Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Wesley Sneijder gooit olie op het vuur met provocerende video

Laatste update:

Wesley Sneijder heeft dinsdagochtend op geheel eigen wijze gereageerd op het statement van de F-Side. De harde kern van Ajax bracht maandag naar buiten dat de oud-middenvelder ‘persona non grata’ is in Amsterdam, nu hij zich na zijn loopbaan veelvuldig identificeert met het uit zijn geboortestad afkomstige FC Utrecht. Sneijder lijkt zich er niets van aan te trekken en rijdt dinsdagochtend langs de Johan Cruijff ArenA, terwijl hij het nummer Utereg me stadje van Herman Berkien meezingt, zo is te zien op een video die hij op Instagram plaatste.

Wesley Sneijder gooit olie op het vuur met provocerende video

“In 2007 nam hij afscheid en vertrok naar Real Madrid, als dank heeft hij nog een schitterend afscheidscadeau gegeven in de vorm van een filmpje", schreef de F-Side maandag. "We droegen hem op handen en gunden hem alle successen van de wereld, en hoopte dat hij een grote ster in Europa zou worden. Dat werd ‘ie. Na het einde van zijn carrière, gaat zijn wijf (Yolanthe Cabau, red.) ervandoor, raakt ‘ie aan de fles, en begint hij zich samen met zijn broertjes te bemoeien met zijn geboortewijk Ondiep en die k*tclub die daar speelt."

“Ook is meneer ineens FC Utreg-fan, doet popie jopie in de Galgenwaard, hangt allerlei prullaria op van zijn successen in zijn carrière behalve die van Ajax", zo ging het verder. "Dat mag namelijk niet van de Utregse tyfuslijers die op de Bunnikside week in week uit zitten te janken dat er twee vlaggen in al die jaren van hun gestolen zijn en daar nog steeds niet overheen zijn. Is ‘ie al vergeten dat ‘ie in de jaren dat ie bij ons speelde vaak bedreigd is door deze Utregters, ook zijn familie was niet veilig?”

Sneijder wordt ‘persona non grata’: ‘Valse honden zijn niet te vertrouwen’

Lees artikel

Dat Sneijder van plan is om zijn afscheidswedstrijden in Utrecht te laten spelen, viel eveneens niet in goede aarde bij de supporters van zijn voormalige werkgever: “Hij heeft er nog nooit gespeeld. Heeft lak aan de club die hem de kansen en opleiding heeft gegeven! Heeft schijt aan de supporters die hem in het begin van zijn loopbaan gesteund hebben! Kortom hij slaat het begin van zijn succes over! Als klap op de vuurpijl, schreeuwt hij voor de bekerwedstrijd tegen Ajax: ‘We gaan ze sloooopuhhh, UUUUUtreg!’

De F-Side spreekt dan ook van ‘minachting’ richting de Ajax-fans: “Deze bovenstaande feiten, maken jou nou tot een persona non grata boven de N201", zo klinkt het, een zin waaraan door Sneijder in de video wordt gerefereerd. "Wij begrijpen nu des te meer waarom Yolanthe je eruit heeft geflikkerd. Valse honden zijn namelijk niet te vertrouwen. Wes, de tyfus voor je en veel succes dit seizoen in Europa met UUUtreg.”

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Sneijder moet hier lekker boven gaan staan en zich niet laten provoceren door een stel gekkies van de F side

16 juni 2020 om 11:49

Actie is reactie. Ze noemde hem gewoon een valse hond en dan nog het een en ander zeggen over z'n ex vrouw. Dat zou ik zelf ook niet pikken.

16 juni 2020 om 11:52

Ik vind het van beide kanten erg kinderachtig allemaal...Van Sneijder had ik wel verwacht dat hij hier boven zou staan. Valt me tegen van hem ook gezien zijn leeftijd. Nu zal de harde kern ook wel weer met een tegenreactie komen...zucht triest gedoe. Zo wil je toch niet met je oude club omgaan waar je bent opgeleid en prachtige jaren hebt meegemaakt.

16 juni 2020 om 12:03

Ik als niet Ajacied kan me de reactie van de Fside best voorstellen. Ze hebben het misschien niet op een goede nette manier naar buiten gebracht, maar dit hoor je gewoon niet te doen als Sneijder zijnde. Niet naar je oude club. Niet naar je oude supporters die dure kaartjes haalde ook om jou te zien spelen en te supporten.

16 juni 2020 om 12:06

Kan je de reactie goed voorstellen? Hoe oud zijn die jochies op de f side man. Al speelt Wesley z’n hele leven voor Ajax en woont hij z’n hele leven in Amsterdam maakt hem ook niet eens voor 1% verplicht dat hij fan van Ajax moet zijn etc. Heel kinderachtig van f side dit

16 juni 2020 om 12:07

Ook gezien zijn leeftijd? Het grootste deel van die F-side eencelligen is ouder dan Sneijder. Ik ben van Sneijder's leeftijd en had net zo goed gereageerd, je laat toch niet al die dingen over je zeggen? De manier van reageren zou ik dan weer anders doen, maar helemaal niets laten horen...nee zeker niet.

16 juni 2020 om 12:11

@cambuur Niemand zegt dat hij fan van Ajax moet zijn. Ik zeg die reactie van F side was misschien niet goed, maar snap hun punt wel.. @Samcro, Welke reactie had Sneijder dan op de FcU supporters toen ze riepen dat zijn moeder een hoer is ? En dat zijn familie bedreigd werd? Of is dat allemaal wel normaal?

16 juni 2020 om 12:18

Samcro wat dat betreft ben je dus net zo kinderachtig als Sneijder. Lekker over en weer met modder blijven gooien net als kleine kinderen.

16 juni 2020 om 12:19

Ergens boven staan is niet Sneijder's kwaliteit... Dit zou allemaal geen podium moeten krijgen op nieuwssites, zonder (media)aandacht zou dit een stuk sneller overwaaien. Vind het dom van Sneijder om hier zo op in te gaan. Wat komt er nog op zijn pad? Wil hij over enkele jaren het trainersvak in? Of heeft hij straks een merk te verkopen? Dan is de Ajax-link goud waard. Dat vergooit hij nu.

16 juni 2020 om 12:19

Ik vind het echt een achterlijke actie van de F-side. Sneijder is opgegroeid in Utrecht en heeft daar ook altijd een huis gehad. Veel van zijn vrienden wonen in Utrecht. Dan is het toch niet gek dat hij de lokale FC een warm hart toedraagt. Hij zal zeker ook nog goede gevoelens hebben bij Ajax, maar omdat hij daar jaren heeft gespeeld hoeft hij toch niet direct supporter te zijn?

16 juni 2020 om 12:25

Ik ben 27 en zou er gewoon om lachen als dit soort figuren zulke dingen over me zouden roepen. Kom op zeg daar ga je je toch niet druk om maken?

16 juni 2020 om 12:27

Misschien niet op een nette manier...laat dat misschien maar weg. Triest, kinderachtig, zielig zijn omschrijvingen die eerder in me op komen.

16 juni 2020 om 12:49

Ik als Ajacied begrijp de reactie van Sneijder op dat walgelijke statement van gister al te goed. Al zou ik het wel jammer en onterecht vinden als Sneijder nu een soort aversie tegen de club ontwikkeld puur door een groepje 'supporters'.

16 juni 2020 om 12:51

Sneijder is niet dom, er komt deze maand een nieuwe biografie uit geschreven door Kees Jansma. Hoe meer hij in het nieuws is hoe meer boeken er verkocht gaan worden.

16 juni 2020 om 13:04

Blijkbaar maken jullie je drukker erover dan Wes zelf toen v.Persie terugkeerde bij Feyenoord was de 1e wedstrijd Utrecht Feyenoord vPersie kwam erin en 90% van het stadion klapte voor hem 10% vond het nodig hem uit te fluiten en wat is het enige wat je hoort? Dat van Persie uitgefloten word. Wat ik dus wil zeggen is dat 20.000 man niet zijn moeder uitscholden maar een klein clubje waar jullie je drukker om maken dan Wes zelf praat het nog niet goed maar niet alle Utrecht supporters zijn slecht. Ik vind de reactie van Wes juist leuk zo reageer je op die kleuters een volwassen reactie hoef je ze niet te geven snappen ze toch niet.

16 juni 2020 om 13:10

@Shakur030, Sneijder is inderdaad een tijd flink uitgescholden jaren geleden. Tot die ene beruchte laatste wedstrijd van Di Tomasso. Sneijder kreeg een applaus van Utrecht supporters toen hij bloemen bij het stadion neerlegde. Daarna is het nooit meer echt voorgevallen. Dus ondanks de zeer nare aanleiding was zijn reactie gewoon goed. Ik denk ook niet dat hij echt een reactie gehad zou hebben op dat trieste statement van de f-side als hij nog zou voetballen. Nu hoeft hij helemaal geen rekening meer te houden met de “politiek” in het voetbal

16 juni 2020 om 13:33

Sneijder heeft wel aangetoond ergens boven te kunnen staan. Bijvoorbeeld bovenop het dak van een auto.
🤭

16 juni 2020 om 13:43

Klopt en wat is hij er nu mee opgeschoten dan? Wie heeft hem zo genoemd en is dit ook een groep die Ajax representatief bij staat? Nope! Ajax distantieert zich sws hiervan, dus nooit op reageren.

16 juni 2020 om 13:56

Het had Ajax of de supporters vereniging gesierd als ze dat gister ook gelijk naar buiten gooide maar er is in Amsterdam niemand die ze mond open trek dan moet Wes zelf maar reageren. Ik had als Ajax zijnde gelijk aangegeven niet achter de woorden van de F side te staan maar het lijkt wel of dr een grote angst heerst voor zulke idioten Ajax is niet eens de baas in eigen huis (en daar hebben veel meer clubs last van)

16 juni 2020 om 14:03

@Fcu030 Eens met je, maar datzelfde kan je ook over de F-Side zeggen.. Dat is ook maar een deel van het publiek dus niet iedereen van het publiek staat achter Fside hun statement. Dus waarom moet hij dan per se reageren?
@BoW Maar besef dus dat er iemand zijn dood nodig was ( Rust zacht Di Tomasso ) om haat van vele supporters naar Sneijder weg te halen. Ik was die tijd ook wel eens bij de wedstrijd Fc Utrecht Ajax en de haat naar Sneijder voelde je gewoon rondhangen daar..

16 juni 2020 om 14:24

Idd triest figuur die Wesley, met een iq van een fruitvlieg. Wat is hij afgegleden de afgelopen jaren. Waar is Kees als hij hem nodig heeft? Wordt straks nog gezellig boekjes signeren door het land.

16 juni 2020 om 14:30

Ik kan me nog heel goed de uitwedstrijd herinneren dat Sneijder een slechte uitwedstrijd speelde en commentaar van de eigen supporters kreeg. Die hun club achterna reisde en dat hij een middelvinger op stak naar de supporters toe. Dus ik heb nooit een hoge pet van hem opgehad.

16 juni 2020 om 14:31

Natuurlijk, de aanleiding was verschrikkelijk. Neemt niet weg dat de reactie vanuit Sneijder richting FC Utrecht en de supporters (met name het fatsoenlijke deel) gewoon keurig was. Je vroeg naar zijn reactie :-). En ja, ook ik kan mij die haat herinneren. Ook ik pakte nog weleens een wedstrijdje mee. Het probleem bij de Utrecht supporters was dat Sneijder als een echt Utrechts jochie voor Ajax kon spelen. Eigenlijk het tegenovergestelde van wat er nu gebeurd

16 juni 2020 om 14:39

Voor de pieken en de fame van Sneijder én het feit dat de F-Side een stel marginale randdebielen zijn, zou ik het lachend pikken. Boeien wat die drolletjes vinden.

16 juni 2020 om 16:26

@soccerinofcu ik snap wel dat je hem steunt gezien je clubvoorkeur, maar laten we eerlijk zijn....hij moet toch gewoon verstandiger zijn...waarom reageren?elke actie op een reactie geeft weer actie...hou gewoon je mond, wees verstandig.

16 juni 2020 om 16:49

Zo is het. Er zijn ook supporters die het over DKV hebben, in plaats van Heerenveen. Ook zoiets;-)))

16 juni 2020 om 12:32

Moet zeggen dat ik er de humor wel van in zie. Mooie reactie op een achterlijke actie van de f-side. Of het verstandig is.....
Het had Ajax en een normale supportersvereniging van Ajax gesierd wanneer ze direct duidelijk hun afkeur hadden uitgesproken over de achterlijke uiting van de f-side.

16 juni 2020 om 13:26

Ik ook. Je weet dat een deel van die idioten van de f-side zich nu zitten op te vreten, terwijl Sneijder eigenlijk niets verkeerd doet als een beetje stoken richting die gasten. Hij maakte ze niet belachelijk, scheldt ze niet uit, zegt eigenlijk weinig verkeerd, maar je weet dat het ze opfokt.

Kinderachtig, niet meer niet minder, van beide kanten.

16 juni 2020 om 11:49

Mwah, ik vind het eerder een ironisch bedoelde kinderachtige reactie. Gewoon even laten zien dat hij het allemaal niet zo serieus neemt

16 juni 2020 om 11:57

ik vind het niet eel slim. de harde kern van Ajax (en elke club) staan er niet om bekend dat ze zaken niet zo serieus nemen. Maw zijn vaak randdebielen tegen het criminele aan die niks beter ter doen hebben dan jou en je familie intimideren en op de huid zitten. Nou geloof ik best dat Wesje wat mocros uit Ondiep kan optrommelen, maar dan denk ik; heb je dit soort shit nu nodig in je leven?geniet van je leven, kijk terug op je successen en zoek rustig aan iets uit waar je je dagen mee kan vullen.

16 juni 2020 om 15:33

Natuurlijk heb je het niet nodig, maar fok it soms is het ook even leuk om anderen te jennen. Als supporters hier nou zo dusdanig boos van worden dat ze iemand pijn willen doen, dan wordt het even tijd om een GGZ medewerker op de F side te plaatsen.

16 juni 2020 om 16:34

with all due respect, ik denk dat een hoop vd harde kern al bij de GGZ lopen...

16 juni 2020 om 16:45

Hahaha alleen als de strafrechter het verplicht heeft he

16 juni 2020 om 11:57

Speelkwartier is nu wel voorbij van beide kanten?

16 juni 2020 om 12:49

Inderdaad. F-side te sneu en Sneijder had hier boven moeten staan of anders had iemand hem iig hiervan moeten weerhouden. Maar dat soort vrienden heeft Sneijder niet schreef Jansma toch ook al in zijn biografie?! Ze acteren in ieder geval allemaal op hetzelfde, lage, niveau

16 juni 2020 om 14:55

Ik vind dit in verhouding met hoe "de Ajax fans, ahum" zich uitlieten behoorlijk mild. Handig zal 't niet zijn, maar hij gebruikt iig niet van die zwakzinnige opmerkingen. Stoorde me er nog 't meest aan dat hij onnodig links reed ...

Haha, zo schaart Sneijder zich mooi aan het niveau van de F side

16 juni 2020 om 13:45

Nee hoor, sneijder reageert op een komische manier. Terwijl de F-side voo haat en agressie hem persoonlijk beledigt

Nou dat worden weer een paar maandjes beveiliging voor de familie Sneijder, wat natuurlijk heel triest is.

16 juni 2020 om 11:49

Tsja, hij vraagt er nu ook wel een beetje zelf om. Lekker uitdagen en provoceren, heel handig dit.

16 juni 2020 om 11:58

Allemaal heel kinderachtig van beide partijen, maar je vraagt hiermee om je familie bedreigd te zien worden?

16 juni 2020 om 12:02

Het was wachten op deze reactie. Natuurlijk niet. Maar als je gisteren zo verbaal bent aangevallen door een supporters groep en je doet een dag later dit uit rancune, iets anders kan ik er niet van maken. Dan ga je een tegenreactie opwekken en kun je er inderdaad op wachten dat het escaleert. Dit is een van de domste tegenreacties denkbaar. Een beetje hetzelfde als dat ik met een Ajax shirt in de kuip ga zitten, dan vraag ik er ook om als ik hardhandig buiten wordt gewerkt.

16 juni 2020 om 12:03

Kijk zijn reactie is misschien vrij kinderachtig. Maar dat je er door dit filmpje zelf om vraagt zegt natuurlijk genoeg over de f-side. Als ik de walgelijke dingen lees die gezegd zijn over Wesley dan snap ik best dat hij daar ludiek op reageert, al had hij er naar mijn mening boven moeten staan. Maar nogmaals die verwensingen die hij naar zich toe kreeg, gingen echt te ver..

16 juni 2020 om 12:08

Tsja, het is maar wat je ludiek noemt. Ik vind het oer- en oerstom. Je lokt hier reacties mee uit die er vast en zeker zullen komen. Moet beveiliging inhuren en misschien zelfs wel verhuizen. En je brengt je familie en gezin ik gevaar. En dat allemaal omdat je ludiek wilde reageren en er voor kiest om er niet boven te staan. Handig man.

16 juni 2020 om 12:25

Als je mijn reactie leest dan zie je ook dat ik zeg dat het niet handig is. Maar dat Wesley dit filmpje niet kan maken omdat hij dan bedreigd gaat worden, dat is toch eerder het probleem? Je mag voor alles uitgemaakt worden door een paar Ajax supporters en zelfs een verbod krijgen op Amsterdam. Maar je mag daar niks op terugzeggen want dan heb je de kans om bedreigd te worden. Kijk wat jij zegt, klopt ook wel want dat is de realiteit waarin we leven maar het is natuurlijk wel een beetje krom. Precies de reden dat die jongens van de F-side veel te veel macht hebben. Omdat zij alles mogen roepen maar een tegenreactie is onbespreekbaar..

16 juni 2020 om 12:27

Als je hiervoor al beveiliging moet inhuren of verhuizen dan kan je echt helemaal niks meer terug zeggen. Waar gaat dit allemaal over.

16 juni 2020 om 12:31

Ja precies het probleem. De F side mag alles zeggen maar iets terug zeggen mag dus blijkbaar niet. Het wordt misschien eens tijd dat Ajax zich eens distantieert van dit soort idioten. Is namelijk niet de eerste keer en vast ook niet de laatste. Past niet bij zon mooie en grote club als Ajax al zeg ik het zelf..

16 juni 2020 om 12:41

Dat zal Ajax ook vast doen. Maar Ajax hoeft niet op elk statement te reageren. Uitspraken buiten het voetbal om kan Ajax weinig aan doen. Hier kan je geen stadionverbod voor geven

16 juni 2020 om 12:42

@tilburg013: Is dat niet ook het hele probleem in dit land? Of je zegt iets en je krijgt klappen of je zegt iets en je krijgt de hele samenleving op social media over je heen. Vrijheid van meningsuiting is nooit zo ver weg geweest de afgelopen 10 jaar. Ik vind het in ieder geval er niet leuker op geworden. Ik heb gisteren de actie van de F-side al veroordeeld, deze reactie van Wesley is niet verstandig. Hoop dat het hierbij blijft. VZ doet er wel alles aan om beide artikelen als hoofdartikel te maken. Daarmee vestigen ze alleen maar de aandacht erop. Is in mijn ogen ook niet zo handig.

16 juni 2020 om 13:00

Klopt @4everajax, het gaat hier nu specifiek om de F-side maar dit is natuurlijk een veel breder probleem. Als je je mening uit, ben je tegenwoordig of racistisch, facistisch etc. Dat is dan ook weer ironisch want de mensen die anti-facisme lopen te schreeuwen, hebben zelf het meeste weg van het facisme. En Ajax kan hier ook niet veel aan doen want zullen mensen lopen zowat bij elke voetbalclub rond. Is alleen wel een zorgelijke ontwikkeling als je het mij vraagt.. maar ik geef je helemaal gelijk. Maar als ik dan toch even iets politieks mag zeggen. Het is wel vaak links dat andere mensen de mond wil snoeren terwijl ze het altijd hebben over inclusiviteit en een mening voor iedereen. Vrij hypocriet als je het mij vraagt..

16 juni 2020 om 13:12

@tilburg013: ik twijfelde bij mijn comment om iets dergelijks erbij te zetten zoals jij eindigt. Maar omdat ik wel enigszins on-topic wilde blijven, heb ik het er niet bij gezet. Maar je hebt wel helemaal gelijk. Links is al jaren bezig de vrijheid van meningsuiting te beperken, maar zelf wel alles kunnen en mogen zeggen. Nu is links sowieso vaak hypocrieter dan rechts. Zo kan ik me nog herinneren dat Paul Rosemoller destijds bijna persoonlijk asielzoekers naar Nederland wilde halen, maar wel vooraan stond bij een raadvergadering omdat hij tegen de komst van een asielzoekerscentrum was tegenover zijn huis in 't Gooi. Of een Wim Kok die hoge inkomens verachtte en zelf koning commissariaten werd, zelfde met Wouter Bos. Met rechts is ook genoeg mis hoor (ben zelf VVD-er), maar dit soort zaken zie je niet vaak. Dan is het vaak dat ze regels overtreden of zelf fraude plegen (ook heel erg natuurlijk).

16 juni 2020 om 11:58

Denk niet dat de familie Sneijder wakker ligt van wat doorgesnoven tokkies van de F-Side. Badr Hari heeft hem ook wel eens proberen af te persen, maar kwam daar heel gauw van terug. Bleek namelijk dat Sneijder ook wel wat grote jongens kende uit de Utrechtse/nieuwegeinse onderwereld. Natuurlijk ook vrij bedenkelijk als je je in laat met dat soort figuren, dat dan weer wel.

16 juni 2020 om 12:57

Hahahaha wat een stoere praat. Ik denk niet dat Badr wakker ligt van Sneijder of een paar stoere jongetjes uit Utrecht.

16 juni 2020 om 16:59

En jij gelooft dat? De enige jongens die hij kent zijn de smurven. In heel Utrecht wordt lacherig over de Sneijdertjes gedaan omdat niemand hun serieus neemt.

16 juni 2020 om 17:58

Waar heb jij dit vandaan dat Badr Hari wel eens geprobeerd heeft hem af te persen?

16 juni 2020 om 18:18

Ik geloof dat omdat dat uitgebreid in het nieuws is geweest eental jaar terug. Ook op misdaadwebsites kan je nog wel het één en ander terug vinden met betrekking tot de vermeende afpers poging van Badr en op welke manier hij terug gefloten werd vanuit Marokko. Dit soort websites hebben vaak inside informatie en kletsen dus vaak niet uit hun nek.

Arme jongen gedraagt zich nu naar lengte.. namelijk als een pubertje van 13 jaar oud.

Je moet hier boven staan als voetballer.
Wat kan jou het schelen hoe een groep supporters over je denkt..

16 juni 2020 om 11:51

En dan lekker gaan discrimeren op lengte tijdens een "je moet hier boven staat preek"...

16 juni 2020 om 12:00

@fc_delft, moeten nou alle reactie meteen betitelt worden als discriminatie? Zo is alles dadelijk discriminatie en heeft het woord ook geen betekenis meer.

16 juni 2020 om 12:03

@Lekiam jouw reactie geeft juist aan dat de betekenis van het woord discriminatie niet meer helemaal helder op het netvlies staat bij de meesten haha

16 juni 2020 om 12:10

Discriminatie is nou eenmaal een brede term. Hoe moet je het woord dan gebruiken? Enkel als het over afkomst of huidskleur gaat?

16 juni 2020 om 11:56

Nee jij reageert lekker iemand bespotten met zijn lengte. Hij moet trouwens helemaal niks als voetballer. Hij mag gaan en staan waar hij zelf wil. Op basis daarvan heeft niemand het recht om te bepalen of hij wel of niet een stad in mag.
In mijn opinie doet hij dit prima, even laten zien dat voetbal fans niks te zeggen hebben over waar hij gaat en staat. Voetballers hoeven niet alles altijd te blijven pikken.

Klasse reactie van sneijder 😉

16 juni 2020 om 11:58

Wat een hypocriet comment hahhahaha. Je hebt het zelf niet eens door of wel?
Overigens is sneijder geen voetballer meer. En de pacificist uithangen is overshat

Lekker belangrijk. De doorgesnoven gekken van de F-Side moet je lekker links laten liggen.

Haha geniaal , altijd weer die supportersgroepen die wat roepen en proberen bang te maken . deze reactie is geweldig !

16 juni 2020 om 12:28

Heerlijk sneue reactie van Sneijder. Perfecte kinderachtige reactie op de F-side. Een goed gesprek voeren met deze mensen zit er waarschijnlijk ook niet in dus dan maar een reactie op hetzelfde trieste niveau. Ik ben in ieder geval ineens Sneijderfan!

16 juni 2020 om 14:50

Ja joh? Op dezelfde kinderachtige manier reageren vind jij een goede oplossing? Negeren, erboven staan, je niet verlagen tot hun niveau kan je dus beter niet doen? Bijzonder.

16 juni 2020 om 15:36

Maar waarom? Jij en je ex vrouw worden publiekelijk beledigd. Waarom moet je per se boven dingen staan door ze te negeren? Ik vind dat hij er al boven staat door er de draak mee te steken.

16 juni 2020 om 16:51

Je moet niks. Ik vind het alleen bijzonder kinderachtig om je te verlagen tot zo een niveau. Dus in mijn ogen: Negeer die kneusjes.

17 juni 2020 om 10:22

Ik zou het zelf ook negeren hoor omdat ik weet dat zo'n reactie alleen maar olie op het vuur gooit maar ik kan er kostelijk om lachen hoe Sneijder dit aanpakt. Niet mijn stijl, wel leuk en terecht.

16 juni 2020 om 12:59

VdGijp was anders aardig bang. Wesley komt vanzelf de verkeerde tegen. Daar vraagt hij op deze manier ook gewoon om.

Wat een niveau. Van zowel Sneijder als de F-Side.

Hiermee laat Sneijder zien van hetzelfde niveau te zijn als de mensen van de F-side. Jammer dat hij er niet gewoon boven kan staan.

Ik zag dit op Instagram en ik zat hier met plaatsvervangende schaamte naar te kijken. Dat je je zo laat verleiden tot een uberstomme video is onbegrijpelijk. Omdat er een paar mensen zeggen dat je niet meer welkom bent ga je stoer doen op de snelweg? Als speler die alles heeft meegemaakt, laat je je zo verlagen tot dit niveau. Heel jammer.

16 juni 2020 om 12:07

Bovendien beperk je je met zo'n filmpje niet meer enkel tot de F-Side. De gemiddelde Ajacied zal ook niet heel blij zijn om zo'n filmpje te zien. Het is wel duidelijk dat Sneijder ook nog wel even nodig heeft voor hij volwassen is.

16 juni 2020 om 15:37

Ik denk niet dat het de gemiddelde Ajacied nou echt boeit welk liedje Sneijder in zijn auto opzet.

Ik keur die actie van de F-Side zeker niet goed maar wat een kleuter die Wesley 😂

Kan iemand even uitleggen waarom Sneijder zo graag met stoere jongens om gaat, komt dit door zijn jeugd/opvoeding/...? Blijf zijn gedrag zo simpel vinden. Gedraag je, ga met normale mensen om, geniet van je leven en werk aan jezelf en je zaak.

Als het hier maar bij blijft....

16 juni 2020 om 12:05

Ik denk het niet Ajax-Utrecht en vice versa wordt weer een tikkeltje meer beladen... van beide kanten: Kleuters !

16 juni 2020 om 12:13

Het fabeltje dat de rivaliteit een eenrichtingsweg vanuit Utrecht was kan in ieder geval wel de ijskast in.

"situatie tussen Wesley en hooligans dreigt volledig te escaleren, politie houd zaak nauwlettend in de gaten"

Tja kan niet zeggen dat het statement van de supporters zo chique was. Maja joh, Sneijder is volgens mij wel een mooi mannetje waarmee je kunt lachen. Laat hem lekker genieten bij Utrecht joh; moet je ook een beetje boven staan. En als hij wil kan hij straks lekker z'n trainerspapieren halen bij Ajax joh. Ook best allemaal. Ben zelf als Ajacied blij dat hij voor de club heeft gespeeld en heeft ons veel mooie momenten gebracht. Dat het een klein typisch Utrechss mannetje is, wisten we toch al 15 jaar?

Moet ie niet doen, Sneijder is zoveel groter dan die kneuzen van de F-Side. Ik begrijp überhaupt niet waarom die gasten zo vaak prominent in het nieuws komen. Van de F-Side is nog nooit iets goed gekomen. Ik begrijp van Ajaxfans op voetbalzone dat er heel veel goedwillende fans op de F-Side zitten en dat wil ik best geloven, maar ik begrijp dan niet dat je als goedwillende fan met die club geassocieerd wil worden.

16 juni 2020 om 11:49

Kneusjes die hun eigen spelers duwen en uitfluiten mogen zich geen echte fans noemen. In Engeland is dit uit den boze.

Tja. niet echt handig. Vooral als ie nog wat dagjes uit Amsterdam gepland heeft staan. Hij is echter profvoetballer af dus moet ie t allemaal lekker zelf weten.

Wat wil hij hier mee bereiken arrogante kw*l

16 juni 2020 om 11:49

Waarschijnlijk wil hij mensen met te lange tenen even op stok jagen. Evident dat het een succes was, gezien je reactie.

Ik vind het een prima reactie van hem. geen scheldwoorden, hij gaat er ook niet direct op in. Sterker nog, laat zien dat hij nog "gewoon" in Amsterdam kan en mag begeven, ondanks dat Utrecht zijn stad is. Kortom, laat zich niet wegjagen door een stel laffe internet supporters.

16 juni 2020 om 12:06

Slim is het natuurlijk totaal niet. Met zo'n filmpje maak je ook de gemiddelde Ajacied niet heel blij en beperk je je niet enkel tot de F-Side. Je krijgt zo wel de indruk dat Sneijder spreekwoordelijk de weg een beetje kwijt is.

16 juni 2020 om 12:16

Wacht even hoor, Sneijder de weg kwijt? Of al die mongolen van de f-side? Die lui zijn al jaren de wegkwijt ook niet zo gek met al dat gesnuif en gezuip van ze. Achterlijke tokkies.sneijder heeft groot gelijk. Schijt hebben aan dat soort lui. Je niet bang laten maken. Dat volk denkt ook daadwerkelijk maar iets te vertellen hebben. En dan mensen hier zeggen dat sneijder de weg kwijt is.. Niveautje hoor

16 juni 2020 om 12:21

Ik neem aan dat de gemiddelde Ajacied ook hierboven staat? Sneijder heeft erg veel voor Ajax betekend, en hij heeft Ajax echt in het hart. Maar hij is nou eenmaal opgegroeid in Utrecht, waar hij meer mij heeft dan Amsterdam. Volgens mij heeft hij zich ook nooit neatief over ajax uitgelaten...

Het heeft Sneijder dus flink geraakt. Ipv er boven te staan voedt hij als een klein (letterlijk en figuurlijk) kind. Maar het zal in een voetballoze periode wel als grap aangemerkt moeten worden.

Zoals Gerard Joling ooit zei in 'Geer & Goor': ik wil hier niet om lachen, maar ik moet er gewoon om lachen, want ik vind 't gewoon grappig! 🤣

Qua intelligentie kan Sneijder zo op de F-Side plaatsnemen. Zo een grote voetballer, en dan dit gedrag...

Haha, briljant dit.
Laten we alles en vooral elkaar niet zo serieus nemen en wat meer lachen.
Dit is toch een geweldige reactie. Ik heb iig weer gelachen vandaag.

Ik vraag me af wanneer Ajax zich eens gaat distantiëren van die groep omhooggevallen dombo’s van de F-Side.. Elke keer als die mensen een “statement” de wereld in gooien komt de helft van Nederland van het lachen niet meer in slaap en de andere helft houdt zich stil door plaats vervangende schaamte. Als club moet je dit soort malloten toch af en toe eens naar je toe trekken en influisteren dat ze zich niet zo voor gek moeten zetten? Een klein gebaar van de social media afdeling van Ajax, een kleine hoogtepunten video van Sneijder in het Ajax shirt, zou al genoeg zijn om te laten zien dat ze de mening van deze losgeslagen gekken niet delen

16 juni 2020 om 12:04

Ajax doet het gewoon slim en houdt zich er volledig buiten. Laat de gekkies het maar mooi onderling uitvechten. Het heeft geen zin om je er als club zijnde bij te gaan betrekken. Dat zorgt alleen maar voor imagoschade en je kunt het nooit goed doen.

16 juni 2020 om 15:50

Is het nou slim of is het eigenlijk gewoon laf? Deze gekkies, wat het inderdaad zijn, zijn wekelijks wel prominent aanwezig bij Ajax en menen zich alles te kunnen veroorloven. Dit is niet het eerste incident waar de F-Side bij betrokken is (ook niet het ergste trouwens, denk aan de opmerkingen over de overleden broer van Kjell Scherpen). Wordt het dan niet eens tijd om in te grijpen en de rotte appels eruit te halen?

Deze types zijn volledig voor elkaar gemaakt, simpelen onder elkaar. Lekker primitief op elkaar gaan reageren en over en weer bakkeleien. Leuk man.

Ik moet zeggen dat ik het een vrij triest stukje van de F-side vond om te lezen. Vraag me dan ook altijd af wie dit plaatst en hoe hij aan die eer komt, gebeurd dit niet in overleg met de hele groep?
Vind dit echt een domme en kleuterachtige reactie van Wesley. Hij kan nu heel stoer rondjes rijden rond de arena, maar zou hem wel bij een westrijddag in een volle arena dit willen zien doen, met het raampje open! Nou dat durft deze kleine dwerg denk ik niet😂

16 juni 2020 om 12:35

Nou wat stoer. Mensen die geweld gebruiken omdat ze het ergens niet mee eens zijn. Ben er maar trots op. Is sowieso hypocriet volk. Nog een paar jaar geleden spelers als Ziyech omver duwen maar als hij het goed doet, hem opeens aanbidden. Die jongens had lekker thuis moeten blijven toen Ziyech mede verantwoordelijk was voor het kampioenschap en een halve finale CL. Nu doen ze precies hetzelfde bij Sneijder omdat hij meer met zijn thuisstad heeft dan met Ajax. Dan zie je maar weer hoe snel alles kan omdraaien. Hypocriet volk is het..

16 juni 2020 om 13:39

Ik zeg toch nergens dat het stoer is van de f-side? Ik zeg nog dat ik het verbale al afkeur, denk je dan dat ik geweld wel goed vind? Ik zeg alleen dat Wesley doet alsof hij het mannetje is, ff stuur in Amsterdam filmen terwijl die weet dat er niemand is of hem herkent in zijn auto. Als die ballen heeft dan doet die dit op een wedstrijddag wanneer er weer publiek toegelaten mag worden, maar denk dat zijn balletjes daar net iets te klein voor zijn. Hele verhaal van Ziyech ga ik niet eens op in, totaal niet relevant op mijn reactie.

Maak je niet zo druk. Sneijder heeft fantastisch gevoetbald bij Ajax en komt uit Utrecht. Zo zeg, dat wisten we nog niet. Die F-Side kinderen hebben natuurlijk ook de intelligentie van een aardappel dat ze daar nu pas achterkomen.

Deze reactie was te verwachten. Snijder is een jongen van de straat . Verstandig is het niet. Ik ben bang dat ze de omgeving van huis en auto in de gaten moeten houden

Wesley valt ontzettend hard van zijn sokkel nu. Van de grote leider van het Nederlands elftal, naar een onbeschaafd straatschoffie. Geen wonder dat Yolanthe hem eruit heb gegooid. Groot gebrek aan fatsoen en dicipline bij kabouter Wesley. Blijkt toch maar weer eens dat Arjen Robben de enige echte grote speler was van de grote 4. We horen het wel wanneer je word opgenomen in een kliniek vanwege je drank en drugsgebruik Wes.

16 juni 2020 om 12:02

Wat is er mis met van Persie? Overigens lekker veel respect en fatsoen om hem kabouter te noemen.

16 juni 2020 om 14:50

Respect voor hem is als sneeuw verdwenen door de zon. Daar heeft hij toch echt zelf voor gezorgd met zijn debiele gedrag.

16 juni 2020 om 12:15

Het is te verwachten dat als er riooljournalistiek gevoerd wordt a la Telegraaf dat dit ook F-Side achtige reacties zoals bovenstaande aantrekt. Voetbalzone zou zich verre van dit moeten houden. Zowel het statement van de F-Side, het publiceren hiervan door Voetbalzone en de reactie van Asianexprert66 hierop zijn achterlijk.de reactie van Wesley Sneijder hierop is overigens ook niet snugger. Natuurlijk hoef je niet alles te pikken van tuig, maar het enige wat dit hem oplevert zijn doosbedreigingen.

16 juni 2020 om 12:31

@asianexpert66ah kijk een F-side nerdje gespot. Nou stoere praatjes hoor. Ik gok dat Wesley grotendeels het salaris van de F-side betaald uitkering trekkers

16 juni 2020 om 14:52

ik ben geen lid van de F-side, wel ajacied. Maar ik wist dondersgoed dat Wesley meer Utrecht fan was dan Ajacied. Verder betaal ik elke maand 1000+ aan inkomstenbelasting via mijn loon. Even een minder grote mond opzetten dus.

16 juni 2020 om 12:32

Robin van Persie anyone? Altijd een gentleman geweest op en buiten het veld en een dijk van een speler. Overigens vind ik Sneijder ook gewoon een topspeler, in dat jaar 2010 was hij de drijvende kracht achter zowel Inter als Oranje.

16 juni 2020 om 14:54

Nee, van Persie was in 2010 en 2012 de grootste onruststoker in de selectie. En gentleman? Daar denken ze o.a. bij Arsenal wel anders over. Robben was de enige echte gentleman in Oranje. Nu is dat big man Virgil. Groot contranst met Wesley.

Volgens mij is het met het IQ van Sneijder hetzelfde als met zijn lengte. Niet zo hoog dus. Dit is natuurlijk oliedom. Plaatje dat hij hiervoor uitkiest is wel een juweeltje trouwens. Utereg me stadsie

16 juni 2020 om 12:09

Waarom oliedom? Ik vind dit zo een reactie als je iemand op een cynische manier duidelijk wilt maken dat je hem niet serieus neemt.

16 juni 2020 om 12:19

Dat mag. Maar ik vind het niet zo slim want hier zal ook wel weer een reactie opkomen. Hij had er gewoon boven moeten staan (en hiermee maak ik geen grap over zijn lengte).

16 juni 2020 om 14:26

Als zijn IQ hetzelfde is als zijn lengte is die juist wel behoorlijk hoog. 170 hebben weinig mensen

haha, dat bedoel ik. Die jongen wordt ook niet gehinderd door enige vorm van intelligentie, net als de meeste lui van de f-side. Dan krijg je dit niveau

De reactie van Sneijder is kinderachtig, maar het stuk van de F-side is ook erg primitief. Als dat je zogenoemde harde kern is dan hoef je daar niet trots op te zijn. Wat een volk.

Nou, het is gewoon wachten tot de F-Side weer met een idioot statement naar buiten komt. Ook niet bepaald slim om je te gaan verlagen naar dat niveau. Je gooit zo alleen maar meer olie op het vuur. Je hebt nou niet bepaald de indruk dat je te maken hebt met volwassen mensen...

16 juni 2020 om 14:40

Ik denk dat Sneijder zich verlaagd naar dat niveau, maar altijd al op dat niveau heeft gezeten. Tijdens zijn carrière hoorde ik niks geks over hem, had vaak wel verstandige teksten. Nu hij gestopt is, lees je telkens weer iets waarvan je denkt "hoe past dat bij zijn leeftijd". Wat die fans van Ajax zeggen is natuurlijk behoorlijk triest, maar je kan ze idd beter geen aandacht geven. Zullen zich nu serieuzer voelen dan ze werkelijk zijn.

Ik snap niet waarom iedereen hierop erop dreunt om de pacifist uit te hangen? Op die manier kom je nergens. Sneijder staat in zijn recht om wat terug te zeggen na wat die jongens van de Fside over hem hebben gezegd. Sneijders reactie is niks anders dan ironisch, hij lacht ze hiermee uit.

Wat een kinderachtig gedoe van beide kanten zeg. En de F-Side heeft de boodschap die ze wilde brengen zelf helemaal verpest door hun belachelijke en schandalige taalgebruik. Hoe kun je een bericht vol scheldwoorden nu serieus nemen?

Even rationeel denken, snap dat Sneijder wil reageren op het statement maar is het wel zo verstandig om (zo) te reageren? In het beste geval hoor je er niets meer van maar in het slechtste geval.....wie weet hoe geprovoceerde mensen reageren.

Tja, hier mee gooit Sneijder de deur richting Ajax wel heel hard dicht. Die kun je in de toekomst beter niet meer vragen voor een wedstrijd voor een goed doel.

16 juni 2020 om 12:27

Dat zegt dan nog altijd meer over achterlijke supportersgroepen dan over Sneijder. Een club als Ajax en de echte supporters zouden afstand moeten nemen van achterlijke uitingen van de f-side.

Oké Sneijder verlaagt zich tot hetzelfde niveau. Wat een armoede. Dit moet geen podium krijgen.

Geen voetbal om ons op te focussen, dan deze kleuterklas met de F Side en W Sneijder dan maar, wat een niveau

Die reactie van de f-side vond ik al triest, met name ook vanwege bepaalde woordkeuzes...eerste wat ik toen dacht is: hier geen aandacht aan schenken, lekker laten gaan.maar serieus Sneijder... zo'n video posten. Man man man... krijg je straks sowieso weer een tegen reactie.gaat allemaal nergens over, maar wordt op deze manier lekker opgeblazen.

Jeetje Wesley, het begint echt een beetje een trieste vertoning te worden zo.Probeert zich ook op deze manier populair te maken bij FCU. Zoon voetballer met zoon CV, en dan je zelf zo als clown gedragen.Had dit ook echt nooit bij hem verwacht, over autos heen zeiken etc.

Die eencelligen van de F side denken dat ze alles te vertellen hebben. Had van sneijder wel een professionelere reactie verwacht.

Ik begrijp dat je als f-side verbolgen bent over het gebrek aan gesprek van sneijders kant. Een simpele persverklaring met dat de f-side afstand neemt van Sneijder en hem en z'n club het beste wenst was netter en volwassener geweest. Zo'n voetballoos tijdperk helpt dan ook niet mee, en men verveelt zich dan al snel
Sneijder had hier boven moeten staan en gewoon moeten reageren met, dat hij Ajax en z'n supporters bedankt voor de steun in z'n vroege carrière maar dat zijn huidige situatie hem dichter bij de club uit z'n geboortestad heeft gebracht oid.

Kinderachtig hoor. Dat de F-Side ze niet altijd even goed op een rijtje heeft is bekend, maar laat die gasten lekker lullen. Ga niet onnodig provoceren en sta hier gewoon boven. Je hebt een prachtige tijd bij Ajax gehad, kijk daar dan gewoon met gepaste trots op terug in plaats van de harde kern uit te dagen.

Later zeg ik tegen mij kinderen: kijk, dit is een voorbeeld van iemand die levensmoe is. Hij moet hier boven staan, is natuurlijk niet niks wat ze zeggen, maar nu provoceer je alleen maar meer. En om nu te zeggen dat het allemaal brave burgers zijn op de F-side...die laten dit niet passeren en dat weet hij zelf ook. Domme reactie, op een overbodige actie.

Gelukkig hebben beide partijen hetzelfde niveau te pakken. Geef ze allemaal wat knikkers, dan zullen ze zo weer samen spelen. Kleuterhand is snel gevuld nietwaar...

Verstand komt met de jaren 😉. Nee gekheid, allebei zeer kinderachtig

Dit vind Ik wel een goede reactie van Sneijder. Niets zeggen was misschien nog net iets slimmer geweest maar dit is ook prima.

Dit is toch wel de meest trieste situatie van het afgelopen voetbaleeuw, mijn god. Een super kinderachtige reactie van de F-side, die zich ook totaal belachelijk maken en druk om onzin. Wesley maakt zich net zo belachelijk door hier überhaupt op te reageren, sta hier gewoon boven man.

Beetje flauwe maar onschuldige reactie van Wes. Snap sowieso de woede van de F-side niet zo. Wes is geboren en getogen in Utrecht en daarom is het logisch dat hij ook die club een warm hart toedraagt. Vele Ajacieden komen helemaal niet uit Amsterdam, maar komen uit het hele land. Wes support de club uit zijn eigen stad, zoals het hoort. Tuurlijk heeft hij een verleden bij Ajax, maar hij was er slechts werknemer. Ajax is het hoogst haalbare in Nederland, dus voor zijn carrière is het goed geweest om daar furore te maken. Nu zijn carrière voorbij is, is het logisch dat hij fan is van Utrecht, dat was hij vanaf kinds af aan al namelijk.

16 juni 2020 om 14:45

'Wes support de club uit zijn eigen stad, zoals het hoort.'Zoals het hoort. Wat een onzin. Mensen moeten lekker zelf supporten voor wie ze willen zijn. Jij woont toch ook in Nederland, maar support naast Utrecht West Ham United? Al kom je uit Rotterdam en ben je voor Ajax, of uit Amsterdam en voor Feyenoord. Wat maakt het uit? Iedereen is vrij wat betreft clubvoorkeur.

16 juni 2020 om 15:04

Je bevestigd precies mijn punt! Iedereen mag vrij zijn in zijn of haar clubkeuze, daarom is Wesley ook vrij in zijn keuze om voor Utrecht te juichen. Voor mij is het logisch om voor je lokale team te juichen, als je als Rotterdammer voor Ajax bent moet dat zeker kunnen ookal vind ik dat wel een beetje raar. Wat betreft buitenlandse teams vind ik dat het iets anders ligt. Ik vind West Ham gewoon een prachtige club, maar moet zeggen dat ik ze niet heel fanatiek support, zoals ik dat bij Utrecht wel doe.

16 juni 2020 om 15:20

Ah ok. Leek alsof je met zoals het hoort alleen doelde op het feit dat Sneijder zijn lokale profclub steunt, maar je refereert kennelijk dus ook naar het gedeelte van Ajax supporters die niet uit Amsterdam komen en dat dat ook kan. Begrijp nu wat meer wat je bedoelt.

Wat is da toch met die voetballers eens hun carrière beëindigd is. Die is sinds hij gestopt is alleen maar negatief in het nieuws gekomen. Van dansen op de auto tot zijn scheiding met zijn vrouw en nu deze?. Ik denk dat het eerder mentaal is nu het roem en aandacht weg is. Hij heeft alleen maar voetbal gekend. Die heeft echt begeleiding nodig want als die zo verder doe vrees ik ervoor.

Dit laat maar weer eens het ware gezicht van de F-side zien. Het zijn die o zo trouwe fans. Maar ondertussen. Dat gezeik van ze van hij heeft alles aan ons te danken blah blah blah. Moet hij dan nu als dank op zijn knieën naar de Arena?

Dat hij Fc Utrecht supporter is mag hij zelf weten en is zijn eigen goed recht, maar iets meer respect naar de club die je groot heeft gemaakt en waar het allemaal begon mag hij wel gaan tonen. De F side moet natuurlijk niet zo reageren want zo verlaag je je toch wel meer op het niveau waar Sneijder zelf mee acteert nu, daarnaast ga je er alleen maar conflicten mee krijgen als je heen en weer blijft moddergooien. Opzich zonde dat het nou weer zo moet want je kan volgens mij best prima een Utrecht supporter zijn en nog steeds een 'grote naam' zijn bij Ajax als je maar wel respectvol met ze omgaat en niet gaat lopen bleren van we gaan ze slopen en door net te doen dat zijn Ajax periode niks voor hem betekent.

16 juni 2020 om 13:10

Ik heb vroeger bij de Albert Heijn gewerkt, maar vind de Jumbo een fijnere winkel. Wes heeft voor Ajax gewerkt, maar heeft gewoon niet zoveel met die club en dat is zijn goed recht.

16 juni 2020 om 13:22

@whuuuu Net alsof de Utrecht supporters zo enorm relativerend zouden zijn als een jongen van de club welke de hele Utrecht jeugdopleiding heeft doorlopen, nooit bij Ajax heeft gespeeld en dan NA zijn carriere ineens Utrecht de middelvinger geeft en Ajax de liefde verklaard.come ON zeg wees wel gewoon fff eerlijk en realistisch.

16 juni 2020 om 13:27

Niet iedereen zou zo relativerend zijn. Maar als een jongen uit de Jordaan voor Utrecht speelt en na zijn carrière voor Ajax juicht, zou ik daar weinig moeite mee hebben. Een beetje moddergooien heen en weer is kinderachtig, maar ik zou er wel om kunnen lachen.

16 juni 2020 om 13:33

Klopt. De F-Side is dan ook niet de stem van alle Ajacieden.ik ken dr genoeg welke vinden dat Sneijder lekker zelf moet beslissen waar hij op de tribune gaat zitten en waar niet.zijn gedrag met die andere video 'ajax gaat eraaaaan' is gewoon bewust provocerend en nergens voor nodig.1 ding is zeker, hij hoeft zijn gezicht niet meer in de Arena te laten zien denk ik, lijkt me niet heel veilig voor hem met die gekken van de F-Side.

16 juni 2020 om 14:34

Dat is zeker zijn goed recht, en heb er geen problemen mee dat hij voor Utrecht is hoor. Iedereen mag zijn clubvoorkeur hebben, maar toon wel respect naar je oude werkgever, want dit is gewoon een erg laag niveau van Sneijder en ook van de F side om zo te reageren.

Ben Ajax fan en kan hier om lachen. Werelds toch, deze reactie van Wes? De F-Side moet niet zeiken en zeker niet denken dat ze namens alle Ajacieden spreken. Wesley heeft veel betekent voor Ajax en zal altijd Ajacied zijn. Hij laat zich alleen niets zeggen door een stelletje eencelligen die menen een statement te moeten maken. Wie de bal kaatst, kan hem vol op de bakkes terug verwachten van Sneijder. Geen moeite mee.

16 juni 2020 om 13:19

Onzin, Je bent geen 'ajacied' omdat je er gespeeld hebt. En blijjbaar voelt hij zich ook totaal geen Ajacied.

16 juni 2020 om 16:32

Wel als je Wesley's staat van dienst hebt. En hij heeft nooit iets negatiefs over Ajax gezegd. Sterker nog: ook in deze reactie zegt ie niets negatiefs over Ajax. Hij zet alleen die amoebes van de F-Side op hun nummer omdat zij menen ook maar iets te zeggen te hebben over waar Wesley wel of niet welkom is, zijn bijna ex-vrouw en moeder van zijn kind beledigen en ook nog iets zeggen over zijn drank consumptie waar ze werkelijk 0 mee te maken hebben. Rot toch op man. Wes reageert hiermee op de enige juiste manier: hij heeft schijt aan de F-side. En terecht.

Wat zijn er toch veel simpele zielen op de wereld. Nooit begrepen wat er in de hoofden van zulke zogenaamde supporters omgaat. Krijg er als ajacied plaatsvervangende schaamte van. Als Sneijder liever bij Utrecht gaat kijken, dan is dat toch zijn goed recht. Lekker belangrijk zeg. Overigens wel een oerdomme reactie van Sneijder. Moet je gewoon boven staan vind ik.

Tsja ik vond het bericht van de F-Side niet netjes verwoord, maar snap wel waar het vandaan komt. Als Sneijder het over ‘Uuuuu, we gaan Ajax slopen’ heeft, dan snap ik best dat je dat niet kan waarderen als Ajacied. Getuigt van weinig respect, maargoed, dat deed het bericht van de F-Side ook niet. Evengoed beetje vreemde reactie dit van Sneijder. Laat het lekker gaan jongen en begin je miljoenen opnieuw te tellen

Wesley komt tenminste met zijn snuit op beeld terwijl al die "boze supporters figuren" elkaar lopen op te fokken wie op verzenden mag drukken.kinderachtige mensen kan je maar op 1 manier wat duidelijk maken en dat is om je op zijn minst net zo kinderlijk te gedragen alleen in dat filmpje zitten iets minder scheldwoorden etc...

16 juni 2020 om 16:34

Zelfs als ze zich offline vertonen, hebben ze nog heel triest sjaaltjes voor hun bakkes en een muts op hun harses om maar niet herkend te worden. Want o ze zijn zo stoer.

Jongens een volwassen man die zo,n mooie vrouw en kindje overboord gooit en dronken op andermans auto gaat zitten en nu een puinhoop van zijn leven maakt en van gekkigheid niet weet wat hij aan t doen is na zijn loopbaan moet je ook niet meer serieus nemen , dit is n type die over een paar jaar naar de klote is , zonde had hem wijzer geschat maar zijn begrijpertje is dus net zo klein als hij zelf is.


16 juni 2020 om 16:39

En daar heb jij natuurlijk alles over te zeggen. Want jij weet natuurlijk precies hoe huwelijk in elkaar zit en zat en waarom het mis gegaan is tussen Yo en Wes. Want wat in de Story staat is waar en jij weet daarom precies dat alles aan Wesley gelegen heeft. En zelfs als is dat zo: het gaat ons geen flikker aan hoe Wes zijn privé in elkaar zit. Wes oordeelt ook niet over jouw privé.

De f-side moet eens volwassen worden. Hun statement past niet bij Ajax. Ze hebben het verstand van een microbe.

17 juni 2020 om 15:10

blijkbaar lees jij zelf de story wel want ik wist niet eens dat hij er in heeft gestaan, ik hou me liever bij de feiten omdat ik namelijk een volwassen man , die toevallig het talent had om goed te kunnen voetballen op een auto heb zien zitten die van een ander was dus totaal geen respect toont voor andermans spullen en het feit dat hij er in zijn huwelijken een zooitje van gemaakt heeft omdat ie door zijn allebei zijn vrouwen eruit is geflikkerd en dat zal niet zijn omdat ie een keertje te laat thuis was gekomen en nu weer reageert op een paar malloten van de Fside, dan mag je toch wel erkennen dat hij niet wijzer is dan zijn lichaam lang is, toch ?! het had hem gesierd als hier ver boven had gestaan ,zeker als je zoveel hebt meegemaakt en als voetballer bereikt hebt en staat het los van bij welke club hij iets gaat doen want dat mag hij helemaal zelf uitmaken.

Jezus, wat een debiel gedoe zeg. Van beide kanten.

Wat kan mij het nou schelen of Sneijder nu in de Galgenwaard zit en ‘zijn’ club aanmoedigt.

Wat kan Sneijder het nu schelen wat een aantal mensen van de F-Side van je vinden als je er toch niet meer komt...

Los van het feit dat de reactie van de F-Side ook nergens op sloeg....sneijder lijkt toch wel redelijk van het padje af eerlijk gezegd. Zou me niets verbazen als dit over een paar jaar een soort van Nederlandse Paul Gascoigne is ofzo.blijkbaar heeft hij ook geen ambities om in de voetballerij aan de slag te gaan (anders dan misschien bij FC Utrecht) want als dit zijn niveau is dat gooit hij wel echt zijn eigen ruiten in als het gaat om carriere kansen.ik hoop dat hij zijn geld slim heeft geinvesteerd met advies van mensen met iets meer intellectueel niveau dan Sneijder zelf want anders zie ik het somber in.

F-side, kijk al die argumenten die jullie aankaarten in jullie statement daar hebben jullie gelijk in. Alleen hoefde jullie het niet naar buiten te brengen. Wesley is voetballer geweest dus wie de bal kaats weet hij als geen ander dat je 'm terug kan verwachten. Wesley weet bliksems goed waarmee hij bezig is. Dat hij schijt aan ons heeft daar zal hij ons niet mee hebben. De club is nog altijd groter dan de speler. Hij mag van mij ook lekker in Utrecht blijven. Zulke oud spelers hoeven mij echt geen stap verder in de Arena te zetten. Stank voor dank krijg je dan. Maar als je z'n karakter goed kent, moet deze actie ons helemaal niet verbazen. Maar dit is en zal niet de eerste keer zijn. Dus rug recht en verder. Aan de andere kant zal ik het ook positief proberen te zien. Dan hebben ze in Utrecht ook wat om mee te pronken he.

Wel mooi hoeveel reacties je leest dat het ‘fatsoen’ ontbreekt bij Sneijder, om vervolgens wel zelf nog sneren over zijn lengte in de reactie te schrijven. Iets met de pot en de ketel..

Ach ja. Boeiend. Beide kanten reageren als een stel kinderen. Vind het wel jammer hoe Sneijder af en toe van die steken uit lijkt te delen richting zijn oude club die veel heeft gedaan in zijn carrière. Ik bedoel dan niet deze actie maar zijn opmerkingen en acties uit het verleden. Dan kan je verwachten dat mensen hier negatief op zullen reageren. Alleen de reactie van de F-side vind ik dan weer overdreven.

Tjaaa laat zich wel kennen natuurlijk en had hier geen aandacht aan moeten geven. Die brief is door een handje vol “fans” geschreven maar Wes gaat op de staart staan van heel Amsterdam. Hoe je het went of keert...daar waar zijn succes ook begonnen is. Nooit op reageren. Nu gaat de ellende beginnen waar niemand op zit te wachten. Succes!

Iedereen zal wel over sneijder heenvallen maar ik vind het prachtig. Hij houdt het netjes en ludiek, in plaats van op de man en persoonlijk zoals die tokkies van de f-side

ik zing dit ook het liefst als ik langs welk willekeurig ander stadion rijd, maar ik hoef het niet zo nodig op de sociale te zettenvind de actie van sneijder wel leuk, maar hij had er beter gewoon boven kunnen staan.

In Amsterdam hoef hij zijn porum dus ook niet meer laten te laten zien. En voor Ajax juichen ook niet! Beetje kinderlijk allemaal doe even volwassenen man! Hoe oud ben je?! Ik zie zelf ook liever Raf op tv dan Wes. Ik weet niet Wesley is altijd al een popiejopie geweest vandaar het ook goed klinkte met van Gaal en Mourinho. En Rafael van der Vaart is altijd met beide pootjes op de grond gebleven en vooral ook heel normaal gebleven ook. Voelde zich niet eens te groot om te spelen voor Midtylland in Denemarken. Wesley is onprofessioneel bezig met dit stupide filmpje.. Wordt vervolgd door de hardcore supporters van Ajax. Dat is zeker!!

Vanuit de F side niet netjes, vind ik als Ajacied. Maar hij werd vroeger echt voor alles uitgemaakt in zijn eigen stad. Dan snap ik deze houding ook niet echt. Tuurlijk, rivaliteit mag. Maar het lijkt net alsof Ajax hem ook echt niks meer doet. Dat vind ik jammer, heb in ieder geval genoten van je, Wes! En gauw die kilootjes d’r af. ;-)

Laten we wel wezen ... De F-side mag dan qua volume en aanwezigheid in het stadion misschien wel 25% zijn, maar in werkelijkheid zijn ze nog geen 1% van alle Ajax supporters. En ik kan niet voor die 99% spreken maar persoonlijk heb ik niets met de uitspraken van de F-side en ik zou ze geen reactie waardig achten. Tja, Wesley ziet dat anders maar ik had een professioneler / volwassener reactie (geen reactie is ook een reactie) van hem verwacht na al die jaren voor en bij Ajax. Hij verlaagt zich hiermee misschien wel tot het niveau F-side en veel lager dan dat niveau kan je haast niet gaan ...

En ik krijg bans wanneer ik het over het gedrag van Ajax supporters zijn en in hoe zij met mensen omgaan... Sneijder is een van de beste voetballers die dit land heeft voortgebracht, heeft successen geboekt met Ajax en zo gaan ze met hun mensen om. Dit is een van de redenen waar mijn frustraties over Ajax supporters zitten. Hoe Sneijder erop reageert is ook wel weer typerend. Hier moet hij gewoon boven staan en weten wie het zeggen.

16 juni 2020 om 14:47

Maar denk je niet dat sneijder dit van te voren had kunnen bedenken? Dingen roepen zoals we pakken die ajacieden is toch niet zo slim? Vraage af waarom je het zou doen als sneijder zijnde. Hij mag zeker zijn club voorkeuren hebben maar dat kan ook op een andere manier.

16 juni 2020 om 14:54

(dneres)jij zegt (successen geboekt met Ajax en zo gaan ze met hun mensen om) het lijkt er op of je de club bedoeld maar dit ter zijde , het zijn een paar IQ-loze gasten van de F-side die vaak denken dat ze belangrijk zijn en die die je niet serieus kan nemen want ze weten niet beter omdat hun hersenen niet goed genoeg ontwikkeld zijn, het zijn die mafkezen die het begin Ziyech uitfloten en bij de wedstrijd ooit tegen Feyenoord een zwarte pop in brand staken omdat daar toen Kenneth Vermeer keepte want die had een misdaad begaan door naar Feyenoord te gaan , ach het is gewoon gajes maar echt niet alle supporters zijn gelukkig zo , en ik kan het wel waarderen hoor van Wesley het is toch gewoon grappig .

Wesley wesley wesley, wat laat je je kennen ouwe strijder. We hebben je de kans gegeven om je te laten worden wie je bent geworden. Een wereldvoetballer, want dat was je. Tuurlijk op je eigen kracht maar je moest toch een podium hebben. Nou dat was voorland achter de Meer, en later de Arena. Je afkomst mag en moet je nooit verloochenen dus jij ook niet. Die stad aan het kanaal is jouw stad prima. En je liefde aan die stad is groot blijkbaar en is ook niks mis mee. MAAAAAAAAAAAARRRRRRRR je slaat nu wel een klein plankie mis gap. Daar waar iedereen jaloers altijd is op ONS ALLER AJAX heb jij je strepen verdiend en dat vergeet je ff jochie. Bravoure heeft plaatsgemaakt voor een arrogant , volgevreten, ondankbaar stuk vreten. Het ga je goed want de beelden van jou die ons logo kust na weer een goal zullen niet meer in mijn herrinneringen terugkomen. Alleen je afgunst naar de hand die jou ( GEZOND ) te vrete gaf. Groet een echte AMSTERDAMMER EN AJACIED. Ciao miesgasser

16 juni 2020 om 14:58

Zonder Ajax was Sneijder ook wel naar de wereldtop gegaan. Overschat de bijdrage van een club bij een toptalent niet zo. Sneijder was altijd al een echte Utrechter, meen zelfs te herinneren dat hij persoonlijk bloemen kwam neerleggen bij het overlijden van die Utrecht-speler David di Tomasso. Dat handjevol idioten die het niet kunnen verkroppen dat Sneijder altijd warme gevoelens voor de club uit zijn geboortestad heeft hebben ergens in het leven een afslag gemist. Evenals jouw bericht waarin je je behoorlijk laat kennen. Wees trots dat een speler van zijn kaliber bijgedragen heeft aan de Ajax-successen, en laat zo’n jongen verder vrij in zijn clubvoorkeuren. Word eens volwassen.

16 juni 2020 om 15:01

Niemand zegt er iets van dat hij een echte Utrechter is ( wat ik overigens betwijfel aangezien hij liever naar de zandbak ging) maar is het nodig om allemaal dingen te gaan roepen in een filmpje? En toen die weg ging bij ajax zei die nog heel wat anders in een filmpje. En ik praat het gedrag van de f side niet goed maar ik snap het van een kant wel.

Beide partijen zijn kansloos in deze maar je kunt er nu vergif op innemen dat er weer een reactie gaat volgen. En gezien het (gebrek aan) hersencellen aan beide kanten gaat dit zo aflopen dat Wesley zich straks bedreigd voelt etc.hoe provocerend kun je je gedragen zeg, je kunt ook gewoon niet reageren. dom dom dom maarja hij is er ook in gaan geloven dat hij van het niveau Messi/ronaldo was, door 1 topseizoen. In heel dit verhaal is het de Pot en de Ketel

Ik vraag me af waar zo een man zich druk om maakt, heeft die niks beters te doen? Ik praat het gedrag van de f side niet goed, maar je kan het wel verwachten als sneijder zijnde. Ik vind het overigens wel een beetje raar dat sneijder nooit voor zijn zo geliefde Utrecht heeft gespeeld...

Zo vermoeiend altijd hier die oh zo volwassen mensen op VZ die altijd en overal een antwoord op hebben, altijd weten hoe je je voorbeeldig moet gedragen en alles altijd maar moeten veroordelen. Sneijder (en ex-vrouw) is door een stel zielige anonieme “hooligans” helemaal verrot gescholden en dan mag hij niet even een ludiek filmpje maken als antwoord? Alleen maar om er boven te moeten blijven staan? Schei eens even uit allemaal. Dit moet gewoon kunnen en vind het alleen maar mooi.

Wesley is helemaal de weg kwijt.
Zuipt zijn verveling weg, doet rare dingen, is zijn mooie mopje Jolante kwijt, verlochend zijn oude club Ajax en port met een club utreg waar die nog nooit voor heeft gespeeld en niks voor voeld.
Hij is kwaad op de hele wereld en weet zich geen raad.
Gedraagt zich als een verwende kabouter.
Waarschijnlijk wil hij zich vestigingen in utreg en doet een wanhopige poging gelieft te worden in utreg.
Wat een piemeltje is deze kabouter toch, zoveel geld en hij is stront ongelukkig, zielig.

16 juni 2020 om 15:01

Utreg en Europees voetbal? Dat gaat niet samen.
Wesley misschien aantrekken utreg, dan staan er 12 tuinkabouters in het veld maar Europa in zal niet gebeuren. Terecht.

16 juni 2020 om 15:03

Het mooiste vind ik nog dat meneer de zandbak verkoos boven zijn oh zo geliefde clubje.. Hebben hem zo vaak probeert binnen te krijgen maar het is er nooit van gekomen... Calimero gedrag

16 juni 2020 om 15:49

Hij heeft zijn leven niet bepaald op orde inderdaad. Ik vraag me wel af hoe jij weet dat hij niks voor Utrecht 'voeld'.

Wat een niveau deze 'discussie' zeg. Sneijder houdt wel van een beetje provoceren en de F-side trapt er met open ogen in.

Wordt steeds pijnlijker dit. Als Ajax-fan schaam ik me dood voor de idioten die deze verhaaltjes de wereld insturen. Dat Sneijder hapt toont ook geen enorme klasse.

Alleerst denk ik dat er momenteel iets belangrijkere dingen zijn dan en oud-voetballer die toevallig bij een ander stadion een wedstrijd bezoekt. De reactie van de F-side geeft ook wel aan dat we hier te maken hebben met een groep mensen die erge moeite heeft om een normale brief te kunnen schrijven. Laat Sneijder lekker doen waar ie zin in heeft en laat de F-side gewoon zich verder belachelijk maken,

@spic en Spanuitstekend verwoord!!!wat ik er nog aan wil toevoegen is dat ik als Ajacied de krachttermen van de F-side niet ondersteun, maar de verbazing wel begrijp. “We gaan ze slopen” komt wel heel raar over op mij en ook op de Ajax supporters.sinds wanneer heeft hij de clubkleuren van Utreg verdedigt? Sterker nog ik herinner me dat het utreg publiek in 2005 Wesley en zijn moeder massaal uitkafferde, “ je moeder is n hoer” Heb het altijd n rare knul gevonden die wel goed kon voetballen, maar zoals hier al eerder werd opgemerkt, hij gedraagt zich als n kameleon. En dat heeft de F-side vooral geraakt, wetende van al dat respectloze gezang naar Kameleon Sneijder en diens moeder.

Waarom is sneijder niet trots op zijn ajax verleden? Dat is de eerste vraag die je je mag stellen. En dan zo'n grote mond opzetten voor die bekerwedstrijd. Hij heeft nooit bij Utrecht gevoetbald, zelfs niet in zijn afscheid jaar. Het had hem gesierd als die gewoon altijd normaal was blijven doen. Daar is het begonnen. Dat mensen zich dan aangesproken voelen om een statement te maken is niet meer dan logisch. Dit zijn mensen met heel veel passie en daarom doet het zo zeer dat die zo achterlijk en raar doet. Ik ben één van de hevig teleurgestelde supporters namelijk. Aktie is reactie!

Beide partijen laten zich uiteraard volledig kennen. Getuigd van weinig klasse en toch ook wel intelligentie. Wesley had dit lekker moeten laten gaan. Hij is degene die zo succesvol is en het helemaal heeft gemaakt. Je hebt helemaal niks te verliezen. Dit filmpje had hij gewoon niet moeten opnemen. Nogmaals, niet echt intelligent. Al zal ik mijn vraagtekens blijven hebben waarom hij niet trots lijkt te zijn op zijn periode bij Ajax. Iets voorgevallen in die tijd? Geen idee. Misschien vertelt hij het wel in zijn boek.

Zo, het moddergooien naar elkaar gaat nog ff door denk ik... Slim is het niet van Sneijder, ik vind dat hij er boven moet staan, maar ik kan wel begrijpen dat ie dit doet. Een actie vraagt om een tegenreactie.... En stiekum, heel stiekum, vind ik de reactie van Sneijder wel grappig...

😂. Kan het wel waarderen. Hij moet zich beseffen dat hij niet meer terug kan. Kun je net zo goed all the way gaan! Blijft voor mij een mooie Ajax speler

Superster onwaardige reactie. Wat een mooie voetballer was dit. Enige juiste reactie was geen reactie hierop!

ben het helemaal eens met de f side wat een kneus inderdaad een aan lager wal geraakte voetballer❌❌❌

ben het helemaal eens met de f side wat een kneus inderdaad een aan lager wal geraakte voetballer❌❌❌

Meerderheid van de Ajacieden woont zelf niet eens boven de n201...

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren