Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

ED: PSV neemt geen genoegen met ‘nee’ van Feyenoord

Laatste update:

PSV zet de komst van Steven Berghuis niet uit het hoofd, zo verzekert het Eindhovens Dagblad woensdagavond. Ofschoon Feyenoord weigert om medewerking te verlenen aan een transfer van de aanvaller, neemt de Eindhovense club daar volgens het dagblad geen genoegen mee.

PSV denkt naar verluidt aan een vaste transfersom van acht à negen miljoen euro, dat eventueel met ‘bescheiden’ bonussen nog ietwat hoger kan uitvallen voor Feyenoord. Bij in de media genoemde prijzen van vijftien tot twintig miljoen euro doet PSV sowieso geen zaken, zo klinkt het.

Berghuis zelf, 27 jaar, staat open voor een binnenlandse transfer naar PSV en daarom leeft in Eindhoven het idee dat de partijen er op wat langere termijn uit moeten kunnen komen. De aanvaller is het antwoord van PSV op een eventueel vertrek van Hirving Lozano of Steven Bergwijn.

Toon Gerbrands legt zich erbij neer als Feyenoord echt niet wil overgaan tot verkoop, zo verzekerde hij woensdag via de officiële kanalen. "John de Jong (technisch directeur, red.) zou vanmiddag met Feyenoord bellen over iets. Ik heb hem nog niet gesproken. Dan zou je denken: je bent directeur, je moet het weten. Maar ik las het ook op social media", zei Gerbrands tegenover PSV TV.

"Dus ik ga straks even aan John de Jong vragen hoe dat gegaan is en of dat antwoord klopt. Om de twee uur wisselt de hele transfermolen waar we mee te maken hebben. Het gaat heel vaak zo dat het nu antwoord A is en straks antwoord B. Zo gaat dat heel vaak. Wij hebben niet met Feyenoord onderhandeld. Je informeert, dat doen ze bij ons ook heel vaak."

Gerbrands benadrukte dat er tot nu toe nooit een echt gesprek is geweest. "Als zij zeggen dat hij niet te koop is, dan houdt het op”, benadrukte de algemeen directeur. De aanvaller, die sinds medio 2016 actief is in De Kuip, ligt nog tot medio 2021 vast bij Feyenoord.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Laat PSV vooral Berghuis kopen, daar ligt duidelijk het problem natuurlijk. Wat een schandelige vertoning, de CL kunnen ze op deze manier volgende week al vergeten. En daarnaast ook nog dat duo Rosaria en Hendrix, dat heeft echt niks met voetbal te maken wat een verschrikking om aan te zien zeg. Ik dacht dat een seizoen met die twee meer dan genoeg waren, maar nee.
Hoop dat ze het halen volgende week, maar totaal geen aanleiding daarvoor.

Prima, maar dat is natuurlijk een belachelijk bedrag voor je beste speler. Zou PSV in dezelfde situatie ook nooit doen. No hard feelings, maar dan gaat het niet door.

17 juli 2019 om 23:09

Ik neem aan dat Troost direct de hoorn erop heeft gegooid na het horen van dit bod? Dit bod grenst wat mij betreft echt aan het beledigende. Als ik het voor het zeggen had bij Feyenoord zou ik een statement maken dat PSV het komende jaar geen contact meer hoeft op te nemen voor welke speler dan ook. 8 miljoen, ongelooflijk......

17 juli 2019 om 23:22

Het is maar een beetje hoe je het bekijkt. Het is natuurlijk voor psv een speler zonder restwaarde normaal gezien. Dan is het voor een Nederlandse club buiten Ajax wel een gigantische afschrijving. Vanuit feyenoord zou je kunnen beargumenteren dat ze voor de opbouw van een nieuw team kiezen. Direct presteren niet in de verwachting ligt en berghuis om die toekomst plannen te financieren beter kan vertrekken. Voor dit geld kun je natuurlijk wel weer gewoon twee spelers halen met goede potentie en restwaarde halen. Die je waarschijnlijk met toegenomen waarde weer kan verkopen als je het goed doet. Idealiter wordt berghuis dus het liefst deze zomer maar toch uiterlijk komende zomer verkocht. Wat je er dan voor krijgt is ongewis plus dat je langer moet wachten op je geld voor nieuwe spelers. Je nieuwe team opbouw dus vertraging oploopt.

18 juli 2019 om 00:06

Geen restwaarde? Hij is 27.... net in de piek die nog wel 3 jaar minimaal aanhoudt.

Vanaf 30 mag je dit excuus gebruiken

18 juli 2019 om 01:29

Ja bedoeling is ook dat hij 2 jaar sowieso blijft......

18 juli 2019 om 04:50

@stevenvd

"het is maar een beetje hoe je het bekijkt. Het is natuurlijk voor psv een speler zonder restwaarde normaal gezien. Dan is het voor een Nederlandse club buiten Ajax wel een gigantische afschrijving. "

De financiele gevolgen van een dergelijke transfer voor PSV zijn natuurlijk niet het probleem van Feyenoord maar van Psv. En die kan je dus ook niet op Feyenoord afwentelen. Voor Feyenoord zou het vertrek van Berghuis met zijn enorme rendement, een enorme aderlating zijn nu de club ook Van Persie, ook met een hoog rendement, al is kwijt geraakt. En daar moet dus wel een bedrag tegenover staan waar de club wat mee kan op de transfermarkt. En dan heb je het dus inderdaad over minimaal 15 miljoen. 8 miljoen is een lachertje, daar kan Feyenoord niets mee en buiten dat is het natuurlijk Feyenoord die bepaalt waar men genoegen mee wenst te nemen, net zoals PSV dat bepaalt voor Bergwijn. Dan is het aan PSV om daar wel of niet genoegen mij te nemen en als men het teveel vindt, moet men gewoon verder kijken.

17 juli 2019 om 23:36

Bergwijn naar Ajax voor 10m dan 🤷‍♂️

18 juli 2019 om 08:21

Dat is precies waar ik aan dacht... Ze willen van Ajax een grote zak met geld zien (te veel geld naar mijn mening) als ze Bergwijn willen hebben... maar Psv wil dan vervolgens voor een dubbeltje op de eerste rij zitten om bij Feyenoord Berghuis op te halen voor een appel en een ei.

Prima dat Psv voor Bergwijn een hoge transfersom vraagt... ik hoop ook echt dat ze dat gaan krijgen (maar dan wel van een buitenlandse club)... Maar ga Feyenoord dan ook betalen wat ze toekomt.

Persoonlijk zit ik niet te wachten op Bergwijn bij Ajax, het is een goede speler, die zeker kwaliteit heeft, maar ik vind niet dat Ajax zo'n grote zak met geld bij Psv moet afleveren omdat ze elkaars concurrent zijn.

18 juli 2019 om 09:42

Zo gaat dat toch gewoon?
Je gaat toch niet meteen voldoen aan de vraagprijs (uitzonderingen daargelaten)??
Dat geldt voor Ajax die Bergwijn misschien wel wil kopen. En dat geldt ook voor PSV. En voor Feyenoord. En voor elke andere club.
We hoeven echt niet te doen of alleen psv voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten. Dat willen ze allemaal. Elke club maar ook jij en ik.

18 juli 2019 om 00:36

tja maar Berghuis is een prima speler maar toch ook geen 20 miljoen waard, de gekte op transfermarkt wat buitenlandse clubs betalen maken die rare bedragen en nu ook in de eredivisie onderling.. moeten Nederlandse clubs helemaal niet niet willen, dan zijn ze zo weer bij af, voor 15-20 miljoen kan je wel betere spelers halen uit het buitenland

18 juli 2019 om 01:28

In het binnenland is dat juist niet erg. Maak je je competitie sterker van.

18 juli 2019 om 07:36

Nederlandse clubs moeten dat juist wel doen. Anders wordt het gat met bijvoorbeeld Ajax nog groter, zij shoppen goedkoop de beste spelers in de eredivisie weg en verkopen ze voor 50 miljoen. In deze markt is 15 - 20 miljoen voor Berghuis echt niet heel raar.

18 juli 2019 om 01:29

PSV heeft geen 27jarige niet internationals waar ze 20mln voor vragen. En toch goed beleid. Neem een voorbeeld

18 juli 2019 om 06:49

Ben bang dat het wel door gaat. Ze hebben het hoofd van de speler zelf al op hol gebracht. Schandalige vertoning natuurlijk. Zeker als je de eigen reactie mbt Bergwijn vergelijkt.

18 juli 2019 om 07:29

@AadHandgranaat: of het je beste speler is of niet doet er natuurlijk niet toe. Wat heeft Berghuis laten zien dan? Is 27 jaar, internationaal niet geslaagd. Paar keer gespeeld in NL-elftal, maar afgelopen seizoen ook niet (nauwelijks). Dus waar baseer je op dat deze jongen meer dan 10miljoen moet opleveren? Omdat hij de beste speler is van Feyenoord, dat een dramatisch seizoen heeft gehad?

18 juli 2019 om 07:39

Op basis van zijn statistieken bij een dramatisch Feyenoord misschien? Afgelopen seizoen 12 doelpunten en 12 assist, seizoen daarvoor in 31 wedstrijden 18 goals en 12 assists. Dat zijn gewoon hele goede statistieken, helemaal als je het doet in een slecht lopend team.

18 juli 2019 om 07:54

Vergeet niet dat hij ook de meeste kansen heeft gecreërt in de eredivisie. Heeft dit seizoen zelf vooral pech gehad met paal en lat die hij 9x geraakt heeft. Als de helft van die ballen binnenvalt praat men ook alweer heel anders.

18 juli 2019 om 08:05

Allemaal in de eredivisie. Dus snap idd dat een club niet meer dan 10 miljoen gaat betalen voor iemand van 27.

18 juli 2019 om 08:22

Dan doen ze dat toch niet niet, daar zit Feyenoord niet mee. Waarom moet Feyenoord water bij de wijn doen als ze deze speler helemaal niet willen verkopen en bovendien nog 2 jaar vast ligt.
Laat PSV maar met een reeel bod komen en laat ze anders lekker verder zoeken.
Er is maar 1 partij wie bepaalt hoeveel een speler moet kosten en dat is de verkopende partij.

Ik denk dat Berghuis een van de meest ondergewaardeerde spelers in de eredivisie is. Hele fijne speler

17 juli 2019 om 22:54

Maar wat heeft psv er aan met bergwijn, lozano, bruma, gakpo en malen op dezelfde positie(s). Ik zou investeren in de verdediging als ik psv was. 2 ex-jeugdinternationals van 21 moeten het ook nog maar laten zien. Zou dit geld eerder in 1 topverdediger steken.

17 juli 2019 om 22:58

PSV weet waarchijnlijk dat er 2 gaan vertrekken en een mogelijk niet bijtekent. Dan ziet het er opeens heel anders uit en wordt het dun. Zeker als ze daarom Malen moeten verkopen.

18 juli 2019 om 08:01

Als bergwijn of lozano verkocht wordt verwacht ik berghuis en een nieuwe verdediger. Zou toch moeten kunnen lijkt me

17 juli 2019 om 23:05

Volkomen mee eens. Prima speler die het in Oranje eigenlijk ook altijd vrij goed gedaan heeft.

17 juli 2019 om 23:27

@supertukker als het mooi weer is en hij er zin in heeft wel , verder totaal geen speler voor psv of je moet genoegen nemen met middelmaat

17 juli 2019 om 23:49

ik ben het volkomen met je eens, vind het ook een goede speler, wel een vervelend jongetje als je het mij vraagt.
Verder echt idioot om 8 miljoen te bieden.

18 juli 2019 om 00:25

Als Feyenoorder ben ik het niet met je eens. Berghuis is alleen rond de 16 meerwaarde. Samen voetballen, tikkie terug loopt bizar vaak mis bij hem. Bizar dat hij zichzelf ziet renderen op 10.

18 juli 2019 om 00:42

???? Ondergewaardeerd? Over bedoel je toch?

18 juli 2019 om 01:30

1 goed seizoen en voor de rest bagger bij Feyenoord. Ik vind het niet een onderwaardering maar een juiste waardering. Hij is gewoon geen topper.

Eerlijk gezegd vind ik 8 mil al veel voor hem obv zijn kwaliteiten. Het is wel een key-speler van Feyenoord, dus snap wel dat Feyenoord hoog inzet. Er zijn zeker wel vervangers beschikbaar maar trek die ook nog maar eens aan als Feyenoord zijnde.

18 juli 2019 om 07:07

1 goed seizoen?!! Sinds hij bij Feyenoord is het meest betrokken bij doelpunten. Staat hier zelfs al 2/3 jaar in de top 3 van de eredivisie ook gewoon!
Hoe verzinnen sommige mensen het....

18 juli 2019 om 16:46

2016-17 was niks bijzonders, 2017-18 een goed seizoen, 2018-19 alleen eerste helft van het seizoen goed. Vanaf de winter raakte hij weinig en liep er ongeã¯nteresseerd bij (naar mijn beleving al op zoek naar een transfer).

Dus ja, maar 1 heel seizoen goed.

18 juli 2019 om 01:30

Eens dus 10 tot 12 mln

Is die John de Jong nou niet in orde in zijn hoofd? Volgens mij heeft iedereen vandaag gezien hoe bedroevend slecht het bij PSV achterin was. Als ze Berghuis willen halen, misschien kunnen ze dan ook MvB en Hendrix de andere kant op sturen zijn we eindelijk van hem en zijn maatje af.

17 juli 2019 om 22:59

@el_guaje

haha ja lekker dan. dan zitten wij ermee opgescheept

17 juli 2019 om 23:55

Ik zie het al voor me: Van Bommel die als assistent bij de vierde man staat te zeuren na een vermeende overtreding op Hendrix.

Haha word weer een lange ‘a la Neymar transfersoap’

8 a 9 miljoen, wat hebben ze daar in de thee zitten? Ze zullen zelf toch ook wel begrijpen dat Feyenoord ze bij een dergelijk bod niet eens een reactie verschuldigd is? Feyenoord heeft hem nota bene zelf voor 7 gekocht. Ik vind schattingen van 15 miljoen zelfs nog aan de lage kant voor een van de beste spelers van de eredivisie, die individueel betere statistieken kan overleggen dan andere buitenspelers waar tientallen miljoenen voor gevraagd worden.

17 juli 2019 om 22:41

Gewoon 20 minimaal.

18 juli 2019 om 00:39

20 miljoen voor een Berghuis is gekkenwerk, met alle respect

18 juli 2019 om 06:47

Dat is 40 miljoen voor Bergwijn ook. Gewoon 20 miljoen aan PSV vragen en aan andere clubs 10 miljoen.

17 juli 2019 om 22:41

15 mln en dan komt de PSV taks er no g overheen..20 mln? Lijkt me vrij realistisch voor onze vrienden uit Eindhoven.

18 juli 2019 om 02:25

😂 feyenoord moet wel verkopen

18 juli 2019 om 07:41

Omdat? Volgens mij hoeft Feyenoord helemaal niks..

18 juli 2019 om 07:48

Waarom moet Feyenoord wel verkopen?

18 juli 2019 om 08:28

Feyenoord is geen PSV die transfers nodig heeft om zwarte cijfers te schrijven.

18 juli 2019 om 08:35

Leuk hoor, zomaar wat roepen zonder enige onderbouwing en kennis...

17 juli 2019 om 22:51

Leuk en aardig die eredivisie stats, mee eens maar de andere kant van de medaille zegt, mislukt in het buitenland, geen international, Europees weinig tot niks laten zien, maar goed, die 8 tot 9 miljoen is te weinig, max 15 lijkt me

17 juli 2019 om 23:01

@kokkieafca0341

je hebt een punt maar Bergwijn heeft buiten de Eredivisie ook weinig tot niks laten zien en daar wil PSV zelf ook de hoofdprijs voor, maar wij moeten dan wel onze sterspeler tegen een minimale winst weg doen

17 juli 2019 om 23:21

@Japie

Bergwijn zit toch ook in een hele andere fase, die is 5 jaar jonger en moet het idd nog laten zien. Maar die heeft tenminste nog kans van slagen, Berghuis is uiteindelijk gewoon mislukt. Maar dat je je sterspeler niet voor een appel en ei moet laten gaan lijkt me duidelijk.

17 juli 2019 om 23:24

@kokkieafca0341, nja hij is wel international maar dat heeft natuurlijk ook niet zo'n status in een land als Nederland. Zo beetje iedere voetballer van 25 jaar of ouder is international

17 juli 2019 om 23:33

Voor Promes wordt 15 miljoen betaald. Die is wel redelijk geslaagd in het buitenland en is international. Waarom is Berghuis dan ook 15 miljoen waard vraag ik me af?

17 juli 2019 om 23:40

Hij gaat ook in de eredivisie spelen? Dan zijn eredivisie stars toch juist belangrijk?? Dat hij eerder in zn carrière mislukte in het buitenland doet weinig ter zake dan toch? En Europees weinig laten zien, tja, daar heeft hij toch ook amper de kans voor gehad..

17 juli 2019 om 23:49

Gelukkig speelt PSV ook gewoon in de eredivisie dus wat zijn mislukte avontuur bij Watford er mee te maken heeft weet ik niet. Daarbij is hij wel international en heeft hij het in die wedstrijden gewoon prima gedaan. Heeft volgens mij 4-5 assists op zijn naam staan in die paar minuten dat hij mee mocht doen en voorlopig zit Bergwijn nog niet op dat aantal. In de CL campagne 1 goal en 2 assists, dus elke 2 wedstrijden direct betrokken bij een goal. Volgens mij is dat niet zo slecht.

17 juli 2019 om 23:53

@Linkerbaan

Omdat Promes niet de sterspeler is bij zijn club, wat Berghuis overduidelijk wel is. Sterker nog, hij was niet eens onbetwist basisspeler. Dat Sevilla hem voor zo weinig laat gaan en hiermee zelfs verlies op hem maakt geeft wel aan dat ze totaal geen vertrouwen in hem hebben.

18 juli 2019 om 00:14

Kleine correctie :
Berghuis kan prima stats afleveren, zeker bij een club als Feyenoord. Bij een nog betere club zullen deze stats alleen maar beter worden.

Berghuis is wel een international, 14 interlands achter zijn naam. Dat is 2x meer dan Bergwijn.

Semi mislukt in het buitenland , maar dat geld dan voor vele die naar de premier league zijn gegaan : depay, di Maria , cuadrado, suso , de bruyne en zelf Salah de eerste keer....

18 juli 2019 om 00:28

Omdat PSV hem wil kopen. Omdat prijzen nu eenmaal bizar zijn tegenwoordig. PSV wees naar verluidt 30 miljoen af voor Bergwijn. Minstens de helft voor Berghuis is harstikke logisch.

18 juli 2019 om 00:33

Goed punt, maar al die spelers hadden wel iets meer laten zien voordat ze mislukte(op suso na). Di Maria heeft het jaar daarvoor de CL gewonnen. Depay was de beste speler uit de eredivisie, Cuadrado had al mooie dingen laten zien op het WK en in Italië. Kevin de Bruijne en Salah waren mislukt bij Chelsea.. Waar je gewoon geen kans krijgt... Niet bij watford, wat een wezenlijk verschil is.

18 juli 2019 om 00:43

Berghuis is een leuke voetballer voor in de top 3 vd Eredivisie, maar laat ook nog weleens mindere periodes zien.. ik zou daar nooit zoveel geld voor uittrekken omdat je er geen winst meer op kan maken en hij je ook geen kampioen zal maken, we moeten niet doen alsof hij in de Eredivisie bij de beste 5 voetballers hoort, en PSV heeft van dat formaat genoeg voetballers rondlopen

dan zou ik eerder investeren in een iets jongere voetballer met meer talent en meer groeikansen zowel als voetballer als in kans op doorverkoop met transferwinst

ik gun het Feyenoord van harte hoor, want het gat tussen Feyenoord en de top 2 wordt eng groot

18 juli 2019 om 01:17

Want? Bergwijn zit vast in oranje is 6 jaar jonger, heeft restwaarde, talentvoller en op hoger niveau al meer laten zien. Oja en Feyenoord zal wel moeten aangezien het positieverbetering is. Jammer dat t zo gaat..maar dat zijn de harde wetten van het topvoetbal als je geen topclub meer bent.

18 juli 2019 om 01:58

Feyenoord zal wel moeten? Feyenoord moet helemaal niets want Berghuis heeft gewoon nog een contract voor twee jaar. Die onzin over positieverbetering slaat ook nergens op. Dat zou betekenen dat iedere club zijn beste spelers voor een fooi moet verkopen zodra een betere club zich meldt. Vergeet ook niet dat Feyenoord Berghuis heeft gekocht voor 6,5 miljoen. Daar komt dan ook nog tekengeld bij waarschijnlijk. Als ze dan 8 miljoen van PSV zouden moeten accepteren zouden ze nog bijna verlies lijden ook.

18 juli 2019 om 04:07

Wat een vergelijking zeg. Aan alles is te zien dat Bergwijn op veel jongere leeftijd al een veel betere speler is dan Berghuis ooit zal worden. Nu al volwaardig international, iets wat Berghuis nooit zal worden. Daarnaast zit Feyenoord in geldnood en is het gewoon een mindere club dan PSV. Voor 8/9 miljoen zou ik hem niet weg doen maar meer dan 12 is hij sowieso niet waard. Promes ging voor 16/17 volgens mij en die schat ik hoger in dan Berghuis. Zou hem sowieso niet halen als ik PSV was, koop gewoon een topverdediger voor 12/13 miljoen..

18 juli 2019 om 04:12

@Primetime, waar heb je het nou weer over? Zo beetje iedere voetballer van 25 jaar of ouder is international?????? En niet zon status in een land als Nederland?? We zijn een van de grootste voetballanden in de wereld. Wereldwijd bekend om onze speelstijl en vele wereldtoppers voortgebracht, vind dit een hele rare reactie als ik eerlijk ben..

18 juli 2019 om 05:07

Perry19

"omdat Promes niet de sterspeler is bij zijn club, wat Berghuis overduidelijk wel is. Sterker nog, hij was niet eens onbetwist basisspeler. Dat Sevilla hem voor zo weinig laat gaan en hiermee zelfs verlies op hem maakt geeft wel aan dat ze totaal geen vertrouwen in hem hebben. "

Uitstekend beargumenteerd. Je slaat de spijker op de kop. Berghuis is voor Feyenoord van onschatbare waarde en omdat Feyenoord de verkopende partij is , bepaalt Feyenoord hoeveel er voor hem op tafel moet komen. Voor Feyenoord is Berghuis vanwege zijn rendement 15 miljoen waard, voor de 8 miljoen die wordt genoemd, koop je natuurlijk geen aanvaller met hetzelfde rendement. Dat wordt zelfs voor 15 miljoen al lastig. Het is grappig dat over Berghuis wordt geoordeeld vanuit het perspectief van PSV terwijl hij onder contract staat bij Feyenoord en Feyenoord dus de voorwaarden bepaalt waaronder hij mag vertrekken. Als PSV het bedrag dat Feyenoord wil, te hoog vindt, staat het de club vrij om verder te kijken. 8 miljoen is amper 2 miljoen boven het bedrag dat Feyenoord zelf heeft betaald, terwijl Berghuis zich ontegenzeggelijk heeft ontwikkeld en het zelfs tot international heeft geschopt. Het is volkomen terecht dat Feyenoord dat in de transfersom terug wil zien. Dat zijn transfersom vanwege zijn leeftijd voor het grootste deel of wellicht zelfs helemaal moet worden afgeschreven, is natuurlijk geen argument omdat dat niet het probleem van Feyenoord is en je daarom ook niet verwachten dat de club de kosten daarvan voor haar rekening gaat nemen.

18 juli 2019 om 07:32

@ Tilburg,

Hoe kom jij er in godsnaam bij dat Bergwijn nu al een " veel betere speler" is dan Berghuis ooit geweest is. Hij is een stuk jonger en daar houdt het dan ook wel op. Verder scoort hij 2 doelpunten meer. Berghuis creërt in een slechter team 2x (!!) Zoveel kansen. Ze doen helemaal niet onder voor elkaar. Berghuis is minder snel maar weer technischer dan Bergwijn. Dat en vanwege de leeftijd betaal je voor Berghuis de helft en dat lijkt mij heel redelijk.

18 juli 2019 om 08:37

Stel je dan meteen de vraag waarom Bergwijn 40 miljoen waard zou zijn.. Miss de helft.

18 juli 2019 om 09:30

Positieverbetering...euhm gaat meer verdienen en als hij al de beste speler is...op hoger niveau spelen CL en om de titel. Maar dan maar niet accepteren. Heb je geen geld en een speler die staakt. #typischfeyenoord en daarom nooit een prijs ondanks stadion achterban en grote stad

18 juli 2019 om 11:48

Omdat hij vast international is op een veel jongere leeftijd. Veel meer impact heeft gehad bij PSV en berghuis het vaak laat afweten bij Feyenoord. Berghuis zal ook nooit 30/40 miljoen waard zijn dus of interesse hebben van bepaalde clubs die bergwijn wel heeft. Dat zegt al genoeg volgens mij.

17 juli 2019 om 22:53

8 miljoen voor een zeer talentvolle speler van een concurrent terwijl je zelf een enorme prijsbonus wil als een binnenlandse concurrent (ajax voor Bergwijn) interesse voor 1 van je spelers heeft. Vrij ongeloofwaardig van psv.
En zoals veel mensen terecht opmerken, het pijnpunt van psv zit niet in de voorhoede.

18 juli 2019 om 01:14

Ja en heeft Feyenoord iets bereikt met hem. Staan er buitenlandse clubs in de rij voor een 27 jarige zonder echte Europese ervaring, is er restwaarde, is het positieverbetering...alleen het laatste is ja. Dus 9 miljoen mag Feyenoord in handjes knijpen. Zo'n grote club, maar beleid van subtopper. Dus kunnen niet hoog in de boom gaan zitten. Maar zitten straks wel met speler die niet meer voor ze wil spelen...dus eieren kiezen voor je geld.

18 juli 2019 om 01:34

En hoe zit het met zijn statistieken van afgelopen half jaar? Naar mijn beleving was die jongen hopeloos uit vorm.

18 juli 2019 om 07:44

Weet het alleen van het afgelopen complete eredivisieseizoen, 12 goals en 12 assists. Gewoon een heel goed aantal voor een buitenspeler.

9 miljoen voor Berghuis is wel wat aan de karige kant. Daar gaan ze echt niet mee akkoord

Acht a negen miljoen euro. Ga je buurvrouw in de maling nemen Toon. Onze beste speler, garantie voor 20 a 30 goals en/of assists met nog twee jaar een contract moeten we in een binnenlandse transfer voor een fooitje laten vertrekken. Ben blij dat Van Geel er niet meer zit, die had het nog gedaan ook.

17 juli 2019 om 23:07

Weet niet of van Geel daar mee akkoord was gegaan, hield zijn poot toch aardig stijf toen Newcastle 1,5 jaar geleden een kleine 20 miljoen op Jörgensen bood.

18 juli 2019 om 00:00

Ik zie de logica ook even niet. De spelers vertrokken onder van Geel voor prima bedragen (als ze al gingen).

18 juli 2019 om 00:46

huh wanneer heeft Berghuis 20-30 goals gemaakt? vorig jaar 12 goals in de competitie en het jaar ervoor zijn beste jaar 12 goals, dat valt reuze mee dus

In buitenland mislukt, in Oranje geen vast waarde, leuke voetballer voor de plaatsen 3-5 in de Eredvisie, maar dan houdt het toch wel op tot nu toe?

18 juli 2019 om 01:33

Beter lezen, hij zegt goals en assists en dat klopt wel degelijk. Qua betrokkenheid een van de belangrijkste spelers in de Eredivisie. Afgelopen seizoen betrokken bij 24 goals, seizoen daarvoor bij 32 goals. Deze jongen wordt zeer onderschat.

18 juli 2019 om 01:36

En het laatste half jaar? Naar mijn beleving hopeloos uit vorm.

18 juli 2019 om 05:14

@utregwatcher

"in buitenland mislukt, in Oranje geen vast waarde, leuke voetballer voor de plaatsen 3-5 in de Eredvisie, maar dan houdt het toch wel op tot nu toe? "

Voor Feyenoord is hij wel belangrijk, dus dat hij dat niet voor zijn vorige clubs is geweest, is voor Feyenoord volstrekt irrelevant.

18 juli 2019 om 01:19

Ja jullie beste speler wil graag betere medespelers hebben en meedoen ergens om. En niet bij een subtopper spelen. Tevens 27 jaar oud en geen vaste international

8 tot 9 miljoen. Hahaha niet serieus te nemen dit.

18 juli 2019 om 01:20

Nee neemt berghuis feyenoord ook niet meer straks. Weg miljoenen en weg gemotiveerde speler. Slim beleid weer.

18 juli 2019 om 05:59

Is dat ook de reden dat Psv Bergwijn voor een "habbekrats" naar Ajax laat gaan want anders zit Psv met een ongemotiveerde speler?

18 juli 2019 om 09:33

Nog geen bod in media gezien? En bergwijn heeft sowiesie veel meer waarde. En als 9mln een habbekrats is...ben ik benieuwd wie in de feyenoord selectie nog meer een habbekrats waard zijn....

8 a 9 miljoen. Hahahah. Wegwezen en snel een beetje. Of gaan jullie Bergwijn ook voor 20m naar Ajax laten gaan?

17 juli 2019 om 22:43

Of spelers ruil berghuis voor bergwijn

17 juli 2019 om 22:45

Nee voor Bergwijn wil PSV zoveel mogelijk krijgen. Voor spelers die PSV koopt willen ze zo weinig mogelijk betalen. Bizar eigenlijk he..

17 juli 2019 om 22:49

Je meent het. Is toch ook gewoon om te laten zien hoe belachelijk die 8 a 9miljoen is.

17 juli 2019 om 22:52

Haha weet ik joh. PSV hoopt denk ik uiteindelijk gewoon op 15 miljoen max uit te komen. Zou belachelijk zijn vanuit PSV gezien aangezien je dat geld beter voor andere posities kunt gebruiken. Maar die 8 a 9 is, mocht dit waar zijn, gewoon een openingsbod om te kijken wat er te halen valt. Denk niet dat er bij PSV iemand rondloopt die echt verwacht dat Feyenoord hier mee akkoord gaat.

17 juli 2019 om 23:17

Vind 15m ook geen slecht bedrag, aangezien je nergens uit het buitenland een hoger bedrag gaat krijgen. Maar denk ook dat PSV dat niet gaat doen en de deal niet door zal gaan.

Betwijfel overigens of Feyenoord het geld goed zou investeren. Bij jullie(?) ook niet echt nodig en zouden er idd andere prioriteiten moeten zijn. Laten we hem maar bij Feyenoord houden haha.

17 juli 2019 om 23:20

Als ik Feyenoord was had ik toch echt richting die 20 miljoen gevraagd. Niet eens zozeer qua kwaliteit maar ook omdat je zijn rendement niet zo even terugkoopt als Feyenoord.

Denk ook niet dat PSV bereidt is om die 15 echt te betalen. Misschien 10 miljoen plus Ramselaar ofzo. Al weet ik niet of feyenoord daar op zit te wachten.

17 juli 2019 om 23:26

20m vragen en tussen de 15 en 18 krijgen is altijd mijn visie geweest als het ging om Berghuis en een binnenlandse transfer. Voor het buitenland had ik dat allemaal een miljoen of 3 omlaag gehaald. Maar heb teveel twijfels bij het inkoopbeleid, vandaar dat ik een transfer liever niet zie gebeuren op dit moment.

Haha, nee Ramselaar hoeft er zeker niet bij. Als er een linie is waar Feyenoord vrij goed bezet is en er talent aan zit te komen, is het wel het middenveld.

18 juli 2019 om 01:23

Tsja kwaliteit he...hadden jullie maar dat soort spelers...stad die 3x zo groot is. Stadion 20k meer capaciteit en presteren ho maar. Tuurlijk wil hij weg...en gaat PSV voor een 27 jarige niet vaste internationaal geen 20mln neerklappen...

18 juli 2019 om 05:19

Skede

"nee voor Bergwijn wil PSV zoveel mogelijk krijgen. Voor spelers die PSV koopt willen ze zo weinig mogelijk betalen. Bizar eigenlijk he.. "

Dat is helemaal niet bizar, dat wil iedere club. Ieder bedrijf ook, om winst te kunnen maken, moet je zo goedkoop mogelijk inkopen en zo duur mogelijk verkopen, doe je dat niet, is je bedrijf niet levensvatbaar. Is ook geen probleem, als Feyenoord het bod van PSV niet genoeg vindt, kan de club het gewoon weigeren, zoals Ajax dat kan doen bij Bergwijn als men het bod te hoog vindt. Feyenoord heeft in tegenstelling tot PSV niet al teveel spelers met een hoge transferwaarde, dan moet je ook niet van de club verwachten dat ze een speler die dat wel heeft, voor een Lidelrijs gaat verkopen.

18 juli 2019 om 08:09

@scepticus38,

Mijn reactie was overduidelijk cynisch bedoeld haha, uiteraard is het volkomen logisch

17 juli 2019 om 23:38

20 Ben je gek!!?? 10 is dan ook meer dan zat

17 juli 2019 om 23:41

Nioot beste speler van feyenoord weghalen en zelf jackpot ontvangen voor Lozano enn bergwijn

18 juli 2019 om 00:47

het buitenland betaalt de jackpot, voor jongere en betere spelers met meer talent dan voor een iets oudere Berghuis met minder talent waarin het buitenland niet geinteresseerd is, de binnenlands markt is nu eenmaal anders

18 juli 2019 om 07:34

Nou dan haalt PSV die toch op? De argumentatie laat toch weer redelijk te wensen over....

18 juli 2019 om 01:21

Bergwijn en berghuis vergelijken is lachwekkend...bergwijn kan naar europese top. En berghuis naar nederlandse top. Dus wegwezen haha jullie zitten met de gebakken peren straks. Zal 10mln worden Deal

Ik heb PSV vandaag tegen Wolfsburg zien spelen en ik denk dat er andere posities zijn waar versterking harder nodig is..

17 juli 2019 om 22:46

Precies. PSV moet meteen overgaan tot het kopen van een nieuwe middenvelder. Hendrix moet je proberen te slijten in ieder geval. Iedereen zeurt over Luckassen en Viergever, nou ik moet toegeven dat is ook niet fantastisch maar ik heb daar momenteel meer vertrouwen in dan in het middenveld.

Voor dat geld, lijkt het mij een vrij kansloze missie.

18 juli 2019 om 01:25

10-12mln let maar op

Die is binnenkort wel weg. Neemt een hoop goals en assists mee. Een waardige vervanger voor Lozano, die ver onder zijn kunnen speelde het afgelopen seizoen.

Haha 8 tot 9 miljoen voor een binnenlandse transfer voor de mvp van Feyenoord afgelopen seizoen.....
Haha bespaar jullie de moeite
Prijs is 20 miljoen take it or leave it

17 juli 2019 om 23:30

Tevens niet vergeten dat wij ook midden in voorbereiding zitten dus voor een zo'n late transfer.. Vraag gerust de hoofdprijs

17 juli 2019 om 23:58

Het is alleen helemaal geen late transfer.. De transfermarkt is hier officieel pas 18 dagen open.

17 juli 2019 om 23:58

Als PSV Dumfries meegeeft met die 8 miljoen zou ik het wel overwegen als Feyenoord zijnde.

18 juli 2019 om 00:29

De transfer is niet laat alleen in ons geval wel
Verkopen voor 8 tot 9 miljoen is zelfmoord


Als de geruchten kloppen en Eljero zou terug komen...
Graag de volgende aankopen cq huur
Janssen huren met optie tot koop
Fer toch wel vastleggen voor power op 't middenveld..
Karsdorp proberen te huren en volgens seizoen Janmaat transfervrij oppikken
Een tandem Karsdorp Narsingh en Haps/Malacia Elia zou toch echt top zijn
ST juste terug op cv en nog een goede harde verdediger scouten in zuid Amerika
Alles berekenend zou je netto nog geld overhouden

18 juli 2019 om 00:50

Lekker bij Feyenoord blijven en met AZ en Utrecht voor plekken 3 t/m 5 strijden en hopen dat bij Vitesse de vreemde volgens Tannane en Bazoer niet voor onrust gaan zorgen anders komen die ook nog mee doen nu Matavz weer fit is

18 juli 2019 om 01:26

Leave it. Succes met ongemotiveerde speler die je straks helemaal niet meer kwijt kan. Prima beleid weer bij Feyenoord

18 juli 2019 om 07:47

Leuk zo'n undercover account meneer Gerbrands. Het valt wel op dat je onder elke reactie even wil plaatsen dat Berghuis drama is, 8 miljoen al te veel is en Feyenoord een subtopper is. Het is nog vroeg, maak je niet zo druk.

18 juli 2019 om 08:00

Hahaha het valt zeker teveel op dat Feyenoord gewoon niet wil meewerken aan een transfer. Dat er dan wordt gedaan dat Feyenoord een enorme kans misloopt omdat het zo graag zou willen kopen. Misplaatste arrogantie vanuit Eindhoven als je zulke reacties plaatst. Niemand wil hem kwijt en Feyenoord heeft niet extreem veel in kas, maar genoeg om te weigeren. Dus weigeren we tenzij er echt wat tegenover staat. En dat staat er niet. Ben echt geweldig benieuwd als Ajax straks ineens hetzelfde doet als Bergwijn wat er gaat gebeuren. Hoogstwaarschijnlijk beetje stoken met termen als "ongemotiveerde speler" en wat hij allemaal wel niet waard zou moeten zijn marktconform.

18 juli 2019 om 11:45

Willem ga nu ook stampvoeten...
Wie zegt dat hij als hij niet tekent hij Psv ongemotiveerd rond zal lopen... Heb je hem gesproken dan

Als PSV zou ik deze speler niet halen. Naast dat die totaal niet nodig is en psv andere prioriteiten heeft, is het ook gewoon een naar mannetje. Loopt erbij alsof hij de nieuwe robben is, heeft ook dezelfde maniertjes als robben (zeuren op teamgenoten in de heetst van de strijd), alleen is die voetballend een stuk minder. Ook nu loopt die op dat veld alsof hem onrecht wordt aangedaan dat die niet naar PSV mag. Ik kan het mis hebben hoor, naar zo kwam het vandaag wel op mij over.

17 juli 2019 om 22:52

Daarom waarschijnlijk het bod van 8 a 9 miljoen. Meer is ie voor PSV niet waard

17 juli 2019 om 22:59

Zo'n bod is toch vergelijkbaar het het eerste Juve bod voor De Ligt.

Je weet dat het kansloos is, dus waarom doe je zo'n bod?

17 juli 2019 om 23:10

Heeft ook met profilering te maken.. interesse in de beste speler van een concurrent geeft een beeld dat je er boven staat. Een deel van de achterban kan zoiets waarderen

17 juli 2019 om 23:23

Nou dan zou Overmars direct een bod moeten doen van 5 miljoen op Malen. Moet jij eens opletten wat er gebeurd. Dan is de wereld te klein, terwijl je de knuppel wel het hoenderhok hebt ingegooid. Te schofterig voor woorden, lekker met zijn zaakwaarnemer babbelen, nadat Feyenoord duidelijk nee zei en vervolgens een nepbieding doen. Blijf erbij Mino bellen, interesse in Malen kenbaar maken met een lekker salaris erbij ook en dan 5 miljoen bieden.

8 a 9 miljoen haha. Misschien moet PSV eens eventjes de statistieken van Berghuis de afgelopen jaren op gaan zoeken. Hier hoeft Feyenoord niet bang voor te zijn.

Wat ik niet snap, waarom niet die 8 á 9 investeren in een CV in plaats van Berghuis. Hij is totaal niet nodig (op dit moment). Echt geen idee wat PSV aan het doen is.......

8 a 9 miljoen .. Waarom denken die lui uit Eindhoven dat alles wat hun kopen een appel en een ei mag kosten .. maar zodra hun een speler verkopen het geluid de jackpot mot opleveren .. oprotten daaro

18 juli 2019 om 00:51

omdat de binnenlandse markt iets anders is dan die roulette in het buitenland, we hebben onze les toch wel geleerd om niet weer in de schulden te komen door te hoge bedragen voor beperkte voetballers te betalen?

" Toon Gerbrands legt zich erbij neer als Feyenoord echt niet wil overgaan tot verkoop, zo verzekerde hij woensdag via de officiele kanalen. Als zij zeggen dat hij niet te koop is, dan houdt het op, benadrukte de algemeen directeur. "

Titel van dit bericht: PSV neemt geen genoegen met nee van Feyenoord (??)

Prachtig, 9 miljoen over hebben voor Berghuis. Bergwijn even 30 miljoen op zijn marktwaarde gooien voor Ajax vanwege het feit dat het een directe competitie-concurrent is, maar niet richting de 15 miljoen willen betalen voor Berghuis. Mooi, dan blijft Berghuis waar die is.

17 juli 2019 om 23:11

Ah joh. Bied je 12 a 13 miljoen dan komt Feyenoord met een tegenbod van 25 miljoen. Begin je met 8 a 9 miljoen dan zal Feyenoord het gat met het eerste bod niet te groot willen maken. Ook zij zien in dat Berghuis deze transfer door wil zien gaan en zijn dus bereid te onderhandelen.

18 juli 2019 om 00:05

Als je met 12-13 miljoen opent dan biedt dat perspectief voor verdere onderhandelingen. Als je met 8 miljoen opent dan laat je blijken dat je de tegenpartij niet serieus neemt. Als Ajax 12 miljoen zou bieden op Bergwijn wordt toch ook de hoorn erop gegooid? Dat Berghuis weg wilt is leuk en aardig, maar hij heeft gewoon nog een contract voor twee jaar. Hij zal in het begin misschien teleurgesteld zijn, maar zal toch wel snel de knop om (moeten) zetten. Een jaar lang muiten en minder spelen heeft hij namelijk ook niets aan.

18 juli 2019 om 01:33

@Perry. Ik heb even snel op transfermarkt gekeken en Berghuis zijn waarde wordt geschat op 12 miljoen. Oke, ik snap wel dat Feyenoord dit bod eventueel als respectloos ziet. Maar dan alleen puur vanwege het feit dat het om een directe concurrent gaat. Had bv. Newcastle hetzelfde geboden was het gezien zijn marktwaarde een normaal openingsbod geweest.

18 juli 2019 om 04:19

8/9 miljoen bieden voor berghuis die op 12 miljoen wordt geschat is ook wel anders dan 12 miljoen op Bergwijn die op 35 miljoen wordt geschat. Maar dat snap je waarschijnlijk zelf ook wel.

Aan John de Jong vragen haha dan kreeg je denk ik geen antwoord meer, want die heeft de groep verlaten.
Overigens snap ik niet wat ze in Berghuis zien. Vind hem niet veel toevoegen voor PSV. Feyenoord lijkt mij erg zijn plafond.

18 juli 2019 om 04:17

John de Jong is de TD van PSV he. Jan de Jong is weg bij Feyenoord..

18 juli 2019 om 12:19

Of echt haha wat toevallig. Teveel mensen in de voetballerij heten De Jong🙈

8 a 9 miljoen. Hahaha wat gebruiken ze daar in Eindhoven. Hier kan ik alleen maar heel hard van lachen. Wat mij betreft laten we hem niet naar PSV gaan voor een bedrag onder de 20 mln...

Hahaha ja sorry hoor, dit is toch lachwekkend? Zelf Pereirro voor 15 mil willen verkopen en dan met zo’n flut bedrag bij Feyenoord aankloppen? De groeten!

Het is heel simpel. Het is overduidelijk dat Feyenoord een of meerdere kwaliteitsimpulsen nodig heeft. Met een verkoop van Berghuis gaan ze nog meer kwaliteit inleveren. PSV mag van mij best Berghuis overnemen maar dan toch echt voor een bedrag van rond de 20 miljoen euro en anders hebben ze pech.

17 juli 2019 om 22:50

Ja echt lachwekkend dat PSV zo goedkoop mogelijk probeert in te kopen en zo duur mogelijk probeert te verkopen

17 juli 2019 om 22:54

Het bod is te laag, maar Feyenoord heeft ook geld nodig. De selectie moet versterkt worden. Ik denk dat PSV daar rekening mee houdt

17 juli 2019 om 23:00

Dus hebben ze geld nodig, geen fooi.

17 juli 2019 om 23:00

Ja, als je nagenoeg bij voorbaat al weet dat het een kansloos bod is wat direct naar de prullenbak wordt verwezen, dan is dat inderdaad lachwekkend ja. Kom op zeg? Ze leven in Eindhoven toch niet onder een steen. Berghuis is gewoon de beste Feyenoord speler die garant staat voor veel goals en assists......

17 juli 2019 om 23:06

9 miljoen + bonussen vind ik geen slecht openingsbod. Transfermarkt schat zijn waarde op 12 miljoen en denk dat PSV dat ook als maximum in gedachte heeft.. Dat Feyenoord hem voor die prijs mogelijk niet wil verkopen is een ander verhaal, ik snap echter wel dat PSV zich niet bij voorbaat kansloos acht met zo'n som geld

17 juli 2019 om 23:11

Ja dat is leuk en aardig hoor maar PSV en Feyenoord zijn rivalen van elkaar, ze spelen in dezelfde competitie.. ik denk dat je zoiets niet achterwege mag laten. De tijd dat PSV een speler van Feyenoord kocht voor een zak aardappels (Wijnaldum) is gewoon voorbij. Dus: waanzinnig slecht openingsbod.

17 juli 2019 om 23:31

Als jij je met zo'n bod niet kansloos acht ben je echt niet goed in je hoofd. In de op hol geslagen markt en de houdong van PSV naar Ajax is dit gewoon beledigend. Feyenoord gaat voor 8 miljoen zijn ambities overboord gooien??? Hoe kansloos is die gedachte.. ik adviseer ze een minstens 2x zo hoog bod of minder gebruik van hallicunerende paddenstoelen.

17 juli 2019 om 23:31

Dus omdat Feyenoord geld nodig heeft moeten ze hun beste speler maar tegen bodemprijzen van de hand doen? Jij bent geen leraar economie bogey want van vraag en aanbod snap je geen jota.

17 juli 2019 om 23:33

15 voor Pereiro vind ik zo gek nog niet, stuk jonger ook. Kijk zijn rendement van goals en assist per minuten. Dat is echt ziek voor een middenvelder. Daarnaast blinkt hij in een wedstrijd tegen Ajax en Feyenoord zo'n beetje uit.

Ja hallooooooo!!!!
Misschien de miljoenen eens spenderen aan de échte pijnposities?
Koop eens een fatsoenlijke cv en creatieve middenvelder. Al dat gewauwel over Berghuis. Niet nodig!!!!!!
Hou toch op. Er is geen supporter die hier nog iets van begrijpt. Ze zijn aardig de weg kwijt daar boven......
Last Gerbrands eens aan de Jong (en aan van Bommel) vragen waar die in godsnaam mee bezig is.

17 juli 2019 om 22:50

Berghuis kan ook prima als creatieve middenvelder fungeren. Ik vind hem zelfs meer een 10 dan een vleugelaanvaller.

17 juli 2019 om 22:54

Zermatt je ziet hier 1 ding over het hoofd en dat is dat PSV veel spelers heeft die als 10 kunnen fungeren: Afellay, Pereiro, Ihattaren, Bergwijn, Lammers. Kijk als PSV de selectie nu verder tip top in orde had dan zou Berghuis een leuke kers-op-de-taart-aankoop kunnen zijn, maar dat is totaal niet het geval. Ik vind de verdediging van PSV niveau keukenkampioendivisie. Zo'n verdediging verwacht je op vrijdagavond ergens aan te treffen op de Krommedijk, maar niet op dinsdag- en woensdagavond als er voor de cl moet worden gestreden

17 juli 2019 om 23:01

Wat een onzin. Viergever en Dumfries zijn zeker goed genoeg voor de top van Nederland en die lato is nog bijna niet in actie gekomen. Luckassen komt inderdaad wat tekort maar hij heeft we degelijk kwaliteiten. Als je er echt een goede verdediger aan toe kan voegen dan heb je naar mijn mening weinig problemen. Het grootste probleem zit hem op het middenveld. Rosario speelt aardig maar langs hem moet een complete middenvelder komen een type Propper, Wijnaldum.

17 juli 2019 om 23:01

Berghuis die gaat meeverdedigen en het spel gaat verdelen, ik moet het nog zien. Ik vind het nu al een speler die vanuit verdedigende onkunde in combinatie met gruwelijk onsportief gedrag uitblinkt in onnodig kaarten pakken. Wat gaat dat op 10 dan worden?

Bovendien neem je daarmee wel een belangrijk wapen van hem af op de vleugel : ruimte en snelheid. Dat zal hij als 10 veel minder krijgen, want zijn positionering en zijn inzicht vind ik veel minder. Zet die jongen toch lekekr op de vlank neer, laat hem zijn voorzetten geven, zijn acties maken en gewoon opnieuw dubbele cijfers scoren qua assists en goals. In plaats van dat je hem spelverdeler maakt. Dat is hij gewoon niet.

17 juli 2019 om 23:04

memphisdepay ik chargeerde natuurlijk een beetje over keukenkampioendivisie, dat moet je niet al te letterlijk nemen Ik vind Dumfries en Viergever wel oké maar geen toppers. Over de linksback en rechtercentrale verdediger heb ik hele grote twijfels. Ik vind Luckassen en Sainsbury geen spelers van het niveau-PSV! En je hebt zeker gelijk wat betreft de controleurs. PSV heeft een box-to-box middenvelder nodig zoals ze dat in Engeland zo mooi zeggen! Ze moeten Berghuis dan ook snel uit hun hoofd zetten

17 juli 2019 om 23:47

Echt overdreven met kaarten pakken en naar mannetje. Je doet mee aan de mediacircus.

18 juli 2019 om 02:10

Niks mediacircus, gewoon de harde waarheid. Net zoals spelers als Suarez, Tadic en Luuk de Jong ook nooit de sportiviteitsprijs zullen krijgen vanwege hun spel. Berghuis heeft gewoon regelmatig dat wanneer het niet loopt bij Feyenoord dat hij gaat schoppen naar tegenstanders of zich op een andere manier vervelend gaat gedragen. Dat sommige mensen dat niet willen zien, horen of geloven ligt voornamelijk aan een zeer specifieke clubbril.

17 juli 2019 om 22:59

Snap er ook helemaal niks van. Berghuis is helemaal niet nodig. Als ze die gaan halen voordat Lozano of Bergwijn verkocht is zijn ze inderdaad echt de weg kwijt. Bruma is toch al gehaald? Bovendien begrijp ik dat Berghuis zich op de 10 positie wil richten. Als De Jong het niet voor elkaar gaat krijgen een goeie centrale verdediger te halen deze window faalt ie hopeloos. Terwijl die verdediger er eigenlijk al lang had moeten zijn.

17 juli 2019 om 23:06

Afellay gaat verassen. Mark my words. Heeft het voetbalgogme, kan brutaal zijn, heeft de ervaring, en laten we eerlijk zijn: ballen kan hij wel. Mits fit, zullen we nog van hem genieten.

17 juli 2019 om 23:10

@haashazepad

bovenal heeft hij geloof ik al 6 jaar geen knikker meer geraakt

17 juli 2019 om 23:11

Zucht......
Begrijp me niet verkeerd, maar je praat hier wel over iemand die anderhalf! jaar geen wedstrijd heeft gespeeld. Daarvoor ook meer wel niet dan wel. Om je hoop hierop te vestigen, is wishful thinking.

18 juli 2019 om 00:26

@Japie_krekel

6 jaar is denk ik overdreven, maar ik weet wat je bedoeld. Maar waar jij je enorm in vergist, is dat het maar de eredivisie is. Het stelt geen klote voor. Daarom denk ik, dat iemand met lef, brutaal is, heel ver kan komen. En voetballen is hij niet verleerd, als ik afga wat ik op het pleintje heb gezien.

Waarom zou Berghuis met Raiola als agent,kiezen voor Psv?
Hij zou nu juist moeten cashen toch ? of wilt ie via PSV een plek in Oranje afdwingen ?

17 juli 2019 om 23:57

Misschien wil hij in Nederland blijven na zijn mislukte avontuur? Kan het verhaal dat Raiola iedereen naar het buitenland wil brengen iig ook weer in de prullenbak

Hahaha moord en brand schreeuwen wanneer Ajax interesse toont in Bergwijn ja ok....

17 juli 2019 om 23:07

Idd ja. Je hebt gelijk

Ben PSV fan maar 8/9 miljoen is belachelijk. Daar heb je alleen één been, arm, voet en hand mee van Berghuis. Als Feyenoord was en dit bod is echt gedaan gewoon niet meer aan tafel schuiven.

18 juli 2019 om 08:48

Hehe, toch nog een psver met verstand... Goed om te lezen...

Als je veel spelers huurt, transfervrij haalt of veelal lage afkoopsommen (bruma even daargelaten) dan is 8-9 miljoen idd heel veel....

Mooi om te zien hoe veel PSVers reageren. Belachelijk dat Feyenoord zo veel vraagt en niet meewerkt. En hoe zat het ook al weer met Ajax en Bergwijn?

Hahaha voor 8 miljoen mogen ze het AH stickertje en een gekopieerde middelvinger van Sjaak Troost krijgen. Beledigend bod. Wat een idioterie in Eindhoven.

Ik snap echt niet dat PSV Berghuis wil. Daar ga je echt niet mee in de CL komen..... Leuk spelertje in Eredivisie. Verder niet veel aan...

18 juli 2019 om 07:45

Niveautje Feyenoord... met dank aan onze wonder scout John de Jong. Wat een faalhaas is dat zeg pff.

18 juli 2019 om 08:49

Heb je psv gisteren gezien?? Niveautje Emmen...

18 juli 2019 om 08:57

Gister Feyenoord gezien? Niveautje Helmond Sport.

18 juli 2019 om 13:02

Je hebt het dus niet gezien blijkbaar... Maakt niet uit hoor, je bent blijkbaar nogal van de niet onderbouwde, schreeuwerige oneliner... Kan het nu wel gaan onderbouwen, maar dat heeft weinig zin schat ik zo gezien al je reacties hier

18 juli 2019 om 13:30

Zeg dan niks. Ik zeg in ieder geval dat Berghuis het niveau van Feyenoord is. En daar is niks aan gelogen of wil je me nu gaan vertellen dat Berghuis niet bij Feyenoord speelt. Jij begint met een kansloze one-liner en geeft dan aan dat ik hierop reageer met een oneliner. Hoe stupide is dat dan?

Tja, dat PSV zoveel tijd steekt in een momenteel overbodige aankoop die absoluut onhaalbaar lijkt door het verschil tussen vraag en aanbod. Opmerkelijk, je zou zeggen dat wanneer je zo'n twijfelachtig centrum hebt je liever daar de focus op legt. Maar nee, andermaal een buitenspeler. Als je centrum je tegen Bazel nekt en PSV gaat dan pas op zoek naar versterking in de achterhoede dan mag je dat De Jong kwalijk nemen.

Dit gaat hem gewoon niet worden, PSV verspilt een boel moeite maar Feyenoord gaat natuurlijk onder de 10 miljoen accepteren als ze 20 miljoen willen.

8 miljoen en hendriks en rosario lijkt me wel goeie deal haha

Beter dat ze stoppen met hun tijd te verdoen met deze onzin transfers haal een fatsoenlijke verdediger daar in lampengat worden de fans ook een stuk blijer van denk ik.

Een Ajax fan....

Beter dat ze stoppen met hun tijd te verdoen met deze onzin transfers haal een fatsoenlijke verdediger daar in lampengat worden de fans ook een stuk blijer van denk ik.

Een Ajax fan....

Dit is gewoon een strategisch spelletje jongens.
Psv wil berghuis zo goedkoop mogelijk hebben. Ze snappen ook dat 8 miljoen schandalig laag is. Maar als ze hierna berghuis voor 15 kopen is iedereen bij feyenoord helemaal blij dat ze bijna het dubbele toch nog weten te krijgen. Terwijl ze bij psv weten dat 15 miljoen voor berghuis nog steeds een koopje is.

feyenoord moet gewoon zeggen: ergens in het midden uitkomen, maar met een bod van 8 verhogen wij het tegenbod eerst naar 25.

18 juli 2019 om 07:43

8 miljoen is echt wel de max voor Steven. Dat weet jij ook wel. Ik snap dat fey het onderste uit de kan wil halen maar geeneen club zal meer betalen voor een speler van dat niveau zonder restwaarde

18 juli 2019 om 11:26

Zoals 18 ongeveer de max voor Bergwijn is en daar gaat PSV Bergwijn niet voor laten gaan.

18 juli 2019 om 12:22

Bergwijn is 35 miljoen waard. Tevens onvergelijkbaar, want Bergwijn is jonger, beter, gewilder, sterker, technischer etc etc. Appels met peren vergelijken.

8/9 miljoen? En voor Pereiro 15 miljoen vragen? Doe is snel normaal:’)

Is ook niet meer waard dan 8 a 9 miljoen dit omdat hij na 3 a 4 jaar geen restwaarde meer heeft.

18 juli 2019 om 08:45

Hij is 27 geen 35! Doet net alsof hij op zijn retour is... Kun je nog 4/5 jaar plezier aan beleven en misschien wel langer.

18 juli 2019 om 09:06

Volgens mij begrijp je het woord restwaarde niet helemaal... Als hij 31/32 jaar oud is, ga je hem bij een eventuele verkoop niet voor meer dan het aankoopbedrag verkopen.

18 juli 2019 om 10:23

Aan je reactie te zien snap jij niet wat restwaarde is... Restwaarde wil niet zeggen dat je over 4 jaar nog winst moet maken zoals jij hier aangeeft. Niet handig als je iemand wilt verbeteren en dan zelf de fout ingaat...

Dan een no-deal

Veels te belangrijk voor Feyenoord
8 miljoen gaat nergens over. Ze hebben er zelf al 7 voor betaald....
15 tot 20 en anders jammer voor ze....

Alleen staar Feyenoord wel bekend als de club waar je voor een scheet en drie knikkers spelers van kan kopen.

17 + Ramselaar zou ik wel zien zitten. Prima deal voor alle partijen. Zo heb je nog ff iemand om Kokcu te vervangen want die speet dramatisch in de voorbereiding. Met Azarkan Linksbuiten, heb je dus na het vertrek een linkspoot op rechtsbuiten nodig. Één centrale verdediger voor samen met Botteghin en een rechtsback want St. Juste kan dan naar centraal als je tegen een counterploeg speelt (zoals PSV bijvoorbeeld) + dat Nieuwkoop en St. Juste vaak geblesseerd zijn. Dan heb je wel een goeie selectie staan hoor.

18 juli 2019 om 07:41

17??? Whaha droom verder. Max 6 en dan Rampselaar erbij. Steven is echt never nooit nie 17 milj waard.

18 juli 2019 om 08:42

Goed onderbouwd..... Zelf meer dan het dubbele vragen dan de speler waard is (Bergwijn) en vervolgens een onzinbod neerleggen voor Berghuis

18 juli 2019 om 08:43

Laat Ramselaar aub daar in Eindhoven...

Nou Marc, dan bied je morgen toch gewoon 12 miljoen voor Bergwijn. Als ze dan toch zo hypocriet zijn daar in Eindhoven...

18 juli 2019 om 10:03

Nou man, jij hebt geen idee hoe het werkt he. En Bergwijn is natuurlijk veel meer waard dan Berghuis. Dat Feyenoord hoog inzet is terecht. Maar wat jij zegt is natuurlijk onzin. 20 vragen uiteindelijk tussen de 10 a 15 miljoen over houden. En voor Bergwijn zal 40 miljoen gevraagt worden en uiteindelijk tussen de30 a 35 miljoen er voor krijgen.

18 juli 2019 om 10:20

Zie je, krijgen jullie hetzelfde op je bord en dan sla je achterover. Maar als Feyenoorders het doen is het een schande en niet realistisch.

Mooi, Bedankt Afcaeric voor het laten bevestigen dat hypocrisie de dag bepaald in Eindhoven.

18 juli 2019 om 10:24

Nee, je slaat de plank mis en haalt er van alles bij als meer of minder waard, dat er geen drol mee te maken heeft. Er is maar 1 ding relevant, namelijk het verdubbelen van de vraagprijs (let op: VRAAGprijs) wanneer een directe concurrent aanklopt. Dus als ingeval Berghuis Feyenoord 10 miljoen in gedachte heeft, is hij voor PSV 20 miljoen conform de wijze waarop PSV zelf handelt. De rest is niet relevant.

19 juli 2019 om 16:56

Natuurlijk is m'n reactie lekker kort door de bocht, maar je bevestigd wel wat ik zeg. Waarom zou PSV een idioot bedrag aan Ajax kunnen vragen, maar wel verwachten zelf voor een dubbeltje op de eerste rang te kunnen zitten. Je snapt dat ze bij Feyenoord ook niet helemaal van gisteren zijn toch? Die denken doodleuk: "wat PSV kan kunnen wij ook". met andere woorden: als PSV vindt dat 8 miljoen genoeg is, dan verzinnen we toch wat leuks en is 24 miljoen ook een leuk bedrag. Take it or leave it.

Iedereen begrijpt dat PSV geen 20 miljoen gaat betalen, maar je kan niet zelf een achterlijk bedrag vragen voor één van je eigen speler, om dan vervolgens verbaasd te zijn dat een andere club in je eigen competitie hetzelfde doet.

Moet Feyenoord als Berghuis verkocht wordt misschien gaan voor Labyad redelijk overbodig bij Ajax en wilt graag weg en lijkt me redelijk betaalbaar na een jaar op de bank bij Ajax.

18 juli 2019 om 10:00

Zou het een goede zet vinden, de vraag is of Labyad het wil, ook geen makkelijke jongen. Maar basis speler of bankzitter dan zou ik het wel weten.

Verstandig mens die Toon. Berghuis links laten liggen en je geld niet verkwanselen aan een speler met een mentaliteit die niet past bij psv. Koop voor die 8 miljoen maar een Duitse verdediger.

De tijd dat Feyenoord voor een habbekrats hun beste spelers aan de concurrent moesten verkopen door financiële problemen lijkt me toch verleden tijd.

Als dit waar is meteen de onderhandelingen afkappen.... Zelf overal meer dan de hoofdprijs vragen en vervolgens voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten.

Rond de 12 miljoen zou een reeele vraagprijs zijn wanneer Feyenoord er voor open staat om hem te verkopen. Echter willen ze niet verkopen dus komt er wat bovenop de vraagprijs. Daarnaast betreft het een binnenlandse transfer dus komt er nog wat bovenop de vraagprijs. Dan is een vraagprijs van 20 miljoen niet zo gek.
Als PSV een bod van ongeveer 15 bied valt er over te onderhandelen. Echter met een Bod van 8 a 9 miljoen word het bod niet serieus genomen en begint Feyenoord niet eens aan de onderhandelingen.
Berghuis heeft zelf aangeven bij Stam bereid te zijn bij Feyenoord te blijven. Dat het management verzocht heeft om met PSV te gaan praten is in mijn optiek een onderhandlings techniek. Feyenoord wil namelijk het contract van Berghuis openbreken. Berghuis heeft bovendien ook geen transferverzoek ingediend.

Berghuis zou ook op 10 kunnen spelen, wie heeft er nu nummer 10? Jawel Bergwijn, dus dat gaat gebeuren let maar op. Feyenoord zet hoog in en terecht en uiteindelijk gaan ze berghuis verkopen niet voor 20 miljoen maar tussen de 10 en 15 verwacht ik

Mooi staaltje diplomatie bedrijven door de directie van PSV om het ED te gebruiken als sturend middel. Een echte bron dat Berghuis openstaat voor een overgang is er niet, maar het ED weet dit wel te vermelden. Dat noem ik beïnvloeding op een oncontroleerbaar feit.

Feyenoord moet de deur gelijk hermetisch dicht houden, PSV bekijkt het maar. De enige stap die Berghuis omhoog kan maken in Nederland is naar Ajax. Is PSV statistisch echt zoveel beter onderling gezien met Feyenoord? Volgens mij heeft Feyenoord PSV de afgelopen 2-3 jaar het meest in bedwang gehouden. Ja ze hebben meer punten maar wat heeft ze dat opgeleverd? Teleurstellingen in de CL en afgelopen seizoen geen kampioen. Geen beker, maarja als ze daarin niet winnen doet het toernooi er opeens niet meer toe. De tijd dat PSV verraste in Europa is ook alweer even geleden.

Bij Feyenoord altijd op de beste grasmat, legioen, groter stadion. Het enige in mijn ogen waarvoor hij dan overgaat is meer money money money.

No offense Psv'er, uiteraard hebben jullie ook een mooie club.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren