Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Arsenal bevestigt drieklapper en meldt tevens deal met Real Madrid

Laatste update:

David Luiz, Cédric Soares en Pablo Marí blijven langer bij Arsenal, zo bevestigt de club woensdagochtend. David Luiz heeft zijn contract met een jaar verlengd, terwijl de twee andere verdedigers definitief overkomen van respectievelijk Southampton en Flamengo. De twee spelers tekenen een 'langdurig contract' in Londen. Bovendien meldt Arsenal dat de huur van Dani Ceballos van Real Madrid is verlengd tot het einde van het seizoen.

Luiz, Soares en Marí maakten de voorbije maanden geen denderende indruk, maar toch ziet Arsenal wel toekomst in het drietal. Luiz was vorige week het mikpunt van spot in Engeland, nadat hij tegen Manchester City met een rampzalige invalbeurt, waarin hij betrokken was bij twee tegendoelpunten én met rood van het veld werd gestuurd, aan de basis stond van een 3-0 nederlaag. Onder anderen Ruud Gullit haalde afgelopen zondag in Rondo hard uit naar Luiz, door de stopper ‘een overschatte’ speler te noemen. Trainer Mikel Arteta van Arsenal is echter gecharmeerd van de kwaliteiten van de ex-speler van onder meer Chelsea en Paris Saint-Germain en krijgt zijn zin, nu de clubleiding Luiz een nieuw contract tot medio 2021 heeft uitgedeeld.

Het contract van Soares wordt verlengd met liefst vier seizoenen. De 29-jarige Portugese rechtsback kwam afgelopen winter op huurbasis over van Southampton, maar kwam vanwege blessureleed nog niet eens in actie voor Arsenal. Soares is inmiddels op de weg terug na een zware knieblessure, maar zat nog niet bij de wedstrijdselectie van the Gunners. Toch heeft Arsenal veel vertrouwen in de ex-speler van onder meer Sporting Portugal en Internazionale, gezien het feit dat hij volgens the Athletic voor vier seizoenen tekent. Soares zal in de toekomst op de rechtsbackpositie bij Arsenal vermoedelijk de concurrentiestrijd moeten aangaan met Héctor Bellerín.

Behalve Soares heeft ook Marí zich voor de aankomende vier seizoenen verbonden aan Arsenal. De 26-jarige Spaanse centrumverdediger werd in januari op huurbasis overgenomen van Flamengo en speelde sindsdien pas drie wedstrijden voor de Noord-Londense formatie. De ex-speler van NAC Breda liep vorige week tegen Manchester City ook nog eens een flinke enkelblessure op die hem naar verluidt tot november aan de kant houdt, maar desalniettemin zal Arsenal ongeveer 15,5 miljoen euro gaan overmaken naar Flamengo teneinde Marí definitief in te lijven.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Soares serieus een contract van 4 seizoenen? Wat een belachelijk lange tijd. Ik weet het echt niet meer met deze club. Stel je eens voor dat er een fatsoenlijk beleid werd gevoerd. De club speelt op deze manier over 3 jaar in de championship en gaat lekker Leeds en Sunderland achterna. Well..

23 juni 2020 om 23:54

Mocht Auba weggaan wordt volgend jaar het al overleven om niet te gaan degraderen.

24 juni 2020 om 00:14

Tenzij Arsenal een Jovic, Edouard of Jonathan David haalt als vervanger. Dan is de spits positie prima bezet komende jaren. Deze spitsen hebben onwijs veel potentie.

24 juni 2020 om 00:39

Dachten ze dat ook al niet met Lacazette?

24 juni 2020 om 03:05

Want één spits gaat dit elftal helpen? Eerst een nieuw centraal duo, backs, middenvelder....

24 juni 2020 om 10:44

David is een vleugelspeler, dat moet toch te zien zijn in het fifa spel waar je dit uit haalt? Hoezo is Edouard een versterking? Speelt bij Celtic, maar lijkt me niet het gewenste niveau te hebben. Arsenal heeft meer nodig dan een spits. Ze moeten eens beginnen om van achteruit alles juist neer te zetten.

24 juni 2020 om 00:27

snap ook niet dat een club als Arsenal niet beter beleid kan voeren dan dit. Er zijn genoeg grote talenten die op te pikken zijn met het budget van Arsenal. Haal bijvoorveeld Gvardiol en Bella Kotchap op voor achterin en je bent met 10 miljoen klaar. Of haal een Massengo voor het middenveld. Uiteraard heb ik liever dat mijn clubs Manchester United en Ajax naar deze spelers kijken maar goed een club als Arsenal moet beter kunnen dan wat ze nu doen.

24 juni 2020 om 10:56

Kotchap? Die man zit nog niet eens aan 10 wedstrijden op het tweede Duitse niveau. Kan best getalenteerd zijn maar absoluut niet iemand die een premier league club gaat of moet kopen.tenzij op z'n chelseas, gewoon om uit te lenen en door te verkopen.

24 juni 2020 om 09:05

Je ziet dat Arsene wordt gemist. Zijn kennis en ervaring is echt nodig. Ik had gehoopt dat ze hem als adviseur hadden benoemt, want tja hiermee doe je niet eens mee met champions league plaatsten. Maar goed, laten we arteta eerst maar een vol seizoen de kans geven.

24 juni 2020 om 09:34

Dit gaat veel dieper dan de coach. Ik denk zelf dat Arteta de juiste coach is maar ze hebben een beter bestuur nodig en geld om te investeren. Met Luiz achterin valt er geen eer te behalen.

24 juni 2020 om 09:51

Op basis van wat is Arteta de juiste coach? Hij is allesbehalve overtuigend begonnen en aan de transfers van Soares en Mari zie je ook waarom Arsenal voor een beginner als Arteta gegaan is en niet voor een ervaren manager als Ancelotti of zelfs Mourinho. Die zouden zulk sh*tspelers namelijk niet aanvaarden. Arsenal is een lachertje geworden en van het niveau Newcastle, Burnley. En dat zeg ik Arsenal fan zijnde sinds 1995... Top 6 zal de komende jaren echt een succes zijn.

24 juni 2020 om 09:58

Ik kan mij echt niet voorstellen dat Arteta aangeeft dat hij deze spelers wil. Het zou logischer zijn als het van hoger hand komt. Arteta wil het juiste spel spelen met Arsenal (zoals laten zien is tegen oa Chelsea en united). Daar zie ik genoeg mogelijkheden mee maar dan moeten er wel normale spelers in het veld staan en geen clowns.

24 juni 2020 om 12:12

Maar feit is dat die spelers wel bijtekenen, ook al zou Arteta dat dan niet willen. Feit is dat een topmanager inspraak heeft in zulke beslissingen.

24 juni 2020 om 16:01

Zeker waar Thenry_228. Dat is natuurlijk ook de reden dat Arteta de coach is bij ons. Die begint aan zijn 1e job, dus die zal gedwee mee werken met wat het bestuur wil. Een topcoach zal dat niet doen, zeker niet iemand als Ancelotti of Mourinho.

24 juni 2020 om 09:58

Ik zei het al bij de aankondiging van de Loan deals van Mari en Soares dat dit geen Arsenal transfers zijn. Kreeg ik ( als Arsenal fan)een massa opmerkingen van andere Arsenal fans hier dat je die spelers een kans moet geven. Dat is net het probleem van Arsenal dat zulke spelers een kans krijgen... my God, ze zouden zelfs nooit het tenue van Arsenal mogen aantrekken!!! Kom op, een bankzitter van Southampton, die nota bene gans zijn tijd bij Arsenal geblesseerd is, een contract van 4 jaar geven?? Is Arteta overtuigd geraakt van Soares door zijn manier van revalideren of door zijn manier van bankzitten bij grootmacht Southampton? Idem met Mari, een jongen die niet weet uit te blinken bij NAC godbetert en daar nu 15,5 miljoen voor betalen. Het zegt veel over de ambities van Arsenal... we gaan concurreren met clubs als Burnley en Newcastle.

24 juni 2020 om 10:03

Enorm pijnlijk om Arsenal zo te zien afglijden de laatste jaren (eigenlijk sinds het vertrek van Wenger). 10-15 jaar geleden speelden ze misschien wel het mooiste voetbal van Europa, en waren ze een vaste deelnemer in de CL. De afgelopen jaren wordt het voetbal alleen maar minder, en wordt er toch veel middelmaat aangekocht. Aan geld zal het niet liggen als je ziet dat ze wel 80 miljoen voor die Pepe kunnen neertellen. In de tijden van Wenger werden er veel ruwe talenten gehaald die werden gevormd tot spelers voor de top. Daar moeten ze weer naar toe, ze hebben met bijvoorbeeld met Martinelli en Saka wel weer twee parels, maar daar moeten ze zich meer op richten. En niet middelmaat zoals Soares, die richting de 30 gaan, en hebben aangetoond dat ze Arsenal niet verder kunnen gaan helpen.

24 juni 2020 om 10:14

Sorry maar Arsenal’s verval was mede dankzij Wenger gestart. Weet niet of jij zijn laatste paar seizoenen hebt gezien maar toen was het ook belabberd.

24 juni 2020 om 10:38

Klopt, Wenger zijn tijd zat er ook op. Alleen kun je nu duidelijk zien dat Wenger niet het grote probleem was, zoals velen wel zeiden toen. Het grote probleem is de hele organisatie binnen de club. Geen enkel persoon is daar capabel schijnbaar. Van top tot teen is de club verrot, met een gierige Kroenke als eigenaar.. De man die geen zak geeft om de club.

24 juni 2020 om 10:50

Cuneyt, maar toen werd er nog wel gewonnen van Utd, City, Spurs en Chelsea met goed voetbal. Dat kunnen we nu wel vergeten.

24 juni 2020 om 10:53

Niet helemaal mee eens. Arsenal kon meedoen met de top door hun uitstekende scoutingsbeleid, maar toen het nieuwe stadion werd gebouwd werden de budgetverschillen te groot tussen Arsenal, Chelsea, United en later City en Liverpool. Tel daarbij op dat je bestuurders hebt die 0,0 geld in de club willen steken en je bent gewoon je concurrerend vermogen kwijt. Het is een Godswonder dat Wenger in die tijd, met die extreem matige selecties nog CL voetbal heeft gehaald.

24 juni 2020 om 10:59

Vooral zijn laatste seizoen was inderdaad wat minder. Het jaar ervoor werd hij met 75 punten helaas 5e, wat voorheen volgens mij altijd genoeg is geweest voor top 4. 2016 (?) nog 2e geworden. Maar mag het even, de beste man is in zijn 22 jaar bij de club alleen zijn laatste 2 seizoenen buiten de top 4 geëindigd, en heeft het boring Arsenal veranderd in een ploeg die bijzonder aantrekkelijk voetbal speelde. En heeft menig talent gevormd tot topspeler. En van Arsenal een club gemaakt waarvoor spelers graag willen spelen. Ik vond het onwerkelijk om te zien hoe Arsenal fans het laatste jaar over Wenger spraken, terwijl bij de grote rivaal Ferguson op handen wordt gedragen. Wenger is een absolute clublegende.

24 juni 2020 om 11:05

Tuurlijk is Wenger een absolute legende. Maar het einde van het tijdperk was zeer matig en verloren ze zelfs 10
(?) keer in 1 seizoen. En dat terwijl Ferguson zijn tijdperk eindigde met de zoveelste titel.

24 juni 2020 om 11:07

Maar Ferguson was ook net op tijd weg gegaan bij United, die had ook met de huidige spelers niets gepresteerd. Wenger heeft het goed gedaan en ook al was het tijd voor een nieuwe trainer, het is nu toch wel enorm bedroevender dan voorheen. Arsenal kan de top 4 echt uit hun hoofd zetten, niet dit seizoen, komend seizoen, maar de komende jaren en dat is zonder, want Arsenal hoort gewoon in de CL.

24 juni 2020 om 12:11

De ploegen van Arsenal waren al jaren aanzienlijk minder dan die van de concurrenten. Sterker nog de beste spelers van Arsenal worden steevast verkocht, zelfs aan de ploegen uit Manchester. (van Persie, Nasri, Sagna, Fabregas, Song, etc.) Dat Wenger al die jaren steeds top 4 heeft gehaald is gewoon een goede prestatie. Arsenal fans leven volgens mij nog een beetje in het verleden. Tussen 2000 en 2008 had Arsenal gewoon een hele sterke selectie, één van de beste ter wereld. Sindsdien is het eigenlijk enkel minder geworden. Ik zie ook geen ploeg die ik op korte termijn weer om de prijzen zie spelen, ook niet met een paar aankopen.

24 juni 2020 om 12:18

Volledig met jou eens lucas1234! Mooi verwoord ook. Ik heb ook vanaf het begin al gezegd dat Wenger slechts de uitvoerende schakel was van een slecht gerunde club. Zijn ontslag heeft niets opgelost. Ik kan nu alleen maar hopen dat alle fans die zo gepassioneerd waren omtrent het vertrek van Wenger, nu ook zo gepassioneerd kunnen zijn om het vertrek van het bestuur te bewerkstelligen. Zolang Kroenke eigenaar is en hetzelfde bestuur blijft zitten, zal Arsenal alleen maar verder zakken.. Arsenal kan inderdaad op korte termijn niet meedoen om de prijzen. Wat ik echter wel denk, is dat Arsenal wel met een goede visie en transferstrategie weer kan aanhaken bij de top 4. Met dit soort nieuws kun je dat echter direct weer vergeten helaas.. Arsenal zou op dit punt kunnen starten met het traject dat Liverpool ook is gestart die jaren geleden, alleen gaan ze dat helaas niet doen.

24 juni 2020 om 12:36

Ik gun het jullie van harte! Ik vind het een prachtige club en hoop dat de glorietijden weer terug kunnen komen. Ik vond het ook enorm pijnlijk toen Van Persie en Fabregas werden verkocht, ik denk echt dat ze toen destijds een kans hadden om echt de volgende stap te zetten. Er moet nu een leiding komen en een coach die elkaars visie delen, dat er een trainer komt te zitten met een uitgesproken speelstijl die ook echt de kans krijgt om deze op te bouwen en een technisch directeur die spelers aantrekt die in deze speelstijl passen. Ik weet niet of Arteta hierin een rol kan spelen, ik heb tot op heden nog weinig van hem gezien om echt vertrouwen te hebben dat hij Arsenal er weer bovenop te kunnen helpen.

Wat ik vooral zo opvallend vind is de 15,5 miljoen voor Pablo Mari. Ik kan me niet voorstellen dat dit, zelfs in deze tijd, marktcomfort is voor een centrale verdediger die een jaar terug niet opviel bij NAC Breda. Maar gelukkig hebben ze bij Arsenal een goed technisch hart en zij zullen er meer kijk op hebben dan ik!

24 juni 2020 om 00:17

15,5 miljoen is sowieso bizar als je voor 12 miljoen een toptalent als Salisu kan halen die ook linksbenig is met enorm potentieel. Salisu is toch wel een verborgen pareltje waar Arsenal beter voor kan gaan!

24 juni 2020 om 00:26

Ja Zermatt, ze kunnen beter gaan voor een hoop andere verdedigers. Gewoon eentje die toch wel een hoger niveau haalt dan Mari. Salisu is natuurlijk een bekend groot talent, maar ik denk dat zelfs een Wilfried Kanon een verademing zou zijn in de huidige Arsenal verdediging, en die kost zeker een stuk minder.

24 juni 2020 om 09:51

Goed technisch hart? Blijkt niet echt uit het beleid de afgelopen jaren imo.

Joe Hart en Willian de volgende zeker? Laat die hele bestuur ook maar weggaan mocht dit waar zijn, beschamend gewoon.

23 juni 2020 om 23:58

Will je barca's bestuur. Stuur ze gratis op.

24 juni 2020 om 00:00

Je mag die van Milan ook hebben, behalve Maldini dan

24 juni 2020 om 00:06

Gazidis hoeven we echt niet terug hoor

24 juni 2020 om 00:38

Niet? We zijn best bereid om wat geld bij te leggen?

24 juni 2020 om 01:06

Barcas bestuur maakt er sportief evenzeer een zooitje van maar sluit commercieel nog goede deals en haalt veel geld binnen, waardoor er nog steeds veel mogelijk is. Zet er een nieuw bestuur en ze zijn in korte tijd weer absolute top. Het Arsenal bestuur doet zelfs dat slecht en zelfs een eventueel nieuw bestuur zal nog zeker 3 a 4 jaar de sh*t mogen opkuisen van het huidige. Dus ja, ik wil best ruilen. Ik wil ze verdomme met een kajak brengen. Denken ze er nu echt over na om Pablo Mari te kopen? Voor 15 miljoen? Ik zie zelfs in België makkelijk 5 betere EN goedkopere verdedigers. Een snelle blik op transfermarkt leert me dat Mari momenteel op 4,8 miljoen wordt geschat. Dan denk je, 4 miljoen is marktconform in corona tijden.

24 juni 2020 om 11:48

Transfervrij zou nog teveel zijn gezien het salaris wat je moet betalen. Het is echt ongekend hoe dit bestuur de club al jaren naar de klote helpt, verdrietig tegelijk.

Dit is (voor mij) een duidelijk signaal waar Arsenal “naartoe” wilt komende tijd. Met alle respect naar Cedric en Pablo Mari maar als zij een contract krijgen van 4 jaar.. och och och. Dan wil ik het niet eens hebben over David “The clown” Luiz haha.. zou zeker wel weer een mega salaris krijgen

24 juni 2020 om 09:05

Iig niet richting een kampioenschap, cl of laat staan dat ze zo de el halen. Al jaren is duidelijk waar de zwaktes liggen en halen er niemand fatsoenlijk voor

24 juni 2020 om 09:59

Nope, niveau Burnley, Bournemouth, West Ham, Aston Villa. Maar goed, als we zo verder gaan kunnen we binnen een 3-tal seizoenen voor de titel spelen... in de Championship.

Mari maakte in de wedstrijden die hij speelde wel een goede indruk. Arteta kent hem van zijn man city tijd.
Gelukkig hebben we met Saliba Leno en Tierney een redelijke verdediging

24 juni 2020 om 10:00

Vergeet Luiz, Sokratis en Mustafi niet.

24 juni 2020 om 11:30

Lijkt me dat het verlengen van deze mannen betekent dat we Mustafi, Sokratis en wellicht Holding gaan lozen. Als daar dan naar Saliba 1 basiswaardige CB voor terug komt hoor je mij eigenlijk niet echt klagen. Ja de looptijden zijn te lang, ja er zijn wellicht betere alternatieven te vinden maar ik denk dat er simpelweg geen geld is om aan al die wensen van de fans te voldoen. En dat de meeste fans hier volledig ongesteld reageren komt ook enkel door de laatste twee potjes die kansloos waren, maar dat is fans eigen tegenwoordig...vooral hier.

24 juni 2020 om 11:34

Een clown als Luiz moesten ze hoe dan ook loodsen. Nu ze hebben verlengd met Luiz en mari lijkt het mij dat ze geen nieuwe verdediger gaan halen. Ze moeten proberen om ake te halen indien bournemouth degradeert. Ik snap ook niet dat ze wel een contract geven aan mari en cedric en de verlenging van Luiz terwijl ze gemakkelijk met dat geld (14 miljoen en salaris van alle 3) aan saka en Auba konden geven.

24 juni 2020 om 11:47

En ik snap niet waarom werkelijk iedereen zo kritisch is op Soares en Mari terwijl we niet eens een goed beeld van ze kunnen hebben vormen. Dat 4 jaar te lang is ben ik met iedereen eens, maar er wordt gedaan alsof ze er niets van kunnen....onzin. Maar het is tegenwoordig hipper om af te kraken en likes te scoren dan intrinsiek ergens naar op zoek te gaan. Luiz deed het onder Arteta tot de lockdown gewoon naar behoren, maar zijn dikke flaters tegen City hebben het beeld bepaald. Ja, hij heeft in het verleden vaker dit soort dingen gehad maar het is wel een winnaar en mentor.

24 juni 2020 om 12:00

Luiz was niet alleen tegen city beroerd maar Chelsea uit bijv ook. Luiz is gewoon een matige speler die altijd fouten blijft maken. Zeer domme zet om te verlengen. Cedric heeft 0 minuten gespeeld dus kun je hem niet beoordelen maar toch geven ze 4 jaar contract. Mari is bij lange na niet het niveau voor in de PL. Hij was niet eens speciaal bij nac Breda. En daar betaal je dus veel te veel voor.

24 juni 2020 om 12:07

@samcro. Euh, volgens mij niet hoor. Soares heeft nog 0 minuten gespeeld voor de club. Hoe kun je in hemelsnaam hem verlengen voor 4 jaar dan? En denk je dat hij kleingeld verdient bij ons? Ik gok van niet. Mari heeft 3 potjes gespeeld en niets bijzonders gedaan, is nu weer 5 maanden geblesseerd, maar wordt wel verlengd? En daar wordt notabene ook nog een transfersom voor betaald... Op basis van speeltijd is Luiz de enige waarvan je dit kan goedpraten. Zeker omdat het slechts een 1 jarig contract betreft. Aan Mari en Soares zit je nu 4 jaar vast, want die gaan bij geen enkele andere club hetzelfde salaris krijgen en zitten dus lekker op hun plek bij ons. Soares is daarnaast al 29, dus die zit tot z'n 33e bij ons.. En die kan op z'n 29e al niet eens meer in de basis bij Southampton komen, wat verwacht je dan dat hij aan ons kan toevoegen? Sorry, maar ik zie niet in dat je dit nog goed kunt praten.

24 juni 2020 om 12:25

Ach Samcro, als je zelf niet inziet dat Mari en Soares geen Arsenal waardig materiaal zijn, dan moeten we de discussie niet aangaan. Nee we hebben Soares nog niet zien spelen voor Arsenal maar je beseft diep vanbinnen ook wel dat deze jongen te kort komt voor Arsenal? Soares is een degelijke back voor Southampton, en dat zou alles moeten zeggen. Wat doet die jongen bij een club als Arsenal?Waarom dan geen lijntje leggen naar Meunier? Mari heeft drie potjes redelijk gespeeld maar is echt niet beter dan wat we nu lopen hebben en speelt er waarschijnlijk enkel door zijn link met Arteta. Het enige waardoor ze goed bij Arsenal passen is het feit dat ze allebei langdurig geblesseerd zijn ( wat trouwens, met de geschiedenis van Arsenal op dat vlak, al een reden zou moeten geweest zijn om ze niet aan te kopen). Om nog maar te zwijgen dat deze jongens gegarandeerd weer dead wood zijn waar Arsenal 4 jaar aan vast gaat zitten want die geraak je niet meer aan de straatstenen kwijt. Er zit geen enkele gedachte achter de transferpolitiek bij Arsenal...

24 juni 2020 om 12:31

Jackie, 4 jaar is te lang, dat geef ik nu al 3x aan, maar hier wordt gedaan alsof die mannen er niets van kunnen. We zeggen dat we met Newcastle, Everton etc gaan concurreren maar verwachten wel aankopen die Chelsea en Utd doen? Dat is lekker realistisch We hebben geen geld, alleen maar minder de laatste jaren want ook geen CL dus ben eens wat realistischer.

24 juni 2020 om 12:33

"En dat de meeste fans hier volledig ongesteld reageren komt ook enkel door de laatste twee potjes die kansloos waren, maar dat is fans eigen tegenwoordig", want plek 9 waar we op stonden voor de twee wedstrijden, gaf veel aanleiding tot positieve reacties inderdaad. Overigens speelt Cedric sinds 2015 voor Southampton, denk dat je makkelijk een beeld van hem kan creëren dan. En bij Mari zie je het gewoon gelijk.

24 juni 2020 om 13:31

Nee, maar het was onder Arteta iig beter dan onder Emery wat reden tot positiviteit gaf. Dan komen er twee decepties, waarvan ik die tegen City al ingecalculeerd had, en dan weet je wel hoe de meesten gaan reageren, want ze denken dat ze recht hebben op grootse hoogtes.

24 juni 2020 om 14:02

Soares is een degelijk speler voor een club als Southampton. Maar is dat het niveau dat ze nastreven bij Arsenal? Of liggen de ambities hoger? Er zijn toch tal van alternatieven ipv een Soares? Zo werd Arsenal geen enkele keer gelinkt aan Meunier, ondanks dat ze wel nog een rechtsachter zochten. Meunier is dan toch een klasse of 2 beter dan Soares hoor en was gratis op te pikken bovendien.

24 juni 2020 om 14:05

Maar het was ook overduidelijk dat meunier niet voor Arsenal zou gaan kiezen. Die kon natuurlijk veel betere clubs kiezen en gaat daarom ook naar Dortmund. Het enige wat Arsenal kon aanbieden was een hoog salaris.

24 juni 2020 om 16:08

Zeg ik dat dan Samcro? Er zit namelijk nog een heel stuk tussen het vastleggen van Mari en Soares en aankopen doen zoals Chelsea en United doen. Er zijn namelijk nog legio opties die ook niet duur zijn, maar beter dan Mari en Soares. Ik weet heus wel dat Arsenal niet extreem veel geld heeft. Maar het geld dat je hebt, dien je dan goed te besteden. Dat doen wij niet. Jij ziet dat schijnbaar nooit, maar dit soort aankopen kosten ook geld (salaris, transfersom). Uiteindelijk betalen wij voor selectievulling per transfer niet veel, maar gezamenlijk is dat een best bedrag. En je komt er geen steek mee verder. Koop talent in, koop 1 echte versterking voor de basis en ontwikkel je verder. Die selectievulling is geldverspilling. Dat is het grote probleem! Tel voor de grap op hoeveel spelers als Cech, Welbeck, Elneny, Mari, Soares, Sanogo, Perez, Debuchy en Mkhitaryan je hebben gekost als club. Zet dat af tegen hun bijdrage op het veld. Dan kun je mij niet wijsmaken dat je waar voor je geld hebt gekregen. Dat is gaan voor kwantiteit in plaats van kwaliteit. Voor het geld dat die spelers je hebben gekost, had je ook 2-3 spelers van echte toegevoegde waarde kunnen halen. En dan laat ik ook nog een aantal spelers buiten beschouwing. Dat is mijn hele punt. We hebben geen geld, maar we gaan wel doodleuk oliedom om met het weinige geld dat we hebben....

Arsenal was altijd z’n mooie club jaren geleden. Maar door slecht aankoop beleid is het ook al jaren niks. Luiz speelt als een natte krant. Soares was een leuke rechtsback bij Southampton maar komt nu te kort. En Mari speelde geloof ik 3/4 jaar geleden bij NAC en heeft misschien een handvol wedstrijden gespeeld bij Man City en toen naar Flamengo, daar word je ook niet echt gelukkig van.

3 nieuwe contract verlengingen waar geen enkele Arsenal-fan blij mee zal zijn. Ik begrijp niet dat je als een grote club als Arsenal spelers haalt of contract verlengt die het niveau hebben van een degradant. Soares mocht weg bij Southampton en is bij ons een gewenste versterking en krijgt daar boven op nog een contract voor vier jaar.

Arsenal-fans moeten voor volgens seizoen massaal de seizoenkaarten boycotten. Arsenal verdient het niet om de duurste seizoenkaarten te verkopen voor hardwerkende fans en dat we voetballers in actie zien die het niveau hebben van een degradantclub

24 juni 2020 om 09:06

4 jaar verlening zonder 1 minuut spelen...

Ik begin dit serieus gewoon zielig te vinden voor de Arsenal fans. Arsenal blijft me verassen met de slechte beslissingen die ze blijven maken en hoe hard ze hun best doen om een middenmoter/laagvlieger te worden. Wat pijnlijk om in deze tijd een gunner te zijn zelfs Spurs zijn ze ver voorbij. Zie Arsenal met dit beleid over een paar jaar zelfs degraderen als dit zo doorgaat.

24 juni 2020 om 07:22

Denk dat het alleen maar erger gaat worden inderdaad. Buiten Spurs (moeilijk toe te geven haha), is Leicester ons ook voorbij gestreefd en Newcastle lijkt ook flink uit te pakken met het nieuwe bestuur, die ons waarschijnlijk daardoor ook wel voorbij gaan streven. Het verschil met de huidige top in Engeland en ons is dat iedereen een duidelijke strategie en visie lijkt te hebben. Kijk naar Chelsea, er zit een duidelijk beeld achter de spelers die worden aangetrokken, en die doen binnen no time weer mee om alle prijzen. Kan alleen maar vol jaloezie kijken naar clubs met een goed en mooi beleid.

24 juni 2020 om 08:59

Mee eens vind het ergens toch wel jammer hoe het nu bij Arsenal loopt. Blijft een mooie club en zie Chelsea een stuk liever met Arsenal strijden als twee beste clubs uit London dan Spurs..

24 juni 2020 om 10:56

Spurs is ook nog maar afwachten. Die komen nu in dezelfde situatie waarin Arsenal zit/zat: een stadion afbetalen.

24 juni 2020 om 11:05

En wat te denken van Wolves en Everton die je ook zo maar kunnen voorbij streven. Arsenal is nu helaas niets meer dan een middenmoter.

24 juni 2020 om 12:14

Wolves was ik nog vergeten inderdaad, die lijken ons ook voorbij te vliegen. Everton ben ik dan weer wat minder angstig voor, die hebben met Ancelotti wel een goede trainer in huis, en halen elke zomer weer op papier goede spelers, maar presteren elk jaar weer ondermaats. Wellicht dat dat onder Ancelotti nu verandert, maar dat voelt voor mij iets minder als een 'gevaar' als Leicester en Wolves.

Arsenal gaat dit decennium degraderen jongens. Het wanbeleid neemt ondertussen komische vormen aan. Je pretendeert een topclub te zijn, je hebt een nieuwe rechtsback nodig en kan met niets beters komen dan een 29-jarige Southampton-bankzitter die hopeloos faalde bij Inter en niet eens fit is. Je wilt een centrale verdediger en komt met een 27-jarige onbekende gast van het niveau NAC Breda die in een paar wedstrijden logischerwijs volledig door de mand zakt en 5 maanden geblesseerd is met gescheurde enkelbanden, want daar herstellen mensen zo goed van inderdaad, en je geeft brekebeen 4 jaar. En omdat Gunnersaurus, onze mascotte, niet genoeg entertainment biedt, besluit je om de lokale clown David Luiz nog een jaartje te houden, want die heeft het ook laten zien dat ie een nieuw contract verdient. Oh en allemaal zijn ze betrokken met een of andere Aldi-level zaakwaarnemer, want wij zien andere clubs dankzij die zaakwaarnemers grote spelers vastleggen, maar natuurlijk gaat die vlieger dan weer niet op voor ons. En dan gaat Aubameyang waarschijnlijk weg, Saka waarschijnlijk ook en het andere megatalent heeft een zware knieblessure. Wat een dag om Arsenal-fan te zijn. Ach ja, als je kampioen wordt van de tweede divisie, dan ben je ook kampioen toch?

24 juni 2020 om 00:22

Dit is inderdaad echt om te janken, wat een gebrek aan ambitie. De grootste clown Luiz nog een jaar aan boord en Mari/Soares een 4-jarig contract geven!?!?! Nou als dat onze defensie vorm moet geven, kom maar op met een degradatie naar de Championship.

24 juni 2020 om 11:23

Het is idd om te huilen. Ze waren jaren geleden zo’n mooie grote club.

Daar zie je nu echt niks meer van terug.

Off:

Zal ik in fm 2020 dan maar Arsenal terug naar de top brengen?

24 juni 2020 om 00:45

Waar zou Auba heengaan dan?Ik weet niet zo 123 een topclub die een spits nodig heeft. Eigenlijk geen enkele om eerlijk te zijn. Maar ik laat me graag verassen.

24 juni 2020 om 01:33

Voor een speler als auba heeft elke club wel plek en op het moment zijn heel veel clubs een verbetering voor auba

En ik begin ook steeds meer het gevoel te krijgen dat we as seizoen al degraderen wat een beleid
We worden nou eigenlijk we zijn al het lachertje van de competitie
Ben er helemaal klaar mee

24 juni 2020 om 02:51

Bij Real Madrid zit ie letterlijk op de bank. Never nooit dat hij de 4e topscorer aller tijden Champions League Benzema, die wereldgoal na wereldgoal, record na record breekt, eruit speelt. Not even close. Je adoratie voor auba is wel, ehhh, indrukwekkend. Alleen niet gebaseerd op de realiteit. Ook Aguero of Immobile speelt hij er never nooit uit. Ook lewa niet. Ook Icardi/mbappe niet. Ook Lukaku niet. Met alle respect, maar om doodleuk te beweren dat auba wel even bij elke topclub in de basis staat is tamelijk bizar en vooral lachwekkend (no offense). Barca zou de enige club zijn die ik zo kan opnoemen, alhoewel Suarez toch wel ietsje pietsje betere cijfers heeft als Auba. Dus wederom: vrij weinig clubs die hun topspits op de bank gaan doen voor Auba.

24 juni 2020 om 04:16

Benzema is nou ook niet echt een goalgetter pur sang. Denk dat Benzema, die zich vaak laat inzakken, voor toekomstige real spelers al odegaard alleen in de weg loopt. Die heeft wsl meer baat bij een diepgaande spits als Auba

24 juni 2020 om 15:36

Ik neem aan dat je sarcastisch bent?Iemand met meer dan 500 goals/assists, 30+ goals op 19 jarige leeftijd, meer goals dit seizoen als je grote idool, framen als ";geen goalgetter"; is lachwekkend en tamelijk bizar.Real Madrid speelt al 10 jaar met valse spits Benzema die de opbouw van de aanval verzorgd, resulterend in 4 Champions League titels (zeer groot aandeel qua goals/assists) denk maar niet dat een balletjes wachter als auba, lachwekkend slecht qua passing, daar verandering in brengt.Benzema is de 4e topscorer alle tijden Champions League, maar blijkbaar geen ";goalgetter"; volgens jouw (duidelijk vooringenomen) mening.Hier even wat ongemakkelijke feiten die de hilariteit van je ";geen goalgetter"; claim tonen:";More efficient than Messi or CristianoSince Cristiano left in 2018, only three players in Europe have scored more than Benzema: Robert Lewandowski (63 goals), Lionel Messi (60) and Kylian Mbappe (47).Benzema';s 41 goals is even more impressive given that it is from 97 shots, just 2.3 shots per goal, fewer than Messi (2.5), Luis Suarez (2.8) or Cristiano (3.2).";Dit Opta artikel was van begin seizoen, wat ook duidelijk maakt dat Big Benz klinischer en effectiever is dan ronaldo (niet moeilijk) maar ook zelfs Messi, anno 2020 staat de teller alweer op 61 goals. Om nog maar te zwijgen over de vele assists.";odegaard in de weg loopt";Een gehypte snotneus van wie nog niet eens zeker is of Zidane hem überhaupt bij Real wil, maar een veteraan als Benzema, met letterlijk de MEESTE ASSISTS IN DE GESCHIEDENIS (!) van Real zou moeten wijken voor dit kind? HahahaaahahahahahahaEn Messi volgend seizoen op de bank voor Fati

24 juni 2020 om 10:20

"en omdat Gunnersaurus, onze mascotte, niet genoeg entertainment biedt, besluit je om de lokale Cliniclown David Luiz nog een jaartje te houden." Haha, deze uitspraak is echt te prachtig. Ik vind het wel jammer voor Arsenal. Ik ben zelf nooit de grootste fan van de club geweest, maar de historie is toch mooi. Jammer dat het zo in elkaar aan het storten is.manchester United, een club waarvan is zeker wel fan ben, heeft het ook gehad en is eindelijk weer terug aan het klimmen. Hopelijk gebeurt dit ook snel voor Arsenal.

24 juni 2020 om 12:31

Hoop het ook, maar heb er een hard hoofd in. Het is een beetje zoals Sunderland, HSV en Werder Bremen, je ziet een club het al jaren verkloten en dat kan nooit eeuwig goed blijven gaan.

24 juni 2020 om 12:14

Je kan toch niet anders aanemen dan dat het bestuur van arsenal stiekem united/spurs infiltranten zijn?

24 juni 2020 om 12:29

Daar ben ik al een paar jaar van overtuigd, eerlijk gezegd.

24 juni 2020 om 20:24

Dat zou wel heel erg veel verklaren inderdaad... Met gezond verstand kun je niet beweren dat je deze beslissingen maakt als je het beste voor hebt met de club..

Ja dan wil je dus ook geen aansluiting meer met de top. Wat een prutsbeleid. Investeren in uitgerangeerde en ongemotiveerde oud gedienden.

Als er deze transferperiode niets gebeurt denk ik oprecht dat Arsenal hun donkerste periode ooit tegemoet gaat. Drie spelers waarvan twee amper gespeeld hebben. En die derde... niet te veel woorden aan die derde vuil maken. Absoluut wanbeleid met kapitalistische snol Kroenke die voorop loopt.

24 juni 2020 om 07:18

Heb dit seizoen stiekem al een aantal keer lopen vrezen voor degradatie (zeker in de periode tussen Emery en Ljungberg), dus zal me niks verbazen als deze lijn wordt doorgezet. Ontzettend jammer wat een vreselijke eigenaar en een incapabel bestuur kan doen met een voetbalclub.

24 juni 2020 om 16:00

Met deze selectie ga je echt niet degraderen. Wel gaan ze de komende jaren voorbij gestreefd worden door ploegen als Everton, Wolves en Leicester. Dan speel je dus mee voor plek 8 en 9, enorm treurig natuurlijk.

24 juni 2020 om 20:22

Haha dat is precies wat ik mezelf bleef vertellen ja, dat het gewoon niet kan dat je degradeert met zo'n selectie. Maar in de periode oktober / november was het zo ontzettend slecht, en verloren we ook aardig wat wedstrijden tegen clubs die op dat moment ook waren geacht om voor degradatie te voetballen, dat ik toch begon te vrezen.

Schandalig!
Enige wat arsenal goed kan doen is zodra de covid voorbij is, de prijzen van de seizoenskaarten met 90% verlagen!! Dit is gewoon de supporters belazeren, duurste seizoenskaarten in de PL met een amateur team. De wedstrijden tegen Liverpool en de spurs worden met grote cijfers verloren, onmogelijk dat ze verliezen met slechts 1-0

24 juni 2020 om 07:15

Mag hopen dat de fans zich nu ook zo gaan keren tegen het bestuur als dat ze zich 3 jaar geleden keerden tegen Wenger en continu spreekkoren richting hem deden. Wat dit bestuur de club aandoet is vele malen erger dan wat Arsène ooit gedaan heeft. Een goede protest actie kan ook eens duidelijkheid geven, net zoals Liverpool fans dat destijds (dacht ik) deden richting hun eigenaren.

24 juni 2020 om 11:46

Precies dit! Het bestuur verdient al veel langer een harde aanpak. Wenger was slechts de meest vooruitgeschoven pion en het schild van hen... Maar dat zal wel een utopie zijn. Als je dit soort nieuws krijgt zou je eigenlijk per direct je seizoenskaart moeten opzeggen als fan zijnde. Dat moet iedereen doen. Heeeeel misschien gaat er dan een belletje rinkelen bij de club..

24 juni 2020 om 12:17

Heb het gevoel dat onze supporters daar veel te lief voor zijn inderdaad. Af en toe zijn er een paar terechte uitschieters, zoals afgelopen herfst richting Xhaka en een paar jaar geleden in een uitwedstrijd bij Palace (you're not fit to wear the shirt). Maar buiten dat is het allemaal veels te lief en vyoorzichtig, tuurlijk wordt er af en toe gefloten, of een spandoekje om hoog gehouden, maar daar ligt zowel het bestuur, als Kroenke echt niet wakker van. In principe zouden de fans maatregelen moeten nemen die Kroenke voelt in zijn portemonnee, wellicht dat hij dan wel luistert.

24 juni 2020 om 14:10

Precies Arsenalaz. Daarom zou het niet verlengen van de seizoenskaart een goede stap zijn. Als dat op grote schaal gebeurd, loopt Arsenal veel inkomsten mis. Natuurlijk zijn er alsnog de bobo's en bedrijven die afgevaardigden laten komen. Daarnaast heb je nog de dagjes mensen natuurlijk. Maar een erg groot deel zijn de vaste supporters met seizoenskaart. Als die in grote getallen niet meer betalen, dan loopt de club en dus ook Kroenke veel inkomsten mis. Misschien leren ze het dan een beetje..

24 juni 2020 om 15:09

Ze lopen nu al veel inkomsten mis door het gebrek aan europees voetbal, heeft ook niet echt het gewenste effect.

24 juni 2020 om 16:10

Schijnbaar niet genoeg. Er moet iets gebeuren. Zolang Kroenke en zijn marionetten de club runnen, gaan wij de weg omhoog niet inzetten. En aangezien er weinig manieren zijn om hem weg te krijgen, zul je toch alles moeten proberen wat je überhaupt kunt doen.

Nou dat was het dan dames en heren.. Als dit echt waar is, dan is de club verloren! Hoe kun je in hemelsnaam deze spelers contracten aanbieden!! En dan ook nog eens bij Soares en Mari voor 4 jaar dan.. Ik kan er met mijn hoofd niet bij. Mari heeft 3 potjes gespeeld en is daarin niet opgevallen, Soares heeft nog niet eens 1x bij de wedstrijdselectie gezeten... Hoe kun je deze gasten dan contracten aanbieden??! Hopelijk kunnen we volgend seizoen meestrijden voor de titel in de Championship, want met dit bestuur zal Arsenal daar zeker geraken....

24 juni 2020 om 07:12

Er is ook gewoon totaal geen lijn te trekken op dit transferbeleid. Afgelopen zomer werden er continu gerichte en doordachte aankopen gedaan, en nu worden er dit soort vreselijke beslissingen genomen. Cédric heeft letterlijk 2 maanden betaald gebruikt van de gym bij Arsenal en wordt nu beloond met een miljoenen contract. Wat een club.

24 juni 2020 om 11:37

Ja echt te triest voor woorden dit... Ik dacht elke keer dat de club niet lager kon zinken, maar elke keer krijgen ze het weer voor elkaar! Met deze bevestigingen doen ze alles wat ze proberen op te bouwen weer teniet! Wat hebben wij aan deze hopeloze spelers, die ook nog eens een deel van het transferbudget verpesten. Jongens, ik word er echt droevig van!

24 juni 2020 om 12:20

Hou je in dat geval maar vast dan, want ik ben bang dat de club nog veel lager kan zinken dan dit.. Als je Edu ook hoort zeggen dat hij enorm blij is met het langer vast leggen van deze spelers, en dat dit een onderdeel is van de visie van zowel hem, als Arteta, hou ik m'n hart vast voor de toekomst. Zou zeer spijtig zijn als zelfs de mensen die het voor het zeggen hebben en voor de club gespeeld hebben, dit soort middelmaat goed genoeg vinden.

24 juni 2020 om 14:07

Tja, volgens mij vinden ze allemaal het gewoon een stukje belangrijker dat ze hun paycheck krijgen als het ware. En vanuit hogerop is het belangrijk dat de club rendement oplevert, in plaats van dat het vecht voor prijzen. En om heel eerlijk te zijn, Edu en Arteta waren zelf niet van het kaliber Henry bijvoorbeeld. De echte winnaars en kwaliteitsspelers die onze club gekend heeft, die zitten niet in de club op dit moment. Ja, Ljungberg. Maar die lijkt het ook allemaal wel best te vinden..

24 juni 2020 om 15:08

Ja er lijken weinig spelers / bestuurders tussen te zitten die echt iets geven om de club. De enige spelers waarvan ik het idee heb dat ze iets om de club geven zijn de onlangs doorgebroken jeugdspelers, en Guendouzi en Leno. De rest lijkt meer een passant, dan iemand die er langdurig wilt spelen. Denk niet dat Ljungberg het allemaal wel prima vindt, maar denk dat hij dusdanig weinig invloed heeft op wat er gebeurd, dat hij kan zeggen wat hij wilt, maar het toch geen verschil maakt.

Arsenal begint echt een trieste club te worden... Mari is niet goed genoeg.. David Luiz, iedereen heeft hem tegen City zien spelen. Soares wie?

Het is toch helemaal lachwekkend nu. Het eens zo grote Arsenal dat dit soort "transfers" gaat doen terwijl goed geleide clubs zoals Wolves en Leicester hen zo hard voorbij snellen dat Luiz zijn haren flapperen in de wind.

Arsenal kan nog gered worden, Saliba, Martinelli, Saka Pepe en Tierney moeten dan werelds gaan voetbalen. Al je geld uitgeven aan de komst van Thuram, Ndombele en een nummer 10 dan zie ik ze er nog redelijk boven op komen, maar dat gaat heeel lastig worden

24 juni 2020 om 11:44

Dan kom je er alsnog niet bovenop.. Ook al ontwikkelen al die spelers zich, dan nog staan er clowns als Luiz, Mari, Soares bij hen op het veld. Talenten moeten geïntegreerd worden naast spelers die daadwerkelijk kunnen voetballen, waardoor zij zich ook kunnen ontwikkelen. Talenten bij ons zullen zich niet ontwikkelen, omdat ze binnen 5 potjes al beter zijn dan de rest van de clowns..

Ik ben zoo ongelooflijk klaar met Arsenal hè. Hoe kom je op het idee om hun contracten te verlengen? Luiz is 1 grote ramp, Cédric heeft überhaupt geen minuut gespeeld en Mari heeft ook 0 indruk gemaakt. Als Auba weggaat en ik zie saka en martinelli ook wel vertrekken kunnen we mooi degradatievoetbal spelen. Ik kan mij echt niet voorstellen dat Arteta gecharmeerd is van Luiz, kan ik mij echt niet voorstellen.

24 juni 2020 om 09:59

Het is gewoon kansloos, zijn weinig clubs in de Premier League die zo incompetent gerund worden als Arsenal. Vreselijk om te zien wat het bestuur er van gemaakt heeft, als deze lijn wordt doorgetrokken vrees ik inderdaad voor structureel rechter rijtjes voetbal en zo mogelijk nog erger.

24 juni 2020 om 10:04

Dat is ook waarom een beginner als Arteta coach is van Arsenal en geen ervaren man als Ancelotti of zelfs Mourinho. Arteta aanvaard deze onbegrijpelijke beslissingen van het bestuur, daar waar een Ancelotti of Mourinho dit niet zouden aanvaarden want die eisen een doorslaggevende stem in dergelijke beslissingen daar waar Arteta braafjes volgt. En een bevestiging is van mijn gevoel bij Arteta: NOT the next big thing, zoals zovelen hier beweerden bij zijn aanstelling. Eerder een coach die perfect in het huidige straatje van Arsenal past: middelmatig.

24 juni 2020 om 10:09

Ik denk dat Arteta wel degelijk een goede coach is voor Arsenal. Wil goed aanvallend voetbal spelen maar dat kan hij niet met dit matige team vol met clowns. Je noemt nu Mourinho maar wie wordt daar nou blij van? 15 miljoen per jaar en dan worden de buitenspelers backs. En dan heb ik het nog niet over het super aanvallende spel.

Nu echt officieel dus. Het is werkelijk waar een schande wat voor beleid er bij de club gevoerd wordt, echt een schande. Een contract uitdelen aan 3 spelers die alle 3 bij lange na niet genoeg zijn voor de club. Het ergste is nog dat het grootste talent van de club (saka) een 1 jarig contract heeft, en er maar geen voortgang wordt geboekt daarmee. Al het geld wat met de contract verlenging van deze clowns gepaard gaat, had zoveel beter daarin worden gestoken. Daarnaast loopt ook het contract van onze absolute sterspeler af, maar welja joh, laten we al het geld verspillen aan een prutser als David Luiz. Is al pijnlijk genoeg dat we geen topclub meer zijn, maar dat we ook geen greintje ambitie tonen om weer op dit niveau te komen, is nog vele malen pijnlijker.

Wat een wanbeleid. Je ziet toch dat deze spelers niet het niveau hebben wat je nastreeft? Slechtste seizoen sinds tientallen jaren en wat doe je? Je legt deze middelmatige rotzooi voor een langere periode vast.

Zelfs als spurs fan vind ik dit verschrikkelijk. De NLD is binnen 5 jar verdwenen! Nee grapje. Arsenal maakt nu slechte transfersz maar degraderen zie ik ze niet zo snel. Hoewel al deze 3 contracten echt waanzin zijn is Arsenal te goed om te degraderen. Een auba is wel oud en zal wrg gaan,maar dan heb je nog laca en martinelli. Die saka op linksback is toch ook een topper? Ik denk dat als arsenal een centrale verdediger haalt die echr goed is, lees koulibaly, dan doen ze zo bovenin mee. Kijk even nar liverpool. Daar speelde een clown genaakd lovren en toen van dijk kwam was de verdeoging ineens goed.

24 juni 2020 om 10:23

Zeg nooit nooit hoor, ik vrees dat het alleen nog maar erger gaat worden. Als we Lacazette als eerste spits houden, weet ik nog zekerder dat het alleen maar minder gaat worden, ontzettend slechte speler is dat, geen schim meer van wat hij ooit was. Martinelli en Saka zijn absoluut toptalenten, alleen ligt de een er nu maanden uit, en de ander is gek als hij z’n 1 jarige contract verlengd kijkend naar de toekomst van de club. Verder is het verschil tussen dat Liverpool en dit Arsenal, dat van Dijk daar het laatste puzzelstukje was. Bij Liverpool stond er al een perfect gebalanceerd team, een monsterlijke aanval en een middenveld wat precies op Klopp z’n filosofie was gebouwd, dat alles ontbreekt in het rode gedeelte van Noord Londen.

24 juni 2020 om 11:42

Dat laatste is niet helemaal waar natuurlijk Arsenalaz. Liverpool heeft gewoon een stuk beter beleid gevoerd. Die hebben het roer omgegooid en in een project van zo'n 3-4 jaar het team gebracht naar waar het nu is. Daar zat visie achter. Een coach die in die visie past en aankopen die ook in die visie passen. Bij Arsenal ontbreekt volledig de visie, waardoor wij nooit ergens gaan komen.

24 juni 2020 om 12:24

Ah ik was onder de veronderstelling dat van Dijk werd gehaald op het moment dat Allison en Fabinho al voor Liverpool speelde, vandaar dat ik zei dat hij het laatste puzzelstukje was. Maar inderdaad, een visie is cruciaal voor een club, en die ontbreekt bij ons.

24 juni 2020 om 14:05

Nee inderdaad, Alisson en Fabinho kwamen later pas. Uiteindelijk heeft Liverpool geleidelijk gebouwd aan het team dat ze nu hebben. Daarvoor hebben ze deels ''onbekendere'' spelers gehaald (kijk naar Robertson), deels gebruik gemaakt van talent uit de eigen jeugd (Alexander-Arnold als grootste voorbeeld), deels door aankopen te doen die een directe versterking voor de basis zijn (van Dijk en Alisson als laatste voorbeelden) en dat gekoppeld aan ervaren namen die minder in het oog springen (milner, Henderson). In mijn optiek is dat een strategie waar Arsenal zich prima aan zou kunnen spiegelen, alleen moet je dat wel uitvoeren. Nu wordt het slechts deels uitgevoerd. Een beetje als het bekende gezegde: "eén stap naar voren, twee stappen terug''.

Interessante keuze, kans is aanwezig dat ze op safe spelen ivm de corona crisis in de wetenschap dat het dit jaar moeilijk is om in schatten wanneer de transfermarkt op gang gaat komen.

Dit gaat toch nergens over.. Maar ik neem aan dat Arteta hier ook wat over te zeggen heeft? Staat die dan achter dit beleid? Ik had echt wel vertrouwen in Arteta, maar op deze manier brokkelt dat toch snel af. Zeker van Luiz moet je zsm af en haal dan aub bijvoorbeeld Upamecano. Soares en Mari kunnen wellicht wel als backup fungeren, maar dan nog is 15,5 miljoen teveel geld.

Wat is er toch allemaal aan de had mijn 2 van 3 mijn favorieten teams teams uit mijn jeugddagen maken er letterlijk op bestuurlijke niveau een potje van (Barcelona en Arsenal). Altijd mooi en attractief voetbal met jeugdige invloeden. Is nergens iets van terug te zien, werkelijk schandalig dat spelers als Luiz nog bij de club verbonden blijven.
Ik heb echt te doen met me grote vrienden Troopz, DT, Claude en de hele AFTV squad. Dit is echt een lijdensweg

Alle Arsenal-fans kunnen zich na het lezen van dit bericht melden voor een gratis fruitmand of bos bloemen naar keuze. David Luiz verlengen, hoe kan je.. Die jongen laat week in, week uit zien dat hij het niveau niet meer heeft. Het is makkelijk om dat moment tegen City aan te grijpen, maar het is bij deze jongen gewoon structureel. Als je op Youtube 'david luiz blunders' intikt, vliegen de compilaties je om de oren. Als je ambieert een topclub te zijn en structureel bovenin mee te doen in de PL, is David Luiz gewoon zwaar, maar dan ook zwaar ondermaats. Ik heb medelijden met de fans.

24 juni 2020 om 11:41

Nou, David Luiz is dan nog niet eens de ergste van dit nieuws. Dat zegt volgens mij al genoeg! David Luiz kan in ieder geval nog iets en heeft ook daadwerkelijk gespeeld voor de club, daar zaten ook goede wedstrijden tussen. Dat neemt niet weg dat hij ook absoluut niet goed genoeg is, maar in vergelijking met Soares en Mari is hij Messi... Echt werkelijk waar, hoe haalt de club het in haar hoofd! Ook nog eens lange contracten voor die losers. Dat kan echt niet! En de huur van Ceballos verlengen tot het einde van dit seizoen is wel oké, maar ook die gast is echt matig. Als we hem nog definitief vastleggen voor een dik bedrag is het feest helemaal compleet...

24 juni 2020 om 11:52

Nouja, Luiz zal ook wel een bak meer betaald krijgen, de vraag is of hij dat waard is. Ik denk van niet. Over Soares en Mari wilde ik inderdaad nog maar zwijgen, ik vind het echt onbegrijpelijk wat Arsenal hier doet. Bij ons in Barcelona is het ook een zooitje, maar in Londen kunnen ze er ook wat van..

24 juni 2020 om 11:53

Waarom zijn Mari en Soares losers? Waar baseer je dat op? Toch hopelijk niet op de paar minuten die Mari gemaakt heeft? De looptijd is veel te lang, maar wat je nu doet op de spelers is echt waanzin.

24 juni 2020 om 12:11

Waarom dan wel Samcro? De club geeft twee idioot lange contracten aan spelers die 3 wedstrijden 0 wedstrijden gespeeld hebben voor de club tijdens een huurperiode. Er zat geen verplichte koopoptie in het contract. Op basis waarvan zouden ze dan überhaupt een contract verdienen volgens jou? Laat staan een contract voor 4 jaar... Mari heeft 0,0 indruk gemaakt in de minuten die hij heeft gekregen en is nu weer 5 maanden geblesseerd. Soares is geblesseerd binnen gekomen, nog niet eens 1 wedstrijd gespeeld (niet eens in een wedstrijdselectie gezeten) en krijgt een contract? Op basis van wat? Hoe goed hij revalideert in de gym? Dit is helemaal geen waanzin. Het is de waarheid. Beide spelers zullen een degelijk salaris ontvangen, terwijl je zit te steggelen met één van je toptalenten (saka) en je beste speler (aubameyang) over een verlenging. Dat geld had je dus vele malen beter daar extra bij op kunnen doen, zodat je de spelers die daadwerkelijk wat toevoegen aan je club langer aan je kunt binden. Nee sorry hoor, dit is gewoon compleet wanbeleid. Zie jij andere clubs spelers contracten geven die in een huurperiode niets laten zien en niet eens spelen? Volgens mij niet.

24 juni 2020 om 13:20

Ik snap ook niet waarom iedereen zo furieus reageert op het contract van Soares. Ik vond hem altijd een goede back. Ik weet niet waar zijn plafond ligt, maar denk dat hij zeker een meerwaarde kan zijn als je hem een goede kans geeft. Ik zou hem niet direct afschrijven, helemaal omdat hij nog geen minuut gespeeld heeft.. Arsenal heeft geen geld om alle problemen in de selectie in een keer op te lossen, een nieuwe back gaat sowieso veel geld kosten en Soares zal echt geen grootverdiener zijn. Daarnaast kun je hem volgend jaar altijd nog verkopen als hij niet presteerde, dan krijg je sowieso meer terug dan wat hij in de tussentijd aan salaris heeft gekregen.

24 juni 2020 om 13:59

Omdat je dan dus niet hebt kunnen beoordelen of hij überhaupt het niveau heeft om voor Arsenal te spelen. Kijkende naar het feit dat hij bij Southampton de laatste 2 jaar slechts als invaller werd gebruikt en bij zijn uitlening naar Inter slechts 4 wedstrijden in de competitie heeft gespeeld, hij bij Arsenal geblesseerd binnen kwam en nog 0 minuten heeft gespeeld, lijkt het mij toch juist waanzinnig om hem vast te leggen? Hij verdient bij Southampton 3.8 miljoen euro per jaar. Hij zal er dus niet op achteruit gaan als hij naar Arsenal gaat. Dat vind ik dus zeker wel een aardig salaris voor hem. Als je hem als handelswaar koopt, is het misschien niet slecht nee. Maar dan moet er wel een koper voor hem zijn, die ook zijn salaris kan betalen. Dat vind ik nog twijfelachtig.

Dit nieuws en de afgelopen resultaten zullen ook niet goed zijn voor Arsenal de aankomende transferperiode. Ik weet niet of er überhaupt budget is voor transfers maar een Partey waar Arsenal veel aan gelinkt is zal nu nog wel een keer nadenken of die dit echt wel wil.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren