Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Update: PSV weet niets van nieuw bod op Moisander

Laatste update:

Het blijft afwachten waar Niklas Moisander volgend seizoen speelt. De verdediger van AZ staat in de belangstelling van Ajax, dat in de Fin een mogelijke opvolger voor Jan Vertonghen ziet en zich inmiddels in Alkmaar heeft gemeld. Mocht Ajax serieus werk willen maken van de komst van de mandekker, dan is enige haast wel geboden. PSV is namelijk ook teruggekeerd in de strijd.

/

De Eindhovenaren wilden Moisander vorig jaar al hebben, maar vonden de vraagprijs van AZ te hoog en haalden vervolgens Thimothy Derijck van ADO Den Haag weg. Nu waagt PSV een nieuwe poging voor Moisander, maar een transfer is nog ver weg. "PSV heeft geïnformeerd naar Moisander, maar nog een lager bod neergelegd dan vorig seizoen", zegt Gertjan Verbeek tegen RTV Noord-Holland.

PSV dacht dat Moisander goedkoper zou zijn dan vorig seizoen, omdat zijn contract nu korter doorloopt. "Wij vinden dat Niklas na een prima seizoen alleen maar duurder is geworden", zegt Verbeek echter. "Ajax is helemaal onrealistisch. Zij doen vier centrale verdedigers een bod en laten dan niets meer van zich horen."

Ajax heeft naast Moisander ook interesse in Simon Poulsen en als de Deen vertrekt, zal Verbeek niet de transfermarkt opgaan. De coach zegt verder dat er een spits mag vertrekken, maar dat Jozy Altidore sowieso blijft. Ruud Boymans of Charlison Benschop mag dus weg. "Zij moeten wekelijks spelen en dus mag er een weg", aldus Verbeek.

Update 11 mei 21:10 uur - PSV spreekt woorden Verbeek over Moisander-bod tegen
Marcel Brands ontkent dat PSV opnieuw een bod uitgebracht heeft op Niklas Moisander. "Wij hebben geen bod uitgebracht op Moisander", verzekert de technisch directeur vrijdagavond aan Voetbal International. PSV meldde zich vorig jaar ook al bij de Alkmaarders voor Moisander, maar bereikte toen geen akkoord. "PSV heeft geïnformeerd naar Moisander, maar nog een lager bod neergelegd dan vorig seizoen", claimde hoofdtrainer Gertjan Verbeek vrijdagmiddag.

Welke ploeg heeft het meest behoefte aan Niklas Moisander?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Moisander is beter dan die gene die er nu staan... Zou zeker een aanwinst zijn voor Psv.

11 mei 2012 om 18:51

elke verdediger in de eredivisie is een aanwinst voor Psv. PSV heeft een van de slechtste verdedigingen van de eredivisie. Ik wed dat zelfs dat Alje Schut een aanwinst zou zijn voor het PSV van nu.

PSV heeft dit seizoen laten zien dat de verdediging gewoon het zwakste punt van het ''team'' is.

Moisander zou zeker een goede versterking zijn, echter zal hij niet voor PSV kiezen gezien de belangstelling van Ajax Amsterdam

edit: raar dat voor deze reactie ''duimpjes omlaag'' worden gegeven gezien ik hier enkel over de feiten spreek...

11 mei 2012 om 18:55

De verdediging had de 1e seizoenshelft samen met AZ de minste tegendoelpunten en dan hoor je er helemaal niemand over.

11 mei 2012 om 19:01

ja dat is een half seizoen te kort dan

11 mei 2012 om 19:02

voetbal wordt niet gespeeld over 1 seizoenshelft jochie. ken je feiten knulletje en geef eens toe dat de verdediging van PSV gewoon waardeloos is. Hoeveel denk je dat de verdediging van PSV in geld waard is ???

Manolev -- max 4 ton
Dereijk -- max 2 ton
Bouma -- 0 euro, einde van zijn carierre
Pieters -- ongeveer 1,5 miljoen omdat hij international is
Marcelo is de enige die PSV nog wat geld gaat opleveren

Willems tel ik nog niet mee , maar mocht hij zich door ontwikkelen kan PSV er ook nog wat aan verdienen, maar zoals hij nu speelt stelt hij ok weinig voor.

11 mei 2012 om 19:03

Mooi gesproken Shogun Rua, Eindhovens denkt dat een seizoen over 17 wedstrijden wordt gespeeld.

11 mei 2012 om 19:07

Jij bent een raar mannetje. Manolev en Derijck zijn meer waard, en Pieters daar maak je jezelf helemaal belachelijk mee! Pieters levert minimaal 7,5miljoen op, Manolev 2 miljoen ofzo en Derijck minimaal 1 miljoen. Grapjas.

11 mei 2012 om 19:08

@eindhovens

Waarom heb je zo'n rood-witte bril op? Ik ben ook Psv-fan, maar je moet toch kunnen concluderen dat onze verdediging dit seizoen zwaar door de mand is gevallen? PSV heeft 47 tegendoelpunten (!), maar als Ajax, Feyenoord, AZ, Twente, Vitesse en Nec! 2 minder als Rkc! Wat maakt het dan in hemelsnaam uit hoeveel ze er in de eerste seizoenshelft hadden, een seizoen duurt toch 34 wedstrijden? Met een goede defensie waren wij kampioen geworden, dat durf ik met zekerheid te zeggen. Maar telkens als ze er moesten staan, vielen ze door de mand. 6 tegengoals thuis tegen Twente! Wij zijn dit jaar het lachertje van de competitie geweest. Iedereen lacht ons uit omdat Brands en Sanders een selectie hebben gekocht die collectief gefaald heeft. Tijd voor de revanche. Een verdediger is dan op zijn zachtst gezegd handig...

11 mei 2012 om 19:09

Pieters minimaal 7,5 miljoen ???? voordat Pieters geblesseerd raakte wilde Newcastle hem overnemen voor 3 miljoen. Omdat hij nu 2 x zwaar geblesseerd is geraakt en ook niet echt goed gepresteerd heeft is zijn waarde sterk gedaald naar een bedrag om en nabij 1,5 miljoen euro.

Manolev en Derijck hebben zichzelf belachelijk gemaakt bij PSV en leveren allebei geen drol meer op.

11 mei 2012 om 19:09

Zeer onrealistisch beeld, kereltje. Elke verdediger van PSV lever sowieso een bedrag met zes nullen op, puur omdat het PSV is. Een verdediger van PSV zal niet naar naar andere mindere Nederlandse club vertrekken, en buitenlands clubs hebben al snel verbazingwekkend veel geld voor kwalitatief behoorlijk slechte spelers.
Pieters is international inderdaad, dus die gaat zeker over de vijf miljoen, ware het niet dat hij geblesseerd is en dat dat een eventuele transfer gaat verpesten.
Willems tel je nog niet mee, slim. Maar is een enorm talent dat toch al wel zeker wat voor stelt gezien zijn leeftijd.

Bouma ben ik met je eens, maar puur omdat die zijn carierre wel zal beeïndigen bij Psv.

11 mei 2012 om 19:12

@el-magico

Je weet toch wel dat Pieters vorig seizoen bijna voor 7,5 miljoen naar Newcastle was gegaan? Is hij in een seizoen 6 miljoen minder waard geworden? Lijkt me niet, ik denk dat Pieters toch wel minimaal 5 miljoen moet opleveren, ook mede door zijn status als Nederlands international.

11 mei 2012 om 19:13

Eindelijk eens een PSV supporter die objectief naar zijn club kijkt. De meeste PSV supporters kunnen er hier niet tegen als er kritisch over hun club wordt gesproken, maar allemaal weten ze dat PSV het lachertje van het seizoen was met een zeer maar dan ook zeer trieste verdediging. Zoals jij het hierboven beschrijft zijn de juiste woorden van een PSV supporter

11 mei 2012 om 19:14

Pieters is nu bestempeld door de media als zeer blessure gevoelig en dat nemen andere clubs ook over. Het klopt wel degelijk dat Pieters zeer sterk in waarde is gedaald.

11 mei 2012 om 19:15

Ik wil ermee aangeven dat de verdediging wel kan voetballen zoals je de eerste seizoenshelft hebt gezien. Na de winterstop krijg je het jaarlijkse onzekerheid en ongeorganiseerde spel van Rutten. Dit kun je toch zien of niet? De verdediging kan echt wel wat. Sinds Cocu en Faber er zijn is er veel meer stabiliteit en opbouw van achteruit. Dit begrijp je toch allemaal wel. Alleen Manolev moet vervangen worden omdat hij teveel ballen voorin verliest.

11 mei 2012 om 19:16

Jochie, knulletje, .. Wat een vriendelijk taalgebruik. Maar goed, als hij zijn feiten moet kennen moet jij ze ook kennen. Natuurlijk geef ik toe dat de verdediging een ramp was bij PSV voor PSV normen. Maar als iedere verdediger een aanwinst is, PSV was de 7e ploeg wat betreft minste doelpunten dit jaar, uiteraard niet goed voor Psv, maar dan zijn er nog steeds 11 ploegen achter... Natuurlijk heeft dat bij die ploegen niet allemaal alleen met de verdediging te maken, maar om te stellen dat iedere verdediger een aanwinst is, is natuurlijk onzin.

Daarnaast slaan de bedragen die je noemt natuurlijk nergens op, maar daar ga ik verder niet op in, aangezien ik aanneem dat je dat alleen maar zegt om te provoceren..

11 mei 2012 om 19:20

overdrijven is ook een vak... ik zie niet in wat ze met Moisander moeten ze hebben Marcelo, en Zanka al voor volgend jaar in het centrum met Derijck en Bouma er achter ik zou me meer bezig gaan houden met de back posities

11 mei 2012 om 19:20

@gijsb: je geeft het zelf al aan. PSV heeft de op 7 na minst gepasseerde verdediging. Dat mag toch al zeer slecht worden bestempeld !

Ik probeer niets te provoceren, ik geef enkel mijn mening en beargumenteer deze altijd.

11 mei 2012 om 19:47

@El Magico

Kan je wel hoog van de toren blazen, zorg dan in ieder geval dat je mislukte argumenten onderbouwd zijn. Newcastle heeft namelijk 7,7 miljoen geboden vorige zomer. Jammer joh.... volgende keer beter met bashen.......

ps.: ga niet eens de moeite nemen om een bron te zoeken, die mag je lekker zelf zoeken, je weet waarschijnlijk zelf ook dondersgoed dat je onzin zit te verkondigen.

OT: Ik weet niet zo goed wat ik hiervan moet vinden, is Viergever in potentie niet beter dan Moisander? (alhoewel ik Moisander ook een prima verdediger vind hoor).

11 mei 2012 om 19:48

Lijkt mij een zeer goede aanwinst voor Psv, want PSV heeft precies achterin een leidende speler nodig met de nodige ervaring, en Moisander heeft bewezen dit seizoen die capaciteiten ruim in huis te hebben.

Hoop dat PSV volgend seizoen zo gaat spelen:

Tyton
Aankoop
Zanka
Moisander
Pieters/Will
Toivonen
Van Bommel
Strootman
Depay
Lens
Mertens
11 mei 2012 om 19:51

@ el magico

Vind je het echt raar dat je zoveel duimpjes naar beneden krijgt?

alleen maar feiten? het zijn juist alleen maar (gekleurde) meningen.

elke verdediger in de ere div is een aanwinst voor psv. mening, bovendien niet waar (breuer, frankel, om er maar een paar te noemen)

psv heeft een vd slechtste verdedigingen van de ere div. mening bovendien niet waar, misschien van het linkerrijtje maar toch nog altijd beter dan bijv. graafschap, utrecht ,excelsior den haag etc

ik wed dat alje schut ... mening. Ik ben namelijk van mening dat alje schut geen aanwinst voor psv zou zijn.

zwakste puint van psv is de verdediging. mening, maar daar ben ik het wel mee eens.

moisander kiest op zeker voor ajax. mening, moisander heeft met advocaat en brands gewerkt wie weet gaat hij liever naar psv.

zo raar vind ik die negatieve duimpjes voor je reactie niet.

11 mei 2012 om 20:18

Oke jij bent echt iemand zonder enig realiteitsbesef, maar met heel veel PSV haat volgens mij...hierbij de volgende Feiten :

Dereijck 2,5 miljoeen waard

Pieters: 5 miljoen waard

Manolev: 3 miljoen waard (niet dat ik dat vind ofzo)

Marcelo: 5 miljoen waard

Bron: www.transfermarkt.de (betrouwbaar) en niet zoals jij argumenten berust op haat

11 mei 2012 om 20:19

@robiepsv

Wat gaan we met Matavz doen ? Die is toch ook niet voor niets naar PSV gekomen.

11 mei 2012 om 20:33

@ Teunteun

Tsjaaa ik vond dat Lens de laatste weken toch echt meer heeft laten zien dan Matavz eerder dit seizoen. Of je zou Narsingh moeten halen, Zo'n type speler zet Matavz veel beter in stelling dan een Mertens die steeds naar binnen gaat.

11 mei 2012 om 20:40

el-magico @

Ik vind dat jij heel denigrerend doet met je jochie tegen eindhovens@ Dat de verdediging stond te kloten weten we allemaal maar het is toch wel prettig als je elkaar normaal aanspreekt.
Waarschijnlijk had PSV gewoon kampioen geworden met deze verdediging als we ook alleen maar in de competitie hadden gespeeld en net als Ajax en Feyenoord.
PSV was als langste op drie fronten actief met daarna AZ en Twente .

11 mei 2012 om 21:07

Nee AZ was als langste actief - AZ - Valencia?? - en van de topclubs het vroegst begonnen. Om die reden heeft AZ de meeste wedstrijden gespeeld van allemaal.

11 mei 2012 om 21:23

@el-magico
Jij hebt wel een beetje een gebrek aan zelfkennis als je zulke domme teksten gaat plaatsen en dan niet snapt dat er duimpjes omlaag komen. Hoe kun je nu met droge ogen beweren dat Alje Schut een aanwinst voor PSV is? Daarnaast doe je net zoals een groot deel van de mensen mee aan scoreboard journalistiek want er staat bij PSV dezelfde verdediging als vorig jaar en toen was het aantal tegendoelpunten een stuk lager. Met dat zelfde aantal tegendoelpunten was je dit jaar de minst gepasseerde verdediging geweest! maar ja, je sneer naar eindhovens getuigt al van een kortzichtigheid van heb ik jou daar want hij geeft exact hetzelfde aan maar jij gaat even wijs lopen doen dat een seizoen langer duurt dan 17 wedstrijden; chapeaux voor je telkennis maar vette min voor je redenatie vermogen!

Even een voetballesje; verdedigen doe je met een heel team en daar is het bij PSV misgegaan. De verdediging stond er te vaak alleen voor en was daardoor kwetsbaar. Als er iemand een betere organisatie neer weet te zetten en mensen als Mertens, Lens, Wijnaldum en Toivonen (of wie daar ook spelen) leert mee te verdedigen, dan wordt het een stuk stabieler en zul je zien dat de verdediging makkelijk overeind blijft.

11 mei 2012 om 21:23

Hha grappenmaker geen verstand van voetbal

11 mei 2012 om 22:43

@el-magico.... je maakt jezelf echt belachelijk jongen! Newcastle wou 7 miljoen voor Pieters betalen maar PSV wou op z'n minst 8,5 miljoen zien. maar dat kwam er niet van. en Derijck en Manolev zijn natuurlijk ook meer waard..
AC Milan heeft ooit op de bank gezeten voor Manolev en een heel groot deel van de eredivisie wou deze zomer derijck hebben en hij was zelfs even in beeld voor de Belgische selectie.

deze jongens zullen allemaal geen miljoenen waard zijn... maar geloof me ze zijn een stukmeer waard dan 2 of 4 ton(;

12 mei 2012 om 01:24

@juistja

Ja, Viergever heeft meer potentie. Maar die heeft nog een meer jaren contract en daar gaat PSV het geld echt niet voor neerleggen.

12 mei 2012 om 02:17

Aangezien Manolev voor 3 miljoen is aangetrokken en Pieters voor 2.5, en De Rijck voor geloof ik 750.000? Lijken die cijfers me niet geheel realistisch. PSV zal deze spelers nooit voor de bedragen die jij noemt laten gaan, ik zie ook niet snel iemand een miljoenen bod of Manolev of De Rijck doen, daar niet van, maar Pieters ligt kennelijk vrij goed in de markt.

Enfin, we zien het allemaal wel. Dat deze spelers als geheel niet echt lekker liepen te ballen lijkt mij wel duidelijk.

12 mei 2012 om 06:27

niet wijzen naar anderen en dat het eigenlijk allemaal zo slecht niet is: PSV mag zich kapot schamen met dit doelsaldo.

nee, natuurlijk brengt Pieters geen 7 mln meer op. dat is geweest. dat hij international is betekent niet dat hij goed is en veel waard is. niemand weet wat Newcastle echt bood, maar was het goed - dan was hij al weg.

Verbeek; vindt het een schande dat ajax interesse toont in een speler en vervolgens niks laat horen. Dezelfde Verbeek zocht op zijn achterste benen de media om te roepen dat ajax te vroeg was. doe maar rustig Verbeek als ajax inderdaad een speler van je wil komt dat echt wel goed en krijg je een reële prijs. Doei.

12 mei 2012 om 23:10

En Marcello dan?

11 mei 2012 om 19:07

Triest om op deze manieren open deuren in te trappen om de eerste reactie te krijgen !!! Goed gedaan jongen.

Psv heeft er een handje van om elke speler waar wij intresse in hebben ook opeens intresse te tonen, Dat mag en dat is hun goed recht zolang wij ons maar aan onze richtlijnen houden en geen gekke bedragen meer gaan betalen voor spelers. Moisander mag van mij part lekker naar psv gaan overschatte verdediger en bovendien is hij al redelijk oud heeft waarschijnlijk geen restwaarde als hij 3 jaar bij de club zit.

Triest om te zien hoe psv jaarlijks bewijst een echte koopclub is, Kampioenschap 2011/2012 niet kunnen kopen dan maar de lucht boven het stadion verkopen om nog eens 30 miljoen erin te pompen, Maar het is ze gegunt hoop dat ze volgend jaar mentaal en voetballend niet zo door het ijs zakken. Met supersterren en verlossers in de vorm van Zanka en Vanbommel moet alles goed komen als ik de psv'ers op deze site mag geloven

Clubs als Feyenoordenajax bewijzen dat je met de jeugd ook voor de prijzen kan gaan, En ik weet dat er nu 100en mensen gaan roepen dat ajax ook koopt, Wij kopen omdat we kunnen kopen en omdat wij de hoogste begroting van nederland hebben, Wij kopen niet via achterdeur constructie's, Wat ben ik blij dat onder frank de boer er een hele nieuwe weg is ingeslagen de echte Ajax weg.

Ik wil wel eens zien wat er gebeurt met PSV volgend seizoen als Matavz Metens Lens Strootman Pieters Wijnaldum geblesseert uitvallen. Ik ben echt blij dat niet het grote geld maar het voetbal heeft gewonnen dit seizoen. Grote pluilm voor spelers als : Martinsindi Devrij Vermeer Anita Clasie Vanderwiel enz enz.

Of: Ik hoor de Psv-watcher van VI telkens praten over wederzijdse intresse van narsing-psv en dat narsingh al meermaals heeft aangegeven heel graag voor psv uit te komen, Als dit waar is vind ik het een beetje raar dat hij wekelijks in de kranten roept dat hij maar watgraag naar ajax wil, Ik persoonlijk denk dat hij dit zegt om een slag om de arm te houden voor als ajax er niet uit komt met heerenveen zodat hij uiteindelijk toch zonder al te veel problemen naar eindhoven kan, Die thijs slegers kunnen we natuurlijk niet meer serieus nemen want die stond na 2 wedstrijden onder cocu al op de platte kar in eindhoven om vervolgens te reppen over een cocu effect.

Ik wil 100 duimpjes omlaag van gefrustreerde psv supporters die niet tegen een mening kunnen.

11 mei 2012 om 19:21

Dat PSV interesse heeft omdat Ajax interesse heeft is natuurlijk onzin, aangezien PSV vorig jaar al interesse in Moisander had. Ook wat betreft Narsingh, een van de beste spelers van de Eredivisie, niet gek toch dat zowel Ajax als PSV daar interesse in heeft?

Over dat hij graag naar PSV zou gaan, ik denk ook wel dat hij voor Ajax kiest als hij tussen beiden kan kiezen. Blijft toch een ajacied, maar het is natuurlijk logisch dat hij ook voor PSV wil spelen als je bij Heerenveen speelt. Ik denk namelijk dat je bij clubs als Heerenveen maar heel weinig spelers gaat vinden die wel voor Ajax willen spelen en niet voor PSV (en andersom natuurlijk ook). Prima voorbeeld over Narsingh: http://eredivisielive.nl/video/55553-narsingh-ajax... ("ajax en PSV zijn beide mooie clubs"

En Thijs Slegers, tja, je moet zijn nieuws wat leren filteren. Over het algemeen heeft die goede info, maar hij probeert inderdaad met dingen als cocu effect wel heel populistisch te twitteren zo nu dan..

11 mei 2012 om 20:13

Gewoon zielig dit, je bent al dagen PSV aan het trollen. Opzich niet erg, maar in de onderwerpen over je eigen club ben je nauwelijks te vinden. Dat is wel erg.

Je slaat constant de plank mis met je opmerkingen, ditmaal weer over de interesse van PSV in Moisander. Ze waren namelijk vorig jaar al concreet. Opzich boeit me het niet eens, maar je bent gewoon een erg storende factor hier op voetbalzone.

Steeds als ik een post van je zie ben ik weer genoodzaakt om verder naar onder te scrollen, zodat ik al die crap niet hoef te lezen.

Ook die wekelijkse berichten in de kranten, ik weet niet of je ooit een krant leest maar het slaat in ieder geval nergens op. Met alle respect Thijs Slegers is doorgaans een van de best geïnformeerde Vi-clubwatchers. De vraag is of jij hem nog wel serieus wil nemen?

11 mei 2012 om 20:37

Ik wil hem niet serieus nemen, Omdat hij na de uitspraak van driesje al op de platte kar stond met een feestmuts het kampioenschap te vieren, Ook na 2 gewonnen wedstrijdjes onder cocu repte hij al van een cocu effect om daar vervolgens 2 weken later op terug te komen en te zeggen dat het een mentaal zwak team is & dat cocu er nog niet klaar voor is, om daar nu op het einde van het seizoen weer op terug te komen & te roepen dat er weer een stijgende lijn inzit? Hoe geloofwaardig ben je als je bijna wekelijks van mening verandert?

Volgens jou ben ik al dagen PSV aan het trollen....is het tegenwoordig al trollen als ik me goed onderbouwde mening neer zet? Heet dat tegenwoordig trollen als dat zo is bedankt voor de informatie iniedergeval, Als je de ajax topics erop terug kijkt zie je dat ik in 9/10 reageer.

Psv mag moisander van mij op een plek stoppen waar het zonlicht niet komt, Ik persoonlijk zie liever een jonge speler komen die nog een restwaarde heeft bij een eventueel verkoop.

Jij zegt dat Thijs slegers een van de best geinformeerde VI clubwatchers is & Je doel met de zin daar voor op dat de kranten waarin ik berichten heb gelezen over narsingh die graag naar ajax wil komen onzin schrijven of dingen verkeerd opschrijven, Laat het nou net het wekelijkse blad VI zijn waar narsingh praat over dat hij heel graag naar ajax wil & dat hij zich altijd een ajacied is blijven voelen.

Als je een post van mij ziet ben je altijd genoodzaakt om door te scrollen, Jammer dat je dit vandaag niet heb gedaan want je heb eigenlijk bar weinig te melden.

11 mei 2012 om 20:48

Ik vind het opzichtig dat er op een Psv-gerelateerd nieuwsbericht alleen maar nare types zoals jezelf reageren om Psv'ers af te kraken en dan altijd afsluiten met een berichtgeving over "gefrustreerde" Psv'ers...

11 mei 2012 om 20:56

@afca-1995

Dit bericht is zoals je hopelijk snapt na mijn vorige (tevens ook een reactie op jou) bericht en ook nadat ik meerdere posts van jou heb gelezen.
Jij bent een ongelofelijke koekenbakker. Je doet je voor als Mr. know it all en dit komt eigenlijk heel grappig over. Laat dit eens een les zijn voor mensen die continue dit soort kak plaatsen (ajacieden, Psv'ers, koninklijke, culers etc.), kappen met elkaar proberen de mond te snoeren en zeg iets inhoudelijks waar de mensen die op deze site komen om informatie te vergaren over hun favoriete hobby ook iets aan hebben.

Adieu

11 mei 2012 om 22:09

Inderdaad, als speler kies je voor je carriere,
Als ik voor beide clubs zou kunnen kiezen dan zou ik op het moment voor Ajax kiezen want die spelen CL, bieden een lekker salaris.
Maar ik als ajacied zou ook prima voor PSV kunnen spelen als Ajax niet die perspectieven had.

11 mei 2012 om 19:28

dat koop clubje van een psv doet dit alleen om zo de prijs omhoog te halen voor ajax. Hoe kan psv hem ooit betalen, wat willen ze nu weer verkopen aan de gemeente. moisander is een goede speler voor bijde .clubs maar psv kan hem nooit betalen

11 mei 2012 om 19:42

Ach is toch helemaal niet erg! Moisander is echt niet het type verdediger waar Ajax achterna zou moeten gaan. Valt vooral op door vreemde overtredingen, onnodige kaarten en is ook niet echt de opbouwende of opstomende man. Ik zie het liefst Viergever komen, die heeft dat ook in zich, alleen die mist nog wat body, maar dat traint een topsporter snel genoeg aan. Zelf ben ik ook gecharmeerd van Gouweleeuw, ondanks zijn mindere fase nu, ook een jonge sterke verdediger.
Maar voor Psv, waar opbouw van achteruit minder belangrijk is, is het misschien wel een goede verdediger!

12 mei 2012 om 01:29

@umfoufou

"en is ook niet echt de opbouwende of opstomende man."

Misschien handig als je eerst wedstrijden van AZ gaat kijken voordat je commentaar geeft dat de plank volledig mis slaat. Om je een handje te helpen, kijk bijvoorbeeld de laatste wedstrijd van AZ tegen Groningen.

11 mei 2012 om 20:11

Ik zou nuyinck kopen ipv. moisander. Ik vind ze ong. evengoed (moisander heeft wel iets meer ervaringen bij een club die bovenin meedoet, maar nuytinck is nog een stuk jonger en toch een betrouwbare verdediger bij nec. Ik denk ook dat ze ong. even duur zijn. Daarom zou ik voor nuytinck gaan.

Dit zou mijn opstelling zijn voor volgend jaar als er niemand weggaat. Als
Reserve spelers
Doel:zoet
verdedigingankoop/tamata, dereick, zanka, willems
Middenveld: Wijnaldum, ritzmaaier
Aanval: Lens/matavz, depay,locadia, zeefuik (gaat mischien weg) nijland

Tyton
Hutchinson
Marcelo
Nuytin/zanka
pieters
van Bommel
Toivonen
strootman
narsing/lens
lens/matavz
mertens

Pak hem maar, zoeken wij wel ff verder :P

Zou goed van PSV zijn om nu wel een keer normaal te investeren in het team dus vooral op dit moment in de achterhoude! Met Zanka al heb je al 2 nieuwe spelers die het niveau denk ik wel aankunnen! Hopen dat Moisander komt want wat mij betreft was hij vorig seizoen al meer dan welkom!

11 mei 2012 om 19:53

Dat is allemaal leuk en aardig, maar wat doe je dan met de mensen die er nu in staan? Marcelo en Derijck bijvoorbeeld?

En ik vraag me toch af hoe de financiële situatie van PSV is. Ook al begroten ze niet op CL, als je die zoveel jaren achter elkaar misloopt, dan kan je toch niet elk jaar de buidel maar blijven trekken voor nieuwe spelers zonder in financiële problemen te komen lijkt me?

11 mei 2012 om 20:04

Tjah zoals Brands vanmiddag al aangaf, PSV heeft geld voor aankopen... Ik zou zeggen geef een klein deel daarvan uit aan noodzakelijke aankopen zoals defensief (rechtsback).. en met dat ander geld... Gewoon net als vroeger doen, potjes maken. Daar heeft PSV namelijk heel lang op kunnen teren en met oog op de toekomst is het dus zeker niet verkeerd om daar weer mee te gaan beginnen. Gewoon wat geld apart zetten mochten er weer zware tijden aankomen.

Wat betreft Derijck en Marcelo.. 1 van die 2 verkopen of desnoods Derijck verhuren.. Marcelo vind ik trouwens niet misstaan in de basis alleen weet ik niet wat ik niet hoe Zanka gaat presteren. Je zou ook kunnen zeggen haal ipv Moisander een rechtsback want dat is namelijk wel noodzakelijk. Ben benieuwd hoe het uiteindelijk komend seizoen gaat staan bij Psv, ik heb er in ieder geval vertrouwen in dat het goed komt!

11 mei 2012 om 20:16

Dat stukje van Brands vanmiddag heb ik even gemist, maar bedankt voor de toelichting.

Hutchinson op de rechtsback is toch ook geen probleem? ik moet zeggen dat in de wedstrijden die ik hem heb zien spelen, hij zeker niet slecht speelde..

Weer willen ze alles kopen bij bijna alle clubs. Zoek eens in je eigen jeugd, Marcel. Iedereen heeft een goed beleid behalve Psv. Als ik Moisander was zou ik nooit naar PSV gaan dat is een omhooggevallen provincieclub. Hebben ze Zanka gehaald willen ze weer een ander. Brands moet zijn conclusies trekken en vertrekken uit Eindhoven.

11 mei 2012 om 19:03

Ik snap ook niet dat ik nog geen enkele club interesse in Botteghin heeft getoond. Zelf zou ik hem heel graag nog een jaartje in Breda houden. Maar hij kan het niveau in mijn ogen zeker aan. Als je ziet dat hij bijvoorbeeld ook gewoon 5x een bal van de lijn heeft gehaald, is hij ook echt ontzettend belangrijk. Hij hoort echt in de top thuis en veel goedkoper dan een speler als Moisander.

11 mei 2012 om 19:28

Als je het nieuws wat beter zou volgen zou je ook weten dat er wel spelers aankomen, nog niet heel veel natuurlijk maar de laatste jaren is PSV echt wel serieus aan de gang met de jeugdopleiding. Het nadeel van een jeugdopleiding is echter dat je pas na jaren resultaat ziet aangezien die spelers natuurlijk jaren nodig hebben om te groeien.

Maar zoals ik in de eerste zin al zei, er komen echt wel spelers aan, alleen nog niet spelers die nu echt het verdedigingsprobleem van PSV kunnen oplossen, daar zijn ze nog niet goed genoeg voor. Maar als je naar afgelopen jaar en dit jaar kijkt zie je toch al dat Labyad is doorgebroken, Zoet begint bij RKC ook richting het niveau te komen dat hij over een paar jaar Tyton kan opvolgen. Depay gaat vanaf volgend seizoen in het eerste spelen. Ritzmaier wordt zo nu en dan bij het eerste gehaald. Peter van Ooijen krijgt in de voorbereiding een kans, Bakkali zal vanaf volgend seizoen zo nu en dan met het eerste meetrainen. Wat dat betreft gaat het met PSV al een stuk beter dan een aantal jaar geleden, maar het duurt nog wel even voor PSV structureel de selectie uit de jeugd kan blijven opvullen denk ik. Daarnaast is ook bij de jeugd van PSV eigenlijk de verdediging een probleem (willems reken ik even niet als eigen jeugd omdat hij vorig seizoen gekocht is van Sparta, net als bijvoorbeeld Boilesen en Eriksen bij Ajax), aangezien alles wat ik genoemd heb ook middenvelders of aanvallers zijn.

Graag, ik wil hem namelijk helemaal niet bij ajax. Ajax moet nuytinck halen.
En verbeek, zijn contract is nu een jaar korter dus ja logisch gezien is hij minder waard, zo veel verschil is er niet in zijn prestaties

11 mei 2012 om 20:05

aha.....dus vertonghen is ook weer minder waard...... ook nog maar een contract tot volgend zomer.....

11 mei 2012 om 20:11

Ja dat was toch al duidelijk?
Anders zou hij 15 miljoen zijn nu 12.

11 mei 2012 om 20:16

Gelukkig gaat dit stukje niet over Vertonghen maar over Moisander..
Maar om maar even te reageren op je stelling.
Elke speler word minder waard naarmate zijn contract afloopt, dus ook Vertonghen.

Grappig trouwens dat mijn mede-ajacieden roepen dat Psv zo de vraagprijs omhoog wil halen.
Psv was vorig seizoen namelijk al geinteresseerd dus dan is het sterk dat ze nu geen interesse meer hebben

11 mei 2012 om 22:21

Er is toch echt een verschil tussen moisander en vertonghen.
Vertonghen is een paar maanden jonger, Vertonghen heeft meer laten zien(clubverband)
En hij heeft dit jaar enorm veel progressie geboekt...dus gaat zijn waarde ook omhoog.
Moisander heeft het prima gedaan op constant niveau, dus zal zijn waarde ook constant zijn...

goed nieuws. Als psv fan werd ik een beetje moe van alle heisa rond eventuele nieuwe aanvallers. Gewoon een verdediger van dit kaliber halen en je bent al van een hoop problemen af. Heb overigens wel vertrouwen in Advocaat

Psv was al eerder in de reeks voor moisander dan Ajax Polskiipl ;
Jullie mogen die speler met 4 rode kaarten per jaar voor 3.5mil ophalen^^ Zijn spelers met meer kwaliteiten dan Moisander.

Heuj psv wilt ook echt alles wat ajax wilt ook hebben,

ajax heeft interesse in iedere verdediger dus dat is niet zo moeilijk: moisander, donk, gouweleeuw, douglas, chivu

11 mei 2012 om 19:14

Je bent Nuytinck vergeten..

11 mei 2012 om 20:56

Het is zo'n wastlijst, dat kun je gewoon niet allemaal meer onthouden, hé.

11 mei 2012 om 22:47

Maar let wel, Ajax koopt niet hè, die tonen alleen interesse maar voegen verder alleen maar eigen jeugd in; PSV is de koopclub ;

Het is wel opvallend dat sommige knulletjes hier meteen roepen dat PSV in elke speler interesse toont die Ajax op zijn lijstje heeft staan. Ten eerste zijn het allemaal geruchten en ten tweede stond Moisander aan het begin van het seizoen al in de belangstelling van PSV

Ben niet zo onder de indruk van deze speler, heb liever zijn kameraad viergever. Maar in principe zijn ze allebei niet nodig met Zanka en Marcelo die volgend jaar zeer waarschijnlijk het hart van de Psv-verdediging zullen vormen. Dan heb je daarachter nog Derijck en misschien ook Bouma als die verlengt. En ook komen Koch, Verkoelen en Hendrix er aan.

Zozo, ze hebben het licht eindelijk gevonden in de verdediging. Na Zanka moet Moisander de nieuwe aankoop worden (niet slecht). Ik zou PSV nog (1) tip willen geven ''als Ola Toivonen vertrekt, zouden ze Adam Maher als de echte nummer'o 10 in de basis halen''.

ect Ajax kan beter richten op linksback Alexander Büttner van club Vitesse. Die jonge kent de omgeving en weet wat er wordt verwacht in Amsterdam. (overigens) hebben ze ook nog intresse in ex Ajacied: Christian Chivu van Internationale.

is het vandaag Nationale Psv dag ofzo... al dat nieuws op 1 dag..

lijkt me een welkome versterking.. wat moet hij kosten?

Ik vind dit een beetje vreemd dat ze nu ook nog moisander willen hebben. Vorig jaar halen ze Derijck en die laten ze bijna nooit spelen terwijl ik hem toch echt beter vind als marcelo of bouma. Weet iemand voor hoeveel Derijck gehaald is door psv?

Strik erom heen en naar psv ermee. Kwam niet voor niets tekort voor Ajax.

Trouwens, het lijkt wel of psv een obsessie heeft voor 'ajax' geintresseerden. Maar volgend jaar zullen ze weer achter de feiten aanlopen.

PSV mag hem zo overnemen! Heb de interesse van Ajax in hem nooit begrepen. Zie hem liever niet komen.

Lijkt me een prima versterking, zolang het budget rond de 3 miljoen blijft. Meer moet je niet bieden voor deze speler, anders een andere goedkopere verdediger halen dat ongeveer gelijk is qua kwaliteit zoals Viergever. Laatstgenoemde zie ik eigenlijk véél liever komen dan Moisander.

11 mei 2012 om 19:02

Viergever is een stukje duurder van Moisander ;

Jonger en vooral beter en nog veel meer potentie!
Moisander zit al 2/3 jaar op hetzelfde niveau, Viergever lijkt nog beter te kunnen dan Moisander nu presteert

Is ook niet raar dat 'psv elke speler wilt die Ajax ook wilt hebben'. PSV en Ajax streven naar hetzelfde niveau qua voetbal en hebben ook beide een begroting dat ook dicht bij elkaar ligt. En aangezien ze beide versterkingen denken nodig te hebben, en dat op dezelfde positie is vind ik het heel niet zo raar dat PSV ook interesse heeft in Moisander.

Moisander is een prima verdediger voor zowel Ajax als Psv. Hij zal in beide verdedigingen niet misstaan. "geluk" voor PSV is dat zij niet eerst moeten afwachten of zij iemand daadwerkelijk wel verkopen voor die positie, aangezien ze meteen iemand nodig hebben. Ajax moet eerst wachten tot Vertonghen wel daadwerkelijk weggaat, want als hij blijft is Moisander overbodig!

En als je het goed bekijkt is Ajax nu de club die in navolging van PSV interesse heeft in Moisander.. Kijk vorig jaar zomer, toen PSV Moisander al wou halen ;

11 mei 2012 om 19:14

Ajax volgt Moisander al jaren. Hij heeft tenslotte al eens bij Ajax gespeeld. Toch mag hij van mij naar Psv. Geen slechte verdediger, maar ik ben niet geheel overtuigd.

11 mei 2012 om 19:30

Bedankt voor de info Lunny! Ik wist wel dat die uit de jeugd kwam, maar niet dat ze m al jaren volgde. Best wel logisch dat je je jeugdspelers nog wel blijft volgens op zich, haha. Mmm, vind dat best interessante opmerking van je dat je niet geheel overtuigd ben, ik vind het toch wel na Vertonghen een van de betere verdedigers in de Eredivisie, samen met Alderweireld en Vlaar.

Over wat ben jij niet volledig overtuigd?

Marcel Brands denkt alles goedkoop weg te kunnen kapen bij AZ. Hoop dat AZ hem voor niet minder dan 5 miljoen laat gaan, want versterkt er alleen maar de concurrentie mee

Wat moet hij kosten?

11 mei 2012 om 19:01

In Augustus wilde AZ minimaal 5 miljoen, nu waarschijnlijk 6 miljoen als GJ Verbeek ''hem meer waard geworden vind''.

- 2014 contract (nog 2 jaar)
- Fins international al jaren
- El/cl ervaring
- Aanvoerder van Az

Aan het begin van het seizoen (augustus 2011) bood psv 2 miljoen en wilde AZ 5 miljoen hebben.
Toen besloot psv maar dereijck te halen voor een schijntje....

Goedkoop bleek dus duurkoop

En als GJ Verbeek zegt dat hij eerder duurder is geworden kost hij nu niet 5 maar 6 miljoen

- 2014 contract (nog 2 jaar)
- Fins international al jaren
- El/cl ervaring
- Aanvoerder van Az

Redenen genoeg voor 6 miljoen.

11 mei 2012 om 19:11

Moisander heeft nog maar een 1 jarig contract, alles boven de 3.5mil is meegenomen.
En sommigen mensen hoor ik over Viergever: Jammer jongens, dan hadden jullie 2 jaar eerder moeten zijn. Nu moeten jullie dokken en dan nog heeft hij het prima in Alkmaar. Die wilt dus ook niet weg.

11 mei 2012 om 19:30

Kijk eens op de AZ site zelf vriend.
Moisander heeft een contract tot en met 30 juni 2014, wat nog 2 seizoenen is en niet 1 jaar.

En een DSB salaris (+/- 1 miljoen per jaar, verlengde na het kampioenschap)

11 mei 2012 om 20:29

Haha, je hebt gelijk. Had dus iets gemist wat betreft Moisander. Toch blijft die 6mil onhaalbaar voor Moisander maar als een club dat zou bieden heb ik er niks op tegen

gelukkig is psv geen koop club meer zoals brands zelf al zei , en maar door gaan met hun wanbeleid .

11 mei 2012 om 19:07

hahaha dat jij ,als Ajaxsupporter, dat durft te schrijven
als je het hebt over koopclub!!!!
kijk eens naar jullie selectie en lees eens wat ze nog allemaal willen kopen en reageer dan nog maar eens

11 mei 2012 om 19:12

tot nu toe voornamelijk transfervrije spelers, en die hoef je niet te kopen. Enige die wat moet kosten zijn narsingh en evt moisander.

11 mei 2012 om 19:16

Maar het gaat geloof ik niet om Ajax hier en praatte Brandts niet namens Ajax. Waarom moet er altijd naar een ander gewezen worden?

Als je kijkt naar de verdediging van Psv is dit een topaankoop. Toch vraag ik mij af of Psv niet beter kan krijgen.

11 mei 2012 om 19:19

@ ehvtje , bijna het hele 1ste elftal bestaat uit eigen jeugd

11 mei 2012 om 19:33

Wat probeer je te zeggen met kijk eens naar je eigen selectie?

Vermeer, Vdw, Vertonghen, Alderweireld, Blind, Anita, de Jong zijn bijna allemaal zelf opgeleid. Sommige kwamen wat later als de ander instromen.
Eriksen en Boeriggter zijn voor weinig gehaald.
Hebben ook 1/1,5 jaar in de opleiding gezeten.
Janssen en Aissatti zijn gekocht.
Janssen voor 3 en Aissati voor 4 miljoen.
En de bank zit ook genoeg mensen die opgeleid zijn door ons.

Wie is er bij jullie daadwerkelijk opgeleid?

Labyad.
Uhm... Labyad.
O ja Depay en Bouma.

Dat wij ook spelers kopen, is ook zo.
Maar niet zoals bij jullie dat 10 van de 11 in de basis gekocht is.
En meeste aankopen bij ons vullen de plekken aan die leeg zijn die voor een zacht prijs zijn aangekocht.
M.u.v. Sulejmani die tijdens een ander bestuur kwam.

En wat wij willen kopen moet belangrijke plekken opvullen zoals ik al boven vermeldde.
Met het aanstaande vertrek van Vertonghen en de rechtsbuiten positie die nauw is bezet.

Dus lach maar wat je wilt.
Jullie zijn gewoon de koopclub van Nederland.

Nu jij weer.

11 mei 2012 om 19:42

wij zijn de koopclub van Nederland, en wij zijn ook de succesvolste club in de eredivisie van de afgelopen 10 jaar..

Nu jij weer ;

11 mei 2012 om 19:53

Ja, en Ajax is de succesvolste over alle jaren dat het betaald voetbal in Nederland bestaat.
-______-

Nu jij weer.

11 mei 2012 om 20:01

waar de meeste successen behaald zijn toen jij nog niet eens geboren was ; en wat je niet eens zelf hebt ervaren...

Ik wil alleen maar even duidelijk maken dat je ook succesvol kan zijn als ''koopclub'', en jullie in Amsterdam denken dat je dat alleen maar kan zijn als je een geweldige jeugd heb wordt wakker dat is niet zo!!!

11 mei 2012 om 20:23

Dus?
Omdat ik het niet heb ervaren, mag ik het niet vermelden?
En heb genoeg successen meegemaakt.

"...en jullie in Amsterdam denken dat je dat alleen maar kan zijn als je een geweldige jeugd heb" Nergens zie ik Ajacieden dat zeggen 0_o.
En dat jullie als koopclub succesvol willen zijn is jullie probleem.
Kijk wat deze manier van doen jullie heeft opgeleverd de laatste 3/4 jaar.

Niks

11 mei 2012 om 20:34

Suljemani, Eriksen, El Hamdaoui, Aissati, Boerrigter, Cillisen, Schone, Sigthosson, Janssen, Vertonnghen (ajax had hem overgenomen van die belgische club en hij werd toen verhuurt aan RKC waalwijk, Ajax heeft hem zelf dus niet opgeleid.)

Jeugdspelers van Ajax krijgen pas de kans als de rest gebleseerd is ;
De selectie van Ajax is daarnaast ook nog eens lekker breed met veel aangekochte spelers en veel jeugdspelers.

11 mei 2012 om 20:54

Ja, want Vertonghen kwam natuurlijk pas in 2006 bij de club op zijn 19e en werd gelijk verhuurd.
Kwam natuurlijk nooit eerder en heeft nooit een paar jeugdeltallen doorlopen en ook nooit bij Jong Ajax gespeeld waar iemand een fantastische goal scoorde tegen Cambuur in de beker die eigenlijk bedoeld was als terugspeelbal. Rara, wie was die jonge knaap die toen met dat fantastische linkerbeen scoorde?

Boerrigter heeft 1 jaar in de jeugd/ Jong Ajax gespeeld, voordat hij via een omweg terugkwam.

El Hamdaoui zit niet eens bij de selectie.

Sulejmani heb ik al boven genoemd.

De bank bestaat uit genoeg eigen jeugd of spelers die begonnen zijn bij Jong Ajax.
Özbiliz, Ebecillio, Ligeon, Koppers, v.rhijn, Klaassen en zelfs Ooijer heeft bij on in de jeugd gezeten.

En zoals ik zei: Wij kopen ook spelers, maar met een achterliggende gedachte zoals: het opvangen van aanstaande vertrekken van belangrijke spelers waar je moeilijk eigen jeugd gelijk in het diepe kan gooien en om een positie die nauw is bezet te verbreden.

Tevreden met mijn antwoord?
Kom maar op met die minnetjes.

11 mei 2012 om 21:15

Vertonghen is in de B1 begonnen net zoals eriksen.

11 mei 2012 om 21:18

Nee niet echt,
Je zegt in de jeugd gezeten maar ze waren niet goed genoeg bevonden, bij een andere club in de jeugd zijn die spelers uiteindelijk omhoog gekomen. Het feit blijft dat Ajax teveel spelers koopt. Ik doel er op dat de selectie van Ajax te breed is waardoor veel spelers de kans ontlopen om te spelen, zelfs aangekochte spelers.

11 mei 2012 om 21:18

Boerrigter zat toevallig ook vroeger in de jeugdopleiding van ajax is weggegaan omdat ie toen te slecht was maar nu ist een topper!

11 mei 2012 om 21:41

Wat praat je allemaal voor onzin?

Wie zijn dan de namen die zijn afgewezen bij andere clubs en dan bij ons terecht kwamen als ik vragen mag?
Alleen Ebecillio was niet goed bevonden bij Az.
Heeft daarna bij Jong Ajax gezeten.
Staat duidelijk dat ik zeg dat ze of in de jeugd bij of Jong Ajax zijn begonnen.

De aangekochte spelers spelen gewoon.
Janssen staat toch op het veld?
Eriksen ook.
Aissati speelt laatste tijd veel.
Alleen Sulejmani (een aankoop van 4! jaar geleden), Sightorsson en Boerrigter spelen weinig, mede door veel blessureleed.
Lodeiro en Cillessen zijn de enigste namen die in mij opkomt die bijna nooit spelen, terwijl het aankopen zijn.

En Bulykin en Serero waren transfervrij, dus dat die op de bank zitten maakt vrij weinig uit.


Gelijk weer smoesjes verzinnen.

11 mei 2012 om 21:57

@jaspervanaz #182
"het feit blijft dat Ajax teveel spelers koopt. Ik doel er op dat de selectie van Ajax te breed is waardoor veel spelers de kans ontlopen om te spelen, zelfs aangekochte spelers."

Ten eerste geldt dat niet voor bijna alle clubs?
AZ kocht onder meer Boymans maar die heeft ook weinig gespeeld. En Benschop?
Daarnaast zijn de spelers die afgelopen seizoen zijn gekocht:
- Janssen: basisspeler
- Sigthorsson: basisspeler maar hele tijd geblesseerd
- Boerrigter: basisspeler maar ook geblesseerd
- Bulykin: gehaald als breekijzer en niet als basisspeler
- Cillessen: gehaald als jonge keeper maar zeker niet als tweede of eerste keeper.
- Serero: gehaald als jeugdig talent maar moet nog rijpen en wennen aan Nederland

De helft van de vorig seizoen gehaalde spelers was dus gehaald als basisspeler. 1 was gehaald als breekijzer en twee voor in de nabije toekomst.

Er zit een gedachtegang achter de aanwinsten dus Ajax koopt helemaal niet te veel.

12 mei 2012 om 00:55

Daar begint nu anders wel een einde aan te komen, de laatste 10 jaar waren ze 5 keer kampioen en Ajax 4, en de laatste 4 jaar is het al helemaal niks meer in Eindhoven, en komt nog bij dat Ajax zijn 7 magere jaren achter de rug heeft en nu de 7 vette zijn aan gebroken
Dus de eerst komende 5 jaar kan die kar van jullie nog wel in de schuur blijven staan, ha ha.
Grapje

11 mei 2012 om 19:08

denk niet dat je dat kan zeggen, kijk naar hoeveel spelers ajax al heeft gekocht, ook Feyenoord heeft al een aantal spelers binnen en is nog niet klaar.

Het is gewoon zo dat PSV nog wat vesterking nodig heeft en die kan je niet zomaar even uit je jeugdopleiding halen.

11 mei 2012 om 19:51

Ajax heeft volgens mij alleen Schöne transfervrij binnengehaald dacht ik. 0_o

Als Brands roept dat Psv van het imago koopclub af wil, maar dan het volgende seizoen bijna vrolijk verder wilt gaan met hoe het eerst ging dan kan je zulke reacties verwachten.
En voor de CV plek komt Zanka al toch?
Waar iedereen zo positief is, maar ik me afvraag of mensen hem daadwerkelijk ooit hebben zien spelen en dus al kunnen oordelen over hem. En dan ook echt spelen, niet op Youtube bekijken.

Waarom dan nog een Moisander kopen?
Dat kost alleen maar meer geld en je hebt v.bommel, dat is al volgens veel Psv-ers rond, al een leiderstype en ervaren man die de verdediging ondersteunt.

Het is volgens mij gewoon een truc om de prijs op te drijven, omdat Ajax interesse heeft. Maar vind het wel prima. Moisander is goed, maar heb liever andere vervangers voor Jantje.

Was vorig jaar niet allemaal de schuld van de verdediging bij psv en qua verdedigers valt wel mee hoe slechte spelers het zijn. Als je hutchinson, marcello, zanka en pieters achterin hebt en idd met derijck en miss bouma achter de hand met van bommel en strootman daarvoor dan heb je verdedigend gewoon een goed blok staan. En met moisander erbij zou je helemaal een goede verdediging hebben.

@ascociaalbr Ik dacht 7.5 ton maar weet het niet zeker.

On topic:br Hoop dat hij niet naar ajax komt,zie liever gouweleeuw of chivu

Zie liever Viergever komen eerlijk gezegd.

Moisander is bij elke club in Nederland een waardevolle toevoeging. Ik zou het niet erg vinden als Ajax deze niet koopt. Het is maar net wie het hoogste bod heeft en waar hij zelf graag heen wil. Misschien heeft hij voorkeur om naar een club te gaan waar ze CL spelen.

Hoezo wanbleid, kunnen jullie in de financiele structuur van PSV kijken? Er zijn ook nog toezichthouders en banken die een vinger aan de pols houden.

PSV zal wel balen dat ze Rensje van Eijnden zo goedkoop hebben verkocht aan Nec. Die hadden ze nu goed kunnen gebruiken !

11 mei 2012 om 19:19

PSV heeft hem verkocht aan willem 2 en hij is daarna pas naar NEC gegaan.

11 mei 2012 om 19:22

haha ken je feiten, psv had hem verhuurd aan willem II en daarna verkocht aan NEC ;

Jezus wat een gezeik alweer over (het beleid van) Psv. Het gaat slechts om interesse en de speler staat nog niet in Eindhoven onder contract. Ik zie hem liever niet komen, te oud en niet van het niveau dat PSV moet nastreven, maar dat is geen van de centrumverdedigers op dit moment.

Lens, Mertens, Wijnaldum, Toivonen, Engelaar, Manolev, Bouma verkopen. Dit is wat ze als opstelling volgend jaar moeten hebben.
Tadic kan niet meer maar goed, ik kan er wel van dromen.

Bank: Zoet, Depay (rond 60ste minuut elke wedstrijd in laten vallen en wedstrijden na EL gewoon basis starten), Mokhtar, Marcelo en nog paar andere jeugdspelers.

Tyton
Yoshida
Zanka
Moisander
Willems
v.Bommel
Strootman
Narsingh
Maher
Tadic
Matavz
11 mei 2012 om 19:10

- Tadic heeft al getekend bij twente
- Moisander kost 5-6 miljoen euro, duur maar goed
- Maher naar psv? Ben je gek? Lol Maher kan veel hoger rijken dan bij psv. En waarom zou psv een ''10'' halen? Als je wijnaldum al in je team heb.....
- Yoshida speelt altijd centraal en niet rechsback? Krijg je weer zo een matige speler (niet zijn natuurlijke positie)

- Narsingh lijkt eerder naar ajax te gaan gezien zijn verleden, laatste berichten en het feit dat hij zelf al aangaf ajax beter te vinden

11 mei 2012 om 19:19

-tadic, al aangegeven
-voor 5/6 miljoen kan PSV viergever halen
-klopt wat je zegt, hij kan hoger dan Psv, maar is zijn cariere op zijn 20ste al gestopt dan?
-yoshida speelt hele goede wedstrijden en is onopvallend goed in mandekking.
-narsingh heeft aangegeven liever naar PSV te gaan, maar omdat Ajax zich als eerste meldde en PSV pas later zei hij dat hij graag naar Ajax wilt gaan. Uit alles blijkt dat hij naar PSV vertrekt om Ajax dwars te zitten dat ze hem gratis hebben laten gaan.

11 mei 2012 om 19:23

Moisander moet lekker naar het buitenland toe, naar middenmoot England of Spanje (heeft zijn voorkeur Spanje).

Verdien je meer, nieuwe competitie, nieuwe cultuur etc

En zo groot is de stap niet van AZ naar psv... niet lullig bedoeld, psv zal vast wel beter zijn maar het is geen Mega stap.

Niet TE Vergeten:
Moisander kwam van Zwolle naar AZ, tekende een lang contract
Dat contract werd verlengd na het kampioenschap tot 2014.
HIj is echt een van de grootverdieners van Az!

Ik denk niet dat psv zijn salaris kan evenaren of verbeteren (1 miljoen of iets meer zelfs)

12 mei 2012 om 01:45

@ormando

"-voor 5/6 miljoen kan PSV viergever halen"

In je dromen ja.

11 mei 2012 om 21:58

Echt, dit soort reacties kan ik gewoon totaal Niet begrijpen.
Afgelopen jaar, PSV koopt voor heel wat miljoenen een aantal spelers.
Het draait niet dus het jaar erop word er maar weer een dozijn aan spelers aangekocht?
Jij zet bijvoorbeeld Tadic op de plek van Mertens die vorig seizoen is aangekocht voor een paar miljoen.
Narsingh waar Heereveen hoogstwaarschijnlijk de volle hoofdprijs voor wilt hebben.
Moisander die ook niet voor weinig weg zal gaan. Yoshida zal dan overblijven als goedkope speler.

Echt, wie denk jij dat PSV sponsert? Sinterklaas?

11 mei 2012 om 23:00

Het zou handig zijn als je mijn reactie nog eens leest.

12 mei 2012 om 16:32

Dat doe ik? Al inmiddels voor de 6e keer. Ik denk dat jij beter moet formuleren.

En daar gaan we weer het geld brandt bij Marcel in de zak en dat moet rollen! Onbegrijpelijk ik zou het als eigen jeugd wel weten en mijn biezen pakken.

lekker lang wachten met Moisander en ajax en psv tegen elkaar op laten bieden.
Ajax heeft inmiddels meer geld dan een paar dubbeltjes en psv bezit ook nog wel wat.
zoals hierboven al werd gezegd....2 jarig contract, fins international, europa ervaring en aanvoerder.
Ajax vraagt zelf geloof ik iets van 9 miljoen voor vertongen met z'n 1 jarige contract dus moisander valt pas te halen bij minimaal 7 a 8 miljoen dacht ik zo.

@tinus45

Wat zeg je?br 7-8m is echt veel te veel vertonghen is 4x zo goed joh

11 mei 2012 om 19:26

Hij zegt dat ;
Als Vertonghen met een 1 jarig contract 9 (of meer? 9 miljoen kwam van tinus af) miljoen is
Als Moisander een 2 jarig contract heeft wel richting de 7 miljoen mag kosten

Vertonghen zal vast wel iets beter zijn, maar contract Lengte telt ook mee he
Want de kopende club moet een jaar meer afkopen (= duurder)

Kopen Kopen Kopen Kopen Kooopeeeennnnnnnn...

Een eigen jeugd hebben ze niet wisten we al..
Maar een eigen Scout is volgens mij nu ook ver te zoeken. (ja ze hadden vorig jaar ook al interesse, waarom toen niet gekocht dan, toen psv geld zat had ?)

Ik hoop dat psv hem weg plukt voor Ajax, want ik vind Viergever en Nuytinck niet veel minder, en die hebben veel meer potentie! Hoop dat ajax 1 van die 2 spelers haalt, dan hebben ze in mijn ogen een betere investering gedaan dan psv wanneer ze moisander halen!

11 mei 2012 om 19:18

Inderdaad net de media markt dat PSV kopen,kopen,kopen

12 mei 2012 om 09:28

Lekker he dat kopen dat heb ik in Real life ook dat gevoel lekker kunnen spenderen als je het geld het!
En laat Psv gewoon net dat geld hebben jaloerse mensen hier hahaha.
Psv kan kopen en wij niet huil huil huil.

Laat Moisander lekker naar Ajax gaan hij past niet bij PSV en zo goed is hij nou ook weer niet. PSV kan beter voor Gouweleeuw gaan dan Moisander. Ik hoor ook dat Simon Poulsen transfervrij is zou ik als PSV was even snel ingrijpen voordat Ajax ermee vandoor gaat. Het is wel geinig dat PSV en Ajax telkens hetzelfde spelers willen halen, Ajax kan CL bieden dat is hun voordeel. Ik denk dat PSV het van de salarissen moet hebben.

11 mei 2012 om 19:18

Psv kan misschien beter ook ns stoppen met alleen maar kopen

11 mei 2012 om 19:24

Daar heb je wel gelijk ik vind persoonlijk dat je jaarlijks 1 top aankoop moet en het daarbij laten en natuurlijk de transfervrije spelers. PSV moet de jeugd meer naar voren halen, want ze hebben hele grote talenten rondlopen.

Doen Moisander, vind hem niet goed genoeg voor mijn club en haalt veel te veel kaarten

11 mei 2012 om 21:01

Haha, alles beter dan ons Manolevje!!!

Off:ik weet niet wat PSV aan het doen is hoor elke speler waar Ajax interesse in heeft gaat PSV ook op af....kunnen ze niet iemand anders zoeken ofzo?.

ON: Zeker een versterking voor PSV als vervanger voor Bouma. Moisander verdient het om een hogere stap te maken naar PSV of Ajax heeft toch een top seizoen gespeeld in de achterhoede bij AZ kan je zeggen.

11 mei 2012 om 19:20

ajax zoekt een vleugel, psv ook........dus allebei narsingh (een van de betere buitenspelers met een 1 jarig contract)

Moisander een van de betere centrale verdedigers en wil weg bij AZ, dus natuurlijk kloppen ajax en psv bij AZ aan, omdat ze allebei verdedigers nodig hebben en moisander een van de betere CVs is na vertonghen

11 mei 2012 om 19:21

daarom wouden ze hem vorig jaar ook al ....en ajax hoeft toch niks te kopen /ze hebben toch een gouden jeugd opeliding

11 mei 2012 om 19:21

Heb je het bericht wel gelezen en volg je het voetbal wel? PSV wilde Moisander vorig jaar al hebben. En zo gek is het niet dat alle topclubs bij dezelfde goede spelers uitkomen.

11 mei 2012 om 19:29

dat wordt moeilijk als Ajax al in iedere fatsoenlijk centrum verdediger in de eredivisie interesse heeft, Nuytink, Gouweleeuw en Moisander...

On: lijkt me weer een compleet nutteloze aankoop, we hebben Zanka en Marcelo al voor het centrum van volgend jaar, met Derijck en Bouma als back up heb je gewoon een solide centrum staat, ze kunnen zich beter focussen op de back posities

11 mei 2012 om 19:32

@ Tsquared: Je haalt me de woorden uit de mond. Ik dacht precies hetzelfde. Ajax toont interesse in Narsingh, Psv toont interesse in Narsingh. Ajax toont interesse in Moisander, Psv toont interesse in Moisander. Dat ze overigens goed recht, maar ik vind het toch wel een beetje merkwaardig. Daarnaast vraag ik me af waar al dat geld vandaan komt. Ik vind het vreemd dat je als Nederlandse club in de Eredivisie flink kan blijven uitgeven, terwijl de prestaties uitblijven. Dat ziet er voor mij toch uit als een financieel onverantwoord risico.

On topic: Moisander zou zeker een versterking zijn voor Psv. De verdeding vind ik (met alle respect) toch wel de zwakste linie van Psv. Als Psv zich verdedigend met goede spelers als Moisander versterkt, zou Psv een zeer sterk team kunnen hebben volgend seizoen.

Ik zou Moisander trouwens ook een prima opvolger voor Vertonghen vinden. Natuurlijk is Vertonghen wel echt uitgegroied tot een topspeler, die vervang je niet zo maar. Toch denk ik dat Moisander wel goed zou passen bij Ajax.

Eigenlijk hoop ik dat Moisander inderdaad naar PSV gaat. Pakt toch te vaak domme kaarten maakt net iets teveel foutjes. Ik zie toch meer in de komst van Nuytinck of Viergever (Al denk ik niet dat AZ Moisander én Viergever laat gaan).

11 mei 2012 om 19:27

Viergever is een betere speler als Nuytinck. Laatstgenoemde maakt vaak onnodige overtredingen en vind ik soms gewoon domme dingen doen qua uitverdedigen en mandekking. Ik denk dat het heel lastig word om een goede vervanger voor Vertonghen te vinden. Gouweleeuw zou het uiteindelijk kunnen zijn, maar zelfs hij is nog 3 klasse minder als Vertonghen in vorm.

11 mei 2012 om 19:33

Het doel moet ook niet zijn Vertonghen 1 op 1 te vervangen, dat is niet realistisch. Daarom moet Ajax zich richten op jonge gasten met potentie. Nuytinck en Gouweleeuw vallen in die categorie inderdaad. Gouweleeuw vond ik aanvallend ook sterk spelen bij Heerenveen. In die zin heeft hij wel net als Vertonghen die drang naar voren.

Aub nee dankje.. te veel kaarten en PSV kan een beter speler uit de jeugd pakken of een andere kopen die nog jonger is

Redelijke speler zou voor psv zeker een versterking zijn, maar ik vind hem geen 5 miljoen waard, dan moet je voor een viergever gaan (die is toch ook linksbenig toch???) Hoop toruwens dat ajax neit voor moisander gaat maar vol voor chivu probeert te gaan, dat zal toch echt de beste vervanger voor vertonghen zijn

Ik hoop dat psv hem haalt zodat wij hem niet halen, vind hem niet goed genoeg voor Ajax.

11 mei 2012 om 19:27

En als Ajax hem straks haalt is hij opeens een geweldige verdediger. Zo ging dat vorig jaar ook met Sigthorsson. Overschat en slechts een half jaartje ervaring maar na zijn transfer opeens een topspits...

11 mei 2012 om 19:42

In ieder geval voor mij niet, want Kolbein was direct dé man in mijn ogen. Getuigd misschien ook van mijn afbeelding en dus het shirt wat ik van hem heb.

Een type speler als Moisander had PSV al veel eerder moeten halen. De balans in het elftal ontbrak doordat er geen stabiele defensie stond. Advocaat kennende zal hij ook zeker willen dat er nog 1 of 2 goede verdedigers bij gaan komen en ik denk dat Moisander daar geschikt voor is. Het is echter de vraag hoeveel AZ voor hem wilt. Nog even voor een ieder die psv een koopclub vindt. Andere teams in de top willen blijkbaar ook spelers kopen, terwijl ik hier altijd lees hoe geweldig hun jeugdspelers zijn. Dat wil zeggen dat die clubs gewoon geen haar beter/slechter (ligt maar aan hoe je het wilt zien) zijn als Psv. In de top van de eredivisie kan je niet alleen teren op jeugdspelers en zul je moeten aanvullen met spelers van buitenaf. Zo was het en zal het ook blijven. Natuurlijk kan er wel eens een uitschieter als Feyenoord (erg knap) bijzitten, maar daar mag je niet van uit gaan als clubleiding.

Prima aankopp van PSV (als het doorgaat) al zijn er wel beter Cv's in NL (zoals zijn kompaan Viergever). maar mag ik vragen waar PSV het geld vandaan haalt? ik begrijp dat namelijk niet helemaal meer.. ookal van de interesse in Narsingh

11 mei 2012 om 19:31

ze hebben gewoon een transfer budget van 5 Mil begroot, en daarnaast zullen er nog wel spelers vertrekken waardoor er extra geld vrijkomt

PSV past qua spelopvatting beter bij Moisander dan Ajax maar ze moeten wel in de buidel tasten. Lekker tegen elkaar opbieden zou ik zeggen.

Brands heeft net laten weten dat het helemaal niet waar is.

Haha Gert jantje Verbeek toch..

PSV heeft hellemaal geen interesse in Moisander, laat staan een bod op hem gedaan..

Gelul allemaal, vind persoonlijk een domme voetballer die veel 2 keer geel pakt of meteen rood..

Nee laten gaan naar Ajax.

11 mei 2012 om 19:29

Hoe weet je dit dan? Van mijn mag de best wel naar PSV hoor, dan wil ik Nuthick zien komen,

11 mei 2012 om 19:34

Dat heeft Brands gezegd.

11 mei 2012 om 20:43

Wat brands zegt moet je nooit geloven.
Ik als psver geloof nog eerder verbeek dan brands.
Een week voor de komst van tyton dacht ik ook dat brands zei dat er geen keeper bij kwam.
en ja moisander zie ik graag komen maar eigelijk zie ik bijna elke cv graag komen er loopt niet heel veel slechter dan bouma rond in de eredivisie.

oh god, we lijken weer op dezelfde weg verder te gaan, wat moeten we met 5 Cv's??? we hebben met een centrum van Zanka, Marcelo al een solide centrum en met Derijck en Bouma heb je redelijke back-ups laat Mr, Brands zich concentreren op een Back, en een speler die voor aanvoer kan zorgen waardoor de aankoop van Matavz niet compleet nutteloos is geweest

De verdediging is zeker niet slecht bij Psv, maar ze maken net een paar foutje teveel, zodat het er erg lijkt op amateur fouten.

Maar Moisander is wel aardig, maar maakt teveel overtredingen en krijgt veel kaarten.
Tevens is huj nu duurder, dus ik zal hem daar lekker laten.

Wil psv nou serieus iedereen die ajax ook wil? Wat een kinderachtig spelletje is dit zeg

11 mei 2012 om 19:53

Ook voor jou geldt: lees het bericht eens in plaats van alleen de kop en zie dat PSV eerder was...

En dan te bedenken dat dit geruchten spelletje nog tot 31 augustus gaat duren.
PFF wie wie koopt zien we vanzelf voorlopig afwachten tot er daadwerkelijk komt te staan ........heeft een contract getekend.

Kan psv beter voor viergever gaan. Kost waarschijnlijk iets meer, maar kan ook beter verdedigen en heeft niet zoveel overtredingen nodig

12 mei 2012 om 01:03

Viergever gaat niet weg, die kan nog mooi leren bij AZ. Moisander speelt al een tijdje bij AZ en is uitgegroeid tot de aanvoerder maar hij is toe aan een stapje hoger, Viergever nog niet.

Ik heb een neef in Denemarken wonen en hem maar eens geïnformeerd naar Jorgensen. Hij heeft me gemeld dat Zanka bij Kopenhagen uitgegroeid is en toe is aan een stap hogerop dus heb een hoge pet van hem op als hij bij PSV komt. Moisander zou natuurlijk een ontzettend goede aankoop zijn. Wellicht nog een RB kopen, al is dat niet hoognodig. Hutchinson voldoet namelijk ook. M

een advies voor ajax: ga eens scouten want dit is geen scouten.. dit is gewoon de beste speler van je concurrent wegkopen zodat jij succes hebt. niks op tegen maar ik dacht dat ajax een ander beleid had

11 mei 2012 om 20:06

Dit gaat over PSV niet over Ajax.

11 mei 2012 om 21:04

Uhhm, waar komen Sightorsson en Theo Janssen vandaan?
Jazeker, bij de concurrentie, AZ en Twente. Dan gaat dit eerder over ajax dan Psv.

11 mei 2012 om 21:41

Doe nu niet als of jij al wist dat az een concurrent zou worden dit jaar.
Niemand had daar rekening mee gehouden.
En Janssen wilde zelf al weg.

12 mei 2012 om 00:51

Ik wil niet vervelend zijn maar in 2008/2009 werden ze nog kampioen en de laatste tien jaar draaien ze gewoon goed mee met de bovenste vier. Ik dacht ook dat AZ in de laatste tien jaar een stuk of zeven keer Europa heeft bereikt. Dan lijkt me het wel logisch dat je van te voren weet dat AZ een concurrent KAN zijn?

Je weet het ook maar nooit van te voren. Niemand had bijvoorbeeld gedacht dat RKC zo goed zo presteren.

Nee,az, niet weer de concurrenten sterker maken. Laat Moisander naar buitenland gaan. Het best zou zijn als Niklas gewoon wacht tot eind van het EK - misschien komt een mooie club uit Spanje of Engeland voor hem. En Verbeek, waarom een spits weg? AZ heeft een brede selectie nodig om op 3 fronten te kunnen strijden!!!

11 mei 2012 om 20:18

Omdat Altidore spits #1 is
Benschop ronduit slecht, dramatisch en lui is.

Boymans (mits fit) de 2de keus achter Altidore moet worden, omdat hij een ander type spits is datn Altidore en Benschop.

Boymans is een 4-3-3 spits, terwijl Benschop en Altidore 4-4-2 spitsen zijn. Altidore pakt het van die 2 het beste op als 4-3-3 spits.... dus hij is optie #1

11 mei 2012 om 20:30

ja, maar Benschop kan ook in de flank spelen. Verbeek zei dat AZ heeft geen geld om te kunnen investeren in nieuwe spelers - dus die moet maar de huidige spelers zoveel mogelijk houden, he? AZ heeft al een smalle selectie, en met uittocht van een paar basis spelers (holman, Poulsen, Martens?, Elm?, Moisander) dan wordt het echt moeilijk voor AZ om te presteren het heel jaar op drie fronten.

11 mei 2012 om 21:40

Adlin,
AZ heeft een jeugd met heel veel talent.
Wat gaan die talentvolle spelers doen als AZ ze geen kans=basis plaats aanbiedt ?
Verbeek moet Falkenburg, Reijnen, Luckassen, Messaoud, Ondaan, Lahm en Wijnaldum een echte kans in het 1e gaan geven, anders lopen deze spelers weg!

Dus als alle door jou genoemde spelers zijn vertrokken gaat AZ voor bv Elm een vervanger halen. Maar niet voor elke speler zal een 1 op1 vervanging voor komen.

Ik verwacht een Armenteros of Wildschut en een De Leeuw bv maar veel meer zal er niet komen.
AZ moet gezond blijven dus AZ zal vooral blijven kijken naar jonge talentvolle spelers die op termijn iets gaan toevoegen.

Het is deze filosofie die AZ gebracht heeft waar het nu staat !

12 mei 2012 om 00:59

Ajax bied op iedereen en daarom is de kans ook kleiner dat Moisander naar Ajax gaat. AZ vraagt ook best veel voor Moisander omdat hij nog uit de tijd van Sheringa komt.

De concurrentie beter maken door Moisander? Nee, denk het niet. Als Moisander niet gaat komt er een andere goede speler daar te staan, het maakt allemaal niet heel veel uit in mijn ogen. Ajax zal wel een mooie stap voor hem zijn om daarna nog naar het buitenland te gaan.

Waarom een spits weg? Het grootste deel heeft Altidore gespeeld. Benschop heeft ook wel wat wedstrijden gespeeld maar Boymans is er helemaal niet in voorgekomen. AZ zal ook wel weer spelers uit de jeugd gebruiken of Lewis erin zetten als het nodig is. DIe is nog jong en die kan dat ook wel. Ze hebben ook nog Luckasson en volgens mij belooft dat ook wat te gaan worden.

zeker goeie speler voor PSV vind hem samen met Verthongen de beste centrale verdediger! Is te hopen voor PSV dat ze hem kunnen binnen halen maar zal zeker niet goedkoop zijn!

Broodje aap verhaal trouwens want ik zie net dat psv helemaal geen nieuw bod heeft uitgebracht....

Toch grappig om te zien dat er op dit bericht meer gefrustreerde Ajax 'supporters' reageren dan PSV supporters. Die onzin over interesse van Ajax dat PSV die interesse ook heeft slaat natuurlijk nergens op. Vorig jaar had Ajax ook interesse in Mertens, PSV in Moisander en kijk eens waar Mertens nu speelt? Juist.
Moisander is helemaal niet nodig. Centraal staat het volgend jaar goed met Marcelo en Zanka. Van wat ik van die jongen heb gezien en heb gehoord blijkt het een behoorlijk talent te zijn. Nu nog een rechtsback en dan zou de selectie in principe compleet moeten zijn.

11 mei 2012 om 20:52

Tja, haters gonna hate, zo zal het nu eenmaal altijd blijven, zeker zolang PSV elk seizoen een goede kans maakt op prijzen.
Ik zou ook niet voor Moisander gaan. Dan liever Viergever of Gouweleeuw. Hoewel Pieters eigenlijk ook prima op die plek kan spelen als CV! Een rechtsback en een rechtsvoor zouden nu iig prioriteit moeten hebben. En als er ergens nog een top-centrale verdediger tevoorschijn komt, zou dat natuurlijk ook altijd leuk zijn.
Toch denk ik dat de verdediging lang niet zoveel tegengoals krijgt als de afspraken bij spelsituaties en counters beter uitgevoerd worden.

Dit is onzin heeft thijs slegers ook zelf aan gegeven op twitter, PSV heeft geen bod uitgebracht.

PSV gebruikt, zoals gewoonlijk, de scouts van Ajax.
Is het niet Ajax, dan gebruiken ze de scouts van Feyenoord, Twente, AZ of Heerenveen.

11 mei 2012 om 21:06

Hoezo, zoals gewoonlijk. Dat ajax in de winterstop flink aantal punten achter staat op de concurrentie, DAT IS Gewoonlijk. Nu wil PSV twee spelers hebben die ajax ook wil en dan gebruikt PSV zoals gewoonlijk de scouts van ajax. Dus 'gewoonlijk' valt nog wel mee.

Zou voor iedere Eredivise-club een aanwinst zijn, goede speler die ook kan opbouwen. Heeft op mij indruk gemaakt dit seizoen, zou een stap hoger op echt wel aan kunnen.

als psv een centrale verdediger wil hebben moeten ze gouweleeuw gewoon kopen is betrouwbaar en is opbouwend goed en kan nog door groeien.
verkopen:
toivonen, manolev, marcelo, lens.

tyton
aankoop
gouweleeuw
zanka
willems
van bommel
strootman
narsingh
wijnaldum
mertens
matavz
11 mei 2012 om 21:39

Narsingh kan je denk ik wel vergeten als Psv-er zijnde.

Heb sterk het idee dat hij alleen naar Ajax gaat in NL en anders naar het buitenland..

11 mei 2012 om 22:22

Omdat JIJ een sterk Idee hebt dat hij naar ajax gaat kan je het als psver zijn vergeten dat ie naar psv gaat????

11 mei 2012 om 23:06

Hij heeft zelf aangegeven dat zijn voorkeur bij Ajax ligt. Natuurlijk is dat niet alles uitgesloten, maar ik denk inderdaad ook dat hij niet zo snel naar PSV gaat komen, zeker niet als Ajax interesse blijft tonen.

11 mei 2012 om 21:44

Wijnaldum op 10?
Kop naar beneden en rennen maar.
Daar moet een man komen van steekpasen en overzicht.
Niet wijnaldum.

11 mei 2012 om 22:23

jullei overdrijven met wijnaldum allemaal, de laatste 3 wedstrijden heef thij het weer goe gedaann, en heeft ie ook paar slimme paasjes gegeven

11 mei 2012 om 22:50

Niet genoeg voor de 10 positie vind ik.
Kijk naar Eriksen schone el ahmadi labyad.
Dat zijn echte spelers voor de 10 positie vind ik.

Ik vind die Verbeek maar een vreemd mannetje. Brands heeft onmiddellijk ontkent dat PSV een bod heeft gedaan op Moisander, en dat geloof ik. Ook het verhaal over Ajax vind ik niet erg collegiaal. Je kan het er niet mee eens zijn, maar dit heet volgens mij gewoon 'onderhandelen'. Bovendien weet ik niet of het wel de taak van Verbeek is dit soort dingen in de media te slingeren. Heeft Az geen TD?

Maar goed, dat PSV op zoek is naar een linksbenige verdediger vind ik niet meer dan logisch. Bouma vertrekt en Pieters ligt er weer lange tijd uit. Zanka centraal achterin met Marcelo lijkt me teveel van hetzelfde. Een rechtsbenige verdediger rechts centraal en een linksbenige verdediger links centraal speelt zoveel makkelijker. Daarom verwacht ik ook dat PSV een van de drie Moisander, Viergever, Nuytinck gaat halen. Het zouden alle 3 welkome versterkingen zijn in mijn ogen.

Ik geloof Verbeek eerder dan Brands. Verbeek is een van de meest eerlijke mensen in de voetballerij, waar Brands mij meer diplomatiek lijkt. Die wilde gewoon niet dat dit uitlekte, bang als hij is voor meer kapers op de kust en als gevolg een hogere marktwaarde. Niet dat ik Moisander een slechte aankoop zou vinden, maar ik vind het weer zo'n weinig creatieve oplossing waar de hoofdprijs voor moet worden betaalt. Uit hetzelfde rijtje als Lens, Mertens, Strootman, Matavz en Wijnaldum. Bovendien is Moisander al 25. In dat licht zou PSV er in mijn ogen beter aan doen om de 21-jarige Nuytinck voor een lagere prijs op te pikken bij Nec. Dat is een prima talent die bij een Nederlandse topclub kan doorgroeien.

11 mei 2012 om 22:45

Ik denk dat PSV echt nog niet geboden heeft, maar wel contact heeft gehad met AZ en daarbij, als deel van het onderhandelingsspel, heeft genoemd dat het contract van Moisander nu minder lang doorloopt. Verbeek heeft lak aan officieel bieden of informeel onderhandelen- en zegt wat hij vindt. Brands kan vol overgave verdedigen dat er niet geboden is. Het komt AZ overigens niet slecht uit als ze kunnen roepen dat er meer belangstelling is - ze willen Moisander behouden of voor een goede prijs verkopen.

Ik zie liever Gouweleeuw bij Psv of gewoon wat jeugdspelers de kans geven. Viergever is niet de man die je verdediging beter maakt, in de EL wedstrijd tegen Valencia vond ik hem erg zwak overkomen.

Zo zie je maar hoe je met onzin verhalen als ajax ergens op geboden heeft er ook plots intresse is van psv toch 200 reacties losweekt.
En dit duurt nog tot 31 augustus.
Hopenlijk heeft brands de selectie nog voor het ek op orde en brengt hij dat ook luid en duidelijk naar buiten zodat deze broodjes aap verhalen stoppen.
Onzin berichten wekken onzin reacties op, scroll maar eens een tijdje omhoog.

Laat maar lekker gaan naar psv. Is niet goed genoeg voor Ajax en al helemaal geen opvolger voor Vertonghen. Ajax is denk ik druk bezig met andere die beter zijn.

Vind deze speler totaal niet bij ajax passen pakt veel te veel kaarten en verkeerde been op de positie waar wij hem willen hebben. Opbouwend slecht en viel door de mand in de EL. Liever gouweleeuw dan deze man

Helemaal niet nodig bij PSV van Dick advocaat,
Een wederom dure aankoop terwijl je een spelletje zal gaan spelen waarin moisander helemaal niet past!
Dit is een jongen die namelijk graag mee inschuift en druk naar voren geeft.

Ik denk dat hij Dick binnen 3 duels een hartinfarct bezorgd door zijn aanvallende speelstijl en dan kan je weer cocu voor de groep zetten!

Ze zochten toch leiders, Moisander is er 1 en met Van Bommel erbij is het helemaal top

Pieters is de enige die in mijn ogen wat toevoegt aan psv verder is iedereen wisselvallig in mijn ogen met als kers op de taart manolev.

12 mei 2012 om 01:35

Dan wordt het tijd om je ogen te openen want er lopen meer spelers rond die wat toevoegen aan PSV en de Nederlandse top aankunnen.....

"ajax is helemaal onrealistisch. Zij doen vier centrale verdedigers een bod en laten dan niets meer van zich horen."

Wat is dit nou weer voor een rare uitspraak. Ajax heeft een bod op slechts een verdediger van AZ uitgebracht en AZ heeft die geweigerd. Wat wil Verbeek dan nog horen? Lijkt me toch niet meer dan normaal dat Ajax eerst verder kijkt voordat ze het bod gaan ophogen? Als je meer vraagt,de prijs hoger is dan Ajax in gedachten had, dan kijkt Ajax toch ook naar andere verdedigers die ook duurder zijn en wellicht nog iets beter zijn?

Tot slot, ik dacht dat Verbeek trouwens trainer was en Earnest Stewart de directeur voetbal zaken bij AZ?

Het lijkt erop, wat Ajax wil, PSv ook in geïnteresseerd is. Dat is een goedkope manier van scouten. Na Narsingh, nu Moisander. Gaat PSv zich straks ook zijdelings melden voor Chivu of Nuytinck ??

Of zou PSv bezig om de transferprijs op te voeren, zodat de Amsterdammers het volle pond gaan betalen ?? Maar voor mijn part mogen ze Moisander hebben !

12 mei 2012 om 08:44

Is gewoon onzin, en dat weet je zelf ook wel!

PSV melde zich vorig jaar in de zomer al voor Moisander, echter was PSV toen van mening dat hij te duur was. Moisander heeft een goed seizoen achter de rug, dus zou de interesse er nog zijn is dat natuurlijk helemaal niet zo vreemd en heeft dut helemaal niets met Ajax te maken.

Maar PSV heeft al aangegeven dat de huidige interesse een broodje aap verhaal is van AZ. Dus ervan uitgaand dat de informatie van PSV klopt, lijkt get erop dat juist AZ de prijs voor jullie aan het opvoeren is .

Voor de duidelijkheid, Verbeek zei dat PSV heeft geinformeerd over Moisander, dus er was geen formeel bod op Moisander. PSV heeft gevraagd naar de vraagprijs voor Moisander. AZ zei hetzelfde prijs als vorig jaar. PSV : niet lager? zijn contract is toch al korter? AZ: nee, Moisander heeft een prima seizoen gehad in de competitie, EL, beker en internationaal.
Moisander zei hij heeft voorlopig niks meer gehoord (van beide PSV en Ajax). Het is maar goed ook, Niklas kan beter wachten tot eind van het EK - misschien komt een mooie club uit Spanje, Italie of Engeland voor hem.

Moisander past beste bij Ajax en kent de club ook goed omdat hij er zelf aantal jaartjes met zijn broer heeft gespeeld. Ideale opvolger voor Vertonghen.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren