Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Man United gaat via hattrick Rooney naar groepsfase

Laatste update:

Manchester United heeft het hoofdtoernooi van de Champions League bereikt. Het team van manager Louis van Gaal won na de 3-1 uitslag op eigen veld met 0-4 op bezoek bij Club Brugge. Wayne Rooney maakte een hattrick en Memphis Depay was goed voor een assist én een voorassist. BATE Borisov schakelde Partizan Belgrado uit en het APOEL Nicosia van Boy Waterman kwam niet voorbij FC Astana.

/

Club Brugge - Manchester United 0-4
Depay was met twee doelpunten van goudwaarde in de eerste ontmoeting met Club en bewees woensdagavond dus opnieuw belangrijk te kunnen zijn voor zijn club. Met een splijtende pass zette hij Rooney vrij voor het doel en de Engelsman wipte de bal over Sinan Bolat heen: 0-1. Hij maakte daarmee na 878 minuten weer eens een officieel doelpunt voor United. Dat openingsdoelpunt was de mentale doodsteek voor de thuisploeg, want het Club van Michel Preud’homme moest nog drie keer scoren om de groepsfase te bereiken. United eiste de bal in de wedstrijd zoals mocht worden verwacht op, maar de eerste kans was voor de Belgen geweest. Een schot van Tom De Sutter werd geblokt door Luke Shaw.

United liet de teugels na de openingsgoal een beetje vieren, maar bleef desondanks de bovenliggende partij en was na 35 minuten dicht bij de 0-2. Een inzet van Depay werd net op tijd afgeweerd door Oscar Duarte. Club zocht in de slotfase van de eerste helft weer de aanval en was een paar keer dicht bij de gelijkmaker, maar die viel niet. In de tweede helft liepen de Engelsen uit naar een ruime overwinning en Rooney was de gevierde man doordat hij zijn hattrick completeerde. Na een aanval over Depay en Ander Herrera schoof hij de 0-2 tegen de touwen en de 0-3 hing daarna ook in de lucht. Depay kwam een teenlengte te kort om te scoren, maar Rooney vond het doel na 57 minuten wel.

/

Wazza passeerde Bolat met een schot door de benen en Rooney maakte zijn eerste hattrick in Europees verband sinds 2004, toen hij driemaal scoorde tegen Fenerbahçe. Club leek te moeten vrezen voor een monsterscore en na ruim een uur spelen werd het 0-4: invaller Bastian Schweinsteiger verstuurde vanaf de eigen helft een sublieme pass naar Herrera en de Spanjaard maakte het karwei simpel af. Club kwam nog één keer dicht bij een treffer: Hans Vanaken trof de lat. United had er tien minuten voor tijd ook nog 0-5 van kunnen maken, ware het niet dat invaller Javier Chicharito Hernández uitgleed en de strafschop daardoor naast schoot. Hij mocht aanleggen na een handsbal van Duarte.

Partizan Belgrado – BATE Borisov 2-1
BATE won vorige week dinsdag met 1-0 door een kopbal van Mikhail Gordeychuk en trok in de return opnieuw aan het langste eind door een uitdoelpunt te maken. Igor Stasevich maakte het verschil door na 25 minuten raak te schieten nadat Gordeychuk op doelman Zivko Zivkovic was gestuit. Het betekende het driehonderdste Europese tegendoelpunt van Partizan. Nemanja Petrovic maakte een kwartier voor tijd gelijk en Ivan Saponjic tekende in de blessuretijd voor de 2-1, maar door de goal van Stasevich vierde BATE dus feest.

APOEL Nicosia – FC Astana 1-1
Astana schreef geschiedenis, want dat is nu de eerste club uit Kazachstan ooit die gaat deelnemen aan de eindronde van het kampioenenbal. De nummer twee van het vorige seizoen won vorige week dinsdag met 1-0 en hield het APOEL van Waterman in de terugwedstrijd op een gelijkspel in het GSP Stadion. In de eerste helft werd Astana met name via Bauyrzhan Dzholchiev en Dmitry Shomko gevaarlijk en aan de andere kant voorkwam doelman Nenad Eric de 1-0 van Luís Leal. Na een uur spelen viel die goal alsnog: Semir Stilic draaide er een vrije trap met zijn linker in. Door een treffer van Nemanja Maksimovic voorkwam Astana een verlenging en bekerde het door.


Was Wayne Rooney voor jou de man van de wedstrijd?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Schitterend dit van Astana!! Ben zo trots op mijn broeders uit Kazakistan.

26 augustus 2015 om 22:48

Grappig dat precies Sinan weer 4 om de oren krijgt..

Was paar jaar terug toch echt een goeie keeper..

26 augustus 2015 om 22:54

Neuer had er ook tegen gekregen, als er 1 iemand niets aan de nederlaag kan doen is het Bolat eh. De verdediging stuntelde, tja, de ruimtes tussen de linies werden enorm in de 2e helft en United counterde dodelijk en efficiënt, dan zie je hun kwaliteit en ervaring bovendrijven, want zo goed waren ze heus niet.

26 augustus 2015 om 23:00

Heb je de wedstrijd wel gezien? 4 tegengoals betekent niet dat de keeper 4 fouten maakt. 0 zelfs

26 augustus 2015 om 23:11

@belgunner Jij hebt ook echt altijd commentaar op United. Nooit iets positiefs.
Vandaag zag ik jou nog op een post van Chelsea reageren en daar hemelde jij ze helemaal op. Volgensmij heeft Chelsea niet zoveel gewonnen. He?

26 augustus 2015 om 23:29

Volgens mij kampioen vorig jaar? Of ik vergis me.

26 augustus 2015 om 23:41

Reacties hierboven : Bolat stuntelde vorig seizoen al bij Galatasaray heel onnodig..

Enige goeie wedstrijd waarin die gekeept heeft was de bekerfinale en daar kreeg die ook 2 doelpunten tegen (niet dat die er wat aan kon doen)

Maar misschien dat die in België zijn oude vorm kan herpakken wie weet..

27 augustus 2015 om 02:00

Een 4-0 Europees is altijd netjes. Je hoeft niet altijd zo negatief te doen he.

27 augustus 2015 om 04:39

Met weinig moeite het nietige Club Brugge met 3-1 en 0-4 verslagen. Wat een geweldenaar die Van Gaal!

27 augustus 2015 om 10:10

Helaas heb ik het daar niet over. Man UTD kent een betere start dan die van Chelsea. Matig spel dat klopt maar op het moment is het spel van Chelsea dramatisch. Snap dan niet waarom mensen Man UTD naar beneden praten.

27 augustus 2015 om 13:19

Brugge is 10 maten te klein voor United.het Belgisch voetbal stelt gewoon net zoals Nederland niks voor in de Cl.worden al jaren afgemaakt,maar dat is geen schande.hebben nu eenmaal niet het grote geld.ik ben benieuwd naar Gent hoeveel ze er gaan krijgen.zie het al gebeuren dat ze in een groep des doods gaan komen met een Bayern of Barca.om vervolgens met 0 punten de CL te verlaten.maar laten we hopen dat ze toch een puntje kunnen pakken

27 augustus 2015 om 14:37

Chelsea ophemelen? Ik heb meer sympathie voor United dan Chelsea, ik ben helemaal niet altijd negatief over United, wat een niveau weer hier. De site gaat zienderogen achteruit

Ik geef gegronde kritiek over United, want de verdediging wankelde en gaf veel ruimte weg, en dan is dat weer commentaar? Lol, doe normaal...

26 augustus 2015 om 22:52

Ä°nderdaad, geweldig om te zien. Jammer dat het Karabag en Fenerbahce het niet gelukt is, dat zou het helemaal compleet maken.

Man. United met een 'walk through the park'. Inpakken en wegwezen.

Bate Borisov en FC Astana in de CL, hoera! Dat was sarcasme.

26 augustus 2015 om 22:45

Haha! Achja weer eens wat nieuwe gezichten.. Misschien levert het wel wat spektakel op..

26 augustus 2015 om 22:47

Ik denk eerder weer uitslagen als 6-0, 7-0. Maar we gaan het zien.

26 augustus 2015 om 23:01

Ik volg Man Utd niet echt maar ben wel benieuwd naar Memphis. Kan iemand mij vertellen hoe hij het daar doet?

Ik heb hem alleen vorige week zien spelen tegen Brugge en dat zag er goed uit. Kloppen die (wellicht opgeklopte) verhalen dat het de nieuwe Ronaldo is? In NL vond ik hem exeptioneel maar dat zegt natuurlijk niet heel veel. Ik hoor graag van mensen die Man U echt volgen.

26 augustus 2015 om 23:04

Vond Memphis vanavond aardig spelen.
Je ziet bij z'n acties dat de kwaliteit er vanaf druipt. Soms nog wat ongelukkig balverlies, maar als hij zich zo blijft ontwikkelen komt het zeker goed met hem.
Vind hem al een heel stuk volwassener ogen dan bijvoorbeeld Januzaj.

26 augustus 2015 om 23:09

@utje

Speelde enkel goede wedstrijden tegen Brugge. Brugge is dan ook niveau eredivisie, was dus te verwachten.

In de premier league moet hij nog enorm wennen. Hij neemt ook altijd alle vrije trappen, wat ik erg onverstandig vind. Daar krijgt hij te maken met fysiek sterke backs en krijgt die het enorm lastig. Heeft nog enkele maanden nodig maar zal sowieso alle kansen krijgen van Louis, ook al speelt die slecht. Dat helpt natuurlijk.

26 augustus 2015 om 23:13

Bedankt Topgear. Het klinkt als of jij Man U goed volgt. Wat denk jij: over 3 jaar, absolute wereldtop of net daaronder?

26 augustus 2015 om 23:13

Waarom heet hij ineens Memphis ipv Depay. Zo werd hij vorig jaar nog gewoon genoemd

26 augustus 2015 om 23:22

Hij is oorspronkelijk geboren in de staat Memphis in Amerika. Op z'n 3e is hij verhuist naar Nederland met zijn zusje en moeder. Omdat hij de liefde van zijn stad wilt tonen wil hij liever Memphis genoemd worden.

26 augustus 2015 om 23:23

Omdat hij zelf graag Memphis genoemd wilt worden. Meestal vind ik dat aandachttrekkerij maar in zijn geval niet. Hij heeft geen leuke jeugd gehad door zijn vader en heeft daarom besloten dat hij zijn vader geen credits wil geven voor wat hij allemaal bereikt door niet met zijn vaders achternaam op het shirt te spelen.

Ik heb diep respect voor wat die jongen heeft bereikt en vooral hoe hij dat heeft bereikt. Ik hoop daarom dat zo veel mogelijk mensen hem Memphis noemen.

26 augustus 2015 om 23:24

@topgear dat gezeur over fysiek. Hij is zelf ook fysiek sterk en nog snel ook. Dat hij moet wennen aan de pl lijkt me idd duidelijk

26 augustus 2015 om 23:26

Zijn vader heeft em verwaarloosd. Door zijn moeder te verlaten voor alcohol en gokken. Hij had een loterij van een miljoen gewonnen en heeft alles weggegokt en weggedronken. Daarom wil hij zijn achternaam niet meer op zn rug. In de Eredivisie moet je achternaam er ook op staan maar in Engeland is dat niet verplicht. Vandaar dat er Memphis staat.

26 augustus 2015 om 23:40

Nee, omdat hij een slechte relatie met zn vader heeft wilt hij niet met die achternaam op zn shirt spelen.

26 augustus 2015 om 23:55

@utje

Ik denk dat hij europees gezien een enorm goede winger wordt. Maar niet van het niveau Robben, Hazard, Neymar. Net daaronder. Hij zal wel af en toe een prestatie op de mat leggen die doet denken aan die spelers. Maar zie hem geen wereldtop worden (dus bij de 5beste wingers ter wereld).

Wat dus enorm knap is. Dit seizoen moet je nog niet te veel verwachten. Vanaf volgend jaar ongeveer.

26 augustus 2015 om 23:58

@ Babymongo

Toch logisch die fysiek?? In de eredivisie en tegen Brugge overklast die zijn rechtstreekse tegenstanders wegens een fysiek voordeel. Dit valt weg tegen veel backs in de premier league. Ook al is Depay soms wat sterker en sneller, hij gaat ze niet zo vlot meer voorbij..

26 augustus 2015 om 23:59

In de Eredivisie had ie ook ook gewoon Memphis op zijn shirt staan hoor. Ik weet niet hoe je bij die onzin komt. Volgens mij willen sommige mensen hier gewoon interessant doen terwijl ze de feiten niet eens kennen.

27 augustus 2015 om 02:14

@misterx10,
Wat jij over de eredivisie zegt is pure onzin natuurlijk, bijvoorbeeld Ruiz heeft ook enige tijd met zijn voornaam Bryan gespeeld.

27 augustus 2015 om 06:57

In eredivisie is dat ook niet verplicht, kijk Tannane afgelopen weekend

27 augustus 2015 om 07:45

Wat memphis heeft, is net als robben de kwaliteit met het naar binnen schuiven vanaf de flank, denk dat robben hem daarin ook wel inspireert. Zijn fysiek zorgt er alleen voor dat hij minder verfijnd is, zo lijkt het in elk geval, waardoor hij heel goeie acties kan maken, maar soms bijvoorbeeld net te lomp en ver de bal voor zich uitspeelt. Dat compenseert hij dan wel weer met hard rennen

27 augustus 2015 om 15:01

Depay is Lens 3.0 in mijn ogen, alleen zoals al sommige aangeven lijd hij nog knullig balverlies, echter vind ik ergens dat dat bij zijn spel hoort, als hij constant terug gaat spelen dan ga je hem inperken

26 augustus 2015 om 22:47

Ik ga Celtic missen, maar het is wel leuk dat er eens nieuwe kleinere clubs ij zitten die we leren kennen zoals ook Maccabi Tel Aviv, anders is het ook altijd Ludogorets, Kopenhagenen co.

26 augustus 2015 om 22:48

Alle clubs waar ik op hoopte (celtic, Basel, Partizan en Apoel) haalden het niet. Ongeloofelijk!

27 augustus 2015 om 02:03

Snap ik. Maar eerlijk gezegd verdienen deze clubs het ook niet als je ziet waar ze tegen verloren hebben.

We gaan een paar nieuwe gezichten zien in de CL. Apoel eruit

26 augustus 2015 om 22:45

Batr eruit?

26 augustus 2015 om 22:45

Bate*

26 augustus 2015 om 22:51

Bate Borisov is door het uitdoelpunt door naar de groepsfase en Partizan Belgrado is daardoor uitgeschakeld.

26 augustus 2015 om 23:05

Mijn excuus. Ik had ergens in me achterhoofd dat het vorige week 0-0 was maar dat is niet zo. Dank je !

Nu zullen we die kritiekgevers over dat Rooney niet scoort eventjes niet meer horen.

26 augustus 2015 om 22:43

Waarom niet? Tegenstander was drama niveau. Was echt niveau pec Zwolle dat Club brugge

26 augustus 2015 om 22:48

Daarmee doe je Brugge wel echt tekort hoor. Ze voetbalden soms best aardig, maar United had gewoon op elke positie veel betere spelers staan. De verhoudingen waren heel scheef. Ik denk dat Brugge momenteel niet heel veel onderdoet voor de Nederlandse (sub)top.

26 augustus 2015 om 22:53

Vanavond was dit de B-ploeg (zelfs sommige C spelers) van Brugge, geen wonder dat het op niet veel trok. 11 geblesseerden ondertussen.

26 augustus 2015 om 23:41

Wat wil je hiermee nou zeggen? Alsof rooney niet kan scoren tegen een grotere tegenstander??

26 augustus 2015 om 22:43

Nee nu krijg je te horen dat het maar brugge was

26 augustus 2015 om 22:45

Dat soort commentaren zijn onzin maar vandaag is toch geen graadmeter. Hij kreeg alle vrijheid en er werd hem geen strobreed in de weg gelegd.

26 augustus 2015 om 22:55

Torres scoorde ook genoeg goals in de EL voor Chelsea, dat deed geen enkele kritiek verstommen.

Oke het is maar Brugge maar Blind heeft weer een sterke wedstrijd gespeeld. Ik denk dat Blind zich in de toekomst beter op die positie kan richten. Tegen ploegen waar ManU het spel moet maken zou ik altijd Blind opstellen. Brengt zoveel voetbal vanuit achteruit. Verder goeie wedstrijd van ManU. Rooney is hopelijk los nu na zijn hattrick. En eindelijk zit ManU weer in de CL zo'n grote club met een mooi stadion.

26 augustus 2015 om 22:47

Hier ben ik het helemaal mee eens. Hij probeert er altijd voetballend uit te komen en heeft gewoon een goede pass in z'n poten. Zowel een lange bal als korte.. Denk dat ie tegen de sterkere spitsen wel een beetje body mist, maar met een goede compagnon naast hem moet dit wel op te lossen zijn.

26 augustus 2015 om 22:49

Aan de bal speelde Blind erg goed, strakke passing en juiste snelheid maar wel opletten op zijn verdedigende werk aanvallend kwam Brugge er een keer uit vlak voor rust omdat die nummer 10 uit zijn rug weg kan lopen, grote verdedigende fout. Een Aguero, Benteke en Kane schieten die bal erin en dat kan je punten kosten.

26 augustus 2015 om 23:02

Grappig dat je Kane noemt, hij had niets in te brengen tegen Blind en Smalling. Ik merk dat Blind wordt beoordeelt op duels in de toekomst zoals jij doet en niet op bewezen diensten. Je leest het telkens weer, "tegen Kane lukt het hem niet, de snelle aanvallers van Aston Villa spelen hem zoek en in de CL is het een ander niveau" maar telkens bewees hij dat deze mensen fout zaten. Op deze manier zal Rojo er in ieder geval niet meer inkomen, dan zal Blind eindelijk misschien eens vast spelen op een positie en kan hij echt groeien.

26 augustus 2015 om 23:10

Ik had het over die kans van die nummer 10, die had Kane er gewoon ingeschoten hoor. Verder werd Blind ook bekritiseerd na de wedstrijd tegen Spurs door de analisten van Sky. Afgelopen twee wedstrijden in de PL speelde hij dan weer uitstekend. Deze wedstrijden tegen mindere tegenstanders waar United beter is kun je Blind best opstellen, dan kan hij ook lekker meevoetballen. Maar in topwedstrijden moet je het niet doen vind ik. Blind won afgelopen seizoen 45% van zijn kopduels, als je het mij vraagt een risico.

26 augustus 2015 om 23:59

Heb dan waarschijnlijk niet naar Sky geluisterd, maar bij mij werd hij niet per se bekritiseerd, altans niet meer dan elke centrale topvervediger af en toe. Laatste commentaar was zelfs dat hij met zijn spel alle criticasters de mond snoert die zeggen dat hij fysiek tekort komt voor de premier league, omdat hij steeds overeind blijft.

Blind stond tegen Barcelona in zijn eerste wedstrijd ook centraal achterin, tegen Suarez viel hij ook niet door de mand. Blind wint inderdaad ook niet al zijn kopduels, maar hoe is het contact daarna? Blind hoeft het kopduel niet te winnen om de bal terug te veroveren.

Wat mij betreft is er geen enkele reden om hem te wisselen.het feit dat hij voetballend zo sterk is, maakt dat je hem altijd in het team wilt hebben en centraal achterin kan zijn rol het grootste zijn.

27 augustus 2015 om 00:06

Nou, het gaat niet om dat hij daarna weer de bal terugveroverd. Een bal in de 16 is natuurlijk fataal. Verder was hij aan de bal echt heel sterk. Maar even eerlijk, hij is nou nog niet echt getest door een ploeg die beter of gelijkwaardig is aan Manchester United.

27 augustus 2015 om 00:50

Hoe vaak hebben we centrale verdedigers niet de mist in zien gaan tegen tegenstanders waarin hij nu wel het gezicht bovenwater houdt?

Elke verdediger heeft het moeilijk tegen de Zlatans van deze wereld, je kan niet verwachten dat Blind die ook in zijn zak heeft. Tegen de fysiek sterkste spitsen die ook technisch goed zijn, heeft hij een extra nadeel van zijn eigen fysiek, maar die fysiek sterke verdediger zit er daarna misschien weer niet tussen..

Punt is bij Blind dat een bal in de 16 niet fataal hoeft te zijn, omdat hij er vaak toch nog tussen kan komen, een kwaliteit die hem bijzonder maakt..

28 augustus 2015 om 14:07

misschien begreep je me verkeerd. ik bedoel met een bal, een hoge bal waarbij een kopduel wordt aangegaan. van spitsen als Bony, Benteke, Costa en Wickham verlies je die gegarandeerd met Blind. United heeft nog niet echt onder druk gestaan, dan kunnen we pas echt oordelen.

26 augustus 2015 om 22:58

Reken maar dat Blind de Lcv van Oranje gaat worden. Hij overklast Martins Indi op alle fronten.

Van Gaal wilt altijd voetballen, dus ik denk niet dat hij Blind eruit haalt. Hopen dat hij zich ook tegen sterke tegenstanders staande kan houden.

26 augustus 2015 om 23:25

Waarom ging t mis met Blind op linksback dan? Shaw is aanvallend toch ook niet zo supergoed?

26 augustus 2015 om 23:42

Haha Shaw aanvallend niet goed?? Hij is juist aanvallend sterk met zn snelheid!

26 augustus 2015 om 23:48

Heb dan toch liever bruma of riedewald (die het allebei echt goed doen)op links centraal achterin. Denk dat we blind hard nodig hebben op het middenveld met een blind-klaassen-sneijder.

27 augustus 2015 om 00:02

Poeh, dat is een moeilijke hoor..

Ik zou toch gaan voor Wijnaldum op het middenveld en Blind centraal. Wijnaldum en Blind op het middenveld is een minder groot verschil dan Riedewals/bruma en Blind centraal achterin.

27 augustus 2015 om 00:27

@alexis

Blind deed het op LB ook gewoon naar behoren, echter worden daar zijn kwaliteiten niet optimaal benut, kwaliteiten die je op het scorebord niet terugziet. Bovendien is een snelle back toch praktischer.

27 augustus 2015 om 00:30

@pieterpost

Blind op het middenveld kan ook zeker, alleen vind ik dat de kwaliteiten van Clasie en Wijnaldum onbenut laat. Die gaan stappen maken dit jaar. Het is weer super balen van Strootman, want die had het perfect in kunnen vullen...

27 augustus 2015 om 15:04

Ik heb met een paar Engelse United Fans gesproken en die hebben juist liever Blind ipv Shaw daar.

Tegen de b-ploeg van Club Brugge. Vraag me af hoeveel het wordt met Meunier, Mechele, Engels, Simons, Gedoz, Izquierdo, Refaelov... Toch trots op Club.

Goed voor het vertrouwen van Rooney terwijl Chicharito twee goals liet liggen..

26 augustus 2015 om 22:59

Zou niet heel veel verschilt hebben denk ik. Want als Manchester doordrukt na de 0-4, had het ook zo 0-6 kunnen worden en dat deden ze nu niet.

26 augustus 2015 om 23:11

De manier waarop Simons de deur dichthoudt achterin, Meunier op rechts die inhoud van twee spelers biedt, Izquierdo z'n snelheid en een flits van Refaelov... Ik weet niet wat er precies zou gebeurd zijn, maar ik denk niet dat het 4-0 zou worden.

Ik weet niet of je Engels al zag spelen? Is al heel lang out maar wel mee aan de basis van Brugges sterke seizoensstart vorig jaar, speelt ook al heel lang samen met Mechele die zelf zegt beter te spelen met een Nederlandstalige partner.

Achja, blessures horen erbij zeker, al mag het nu wel stoppen, met ook nog eens Dierckx die uitvalt... De man in vorm

26 augustus 2015 om 23:24

Dan hadden we alsnog 3-0 gewonnen of 4-0. Chicarito miste 2 zitters dus ja. Wat als vragen zijn nutteloos

Weet iemand of Rooney in de spits speelde? Dan kan het verhaal dat het aan de LvG opstelling ligt dat Rooney niet scoort ook de prullenbak in.

26 augustus 2015 om 22:46

Ja, Rooney was spits. Speelde verder ook wel goed. Hij liep op elke diepe bal en zorgde voor veel diepgang in het spel, waardoor de middenvelders vrij veel ruimte kregen om door te lopen.

26 augustus 2015 om 22:48

Pas toen chicarito erin kwam ging hij weer naar 10.

En nu 'n keer Herrera-Schneiderlin als duo op het middenveld!

26 augustus 2015 om 22:53

Nope. Schneiderlin en Schweinisteiger met daarvoor Herrera. Januzaj moet naar de bank. Als je tegen dit Club met zoveel blessures niet dominant kan zijn, kan je dat zeker niet in de Premier League. In de tweede helft ging het spel toch veel vlotter naar voren. Kwam waarschijnlijk ook door de vermoeidheid bij Club. Maar de assist van Herrera op Rooney, Januzaj zou het spel weer vertragen en dan passje terug. De goal van Herrera, Januzaj maakt die loopacties niet.

26 augustus 2015 om 23:45

Denk ook dat dit het best is. Carrick af en toen afwisselen met Schweinsteiger en daarnaarst Schneiderlin en op 10 Herrera. Ik denk dat je het best Januzaj kunt verhuren naar een Everton of Southampton voor wat ervaring en speelminuten.

26 augustus 2015 om 23:51

Vind alleen dat united echt nog een rechtsbuiten mist. Mata daar is het hem gewoon niet..muller zou echt een aanwinst zijn. Verder kan ik alleen niemand bedenken.

27 augustus 2015 om 00:00

Helemaal mee eens, schneiderlin-schweinsteiger, daarvoor Depay-Herrera-Mata. Ik vind die Januzaj (op dit moment) eigenlijk echt 3 keer niks. Geen basiselftal materiaal.

27 augustus 2015 om 00:00

Mata is inderdaad geen rechtsbuiten. Het liefst van al zou ik hem op de tien zien, maar wie zet je dan rechts? Young? Kan je. Maar dan moet Herrera weer op de bank.

Maar nu zou ik voor Herrera kiezen. Carrick kan inderdaad zo nu en dan switchen met Schweinsteiger. Januzaj uitlenen zou ik niet doen. Het is niet dat hij keuze nummer 6 of 7 is. Anders heb je alleen Young op de bank voor die drie posities achter de spits. Valencia zie ik als volwaardig alternatief voor Darmian. Is aanvallend ook niet goed genoeg. Er komen genoeg wedstrijden.

Vorig jaar kreeg hij gewoon weinig kansen omdat er per week maar één wedstrijd was. Van zondag tot zondag, dan word je niet vermoeid als topspeler. Een opeenvolging van zondag, woensdag, zaterdag, dinsdag, zaterdag, woensdag,... dat weegt waardoor je wat meer moet roteren.

De EL is natuurlijk meer ons niveau, United was vooral een mooie affiche. Hopelijk opnieuw de kwartfinale in de EL, zou erg mooi zijn.

Jammer dat Dierckx nog uitviel zeg, 10 of 11 geblesseerden waarvan 5 wingers, niet meer normaal. De medische staf mag zichzelf serieus in vraag stellen. Aan breuken valt natuurlijk niets te doen, maar wel aan sommige andere blessures zoals van Simons en Gedoz.

Na deze wedstrijd is er iig wat duidelijkheid gekomen.
Januzaj gaat het gewoon (nog) niet redden. Genoeg kansen gehad op z'n favo positie. En maakt het gewoon niet klaar.
Zou evt toch om die 10 positie goed in te vullen Rooney op die plek te zetten en alsnog een spits halen.
Herrera deed het leuk. Maar is niet Dean op die positie die LVG zoekt. En al gezegd heeft.
Hernandez is niet de speler die het niveau aan kan.

Nu united champions Leaque speelt zou de komende dagen misschien nog wel wat (toppers) gehaald worden. Zou mij niet verbazen.

26 augustus 2015 om 23:01

Wat betekenen de afkortingen zoals: iig, oom?

26 augustus 2015 om 23:05

In ieder geval 😉

26 augustus 2015 om 23:09

In ieder geval

26 augustus 2015 om 23:55

Juist wel na zo'n partij.
Dan zou je juist makkelijk een normale bal aan kunnen nemen en jezelf kunnen onderscheiden met doelpunten of goeie acties/ passes.
En heb meerdere wedstrijden gezien van United. En daar trek ik m'n conclusie uit.
Hernadez moet jezelf ook gewoon zien dat die het niveau niet aan kan.
Januzaj is gewoon te ligt op dit moment.

27 augustus 2015 om 00:03

Hernandez verdient meer kansen vind ik. Die penalty was gewoon pech maar die andere kans had er wel echt ingemoeten. Als ie eenmaal begint met scoren en effe basis staat schiet ie er zo 20 in denk ik

27 augustus 2015 om 00:30

Hernandez heeft genoeg kansen gehad om zich te bewijzen.
Hoeveel kansen moet hij nog krijgen om zich te bewijzen.
Nogmaals... Heb het niet over deze wedstrijd. Maar over de afgelopen seizoenen.
Die 20 goals gaat hij never nooit niet halen.
Want als hij erin staat is het voetballend vermogen voorin stuk minder.
Veel ballen springen van z'n voet. Te onrustig. En bij real stond hij ook noet in de basis. Dan liever Rooney in de spits en een goeie nummer 10 halen.

Leuk voor Astana dat ze mee kunnen doen in de groepsfase. Ik snap alleen niet echt waarom Kazachstan meedoet met de Uefa (!) champions league. Dat land ligt middenin Azië! Iemand die mij dit kan uitleggen?

26 augustus 2015 om 22:49

Als Clubs uit Israel, Azerbeidjan, Armenie mogen meedoen, mag Kazakstan ook meedoen vriend!! Uefa beleid

26 augustus 2015 om 22:59

Israel snap ik nog wel. Als die tegen andere Aziatische clubs moeten (vooral in het Midden-Oosten) dan gaat dat niet goed. Maar Kazachstan heeft in principe niets met Europa te maken. Niet dat het me echt heel veel uit maakt hoor. Vond het gewoon apart.

26 augustus 2015 om 23:02

Een deel van Kazachstan ligt ten westen van de Ural rivier, wat de meest erkende grens is tussen Europa en Azië.

Waarom staat Leverkussen-Lazio niet in deze topic ?

26 augustus 2015 om 22:47

Ze verspreiden het over 2 artikelen denk ik. Was gisteren oom

Sterke wedstrijd! Wel lekker voor Rooney dat hij even een hattrick maakt, maar Hernandez speelde echt bagger.. Voor de rest speelde iedereen wel goed.

Ik weet niet waarom mensen dachten dat een spits nodig was, maar dat is nooit zo geweest. Rooney moest wennen op die positie, maar heeft daar z'n beste seizoenen gespeeld. Na 2/3 minderen wedstrijden wordt die door de helft al aan de kant geschoven, maar dat is natuurlijk onzin. Topspeler, zowel in de spits als op 10.
Makkelijke overwinning. Brugge was zeer zeer slecht, met name achterin. United degelijk en effectief.

Poeh, die assist van Schweinsteiger... Sow.

26 augustus 2015 om 22:50

Mooie wedstrijd inderdaad van United, maar Club had toch ook wel veel mannen die afwezig waren. Depay weer beslissende acties. Het is me opgevallen dat hij een speler is van flitsen. Ene moment maakt hij een wereldactie en de andere moment is die aan het worstelen met de bal. Als hij consistent weet te worden, wordt hij een hele grote. De rechtsvoetige versie van Arjen Robben misschien!

27 augustus 2015 om 00:37

Ja, het werd United vaak erg makkelijk gemaakt. Maar goed, zouden normaal gesproken ook zo wel doorgaan.

Depay is idd een speler van flitsen. Het is ook idd precies zoals jij het zegt: het ene moment is het top, het andere moment vraag je je af wat die aan het doen is. Denk dat het altijd wel een 'moment' voetballer zal blijven, maar dan natuurlijk lang niet zo wisselvallig. Beetje zoals Robben idd, al heeft Robben qua techniek meer talent.

26 augustus 2015 om 22:55

1e keuze linksback, derde keuze center back, derde keuze rechtsback die center back speelde, 19-jarige 4e keuze rechtsback die twee matchen op de teller heeft. De enige andere beschikbare verdediger kwam van de beloften. Dat is waar Club het vandaag mee moest doen.

27 augustus 2015 om 00:35

Ja dat klopt idd. Hoorde al dat er enorm veel blessures waren en dat was ook echt te zien.

Waarom valt Kazakhstan eigenlijk onder Europa in het voetbal? Vind het wel leuk dat Astana door is! Weer eens wat anders!

26 augustus 2015 om 22:53

Omdat een deel in Europa ligt.

26 augustus 2015 om 23:37

Ja ligt het westen van Kazakhstan echt nog in Europa? Kan nooit veel zijn denk ik?

Lijkt me wel een prachtig land, zou ik graag eens heen gaan.

26 augustus 2015 om 22:58

Ja, blijf het wel apart vinden dat clubs uit Israel, Kazachstan en Azerbeidzjan mee mogen doen. Maar het is niet anders.

26 augustus 2015 om 23:27

Tja dat Israel mee mag doen is meer goodwill van UEFA. Kan je moeilijk in al die Arabische landen laten spelen, grote kans dat er van beide kanten nare dingen gaan komen, dus snap het opzich wel.

Makkelijkste overwinning die United dit seizoen gaat boeken. Hoogtepunt was het einde van de droogte van Rooney. Heerlijk om te zien dat hij ze er weer inlegt. Gelukkig ontdekken we uitgerekend in deze wedstrijd ook dat we aan Chicharito helemaal niks hebben. Twee invalbeurten waarin genoeg mogelijkheden tot scoren zaten, maar als het niet lukt, dan lukt het niet. Ik zou zeggen: neem plaats op de bank en dan proberen we het met Fellaini. Maar nogmaals, fijn dat Rooney vandaag aantoont dat hij het nog kan. Verder genoten van Basti vandaag. Heerlijke bal op Herrera bij de 0-4.

Nu komt het echte werk, aanstaande zondag tegen Swansea City. Dan moet Van Gaal het team presenteren dat de titel gaat winnen. Ik ben benieuwd.

Nog 17 doelpunten dan is rooney all time topscorer van united!
Vond young eigelijk goed als RW
misschien wat meer daar de kans krijgen, want mane is niet echt beter.
Dan hoeft hij niet telkens naar zijn rechte been te kappen om voor te zetten.
Depay links, mata 10, en young rechts.
Gaat niet slecht uitpakken volgens mij.

Hoe speelde depay?
Keek zelf naar leverkusen lazio

26 augustus 2015 om 23:06

Redelijk, mooie assist + mooie combinaties en af en toe een actie. Was niet zijn wedstrijd verder.

26 augustus 2015 om 23:12

Hmm oke
Bedankt!

26 augustus 2015 om 23:09

Niks bijzonders, mooie assists en verder gewoon degelijke wedstrijd.
Leek alsof hij er na min.60 een beetje doorheen/klaar mee was.

Nu maar eens kijken wat Man Utd de komende 5 dagen gaat doen op de transfermarkt.
Vandaag op gebleken dat ze een spits nodig hebben,Hernandez was niet veel.
En toch nog een goede cv is toch de dun.
Ik zeg Louis haal Laporte als CV en Lukaku als spits.

26 augustus 2015 om 23:29

Die 2 zouden zeker niet misstaan bij united vind ik.
Al zal lukaku niet gehaald worden.
Daar zullen ze bij united niet voor willen gaan als de topspits die ze zoeken. Hij is nog wel jong. En kan nog veel leren en beter worden.
Misschien idd door het behalen van de champions league er nog wat gehaald gaat worden.
Hoop dan wel op grotere namen hoor. Wat inited waardig is en er gelijk zullen staan

26 augustus 2015 om 23:32

Meh denk niet dat Lukaku geschikt is. Hernandez is prima back-up, dat heeft ie al te vaak bewezen. Vandaag een mindere pot, maar waarom onnodig geld uitgeven aan een bankzitter als je al een goede bankzitter hebt die in het verleden veel punten voor de club heeft gepakt/gered.

27 augustus 2015 om 00:00

Wanneer heeft Hernández het bewezen voor jou?
Die komt echt te mort hoor. Ballen die van z'n vier afspringen. Teveel kansen nodig heeft. En niet alleen vandaag. Maar heb veel wedstrijden gekeken van United. Maar die komt echt te kort hoor voor dit niveau. Als Rooney geblesseerd raakt. Ga je het echt niet redden met Hernández.
Z'n eerste har was redelijk tot goed ja. Maar daarna was het echt niet veel meer. Moet beoordelen op wat hij ni laat zien. En dat is niet het niveau wat united streeft.
Al zie ik Rooney toch liever achter de spits. En een top spits in huis halen.

27 augustus 2015 om 00:57

zn eerste 3 seizoenen liet hij het erg vaak zien, veelal als invaller.
daarna duidelijk minder. bij real wel weer aardig afgelopen seizoen. maar heeft dit seizoen nog niks laten zien. ik denk ook dat united een serieus probleem heeft als rooney geblesseerd raakt, of weer een droogte oploopt ..

Schweini speelde echt geweldig toen hij erin kwam! En die pass op Herrera, Wauw, geniaal!

Brugge was werkelijk om te huilen zo slecht. Ze hadden de lef en de branie niet om er een leuke wedstrijd van te maken. United werd het wel erg gemakkelijk gemaakt. Leuk voor United dat ze door zijn en hopelijk raakt het elftal steeds beter op elkaar ingespeeld.

Dat noemen ze een niveau-verschil! :-)
Het was bij momenten zielig om naar Club te kijken.
Spijtig van Tuur op het einde, al iets bekend van de blessure?

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren