Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Spaanse media zien Messi clashen met Sarabia tijdens drinkpauze

Laatste update:

Barcelona wist zaterdag niet te winnen van Celta de Vigo. Door een 2-2 gelijkspel gaf het Real Madrid de kans om verder uit te lopen en daar maakte de titelconcurrent zondagavond dankbaar gebruik van tegen Espanyol (0-1 winst). Spaanse media zoeken naar oorzaken voor de tegenvallende prestaties van Barça en wijzen massaal naar een verstoorde relatie tussen Lionel Messi en Eder Sarabia, de rechterhand van hoofdtrainer Quique Setién.

Tijdens een drinkpauze zou het zaterdag in Vigo tot een aanvaring gekomen zijn tussen Messi en Sarabia. De beelden van El Partidazo de Movistar zijn in Spanje veelbesproken. Tijdens de drinkpauze zoekt Sarabia naar Messi en terwijl hij tegen de aanvoerder praat gunt de Argentijn hem geen blik. Messi lijkt geen trek te hebben in de aanwijzingen van de assistent, loopt van hem weg en roept woorden die zich laten raden.

Als Messi zijn drinkbeker even later neerzet komt Sarabia opnieuw naar hem toe, maar wederom komt het niet tot oogcontact. De assistent-trainer lijkt iets te zeggen tegen de aanvaller, die op zijn beurt niet reageert. Volgens Marca is het opnieuw een teken dat de sfeer bij Barcelona niet goed is en tonen de beelden een verstoorde verhouding tussen de technische staf en een van de zwaargewichten in de selectie. De beelden worden in Spaanse media breed uitgemeten en tonen ook volgens AS dat het niet goed zitten tussen Messi en de staf.

Sarabia was in de Spaanse kranten eerder al onderwerp van gesprek toen hij tijdens de wedstrijd tegen Real Madrid (2-0 verlies) kritisch was op Antoine Griezmann. Het Spaanse televisiestation Vamos schakelde liplezers in om te achterhalen wat Sarabia zei toen Griezmann een grote kans om zeep hielp. De assistent-trainer liet zijn frustraties de vrije loop en haalde tijdens de wedstrijd uit naar diverse spelers.

Hoofdtrainer Setién ging een paar dagen later in op de in de media breed uitgemeten zaak en verdedigde zijn assistent. Hij baalde dat de media er een groot punt van maakten, maar hij zei ook: “Eder is een jongen met veel temperament, maar je moet jezelf wel beheersen. Het is al vaker gebeurd, al komt het steeds minder vaak voor. Het is een probleem waar Eder hard aan werkt. Op de bank vertegenwoordigen we de club en dan moet het gedrag onberispelijk zijn", zei de coach destijds.

Sarabia kwam na zijn woedeuitbarsting onder vuur te liggen binnen de Barcelona-selectie. Cadena COPE meldde dat er een stevig gesprek volgde tussen een aantal spelers en Sarabia. Een van de spelers die toen zijn ongenoegen uitte over de rol van Sarabia was Messi. “Niemand kent hem omdat hij niets heeft laten zien in het profvoetbal, dus hoe kan hij dan ooit opdrachten aan Messi geven”, zei een bron vanuit Barcelona tegenover ABC.

Verwacht jij dat Barcelona dit jaar nog kampioen wordt in LaLiga?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Dat het niet goed zit, kan ik zeker inkomen en Barcelona lijkt op dit moment de titel te hebben verspeeld maar om hier nou een hele grote rel van te maken gaat mij wel te ver. Nu ligt het vast en zeker aan Messi en is ie arrogant oid, maar dit is echt een 'rel' van lik-m'n-vestje. Maar ik snap Marca best wel, even olie op het vuur gooien

29 juni 2020 om 08:27

Die strijd tussen de Spaanse sportkranten die duidelijk gekleurd zijn is toch schitterend? Dat mis ik hier wel hoor. Hier waaien alle clubs toch een beetje met de wind mee en is het vaak met z'n allen op de club die er het zwaarst aan toe is. Het zou wel mooi zijn als lokale media er een schepje bovenop doen.

29 juni 2020 om 08:58

Oh absoluut, ik snap het ook wel en vind het ook wel mooi om te zien. Helaas is Sport wel een beetje stil de laatste tijd, maar dan zal vast komen omdat Real nu op 1 staat.. Hopen dat Real nog punten laat liggen, maar de enige wedstrijd waar ik dat zie gebeuren is Athletic uit, terwijl Barcelona nog Atleti ontvangt en uit naar Villareal moet, dus Barca zal ook niet alles winnen vanaf nu ben ik bang.

29 juni 2020 om 12:21

De Toekomst, vind die gekleurde strijd eigenlijk niet zo veel meer aan. Het is toch zo kinderlijk voorspelbaar geworden. Dit slaat ook weer nergens op. Storm in een glas water en daarom kan je die kranten toch steeds minder serieus nemen. Het zijn namelijk kranten en geen supportersmagazines?! Ben trouwens benieuwd of Solari nu op zijn Jaap Stams ook de credits neemt nu Real het zo goed doet onder Zidane. "voor Zidane was het het perfecte moment om in te stappen" alsdus Solari

29 juni 2020 om 08:39

Lichaamstaal zegt veel, Messi neemt de staf totaal niet serieus. Kijk naar de reacties van Suarez, Pique en Setien dat zegt genoeg.
Als dit bestuur niet de eer aan zichzelf houd gaat Messi ervoor zorgen dat de situatie onhoudbaar wordt. Want witte zakdoekjes kunnen nu helaas niet in Camp Nou.

29 juni 2020 om 09:08

Messi neemt te staf en dit bestuur niet meer serieus. En zeg eerlijk, kan je hem dat kwalijk nemen. Nog een jaartje volhouden en hopen dat Laporta of die andere kanditaat het zal gaan worden.

29 juni 2020 om 10:01

Messi is en blijft de aanvoerder dus ik heb een dubbel gevoel bij dit gedrag. Ik ben benieuwd of Bartomeu de volgende zomer haalt. Laporta heeft zijn tijd gehad en daarom zal mijn stem gaan naar Victor Font.

29 juni 2020 om 10:31

Doe dan maar een wit laken, genoeg ruimte daarvoor;-). Maar je merkt aan een ploeg - nu Barcelona - dat er iets niet goed zit. Niet harmonieus en een sterspeler die zich zichtbaar irriteert aan bepaalde dingen binnen en buiten het veld. Het ontbreken van de Jong, en zaterdag Busquets, helpt ook al niet, om over het echte probleem, de defensie, maar te zwijgen. Nee, dit Barcelona is toe aan een behoorlijke renovatie. Te beginnen aan de top.

29 juni 2020 om 10:41

Het zal wel moeten. Bartomeu is niet mogelijk en victor font en laporta zijn geloof ik de enige kandidaten

29 juni 2020 om 10:07

Marca is ook keihard voor Real hoor unlike Mundodeportivo. Ze bekritiseren Barca nooit en verbergen alles wat ze weten. Dat is niet heel professioneel.

29 juni 2020 om 10:16

@Isco, Ik geloof best dat dit allemaal waar is, jij niet? Zijn momenteel twee spelers in de wereld die zich groter voelen als de club waar zij voor spelen. Messi en Neymar. Bij Messi gaat het vooral om, wat voor pannenkoeken hem komen vertellen wat en hoe hij het moet doen. Tegen een Guardiola zie je hem dit niet zomaar doen.

29 juni 2020 om 11:16

Oh ik geloof best dat Messi hem negeerde, maar we moeten niet doen alsof zoiets abnormaal is. De beste man is sowieso een opgewonden standje, Messi zit in de wedstrijd en ergert zich aan het spel en het feit dat het kampioenschap misschien over is. Uit z'n emotie zal ie vast gedacht hebben "idioot, waarom praat je tegen mij? ". Maar dat gebeurt overal ter wereld en bijna wekelijks wel.

Tsja, kon je op wachten. Als het niet helemaal lekker loopt bij een topclub ontstaan er irritaties onderling en als die er niet zijn verzint de media ze wel. Zo is dat nou eenmaal. Verder zou ik het logischer vinden als de kritische ogen dit keer voornamelijk gericht zijn op het bestuur/de directie. Die maakt er een potje van zeg.. Bizarre aankopen, een hoofdtrainer met weinig statuur en bravoure, schandalen volgen elkaar op.. Het zou schitterend zijn als die club eens in handen komt van oud-spelers als Piqué (heeft al eens aangegeven eerder te willen stoppen om voorzitter te worden), Puyol, Xavi, Iniesta. De identiteit van de club is net zo ver te zoeken als het bij Ajax was voor de Fluwelen Revolutie. Lijkt me goed als ze daar ook weer eens teruggaan naar de kern.

29 juni 2020 om 08:44

Had puyol niet al een functie bij de club? Ik dacht dat namelijk gelezen te hebben een keer.

29 juni 2020 om 08:45

Als dat zo is, is dat een mooi begin.

29 juni 2020 om 09:09

Nee, hij wilt ook niet onder dit bestuur werken volgens mij. Hij had toen geweigerd of was gestopt.

29 juni 2020 om 08:52

Pique als voorzitter? Als er iemand niet professioneel is dan is het Pique wel. Waar het kan deelt hij een sneer uit naar de grote concurrent en als het niet loopt, dan is het een geirriteerd iemand dat alles behalve zichzelf of de club de schuld geeft. Zo iemand moet je toch niet als eind verantwoordelijke bij de club hebben? Zeker ook niet gezien hij nogal ver kan gaan in zijn kritiek op onder andere Spanje en de haat jegens Spanje vanuit Catalonie. Daarnaast, welke trainer kan dit Barcelona redden? Altijd maar terugvallen op de bekende namen kan maar wie is er momenteel vrij en geschikt? Guardiola zou naar mijn mening een hele goede zijn maar is ook niet vrij en verdiend denk ik bij Man City een heleboel meer.

29 juni 2020 om 10:42

Jij beoordeelt pique ook puur op wat hij in de media zegt over real madrid. Die pique is een cule in hrt en nieren en ook een beetje een troll. Ik geloof best dat pique als voetballer en zakenman gewoon professioneel is.

29 juni 2020 om 11:42

Als voorzitter van Barcelona moet je juist wat afstand hebben van zulke praktijken zoals Pique dat heeft. Hoe wil je in goede harmonie leven als je alleen maar "trollt" en alles tegen elkaar op zet? Dat hij uberhaupt voor Spanje uitkomt is mij een raadsel. Die vent spoort niet.

29 juni 2020 om 08:59

Dat Ajax Overmars en Van der Sar daar heeft zitten wil niet zeggen dat elke club dat succesvol kan doen. Overmars was direct na zijn carrière al succesvol zakenman en had de brains, maar wie wil zeggen dat een Pique dat heeft? Goed kunnen voetballen betekent niet dat je ook slim bent en je tijdens je carrière gefocust hebt op management. Als je nou Chiellini noemt bij Juve oke, maar deze namen zijn niet in het nieuws gekomen met soortgelijke berichten

29 juni 2020 om 09:10

Piqué is naast voetbal ook investeerder. Heeft o.a. gezorgd voor een nieuwe opzet van de Davis Cup in het tennis. Je zou even meer informatie in moeten winnen maar zakelijk gaat het hem voor de wind.

29 juni 2020 om 09:11

Piqué is toch ook een goede zakenman? Die heeft volgens mij een redelijk imperium opgebouwd nog tijdens zijn loopbaan. Verder zeg ik niet dat ze het alleen moeten doen. Ze moeten wel worden ondersteund door commerciële en financiële experts/directeuren. Net als bij Ajax. Wat ik probeer aan te geven is dat de club weer meer naar de kern moet. Het voetbal moet weer centraal komen te staan, er moet weer een visie komen voor de lange termijn, een visie die aansluit bij het imago van Barcelona het liefst; aantrekkelijk, dominant voetbal. En degene die de club het beste kennen, weten wat er nodig is om dat te realiseren en dat goed uit kunnen dragen zijn toch wel zulke grote namen met een groot clubhart.

29 juni 2020 om 10:25

Oke duidelijke uitleg en ik wist niet dat Pique zakelijk goed onderlegd was. In zijn geval kunnen we dan wel stellen dat dat eventueel zou werken. Ik zag meer een scenario puisje voor mij die daar achter een bureau telkens dat witte laatje op zou trekken en lukraak dingen zou roepen. Trumpesque :D

29 juni 2020 om 11:43

Je bedoelt dat zijn naam eraan gekoppeld is of beter gezegd, zijn geld. C. Ronaldo heeft ook allerlei zaken lopen maar denk je dat hij dat zelf doet? Zelfde als vele andere topsportsters. Die doen dat echt niet zelf. Pique kan ik mij daarbij al helemaal niet voorstellen.

Haha zo jaa die laatste zin. Niemand kent hem... hoe kan hij opdrachten geven aan Messi.
Het kan wel natuurlijk maar dan moet je wel een beetje nederig zijn en groeien in je rol en de club. Deze Sarabia denkt dat hij de man is. Moet hij aan werken zeggen ze dan hahaha mooi man dat je bij Barca nog tijd krijgt om daaraan te werken. Ik snap Messi wel

29 juni 2020 om 08:30

Ik ben het niet met die zin eens. Vanaf de zijlijn of tribune kan je soms echt wel dingen zien die je in het veld niet of nauwelijks ziet. Messi is natuurlijk buitenaards en ziet zelf altijd alles, maar hij kan op z'n minst de beleefdheid opbrengen om überhaupt de indruk te wekken dat hij luistert. Misschien komt die man wel met iets goeds. En zo niet, ga je lekker je eigen ding doen in het veld.

29 juni 2020 om 08:35

Je ziet duidelijk dat deze gast zijn geloofwaardigheid verloren is door zijn gedrag. People management. Hij denkt zelf nu een grote man te zijn nu hij bij Barca werkt

29 juni 2020 om 08:44

Ik heb het fragment niet gezien, maar als assistent-trainer is het heel normaal dat je spelers instructies geeft. Dat is een van zijn primaire taken. Dat hij dat doet is dus volstrekt logisch en, of hij het nou goed of fout ziet, zouden alle spelers in principe moeten luisteren. Zo is de hiërarchie normaal gesproken. Nou is Messi natuurlijk een grootheid, dus ik begrijp dat hij soms een andere visie heeft en uitvoert, maar heb op z'n minst de beleefdheid om even te luisteren. Dit is onnodig arrogant.

29 juni 2020 om 11:27

Als er een Pipo langs de zijlijn staat die God op zijn blote knietjes mag danken dat hij bij Barca mag werken is dat voor zulke spelers lastig. Dus inderdaad in het begin behandelen ze hem beleefd totdat hij op camera als arrogante kwal is vastgelegd en teksten uitkraamt die hij niet zou moeten uitkramen. Noem geloofwaardigheid helemaal weg en je word genegeerd. Zo gaan die dingen. Ik denk dat jij even het artikel moet lezen en wat beelden moet bekijken

29 juni 2020 om 11:28

simpel gezegd hij had zijn temperament onder controle moeten houden en beseffen wat zijn plaats is

29 juni 2020 om 08:55

Je doet aannames, maar feit blijft dat de technische staff er staat om spelers beter te maken. Technische staff hoort een enige vorm van superioriteit te hebben, want zij zijn verantwoordelijk voor de resultaten. Waarom denk je dat management zoveel betaald word? Verantwoordelijkheid. Ga jij als je 10 jaar bij een bedrijf werkt en je krijgt een nieuwe onderdirecteur ook zo redeneren? Normale mensen niet....

Barca heeft echt baat bij een grote reorganisatie. Zowel in het bestuur als op het veld. De club gaat na de filistijnen op deze manier.

Ik weet nooit of ik moet lachen of huilen, maar je hoort erg vaak statements zoals dit; Niemand kent hem omdat hij niets heeft laten zien in het profvoetbal, dus hoe kan hij dan ooit opdrachten aan Messi geven. Jong, oud, man, vrouw overal kom je het tegen. Het is een blijk van onlogische redenatie en platte stom zinnigheid en waarschijnlijk een laag EQ. Nog een voorbeeld die ik laatst hoorde; je bent nog geen moeder, dus daar weet jij niets van. ON: Veel zwaargewichten bij elke club hebben meer te zeuren tegen het einde van de carrière. Mede hierom denk ik ook waarom Fergie ze zomaar kon doorselecteren

29 juni 2020 om 09:19

Haha mooi voorbeeld, terwijl iemand die er van buitenaf naar kijkt soms met hele goede, creatieve input kan komen. Juist omdat die persoon er vanuit een ander perspectief naar kijkt. Ik ben leidinggevende op mijn werk en werk ook met mensen die soms 35 tot 40 jaar ervaring hebben, terwijl ik dat niet heb. Als ik dan instructies geef, krijg ik soms ook te horen "ik doe het al 35 jaar, jij komt net kijken en komt nu zeggen dat ik het fout doe, wat weet jij nou?". Dan denk ik ook, wat moet ik hier nou mee? Haha. De redenatie klopt van geen kant. Als ze inhoudelijk de discussie aan willen gaan, prima, ik sta open voor kritiek en wil mezelf verbeteren, maar met mensen met zo'n insteek kan je vaak weinig of kost het heel veel energie om ze ergens in mee te krijgen. Zo zonde, voor alle partijen.

29 juni 2020 om 10:22

In die gevallen word het op zoek gaan naar hetgeen wat ze triggert

Allemaal dikke onzin natuurlijk. Kranten gaan nu extra onzin uitbrengen in het nadeel van Barca en bijna iedereen gaat hier mee in de BS xd.

Wie goed spaans kan liplezen ziet dat Sarabia akelige dingen tegen Messi zegt. Ohnee wacht.........

Het is gewoon overduidelijk dat het gehele bestuur al een aantal jaren aan het falen is.met als klap op de vuurpijl nu het vertrek van Arthur.ik snap dat er verkocht moet worden om de FFP te handhaven maar wat ze doen is het probleem verlengen. Zoals je in het artikel over de verkoop van Arthur kan lezen is het slechts een korte termijn oplossing. En laten we eerlijk zijn, Messi denk wie de fuck is die man en wat heeft hij bereikt om mij advies te kunnen geven.hoe los je dit op?echte Barca legendes in de staff te plaatsen, die ten eerste de echte Cruijf cultuur en structuur naleven wat al decennia succesvol blijkt. En ten tweede het respect hebben verdiend, zelfs van spelers als Messi.als een Abidal, Xavi, Iniesta, Puyol, Mascherano etc In het bestuur en trainers staff zaten dan geloof maar dat messi had geluisterd., Messi die denkt who the fu*k is Sarabia en setien , en gelijk heeft hij. Barca zal snel een soort van Arsenal worden als ze niet zsm de bezem door de directie, bestuur en trainersstaff halen.

Die Sarabia is toch een vreselijk mannetje hoor, ik heb nog nooit een assistent coach zo uit zijn dak zien gaan, zo in de in de schijnwerpers willen zien staan als hij dat doet. Altijd overdreven roepen en schelden, en maar doen alsof hij het altijd beter weet. Kan mij aantal maanden geleden herinneren, hoe hij bij een gemiste kans riep naar de spelers dat zij amateurs waren... bizar incident weer. Setien en Sarabia zijn de controle aan het verliezen, met alle respect maar Setien werd zelf afgewezen in Saudie Arabië, waarom werd hij uberhaupt aangesteld? Valverde deed het gewoon goed.

Ik heb het idee dat Messi alleen bij Barcelona komt wanneer hij in dienst heeft. Hij is er niet om nog beter te worden en anderen beter te maken. Op het veld zie je hem meestal alleen maar wandelen en komt alleen in actie wanneer hij de bal heeft. Beetje als koning gedrag heb ik het idee. Alles moet echt om hem draaien.Tijd voor de frisse wind bij Barcelona met de juiste mensen binnen het bestuur: Eric Abidal en Messi vertrekken.En mensen als Xavi, Puyol en Iniesta etc terughalen...

29 juni 2020 om 10:21

Xavi is er volgend seizoen klaar voor. Hij kent de club en het systeem als geen ander. Puyol zou ik ook in staf opnemen.

29 juni 2020 om 11:04

Nu ben je gewoon populair aan het praten. Als je zegt dat Messi alleen maar ana het wandelen is, kijk je de laatste geen Barcelona. Die man zet veel meer druk. Daarnaast is het logisch dat hij meer loopt, omdat elke gevaar door hem gesticht wordt.

29 juni 2020 om 11:26

1x druk zetten is al meteen veel meer druk natuurlijk als je t nooit doet

29 juni 2020 om 11:55

Nee, ik zeg wat ik heb gezien, Messi is een heel andere speler geworden, meer vedette neiging. Ik vind Messi onder Rijkaard en Guordiola meer gretig ogen dan nu. Ik heb het idee dat Messi al een jaar Barca-moe is.Daarnaast ben ik niet populair aan het praten, ik zeg wat ik heb gezien... 👍🏻

Vraag me af hoe de ontwikkeling van Messi omtrent invloed gaat zijn in de nabije toekomst. Een buitenaardse speler,maar gaat naar een leeftijd waarbij het,zelfs bij hem,minder zal gaan worden. Hoe behoud je dan de invloed op beleidsniveau die hij altijd heeft gehad? Beetje zoals Totti bij Roma op t laatst. Griezmann zijn carriere bij Barca heeft hij ook niet echt een positieve invloed op gehad in dat kader. Maar die Sarabia is natuurlijk wel een clown.

29 juni 2020 om 10:24

Achteraf gezien had Barcelona eerder moeten beginnen met het opbouwen van een nieuw team. Messi hadden ze voor een kapitaal aan City of PSG kunnen verkopen. Daar had je zo een deel van de vernieuwing van het stadion mee kunnen aanbetalen.

29 juni 2020 om 10:52

Messi banken in zijn laatste seizoen is natuurkijk wel een stuk lastiger dan bijvoorbeeld met xavi werd gedaan. Aangezien het legendes zijn moet je ze die respect geven en wachten totdat ze niet meer mee kunnen op dat niveau. Als je hem verkoopt terwijl die nog mee kan op dat niveau krijg je en de fans tegen je en een zure relatie met een legende. Xavi en iniesta hadden zelf door wanneer ze vonden dat ze niets meer toevoegden aan het team en die wilden niet langer blijven. Ik vermoed dat het bij messi op dezelfde manierr zal gaan

Tijd voor een nieuwe wind bij Barcelona. Het loopt daar al jaren niet lekker, ondanks dat er toch kampioenschappen behaald werden. En dat leidt tot irritaties. Het team is uit vorm, uit balans, spelers zijn ontevreden, dan een krant als Marca dat dan uitvergroot, dat weten we.

Oeii, hier zie je toch duidelijk dat er een breuk is. Pff ik heb niets met Barca en ik dacht dat ik hier van zou genieten, maar wat heb ik een hekel aan Sarabia en vooral Setien. Eentje denkt voetbal te hebben uitgevonden en de andere loopt spelers af te zeiken. Dude je zit niet meer bij Las Palmas. Ik zei ook al eerder, Valverde ontslaan is een grote fout, en tijd geeft me weer gelijk. Hoe Setien ook een sneer uitdeelde aan Valverde (omtrent Arthur Situatie). Wtf man.

29 juni 2020 om 10:47

Hier zie je het maar dit is toch geen rel . Overigens was het al eerder voor de corona stop bekend dat de spelers en sarabia niet goed met elkaar lagen. Zit niet koek en ei bij ons, messi die voor het eerst sinds 2004 bet bestuur van barca bekritiseerd en spelers die de assistent trainer niet mogen. Zootje. Wordt een drukke eerste jaar voor laporta of victor font

29 juni 2020 om 10:49

Sarabia is een idioot. Wat heeft deze man nou gepresteerd? Kom je bij een topclub met de beste spelers ter wereld, en ga je ze afzeiken waar iedereen bij staat? Ja schei uit man. Setien en Sarabia zijn niet gemaakt voor de top en ze gaan nooit een prijs pakken met Barca.

29 juni 2020 om 10:55

Valverde is imo ook onterecht ontslagen omdat de beleidsbepalers er weinig van snappen. Die haalden alleen maar controleurs voor het middenveld en een spits voor de linksbuiten positie en vinden het dan raar dat het spel tegenvalt. Met zo een samenstelling van het elftal is er geen coach ter wereld die het lukt aanvallemd, dominant voetbal te spelen

29 juni 2020 om 11:06

Over je laatste stukje, waar kan ik dit lezen? Ben wel benieuwd wat Setien heeft gezegd.

29 juni 2020 om 11:22

Het was tijdens de persconf van 3 dagen geleden.

Alles wordt uitvergroot. Zo werken de sporkranten in Spanje nou eenmaal.

De irritatie bij de fans is nog veel groter. Bartomeu heeft mazzel dat er geen publiek in het stadion zit nu. Hij was allang weggehoond.

Ik zat in het stadion tijdens Barcelona v Sociedad vlak voor de Corona crisis en heb zelden zo’n assistent meegemaakt. De hele tijd loopt ie langs te zijlijn te rennen, springen en doceren alsof hij het voetbal heeft uitgevonden. Toen zag je al dat de spelers hem geen blik waardig gunde en doodmoe van deze man werden. Kan zeker begrijpen dat niemand iets van Sarabia moet hebben

Dit noem ik nou niet echt een clash. Goed zit het denk ik ook niet omdat de spelers zich eerder hebben geergerd aan sarabia. Persoonlijk erger ik me niet aan sarabia. Beetje passie langs de kant vind ik mooi om te zien

Barca probleem is dat ze elke keer maar weer miljoenen steken in de voorhoede voor jongens die dan opeens geen pepernoot meer raken. Maar ze kunnen beter is beginnen van achteruit, want die verdediging is al jaren niet bijzonder. Als messi stopt zie ik een groot verval aankomen bij Barcelona. Ze moeten weer terug naar de basis. Jonge gasten de kans geven en afscheid nemen van de oude garde

29 juni 2020 om 10:45

Door jaren van wanbeleid is het probleem in de aanval een even groot probleem als achterin. Dus wie gaan we eerst vervangen? Keuzes

29 juni 2020 om 10:50

Nouja ze hebben er 72 gescoord. Denk dat het voorin dus eigenlijk nog wel meevalt. Ze hebben er wel 33 tegen. Dat kan zeker beter en dan mis ik nog de 10 situaties/levensgrote kansen die elke week wonderbaarlijk aflopen

Nu pas snap ik de reden waar Guardiola weg ging bij de club. Je kan het niet meer ontkennen dat de macht van Messi binnen Barcelona ongenaakbaar is geworden. Hij heeft ons fantastische succese gebracht. Maar ik blijf van meeneming dat niemand groter dan de club hoort te zijn en dat is nu wel het geval. Alles bij Barca draait om Messi, het hele spel is afhankelijk of hij wel goed heeft geslapen. Soms tot moedeloos toe en geforceerd hem opzoeken terwijl er talloze betere opties zijn om aan te spelen. Ik dacht dacht eerlijk gezegd dat ik het nooit zou zeggen maar een vertrek van de Meastro zou voor de club nog geen eens zo slecht zijn. Maar dan gaat er wel eerst een nieuw bestuur moeten komen. Want er moet iets gebeuren voordat de club verder wegvalt als bijvoorbeeld Ac Milan

Als je goed kijkt de trainer kijkt mee en krabt op ze hoofd beter ontslaan ze die man vandaag nog want die weet het zelf ook niet meer

Dit is hoe Messi tegen iedereen praat. Handje voor de mond, niet aankijken, naar mannetje.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren