Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Milik: ‘We hebben een grote kans om van Paris Saint-Germain te winnen’

Laatste update:

Hoewel Frank de Boer al aan heeft gegeven dat Kolbeinn Sigthórsson woensdag speelt tegen Paris Saint-Germain, was het voor Arek Milik een prima weekeinde in de Eredivisie. De spits van Ajax mocht beginnen tegen Heracles Almelo en hij beloonde het vertrouwen van zijn trainer met twee treffers. Ajax had veel moeite met de Nederlandse hekkensluiter (2-1), desondanks is Milik vol vertrouwen voor het duel met de Franse grootmacht.

/

“In de Champions League krijgen we Paris Saint-Germain”, laat de aanvaller weten op de clubwebsite van de hoofdstedelingen. “Daar moeten we ons op richten. Met Zlatan Ibrahimovic hebben zij een superster, de beste spits ter wereld, maar wij spelen thuis en hebben een grote kans om te winnen.”

Met zijn twee doelpunten tegen Heracles Almelo tankte Milik alvast zelfvertrouwen. “Ik ben blij dat ik mijn eerste doelpunten voor Ajax gemaakt hebt. Nu moet ik op deze weg doorgaan”, aldus de van Bayer Leverkusen gehuurde Pool.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties
14 september 2014 om 17:41

Jij bent idioot en het ergste is.. hij mag niet eens starten woensdag *zucht*.

14 september 2014 om 17:47

Hij?

14 september 2014 om 17:58

Wat dan? Het?

14 september 2014 om 18:07

Ik vroeg me af wie die bedoelde, slimmerik.. maar zal wel over Milik gaan al heb ik geen idee waarom die niet zou mogen spelen?

14 september 2014 om 18:13

De Boer heeft al gezegd dat Sithorsson gaat starten en Milik mag dus niet starten.

14 september 2014 om 18:17

Ik snap niet waarom hij gelijk door jou tot idioot wordt gebombardeerd, Ajax heeft het de afgelopen jaren genoeg grote clubs lastig gemaakt. Vorig jaar thuis winst tegen Barcelona, Celtic en gelijk tegen AC Milan ( in de laatste minuut 1-1 door een onterechte strafschop).

14 september 2014 om 18:22

Staat ook gewoon in de tekst die je niet gelezen hebt klaarblijkelijk. Dat verklaart ook je eerste reactie

14 september 2014 om 18:23

Oh, dat wist ik niet, dankje. Fijn dat er nog iemand is die normaal reageert.

14 september 2014 om 18:24

De selectie van de vorige jaren was beter plus Ajax is nog nooit zo matig in vorm geweest als nu.

14 september 2014 om 18:25

Dus omdat Milik niet speelt is het normaal dat hij denkt dat Ajax een grote kans heeft om te winnen?

14 september 2014 om 18:40

Houden jullie het maar gewoon op de Europa League want daar imponeren jullie al jaren niet meer in, is meer jullie straatje Europa League. Natuurlijk gaat Psg winnen weten ze in Amsterdam ook wel, maar zonder dromen en lef kom je nergens en dat heeft niks met arrogantie te maken. Echte arrogantie is al 7 jaar op rij voor eind September denken dat de titel al weer binnen is.

14 september 2014 om 18:48

Dit is juist het enige jaar dat ik PSVers erop betrap dat ze met beide beentjes op de grond blijven..

14 september 2014 om 18:51

Fijn dat er iemand npg normaal reageert? Whuhahahaahah heb je jouw eerste reactie gezien. Echt een grappenmaker ben jij maargoed dit zal je vast niet lezen want je reactie zal vast verwijdert worden. Doei.

14 september 2014 om 18:52

Lijkt me toch logisch slimmerik.

14 september 2014 om 18:52

Misschien was idioot inderdaad overdreven. Ongepast vind ik het wel en een rare opmerking. Maar oke.

14 september 2014 om 18:53

Ik vatte het "mag niet starten" op alsof die een schorsing of iets dergelijks heeft.

14 september 2014 om 19:53

En jij mag ook niet starten tegen PSG. On: Wat moet hij dat zeggen? We krijgen lekker op onze klote woensdag...

14 september 2014 om 19:56

Normaal reageert? Dus je vind dat je zelf normaal reageert door Milik een idioot te noemen? Haha typisch een uitspraak van een gefrustreerde psv'er die verloren heeft dit weekend.

14 september 2014 om 20:22

Ey vriend scheer niet iedereen over een kam.

15 september 2014 om 00:29

Echt een grote mafketel als hij denkt te winnen

14 september 2014 om 17:43

Jij hebt moeite met mensen in hun waarde te laten?

14 september 2014 om 17:47

Nee. Ik heb moeite met mensen die niet realistisch kunnen kijken. Als je Ajax ziet voetballen in de Eredivisie heb je geen kans tegen PSG, ook niet als ze zoals nu niet in goede doen zijn. Een kans heb je altijd, maar "een grote kans"..? Kom op, man..

14 september 2014 om 17:52

Toen je Ajax zag voetballen weekend voordat ze tegen barcelona speelde dacht je zeker ook dat ze niet zouden winnen van Barcelona? Hij is gewoon hier realistisch, waarom zou Ajax Psg niet kunnen verslaan? Ajax heeft vorige jaar wel bewezen dat alles mogelijk is. Psg kon dit weekend niet eens winnen van een prutsteam in de Franse competitie dus waarom zou Ajax niet minimaal 1 punt kunnen halen of zelfs kunnen winnen van Psg, tuurlijk heeft Psg een sterren team maar alles is mogelijk.

14 september 2014 om 17:54

als je geen kans maakt kun je beter thuisblijven, maar gelukkig denken ze niet zoals jij denkt

14 september 2014 om 17:55

@carribbean, ben het met je eens dat ze kunnen winnen. Maar dat is net het verschil.. Milik zegt namelijk dat ze een 'grote' kans hebben om te winnen. En realistisch is dat niet. Ze hebben een kans, maar deze is eerder klein dan groot.

14 september 2014 om 17:55

Wat nou als je PSG ziet voetballen tegen Rennes?

14 september 2014 om 17:56

Kans hebben om te winnen, ok. Een "grote kans" om te winnen is lachwekkend.

14 september 2014 om 17:57

Je weet dat Stade Rennes geen slecht team is en beter is dan elke Nederlandse topploeg?

14 september 2014 om 17:58

Wedden dat je dat ook zei voordat ze tegen barcelona speelden?
Zo'n pessimist jij, blijf lekker bij je eigen club.

14 september 2014 om 18:00

Waar maak je je eigenlijk zo druk om? Lol! Laat die man gewoon denken wat ie wil, wie ben jij om hem daarop aan te spreken. Zijn goed recht toch, maar ga niet doen alsof je het voetbal hebt uitgevonden.

14 september 2014 om 18:02

hou toch op. stade rennes is echt niet beter dan ajax, psv, twente en az. misschien wel beter dan feyenoord

14 september 2014 om 18:08

Dan moet jij dat zelf ook eens doen jongen!!

Je zeikt week in week uit iedereen af op VZ en nu reageer je zo!

On: arrogantie ten top weer in Amsterdam blijf bescheiden bereik je veel meer mee!

14 september 2014 om 18:08

Klopt, zei ik ook. Zal ik niet ontkennen. Maar ja, laat maar, je zou bijna gaan hopen dat jullie kansloos gaan verliezen.

14 september 2014 om 18:25

Elke topclub zou in ieder geval wel degelijk moeite hebben met Rennes.

14 september 2014 om 18:30

Daniël_VB22 Ajax verslaat PSV gewoon. Als Ajax tegen PSV de kansen had benut (dat doen ze meestal wel kijk maar naar Ajax-Vitesse). Dan had Ajax van PSV gewonnen en als PSV zonder Depay is speelt PSV slecht en zal er niet snel punten pakken. Wijnaldum zal ook wel geblesseerd raken dus PSV is niet echt wauw qauw . Ajax wint de 5e titel gewoon. #WZAWZDB

14 september 2014 om 18:31

psg had er ook moeite mee dus waarom zou ajax niet kunnen winnen van psg

14 september 2014 om 18:33

Als, als als. Als ik geen piemel had was ik een meisje. Feit is dat Ajax ze toen niet afmaakten en PSV wel, en dus verloor. Dat PSV weinig punten gaat halen zonder Memphis zal moeten blijken. Dat Wijnaldum "wel even geblesseerd zal raken" slaat nergens op, net als dat je hierover begint. Het staat namelijk volledig haaks op deze discussie.

14 september 2014 om 18:41

Stade Rennes is wel degelijk beter dan Ajax of Psv. Stade Rennes zou hier samen met die 2 in Nederland meespelen om het kampioenschap. Twente en AZ is wel 2 niveaus lager.

14 september 2014 om 18:50

@ Kolbeinn Sigi

als, als. Als Vitesse de kansen had benut had Ajax gewoon verloren.

14 september 2014 om 18:57

Spelen tegen heracles almelo en PSG. Mentaal speel je heel anders en tactisch ook, omdat de tegenstander nu ook komt ipv op eigen helft hangen.

14 september 2014 om 19:37

Want PSG is in topvorm... Hou je lekker bij PSV en ga niet op zielige wijze op rivalen staan klagen.

15 september 2014 om 23:03

Als je ziet hoe goed het spel dit seizoen van Ajax is bij vlagen, kunnen ze PSG zomaar van de mat spelen, en dat meen ik echt. Ik ben me volledig bewust van de zwakheden van dit elftal, maar de sterke punten zijn groot genoeg om PSG weg te vegen als het ons teveel onderschat.

14 september 2014 om 17:43

Haha zegt een psv'er die gisteren met 1-3 onderuit ging, depay kwijt is en moeite had om van die Witte Russiche te winnen.

14 september 2014 om 17:48

Wat heeft het er nou mee te maken dat ik PSVer ben, Memphis geblesseerd is? Je moet gewoon als Ajax zijnde realistisch blijven. Dat er een grote kans is dat ze winnen van PSG kan je toch niet serieus nemen?

14 september 2014 om 17:48

dat staat er allemaal los van, het heeft niks te maken met dat deze opmerking natuurlijk gewoon idioot is.. ajax wint moeilijk tegen heracles verloor van.groningen en psv daarvoor, ik zie ze echt niet in de vorm om van psg te winnen..

14 september 2014 om 17:49

Zegt een Ajacied die ook van pec verliest, met moeite 3 punten pakt tegen Heracles en kansloos verliest van Groningen

14 september 2014 om 17:53

Op papier zijn ze favoriet PSG en op het veld moeten ze maar eens waar maken. In de Arena hebben we toch aardig gedaan afgelopen jaren in de Champions League.. behalve tegen Real en Dortmund.

City, Barca, Celtic, AC Milan, Lyon, Zagreb.. hadden moeite tegen ons.

14 september 2014 om 17:54

vergeet United niet

14 september 2014 om 17:55

En wat deden jullie de laatste keren tegen Zwolle? Juist ja.
On: als PSG ook maar een klein beetje z'n niveau haalt spelen ze Ajax weg. Ook geen schande als je het verschil in begroting ziet. Daarnaast speelt ajax dit seizoen tot nog toe dramatisch slecht voetbal.

14 september 2014 om 18:07

Maar jij kan je 1-3 in arena dicht houden

14 september 2014 om 18:07

nou ik dacht dat Barca ook een klein beetje z'n niveau haalden tegen Ajax, en ik schat Barca hoger in als PSG

14 september 2014 om 18:42

Ik schat PSG hoger in dan Barca. PSG gaat ook nummer 1 worden in deze poule. Zijn completer, vooral de verdediging.

14 september 2014 om 18:54

Die waren al door, zelfde destijds als tegen ac milan.

14 september 2014 om 17:46

Zeg een beetje meer respect, danliel-vb22, iedere speler van welke club dan ook hebben praatjes, ook die van jou jongen

14 september 2014 om 17:50

Wie heeft bij PSV dan praatjes?

14 september 2014 om 17:53

Kan toch wel gewoon zeggen dat dit een gekke uitspraak is van Milik?

Ajax speelt dramatisch en is absoluut geen favoriet komende dinsdag (of woensdag?).

14 september 2014 om 18:03

RT daniel vb_22

14 september 2014 om 18:23

Och, PSV is de lievertjes van de eredivisie, laat me niet lachen, Bakalie mischien

14 september 2014 om 18:26

Dat zeg ik helemaal niet en dan begin jij weer over dit. Bakkali heeft geen grote mond, hij is gewoon dom.

14 september 2014 om 18:21

Wie is een idioot?

Jij die de tekst niet leest of VZ die een titel verzint?

14 september 2014 om 18:27

Wat heeft dat ermee te maken dat dit een uitspraak is die nergens op gebaseerd is?

14 september 2014 om 21:31

Sorry, ik heb het al gelezen.

Ik had zelfs het artikel tweemaal gelezen en kon nergens ontdekken dat Milik zoiets gezegd zou hebben. Na drie maal gelezen te hebben heb ik dat dus nu wel ontdekt.

Excuses

14 september 2014 om 19:13

Hahahaha

14 september 2014 om 20:13

Hee gefeliciteerd idioot met je 21 reacties op 1 artikel....

15 september 2014 om 02:08


Zal mooi zijn als Ajax gaat stunten tegen PSG !
Ik hoop echt dat nederlandse clubs zich weer wat meer laten zien in Europa .
Gaat een lastige wedstrijd worden voor Ajax . PSG wilt geen punten laten liggen in Amsterdam zij willen hoog eindigen dit jaar in de CL en als je naar hun ijzersterke opstelling kijkt met topspelers als :
Zlatan vs van der hoorn ...😱
Cavani deze man moeten ze niet veel ruimte geven
Lavezzi snelheidsduivel
Lucas raket
T silva beton
Luiz overschatte lompe clown
Aurier prima back
Matuidi geef die ballen maar naar voren samen met zijn maatje
Veratti.
Vd wiel ( snap niet waarom deze jongen niet gewoon basis staat in Oranje )
Sirigu ( goeie keeper , gelijkwaardig aan Cilessen)
W
Hoop dat ajax vol erop Gaat en zich naar een 1-0 wedstrijd knokt en daarna een slot op de verdediging gooien ... en daarna prolllrrrik heb er zin in . Ajax zet hem op ik ga zeker kijken de groeten uit Brabant !!!!!

U mad? Even reeël blijven. Leuk dat je 2 keer gescoord hebt tegen degradatiekandidaat maar psg is toch echt 10 klassen beter als het niet meer is

14 september 2014 om 17:35

Hoezo? Psg is nog niet in grootse doe , en Zlatan doet volgens mij niet eens mee, dus we maken kans, geen grote kans misschien, maar ik zie ons niet zomaar 1,2,3 verliezen hoor, zeker niet in de ArenA met 50.000 achter ons.

14 september 2014 om 17:40

Waarom zou Zlatan niet meedoen?

14 september 2014 om 17:40

HAHAHAHAAHA gesnoven zeker?

14 september 2014 om 17:41

Hahahahaha. 1 2 3 nul

14 september 2014 om 17:46

Lezen is ook een kunst.

14 september 2014 om 17:48

Met alle respect maar ajax is ook no way close hun topniveau. PSG is inderdaad nog niet in vorm maar de CL is voor hun het belangrijkste, daar zullen ze zoiezo wel een goed niveau halen. En de arena hielp jullie ook niet in andere thuiswedstrijden tegen mindere tegenstanders de laatste weken (correct me if i'm wrong) ?

Ik schat de kansen op:

Winst Psg: 75%
Gelijkspel: 15%
Winst ajax: 10%

Laten we hopen op een verrassing!

14 september 2014 om 17:50

Ik lees het niet in de tekst hoor, meneer.

14 september 2014 om 18:43

In Nederland heb ik toch de meeste sympathie voor Ajax, maar ook ik zie in dat Ajax geen enkele kans heeft tegen Psg. Of PSG moet een gelijkspel genoeg vinden in Amsterdam.

14 september 2014 om 19:06

Dat heb ik ook tegen Barca, Milan, Man City, Man Utd gehoord. Ajax kan zeker thuis best winnen, als we door willen naar de 2de ronde dan moet dat zelfs. Ik zeg niet dat we favoriet zijn maar het kan.

14 september 2014 om 19:17

Ajax heeft zeker een kans, gasten die nu al zeggen kansloos slaat nergens op. PSG wint ook niet alle wedstrijden in de Franse competitie. Dit weekend ook puntverlies bij Rennes en eerder al bij Reims en Evian.
Nou weet wel zeker dat Ajax niet minder is dan deze ploegen, het moet allemaal van Zlatan komen bij PSG dus aankomende woensdag geef ik Ajax best een grote kans om te winnen van Psg.

14 september 2014 om 17:43

Laat die man gewoon uitspreken wat ie wilt. Dat jij hem tegenspreekt betekent niet meteen dat jij gelijk hebt.

14 september 2014 om 17:45

PSG is ook niet echt sterk hoor.. weet niet of je wedstrijden hebt gezien vanaf begin tot gisteren. Ze zeggen wel dat ze niet wakker liggen van Ajax, maar ik vind alleen Ibra het gevaar van ze.

14 september 2014 om 18:44

PSG heeft de lastigste uitwedstrijden z'n beetje gehad al. 2 erg lastige wedstrijden bij Rennes en Reims. Voor de interland periode speelde ze gewoon goed hoor. Ajax heeft geen schijn van kans of PSG moet met een punt genoegen nemen aangezien ze toch wel waarschijnlijk 1e worden.

14 september 2014 om 17:41

Grapjas Ajax en daarbij vele andere kleine ploegen laten jaar in jaar uit zien dat het vverschil in Europa niet heel erg gegroot is en slecht bayern Barça en real zijn oppermachtig en die kan je op een zwakke dag zelfs hebben

14 september 2014 om 17:49

Dat laat Ajax helemaal niet zien...
Ajax laat zien dat ze af en toe als ze op dag hebben waarop alles loopt ze met hun ajax-systeem redelijk kunnen wedijveren met een aantal topploegen in Europa. Dit vooral omdat ze totaal geen individuele klasse hebben in vergelijking met deze ploegen, als team kunnen ze soms redelijk meedoen.

14 september 2014 om 17:42

Ben jij de echte echte rasskulzz hahahaha

Neen jullie maken weinig kans

2 doelpunten en je hebt alweer zoveel vertrouwen dat je zulke uitspraken doet, het gaat wel allemaal heel snel bij deze jongen.

Een grote kans? Natuurlijk hebben ze kans, maar die schat ik heel klein. Ik verwacht een 1-4.

Wat een onzin, Ajax heeft drie potjes in de Eredivisie gewonnen (met moeite) en Milik heeft twee goaltjes gemaakt tegen het slechtste elftal van de Eredivisie. Ik denk dat Ajax blij moet zijn als ze niet compleet afgemaakt worden en een puntje pakken is al bijna een utopie.

14 september 2014 om 17:40

Had je zulke praatjes ook bij de poule vorig seizoen met maar liefst 16 (!) keer een Europa Cup I / CL winnaar, of het seizoen met de kampioenen van Engeland Spanje en Duitsland bij elkaar? Wacht nou maar eens af wat er gaat gebeuren

14 september 2014 om 17:43

Nee maar dit jaar moet je realistisch zijn. Dit Ajax pakt niet eens 3 punten thuis teen Heerenveen

14 september 2014 om 17:47

Het verschil tussen Suarez en Milik, Eriksen en Klaassen, Vertonghen en van der Hoorn is inderdaad zichtbaar. Heel erg zelfs. Maar het gaat mij er meer om dat Ajax volgens drie kwart hier altijd kansloos is maar 2x op het nippertje de tweede ronde niet haalde.

14 september 2014 om 19:08

Juist. Ajax laat al jaren zien dat ze thuis horen in de CL en het soms zelfs de beste ploegen op de wereld moeilijk kunnen maken.

Scoort twee tegen Heracles en hij ziet ze meteen vliegen. Wees blij als je de schade beperkt weet te houden tegen dit team want dat is al een opgave.

14 september 2014 om 21:43

Ik denk dat hij dit gewoon zegt om te provoceren, omdat kolbein woensdag in de basis staat.. extra druk dus..

Is iedereen Cavani opeens vergeten!

14 september 2014 om 21:42

Denk het wel omdat ibra het zo goed doet..

Zo, dat was het wel. Weer zo'n artikel van niets. Aantal klikken telt voor VZ, inhoud zal ze worst zijn. Dat is dus, VZ VERWIJDEREN, en dan dan op ja drukken. Doei

15 september 2014 om 03:45

Gaat lastig worden. Het is een openbare website en niet door ja en alleman te verwijderen.

Het wordt een heel erg interessante en cruciaal duel.

Ajax heeft zeker kansen, maar dan moet het spelen dan in de voorgaande wedstrijden.
Echter is Paris SG ook in een dramatische vorm en speelt Ajax gelukkig thuis.

Ik heb goede hoop, maar Paris heeft wel meer kwaliteiten natuurlijk.

14 september 2014 om 17:44

Psg in dramatische vorm. Niets verloren in de Franse competitie en ik schat de Franse ploegen wat hoger in dan de Nederlandse

14 september 2014 om 17:56

Ja, Paris is in een hele slechte vorm.winnen bijna geen duel.

Al veel punten verloren. Het is dat de Franse competitie dramatisch is, want daarom maakt PSG nog kans op de landstitel.

14 september 2014 om 18:15

Zo dramatisch is de Ligue 1 niet hoor. Clubs als Olympique Marseille, Lille, AS Monaco, Saint-Etienne en Olympique Lyon zouden in de Eredivisie moeiteloos meedoen om het kampioenschap, ik snap dat je denk dat de competitie dramatisch is omdat de concurrentie veel punten verspeeld, maar dat komt juist door de breedte, in Frankrijk staan de clubs aan het eind altijd erg dicht op elkaar.(clubs degraderen met meestal 35 punten of meer) PSG steekt er daarnaast erg ver boven uit omdat zij simpelweg de minste punten verspelen.

14 september 2014 om 18:45

@ vitesseboy, natuurlijk is de Franse beter dan die van ons, maar het niveau is vaak om te huilen daar. Ik kijk vaak genoeg Franse wedstrijden, maar zo goed vind ik de Franse competitie niet.

14 september 2014 om 20:21

Nee inderdaad veel wedstrijden zien niet veel aan, net als in veel andere landen. Maar ik kijk ook niet al te vaak Franse wedstrijden, maar de topwedstrijden kijk ik wel altijd en zijn vaak spectaculair, maar voor een wedstrijd Metz-Evian hoef je niet thuis te blijven inderdaad.

14 september 2014 om 20:25

Maar, teams als Marseille zouden zeker meedoen bovenin de Eredivisie ja.

15 september 2014 om 15:43

Inderdaad, veel subtop teams in Frankrijk zijn vergelijkbaar aan de topploegen hier in Nederland, clubs als Bordeaux, Rennes, Toulouse zouden hier gewoon een goede kans maken op het kampioenschap.

14 september 2014 om 18:45

PSG zit helemaal niet in dramatische vorm. Ze hebben 2 erg lastige uitwedstrijden gehad bij Reims en Rennes vriend. Ken je feiten praat anders hier niet.

14 september 2014 om 20:27

Sorry hoor, maar teams als Evian, Reims en Rennes hoor je gewoon te verslaan als Paris zijnde.

14 september 2014 om 22:17

Jij begrijpt er niets van. Rennes uit is bijvoorbeeld gelijk aan Bilbao uit voor Barca. Gewoon een erg lastige uitwedstrijd dus. Reims ook, wonnen ze vorig seizoen ook niet uit.

Mensen die zeggen dat Ajax kansloos is tegen PSG snappen het spelletje niet. Mensen die zeggen dat PSG op elke positie sterker is hebben gelijk(, al zijn de doelmannen gelijkwaardig). Ajax heeft een aarxige kans om te winnen, omdat PSG niet echt denxerend aan het seizoen is begonnen; alleen tegen Saint Ettiene wisten ze te imponeren. Verder speelden zij ook gewoon gelijk tegen Stade de Reims, Evian TG en Stade Rennes en hebben D.Luis en T.Silva ook bewezen op het WK dat zij overachat zijn.

14 september 2014 om 17:42

Niet gelijkwaardig, Ajax heeft gewoon een betere keeper maar voor de rest heeft PSG inderdaad wel op elke positie een betere speler. Ajax is denk ik ook niet compleet kansloos maar gaan wel verliezen verwacht ik. PSG heeft wereldaanvallers terwijl Ajax maar een matige defensie heeft. Ik voorspel 0-3.

14 september 2014 om 17:51

Vind je? Ik vind Sirigu beter.

14 september 2014 om 17:58

Cillessen heeft op het WK echt op het allerhoogste niveau laten zien hoe goed hij is, op basis daarvan vind ik hem beter. Sirigu doet het ook goed maar laat dat niet in een topcompetitie zien.

14 september 2014 om 19:10

Bijna mee eens. Ik denk dat van Rhijn ook weinig onder doet voor van der Wiel maar verder ja, heeft PSG op alle posities betere spelers. Wil nog niet zeggen dat ze ook gaan winnen overigens, het gaat ook om hoe het team samenspeelt, daar is juist ajax de laatste jaren erg sterk in geworden.

14 september 2014 om 17:43

David Luiz is zeker overschat, maar als Zlatan van 2 meter een kopduel moet aangaan met Veltman van 1.75, hoeft ie niet eens te springen om een bal er in te koppen.

14 september 2014 om 17:53

1.82 he, en die enorme sprongkracht van 'm . Misschien dat De Boer wel besluit om met Van der Hoorn te gaan spelen, die is fysiek in ieder geval wat sterker.

14 september 2014 om 19:11

Dat lijkt mij niet onverstandig.

14 september 2014 om 18:06

1. Cilessen kan niet tippen aan Sirigu, dit zeg je alleen maar omdat je Nederlands bent.
2. Thiago silva en david luiz zijn niet overschat, dat zeggen jullie wel elke keer met als voorbeeld kijk het wk maar het was overduidelyk dat de braziliaanse verdedigers gewoon niet samen konden spelen op het wk met zn vieren. Bij hun club spelen ze allemaal goed

14 september 2014 om 18:48

Volgens mij snap jij het spelletje niet Jasper. Uit bij Reims en Rennes is namelijk erg lastig in de Ligue 1. Ik weet nu dus ook dat jij die competitie totaal niet volgt. Alleen tegen Evian was slecht van de kant van Psg. Voor de rest spelen ze gewoon prima. Daarnaast is het centrale duo geen wereldtop, tenminste Luiz niet. Maar nog altijd ruim genoeg om van Ajax met 0-4 te winnen.

14 september 2014 om 19:08

0-4... we zullen zien jongeman. Iks tuur je wel een berichtje als de score iets minder dramatisch is uitgevallen als dat jij denkt. Dit is namelijk geen Osm.

14 september 2014 om 22:14

0-2 zou ook kunnen dat PSG het daarbij genoeg vind. Zonder dat Ajax enige kans heeft gemaakt.

Ja mischien als Zlatan nog clubliefde heeft

14 september 2014 om 17:42

Ik sluit zeker niet uit dat Zlatan als ze met 0-3 voor staan bij een vrije trap van Ajax als niemand op let die bal ineens tegen de touwen rost. Lijkt mij schitterende TV

14 september 2014 om 17:52

Zlatan kent geen clubliefde

Naja je kunt zeggen wat je wilt, maar als de spelers al niet eens in een overwinning geloven dan maak je dus al vooraf geen schijn van kans. Ik vind 't prima dat hij dat denkt. Ik denk niet dat Ajax van PSG gaat winnen, maar ik denk wel dat ze beter voor de dag gaan komen dan ze in de Eredivisie doen. Ajax trekt zich ook op aan ploegen die beter voetballen, maar alsnog zou ik met een gelijkspelletje al heel blij zijn.

Als je realistisch bent moet je jezelf gewoon op plek 3 richten en daarna proberen om eindelijk weer eens in de EL wat klaar te spelen. Daar kunnen Nederlandse clubs met een beetje gunstige loting nog wel eens ver komen. Het is enorm belangrijk voor het Nederlandse voetbal dat er nu eindelijk weer wat punten behaald gaan worden, anders gaan we weer Europese plekken verliezen.

Voetbal is geen wetenschap. Als Ajax gewoon met het mes tussen de tanden speelt is er nog best wat mogelijk. PSG heeft meer kwaliteit, maar is zeker niet in vorm.

14 september 2014 om 17:43

Meer kwaliteit is een ding wat zeker is maar er zijn in Europa genoeg clubs met visie die gewoon thuis kunnen winnen van psg

16 september 2014 om 12:50

Ajax is ook niet vorm en heeft geen kwaliteit. PSG heeft een vermogen op het veld staan en wij op de Marc netto Overmars bank.
Dat is het verschil. Milik weet niet wat hij zegt.

Zeker gister voor het eerst in een Coffeeshop geweest in A'dam... Ik vind zijn zelfvertrouwen bewonderenswaardig maar waar baseert hij dit op?

14 september 2014 om 18:36

Waarschijnlijk het feit dat PSG in een mindere vorm verkeert, maar toch zal proberen te voetballen. Het probleem bij Ajax in de Eredivisie is dat ze niet om kunnen gaan met de kleine ruimtes die de immer verdedigende tegenstanders laten. Tegen PSG zullen de ruimtes groter zijn en dat ligt Ajax.

Ze hebben een kans zei het een hele kleine, maar je weet het nooit in het voetbal. Niemand verwachtte vorig jaar dat Ajax van Barcelona zou winnen, dus wie weet niets is onmogelijk al verwacht ik wel een overwinning van Psg: 1-2

14 september 2014 om 18:37

Volgens mij is de kans op een overwinning net zo groot als de kans op een verlies of gelijkspel.

Waar basseert hij het op dat ze een goede kans hebben? Ik denk dat ze net zoveel kans hebben dan feyenoord tegen sevilla, dus maximaal 10 procent.
als ze nou beide goed spelen oké, maar ajax speelt matig en feyenoord is niet om aan te zien, en dan druk ik mij nog zacht uit.
Maar goed 10 procent is ook een kans hè.

14 september 2014 om 18:46

Feyenoord heeft wel iets meer kans. Sevilla speelt in de groepsfase bijna altijd met een volledig B team.

hahaha, de bal is rond zullen we maar zeggen! maar constateren dat ajax met het spel van afgelopen tijd de grootste kans maakt neeeee dat gaat echt te ver. Niet dat psg (gezien de resultaten) goed bezig is... maar toch, blijft een top loeg en daar komt ajax normaal gesproken echt niet in de buurt, maar wie weet!

Sorry hoor maar heracles is geen psg
Wat een sukkel.
Je mag blij zijn als het niet in de dubbele cijfers gaat eindigen.

14 september 2014 om 17:59

Ja, en daarom speelt Feyenoord straks tegen Rijeka uit Kroatië en Ajax gaat lekker naar Camp Nou en speelt tegen het sterrenensemble van Psg.

14 september 2014 om 18:12

En wat heeft dat er precies mee te maken?

14 september 2014 om 18:19

Dat hij loopt te provoceren dat Ajax slecht gaat presteren in de CL, terwijl zijn club met moeite in de EL zit.

14 september 2014 om 18:38

Is niet provoceren, is de waarheid

14 september 2014 om 18:59

over dubbele cijfers praten zonder te willen proveceren. Knap

Ik sluit ook helemaal niet uit dat Ajax gewoon een redelijke kans maakt.
Zlatan is mogelijk van slag en als hij van slag is wordt automatisch zijn halve team dat.

Gewoon in de Arena de eerste paar secondes dat de spelers voorgesteld wordt de oud Ajacieden (en dat zijn er nogal wat) even toe applaudisseren en er komt heus wel iets van emoties en jeugdsentiment naar boven.

14 september 2014 om 18:13

Als dat zou gebeuren, dan zijn deze spelers geen echte professionals.

14 september 2014 om 20:29

Nee, als je maar 10 miljoen per jaar verdient kun je jezelf nog wel als amateur beschouwen

2 goals en meneer loopt al naast zijn schoenen! Wat een zweetlucht!

2 goals tegen de hekkesluiter en nu al praatjes.. jullie worden afgeslacht door Zlaten & co.. 100%

Interview dat totaal uit zijn context is gehaald! Was een zeer sarcastisch beantwoorde vraag!!!

11 tegen 11, 90 minuten. Op papier is Ajax natuurlijk de mindere maar dat waren we vorig jaar tegen Barca ook. Als Ajax het niveau haalt van bijvoorbeeld tegen AZ en 1e helft tegen PSV dan maken we gewoon kans. Een gelijkspel zou geweldig meegenomen zijn. Waar ik dan wel voor pleit is vdhoorn ipv Veltman, anders maak je tegen Zlatan nog minder kans dan dat je al had.

14 september 2014 om 18:02

Tegen PSV hadden ze tot die fout van Zoet waar die goal van El Ghazi uitkwam niks te zeggen. AZ was ik nog op vakantie, dus heb ik niet gezien. Barca vorig jaar was er natuurlijk eentje waar voor Barca niets meer op het spel stond, dus geen graadmeter. Ik denk dat ze kans maken als ze verdedigend ingestelde middenvelders opstellen en dan op de vleugels een Kishna en El Ghazi. Veel snelheid dus. Vervolgens zet je counterspits nummer 1 Zivkovic erin en je maakt een kans op de counter. Die Milik speelde een leuke wedstrijd, maar met zo'n reactie ga je je toch afvragen of hij enige realiteitszin heeft, want als je die billenknijpwedstrijd tegen de nummer laatst als graadmeter gaat nemen, dan loopt het je toch dun in de broek tegen Psg. Vertrouwen kan niet groot zijn.

Ach liever deze instelling dan we gaan proberen de 0-0 vast te houden.

14 september 2014 om 17:58

@gunner90 wat heb jij voor een gayplaatje op je display!!

Hahhahaaaaa is toch om te lachen dit , volgens mij staat die jongen met 2benen in de lucht , is zijn goedrecht.maar die gaat weer met beide benen op de grond staan

Haha ik moest hier zo om lachen dat hij dat vind prima hij heeft tenminste zelfvertrouwrn. Maar het lijkt een beetje onderschatting van hem. Haha

Willem2 klopt Feyenoord, Groningen klopt Ajax, Pec klopt Psv, alles kan

14 september 2014 om 18:14

Ajax klopt Heracles

ajax maakt een kans om te winnen kijkend naar vorig seizoen in de cl.
ja we hebben kwaliteit ingeleverd maar kwam ook wat terug , misschien klinkt het gek maar ik denk dat zimling niet veel onder doet dan blind, qua kwaliteit.

ja zimling moet het nog laten zien maar weet zeker dat hij het gaat maken , als de boer overmars spelers en zelfs bondscoach goeie dingen over hem zeggen , zegt dat toch wel wat.

de jong was vorig seizoen helaas veel geblesseerd dus die heeft niet echt veel gespeelt.

afgelopen cl was klaassen meer de man tegen barcelona met een oplevening hopen dat hij dat nu weer heeft.

dus met poulsen en blind hebben we nu zimling en viergever. en de jong kun je qua vorig seizoen niet mee rekenen vanwegge zijn vele blessures

14 september 2014 om 18:59

Tjonge wat een verhaal, snap je hetzelf wel?

14 september 2014 om 20:45

ja dat snap ik wel , dat jij het niet begrijp kan ik niet helpen , en dan daarbij onderbouw het even wat je niet snap ??

Ajax heeft idd een kans. Maar om nou na een 2-1 overwinning tegen Heracles te zeggen dat je een grote kans hebt tegen PSG is misschien een beetje overmoedig.

Hehe ik kan eindelijk weer reageren

Kan iemand mij vertellen wanneer Milik gezegt zou hebben dat Ajax een grote kans heeft om te winnen?

Althans mag ik aannemen dat Voetbalzone mij het antwoord wel kan geven of was de titel weer eens bedoeld om reacties uit te lokken? In ieder geval is het gelukt, want velen reageren hier puur op de titel omdat ze wederom geen moeite nemen om maar een klein stuk tekst te lezen.

14 september 2014 om 18:55

Hootch30, Met Zlatan Ibrahimovic hebben zij een superster, de beste spits ter wereld, maar wij spelen thuis en hebben een grote kans om te winnen.” Dat staat in dat kleine stukje tekst waar jij het over hebt. Dus waarom neem jij niet de moeite om het te lezen voordat je anderen gaat beschuldigen.

14 september 2014 om 21:28

Ik heb wel het hele stuk gelezen, maar blijkbaar heb ik dat stuk over het hoofd gezien. Ik had het zelfs voor de tweede keer gelezen om juist te zoeken waar Milik het gezegd zou hebben.

Eén ding heb ik wel geleerd. Na 11 uur werken en een lange reis achter de rug kun je beter niet gaan lezen.

Lol, dromen mag. Maar vertel het niet voor de camera

14 september 2014 om 19:49

Of op de website van Ajax...

Ik zeg aleen hahahahhaa

ik zie eerlijk gezegd milik liever in de spits tegen Psg,
kan in mijn ogen meer uitrichten dan Sigtorsson.

14 september 2014 om 19:00

Omdat ie 2 keer tegen heracles scoort. Hmmz

Stuur deze dorps idioot terug naar Polen .echt ik walg van Ajax cultuur nu echt . Overmars en nu hij . Hou je bek en laat je voet spreken.

Dat moeten we wel eens zien is zie PSG echt niet verliezen hoor.

We zullen zien! De bal is rond en ajax kan iedereen pijn doen!

Ajax heeft voorin op de flanken spelers nodig met creativiteit. Zoals el ghazi die kan een man uit soelen scorendvermogen en een goed overzicht maar ik zou schone op de plek van serero willen zien en kishna op links want schone heeft geweldige pass in de benen waardoor je de buitenspelers makkelijk kan bereiken.

Tegen dit psg kan je voorin wat halen maar dat zullen hun ook denken over de achterhoede van ons wat er niet goed uitziet

14 september 2014 om 19:41

Spelen**

Haha die ziet ze vliegen ze hebben sws wel een kans er is altijd een kans in het voetbal maar nee de kans dat Ajax gaat winnen is 1 miss 2%

Voetbal word niet op papier gespeeld. Ik denk als je PSG gister zag spelen Ajax wel een kleine kans maakt. Gelijkspel moet wel te doen zijn PSG is dit seizoen niet goed begonnen. Ik hoop dat Milik mag starten want aan Siggi hebben we niets. Ik denk een 1-1 of 2-1.

Waarom zou Ajax niet van PSG kunnen winnen? Als we een goeie dag hebben zouden we zomaar kunnen verassen. Natuurlijk is PSG favoriet, maar niks is onmogelijk.

Wat een rare mensen hier allemaal?

On: ajax is in de cl vaak altijd net wat beter. Nu weet ik niet of psg een counterploeg is, maar als zij aanvallend spelen heeft ajax wel meer kans. Ik denk dat ajax deze wedstrijd wel ziet als de belangrijkste om punten te pakken voor plek 2. Hopelijk zijn ze scherp, foutjes worden op dit niveau wel snel afgestraft.

Ik ben zeer benieuwd meestal is Ajax thuis wel sterk tegen betere tegenstanders. Verwacht een gelijk spel, maar de volle mep zou een heerlijk begin zijn. Sowieso moeten we boven Malmo eindigen..

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren