Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

De Telegraaf: Ajax bracht ‘hoofd van Bergwijn op hol’ én meldde zich opnieuw

Laatste update:

Voordat Steven Bergwijn de overstap maakte van PSV naar Tottenham Hotspur, heeft Ajax in Eindhoven geïnformeerd naar de aanvaller. Volgens De Telegraaf bliezen de Amsterdammers de belangstelling nieuw leven in door informatie in te winnen over de beschikbaarheid van Bergwijn, maar hij opteerde uiteindelijk zelf voor een overstap naar de Premier League.

Chef voetbal Valentijn Driessen van de krant roept in herinnering dat Ajax 'echt wel geïnteresseerd was' in Bergwijn in de zomer van 2019. De linksbuiten, die zes jaar in de jeugdopleiding van Ajax speelde, werd echter te duur bevonden: destijds deden berichten over een vraagprijs van veertig miljoen euro de ronde. Tottenham Hotspur betaalt nu minstens dertig miljoen euro en legde Bergwijn vast tot de zomer van 2025. "Het was de betrekkingen tussen Ajax en PSV sowieso niet ten goede gekomen", voegt Driessen eraan toe.

De vijf duurste uitgaande winterse Eredivisie-transfers aller tijden

"Het leek ook wel een beetje alsof Ajax een spel speelde om het hoofd van Bergwijn op hol te brengen, maar hem uiteindelijk niet te halen. Nu heeft Ajax weer geïnformeerd naar de voorwaarden waaronder hij op te halen is. Uiteindelijk heeft Bergwijn ook zelf gekozen voor een buitenlands avontuur", aldus de journalist. Bij zijn presentatie als nieuwste aanwinst van Tottenham Hotspur maakte Bergwijn zich nog minder geliefd bij Ajax, door te stellen dat hij genoot van de uitschakeling door the Spurs in het afgelopen seizoen van de Champions League.

Volgens Driessen heeft de wens van Bergwijn om te vertrekken onder meer te maken met het ontslag van Mark van Bommel als trainer. De aanvaller kon 'lezen en schrijven' met Van Bommel en was 'zwaar teleurgesteld' in de clubleiding na diens ontslag. "Maar het heeft ook te maken met de crisis waarin PSV zit. Bergwijn is een jongen die vooruit wil en dat zag je ook wel aan zijn lichaamstaal in wedstrijden. Als hij een verkeerde bal kreeg aangespeeld, zag je 'm denken: wat moet ik hier nou mee? Met wat voor voetballers ben ik bezig? Dat zal hij nooit hardop geroepen hebben, maar hij ziet voor zichzelf een rol weggelegd op het EK voor Oranje. En hoe goed kun je nog zijn op het EK als je met PSV in een vrije val bent beland?"

Wat was de beste keuze voor Steven Bergwijn?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Goed dat dit niet gebeurd is, dan was Ajax met twee vingers in de neus kampioen geworden

29 januari 2020 om 20:24

Worden ze zonder Bergwijn ook wel.

29 januari 2020 om 20:26

Kampioen wel, maar die twee vingers kunnen ze na de nederlagen tegen Willem II, AZ, en Groningen beter uit hun neus laten. Bij twee vingers in de neus denk ik meer aan de manier waarop Liverpool het dit seizoen doet.

29 januari 2020 om 20:37

Tja ik denk dat er weinig clubs zijn die 4 basisspelers moeiteloos kunnen opvangen zonder schade op te lopen.

29 januari 2020 om 20:43

Ben ik met je eens hoor. Maar mochten Blind, Ziyech, Onana en Neres weer fit zijn, moet Ajax gewoon van iedereen winnen. Die 4 is nogal een gemis natuurlijk.

29 januari 2020 om 21:42

Dat was alleen de laatste wedstrijd. En Neres is gewoon een bankzitter als iedereen fit is. Alleen bij de eerste 2 wedstrijden was basisspeler Promes afwezig.

29 januari 2020 om 22:02

Neres is gewoon een bankzitter als iedereen fit is? Jij bent grappig. Meer ajax kijken vriend. Neres stond gewoon op rechtsbuiten, Ziyech 10,Tadic spits en Promes links. Donny en Martinez erachter. Wat nou bankzitter..

29 januari 2020 om 22:04

Onzin, toen iedereen fit was speelde Ziyech op 10, Neres op rechts en Promes op links in het uiteindelijke systeem van Ten Hag. Het was aan het begin even puzzelen (En Neres kwam vermoeid terug aan het begin van het seizoen) maar die stond uiteindelijk gewoon weer in de basis.

29 januari 2020 om 22:04

Neres is gewoon basis als iedereen fit is hoor, of denk jij dat Babel de voorkeur boven hem krijgt hahah? Ziyech op 10 (met Martinez en Donny erachter), Tadic in de punt en Promes en Neres op de vleugels, dat is de sterkste basisopstelling.

31 januari 2020 om 17:10

Tsja, Als bij PSV Malen, Lammers en aan het begin van het seizoen Unnerstall, Thomas en Hendrix niet geblesseerd waren hadden we niet gelijk gespeeld teggen Twente, VVV en Emmen. Wellicht hadden we gewonnen van Feyenoord... Dat zijn 9 punten meer, als je zondag van Ajax wint had je dus 1 punt boven Ajax gestaan.. Zo kunnen we er altijd wel iets van maken...

Haha gaat ie weer om straks te lezen dat Valentijn zegt dat het toch omgedraaid was en dat Bergwijn zichzelf heeft aangeboden bij Ajax en is afgewezen vandaar de uitlatingen tussen spurs en Ajax. Ik geloof echt helemaal niets meer van deze kerel.

29 januari 2020 om 20:36

Ik geloof hier ook niets van maar ik kan er heel zeker van zijn dat een Ajax Bergwijn echt niet gaat doen twijfelen om niet bij Spurs te tekenen hoor. Alleen clubs als Bayern, Real Madrid, Juventus, Barca, Liverpool of City etc zouden dat kunnen doen.

Ahhh vandaar die sneer naar het duel met Tottenham.
Die maakt zich niet geliefd in Nederland.

29 januari 2020 om 20:23

In Amsterdam*. De rest van Nederland valt heus niet over zijn totaal uit verband getrokken uitspraak.

29 januari 2020 om 20:25

*In Nederland. Ook mensen buiten Eindhoven vonden zijn ‘gedrag’ van afgelopen zondag een schande.

29 januari 2020 om 20:33

Uit verband getrokken? Heb jij het filmpje gezien? Er is niets uit het verband getrokken. Het was gewoon een trieste sneer met een zielig lachje. Kleine speler.

29 januari 2020 om 20:37

Je doet net alsof hij een sneer deelt aan een familielid van jouw. Als je al lang voetbal volgt weet je dat dit soort dingen gedaan worden om een wit voetje te halen bij zijn nieuwe supporters.

29 januari 2020 om 20:37

Ik heb het gezien ja, en ik vind dat iedereen wel heel erg uit z'n panty sprong om een in wat slecht Engels gebracht compliment voor zijn nieuwe werkgever. En zelfs al zou hij het als sneer bedoelen (wat ik persoonlijk dus niet denk): is dat nou écht zo erg?

29 januari 2020 om 20:38

Jij denkt dat zijn gedrag met deze transfer op sympathie kan rekenen in Eindhoven?

29 januari 2020 om 20:45

De sneer wel, gedrag/transfer sabotage niet

29 januari 2020 om 21:27

Waarom omdat hij naar alle waarschijnlijkheid een antwoord gaf op een vraag van van een verslaggever.
ik vond het wel eerlijke
ik deel namelijk diezelfde mening
Was namelijk ook blij dat ze uigeschakeld werden

ik gun elke Nederlandse voetballer het beste en hoop dat Bergwijn het gaat redden bij de Spurs maar als ik zijn statistieken in de Eredivisie zie heb ik er weinig vertrouwen in. het rendement van Depay en Vincent Janssen lag twee keer zo hoog en die hebben het ook niet gered bij hetzelfde Spurs en Depay dan bij United. zelfs Berghuis die het niet redde bij Watford heeft betere statistieken als Bergwijn in de Eredivisie

29 januari 2020 om 20:27

Berghuis heeft een gebrek aan snelheid, dan moet je extreem goed kunnen voetballen wil je daar slagen omdat het tempo daar echt 10x hoger ligt. Depay zat nou niet echt bij de meest stabiele club en de verwachtingen bij UTD liggen ook nogal wat hoger waardoor je te maken hebt met veel meer druk daarnaast had hij ook meer concurrentie van Rashford en Martial. Voor Vincent Janssen ging het wel heel snel van Almere naar Tottenham binnen 1 jaar is niet heel verstandig naar mijn mening en achter Kane krijg je ook weinig kansen. Bergwijn zal in het begin zeker kansen krijgen en het zal zeker niet makkelijk worden maar ik denk toch dat hij het wel kan.

29 januari 2020 om 20:30

@memphisdepay wie weet maar in Oranje vind ik hem ook nooit echt overtuigen. hij heeft leuke acties maar hij koppelt daar geen rendement aan en de bedoeling van een aanvaller is wel dat hij doelpunten maakt net zoals een keeper ballen moet tegen houden. het zal er ook aan liggen hoe lang het duurt voordat hij een doelpunt maakt. schiet je er gelijk een paar in dan krijg je vertrouwen en krediet maar scoor je in je eerste 4/5 wedstrijden niet een paar goals dan ga je het moeilijk krijgen daar verwacht ik

29 januari 2020 om 20:51

Ik geloof best dat hij het kan en Memphis had ook kunnen slagen bij Manchester United. Ik denk dat het valt of staat met zijn eerste 5 wedstrijden. Als je daar direct vertrouwen pakt met doelpunten en assists (vooral in de Pl), kom je lekker binnen en raak je in een flow. Als dat niet gebeurt, denk ik dat hij volgend jaar tussen bank en tribune belandt.

30 januari 2020 om 10:30

Voor frenkie lijkt het anders geen probleem dat het heel snel gaat. Toen memphis naar United ging was dr balans in de selectie nog vrij goed hoor@memphisdepay

29 januari 2020 om 20:47

Eens, ik heb Bergwijn nooit zo'n supertalent gevonden. Het duurde vrij lang voordat hij uberhaupt bepalend werd bij PSV. Maar we kunnen nou niet stellen dat hij de eredivisie aan flarden geschoten heeft. Malen is in mijn optiek bijvoorbeeld een veel groter talent. Maar goed het is en blijft afwachten. Zo'n de Roon, Gosens en recent Pablo Mari zijn voorbeelden van grijze muizen in de Eredivisie die toch bij subtoppers in een topcompetitie terecht gekomen zijn. Waarvan de eerste 2 dat ook met succes hebben gedaan.

29 januari 2020 om 20:47

Eens, ik heb Bergwijn nooit zo'n supertalent gevonden. Het duurde vrij lang voordat hij uberhaupt bepalend werd bij PSV. Maar we kunnen nou niet stellen dat hij de eredivisie aan flarden geschoten heeft. Malen is in mijn optiek bijvoorbeeld een veel groter talent. Maar goed het is en blijft afwachten. Zo'n de Roon, Gosens en recent Pablo Mari zijn voorbeelden van grijze muizen in de Eredivisie die toch bij subtoppers in een topcompetitie terecht gekomen zijn. Waarvan de eerste 2 dat ook met succes hebben gedaan.

29 januari 2020 om 20:49

Vincent Janssen bleek alleen wel een eendagsvlieg met een geweldig half seizoen. Verder denk ik dat de meeste mensen jouw twijfels wel delen. Het kan zomaar zijn dat het voor hem goed uitpakt, maar ik zie zo even niet wat Bergwijn nou onderscheidt van de spelers die al bij Tottenham spelen. Bovendien hadden die jongens zich al bewezen in sterkere competities en/of bij grotere clubs.

29 januari 2020 om 22:06

Het is letterlijk niet waar dat het rendement van Depay 2 keer zo hoog lag. Depay scoorde 0,57 goals per 90 minuten in zijn laatste twee seizoenen, bij Bergwijn is dat 0,41. En daar staat tegenover dat Bergwijn 1 op de 2 wedstrijden een assist geeft, bij Depay was dat 1 op de 5. Waar haal jij in godsnaam je cijfers vandaan? Zeker als je meeneemt dat Depay in een beter PSV speelde wat regelmatig kampioen werd, en dat Depay als een soort spits aan de linkerkant speelde zijn de statistieken van Depay zeker weten niet beter.

29 januari 2020 om 22:46

@lucas Andersen ik heb het opgezocht op internet de statistieken van Bergwijn. 112 wedstrijden en 29 goals voor Psv. Memphis heeft in 90 wedstrijden 39 keer gescoord en Lozano in 60 wedstrijden 34 keer gescoord. verder vind ik dat argument dat Bergwijn in een minder elftal speelt leuk en aardig maar Berghuis speelt ook al jaren in een minder elftal en heeft in 113 wedstrijden 48 keer gescoord. Lozano heeft veruit het hoogste doelpunten gemiddelde en Bergwijn toch echt het laagste doelpunten gemiddelde van deze 4 spelers, waarvan er al 2 in Engeland zijn mislukt en de andere doet het in de Serie A ook niet best. maar goed, wie weet bewijst hij mijn ongelijk en schiet hij ze er straks in de PL van alle hoeken en standen in

1 februari 2020 om 21:41

Doelpunten zeggen toch niet alles? Assists zijn ook rendement. Kijk naar een jongen als Hazard, die jarenlang de beste buitenspeler van de premier league was en bijna nooit scoorde. Alleen kijken naar doelpunten zegt niets, een jongen als Lozano scoorde veel maar was zo eendimensionaal als de pest, dat die het niet ging redden in een topcompetitie kon iedereen met een beetje voetbalverstand zien aankomen. Die kan alleen wat als ie ruimte heeft.

Antwoord van Bergwijn bij tottenham zegt genoeg over dit topic

Neres en Ziyech zijn gelukkig gebleven, dus ben blij dat Overmars nooit concreet is geworden. Liever een gevaarlijk Braziliaantje halen voor de helft, zoals met Neres is gedaan. Op een speler van 30 miljoen kan je sowieso in Nederland weinig winst maken, dan moet je internationaal echt goed kunnen presteren

29 januari 2020 om 20:53

Het grote verschil is alleen dat je geen idee hebt wat Antony nou precies kan. Ik heb beelden gezien en vind hem nogal onstuimig en relatief langzaam voor een behendige speler. Met Bergwijn haal je een bepaald rendement in huis en dat is een rendement wat je best kunt garanderen. Dat moet je bij Antony nog maar zien.

29 januari 2020 om 21:05

Tottenham weet totaal niet wat voor een rendement ze in huis halen zie depay en Janssen die veel betere statistieken konden weerleggen maar hebben gefaald in de PL. als Tottenham voor Antony zou gaan zou in principe dezelfde gok zijn.

29 januari 2020 om 22:08

Ik doel ook niet specifiek op Antony, maar als ik zie in welke Brazilianen Ajax interesse heeft getoond, dan zijn dat wel klasbakken.. eerst Neres gehaald, daarna Richarlison en nu hoor ik de naam Antony en Reinier (die onhaalbaar is, maar toch leuk), als Antony 1 leuk jaartje heeft dan is ie gewoon hetzelfde waard als Bergwijn, en misschien wel meer. Of iemand anders, er loopt talent zat daar

Niks te zoeken bij Tottenham. Son of Moura zijn veel verder en beter. In de eredivisie ook nooit statistieken gehaald waarbij je denkt "wow". Een mindere versie van Depay en ook die heeft het niet gered in Engeland. Blijf het een gore actie vinden met zijn psv hart. Waarom moest het perse op een matchday en kon het niet een dag later?

29 januari 2020 om 20:22

Memphis speelde in een veel beter PSV. Je onderschat Stevie toch echt zou me niets verbazen als hij het goed zou doen, zijn bouw en speelstijl is gemaakt voor de Premier League.

29 januari 2020 om 20:27

Bergwijn speelde afgelopen seizoen toch in een goed PSV? Wonnen van de 1e 17 de 16 wedstrijden. Heeft Depay nooit mee gemaakt bij PSV.

29 januari 2020 om 20:29

Bergwijn speelde de 2 seizoenen hiervoor in een prima Psv. Toen was hij even oud als de Memphis die voor PSV schitterde. Bergwijn is gewoon een speeltuinvoetballer met een prima dribbel maar te weinig rendement. Niet het type speler waar Mourinho doorgaans op zit te wachten.

29 januari 2020 om 20:39

Moura is een bankzitter en heeft dit seizoen van de 29 duels maar 1 keer op linksbuiten gestaan.

En waarom het niet een dag later kon is zoals elke aankomende transfers waarbij spelers niet in de selectie zitten, namelijk het voorkomen van blessure’s iets wat hij dit seizoen al genoeg heeft gehad.

29 januari 2020 om 20:49

Ja daar val ik ook over als psv supp. Waarom niet een dag later, die 3 punten waren zondag tegen twentr hard nodig om 2 plekke omhoog te kruipen op de ranglijst.... dat wist hij toch ook wel..met beetje pech staat Psv 7e na zondag...🤨.. ( /teleurstellende modus uit) :maar goed verder is het hem gegund

29 januari 2020 om 20:56

We hebben het natuurlijk wel over een jongen van 22 jaar. Son en Moura zijn allebei al 27 jaar en zitten inmiddels wel heel erg dicht en/of op hun top. Dat zal bij Bergwijn nog niet het geval zijn. Die vergelijking is dus nogal scheef.

29 januari 2020 om 21:15

Hoezo scheef? Het gaat toch om nu? Je zegt zelf al dat ze dicht/op hun top zijn. Dan zal die ze zeker niet uit de basis kunnen spelen. Ook wel, hij heeft er niks te zoeken. Misschien later ooit

Bedankt Spurs ! Ik had er niet aan moeten denken als Overmars voor Bergwijn de portemonnee had getrokken. A narrow escape...

29 januari 2020 om 20:26

Overmars heeft alleen ff de druk er op gegooid bij PSV zodat ze met minder akkoord gingen 😜. Bergwijn zou in dit Ajax toch ook geen bassisplek hebben als iedereen fit is of ben ik nou gek?

29 januari 2020 om 20:34

Interesse van andere clubs drukt de prijs juist omhoog. Het zou van Ajax nogal dom zijn om dan interesse te tonen als Spurs een bod neerlegt bij PSV

29 januari 2020 om 20:40

Aan de ene kant wel, aan de andere kant: als ie naar Ajax zou gaan, zou het bestuur van PSV direct ontslag kunnen nemen. Dus accepteer je sneller minder.

29 januari 2020 om 20:42

Ik vind hem beter dan Promes. Hij heeft een betere dribbel en meer overzicht ook denk ik dat hij bij Ajax op meer goals had gestaan dan Promes. Helaas heeft PSV geen spelers als Ziyech en Tadic die zo veel kansen kunnen creëren. Toch vond ik dat hij dit seizoen te weinig heeft laten zien bij Psv.

29 januari 2020 om 20:48

En jij denkt dat hij op Ajax zit te wachten nadat Spurs interesse toont? Gekkie toch

29 januari 2020 om 20:31

Kijk uit dat je niet over je eigen woorden struikelt, Henk. Wat een hoop onzin in zo'n kort stukje tekst.

29 januari 2020 om 21:44

Hoe er een hoop waarheid kan zitten in een "hoop onzin".
Iedereen weet dat dat spelletje al tot heugenis door Ajax word gespeeld.

Die is over een jaar of twee voor de helft op te halen,bergwijn redt het niet in de Pl.had beter bij Psv gebleven en een goed half seizoen te hebben , een goed EK en dan een club uitzoeken die past bij hem.

Bergwijn had helemaal niets te zoeken bij Ajax. Qua mentaliteit past hij er niet en ik denk dat hij ook geen basis zou staan. Ik hoop wel snel weer eens Spurs te treffen.

29 januari 2020 om 20:41

Nou, weet ik nog niet hoor. Bergwijn of Babel? Ik had het wel geweten hoor..

29 januari 2020 om 22:34

Neres. En Babel is een prima back up. Met die mentaliteit van Bergwijn gaat je elftal kapot door de sfeer aangezien hij niet kan hebben dat de basis een stukje verder is dan hij.

29 januari 2020 om 20:42

Bergwijn zal zeker niet wakker liggen van jouw comment. Die zit nu bij een echte topclub die een veel groter begroting heeft dan Ajax. Van de zomer liep je te schreeuwen om Bergwijn en nu heeft hij daar ineens niets te zoeken? We hebben het wel over een international. Ajax is te druk bezig om spelers van het kaliber “Babel” aan te trekken dat blijkt weer.

29 januari 2020 om 21:37

"echte topclub". Definieer topclub? Voor een topclub winnen ze bar weinig daar in Engeland. Ironisch dat je zegt "we hebben het wel over een international". Hoe je het went of keert, Babel is belangrijker geweest als international dan Bergwijn, die nog niet veel heeft laten zien. Mag hopen voor hem dat hij aan de bak komt want anders speelt Babel dadelijk wel een EK en hij niet.

29 januari 2020 om 22:33

Leg me geen woorden in de mond, ik heb nooit om Bergwijn gevraagd. En 't boeit me niet echt of iemand wakker ligt van m'n comment maar hier kan je lekker fentileren.

29 januari 2020 om 23:36

Gies

Een topclub ben je als je jaren lang meevoetbalt in de top. Dat doet Tottenham toch? Dat ze niets winnen doet er niet toe. Ook kan Bergwijn in de premier league voetballen, wereld van verschil vergeleken met de Eredivisie.

29 januari 2020 om 20:59

Mentaliteit kun je kweken. Ziyech liep in zijn eerste 1,5-2 seizoenen bij Ajax ook geen meter te veel en zo zijn er ongetwijfeld nog meer voorbeelden. Een speler met een slechte mentaliteit past eigenlijk nergens. Afgelopen zomer zag ik geen slechte reactie over Bergwijn toen hij in verband met Ajax werd gebracht. Men noemde hem zelfs een ras-Amsterdammer. Een slechte uitspraak verder en een dag later is hij ineens te slecht, het kan verkeren... Het blijft gissen naar de carriere van Bergwijn. Hij kan echt wel voetballen en hij is ook nog slechts 22 jaar. Echter kan Tottenham zomaar een stap te hoog voor hem zijn en in zo'n situatie kan z'n ontwikkeling zomaar tot stilstand komen.

Wat zijn veel Ajacieden toch snel op hun teentjes getrapt zeg. Nu is het in een keer een overschatte speler met een slechte mentaliteit die niets bij Ajax te zoeken heeft. Newsflash: niet iedereen wil naar het grote Ajax.

29 januari 2020 om 20:52

Ja joh presteren 1 keer in de 22 jaar in de CL en de wereld is gelijk te klein als je Ajax negatief benoemd. Supporters lopen er ook bij alsof ze een Europese grootmacht zijn lachwekkend allemaal

29 januari 2020 om 21:13

Branquinho, ik heb sterk het vermoeden dat jij een minderwaardigheidscomplex hebt ontwikkelt jegens Ajax. Volgens mij is jouw wereld ook te klein wanneer Ajacieden wat negatiefs zeggen over Bergwijn gezien je reacties in dit topic. Kalm your tits zeg.

Tottenham is een enorme stap waarvan ik twijfel of hij er klaar voor is. Hij kan zeker goed voetballen maar kon de kar niet trekken bij PSV. Bij Tottenham moet je zeker wat tandjes bij zetten om overeind te blijven. 30 miljoen is veel geld en schept nogal wat verwachtingen.

29 januari 2020 om 20:59

Bij tottenham hoeft hij die 'platte' kar ook niet te trekken.. met goede spelers om je heen ga je groeien..

Ja, ja Valentijn... en komend weekend is het toevallig Ajax-PSV of niet. Je reinste gelul dit natuurlijk.

Een club als Ajax moet geen spelers kopen die ver over de 15 miljoen kosten. Ajax is een doorvoerhaven en die moeten spelers kopen zo rond de 10-15 en weer verkopen voor het dubbele of meer.

Ik hoop echt dat hij daar gaat vlammen bij de Spurs, maar ik heb mijn twijfels omdat Mourinho daar trainer/coach is. Deze trainer vergiftigd de laatste paar seizoenen diverse teams die hij onder zijn hoede had, het verfrissende voetbal wat Pochettino erin heeft geslepen is er helemaal uit bij de Spurs.de vraag is hoeveel tijd Bergwijn nodig heeft om te wennen aan het zeer hoge tempo in de premier League, hij zet toch wel zijn plek en kansen in Oranje op het spel met het EK in het vooruitzicht.persoonlijk ben ik nimmer n liefhebber geweest van transfers midden in het seizoen, tenzij je clubloos bent natuurlijk.vind het wel vreemd die sneer naar Ajax van Bergwijn, dit heeft ie toch niet nodig? Ik had hem graag bij ajax gezien want ik vind hem een goede speler met veel mogelijkheden al komt het er soms niet helemaal uit.

29 januari 2020 om 22:24

Vind hem een heel erg overschatte en arrogante voetballer. Een blind paard. Voor zoveel geld zie ik hem graag naar het buitenland gaan. Liever buitenlands geld naar Eindhoven dan uit Amsterdam. Die sneer is zielig. Getuigt van weinig intellect en kracht. Lekker makkelijk scoren bij de fans en PSV supporters.

Hij had nog beter naar AZ kenne gaan dan deze stap. Hij moet spelen. En ik ben bang dat hij nu voor de beste plek op het bankie heeft gekozen. Maar zonder dolle. ajax had hij moeten kiezen. ze missen iemand op rechts. Alleen ziyech kan daar nu spelen.

29 januari 2020 om 22:21

Neres komt terug en die heb ik 100x liever dan Bergwijn

Geloof er helemaal niks van eerlijk gezegd

Nou, dat is gelukkig niet doorgegaan. De enige die ik graag bij Ajax wil zien is Ihattaren.

Gelukkig is deze jongen niet naar Ajax gekomen. Heeft totaal geen bezieling voor het spel (liet z’n team, werkgever en fans in de steek terwijl hij een dag had kunnen wachten) en probeert makkelijk te scoren (genoot van uitschakeling van Ajax door Spurs) wat iets zegt over z’n intellect. Voor de uitstraling van de ED en het totale NL voetbal was een finaleplek van Ajax fantastisch geweest. Daarnaast is het geen sterke persoonlijkheid die z’n oren laat hangen naar z’n zaakwaarnemer. Was de eerste keer al tegen deze eventuele aankoop, los van de zaken die ik hiervoor omschreef, en ben derhalve blij dat ie bij Spurs de bank warm gaat houden ipv bij Ajax talent in de weg gaat zitten. Voor veel te veel geld.

Wat zou de sportieve vooruitgang zijn? Ze spelen Europa League, iets wat je normaal bij PSV ook speelt. Dus alleen financieel zou die er op vooruit gaan.

30 januari 2020 om 09:37

Sportief ook. PSV speelt toch geen Europees meer en het is maar de vraag of dat komend seizoen gaat gebeuren. Ajax speelt nog Europees en volgend seizoen ook zeker en naar alle waarschijnlijkheid ook Champions League. On: Driessen weet hoe laat de klok slaat, Ajax-PSV komt eraan. Op zijn Telegraaf's even vooraf het vuurtje aanwakkeren. Dit kan dan ook linea directe de prullenbak in.

Ondertussen kan ik wel vertellen dat we niet alles moeten geloven wat de kranten schrijven, ik lees soms dat De Telegraaf of AD iets te melden over een speler die in de belangstelling staat van een buitenlandse club. Als je dan gaat zoeken in de sportbladen van die betreffende land dan zie alleen staan dat die of die club op zoek is naar een laatste man of spits oid en dus geen namen.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren