Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Het zou een eer zijn voor Donny van de Beek om hem als trainer te hebben’

Laatste update:

Donny van de Beek zou het ‘een eer’ vinden om voor het Napoli van Carlo Ancelotti uit te komen, zo stelt Rob Witschge in een interview met de Italiaanse radiozender Radio CRC. Witschge behartigt samen met Guido Albers de belangen van de middenvelder. De waarde van de Ajacied is weer gestegen na zijn winnende doelpunt in de heenwedstrijd van de halve finale van de Champions League tegen Tottenham Hotspur van afgelopen dinsdag.

“Momenteel is Donny alleen bezig met Ajax en het winnen van prijzen”, voegt de zakelijk adviseur daar als kanttekening aan toe. “Maar het mag duidelijk zijn dat we na afloop van dit seizoen gaan praten over zijn nabije toekomst op voetbalgebied.” Witschge is ook de zaakwaarnemer van Atalanta-verdediger Hans Hateboer en kent dus zijn weg in het Italiaanse voetbal.

“Er zijn maar weinig clubs die hem kunnen betalen“, zegt Witschge over de eveneens aan Paris Saint-Germain gelinkte Ajax-speler. “De eventuele interesse van Napoli kan ik echter bevestigen noch ontkennen. Iedereen weet hoe Ancelotti te werk gaat en het zou een eer zijn voor Donny om hem als trainer te hebben. Hoe dan ook, over zijn toekomst praten we pas als dit seizoen afgelopen is.”

Van de Beek heeft met zijn doelpunten in de uitwedstrijden tegen Juventus (1-2) en Tottenham Hotspur (0-1) een belangrijk aandeel in het succes van Ajax in het miljardenbal. Zijn contract in Amsterdam loopt tot medio 2022, maar een tussentijdse transfer lijkt onvermijdelijk. Het Franse Canal+ wist eerder deze week te melden dat Ajax minimaal vijftig miljoen euro wenst te ontvangen voor Van de Beek.

Zie jij Donny van de Beek naar Napoli verkassen?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

De daadwerkelijke inhoud van dit stukje onvervalste Nederlandse proza kan ik bevestigen noch ontkennen.
Goed dat het er is.

v.d Beek zit al bij een europese topclub, wat heeft hij dan bij Napoli te zoeken? Ik denk dat er wel betere clubs te vinden zijn.

2 mei 2019 om 15:28

Na wat hij de laatste maanden heeft laten zien zouden de echte topclubs in de rij moeten staan. Napoli is een mooie club Als je nooit voor de titel wilt spelen. Wat een held die Donny. En dan te bedenken dat ik dacht dat het een mindere versus van Klaassen was, paar jaar geleden. Excuus Donny!

2 mei 2019 om 15:48

Hij was zeker in het begin van het seizoen ook de mindere versie van Klaassen. Hij moet vooral leren 100% kansen beter te benutten (al doet hij dit de laatste tijd goed), want hierin van Klaassen gewoon goed.

2 mei 2019 om 15:58

Maar op het benutten van kansen na doet Donny alles beter dan Klaassen. Betere positionering, beter verdedigend, betere tackle, veel betere techniek en pass. Beter inzicht en creatiever. Je zou hooguit kunnen zeggen dat Klaassen een betere leider is maar ik gok dat van de Beek daar de komende jaren nog wel beter in wordt.

2 mei 2019 om 16:35

yup zo goed dat ie gemiddeld op 7 goals per seizoen onclusief beker, vriendschapelijk en uefa .. voor een basis speler op de aanvallende middenveld positie bij een team dat altijd 4-3-3 speelt... ter verduidelijking Klaasen zou nooit zijn doorgebroken als ie met Donny moest concurreren (punt).

3 mei 2019 om 10:41

De vergelijking tussen de twee snap ik volledig. Maar het massaal denigreren van Klaassen niet zo. Wat vergeten mensen snel. Iets minder verfijnd dan Donny misschien, maar een heel slimme speler ook, geweldig in het vooruitdenken en een keer raken. Zeer functionele techniek, scorend vermogen en mentaliteit. Misschien is Donny beter, maar Klaassen een meer dan prima voetballer die ik wat graag in de selectie zou hebben. Pakt Bremen nu bij de hand en gaat zonder twijfel weer een stap omhoog maken en slagen.

2 mei 2019 om 15:30

Barcelona? Als opvolger van Rakitic?

2 mei 2019 om 15:35

Nee ik ben fan van Donnie maar er is geen plek voor hem bij barca, beter blijft hij gewoon nog een jaar

2 mei 2019 om 16:59

Ik begrijp niet waarom mensen Barcelona als een heilig goed zien. Dit Barcelona is verre van dat. Ze winnen zwaar geflatteerd van Liverpool. Ze lopen te rollen bollen over het veld, kaarten aan te naaien en te klagen tegenover de tegenstander. De 'fans' heb ik alleen horen fluiten bij balbezit Liverpool, noemen die fans zich nou liefhebber van voetbal? Walgelijk gedrag.

Claimen dat er voor van de Beek geen plek is bij dit Barcelona is pure arrogantie.

2 mei 2019 om 18:29

tot dat ze volgende week een officieel bod uitbrengen en toen wist je het altijd al...

2 mei 2019 om 15:38

Och och, van de 10x tegen Napoli verlies je minimaal 7x. Daarnaast Serie A of Eredivisie, ik zou het wel weten

2 mei 2019 om 15:49

Napoli dat kansloos is tegen Juventus in de serie A? Datzelfde Juve dat ten onder ging tegen Ajax..

Serie A is natuurlijk wel een vooruitgang ten opzichte van de Eredivisie. Toch denk ik dat hij betere clubs voor het uitzoeken heeft, bovendien zal Napoli waarschijnlijk niet kunnen voldoen aan de vraagprijs.

2 mei 2019 om 15:57

Ajax is van de 10 x ook 8 x kansloos net zoals Napoli.
Maar Napoli speelt een hele competitie tegen Juventus en bij Ajax gaat het om 2 wedstrijden.

Als Ajax in de Italiaanse competitie had gezeten was Juventus ook makkelijk kampioen geworden net zoals het nu.

2 mei 2019 om 16:06

Ze hebben pas 2 keer tegen elkaar gespeeld en 2 keer kwam Juventus er niet aan te pas. Jij wilt dus zeggen dat die andere 8 van de 10 keer Ajax kansloos geweest zou zijn. Is natuurlijk moeilijk serieus te nemen.

2 mei 2019 om 16:36

Als Ajax al in ieder geval 2 van de 10 keer niet verloren heeft van Juventus dan is de kans wel vrij klein dat je minimaal 7 vd 10 keer verliest van Napoli, een team dat het slechter doet.

2 mei 2019 om 18:13

Allemaal leuk en aardig, dus een Heracles is volgens jou beter dan een Juventus omdat ze toevallig de wedstrijd tegen Ajax oppermachtig waren..

Klinkt echt vet logisch man!

Als Ajax dit nou jaarlijks jaar zou presteren dan geef ik je gelijk maar dat moeten we nog maar eens zien.

Het kan net zo goed zijn dat het volgend jaar helemaal voor geen meter loopt.

2 mei 2019 om 15:42

Wat een arrogantie Janta; éã©n zwaluw maakt geen zomer he.

Ajax speelt pas éã©n jaar goed. Na al die jaren van flaters... Monaco stond twee jaar geleden toch ook in de halve finale, waar zijn ze nu? Roma stond vorig jaar toch ook in de halve finale, waar zijn ze nu?

Als je éã©n jaar goed speelt, ben je niet automatisch een topclub. De top bereiken is niet moeilijk, in de top blijven is de echte uitdaging.

2 mei 2019 om 15:49

Waar stond Ajax twee jaar geleden? Precies, in de finale van de EL. Het is je misschien ontgaan maar Ajax is al weer even terug. Zelfs zónder prijzen en jaar zonder Europees voetbal heeft men in het buitenland allang in de gaten wat er in Amsterdam (al decennia) gaande is.

2 mei 2019 om 15:52

Je bent inderdaad pas een echte topclub als je jaren achter elkaar bij de top hoort. Laten we hopen dat we dit lukt, zodat mijn club weer de status van een Europese topclub krijgt. Napolie is trouwens geen europese topclub, maar subtop.

2 mei 2019 om 16:01

Terug naar de oorsprong van het verhaal, Napoli zal een veel grotere begroting hebben als die van Ajax maar is al jaren geen topclub meer. Ik denk dat v/d Beek wel betere clubs kan krijgen.

2 mei 2019 om 16:51

"terug naar de oorsprong van het verhaal, Napoli zal een veel grotere begroting hebben als die van Ajax maar is al jaren geen topclub meer. Ik denk dat v/d Beek wel betere clubs kan krijgen."

Ajax toch ook niet... Hoe kun je hier nou met droge ogen beweren dat Napoli al jaren geen topclub meer is en Ajax wel hahaha.

Zet er gewoon 'bijna' voor @dysentery Gary, want dan sluit ik me bij je aan.

2 mei 2019 om 16:57

@ dysentery Gary: Met het budget vd Europese elite clubs zou zelfs Telstar aan de top spelen.
Doe nou niet zo stoer met je 1 zwaluw maakt nog geen zomer kerel!
Het gaat om de manier van voetballen; en de manier waarop ajax voetbalt heeft het de harten en goodwill van de voetballiefhebbers(!) over de gehele wereld veroverd dit jaar in de CL.
In tegenstelling tot de bekende topclubs (die al jaren aan top "staan" maar schaamteloos laf voetbal spelen met een selectie van 30 internationals (bus parkeren).

2 mei 2019 om 15:49

Geen idee of je sarcastisch bent, maar Napoli is natuurlijk gewoon een stap vooruit en zou een prachtige club voor van de Beek zijn.

2 mei 2019 om 16:43

Ben ik het niet mee eens. Financieel is het een vooruitgang maar qua club niet. Ajax is een veel grotere club dan Napoli. Historisch gezien qua prijzen maar ook qua spelers die de club heeft voortgebracht. En op dit moment is Napoli ook minder dan Ajax. De serie A is wel een grotere competitie dan de eredivisie maar heeft toch ook lang niet meer de aantrekkingskracht van een paar jaar geleden. Ik denk dat Donny een beetje bescheiden is wat hem siert maar hij kan nu echt naar grotere clubs kijken denk ik.

2 mei 2019 om 17:06

Historie vind ik altijd zo'n dooddoener. Van de Beek is in 2019 profvoetballer, lekker belangrijk wat een club 40 jaar geleden heeft gepresteerd. RB Leipzig bestond 15 jaar geleden nog niet eens, zou je daar dan maar niet naar toe gaan, ondaks de ongekende potentie van die club?

Napoli is wel degelijk een stap vooruit ten opzichte van Ajax op dit moment. Vaste deelnemer aan de CL, top 4 competitie en een beter salaris. Of het de juiste stap is voor Van de Beek? Het ligt eraan welke clubs na dit seizoen geïnteresseerd zijn in hem. Als de echte top op de stoep staat moet je daar natuurlijk naartoe gaan. Maar Napoli zou geen verkeerde stap zijn voor een eerste buitenlandse avontuur.

2 mei 2019 om 15:53

Napoli is gewoon een grote sportieve stap hoor, ik weet niet waar jij met je gedachten zit? Als je van Ajax naar Napoli kan, is dat gewoon een flinke verbetering

2 mei 2019 om 18:41

Grote stap nog wel..

De Italiaanse competitie is ook niet super op het moment, ondanks dat er weer flink wat geld in gepompt is laatste jaren. Napoli is alleen een grote stap vooruit voor spelers die in Amsterdam er niet bovenuit steken zoals een Younes bijvoorbeeld. Voor spelers zoals Frenkie, De Ligt, Neres of Donny is een stap naar Napoli op dit moment een waardeloze optie aangezien ze naar betere clubs kunnen, in betere competities en voor een beter salaris.

Snap niet waarom de Serie A zo gehyped word eigenlijk. Het Europese voetbal word al jaaaren gedomineerd door de Spaanse clubs en de enige competitie die een beetje in de buurt komen zijn de Engelse clubs.

2 mei 2019 om 19:22

Welke betere clubs doel jij dan op? Want ik zie niet per definitie de echte topteams voor Donny van de Beek gaan.. Begrijp mij niet verkeerd, ik vind Donny een goede voetballer. Maar ik vind hem geen speler die goed genoeg is voor Barcelona, ook niet in potentie. Terwijl De Ligt en Frenkie de Jong dat wel zijn. Vele Ajacieden praten alsof Ajax structureel beter is dan een Napoli, terwijl vooralsnog dit seizoen voor Ajax een hele hele hele grote uitzondering is... Dat vind ik dus nogal lachwekkend. En Ajax moet de prijzen ook nog eerst pakken, voordat men een grote mond kan opzetten.

2 mei 2019 om 23:49

Zijn genoeg betere clubs te bedenken lijkt me. De gehele subtop in Spanje of Engeland bijvoorbeeld. Ben het wel met de rest van je betoog eens. Dit jaar is inderdaad een uitschieter, ondanks dat het wel het resultaat is van jarenlang geduldig en gezond beleid. En Napoli is natuurlijk een leuke club in een sterkere competitie. Ik denk gewoon dat er in het huidige Ajax bijna geen onbetwiste basisspelers zijn die niet een stapje hoger aankunnen dan Napoli.

Napoli kan hem helemaal niet betalen verwacht ik. De prijzen zijn gestegen voor de meeste clubs. De As romatjes hoeven helemaal niet meer aan te kloppen tenzij een speler daar echt perse heen wil natuurlijk. Je bent ook echt een ezel als je naar Italië gaat maargoed.

2 mei 2019 om 15:27

Een ezel als je naar Italie gaat? Fantastisch leven daar man en Juve en Napoli zijn momenteel toch wel de 2 clubs daar. Daaronder hoef je het momenteel nog niet te doen nee. Veel te instabiel allemaal.

2 mei 2019 om 17:08

De AS Romatjes hoeven helemaal niet meer aan te kloppen... zo denigrerend naar zo een prachtige club toe. Denk je dat elke speler van ajax bij een europese topclub terecht komt? Natuurlijk niet.

Ik vind Donny wel wat voor Napoli. Denk dat hij het daar prima zou kunnen gaan doen. Zijn loopvermogen en zijn tactisch inzicht komt dan goed van pas

3 mei 2019 om 07:54

Als opvolger van Hamsik. Prima club, competitie word ook aantrekkelijker en sterker, mooi land. Bovenal heeft napoli een geweldig scoutingssysteem, zullen het vast goed gezien hebben.

Als PSV supporter kan ik alleen maar respect hebben hoe deze man zich heeft ontwikkelt, wauw. Zonder bal is deze man echt geniaal met zijn looplijnen. Is ook nog eens goed aan de bal. Respect, kan alleen maar jaloers zijn als wij iedere week weer Rosario en Sadilek moeten aan zien. Hij kan naar grotere clubs dan Napoli, hoop nog steeds dat hij naar PSG trekt.

2 mei 2019 om 16:04

@ El_guaje7,

Als Ajacied ben ik ook erg onder de indruk van de ontwikkeling die van de Beek met name de laatste maanden heeft doorgemaakt. Voor mij persoonlijk vind ik van de Beek samen met Blind toch wel de beste Ajacied in het tweede gedeelte van dit seizoen, ondanks dat spelers als Ziyech, Tadic, Neres, de Ligt, etc. het ook goed doen en belangrijk zijn

Niet verkeerd bedoeld, maar jullie missen bij PSV toch zo'n type speler als van de Beek op het middenveld en dan bedoel ik dat meer in scorend vermogen. Hard werken dat doet van de Beek over het algemeen wel en dat kunnen de middenvelders van PSV ook wel, maar op Pereiro na missen ze toch een speler vanaf het middenveld die geregeld goals meepikt aangezien Rosario, Hendrix en Sadilek dat niet zullen doen, Ihattaren kan je niet meteen teveel van verwachten en Pereiro heeft het wel in zich, maar laat het helaas weinig zien.

Een speler op het middenveld die altijd wel goed is voor plusminus 15 goals (alle competities bij elkaar), is altijd goed en fijn om erbij te hebben op het middenveld en gelukkig heeft Ajax dat op het middenveld met van de Beek, maar in de voorgaande jaren ook met Davy Klaassen en Siem de Jong en dat mist PSV met name dit seizoen vind ik.

2 mei 2019 om 17:20

Die hebben we nog steeds in Pereiro en vorige jaren met vGinkel. Pereiro speelt echter nauwelijks meer en je merkt dan ook dat t ons doelpunten kost. Heel jammer, want daar t omtbreekt t nu aan. Zou t niet erg vinden om volgend jaar vGinkel op t middenveld erbij te hebben. Middenveld met vGinkel Guti en Rosario is een prachtig uitgebalanceerd middenveld met diepgang, creativiteit, scorend vermogen en fysieke kracht

3 mei 2019 om 15:53

@ Rubentje13,

Klopt, van Ginkel was zo'n speler bij PSV maar ik had het over dit seizoen en zoals ik al aangaf in mijn reactie hierboven: Pereiro heeft het wel in zich, maar is momenteel niet meer verzekerd van een basisplaats en als hij speelt dan kreeg hij ook altijd als kritiek dat hij het niet altijd laat zien.

Van de Beek moet naar een ploeg gaan waarvan hij weet dat ze aanvallend voetbal spelen, op papier staat hij wel op het middenveld maar in werkelijkheid loopt die in balbezit altijd als aanvaller rond.

2 mei 2019 om 17:18

Vind hem wel iets voor Valencia of Atletico eerlijk gezegd. Net even iets meer in de luwte kan hij zich in het buitenland denk ik beter doorontwikkelen. Maar Valencia kan hem denk ik niet betalen.

Hoop toch dat ie in ieder geval nog 1 jaar in Amsterdam blijft. Kan het niet aan om echt iedereen te gaan verliezen in 1 zomer. Zou hem toch graag bij een Dortmund oid willen zien. Denk dat ie daar echt perfect past

En ik heb jaren gedacht vanaf zijn entree dat dit een soort Klaassen-B is met nog minder kwaliteit. Wat heeft deze jongen me met name de tweede seizoenshelft met open mond doen toekijken zeg.

Gelijk verkopen , je gaat nooit meer voor deze speler krijgen als dit jaar.
Soms zijn spelers een jaartje hot net als bv een Drente waarbij je je afvroeg waarom zo ooit zoveel voor deze speler betaald hebben.

Prima club voor Donny, hoewel ik hem liever naar Engeland of Duitsland zie vertrekken. Denk dat hij daar beter tot zijn recht kan en zal komen. Beste is natuurlijk als hij nog een jaar bij Ajax blijft en daar de kar kan trekken op het middenveld gezien Frenkie natuurlijk afzwaait na 1 juni.

3 mei 2019 om 07:58

1 juni? Moeten we dan een eventuele finale zonder Frenkie spelen

3 mei 2019 om 11:16

De finale wordt op 1 juni gespeeld en Cyberize7x zei na 1 juni.. dus nee, een eventuele finale hoeft zeker niet zonder Frenkie gespeeld te worden.

Vind hem wel wat voor United mocht Herrera werkelijk vertrekken.

Ik hoop dat hij blijft en dat Overmars zijn contract opwaardeert. Dat zou het enig juiste signaal zijn.

Ben ik eigenlijk de enige die vind dat vdB nog lang niet klaar is voor een stap hogerop? Tegen Tottenham was hij na 60min helemaal kapot, mist veel kansen en is best slordig.

2 mei 2019 om 19:23

Dat vind ik ook, alleen lijkt het of hij heilig is verklaard. Werkte hard, kans goed afgemaakt. Veronica vergat ff dat Ziyech hem vrij voor de keeper zette. In de 2de helft paar keer balverlies omdat z n techniek hem in de steek liet. Zonder bal zeer goed, met bal matig.

Tja. Napoli is natuurlijk een club en stad die gevoelsmatig iets romantisch oproept. Maar als je het nuchter beschouwt spelen ze in een sterk verouderd stadion, is de stad enorm verpauperd en heeft Ajax een beter functionerende organisatie.

2 mei 2019 om 19:33

Eens. 25 euro is zeker voldoende voor van Beek. Echter gaat het hier om van de Beek, en daar ga je toch meer voor moeten betalen!

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren