Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Ten Hag baalt van Hoogma: 'Jammer dat topfunctionaris zo'n uitspraak doet'

Laatste update:

Erik ten Hag begrijpt de woede bij Marc Overmars wat betreft Brian Brobbey. De directeur voetbalzaken vindt het onbegrijpelijk dat Nico-Jan Hoogma, directeur topvoetbal van de KNVB, in een interview met het YouTube-programma VoetbalTijd aangaf te kunnen snappen als Brian Brobbey richting RB Leizig vertrekt. In de optiek van Ten Hag hoort Hoogma zich niet te bemoeien met clubzaken.

"Afgelopen week heeft Marc Overmars zich al druk gemaakt over de uitspraken van Hoogma over Brobbey", legt ESPN-presentator Toine van Peperstraten voor aan Ten Hag. "Daar zul jij ook wel over van gedachten hebben gewisseld met Overmars. Hoe staat jij er in?" Het antwoord van de coach van Ajax is zeer duidelijk. "Ik zit wat dat betreft op één lijn (met Overmars, red.). Het is een onhandige uitspraak. Wij zijn hier voor het Nederlandse voetbal, het clubvoetbal. Maar ook zeker voor de KNVB en het Nederlands elftal, we zijn belangrijk voor de ontwikkeling. Je ziet gewoon spelers die vroeg naar het buitenland gaan, die mislukken. Dan is het jammer dat een topfunctionaris (Hoogma, red.) zo'n uitspraak doet."

Ajax woest op KNVB na uitspraken over Brobbey: ‘Te gek voor woorden!’

Directeur voetbalzaken Marc Overmars baalt enorm van de uitspraken van Nico-Jan Hoogma.Lees artikel

“Julian Nagelsmann is daar. Je moet natuurlijk spelen, maar ik vind het wel een heel bijzondere trainer. Mijn zoon heeft onder hem gewerkt bij Hoffenheim. Dat had hij niet willen missen”, zei Hoogma recentelijk in VoetbalTijd, een liveshow op YouTube, over de eventuele stap van Brobbey naar RB Leipzig. Zoon Justin Hoogma, momenteel verhuurd aan FC Utrecht, speelde bij TSG 1899 Hoffenheim onder Nagelsmann. De uitspraak zorgde voor woede en verbazing bij Overmars. “Hij zou Brian moeten adviseren bij Ajax te tekenen en moeten zorgen dat zulke spelers aan boord van clubs in de Eredivisie blijven”, zo reageerde Overmars in De Telegraaf op die woorden van Hoogma. Ondanks dat Ajax recent communiceerde dat Brobbey niet zou bijtekenen, heeft men de hoop nog niet opgegeven dat hij langer in Amsterdam blijft. “Daarna is duidelijk geworden dat we nog alles in het werk stellen om Brian te laten bijtekenen. Erik ten Hag heeft dat ook meermaals aangegeven.”

Overmars wilde overigens niet bevestigen dat hij vorige week naar Monaco vloog voor onderhandelingen met Mino Raiola, de zaakwaarnemer van Brobbey. “We hebben een aanbieding gedaan waarvan je van je stoel valt. Nee, de hoogte van het salaris geef ik niet. Maar uit het voorstel spreekt heel, heel veel vertrouwen”, zei de directeur voetbalzaken van Ajax. Hij beloofde dat Brobbey ondanks de komst van Sébastien Haller veel speelminuten gaat krijgen en stelt dat Ajax met hem hetzelfde idee heeft als met Ryan Gravenberch. De afgelopen weken kwam de jonge spits geregeld als invaller binnen de lijnen. Ajax maakte onlangs wereldkundig dat Brobbey zijn aflopende contract niet gaat verlengen. De afgelopen tijd is de deur naar een eventueel langer verblijf van de negentienjarige spits toch op een kiertje komen te staan.

Zie jij Brian Brobbey volgend seizoen bij Ajax spelen?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Waar een grote club af en toe klein in kan zijn zeg. Ik weet dat er naar gevraagd wordt, maar Ten Hag kan ook zeggen dat het waarschijnlijk weinig uitmaakt. Zelf halen ze overal jeugd weg, als het andersom moeten ze dan niet om bijzaken gaan piepen.

7 maart 2021 om 12:51

Inderdaad, het enige wat hij heeft gedaan is de vergelijking trekken met zijn zoon en half Nederland staat alweer op de achterste poten. Als ajax de speler geen perspectief kan geven dan moet je gaan. Zo moeilijk is het toch niet. Vind dit ook calimero gedrag van Ajax.

7 maart 2021 om 13:01

Ze zijn al anderhalf jaar bezig. Had hij anderhalf jaar geleden al perspectief moeten krijgen? Dat jochie is nog zo jong. Moet Ajax hem dan al de toezeggen doen 1e spits te zijn? Kom op zeg. Hij heeft zelf anderhalf jaar Ajax in onzekerheid gelaten. Moeten ze dan blijven wachten tot hij op het laatste moment nog zegt nee laat maar doei. Dan hebben ze helemaal geen fatsoenlijke spits. Ajax was het wachten zat. Overmars heeft ook duidelijk aangegeven dat ze niet eeuwig konden blijven wachten.

7 maart 2021 om 13:05

Die hele gedachte dat Ajax 'alleen maar Haller heeft gekocht ómdat Brobbey zijn contract niet verlengde' lijkt mij al op zichzelf evident ver gezocht en nauwelijks geloofwaardig. Alsof Ajax, nadat ze al een paar jaar dik aan het kopen zijn geslagen, opeens zomaar gaat inzetten op een 18 jarige. Geloof je dat zelf echt?

7 maart 2021 om 13:14

@constant nee, maar zal wel meegewogen hebben waarom ze Haller gehaald hebben. Traore heeft toch ook zijn kansen gehad begin dit seizoen? "alsof Ajax, nadat ze al een paar jaar dik aan het kopen zijn geslagen, opeens zomaar gaat inzetten op een 18 jarige." Ha, ken je Gravenberch en Timber toevallig? Beide talenten die kansen kregen boven aankopen en bewezen hebben dat als je goed genoeg bent je kansen boven aankopen krijgt.

7 maart 2021 om 13:17

Los van het feit of ik het Ten Hag eens ben Constant is je argument natuurlijk kul. Als spelbepaler zetten ze toch ook op een 18 jarige in, de helft van de defensie ook met Timber en Rensch.

7 maart 2021 om 13:19

@soccerfan,Maar dan is dit prima toch...elkaar de hand schudden en afscheid nemen van elkaar. Ajax is door gegaan en brobbey gaat ook door. Zie het probleem niet. Jammer dat ajax een transfer misloopt maar andersom kan dit ook gebeuren... Daarom vind ik dit een beetje calimero gedrag van Ajax

7 maart 2021 om 13:27

Ik snap sowieso niet de hele verontwaardiging. Alsof je in het buitenland altijd mislukt en in Nederland het wel altijd redt? Haller kan nog 10 jaar lang mee als spits van Ajax, dan is er toch weinig perspectief op het moment voor Brobbey. Leipzig zit niet echt breed qua aanvallers. Overigens Leipzig is ook een club waar verstandig wordt ingekocht en talenten de kans krijgen. Er zijn zat voorbeelden van spelers die het in het buitenland gemaakt hebben en in Nederland waarschijnlijk niet gered hadden. Een Pascal Struijk is daar een goed voorbeeld van. Te licht bevonden door een aantal Nederlandse clubs en speelt nu wekelijks Premier League. Het lijkt net of sommige mensen denken dat je alleen via de Nederlandse competitie naar de top kunt.

7 maart 2021 om 13:42

Precies. Je kunt Klaassen en Van de Beek als voorbeelden nemen: die hebben het traject doorlopen wat ajax graag ziet: vanuit de jeugd doorbreken in het eerste om vervolgens een transfer naar Engeland te maken en door de mand te zakken. Klaassen moest een stap terug doen naar Werder die vorig jaar op 1 punt niet rechtsreeks gedegradeerd zijn en Van de Beek zit niet eens meer bij de wedstrijdselecte van United. Dus ben het met je eens: waarom is een stap op jonge leeftijd naar het buitenland zo erg? Alsof elke voetballer bij de absolute top komt te spelen. En bij ajax doorbreken is ook geen garantie voor succes. Als je uiteindelijk bij een middenmotor/subtopper in een topcompetitie een vaste waarde bent heb je gewoon een hele mooie carriere. Dan ben je nog steeds beter dan 80 van alle andere profspelers en speel je ook wel een aantal miljoenen bij elkaar.

7 maart 2021 om 13:44

@ constante nee, jonge spelers een kans geven daar doet Ajax niet meer aan. Gravenberch, Timber en rensch verpieteren op de bank. Als je spelers van een hoog niveau opleid, dan heb je als Nederlandse clubs het probleem dat je in een kleine competitie speelt en ze weggekocht worden. Dan is het niet mogelijk om11 jeugdspelers in de basis te hebben. Alleen spelers van het niveau Rosario blijven jaren hangen. Je moet je alleen afvragen of dat het niveau is wat je als club nastreeft.

7 maart 2021 om 13:01

Het is inderdaad gejank om niets. Ajax onwaardig vind ik het. Het enige dat Hoogma gezegd heeft is dat zijn zoon goede ervaringen met die club/trainer heeft. Marc moet niet zo gefrustreerd doen omdat hij het zelf niet geregeld krijgt.

7 maart 2021 om 13:10

Dat jeugd weggaat en je die zelf weggaat gaat het dus niet om. Iemand van de Knvb moet hier gewoon buiten blijven.

7 maart 2021 om 13:31

Iemand van de KNVB heeft net zo goed vrijheid van meningsuiting. En Hoogma kan voor die mening ook nog uit eigen ervaring putten. Ajax moet hand in eigen boezem steken, schijnbaar bieden ze Brobbey niet voldoende perspectief. Dan moet je daarna niet gaan huilen om dit soort uitspraken.

7 maart 2021 om 14:05

Onzin. Iemand die zo’n functie heeft bij de KNVB hoort het beste met de Nederlandse competitie voor te hebben. Dan doe je niet zo’n uitspraken.

Wordt wel erg overdreven gedaan zeg. Enige wat Hoogma zegt is dat hij het zou snappen als Brobbey naar Leipzig zou gaan, omdat zijn zoon de trainer kent en hem dus een goede trainer vindt. Nergens zegt Hoogma dat het voor jonge talenten goed is om vroeg te vertrekken. Sterker nog, hij begint zelfs met zeggen dat het natuurlijk belangrijk is voor jonge spelers om te spelen. Hij heeft het alleen over dit specifieke geval. Beetje gehuil om niks.

7 maart 2021 om 12:45

‘Dat had hij niet willen missen, zegt Hoogma over zijn zoon’. Dat is toch een aanrader om er heen te gaan lijkt me. We moeten het niet groter maken dan dat het is, maar het is gewoon niet handig. Niks met gehuil te maken.

7 maart 2021 om 12:47

Ik ben niet in de veronderstelling dat Brobbey/Raiola zijn keuze laat beïnvloeden door zo'n uitspraak van Hoogma. Laat staan dat Brobbey Nagelsmann nog niet kende.

7 maart 2021 om 12:50

@Skede, Daar gaat het helemaal niet om. Maar waarom moet hij zo’n uitspraak doen dat het onder Nagelsmann allemaal heel goed is? Alsof hij onder Ten Hag niet genoeg kan leren?

7 maart 2021 om 12:51

Dat zegt hij toch niet? Hij begint alleen over Nagelsmann omdat zijn zoon hem kent dus daar vertelt hij wat over. Niks meer niks minder. Hij raadt het hem niet aan, hij adviseert het niet, hij zegt alleen dat hij Nagelsmann een bijzondere trainer vindt maar dat je als jonge speler natuurlijk wel altijd moet spelen.

7 maart 2021 om 12:52

@MessiBazoer, omdat dat zijn mening is?

7 maart 2021 om 12:55

Messibazoer
"alsof hij onder Ten Hag niet genoeg kan leren?"
Onder Ten Hag kan hij vooral heel veel op de bank zitten.
Het gaat er niet zozeer om dat hij bij Ten Hag in potentie veel of weinig kan leren, spelers van die leeftijd moeten heel veel spelen. En dát zit er gewoon niet in bij Ajax momenteel. Want ik snap best dat het voor Ajaxfans voldoende is dat hij het met wat invalbeurten en keer spelen in de beker doet. maar die jongen zelf zit er overduidelijk totaal anders in. En krijgt hij geen speeltijd bij Ajax, waarom zou hij dat dan niet elders zoeken? Daar kan trainen met Ten Hag natuurlijk nooit tegenop.

7 maart 2021 om 12:56

Ik ben verrast dat jij hier ook zo moeilijk over doet MessiBazoer. Normaal ben je nog wel redelijk. Je trekt daarnaast conclusies die er niet zijn of niet toe doen. Ik begrijp werkelijk waar niet dat Ajacieden hier zo flauw over doen

7 maart 2021 om 13:02

Ik ben niet moeilijk aan het doen. Ik vind het alleen raar dat hij het in deze situatie toch een soort van aanraad. Ik kijk gezien de reacties door een gekleurde bril, maar ik vind het niet handig in zijn functie en gezien de situatie. Maar nogmaals, het zal door een gekleurde bril zijn.

7 maart 2021 om 13:04

@Constant, Wat een onzin. Alsof hij bij Leipzig meer gaat spelen dan bij Ajax.

7 maart 2021 om 13:08

Messibazoer
Onzin? Waar héb je het over? Het gaat er helemaal niet om dat hij bij Leipzig meer gaat spelen. Hij gaat weg bij Ajax omdat hij daar geen perspectief op speeltijd heeft. Dáár gaat het om. Jij draait exact de zaken om, zoals veel Ajaxfans doen. Je kunt niet én heel erg veel spelers voor heel veel geld kopen en tegelijkertijd stug volhouden dat de jeugd 'altijd kansen krijgt'. Ajaxfans staren zich blind op de resultaten, maar raken de realiteit totaal kwijt.

7 maart 2021 om 13:16

@MessiBazoer, ach, misschien had ik er andersom ook wel anders naar gekeken hoor. Maar vooral als je het interview luistert in plaats van alleen een artikel dan hoor ik hem echt weinig raars zeggen. Laat staan iets om als directeur/trainer boos om te worden.

7 maart 2021 om 13:20

Lol Constant, net als ik denk dat je argument niet ridiculer kan. Als je Ajax hebt gevolgd dan zie je dat hij elke wedstrijd dat hij fit is gewoon speeltijd krijgt, zelfs al gaat hij waarschijnlijk weg. Daarnaast scheer je ook weer doodleuk alle Ajaxfans over 1 kam. Waar ik je normaal wel neutraal vind kijk je nu echt door een subjectieve bril heen.

7 maart 2021 om 17:36

@constant ik kan je niet meer volgen. Jij weet precies waarom hij weggaat bij Ajax? Niet omdat hij bij Leipzig meer gaat spelen maar om meer persepctief lol. Perspectief heb je niet aan je moet spelen. Perspectief is een indicator of je kans maakt en dat is nu juist het hele probleem met je betoog.

Brobbey zijn perspectief bij Ajax is toch juist heel groot?? Krijgt een zwaar contract met toezegging van 12 wedstrijden in het 1e elftal. Heeft maar 1 concurrent en dat is Haller. Voordat Haller kwam, moets hij strijden met Traore en Huntelaar. Tel daarbij op dat Ajax zijn eigen jeugd altijd de kans geeft en hij nog maar piepjong is zonder dat hij de KKD al ontsteeg.

Wat is nu zijn perspectief bij Leipzig die beter zou zijn dan bij Ajax?

7 maart 2021 om 13:29

Iemand die voor de knvb werkt moet zich niet uitlaten over dit soort onderwerpen. Het voegt niets toe en het is zijn zaak niet. Natuurlijk mag hij een mening hebben, maar dat zou niet zo'n groot podium mogen krijgen.

7 maart 2021 om 13:32

Je begrijpt dat Ajax er zelf voor zorgt dat het een groter podium krijgt?

Ten Hag heeft groot gelijk. Bij Hoogma bekruipt me hierbij toch een beetje een Calimero-houding. Hij heeft nooit bij Ajax, Feyenoord of PSV gespeeld en 0 interlands achter zijn naam. Een gevoel van miskenning proef je hierdoor soms bij hem, omdat hij bij een grote club als HSV wel aanvoerder was en zelfs een jaar de CL haalde met sensationele duels tegen Juventus, o.a. 1-3 winst in Delle Alpi met rood voor Davids en Zidane. Omdat hij in Duitsland meer status heeft voelt hij kennelijk de behoefte soms plaagstootjes uit de delen en Duitse trainers en concepten extra op te hemelen.

7 maart 2021 om 12:46

Wat een onzin verzin jij allemaal om het proberen om te draaien. Er is maar een kinderachtige partij hier en dat is Ajax.

7 maart 2021 om 13:00

Dat vind ik niet. Hoogma geeft heel hoog op over een Duitse trainer, die geen beter trackrecord kan overleggen dan Ten Hag. Dan past die opmerking niet helemaal, ook omdat Ajax een veel grotere club is dan RB Leipzig. Je hoeft jezelf niet onnodig zo klein te maken.

7 maart 2021 om 13:02

Nu heel de wereld heeft heel hoog op van de trainer Nagelsmann dus zo vreemd is dat niet. Qua historie zal Ajax ook wel groter zijn maar Ajax of Leipzig is 1 pot nat en dan speelt Leipzig nog in een betere competitie.

7 maart 2021 om 13:06

Bij Hoffenheim miste hij in zijn laatste seizoen ook gewoon Europees voetbal, ondanks de miljoenen van Hopp. En met Hoffenheim werd hij ook gewoon uitgeschakeld in de groepsfase van de EL.

7 maart 2021 om 13:10

Oh nu je dat zegt is het echt een klotetrainer inderdaad. Want ik zie echt de relevantie van dat alles niet in?

7 maart 2021 om 13:13

Dat zeg ik niet maar dat Leipzig en Nagelsmann beter zouden zijn dan Ajax en Ten Hag is ook allesbehalve een zekerheidje.

7 maart 2021 om 13:17

Leuk verhaal maar dat is totaal niet het punt wat Hoogma wilde maken. Je zoekt er veel te veel achter.

7 maart 2021 om 13:21

Maar dat zegt Hoogma niet. Hij vindt gewoon dat Nagelsmann een zeer geschikte trainer is, en hij zegt niks over Ten Hag.

7 maart 2021 om 12:47

Overmars en Ten Hag zijn de calimero's in deze. Maar met jouw bril is dat lastig te lezen

7 maart 2021 om 13:31

Goede bijdrage zeg... Overmars en Ten Hag mogen juist wel kritiek hebben, Brobbery is immers onderdeel van hun selectie. Hoogma niet en kent zijn plaats niet.

7 maart 2021 om 13:36

Heb je falcao zijn reactie vol met onzinnige aannames gelezen? Een dergelijke reactie verdient geen inhoudelijke reactie. Overigens mag je volgens je eigen reactie nu ook niet op de situatie reageren. Jij bent immers geen onderdeel van de selectie.....ook al zo'n onzin.

7 maart 2021 om 12:51

Ik durf mijn hand er voor in het vuur te steken dat hij gewoon eerlijk antwoord gaf op de vraag en ik vind het erg vreemd dat het zo opgeblazen wordt. Waar gaat het over? Hij heeft ook gewoon gelijk. Dan vind ik het, ongeacht zijn functie, onzin dat hij dat niet zou mogen zeggen

7 maart 2021 om 12:51

Ten Hag en Overmars zijn de Calimero's . Ajax is al 1,5 jaar bezig om zijn contract te verlengen , maar nu zal deze opmerking van een kleine week geleden heel erg bepalend zijn. Lachwekkend en zielig tegelijk.

7 maart 2021 om 13:01

falcoa1984
Leuk verhaal. Dat Hoogma een calimero is. Maar je weet dat Erik ten Hag nooit bij Psv, Ajax of Feyenoord speelde, nooit interlands speelde? Omdat hij toevallig kampioen is geworden met Ajax voelt hij kennelijk meer status en voelt hij kennelijk de behoefte hier een grote jongen te spelen,... etc. etc. ?
Nee sorry, maar het is toch echt Ajax, in de vorm van de financieel dircteur en de hoofdtrainer, dat zich hier van haar kleinste kant laat zien. En dat is toch echt wel een dingetje aan het worden. Status komt met namelijk een verplichting. Dat sluit het geven van plaagstoten en het voeren van zielige polemiekjes uit. Daar sta je, als je echt groot(s) bent, dik boven. Voor Ajax is dat kennelijk iets teveel gevraagd. Het zegt heel erg veel.

7 maart 2021 om 13:11

Uli Hoeness en Karl-Heinz Rummenigge van Bayern of Hans-Joachim Watzke van Dortmund hadden hetzelfde gezegd hoor wanneer Oliver Bierhoff zou zeggen dat hij Duitse spelers van die clubs zou begrijpen dat ze graag onder Guardiola of Klopp in de Premier League willen spelen. Nationalstolz.

7 maart 2021 om 13:24

@Constant
"Nee sorry, maar het is toch echt Ajax, in de vorm van de financieel dircteur en de hoofdtrainer, ..."
Heb ik iets gemist? Welke financieel directeur heeft zich hierover uitgelaten?

7 maart 2021 om 13:50

Falcao
Kar-Heinz Rummenigge is een keurige nette kerel, iemand met gezag en uitstraling. Uli Hoeness daarentegen heeft inderdaad dezelfde proleterige trekjes (datgene wat door sommige Ajaxfans wordt gezien als 'terechte arrogantie' als een Marc Overmars. En die zou inderdaad dat soort nare dingen ook gezegd kunnen hebben. Rummenigge zeker niet. En dat zie jij als aanbeveling, dergelijke teksten, maar dat is het simpelweg niet zo (als je vindt dat de grootste club van het land zich ook groots moet gedragen). Je hoort als grootste club beter te zijn dan dat. Mijn kritiek is dat Ajax zich hiermee gewoon vooral zielig toont. En jij bevestigt dat, met je verwijzing naar Uli Hoeness. C'est tout.

7 maart 2021 om 14:07

Karl-Heinz Rummenigge verpakt het iets beter, maar die kan er heus ook wel wat van hoor ;-)

7 maart 2021 om 13:15

@Falcao. Ik zou het fragment eens bekijken. Ik denk namelijk dat jij het niet gezien hebt. Hoogma zegt nergens dat Brobbey beter af is bij Leipzig. Hij zegt alleen dat zijn zoon goede ervaringen heeft met die club en trainer. Dat gehuil van Overmars (en daarna natuurlijk Ten Hag) is echt topclub onwaardig.

Overmars en Ten Hag maken het groter dan het is, maar het is gewoon niet handig van Hoogma. Waarom zou je in zijn functie individuele spelers gaan beoordelen? (hij had ook wat te verkondigen over de back van Heracles)

Als directeur moet je jezelf gewoon uit dat soort situaties houden en alleen wat melden over oranje, coronamaatregelen, impact op het amateurvoetbal etc. Ipv popie jopie met je Twente-vriendjes een wedstrijd te gaan ‘analyzeren’.

De uitspraak van Hoogma was natuurlijk niet chique te noemen, al wordt het wel allemaal uit context getrokken. Ik vraag me af of de meeste überhaupt wel het interview hebben gezien.

7 maart 2021 om 12:59

Mag ik dan vragen wat je et niet chique aan vindt? Naar mijn mening zegt hij helemaal niets verkeerd en geeft hij gewoon zijn mening. Ajax moet gewoon van eigen kracht uit gaan en een dergelijke uitspraak heeft geen enkel nadelig effect.

7 maart 2021 om 13:05

Eens hoor, ik stel ook dat het niet chique te noemen is. Men kan namelijk wel stellen dat een soortgelijke uitspraak door Hoogma niet 'handig' is, daar hij een vorm van neutraliteit uit dient te stralen.

7 maart 2021 om 12:59

Ik vind 'niet chique' eerlijk gezegd al overdreven. Het zou niet chique zijn als hij de opleiding van Ajax openlijk zou afvallen, maar dat doet hij niet. Hij zegt alleen maar dat Nagelsmann een goede trainer is. Zou het niet hypocriet zijn als hij zegt dat Brobbey in Nederland moet blijven terwijl zijn bloedeigen zoon al jong naar Duitsland ging?

7 maart 2021 om 13:03

Ik vond het vooral niet chique van overmars dat hij zei dat Hoogma het beste advies moet geven of dat hij zijn mond moet houden.

Als Ajax begint over uit spraken dan vergeten ze altijd de onzin die Marc vorig jaar heeft uitgehaald om de competitie vroegtijdig te beëindigen. Gewoon niet zo op in gaan

Wat een zielige reactie weer man. Wat een jankerd die Ten Hag. Zoals ik eerder al een heb gezegd, als Ajax wil dat Brobbey bij Ajax blijft, dan moet Ajax daar zelf voor zorgen. En Hoogma geeft alleen aan dat hij de manier van werken van Nagelsman bewondert.

Wat een zielige reactie weer man. Wat een jankerd die Ten Hag. Zoals ik eerder al een heb gezegd, als Ajax wil dat Brobbey bij Ajax blijft, dan moet Ajax daar zelf voor zorgen. En Hoogma geeft alleen aan dat hij de manier van werken van Nagelsman bewondert.

Een werknemer kan gaan en staan waar hij wil als zijn contract af loopt. Dat heb je gewoon te accepteren. Ze kunnen bij Ajax steeds verontwaardigd om zich heen schreeuwen en roepen over deze speler zijn voorkeur om te vertrekken, maar het is zijn keuze. Allerlei argumenten als het is niet best voor zijn ontwikkeling om te gaan of hij gaat weg voor meer geld enz... zijn allemaal drogredenen want het gaat enkel en alleen over de miljoenen die Ajax mis loopt doordat hij niet over enkele jaren voor de hoofdprijs vertrekt bij Ajax. Hij heeft opleiding en speeltijd en salaris ontvangen bij Ajax en daar heeft hij ook werk voor verricht. Ik krijg een gevoel dat jonge spelers eeuwig dankbaar moeten zijn voor hun kansen bij Ajax en daarmee een verplichting krijgen opgelegd om bij te tekenen zodat er aan hun verdiend kan worden. Ja hij kan mislukken in het buitenland maar dan is het zijn eigen keuze geweest. Ik wens hem alle succes. Misschien moet Ajax is bij zichzelf te raden gaan dat er nu eenmaal spelers zijn die alles uit hun carriã¨re willen halen en niet het geduld kunnen opbrengen om daar opbouwend langzamer erover te doen. Die spelers kan men blijkbaar bij Ajax niet genoeg perspectief bieden zodat ze langer blijven.

Wat een gejank van Ajax...als Ten Hag Mo graag bij Ajax ziet mag zeker wel...niet zo piepen...vrijheid van mening...

Typisch Ajax janken om niks
Zijn laatste weken continu geholpen door de var. Ik noem t al Vax maar dan hoor je ze niet
Kopen ook jeugdspelers van andere clubs ondanks gentlemen agreement. Verbeter de wereld begin bij jezelf

Typisch Ajax janken om niks
Zijn laatste weken continu geholpen door de var. Ik noem t al Vax maar dan hoor je ze niet
Kopen ook jeugdspelers van andere clubs ondanks gentlemen agreement. Verbeter de wereld begin bij jezelf

Typisch Ajax janken om niks
Zijn laatste weken continu geholpen door de var. Ik noem t al Vax maar dan hoor je ze niet
Kopen ook jeugdspelers van andere clubs ondanks gentlemen agreement. Verbeter de wereld begin bij jezelf

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren