Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Sneijder kraakt keuze voor Van Gaal: ‘Ik weet dat hij het graag was aangegaan’

Laatste update:

Wesley Sneijder begrijpt niet dat de KNVB in de zoektocht naar een nieuwe bondscoach is uitgekomen bij Louis van Gaal, zo vertelde hij vrijdagavond bij De Oranjezomer. De oud-international had graag gezien dat de Nederlandse voetbalbond een belletje had gewaagd richting Antonio Conte. Dat er met Henk Fraser een assistent-bondscoach is aangesteld die tevens actief blijft als trainer in de Eredivisie bij Sparta Rotterdam, kan Sneijder ook niet zinnen.

"Hij is echt een veldtrainer", begint Sneijder over Van Gaal. "Hij kan de jongens zeker een bepaalde discipline opleggen, maar ik vind het niet logisch dat hij opnieuw is aangesteld als bondscoach. Je wilt een keer een bondscoach voor de lange termijn en daar hadden ze op ingezet met Frank de Boer. Je gaat mij niet wijsmaken dat Van Gaal een bondscoach is voor de lange termijn." Van Gaal heeft bij de KNVB een contract getekend voor achttien maanden en moet ervoor zorgen dat het Nederlands elftal het WK haalt in Qatar volgend jaar.

Sneijder ontkent dat hij Henk ten Cate, wiens naam ook veelvuldig werd genoemd, graag als bondscoach had gezien. "Voordat Frank de Boer werd aangesteld heb ik gezegd dat dat een optie was", beaamt Sneijder. "Maar de opties vallen weg. Maar waarom moet je steeds naar een Nederlander zoeken? Als je echt kijkt naar een goede coach, moet je verder kijken. In het buitenland zijn ook veel goede coaches. Waarom vasthouden aan Nederlanders?" Johan Derksen vindt dat armoedig ten opzichte van de Nederlandse trainers. "Er zal toch wel iemand te vinden zijn van midden veertig die het Nederlands elftal kan trainen?", vraagt de analist zich hardop af.

"Ik weet zeker dat er een buitenlandse goede toptrainer was die graag het Nederlands elftal zou trainen", vervolgt Sneijder. "Ik weet bijvoorbeeld dat Antonio Conte het graag had aangegaan. Die doet het niet voor het geld. Die vond het echt een prestige. Daar moet je dan misschien een keer mee in gesprek gaan, toch?" Dat Conte de Nederlandse taal niet beheerst, hoeft volgens Sneijder geen probleem te vormen. "Alle spelers van Oranje spelen in een buitenlandse competitie. Dan heb je toch ook een coach die buitenlands is? Dat is overal zo. Het gaat erom wat je op het veld laat zien. Je kan toch een Nederlandse staf nemen?"

Sneijder vindt overigens ook de keuze voor de staf, waar onder meer Fraser, Danny Blind en Frans Hoek deel van uitmaken, geen logische keuze. "Ik had mij vijf jaar geleden, toen ik er nog bij zat, niet voor kunnen stellen dat er een assistent-bondscoach zou zijn die ook nog actief is in de Eredivisie", doelt Sneijder op de dubbelfunctie van Fraser. "Dat is een soort gemaakte functie, vind ik." Fraser gaat zijn functie als assistent-bondscoach combineren met zijn rol als hoofdtrainer bij Sparta.

Ben jij het met Wesley Sneijder eens?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Van Gaal is gwn de beste keuze, klaar!

6 augustus 2021 om 23:23

Als je kiest voor een Nederlandse coach wel ja.

6 augustus 2021 om 23:57

Conte is anders ook een belachelijke naam om te noemen als je pleit voor de lange termijn zoals Sneijder hier doet. Ben het wel met hem eens dat wéér op van Gaal terug grijpen een enorm zwaktebod is. Maar veel beter zie ik ook niet. Nederlands of buitenlands.

7 augustus 2021 om 10:39

Van Gaal is niet de beste keuze, ook niet tussen de Nederlandse coaches. Het is wel de makkelijkste keuze, op papier lijkt te erop alsof je garantie krijgt dat ie t goed gaat doen. Makkelijk te maken keuze voor de dikbetaalde heren in Zeist die niet verder kijken dan hun neus lang is (en dan bedoel ik geen buitenlandse coaches).

7 augustus 2021 om 11:55

En wie was dan volgens fan123 wel de beste keuze geweest?

7 augustus 2021 om 12:15

Henk ten Cate of Fraser zelf ... Van Gaal is uitgewerkt! Zijn aanpak past totaal niet bij deze groep. Men doet alsof Louis is garantie tot succes is en hij ook op het veld staat. Van Gaal heeft zijn waarde maar ken slaat nu echt door. Steeds maar terugvallen op 70 plussers ... En waarom geen buitenlander inderdaad? Martinez bij België gaat ook prima toch?

7 augustus 2021 om 12:32

Waar slaat Henk ten Cate nou weer op? Doet al 10 jaar bijna niks anders dan zijn zakken vullen in verre landen en dan is dat een betere keus? Heeft ook totaal geen potentie i.t.t. bijvoorbeeld een Fraser.

7 augustus 2021 om 13:59

@Arsenal-Gunner riep je dat ook bij FdB? Henks aanpak past veel meer bij deze groep dan die van Van Gaal. Je kijkt naar eenzijdig - van Gaal heeft ook al zes jaar niks gedaan Henk wel. Dus jouw argument gaat daar al niet op - zo krom geredeneerd alsof een blakende CV alleen bondscoach worden mag. Henk is tactisch even goed als LVG, significant betere people's manager en is momenteel actief onder moeilijke omstandigheden. Als je eenzijdig kijkt ga je geen andere plussen zien nee ... De vraag stellen is 'm ook beantwoorden in deze maar goed wellicht heb ik je op weg geholpen zo

7 augustus 2021 om 21:27

En dat baseer je op zijn tv voorkomen of heb je dat van de zandbakspelers gehoord dat het zo'n goede people manager is de laatste 10 jaar? Wat een gelul man. LvG is gewoon de beste optie.

7 augustus 2021 om 21:27

Nee joh. Echt NIEMAND had kritiek op de aanstelling van de Boer. Dat was mateloos populair. Wel even goed terugdenken hè. Bovendien, als je de Boer eruit knikkert, dan moet het doel toch zijn om wat beters te vinden? Dat is ten Cate niet. Dat is Fraser niet. En qua buitenlanders ook niet. We kunnen wel Wenger roepen. Die wou niet. Conte kan ook. Maar dat is ook niet realistisch. Martinez wordt continu afgezeikt door de Nederlanders, omdat de Belgische gouden generatie verloren gaat. Maar nu het bij je argument past, gaat het opeens goed daar? Hou toch op, joh. En Fraser verdient sympathie, want hij werkt in moeilijke omstandigheden? Nee, bij Oranje kom je in een gespreid bedje terecht. In de vijver waar de KNVB in kan vissen is van Gaal de grootste vis. Ik vind het ook een zwaktebod. Dat we ook die opleiding eens onder de loep moeten leggen. Waarom zijn er niet méér veelbelovende Nederlandse coaches? Maar voor de korte termijn is het gewoon de beste optie. Lang zal hij toch niet doorgaan. Kun je na het WK weer verder kijken.

7 augustus 2021 om 07:24

Ik vind het een zwaktebod, weer van Gaal. De spelers wilden hem al niet in een eerder dus het lijkt me geen gelukkig huwelijk worden.
Ik had graag eens een buitenlander gezien die met andere ideeen bij Oranje kwam en de boel van een andere kant zou benaderen. Ik had graag Wenger gezien, met Bergkamp, van Persie en Gullit als assistenten. Lijkt me een prima team om Oranje aanvallend voetbal te laten spelen met goede resultaten.

7 augustus 2021 om 07:38

De niet-vliegende Bergkamp als assistent lijkt me zeer onpraktisch tijdens het spelen van interlands.

7 augustus 2021 om 13:29

Jij wilde alsnog een stokoude bondscoach, maar dan ook nog een instortende Arsenal-reünie?

7 augustus 2021 om 18:54

Gelukkig is van Gaal nog een jonge god, zou ik zeggen. Wenger houd van aanvallend voetbal, die 3 als assistenten om op specifieke zaken te trainen.

7 augustus 2021 om 07:42

Ik ben een enorme fan van van Gaal maar ik vind het ook een enorm zwaktebod om weer bij hem uit te komen. Waarom per se en Nederlander? Vrijwel alle spelers van het Nederlands elftal spelen in het buitenland voor een buitenlandse trainer. Dat moet toch helemaal geen probleem zijn? Nu is de vijver waar je in vist zo mega klein en ja dan kom je weer uit bij van Gaal

Ik neem aan dat iedereen wel begrijpt dat Oranje graag naar het WK gaat en er dus heel snel resultaten behaald moeten worden. Dan is Van Gaal de juiste keuze en valt er weinig te kraken.

6 augustus 2021 om 23:27

Als je continue vanuit die denkwijze opereert, zal je enkel op korte termijn successen boeken. Het Turkse elftal kampt ook met deze denkwijze. Het is Fatih Terim of Senl Gunes (huidige bondscoach). Deze titanen wisselen de bondscoach schap af. Sneijder heeft gelijk.

6 augustus 2021 om 23:49

Sneijder heeft in zoverre gelijk dat het handig zou zijn als je een coach voor een paar jaar zou kunnen hebben, alleen die komen niet voor dat schijntje dat Nederland wil betalen, dan noemt die Conte, lachwekkend als dat die denkt dat Conte voor 1 miljoen komt werken.

7 augustus 2021 om 00:06

En Conte gaf aan niet beschikbaar te zijn (wil een club coachen).

7 augustus 2021 om 02:10

Dat is een aanname. Volgens Sneijder wilde hij wel komen voor een schijntje. Je kunt toch op zijn minst vragen.

Als je echt successen wilt boeken, zul je een bondscoach moeten hebben die echt een lange periode aanblijft. Zo blijft dezelfde werkwijze in het elftal en weten (de meeste) spelers waar ze aan toe zijn. Nu wisselt het zich telkens zo snel af dat er geen continuïteit in het team komt. Zie Spanje onder Del Bosque, Duitsland onder Löw en Frankrijk onder Deschamps. Allemaal teams die succes hebben gehad met een coach die er voor een lange periode zat. Van Gaal is een goede trainer maar zoals Sneijder zegt, hij gaat dit niet voor de lange termijn doen.

7 augustus 2021 om 00:08

Nouja. Kijk dan wat voor reacties een coach krijgt die ook maar een beetje afwijkt dan. We willen innovatie. Maar je moet wel de 433 spelen waarmee we in het huidige dal zijn gekomen. En met de punt naar achteren. Want anders kun je een finale halen, maar gaan we alsnog zeiken. Staat het verdedigend niet, roept iedereen om 5 achterin omdat we daar nu de luxe voor hebben. Centraal althans. Doen we dat, in 2014 én deze zomer, wordt er meteen weer gezeikt dat het toch echt 433 moet zijn. Ook onder de inmiddels zowat heilig verklaarde Koeman. Je krijgt de tijd niet van de miljoenen bondscoaches, en de KNVB heeft geen ruggengraat en gaat erin mee.

7 augustus 2021 om 03:01

Juist de voorbeelden die je noemt hadden snel redelijk wat succes. Aan het eind viel het vervolgens weer tegen.

Ben het wel eens met Sneijder. Er werd wel heel snel aangenomen dat o.a. Conte te veel zou willen verdienen en hierdoor totaal geen optie zou zijn. Met van Gaal kies je voor de korte termijn en val je weer in hetzelfde groepje - overigens vind ik van Gaal niet slecht.

7 augustus 2021 om 00:05

Sneijder let alleen niet op want Conte heeft naar verluidt aangegeven op een club te wachten.

7 augustus 2021 om 01:10

En toch weet ik niet of Conte nu de ideale man was geweest. Dat van het geld wordt inderdaad telkens maar aangenomen maar het zijn geen gekke aannames. Conte is gewoon een A-klasse trainer en die zal echt wel iets willen verdienen. Hij heeft namelijk altijd de garantie dat er anders binnen een jaar wel een club zal staan met een miljoenensalaris. Daarbij vinden we in Nederland allemaal onze Hollandse School zo belangrijk en hebben we net Frank de Boer weggestuurd omdat hij die Hollandse School overboord zou hebben gezet en er nog steeds niet presteerde. Conte zou in Nederland, ondanks zijn prestaties, vanaf moment 1 onder een enorm vergrootglas liggen in de media. "zie je wel, zo'n buitenlander die het allemaal beter denkt te weten." Daarbij weet ik nu ook niet of Conte de ideale lange termijn trainer is. Hij begint nooit echt aan 'projecten'. Het is altijd zo snel mogelijk rechtdoor naar succes (wat hij verdraaid goed doet) en daarna barst er wel een bom door de waanzinnig intensieve manier van werken. Je kunt er donder op zeggen dat hij het WK '26 niet gehaald zou hebben. Het EK van 2024 was waarschijnlijk al lang geweest.
Hoe goed Antonio Conte ook is als trainer, ik snap goed dat de KNVB het bij voorbaat als een te groot risico heeft beschouwd en er zijn vingers niet aan wilde branden. Dan liever een bewezen, Nederlandse coach die je door het Wk'22 kan loodsen om daarna aan een lange termijn te beginnen. De voetbalwereld is onvoorspelbaar en over anderhalf jaar kan alles anders zijn. Grote kans dat gedroomde kandidaten als Erik ten Hag (heeft er dan vijf jaar Ajax op zitten) en Ronald Koeman (kans zeer aanwezig dat hij het seizoen niet overleeft) ineens weer een stuk beschikbaarder zijn dan ze nu waren.

Vroeger wilde spelers nog trainers worden , maar tegenwoordig krijgen ze allemaal een baantje bij de tv en weten ze het allemaal beter. Wat een B.S dit er is geen betere keus aanwezig op dit moment , de boer heeft het verpest met ze domme keuze om speelstijl aan te gaan passen vlak voor een toernooi . van gaal weet wat er moet gebeuren en zal het toernooi echt wel halen . Kunnen we weer een beetje juichen op een toernooi

7 augustus 2021 om 00:10

Gaat leuk worden als je van Gaal net als in 2014 weer 5 achterin ziet toepassen dan...

7 augustus 2021 om 10:21

Als ze weer de halve finale halen, wordt dat inderdaad erg leuk!

Laten we eerlijk zijn, armoe troef
Ten eerste als je Gaal wil dan had je hem ook voor Frank de Boer kunnen hebben aangesteld. Toen solliciteerde hij in de media zelf
Ten tweede
Je stelt Blind aan die al gefaald heeft en al lang geen coach meer is
Ten derde je stelt een assistent aan die al een baan heeft bij een club in de Ned. competitie. Dit kan niet dit is ongehoord.
Maar iedereen weet waarom dit is gebeurd al mag je het niet zeggen noch schrijven

7 augustus 2021 om 11:24

Geef eens één steekhoudend argument waarom de aanstelling van Fraser ongehoord zou zijn. Ik wacht af.

7 augustus 2021 om 14:26

Blind is niet geschikt als hoofdtrainer maar als assistent zijn veel spelers en trainers wel tevreden over hem. Kan toch dat dat hem wel ligt? Volgens mij was Hiddink tegelijk trainer van Chelsea en bondscoach van Australie. Kan me vergissen in club of land maar weet zeker dat hij het tegelijk gedaan heeft. En het zal ergens anders vast ook wel een keer voorgekomen zijn.

Ik las eerder dat Conte wel benaderd is, maar zich niet beschikbaar stelde.

7 augustus 2021 om 13:35

Daarom moet Sneijder ook gewoon z’n mond houden. Die lult maar wat

7 augustus 2021 om 13:41

Conte is ook lichtelijk gestoord.

9 augustus 2021 om 09:51

Nee, Van Gaal is zuivere koffie....

9 augustus 2021 om 09:59

Iets minder geflipt.

En natuuuuuurlijk wil Conte wel voor 6 jaar tekenen. Ja, echt wel. Hij heeft totaal geen dromen over Real, Barcelona, PSG, Italië...

Het is wel een beetje een lulhannes, hoor, die Sneijder. Vond hoe hij over het trainersvak praatte bijna stuitend. Hij heeft geen zin in de diepere materie en wil 'managen'. Maar dan wel alleen de spelersgroep. Dan moet hij teammanager worden. Dat is de functie die hij beschrijft, alleen wil hij dan de prestige en het salaris van een hoofdcoach. Ga toch heen, man. Wordt niks met die trainerscarrière van hem als ik het zo beluister. Ook zo flauw om over lange termijn te beginnen met Van Gaal als je zelf de bijna net zo oude Ten Cate tipt als bondscoach. Zeg dan gewoon dat je Louis een lul vindt. Gezien hun historie kan dat best. Neppe gozer, die Sneijder. Ik kan er moeilijk naar luisteren.

7 augustus 2021 om 01:05

@MT87 Wie bedenkt het ook om zulke jongens op tv te halen. Bruggink, vd Vaart, Sneijder en laatst Vlaar. Pfff wordt steeds armoediger.

7 augustus 2021 om 01:23

Ik kan goed naar Van der Vaart luisteren, ben het niet altijd met hem eens en soms overdrijft hij, maar die heeft weinig scrupules. En Vlaar is heel, nou ja, 'degelijk', maar volgens mij is hij wel oprecht zo. Niet echt flitsend maar wel genuanceerd. Wat me stoort bij Sneijder is dat hij allerlei sterke meningen verkondigt maar die niet wil onderbouwen. Lijkt me een typisch geval van een gozer die nooit in zijn leven ooit tegengas gekregen heeft (behalve door Van Gaal dan, en die mag hij dus duidelijk niet).

7 augustus 2021 om 01:26

Kuyt houdt ook wel van open deurtjes. Maar goed. Sneijder, onze Kleine Generaal, kon ik nog wel begrijpen. Je verwacht dat iemand die als speler zo'n inzicht had dat als analist zou kunnen vertalen. Alleen valt dat dus vies tegen. Maar goed. Als ik een paar van onze grootste spelers ooit zoals van Basten en Gullit hoor praten denk ik ook dat we beter helemaal kunnen kappen met spelers in de rol zetten. Eigenlijk is het lijstje met goede analisten zo bedroevend kort dat ik er nu niet eens één kan noemen.

7 augustus 2021 om 08:20

Vlaar is totaal ongeschikt als analist. Komt totaal niks uit. Kan geen lange zinnen praten en is negatief. Vind hem twee weken geleden verschrikkelijk. Sneijder lult ook maar een eind weg zonder zich te interesseren. Maar die heeft in ieder geval nog wat humor.

7 augustus 2021 om 13:03

Het liefst zou je toch analisten zien met een grote tacticsche kennis, die dat vak zo serieus nemen als Ten Hag bijv zijn trainersvak. Bij Kenneth Perez heb ik nog wel dat gevoel, die probeert Echt uit te leggen waarom het in een bepaalde wedstrijd goed of fout gaat. Maar verder zie je dat inderdaad heel weinig. Bij Gullit vraag ik me soms wel eens af of hij ooit gevoetbald heeft hahah. Wat kraamt die man een hoop nikszeggende shit uit. Kan Echt een betoog van 5 minuten doen, waarin hij 2 open deuren in trapt en verder had hij zijn punt ook in 2 zinnen kunnen maken.

7 augustus 2021 om 02:33

Ik vind het wel een keer verfrissend zulke uitspraken. Van al die coaches die doen alsof het trainersvak een of andere hogere wiskunde voor raket geleerden is wordt ik ook wel een beetje moe

7 augustus 2021 om 02:51

Ik ook hoor. Ik mis types a la Hiddink, Don Leo, Barry Hughes, Frits Korbach(!) enzo. Maar die hadden zelfspot.

7 augustus 2021 om 09:29

Klopt, dat waren gewoon goede coaches die weer een hele eigen aanpak hadden. Ik heb het interview met Sneijder zelf niet gezien dus hoe hij het overbracht zou ik niet weten maar als jij dat zo zegt geloof ik wel dat het niet best overkwam

7 augustus 2021 om 19:46

Japie, precies. Die gasten gaven geen moer om een trainer en zelf zullen ze ook niet doen dat ze enorm bepalend zijn. De juiste poppetjes op de juiste plek en voetballen kunnen ze toch wel. Zorgen dat je de sterspelers beetje pampert en klaar is Kees. Zo praten ze ook en denken ze ook

7 augustus 2021 om 09:56

Na gisteravond snap ik Yolanthe! Wat een aparte kerel.
Aparte meningen over Corona, trainersvak en bondscoach.

7 augustus 2021 om 19:43

Sorry, maar Sneijder is geen lulhannes. Sterker nog, samen met Vd Vaart, vind ik echt dat zij een verademing zijn in het commentaar geven op wedstrijden. Gewoon mooi en eerlijk commentaar. Sneijder heeft gewoon gelijk in dezen. Waarom geen trainer uit het buitenland? Nee van gaal voor de 283e keer benaderen...

Kijk een buitenlandse coach ben in ook voorstander van keer wat anders kijk naar België met martinez geweldige coach

7 augustus 2021 om 13:33

Ze presteren wel consistent op een hoog niveau. Geen afgangen, geen moeizame kwalificatierondes. De enige blamage onder Martinez was tegen Wales in 2016. De rest was allemaal begrijpelijk.

blij dat Gaaltje het nog een keer doet; lekker een fuhrer voor de groep; is een keer nodig!
Daarna komt Koemannetje wel weer!

Bespiegelingen zijn zinloos momenteel. Van Gaal heeft getekend en is nu onze bondscoach. Conte en Low gaven zelf al aan niet te willen. Ik denk persoonlijk dat Sneijder Van Gaal kraakt omdat er nog wat oud zeer zit.

Omdat het bij dat andere artikel niet kan: Lekker Sneijdertje, lekker Derksen de bek snoeren met feiten! En dan stamelt Derksen er nog wat meer onzin uit die kant noch wal raakt. Geef gewoon toe dat je er naast zit. Gevaccineerd of niet maakt geen hol uit qua gezondheid, wel qua vrijheid. Want daar gaat het om; vrijheid afnemen.

Zolang er mannen als johan derksen rondlopen zal het moeilijk blijven een coach voor oranje te vinden. Dat vangaal het heeft aangenomen verbaasd mij zeer gezien de mate van rotzooi die VI over hem heeft uitgestort

Ja laten we een buitenlands persoon aannnemen voor een nationaal team. Wat een dom fenomeen is dat toch. Haalt het hele idee achter een nationaal team weg.

7 augustus 2021 om 13:40

Dus jullie zouden altijd een Frank de Boer of Cocu verkiezen boven een Guardiola als die kans er was?

Koekoek....dan heb je ook geen ambitie.

7 augustus 2021 om 14:03

Nou ik vind dat die keuze niet mogelijk moet zijn. Net zoals we niet Messi boven Promes kunnen verkiezen. De staf is net zo goed onderdeel van het nationale team als de spelers.

Kwam geen zinnig woord uit Sneijder zijn mond de hele uitzending. In Qatar is alles OK. Vaccinatie niet nodig. Vond zichzelf meer een manager dan een veldtrainer. En ga nog maar door. Was een prima speler maar zijn simpelheid is stuitend. Wordt net zo een toptrainer als Davids en Seedorf

Sneijder roept ook maar wat. Ze hebben Conte benaderd maar die wilde niet. Die wilde een club. Dus wat zit hij nu te brallen.

De keuze voor van Gaal is volledig pragmatisch: overleef de kwalificatie, doe het goed komend WK, en dan zal Peter Bosz of Ronald Koeman vast wel weer ontslagen zijn. Het is het enige wat je kan doen als je geen cent wil betalen en ook niet naar het buitenland wil kijken. En als iemand nog 1 keer met Gullit of Henk ten Cate aankomt, echt, hou alsjeblieft op. Die kerels hebben gewoon minder krediet dan een Ron Jans of Erik van der Looi.

Alle toplanden, tenminste de landen die prijzen pakken hebben een coach uit het desbetreffende land. Een beetje nationalisme mag hoor jezes hey. Volkslied is geen clublied!

Bij Wes heb ik toch het idee dat ie zich beter bij geintjes en lollige anecdotes kan houden. Een "echte" baan als trainer zie ik hem eigenlijk nooit in slagen.

Sneijder, die oud voetballer die ineens overal een mening over heeft. Het is maar een irritante toevoeging aan wat we al hadden. En dan nog eens met die koppige anti vax instelling.

Helemaal mee eens, weer van gaal met zijn boekje in zijn hand hij moet toch zelf ook denken ben te oud, maar geld stinkt niet

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren