Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Feyenoord stelt wederom teleur en blijft op drie zeges staan

Laatste update:

Feyenoord heeft zondag wederom punten verspeeld in de Eredivisie. De ploeg van trainer Jaap Stam speelde zondag in De Kuip met 1-1 gelijk tegen Heracles Almelo, dat in de tweede helft de 1-0 achterstand wegwerkte door slap optreden van de defensie van de thuisploeg. Door de puntendeling blijft Feyenoord in de middenmoot van de Eredivisie steken en moet het onder meer Heracles voor zich dulden op de ranglijst.

Feyenoord, met Marcos Senesi en Nicolai Jörgensen in de basis, was naarstig op zoek naar drie punten, na diverse tegenvallende prestaties eerder dit seizoen. De Rotterdammers moesten winnen om aan te haken bij de subtop en na een kwartier spelen werd de eerste stap naar een zege gezet. Ridgeciano Haps stoomde op, maar verspeelde de bal op de rand van het strafschopgebied. Het leer kwam echter perfect voor de voeten van de inlopende Jens Toornstra, die met een heerlijke knal De Kuip liet juichen: 1-0.

Heracles bleek een makke tegenstander voor Feyenoord, maar pas aan het einde van de eerste helft stapelden de kansen zich op voor de thuisploeg. Onder anderen Luis Sinisterra en Steven Berghuis hadden grote kansen om de voorsprong te verdubbelen, maar Janis Blaswich hield zijn doel bij het restant van het eerste bedrijf schoon. Heracles werd slechts sporadisch gevaarlijk, maar Feyenoord-doelman Kenneth Vermeer hoefde weinig te vrezen bij de pogingen van de bezoekers.

Na de onderbreking waren de rollen omgedraaid in De Kuip. Feyenoord vertoonde zwak spel, terwijl Heracles aandrong en meerdere keren gevaarlijk voor het doel van Vermeer opdook. Orestis Kiomourtzoglou zorgde voor de verdiende gelijkmaker. De middenvelder dribbelde in het vijandelijke strafschopgebied tussen diverse spelers van Feyenoord door en schoot vervolgens bekeken raak: 1-1. Mauro Junior had even later de voorsprong op de schoen, maar het schot van de aanvaller werd gepareerd door Vermeer.

Wanhopig ging Feyenoord op zoek naar een nieuwe voorsprong, maar de thuisploeg kon geen vuist maken. Pas in de slotfase braken de Rotterdammers vaker door. Haps was tien minuten voor tijd zeer dicht bij de 2-1, maar de poging van de back werd met een uiterste krachtsinspanning van de lijn gehaald door Lennart Czyborra. Daarna leek Luciano Narsingh de winnende treffer te maken, maar Blaswich en Mats Knoester, voormalig Feyenoorder, zaten een goal in de weg.

Verwacht jij dat Feyenoord dit seizoen in de top vier eindigt?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Prima aankoop die Senesi, snap nu wel waarom Jaap hem niet eerder had gebracht, mist zoveel basis facetten... misschien onwennig, noem het eerder onkunde.

20 oktober 2019 om 18:41

Wat een onzin. Hij staat goed te verdedigen. Opbouw kan nog wat beter maar dat leer je juist in de Eredivisie. Hopelijk leert hij snel. Voor de rest geen slechte wedstrijd gespeeld.

20 oktober 2019 om 19:02

Als je dit niet slecht vond dan is het verwachtingspatroon in Rotterdam echt al onder het nul punt gedaald

20 oktober 2019 om 19:18

Hij verdedigde gewoon goed op een enkele actie na.

20 oktober 2019 om 19:18

Wat betreft Senesi niet. Feyenoord was wederom ondermaats.

20 oktober 2019 om 19:21

Hij verdedigde toch ook gewoon matig. Bij die goal wordt ie als eerste voorbij gelopen, daarna wordt de rest ook voorbij gelopen. En nog 2/3 zulke momenten met Dessers en Mauro Junior.

20 oktober 2019 om 22:09

Hoe je het ook went of keert, dit is het A elftal van Feyenoord, het zogenaamd best mogelijke team, en dat verliest hier in de kuip even 2 punten tegen Heracles! Dat kuip argument gaat ook niet meer op.

20 oktober 2019 om 18:43

Ja maar dit is een andere taal, dan mag je wekelijks blunderen onder het mom van ff wennen. Komt vast goed!

20 oktober 2019 om 18:50

AcMilan dit soort reacties, komen altijd zo knullig en ondoordacht over. Waarom worden nieuwe spelers, door velen al na een paar wedstrijden afgeschreven? Ik heb het al zovaak gezegd, net zoals in ons "normale" leven haakt de ene nou eenmaal sneller aan dan de andere. Neres had ook een jaar nodig, nieuwe taal, nieuw land, en een nieuwe club. Wacht een maand zes, of een jaar dan is eerlijk om iemand te beoordelen. 😬

20 oktober 2019 om 18:53

Jij snapt het Sulejmanii. Volwassen reactie met redelijkheid

20 oktober 2019 om 18:56

Sulejmanii dat over Neres is niet waar. Heeft maar heel even hoeven wennen. Zoek het maar op. Maggallan moest lang wennen dat moet jij toch weten met een Ajax logo. Neres kon je ook meteen aan zien dat hij goed was.

20 oktober 2019 om 19:22

WouterSL ik hoef niks op te zoeken, want mijn geheugen laat mij gelukkig bijna nooit in de steek. Neres werd wel degelijk belangrijk, basisplaats en had een ieder overtuigd na een periode van een jaar ongeveer. Ik die tijd was er heel veel twijfel, en werd hij miskoop genoemd. Maar dit is een Feyenoord Topic, wilde alleen Neres als voorbeeld stellen dat men geduld moet hebben met Senesi. Dat verdiend die goster, in plaats van die kortzichtige onzin. Maggalan is geen vergelijk, die aankoop begreep niemand en er was geen enkele potentie zichtbaar.

20 oktober 2019 om 19:42

JeroenF222 bedankt voor jouw reactie, irriteer me er gewoon al heel lang aan dat de meeste spelers al na een paar wedstrijden worden afgeschreven. En dan niet alleen in Nederland, maar ook in het buitenland. Geef men even wat tijd om te acclimatiseren, zeker als iemand uit een ander land komt en oordeel dan. Ik vond Senesi niet slecht, eerder wat onwennig en dat is volkomen logisch. Bovendien heeft hij een prima track record in Argentinië, wat een erg groot en sterk voetballand is.

20 oktober 2019 om 19:01

Toch is hij Argentijns international, terwijl Martinez zijn wedstrijden bij de onder 23 speelt. Ga er ook maar aan staan, als je van de andere kant van de wereld komt en dan in een slecht draaiend team het verschil mag gaan maken.

20 oktober 2019 om 19:35

Senesi en Martinez zijn beide spelers van de o23 . Werden laatst tegen Bolivia nog voor elkaar gewisseld.

20 oktober 2019 om 19:36

Dit dus. Hoe anders is de situatie bij ajax? Een hongerige en cynische Kuip, die niet naar succes smacht maar meer naar niet afgaan. Geef het je te doen.


Wat een spectaculaire wedstrijd! Beiden hadden genoeg kans op de winst, overigens wel een terechte uitslag.

20 oktober 2019 om 18:45

Wat een wereld verdedigende actie van die verdediger van Heracles op dat schot van Haps. Haps lijkt steeds meer op de Haps van Az. Ontrekt zich als enige een beetje aan het slechte spel.

20 oktober 2019 om 19:00

Vond haps., sini en karsdorp oké vandaag de rest drama

20 oktober 2019 om 19:02

Haps is een lekker spelertje. Als die zo doorgaat moet Koeman hem toch wel een keer oproepen om blind te vervangen. Die is te langzaam als linksback.

20 oktober 2019 om 19:08

Inderdaad, die actie was goud waard want het schot van haps was ongetwijfeld erin gegaan.

20 oktober 2019 om 19:38

Haps is voor mij de enige die elke wedstrijd zijn niveau haalt. Speelt echt goed, zowel in de aanval als in de verdediging. En dat in dit zooitje ongeregeld. Dubbele complimenten. Ik denk echt geen slechte optie om uit te proberen, zeker tegen landen die zich verdedigend opstellen.

20 oktober 2019 om 20:19

Door zijn inzet en driftig manier van spelen lijkt hij altijd beter. Haps aanvallend goed maar verdedigend matig. Ik zag een paar keer een slechte inspeelpass waarna hij gelijk naar voren holt en een groot gat achter laat.

We kunnen gewoon concluderen dat Feyenoord helemaal niet wisselvallig of grillig is dit seizoen. Ze zijn gewoon slecht. In de Eredivisie op Twente thuis na gaat alles ontzettend moeizaam in de Eredivisie. Maar 2 van je 6 wedstrijden winnen in eigen huis en uit 1x winnen in 4 wedstrijden. Daar is niks wisselvallig aan. Ze hebben eerder nog qua punten met gelijkmakers vlak voor tijd tegen Sparta en Emmen te veel. Anders was het nog erger geweest. Porto was een uitzondering. Voor de rest is het eigenlijk heel pover. Senesi ga ik niet na 1 wedstrijd afschrijven. Maar ik zie niet waarom daar 7 miljoen voor is betaald. Een type Magallan. Nou daar weten we in Amsterdam alles van. Dat is niet de verlosser.

20 oktober 2019 om 18:43

Met deze selectie 3 van de 10 eredivisie wedstrijden winnen en de top 3 nog nuet gehad te hebben is gewoon dankzij Stam. Feyenoord is niet top, maar genoeg kwaliteit om ten minste het dubbele te winnen.

20 oktober 2019 om 18:45

Ik vrees dat je gelijk heb. Na tien wedstrijden mag er toch iets van spel in zitten. Elke week vertellen de spelers na afloop wat er fout is. Als je dat dan niet kan herstellen is het dus gewoon onkunde.

20 oktober 2019 om 18:46

Wat een onzin over senesi, hij verdedigde gewoon prima hoor. Porto is niet perse een uitzondering. Als je de ene wedstrijd wint van een CL kwartfinalist en de andere wedstrijd verliest van Fortuna Sittard is dat zeker wel wisselvalligheid.

20 oktober 2019 om 18:48

Klopt. Het is niet wisselvallig. Porto is een incident geweest in positieve zin. De overige 95% is het gewoon huilen met de pet op

20 oktober 2019 om 19:34

@arsenal890: Echt verwonderlijk om te zien hoe verschillend jij reageert in Feyenoord topics dan in bijvoorbeeld Ajax-gerelateerde topics. Hou dat optimisme een keertje vast! Normaal is het glas vrijwel altijd half leeg bij je (recent voorbeeld: 150+ goals in een seizoen maken is niks bijzonders als ED ploeg), nu vond je Senesi al een prima pot spelen. Het glas is dus soms ook half vol, mooi om te zien

20 oktober 2019 om 19:19

Dat is echt onzin. Als je vandaag de twee opstellingen naast elkaar legt heeft Feyenoord op elke plek een betere speler staan.

20 oktober 2019 om 19:41

Kom op, Heracles thuis en dan dit spel.. zo’n Sinisterra hoort vertrouwen te kweken in de JL.

20 oktober 2019 om 19:55

Maar kwam dat op het veld tot uitting? Ik heb het niet gezien. Net zoals ik het al 8 wedstrijden niet zie in de Eredivisie. Maar 2 van de 6 thuiswedstrijden winnen, terwijl ze daar ook gewoon 5x een betere ploeg op het veld hadden staan. Dat zijn geen incidenten. Het is dit seizoen structureel.

20 oktober 2019 om 21:34

Nee en daar gaat het dus mis. De discrepantie tussen de kwaliteit die er op het veld staat en wat er vervolgens uitkomt. Dit seizoen komt er structureel niet uit wat er in zit en de redenen hiervoor zijn divers.

21 oktober 2019 om 09:24

Hoe kun je nou zulke oogkleppen op blijven houden? Dit is de hele reden waarom Feyenoord geen topclub meer is en het voorlopig ook niet meer zal worden. Die zogenoemde 'talenten' van jullie met 'meer kwaliteit' hebben misschien helemaal niet zoveel kwaliteit als jullie denken? Dit soort jongens hadden bij Psv, AZ en Ajax gewoon ervaring op staan doen in het jong-team in de KKD hoor. Maarja, als je hiermee genoegen neemt en maar blijft doen alsof het allemaal niet zo slecht is, dan zul je er ook nooit meer bovenop komen.

20 oktober 2019 om 18:52

Omdat Fer zijn tweede gele kaart niet kreeg bedoelt hij misschien? Nee even zonder gekheid, op de scheids hoef je vandaag toch niet te zeuren, echt geen extreme fouten gemaakt hoor..

20 oktober 2019 om 18:57

Ik had bij live meepraten al vermeld dat Fer een tweede kaart had kunnen krijgen. Dus als mason daaraan refereert, begrijp ik het. Maar verder vond ik de scheids niet slecht fluiten.

20 oktober 2019 om 19:01

Nou wij als feyenoord supporters zijn ook alles behalve blij met hem hoor

20 oktober 2019 om 18:48

Precies. Schande dat hij Fer zijn tweede geel niet geeft.

20 oktober 2019 om 19:44

Jorgensen voor die tackle van achter eind eerste helft hoort ook rood te krijgen. Werden weer opzichtig kaarten feyenoord onthouden. Europa cup komt eraan...het paradepaardje van de knvb. De var kijkt bij wedstrijden in de Kuip in ieder geval niet op een scherm mee.

20 oktober 2019 om 22:03

Precies, en de VAR ook. Waarom krijgt Hendrix direct rood en Fer niet. Beetje met twee maten meten.

Stam, aan jou hebbrn we niks er is geen tactiek niks achter het spel. Het is werkelijk schandalig dit. Berghuis die mag staan terwijl hij al weken uit vorm is en dan breng je Burger die al vaker teleur heeft gesteld in zijn invalbeurten.

20 oktober 2019 om 18:43

Oke, als Berghuis eruit moet, wie wil je erin hebben? Narsingh die 1 op 1 met de keeper mist? Larsson die al seizoenen laat zien weinig toe te voegen? Je kunt wel roepen dat pietje en klaasje eruit moeten, maar de rest is niks beter. Botteghin eruit was de oplossing zogenaamd. We hebben het gezien vandaag. Er was niks veranderd.

20 oktober 2019 om 18:53

Het gaat al weken niet goed bij Feyenoord en je hebt gelijk aan een Narsingh heb je niks, maar er zijn genoeg talenten die je kan laten spelen. Ik zou zelf Sinisterra rechts zetten en dan larsson of Azarkan links. Daarnaast ligt het wel degelijk aan Stam met deze selectie moet je gewoon beter presteren.

20 oktober 2019 om 18:44

Iedereen was zo blij dat iemand z’n kop uit durfde te steken om een elftal te gaan leiden met weinig kwaliteit. Kan je op Stam afschuiven maar de spelers zijn, op een uitzondering na, gewoon middenmoot.

20 oktober 2019 om 18:51

Stam is toch gewoon een flutcoach. Die vent heeft geen idee wat die doet. En de selectie van Feyenoord is natuurlijl geen middenmoot. Het is niets vergeleken met Ajax en Psv, maar jongens als Berghuis, Jorgensen, Fer, Haps, Karsdorp, Vermeer zijn prima Eredivisie spelers. Het is echt een bijzondere prestatie van Stam om zo'n gammel elftal neer te zetten.

20 oktober 2019 om 18:55

Het ligt ook aan Stam. Hij presteert niet er zit geen enkel idee achter spel. Daarnaast hebben we genoeg kwaliteit om te presteren vind ik.

Senesi zie ik in ieder geval al als een miskoop. Ik vraag me echt af hoe je zo'n matige speler kan scouten.

20 oktober 2019 om 18:41

De betere versie van Martinez, hoe durf je dat een miskoop te noemen.

20 oktober 2019 om 18:43

Senesi was in Argentinië gewoon een erg goede verdediger.

20 oktober 2019 om 18:47

Dat mensen hem nu al afrekenen is echt ongelofelijk. Die jongen komt ook nog in een slecht draaiend elftal en de druk is door het nu pas inzetten van hem ook nog hoger geworden. En de Ajacieden die hun gram willen halen over Martinez....die had toch ook wat wedstrijden nodig om te wennen?

20 oktober 2019 om 18:59

@Jeroen, als Ajacied heb ik Senesi steeds verdedigd. Vandaag nog. Maar Martinez stond er vanaf de eerste dag. Sterker nog, hij was als back-up gehaald, maar is na zijn eerste wedstrijd erin gebleven omdat hij te goed is om op de bank te zitten. Ik vind trouwens ook dat hij niet op vandaag afgerekend mag worden.

20 oktober 2019 om 19:00

Martinez stond er vrijwel meteen. Je bent in de war met Maggallan. Nico en Martinez kon je meteen aan zien dat ze bijzonder waren.

20 oktober 2019 om 19:04

Oké, dan haal ik spelers door elkaar, maar Martinez komt natuurlijk wel in een goed draaiend elftal, daarnaast past de ene zich sneller aan dan de andere.

20 oktober 2019 om 19:08

Ja maar de situatie van Senesi is natuurlijk heel anders. Hij komt binnen bij een erg onrustig en slecht Feyenoord op dit moment.

20 oktober 2019 om 19:14

@Jeroen, daarmee heb je wel gelijk: Senesi komt in een zeer slecht spelend Feyenoord. Ik schreef al eerder dat je daarom niet van hem mag verwachten dat hij het team op sleeptouw gaat nemen.

20 oktober 2019 om 23:08

Hij zag er af en toe wel onzeker uit, vooral in de tweede helft.en dan speel je tegen Dessers die bij Utrecht is mislukt en Mauro jr die niet bij psv aan de bak komt.dit kan geen vertrouwen hebben gegeven. We zie het donderdag wel weer.

20 oktober 2019 om 18:47

Dat mensen hem nu al afrekenen is echt ongelofelijk. Die jongen komt ook nog in een slecht draaiend elftal en de druk is door het nu pas inzetten van hem ook nog hoger geworden. En de Ajacieden die hun gram willen halen over Martinez....die had toch ook wat wedstrijden nodig om te wennen?

20 oktober 2019 om 18:59

Martinez stond er gelijk. Wat wel onzin is dat er werd gezegd dat hij de betere versie van Martinez zou zijn. Hij stond juist bekend als een minder getalenteerde versie van Martinez.

20 oktober 2019 om 19:01

Ik vind het ook onzin om Senseo al af te schrijven. Die jongen is er net en moet nog ff wennen. Maar met Martinez heb je geen gelijk. Die stond er meteen en presteerde ook meteen.

20 oktober 2019 om 19:02

Alsnog is een enkele wedstrijd natuurlijk nogal vroeg om iemand af te schrijven.

20 oktober 2019 om 19:45

@ErikdeBosz: altijd goed om een speler op basis van 1 wedstrijd (korte invalbeurt daar gelaten) te beoordelen en te bestempelen als miskoop. Die jongen heeft in Argentinie heel goed gespeeld en dat is hij echt niet verleerd. Geef een nieuwe speler eerst eens wat tijd om te acclimatiseren, de een heeft daar gewoon meer tijd voor nodig dan een ander. Geef hem de tijd, heb er het vertrouwen in dat hij straks een belangrijke basiskracht is.

Genante vertoning weer. Wederom half ingrijpen en slap de duels in gaan. Maar ook dat vooral dat Heracles gewoon beter speelt. Desondanks krijg je nog drie a vier open kansen, maar als je die dan ook niet maakt. Oh ja Senesi, dat viel niet mee.

Jaapie out. Helemaal klaar mee.

20 oktober 2019 om 18:49

Nu al? Gio en Van Geel moesten kosten wat kost weg.Maar zij hielden Feyenoord tenminste nog in de top 3 van Nederland en pakten ook nog prijzen. Nu met Stam en Troost lijkt Feyenoord wel geworden tot een laaggeklasseerde subtopper in de eredivisie.Zo'n goed idee was het dus allemaal niet om Gio en Van Geel de laan uit te sturen.

20 oktober 2019 om 18:55

Ja en moesten vervangen worden door mensen met een duidelijke visie. Dat is niet gebeurd helaas. Het ontbreekt aan alles bij Feyenoord. Voetbal, bestuur, spelers die er voor gaan, jeugdopleiding, trainer met een visie. En zo kan ik nog wel even doorgaan

20 oktober 2019 om 19:02

Maar wel straks Feyenoord city

Met topaankoop Senesi en Jorgensen weer in de basis zou Feyenoord toch wel weer top 3 eindigen ondanks een matig begin. Helaas zelfs in de kuip weten ze geen 3 punten te pakken.

Middenmotor, AZ gaat op termijn de plek van Feyenoord in de traditionele top 3 overnemen

20 oktober 2019 om 18:43

Je weet wat traditioneel betekent toch?

20 oktober 2019 om 18:46

Zo werkt traditie niet volgensmij.

Op deze manier denk ik niet dat we nog serieus mee gaan doen om de titel hoor. Was weer niet best dit. God nondeju wat is het toch soms vermoeiens om voor Feyenoord te zijn

20 oktober 2019 om 18:53

Een vriend van mijn zoon zei een keer tegen mij (hij is een Feyenoord-supporter) "wij weten wat lijden is". En na vandaag begrijp ik wat hij bedoelde.

20 oktober 2019 om 18:59

nu pas ?

20 oktober 2019 om 19:02

Ben blijkbaar traag van begrip ;-)

20 oktober 2019 om 19:11

Hoop echt dat Feyenoord er snel bovenop komt. Een top 3 dat om de titel speelt is toch veel leuker.

20 oktober 2019 om 20:42

Niet lullig bedoeld, maar dat Feyenoord niet mee ging doen om de titel was toch al lang duidelijk? Te weinig kwaliteit in de basis, te weinig kwaliteit in de breedte en misschien nog wel het ergste te weinig mentaliteit om überhaupt een poging te wagen dat te compenseren. Ik heb daarom ook wel medelijden met je/jullie Feyenoorders. Er moet toch (veel) meer uit zo'n grote club te halen zijn.

20 oktober 2019 om 20:59

@De Toekomst met een goed beleid wel maar het zal eerst jaren duren om de puinhoop die Van Geel heeft achter gelaten op te ruimen

20 oktober 2019 om 21:15

Ik geloof dat we deze crisis nu wel even nodig hebben, gek genoeg. Het jarenlange wanbeleid van Van Geel laat z'n diepe sporen na, en dat hebben we geweten.

Beste Jaap. Het gaat niet zo goed helaas. Misschien moet je ome Dick even bellen, die wil je misschien wil helpen!
Groeten,

Een wanhopige supporter

Ongelooflijk na 10 speelronden 12 punten minder dan Ajax en 9 punten minder dan PSV.
Exit Stam? Wel veel pech deze wedstrijd maar toch. Senesi bleef overigens aardig op de been maar kon mij nog niet overtuigen.

20 oktober 2019 om 18:46

Zorgwekkender is de achterstand van 9 punten op Vitesse en 6 punten op AZ. Ajax en PSV kom je als Feyenoord zijnde in de verste verte niet bij in de buurt. Maar met die 2 eerdergenoemde ploegen (en wellicht Utrecht) moet je toch om de plaatsen 3-4 strijden. Daar is inmiddels al een forse achterstand opgelopen..

20 oktober 2019 om 19:52

Ach, die achterstand is niet lekker maar ook geen drama of iets onoverkomelijks. Feyenoord draait blijkbaar dramatisch en bij az is het hosanna. En het verschil is ‘slechts’ 6 punten met nog 24 speelronden te gaan. Nee, ik zie het niet ineens omdraaien, maar de race is nog lang.

20 oktober 2019 om 20:14

Oh zeker is dat niet onoverkomelijk. Maar goed, je had beter gewoon bij die 2 ploegen in de buurt kunnen staan natuurlijk. Bij AZ vind ik het overigens ook niet altijd hosanna, die hebben er ook mindere potten tussen zitten. Vitesse vind ik wel erg knap presteren so far, niet per se elke week qua spel, maar wel qua resultaten. Hebben al een enorm zwaar programma achter de rug en staan gewoon naast PSV, heel knap!

20 oktober 2019 om 21:09

@ijsmuts Stam bakt er echt helemaal niks van tot dusver. niet qua resultaten en ook zeker niet qua spel. het voetbal is nog 10 keer zo slecht als onder Gio en die haalde iig nog goede resultaten

Het leven van een Feyenoorder gaat niet altijd over rozen. Wat een wedstrijd weer.. Vandaag speelden we met de beste opstelling, maar ook met die opstelling lukt het niet. Senesi zag er vaak niet goed uit, maar wat verwacht je dan van een verdediger in een ploeg waar angst sluipt. Fer had een rode kaart kunnen krijgen. Haps wil vaak 3 man passeren en verliest dan de bal. Jorgensen en Toornstra vond ik alleen redelijk spelen. Als wij onze kansen nou eens afmaken dan winnen we deze wedstrijd, maar helaas telt als niet in voetbal.

Qua kansenverhoudingen had Feyenoord moeten winnen, maar oh wat was het vaak niet om aan te zien. Als je zo doorgaat moet je nog oppassen dat je niet buiten de eerste 7 eindigt...

20 oktober 2019 om 19:37

Oneens...Heracles had ook een paar goede mogelijkheden. Had ook een pingel moeten hebben. Eind eerste helft had Jorgensen eraf gemoeten met rood. Handjes dichtknijpen met een punt Feyenoorders

Vraag me waar dit Feyenoord dit seizoen gaat eindigen. Rechterrijtje is niet ondenkbaar. Vraag me ook af of Stam de kerst wel haalt. Er is totaal geen vooruitgang te zien onder Stam.

20 oktober 2019 om 18:45

Neuh, Stam eruitendan komen we wel in de top6. We hebben zat kwaliteit alleen presteert Stam het om het geheel ongeveer 2% van de som der delen waard te zijn.

20 oktober 2019 om 18:45

Utrecht staat op 5 met drie punten meer. Top 4 wordt lastig. Maar top 6 moet lukken.

Ik wil absoluut niet provoceren, maar ik denk dat Feyenoord in de huidige vorm ook gewoon niet beter is dan het niveau Heracles. Ik denk dat ze uiteindelijk wel weer boven komen drijven en zich in de top 5 gaan nestelen, maar meer zit er niet in ben ik bang. Ik begin wel echt medelijden te krijgen met de Feyenoord supporter. Als je kijkt naar alle weelde bij Psv, AZ en Ajax dan doet dat als topclub in Nederland toch gewoon pijn. Ik gun Feyenoord (en Stam in het bijzonder) echt betere tijden, dit begint zielig te worden.

20 oktober 2019 om 18:47

Feyenoorder benje niet voor de lol. Daarom kiezen de meeste jongetjes op de basisschhool voorAjax. Komt wel goed met ons

20 oktober 2019 om 19:13

Ach ik werd ook pas echt fan van Ajax in een seizoen dat Ajax zesde (!) werd in de eredivisie en dat Feyenoord kampioen werd. Ook daar zijn we gelukkig overheen gekomen 😜

20 oktober 2019 om 19:16

Haha ik geloof ook wel dat het goed komt, maar hoop dat dit niet volgende week al gebeurd

20 oktober 2019 om 19:58

Oh God ja, Feyenoord Ajax is volgende week. Ik ben bang

20 oktober 2019 om 22:22

Ajax - Feyenoord is het Migi, in Amsterdam dus. Maar daar zal je angst niet van afnemen denk ik hahah!

20 oktober 2019 om 18:52

AZ laat ook tegen de mindere punten liggen , Heerenveen thuis 2-4. Aan het einde van de rit staat Feyenoord gewoon 3e of 4e . Trouwens blij dat ze niet gewonnen want zo gaan ze met héél weinig zelfvertrouwen naar Amsterdam.

20 oktober 2019 om 19:13

Az zal inderdaad ook nog wel wat punten laten liggen, maar ik doel meer op de grote talenten die AZ momenteel heeft en de goede financiele situatie. Eigenlijk heeft Feyenoord amper spelers die waarde vertegenwoordigen, en die heeft AZ nu dus wel. Ik had hoge verwachtingen van Senesi, maar vooralsnog zie ik hier ook nog geen verdediger in die voor 25+ weg gaat.

Laten we hopen dat die flapdrol van een Stam voor de kerst weg is. Als je met deze selectie drie van de tien wedstrijden weet te winnen en je hebt de top 3 nog geeneens gehad, dan doe het gewoon bar slecht. Geen gelukkig huwelijk, weg ermee.

20 oktober 2019 om 18:48

Ik zeg maar 1 ding Dickie Advocaat.

20 oktober 2019 om 18:54

Zo slecht hebben Gio en Van Geel het dus helemaal niet gedaan achteraf gezien. Om nou alweer de trainer te ontslaan is wel een zwaktebod.

20 oktober 2019 om 19:02

Die gaat nu echt niet meer komen, na de reacties vorig seizoen dat hij in gesprek was.

20 oktober 2019 om 19:42

Ik denk dat je beter mag hopen of het wel aan Stam ligt.
En welke trainer zou het wel op de rit krijgen en is beschikbaar en wil ook nog?
Die keuzes zijn redelijk beperkt en zolang deze selectie niet elke keer zoals tegen porto er op klapt wordt het denk ik niet beter.

20 oktober 2019 om 21:06

Dat is ook meteen het probleem. Wie zet je voor de groep wanneer je Stam eruit flikkert. Van Gastel ?

Voordat Senesi speelde werd er gezegd dat hij een topaankoop is en beter dan Martinez.dacht dat het niet slechter kon dan botteghin maar damn blijkbaar wel.lijkt op Magallan die jongen.

20 oktober 2019 om 18:52

Dat zeiden de mensen in Argentinië op basis van enkele seizoenen en jij rekent hem af op 1,5 wedstrijd...zegt meer over jou dan over Senesi

20 oktober 2019 om 18:56

Dat zeiden feyenoorders en nederlandse mensen zoals Henk timmer en hans kraay. Tot nu toe lijkt hij idd op Magallan. Maar we zullen het zien de komende tijden.

20 oktober 2019 om 21:08

Magallan stond vandaag wel aan de basis van een overwinning. Mooie kopgoal voor Alaves. Het is geen opbouwende verdediger, maar mischien dat het nog wat wordt in de toekomst.

Ook nu het wat minder gaat moet je een 12e man zijn en je legioenwaardig uit laten ipv stam rot op etc of zijn we alleen een.mooi legioen als we kampioen kunnen worden ???

Missen jullie Gio al? Ik zei het vorig jaar al wat Gio voor elkaar heeft gekregen met Feyenoord wordt serieus onderschat.

20 oktober 2019 om 19:07

Denk het wel. Van Geel jammer genoeg niet meer.

20 oktober 2019 om 19:15

@lawpi Van Geel kan ik missen als kiespijn maar Gio vond ik een uitstekende coach voor Feyenoord. iig een veel betere coach als deze Stam

20 oktober 2019 om 19:35

ik kan hier gewoon niet bij. Hoe kan je Van Geel missen als kiespijn? Ja, het was niet best, maar je hebt toch liever een directeur die capabel is dan dat zooitje wat er nu zit? Ik vind het niet gek, dat uitgerekend het seizoen waar je geen algemeen en technisch directeur hebt het zo slecht gaat. Ik snap dat Feyenoorders blij zijn dat Van Geel weg was, en De Jong was ook niet geschikt, maar voorlopig had dat wellicht meer rust opgeleverd dan die chaos die er nu heerst.

20 oktober 2019 om 19:48

@giesburts alle ellende is begonnen met het jarenlange wanbeleid van Van Geel. de mensen die er nu zitten moeten nu de puinhoop die die heeft achter gelaten zien op te ruimen en dat is niet makkelijk en kan jaren gaan duren

Jammer maar het gaat dit jaar niks worden.
Top 6 is het hoogst haalbare dit seizoen den ik.

We moeten nu ook weer niet gaan doen dat Heracles niet veel voorsteld. Dat is een degelijke ploeg , die het veel ploegen moeilijk kan maken .En dat Feyenoord het moeilijk heft en krijgt dat valt te verwachten met al die moeilijkheden . Net veel financiele middelen , geen goed bestuur , gerommel over het nieuwe stadion , een nieuwe trainer , een aantal nieuwe spelers, Feyenoord zal alle zeilen moeten bijzetten om Europees voetbal te halen

Man man man wat een onzin wordt hier weer geschreven. Dat Feyenoord slecht is zien we allemaal. Maar dat AZ die plek van Feyenoord gaat overnemen hoor ik nu al, wat zal het zijn, een jaar of 10?!

Doe even normaal en blijf realistisch.. AZ speelt zonder enige druk en spreken nooit hele spectaculaire verwachtingen uit..iedereen die een beetje heeft gevoetbald snapt dat je vanuit de underdog positie altijd vrij kan voetballen ...

Dus hou alsjeblieft op met onzin ... Feyenoord zal altijd tussen ajax/psv en de rest van de eredivisie hangen...

Ik heb me er al bij neergelegd en kan zelfs genieten van het spel van AJAX ... psv vind ik altijd een beetje overschat .. spelen nooit echt attractief en zijn altijd afhankelijk van een speler .. lozano, de jong, bergwijn, malen .. elke keer weer een ander .. maar goed ze presteren wel stabiel .. dus gewoon prima ..

20 oktober 2019 om 19:19

Op basis van de historie kan AZ Feyenoord niet inhalen. Denk dat de meeste mensen het nu hebben over het financiële deel, nu AZ meerdere talenten heeft die veel geld op zullen brengen. Zelf denk ik dat Feyenoord dit seizoen 3e of 4e zal worden.

20 oktober 2019 om 19:29

Theoretisch gezien kan dat zeer zeker wel, of het realistisch is, is een 2de.

Feyenoord speelt als een natte krant. Soms ineens spelen ze goed. Dat betekent in elk geval dat ze goed kúnnen spelen. Waarom doen ze dat dan niet voortdurend?1) Omdat ze maar af en toe naar Stam luisteren.2) Omdat ze af en toe ondanks instructies van Stam goed spelen.het lijkt mij waarschijnlijker dat het optie twee is. Ook kun je zeggen dat er waarschijnlijk een mentaal probleem is, te maken hebbend met zelfvertrouwen en samenhang. Kennelijk was Gio - geen tactisch licht - daar wél goed in. We kunnen inmiddels vaststellen dat Stam (die de trainersklas individueel wilde doen omdat hij niet goed tegen groepen kon) dat psychologische groepsproces óók niet aankan, en tegelijk ook tactisch op zijn best nog een beginner is.wat alles bij elkaar betekent dat het onder Stam niet meer beter kan worden, maar dat het met een coach met gevoel voor groepspsychologie én meer verstand van en ervaring met tactiek wél beter kan worden. Ergo: tijd voor Stam om weg te gaan. Laat Henk Fräser bij Feyenoord komen.

Echt een schande hoe Feyenoord spelers telkens wegkomen met de meest smerige overtredingen! Waar is de VAR als je 'm nodig hebt in de Kuip!?

20 oktober 2019 om 19:34

Volledig eens, die van Jorgensen is gewoon donkerrood....Van de week weer Europa cup, dus dan wil de knvb Feyenoord met een lekker gevoel op pad sturen.

Feyenoord staat precies waar het moet staan. Trek deze gasten een shirt van pakweg PEC Zwolle aan en niemand vermoedt dat er een team aan het werk is dat aansluiting wil of zou moeten hebben met de top. En dat terwijl Feyenoord in zijn op papier ideale formatie speelde naar mijn idee. Maar Berghuis, Jorgensen, Kokcu en Karsdorp, ik heb ze niet gezien vandaag. Om nog maar te zwijgen van Fer, die echt tergend slecht was!maar goed, Feyenoord is ook buiten het veld totaal onkundig. Ik wil de Argentijn nog niet afschrijven, maar het is verbazingwekkend dat Troost, Kuyt en Stam voor deze speler het transferrecord van de club menen te hebben moeten evenaren. Valt het godswonder je ten deel dat je St. Juste voor 9 miljoen euro kunt verkopen, besluit je een verdediger te halen waar je er vier van hebt! Terwijl Ajax bewijst dat in Argentinie voor prima bedragen uitstekende verdedigers te vinden zijn!

“Hij is een nog betere uitvoering van Lisandro Martínez. Hij dribbelt goed in, heeft een goede pass, kan geweldig koppen en is hard", vertelt Kraaij over Senesi

Hier kunnen we nu achteraf natuurlijk ontzettend om lachen hè. Maar serieus...die jongen moet gewoon ff wat wedstrijden de kans krijgen. Magallan kreeg bij Ajax ook niet de kans en dan ga je het vertrouwen ook niet krijgen natuurlijk. Dan zit je bij elke minuut die je krijgt alleen maar te denken, ik mag geen fouten maken. Nou dan ga je juist fouten maken.

Wel grappig dat Jorgensen en Fer ontsnappen aan rood. Zeker eerstgenoemde. Zoals wel vaker durven ze niet in de Kuip. Waar zit die Var naar te kijken. Ook had de bal in gevalletje Mauro Junior op de stip gemoeten. Belachelijk hoe ze de thuiswedstrijden met 12 man spelen.

Wat zwak was het weer, veldbezetting niet goed te ver uit elkaar, wissels onverklaarbaar. Kortom grote twijfels over functioneren technische staf. Stam weg!!!!

Respect voor de supporters van feijenoord die dit dramatische gestuntel week in week uit moeten aankijken. Het is echt een dra ma, nu kunnen ze zelfs in de thuiswedstrijden al niks meer brengen. Jammer dat AZ verrassend verloor dit weekend want anders hadden de Rotterdammers al op een straatlengte achter gestaan.
Jaap Stam, de redder van feijenoord haha.
Vreselijk

Feyenoord dreigt momenteel directe plaatsing voor Europees voetbal uit het oog te verliezen. Kampioen zouden ze toch niet worden, dus dat ze 12 punten achterstaan op Ajax is niet per se een issue. Dat PSV boven Feyenoord zou eindigen zag eigenlijk iedereen ook wel, dat gat van 9 punten is niet zo zorgelijk. Maar 9 op Vitesse ... dat gaat toch lelijk uit de hand lopen, zeker als je weet dat het volgende week Ajax - Feyenoord is en Vitesse - Ado. AZ staat op 6 punten en heeft al bewezen momenteel verder te zijn dan het huidige Feyenoord. Als je dan een blik werpt op wat er gaat komen voor Feyenoord en wat is geweest dan heeft Feyenoord eigenlijk tot op heden het makkelijkste deel van het schema erop zitten.

Wat is die Van Bronckhorst toch een wereldtrainer en bovenal een fatsoenlijk mens.met een matige selectie het maximale gepresteerd.japie Stam gaat het verschil ook niet maken!!!!!!!!teveel mensen misbruiken Feyenoord voor eigen belang!rob Janssen bijvoorbeeld heeft alleen nog maar matige spelers in zijn stal die hij dan voor 7 mio bij Feyenoord stalt.als die Senesi nou werkelijk zo goed is waarom speelt ie dan bij Feyenoord????????feyenoord kan beter in haar eigen jeugd investeren en dan voor veel geld verkopen .............

Die Ie hoezo huren 🙉 eerste klas prutsers maar dat valt gelukkig niet op met de rest van die “geweldige” spelers

Armoe troef, is dit de nieuwe standaard bij onze club?

Eindelijk dachten we vandaag in de sterkste opstelling te starten. Op papier moet dit toch een heel behoorlijk team zijn dat zeker in de eredivisie makkelijk top 3 moet halen.Maar het tempo is veel te laag, er is geen creativiteit, maar wat ik vooral mis is het plezier en de beleving. Het lijkt wel of er een aantal met tegenzin op het veld staan. Lekker makkelijk nu over Senesi gaan zeuren, maar Berghuis (als aanvoerder) speelde ook een draak van een wedstrijd en maakt geen enkele fout goed. Waarom maakt Stam hem aanvoerder, kies dan voor Toornstra.Het zit niet goed tussen de oren en in de Kuip zitten we elkaar echt aan te kijken hoe dat toch mogelijk is.Donderdag Young Boys, zondag naar A’dam......In 2 wedstrijden kunnen ze heel veel goed maken, maar ook kan het eind oktober al voorbij zijn op 2 fronten..........

Feyenoord die moest winnen om aan te bij de subtop en vervolgens opnieuw puntverlies lijdt. Erg pijnlijk voor de derde club van NL. Dat ze nu in het rechterrijtje staan en de nacompetitieplekken dichterbij zijn dan europa league is toch bizar?!

En dan spelen we straks 3 uitwedstrijden op rij, waarvan der een tegen Ajax is. hoop dat zij die dag ook een complete offday hebben zodat het 2-0 wordt in plaats van een 6-0 nederlaag. verder zou ik toch achter die Guidetti aangaan in de winter (geen wedstrijd ritme, maar wel enorme inzet, passie, lef en leiderschap. iets waar wij heel erg op zitten te wachten. Ook misschien is een Engelse, Duitse of Spaanse coach aanstellen die af en toe is van dat 'heilige' Hollandse 4-3-3 systeem af durven stappen. als je zo veel tegen goals krijgt en toch altijd enorm traag van achter opbouwt, ga dan 5-3-2 spelen.

Feyenoord valt vaker tegen dan mee. En naast het wijzen naar de spelers, mag ook een vinger naar de coach worden gewezen. Stam is een geval van een goed paard, een slechte ruiter. Past in alle opzichten wel bij het huidige Feyenoord. Dat is jammer, maar was voorspelbaar. Ook voorspelbaar dat het niet snel beter zal worden. Dan nog even over arbitrage. Zowel scheids als VAR ook vanmiddag bang om in de Kuip terechte rode kaarten uit te delen aan Jorgensen en Fer. Laatst ontsnapte ook Berghuis. Het wordt nu wel een dingetje....

Geduld mensen. Ik zag wel aanknopingspunten. Ik vond die Argentijn niet zo slecht als wordt gezegd. Nog onwennig dat zeker maar die komt er wel. Laat die gewoon een wedstrijd of 10 staan. Jorgensen weet langzaam fit worden je zag toch dat er daardoor meer aangesloten kon worden. Er zijn veel kansen gecreëerd , het zit Feyenoord ook echt niet mee.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren