Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Offensief van Arsenal blijkt vruchteloos na droomdebuut Jesé

Laatste update:

Arsenal is zaterdagavond tegen de eerste nederlaag van het nieuwe seizoen opgelopen. Op bezoek bij Stoke City maakte debutant Jesé Rodríguez het verschil: 1-0. Arsenal zocht bezield naar de gelijkmaker, maar was uiteindelijk niet succesvol. Het betekent voor Stoke de eerste overwinning, terwijl Arsenal vorige week nog met 4-3 won van Leicester City.

Bij Stoke City was Erik Pieters op links opgesteld, maar de aandacht ging vooral uit naar Rodríguez. The Potters maakte woensdag bekend de aanvaller te huren van Paris Saint-Germain en trainer Mark Hughes liet hem meteen starten. Binnen enkele minuten stelde Rodríguez doelman Petr Cech uit een lastige hoek voor het eerst op de proef. Aan de overzijde voorkwam Jack Butland dat Aaron Ramsey op aangeven van Alexandre Lacazette de score opende. Arsenal leek de controle te verkrijgen en meldde zich via Danny Welbeck, Ramsey en Granit Xhaka. Bovendien kwam Stoke goed weg, toen een handsbal van Pieters in het strafschopgebied niet werd bestraft.

Toch liet Stoke zich bepaald niet onbetuigd. De gastheer had na een halfuur eigenlijk op voorsprong moeten komen, nadat aanwinst Eric Maxim Choupo-Moting een uitstekende voorzet afleverde op Ryan Shawcross. Die had vanaf elf meter een vrije kopkans, maar kreeg de bal niet goed richting doel. In het regenachtige Britannia Stadium liet de afronding van beide ploegen te wensen over en daarom bleef het voor rust bij 0-0. Na de onderbreking duurde het echter niet lang voordat Stoke de leiding greep. Slordig balverlies van Arsenal leidde tot de openingstreffer van Rodríguez.

De huurling stoomde op, bediende Saido Berahino en werd vervolgens weer gevonden door zijn ploeggenoot. In het strafschopgebied plaatste Rodríguez de bal in de verre hoek, buiten bereik van Cech. Arsenal zette vervolgens nog nadrukkelijker aan, maar Butland kwam in de fase na het doelpunt niet echt in de problemen. Wel verrichtte hij meerdere comfortabele reddingen, terwijl een handsbal van Kurt Zouma geen strafschop opleverde. Collega Cech moest zich strekken na een kopbal van Berahino, die volgde op een goede voorzet van Pieters. Halverwege de eerste helft moest Butland wel serieus in actie komen na een inzet van Welbeck van dichtbij.

Het tempo lag hoog en het was een vermakelijke tweede helft, waarin de druk van Arsenal steeds verder toenam. Lacazette dacht de gelijkmaker binnen te knallen na een fraaie hakbal van Olivier Giroud, maar stond een fractie buitenspel en dus werd het doelpunt afgekeurd. Een blessurebehandeling voor Pieters, die uiteindelijk verder kon na een tackle van Shkodran Mustafi, haalde de angel enigszins uit het offensief van Arsenal. Stoke overleefde in de vijf minuten durende blessuretijd en boekte de eerste zege van het seizoen.

Verdiende Arsenal meer dan een nederlaag?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties
19 augustus 2017 om 20:43

Wenger mag de schuld bij zichzelf zoeken. Bellerin linksmidden (kan niks met links)? Welbeck linksbuiten (geeft geen een voorzet af)? Monreal centrale verdediger (is linksback)? Volgens mij wil die man gewoon niet winnen. Deze man is lachwekkend gewoon en zet zichzelf keer op keer voorschut.

19 augustus 2017 om 20:43

Weet je wel dat je als Arsenal fan nooit maar dan ook nooit naar de scheids mag wijzen? Dat wordt op vz echt absoluut niet geaccepteerd, zelfs als het er dik bovenop ligt.

19 augustus 2017 om 20:49

We moeten niet doen alsof hij dit naar voren haalt en het interview erna afkapt. Hij heeft het altijd over de spelers e.d. na de wedstrijd, maar dat is niet interessant genoeg om te posten. Elke trainer zou de discutabele beslissingen benoemen, dat is niet ongewoon, tenzij het Wenger betreft blijkbaar.

19 augustus 2017 om 20:50

Precies ja.. Ik blijf dit zeggen maar Wenger moest 3 jaar geleden opstappen.
Toen kon men Pep halen of Mourinho of Conte of Koeman... pff geen topcoachen meer beschikbaar nu.

Wenger kan het gewoon niet meer.. Hij wordt oud met alle respect. Alex Fergie wist perfect wanneer hij moest opstappen. Het is nu telaat voor Wenger.. hij heeft een hele generatie verneukt.. (10j+ geen prijzen).

Het doet mij pijn om toe te geven dat Arsenal simpelweg een subtopper is. De hele wereld weet wat er mis is met deze Arsenal.. behalve Wenger en bestuur natuurlijk.

19 augustus 2017 om 20:57

Ben het met je eens arsenal had 1 punt kunnen pakken als die scheidsrechter niet zo dom was echt een hele slechte wedstrijd van de scheids maar wel een compliment voor stoke want hun hebben toch weten te winnen met wat geluk maar toch goed gedaan!

19 augustus 2017 om 20:30

Verdiend? Hoe kun dit nou verdiend noemen? Arsenal zijn 3 zuivere strafschoppen onthouden en Stoke heeft amper kansen gecreëerd

19 augustus 2017 om 20:44

Een voorsprong verdedigen is ook een speelstijl en dat moet je ook kunnen doen. Stoke heeft dit goed gedaan door hun voorsprong niet weg te geven. Vandaar dat ze deze 3 punten verdienen puur en alleen omdat het tegen Arsenal is. Had het tegen een Watford geweest dan was het een andere verhaal.

Scheids was barslecht ja, maar Arsenals spel was gewoon niet goed genoeg.. Xhaka deed niets goed. Ozil kon met niemand spelen.. niemand die hem begreep. Oxlade wordt Alweer verkeerd gebruikt. Bosnische tank kon zijn spel niet spelen omdat er een andere back (bellerin) voor hem speelde. Nu we over Bellerin bezig zijn.. wat in godsnaam doet hij daar op links?

Als Arsenal kampioen wil worden of tenminste top 4 halen, dan moeten ze wedstrijden als vandaag de 3 punten pakken.

Maar goed.. tis nog maar begin van seizoen. Er kan nog veel veranderen over enkele weken. Bestuur moet gewoon wakker worden en harde beslissingen nemen. P*ssy mentaliteit niet alleen op veld, maar ook tezien bij Wenger en bestuur.

Toch ben ik Arsenal fan forever xD

19 augustus 2017 om 20:33

Met reactie van Wenger bedoel je waarschijnelijk zijn wissels..
Idd dat werkt niet elke week. Het is jammer dat Arsenal altijd eerst achter moet staan voordat ze wakker worden en een aanval een tempo verhogen.

Ik heb enorm veel respect voor Wenger en wat hij betekend heeft voor Arsenal.. maar elk mooi verhaal heeft een einde en het word tijd dat hij vertrekt en een top coach aangetrokken wordt met een mooi plan/project. Zo overtuig je Alexis om te blijven en kan er eindelijk wat veranderd worden in Arsenal bestuur. Dat die lax mentaliteit rond Arsenal mee weggaat met Wenger.

Arsenal moet stoppen met denken dat ze Barcelona zijn en ze moeten stoppen met hun spelers te verne*ken door hen op andere posities te zetten.

Er valt niet veel te zeggen behalve dat scheids slechtste man op veld was. Kon een compleet andere wedstrijd zijn. Geen kaarten geven wanneer het duidelijk kaartwaardige fout was, geen penalty's gegeven en geldige goal afkeuren..

Stoke verdiend gewonnen. Arsenal was gewoon slecht vandaag.. weinig bewegingen, weinig druk.. Je kan niet elke week geluk hebben Arsenal.

Ozil zit echt niet meer op zijn plaats, niemand begrijpt hem.. . Hij zou beter naar Bayern gaan ofzo.
Arsenal heeft zoveel kwaliteit, maar het lukt hen gewoon niet. Schuld ligt voledig bij Wenger. Deze man had 3 jaar geleden al moeten vertrekken..

Het is zo moeilijk om Arsenal fan te zijn haha

19 augustus 2017 om 20:29

Ozil is een geweldige voetballer maar hij zou denk ik geen basis plek hebben bij dit Bayern.

19 augustus 2017 om 20:31

Welke geldige goal? Was buitenspel of keek je met je arsenal bril?

19 augustus 2017 om 20:40

Een halve voet... tja, officieel buitenspel, maar dat kon je pas zien na zo'n close up. Dan is de vraag in hoeverre de grens dat werkelijk zag. Betekent alsnog dat het gewoon niet mee zat qua arbitrage, aangezien menig andere grens hier niet zou durven vlaggen.

19 augustus 2017 om 20:47

Arsen(e)al... je vraagt je af in hoeverre de scheids het kon zien? Hij leek vrij overtuigd. Buitenspel is buitenspel, of de ene grens nou durft te vlaggen of niet, hij had het wonderbaarlijk wel juist.

19 augustus 2017 om 20:50

En een pingel is een pingel, hij had vrij zicht op de situatie met Bellerin en geeft niets?

19 augustus 2017 om 20:52

Scheids overtuigd? Oke, prima. Scheidsrechters maken zowat altijd beslissingen uit overtuiging, maar toch zitten ze er heel vaak naast. Buitenspel is buitenspel ja, maar was het maar zo simpel. 9 op de 10 andere keren zal hier niet gevlagd worden, en dat is wat ik probeerde te zeggen: feitelijk buitenspel, maar toch zit het tegen.

19 augustus 2017 om 20:56

Waarom kunnen wij als live kijkers 5 seconde later herhaling zien ofdat buitenspel is ofniet? We zijn sebiet 2018 en beeldtechnologie is nogaltijd niet ingevoerd. Schandalig gewoon!

Als scheids buitenspel fluit, dan kan je er niets meer aan doen. Het is gewoon vervelend om achteraf te zien dat eigenlijk niet buitenspel was.

Over het algemeen was deze scheids team gewoon slecht. Dit kon een totaal andere wedstrijd geweest zijn met een andere resultaat.

19 augustus 2017 om 22:40

In dit geval was het wel buitenspel

19 augustus 2017 om 21:14

Wenger is en blijft een probleem. Laca die voor Walcott word gewisseld lol Als Wellbeck 4 mocht schieten op 2pac zou hij nog steeds in leven zijn en laat me niet beginnen over die verdediging zucht de transfer window is nog open maar Wenger houd nog altijd vertrouwen in spelers die eigenlijk bij stoke moeten spelen. Wenger gaat maar door, alleen een krankzinnige man probeert altijd hetzelfde om een andere uitkomst te verwachten. In 10 jaar heeft hij er gwn voor gezorgd dat Chelsea de grootste in London is.

Er zit in de hele selectie van Arsenal maar 1 wereldtopper en die deed niet mee. Verder heb je nog Lacazette, Koscielny en Ozil wat daar net onder zit en de rest is echt pure middelmaat voor de Europese top. Zo'n Ramsey zie je dan een bizarre aanname doen, om vervolgens een bal over twee meter te verspelen.
Monreal, Welbeck, Chamberlain, Mustafi, Walcott... al dat soort spelers komen echt te kort voor het niveau wat Arsenal na wilt streven. Al twijfel ik trouwens sterk aan wat dit niveau nu eigenlijk is als je naar het beleid kijkt.

Giroud terugkoppen, niemand die de hersens heeft om voor de goal te komen. Mustafi gaat denken dat ie kan voetballen en wilt ff creatief zijn. Chamberlain loopt alleen met zn hoofd naar beneden. Monreal weet niet wat verdedigen is... kan echt niet.

19 augustus 2017 om 20:32

Ozil vind ik ook maar middelmaat alleen als arsenal draait doet hij mee maar ander loopt hij er gewoon verloren bij

19 augustus 2017 om 20:39

Ozil is wel een goede speler maar hij heeft nu bij Arsenal gewoon niemand om zich heen staan waarmee die kan combineren. Op Ozil en Ramsey na zijn het allemaal spelers met een waardeloze techniek

19 augustus 2017 om 20:51

Zet Ozil bij Middlesbrough en hij is de slechtste speler van allemaal.

Ozil heeft spelers met diepgang en intelligente looplijnen nodig en geen kippen zonder kop (Bellerin, Walcott, Ox, Ramsey), spelers waarmee hij een tweetjes kan aan gaan en geen lomperik als Welbeck, spelers die een juiste pass op het juiste moment geven en niet telkens te lang blijven lopen of te zacht inspelen... Kortom gewoon goede spelers die hem begrijpen (en omgekeerd). Bij Messi zag je ook dat het niet liep met Deulofeu. Geef Ozil een deftige ploeg en hij betaalt je terug.

19 augustus 2017 om 20:32

Wie is die wereldtopper?

19 augustus 2017 om 20:33

Alexis Sanchez.

19 augustus 2017 om 20:33

Oh sanchez

Zeer aparte keuze om tegen Stoke met deze formatie (3 centrale verdedigers en 2 wingbacks) aan te treden. En al helemaal met Bellerin op de linkerkant en Monreal centraal. Dat je dit tegen teams als Liverpool of City zou doen kan je nog onderbouwen, maar waarom tegen Stoke? Het oogde ook allemaal zeer onwennig aan de kant van Arsenal. En statisch.

Bij het tegendoelpunt werd maar weer eens duidelijk dat Xhaka (foute pass op verkeerde been Ozil) voetballend te kort komt en Monreal (inhouden) absoluut geen centrale verdediger is. En misschien wel geen Arsenal-waardige speler. Overigens wel goed gevoetbald van Stoke die goal, en leuk voor Jese. Stoke is al lang niet meer de rugbyploeg, zoals Wenger ze wel eens noemde.

Leek mij ook bij uitstek een wedstrijd voor Giroud, die prima in plaats van Wellbeck had kunnen starten en met z’n eerste balcontact diezelfde Wellbeck alleen voor de keeper zette. Goeie keeper trouwens, dat zeker! Pieters speelde ook weer zeer degelijk.

Maar al met al weer een ondermaatse en frustrerende prestatie van Arsenal, en weer geen 6 punten uit de eerste twee duels. Met knikkende knieën naar Anfield volgende week…

19 augustus 2017 om 20:38

Xhaka voetballend tekort? Oordelen mensen hier echt maar op de wedstrijd die ze net gezien hebben of hebben ze simpelweg niet genoeg verstand van voetbal?

19 augustus 2017 om 20:44

Xhaka legt ballen panklaar op je borst van een meter of 50/60, voetballend tekort laat me niet lachen

19 augustus 2017 om 20:51

Nee ik oordeel op basis van de vele wedstrijden die ik van Arsenal zie. Het kan best dat hij ze over 50 meter op de borst legt, maar in het spel van Arsenal is het veel belangrijker dat de korte passing, en dan met name naar voren toe, goed is. En daar vind ik hem veel te vaak te kort komen.

Neemt niet weg dat hij wel een nuttige kracht is op het middenveld, maar in de opbouw kan het echt veel beter. Ozil en Ramsey zouden daar veel beter in moeten zijn, maar met name Ozil heeft het lastig.

19 augustus 2017 om 20:57

Zijn lange bal is werelds maar voetballend kan het zeker beter, vooral nog de juiste keuzes leren maken.

19 augustus 2017 om 21:00

Ozil heeft het lastig? Sorry maar hier geef ik je geen gelijk in.
Niemand begreep Ozil vandaag.. Als Ozil de bal heeft dan moet je bewegen en /of een loopactie doen, maar 80% van tijd stonden ze allemaal stil. Alexis wordt gemist.

19 augustus 2017 om 21:07

Dan zou ik de laatste wedstrijden nog eens bekijken. Speelde goed in de voorbereiding, als een generaal tegen Chelsea in de cc en had tegen Leicester ook een topwedstrijd. Nu speelde hij idd niet zijn beste voetbal, maar om dan meteen te zeggen dat hij voetballend tekort komt....nee, dat gaat er bij mij niet in. Hij zoekt altijd eerst de beste optie tussen de linies en daarna pas de lange bal, je ziet hem altijd kijken. Het kan altijd beter, dat zeker, maar dit is wel een ander uiterste.

20 augustus 2017 om 00:19

Speelde hij vandaag dan niet zoals vorig seizoen? Wat vorig seizoen was niet best, maar hij is jong dus alles kan gebeuren.

Dan heb je 80, 85 procent balbezit en doe je er echt helemaal niks mee. Ideeã«nloos Arsenal.

Pieters speelde weer uitstekend, wat een beest is dat geworden. Een van de motm's.

Schuld van de scheids volgens wenger.
Je hebt anderhalf uur lang de tijd om er wat van te maken, maar het is de schuld van de scheids.

19 augustus 2017 om 20:46

Als er 3 pingels niet gegeven worden en je verliest met 1 doelpunt verschil, kan je moeilijk zeggen dat de scheids geen invloed daarop gehad heeft.

Ongelooflijk... zowat iedereen speelde zwak. Maar ja, wat wil je als je Bellerin op links neerzet. Geen fatsoenlijke steekbal van Ozil gezien. Ox die nog steeds onvolwassen speelt. De verdediging die zich geen raad weet. Absurd veel foute ballen van Xhaka... do I need to keep going?

19 augustus 2017 om 20:32

Vond Ozil juist wel goed spelen vandaag, maar je ziet hem gewoon balen dat ie spelers als Chamberlain, Xhaka en Welbeck om zich heen heeft die gewoon totaal niet kunnen voetballen

19 augustus 2017 om 21:29

Dat vind ik vrij apart. Ozils kracht ligt in zijn passing, de steekpass en dan voornamelijk het een-op-een zetten met de keeper. Niet alleen is die niet of nauwelijks gelukt, het is zelfs niet of nauwelijks geprobeerd. Hij is daarvoor ook afhankelijk van zijn medespelers, maar dan nog viel het allemaal tegen vandaag.

21 augustus 2017 om 12:58

Ozil was de tweede helft zeker goed bezig. Daarvoor hoef je niet eens cijfers erbij te halen. In een stukje van 1:43 dat ik via Twitter gevonden heb, zag je hem al 3 key passes versturen en Welbeck twee open kansen geven.

Lets be together to support our players, to support the club and all give our absolute best to be at the level that we want to be.

We can move up to the next level, I am convinced of that, by having faith in the way we want to play football and by supporting the players we have already. Of course we will try to strengthen our squad to be stronger, but we want to be faithful to the way we want to play the game. We want to support this way all together.

Kappa

We kunnen van alles over de spelers zeggen, een paar waren echt dramatisch, maar uiteindelijk bepalen zij niet hoe er gespeeld moet worden en met wie. Wat een dramatische pot, we deden maar wat. We kunnen kopen wie we willen, maar wat we vandaag hebben gezien is gewoon dramatisch qua tactiek.

Ik snap niet dat mensen dat moment van Zouma een pingel vinden. Hij heeft toch 0,0 intentie om die bal op zijn eigen hand te schieten? Gewoon een zeer ongelukkig moment waar hij weinig aan kan doen. Absoluut geen bewuste actie, dus geen pingel naar mijn mening.

19 augustus 2017 om 20:39

Die dan niet, die andere wel.

19 augustus 2017 om 20:39

Dat is waar, maar doordat hij hem met de hand raakt verandert de bal dusdanig van richting in het voordeel van Stoke (handen van Butland) dat er wellicht een scoringskans van Arsenal wordt ontnomen. Neemt niet weg dat Arsenal zelf gewoon doelpunten moet maken hoor, maar hij had echt op de stip gemoeten. Goal van Laca was gewoon buitenspel, met zn kleine teen. Hoe zuur dat ook is. Kan niet wachten tot Kos en Alexis terug zijn, worden erg gemist.

19 augustus 2017 om 20:45

Opzet maakt toch helemaal niks uit? Als iemand de bal wil tacklen maar de speler raakt gaat die bal toch ook op de stip? Of uitglijd en daarbij per ongeluk de speler meeneemt, dan ook. Pech of niet, het was hands en hij haalde daar voordeel uit.

19 augustus 2017 om 21:30

Dat lijkt me nogal een scheve vergelijking. Als je de beslissing neemt om een tackle te maken dan weet je dat je een risico neemt. Je kan de bal ook afpakken door gewoon op je voeten te blijven staan. De bal uit je eigen 16 weg willen werken brengt normaal gezien geen risico met zich mee. Het is ook geen optie voor Zouma om zijn armen eraf te zagen. Met andere woorden;hij kan er niets aan doen en dus hoort hij er niet voor bestraft te worden.

En wat als er geen aanvaller van Arsenal in de buurt stond? Was het dan geen pingel, puur omdat Zouma alleen stond? Ik vind dat er alleen voor hands gefloten moet worden als er sprake is van opzet.

Scheidsrechter zat niet mee maar dit verlies heeft Arsenal aan zichzelf te danken, of ja vooral vanwege Wenger. Je zou denken dat na vorig jaar het een en ander zou veranderen maar ik zie het niet. In de selectie zit nog steeds teveel middelmaat. Begin van de zomer begon goed met Lacazette en Kolasinac maar het is nu wel weer erg stil geworden. Waar blijft Lemar?

Wat moet je met zoveel balbezit als je er zo weinig mee doet? Deze vraag moet Arsenal zichzelf stellen. De scheidsrechter heeft uiteraard een rol gespeeld Arsenal verdiende ook minimaal een penalty en volgens mij is die goal van Lacazette zelfs een geldig doelpunt, maar als Arsenal zijnde moet je natuurlijk allang afstand nemen van Stoke en je kansen benutten.

Dat de scheids fouten heeft gemaakt is duidelijk, maar dat veranderd het feit niet dat Arsenal ronduit slecht was. Zonder Koscielny is er duidelijk geen structuur vanachter, Monreal komt zwaar tekort hiervoor en de 3 5 2 opstelling past gewoon niet.

Voor behalve Oxlade/lacazette en een teveel kansen eisende Welbeck, was de rest zwaar ondermaats. Maar goed, volgende week normaal Sanchez en Koscielny terug. Het is duidelijk dat Arsenal Cazorla mist omtrent z'n creativiteit. Xhaka blijft een twijfelachtige middenvelder en Ramsey is jaar na jaar veel te egoã¯stisch.

Je wordt ziedend van die Marriner. Fluit nooit een goede wedstrijd. Hands van Pieters, niks gegeven, Diouf dat Bellerin laat struikelen, niks gegeven, Zouma handsbal, niks gegeven, Lacazette scoort in een buitenspelpositie dat geen buitenspel is of het moet in letterlijke nanometers zijn.

Altijd in Engeland. Ziek land.

Verder ook domme wissels en een Welbeck die alles verpest. Leuke 7 dagen. Voetbal is weer shit.

19 augustus 2017 om 20:34

Was buitenspel zag bij de close up

19 augustus 2017 om 20:41

Precies, de close up. Dat ziet zo'n grens toch niet tijdens het spel? Dan zou hij dus voordeel aan de aanvallende partij moeten geven en dat deed ie niet. Verlies aan onszelf te danken, maar 3 pingels niet gegeven en die onterecht afgekeurde goal...onvoorstelbaar.

19 augustus 2017 om 20:57

Het is toch gewoon buitenspel. Wat doet het er nou weer toe of het pas in close up te zien was. Terecht afgekeurd dus. Nog nooit zoiets onzinnigs gelezen.

19 augustus 2017 om 21:11

Dit is echt onzin wat je nu zegt. Hij heeft gelijk achteraf gezien. En dan nog baal je. Echt ongehoord. Als het andersom was zou je zeggen het was wel buitenspel maar slecht gezien. Ik kan niet geloven wat ik hier lees. Boos zijn op een terechte beslissing.

19 augustus 2017 om 22:28

Ongelooflijk dat er op een grens gescheten kan worden omdat ie het juist heeft maar het verschil zo minimaal is dat hij volgens de benadeelde fans dat niet had kunnen en/of mogen zien. Schaam je, met zulke redeneringen

Hoe kun je in hemelsnaam zelf toegeven dat het offside was (hoe nipt ook) en toch 2 regels later erbij blijven dat het onterecht afgekeurd is?! Waanzin

20 augustus 2017 om 18:42

Een close-up van een beeld met een camerahoek dat niet lijnrecht op die situatie staat en niet op het juiste moment werd stil gezet. Ik heb op Twitter een foto gezien waarin Lacazette op 1 lijn staat.

En tegen scheidsrechters wordt gezegd dat je bij twijfel het voordeel aan de aanvaller moet geven. Zoek maar op. Dat moet je doen. Dit heeft de grens niet waargenomen, puur gegokt en hij zat er nog naast ook.

21 augustus 2017 om 12:52

Nee het was geen buitenspel. De still die het meeste gebruikt is, is nadat de bal van de voet vertrokken is. Op het moment van spelen staat Laca op 1 lijn, zelfs een teen ervoor.

21 augustus 2017 om 12:57

Kijk eerst zelf eens naar bewegende beelden voordat je je in iets mengt zonder voldoende kennis. Het is makkelijk achteraf allemaal mensen aan te komen spreken, maar zou fijn zijn als je ook weet waar je over praat. Dank je.

Nou.. ja leuk voor Stoke dit maar Arsenal verdiende wel meer op basis van spelbeeld. De gehele wedstrijd de betere but u know the story, if don't finish it off, you're opponent wil! & dat is wat er vandaag gebeurd & de tweede helft zoveel kansen maar nog geen goal? Typical Arsenal zul je maar zeggen.
Scheids was overigens niet tops, maar er moet zeker niet alleen naar hem te worden gekeken!

Arsenal fans/supporters, ik wens jullie echt veel geluk dit seizoen want in deze wedstrijd zat al het nodige tegen, maar je moet ook gewoon toe kennen dat het klaar is voor Wenger toch.
Houdt de eer voor jezelf & gun deze club een nieuw gezicht. Gun ze een verfrissing!
Maar mag ook wel even erbij zeggen dat Özil, jongen, what on gods green earth happened to broh?? & die Xhaka, is dit serieus waar Arsenal of beter gezegd Wenger na toe streeft?
Zou per direct een bod uit brengen op Naingolan, misschien dat Khedira oren heeft naar het Emirates? 1 Ding is zeker, dit een zwaar seizoen voor Arsenal!

Zonder Sanchez eindigt Arsenal rond de 8ste plaats. Monreal, Welbeck, Walcot, Chaimberlane zouden bij Stoke moeten spelen en niet Arsenal.

19 augustus 2017 om 20:35

Ox speelde sterk, wat heet, naar mijn mening the beste man aan de kant van Arsenal. Welbeck heeft het in zich, alleen mag het wel wat beter van zijn kant. Wat de rest betreft, no comment.

19 augustus 2017 om 21:20

Wat heeft Welbeck precies in zich? Ik zie een speler met heel veel gebreken. Een spits zonder techniek, kalmte voor de goal en overzicht. Een spits die naar mijn inziens nog nooit 10 tot 15 goals gemaakt heeft. Is inmiddels 25 en brengt niks extra's.

19 augustus 2017 om 20:47

Zonder Sánchez zijn we 17 jaar in de top 4 geëindigd. Leuk hoor die opmerkingen, maar totaal ongegrond.

19 augustus 2017 om 22:30

Dat was een ander team toch? Niet dat ik het eens ben met Warabe maar nogal een onzinnig argument

19 augustus 2017 om 22:31

Je kent de uitspraak "successen uit t verleden zijn geen garantie voor de toekomst"?

21 augustus 2017 om 12:54

Inderdaad, dat was een team zonder Sanchez. Wat wil je precies?

Waarom wilt Wenger nu opeens 3-4-2-1 spelen, denk dat het tijd wordt om weer eens lekker 4-4-2 te spelen net als met the invincibles, Wengers succesvolste jaar. Dit werkt gewoon niet 3-4-2-1 wertkt als je beesten op t middenveld hebt als Kante en Matic, en verdidgers als Bonnuci en Chielini, echter moeten wij het doen met spelers als Monreal Xhaka en Ramsey in de as van het veld dat kan echt niet.

Xhaka was super slecht. Dankzij hem heeft Arsenal ook verloren. Had veel eerder gewisseld moeten worden.

19 augustus 2017 om 21:03

Een ploeg kan niet door 1 speler verliezen.. Blijft een teamspel.
Deze verlies is te danken aan Wenger en scheidsteam.

Xhaka is een zalige speler net zoals 90% van andere spelers.. Alleen is Wenger niet de juiste man om daar een machine van te maken.

Tsjaa typisch, wat moet je er nog meer van zeggen. Het gebruikelijke avondje Stoke waar Arsenal al 7 of 8 seizoenen niet weet te winnen behoudens vorig jaar waar Stoke al op vakantie was. Typisch begin van het seizoen, moeizame winst in het 1e duel, eerste lastige uitduel meteen verliezen en er is weer kritiek. Volgende week Liverpool uit waar de kans groot is dat er verloren wordt, simpel winstje Bournemouth thuis en vervolgens Chelsea uit verliezen en ze staan na 5 speelrondes alweer op een ruime afstand van de kop. De paniek slaat weer aan en we gaan weer een matig seizoen zonder überhaupt mee te hebben gedaan voor de titel. Ik denk dat ik het seizoen zo wel redelijk samenvat.😐

Butland houdt weer de 0 erg overpowerd

Ik heb de wedstrijd niet gezien maar naar aanleiding van de reacties kan ik zien dat de scheids(voor de zoveelste keer) de wedstrijd heeft verpest. Er zal toch een videoscheids moeten komen in alle competities. Zo kreeg Bayern gisteren ook een pk toegekend nadat de videoscheids dat aangaf aan de scheids op t veld. Zo is dat probleem opgelost. Verder hoop ik dat dit niet 'weer' het seizoen van Arsenal wordt. Ik vobd ze zeer sterk spelen die wedstrijd tegen Chelsea. Misschien ligt het niet aan de spelers maar aan dhr. Wenger. Hij wilt nieuwe wijn in oude zakken gieten.

20 augustus 2017 om 00:27

Nee, super gefrustreerde Arsenal fans die zelf een terecht buitenspel afzeiken. Als je zelf niet goed genoeg bent, moet de arbitrage het maar ontgelden? Je moet dan ook gewoon incalculeren welke scheids je hebt, bij de ene mag je meer dan bij de ander, maar voor de rest moet je het zelf doen.

20 augustus 2017 om 18:47

We hebben het over 3 strafschoppen die niet gegeven zijn. Los van het buitenspelmoment. 3 strafschoppen. Dat zijn geen marginale beslissingen, dat heeft een enorm invloed op het algemene verloop van het spel.

Zelfs van een fan van een rivaliserende club zou het dom zijn dat te marginaliseren, dat zijn gewoon terecht punten van kritiek wat je kenbaar mag maken. Zoiets als destijds bij Chelsea-Barcelona. Gebeurt dat bij Liverpool, dan heb je een heel elftal van oud-spelers in de media die zeggen dat die scheids nooit meer mag fluiten. Arsenal is simpelweg genaaid.

20 augustus 2017 om 19:44

Ik heb er maar 2 gezien in de herhaling, waarvoor ik de herhaling nodig had en dat zegt genoeg voor je kansen op een penalty toch? You win some and you lose some en bij marriner weet je dat hij 100 zeker moet zijn om hem te willen geven.

21 augustus 2017 om 12:15

Kijk anders dan gewoon de gehele wedstrijd voordat je je mening geeft over of het terecht is of niet dat Arsenal-fans klagen. Geen idee wat je hebt gekeken, maar bij Motd knippen ze wel vaker cruciale momenten eruit, van Arsenal tot Watford.

Overigens is het hele you win some, you lose some-principe onzin, er staat ongelooflijk veel op het spel en de arbitrage moet gewoon hun werk goed doen.

21 augustus 2017 om 13:36

Je frustraties spreken Roscoe, want heb de wedstrijd voor een groot deel zitten kijken alleen kropen mijn ogen even dicht.

Je negeert zo wel heel makkelijk het feit dat ik zei dat ik bij 2 van die drie momenten (volgens jou, want heel veel fans hebben het over 2 momenten en 1 buitenspel moment) herhalingen nodig had.

Arbitrage doet zijn best en gaan voor die lastige momenten niet altijd de keuze maken die Arsenal fans willen.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren