Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Valverde blikt vooruit: ‘PSV is niet de zwakste schakel in de groep’

Laatste update:

Ernesto Valverde rekent niet op een makkelijke avond tegen PSV. In de aanloop naar het onderlinge Champions League-duel van dinsdag spreekt de trainer van Barcelona met respect over de kampioen van Nederland. Met name de voorhoede van PSV kan rekenen op complimenten van de oefenmeester.

Behalve PSV maken ook Internazionale en Tottenham Hotspur deel uit van Groep B. "PSV is niet de zwakste schakel in de groep, al heb ik de andere twee ploegen nog niet geanalyseerd", vertelt Valverde in de Spaanse pers. "Maar met Hirving Lozano en Steven Bergwijn hebben ze pijlsnelle spelers op de flanken. Ze hebben een spits (Luuk de Jong, red.) die de kopduels ingaat als een kanon. Het is een jonge ploeg, die we heel serieus moeten nemen."

Valverde noemt PSV 'een grote club in Europa'. "Het is de regerend kampioen van Nederland. In eigen land hebben ze de plicht om het initiatief te nemen in wedstrijden en ik denk niet dat ze in Europa heel anders voor de dag zullen komen", blikt hij vooruit. Eerder op de maandag zei Lozano nog dat Barcelona in de zomer interesse in hem had en dat wordt door Valverde niet ontkend. "Je moet met respect spreken over spelers van andere clubs, maar hij is zeker een fantastische voetballer die een goed WK heeft gedraaid."

De wedstrijd tussen Barça en PSV begint dinsdag al om 18.55 uur; de club vreest volgens de Spaanse kranten voor een halfleeg stadion, omdat het tijdstip botst met de Spaanse werkuren. "Ik hoop dat de mensen nog steeds naar het stadion zullen komen. Het is de Champions League, maar we moeten gewend raken aan deze tijden", aldus Valverde, die beaamt de Champions League te willen winnen. "Wij hebben de wil en de kwaliteit om het toernooi te winnen, maar dat geldt ook voor veel andere clubs. Het is een korte competitie, waarin één uitglijder fataal kan zijn."

Krijgt Barcelona het dinsdag moeilijk met PSV?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties
17 september 2018 om 19:21

inter milan

17 september 2018 om 19:23

Nee... Met alle respect, maar het is toch echt PSV in deze poule.

17 september 2018 om 19:29

Klopt denk ook dat PSV de zwakste van de poule is. Maar Internazionale heeft ook geen geweldige vorm. Hebben al verloren van Sassuolo en Parma, ook niet de hoogvliegers van de Serie A.
Laat de tegenstanders maar lekker het spel maken en vervolgens de counter zoeken met Lozano en Bergwijn/malen, dat ligt PSV wel. Hopelijk kunnen we dan 3e in de poule worden.

17 september 2018 om 19:42

Ik vind het huidige PSV toch vele malen sterker ogen dan Inter. Eigenlijk zit er niet echt een zwakke broeder in de poule. Barca is de beste, maar daarna scheelt het steeds maar een beetje. Tottenham is natuurlijk ook erg goed, maar die zijn ook nog niet in vorm, en dat is PSV wel. Ik ben benieuwd

17 september 2018 om 19:49

Dit PSV is volgens mij veel sterker dan Internazionale, de nummer zoveel van de serie A. Ook Tottenham lijkt me wel te pakken, trouwens. Heb vertrouwen in PSV, succes.

17 september 2018 om 19:58

Veel sterker dan nog wel? Man man, PSV wordt echt weer massaal oversschat en daarnaast onderschat je Inter echt ongelooflijk zwaar zeg. Leuk dat PSV een willem ii, ADO den haag en BATE Borisov van de mat speelt maar Inter en tottenham zijn echt van een ander kaliber hoor.

17 september 2018 om 20:09

Haha, misschien heb je wel gelijk, Bert. Waarschijnlijk heb je gelijk. We gaan het morgen zien. Maar de resultaten van Inter zijn in ieder geval niet heel indrukwekkend.

17 september 2018 om 21:21

De wedstrijd van morgen zegt natuurlijk nog niet zoveel. Zowel Psv, Inter als Tottenham zullen in Camp Nou normaal gesproken een pak op de broek krijgen!

17 september 2018 om 22:11

Ja, dat is zo, maar daarom zit het schema ook niet helemaal mee. Nu beginnen tegen Tottenham, dan tegen Barcelona zodat je ze in de laatste wedstrijd hebt als ze al door zijn en dan een tweeluik tegen inter was een stuk gunstiger geweest. Nu ben je van meet af aan in de achtervolging en moet je waarschijnlijk in de laatste wedstrijd om Europa league vechten bij Inter uit.

17 september 2018 om 22:52

Als je dat dan binnenhaalt is het toch niet verkeerd gegaan dacht ik. Ze moeten 6 keer op top aan de start verschijnen en 100 minuten niet verslappen, kansjes krijg je altijd. Het zal niet gemakkelijk worden en wellicht zelfs ondoenlijk, maar wanneer we in deze poule EL halen, vind ik het knap gedaan.

17 september 2018 om 23:20

Vergis je niet, een wijze man zei ooit:
Italianen kunnen niet van je winnen maar je kan wel van ze verliezen.
Ook Inter Milan heeft spelers die veel doorgewinterder zijn dan PSV op Europees niveau.
PSV en vooral v. Bommel zal tactisch de boel op orde moeten zetten.

17 september 2018 om 19:46

Qua vorm en spel is Inter Milan op dit moment niet bepaald goed... wellicht dat psv daarvan kan profiteren. Als inter ook zo in cl gaat spelen (wat ik niet verwacht, cl geeft vaak de nodige boost), is psv niet de slechtste! We gaan het meemaken!

edit: tik foutjes

Psv heeft zeker de vorm en mentaliteit om er een leuke pot van te maken en zoals we vaker hebben gezien is er altijd kans. Maar goed als het enigzins normaal loopt worden de ruimtes te groot in Camp nou en snijden Messi, Coutinho en Rakitic er doorheen denk ik. Aanvallend heeft Psv echt wel mogelijkheden, maar kan me niet voorstellen dat je t droog houd achterin met (met alle respect) die verdedigers tegen Messi, Suarez en Dembele/Coutinho..

17 september 2018 om 19:27

Het is niet meer het Barca van 5 a 10 jaar geleden. Suarez, Messi, Busquets, Piqué worden ouder. Natuurlijk hebben ze geweldige spelers met Coutinho, Dembele etc. Maar echt soeverein wereldtop is het niet meer. Zie PSV het ze best moeilijk maken en resultaat halen. Laten we wel zijn, PSV is best goed in vorm en heeft Europees gezien best een aardige selectie. In de wedstrijd groeien en gewoon minimaal een punt meenemen, waarom niet? Vaak ben je te bang.

17 september 2018 om 19:37

Barca blijft gewoon wereldtop. Zijn vorig seizoen met een straatlengte voorsprong kampioen geworden en helaas door een enorme off day uit de CL gevlogen. PSV moet hopen op zo'n off day dan maken ze een een kans. Maar normaal gesproken is Barca toch de torenhoge favoriet. Al kan PSV wel gevaarlijk zijn in de counter met de snelheid op de flanken al moet er dan nog wel iemand zijn die de steekpass perfect kan geven.

17 september 2018 om 19:50

Mee eens. Als Barca het op de heupen krijgt dan wordt het heel zwaar, maar kom je op voorsprong dan kan het leuk worden. De selectie is sterk genoeg om te verassen in Europa. Half leeg stadion helpt ook niet mee voor Barca morgen. Ik zit morgen in het uitvak en we gaan er vol voor. Eendracht maakt macht!

17 september 2018 om 19:51

Barca is wereldtop maar natuurlijk niet zo soeverein als pakweg 2008-2015. Daarnaast lijken ze de laatste jaren vaker een "complete offday" te hebben in de CL. Tuurlijk is Barca favoriet, dat ben je altijd met een begroting van een half miljard. Maar speel gewoon je spelletje, en dan zie ik zo een mexico-duitsland ontvouwen.

17 september 2018 om 20:32

Maar die complete offdays gebeuren altijd rond april. Ik kan me niet herinneren wanneer barca voor het laatst niet heeft gewonnen in het camp nou in de groepsfase.

17 september 2018 om 21:07

Dus omdat Barca niet meer hetzelfde is van pakweg 2008-2015, is er een mogelijkheid dat PSV kan stunten? Ik denk dat het altijd mogelijk was, ook in het seizoen 2010/2011 toen ze wellicht op hun allerbest speelden.

Dit zijn echt cheesy uitspraken van mij, maar de bal is rond en alles kan. Het heeft denk ik niks te maken met dat Messi en co ouder worden, maar gewoon met dat je niet altijd de volle 100% kunt geven.

Ik ben voor psv maar al dit mooie gepraat slaat nergens op

18:55 is ook echt een waardeloze tijd hoor. Hier in de UK 17:55, gaat al helemaal nergens over. Moet je een hele dag vrij nemen om naar een Champions League thuiswedstrijd van je club te gaan kijken. Ze mogen ook wel rekening houden met de tijdzones. In Rusland of Istanbul op dat tijdstip spelen snap ik nog wel.

17 september 2018 om 19:31

Waarom zou je een hele dag vrij moeten nemen van je werk om een THUISwedstrijd van je club te gaan kijken? Wanneer je gewoon in Nederland woont is dit totaal niet nodig, ze kunnen ook niet rekening gaan houden met de mensen die toevallig vanuit Engeland moeten komen..

17 september 2018 om 19:36

In Engeland spelen ze ook voetbal, he. Als ik naar de Spurs ga haal ik 17:55 nooit, terwijl ik dichtbij London woon.

17 september 2018 om 19:40

Maar mensen in Rusland vinden dit wel weer een goed tijdstip. Je kan niet iedereen tevreden houden

17 september 2018 om 21:22

Ik vind het jammer dat er meer rekening wordt gehouden met de TV-kijkende voetballiefhebber dan met de stadionbezoekende liefhebber.

17 september 2018 om 22:55

Die tv-groep levert meer inkomsten op, dat weer resulteert in meer investeringsmogelijkheden. CL voetbal is niet mee voor de stadion supporters.

17 september 2018 om 23:12

Slaat inderdaad nergens op zo vroeg vooral in London is dat gewoon niet te doen. Thuiswedstrijd van Spurs op Wembley zit normaal gesproken uitverkocht dus tegen de 90.000 man plus de avondspits van London erbij is gewoonweg niet te doen.

17 september 2018 om 19:48

Eens! Ik moet straks halverwege een verplicht lecture weg omdat ik naar Ajax ga. Ik vind het compleet van der zotte dat deze tijden tegenwoordig er zijn. Gewoon alle wedstrijden kwart voor negen. Nu ga je straks ook weer het gedoe krijgen dat teams gaan uitrekenen of ze eerste of tweede in de poule willen worden, of salon remises. Doodsteek voor de liefhebber maar alles voor de kijkcijfers. Ontopic: mee eens, inter is echt heel zwak tot nu toe en Tottenham ook nog niet in vorm. PSV zou zo tweede kunnen worden.

17 september 2018 om 19:55

Even offtopic maar hoe verplicht is je "lecture" als je halverwege weg mag?

17 september 2018 om 21:56

18:55 uur? Ik ben er blij mee, want bij mij in Bali is dat 00:55 uur i.p.v. 02:55 uur. Kan ik toch nog makkelijker kijken.

17 september 2018 om 22:28

Ga eens slapen joh. Bij jou in Bali was het op moment van deze reactie 4.00u in de nacht!

17 september 2018 om 23:01

Haha klopt, maar ben er ook nog pas sinds vandaag en moet nog wennen aan het tijdsverschil...

18 september 2018 om 07:03

Dan is het ook geen probleem om op te blijven.

natuurlijk ben ik er mee eens maar als hij tegen eak athene had gemoeten had hij waarschijnlijk hetzelfde gezegd🤗

“PSV is niet de zwakste schakel in de groep, al heb ik de andere twee ploegen nog niet geanalyseerd" haha wat is dit dan?

17 september 2018 om 19:40

Mooi hoe dat werkt in de media haha. Verslaggever: "Zien jullie PSV als de zwakste in de groep?" Valverde: "Absoluut niet, PSV is een goede ploeg blabla en we waken voor onderschatting blabla" --> Bericht in de media: 'PSV is niet de zwakste schakel in de groep' --> Iedereen klikken, lezen en wtf denken.

18 september 2018 om 00:47

Dat betekent dat hij zijn eigen team zwakker vind.

“PSV is niet de zwakste schakel in de groep, al heb ik de andere twee ploegen nog niet geanalyseerd" haha wat is dit dan?

Hahahaah PSV niet de zwakste maar die andere 2 heeft ie nog niet bekeken?! Wat een onzin, niemand zegt iets raars als ie PSV als underdog van de groep ziet

17 september 2018 om 19:29

Als hij verwacht dat PSV het initiatief gaat nemen heeft ie sowieso niet veel wedstrijden van PSV gezien denk ik.

17 september 2018 om 20:27

Jij ook niet de laatste weken!

18 september 2018 om 08:04

Je bedoelt als ze spelen tegen Willem 2 enz.

Je zegt dat PSV de zwakste is, zonder de andere te hebben geanalyseerd? Sterke onderbouwing...

"psv is niet de zwakste schakel in de groep, al heb ik de andere twee ploegen nog niet geanalyseerd" Nou sterke analyse in ieder geval. Op papier is PSV denk ik overigens wel de zwakste schakel in de poule maar in het voetbal kunnen ploegen altijd verrassen. Ik denk dat het PSV wel ligt om tegen ploegen te spelen die het spel moeten maken en vervolgens de snelheid van de voorhoede gebruiken.
Laten we hopen dat Messi morgen een offday heeft en misschien dat we een punt uit het vuur kunnen slepen.

Barca moet PSV niet onderschatten, je weet maar nooit wat er kan gebeuren! Dit zouden mensen zeggen als Valverde zou zeggen dat PSV de makkelijkste ploeg is in de poule. Nu toont Valverde respect richting de tegenstander (wat je naar mijn mening altijd moet doen, ongeacht de kwaliteit van de tegenstander), vinden mensen het gewoon mooi praat. Het is ook nooit goed..

17 september 2018 om 23:36

Dat hij dan zegt: maar ik heb de andere nog niet geanalyseerd; neemt alle kracht weg van zijn woorden.

Ik kan het mij niet voorstellen dat PSV met een resultaat wegkomt bij Barca.
Het verschil is zo ontzettend groot.
Maar goed, elk jaar is er wel een verrassing in de CL, zijn wij het dit jaar?

Ik ben vooral bang voor de eerste 20 min, want uit bij Bate werden we toen ook overlopen. Hopelijk heeft het team daarvan geleerd en zijn we morgen vanaf de eerste minuten scherp!

Lang geleden speelde ik met mijn eerste bandje eens in een kroegje voor 8 toeschouwers, waarvan de helft al snel wegliep. Na afloop zei een oom van me, die was komen kijken, dat hij ons wel een beetje als Led Zeppelin vond klinken. (wat sowieso nergens op sloeg, aangezien we een punkband waren.)

Dat klonk ongeveer net zo welgemeend als deze uitspraken. Maar goed, toch sympathiek van Valverde!

Iedereen onderschat PSV een beetje aan het begin van het jaar zei iedereen ook ja Ajax word makkelijk kampioen dit jaar dat hoor je nu ook niet meer. Denk dat als PSV met vertrouwen speelt ze het Barcelona best lastig kunnen maken.

17 september 2018 om 19:55

PSV haar kracht ligt in de voorhoede. Ik ben benieuwd hoe VBommel gaat spelen. Denk dat een extra verdediger niet veel gaat uitmaken, Barça zie ik toch wel scoren. Het risico met 433 is dat je eigenlijk compleet wordt weggespeeld, want zowel Angelino als Viergever vind ik in verdedigend opzicht gewoon beperkt. Denk echter dat Psv voorin zeker gevaarlijk kan zijn, want Barça heeft nou ook niet bepaald de beste verdediging.

Iedereen onderschat PSV een beetje aan het begin van het jaar zei iedereen ook ja Ajax word makkelijk kampioen dit jaar dat hoor je nu ook niet meer. Denk dat als PSV met vertrouwen speelt ze het Barcelona best lastig kunnen maken.

Ik ben als Ajacied erg onder de indruk van het huidige PSV en zn coach! Geen rare defensieve wissels die Cocu nog wel eens toepaste en een super fit team dat blijft gaan al staat het 0-6 en ik ben daar best een beetje jalours op.
Ook lijkt het dat ze de creativiteit op het middenveld hebben gevonden met gutti dus een prima balans met voetballende ideeen! En ik denk ontopic dat ze barca morgen echt kunnen vervelen en met het koppie erbij halen ze ook een resultaat en dat is meer dan een kleine nederlaag.

17 september 2018 om 20:01

Ik denk dat VBommel niet gaat voor een kleine nederlaag. Of je nu 1-0 verliest of met 5-0, lijkt me niet dat PSV nu al bezig is met doelsaldo. Zou ook dom zijn, want in principe ga je gewoon voor 1 punt. Het hangt echter ook aan de vorm van de dag. Overleef je de eerste minuten dan stijgt het vertrouwen en zodra PSV in haar spel komt kunnen ze zeker kansen creëren daar.

17 september 2018 om 20:21

Nou ik vind 1-0 of 5-0 wel uitmaken. Stel je biedt aardig partij en vertrekt met een 1-0, 2-0 of 3-1 dan heb je het gewoon goed gedaan in camp nou. Dat is een resultaat waar je op kunt verder bouwen. Met een 5-0 of erger sta je na een goede seizoensstart toch weer gelijk met beide benen op de grond!

Haha wat een onzin psv is natuurlijk gewoon de zwakste schakel denk ook dat psv gewoon met 0 punten uit de cl vliegt.

Is te hopen dat barca ze niet onderschat inderdaad.

PSV is nou net een ploeg met een speelstijl dat barca niet enorm ligt waardoor ik psv zeker een redelijke kans geef punten te pakken.en psv kan zo een speelstijl als barca echt wel aan (in algemeen).
Maar al die ploegen in die poule zijn best sterk, denk dan ook dat het een spannende poule gaat worden waarbij we pas bij de laatste match zullen weten wie echt doorgaat.
Maar we gaan het zien,may the best win.

Denk echt dat psv gaat winnen

Wat een gedoe ieder jaar maar weer. Waarom zou PSV weer de zwakste schakel zijn? Omdat de andere ploegen een grotere reputatie hebben? Meer geld om te investeren. Wanneer leren we hier in Nederland dat de bal rond is en dat er altijd van alles kan gebeuren. Tuurlijk is Barca de ploeg in deze poule, maar alle anderen vind ik gelijkwaardig, en kan dus iedere kant op gaan. Als iedereen maar blijft denken dat wij (zowel PSV als Ajax) niets kunnen klaarmaken in Europa, dan moeten we niet zeuren en gewoon niet meer aan welke Europese competitie meedoen. Dus zeur niet en sta eens achter iedere ploeg en gun het elkaar.

Zucht... wat een cliché's. Wie wordt er nog blij van dit soort plichtpraatjes? Ging het er maar aan toe zoals in de bokswereld, dan beleefde je nog eens wat.

PSV moet realistisch voor de dag komen. Als ze denken Barcelona vast te zetten en het spel te gaan maken dan kan het nog wel eens een vermakelijke avond worden. Compact spelen met snelle counters daar waar het kan en hopen dat ze lang de.nul houden.
Ben benieuwd of Barça nu al in de.hoogste versnelling gaat spelen.

PSV heeft morgen (en de hele poule eigenlijk) het voordeel dat ze eigenlijk niks fout kunnen doen. Als ze verliezen is het normaal, als ze leuk meedoen is het al positief en als ze een resultaat halen zou het helemaal super zijn. Benieuwd of er morgen al een resultaat in zit.

Tja, mentaal zit het nu wel goed. Fysiek ook. Nu hopen dat ze niet te snel tegen een achterstand aan kijken. De druk zal dan wel weg zijn, maar dan word het erg lastig. Laten "We" als Nederlanders hopen op een goed resultaat.

Off: Mensen die maar een klein beetje geloven in PSV. Zet geld in op een gelijkspel of winst PSV. Er valt bij onverwachts punt(en) verlies van Barça veel geld te verdienen....

Toch wel lief van die man. Slaat als een tang op een varken, een slappe lul op een drumstel. Maar wel aardig dat ie het zegt

Respect voor de tegenstander is een uitstekende eigenschap, maar dit gaat natuurlijk veel te ver en wordt bijna beschamend voor Psv. Volgens mij weten zelfs de meest fanatieke fans uit Eindhoven dondersgoed dat ze met afstand de slechtste ploeg uit de poule zijn en ze van geluk mogen spreken als het morgen geen beschamende nederlaag wordt. Noem dan gewoon de sterke punten van PSV op en spreek wat leuke woorden over Van Bommel als speler bij de club, dat is gewoon genoeg. Want hiermee verlies je gewoon de geloofwaardigheid.

Ik ben gestopt met lezen na het woord "Kanon" Niet serieus te nemen deze beste man.

Hebben jullie Sociedad - Barca gezien. Zag er niet goed uit achterin bij Barca, de ene na de andere kans voor Sociedad, zeker 6x alleen voor Ter stege gestaan. Als PSV achterin en op het middenveld vecht voor elke meter geef ik ze een kans op de counter. Zit in het thuisvak en ga hopelijk genieten van een spannende pot. En ja ze zijn wel 'bang' voor Lozano.

Van alle clubs in deze CL poule is PSV heeft meest in vorm, dat is duidelijk en dat bedoelt Valverde waarschijnlijk ook. Barcelona is natuurlijk een grootmacht en in Barcelona een resultaat halen, dat zal heel moeilijk zijn. Goed voor het Nederlands voetbal dat de jonge spelers van PSV (psv heeft de jongste selectie van Alle CL-deelnemers) deze ervaring kunnen opdoen en beter worden. PSV speelt met maar liefst 7 Nederlanders (zoet, Viergever, Dumfries, Hendriks, Rosario, Bergwijn en Luuk de Jong) die in de basis spelen, dus dat is gunstig voor Oranje. Tegenwoordig gebeurt het (te) vaak dat er maar een paar spelers van hetzelfde land als de club, in de basis spelen. Dat gaat dan ten koste van het nationale team van dat land bijv. Engeland...

Hij kan dus concluderen dat PSV niet de zwakste in de Poule is, terwijl hij zelf aangeeft dat hij Inter en Spurs nog niet heeft geanaliseerd. Weer zo'n trainer die ik totaal niet serieus kan nemen. Luuk de Jong een kanon?

Ik schat psv zeker gelijkwaardig aan inter, op het moment staan hun 14e in italie en is het sinds de CL winst meer een gevallen topclub

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren