Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Aanschaf huis voedt geruchten over vertrek Messi bij Barcelona’

Laatste update:

De geruchten over een vertrek van Lionel Messi bij Barcelona zijn weer opgelaaid. La Gazzetta dello Sport weet namelijk te melden dat vader Jorge bezig is met de aanschaf van een huis in de wijk Porta Nuova in Milaan, waardoor er in de Italiaanse media gespeculeerd wordt over een transfer richting Internazionale. Messi senior is de belangenbehartiger van de Argentijnse spelmaker, wiens contract in Barcelona nog een seizoen doorloopt.

Met name op de sociale media is er opwinding bij de supporters van Inter. Met verschillende hashtags wordt Messi alvast van harte welkom geheten in het Giuseppe Meazza. Bovengenoemde sportkrant benadrukt dat het belastingklimaat in Italië gunstiger is dan in Spanje, wat een van de redenen zou zijn geweest voor Cristiano Ronaldo om Real Madrid in 2018 in te ruilen voor Juventus. In Italiaanse voetbalkringen hoopt men vurig op een nieuwe strijd tussen Messi en Ronaldo, maar dan in de Serie A.

Lionel Messi is het helemaal zat en trekt keiharde conclusies

Lionel Messi laat geen spaan heel van Barcelona, dat op pijnlijke wijze onderuit ging tegen Osasuna.Lees artikel

Het is echter nog maar de vraag of Messi daadwerkelijk kiest voor een transfer naar Inter. De inmiddels 33-jarige aanvaller strijkt bij Barcelona jaarlijks vijftig miljoen euro op. Met het oog op de aanhoudende coronacrisis zijn de Milanezen niet bereid om dergelijke bedragen over te maken. De clubleiding benadrukt in een reactie aan La Gazzetta dello Sport dat er geen contact is met Messi en diens management om over een eventuele deal van gedachte te wisselen.

Het is niet de eerste keer dat Messi in verband wordt gebracht met een vertrek uit het Camp Nou. Afgelopen seizoen waren er namelijk meer dan eens twijfels over zijn aanblijven in Barcelona. De routinier kwam in botsing met onder meer voorzitter Josep Maria Bartomeu en technisch directeur Éric Abidal. Daarnaast lijkt hij allerminst tevreden met de speelwijze die trainer Quique Setién hanteert. "We moeten onszelf eens goed in de spiegel aankijken. We zijn Barcelona en wij horen van iedereen te winnen. We willen niet dat het seizoen op deze manier afloopt, maar deze wedstrijd is representatief voor ons seizoen. We waren ontzettend zwak en zijn geklopt op basis van intensiteit en motivatie", zei Messi onlangs na de onthutsende 1-2 nederlaag tegen Osasuna.

Zie jij Lionel Messi naar Internazionale vertrekken?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

PSV nu ?? Ajax 2018/2019 ??
Reacties

Ergens hoop ik dat die het zou doen en de hele Serie A aan gort schiet. Kunnen al die verhalen van dat hij het alleen bij Barcelona laat zien ook de prullenbak in. Maar als ik realistisch denk zie ik het niet gebeuren. Messi is vergroeid met Barcelona en ik verwacht dat hij daar gewoon zijn loopbaan afsluit, wat ook wel mooi is. Een echte clubman.

24 juli 2020 om 10:55

Ach dat soort mensen overtuig je toch nooit, net alsof Maldini niet de beste verdediger ooit is omdat hij alleen bij AC Milan zat.

24 juli 2020 om 12:24

Haha nee dan zullen ze roepen dat Baresi of Beckenbauer de beste verdediger ooit is. Omdat zij beide wereldkampioen zijn geworden met hun land. Of de grootste grap van allemaal: Sergio Ramos in de top 5 van beste centrale verdedigers ooit.

24 juli 2020 om 12:32

Of ramos top 5 is durf ik niet te stellen maar wel 1 van de groten uit de geschiedenis. Zelfde met Messi, 1 van de groten uit de geschiedenis

24 juli 2020 om 14:01

Dat vindt jij (over Ramos) ik kan me daar helemaal niet in vinden. Ik heb veel betere verdedigers gezien dan Sergio Ramos. Leuk dat hij regelmatig scoort voor een CV, maar puur verdedigend zeker niet 1 van de beste ooit. De man heeft zoveel kaarten nodig gehad altijd, omdat hij tegenstanders niet reglementair kon stoppen. Doe mij maar Nesta, Chiellini, Stam en Puyol. Of wat te denken van Marcel Desailly? Wel vind ik Ramos een echte leider die de boel altijd op scherp houdt en neerzet.Wat Messi betreft wat is 1 van de grote? Top3? Top5? Top10? Ik vind hem de beste speler allertijden samen met Maradona.

24 juli 2020 om 14:04

Je noemt puyol , en dit zullen alleen de lezers beamen die destijds al keken, maar puyol was in zijn begin periode een absolute lachertje als verdediger. Stond er alleen in omdat hij t neefje was vd burgermeester. Pas onder rijkaard heeft hij zich echt ontwikkeld. Ramos is een topverdediger. Je doet hem tekort. Een integraal onderdeel van reals succes afgelopen decennium

24 juli 2020 om 14:08

@garrincha10 maar dat is denk ik ook bochherief zijn punt. iedereen heeft zijn eigen mening over wat hij de beste voetballer vind. de een kijkt daarbij naar welke speler zijn teams aan de meeste prijzen heeft geholpen, de ander kijkt naar de fluwelen techniek van een speler, de ander naar het aantal goals, de ander kijkt naar bij hoeveel verschillende teams hij heeft heeft laten zien, de ander kijkt weer of zo iemand een landentoernooi heeft gewonnen en de ander kijkt weer ergens anders naar. zo een keuze zal altijd persoonsgebonden zijn. het ligt er net aan wat iemand als graadmeter hanteert om een speler wel of niet de beste te vinden

24 juli 2020 om 14:18

Ik keek destijds al en in de jeugd stond Puyol al bekend om een groot talent. Hij begon als rechtsback (in het 1e). en is later alleen maar beter en beter geworden. Ramos was in het begin ook een lachertje die van alle kanten gedold werd. Sowieso heeft hij nog nachtmerries van Ronaldinho en Messi. Het is een goede verdediger, maar echt geen beste verdediger ooit. Puur verdedigend heb ik Ramos nooit goed gevonden, uitleg heb ik al hierboven gegeven.

24 juli 2020 om 14:36

@garrincha, Ramos zal inderdaad niet herinnerd worden puur om zijn verdedigende kwaliteiten maar juist om al zijn extra's daarnaast. Ramos is denk ik een van de meest complete verdedigers ooit.

24 juli 2020 om 15:07

Even rustig jongens het is bijna weekend, wou geen discussie ontketenen over welke verdediger wel of niet wereldtop is.

24 juli 2020 om 15:16

Die alleen het verdedigen zelf niet zo goed kon als de namen die ik noemde (nog altijd de primaire taak van een verdediger imo). Doe mij maar Fernando Hierro dan.

24 juli 2020 om 10:57

Ja, vind ik ook. Die onzin verhalen over het maar in één competitie, het maar bij één club kunnen, blabla. a) Hij is topscorer aller tijden in een competitie die het Europees voetbal in de 21e eeuw geregeerd heeft ( 50% van de Europese titels (cl, EL, Supercup) zijn naar Spaanse clubs gegaan, los van het feit dat het Spaanse nationale team en vele Jo21/19/17 tussen 2006 en 2014 ongenaakbaar waren), b) hij heeft tussen 2005 en 2020 in meerdere Barça-teams gespeeld, alleen bij dezelfde club (er is niemand uit 2005 bij Barcelona die nu onder contract staat, alleen Messi zelf), c) als je niet alleen topscorer aller tijden bent, maar ook de meeste assists gegeven hebt, dan ben je baas. Niemand doet hem dit na.

24 juli 2020 om 11:21

Ja de La liga is ie ontzettend goed, maar Serie A is totaal ander voetbal dus je kan het niet zeker weten. Ik denk wel dat ie het daar goed zou doen maar je weet het gewoon niet. Zeggen dat hij topscoorder in een competitie die het Europese voetbal domineert vind ik geen argument. De mindere teams in Spanje hebben niets te maken met dat succes en zijn erg zwak vind ik. Er zijn maar een paar teams die echt Europees mee zouden kunnen. In de CL en bij Argentinië vind ik Messi vaak afwezig en niet vaak genoeg beslissend en dat gaat niet weg doordat hij zo goed is in een competitie die Europees domineert. Voor de rest is natuurlijk een van de beste allertijden.

24 juli 2020 om 12:19

In Argentinie heeft hij Maradona uit de boeken gespeeld (meeste doelpunten, meeste succesvolle dribbels, ook op Wk's). Helaas voor Messi gaven zijn ploeggenoten niet thuis in de 3(!) opeenvolgende finales die hij speelde (copa, WK, Copa). CR blijft ook in Italie gewoon scoren, zou niet weten waarom dat bij Messi anders zou zijn. Ik zeg alleen niet dat hij topscorer zou worden in Italie, dat is ook niet zijn voornaamste drijfveer (penalties worden geregeld door anderen genomen, ook al is het een makkelijke manier om je statistieken op te poetsen).

24 juli 2020 om 12:38

Sterke argumenten

24 juli 2020 om 12:47

Toenie, makkelijk om t gooien op je medespelers. Feit is dat Messi in de knockoutfase van de wk's nooit beslissend is geweest. Dat ligt niet aan zn medespelers, maar aan de heer Messi. Voorkeuren prima, maar wel op basis van correcte informatie graag

24 juli 2020 om 12:51

@toenie heb je de laatste 2 Wk's gezien? Daarin was Messi net zo slecht als zijn teamgenoten. Leuk dat hij scoort tegen Equador en Paraguay maar Maradona maakte het verschil op het moment dat het er echt om ging en er een WK titel te winnen viel. Geen disrepect naar Messi maar wat Messi is voor Barca dat was Maradona voor Argentinie. Het is niet voor niks dat het Argentijnse volk Maradona zowat aanbid en dat ze veel minder hebben met Messi

24 juli 2020 om 13:39

@toenie Maradona heeft 8 WK doelpunten en 8 assist , Messi heeft 6 WK doelpunten en 8 assist.

24 juli 2020 om 14:26

Joh als Luca Toni, Higuain, Qugliarella (36 jaar) topscorer worden van Serie A dan moet je jezelf doodschamen door te stellen dat Messi het niet zou laten in die competitie.

24 juli 2020 om 15:59

Maradona is niet hetzelfde als wat messi voor barca is. Ten eerste heeft maradona 1 beker gewonnen met argentinie op senioren niveau. Jij hebt altijd disrespect naar messi getoond. Of het argentijns volk maradona nog steeds aanbid is al lang achterhaald. volgens jouw heeft Maradonna alle doelpunten gescoord voor argentinie vooral in de finale van 1986. en je doet alsof het zo makkelijk scoren is tegen equador of paraguay. als je een echte voetbalkenner bent weet je bliksemsgoed dat tdat helemaal niet waar is. beetje meer respect hebben heh Krakeling

24 juli 2020 om 16:14

dan ben jij niet bekend met Argentinie denk ik. Maradona is daar vele malen populairder en is voor hun nog steeds de grootste voetballer allertijden. Messi is daar niet de legende die hij is in de rest van de wereld voor zijn prestaties in clubverband. dat lijkt me ook logisch verder. Maradona heeft ze aan een WK titel geholpen en Messi niet.

24 juli 2020 om 16:26

Japie, volgens mij vergeet je dat Argentinie allebei de WK’s heeft gespeeld dankzij Messi, Zowel Ecuador als Paraguay zijn ontzettend stug om tegen te voetballen.

24 juli 2020 om 16:59

In Argentinië wordt Maradona inderdaad nog altijd als de beste ooit gezien. Niet Messi. Maradona heeft ze wereldkampioen gemaakt.
Messi heeft wel veel langer op topniveau gevoetbald dan Maradona.

24 juli 2020 om 17:33

@realmadridsta hij is de 2e topscorer van de champions league en 4 titels op zijn naam. Hoe kan je dan zeggen dat hij vaak niet thuis geeft? De vorige editie was die ook nog topscorer met een paar fantastische doelpunten. Argentinie is een aparte geval waar niemand zijn gebruikelijke niveau haalt, aguero niet, messi niet, di maria niet. Veel aanvallend talent maar ook geen middenveld en voorin vol met egos.

25 juli 2020 om 07:51

Zeker gezien. Hij was op 1 doelpunt na betrokken bij alle doelpunten in 2014. In 2018 was hij persoonlijk betrokken bij alle doelpunten tegen Frankrijk. Hij had zelfs de assist voor de gelijkmaker, ware het niet dat die 100% kans gemist werd. In 2014 in de finale zet hij Higuain 1 op 1 voor de keeper, Higuain faalt. In de finales van de CA heeft hij ook meerdere 100% kansen gecreëerd. Ik blijf het zeggen, de medespelers van Argentinië zijn niet top.

24 juli 2020 om 10:58

Ik hoop dat ie het doet en het laat zien buiten Barça. Je ziet namelijk dat zonder xavi en iniesta het moeizamer gaat. Bij Argentinië gaat t helemaal niet . Leuk ook voor de serie a, ze kunnen deze boost echt gebruiken

24 juli 2020 om 16:27

Vind Messi totaal niet bij Inter passen, dan liever bij een voetballende ploeg als Atalanta 😁

24 juli 2020 om 11:18

Hij wordt ook een dagje ouder. Alweer 33. De kans wordt elke keer groter dat hij de niksmeer aan gort kan schieten. En dan heb je dus wel mensen dit dat argument tegen Messi kunnen gebruiken.

Och wat zou dit zuur zijn voor de Barcelona supporters. Messi is al jaren de steunpilaar van de club. Mocht hij weg gaan, dan stort het echt in daar. Ik zou het oprecht mooi vinden om hem bij inter te zien. Dan pas wordt de Serie A leuk.

24 juli 2020 om 11:21

Messi bij Inter zou de serie A wel een stuk interessanter maken, al zou het mijzelf pijn doen aan de ogen maar los daarvan, zie ik Inter volgend jaar wel kampioen worden. Ik denk dat Lautaro wel blijft door de vormdip en vergeet ook niet dat Eriksen in zijn topjaren zit en z’n draai nog moet vinden. Messi erbij en je kan je geld wel op een zeker kampioenschap zetten

24 juli 2020 om 11:28

Instorten? Moet het nog maar zien. Misschien zorgt het voor verfrissing en een andere manier van spelen bij Barca.

24 juli 2020 om 13:38

Wellicht heb je gelijk, misschien zou het goed zijn om met een frisse wind door de selectie heen te gaan. Al gaat Barcelona het wel lastig krijgen om een goede vervanger voor Messi aan te trekken. Hij is natuurlijk wel het gezicht van Barca, een jeugdspeler die zich zo op de wereldkaart heeft neergezet. Barcelona heeft er in ieder geval al goed aan gedaan door een Frenkie de Jong te halen waardoor ze op het middenveld al een speler hebben die jaren nog door kan.

24 juli 2020 om 14:12

Mee eens dat Barcelona wel erg afhankelijk is van Messi. Ik betwijfel wel of je in deze gekke tijd (het is bijna augustus en Barcelona is nog meer met afgelopen dan met komend seizoen bezig) dit snel op kunt vangen. Je moet nu eerst nog de selectie erop inrichten en dan ook nog trainen.

24 juli 2020 om 16:20

Er zijn genoeg teams die dit jaarlijks mee maken, al hun sterren verliezen en toch het jaar er op weer opnieuw weten te presteren. Bij een club als Barcelona zou je daar toch ook wel zoiets van kunnen verwachten, maar ik zag het laatst al iemand anders schrijven het begint er op te lijken dat Barcelona als ze nu niet ingrijpen de kant van AC Milan op gaan. En dat zou toch wel jammer zijn. De concurrent Real heeft ook nog genoeg werk te doen met bepaalde spelers, maar die zijn wel al eerder de selectie onder handen gaan nemen op cruciale posities en dat voordeel heeft Real Madrid nu wel.

24 juli 2020 om 12:30

In de geschiedenis hebben Kubala, Cruijff, Maradona, Lineker, Laudrup, Koeman, Romario, Ronaldo, Rivaldo, Deco, Eto'o, Ibra etc. voor Barcelona gespeeld. Als Messi vetrekt dan komen er wel weer nieuwe sterren.

24 juli 2020 om 13:47

Klopt! Vele weten het niet maar Barcelona is historisch gezien altijd een club geweest die achter de mondiale sterspeler zat. Het feit dat daar dan een exceptionele lichting was uit eigen jeugd heeft dat beeld wat verandert. En dat is ook het verhaal dat ze toen heel trots naar buiten brachten. Wel mooi dat de grootste ster uit de jeugd is gekomen.

24 juli 2020 om 16:56

Mondiale spelers én la masia (sinds Cruijff) zolang daar aan vast wordt gehouden zal Barca altijd meedoen om de prijzen. Mensen die denken dat Barca volledig ineenstort als Messi vertrekt hebben 't mis. Er zal er nooit meer één komen zoals Leo maar na 2 a 3 seizoenen staat er gewoon weer een wereld elftal. Met of zonder wereldtoppers, de toegeigende filosofie zal er altijd voor zorgen dat Barca aantrekkelijk blijft om te supporten en daarnaast is Barca niet zomaar een voetbalclub maar vertegenwoordigd het heel Catalonië. Niet te vergelijken met Milan of United.

Als Inter-fan zou het natuurlijk weergaloos zijn om Messi bij de club te zien, maar anderzijds moet er ook objectief naar de situatie gekeken worden. Er zal echt een godsvermogen betaald moeten worden om hem binnen te halen qua salaris en dat voor een 33-jarige. Natuurlijk zou hij de Serie A gewoon domineren, maar inter is net weg uit het “oude vedetten-straatje”. En ten tweede lijkt Messi me totaal niet te passen in het type voetbal dat Conte wilt spelen. Er is momenteel niet echt plek voor een 10 (zie het probleem Eriksen) en flankspelers zijn er ook niet. Natuurlijk kan hij wel in een hangende rol rond Lukaku, maar of Conte daar iemand wilt posteren die gewoon niet mee verdedigt is ook maar de vraag.

24 juli 2020 om 10:56

Elk elftal ter wereld stemt zich af op Messi, als je die nog een paar jaar kan laten vlammen voor je elftal ben je niet goed als je dat niet ten koste wil laten gaan van Lukaku of wie dan ook.

24 juli 2020 om 11:00

Of Conte die flexibiliteit wilt vertonen, is nog maar de vraag. Daarnaast ben ik er geen fan van een heel team af te stellen op 1 speler. Dat is al jaren het probleem bij Argentinië. Messi moet onderdeel zijn van het team, want hoewel hij een genie is kan hij natuurlijk ook niet alles alleen.

24 juli 2020 om 11:02

Kerel elke trainer zal plaats maken in zn team voor Messi. Conte is niet achterlijk.

24 juli 2020 om 11:26

Precies en dit is het probleem van trainers of Messi zelf. Ik weet of hij zelf eist dat hij elke aanval de bal krijgt of de trainer dat vanuit hemzelf eist, maar met Messi hoe Messi nu speelt is het heel moeilijk om er een systeem van te maken. Hij wandelt en gaat staan waar hij maar wilt maar soms denk ik wel eens dat hij daarmee de snelheid uit het spel haalt en het beter zou gaan als hij wat meer op rechts blijft hangen, zodat je wat minder trechtervoetbal krijgt bij de 16 van de tegenstander.

24 juli 2020 om 12:16

Conte is niet flexibel. Speelt met elke ploeg zelfde formatie en tactiek. Overigens zou een 352 voor een wat oudere Messi niet verkeerd zijn. In die formatie heb je op de flanken en het middenveld veel lopers. En moet je voorhoede voor gevaar zorgen.

24 juli 2020 om 20:20

Bij Inter lopen er aardig lange spelers die wel om kunnen gaan met een assist van messi in tegendeel tot bij Barcelona. Ik zie Messi gewoon daar nu al vanaf rechts een bal geven op Lukaku om hem erin te koppen. Messi kan met tempo van Italië ook aardig langer mee als spelmaker ipv afmaker. Ik zie niet hoe Messi daar niet zou passen.

Dan speelt Ronaldo 3 seizoenen in Italië en wordt ie geen 1 keer topscorer.. Zal die niet leuk vinden! On: Zou natuurlijk voor Inter een stunt van jewelste zijn als ze Messi weten te strikken, maar zie het eerlijk gezegd niet gebeuren. Dat iemand met zijn vermogen op verschillende plekken op de wereld huizen heeft, is natuurlijk niet verwonderlijk.

24 juli 2020 om 11:00

Voorbarig om te stellen dat Messi meteen topscorer wordt daar. Je laat je Messihart weer spreken, niet je verstand. Eens dat het een stunt zou zijn en goed voor de.serie a, ik hoop echt dat t doorgaat

24 juli 2020 om 11:01

Haha het was een grapje, chill out. En ik heb geen Messi-hart, geen idee hoe je dat ineens weer verzint. Je blijft wel mooi dingen verzinnen, hou ik van!

Blijft toch altijd mooi om iedere zomer weer van dit soort berichten te lezen en als het niet over Messi gaat gaat het wel over een terugkeer van Neymar of weet ik veel wie en aan het einde van de rit is er helemaal niks veranderd

Als je dit verhaal moet geloven zou je bijna denken dat Messi dacht, als Barca Martinez niet haalt dan ga ik wel naar Martinez (Inter) toe haha

Mensen denken dat Barcelona helemaal zal instorten als Messi weg is. Dit kan echter best meevallen, want je ziet namelijk wel vaker als een speler alles naar zich toetrekt en vertrekt, dat andere spelers opeens zelf weer gaan nadenken en voetballen. De middenvelders bij Barcelona kijken meestal eerst wat Messi aan het doen is en dan gaan ze verder rondkijken. Toen Zlatan stopte bij Zweden, stond er later een hele groep jonge spelers op die als team meer presteerde dan toen Zlatan nog bij Zweden speelde. Daarom hoop ik voor Inter dat ze hier niet aan beginnen, en gewoon een mooi team bouwen met jongere spelers.

24 juli 2020 om 11:07

Klopt helemaal, grote teams vinden altijd hun weg terug, messis vertrek zal een aderlating zijn op korte termijn, op lange termijn het beste voor de continuïteit van de club. Plus ik zie hem graag in de serie a vlammen, laat maar zien

Ik zou Messi ook nog wel in een andere competitie willen zien en dat zeg ik niet omdat ik Madridista ben, haha. Maar wat zou het mooi zijn om Messi en Ronaldo nog 1 keer te zien in dezelfde competitie. Die schieten de hele Serie A aan flarden. Ik denk alsnog dat dit gebaseerd is op niks, maar het zou een enorme verrassing zijn als Messi dit seizoen al vertrekt bij Barcelona. Misschien een ruildeal met Martinez? 😅.

24 juli 2020 om 12:57

Hij zou pas na het seizoen 20/21 kunnen vertrekken aangezien zijn contract alweer automatisch met 1 jaar is verlengd.

En dan lees je dat het gunstigere belastingklimaat een reden was voor Ronaldo om richting Italie te vertrekken en dat dat ook voor Messi zou kunnen gelden. Dan denk ik van: die 2 hebben een godsvermogen bij elkaar gevoetbald waardoor ze de rest van hun leven geen financiële zorgen meer hebben. En ook het nageslacht van beide heren hoeven zich financieel geen zorgen te maken. Waarom zou je dan in vredesnaam nog meer moeten verdienen?? Btw, ze betalen toch geen belasting dus hoezo gunstiger klimaat?

24 juli 2020 om 11:33

Wij kunnen slechts speculeren, maar als je eenmaal zoveel geld hebt dan word je gieriger ipv guller. Elke cent telt en voor een euro meer zouden ze aan de overkant voetballen

24 juli 2020 om 11:43

Zekers, dat geloof ik wel. Weet je, in het geval van Ronaldo begrijp ik het nog wel. Hij wou naast Seedorf komen, met de 3 verschillende clubs de CL winnen. Daar zit tenminste nog een sportieve gedachte achter.

24 juli 2020 om 13:52

Ronaldo kreeg niet de salaris die hij wilde bij Madrid waardoor hij een schop onder zijn kont kreeg van Perez. Je moet de waarheid nu niet gaan verdraaien maat.

24 juli 2020 om 14:35

@jayjay20 wilde Real niet van Ronaldo af omdat ze hem te oud vonden en ze juist van zijn bestaande salaris af wilden? dat is wat ik er toen uit heb begrepen maar misschien heb ik dat dan mis. achteraf heeft Real imo het gemis van Ronaldo nog niet kunnen opvangen. nu hoor ik verhalen dat Messi ook te oud wordt voor Barca van veel fans maar ik zou hem niet weg doen want zijn vertrek ga je voorlopig niet opvangen. al die teamspirit verhalen zonder vedettes zijn leuk maar het zijn juist de individuele kwaliteiten van spelers als Messi en Ronaldo die je stuctureel aan de prijzen helpen

24 juli 2020 om 14:48

Ronaldo is een speler die waardering wil. Had 3x CL gewonnen maar verdiende miljoenen minder dan Messi. Voor Ronaldo is dat gewoon gebrek aan respect. Vroeg om meer, maar kreeg dit niet (wat hij natuurlijk zeker had moeten krijgen). Real heeft er handje gehad om zijn legendes af te serveren. Moet zeggen dat het beleid van Real nu wel echt voorbeeldig is. Karma ook dat Bale slapend rijk wordt op de bank bij real.

Die gasten hebben toch overal op de wereld een huis staan.in de tijd dat bijvoorbeeld Beckham nog bij Real Madrid zat ben ik ook langs een huis van hem geweest op Koh Samui Thailand, nou heeft ooit iemand hem in Thailand zien voetballen?dit artikel kan zo op de grote hoop zomerse krantenvullerij gegooid worden.

"bovengenoemde sportkrant benadrukt dat het belastingklimaat in Italiã« gunstiger is dan in Spanje, wat een van de redenen zou zijn geweest voor Cristiano Ronaldo om Real Madrid in 2018 in te ruilen voor Juventus." Als dat waar is, is dit wel heel triest. Hij heeft al meer dan een miljard euro en verhuist voor een paar extra centen nog naar Italiã«. Maar misschien is het wel niet waar.

24 juli 2020 om 12:44

Heeft een net waarde van 450 miljoen. Dat is dus niet wat ie op de bank heeft staan maar oa ook zijn hotels, kledingmerken en vastgoed eigendommen. Het salaris is heus niet de reden waarom hij naar Juve vertrok. Vooral omdat 70 procent van zijn jaarlijks inkomen niet eens door zijn club wordt betaald. Hij voelde zich gewoon niet meer voldoende gewaardeerd. Dat hij daar op die manier net iets meer of alleszins niet minder kan gaan verdienen zal vast wel meespelen

24 juli 2020 om 13:58

ik denk ook niet dat dat de reden was. hij heeft met Real alles gewonnen wat er te winnen viel. dan wil je misschien een keer op zoek naar een andere uitdaging en proberen een andere club aan prijzen te helpen

24 juli 2020 om 14:03

Okay dus hypothetisch gezien is Ronaldo gefaald als Juventus geen CL wint met hem? Kampioen worden ze al jarenlang namelijk.

24 juli 2020 om 14:13

@jayjay20 Barca wordt ook al jarenlang kampioen en pakt al heel lang geen CL meer dus dan zou Messi daar ook gefaald hebben? ik ben het wel met je eens dat Ronaldo niet van absolute meerwaarde is geweest voor Juve als er geen CL wordt gepakt want kampioen worden clubs als Barca en Juve ook wel zonder een Messi of Ronaldo net zoals een PSG ook wel kampioen wordt zonder een Neymar

24 juli 2020 om 14:21

Messi speelt heel zijn leven voor Barca man. Ronaldo ging naar Juventus voor uitdaging, ik mag hopen dat het niet de kampioenschap betreft. Mensen maken er automatisch van dat CL een veel grotere prijs is dan competitie. Zidane die 3x achter elkaar CL heeft gewonnen vindt de Liga net zo belangrijk of zelfs belangrijker. Ronaldo heeft 5 CL en Messi 4. Men doet alsof Messi 1 CL heeft. Wat men wel regelmatig vergeet is dat Messi 6x kampioen is geworden en Ronaldo 2x terwijl ze 9 jaar in dezelfde competitie speelden. Dit jaar won Real de Liga en opeens is Liga super belangrijk volgens de Real fans.

Ach, elk jaar komt er wel een keer een gerucht van Messi en Inter voorbij. Ik verwacht dat Messi gewoon zijn carrière gaat afsluiten bij Barca. Mocht Messi daadwerkelijk willen vertrekken dan zie ik ons wel een goede kans maken. We hebben een lange historie met Argentijnen bij Inter, het zou fantastische zijn mocht de beste ooit in ons shirt te aanschouwen zijn. Ik verwacht het alleen niet.

Haha... ja want bij Inter gaat het zoveel beter dan bij Barca en bij Inter gaat Messi echt meedoen om de prijzen in de eigen land en al helemaal kanshebber zijn om CL te winnen... wat een non nieuws. Voor het geld hoeft hij het al helemaal niet te doen.

Volgens de beredenatie van Ronaldo-fanboys en Messi-haters is Kroos dus beter dan Iniesta, omdat hij zich in meerdere competities heeft bewezen. Ramos heeft zich ook maar bij een club bewezen.

24 juli 2020 om 13:37

dat zegt helemaal niemand. Kroos heeft met het dreamteam van Real drie keer de CL gewonnen waar Iniesta met het dreamteam van Barca 1 keer de CL heeft gewonnen als ik me niet vergis. beide heren hebben wel Ek's en Wk's gewonnen als ik me wederom niet vergis dus beiden zijn het gewoon topmiddenvelders

24 juli 2020 om 13:43

1x? Iniesta heeft 4x CL gewonnen maat. Ik denk dat je mijn punt mist. Met dezelfde beredenering zou je impliceren dat kroos beter is omdat hij zowel bij Bayern als Real zich heeft laten zien. Terwijl als je 1 op 1 vergelijkt, iniesta mijlenver voorstaat op kroos.

24 juli 2020 om 14:01

@jayjay20 dat van die verschillende clubteams vind ik idd ook een onzinargument. het gaat uiteindelijk om het aantal prijzen waaraan je het team helpt waar je onder contract staat

24 juli 2020 om 14:07

Japie_KrekelJe ging laatst al de mist in dat Pep maar 1x de CL met dreamteam van Barca heeft gewonnen en nu betrap ik je weer op een fout. Iniesta 1x de CL gewonnen? Waar heb jij het over gast? Iniesta heeft maar liefst 4(!)x de CL gewonnen, 1x WK en 2x EK. Beide top middenvelders? Ga je mond spoelen. Kroos mag de veters van Iniesta niet eens strikken. Kijk je nu weer alleen naar prijzen of kijk je naar het voetbal dat een speler laat zien? Iniesta heeft meer voetbal in zijn linkerteen dan Kroos in zijn hele lichaam. Nu vraag ik me oprecht 2 dingen af: ben je gewoon een troll? En hoelang volg jij voetbal?

24 juli 2020 om 14:16

@garrincha10 jij doet net of een middenvelder op een cruciale positie die met zijn team drie keer op rij de CL wint er niks van kan. bovendien heeft Kroos ook nog Ek's en Wk's gewonnen. Iniesta had idd meer techniek dan Kroos in zijn hele lichaam maar Kroos had weer een veel betere traptechniek en dieptepass en steekpass als een Iniesta in zijn hele lichaam, dus ja, ik vind het beiden geweldige middenvelders, ieder met zijn eigen specifieke kwaliteiten

24 juli 2020 om 14:22

Kroos kan er wel wat van zeker heb ik ooit anders beweerd? Maar hij komt als voetballer in de verste verte niet eens in de buurt van Iniesta. Iniesta wordt vergeleken met types als Zidane, de allergrootsten. Heb je Kroos ooit vergeleken zien worden met dergelijke legendes? Modric in topvorm was al 3x zo goed als Kroos.

24 juli 2020 om 14:32

@garrincha10 ik vond Zidane nog net iets completer maar dat Iniesta beter was als Kroos ben ik wel met je eens. zelf vond ik Xavi trouwens ook een geweldige middenvelder. alleen het kwam net over of jij zei dat Kroos er niks van kan en dat was ik niet met je eens. Modric was idd nog een klasse beter als Kroos

24 juli 2020 om 14:33

Kroos in een zin met Iniesta noemen is gewoon schande voor voetbal. Kroos boven Iniesta verkiezen is zelfde als Ronaldo boven Messi verkiezen.

24 juli 2020 om 14:40

Messi en Ronaldo vind ik redelijk gelijkwaardig. Messi is een leukere speler omdat hij sierlijk is waar Ronaldo meer koelbloedig en klinisch is, maar Ronaldo is de man die zijn teams het meest recent aan de grote prijzen heeft geholpen, waaronder o.a. die 3 CL winsten op rij, met beslissende goals op cruciale momenten en door zijn teams op sleeptouw te nemen op het moment supreme waar Messi toen toch vaak zijn koppie liet hangen als het even tegenzat en niet thuis gaf op bepaalde momenten dat zijn team hem het hardst nodig had. uiteindelijk gaat het natuurlijk wel ook om de tastbare prijzen en niet alleen om de schoonheidsprijs

24 juli 2020 om 14:51

Hun carrière heeft ongeveer 15 jaar geduurd. In de eerste 5 jaar bij Real heeft Ronaldo ook relatief weinig prijzen gewonnen dat vergeten mensen. Aan het eind van hun carrière kan je zeggen wie beslissender is geweest, maar Ronaldo een betere voetballer vinden dan Messi lijkt mij gewoon gebrek aan inzicht.

24 juli 2020 om 14:55

@jayjay20 wat is het kenmerk van de grootste voetballer? imo nog steeds dat hij zijn teams aan de meeste grote prijzen helpt door het vaakst beslissend te zijn op het allerhoogste niveau zoals het winnen van de CL en landentoernooien. als dat straks Messi blijkt te zijn na hun carriere dan vind ik hem idd de beste. Batistuta bv is mijn favoriete voetballer maar ik kan niet zeggen dat hij beter is als Ronaldo of Messi als ik kijk naar zijn prijzenkast en zijn aandeel in het winnen van de allergrootste prijzen. mij maakt het verder ook niet zoveel uit want als we puur kijken naar de prijzen en hun constantheid in de Europese top zijn Messi en Ronaldo sowieso de twee besten allertijden. ik kan daarom ook beide voorkeuren respecteren

24 juli 2020 om 15:20

Zidane was ook completer dan Iniesta. Zidane had een beter schot en fysiek. Xavi was ook een baas, ook beter dan Kroos uiteraard. Wellicht 1 van de beste controleurs ooit die Xavi. Imo misschien wel de beste. Redelijk een laatbloeier alleen.

24 juli 2020 om 15:54

Xavi had meer assists en goals Zidane. Iig veel meer assists, goals durf ik niet met 100% zekerheid te zeggen. Zou echter nooit Xavi boven Zidane verkiezen. Zijn natuurlijk verschillende posities, maar toch wel middenvelders. Na Messi is Zizou de allergrootste voor mij. Het enige wat ontbreekt aan palmares van Messi is WK. Als hij die had gewonnen dan zou er überhaupt geen discussie bestaan.

24 juli 2020 om 16:05

@japie_krekel Ik weet niet wat ik heb gemist, maar volgens mij heeft Toni Kroos nog nooit een EK gewonnen met Duitsland.

24 juli 2020 om 16:15

@kahon my bad, dan heb ik me daar in vergist

24 juli 2020 om 16:34

@jayjay20 ik kan me daar wel in vinden. Messi is een legendarische speler en Zizou vond ik ook echt een fenomenale speler

Een man die 50 miljoen netto per jaar verdient en elke maand 3 villa’s van jewelste kan kopen koopt een huis in een wereldstad als Milan. Ja die gaat zeker weg bij barca

Messi heeft Italiaanse voorouders, misschien heeft dat mee te maken, een huis kopen in het land waar zn roots liggen.

24 juli 2020 om 17:59

Hij is net als veel Argentijnen een mixje, hij is ook deels van Spaanse afkomst. Er zijn zoveel mooie steden in Italie, Milaan schaar ik daar
niet onder.

Denk niet dat hij weg gaat, man verdient iets van 52m per jaar goeie club die dat nu gaat ophoesten naast dat een transferbedrag deze zomer.

Inter? Iedereen weet dat ie voor Milan kiest! on: nee, die gaat nergens weg hoor. Nog een jaar of twee Barca en dan terug naar Rosario om voor Newell's te spelen, dat is hoe hij het altijd heeft verkondigd. Of gewoon na Barca op pensioen gaan en leven je rijkdom, moet echt heerlijk zijn...

Vind het wel knap dat er mensen zijn die de aankopen van een rijk persoon in de gaten houden. Als hij vertrekt stort het hele zootje in barcelona neer. Zal raar zijn om barca te zien vechten voor een champions league plaats. Hoop dat hij het nog een seizoen volhoudt met deze president en zijn entourage

'bovengenoemde sportkrant benadrukt dat het belastingklimaat in Italië gunstiger is dan in Spanje'dit is waarom de rest van Europa nu deze landen moet gaan sponsoren als het even allemaal tegen zit.

Messi die in deze fase van zijn carriere een stap maakt en dan nota bene naar een team van Conte. Ik zie het niet gebeuren. Hij voelt zich in Barcelona thuis (de stad dan, ik wil nog best geloven dat hij het niet helemaal eens is met de club), zijn kinderen groeien daar al jaren op en hebben er vriendjes e.d.. Daarnaast krijgt hij bij Barcelona alles wat hij maar wil en heeft die club hem alles gebracht in zijn leven. Het hele spelsysteem is op hem aangepast (misschien wel te veel). Om dan letterlijk een 180 graden switch te maken naar een nieuw land, nieuwe stad, nieuwe taal, nieuwe club waar je moet functioneren in een bepaald systeem van een koppige trainer die 0 concessies zal doen op basis van je status als speler die al zeker 5 jaar gewoon lekker kan doen waar hij zin in heeft. Lijkt mij ietwat rigoreus.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren