst journalestiek slaat nergens op. Buiten dat slaat het nergens op om alleen maar goals te kijken, iedereen ziet dat bathuayi een goed aanspeelpunt is bijvoorbeeld en haller vaak niet eens aanwezig is. Het is niet voor niets dat Neres alleen goed speelt zodra tadic spits staat omdat hij al zn acties via de combinatie doet. Alle Haller fans mogen mij eens vertellen wat zijn goede kwaliteiten zijn, kom niet met aanspeelpunt en sterk omdat hij groot is want hij verliest bijna al zijn duels en legt ook alles met een stuiter uitmaat terug, Als hij al aanspeelbaar is. Ook mist hij veelste veel kansen om een killer genoemt te mogen worden. Geef gewoon eens toe dat het een miskoop is geweest want binnenkort liggen we er weer uit omdat we met een man minder spelen. hij heeft in alle wedstrijden die hij heeft gespeeld welgeteld 2 goede wedstrijd gespeeld. Een aleksander Isak heeft ook maar 10 miljoen gekost voor sociedad, maar volgens mensen hier zou hij 60 miljoen moeten zijn geweest want ja goedkoper van 25 miljoen krijg je natuurlijk alleen van beukering voor!

13 oktober 2021 om 19:03

@rayvg Volgens mij is er geen Ajax en/of Haller fan die vind dat hij een wereldspits is. Maar er zit nog een hoop tussen een miskoop en een wereld spits. Hij loopt met goals en assists gewoon 1 op 1 bij Ajax. Dat is 50 procent meer dan Dolberg bijvoorbeeld (die toch ook niet in ondaardige Ajax elftallen speelde, inclusief het elftal wat de halve finale van de CL haalde wat misschien nog wel beter was dan het huidige Ajax) en je moet terug gaan tot Suarez voordat je een aanvaller met vergelijkbare stats tegen komt (die had naar verhouding iets minder goals maar meer assists en nam in tegenstelling tot Haller ook de penalties).
Isak ging niet weg voor 10 maar uiteindelijk voor 15 miljoen, op dat moment had Ajax Dolberg en Huntelaar nog en had Isak zelf net een half jaar in de basis gestaan bij Willem II, dat ze geen 15 miljoen uitgaven voor een speler van willem 2 die je op dat moment niet nodig hebt is best te begrijpen lijkt me.

14 oktober 2021 om 22:34

Ah vandaar dat Ajax ieder jaar de topscorer levert in de eredivisie.

13 oktober 2021 om 08:28

No offense maar welke veel betere spits dan Haller wil naar Ajax komen voor ongeveer 20 a 25 miljoen?
Ik zou hem misschien ook verkopen en Brobbey terug halen, maar die is echt niet beter, wel goedkoper en potentie. Verder zie ik weinig spitsen die in het Ajax spel passen, goed geprijsd zijn, het beter gaan doen dan Haller. Ook al ben ik nooit fan geweest van de aankoop, hij scoort en dat moet, de rest boeit me niet.

13 oktober 2021 om 11:10

Brobbey? Wat heeft die gepresteerd dan?

13 oktober 2021 om 11:12

Moeilijk te bepalen of iemand beter is. Haller doet het gewoon goed met mensen om hem heen, al zie ik in potentie een ander type spits staan bij Ajax (meer meevoetballend, zoals Tadic het invulde in CL). Als ze echt de hoofdprijs kunnen krijgen voor Haller doen ze het denk ik. Zomaar wat vervangende namen: De Ketelaere, Suarez, Maupay, Yussuf Poulsen, Alexander Sörloth.

13 oktober 2021 om 08:57

Brobbey terug halen. Maar dit is gewoon koude oorlog voeren richting volgende week. Amateur psychologie.

13 oktober 2021 om 09:16

Ach, het standaard spelletje. Vlak voor een onderling duel "terloops" vermelden dat een speler van je tegenstander bij je in de belangstelling staat. Dat spelletje is zou oud als de weg naar Rome.

13 oktober 2021 om 11:01

Ben het eigenlijk wel eens met je. Die Ricardo Pepi vind ik wel echt imponeren. Ajax schijnt 1 van de clubs te zijn die interesse hebben (heeft hij recent zelf nog bevestigd). Als je Haller met winst verkoopt en hem binnen kan halen doe je goede zaken imo. Pepi is aan de bal beter en ook explosiever. Schijnt overigens dat Wolfsburg momenteel wel op pole position zit om hem aan te trekken.

13 oktober 2021 om 11:48

Als hij er nog een hattrick oid in schiet dan kunnen ze in januari al winst maken. Dat is de gekte van de CL en de clubs die om een scorende spits staan te springen. Dan komt hij ineens op heel veel lijstjes voor.

13 oktober 2021 om 13:03

Aan wie zit je dan te denken ? Ik weet dat hij niet altijd overkomt als de super spits die ze bij Ajax zoeken, maar cijfers liegen niet.

Haller is in niets een dortmund spits, daar houden ze van omschakelen, rennen en vliegen

Haller is geen spits voor Dortmund en past helemaal niet in het transferbeleid van BVB, zoveel moge toch wel duidelijk zijn. Haller is een goede spits, maar mist de kwaliteit en potentie om écht interessant te zijn voor BVB. Ze gaan ongetwijfeld weer op zoek naar een spits waar ze op termijn veel geld mee kunnen verdienen.

13 oktober 2021 om 09:17

Zou Adeyemi wel een goeie vinden voor BVB. Jong, scoort en een handenbindertje.

13 oktober 2021 om 12:05

Ze hebben die al in Moukoko. Haller als bliksemafleider voor Moukoko.. Haller maakt dan verder ook geen stap weg meer, daar zou je als Dortmund nog vijf jaar uit kunnen trekken minstens. Heeft zich wel bewezen in Duitsland.

Haller is niet echt een spits voor Dortmund, ik betwijfel Ãâ¼berhaupt of hij geschikt is voor een stap hoger in de Bundesliga dan Frankfurt toentertijd

13 oktober 2021 om 08:54

Dat is te betwijfelen inderdaad, maar zijn cijfers bij Frankfurt waren wel vrij aardig.

13 oktober 2021 om 11:36

Sebastian Haller vond ik bij Eintracht Frankfurt echt heel goed. Na zijn transfer naar WHU heeft hij dit niveau helaas niet kunnen vasthouden.

Ik zou sowieso Haller verkopen als je er winst op kan maken. Is niet een Ajax spits en al helemaal geen Dortmund spits om de snelheid. Daarom zou ik de eventuele interesse ook totaal niet snappen.

13 oktober 2021 om 08:54

Wat is dan wel een Ajax spits? Tadic (die geen spits is)? Dolberg en Milik waren ook niet goed genoeg. De 9 staat er in de eerste instantie om doelpunten te maken (net zoals de keeper er staat om ballen tegen te houden). Hij loopt in de eredivisie 5 uit 8. Champions League 5 uit 2. In totaal 10/10. Weinig spitsen (in een systeem waarbij heel de selectie scoort) die het halen.

13 oktober 2021 om 09:13

Wat is dit voor onzin? Milik werd zeer gewaardeerd in zijn tijd bij Ajax, toen kwam er een niet te weigeren bod binnen (voor die tijd). Dolberg is ook enige tijd zeer geliefd geweest bij Ajax, maar toen kwam hij in een zeer lange vormdip te zitten, waar hij simpelweg bij Ajax niet uit leek te komen. Beiden hebben zeer goede periodes bij Ajax gekend. Voor de rest ben ik het met je eens dat Haller het duidelijk goed genoeg doet als Ajax spits, maar ik kan me niet vinden in je opmerkingen over Dolberg en Milik.

13 oktober 2021 om 10:32

Die gewaardeerde spits die in de kampioenswedstrijd naar de kant werd gehaald? Weet ik niet of je met een gekleurde bril kijkt, maar die man was alles behalve een vaste gewaardeerde kracht.

13 oktober 2021 om 10:32

@Westend pantalic neem dat is prototype. Dus niet Kluivert of ibra maar Pantelic. Vervolgens kijk je waar iemand valt op de Pantelic schaal. Haller kan niet beter mee voetballen dan Pantelic en is ook niet beter in kansen afmaken. Sterker nog het is beide iets minder dus ongeschikt. En zo krijg je heel snel heel duidelijk in beeld wat wel geschikt is. Huntelaar kon bv niet zo goed mee voetballen als Pantelic, maar was sneller en fenomenaal in afmaken. Het hoeft geen van Basten te zijn. Pantelic was voor Ajax een realistisch haalbare spits. Echt geen absolute topspits maar zeer geschikt.

13 oktober 2021 om 10:39

@westend ik denk dat je misschien 1 ajax supporter kunt vinden die het eens was met die wissel. Dat de trainer zoiets raars doet, wil niet zeggen dat hij niet gewaardeerd wordt binnen Ajax.

13 oktober 2021 om 10:47

Je roept 6x Pantelic (heeft nog geen jaar bij Ajax gespeeld?), maar wat bedoel je daar nou precies mee? Het is nou niet dat die een stempel op Ajax heeft gedrukt toch

13 oktober 2021 om 10:48

Ach Nl79. Het mooie van deze site is dat de berichten gewoon nog online staan. Inclusief de reacties. Het gros vond ik over het algemeen nou niet echt heel positief over Milik als spits.

13 oktober 2021 om 11:24

@Westend: waar ik mij schaam voor Ajax is dat je met de statistieken van Haller alsnog ongeschikt kunt worden geacht. In ieder ander team ter wereld zou zo’n speler op handen worden gedragen. Hier is zo’n beetje ieder foutje je laatste.

13 oktober 2021 om 12:50

Eens hoor. Met twee creatieve buitenspelers en een aanvallend scorende 10 heb je als 9 ook niet heel veel bijzonders nodig: anders dan iemand die ze erin prikt. Desnoods via de rebound. En dat doet hij volgens mij prima

Vaak is het de media die met dit soort zaken komt. Komt ook regelmatig voor in de eredivisie waar Ajax dan de zogenaamde overnamepartij zou zijn. Niet teveel waarde aan hechten.

Het zal zeker een dure transfers dan worden voor Borussia Dortmund denk dat haller dan tussen de 30/50 miljoen moet kosten en Adeyemi is voor Barcelona, weer een te groot watertanden speler die ze niet kunnen halen

Dit is natuurlijk een opzichtige poging van Dortmund om in het hoofd van Haller te komen. Ze hopen waarschijnlijk dat hij dan minder presteert aankomende wedstrijd. Want laten we eerlijk zijn; Haller past totaal niet bij het beleid en het spel van Dortmund. Misschien moet Ajax even via de Telegraaf laten lekken dat ze verregaande interesse hebben in Bellingham. De Telegraaf kunnen zulke misinformatie wel verspreiden, daar hebben ze namelijk ervaring mee.

13 oktober 2021 om 09:15

De vertrouwde tactiek die Ajax in het verleden ook met regelmaat heeft toegepast. Vlak voor wedstrijden tegen Az zogenaamd interesse tonen is 1 van de sterkhouders van Az.
Of het echt werkt is een tweede.

Zou Bellingham zelf geïnsereerd zijn in de eredivisie, lijkt me niet. Die zal eerder een stap vooruit zetten...
Haaland vervangen voor Haller? Dortmund doet er goed aan nog even verder te zoeken.

14 oktober 2021 om 22:05

Ik neem aan dat het scouting apparaat van BvB geen golden retriever en rood witte stok meeneemt naar het werk.

Ik vraag mij toch af hoeveel Haller er in moet schieten voordat hij hier wat meer waardering gaat krijgen..

13 oktober 2021 om 08:57

Maakt op zich niet uit, want geen enkele spits is volgens mij een Ajax spits. Huntelaar was volgens mij de laatste die het wel aardig deed in de punt (en wat is nu het verschil tussen Huntelaar en Haller qua spelvorm?). Milik (die het daarna aardig deed in Italie) en Dolberg (die het daarna aardig deed in Frankrijk) konden er ook geen hout van.

13 oktober 2021 om 09:11

“Konden er geen hout van” tussen aanhalingstekens imo. Prima spitsen voor Ajax net zoals Haller dat is. Mag zeker wat meer waardering krijgen. Als je hem komende zomer voor een flink bedrag kan verkopen én je kan bijvoorbeeld Brobbey voor een gunstige prijs terughalen zou je dat kunnen overwegen. Maar niet in de winter. Opzichtige poging van de Duitse media / Dortmund om een bommetje onder de komende wedstrijd te leggen.

13 oktober 2021 om 11:28

Waarom een Brobbey terughalen? Je moet een transfersom betalen en vast en zeker een redelijk hoog salaris. Dat voor een jongen die op dit moment totaal niet presteert en daarbij Ajax zelf heeft verlaten. Laat hem maar beter worden totdat hij een transfersom rechtvaardigt.

14 oktober 2021 om 10:49

Ik denk dat Brobbey zelf ook graag terug zou gaan naar ajax heb zo gevoel dat hij spijt heeft van zijn keuze

13 oktober 2021 om 10:32

Inderdaad, Haller wordt zwaar ondergewaardeerd. Hij is geen Marco van Basten of Patrick Kluivert maar als iedereen aan die meetlat wordt gelegd dan is niemand goed genoeg.
Haller is een prima spits en heeft alle kwaliteiten die nodig zijn. Hij is sterk, technisch en maakt z'n kansen af en goed in de kaats. Sinds dit seizoen is hij een stuk actiever in het druk zetten bij balverlies. Als Ajax hem verkoopt dan zou dat echt een groot verlies zijn.

13 oktober 2021 om 12:12

Ik vond Dolberg echt heel goed. Maar die was niet stabiel. Dat was een Ajax spits. Huntelaar ook wel, al miste die gevoel in de combinaties misschien. Haller vond ik vorig jaar soms echt heeeel matig, met dramatische balbehandelingen. Daardoor liep het combinatiespel dat we gewend waren met Tadic in de spits niet goed. Maar Haller ontwikkelt zich wel geloof ik en voegt kopkracht en duelkracht toe. Al met al met jou eens afcavosje.

'ik ken de plannen van Dortmund niet...' Wat een nodeloze toevoeging! Ten eerste wordt hij toch niet voor niets gevraagd een reactie te geven op een gerucht, een hypothetische situatie. En ten tweede hoef je helemaal geen inhoudelijke, feitelijke kennis te hebben om dat te kunnen doen!

13 oktober 2021 om 09:12

Idd, zoals jij (en wij allemaal) dat hier ook niet hoeft (en hoeven) en dit keer op keer bewijst..

Haaland of Haller. Echt een wereld van verschil. Totaal ander type speler. Haaland creëert z'n eigen kansen Haller is veel afhankelijker van van z'n medespelers.
Ik zou nog even doorzoeken als ik Dortmund was....

Hier geloof ik helemaal niets van. Haller is geen schim van Haaland, dus wat zou je je als Dortmund op de hals halen?

13 oktober 2021 om 09:15

Niemand kan ik de schaduw van Haaland staan, dus dat zou dan voor elke opvolger gelden.

13 oktober 2021 om 10:00

Er is niet alleen een enorm verschil in kwaliteit maar ook zijn beide volledig verschillende spelers. Haller is een afmaker voor in het 16 meter gebied Haaland creëert z'n eigen kansen.

13 oktober 2021 om 12:12

Eens maar dan vind ik Malen al beter passen, met snelheid, actie en schot en fysiek.

Een bericht uit Bild Zeitung... dan neemt het geloofwaardigheid gehalte al met 75% af..

13 oktober 2021 om 11:40

Sport Bild is geen Bildzeitung.
Dat zijn 2 verschillende Bladen.

13 oktober 2021 om 20:26

Ehmmm, nee.. Sport Bild is deel van Bild (zeitung), zie het als de sportbijlage. Het bewuste artikel over ten Hag en zijn reactie staat er vandaag in, althans vanmiddag. Check bild.de, en dan Fussball..

Haller doet het goed, maar zal in mijn ogen niet snel een grote meerwaarde halen als je 22,5 betaald hebt.
Als je daar 30+ voor haalt direct doen

Je mag blij zijn als je het aankoopbedrag voor deze povere spits terug kunt krijgen. En bij een bod boven dat bedrag niet aarzelen: direct verkopen!

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren