Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

'MSN' passeert magische grens bij voetbalshow Barça

Laatste update:

Het supertrio Lionel Messi, Luis Suárez en Neymar is niet te stoppen. 'MSN' had er in de thuiswedstrijd tegen Getafe weer zin in: de aanvallers van Barcelona waren in de eerste helft allemaal trefzeker. Daardoor werd er een magische grens overschreden: Messi, Suárez en Neymar hebben na dinsdagavond gezamenlijk 102 doelpunten gemaakt in dit seizoen. Getafe kwam er simpelweg niet aan te pas in Camp Nou, ging rusten met een 5-0 achterstand en verloor uiteindelijk met 6-0.

/

Barcelona maakt er een voetbalshow van tegen de nummer dertien van de ranglijst, die niet meer hoeft te vrezen voor degradatie en daardoor frank en vrij kon voetballen. Het kwaliteitsverschil tussen beide ploegen bleek echter te groot en Barcelona kwam op voorsprong via Messi, die mocht aanleggen voor een strafschop na een overtreding op Suárez. Messi had een aantal penalty's gemist, maar is zijn zelfvertrouwen duidelijk niet verloren en was trefzeker met een heerlijke 'panenka'.

Getafe moest in de achtervolging en kwam zelfs erg dicht bij de gelijkmaker, toen Fredy Hinestroza de bal over Claudio Bravo heen wipte. De keeper was echter net op tijd om de bal nog voor zijn doellijn weg te slaan. Het bleek een zeldzame kans te zijn voor Getafe, dat in het restant van de eerste helft vooral achter zijn tegenstander aan moest rennen. Suárez verdubbelde de marge voor Barcelona, door een voorzet van Messi met een mooie volley binnen te schieten.

/

Neymar was de derde speler van 'MSN' die trefzeker was, op aangeven van Suárez, en Xavi maakte er met een lekker schot vanaf de rand van het strafschopgebied 4-0 van. De mooiste aanval van de avond leverde vervolgens kort voor rust ook nog de vijfde Barcelona-treffer op: via Messi en Neymar kwam de bal bij Xavi, die Suárez bediende met een hakje en de Uruguayaan zijn tweede van de avond zag maken. Dit betekende dat alle vier de spelers die wisten te scoren in de eerste helft ook een assist op hun naam schreven; dat gebeurde deze eeuw nog niet eerder in de Primera División.

In de tweede helft ging Barcelona vrolijk verder met waar het voor rust mee bezig was en Messi maakte al snel zijn tweede van de avond, door de bal prachtig in de bovenhoek te lepelen. In het restant van de wedstrijd kregen Suárez en Messi nog mogelijkheden om nog eens te scoren, maar dat leed bleef Celta bespaard. Hinestroza wist nog bijna de eer te redden voor de bezoekers, maar zijn rollertje belandde op de paal, waardoor Claudio Bravo dus opnieuw een clean sheet hield. Barcelona heeft nu vijf punten meer dan Real Madrid, dat woensdag nog in actie komt tegen Almería.

'MSN' is de beste voorhoede aller tijden van Barcelona

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Suarez lag er 4 maanden buiten en dan toch nog samen 102 goals scoren is buitengewoon! Suarez vind ik het beste spits ter wereld, geen twijfel over mogelijk.

28 april 2015 om 22:05

De*
Jij trekt wel snel conclusie zeg beste ter wereld suarez, oke ze spelen super goed laatste tijd maar wel tegen de lamme en de blinde daar

28 april 2015 om 22:08

Een conclusie*
Wordt docent ofso als je mensen gaat verbeteren.
Trouwens jou nederlands is ook verre van goed.

28 april 2015 om 22:10

Inderdaad. Overigens zijn bijna alle tegenstanders van Barca en Real lam en blind. Wat weer niet onlogisch is gezien de verdeling van de tv gelden. Het wordt tijd dat La Liga weer voor kwaliteit staat, want de eeuwige strijd tussen Real en Barca is geen bal meer aan. Daarom kun je MSN zeker niet de beste voorhoede ooit noemen. Voorheen was de tegenstand gewoonweg veel groter. Bayern zal dit volgende week al op genante wijze gaan aantonen. Let maar op....

28 april 2015 om 22:11

Ja ook psg

28 april 2015 om 22:11

Ow foutje

28 april 2015 om 22:18

tss als je zo wordt weggetikt pak je toch een x een kaart.. geen enkele. btw barca was gruwelijk

28 april 2015 om 22:20

Net zoals PSG heeft gedaan?

28 april 2015 om 22:27

Want oh wat heeft bayern een grote concurrentie in Duitsland, de nummer 2 ligt al uit de Europa league, en daar zit toch nog een spaans team in dat hem vorig jaar ook nog won, juventus heeft bijvoorbeeld ook geen concurrentie

28 april 2015 om 22:43

Snel een conclusie? Bij liverpool was hij al de beste spits imo. Dat hij t nu ook bij barca laat zien is niet meer dan logisch, Suarez is namelijk ook een harde werker!

28 april 2015 om 22:45

Het is word, gebiedende wijs

28 april 2015 om 22:50

Hahaha, wordt docent is goed?

Vul even een ander werkwoord in om het te checken mijnheer (altijd een slim ezelsbruggetje overigens).

Is het: loopt docent of loop docent?

Daarnaast is dit natuurlijk ook gewoon enkelvoudige gebiedende wijs, waarbij nooit een 't' wordt toegevoegd aan de stam van het werkwoord.

OT: Barca is wel weer helemaal terug dit jaar zeg. Zoals een aantal analisten al zeiden, Suarez is bijzonder belangrijk in het spelletje dat Barcelona nu speelt.

28 april 2015 om 22:57

Hij was bij Liverpool al mijn favoriete spits en zag hem de ideaal spits voor Barca al had ik mijn twijfels of hij in het systeem ging passen maar ik had het fout.

Daarnaast heb ik het alleen over Suarez. Niet over dat Barca super is de laatste tijd.

28 april 2015 om 23:00

Wat is dit, een Nederlands school? Laat mensen toch lekker hun foutjes maken, kunnen typfouten zijn en daarbij niet iedereen is even goed in Nederlands. Kom op mensen...

28 april 2015 om 23:14

ja en vergeet citty niet

28 april 2015 om 23:22

ofzo

28 april 2015 om 23:26

Of zo* als je mensen gaat verbeteren, wordt dan maar docent Nederlands of zo.
Jouw Nederlands is ook niet top.

28 april 2015 om 23:59

Jouw Nederlands*

29 april 2015 om 00:05

word* wederom.

29 april 2015 om 00:13

*ofzo. Moraalridder. Verder heb je helemaal gelijk.

29 april 2015 om 00:21

Vrank en vrij*
Dat in de reacties fouten sluipen of dat in een artikel al eens een typfout staat, tot daar aan toe... 'Frank en vrij' is gewoon triest.

29 april 2015 om 00:54

Word*
Ofzo*
Jouw*

29 april 2015 om 06:29

De kleine clubs onder barca en real kunnen makkelijk mee draaien in elke competitie. Die 2 clubs zijn gewoon super goed een sevilla staat toch in de halve finale. De clubs in Europa moeten ook sterker worden want er staan altijd minimaal 2 Spaanse clubs in de halve finale van de cl, dus wie is er nou zwak.

29 april 2015 om 07:03

Frank en vrij is gewoon goed. Frank is een woord dat vrij vertaald onbezorgd betekent. Grappig dat iedereen elkaar verbetert, maar vervolgens zelf een fout maakt.

29 april 2015 om 07:14

Jouw* hou maar op allemaal, met mensen verbeteren, het heeft toch geen zin

29 april 2015 om 10:49

Het is jouw Nederlands*.

29 april 2015 om 12:18

De top en middenmoot van de primera division is gewoon top hoor. Je kan dit niet ontkennen nadat ze bijna overal schitteren zowel in de cl als in de Europa league. Het zijn de kleine clubs die het zwaar hebben en soms een pak slaag krijgen. Maar zelfs die halen soms hoog voetbal en pakken af en toe punten van de toppers. Volgens mij gaat dat zo in elke competitie.
Dus zeiken op de primera division is gewoon onzin. Weet bijna wel 100% zeker dat jij niet veel wedstrijden kijkt van de liga aangezien je zo reageert.
Ik ben het eens dat het scheef is hoe ze het geld verdelen maar het blijft een mooie een competitieve liga.
Verder hou je praatjes maar volgende week. Om nu al te gaan oordelen wie er gaat winnen is onzin. Ze zijn beide topteams en de vorm van de dag zal bepalend zijn.

29 april 2015 om 14:07

Suarez is wel degelijk de beste. Vorm is tijdelijk maar klasse is permanent. Suarez barst van de klasse. Hij is de meest complete spits die ik ooit heb gezien.

Mooie en verdiende overwinning van Barca.
1ste helft was geweldig, 2de helft vond ik Barca rustiger spelen, wat begrijpelijk als je met 5-0 voorstaat.
Nu uit tegen Cordoba winnen zonder grote inspanningen, en dan alles geven tegen Bayern.

28 april 2015 om 22:05

Mooie overwinning maar let wel: getafe is dan ook wel erg zwak

Ik hoop dat barca dit nog even vol kan houden

28 april 2015 om 22:45

Getafe is indd een zwakke tegenstander, maar Barca speelt de laatste tijd wel sterk.
Op de 1ste helft tegen Valencia na, hebben ze een paar heel sterke wedstrijden achter elkaar gespeeld.
Wilt natuurlijk niks zeggen, 1 maal punten verlies en de titel is weg.
Maar dit geeft voorlopig vertrouwen.
De wedstrijden tegen Bayern zijn heel belangrijk, want moesten ze eruit vliegen tegen Bayern, dan zie ik Barca ook niet van Atletico winnen, ze zullen dan een serieuze slag krijgen.

29 april 2015 om 06:41

Athletico gaat Real nooit kampioen laten worden door van Barca te winnen!!!

29 april 2015 om 10:53

Atletico gaat plek 3 ook niet weggeven aan Valencia, ik neem aan dat succes van Atleti boven dat derby gedoe staat.

29 april 2015 om 12:23

Zeiden ze vorige keer ook al en atletico gaf alles. Denk je nou echt dat ze bij atletico geen zin hebben om barca een pak slaag te geven?
Zelfs na die heftige partij waar Ramos turan een kaart aannaait gaan ze gewoon hun best doen. Let maar op.
Ze zijn profs en zitten echt niet nog t piekeren over die onzin.

28 april 2015 om 23:31

Suarez beste spits ter wereld, blijft scoren, assist geven en speelt heerlijk samen met Neymar en Messi. Beslist ook nog topwedstrijden (Real, PSG)

29 april 2015 om 10:53

En City

28 april 2015 om 21:58

Barca speelde lekker. Jammer dat Messi niet zijn hattrick kon maken. Maar de invallers doen het ook uitstekend.

28 april 2015 om 22:00

Lionel is een intelligente voetballer, hij zal vast niet gedacht hebben aan die hattrick, want dat boeit hem vrij weinig. Messi, heeft oog voor zijn team. Oog voor de assist, en oog voor hoe er gespeeld word. Ik hou gewoon van die kleine kerel!

28 april 2015 om 22:08

Nou, ik had het gevoel dat zowel messi als suarez heel graag die hattrick wilden hebben aan het eind haha. Ben het verder met jullie eens.

28 april 2015 om 22:09

Eens voorhoede van Real BBC is minder dan MSN. Miss Hazard erbij ipv Bale. Dan kom je toch al aardig in de buurt.

28 april 2015 om 23:17

maak er maar kleine grote kerel van! hahah

MSN wat een trio zeg pff.en Xavi is nog veel te goed voor in de zandbak te gaan voetballen.

29 april 2015 om 12:32

Hij was weer abnormaal goed gister. Ik was echt verbaast hoe goed hij elke keer de bal afpakte aangezien hij maar en klein manneke is. Hij zal voor mij altijd mijn favo speler blijven. De manier hoe hij ruimtes aanvult enzo is gewoon ongekend. Deze man is het voorbeeld voor teamplay. Er zit geen graantje egoïsme in hem. Jammer dat hij oud aan het worden is.

Niet normaal! Wat een voetbalmachine is barca op dit moment weer! Een feest om naar te kijken!

Wauw, geen woorden voor de 1e helft.
2e helft logisch wat rustiger aan gedaan.
Xavi mag nog niet weg, gaat nog met gemak mee in dit soort wedstrijden!

Wat een wedstrijd, wat een kansen en wat een doelpunten ook! Ik heb genoten zeg! MSN en Barca waren niet te stoppen, Getafe heeft meegedaan in een trainingspartij.

Wat een heerlijk spel hebben we vandaag weer gezien! Xavi lijkt ook wel een eindeloos batterijtje te hebben nog steeds belangrijk!

Net even gecheckt, het doelpuntensaldo van Barcelona staat al op 97-19 en Real Madrid op 99-30.

28 april 2015 om 21:58

Ik blijf het maar zeggen, onze verdediging is beter dan die van Real. Waar Ramos echt aan de basis lag van vele tegendoelpunten ( vooral voor zijn blessure), waar Real punten heeft verloren kwam het mede door drama verdediging of keeper. Terwijl onze doelman en verdediging gewoon ons punten heeft gepakt ( zie maar tegen valencia).

Onze backs zijn zowel aanvallend als verdedigend beter, en hetzelfde geldt voor ons centrum. Verder zijn we bij zowel hoekschoppen als vrije trappen (verdedigend en aanvallend) beter dan Real.

Stellen dat Real een betere verdediging heeft is echt gewoon vasthouden aan vorig seizoen...

28 april 2015 om 22:13

Maar jou nemen we sowieso niet serieus want jij (denkt) dat een ''bartra'', Pique en Mathieu beter zijn dan Ramos Pepe en Varane. De achterhoede van Barca presteert goed, maar komt qua kwaliteit niet in de buurt van die van Real.

28 april 2015 om 22:13

Kdbthiago,

Onzin! Met het dominante spel van Barca heeft de verdediging veel minder werk te verrichten tegen de kleintjes.
Real laat de tegenstander meer komen en wordt dus ook meer op de proef gesteld.

Als de verdediging getest wordt, vind ik het allemaal vrij wankel ogen. Kijk maar naar de laatste Clasico, waar Barca gedurende een dik uur flink in de problemen zat tegen een niet-scherpe Real-voorhoede.

Vrij opportunistisch dus weer van jou.

28 april 2015 om 22:21

Jij gebruikt het minder aantal tegendoelpunten als argument, maar zoiets zegt dus niets. Chelsea en Southampton hebben allebei 26 tegendoelpunten gekregen, zijn die twee achterhoedes nu ook even goed? Nee, die van Chelsea is een stuk beter, net zoals die van Real beter is dan die van Barca.

28 april 2015 om 22:42

Onzin... Als we een voorhoede beoordelen op het aantal gemaakte doelpunten, is een verdediging dus zo goed als het aantal doelpunten dat ze tegen krijgt. Dus ja, de verdedigingen van Chelsea en Southampton zijn net zo goed. Individueel zijn de verdedigers van Chelsea natuurlijk beter, maar samen is de verdediging van Southampton dus net zo goed.

28 april 2015 om 23:09

Hij geeft tenminste een feitelijk argument, iets wat jij niet doet. En de verdediging van southampton is gewoon de beste van de pl dit seizoen, minste goals tegen een meeste cleensheats.
Waarom is de verdediging van real beter dan? Denk eerlijk gezegd dat alleen ramos basis zou staan bij barca, backs zijn beter bij barca en beide keepers ook, teams als psg,city en atleti hebben in verschillende wedstrijden niks kunnen inbrengen tegen barca. Terwijl real vaak onnodige goals tegen krijgt dit seizoen wat ook te zien is in het aantal tegengoals in de bbva.

28 april 2015 om 23:15

Fr4evah

Barca had het tegen Real moeilijk van minuut 15-minuut tot het einde van de eerste helft, nadat Neymar een niet te missen kans op de 2-0 mistte, 2 grote kansen in de kwartier tegen jullie zo goede verdediging, zegt al genoeg. Dus hoe je hier. In de 2de helft hebben jullie 1 kansen gehad en toen kwam ons middenveld met Busi en Xavi erop en toen hadden we de wedstrijd in handen en kregen we kans na kans, dus hoe kom je op een uur? Real speelde beter vanaf minuut 15 tot het einde van de eerste helft... maar kreeg amper grote kansen want onze verdediging zat er steeds tussen.

jij noemt die wedstrijd, best wel grappig aangezien juist in die wedstrijd pijnlijk duidelijk werd dat onze verdediging beter is, want in fases dat Real beter was,( middenveld beter) kregen we amper grote kansen, terwijl toen wij de druk gingen opvoeren we kans na kans kregen, dus eigenlijk werd juist in die wedstrijd duidelijk dat onze verdediging beter is.

Verder een vraag, hoeveel tegendoelpunten heeft Real gekregen door fouten achterin, verdediging + doelman? Ik kan me vele fouten van Ramos herinneren voor zijn blessure. Achterin heeft Real echt vele punten laten liggen en weinig gewonnen, terwijl Barca's verdediging en doelman echt punten hebben gepakt voor ons zoals tegen Real en Valencia....

Nogmaals, tot dit seizoen was ik altijd de eerste die zou zeggen dat Real een veel betere verdediging heeft dan Barca, dit seizoen zijn de rollen duidelijk omgedraaid. Standaardsituaties is Barca misschien wel de beste ter wereld dit seizoen.

@nikes,

Nu ga je me hier weer woorden in dem ond leggen in plaats van dat je met argumenten mijn argumenten van tafel probeert te vegen

Bartra is niet beter dan Varane, zei ik nooit, ik vond onze gehele verdediging wel veel beter, onze centrum is stabieler en completer, onze backs zijn aanvallenden verdedigend beter dan die van jullie.

Nogmaals heren, tot dit seizoen was ik echt de eerste die zou toegeven dat Real's verdediging beter was, nu hebben jullie een veel beter middenveld dan de onze, met name omdat jullie 's werelds beste middenveld hebben, Modric, maar onze achterste linie en onze voorste linie zijn gewoon een paar klasses beter..

29 april 2015 om 06:48

Die zogenaamde "geweldige" verdediging van Real heeft als ik mij niet vergis meer tegendoelpunten dan Athletico en Valencia en even veel als Villareal. Zegt genoeg!!!

29 april 2015 om 12:37

En jou nemen we wel serieus? Het is gewoon een feit dat de verdediging van barca het beter doet dit jaar.
Technisch gezien vind jij Ramos Pepe en Varane beter .dat is een mening. Ik vind bartra piqué mascherano en Mathieu het prima doen en kunnen genoeg dingen die de 3 die jij opnoemt niet kunnen.
Mensen die Mathieu als een miskoop zagen zijn nu gewoon de mond gesnoerd. Nu komt Vermaelen ook terug en de concurrentie zal moordend zijn bij barca. Zeker beter dan bij real ATM.

28 april 2015 om 22:07

Net even gecheckt, het doelpuntensaldo van Barcelona staat al op 97-19 en Real Madrid op 99-30.

Dus? In Spanje geldt onderling resultaat en Real heeft betere resultaat dus aan doelsaldo heb je niks

28 april 2015 om 22:21

Dus? Mag ik niet onder de indruk zijn dat beide teams weer over de 100 doelpunten gaan, dat is toch gestoord. De rest volgt met een 60 tal doelpunten.

29 april 2015 om 01:37

Achterhoede van barca is veel zwakker dan die van real. Het verschil is dat bravo heel veel punten pakt. En cassilias niet. En barca heeft altijd zo veel balbezit dat de tegenstander nooit een kans kan creëren. Real Madrid zoekt altijd gelijk de aanval. Bij barca moet iedereen eerst de bal aanraken.

29 april 2015 om 07:21

Heren,

Laten we het over feiten hebbenwant deze discussie gaat al te lang door!

1 Individueel zijn Pepe&ramos&varane beter dan Pique&mathieu&masc
2 Verdedigend staat de trio van Barca een stuk stabieler en vullen ze elkaar beter aan
3 De backs van Barca presteren constanter dan die van Real en door de manier van spelen bij Barca wordt er ook meer geeist van ze.
4 Het middenveld is eindelijk gelijkwaardig of zelfs een stuk beter[indidueel] dan het Barca-middenveld maar omdat er een bepaalde manier van spelen heerst[ tikki takka] bij Barca domineren ze zelfs wanneer er een betere middenveld tegenover staat!
5 De voorhoede heeft een goede mix&chemie bij Barca terwijl de trio van Real nog altijd zoekende is[ kijk negatieve uitlatingen van de Real fans richting Bale en in mindere mate Benzema]

Fijne dag

29 april 2015 om 10:45

Een Varane en Pepe (zoals hij de laatste jaren speelt,niet onder Mourinho toen was het een dwaas) zou ik graag bij Barca zien,zijn gewoon veel beter dan Bartra en Mathieu.

Barca krijgt ook gewoon minder doelpunten tegen omdat zowat iedere kleine club een handbalverdediging optrekt tegen Barca (wordt wel minder de laatste tijd)

De kleinere clubs willen tegen Real meestal gewoon voetballen en trekken zich niet zo vaak met 11 man terug in het eigen strafschopgebied.

29 april 2015 om 11:10

@clubbin
Niet dat ik het volledig met je oneens bent, maar je hebt in je 5 punten welgeteld 0 feiten gegeven.

Wat een belachelijk goede voorhoede en achterhoede hebben we dit seizoen zeg. Xavi en Iniesta in topvorm en dan was dit Barca beter dan Pep's Barca, zonder twijfel. Waar vroeger elke tegenaanval een paniekerig moment was, zitten onze verdedigers overal tussen en leveren ze prima luchtdekking, in de lucht niet te klopppen, waardoor we bij standaardsituaties gewoon nu één van de beste ter wereld zijn, zowel verdedigend als aanvallend, met vrije trappen die levensgevaarlijk zijn, hoekschoppen, counters,combineren, ze bezitten alles.

Als Barca haar middenveld kan versterken en een waardige back-up voor Alves kan vinden kunnen we nog jaren voor alle prijzen meedoen tot het einde.

28 april 2015 om 22:17

Iniesta heel seizoen in topvorm? Hij speelt pas sinds de laatste paar weken weer in vorm te raken. Heeft niet voor niets al een jaar geen doelpunt gescoord. Om even duidelijk te zeggen, ik gebruik dat hierboven mij niet als argument, maar als feit. Zijn spel was ook gewoon een tijdje niet erg bijzonder.

28 april 2015 om 22:20

Misschien moet jij die zin nog even goed doorlezen, want hij zegt niet dat iniesta heel het seizoen in topvorm is.

28 april 2015 om 22:30

Je hebt er iets te snel overheen gelezen. Hij zegt dat áls Iniesta (en Xavi) in topvorm was, dat dit Barca het Barca van Pep voorbij streeft.

On:
Ik heb de wedstrijd niet kunnen zien, maar zo te lezen heeft de voorhoede van Barca geknald zoals gewoonlijk de laatste tijd. Gefeliciteerd Barca fans! Nu heb ik steeds meer zin in de wedstrijd tegen Bayern.

28 april 2015 om 23:28

Ik las het eerst ook verkeerd, maar als ze in topvorm waren dus.
En veel mensen denken dat Iniesta al een heel jaar niet gescoord heeft maar hij heeft gescoord op 11 februari tegen villarreal in de copa del rey.

29 april 2015 om 01:12

Jullie hebben gelijk, excuses daarvoor.

28 april 2015 om 23:25

Ik heb het idee dat de verdediging in de problemen gaat komen tegen Bayern. Mathieu is toch gewoon een zwakke verdediger die kansloos is tegen Robben.

28 april 2015 om 23:35

@Peterhak.. mathieu is inderdaag kansloos tegen Robben, maar Mathieu is geen basisspeler hoor. Als iedereen fit is, spelen Mascherano en Pique vanachter. Mathieu dus op de bank. En daarnaast heeft Robben zich vandaag na een kwartier opnieuw geblesseerd, dus ik betwijfel als hij woensdag wel al dan niet speelt.

29 april 2015 om 00:45

IFCBI Robben uitgevallen tegen BvB dus daar hoeven we ons niet druk over te maken! Bayern wel erg matig vandaag, ben nu niet al te bang voor Bayern in deze doen.

xavi doet het zelfs een stuk beter als iniesta al konden we tegen psg wel een glimp van iniesta zijn klasse zien voor de rest msn meesterlijk al werd het spel minder toen xavi eruit ging pedro viel niet goed in. neymar messi suarez zijn alle 3 voetbalwonders op hun eigen manier, maar wat heerlijk dat barca een echte spits als suarez erbuij heeft

Booooom!
Mooie eerste helft rustige tweede.
Msn is heerijk bezig, maar laten we niet te hard van stapel lopen. Want dit is nog maar het begin.

Er gaat waarschijnlijk nu commentaar komen dat Getafe geen tegenstander is. Voor een voorbeeld te geven. Ze maken gehakt van City en van Psg, dus wat zouden ze met ploegen die wat lager geklasseerd zijn in de PL gaan doen? Real en Barca zouden 3 van de 4 titels onder elkaar gaan verdelen in de PL zoals onze vriend Mourinho al eerlijk heeft toegegeven.

28 april 2015 om 22:25

Knap hoor, met de huidige verdeling van de Spaanse televisiegelden. ...

29 april 2015 om 10:48

Tegen de met ongelimiteerd geld smijtende Russen,sjeiks en Amerikanen,is dat best knap inderdaad.

29 april 2015 om 18:37

Is zo ooit afgesproken, dus daar moet je geen excuus achter gaan zoeken. Zijn ten minste ploegen die geen eigenaar nodig hebben om te overleven zoals Blaublancgrana sarcastisch probeert uit te leggen. Zijn echt nog ploegen van de supporters en niet zoals de top van de PL die geld nodig hebben van hun sugar daddy's. Om dat je het nu over de televiesiegelden hebt. Worden die misschien evenredig verdeeld in de PL? Dacht het niet. Dus ja het is heel knap wat die ploegen presteren tov de top van de PL.

Oef, in deze vorm gaat het heel heel lastig worden voor Bayern. Wat een aanvallers zeg.

Wat een heerlijke wedstrijd vandaag, zeer goed gespeeld. Natuurlijk was de tegenstander niet van topniveau, met alle respect voor Getafe. Barça combineerde er op los, zeker de eerste helft was heerlijk. Zoveel prachtige goals gezien vandaag en blije gezichten, dat doet deugd. Hopen dat we deze lijn kunnen doortrekken naar Cordoba en erna naar Bayern. Natuurlijk worden die wedstrijden anders, maar in vorm zoals vandaag kunnen we elke tegenstander aan.

Iedereen speelde goed, alleen Rafinha en Adriano vond ik niet al te best. Montoya en Pedro waren ook helemaal van geen waarde toen ze invielen. Xavi was vandaag weer oh zo goed, om van te genieten gewoon. Ik hoop echt dat hij nog een jaartje blijft, hij moet niet gaan voetballen in Qatar, hij kan dit niveau nog aan hoor. MSN was echt in vorm vandaag, niet normaal hoe goed ze elkaar vonden.

Voor al onze barça supporters een heerlijke wedstrijd en nu morgen achterover leunen en kijken hoe Real Madrid speelt. Nog 4 wedstrijden te gaan, Visca el barça!!!

Wauw wat een eerste helft. Dikke pluim voor de verdediging ook want die stond als een huis. Het middenveld stond ook goed, en ja dan heb je die voorhoede. Dat is toch niet meer mogelijk hoe goed dat werkt.

Barca gaat Bayern slachten.. Paar jaar geleden speelde Barca met een B team.. En messi met een halve hamstring.. Hoop zo erg dat ze iedereen ze bek gaan snoeren.. Een fitte Barca is geen enkel team tegen opgewassen punt uit !!!!!!

28 april 2015 om 22:07

dat wil ik dan wel eens zien tegen een fitte Bayern
Niemand komt al langs Schweinsteiger-Martinez maar goed, Pep heeft zo zijn eigen keuzes

28 april 2015 om 22:28

Pffffff. Haha. Goede grap. Ik zet mijn geld zonder zorgen op Bayern als je het niet erg vindt...

29 april 2015 om 13:41

Dan zou ik je toch maar eens zorgen gaan maken. Tegen Barca doen Ribery, Robben, Alaba, Martinez (denk ik) en Lewandowski (wss) niet mee. Dat scheelt toch een aardige slok op een borrel...

Prachtige goals allemaal, ik raad het iedereen aan om ze even op te zoeken als je ze niet gezien hebt.

28 april 2015 om 22:12

Een link toevallig, in HD ?

28 april 2015 om 22:33

Sport 1 app kan je ook gelijk de samenvatting zien.

29 april 2015 om 00:05

Thanks man. Zo simpel kan het dus zijn haha.

Gefeliciteerd Barcelona en Barcelona fans, geweldige wedstrijd heeft Barcelona neer gezet en zo mooi om te zien hoe makkelijk Messi Suarez en neymar elkaar kunnen vinden en elkaar goals gunnen, het team draait geweldig op dit moment.Geweldige wedstrijd nogmaals gefeliciteerd.
Hopen dat real ook mooi voetbal kan laten zien.

Heeft iemand zich trouwens ook dood geergerd aan die Emiel schelvis, man wat is het een verschrikking om naar hem te moeten luisteren, walgelijke commentator vind ik het, sorry maar hij kan toch geen voetbal commentaar geven, verschrikkelijk.

28 april 2015 om 22:06

Precies. Weg met Emile, ik word helemaal leip van die vent. De dingen die hij zegt vind ik totaal irrelevant en erg vervelend. Ook ergert hij zich vaak aan vanalles etc. of loopt hij te zeuren om niets

Misschien omdat ik de periode onder Guardiola overwaardeer maar ik heb nog altijd mijn twijfels. Top 4 top 5 van Europa is Barcelona sowieso maar waar precies ze zich bevinden in die top 4, dat zal deels beantwoord worden in die dubbele confrontatie met Bayern (voor mij de nummer 1 van Europa).

Getafe is geen waardemeter, al is dat ook de verdienste van Barcelona zelf maar toch : ik wil het nog wel eens zien tegen de echte Europese top (en dat zijn PSG en City dus niet).

28 april 2015 om 22:01

barca is top 2 op dit moment en als real in vorm is kan je er een top 3 van maken maar bayern real en barca zijn toch met afstand de 3 beste ploegen op dit moment, chelsea juventus of atletico zijn over het algemeen een stuk minder

28 april 2015 om 22:03

Ervan uitgaande dat jouw top uit 1 Bayern en 2 Real is...als Barca PSG en City vernederen is het geen Europese top...

Real heeft alle moeite van de wereld met Schalke, Bayern ook zonder echte overtuiging tegen matige ploegen...die zet jij dan wel weer op 1 en 2, op basis waarvan dan? Hebben ze beter gepresteerd in Europa? Neen, Barca presteert gewoon zoveel beter en dat tegen betere teams...

28 april 2015 om 22:16

Ik wil best Barcelona zonder enig voorbehoud in de top 3 zetten maar onder Guardiola stonden ze met stip op 1, niemand die het zal ontkennen.

Of Barca weer nummer 1 is, wel dat zal de CL dan wel duidelijk maken zeker ?

Wat de poll betreft : ik vond het trio REM (Ronaldinho-Eto'o-Messi) ook wel subliem. Beter dan het huidige trio ? Cijfermatig dus niet maar ik vond de jongere Messi wel frivoler dan de huidige, ik schat Ronaldinho (een beetje) hoger in dan Neymar en Eto'o vs. Suarez zijn ongeveer gelijk.

Twee schitterende trio's natuurlijk en er tussen kiezen is heel erg subjectief.

28 april 2015 om 22:47

Waar blijft MVP (Messi-Villa-Pedro)? dat maakte deel uit van waarschijnlijk het beste Barcelona allertijden. Zowel mijn grote held Villa , Messi en Pedro waren monsters, en ook Real werd afgeslacht met 5-1, en daarna nog in de kwartfinale verloren.

Ik vind Ronaldinho-Eto'o-Messi niet echt een voorhoede, want Ronaldinho en Messi speelden vaak als een nummer 10 en niet als vleugelspelers.

28 april 2015 om 22:08

Ik denk dat dit Barca wel akelig dicht in de buurt begint te komen van het Barca onder het Guardiola tijdperk.

Het probleem is echter dat dat andere teams zich ook hebben ontwikkeld. Het Bayern, Real en Chelsea van nu zijn denk ik sterker dan de samenstelling van top clubs toen Guardiola Coach was bij Barca.

28 april 2015 om 23:30

Maar Real wel!

Wat een geweldige wedstrijd! Eerste helft fantastisch spel, met alleen maar prachtige goals. Tweede helft begon net zo met een mooie goal van een zeer goed spelende Messi, daarna ging Barca wat gas terug nemen en de wedstrijd rustig uitspelen. Xavi en Neymar ook zeer sterk, maar Suarez ik had niet verwacht dat hij t zo goed zou doen, ben echt verrast! Ook de verdediging en Bravo deden t prima.

Weet iemand hoeveel goals en assists Suare dit seizoen gescoord en gegeven heeft?

hoe zijn de 102 goals verdeeld?

29 april 2015 om 01:39

49 Messi, 32 Neymar en 21 Suarez.

29 april 2015 om 17:22

dank je wel voor je reactie.
Mooi dat neymar en nu ook Suarez scoren.
Als Messi er niet is mis je hem natuurlijk erg ,maar minder erg dan een paar jaar terug.
Want je hebt nu natuurlijk nog 2 klasbakken

Gefeliciteerd Barca fans , zeer sterke pot vandaag. Maar om met superlatieven te beginnen gooien moet je deze cijfers ook tegen absolute topclub kunnen neerleggen.
Alle lof voor Barca en hun MSN vandaag maar laten we niet alsof doen dat jullie Barca op basis van deze wedstrijd Bayern zal afmaken. Zal ook niet gebeuren.

Nogmaals congrats Barca!
Maar hoogmoed komt voor..

-Gotti Out

Suarez had beter een gele kaart gepakt, zit nu al op 4 gele kaarten.
Tegen Cordoba zou Barca zonder Suarez ook moeten winnen.

Hahaha gefeliciteerd getafe... Woensdag kunnen we zien wat die trio kan presteren als het er echt omgaat. Tot woensdag.

28 april 2015 om 22:30

Haha iemand is de wedstrijden tegen atletico, valencia, real , paris en city vergeten he? Wanneer het er echt om gaat kerel! Of denkje dat maar 2 wedstrijden in een seizoen tellen? Haat zit diep.

On poll

Voor mij blijft henry-eto-messi
De beste voorhoede van barca allertijden

Veder geweldige wedstrijd klasse barca gezien vanavond

28 april 2015 om 22:38

Als deze trio de cl en landskampioenschap pakt, schaar ik ze evengoed of miss zelfs beter. Hoe dan ook zijn ze wel topklasse!

Wel prachtig om te zien dat Messi weer geniet. Het maakt hem volgens mij niet meer uit om te scoren, hij vindt het volgens mij geweldig om omringd te worden door spelers zoals Neymar en Suarez.
Die twee hebben ook zeker een aandeel in het plezier dat Messi weer herbeleeft.
Gunnen elkaar alles, veel respect.

Suarez heeft even veel goals Bale (13) en bijna even veel als Benzema (15) ondanks zijn 4 mnd schorsing. Zegt genoeg hoe goed deze man is!!!

Neymar ' de Nijl' heeft met 20 goals en 7 assits officieel bewezen veel beter te zijn dan Bale. Laatstgenoemde heeft op zijn beurt officieel bewezen geen 100mil waard te zijn.

28 april 2015 om 23:33

ik vind Neymar ook niet minder dan Robben ik zou niet weten wat hem een mindere voetballer maakt

Ik keek graag naar Ronaldinho Eto'o en Messi als voorhoede destijds maar deze 3 samen zijn echt van een buitenaardse klasse.

En in het begin van het seizoen waren er nog mensen die zeiden dat suarez niet bij barca zou passen. Wat worden die mensen geloochenstraft. Eindelijk geen eindeloze tikkie takkie zonder resultaat maar iemand die de bal er gewoon inrost wanneer dat moet.

Leuk spelletje hebben ze er van gemaakt. Als je scoort moet je een assist geven. Wat een toeval.. haha.

Fantastische eerste helft, amazing.

Het zit er dik in dat Real nu jaloers is en dat ze volgend jaar ook hun supertrio willen. Ronaldo Ibrahimovic en Pogba bijvoorbeeld

Viel me op dat wie steeds scoorde een assist gaf vlak daarna. Illu confirmed

Blij met de drie punten en het getoonde spel, maar laten we de euforie niet de bovenhand laten nemen. Uiteindelijk is het inderdaad de 13e in de stand en het kwaliteitsverschil is gewoon te groot om er een wedstrijd van te maken.

Mooi spektakelstuk, met enkel mooie goals, maar nu focus op Cordoba, want elk puntenverlies is fataal!

Ik heb voor het eerst in mijn leven 80+ balbezit gezien! Ongelooflijk, na de eerste helft was het balbezit van Barcelona maar liefst 81%(!) tegenover 19%. Ongekend dit.

Barca speelde weer eens geweldig, de voorhoede deed het weer bizar goed, in deze vorm zie ik ze geen punten meer verspelen in de competitie helaas. Ben benieuw hoe dit geweldige Barca het zal doen tegen Bayern.

Barca seelde de eerste helft als vanouds!

Offtopic: Groot nieuws! Real Madrid en Atletico Madrid hebben zojuist beide een transferban van 2 jaar gekregen net zoals Barca in verband met de tranfers!! Grote sportkranten meldden dit net!

Zo die voorhoede is echt niet meer normaal van Barca ! Het mooiste zou zijn als Barca en Bayern gewoon op volle sterkte zijn. Echt een wereld partij heb je dan .

Mooie wedstrijd van Barca. Is het de beste voorhoede ooit? Durf ik niet te zeggen; in de tijden van Guardiola had Barca een hele team dat op zijn top functioneerde, dan noem ik een Valdes, Puyol en Xavi (hoewel Xavi bog steeds een geniale voetballer is. Wat wel zeker is, is dat Barca met Suarez en Neymar óók doelpunten scoort. Barca kan hiermede minder afhankelijk van Messi zijn en alsnog als een tierelier draaien. Hoewel Messi enorm veel toevoegt natuurlijk. Ze vormen een brute aanval, en als Real fan voorzie ik wel dat ze in deze vorm ten kosten van Real prijzen zullen pakkenm

Weinig sprake van competitie als je elk weekend die uitslagen ziet. 6/7-0 is in Spanje aan de orde van de dag als Real of Barca tegen een middenmoter spelen.

29 april 2015 om 13:43

Haha inderdaad, Barca heeft een doelsaldo van 97-19 en Real 99-30, iets een cijfers

29 april 2015 om 14:18

Als de verdeling van inkomsten in die divisie ook ziet is er geen sprake van competitie. Het is twee clubs met een enorm gat. Dan een nummer 3 en weer een gat. En dan de rest op enorme afstand.
Oftewel, geen reet aan.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren