Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Mourinho heeft eerste aankoop bij Man Utd binnen

Laatste update:
/

José Mourinho heeft zijn eerste versterking als manager van Manchester United binnen. De Engelse grootmacht maakt woensdag via de officiële kanalen bekend dat het zich heeft weten te verzekeren van de handtekening van Eric Bailly, die overkomt van Villarreal. De Ivoriaans international tekent een contract voor vier seizoenen op Old Trafford.

De 22-jarige stopper is afkomstig uit de jeugdopleiding van Espanyol, maar hij stapte in januari 2015 over naar Villarreal. Daar is hij binnen een mum van tijd uitgegroeid tot rots in de branding. Bailly groeide in dezelfde periode ook uit tot vaste waarde bij de nationale ploeg van Ivoorkust, waarmee hij in 2015 de Afrika Cup won. Hij deed gedurende dat toernooi in alle zes wedstrijden mee.

De verdediger kost naar verluidt liefst veertig miljoen euro. “Dit is een droom die uitkomt”, zegt Bailly op de website van zijn nieuwe club. “Ik wil zo goed mogelijk worden en denk dat een samenwerking met Mourinho me zal helpen bij mijn ontwikkeling. Ik kijk ernaar uit om mijn nieuwe teamgenoten te ontmoeten en te beginnen aan een nieuwe hoofdstuk in mijn leven.”

Mourinho looft het natuurlijke talent van de 1,93 meter lange stopper, die in Manchester de strijd aan zal moeten gaan met onder anderen Daley Blind. “Hij heeft een geweldige ontwikkeling doorgemaakt en kan een van de beste stoppers ter wereld worden. We kijken ernaar uit om met hem samen te werken en zijn talent verder te ontwikkelen. Daarvoor is Eric hier op de goede plek”, besluit de Portugees.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ik heb in de tekst niet kunnen vinden voor hoeveel geld hij is overgenomen? Weet iemand hier iets meer vanaf?

8 juni 2016 om 14:15

Gisteren werd er gesproken over ongeveer 40 miljoen. Geen idee of hier iets variabel van is

8 juni 2016 om 14:15

Sws meer dan 30 miljoen

8 juni 2016 om 14:15

40 miljoen. zie: http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=280033

8 juni 2016 om 15:20

Staat gewoon in de tekst hoor haha...naar verluidt 40 miljoen

8 juni 2016 om 15:52

Indd, het staat gewoon in de tekst. Iets te snel gelezen of zou VZ het snel erbij gezet hebben .

8 juni 2016 om 16:11

Voetbalzone heeft het er later bijgezet, aangezien ik de tekst had gelezen en het bedrag nergens kon vinden.

Er zijn grotere talenten dan Bailly die je voor dezelfde prijs kan halen. Al is dit wel een speler die bij Mourinho past al betwijfel ik nog steeds of hij zijn prijskaartje wel waard is. Ach ja het is wat een gek er voor geeft.

8 juni 2016 om 14:21

Momenteel gaat voor iedere speler de prijs x1,5 zodra United zich meldt. Daarnaast moet een speler ook wel weg willen en mogen. United speelt daarnaast ook minimaal 1 seizoen geen CL dus in dat opzicht zijn ze voor de toppers ook minder interessant.

Ik ken Bailly verder niet zo goed. Even wat youtube videos gekeken en daar ziet hij er wel solide uit. Grote, sterke en snelle verdediger die mij prima in de Premier League lijkt te kunnen passen.
Daarnaast 22 jaar dus kan nog lang mee.

Op het eerste gezicht lijkt het me geen verkeerde aankoop. Aanvaller uitschakelen en de ballen zo snel mogelijk inleveren bij spelers die er wat meer mee kunnen. Niets mis mee.

Man utd betaal zulke hoge prijzen voor onbekende spelers die ze niet echt verder gaan helpen

8 juni 2016 om 14:23

idd voor dat geld had je veel betere kunnen kopen

8 juni 2016 om 14:29

Net als Martial zeker onbekend was? Veel voor betaald maar goeie aankoop gebleken...

8 juni 2016 om 14:33

Martial was een gelukstreffer. Want het was blinde paniek dat ze nog een speler nodig hadden. En toen kwamen ze op het laatste moment met Martial. Ja hij heeft een goed eerste seizoen gehad. Maar dat was echt wel een gelukstreffer.

8 juni 2016 om 14:33

Depay was ook onbekend voor United en hij koste 35 miljoen, terwijl Depay dus mislukte...

8 juni 2016 om 14:39

Blinde paniek? De voorzitter van Monaco had aangegeven dat United het al lang voordat die transfer beklonken werd al op hem geboden had.
Dat bod had hij afgewezen. Toen ze later terugkwamen en de deadline al voor de deur stond wist hij dat hij er maximaal geld uit kon halen en dat heeft hij dan ook goed gedaan.

8 juni 2016 om 14:46

Memphis heeft het nog niet waar gemaakt nee, maarja hoor tegelijkertijd niemand over Sterling. Daar is het dubbele voor betaald maar is ook niet wat ze van hem verwacht hadden daar. Het blijft een gok met spelers, soms pakt het goed uit soms niet.

En we weten als Ed komt aankloppen dat hij niet de beste is om de prijs omlaag te krijgen. Ook omdat inderdaad iedereen de hoofdprijs vraagt bij United.

8 juni 2016 om 14:56

Als je zelf Martial niet kent betekend niet dat ManU hem ook niet kende. Stond al jaren bekend als groot talent. Is ook weggeplukt bij Lyon door Monaco toen die opeens ambitieuze aankopen gingen doen en concurrentie met PSG aan wilde gaan.

8 juni 2016 om 16:33

Je weet toch heel goed dat Sterling zich al heeft bewezen bij Liverpool he?! Hele rare vergelijking die je maakt.

8 juni 2016 om 18:02

Sorry hoor je gaat geen 80 miljoen betalen aan een onbekend iemand, hij was erg getalenteerd bij Monaco, bij United doet hij het ook na behoren.

9 juni 2016 om 00:33

Hoezo een gelukstrefffer?

8 juni 2016 om 14:40

United kan geen gevestigde namen meer halen omdat ze hard gedaald zijn.
Ze spelen geen CL dus de aantrekkingskracht is nu veel minder.
Terwijl Pep lekker alle spelers kan halen die hij wilt met City moet Mourinho toch met dit soort spelers doen.

8 juni 2016 om 15:04

United speelt slechts 1 seizoen geen CL. Voor veel spelers blijft het een droomclub wel of geen CL. De naam ManU Blijft een grote naam.

8 juni 2016 om 22:54

Onbekend? Dat ligt dan aan jouw zelf veel mensen kennen deze man hoor

9 juni 2016 om 01:41

Ja bedoel er meer mee dat ze met dat geld en gevestigde naam konden halen zoals Hummels die zich al heeft bewezen op topniveau, met deze speler is dat nog niet zo zeker.

Lol 40 miljoen voor een speler met 8 miljoen als transferwaarde ,daar kan je veel betere verdediger van kopen, die marquinos van psg kost 35 miljoen

8 juni 2016 om 14:27

alsof een marquinhos op united zit te wachten.

8 juni 2016 om 14:32

Costa, nu doe je net alsof Marquinos bij een zo geweldige club speelt. Speelt vaak op positie waar hij niet wil staan en enige binding met die club is geld. Dus als United hem net wat meer bied gaat hij gewoon naar het grote United..

8 juni 2016 om 16:09

Volgensmij wil Barcelona ook nog een verdediger en ze volgen marquinhos al een tijdje. Zie hem dus eerder daar naar toe gaan.

8 juni 2016 om 18:05

Beter bailly dan marquinhos, wat moet hij tegen een carrol beginnen :/ Wel een topper voor de liga bbva hoor. Barca moet hem halen.

8 juni 2016 om 14:33

8 miljoen transferwaarde? Barca, Real, City en Bayern, Chelsea hadden intresse zonder CL moet je toch op een andere man spelers trekken. Maar goed dat Manchester United een dikke credit card heeft...

8 juni 2016 om 14:35

Wat heeft de CL nu te maken met de trqnsfersom?

8 juni 2016 om 14:43

Veel. Waarschijnlijk had Manchester United de minste papieren als de ploegen die Manutd!_ noemt interesse hadden. ( omdat Manu geen CL gaat spelen)

Door een hogere transfersom op tafel te leggen was het ineens wel aantrekkelijk om naar United te gaan.

8 juni 2016 om 14:46

Elke speler droomt van de CL, als een club als Man United dat niet haalt moeten ze gewoon meer betalen om concurrentie aan te gaan met grote clubs die op dezelfde spelers azen. CL is het grootste clubtornooi ter wereld, logisch dat spelers daarin willen spelen toch?

8 juni 2016 om 15:37

Veel? Werkelijk niks. Als een club nu 20 miljoen, 40 miljoen of 300 miljoen neerlegt voor een speler maar dat voor de speler zelf niks uit. Wat heeft de hoge transfersom te maken met de speler? Dit is voor de club interessant, niet voor de speler.

8 juni 2016 om 16:35

Werkelijk niks? Het heeft er wel heel veel mee te maken, maar hij legt niet goed uit waarom. Als Barcelona, Real, City, Bayern en Chelsea daadwerkelijk interesse hadden, waarbij de eerste vier CL spelen en dus betere papieren hebben, kan je door een hoge transfersom te betalen de andere clubs afschrikken. Villarreal zal namelijk nooit meer akkoord gaan met bijv. 30 miljoen van City nadat United al 40 miljoen geboden heeft. Hierdoor is United de enige partij en heeft het dus meer kans.

Jij bekijkt het puur en alleen vanuit een bepaald perspectief, terwijl je bijna alles vanuit meerdere oogpunten kan bekijken. Dit is een voorbeeld hiervan, waaruit je kan concluderen dat de transfersom dus wel degelijk je kansen verhoogd om iemand binnen te halen.

8 juni 2016 om 17:30

Slaat nergens op wat je zegt, ongeacht het oogpunt. Werkelijk niks idd. Voor een speler is cl (soms) belangrijk. Voor de verkopende club telt alleen de hoogte van de transfersom. Als de speler perse cl wil spelen maakt het niet uit hoeveel transfersom een club wil betalen. Voor dat probleem is de oplossing meer salaris betalen.

8 juni 2016 om 18:10

Het slaat nergens op wat ik zeg? Het slaat juist alles. Ik heb het namelijk nergens over wat de speler wil, maar het verhogen van je kansen om iemand binnen te halen a.d.h.v. de transfersom. Wanneer je EL of zelfs geen Europees en je doet een bod waar de CL kandidaten niet aan willen tippen, verhoog je gewoon je kansen. Als je dit niet kan toegeven of inzien, is het bij deze einde discussie, aangezien je punten erbij betrekt die totaal niets te maken hebben met wat ik zeg.

Natuurlijk kan het voorkomen dat een speler alsnog 'nee' zegt tegen, in dit geval, United. Daar ging het echter niet om. Ik leg gewoon uit dat een transfersom wel degelijk in je voordeel kan werken als 'underdog' die in de EL speelt.

Dus aan jou de vraag: Wiens reactie slaat hier nu nergens op? Volgens mij jouw reactie, aangezien je niet ingaat op wat ik zeg.

Ciao!

8 juni 2016 om 19:21

De jouwe.
Met een hogere transfersom maak je meer kans bij de club. Maar niet bij de speler. Voor de speler is dit irrelevant (tenzij er sprake is van extreme clubliefde of zo).

8 juni 2016 om 20:03

Ik snap je logica en ben het er tot op zekere hoogte ook wel mee eens. Kan alleen bedenken dat als een speler per se CL wil spelen, de transfersom van ManU er niet meer toe doet. Dan heeft de verkopende club de keuze tussen of speler houden, mogelijk ontevreden speler, of verkopen voor mindere prijs aan club die wel CL speelt. Het zou dus zo kunnen werken als jij zegt, maar het hoeft niet. Weer meerdere mogelijkheden dus zoals je zelf ook aangaf

8 juni 2016 om 14:42

Het is waarschijnlijk meer 'lol' dat je denkt dat de transferwaarde op transfermarkt een daadwerkelijke transferwaarde van een speler is.

Verder kan iedereen wel namen verzinnen en roepen dat United die speler beter had kunnen halen. Men vergeet echter even dat die spelers ten eerste wel beschikbaar moeten zijn en dat ze ook daadwerkelijk naar United willen komen.

8 juni 2016 om 15:32

Wanneer je de 15 miljoen voor Bruma hierbij vergelijkt dan vraagt PSV nog veelsl te weinig.

8 juni 2016 om 16:37

Te weinig? Deze jongen is op 22-jarige leeftijd al zoveel verder dan Bruma die, met alle respect, in elke topcompetitie gefaald heeft en het nu eindelijk in de Eredivisie erg stabiel doet en in de CL een aantal goede wedstrijden heeft gespeeld. Dat weegt niet op tegen een jaar lang goed presteren in La Liga. Als je Bruma voor 15 miljoen van de hand kan doen, is dat een heel mooi bedrag. Echter moet je niet beginnen met 15 miljoen, want dan ga je daar onder uitkomen. Gewoon inzetten op 20 miljoen en dan minimaal 15 miljoen eruit halen.

8 juni 2016 om 16:54

Ik zie de 25 miljoen verschil niet.

8 juni 2016 om 17:10

Ik anders ook niet. Bruma speelde daarnaast in Oranje de laatste wedstrijden (tegen Polen en Oostenrijk) ook zeer degelijk. Hij heeft zich in het algemeen gewoon erg sterk ontwikkeld het afgelopen (anderhalf) jaar. Tegen Atlético
(2 keer), Manchester United (2 keer), Wolfsburg (thuis), en Cska (thuis) speelde Bruma hele sterke partijen. Uit in Madrid misschien wel de beste man van het veld.

Deze Bailly is ongetwijfeld een (groot) talent, en al wat verder dan Bruma. Maar 40 miljoen gaat gewoon te ver. Dan is Bruma niet minder dan de helft waard. Typisch alles wat Nederlands is omlaag praten

8 juni 2016 om 17:34

Je vind zijn transfersom belachelijk, maar gebruikt die som wel om een bedrag voor bruma vast te stellen

8 juni 2016 om 17:34

De contractduur speelt ook een rol. Wellicht lag deze jongen wel vast tot 2019 of 2020? Dat zou je toch een miljoen of tien extra per jaar kosten...

Zelfde soort aankopen die de club al 3 jaar achter elkaar doet. Erg veel geld betalen voor een speler waarvan de marktwaarde lager hoort te liggen. Ook vraag ik mij ten zeerste af of je met dit soort spelers de oorlog wint. Ik zie in ieder geval nog geen vooruitgang gezien deze aankoop.

Vind het zo grappig hoe iedereen Utd kleineert met dit soort transfers terwijl elke club met geld strooit, onbekende spelers haalt en ze nog steeds mislukken. Wacht het lekker af, geld is tegenwoordig niks meer in voetbal..
Lijkt net een grote groep United haters hierzo

8 juni 2016 om 14:38

Laat ze maar. Niemand kent Bailly niet zo goed. Zelfs ik niet. Maar als hij zou uitblink bij man u. Zeggen ze heel wat anders. Kijk bijv. Hernandez, nani, Vidic, etc. Sommige kondigde hun niet eens en later voegen ze toe.

8 juni 2016 om 16:12

Ik ken hem wel als La Liga fan. Wat wil je weten?

8 juni 2016 om 16:48

Ze zeggen dat hij niet kan voetballen, maar op YouTube valt het wel mee precies. Plus maakt hij veel blunders?

8 juni 2016 om 16:49

Hoe goed is hij in kopduels en met name in de 16? Ik zag in een filmpje dat hij veel ballen met ze voet wegwerkte (lag ook aan de situatie soms).

Wat ik lees is dat hij Snel en fysiek sterk is. Slecht aan de bal maar zijn er nog meer een paar dingetjes?

Het leek dat hij soms wel gevaarlijk zat uit te verdedigen.

8 juni 2016 om 16:51

Of hij sterk is in duels, goed kan koppen en of hij sneller is?

8 juni 2016 om 16:52

Thanks dreams

8 juni 2016 om 19:35

1 ding kan ik sowieso zeggen, ze hadden beter Mussachio kunnen halen. Ook Inigo was een betere optie geweest in mijn ogen.

8 juni 2016 om 19:59

Zijn ze ook goedkoop en waar spelen die twee eigenlijk?

8 juni 2016 om 21:42

ja daar zeg je wat, youtube, zelfs Memphis lijkt daarop een goede speler dit jaar, alle mooie momenten achter mekaar geflikkert

8 juni 2016 om 14:49

Klopt. Onderhand moet iedereen toch ook wel weten dat de vraagprijs x 1,5 gaat zodra United op de stoep staat.

Bij United is het momenteel blijkbaar de mode om kritiek te hebben op alle transfers. Van de week in het item over Guardiola en City was er weinig kritiek te lezen, terwijl er daar gesproken wordt over het wegtrappen en aankopen van nagenoeg een compleet team. Guardiola heeft blijkbaar de funfactor te pakken en dan is het allemaal geoorloofd of iets dergelijks.

Gewoon afwachten hoe deze transfer uit gaat pakken. Op eerste gezicht lijkt het me een speler die uit kan groeien tot een echte sloper achterin. Hij is pas 22 en zal even moeten wennen. Hopelijk duurt dat niet te lang. Dat hij vanuit Spanje komt is wellicht een voordeel. De coaching van de Gea kan hij in ieder geval verstaan.

Mourinho heeft wel een kijk op zn centrale verdedigers. Alle ploegen waar hij tot nu toe heeft gezeten hadden een ijzersterke verdediging en dan met name het centrale duo achterin. De tijd zal het leren.

Bailly zou eerst moeten wennen aan pl en zou ook onder druk gezet worden door de media. Maar ik ben zeer benieuwd hoe hij gaat maken. We hebben twee slopers in de cv en we hoeffen niet blind als cv zetten.

Eric is een fantastisch speler, ik heb hem in Europa league gevolgd

8 juni 2016 om 14:52

Manchester united haalt spelers die wij niet kennen, Cristiano Ronaldo kende ook niemand totdat hij debut tegen Bolton maakte.

Onbegrijpelijk dat ze zulke bedragen uitgeven aan een nietszeggende verdediger. Ze zouden toch een keer er iets van moeten leren, maar het maakt ze allemaal niets uit. 35 wedstrijdjes bij Villarreal gespeeld, geen CL-ervaring en ze betalen 40 miljoen.

8 juni 2016 om 14:58

Maar wel Europa League ervaring en daar telt het nu om bij United

Nee maar vind het ook onbegrijpelijk dat jij dit een nietszeggende verdediger vind? Onderbouw je mening eens dat je deze verdediger nietszeggend vindt? Omdat jij hem niet kent? Heeft internationaal toch al een prijs gepakt

8 juni 2016 om 15:37

Of "nietszeggend"het juiste woord is valt over te discussiëren. Ik ken hem wel, maar hij heeft nog niet veel laten zien. Kan ook niet, want hij is pas net begonnen. 40 miljoen vind ik daarom een belachelijk bedrag voor iemand waar het nog maar de vraag is of hij in de basis komt. Maximaal10 miljoen had een stuk logischer geweest.

8 juni 2016 om 16:40

Wanneer United had gezegd: 'wij willen Bailly, hier heb je 10 miljoen', had Villarreal ze lachend teruggestuurd naar Engeland of lachend de telefoon opgehangen. Zelfs op Fifa, waar je de vraagprijs tien keer zo makkelijk kan drukken als in het echt, ga je het niet redden om dit grote talent voor 10 miljoen op te pikken.

9 juni 2016 om 10:04

Tsja klopt, vrees dat ik me toch bij deze belachelijke bedragen moet neerleggen.

8 juni 2016 om 14:59

Jongens als stones, laporte of marquinhos zijn dus onhaalbaar.

8 juni 2016 om 15:39

Man Utd heeft geschiedenis gemaakt door spelers te kopen die relatief onbekend waren maar ze wel in geloofden. Vidic, Evra,.... Het zijn juist meestal de grote namen die mislukken bij Man Utd.

8 juni 2016 om 16:13

Nietszeggende verdediger? Had even de Liga gevolgd aub gast

8 juni 2016 om 17:08

De voetbalwereld is toch al een grote gekke parade, met de Engelsen voorop. Het is werkelijk niet te geloven dat er 40 miljoen wordt neergeteld voor een speler die een seizoentje aardig gespeeld heeft.

als dat een bedreiging moet zijn voor Blind.... sorry hoor maar heb hem 1 keer live en meerdere keren op TV gezien. Dit is echt een blind paard om het maar met een kwinkslag te zeggen.

Als je een duo achterin met Bailly en Smalling hebt ben je wel heel eenvoudig onder druk te zetten beiden zijn erg beperkt in de opbouw. Nee denk eerder dat hij met Smalling moet knocken dan met Blind. Een Duo Baily Daily klinkt wel leuk...

8 juni 2016 om 15:34

Dat blinde paard wint wel zijn duels en daar gaat het om. Opbouwen is bij ons in Nederland tegenwoordig blijkbaar een primaire taak en verdedigen pas een tweede.

Als de druk te groot wordt dan peren ze hem maar naar voren. Anders is het gewoon inleveren bij de middenvelders die er meer mee kunnen.

Smalling kan verder ook best prima een balletje passen. Heeft afgelopen seizoen een beter passing percentage dan Blind behaald.

9 juni 2016 om 11:19

Sammerens,

Percentage zegt natuurlijk helemaal niets. Smalling tikt heel vaak terug op de keeper en als hij onder druk komt speelt hij hem over 2 meter naar de dichtsbijzijnde speler die al in de dekking staat. Het gaat er om dat hij niet kan opbouwen en zeker niet een bepalende pass kan geven.

Zie opmerking Ib97 Smalling over de middenlijn met de bal aan de voet heeft geen idee wat hij moet doen

9 juni 2016 om 13:54

En Blind speelt niet vaak terug op de keeper? Toon mij maar aan dat Smalling dat veel meer doet dan Blind. Ik vrees dat je niet ver gaat komen.

Dat Smalling ballen over 2 meter ballen inlevert is ook onzin. De gemiddelde lengte van zijn passing is 21 meter. Die van Blind 22 meter. Ontloopt elkaar bijna niets.

Lange passes leveren beide heren meer dan de helft in. Tussen de 50 en 51,5% komen ze uit. Dat is relatief pijnlijk voor Blind, want spelers als Carrick en Schneiderlin die vlak voor hem staan en onder meer druk voetballen die verliezen slechts 35% en 28% van hun lange passes.

Uiteindelijk bevestig je met je laatste opmerking ook wel weer wat ik in mijn eerdere reactie zei. Opbouwen is voor een CV voor Nederlanders blijkbaar een primaire taak geworden. So what als Smalling niet weet wat hij met een bal moet als hij over de middenlijn komt? Hij is een centrale verdediger!

Het is zijn taak helemaal niet om over de middenlijn wat met een bal te doen, laat staan een bepalende pass te geven. Overigens heeft Smalling 1 assist gegeven afgeopen PL seizoen. Exact evenveel als Blind.

8 juni 2016 om 21:46

haha Smalling over de middenlijn lijkt net een verdwaalde vluchteling, weet niet wat hij moet doen en verspeelt 9/10 de bal, ff compilatie opgezocht, heeft ook hetzelfde aanvallende inzicht als mike smalling lekker dan geen cocurrent voor daily blindje

Daley Blind? Grootste overschatte verdediger ooit! Een goede verdediger voor de subtop, geen top.
Geen fysiek, snelheid en passing is ook middelmaat. Halen deze knul en vervangen met die blind.

8 juni 2016 om 16:51

helemaal mee eens! hij maakt vrij veel fouten in verdedigend opzicht vind ik.

8 juni 2016 om 17:13

Passing middelmaat? Ik heb Daley op het WK ballen zien geven op o.a. Robben en van Persie, die ik de rest van het toernooi niet gezien heb. Daarnaast heeft hij dat bij United ook een aantal maal gedaan. Ik vind Blind ook niet goed genoeg als CV. Maar passing middelmaat is natuurlijk grote onzin. Speelt redelijk vaak breed en terug, maar doet dat echt niet minder vaak dan anders Cv's.

8 juni 2016 om 21:47

dikke onzin inderdaad, smalling, pique en elke willekeurige echte verdediger geeft 9 van de 10 x een balletje breed

Manchester United kan nu toch niet meer serieus genoemd worden.
40 Miljoen euro is 37 Miljoen euro teveel de lucht in gegooid.
Wat een absurdheid in het voetbal tegenwoordig.

8 juni 2016 om 17:02

Precies. Het is echt niet te geloven. Als je even 8 jaar terug gaat en je jezelf realiseerd dat rond die tijd een absolute wereldtopper als Henry hetzelfde kostte, dan kun je absoluut concluderen dat de voetbalwereld he-le-maal gek is geworden. Ik kan er met mijn hoofd niet bij.

8 juni 2016 om 21:48

dat bedrag voor Zidane was dikke waanzin en dat heeft lang gestaan als hoogste, maar 40 mil voor een onbekende verdediger? hoop eerlijk waar dat hij failed en dat Mourinho net zo hard als van Gaal wordt afgemaakt, die deed het uiteindelijk met de jeugd lang niet zo slecht

8 juni 2016 om 23:02

Manchester faalt al 3 jaar lang met dit soort onnodige aankopen.
Voor dat geld heb je 3 Cv's van een hoger niveau dan Bailly.
Villarreal lacht zich helemaal kapot nu en terecht.
Martial voor ontzettend veel geld gehaald en zo geweldig is die gast ook niet. 11 doelpunten in 31 wedstrijden is nog niet zo gek maar voor 80 miljoen moet je als spits ook 80 goals maken in mijn ogen.

9 juni 2016 om 13:35

Noem mij maar even 3 Cv's die je voor in totaal voor 40 miljoen kan halen en allemaal beter zijn dan Bailly? Vergeet daarbij niet dat de prijs altijd hoger ligt als United zich meldt.

Martial kost alleen 80 miljoen na diverse prestatie bonussen. Vooralsnog is het 50 miljoen. Verder oordeel je nu op zijn aantal doelpunten alsof hij alleen in de spits staat terwijl dat overduidelijk niet het geval is. Martial toont het hele seizoen al aan een uitzonderlijk talent te zijn. Tel daarbij op dat het United betrof en ze vlak voor de transferdeadline zaten en dan weet je sowieso dat de prijs enorm opgedreven wordt.

Valencia kocht op haar beurt Rodrigo voor 30 miljoen en Negredo (alweer 30 jaar) voor 28 miljoen. Samen in alle competities goed voor 19 goals en 6 assists. Martial is 20 en heeft er 18 ingeschoten en 9 assists gegeven.

Ik weet wel wie er in dat opzicht voorlopig beter af is.

Deze is wel goed hoor, en als hij dat niet is kan hij dat alleen maar worden, gelukkig is eric nog jong en kan nog veel leren
Zeker geen slechte aankoop van Manchester United!

Ik heb net youtube bekeken, en zonder objectieve mening verder. Zag ik best leuke acties tegen onder andere Ronaldo en Neymar etc. Dus hij kan zijn mannetje wel aan denk ik.

40 miljoen.. De Engelsen zijn echt gek geworden. Een paar jaar geleden werd er 40 miljoen neergelegd voor een absolute wereldtopper. Nu wordt er al zoveel betaald voor een speler die nog amper wat bewezen heeft, maar wel 'talent' lijkt te hebben. Ongelooflijk. Misschien is het wel een hele goede aankoop, maar ik moet het nog maar zien. Het zou mij niks verbazen als hij na afloop van het seizoen in de categorie Darmian, Depay, Schneiderlin etc. staat. Dat leken ook allemaal wereldsterren en we hebben gezien hoe dat afliep. Op deze manier gaat het niveau van de Engelse ploegen alleen maar nóg verder omlaag.

Ken de speler niet goed, maar hij zal ongetwijfeld beter zijn dan blind die in verdedigend opzicht echt te kort komt. Heb net wat filmpjes gekeken en het zag er allemaal wel redelijk uit maar je gaat toch geen 40 miljoen betalen voor zo'n type verdediger. Ik snap Manchester United & Woodward soms echt niet. Zou trouwens mooi zijn als Zlatan ook zou komen en Shaw zo snel mogelijk weer fit is. Rojo op linksachter vind ik echt een aanfluiting.

*Ik weet het, dit team is iets te aanvallend

De Gea
Darmian
Smalling
Bailly
Shaw
Rooney
Carrick
Lingard
Rashford
Zlatan
Martial
8 juni 2016 om 17:25

Het middenveld vind ik zo toch wat aan de zwakke kant. Ik hoop dat United Isco of James bij Real op kan pikken. Zlatan als spits halen, die ook als een soort mentorfiguur voor Rashford kan dienen. Rashford zal genoeg minuten maken (europa League, League Cup, FA Cup, minder sterke tegenstanders, Community Shield, oefenwedstrijden, etc.). Martial lijkt vrij zeker van zijn plek. Voor Mata vrees ik dat het vanwege Mourinho toch einde oefening is. Misschien Reus proberen te halen van Dortmund. Rooney iets meer teruggeschoven, naast een goede verdedigende middenvelder, waarbij ik alleen niet zou weten wie dat zou moeten zijn. Verdediging staat op zich wel. Alleen ben ik niet overtuigd van Darmian en Rojo. Shaw is afwachten hoe hij hersteld van zijn tweede zware blessure. Een goede rechtsback lijkt mij echt noodzakelijk. Alves is helaas niet meer beschikbaar. Fosu-Mensah kan denk ik nog niet alle wedstrijden spelen. Wellicht dat Coleman van Everton een optie is. De Gea staat natuurlijk vast.

En voor deze Bailly had ik liever een van de vier verdedigers van Atletico, Miranda, Manolas, Varane, Marquinhos zien komen.

de Gea
Coleman
Smalling
Bailly
Shaw
Rooney
James/Isco
?
Reus
Zlatan
Martial
8 juni 2016 om 18:16

Darmian moet nog wennen aan pl. Darmian, sneiderlin en depay kunnen onder Mourinho doorbreken. Alleen heeft depay veel media aandacht dan Morgan en Matteo.

8 juni 2016 om 20:07

Helemaal mee eens hoor! Darmian wisselt redelijke wedstrijden af met zeer matige. Een isco of james zou het middenveld voorzien van de nodige creatieve inpulsen. Ben alleen heel erg benieuwd hoe de balans in het elftal is met hun in de basis elf. Geweldige voetballers overigens 😃 Shaw komt wel weer terug op zijn oude niveau denk ik. Had ipv bailly misschien nog liever een andere verdediger gezien, maar dit is puur omdat ik hem niet goed ken.

8 juni 2016 om 21:01

Laten we het hopen. Ook met het oog op het Nederlands elftal. Ook Schneiderlin heeft naar mijn mening nog niet echt weten te imponeren. Bij Southampton een geweldenaar. Hoop dat inderdaad nog doorbreken onder Mou, maar hem kennende koopt hij karrevracht aan nieuwe spelers. We gaan het zien dit seizoen!

8 juni 2016 om 23:00

Heb er alle vertrouwen in dat memphis en schneiderlin nog doorbreken. Ze hebben beide nu de ervaring opgedaan hoe het is bij een top club. Verder hoop ik dat Mourinho toch ook de jeugdspelers de kans geeft. Ben vooral gecharmeerd van fosu mensah en rashford.

8 juni 2016 om 21:49

lingard is ook een wisselvallige speler zeg, hoop dat hij komend seizoen Memphis ook de kans geeft

Ik ken deze speler helemaal niet. Maar met zijn 22 jaar zit er wel voldoende rek in natuurlijk. Laten we maar hopen dat het een succes wordt bij United.

Opzich vrij logisch. Overal waar Mourinho is geweest stonden 2 beesten van verdedigers achterin. Nu Smalling samen met Bailly. Exit Blind waarschijnlijk.. Face Jones als back up

40 miljoen?!? Voor wie???

Dit slaat echt helemaal nergens meer op!!

8 juni 2016 om 23:53

Heeft veel snelheid en dynamiek verloren maar is wel fysiek sterk geworden. Heb lang gewacht op de komst van Bailly en nu komt hij. Overigens komt er nog een topspits bij maar zijn naam verklap ik later

Reageer

Het is niet mogelijk om te reageren op dit document.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren