Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Arsenal telt maximaal 23 miljoen euro neer voor 23-voudig international

Laatste update:

Arsenal gaat zich versterken met Takehiro Tomiyasu, zo meldt Fabrizio Romano. De 22-jarige centrumverdediger komt over van Bologna en kost the Gunners volgens de transfermarktexpert twintig miljoen euro, al kan die transfersom door bonussen nog met drie miljoen euro oplopen. Tomiyasu heeft reeds een persoonlijk akkoord bereikt met Arsenal en zal dinsdagmiddag medisch gekeurd worden, waarna de transfer officieel wereldkundig gemaakt kan worden.

Bologna telde in de zomer van 2019 zeven miljoen euro neer om Tomiyasu over te nemen van Sint Truiden. De Belgische club had hem op zijn beurt anderhalf jaar eerder voor 800.000 euro weggehaald bij het Japanse Avispa Fukuoka. De 23-voudig Japans international kwam in Italiaanse dienst tot 64 officiële wedstrijden, waarin hij goed was voor 3 doelpunten en 3 assists. Daarin heeft hij klaarblijkelijk indruk gemaakt op Arsenal, dat maximaal 23 miljoen euro betaalt voor zijn nog tot medio 2024 lopende contract.

Na Ben White (voor 58,5 miljoen euro overgenomen van Brighton & Hove Albion), Martin Ödegaard (voor 35 miljoen euro overgenomen van Real Madrid), Aaron Ramsdale (voor 28 miljoen euro overgenomen van Sheffield United), Albert Sambi Lokonga (voor 17,5 miljoen euro overgenomen van Anderlecht) en Nuno Tavares (voor 8 miljoen euro overgenomen van Benfica) is Tomiyasu de zesde zomerse aanwinst van Arsenal.

Romano benadrukt dat Houssem Aouar daar niet bij gaat komen, ondanks berichten dat Arsenal in de markt zou zijn voor de middenvelder van Olympique Lyon. The Gunners zijn momenteel echter niet geïnteresseerd in Aouar en derhalve wordt er dus ook niet gesproken met Olympique Lyon. Hector Bellerín kan Arsenal op de slotdag van de transferwindow nog wel verlaten, daar Real Betis voor hem in de markt is.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Het einde van de transferperiode werd jammer genoeg niet beter. Een RB was nodig maar waarom geen Aarons? Verder had je Aouar op kunnen halen op huurbasis met optie tot koop. Waarom dit nu weer niet gedaan? Ik mag hopen dat Edu snel zal vertrekken samen met Arteta.

31 augustus 2021 om 15:35

Ik denk dat ze voor Aarons echt diep in de buidel zouden moeten tasten. Hij is home-grown, speelt nu in de Premier League en heeft nog een contract voor 3 jaar. Als Arsenal hem op een moment zou moeten halen, dan zou het vorig jaar moeten zijn toen Norwich in de Championship speelde.

31 augustus 2021 om 15:36

Aarons zou op te halen zijn voor rond de 30-35 miljoen dacht ik. Is dus niet zo veel meer dan deze jongen. Vooral als je AMN ook had laten vertrekken.

31 augustus 2021 om 15:35

Ik had Aouar ook graag gezien, maar vind het wel bijzonder dat er geen enkele club voor hem gekomen is. Wellicht toch met een reden niet gehaald, geen idee.

31 augustus 2021 om 15:39

Dit is dus wel weer een gemiste kans. Je had hem namelijk kunnen huren en als die het goed zou doen overnemen. Was een speler die wij absoluut konden gebruiken.

31 augustus 2021 om 15:57

Ik snap vooral dat de vorig jaar blijkbaar bereid waren miljoenen op tafel te leggen voor Aouar en we dit seizoen blijkbaar geen interesse meer hebben…

31 augustus 2021 om 16:09

Omdat er dan een speler weg zou moeten ivm de max aantal geregistreerde non homegrown spelers, waar we nu met deze speler aan de max mee zitten.

31 augustus 2021 om 16:19

Ayrshire, waarom dan niet Aarons halen en Aouar halen? Dan kun je gewoon beide. Verder kun je vast en zeker nog een paar non homegrown spelers kwijtraken.

31 augustus 2021 om 16:22

Is deze speler meer nodig dan Aouar dan bijvoorbeeld? Is het een cv van een dermate niveau dat het beter is dan dat we al hebben? Want anders is het ook nutteloos..

31 augustus 2021 om 16:33

In elk geval beter dan Mari, Holding en Chambers ( als je die als CV meerekent). Hij kan ook als RA spelen dus ook in die zin wel een nuttige aanvulling. Maar of dit nou een absolute topverdediger in spe is… nou waarschijnlijk niet.

31 augustus 2021 om 17:41

Hij is gehaald als multifunctionele RB

31 augustus 2021 om 19:35

Oftewel als Chambers 2.0: back zonder pace of CV zonder fysiek.

31 augustus 2021 om 19:53

Jackie, waarom wil je die jongen geen kans geven? Of heb je hem wekelijks aan het werk gezien en weet je waar je over praat? Tegenwoordig is alles wat niet eigen keuze is meteen niet goed genoeg lijkt het wel…en dat is niet specifiek aan jou gericht maar meer algemeen.

31 augustus 2021 om 20:01

Omdat Aouar niet zo goed is als men hier denkt. Prima speler, maar niet echt meer dan dat en past beter in Spanje of Duitsland. Als je de Ligue 1 volgt dan kun je beter een oordeel vellen, net als met Pepe en Lacazette.

31 augustus 2021 om 21:37

Klopt wel Jackie. En wel om de reden dat Arteta wil kunnen schakelen tussen 4-3-3 en 3-5-2 / 3-4-3. Daarom is White ook gehaald, omdat hij door kan schuiven naar voren. Met Tomiyasu heb je een speler te pakken die binnen een wedstrijd kan omschakelen naar CV of RB. Chambers kan dat inderdaad ook, tenminste, op papier…

31 augustus 2021 om 15:37

Maar is Aarons echt zo goed? Ik ken hem alleen uit mijn Football Manager avonturen en daarin wordt hij absurd goed. Het zegt denk ik ook wel iets dat die jongen nog steeds bij Norwich speelt.

31 augustus 2021 om 15:41

Ik denk zelf van wel. Die jongen presteert al jaren goed bij Norwich en kent de competitie. Dat er weinig clubs voor zijn gekomen hoeft niet wat te zeggen natuurlijk.

31 augustus 2021 om 15:53

Met alle respect, maar afgelopen jaren zijn er een hoop voetballers genoemd die Arsenal ‘moest’ halen, maar vaak blijken die geen onverdeeld succes. Denk aan een Leno of een Lacazette. Partey geef ik nog het voordeel van de twijfel. Ik bedoel maar te zeggen: Edu levert misschien slecht werk maar een beetje roepen terwijl je vanaf je bank net kampioen bent geworden in fifa17 heeft ook weinig nut.

31 augustus 2021 om 15:56

Dus omdat wij er eigenlijk geen verstand van hebben en makkelijk praten mogen wij geen commentaar hebben? Tuurlijk is commentaar geven makkelijk maar ja. Het is duidelijk dat sommige spelers prima haalbaar zijn en ook grote kans hebben om ons verder te helpen.

31 augustus 2021 om 16:00

Sorry hoor maar ik ken niet een Arsenal fan die zei : Laten wij Leno halen.
Wat betreft Lacazette, dat klopt wel alleen hij kwam een seizoen te laat. Als hij was gekomen het jaar dat Arsenal 2e werd, was de kans groter dat wij kampioen werden want Giroud had op een gegeven moment iets van 10 wedstrijden niet gescoord. En wat betreft Partey, zijn naam werd niet perse genoemd maar het klopt wel dat Arsenal fans al jaren schreeuwt om een verdedigende middenvelder.

31 augustus 2021 om 16:00

Nee maar spelers als Jonathan David, Ruben Dias, Sander Berge, Youri Tielemans, … waren de afgelopen jaren gewoon haalbaar voor Arsenal. En nee, van mijn kant is dit niet achteraf makkelijk scoren want dit zijn namen die ik de afgelopen jaren genoemd heb als versterkingen voor Arsenal.

31 augustus 2021 om 17:03

Dus 2 seizoenen te laat eigenlijk.

Volgers van de Serie A die meer over hem kunnen vertellen? Heb deze jongen nooit zien spelen maar lees dat ie snel, sterk, drang naar voren heeft en lastig te passeren is.

31 augustus 2021 om 15:35

Ik heb hem best veel zien spelen, drang naar voren valt op zich wel mee maar de rest klopt wel. Is ook tweebenig en kan eigenlijk over de gehele linie spelen achterin. Echt zo’n speler die altijd 100% geeft en minimaal een 6/7 haalt. 👍🏼

31 augustus 2021 om 15:37

Klinkt aardig, bedankt voor je reactie, laten we kijken wat hij voor ons kan betekenen.

31 augustus 2021 om 15:39



Klinkt inderdaad goed. Zou leuk zijn als we een rechtsback hebben die minimaal een 6/7 haalt in plaats van maximaal van 6.

31 augustus 2021 om 15:40

Hij doet in ieder geval altijd zijn best en oogt erg professioneel, dat helpt denk ik al veel in een nieuwe competitie.

31 augustus 2021 om 15:48

Heeft volgens mij nog voor Sint-Truiden in de Belgische eerste klasse gespeeld. Viel hier echt op en was een meerwaarde voor de competitie. Was al snel onhoudbaar voor Sint-Truiden en ging vervolgens voor 8 miljoen naar Bologna. Lijkt zich ook daar goed door ontwikkeld te hebben. Ben benieuwd. edit: staat ook gewoon in het artikel dat hij een verleden heeft bij Sint Truiden😅

31 augustus 2021 om 15:39

Een intelligente CV die weet hoe hij vanuit achteruit moet opbouwen en een goede pass techniek. Achteraf zou dit de perfecte kandidaat zijn voor Ajax als ze ooit een CV nodig hebben. Hij heeft alles, alleen is zijn fysieke kracht wel wat beperkt, maar dat compenseert hij met zijn balans. Hij is fysiek vrij flexibel.

31 augustus 2021 om 15:40

Voor mij een beetje vergelijkbaar met Nagatomo bij Inter. Wel een iets betere variant aangezien zijn techniek beter is. Hele degelijke back met een uithoudingsvermogen waar je u tegen zegt. Typische Japanse speler op het gebied van mentaliteit, gaat er altijd 100% voor. Prima doorgroeimogelijkheden met z'n 22 jaar dus denk dat de prijs wel marktconform is.

31 augustus 2021 om 15:46

Oh en hij kan zowel links als rechts uit de voeten net als Nagatomo dat kon. Ik vergelijk hem daarmee omdat z'n werkethiek en multifunctionaliteit overeen komen.

31 augustus 2021 om 15:50

Maar is meer een back of juist een centrale verdediger? Op CV heeft Arsenal al genoeg opties en op rechtsback hebben ze juist te kort komingen.

31 augustus 2021 om 15:55

Heeft zijn eerste twee seizoenen bij Bologna als rechtsback gespeeld (40 wedstrijden ongeveer) en het laatste seizoen iets van 25 wedstrijden als centrale verdediger. Persoonlijk vind ik hem meer een rechtsback, maar daarvoor mist hij wel wat drive naar voren en snelheid.

Ik als Arsenal supporter kan hier zo kwaad om worden waar zijn ze meebezig?! Ben White, Odegaard , Ramsdale en nu deze onbekende Japanner zoveel geld laten wegdampen. Haal gewoon Koulibaly op voor de achterhoede en Aouar het is toch niet zo moeilijk!

31 augustus 2021 om 15:33

Hoe vaak heb je hem al zien spelen?

31 augustus 2021 om 15:37

Niet heel vaak aangezien ik nog nooit heb gehoord dat het echt een veelbelovende speler is dus dan ga ik geen wedstrijden van Bologna opzetten en je zou zeggen dan mag ik eigelijk geen oordeel erover hebben alleen aangezien de scouting van Arsenal mij de laatste jaren totaal niet heeft overtuigt met al die onbekende namen heb ik toch helaas al een klein vooroordeel dat deze jongen ons niet aan een top 4 plek gaat helpen in de Premier League.

31 augustus 2021 om 15:45

Aan een top 4 plek gaat hij je niet meteen helpen nee, maar het is wel gewoon een degelijke verdediger met potentie die beter is dan wat er nu allemaal rondloopt.

31 augustus 2021 om 17:38

Hoe kan je dan zo kwaad worden om een speler die je nooit hebt gezien?

Genoeg spelers die ik kan noemen die voor het grote publiek onbekend waren, maar na een seizoen of 2 gevestigde namen werden.

Arsenal maakt mij kwaad, maar ik ga niet bij elke transfer lopen doen alsof ik precies weet wat ze binnenhalen. Ik oordeel pas als de speler daadwerkelijk minuten heeft gemaakt.

Zat dingen om kwaad over te worden zoals de business en management.

31 augustus 2021 om 15:43

Ik denk niet dat Koulibaly naar Arsenal wilt, die speelt gewoon op een veel hoger niveau.

31 augustus 2021 om 15:48

Dan leg je die 23 miljoen die je voor deze Japanner hebt betaald neer plus 20 miljoen extra voor Aouar die een Arsenal fan is.

31 augustus 2021 om 15:46

Ik heb hem aantal keer zien spelen, tis echt een bijtertje dat geen duel schuwt, mooie lengte van 1.88blokt vaak de het schot(sommige willen nog eens wegduiken in reflex), vind hem eigenlijk beter dan elke andere CV bij Arsenal, behalve Ben White, maar puur omdat ik hem pas 1x zien spelen, dus kan ik nog geen oordeel over geven. Dat gezegd hebbend is het niet zo moeilijk om een goede verdediger te zijn bij Arsenal aangezien de lat best laag ligt, ik moet het nog maar zien of de Japanner de snelheid van de BPL aankan, maar bij voorbaat zou ik geen zwak punt kunnen aanduidend, behalve dat hij nog wel eens geel wil pakken, maar daar is Arsenal ook bezaait mee, dus past er mooi bij.

31 augustus 2021 om 15:52

Kan deze speler ook op rechtsback? Hoe goed is hij op die positie, want daar komt Arsenal juist te kort.

31 augustus 2021 om 16:13

Zo ver is weet speelde hij alles CV, zij het in een 4 mans of 3 mans verdediging. Lijkt me niet goed als hij bij z’n nieuwe club meteen op een positie moet, die hij niet tot weinig gewend is, de snelheid van de BPL is al een opgave genoeg.

31 augustus 2021 om 16:12

Alsof koulibaly en aouar op arsenal zitten te wachten..

31 augustus 2021 om 16:20

Alsof er iemand op Koulibaly en Aouar zit te wachten blijkbaar…

31 augustus 2021 om 16:21

Aouar wilt gewoon naar Arsenal ja. Dus klopt niet wat je zegt. Wou vorig seizoen al en dit seizoen weer.

31 augustus 2021 om 17:36

Komt ie weer met Koulibaly, die gast is helemaal niet zo goed als werd beweerd, iig niet voor 70 miljoen.

Aouar, waarom moet hij dan zo nodig komen als je Odegaard hebt gehaald?

31 augustus 2021 om 17:46

Goeie rechtsback wel, die Koulibaly!

Goeie verdediger voor Arsenal maar ben bang dat het niet genoeg is, er moet daar toch echt grondig iets vervangen en doorgeselecteerd worden voordat die weer mee gaan doen.

Zonde van zo’n schitterende club van weleer, ik hoop echt dat ze daar Arteta en Edu en consorten zullen door selecteren om een andere wind te laten waaien.

Degelijke speler hoor en multi inzetbaar kan als rechtsback, centraal en zelfs op links had gehoopt dat hij nog zou komen naar Tottenham en hij wilde zo graag maar blijkbaar gaan wij voor een andere speler. Goede aankoop van Arsenal en niet te veel geld.

Dit zijn niet de aankopen om aan te haken bij de top 5/6 of arsenal moet als een echt team gaan spelen, anders schat ik de erg laag in dit seizoen

31 augustus 2021 om 15:51

Beetje makkelijk, zelfs al kwam Ramos naar Arsenal, lukt de top niet want de rest vd defensie is niet van Niveau, en 1 verdediger kan het natuurlijk niet alleen

31 augustus 2021 om 16:25

Beetje gechargeerd maurootje. Tierney is gewoon een erg goede back en Gabriel is een solide verdediger. White kan ik nog niet over oordelen en de rest is slecht ja. Maar dat maakt deze Japanner bijvoorbeeld niet direct beter dan alles dat we hebben.

Iemand die deze speler kent? 1.88 meter, 5* zwak been, 22 jaar oud, 68 snelheid, aldus Fifa. Is hij in het echt zo traag?

Hoe slecht deze jongen ook is, het moet bijna wel een vooruitgang zijn t.o.v. Bellerin en Cedric. Ik kan echter weinig positieve gedachten meer uit mijn supporterschap van Arsenal halen. Eigenlijk springen de tranen in m'n ogen als ik zie dat we 23 miljoen betalen voor een rechtsback waar ik nog nooit van gehoord heb.

31 augustus 2021 om 15:36

Het is een centrale verdediger.

31 augustus 2021 om 15:58

Hij heeft meer als RB dan als CV gespeeld.

31 augustus 2021 om 16:39

Bij Bologna. Daarvoor bij STVV was hij ook gewoon centrale verdediger. Als back mist hij ook wel wat aanvallende kwaliteiten naar mijn idee.

31 augustus 2021 om 15:37

Hij is niet heel traag maar ook niet erg snel, gewoon wel degelijk. Goede pass met beiden benen klopt wel en fysiek beter dan de standaard backs door zijn lengte. Hij speet ook centraal en zelfs linksback kan hij spelen.

31 augustus 2021 om 15:48

Is eigenlijk ook gewoon een centrale verdediger

Een 'mix tussen een RB en een RCV'. Waarschijnlijk allebei net niet, net als een Chambers 🙄

31 augustus 2021 om 16:01

Mja maar dan wel een klasse beter.

31 augustus 2021 om 16:15

Een klasse minder is dan ook niet mogelijk

31 augustus 2021 om 16:34

Touché😉

Kijk, ik snap best dat Arsenal niet meer de toppers van andere ploegen kan halen. Maar als je nu eventjes gaat kijken wat er speelt en wat ze er dan nog bij halen, dan vraag ik me toch af of je niet beter gewoon een technische directeur kan kiezen door middel van lootjes trekken.

Holding, Mari, Chambers, AMN, Cedric, Elneny en nog meer armoede die er al meerdere jaren rondloopt en dan "versterk" je je met White, Odegaard, Ramsdale, Tavares, die Belgische guy (ben z'n naam even kwijt) en nu deze Tomiyasu. Er zitten ongetwijfeld een paar potentiële (sub)toppers tussen, maar hoe moeilijk is het nou om een beetje bewezen stootkracht in te slaan? Bissouma was goed mogelijk, Aouar die toch iets meer vlieguren heeft gemaakt op niveau en als Spurs spelers als Romero kunnen halen, waarom Arsenal dan niet?

Het begint een beetje zielig te worden, Arsenal is 1 van de mooiste PL clubs, maar na de eerste 3 wedstrijden zou ik niet verbaasd zijn als ze ergens rond plek 14 eindigen.

31 augustus 2021 om 16:05

Mja, ik volg je ergens wel. Spelers als White, Lokonga, deze Japanner, Odegard,… zijn stuk voor stuk spelers met potentieel. Maar het is dan weer afwachten of het er allemaal uitkomt… Ik heb toch ook mijn twijfels of Arsenal er goed aan gedaan heeft hier 170 miljoen voor uit te geven hoor. We hebben het meest uitgegeven van allemaal maar of we daadwerkelijk sterker zijn… ik weet het eerlijk gezegd niet.

31 augustus 2021 om 16:14

Ja, ik hoop ontzettend dat het allemaal gaat klikken maar als ik Arteta langs de lijn zie staan samen met het gebrek aan kwaliteit op het veld heb ik er een heel hard hoofd in. Tegen City ook, de beleving bij alle spelers is gewoon 0. Smith Rowe en Saka zijn grappige talentjes, maar daar moet je niet afhankelijk van zijn. Er staat geen 1 killer op het middenveld of in de verdediging. De keeper straalt niks uit behalve dat die ontiegelijk nodig naar de wc moet met z'n nerveuze hoofd. Auba en Lacazette zien er uitgeblust uit, Pepe haalde waarschijnlijk een niveau toen Arsenal scouts op de tribune zaten wat die nooit meer gaat halen, het is gewoon heel pover en zielig allemaal en zonder een coach met een duidelijke en realistische visie (een Tuchel, Klopp of Conte) gaat het gewoon niet werken. Arteta moet het misschien eens gaan proberen bij Arsenal onder de 12 ofzo, maar dit kan niet in de Premier League

31 augustus 2021 om 16:35

Onder Arteta vrees ik er ook wel voor. Maar ik weiger ook te geloven dat we zo slecht zijn als we nu voor de dag komen…

31 augustus 2021 om 18:21

Hebben die spelers wel zoveel potentie als dat je zegt? Ik denk dat die Odegaard na jaren La Liga al op zijn top zit namelijk en dat is ook geen speler die echt de absolute top gaat halen als je het mij vraagt.

Lijkt een goede aanwinst. Zie ook twitter.com/sachk0/status/1432633120277204996

Ziet er een speler uit, die er altijd 100% voor gaat (laat me beetje aan Monreal denken) denk wel dat het een speler is waar je op kan bouwen. Enkel vrees ik echt wel voor de ervaring vanachter.
Tierney 24 jaar ,gabriel 23 jaar Ben White 23 en nu Tomiyasu 22. de iets oudere spelers zijn Holding, Chambers en Mari. spelers waarop je dus niet kan bouwen.

Ik zag toch nog liever een echte leider komen deze zomer. één die de lijne kan uitzetten vanachter.

Daar win je de Championship wel mee! Wat een treurnis, ellende en gebrek aan capabele mensen daar. Ik zou er doodziek van zijn als ik voor Arsenal was. En het erge is dat al die middelmaat de paar mogelijke toppers (auba, partey) gewoon keihard met zich meetrekken in de ellende.

31 augustus 2021 om 16:11

Ken jij de speler dan? Heb jij hem zien spelen?

31 augustus 2021 om 16:38

Ik heb een paar keer Bologna gezien afgelopen seizoen en daar is hij me niet positief, of negatief, opgevallen. Daarnaast hoef je hem niet te hebben zien spelen om te beredeneren dat dit niet een speler is die er meteen staat, terwijl Arsenal een zwalkende ploeg is die behoefte heeft aan leiders (die niet om de wedstrijd geschorst zijn). Dan schiet je hier dus geen moer mee op.

We zijn 170 miljoen kwijt, maar ik vind dat er nogsteeds niet echt een beter elftal op het veld staat. Het zijn gewoon redelijke spelers met potentie, maar is Arteta nou echt de man om deze club op te bouwen met talenten? In het begin ging het even goed onder Arteta, maar daarna is er echt geen speelwijze of visie meer te bespeuren. Ik ben bang voor dit seizoen...

31 augustus 2021 om 16:44

Dat had denk ik veel met de doelman te maken. Toen Martinez keepte was het een goede periode. Hij keepte goed maar belangrijker was dat hij de achterhoede rust en vertrouwen gaf. Angsthaas Leno zaait veel paniek bij de verdediging met zn rare inspeelballen en hoge ballen pakt hij al helemaal niet. Verder zijn veel doelpunten die arsenal tegen krijgt houdbare ballen voor een goede keeper.

Eerlijk gezegd ziet deze speler er niet zo slecht uit en hij moet eigenlijk wel met twee vingers in de neus basisspeler worden. Hoop nog steeds op een toptransfer uit het niets vandaag maar waarschijnlijk gaat dat niet gebeuren.

147 miljoen uitgegeven , en ik ken werkelijk waar niet een van de spelers . Wie doet de transfers daar? Wat een drama . Lach me dood als ze degraderen.

31 augustus 2021 om 16:23

Met deze erbij zelfs 170 miljoen uitgegeven… en dan nog leeft de vraag of we wel sterker geworden zijn. Dat zegt veel.

Hopelijk een goede aankoop. Het is altijd afwachten hoe een speler zich aanpast aan de PL. Deze jongen heeft behoorlijk wat in zijn mars. Gelukkig hebben we die ‘overrated’ back van Atletico niet gehaald

hij en Ben White zal de verdediging van Arsenal een stuk sterker maken, maar ze hadden ook een gokje kunnen wagen door Jerome Boateng gratis binnen te halen, maar hij heeft nu getekend bij Lyon en dan had je nog geld over voor een nieuwe rechtsback. dit is een prima opstelling en een combinatie van jong en oud en met Tierney White Tomiyasu Odegaard Smith-Rowe Saka Pepe Martinelli en een paar verhuurde jonge spelers, heb je kans op een mooie toekomst

Leno
Bellerin
White
Tomiyasu
Tierney
Odegaard
Partey
Smith- Rowe
Peoe
Aubameyang
Saka

Tja, wat moet ik hier van vinden.. Ik ken deze speler niet, dus kwalitatief kan ik geen oordeel over hem vellen. Geen idee dus of hij een toevoeging aan het elftal is. Wel kan ik zeggen dat dit nou niet een transfer is waar ik 'warm' van word...

Als ik de reacties van meerdere Serie A volgers hier boven mij lees, klinkt het als een jongere versie van Chambers.. En dat is nou net niet het type back dat ik wou zien komen.. Of komt hij toch als CV? Maar we zullen zien.

Dat Aouar niet komt snap ik persoonlijk echt niet.. Zeker als je dan deze Japanner verkiest boven hem (als het aan het Max non homegrown spelers ligt).

Uiteindelijk dan straks 170 miljoen uitgegeven, maar zijn we er echt sterker door geworden? Of zijn het allemaal investeringen in talent die uiteindelijk pas over 2-3 jaar mogelijk goed zullen uitpakken?

31 augustus 2021 om 16:59

Eens, we gaan richting de 170 miljoen aan transferuitgaven, het meeste van alle clubs, en ik stel me oprecht de vraag of we nu eigenlijk wel sterker geworden zijn? Al weiger ik te geloven dat er niet veel meer uit deze spelers te halen is, dan wat Arteta er momenteel uithaalt..

We zijn misschien geen top 4 meer maar onze plek zou echt wel in de top 6 moeten zijnl en al zeker nadat je 170 miljoen hebt uitgegeven.

Ik hoop gewoon dat jongens als Lokonga, Whithe, deze Japanner, Tavares, Odegard, ... achteraf weer geen blik 'net niet' spelers blijkt te zijn en dat sommigen hun potentieel bij Arsenal kunnen realiseren.

Want ik geloof wel dat wel dat we bij Arsenal naar dit soort jonge spelers moeten kijken aangezien echte toppers en toptalenten simpelweg niet meer naar ons willen komen maar het is en blijft een risico om in te zetten op dit soort transfers. En de trackrecord van Arsenal is sowieso als niet heel erg goed als het op transfers aankomt...

1 september 2021 om 09:09

Ja precies Thenry_228! Ben het volledig met jou eens.

Jouw 3e alinea is ook wel een beetje het probleem Thenry_228... We moeten echt met heel ons hart hopen dat elk ''talent'' (van sommigen twijfel ik wel of het nou zulke grote talenten zijn) zich bij ons ontwikkeld tot een topper, want anders gaan we er nooit komen. En dat is wel een hele grote gok in mijn optiek. Zeker omdat onze strategie lijkt te zijn om gewoon een blik jonge spelers bij elkaar op het veld te zetten en dan maar te hopen dat ze het zelf redden..

Jouw laatste alinea ben ik het overigens ook mee eens hoor. Maar ik vind wel dat wij op een combinatie moeten inzetten. Een beetje a la Liverpool. En daarmee doel ik vooral op het ook aankopen van leiderschapsfiguren/mentaliteitsspelers. Liverpool werd uitgelachen toen ze bijvoorbeeld Milner kochten. Maar hij is wel erg belangrijk geweest. Henderson werd altijd belachelijk gemaakt, maar is ondertussen al jaren de 1e naam op het wedstrijdformulier. Dat soort type spelers missen wij.

En ik weet dat we het wel proberen met ''ervaren'' spelers, maar er is een verschil tussen ervaring en leiderschapskwaliteiten. En dat lijkt de leiding/arteta bij ons niet te snappen.

Weer zo’n net niet speler Arsenal is echt ver aan het zakken nu…

Random maar leuke aankoop van Arsenal. Vind het wel een goeie speler en hij kan zowel centraal als op de back spelen.

En wie is verantwoordelijk voor deze transfers, juist Arteta maak van de hele club ern puinhoop

Beetje een Chambers 2.0. Ik zie het in Tomiyasu wel zitten hoor, maar ik begrijp niet waarom een zoektocht naar een nieuwe rechtsback eindigt bij een centrale verdediger. Alweer. Arsenal is echt gewoon dom.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren