Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Slot deelt zichzelf klein compliment uit: ‘Dat is als trainer best wel leuk’

Laatste update:

Arne Slot is enorm content met de 1-0 zege die Feyenoord donderdagavond in De Kuip op Lazio wist te boeken. Door de overwinning zijn de Rotterdammers verzekerd van een plek in de achtste finales van de Europa League. “Voor de club is dit een bijzonder moment. Het is voor het eerst in twintig jaar dat we op dit niveau bij de laatste zestien van Europa zitten”, aldus Slot.

Waar Feyenoord vorige week nog in blessuretijd verloor van Sturm Graz, bleef de Stadionclub tegen Lazio knap met 1-0 op de been. “De ene week is de andere niet”, zegt Slot lachend op de persconferentie. “Ook nu kregen we in de 93ste minuut een corner tegen. Zo dicht ligt het natuurlijk in het voetbal wel bij elkaar, helemaal op dit niveau. Alle vier de ploegen zaten heel dicht bij elkaar. Dan heeft het met hele kleine dingen te maken of je net aan de goede kant van de score zit of niet. Vorige week was dat duidelijk niet het geval, door de standaardsituatie in de 93ste minuut. Die hebben we nu uitstekend verdedigd.''

Mede dankzij enkele uitstekende reddingen van Justin Bijlow boekte Feyenoord een broodnodige zege op Lazio. “We hebben een goede keeper nodig gehad en scoorden op een heel mooi moment”, vertelt Slot, die ook tevreden was over Santiago Giménez. De spits nam koud in het veld als invaller van Danilo direct de enige én winnende treffer voor zijn rekening. “De focus is vooral op de goal, maar ik wil ook niet vergeten wie de assist gaf en hoe mooi die was. Die was van invaller Quilindschy Hartman. Het is als trainer best wel leuk als twee van je invallers bij een doelpunt betrokken zijn.”

Slot hecht er bovendien veel waarde aan dat Feyenoord groepswinnaar is geworden, ondanks de metamorfose die de selectie afgelopen zomer is ondergaan. "Voor de club is dit een bijzonder moment. Het is voor het eerst in twintig jaar dat we op dit niveau bij de laatste zestien van Europa zitten, als nummer drie van Nederland van vorig seizoen, waar bijna iedereen is weggegaan”, aldus Slot. De trainer benadrukt het ‘compleet andere niveau’, vergeleken met de Conference League van vorig seizoen, waarop Feyenoord nu speelt. “Als je de voorbije transferperiode er dan nog bij pakt, waarin we ontzettend veel spelers zijn kwijtgeraakt, vind ik het nog bijzonderder.”

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Niks mis mee toch. Het is toch ook fijn als 2 invallers belangrijk zijn. Feyenoord heeft het gewoon goed gedaan gisteren. Van harte Feyenoorders!

4 november 2022 om 09:41

Het was toch ook wel een geweldige avond! Na afgelopen week zag ik het zelf ook niet zo zitten. Van alles of niets, werd het toch alles.

Enige wat Slot moet doen is, hou die Hartman gewoon vast op LB. Lopez vind ik nu al 3 á 4 wedstrijden echt minder spelen. Niet goed verdedigen, niet normaal een bal kunnen overspelen. Die Hartman probeerde gewoon paar keer een bal op maat bij Giminez af te leggen.

4 november 2022 om 11:10

Ik vind dit wel enorme borstklopperij van Slot. Ik was/ben blij met het resultaat van Feyenoord maar 8 punten halen in deze poule is wel een wanprestatie.
Het voetbal zag er niet uit en als je kijkt uit hoeveel geluk de goal valt is dat niet normaal.

Tuurlijk mag hij ervan genieten met zijn team maar er zijn zoveel dingen die beter moeten. Dan met name het aanvalspel van Feyenoord want er zit amper combinatievoetbal in. Kijk naar de 1e helft. Een aantal kansloze voorzetten gezien, of bijvoorbeeld dat afstandschot van Dilrosun. Daar had hij hem gewoon af moeten spelen naar het midden en dan vervolgens naar de linkerkant om zo de verdediging kapot te spelen. Naar mijn mening moet Feyenoord nog heel veel stappen zetten.

In ieder geval van harte gefeliciteerd Feyenoorders en laten we hopen dat jullie het toernooi straks een mooi vervolg gaan geven!

Terecht. Eerst kom Arne en daarna een hele tijd niets……

4 november 2022 om 07:29

Mwah je doet het voorkomen alsof hij wel heel erg vol van zichzelf is. Dat vind ik wel meevallen.

Enige waar die echt aan moet werken is dat verongelijkte (in zowel woord als gebaar) als een scheidsrechter een beslissing neemt tegen Feyenoord… het claimen van een handsbal na die hopeloze mispoeier van Geertruida bijvoorbeeld. Dat zag er echt kneuterig en niet top trainer waardig uit.

4 november 2022 om 08:19

Als een zuid Europese coach dat doet is het beleving en alles doen om te winnen.

4 november 2022 om 08:28

Iedereen is het er toch over eens dat een Mourinho ook een kwal eerste klas is? Bovendien dan is het ook irritant.

Wellicht zit nog stukje mediterraans temperament achter, maar het blijft er niet uitzien… Bij zo’n tuchel ziet het er toch ook niet uit en als Arne uit Zwolle het doet, komt het zeker niet over… Laat hem dan een voorbeeld nemen aan Ancelotti.

4 november 2022 om 10:14

Inderdaad. Dat soort Zuid Amerikaamse coaches vind ik ook irritant. Zidane, Gio, Ancelotti etc. laten zien hoe het moet
qua gedrag imo

4 november 2022 om 12:31

Dan noem je ook direct de enige 3 “normale” coaches op die in de top werkzaam zijn. Dat is eerder een uitzondering dan dat het standaard is. De rest is zo gek als een deur, hoor er ook wel een beetje bij.

4 november 2022 om 18:50

Antonio Conte is toch de rust zelve?

4 november 2022 om 08:02

Zit nog wat oud zeer, merk ik. Zonde en onnodig, jullie doen het ook hartstikke goed.

4 november 2022 om 08:41

Hij mag toch gewoon blij zijn? Na zo'n mooie overwinning hoef je echt niet sip in een hoek te gaan zitten.

Prima prestatie van Slot en de spelers. Gekke poel natuurlijk maar toch mooi bovenaan geëindigd. Nu een beetje mazzel hebben bij de loting.

Bijlow keepte geweldig. Is de laatste wedstrijden echt wel weer in vorm en laat zien dat hij enorm belangrijk is. Plekje bij NL elftal moet wel zeker zijn.

4 november 2022 om 07:26

Nou in sommige van zijn beslissingen kwam die wat te snel zijn goal uit, maar keepte een goede pot en met de flaters van pasveer in gedachten moet die die inderdaad wel voorbij zijn.

4 november 2022 om 07:41

Flekken of Bijlow onder de lat lijkt mij ook. Dit zouden de twee zekerheidjes moeten zijn. De rest is lood om oud ijzer

4 november 2022 om 07:44

En dan bedoel je een plek onder de lat neem ik aan? Een op een is er in Nederland absoluut geen betere keeper.

4 november 2022 om 07:50

Bijlow wordt niet geselecteerd (beter de discussie voor het wk dan tijdens het wk, hij heeft afgedaan bij Van Gaal rondom de wedstrijd tegen Noorwegen) en Pasveer staat onder de lat om zijn voetballende kwaliteiten.

Als het echt om keeperskwaliteiten gaat, dan hoort Bijlow uiteraard te spelen.

Echt iets typisch Nederlands (Cruijff). De Gae is gewoon een topkeeper, maar Ten Hag wilt een keeper die kan voetballen.

4 november 2022 om 08:00

Als het zou gaan om voetbalkwaliteiten zou Flekken of Bijlow eerste keeper zijn. Die zijn beide voetballend ook beter dan Pasveer. Ook qua kwaliteit zal het tussen beide heren moeten gaan. Pasveer heeft bewezen de laatste tijd dat hij niet geselecteerd moet worden.

4 november 2022 om 08:02

We gaan nu toch niet doen alsof Pasveer beter aan de bal is dan Bijlow? Bijlow is helemaal geen type De Gea, hij is enorm goed aan de bal. Verder is hij gewoon op alle vlakken een betere keeper dan Pasveer. Ik denk dat het tussen Flekken en Bijlow gaat om een plek onder de lat.

4 november 2022 om 08:12

In Nederland niet, maar net over de grens wel. Flekken is ook een alleraardigste optie. Noppert, Pasveer en Cillessen zijn echt een niveau minder. Die mogen onderling het derde plekje uitvechten.

@4fredondo: Ook qua voetballende kwaliteiten komt Pasveer niet in de top 3, dus dat zou geen reden mogen zijn. En qua keepen ook niet. Er is gewoon geen reden om hem onder de lat te zetten.

4 november 2022 om 08:22

Die Frans Hoek is enorm gecharmeerd van Pasveer (niet mijn voorkeur).Tis ook het coachen e.d.

4 november 2022 om 08:33

4f. 'het coachen'. Dat vind ik altijd zo'n loos argument. Keepers op dat niveau coachen allemaal. En uiteindelijk gaat het erom dat je de ballen stopt. Want ook met dat 'geweldige' coachen van Pasveer is de verdediging van Ajax soms gatenkaas. Dat hele coachen argument is er alleen maar bijgesleept omdat die nooit wat te doen had, maar toch in oranje moest.

4 november 2022 om 08:56

@ducktaildo: Ik ben geen voor- of tegenstander van Pasveer, maar je stelling dat alle keepers (even) goed of goed genoeg kunnen coachen op dit niveau trek ik zeer in twijfel. Alleen al de gedwongen wissel van Pasveer voor Onana vorig jaar bij Ajax laat volgens mij een ander beeld zien. Dat heeft niet alleen met keepende kwaliteiten te maken. De hele verdediging stond opeens te schutteren. Je kunt mij niet vertellen dat Onana precies dezelfde dingen riep als Pasveer.
Ik denk dat Pasveer op het gebied van communicatie (en ervaring) een streep voor heeft op Bijlow. Keepertechnisch wint Bijlow die onderlinge strijd.

4 november 2022 om 08:59

Je hoeft mij niet te overtuigen Ducktaldo. Ik vind Bijlow bij far de een na beste keeper van de eredivisie, al helemaal in de vorm van gisteren. De beste op dit moment in de eredivisie in geen Nederlander en die heeft PSV heel dom geruild met bijbetaling.

Flekken kan ik niet over oordelen, die zie ik nooit keepen.

4 november 2022 om 09:12

Ijsmuts. Dat de verdediging toen stond te schutten, had dat met de algehele vorm van Ajax te maken of met het geweldige coachen van Pasveer? Toen dat succesvolle CL seizoen hoorde ik niemand klagen over Onana zijn 'gebrek' aan coaching? Toen las ik zelfs nog dat die daar geweldig in was? Waarom staat de verdediging van Ajax nu met Pasveer dan ook te schutteren? Ik geloof niet echt om dat 'coachen' argument. Uiteindelijk valt er niet veel meer te coachen als 'binnenkant dekken', 'daar loopt je man', enz.. Het is niet dat er een heel tactisch meesterplan uit een keeper zijn koker komt. Ik wil gewoon de keeper op goal hebben staan die straks de ballen stopt. Voor het coachen hebben wij Van Dijk al achterin staan.

4 november 2022 om 09:47

@ducktaildo: volgens mij is er genoeg kritiek geweest op Onana in dat succesvolle seizoen. Stond geweldig te keepen maar ik heb niemand gehoord over zijn coachende kwaliteiten. De reactiekeeper noemen ze dat blijkbaar in het jargon.
Door communicatieve vaardigheden voor een keeper af te doen alsof iedereen hetzelfde trucje beheerst maak je het te simpel (voor sommigen wel zo overzichtelijk). Ik wil ook een spits die scoort, maar je kunt wel iets verder kijken dan alleen dat.

4 november 2022 om 10:22

Ijsmuts. De enige kritiek die ik las was over zijn tijdrekken en het treuzelen met de bal uitschieten? Of heb jij wel kritiek gelezen over zijn slechte coachen? Nou ik ben wel van mening dat met coachen een kwaliteit is die je niet per definitie een veel betere keeper maakt. Het is om het even. Want waarom is het nu dan ook soms geitenkaas achterin? Vergeet Pasveer soms te coachen of hoe moet ik dat zien? En hoe wil je meten dat een keeper beter is in coachen? Dat is toch iets wat totaal niet meetbaar is, vooral niet voor een kijker? Wij kunnen alleen oordelen over wat wij zien. En dan zien wij dat de verdediging bij Ajax soms gewoon gatenkaas is en dat de verdediging bij Ajax in dat CL seizoen gewoon goed stond. Toch knap met een slecht coachende keeper en nu een wereldwonder qua coachen op goal.

4 november 2022 om 12:16

@Ducktaildo: lees het werk van Frans Hoek er op na. Het verschil tussen de reagerende keeper en de anticiperende keeper, interessante leesstof. Een goed coachende keeper kan ellende voorkomen, maar niet alles. Een goed reagerende keeper kan spectaculaire reddingen maken die een goed anticiperende keeper wellicht al had kunnen voorkomen.

4 november 2022 om 07:50

Daarvoor is hij net te laat fit geworden en in vorm geraakt. Die zie ik echt niet meer meegaan.

4 november 2022 om 07:54

Hij is het hele seizoen al fit en al best een tijdje in vorm. Hem niet meenemen is niet uit te leggen.

4 november 2022 om 11:06

Fit én in vorm. Nog geen 3 weken geleden zei men dat Bijlow nog niet op zijn sterkst is. En ondertussen heeft Van Gaal basisplaatsen gegeven aan Pasveer. Cilissen heeft toernooiervaring, Pasveer is al belangrijk gemaakt bij Van Gaal en Flekken is minimaal gelijkwaardig. Als Van Gaal 3 keepers meenent zie ik Bijlow echt wel afvallen.

4 november 2022 om 12:33

Dat zei “men” niet. Dat zeiden sommige supporters van andere clubs. Bijlow is sinds die misser tegen Lazio niet meer in de fout gegaan en keept dus al bijna 3 maanden erg sterk.

4 november 2022 om 12:47

Dan moet je bijv. Rondo eens terugkijken. De uitzending waarin Dick Advocaat er was en er nog even gebeld werd met Flekken.

4 november 2022 om 07:55

Ik hoop dat Bijlow meegaat. Ergens ben ik bang dat Louis wat rigide vasthoudt aan enkele spelers die er 3 maanden geleden beter voor stonden dan nu. Denk aan de keepers en een bergwijn die toen aan het knallen was maar er nu maar plebs bij loopt.

4 november 2022 om 07:57

Vond ik ook. Genoten v Feyenoord en wmb Bijlow nummer 1, sowieso meeste potentie, ben bang dat Louis daar echter anders over denkt. Gefeliciteerd Feyenoorders, mooie overwinning!

Fantastische prestatie. Natuurlijk is het geweldig als je als trainer zijnde je wissels zo goed ziet presteren. Heerlijk, wat heb ik genoten.
Ergens waar ik niet van heb genoten, is hoe rtl 7 met dit omging. Reclame na het laatste fluitsignaal, om vervolgens even juichende Feyenoorders te zien en dan weer naar de reclame door een uitgestelde aftrap. Schandalig hoe commercie dan voorop staat. Je weet het natuurlijk, maar wat een schande.

4 november 2022 om 07:23

Lekker ESPN kijken. Ook in de rust werd uitgebreid gesproken en geanalyseerd over de wedstrijd en de wedstrijd werd werden de beelden van juichende Feyenoorders nog in beeld gebracht. Zonder reclame (omdat de kuip lang in beeld bleef, werd vlak voor de aftrap pas overgeschakeld naar psv.

4 november 2022 om 08:34

Tuurlijk, ESPN is het alternatief. Maar ik dacht: laat ik eens via RTL 7 kijken. Hij stond er toch al op namelijk. Ruime voorbeschouwing en ik ben nooit fan van de analisten op espn. Alhoewel, Jansma en Kieft is ook niet alles. Maar hoe een NL zender dit oplost, schandalig. ESPN, buitenlandse zender, laat dus meer zien van het Nederlands succes dan onze eigen NL zender.

Slot doet net alsof ze een wereldprestatie hebben geleverd. Het is niet meer dan logisch dat ze doorgaan in deze poule. Midtjeland en Graz is niet zo geweldig, Lazio en Feyenoord waren gewoon de twee ploegen die je vooraf zou invullen. En dat Lazio is ook geen Napoli of Milan he. Verre van. Die Slot gaat ook per dag meer in zichzelf geloven. Nare man.

4 november 2022 om 07:24

Goeiemorgen kerel, je kan het volgende keer ook bij een glaasje azijn houden he ? In plaats van heel de jerrycan. Ook in dit soort poules moet je maar "even" doorgaan.

On: man wat heb ik genoten na de 60e minuut ! De strijd, de passie. Vooral szymanski en zijn onuitputtelijke gejaag, eindbaas. Hartman mag van mij blijven staan trouwens.

4 november 2022 om 08:18

@danielvvkap: inderdaad, die Szymanski wat is dat een onuitputtelijke tank zeg!

4 november 2022 om 09:45

Exact! Kijk toch eens, iedereen heeft 8 punten gehaald. Dat zegt toch genoeg?

Het was gewoon een hele rare poule.

Nouja om Hartman weer te passeren, dan vind ik hem wel vreemde keuzes maken. Je zag echt een groot verschil. Lopez is het seizoen sterk begonnen, maar is gewoon minder.

Plus het is een wereldprestatie! Waar je 1e wedstrijd kansloos onderuit gaat, win je de meeste belangrijkste duel tegen dezelfde tegenstander.

4 november 2022 om 07:35

Hahahaha nare man??? Je kan veel zeggen over Slot, maar een nare man hoort daar toch niet echt bij. Bovendien: laatste 20 jr niet overwinterd in de EL. Vorig jaar finale gehaald in ECL en nu overwinteren in de EL. Een beetje meer optimisme zou je sieren.

4 november 2022 om 07:37

Feyenoord is ook geen Sevilla. Een club als Lazio heeft veel meer geld in de ploeg zitten en is normaliter wel een niveautje hoger. Ook een midtjeland heeft al een aantal keren laten zien te kunnen verassen. Er waren tijden dat dit soort ploegen ons er gewoon uit kegelden. We hebben 4 ploegen die in europa overwinteren. Daar mogen we gewoon trots op zijn.

4 november 2022 om 07:41

Alles is relatief he. Als je de cl poule van AZ ziet of psv tegen de nummer een na laatst uit de Zwiterse tweede divisie. Dan was de poule wel weer sterk. Het waren stugge tegenstanders en Lazio op papier zelfs beter. Als een team in opbouw dan toch eerste eindigd is dat heel goed gedaan.

4 november 2022 om 07:56

Feyenoord moet 8 nieuwe spelers inschakelen. Niet 5, maar 8. Jij hebt duidelijk geen trainingsopleiding gehad. Ga eerst eens je papiertje halen. Dat kan niet in 3 maanden tijd. Slot en dit Feyenoord hebben gewoon een topprestatie neergezet.

4 november 2022 om 10:11

Alfred is that you ?

4 november 2022 om 08:12

Lazio staat gewoon 5e in de competitie boven Inter en Juventus. Worden daar in Rome nog compleet zoek gespeeld. En eerlijk gezegd had ik er na vorige week tegen Graz ook minder vertrouwen in. Maar Slot een nare man noemen is onzinnig. Is gewoon een toptrainer voor Feyenoord. Nu hopen dat ze wat meer voetbal er in krijgen. En dat ze tegen de 'kleintjes' meer de wil kunnen opleggen.

4 november 2022 om 10:10

onpopulaire mening, maar zeker over je eerste punt ben ik het roerend met je eens.

Zeker een knappe prestatie om boven Lazio te eindigen, maar die andere 2 zijn gewoon echt ontzettend matig.
Nu door die frommel goal is het een wereldprestatie, als Lazio een paar kansen hadden afgemaakt dan was het een deceptie van jewelste geweest door 4e te worden in deze poule.

Gelukkig pakt het nu een keer goed uit voor de Nederlandse ploeg, en mogen we weer lekker in de Polonaise!

volgend jaar hopelijk 3 teams in de CL, word de competitie alleen maar sterker van!

Gisteren gewoon op doorzettingsvermogen en strijd gewonnen.

Het waren allemaal vreemde wedstrijden. Zo zie je maar hoe belangrijk die twee goals in Rome zijn geweest. Gister in ieder geval in een half uur vijf jaar ouder geworden.

Ik vind wel dat ze steeds allemaal maar naar binnen gaan. Daardoor wordt t wel lastig om kansen te creëren.

Maargoed ik miste de bezieling afgelopen wedstrijden een beetje en de sfeer in t team. De onverzettelijkheid met een Toornstra, een Dessers en een malacia zoals vorig jaar.

Gister was die eindelijk een beetje terug.

4 november 2022 om 07:57

Bezieling tegen de kleinere clubs is iets waar Feyenoord nog in moet groeien. Maar als je wedstrijden tegen Twente, Az en Lazio domineert en wint dan heb je ook al een flinke stap gemaakt.

4 november 2022 om 08:06



Tegen Twente was er voor de rode kaart vrij weinig dominantie te zien, dus die is een beetje gemakkelijk. Desalniettemin is het erg knap van dit Feyenoord om 1e te worden in zo'n poule, je ziet dat een 12e man echt verschil kan maken.

4 november 2022 om 08:24

Daar geb je zeker een punt. Dominantie heb ik in al die wedstrijden niet gezien maar feyenoord wint die wedstrijden wel. De kleinere clubs moet echt eel beter.

4 november 2022 om 08:35

Redisthecolour: O ja, heb je hem ook weer. Dat moet je blijven praaien, dan ga je er zelf nog in geloven. Wake up, and smel the coffee! Het stond al 1-0 voor Feyenoord, en dat had meer moeten zijn, voordat FC Twente de rode kaart kreeg. Daarnaast presteert en speelt Feyenoord de afgelopen 2 jaar veel wedstrijden in de Europese competitie, zowel uit, als thuis, is toch in niets vergelijkbaar met FC Twente?

4 november 2022 om 08:37

Ook voot de rode kaart was twente nergens op 2 uitbraakjes na. Santi mist 2 een op eens en timber mist een 1 op 1. Had zomaar 5-0 of 5-1 kunnen zijn.

Echt top dit, van harte gefeliciteerd Feyenoorders! Fantastisch om zoveel Nederlandse clubs in de knock-outs te hebben!

Was weer een ouderwets europees avondje. Beetje geluk, slecht voetbal, enorme vechtlust en dan nog poulewinnaar worden ook. Vond Hartman ook goed invallen, ben wel gecharmeerd van hem. Vermoed alleen dat Bijlow wel eens af kan vallen. Onze zelfbenoemde paus van het keepersvak zijne koninklijke hoogheid heer Hoek heeft liever een keeper die tweebenig is dan iemand die ballen vangt. En van Gaal luistert ook nog naar die clown helaas. Ben bang dat hij voor Cillissen, Pasveer en dé uitvinding van het jaar Flekken kiest.

4 november 2022 om 08:22

Hartman was zeker goed en is niet minder dan loopeens. Hopelijk trekt hartman dit door. Wat bijlow de laatste weken laat zien, en zeker gisteren, is weer de oude bijlow. De baas in zijn eigen 16 en attent bij joge ballen en bij diepe ballen.

War slot zegt klopt ook wel echter vind ik dat er teveel rouleert word. Ik zie na 3 maanden nog steeds geen vastigheden. Heb het gevoel dat iedereen maar door elkaar loopt en er mog geen duidelijke lijn in het spel zit. En natuurlijk zullen nieuwe spelers soms meer tijd nodig hebben om te wennen. Maargoed, 1ste in de poule en nog een 3 tal competitie wedstrijden te gaan tot het WK. Ik ga ervan uit dat justin mee gaat en dat de rest van de selectie lekker kan gaan trainen en oefenwedstrijden gaan spelen. Hopelijk zien we in het nieuwe jaar een beter feyenoord

Gefeliciteerd Feyenoorders, knappe overwinning en erg belangrijke punten voor het Nederlandse voetbal. Genoten van de inzet, strijd en de volle Kuip 👍

Echt knappe prestatie hoor! Chapeau. Ik word wel een beetje moe van Slot die zichzelf keer op keer via een omweg heel goed vindt.

4 november 2022 om 08:39

Deze reacties zijn echt zo opzoek naar het neerhalen van Arne. Je hebt waarschijnlijk het interview niet eens gezien. Slot doet altijd alles om het team voorop te zetten en de complimenten door te vertalen naar de spelers. Maar zuurpruimen als jij halen er dan somehow arrogantie uit. De interviewers vragen door naar hoe hij vindt dat zijn beslissingen uitpakken he. Wat moet hij dan antwoorden? Nee slechte wissels ik heb gewoon geluk?

7 november 2022 om 08:25

Ik heb het hele interview van Slot gezien en zie ze allemaal. Daarop is mijn mening gebaseerd. Hij hangt wat mij betreft teveel de getapte jongen uit, met een vriendelijk gezicht toch neerbuigend zijn. Hij gaat zichzelf gewoon te goed vinden.

Interviewers vragen door idd, de wijze waarop hij reageert is het , niet wat hij neerzet. Zoals ik ik schrijf is het een geweldige prestatie en vind ik dat Feijenoord het gewoon erg goed doet en op deze manier weer steevast in de top drie komt te zitten.

Op de foto ziet hij er wel uit als een blij ei .

Maar het is wel een knappe ontsnapping van Feyenoord. Hopelijk krijgen ze een mooie en kansrijke loting in de volgende ronde.

Gefeliciteerd Feyenoord verdiend gewonnen

Feyenoord Gefeliciteerd, erg knappe prestatie!

Maar wat is die Slot een enorm irritante wijsneus aan het woorden. Iedere keer weer het riedeltje dat de halve selectie weg is gegaan, waardoor je opnieuw moet gaan bouwen...

Wie maakt hier de opstelling? Dan is het weer Geerttruida back, dan weer middenvelder, dan weer Hancko centraal, dan weer back. Sowieso al 5 verschillende linksbacks gezien. Dan weer 4-3-3 en weer 5-3-2 (tegen Twente) en gisteren een 10 op rechtsbuiten (szymanski) en een rechtsbuiten op 10 (dilrosun) waardoor het meer 4-4-2 leek. Ook Danilo en Gimenez worden afgewisseld. Dan komt hij ineens weer met Alireza en Idrissi op de proppen bij Psv uit en dan zie je Alireza ineens nooit meer terug... Gisteren was daar ineens Paixao.

Ondertussen is het november en hebben alleen Bijlow, Trauner, Kokcu en Timber zekerheid... en voor de rest is het iedere keer weer afwachten wat er uit de grabbelton van Slot getrokken wordt.

4 november 2022 om 09:48

Goh gek he dat je met 15 nieuwe spelers rouleert en iedereen in actie wil zien? Wil je het niet snappen of komt het gewoon echt niet binnen. Spelers hebben aanpassingstijd nodig en daarin probeert Slot zoveel mogelijk spelers uit.

4 november 2022 om 10:04

Wil je het niet snappen? Vastigheid creeer je door mensen te laten staan... Iedereen zien kan je oefenwedstrijden voor spelen.

Je gaat mij toch niet vertellen dat jij achter Slot zijn keuze voor Alireza stond? Zelfs een blinde ziet dat Hancko beter is dan Rasmussen. En geef linksback gewoon 1 van de 3 andere vertrouwen en laat ze op elkaar ingespeeld raken. Ook jij ziet dat Geertruida rechtsachter beter voor het elftal is dan op 6 en dat Szymanski een betere 10 is dan Dilrosun (die helemaal geen 10 is).

Je bent Slot aan het verdedigen o.b.v. clubvoorkeur i.p.v. op punten waarvan jij ook in kan zien dat het vreemd is.

7 november 2022 om 08:26

I rest my case... @FR-Berend

En waarom staat Hartman niet gewoon in de basis, is al sinds het begin van het seizoen de beste linksback.
Maar Slot probeert eerst elke andere huur of nieuwe aankoop terwijl de gewenste linksback er al 13 jaar loopt…

Wel mooi dat ze het halve citaat eraf knippen om te doen alsof hij alleen zichzelf op de borst klopt. Hij zei, het is leuk voor de spelers, leuk voor het team, leuk voor de fans, leuk voor het resultaat en ja, haha, ook wel leuk voor de trainer.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren