Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Update: Geruchten over terugkeer van De Guzmán zijn ‘onzin’

Laatste update:

Jonathan de Guzmán lijkt voor een terugkeer bij Feyenoord te staan. Diverse Italiaanse media melden woensdagavond namelijk dat de Rotterdammers met Napoli akkoord zijn over een transfersom van drie miljoen euro voor de middenvelder.

Sportief directeur Cristiano Giuntoli zou reeds tot overeenstemming met collega Martin van Geel zijn gekomen en het is nu aan De Guzmán zelf om tot een vergelijk te komen met de regerend kampioen van Nederland. De veertienvoudig international van het Nederlands elftal begon zijn carriere in Rotterdam.

De Guzmán speelde vijf seizoenen in het eerste elftal en kwam in die periode tot 26 doelpunten en 22 assists in 129 officiële wedstrijden. Hij won met Feyenoord in het seizoen 2007/08 ten koste van Roda JC Kerkrade de KNVB-Beker en scoorde in de finale. In de zomer van 2013 maakte de geboren Canadees de overstap naar Real Mallorca.

De Guzmán kwam uiteindelijk via Villarreal en Swansea City bij Napoli terecht en laatstgenoemde club verhuurde hem aan achtereenvolgens Carpi en Chievo. Het contract van De Guzmán loopt in het Stadio San Paolo nog tot de zomer van 2018 door, maar veel toekomst lijkt hij er onder trainer Maurizio Sarri niet te hebben.

Update 8 juni 09.07 uur - Geruchten over terugkeer van De Guzmán zijn ‘onzin’
Feyenoord en Napoli zouden een akkoord hebben bereikt over een transfersom voor Jonathan de Guzmán, maar Fabio Parisi weet nergens van. “De geruchten zijn allemaal onzin. Er is geen overeenkomst met een Nederlandse club”, zegt hij tegen AreaNapoli. Parisi is niet de officiële zaakwaarnemer van De Guzmán, maar slechts een tussenpersoon die hem in Italië in zakelijk opzicht bijstaat.

Denk jij dat Jonathan de Guzmán deze zomer terugkeert bij Feyenoord?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties
7 juni 2017 om 21:38

Zeker! Zou een goede extra ervaren kracht kunnen zijn die nog wel heel veel kan brengen, zeker nu Tapia en Vejinovic dat niet altijd deden. Volgens wikipedia is er al een contract getekend voor 4 jaar en gaat het om een bedrag van een kleine 3 miljoen.

7 juni 2017 om 21:48

Wikipedia is nou niet echt een betrouwbare bron

OT, goede speler. Beter dan Tapia en Vejnovic in mijn ogen. Ben benieuwd wat er nu met hun zal gebeuren. Denk wel dat Toornstra, el Ahmadi en Vilhena beter zijn.

Toen De Guzman weg ging bij Feyenoord had i hem best een goede toekomst toegedicht. Dacht dat een subtopclub in een grote competitie zeker mogelijk was. Het verbaasd me dan ook redelijk dat hij nu al terugkeert bij Feyenoord, maar gezien zijn huidige situatie mag hij daar zeker mee in zijn handjes klappen.

7 juni 2017 om 21:56

Het zou fijn zijn als voetbalzone voortaan de leeftijd van een speler in het artikel vermeldt. Ik Google me suf, mis een stukje journalistiek.

7 juni 2017 om 22:13

@ Ajax 111

Misschien dat Toornstra op de plek van Berghuis komt en de Guzman op het middenveld komt (ik gok maar wat hoor).

Moet zeggen dat ik hem alweer een tijdje uit het oog verloren ben, maar op basis wat ik nog van hem weet is het zeker geen slechte aankoop. Opzich wel fijn voor Feyenoord dat er weer eens iemand met een aardige vrije trap in de poten erbij komt. Kan me niet heugen wanneer ze in Rotterdam het laatst direct uit een vrije trap scoorde.

7 juni 2017 om 23:29

Dat vind ik een goede!

8 juni 2017 om 01:05

@markusaz88, Ik weet niet of jij of jij op de app kijkt maar met een browser krijg je gewoon relefantie info over de speler in kwesie te zien. Hij is 29.

8 juni 2017 om 07:50

Inderdaad zeg! Maar hij is 29 dus prima nog mooi voor de ervaring
Altijd handig zo'n speler zeker met de Cl erbij

Alles Guzzi!

7 juni 2017 om 21:41

Wel als hij nog de voetballer is zoals ie ooit was. Ik ben hem eerlijk gezegd volledig uit het oog verloren. Gezien het aantal clubs die hij versleten heeft, heeft hij het nergens kunnen waarmaken. In Italiã« ziet kennelijk niemand iets in hem.........
Ik ben benieuwd.

7 juni 2017 om 22:11

Bij Swansea was hij wel echt heel goed. Mocht daarom ook mee naar het WK 2014 en verdiende ook een transfer naar Napoli. Kennelijk is hij toch wat achteruit gegaan de afgelopen jaren in Italie.

7 juni 2017 om 22:21

Mocht mee naar het wk waar hij in de basis begon voor mij 1 vd memorabelste wedstrijd ooit, de 1-5 tegen Spanje. Mocht volgens ieders verassing starten. Had Louis goed gezien hahah. Heeft volgens mij daarna geen minuten meer gemaakt in Brazilië.

7 juni 2017 om 21:52

Haha ten eerste totaal overbodig, mede omdat je er dus iemand uit moet halen voor de Guzman. Tevens zat hij zelfs bij Carpi veelal op de bank en heeft hij bij Chievo nog wel wat gespeeld in de Serie B. Dus leuk voor de breedte, maar weer een speler die aardig op leeftijd is, hoop voor Feyenoord dat ie zich daar niet te goed voor voelt.

7 juni 2017 om 22:05

Als 29 nu ook al 'op leeftijd' is dan kunnen alle 35 plussers wel aan hun pensioen gaan denken zo onderhand...

7 juni 2017 om 22:13

Daarom is Dirkie ook gestopt denk ik

7 juni 2017 om 22:15

Voetballers wel ja...

7 juni 2017 om 22:27

Het gaat er meer om dat hij straks geen restwaarde meer heeft. Die 3 miljoen plus waarschijnlijk topsalaris is weggegooid geld en hij staat de groei van een talent in de weg. Als je ziet hoeveel eind twintigers of dertigers Feyenoord in de selectie heeft is er weinig ruimte meer om spelers te laten groeien die dan een hoop geld op kunnen brengen. Feyenoord gaat niet elk jaar kampioen worden en zal dus ook ergens anders geld mee moeten verdienen.

7 juni 2017 om 22:43

Kuijt had geen rest waarde. Van Bommel had geen restwaarde. Davids en Stam hadden geen restwaarde. Je heb in een 11-tal ervaring nodig. Eigen jeugd inpassen is leuk maar dan moet dat wel voorhanden zijn. Kuijt stopt Vjinovic en Tapia hebben het niveau ( nog) niet. Je kan altijd nog beter een speler als de Guzman aantrekken dan van ellende aan het begin van het seizoen of halverwege er achterkomen dat een bepaalde positie onder bezet is en van ellende dan maar een speler huren. Van verhuur wordt alleen de verhuurder financieel wijzer.

7 juni 2017 om 22:47

Wat denk je van Klaas Jan Huntelaar om nog een recenter voorbeeld te noemen. Weliswaar geen transfersom voor betaald.

7 juni 2017 om 23:29

Chievo serie a

8 juni 2017 om 00:10

Chievo speelt gewoon serie A

8 juni 2017 om 07:24

En toch heeft Willem wel ene punt.
Jones 35
v.d Heijden 29
Vermeer 31
Vejinovic 27
El Ahmadi 32
Toornstra 28
Kramer 28
Botteghin 29
Dadelijk nog de Guzman met 29 jaar.
(elia en Kuyt tel ik niet meer mee)
Volgens mij toch meer dan voldoende ervaring bij overwegend basisspelers van Feijenoord?
Speler van 27/28 jaar moeten dan binnen 1-2 jaar verkocht worden wil je nog iets overhouden. Ben benieuwd wat het plan van Van Geel is met deze club mensen. Nu is het moment van doorselecteren en verjongen. Over 2 jaar is het daar te laat voor. Als Feijenoord te lang wacht dan vrees ik dat het volgende kampioenschap van feijnoord pas weer over 18 jaar is.

Jorgenson en Nelom zijn "al" 26 jaar en zouden nu het meest moeten opleveren. Voor Feijenoord wordt het langzaam zaak om ook weer naar de jeugd te gaan kijken. Dat lijken ze te zijn vergeten.

8 juni 2017 om 08:19

Op leeftijd als in de zin van geen restwaarde.
Feyenoord is kampioen geworden, dat is absoluut prachtig en verdiend van ze, maar ze moeten oppassen dat ze niet een te oude selectie zonder restwaarde hebben. Bedoel, Jorgenson is 'alweer' 26/27. Elia is alweer 30/31. Heb je de twee Cv's, die zijn toch ook minimaal 28 jaar danwel ouder.
El Ahmadi die in de 30 is. De twee keepers Jones en Vermeer in de 30....
Toornstra is ook alweer 28.
Ze zullen toch echt wat voor de toekomst moeten halen, willen ze hun selectie willen verbeteren. Als je dat wilt, zul je klappers met spelers moeten maken.
Welke spelers, die al bij de Feyenoord selectie zitten, levert nou veel geld op? Buiten Kongolo, Karsdorp en Vilhena...... Daar ga je alweer...

Lijkt me een goede aankoop! Ben benieuwd of dit waar is.

7 juni 2017 om 21:41

Waar wil hem laten spelen als er niemand vertrekt? Middenveld van Feyenoord is de sterkste linie hier is nou niet een aankoop nodig.achterin links en centraal en vleugelspelers hebben ze nodig.

7 juni 2017 om 21:46

Als een van de drie middenvelders uitvalt, is het verval enorm. Dus die linie versterken is helemaal zo gek nog niet.
Bovendien kan Vilhena toch nog weg blijken te gaan.

7 juni 2017 om 22:06

Vejinovic en of Tapia gaan echt nog wel weg. Verkocht of verhuurd.

Dit zou echt geweldig zijn een super speler voor ons feyenoord en ben altijd fan van hem gebleven hoop dat dit waar is

7 juni 2017 om 22:07

Altijd fan van hem gebleven doet mij even glimlachen. Er zijn juist veel Feyenoordfans die hem verwijten de club transfervrij te hebben verlaten en dus de pik op 'm hebben. Destijds kon Feyenoord het geld meer dan goed gebruiken.

7 juni 2017 om 22:41

Deels waar, maar Feyenoord had allang 13 miljoen van City toendertijd kunnen krijgen, maar hebben ze niet gedaan omdat ze hem aan zijn contract hielden. Was Feyenoord zijn goed recht, maar van hem dus ook om niet bij te tekenen en vervolgens weg te gaan.

En ja tijd heeld vele wonden dus denkt dat weinigen hem dat nog kwalijk nemen.

8 juni 2017 om 00:24

Klopt. De Guzman wilde perse contract niet verlengen. Hij vertrok dan ook via de achterdeur. Maar goed sentimenten tellen niet mee in het voetbal. Want ja Advocaat is ook terug terwijl hij minder dan een jaar geleden zonder pardon de trein naar Istanbul pakte. Dat is de voetbalwereld.

8 juni 2017 om 07:29

Er zijn ook fans en supporters die niet zo die-hard zijn om een speler te haten als die niet akkoord gaat met een bepaald contract of transfervrij vertrekt. Er zijn nog steeds veel supporters die gewoon om het spelletje geven en fan zijn van een club, en het hele financiele gedeelte wat minder interesseert.

Ik denk toch dat dit een goede aankoop zou zijn. Kent de club en heeft inmiddels behoorlijk wat ervaring en was daarnaast absoluut geen slechte speler. Als je hem op kan pikken voor enkele miljoenen zou ik het zeker doen.

Zou een goede zaak zijn! Een goede ervaren kracht erbij, die nog van veel waarde kan zijn voor de in CL acterende club!

Zou een mooie aanwinst zijn, ben alleen bang dat dit inspelen op vertrek van Vilhena is. Jammer dat ze een gratis speler terug zouden kopen voor 3 mil alleen

Benieuwd of hij nog van toegevoegde waarde is op het huidige middenveld. Toornstra zal nog wel vertrekken waarschijnlijk als dit waar is.

8 juni 2017 om 01:01

Hoezo zal Toornstra vertrekken? Hij heeft net bijgetekend?

Best een grote naam natuurlijk, maar wat heeft Feyenoord aan hem als niemand weggaat? Hij is leuk voor in de breedte,maar meer niet. En het feit dat het een vrij grote naam is zorgt waarschijnlijk ook voor een vrij groot salaris. Ik weet niet of het verstandig is als Feyenoord zijnde om zoveel salaris te investeren in een bankzitter. Maar ze moeten natuurlijk toch wat om een beetje bij Ajax in de buurt te blijven ;-)

7 juni 2017 om 21:46

"Grote naam" is het natuurlijk niet. Daar moet je toch wel wat meer voor bereiken denk ik. Denk dat 95 procent die hem een goede aankoop noemen hem de afgelopen 3 jaar niet meer dan 5 duels hebben zien spelen, dus het wordt afwachten, maar denk dat hij wel beter is dan vejinovic.

7 juni 2017 om 21:54

Precies dat! Die mensen zien nog de oude De Guzman voor zich. vandaar dat ik zei best grote naam. Ach dat Fey lekker De Guzman pakt, wij hebben Ziyech nog

7 juni 2017 om 22:07

In ieder geval goed voor de Nederlandse competitie dat spelers als Huntelaar en de guzman nog terug keren naar de competitie.

7 juni 2017 om 22:07

Inderdaad. Die heb je nog. Het is nog geen september he. Ook jullie gaan nog spelers verliezen. En jullie moeten weer bouwen met een nieuwe coach. We hebben dit seizoen gezien hoe dat is. En vorig seizoen bij ons

7 juni 2017 om 22:35

Kuyt weg, dus niet raar als Guzman komt

Goede aankoop, maar ontzettend zonde voor de jeugd. Ik had gehoopt dat als er bij feyenoord 2/3 spelers zouden vertrekken het weer eens tijd werd voor een eigen jeugdspeler die echt doorbreekt.

Maar met oog op champions league denk ik dat het een goede aankoop kan blijken.

7 juni 2017 om 21:46

Voor zover ik mij herinner is Feyenoord nooit echt een opleidingsclub geweest. Het hoort ook sowieso minder bij het imago van de club. Natuurlijk zijn er goede talenten doorgebroken en dat zal ook zeker nog wel blijven gebeuren, maar het is minder een issue dan bij bijvoorbeeld Ajax.

7 juni 2017 om 21:59

Minder een opleidingsclub? We bestaan ongeveer alleen nog vanwege Varkenoord. We hebben met de generaties de Guzman, Fer, Wijnaldum, de Vrij, Clasie, Bruno Martins Indi, Janmaat, Boetius, van Beek, Kongolo, Vilhena, Karsdorp continu de laatste 10 jaar sterke basisspelers in onze basiself gehad. Daar doen nu twee mindere generaties niks aan af.

7 juni 2017 om 22:08

Je maakt jezelf echt volslagen belachelijk. Afgelopen 7 jaar had Feyenoord geloof ik 5 keer de beste jeugdopleiding.

7 juni 2017 om 22:11

Nood maakt deugd. In onze DNA zit het niet echt. Dat zie je nu ook wel nu er weer geld is.

7 juni 2017 om 22:14

Dan moet je toch beter research doen. In de tijd van Bosz is de jeugdopleiding grondig gerenoveerd en dat wierp later zijn vruchten af. Natuurlijk was er een tijd waarin weinig tot geen budget was en daardoor extra jongens doorbraken, maar de insteek was er altijd geweest. Ajax had dit seizoen maar twee jongens uit de eigen kweek in de basiselftal rondlopen, die zijn ook meer op de koop tour gegaan wat totaal niet erg is.

7 juni 2017 om 22:16

Ik heb het ook niet over de laatste 10 jaar, maar de periode die ik mij herinner. Voor zover ik weet is Feyenoord niet een echte opleidingsclub, maar moest het wel toen het geld op was en dat pakte goed uit. Nu er wel weer geld beschikbaar is zie ik Feyenoord ook teruggaan naar het oude gedrag en vooral spelen met gehaalde spelers.

7 juni 2017 om 22:22

El Fenomeno, niet lullig bedoeld, maar PSV blaast haar jeugdopleiding ook om de zoveel tijd nieuw leven in met grootse plannen. Het opleiden van en kansen geven aan jeugdspelers moet echt onderdeel zijn van de strategie en het spelersbeleid om succesvol te kunnen zijn. Bij PSV en Feyenoord is dat minder het geval. Dat zie je bij PSV elk jaar terugkomen. Bij Feyenoord is het een aantal jaar uitstekend gegaan en Feyenoord heeft daar de vruchten van geplukt, maar de jeugdopleiding kwam pas echt in beeld toen het geld op was en nu er weer geld is lijkt die weer op het tweede plan te komen.

7 juni 2017 om 22:34

Wat een onzin opmerking. Feyenoord is de juist de opleidingsclub van Nederland. Afgelopen jaren meeste talenten opgeleid en laten debuteren. WK selectie bestond niet voor niet over zo veel Feyenoorders. En sorry Ajax brengt veel minder talent uit. Een speler kopen op zijn 15 en dan zijn laatste jaar opleiden is niet eigen jeugd.

7 juni 2017 om 23:37

Iets onzin noemen om vervolgens zelf een eigen definitie van eigen jeugd te bedenken. Daarna kom je.met een argument van het WK aanzetten waar De Toekomst al van had gezegd dat dit meer nood dan beleid was. On topic: De Guzman zal de nodige ervaring.meebrengen.maar heeft al een tijdje niet op een echt hoog niveau gespeeld. Ben dus heel benieuwd hoe hij zich gaat laten zien want voetballen kon hij wel zeker.

8 juni 2017 om 09:54

Haha wat een onzin. Beste opleiding door gebrek aan geld, er moest met jeugd gespeeld worden, Feyenoord had geen keus. Nu er weer geld in het laadje komt, is het meteen weer de omgekeerde wereld.

Denk dan dat Tapia of Vejinovic, weg gaan bij Feyenoord of alle bij, anders zal het wel wat vol worden, op het middenveld bij, Feyenoord.

op papier lijkt dit een hele goede zet van feyenoord als het tot een transfer komt. ik heb hem de afgelopen jaren te weinig zien spelen voor een beter oordeel, maar in potentie is dit voor de nederlandse competitie een hele goede speler.

Goede zaak! Feyenoord moet volgend seizoen een zo goed en zo breed mogelijke selectie hebben voor Europees voetbal. De Guzman is een uitstekende aanvulling. Hopelijk blijven El Ahmadi, Toornstra en Vilhena ook.

7 juni 2017 om 21:55

aangezien ze alle 3 verlengt hebben maak ik me geen zorgen

Zelfs verrassend voor mij, maar Vilhena verlengde tot 2020, dus zelfs na komend seizoen kun je nog enorm veel geld verdienen aan hem

7 juni 2017 om 22:24

Die contractverlenging heb ik niet meegekregen. Een erg goede zaak voor Feyenoord! Had zijn vorige contractverlenging al nooit meer verwacht en nu dit.. Mooi gedaan hoor.

8 juni 2017 om 00:09

Wow tot 2020 zelfs? Dat had ik ook niet geregistreerd. Ik dacht voor 2 jaar vanaf nu dus 2019. Dat is positief!

Dit kon wel eens een geweldige aankoop worden. Heb hem de laatste 2 jaar niet meer echt gevolgd, maar ik denk dat hij zeker nog een van de beste van de Eredivisie kan zijn. Dit baseer ik dan op zijn Napoli tijd.

7 juni 2017 om 21:58

Napoli tijd is dan ook 2 jaar geleden?

7 juni 2017 om 22:17

Klopt, mja hij is 29, dus nog niet afgetakeld. Daarnaast ga ik er vanuit dat je in de Eredivisie nog een zeer goede kracht bent als je 2 jaar geleden nog genoeg speelde bij Napoli

Zo, dat is nog eens een goede versterking. Hij is pas 29 jaar ook nog. Nu nog van Persie terughalen en Berghuis overnemen. Haps overnemen van AZ, dan kan Kongolo in De CL gewoon centraal staan. Larsson nog halen van Heerenveen en dan heb je de selectie wel aardig rond.

7 juni 2017 om 22:13

Laten we beginnen met Van Drongelen en Berghuis en dan maar eens kijken wat er allemaal vertrekt voordat de CL miljoenen verkwanseld worden.

7 juni 2017 om 22:15

Berghuis zou ik niet doen. Kan net mee in de Nederlandse competitie maar wil je verder komen en Europees wat presteren heb je meer nodig qua snelheid, dribbelen etc. Berghuis komt geen man voorbij.

8 juni 2017 om 00:14

@pieter Hij en elia waren imo de beste buitenspelers in de ed, en toch is ajax in de finale gekomen met dus nog mindere buitenspelers. Misschien is dat dus niet het enige criterium om het europees goed te doen.
Bovendien versterkt Feyenoord zich niet per se voor europees succes, maar om mee te doen om de titel. Alles europees is bonus!

Waar moet hij gaan spelen op het middenveld?

7 juni 2017 om 22:10

Kan overal op het middenveld uit de voeten, dat is juist het mooie. En verwacht dat Vejinovic/Tapia dan verkocht/verhuurd worden.

8 juni 2017 om 08:18

Maar gaat hij Vilhena, Toornstra of El Ahmadi eruit spelen? Of neemt hij genoegen met invalbeurten en stand in in geval van schorsingen/blessures? Dat vraag ik me dus af.

De bron is ook wel supervaag. Bovendien lijkt me 3 miljoen voor de uitgeleende De Guzman met nog een contract van een jaar niet wat Van Geel er voor zou betalen. Maar wellicht is het een "waar rook is" verhaal.

7 juni 2017 om 22:04

Ik kan het me ook niet voorstellen. Heb overigens het idee dat dit soort spelers al jaren worden gelinkt aan Feyenoord maar uiteindelijk komen ze niet terug. Nog even en Guidetti wordt weer gelinkt.

7 juni 2017 om 22:12

Met je eens rbn. Alleen werd er nooit eerder van een akkoord gesproken en nu wel. Maar ik denk niet dat MvG 3 miljoen voor hem neerlegt. Het is meer zijn stijl om te zeggen 'wij nemen hem transfervrij over, dan zijn jullie van dat salaris af'.

3 miljoen lijkt mij op het eerste gezicht toch wel een fors bedrag voor een tribune klant van Napoli

7 juni 2017 om 22:10

3 miljoen betaal je tegenwoordig al voor de schoonmaakster van Telstra geloof ik

7 juni 2017 om 22:25

Ik hoorde in de wandelgangen dat ze wel goed onder het bureau kon stofzuigen. Alles heeft een prijs laten we dan maar zeggen.

3 miljoen voor een speler die de laatste jaren alleen maar bankzitter is bij z'n clubs. Investeer toch in jonge potentievolle spelers.

Dan zie ik liever dat Feyenoord Van Ginkel huurt, maar De Guzman is een prima twaalfde man die ook ervaring met zich meebrengt.

7 juni 2017 om 22:21

Ik zie als Van Ginkel verhuurt gaat worden hij eerder naar ons toe gaat. Maar ik zou niet ontevreden zijn met De Guzman. Is wel een speler die zeker iets toe gaat voegen aankomend seizoen waarin veel wedstrijden gespeeld gaan worden.

7 juni 2017 om 22:56

Feyenoord heeft denk ik een streepje voor omdat ze CL spelen, maar bij PSV kent die alles en iedereen al.

Toch wel een goede speler met ervaring. Echt verschrikkelijk om te lezen dat Ajax en Feyenoord allebei druk bezig zijn om hun teams te versterken en dat er helemaal niks te horen is over transfers bij ons.

7 juni 2017 om 22:22

Terwijl Brands juist aangaf z'n selectie zo snel mogelijk op orde te willen hebben.

7 juni 2017 om 22:28

Ja want ze hadden alles al geanalyseerd en zo zouden wij een voorsprong hebben. Wat een gelul om ons te pleasen. Ik ben er wel een beetje klaar mee.

7 juni 2017 om 22:40

Ja die opmerking is inmiddels lachwekkend. Bedoeld om het dramatische seizoen nog een beetje kleur te geven, maar inmiddels staat PSV alweer op achterstand. Feyenoord doet een uitstekende zet met deze De Guzman en ik zou het een wereldzet vinden als ze ook Van Persie binnen de poorten krijgen. Ajax verzekert zich intussen van de diensten van Huntelaar en de geruchten laten doorschemeren dat de club druk bezig is met een linksback.

Bij PSV gebeurt intussen geen reet. Zitten ze te wachten tot er mensen vertrekken om later pas de markt op te gaan. Brands staat mooi in zijn hemd door de acties van Van Geel en Overmars.

7 juni 2017 om 23:07

Ik zie het eigenlijk een beetje somber in voor PSV. Weer geen Champions League-inkomsten. Het is duidelijk dat er echt geïnvesteerd moet worden op de vleugels, want Pereiro zou als een echte nummer 10 veel beter renderen. Bergwijn is te jong en te grillig. Locadia is geen linksbuiten en zie ik veel liever boven de Jong in de spits. Voor de rest , schandalig dat Hendrix nooit een echte kans heeft gekregen. Waren teveel middenvelder, al heeft van Ginkel jullie wel een aantal keren op sleeptouw genomen. Maar wie kan PSV halen? Barazite als opvolger de Jong? Larsson? Mahi? Tankovic? Mits die laatste goed gebruikt wordt

7 juni 2017 om 23:12

Buiten dat heeft Ajax gewoon veel meer te besteden, dat ze 3,5 miljoen kunnen betalen voor een zeventienjarige zegt voldoende. Daarnaast nog 8 miljoen voor een aanvallende Braziliaanse back die indruk maakt in Brazilië (ik hoop zo op een Maxwellervaring ). Feyenoord heeft de aantrekkingskracht van de Champions League als troef, waardoor een de Guzman en - ik hoop het voor het Nederlandse voetbal- dat van Persie besluit terug te keren om zichzelf nog een laatste keer te bewijzen!

Gemengde gevoelens. De Guzman heeft aardig wat ervaring en kan van waarde zijn maar als je het afgelopen jaar niks hebt kunnen voorstellen bij zowel Carpi als Chievo dan ga je toch twijfelen..

Shit.. dat is wel een goede speler.. stel je voor dat Robin ook nog naar Feyenoord komt.. zijn goed bezig daar.

Goed nieuws, dit zou hoogstwaarschijnlijk betekenen dan Amrabat lekker bij FC Utrecht blijft spelen!

Geen idee in welke vorm Jonathan momenteel steekt maar neem aan dat de scouting daar een goede mening over heeft kunnen vormen. Sowieso leuk om meerdere oud Eredivisie spelers terug te zien keren in onze competitie.

Dat zou een mooie transfer zijn en voor relatief weinig geld!
Erg goede speler met veel ervaring en toch nog pas 29, kan dus nog ff mee!

In het verleden wel wat gezeik geweest met hem, na niet meer te willen verlengen, transfervrij vertrokken na z'n hele jeugdopleiding te danken te hebben aan Feyenoord...
Maar er was geloof ik ook iets wat Feyenoord te verwijten viel door hem niet te verkopen voor eg veel miljoenen...

Zou erg mooi zijn als hij zijn carrierre weer afsluit bij Feyenoord!

Zaakwaarnemer van de Guzman geeft aan dat het een onzin bericht is... maar goed dat kan natuurlijk ook onzin zijn.. blijft spannend

Ik mag hopen dat hij komt voor Feyenoord.
Blijft Amrabat tenminste "voorlopig" bij ons.
Voor Feyenoord is de Guzman toch niet de speler denk ik die Feyenoord hoge ogen zal doen gooien in de cl denk ik.

Ben benieuwd.
Maar goed dat is mijn mening.

Goed nieuws, dan blijft amrabat gewoon nog lekker bij de FC, denk dat de Guzman een topper is, maar hij zal flink zijn best moeten doen om een basisplek te veroveren

hmmm oké dan.... toch niet alles Guzzi dan?

Of is het het gewoon nog niet helemaal rond en proberen ze weer verwarring te zaaien etc. door het te ontkennen.

Het welles nietes spelletje van zaakwaarnemers clubs stromannen en tussenpersonen is weer begonnen, alles om zoveel mogelijk geld te peuren uit een transfer.

Ben benieuwd waar De Guzman uiteindelijk naartoe gaat. Hij was verhuurd aan Chievo maar speelde zelden hele wedstrijden. Ze hadden ook een optie tot koop maar volgens mij zijn ze daarin niet geã¯nteresseerd. Napoli zal hem proberen te verkopen maar ik vraag me af wat zijn niveau nog is. Vind het opvallend dat hij niet eens mee kan met de nummer 14 van de Serie A.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren