Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Orkun Kökçü voert gesprek en kan Slot achterna richting Premier League’

Laatste update:

Orkun Kökçü staat in de belangstelling van Tottenham Hotspur, zo meldt 1908.nl. De aanvoerder van Feyenoord zou samen met zijn coach Arne Slot naar Noord-Londen kunnen verkassen. Volgens 1908.nl heeft zowel Kökçü als Slot al een verkennend gesprek gevoerd met Tottenham.

De kans lijkt klein dat Kökçü ook volgend seizoen nog in De Kuip te bewonderen is. De halve Premier League lijkt achter de 22-jarige middenvelder van Feyenoord aan te zitten. Arsenal, Manchester United, Liverpool, Brighton & Hove Albion, Aston Villa, Wolverhampton Wanderers, West Ham United, Nottingham Forest én Leicester City worden naast Tottenham genoemd als gegadigden. Ook vanuit Italië en Spanje is de nodige interesse.

Kökçü heeft zich voorgenomen om te vertrekken als duurste Feyenoorder aller tijden, een record dat afgelopen zomer na zestien jaar werd gebroken door Luis Sinisterra. De Colombiaan vertrok voor 25 miljoen euro naar Leeds United. Feyenoord denkt zelf ook aan een nieuw transferrecord en vraagt voor Kökçü liefst veertig miljoen euro. De middenvelder, dit seizoen goed voor 12 goals en 5 assists in 44 officiële duels, ligt tot medio 2025 vast.

Ook Slot heeft goede papieren om naar de Premier League te verkassen. De geruchten over de concrete interesse van Tottenham zwellen aan. Slot had vrijdagmiddag tijdens de persconferentie van Feyenoord weinig zin om over zijn eigen toekomst te praten. “Ik zit hier voor de wedstrijd van zondag, die nemen wij uiterst serieus”, zei Slot tegen de journalisten, van wie er een aantal uit Engeland waren overgekomen. Onder meer Sky Sports was aanwezig.

Sky Sports bezoekt persco Slot: ‘Zou kunnen dat de Engelse journalisten...’

Slot moet de aanwezige Engelse journalisten teleurstellen. Lees artikel

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Veertig miljoen voor de beste speler van de Eredivisie is wat mij betreft een te bescheiden vraagprijs.

19 mei 2023 om 19:20

De keer zijde van succes.

19 mei 2023 om 20:09

40 miljoen is echt een schijntje als Frenkie de Jong voor bijna 90 miljoen is verkocht. Nou ik heb liever Orkun in mijn team, zovdel dynamiek en aanvallende vermogen met de nodige doelpunten.

19 mei 2023 om 20:18

Alleen haalde FdJ een veel hoger niveau, vooral in de CL tegen oa Juve en Real.
Dat bepaalt ook de prijs (en natuurlijk dat Ajax al veel langer hogere bedragen krijgt).

19 mei 2023 om 20:46

Totaal geen verstand van voetbal dus... Die twee vergelijken..

19 mei 2023 om 21:27

Haha lachwekkend inderdaad Frenkie draaide een van de beste middenvelders ooit (modric) helemaal dol. Meteen basisspeler in de absolute top. Voor hem is terecht dat bedrag neergelegd en ook voor de Ligt. Die jongens gaan gewoon 8-10 jaar of zelfs nog langer in de absolute top spelen, ben benieuwd of Kokcu dat kan bij hun vond ik het destijds een zekerheid.

19 mei 2023 om 21:52

Memhisdepay

Blijft bizar dat velen FdJ en MdL zo downgraden, terwijl dit echt buitencategorie talenten waren.

Enige die nog bij kunnen toevoegen zijn Timber (misschien ben ik niet objectief) en Simons (had mij zo vergist in zijn talent, niet te geloven).

19 mei 2023 om 22:02

Frenkie en de Ligt haalden ook nog eens halve finale CL net na hun debuut. Kokcu is pas sinds dit jaar écht van dermate klasse geworden. Achja, het is en blijft wat een gek ervoor geeft. Met zo veel geinteresseerde clubs zou het zomaar boven de 40 kunnen worden. Toch denk ik dat 35 miljoen ongeveer de som gaat worden. Dat is nog steeds een hele bak geld.

19 mei 2023 om 22:15

Hahaha onzin. Kokcu is gewoon niet veel minder dan Frenkie. 60 miljoen is realistisch gezien welke clubs geïnteresseerd zijn.

19 mei 2023 om 23:28

Kokcu is een geweldige speler, maar hij moet eerst in een topcompetitie en Champions League het verschil maken. Pas dan kan er überhaupt een vergelijking gemaakt worden, los daarvan zijn het ook totaal andere spelers.

20 mei 2023 om 07:36

Los van het feit dat kokcu zich nog niet op het hoogste niveau heeft bewezen. Kokcu mag de veters van Frankie niet strikken. Daar zit qua talent nog een wereld van verschil tussen.

20 mei 2023 om 11:15


Nou ben ik het niet met eens,
Je kan Orkun natuurlijk niet vergelijken met Frenky. 10 klasse verschil en Orkan heeft nog geen champions league gespeeld in zn leven laat staan wat laten zien.
Bijna even oud en kijk eens wat ren verschil in ervaring en op welk niveau. Ik hoop dat Orkun het wel gaat bereiken natuurlijk, hij is een mooie stijlvolle voetballer

20 mei 2023 om 13:07

Dat Modric verhaal is zo'n onzin. Ajax speelde goed, maar het viel me op dat Modric heel erg zwierf en de hele wedstrijd (een schaars moment daargelaten en dan nog steeds onzin) helemaal niet in de buurt van Frenkie speelde.

19 mei 2023 om 20:02

Beste speler van de Eredivisie? Sorry maar hij heeft goed gedaan en feyenoord mag blij zijn als ze 40 krijgen voor hem

19 mei 2023 om 20:06

Tja ik vind dit altijd zo relatief. Kokcu is in alles een betere voetballer dan Alvarez (ja ik weet het, ik ben geen Alvarez fan), maar Ajax supporters vinden 40mil te weinig voor alvarez maar te veel voor Kokcu. Feyenoord spelers leveren nu eenmaal minder op, maar als je het maar 1x kon uitgeven dan zou ik het wel weten.

19 mei 2023 om 20:14

Ja beste speler van de Eredivisie. Simons op twee en dan een tijdje niets totdat Hancko en Geertruida opdoemen.

19 mei 2023 om 20:21

Alvarez is een totaal andere speler. Daarnaast speelt ook mee dat de ene speler van Ajax is en de andere van Feyenoord. Overigens vind ik 12 goals/5 assists ook niet bijzonder aansprekend voor clubs. Goede speler, 40mln reële vraagprijs maar transfer zal uiteindelijk 30/35 bedragen denk ik, eventueel bonussen erbij.

19 mei 2023 om 20:28

12goals en 5 assists zijn toch prima cijfers voor zijn positie?

19 mei 2023 om 20:29

Betrokken bij 17 doelpunten zijn meer dan uitstekende cijfers voor een middenvelder die op "8" speelt. Sterker nog, er zijn genoeg jongen die op 10 die cijfers niet halen.

19 mei 2023 om 20:59

Dan is t toch droevig gesteld met onze eredivisie, de beste speler die nog niet eens in de belangstelling staat bij topclubs.

19 mei 2023 om 21:08

@godenzonen, want jij weet wie er allemaal interesse hebben...

19 mei 2023 om 21:09

12 goals en 5 assists als middenvelder is echt niet slecht. Antony vorig seizoe. 8 goals en 4 assists en ging voor 100m als aanvaller. Als je het zo wilt beargumenteren..

19 mei 2023 om 22:13

Wie is er beter dan? Ik kan eigenlijk alleen Simons als concurrent bedenken.

20 mei 2023 om 11:22

Heeft niets te maken met zijn cijfers toch. Hij is heerser op het middenveld en bezwezen aanvoerder van de kampioen dit jaar. Mooie dingen laten zien en zijn elftal gedragen. Dat maakt hem die 40 miljoen waard. Zeg ik als ajacied. Alvares is het waard omdat ie heeft bewezen op hoogste niveau een betrouwbare kracht te zijn. Stabiel in zijn performance.

19 mei 2023 om 20:49

Ik heb de Eredivisie niet echt gevolgd en dacht telkens ze overtypen deze gast waarschijnlijk veel te veel. Totdat ik hen zag spelen de afgelopen 2 maanden, en deze man is op basis van wat ik zag veel te goed voor de Eredivisie. Zo sterk aan de bal, zo verfijnd, speelt zo simpel en altijd vol met vertrouwen. 40 miljoen is een koopje in deze markt.

19 mei 2023 om 21:09



Beste speler van de eredivisie hoe kom je daar nou bij?..of waar is dat op gebasseerd? 12 goals en 5 assists dan sta je ergens in de subtop.

19 mei 2023 om 21:24

Wat waren de cijfers van Frenkie toen hij naar Barcelona ging?

20 mei 2023 om 13:46

86 miljoen

19 mei 2023 om 21:09

Kökçü is natuurlijk niet de beste speler van de Eredivisie dit seizoen. Maar 40 miljoen euro vind ik ook wel aan de lage kant.

19 mei 2023 om 21:25

He? Wat heb jij gedronken? Steekt er met kop en schouders bovenuit.

19 mei 2023 om 21:41

Beste speler vind ik overdreven gezien z’n statistieken. Die zeggen niet alles maar zijn wel degelijk belangrijk. Ik weet niet of de PL “zijn” competitie is. Vind hem persoonlijk beter passen in de Serie A. Maar wanneer Slot naar Spurs gaat dan snap ik 100% dat hij hem meeneemt en dat hij meegaat. Overigens vind ik dat Feyenoord best hoger in de boom mag zitten. Of ie het waard is laat ik aan de kopende clubs. Maar haal gewoon het onderste uit de kan. Bescheidenheid lekker laten varen. Tenzij er afspraken gemaakt zijn.

19 mei 2023 om 21:53

Zijn statistieken zijn heel erg goed voor een 8. Er zijn niet echt spelers in de Eredivisie die betere statistieken hebben dan Kokcu, rekening houdende met de rol waarin ze spelen.

Het belangrijkste gegeven is echter uiteraard dat hij de absolute aanjager is geweest bij een Feyenoord dat de landstitel heeft behaald en een EL Kwartfinale.

19 mei 2023 om 23:06

Xavi en iniesta haalden ook geen bijzondere statistieken. Zijn wel de 2 beete middenvelders van deze generatie. Deze tijd wordt alles op basis van statistieken beoordeeld. Voetbal draait zoveel meer dan cijfers. Kijk naar de kwaliteiten van een speler, pedri heeft uit m'n hoofd 2 assist dit seizoen of gaan we nu zegge dat kokcu beter is dan pedri.

19 mei 2023 om 23:13

Dit stuk gaat over Kokcu en niet over de beste speler van de eredivisie.

22 mei 2023 om 18:06

80 miljoen vragen en op 60 uitkomen⚽️👍!

Hoop zelf dat die niet naar spurs gaat. Zie hem liever bij Liverpool of Arsenal spelen. Tevens vind ik 40 miljoen voor de beste speler uit de eredivisie wel aan de lage kant.

19 mei 2023 om 19:28

40 miljoen is toch ook weer niet zo laag, is een hartstikke mooi bedrag, de spelers die vanuit de eredivisie zijn vertrokken voor meer waren naar mijn mening ook gewoon allemaal beter.

Liverpool en Arsenal zijn natuurlijk ook mooie clubs, maar als je met je trainer meekan dan is de keuze snel gemaakt lijkt mij, de kans op speelminuten zal gewoon groter zijn. Uiteindelijk is dat gewoon het belangrijkste.

19 mei 2023 om 19:32

Vd Beek, Antony, zijn die echt zoveel beter ?

19 mei 2023 om 19:38

Wel meer bewezen naar mijn mening, zij speelde in de cl ook erg goed bijvoorbeeld. Of ze echt veel beter zijn waag ik te betwijfelen natuurlijk maar Ajax vangt nou eenmaal meer geld, dat is helaas de realiteit.

19 mei 2023 om 20:50

Van de Beek heeft het laten zien in de CL net als Antony vorig seizoen dan betaal je al gauw meer. En Antony is alleen 100m voor betaald omdat hij laat in de window nog wegging en ook omdat Ten Hag.

19 mei 2023 om 20:58

Niet laten zien . Jij bedoel v d beek deed mee

19 mei 2023 om 21:04

Nee laten zien Crooswyker...

19 mei 2023 om 22:18

Vd Beek en Antony komen naar mijn mening nog niet in de buurt van de klasse van Kökcü. Daar helpen een paar potjes in de Cl niet bij, en elke pot die ze in de PL spelen laten alleen maar zien dat ze dat niveau totaal niet aankunnen. Een de Ligt en Frenkie zijn aan de andere kant wel weer een klasse beter dan Kokcu, en daar is terecht veel geld voor neergelegd.

19 mei 2023 om 19:34

Wat zou hij daar in godsnaam te zoeken hebben? Kokcu gaat toch bij geen van die clubs in de basis spelen.. Niet bij Tottenham, niet bij Arsenal en ook niet bij Liverpool.. Hij deed het goed dit seizoen hoor, maar deze gozer heeft toch niets in de subtop, laat staan in de absolute top, van het Europese voetbal te zoeken…

19 mei 2023 om 19:37

Uitstekende middenvelder voor Tottenham. Je doet hem hier te kort

19 mei 2023 om 19:42

Bij het huidige Liverpool speelt hij zich wel in de basis hoor. Arsenal kan hij ook prima als vervanger van Xhaha terecht komen.

Maar sommigen zullen Kokcu wel blijven onderschatten.

19 mei 2023 om 19:45

He? Kokcu speelt zich fluitend in de basis bij Spurs

19 mei 2023 om 19:49

Hahah en nog twijfelen mensen aan zijn talent. 22 jaar en zijn team naar de titel geleid. Sommige mensen willen het gewoon niet zien

19 mei 2023 om 19:50

Ik zal eerlijk zeggen, ik heb Kokcu altijd onderschat. Vond hem een beetje lui en overrated maar dit jaar belangrijkste speler van feyenord. Als hij de stap naar spurs maak, dan daar zouden ze daar in noord londen gewoon blij mee moeten zijn

19 mei 2023 om 20:08

Dus jij weet al 100% zeker dat hij slaagt in de top van de PL? Dat is echt voor weinig spelers weggelegd he. Ik begrijp de twijfel wel, want de stap van de ED naar de absolute top(Liverpool en Arsenal) is gewoon erg groot.

19 mei 2023 om 20:59

Jij bent wel zeker van je zaken he? Het gaat er om dat hij de eredivisie heeft uitgespeeld. Welke stap hij ook neemt, de tijd zal het leren!

19 mei 2023 om 19:45

Beste speler Eredivisie?. Ik vind hem een goede nr 2. Persoonlijk vind ik Xavi Simons de beste speler van dit seizoen.
Daarnaast is 40 mil gewoon een mooi bedrag voor Kökcu.

19 mei 2023 om 20:02

En ik vind Kokcu de beste, Hancko een goede nummer 2 en Simons een goede nummer 3. Zo heeft iedereen een eigen mening.
En nee, 40 miljoen is helemaal geen mooi bedrag voor een speler van 22, die zijn team naar de titel heeft geleid en bizarre statistieken heeft qua keypasses en kansen creëeren en verdedigend ook nog zijn mannetje staat. Vorig jaar konden ze hem voor dat bedrag kopen, maar Feyenoord houdt geen uitverkoop meer

19 mei 2023 om 20:08

Ik vindt hancko de beste van de eredivisie gevolgd door simons en dan komt kocu. Ik ben erg fan van hancko geworden.

19 mei 2023 om 20:08

Ik vind 40 wel realistisch eigenlijk. Afijn... de markt is gek zat om gewoon hoger te vragen.

19 mei 2023 om 20:11

Bizarre statistieken? Dat is natuurlijk wel een beetje overdreven. Bijvoorbeeld Veerman heeft meer keypasses per wedstijd en Eiting, Wittek en Cerny zitten er ook dichtbij. Tadic heeft bijvoorbeeld 2 bijna 2 keer zoveel keypasses dan hem.

Zeer goede speler hoor begrijp me niet verkeerd maar 40 miljoen is nog steeds extreem veel geld hoor, misschien zit er nog wat meer in maar met 40 miljoen kun je toch alleen maar tevreden zijn. Hij is zeker de beste middenvelder en vrij compleet hoor.

19 mei 2023 om 20:56

@depay, "De Turks international was dit seizoen onderdeel van maar liefst 229 unieke aanvallen uit open spel die eindigden in een schot. Dat betekent dat Kökçü in al die gevallen of de aanval opzette, een goed vervolg aan de aanval gaf, met een geslaagde voorzet kwam, een schot loste of een doelpunt op zijn naam zette. Met 229 cruciale deelnames aan een aanval dit seizoen staat de spelmaker van Feyenoord op eenzame hoogte in de Eredivisie."

19 mei 2023 om 21:06

@fr010frdam,

Wat voor statistiek is dat dan? Op whoscored staat hij zeker niet op eenzame hoogte wat betreft keypasses. Ook bij de eredivisie statistieken heeft Tadic 70 meer kansen gecreëerd en Veerman ook meer kansen(8)/

19 mei 2023 om 21:14

Onderdeel van een aanval uit open spel is iets heel anders dan een Key pass, of een kans creëren. Zo staat bijvoorbeeld een speler als Frenkie de Jong ook best vaak aan de basis van een aanval/bijna elke aanval gaat via hem, terwijl die qua statistieken weinig kansen creëert en weinig keypasses heeft.

Ik durf eigenlijk ook niet te zeggen hoe "kansen gecreëerd" gemeten wordt, is er iemand die dat wel weet?

De genoemde statistiek komt overigens uit een VZ artikel van een paar dagen terug als ik me niet vergis. Ik denk uit het wekelijkse artikel samen met Opta.

20 mei 2023 om 08:25

Best vreemd ook om Tadic, een aanvaller, qua aanvallende statistieken te vergelijken met Kokcu. Kokcu is in de Eredivisie uniek, omdat hij zowel in de opbouw als in de eindfase de belangrijkste man is. hij zet de aanval op en kan em ook af maken, dat doet verder niemand hier. Xavi Simons is heel spectaculair, maar de invloed van Kokcu op Feyenoord is veel groter dan de invloed van Xavi op PSV. En Feyenoord is dit jaar veel beter dan PSV in de Eredivisie, dus dan lijkt het me niet heel raar om te veronderstellen dat Kokcu een beter jaar heeft.

19 mei 2023 om 20:58

Laat hem maar lekker naar liverpool gaan bij arsenal hoef ik hem niet te zien. 13 in een dozijn speler. arsenal moet mikken op xavi simons

19 mei 2023 om 21:03

Gelukkig hoef jij niks te bepalen. En welke basisplek is er vrij voor Xavi Simons? Die gaat weer de bank verwarmen net als bij psg

19 mei 2023 om 21:03

40 miljoen is echt meer dan genoeg. Spurs is te hoog gegrepen, dus liverpool en arsenal al helemaal. Te weinig handelingssnelheid, net als Antony. Als ie naar de PL gaat, kan hij beter naar een villa of zo gaan. Speelt hij tenminste regelmatig.

19 mei 2023 om 21:14

Op basis van wat is Spurs te hoog gegrepen? De spelers die daar op 8 spelen zijn niet aantoonbaar beter en Kokcu heeft sowieso (veel) meer potentie. Zelfs bij Arsenal en Liverpool zie ik kansen, aangezien Xhaka op leeftijd begint te komen en bij Liverpool is Thiago vaak geblesseerd, Keita, Milner, Chamberlain vertrekken en Elliot, Jones niet beter zijn. Ik zie Kokcu zich buiten City & Chelsea overal in de basis spelen in Engeland.

19 mei 2023 om 22:37

Dat vind jij allemaal en dat mag. Ik vind hem bij lange na niet goed genoeg. Dat zei ik ook al vanaf het begin over Antony en dat vind ik nog steeds. Ik vind hem niet eens de beste van de eredivisie en vanuit de eredivisie kom je niet zomaar even een topploeg binnen stappen.
Ik vind de handelingssnelheid van Kokcu gewoon niet passen bij de PL. lekker in spanje, italie of duitsland in de subtop.

19 mei 2023 om 21:12

Als Liverpool slim is halen ze hem snel op voor 40 miljoen euro. Koopje! Daar speelt hij zich ook wel redelijk gemakkelijk in de basis denk ik met dat zwakke middenveld daar. Dat wordt bij de andere Engelse topclubs een stuk moeilijker.

Veelzijdige complete middenvelder met een hele goede pass in de benen die vaak de oplossing naar voren zoekt. Hopen dat we een mooi bedrag voor hem krijgen, mocht hij vertrekken maar zelf zie ik hem liever blijven

Is Slot al weg dan?

Dat Kokcu gaat, dat lijkt me duidelijk, maar Slot moet ik eerst nog zien dat hij naar de trainer graveyard verkast.

19 mei 2023 om 19:38

Denk eerder dat slot bij zijn eerste gesprekken heeft aangegeven kokcu graag mee te willen nemen.

19 mei 2023 om 20:11

Een coach die wel Orkun op waarde schat want geloof me dat hij veel mag investeren in nieuwe spelers.

19 mei 2023 om 20:56

Hij blijft zoiezo niet dat is zeker de vraag is waarheen?

Pff... mijn fatalisme begint weer op te spelen. Ik heb echt weinig vertrouwen in waardige opvolgers bij vertrek van Slot en/of Kokcu.

19 mei 2023 om 19:31

Meer dan ooit heb ik juist het idee dat er goede trainers zijn die hem op zouden kunnen volgen. Tomasson, Bosz, Van Wonderen. Ik heb liever dat Slot blijft natuurlijk, maar ja. Als hij gaat, dan gaat hij. Dan is er vast ook leven na Slot

19 mei 2023 om 19:37

Ik heb wel vertrouwen in het beleid en de weg waar men bij Feyenoord in is geslagen. Ik hoop wel echt dat ze een kandidaat op oog hebben, die aanvallend voetbal speelt. Van een Bosz, Jonk en van Wonderen word ik echt niet warm. Doe mij maar eens iets verfrissende dan. Matthias Jaissle van Salzburg bijvoorbeeld.

19 mei 2023 om 19:54

Waarom vind je Bosz en Jonk niet geschikt? Van Wonderen kan ik me voorstellen maar qua speelwijze komt dat van Slot aardig overeen met Bosz en Jonk.

19 mei 2023 om 19:59

Denk jij dat Jaissle de Eredivisie ziet zitten? Ik denk dat hij eerder op de Bundesliga mikt - zoals bijna iedere trainer van RB Salzburg.

19 mei 2023 om 22:24

Jonk zie ik, hoe gek eigenlijk ook, wel goed matchen met Feyenoord inderdaad. Geen idee of dat "kan" met zijn verleden trouwens.

Premier League Tax erop, 48 miljoen en geen cent minder.

19 mei 2023 om 20:10

Veel te hoog. 30/40 miljoen is echt prima. 25 miljoen is de hoogste uitgaande transfer, Feyenoord heeft nog niet de status die Ajax bijvoorbeeld door goede potten in de CL wel heeft. Je kunt niet zomaar 48 miljoen gaan eisen natuurlijk, dat weet je zelf ook.

19 mei 2023 om 20:21

Het grappige is dat je dat met een doorlopend contract dus wel kan. En met een conference League finale, een Europa League kwartfinale en een kampioenschap is het nog niet zo onrealistisch ook.

19 mei 2023 om 20:30

Dat zal blijken, ik denk dat je het iets te optimistisch in ziet.

Ga nou naar een Dortmund of Leipzig man. Ideale tussenstap. Bellingham en Laimer gaan weg dus gegarandeerd een basisplek.

19 mei 2023 om 19:56

Dortmund lijkt mij idd de goede tussenstap. Doet hij het daar goed kun je altijd nog een stap maken. Spurs zou je alleen voor slot heengaan. Dat is en blijft te risicovol.

19 mei 2023 om 20:05

Eens. En Dortmund is toch ook een 10x mooiere club dan dat dooie Tottenham.

19 mei 2023 om 20:21

100% gelijk. Nog niet eens zo naar gekeken maar dat is inderdaad dé tussenstap voor Kokcu naar mijn mening.

19 mei 2023 om 20:32

Dortmund is een oneeindig veel mooiere club dan Tottenham. Maar helaas betalen die niet zo veel. Die gaan niet opbieden tegen clubs als Tottenham.

19 mei 2023 om 21:38

Is in mijn ogen ook de ideale bestemming voor hem, maar dortmund gaat de vraagprijs 40miljoen niet betalen, hun kopen altijd schaars in met een doorverkoop prijs van tientallen miljoenen hun hoogste transfer vanaf nu is ademyi rond de 36 miljoen

19 mei 2023 om 22:07

Las dat Dortmund ook interesse heeft in Alvarez. Zou mooi zijn als ze de titel kunnen winnen met ex-eredivisie spelers als Haller, Malen, Kokcu en Alvarez.

Van Haller en Malen had ik het niet verwacht maar ze doen het uiteindelijk toch heel goed.
Kokcu en Alvarez durf ik van te stellen dat ze het niveau aan kunnen.
80 miljoen en je hebt ze beide en je maakt winst na de verkoop van Bellingham.

And so it begins. Dit zie ik wel gebeuren, samen naar Spurs. 50 miljoen moet wel te doen zijn...goeie vervanger halen en rest gebruiken voor buitenspelers. Bosz of iemand anders ipv Slot?

Kan me niet voorstellen dat Feyenoord een vraagprijs hanteert aangezien de kans groot is dat meerdere clubs interesse zullen tonen.

Zou een hele goeie stap zijn hoor. Spurs mist een middenvelder zoals Kökcü. Ze hebben alleen middenvelders die totaal geen creativiteit hebben zoals Bentancur en Hojbjerg. Dus daar kan hij zeker zichzelf in de basis spelen. Enige probleem bij Spurs is als je het goed doet dat je moeilijk weggaat komen omdat Levy echt een hele koppige voorzitter is.

19 mei 2023 om 19:36

Dat probleem heeft hij toch overal. Maakt niet uit waar je ook heen gaat het wordt lastig om nog een stap te maken als je een overstap voor tientallen miljoenen maakt en uitblinkt bij een top club. Denk jij dat Arsenal bijvoorbeeld Odegaard of Saka verkoopt?

De enige manier hoe je nog weg komt tegenwoordig is door een contract dat dreigt af te lopen, transferclausule, of doordat ze denken dat ze een betere speler hebben.

19 mei 2023 om 21:50

@ModricMagic
Oprechte vraag: hoeveel wedstrijden van Bentancur heb je gezien?

Bentancur wordt er niet uitgespeeld door Kokcu. Die was afgelopen seizoen de motor van Spurs en reden dat Spurs het goed deed. Toen hij geblesseerd raakte, was er geen creativiteit en was het middenveld een gatenkaas zonder zijn pressing en zuivere passing.

In 18 wedstrijden 5 doelpunten en 2 assists is alles behalve een totaal geen creatieve middenvelder.

20 mei 2023 om 11:04

Ik vind Bentancur een leuke speler maar meer niet. Daarnaast heb je meer dan 1 speler daar nodig of niet? Ik denk dat Kokcu prima de concurrentiestrijd aan kan gaan met Bentancur.

Die gaat dus met Slot mee naar de Spurs. Dit moet de eerste aankoop worden van Slot. Bij de Spurs.

Dat ga je krijgen als je een heel goed seizoen hebt gedraaid.
Als het tegen zit zijn deze 2 weg en wie misschien nog meer.
Hoop dat als het gebeurd, feyenoord dit goed op kan vangen.

19 mei 2023 om 19:43

Een herhaling van vorig seizoen eigenlijk. Toen was er ook een leegloop, echter bleef Slot toen wel. Er zullen vast nog een hoop clubs zich komen melden voor Hancko, Geertruida, Gimenez en misschien wel nog een Wieffer en Pedersen. De keerzijde van succes...

Enige voordeel wel van een vertrek van Slot, is dat wij waarschijnlijk Idrissi niet meer terug gaan zien!

19 mei 2023 om 19:50

Altijd is er een leegloop na een goed seizoen, ik denk dat je ook aan een Gimenez moet denken die kan gaan.
Dit soort dingen hou je niet tegen, Idrissi neem die maar mee want is geen Feyenoord materiaal.

19 mei 2023 om 21:30

Gimenez heeft eigenlijk al aangegeven nog niet weg te willen.
Hancko is er ook net 1 jaar en Wieffer nog niet eens een jaar in de eredivisie.

De meeste zullen wel nog CL willen spelen met Feyenoord schat ik in. Kokcu en Geertruida zie ik beide wel vertrekken evenals Alireza.

19 mei 2023 om 23:23

Het zal allemaal afhangen of er een club komt en wat die wil betalen aan een transfer, maar ook salaris. Feyenoord zit niet in de situatie dat ze even 5 miljoen salaris kunnen bieden, zodat men nog iets langer blijft. En zelfs dat helpt niet altijd.

Wat een verrassing zeg. Ik denk dat we er alvast wel vanuit kunnen gaan dat dit een wens is van Slot. Arne en Orkun verkassen allebei naar de Spurs... Pfoe, aan het begin van de dag had ik er nog allemaal wel vertrouwen in, maar nu... Ik gun het Slot en Kökcü allebei, maar wel voor belachelijk veel geld aub!

Slot en Kökcü zullen toch beide wel zien hoe slecht het met Tottenham gaat. Het is een club met naam maar daar moet echt wat gebeuren buiten het veld wil de club weer serieus mee doen om de top 4.

19 mei 2023 om 21:43

Het zegt ook veel over een club als het slecht gaat en ze staan toch 7de in de PL.
Uiteindelijk wil iedereen naar Real, City, Barca, Bayern etc. Maar dat zijn ook clubs die iedere speler en trainer kunnen krijgen en die moeten zich dus ook maar net melden.

Het liefst zie ik Kökcü naar Borussia Dortmund vertrekken, denk dat dat het meest ideaal voor zijn ontwikkeling zal zijn. Als hij naar Engeland vertrekt, dan moet hij sowieso niet naar Tottenham Hotspur gaan en ook niet als Slot daarnaartoe gaat. Hij heeft dan uiteraard als voordeel dat hij met Slot een trainer zal hebben die hem dan kent, maar toch denk ik dat het beter is als hij naar Liverpool, Manchester United of Newcastle United (worden niet genoemd, maar zou ook een mooie stap voor hem zijn) vertrekt.

Bij Liverpool zullen Keita (transfervrij), Arthur (gehuurd van Juventus) en Oxlade Chamberlain (transfervrij), Milner (transfervrij) vertrekken en dat zijn vier middenvelders die op vergelijkbare plekken als Kökcü kunnen spelen. Thiago is aardig blessuregevoelig en inmiddels 32-jaar, Henderson wordt volgende maand 33 en dan heb je Carvalho, Elliot en Jones nog over die alle drie nog jong zijn maar Kökcü maakt daar goede kans op een basisplek en zou met Klopp een hele goede trainer krijgen die wel raadt weet met spelers als Kökcü.

Manchester United zal Sabitzer waarschijnlijk niet definitief over kunnen nemen, en hebben sowieso al een redelijk krap middenveld. Van de Beek speelt nooit als hij fit is en is ook niet goed genoeg, en dan heb je de keus uit Fernandes, Fred, Eriksen, Mctominay en Casemiro en dat dan weer aangevuld met jeugdspelers als Mainoo en Iqbal. Daar heeft Kökcü ook gewoon hele goede kans op een basisplek, zeker in een rol waar Kökcü dan als een nummer 8 naast Casemiro staat en Fernandes op 10 en dan heb je nog keus uit eventueel Fred en Eriksen om te rouleren.

19 mei 2023 om 20:07

Ik hoop op Liverpool en de redenen noem je zelf al in de tweede alinea. Zou mijn inziens de perfecte club voor hem zijn met de juiste trainer.

Dat Kökcü zou vertrekken stond al vast, en alles lijkt er op te wijzen dat Slot ook gaat. Op zich zou ik het dan wel heel mooi vinden als Kökcü en Slot samen een mooie club vinden. Ik betwijfel alleen of Tottenham voor beide heren de beste club is. Menig trainer wordt er te grave gedragen en spelers die goed presteren komen er ook niet meer weg omdat de voorzitter niet open staat voor onderhandelingen. Ik gun allebei een club met meer perspectief.

Dit lag natuurlijk in de lijn der verwachting. Feyenoord fans denken dat ze a la Ajax nu ze een weer eens kampioen zijn geworden ook 60/70 miljoen kunnen eisen, maar feit blijft dat Feyenoord nog niet gepresteerd heeft in de CL en zodoende dit voor alle clubs een gok blijft. 30/40 miljoen lijkt mij voor Feyenoord standaarden meer dan zat, de duurste uitgaande transfer is namelijk 25 miljoen. Wel realistisch blijven he.

19 mei 2023 om 20:14

De spelers die Ajax verkocht zijn bijna allemaal overal mislukt. Dus beter niet naar Ajax kijken. Slot en Kokcu zijn de 2 leiders van Feyenoord en zijn kampioen geworden. Beide hebben nog een contract. Daar kan je dus een prijs voor vragen. Zo simpel is dat.

19 mei 2023 om 20:29

Het maakt niet uit wat jij van Ajax vindt, de markt bepaalt en blijkbaar willen clubs Ajax spelers over het algemeen het meest. Daar doet 1 slecht seizoen natuurlijk niets aan af.

19 mei 2023 om 20:45

Klopt natuurlijk gewoon niet. Met alle respect maar wat is er dan met de spelers van Feyenoord gebeurd in het buitenland? Noem is 1 Feyenoord speler die het goed heeft gedaan in het buitenland, de afgelopen jaren? De enige die ik kan noemen is de Vrij en Karsdorp heeft het wel aardig gedaan.

Je kan wel roepen dat de Ajax spelers overal mislukt zijn maar dit is gewoon totale onzin bijvoorbeeld de Ligt en de Jong zijn gewoon basisspeler in de absolute top en ook Martinez.

Natuurlijk kan Feyenoord vragen wat het wil maar denk wel dat ze Kokcu willen verkopen, want als hij zijn contract niet verlengt verspil je een hoop miljoenen, met een 1 jarig contract zal er minstens 20-50% van de prijs afgaan.

19 mei 2023 om 23:27

Bijna alle spelers zijn geslaagd van het team die de halve finale haalden. Alleen v d beek niet.

20 mei 2023 om 08:47

Ziyech ook niet toch? Schöne niet eens helemaal onderin de Serie A (oké die is ook oud, beetje flauw).

19 mei 2023 om 20:36

Ach ja, en vorig jaar was 15 het hoogste wat we zouden krijgen voor Sinisterra, want daar voor was het record op 18 voor Kuyt. Het is allemaal koffiedik kijken, meer niet. Als Liverpool en Tottenham tegen elkaar gaan opbieden kan het hoger vallen. Als alleen Tottenham concreet is kan het rond de vraagprijs liggen of lager.

Tja trainer en spelers gaan cashen. Geef ze eens ongelijk. De leegloop bij Feijenoord is begonnen

Kunnen ze niet ook Zerrouki overnemen?
Slot vind hem de beste middenvelder van de Eredivisie riep die een paar maanden geleden, neem hem dan lekker mee naar Engeland.

19 mei 2023 om 21:13

Heb je iets tegen Zerrouki? Wat als hij de nieuwe sensatie in Rotterdam wordt aankomend seizoen?

19 mei 2023 om 21:16

Nee, Raubaht heeft iets tegen Slot. Dit herhaald hij tot in den treuren op elk Feyenoord topic. Het verwijt hier is dat Zerrouki alleen maar gehaald is om Slot te paaien. Iets wat hij ook al meermalig heeft verkondigd.

19 mei 2023 om 21:16

Ik heb niets tegen hem maar ik heb ook niets met Zerrouki. Hij kan er gewoon niet veel van.
Ik zie hem compleet mislukken bij Feyenoord, 8 miljoen weggegooid.

De grotere wedstrijden van Twente is die regelmatig onzichtbaar. Tegen Fiorentina, toch het niveau waar het om gaat, was die vrijwel de slechtste van het veld.

Nee, er is nog niet getekend toch? Dan hoop ik dat Feyenoord van de koop afziet mocht Slot daadwerkelijk vertrekken.

19 mei 2023 om 21:18

Nee, ik heb ook niets tegen Slot. Maar Slot was wel de enige die steevast riep dat hij Zerrouki wilde hebben. De komst van Zerrouki werd niet breed gedragen binnen de club en is er in principe door Slot doorheen gejaagd.
Dan mag ik hopen dat er een streep door de transfer gaat mocht Slot vertrekken.

40 miljoen a 50 miljoen is gewoon een mooie prijs. Vind kokcu de beste speler van de eredivisie. Simons nummer 2 . Zou alleen niet naar Tottenham gaan tenzij slot ook gaat. Verwacht dat er wel meer interesse zal komen. Sevilla of Dortmund zijn 2 mooie clubs met volle stadions . Zou mooi zijn als zij zich zouden melden bij Feyenoord

Mocht Slot vertrekken, zou ik het geen rare keuze van Kokcu vinden. Je ziet duidelijk dat het klikt tussen die 2 en dat Slot ervoor heeft gezorgd dat Kokcu echt veel beter in zijn rol is gaan spelen.

Het gevaar zit er echter in, dat als Slot binnen 2 maanden wordt ontslagen, Kokcu's seizoen er ook op zit.

Kökcu gaat het moeilijk krijgen in de Premier League. Hij is veels te traag voor de absolute top.Vind het sowieso geen bijzondere voetballer. Zie niets waar hij in uitblinkt. Maar goed ik laat me graag verrassen.

Ik zou Brighton wel een hele goede club voor Kokcu vinden. Ze spelen hartstikke goed voetbal en ik denk dat ze na dit seizoen nog wel een goede middenvelder kunnen gebruiken aangezien er vast wel eentje bij hun gaat vertrekken.

Moet Kökcu niet doen. Is een leuke speler, maar subtop in Europa is toch te hoog gegrepen voor hem denk ik. Middenmoot is zijn top. En de Spurs is sowieso een club waar veel wordt verwacht maar nooit iets bereikt.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren