Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Real Madrid krijgt pak slaag op Wembley; Bosz beleeft pijnlijke avond

Laatste update:

Real Madrid heeft een pijnlijke avond beleefd op bezoek bij Tottenham Hotspur. De ploeg van Zinédine Zidane werd weggespeeld en keek na ruim een uur spelen tegen een 3-0 achterstand aan. In de slotfase bepaalde Cristiano Ronaldo de eindstand op 3-1. Peter Bosz beleefde eveneens een pijnlijke avond. Hij wist met Borussia Dortmund op eigen veld niet te winnen van APOEL Nicosia (1-1).

Tottenham Hotspur – Real Madrid 3-1
In aanloop naar het duel met de Koninklijke kreeg Tottenham een flinke meevaller te horen, want Harry Kane bleek fit genoeg om aan de aftrap te verschijnen. Indirect speelde de Engels-international een belangrijke rol bij de openingstreffer van de thuisploeg. Na goed doorzetten van Kane veroverde Tottenham de bal op de helft van Real Madrid. Het was middenvelder Harry Winks die met een briljante pass Kieran Trippier bereikte in het strafschopgebied. Vanaf rechts gaf hij direct voor, waarna het Dele Alli was die van dichtbij de bal achter Francisco Casilla schoot.

Na rust was het opnieuw Alli die trefzeker was. Zijn schot vanaf de rand van het strafschopgebied werd van richting veranderd en daardoor onhoudbaar voor Casilla. Vervolgens liet Real Madrid een grote kans op de aansluitingstreffer liggen, waarna Tottenham naar een 3-0 voorsprong counterde. Christian Eriksen werd bediend en liet de doelman van Real voor de derde keer vissen. In de slotfase deed Ronaldo nog wat terug, maar verder dan een 3-1 nederlaag kwamen de Spanjaarden niet. Tottenham staat nu op tien punten en is derhalve zeker van de volgende ronde.

Borussia Dortmund - APOEL Nicosia 1-1
Om de kleine kans op overwintering in de Champions League levend te houden moest Dortmund winnen, maar APOEL bood goed weerstand. De Cyprioten verdedigen compact en doelman Nauzet Pérez bleek in de eerste helft een plaaggeest voor de mannen van Bosz. Na een klein halfuur was het toch raak voor de thuisploeg. Shinji Kagawa stelde Raphaël Guerreiro met een prachtige steekbal in staat om door de defensie van APOEL te breken en de Portugees bleef koel voor het doel: 1-0. Pierre-Emerick Aubameyang, die al een paar weken worstelt met zijn vorm, liet een aantal kansen onbenut om de marge te vergroten.

Kort na de onderbreking ging het toch mis voor Dortmund. Mickaël Poté werd vlak voor het doel bediend door Carlão, draaide open tussen een aantal bewakers en verschalkte doelman Roman Bürki. Dortmund voerde de druk vervolgens op en APOEL haalde opgelucht adem toen een kopbal van Mario Götze van de lijn werd gehaald door Roland Sallai. De ongelukkige Aubameyang kopte tegen de lat op aangeven van Christian Pulisic. Dortmund lijkt zich te moeten richten op de derde plek en heeft evenals APOEL twee punten verzameld.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Wat moet ik nog zeggen. Dit Real is zo slecht dat het pijn doet aan mijn ogen. Wat een illusie waren die 2 prijzen zeg als je dit ziet. In het begin van het seizoen zo goed en mooi voetbal en speel je Barcelona van het muurtje tot de kast en nu 3 maanden later is dit wat er van over is.

Tuurlijk blessures zitten niet mee maar de mentaliteit is schandalig zeg. Waar we vorig jaar altijd doorgingen gaan ze nu gewoon wandelen. Backs zijn zeer matig, middenveld is dramatisch en Ronaldo en Benzema krijgen zo weinig ballen. Verdedigend is het ook echt zo matig. Pepe laten gaan was een fout en met Vallejo is dat geen goeie vervanging. Verdedigend de beste van de wereld in mijn ogen.

Proficiat Spurs Fans want het is gewoon verdiend want dit Real is pijnlijk slecht. Dit moet duidelijk gaan veranderen want anders pakken we niks dit jaar.

1 november 2017 om 22:44

De spaanse clubs hebben gewoon een terugval. Het tijdperk van de Engelse clubs lijkt aan te breken.

1 november 2017 om 22:49

Mwa, Chelsea verloor gisteren ook met 3-0. We gaan het zien.

1 november 2017 om 22:50

Hhahahaha En wij moeten jou geloven het is nog heel vroeg om dat zeggen. We zien wel wie de CL gaat pakken zoals gewoonlijk iedergeval geen Engelse club

1 november 2017 om 22:52

Normaal gesproken zou ik zeggen dat je gek bent, alleen ben ik het nu deels met je eens.
Ik denk dat het de Engelse clubs met PSG gaan worden, de giganten spelen dan nog wel bij Barcelona en Real Madrid, maar de toptrainers lopen voornamelijk rond in Engeland. Als Mourinho ook bij United blijft, of anders naar PSG gaat, dan geloof ik wel dat City, United, PSG en in iets mindere mate ook Spurs het een stuk beter gaan doen de komende tijd

1 november 2017 om 22:55

Grappig hoe iedereen er gelijk vanuit gaat dat ik Engelse clubs aanhang.

Misschien is het voorbarig om te zeggen dat Engelse clubs zullen domineren maar het Spaanse voetbal heeft een stapje achteruit genomen. Barca, Real, Atletico, Sevilla zijn niet van het niveau dat we gewend zijn.

1 november 2017 om 23:06

Dit is echt weer de waan van de dag laat ons ff wachten met zulke uitspraken aub zeg

1 november 2017 om 22:57

Leek wel alsof die prijs toen de laatste missie was voordat ze met pensioen konden. Daarna is de wil en de strijd totaal verdwenen. Zoveel nonchalance en eigenlijk de grootste fout voor dit team is dat er geen aankopen zijn gedaan, nadat Pepe, Danilo, James en Morata zijn vertrokken. Het hield het team in balans, de scherpte en concurrentie onder elkaar was aanwezig. Nu is dat allemaal gone! Met aankopen kon je dat oplossen en voor nieuwe impulsen zorgen die de balans weer recht trokken maar dat is niet gedaan en dit zijn absoluut de gevolgen. Dit gaat echt niet zomaar goed komen tenzij er in de winter iets gedaan wordt, er is een echte flankspeler ala Hazard etc. nodig.

1 november 2017 om 23:01

Madrid is gewoon behoorlijk de draad kwijt.. stukje mentaliteit ook.. te makkelijk denken en je heb natuurlijk de pech dat Ronaldo uit vorm is en Benzema ook niks laat zien.. verder is de bank ook niet geweldig vergeleken met vorig jaar..

1 november 2017 om 23:10

Ik ben helemaal met je eens. Het valt ook op dat Modric en Marcelo niet in topvorm verkeren, de twee belangrijkste spelers van afgelopen jaar imo. Pepe kan je natuurlijk niet zomaar vervangen. Ik heb absoluut niets tegen Ramos(en vind Pepe een lelijke voetballer), maar Pepe was verdedigend fantastisch en zeker beter dan Ramos. Een lichpuntje: Hakimi, volgens mij doet hij het prima. Je ziet dat deze jongen over veel inzicht beschikt. Dan heb je die Benzema nog: een van de beste aanvallers, maar het mocht duidelijk zijn voor iedereen dat hij en Suarez al hun slechtste recorden gaan verbreken dit seizoen.

Trouwens nog een ding; Real won van Barca niet omdat Real superspeelde, maar omdat Barca nu zwakker is dan Real. Ja, Barca staat eerste, maar als je de wedstrijden bekijkt, dan doen ze niet veel beter. Verdedigend misschien wel, maar aanvallend zelfs slechter dan Real op dit moment.

1 november 2017 om 23:12

Vroeg of laat zullen de Spaanse clubs het minder doen. Daarvoor had je een periode dat de Premier League duidelijk domineerde. En daarvoor had je weer dat de Serie A de beste competitie was etc.

1 november 2017 om 23:23

Psg gaat domineren. Engeland moet nog even wachten.

1 november 2017 om 23:29

We zullen het zien, Manchester City is minstens gelijkwaardig aan Psg.

1 november 2017 om 23:18

Ik vind het een beetje flauw dan men nu met Pepe komt. Waarom werd het niet gezegd na de wedstrijd tegen Barcelona?

5 jaar lang geen wedstrijd verloren in de groepfase. 2 cl titels achter elkaar. Dat we zo onderuit moeten gaan, op deze manier, is jammer, maar de spelers zijn niet perse slecht. Paar spelers mogen van mij ook weg maar niet alles is ineens slecht.

Wel ben ik met je eens dat de mentaliteit ver t is zoeken is.
Real heeft 1 vrije trap gemaakt de eerste helft. Ze hadden veel feller en harder moeten spelen. En meer passie moeten tonen.

Edit:
1 overtreding gemaakt*

1 november 2017 om 23:30

Maar je moet toch toegeven een Pepe en ramos in de verdediging is toch anders dan vallejo en ramos. Daarnaast zijn spelers als modric en Marcelo uit vorm. Kan gebeuren.

1 november 2017 om 23:40

Hoe weten jullie dat nou toch allemaal? Vallejo heeft nog maar 1 potje gespeeld en dat was niet eens naast Ramos?! En mensen schrijven he nu al af zonder hem gezien te hebben. Wat een geduld zeg met zo'n 21-jarig ventje

1 november 2017 om 23:46

Marcelo is sinds zijn blessure uitvorm ja. Netals Kroos en Modric idd.
Real heeft 2 jaar achter elkaar rond de 70 wedstrijden gespeeld, dus denk dat dit ook meespeelt.

Dat Vallejo slecht is, ben ik niet met je eens.

2 november 2017 om 14:50

Ik zeg niet dat hij slecht is maar tijdens zo'n wedstrijden heb je een sterke verdediging nodig. Bij Ramos - pepe zag ik dat. Ramos - nacho/vallejo niet.

2 november 2017 om 00:24

Heeft meer te maken dat je 442 speelt, lekker voor spurs, want achterin is het 3 tegen 2. Zidane is gewoon tactisch slecht. Gewoon 433 spelen en compact spelen.

Knap vam de spurs om in deze groep nu al door te zijn.

Geen zin om inhoudelijk te negatief te praten over Real Madrid, maar wow... irritatie tot en met. De enige die er voor gingen waren Cristiano en Achraf, de rest was verschrikkelijk. Heb met m'n nekkie boven de wc gehangen, omdat ik er gewoon van moest kotsen.

1 november 2017 om 23:02

Ronaldo is al het gehele seizoen behoorlijk uit vorm! De enige goede wedstrijd die ik mij kan herinneren van Ronaldo is de wedstrijd tegen Dortmund in de CL ...

1 november 2017 om 23:14

Hij is helemaal niet uit vorm. Het team draait gewoon niet en daardoor krijgt hij minder ballen voorin, wat dus leidt tot een matige veldspel van de grote heer. Je ziet dan gelijk wat hij naast zijn goals ook toevoegt aanvallend.

Spelers als Benzema en Suarez zijn bijv uit vorm, want je ziet ze momenteel naast geen doelpunten ook erg weinig toevoegen voor hun kwaliteiten.

1 november 2017 om 23:25

Geloof het of niet maar Ronaldo speelde vorig seizoen niet beter dan dit. Zoals Moyashi al zei is de toevoer van ballen minder.

1 november 2017 om 23:36

Precies, Ronaldo is nooit een speler geweest die de ballen ophaalde en er 6 voorbij ging. Het is een doelpuntenmachine dat voorzetten nodig heeft, dat is zijn kracht. Buiten zijn doelpunten zie je hem ook bijna niet, maar dat is zijn kracht. Nu er geen voorzetten zijn is er geen Ronaldo. Maar man, die gozer staat altijd goed!

2 november 2017 om 00:15

Van 2003-2012 was het wel een echte dribbelaar.

2 november 2017 om 00:54

Hou op met dat onzin. Ronaldo was een geforceerde dubbelaar. Het lukte nog wel eens toen hij iets behendiger was. Een echte dribbelaar raakt nooit verleerd. Ook niet aan het eind van hun carrière. Ronaldo passeert tegenstanders echt 9 van de 10 X niet. Daarom probeert hij al jaaaaaren niet eens meer. Een balletje terug spelen naar Marcelo en snel richting de 16 rennen. Meer kan hij ook niet. Daarom praat men nog steeds over zijn dribbelen van zijn ManUnited tijdens. Terwijl de echte dubbelaars net als Marcelo, Modric, Isco, Neymar, Mbappe....zelfs de Roben die meer geblesseerd is dan fit en opa Iniesta blijven dribbelen. Echte dribbelaars verleren niet.

2 november 2017 om 01:01

Nee Ronaldo was een echte dribbelaar. Niks geforceerds aan. Je kan t zelf zo 123 terugkijken wij hoeven je geheugen niet op te frissen.

Verdiend verloren.

Wederom weer dat kansloze voetbal zoals afgelopen week tegen Girona. Had gehoopt op een goede reactie van Real vandaag. Maar helaas, blijkbaar niks geleerd.

Mentaliteit is ver te zoeken bij de eerste 11. Maar dat krijg je ook als je geen goede backups haalt. Dit is het resultaat als je weigert om vervangers te halen die net zo goed zijn als Morata, James en Pepe. Vooral de laatste hadden we nooit maar dan ook nooit moeten laten gaan. Het zegt ook genoeg dat zo Ceballos in deze wedstrijd niet mag invallen. Met Mayoral ga je nergens bereiken. De enige goede speler die je op de bank hebt die iets kan forceren, is Asensio en dat is te weinig.

Ja, achterin mis je Carvajal en Varane. Maar dat mag nooit een excuus zijn voor deze slappe hap optreden. Man man wat heb ik me weer zitten te lopen ergeren aan dit Real. Isco die nooit meeverdedigt want sjonge jonge zeg, stel je eens voor dat je hard werkt voor je team, Modric vind het allemaal best, en Kroos zijn crosspasses komen nooit meer aan. Achterin kan je niet met Hakimi en Nacho komen in de CL. Maar ik neem zo Hakimi ook niet kwalijk. Jongen doet zijn best en staat daar puur omdat er niks beters loopt nu Carvajal afwezig is.

Kan wel is een hele nare jaar worden voor Real. In de competitie loopt het al dramatisch, en in de CL als je zo speelt, heb je simpelweg nergens te zoeken. Schale troost is dat dat Dortmund ook helemaal uitvorm is, dat ze geen eens uit en thuis van Nicosia kunnen winnen. Dus als Real uit bij Nicosia minstens een punt pakt, worden we tweede. Maar om daar nou trots op te zijn? Verre van.

Drama, echt een drama dit Real. Zidane moet echt de boel wakker zien te schutten. Ook een nieuwe situatie dit voor Zidane. 1,5 jaar allemaal geweldig en hosanna na 7 prijzen. Maar nu zijn het wel donkere tijden.

1 november 2017 om 22:59

Dit precies is inderdaad het probleem. Die balans is compleet zoek en de basiself zijn niet meer scherp. Na het vertrek van deze spelers had je aankopen doen om ze te vervangen. Dat zou iedereen scherp houden en voor concurrentie onder elkaar zorgen. Nu is het 1 nonchalante boel, geen scherpte en strijd meer. Dit gaat zo nog erg lastig worden voor Real en Zizou.

Heerlijk Tottenham, gefeliciteerd! Ik ga niet juichen totdat er weer een hoofdprijs in Engeland staat, maar: Chelsea wint bij Atletico, Spurs houden Madrid uit op 1-1 en sturen Madrid en Dortmund op Wembley gewoon naar huis, City pakt Napoli 2 keer, Liverpool speelt Sevilla volledig overhoop en vergeet alleen te winnen.. alleen dat debacle in Rome gister was jammer. Maar de PL laat toch even spierballen zien hoor. En Madrid komt nog wel terug, die doen in maart gewoon nog voor alles mee. Heerlijke avond!

1 november 2017 om 23:02

Ik ben ook best wel (positief) verrast over hoe sterk de Engelsen zijn begonnen aan deze CL-campagne. Na een reeks zeer zwakke seizoenen in Europa is het goed om te zien dat de PL-clubs niet alleen resultaten boeken maar zich ook nog zeer dominant tonen in hun poules. De kans is toch zeer realistisch dat alle 5 de Engelse clubs straks in de KO-fase staan. 5 uit 16, het zou wat zijn. Nadeel is dan wel dat de kans groot is dat Engelsen elkaar gaan loten in de achtste finale, waardoor het direct onmogelijk wordt om met alle 5 de clubs door te stoten. Ik vind ‘binnenlandse’ wedstrijden in de Champions League sowieso heel lelijk, maar in dit geval is het bovendien ook best zuur voor het Engels voetbal.

1 november 2017 om 23:44

Zeker, daar hebben de Spanjaarden ook last van gehad in de recente jaren. Maar positief bekeken: die avonden als de 4-4 tussen Chelsea en Liverpool waren toch glorieus. Een wedstrijd met topverdedigers aan beide kanten en er wordt 8 keer gescoord. Als we weer vergelijkbare wedstrijden krijgen zeg ik daar gerust een dubbeldate met Margot Robbie, Blake Lively en Megan Fox voor af.

2 november 2017 om 11:22

Het Engelse voetbal gaat in de nabije toekomst ook gewoon het Europese voetbal domineren; naar mijn idee heeft de afgelopen jaren in Engeland vooral het idee gespeeld dat het belangrijker is om een top 4 plek in de BPL te pakken dan ver te komen in de CL- aangezien dat groepsfase garandeerd voor het jaar d'r op. Het is bijna onmogelijk om het goed te doen in de BPL en ook nog vde CL te winnen, daar zijn beide competities gewoon te zwaar voor. Echter; nu de kapitaalkrachtige teams een enorme diepgang aan het bouwen zijn (vooral man city) zijn ze in staat om een A en een B elftal neer te zetten wat de kwaliteiten heeft om in beide competities hoge ogen te gooien. Ik ben een Gunner, maar het is heerlijk om te zien hoe Tottenham toch zo even z'n visite kaartje afgeeft in Europa. In de kranten hier vooral gelezen dat in de 1-1 Modric (de ex spurs ster) wat beter was dan Eriksen, maar wat laat ie zich zien gisteren zeg in een rechstreeks duel met Modric waar hij een goal uit scoort. Chapeau!

Goede wedstrijd van Real! Heb ervan genoten. Hopelijk zien we dit soort voetbal inclusief deze geweldige mentaliteit vaker dit seizoen, dan heb ik vertrouwen op een goede afloop! Op naar de treble! :D

1 november 2017 om 22:47

Precies, topwedstrijden dit! Tottenham had niets in te brengen

2 november 2017 om 07:37

Hoe kunnen ze goed spelen als ze 3-1 hebben verloren?

Ronaldo begint voor zijn doen aardig af te brokkelen. En dat is geen positief nieuws voor dit real madrid.

1 november 2017 om 22:51

Apart dat jij precies Ronaldo er uit pikt, dit hele elftal speelt matig niet alleen Ronaldo.

1 november 2017 om 22:55

Hij haalt degene eruit die vanavond 1 van de beste was...

1 november 2017 om 23:01

Dat zegt dan ook direct alles over het Real dat Ronaldo (voetballend heel erg matig)een van de betere was. (wat hij na mijn mening totaal niet was maar ik geef je graag gelijk om je een beter gevoel te geven over jou kijk op de wedstrijd...

Oohjaa Real en zijn fans moeten rustig blijven want op het eind van het jaar doen ze gewoon weer mee om La Liga en de CL daar bestaat ondanks deze matige pot geen enkele twijfel over.

Heb geen woorden voor dit real. Zwak, geen wil, geen duels, geen tacktiek in het spel. Tottenham zeer slim en compact. En wat een klasseverschil tussen benz en kane. Kane houdt de bal, schiet, passt, loopt en doet gewoon alles. Cr7 nergens te bespeuren omdat niemand hem helpt en niemand creert iets voor hem. Ramos slecht. Isco deed zijn best en probeert. Hakimi mag wat mij betreft samen met nacho andere oorden op zoeken. Modric en kroos helemaal uit vorm. Heel de ploeg speelt statisch en we hebben gewoon een middenmotor verdediging. Dit is niet gebaseerd op vandaag maar al het hele seizoen. James, danilo, morata weg en geen enkele waardige vervanger. Ik wil zelf niet over pepe beginnen want dat was de grootste fout ooit. We hebben dringend 2 topspelers nodig, cv en spits. Frustrerend en ik weet niet hoe zidane dit kan oplossen. Ik vrees voor dit seizoen.

Het is officieel crisis bij Real. De honger is helemaal weg na de afgelopen succes jaren. De mentaliteit is ver te zoeken en ze spelen heel laks. Gewoon schandalig voor een team van het kaliber Real. Modric, Marcelo, Kroos en Ronaldo hopeloos uit vorm. Nacho, Hakimi, Casillia zijn niet van Real niveau. En Zidane mag echt gaan trainen op voorzetten. Ik denk dat het bij de plaatselijke amateurclub nog beter gaat.

Pepe moest Madrid nooit weg laten gaan. Vandaag heb ik een ploeg zonder idee op het veld gezien. De verdedigers waren gewoon slecht. De bank was Madrid sterkte vorige seizoen. This is not the Madrid we love

Ik dacht "laat me maar eens naar Dortmund kijken i.p.v. Leipzig." na 30 min ben ik gestopt. Het lijkt alsof Bosz niks anders wilt doen, hoe kan je 2 keer gelijk spelen tegen Apoel ? Duitse clubs doen het ontzettend slecht, kunnen we niet terug gaan naar de tijd van Schalke, Stuttgart, Werder enz. in Europa? zucht

1 november 2017 om 22:51

Dat zag ik laatst even, dat is bijne onbegrijpelijk. Hoe kunnen zulke clubs zijn afgegleden? Een Hsv, Stuttgart, Bremen.

1 november 2017 om 22:54

Duitsland mag van geluk spreken dat de Uefa (onterecht) heeft besloten de beste 4 landen 4 directe CL plaatsen te geven. Bayern is op dit moment de enige die nog wat kan betekenen voor Duitsland in de CL. Het is verassend dat Dortmund twee keer gelijk speelt tegen Apoel. Zonde, want nu moeten ze uitkijken dat ze niet 4de eindigen.

Aan de ene kant jammer dat het 3-1 werd. Dan konden ze lekker wakker geschud worden want dit is schandalig. Nul passie, nul inzet en nul motivatie. Enige lichtpuntje is dat dit allemaal nu gebeurd en niet in een cruciale fase van het seizoen. Heb er nog vertrouwen in dat het goed kan komen maar er moet heel veel gebeuren.

Man man man wat was dit weer slecht. Ten eerste Spurs prima gespeeld en verdiend gewonnen. Maar waar is dit Real mee bezig? En dat al vanaf het begin dit seizoen. Er is totaal geen belevenis meer, geen strijd, al datgene wat er vorig seizoen aanwezig was lijkt opeens zomaar verdwenen te zijn.

En de grootste fout is dat Real niemand haalt terwijl er zoveel zijn vertrokken (pepe, Morata, Danilo, James). Er is geen concurrentie en scherpte meer bij de spelers en dan vooral de basiself. Ze denken waarschijnlijk wel van ach ik heb me plek toch wel en na alle prijzen zijn ze op een wolkje blijven hangen! Wat een drama, het spel is ook niet om aan te zien. Geen diepte, geen beweging voorin. Ronaldo lijkt op een eiland te zitten en er is weinig hulp. Dit gaat echt fout zo en als dit doorgaat kan Zizou zich echt zorgen gaan maken. Ik wil niet eens spelers gaan aanhalen die drama spelen want dat zijn er echt veel. Er mist gewoon scherpte en de wil om te vlammen en te strijden voor elkaar, zoals voorheen. Het is een grote fout geweest om geen aankopen te doen, zodat de aanval een frisse aanvulling kon krijgen. Zodat de spelers op scherp blijven. Echt dit is zo zuur, in het weekend al tegen Girona ten onder gaan, dat was niet te geloven en nu dit!

Wat kan ik vanavond lekker slapen 😜😜

Pijnlijk maar terecht. Dit Real denkt op 30% wel te winnen. Er wordt niet gestreden als echte mannen en de bui zagen ze al zeker hangen na de 1-0. Er moet echt verandering komen, dit kan niet meer. Ik ben niet boos of gefrustreerd, maar teleurgesteld. Het is nog maar de poulefase, maar zulke wedstrijden wil ik niet meer zien in de knock-out fase. Hala Madrid!

Hoe kun je in zo'n belangrijke wedstrijd met een B elftal spelen.
Jezus man, Real gaat geen enkele prijs pakken dit seizoen.

1 november 2017 om 22:52

B elftal?

1 november 2017 om 22:55

Achraf Hakimi en Casilla stonden in de basis

1 november 2017 om 22:57

O dan is het gelijk een b elftal? Hakimi speelt al weken lang door de blessure van Carvajal, duidelijk dat jij Madrid niet volgt 😂

1 november 2017 om 22:58

Door wie wou je deze vervangen dan? Had je een andere mogelijkheid dan?

Geen excuses aub.
B elftal...ramos, kroos, benz, Ronaldo, Marcelo, Isco etc...sinds wanneer zijn deze van b elftal?

1 november 2017 om 23:02

ja dat zeg ik sinds hakimi speelt verliest real alles toevallig hij is pas 18 man zidane even serieus je kan toch rouleren ofzo een andere opstelling ofzo of een theo is veel beter

2 november 2017 om 16:11

Klopt het ligt aan Hakimi, door hem verliest real, Ramos Varane en Marcelo zijn de weg kwijt door Hakimi.

1 november 2017 om 22:56

Heb jij de wedstrijd wel gekeken? Dit was geen b elftal alle grote namen speelse gewoon hoor

1 november 2017 om 22:57

Varane en carvajal en keylor zijn gebleseert dus dan moet je wel met hakimi en nacho en casilla spelen.

Ik heb veel gezegd afgelopen weekend maar dit slaat alles.

Hebben de jongens bij Real nu al genoeg van de prijzen? Het gaat nergens over met die slappe mentaliteit. Je moet je kapotschamen om zo een wedstrijd in te gaan en te spelen.

Ons middenveld is gone en onze verdediging, belachelijk!
Ramos had rood moeten hebben, dat is toch geen echte aanvoerder meer man, teveel opstootjes, rare fratsen en domme overtredingen.
Die Achraf, ja hij is 18 en jong maar je staat bij Real, niet bij FC Knudde, wat een slechte pot speelde hij, nou sterker nog, alleen maar slechte wedstrijden!

Je kunt hopen op Bale en Carvajal maar dat gaat hem niet worden, Bale heeft dan weer 5 wedstrijden nodig om in vorm te komen en vervolgens weer 4 maanden eruit te liggen. Carvajal brengt meer aanval maar als het van rechts moet komen allemaal dan weet ik niet waar Real mee bezig is.

Zidane is helemaal de weg kwijt, Theo voor Modric? Altijd dezelfde wissels, waarom laat hij niet Benzema en Isco staan en gooit hij asensio erbij? Meer aanvallen als je gvd met 3-0 achterstaat.
Voorin was alleen Ronaldo goed, Casemiro drama, Kroos drama, Modric drama.

Ik blijf het zeggen, wanneer gaan ze weer steekballen geven? Waarom durft een Modric dit niet? Waarom kan een Kroos over 40 meter een paas geven en geen steekbal? Waarom moet Isco alles aannemen en dan 4 meter dribbelen? Dit is echt bizar met zoveel goede spelers.

Perez mag lekker achter zn oren krabben, je hebt Niemand gehaald!

Tottenham fans, gefeliciteerd!

Heerlijke overwinning van Tottenham Hotspur! Haha ik weet niet wat er aan de hand is bij Real maar dat ziet er niet goed uit. Hetzelfde kan gezegd worden over Borussia Dortmund. En in het begin van het seizoen dacht ik dat Real Madrid deze poul in de pocket had. Maar eerlijk is eerlijk, Tottenham is ook een sterke team.

Real speelt momenteel echt niet goed...maar laten we wel realitisch blijven... ze zijn nog voor geen enkele competitie uitgeschakeld, ze zijn zo goed als door in de CL aangezien Dortmund nog slechter is.

Aan het eind van het jaar speelt Real sowieso de halve finale CL en doen ze gewoon weer volop meer in La Liga..

Ronaldo speelt trouwens echt heel erg matig...totaal geen toegevoegde waarde op het feit na dat hij altijd 90 minuten lang opzoek is naar zijn goaltje...

Heb wel enorm genoten van Tottenham.

1 november 2017 om 23:18

Dan heb je zijn combinaties met Benzema tot aan de goal van Tottenham gemist zeker ! Of zijn actie tegenover 2 verdedigers waar een gevaarlijk schot uit volgde! Slechts twee voorbeelden van waarom hij vandaag als een van de weinigen een voldoende scoorde. Kijk maar terug ! Staat allemaal op beeld jongen.

1 november 2017 om 23:29

Crmadrid7

Wat boeit het wat er op beeld staat? Is dat dan direct een reden dat hij goed heeft gespeeld? Maar alles komt goed met Real......en ook met Ronaldo...alleen voetballend gezien komt het nooit meer goed dat is geen incident meer dat is perminent.

1 november 2017 om 23:35

Je zegt dat hij alles naar Achraf of Marcelo tikt toch? Blijkbaar niet he ? Je spreekt jezelf nu wel behoorlijk tegen zeg! Wat is dan een reden om goed te spelen als ik vragen mag? Als combineren, dreiging, druk en inzet geen redenen zijn wil ik graag van jou horen wat hij wél moet doen. En het is permanent*

1 november 2017 om 22:55

Hou toch op man! Ronaldo was de enige voorin die prima speelde

1 november 2017 om 22:56

Ronaldo speelde gewoon een best goede partij dus ik weet niet welke wedstrijd jij heb gezien

1 november 2017 om 23:02

Hahah dan heb je of niet gekeken of je haat Ronaldo ook. Hij is de enige speler die inzet toonde, druk ging zetten, acties ging maken en de combinaties aanging. Maar ja, het is pas goed wanneer hij eigenhandig Real naar de winst sleept. Dan heeft hij in jouw ogen een 'voldoende' gespeeld. Maar nooit geweldig of magistraal.

1 november 2017 om 23:06

Ronaldo was aanvallend de beste bij Real, ging de combinatie aan en was de enige die voor de echte gevaar zorgde aan de kant van Real.

Hierdoor kan ik dus concluderen dat je de wedstrijd keek met een blinddoek.

Real is het even kwijt. Wil tottenham niet tekort doen maar real in goede doen wint hier makkelijk. Middenvelder van real ogen vermoeid niet gretig. Aanvallers van real werden niet goed gezocht. Nacho valt alweer door de mand.

Damn wat mis ik Pepe the beast in de verdediging, denk dat Real Madrid nu ook denkt

1 november 2017 om 23:05

pepe zou ook weggespeeld worden hoor het gaat er om real zet zoveel druk maar je wint geen duel dan is er gaten van 10 meter achter in ja tuurlijk krijg je er veel tegen

Wat speelden we slecht! Echt niet om aan te zien. Terechte overwinning van tottenham.

Ongelofelijk slechte wedstrijd Nacho is echt dramatisch en real onwaardig. Het gemis van dani Carvajal is echt duidelijk te merken zijn voorzetten zijn altijd wel gevaarlijk ook speelde modric en kroos een zaadpartij.

1 november 2017 om 23:13

Ronaldo is Real echt onwaardig hij was alleen maar opzoek naar zijn eigen goaltje...was weer vervelende handgebaartjes aan het maken..en zette totaal geen druk bij balverlies.

De renaissance van de PL lijkt ervoor te zorgen dat ze, samen met de new kids on the block Psg, de voornaamste titel kandidaat voor de CL zijn.

De Madrileense clubs zijn het helemaal kwijt, evenals Juventus. Bayern kan onder Heynckes wel eens verassen, en Barca heeft natuurlijk Messi, die kan je nooit afschrijven.

Het wordt in ieder geval geen prive aangelegenheid zoals voorgaande jaren.

1 november 2017 om 22:59

Real kan zo weer terug komen.
Als we weer terug zijn dan kan ook PSG ons niet stoppen.

2 november 2017 om 09:24

Daarom hoop ik absoluut niet dat Man City straks toch Real Madrid loot.. Is City eindelijk eerste, loten ze alsnog zwaar..

1 november 2017 om 23:08

Het is echt vroeg om het te zeggen. Het kan echt totaal anders zijn bij de 2de seizoenshelft Real Madrid is nog steeds titelfavoriet daarna volgen clubs als PSG Bayern en Barcelona,juventus. Dit kan nog het begin zijn van een lange Spaanse dominatie het is bizar 4 jaar achter elkaar door een Spaanse ploeg gepakt. Ik heb een nare gevoel dat Barca de CL gaat winnen iets zegt me dat.

Die 2 wedstrijden tegen Barcelona in het begin van het seizoen, god zeg waarom was dat geen andere tegenstander.

Het komt op mij over dat sinds ze Barcelona helemaal hebben weggespeeld qua veldspel toen ze nu denken dat ze alles makkelijk aan kunnen en zichzelf over en de tegenstander onderschatten.

Je ziet het aan hoe laks ze zijn, hoe ze de bal afschermen, van jah joh komt wel goed. 20cm van de tegenstander met de bal staan.

De motivatie en inzet is helemaal weg. Het zegt genoeg dat de enige die vandaag wat deden qua inzet natuurlijk Ronaldo, en Achraf (een piep kleine jongen van 18) waren.

Ik hoor mensen zeggen dat Nacho Hakimi niet bij real thuishoren, ik vond Hakimi anders aardig spelen hoor voor een 18 jarige knap! Heeft inzet getoond en deed zn best. De slechtste speler bij real was echter Casemiro wat een pannenkoek is dat zeg, heeft het voetballend vermogen van een doorsnee Eredivsie speler

1 november 2017 om 23:19

Frustraties, emoties...veel fans die dan gewoon onzin uitkramen. Op een jongen van 18 jaar dan nog wel. Niemand wordt gespaard bij Real als het minder gaat, echt letterlijk niemand. De materiaalman is de volgende, daarna de dokters, enz.

Als Navas in de doel had gestaan was het misschien nog een gelijk spel. Wat een dramatische keeper!

De grote Ramos en Marcelo waren erg zwak. Alsof ze er geen zin in hadden..

Kroos??

Ach ik hou op. Dit doet pijn als Madrid fan.. Ik hoop dat ze nu weer met beiden benen op de grond staan

Het draait momenteel niet, en dat moet je gewoon ff uitzitten. Zo simpel is het. En eigenlijk is het wel een beetje eigen schuld hoor, een seizoen beginnen zonder een echte spits voorin. Echt een schande voor Real.

Real is momenteel of hun krachten aan 't sparen voor tweede helft van 't seizoen of ze zijn compleet hun gretigheid en drive om te winnen verloren. Vorige seizoen wonnen ze wedstrijden in de 90ste minuut en kon je ze niet afrekenen tot de laatste fluitsignaal, maar daar is nu niks van te merken.

Erg bizar hoe paar spelers verkopen en paar blessures zo slecht impact in het selectie kan maken. Toch best benieuwd naar tweede helft van 't seizoen en waar dit Real Madrid dan met hun benen staat, als ze uberhaupt nog overeind staan. Er is overigens geen reden tot paniek, tenzij ze nog verder uitlopen op Barcelona, maar die zitten ook niet in geweldig vorm en daarom zie ik Real de gat van 8 punten nog wel verbeteren en in de CL gaan ze ook wel door zoals ieder seizoen.

Real heeft meer gedomineerd (Europees) dan het Barca van Pep, wat zogenaamd de best voetballende team ooit was...

1 november 2017 om 23:35

Als Real echt zo dominant was waarom al die tal van keren de beslissende goal in de laatste minuut scoren?

(edit: Ok dat was wel in La Liga.)

1 november 2017 om 23:40

Het graag spannend willen houden

1 november 2017 om 23:46

Kun je mij in de Champions league aangeven welke last minute goal Real scoorde? Atletico finale buitengelaten. Word gecompenseerd met de late goal van Iniesta op Stamford bridge.

1 november 2017 om 23:53

Overigens had ik een heel verhaal.


Hoezo zijn er zoveel mensen verbaasd, over de form van Real? Het heeft mij al verbaasd dat Real de mentaliteit had om als eerste ploeg de cl back to back te winnen. Succes verlamd, gewoon menselijk.

1 november 2017 om 23:54

Het is beter dat het nu gebeurd, meestal gaat het begin van het seizoen goed, maar eindigt het wanneer de prijzen word uitgedeeld. Nu kan Real zich nog herstellen, zelfs in La Liga.

1 november 2017 om 23:56

Nee. Ik had het over La Liga. Ik kan je wel een aantal buitenspel goals aanwijzen als je dat wilt?

1 november 2017 om 23:58

Dat is het beste team ooit ja. Pep won 14 prijzen in zijn 4 seizoenen als coach van Barca. Laat Real dat maar eerst eens presteren. Ff neerbuigend doen na een oorwassing, typisch weer.

2 november 2017 om 00:05

Hahaha! Typisch? Jij leeft in een omgekeerde wereld? Champions league staat voor dominantie, die lullige prijzen als supercups, tel ik niet mee, jij wel weer natuurlijk want dat is je enige houvast...

Wat een verschrikkelijke avond. Het is zo pijnlijk om Real zo slecht te zien spelen en de Spurs hebben dan ook volledig terecht gewonnen. Er moet echt iets gebeuren want op deze manier zie ik ons de CL niet winnen dit jaar. Onbegrijpelijk.

2 november 2017 om 00:16

Komt wel weer goed. Is nog vroeg in het seizoen. Real heeft de vorige 2 Cl's ook gewonnen na tweede te staan in de poule.

Dit is echt een school team niveau. De verdediging en aanval is zo mega slecht. Van mij mag Real er 500miljoen tegen aan gooien komende winter.

Het is gewoon lachwekkend om te zien hoe mensen hier praten alsof dit Real Madrid van hetzelfde niveau is als PEC Zwolle (met alle respect). Ja, de Madrilenen zitten in een mindere fase. Kan gewoon gebeuren, in de voorgaande jaren zagen we Real niet denderend spelen voor de jaarwisseling en erna opeens pieken om zo Laliga te winnen en de CL back to back binnen te halen.

Ik zie hier ook staan dat de Spaanse ploegen niet meer regeren, momenteel spelen ze niet het beste voetbal van de wereld nee, maar ze staan er gewoon al jarenlang. Om ze na enkele wedstrijden af te schrijven is gewoon absurd.

On:
Madrilenen vandaag erg zwak, net als tegen Girona. Het lijkt soms wel alsof die passie en vuur eruit is gehaald op een of andere manier. Enkele jaren terug bleven de Madrilenen na ieder doelpunt meteen opzoek gaan naar het volgend, als het nu 1-0 of 5-0 stond. Het lijkt af en toe wel dat dit eruit is (al dan niet momenteel)

Enig lichtpuntje: Dat jong spelertje genaamd Achraf lijkt me echt een toekomstige topper. Niet alleen na vandaag, maar al sinds zijn debuut denk ik dit. Marcelo, Kroos en Modric daarentegen hopeloos uit vorm.

Opmerkelijk dat niemand het heeft over de schwalbe van Casemiro. Moest een Barca speler het maar eens doen was het 80% gevuld ermee. Anyway, ik vond Real matig, het zwakke spel wordt dit seizoen afgestraft. Waar ze vorig seizoen meestal rond de 80e minuut een Ramosje nodig hadden in de league.

Real moest Spurs al de mentale tik vorige wedstrijd uitdelen, zie je dat ze erin geloven als ze gelijk spelen in het Bernabeu dat ze het thuis wel de klus kunnen klaren.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren