Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Manchester United start 2022 met eerste nederlaag onder Rangnick

Laatste update:

Manchester United kent een zeer tegenvallend begin van 2022. Interim-manager Ralf Rangnick zag zijn elftal maandagavond namelijk verliezen van nummer acht Wolverhampton Wanderers: 0-1. the Red Devils hadden de top zes in de Premier League kunnen betreden, maar staan door de minieme nederlaag nog steeds slechts zevende, maar liefst 22 punten achter koploper en buurman Manchester City. Wel moeten worden aangetekend dat Manchester United twee duels minder heeft gespeeld (21 om 19). Donny van de Beek bleef andermaal negentig minuten op de bank zitten op Old Trafford. Cristiano Ronaldo, die samen met Edinson Cavani de voorhoede vormde, zag een treffer worden afgekeurd vanwege buitenspel.

Er was bij Manchester United een basisplaats voor Phil Jones, die voor het eerst sinds 22 januari 2020 speeltijd kreeg bij de thuisspelende ploeg. Het was een enigszins rommelige openingsfase in Manchester, met een goede mogelijkheid voor Jadon Sancho in minuut zeven. Na goed voorbereidend werk van Mason Greenwood kwam de bal terecht bij de vleugelaanvaller, maar diens schot vanaf de rand van het strafschopgebied werd gestuit door de defensie van the Wolves. Kort daarna redde David De Gea uiterst bekwaam op inzetten van achtereenvolgens Daniel Podence en Rúben Neves.

Het vertrouwen bij Wolverhampton groeide en na twintig minuten moest De Gea handelend optreden bij een knal met rechts van de mee opgekomen wingback Nélson Semedo. Manchester United leek het steeds lastiger te krijgen op eigen veld, al was daar altijd de dreiging van Cristiano Ronaldo. Na bijna een halfuur spelen kon de aanvaller een voorzet vanaf rechts van Aaron Wan-Bissaka net niet koppend tot doelpunt verwerken. In de slotfase van de eerste helft faalde Raúl Jiménez in kansrijke positie met een kopbal, al bleek uit de beelden dat hij buitenspel stond. In de slotminuut blokte de alerte Jones een inzet van de vrijgekomen Francisco Trincão.

Het soms ploeterende Manchester United kwam na een uur spelen steeds beter in de wedstrijd, mede ook door de entree van Bruno Fernandes. De Portugese spelmaker loste Greenwood af bij de thuisclub. Fernandes kreeg in minuut 67 een unieke kans om de 1-0 aan te tekenen, maar zijn knal teisterde de lat, tot ongeloof van alles en iedereen op Old Trafford. Een minuut later scoorde Ronaldo alsnog, maar zijn kopdoelpunt werd geannuleerd wegens buitenspel. Wolverhampton overleefde twee hachelijke momenten en de bezoekers sloegen zelf keihard toe aan de andere kant.

Romain Saïss raakte nog de lat in de 75ste minuut, maar zeven minuten later kwam Wolverhampton alsnog aan de leiding op Old Trafford. Een voorzet vanaf rechts van Adama Traoré werd nog weggewerkt door de defensie van Manchester United, maar daarmee was het gevaar niet geweken. Vanaf de rand van het strafschopgebied schoot João Moutinho onberispelijk raak in de linkerbenedenhoek: 0-1. Rangnick stuurde Anthony Elanga nog het veld in voor Wan-Bissaka, terwijl Sancho plaats moest maken voor Marcus Rashford. De wissels en de vijf minuten aan blessuretijd waren desondanks niet genoeg om de eerste nederlaag van 2022 en de eerste verliesbeurt sinds de aanstelling van Rangnick af te wenden. Het is de eerste overwinning van Wolverhampton op bezoek bij Manchester United sinds 1980 en de achtste plaats in de Premier League is dankzij de zege in bezit.

Zie jij Manchester United in de top vier eindigen?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties
3 januari 2022 om 20:59

Wolves doen het naar mijn weten al langer uitstekend hoor. Zeer lastig te pakken ploeg. Ook zonder Nuno die in de zomer naar Spurs ging.

3 januari 2022 om 21:16

Kan de vriendin van Donny niet iets op social media gooien. Forceer maar een breuk ipv de ideale schoonzoon uit te hangen.

3 januari 2022 om 22:19

Het is tijd voor onze Donny om te vertrekken. Hup, naar Milaan of Madrid

3 januari 2022 om 23:26

Naar Getafe of Rayo Vallecano?

3 januari 2022 om 20:31

Maar om nou zelf kansen voor Wolves te gaan creëren als het niet loopt 🤪

3 januari 2022 om 20:37

@Damsterdam even serieus man wat dacht hij dan? 🤣 hij stond 20 meter van de keeper en hij wil de bal vanaf daar terugkoppen.

3 januari 2022 om 20:31

Het is altijd de schuld van zijn ploeg als ze verliezen en als ze winnen dan moet hij alle credits krijgen...

3 januari 2022 om 20:40

Dat heb je zowel bij de fanbase van Messi als Ronaldo. Beide lachwekkend.

3 januari 2022 om 20:47

Inderdaad hij voegt gewoon helemaal niks toe aan het spel.

Zijn team neemt hij niet op sleeptouw en vertraagd alles gewoon.

Gewoon geen teamplayer

3 januari 2022 om 20:49

Marieke geen speld tussen te krijgen!!

3 januari 2022 om 20:49

Als aanvaller is dat redelijk logisch. Als hij een eigen doelpunt maakt of verkeerd uitverdedigt, dan zou hij vast ook de schuld krijgen.

3 januari 2022 om 21:48

Tuurlijk niet als ze winnen dan komt het door de team. Jezus wat ben jij een Ronaldo haterje zeg. Heb echt medelijden met je

3 januari 2022 om 21:49

Ben je serieus of ben je aan het trollen. Hoe wil je in godsnaam dit team in de sleeptouw nemen zelfs messi kan dat niet. Dit United is zo bagger

4 januari 2022 om 23:26

Dit United was vorig seizoen zonder Ronaldo beter. De weg omhoog leek enigszins ingezet, en dit seizoen lijkt het alsof er alleen maar stappen terug gezet zijn. Hoe duidelijk wil je het hebben?

3 januari 2022 om 20:31

De fout ligt natuurlijk nooit bij Ronaldo, enkel bij z'n teamgenoten.

3 januari 2022 om 20:36

Je speelt gewoon met 10 man in balverlies met Ronaldo op het veld, kan je opvangen als je een goed team eromheen hebt, maar vooral het middenveld en de backs zijn echte koekenbakkers.

3 januari 2022 om 22:47

Je ziet hem vandaag toch echt een aantal keer afjagen. De rest doet dan alleen niet mee, omdat mctominay en matic meteen terug rennen.

3 januari 2022 om 20:31

Wanneer het team van Ronaldo wint, komt dat door zijn aanwezigheid. Wanneer het team van Ronaldo verliest, komt dat door het vreselijk slechte team waar hij in zit.

3 januari 2022 om 21:24

Dat is Messi en andere topspelers ook zo, niets nieuws.

3 januari 2022 om 21:50

Maar dit gaat niet over Messi of andere topspelers. Dit gaat over het team van Ronaldo en dat Realmin hem direct aan het indekken is.

3 januari 2022 om 23:10

Ik zag en zei het 2 jr trug bij Juventus al: aan Ronaldo heb je niks tenzij je speelt tegen een Salernitana via een pingel of een Norwich in Engeland.
Tegen L'pool en City is het toch triest hoe Ronaldo gefrusteerd voir jan lul bijloopt.

4 januari 2022 om 02:11

Speelde Messi tegen Wolves?

3 januari 2022 om 20:32

Ronaldo is bijna 37.. hem kan je niet zoveel kwalijk nemen. Als hij de ballen krijgt schiet ie ze er nog steeds in dat hebben we al gezien dit seizoen. Maar met een dode Sancho, egotripper Greenwood en uitvorm Rashford is de aanvoer minimaal om het zo maar te zeggen

3 januari 2022 om 20:33

Sosuh, op Sancho na. Met je eens. Sancho speelde gewoon goed vandaag.

3 januari 2022 om 21:52

Sancho goed vandaag? Hoe vaak is hij wel niet de bal verloren door hele simpele pasjes of een paar meter? Tweede helft was dramatisch van Sancho..

3 januari 2022 om 22:49

Sancho is ook gewend dat mensen loopbewegingen maken. Hij dribbelt en maak bewegingen in de hoop dat iemand een gat trekt voor een solo of slim loopt zodat hij kan passen. Alleen matic en mctominay maken die loopacties niet. United heeft geen spelers die arriveren in de 16. Dat zouden donny of pogba kunnen doen als lopende 8 maar dat ontbreekt nu ook.

4 januari 2022 om 02:12

Sancho ook alleen goed als het team " om hem heen" goed is?

3 januari 2022 om 20:33

Hij kiest toch echt zijn clubjes zelf uit. Dit had hij kunnen verwachten.

3 januari 2022 om 20:34

@realmin je hebt gewoon gelijk. Dit united is gewoon een slecht team en hij is er onderdeel van

3 januari 2022 om 20:38

Dit had Ronaldo toch zelf kunnen is inschatten heb gezegd dat hij een domme keuze ging maken voor dat hij naar United ging. je kan toch zelf inschatten of een team als United wel of niet voor prijzen meedoet, had net zo goed bij Juve kunnen blijven.

3 januari 2022 om 20:41

@Aqua1 Even serieus denk dat weinig verwacht hadden dat United zo slecht zou gaan spelen. Ze hebben Sancho en Varane gekocht afgelopen zomer. Dat zou normaal gesproken je beter moeten maken, maar United speelt veel slechter dan vorig seizoen.

3 januari 2022 om 20:44

Hij had beter bij Juventus kunnen blijven,daar heb je nog kans om prijzen te pakken in zijn laatse jaren..

3 januari 2022 om 20:49

Ronaldo is gewoon over de top.

Voegt niks toe, vertraagd alleen het spel en ligt alleen te zeiken ipv van zijn team op sleeptouw te nemen.

Hij had beter naar de USA, zandbak of China kunnen gaan want het gaat niet meer.

3 januari 2022 om 20:51

@Hombre_Guapo haha kom op man, voegt niks toe is ook wel overdreven. Hij heeft eigenhandig United laten overwinteren in de UCL.

3 januari 2022 om 20:53

Als je toch weggaat bij juve had dan naar city gegaan.

3 januari 2022 om 21:01

Eindhoven ja maar niet door kon goed spel.

Je ziet toch gewoon dat het op is met hem.

3 januari 2022 om 21:11

@Hombre_Guapo
Dat Ronaldo nauwelijks bijdrage heeft aan het voetballende spel is al een tijdje bekend bij mij, ik reageerde alleen omdat ik dacht dat je bedoelde dat hij helemaal niks meer toevoegt.

3 januari 2022 om 21:33

Guapo ben jij niet die greenwave die zijn user naam heeft veranderd? Dat was ook zo een type die Ronaldo in alles afkraakte, tot op het ongenuanceerde toe.

3 januari 2022 om 21:42

Kritiek geven is niet gelijk afkraken. En Ronaldo was wel degelijk weer drama. En deze keer kon een keepersfout hem niet redden.

3 januari 2022 om 21:43

Aqua ik denk dat er meer mensen zijn die niet weg van deze meneer zijn want er zijn ondertussen veel betere voetballers op de velden als Ronaldo.

En hij is gewoon nie best meer (helaas)

3 januari 2022 om 23:13

Ronaldo zit niet in een zwak team, hij maakt het team zwak.
Aan balafwachters heb je wat tegen Preston North End, maar niets tegen Newcastle of Wolves, wat serieuzere clubs

3 januari 2022 om 23:23

Haha Iniesta, grappig dat jij dan zovaak fel reageert als iemand kritiek heeft op Messi. Dan mag het zeker niet?

4 januari 2022 om 02:13

Zonder team deze keer?

4 januari 2022 om 14:37

Ik reageer gewoon wanneer mensen onzin praten, onder andere over Messi. Mensen die de wedstrijd niet is kijken, maar haten omdat zijn naam Messi is. Jij bent er daar één van trouwens.

3 januari 2022 om 20:46

Ze werden wel gewoon tweede vorig seizoen dit United.

3 januari 2022 om 20:49

@ViscaCatalunya Klopt, maar Chelsea en Liverpool waren toen ook wel echt veel minder dan nu, door onder andere blessures.

3 januari 2022 om 20:51

Inderdaad maar dan nog, zo immens slecht is hun selectie echt niet. Sindsdien zijn Ronaldo en Sancho ook nog aangekocht.

3 januari 2022 om 20:53

@ViscaCatalunya 100% en Varane ook. Vele dachten ook dat dat een belangrijke puzzelstuk zou zijn, maar ik geef je zeker gelijk dat ze veel minder zijn dan vorig seizoen. Het kan haast alleen maar aan de coach liggen, want ze hebben echt wel goed ingekocht.

3 januari 2022 om 20:55

Aan welke van de coaches fceindhoven vraag ik me af?

3 januari 2022 om 21:00

@viscaCatalunya Wat ik lees van de Manchester United fans zijn ze de gehele staf zat met voorop Mike Phelan en Fletcher. Ole zelf was echt een slechte coach en dan vervang je hem nog met Rangnick die nauwelijks wat heeft gepresteerd als coach de afgelopen 10/15 jaar.

3 januari 2022 om 22:41

En dat terwijl Conte beschikbaar was...

3 januari 2022 om 22:13

Sorry maar hij creëert ook geen enkele kans voor andere, heeft zelf niet het vermogen om het spel naar zich toe te trekken, en als je dan roept hij wordt niet bediend dan denk ik wat een onzin, hij is voetballend gewoon matig. Het team moet top zijn om het maximale uit Ronaldo te halen.

3 januari 2022 om 22:57

Vind united toch betere spelers hebben dan Juventus.

man van de wedstrijd Romain Saiss, is echt een onderschatte verdediger kan echt mee bij een topploeg!! Lekker naar de Afrika cup…

3 januari 2022 om 20:35

Inderdaad goed gezegd alleen zijn leeftijd speelt niet mee met volgens mij 30 jaar

3 januari 2022 om 21:01

Een zwaluw maakt nog geen zomer. Het is een prima verdediger, maar ik denk dat hij prima op zijn plek is bij the Wolves qua niveau. Is goed meegegroeid in de PL.

3 januari 2022 om 21:45

Waarvan een paar in de Championship. Daarnaast heeft hij in zijn eerste seizoen slechts 1100 minuten gemaakt in de PL. Bovendien is het niet eens de beste CV van the Wolves. Je bent hem aan het overschatten (en je hebt blijkbaar geen idee hoeveel hij daadwerkelijk speelt).

3 januari 2022 om 21:55

Wolves speelt ook wel een systeem waarin centrale verdedigers makkelijk kunnen uitblinken. Denk dat hij bij Liverpool door de mand zou vallen eigenlijk, ondanks dat het een goede verdediger is.

3 januari 2022 om 22:08

Fans zijn niet altijd even objectief als het gaat om eigen spelers. En het lijkt me ook wat kortzichtig om conclusies te gaan verbinden aan een bijnaam..

3 januari 2022 om 22:20

Tja Arnold Scholten werd de Witte Socrates genoemd en Valderrama de Witte Gullit maar beide waren niet zo goed als met wie zij vergeleken zijn dus dat zegt niet zoveel...

3 januari 2022 om 22:56

Valderrama was inderdaad meer om het kapsel maar ook de aanvallende positie op het veld en was toen gewoon één van de betere Colombiaanse aanvallers van zijn generatie.

Scholten toch wel om zijn manier van voetballen en pass nauwkeurigheid. Sowieso niet om zijn kapsel heb je wel foto's bekeken, totaal geen gelijkenissen...

3 januari 2022 om 23:16

Vald werd diverse malen gekozen tot speler v h jaar in Columbia. In zijn 3 goede jaren een onvoirstelbaar goede voetballer, niet minder als Gullitt

4 januari 2022 om 00:51



Valderrama niet minder dan Gullit? Echt pure onzin die je hier typt. Natuurlijk is Valderrama een icoon, maar niet te vergelijken met Gullit. Dat is namelijk een van de beste overall voetballers aller tijden.

4 januari 2022 om 01:04

ja dus ? Omdat je teamgenooit je de bijnaam moroccan Maldini geeft ben je opeens net zo goed? Slaat nergens op wat je zegt. Saiss is leuk voor een club als Wolves maar Liverpool ? Daar komt hij zwaar voor te kort en hij is ook al 31

Je zou bijna denken haal Ole weer terug. Geen idee wat deze coach snuift maar hoe kan je Bruno banken? Ik dacht dat alleen Schmidt zo geniaal was om met het dramatisch 4222 trechtersysteem te spelen. Godnondeju wat is dat een waardeloos systeem. Wat hebben Duitse coaches daar toch mee? Zeker op het huidige United past het 4231 toch veel beter? Waarom twee waardeloze spelers als Matic en Mctom op het middenveld? Die twee doen mij gewoon denken aan Rosario. 1 Rosario op het middenveld bij PSV was al om te janken, laatstaan 2! Wooow, dit United onder Ralf gaat op deze manier never nooit meedoen om de top 4. Wan-bisaka lijkt wel een amateur! Die man kan alleen een beetje beuken en rennen! Bizar. Sancho hele wedstrijd niet gezien totdat hij gewisseld werd. Die man floreerde gewoon in de Buli, lijkt nu een jeugdspeler die net komt kijken. Ronaldo en Cavani lopen er ook verloren bij daar samen in de spits. Sneu om te zien!

3 januari 2022 om 20:34

Ronaldo en Cavani hebben erg hard gewerkt maar gewoon geen enkele aanvoer gehad.. snap daarom ook niet waarom mensen Ronaldo bashen, probleem zit toch echt op middenveld

3 januari 2022 om 20:43

@Tilburg013 je kan toch ook niet met zowel Cavani als Ronaldo starten? Met ronaldo op het veld heb je toch wel iemand nodig die de bal even vast kan houden en goed kan voetballen zoals Benzema, maar dat is Cavani totaal niet.

3 januari 2022 om 20:46

Probleem zit hem in de gehele verdedigende en middenveld linie. Er is totaal geen voetballend vermogen vanuit achteruit, vanuit de backs en vanuit het centrale middenveld. Dan is alles al gedoemd te mislukken.

3 januari 2022 om 21:27

Ben ik het wel mee eens. Alleen waarom moet je ook 2 brekers hebben op het middenveld? Zet Scott of Matic daar neer + een voetballende speler zoals Donny of Bruno.. snap niet waarom je zo verdedigend moet spelen als je ook al matige backs hebt en een Sancho die niks laat zien. Wie moet dan dingen gaan creëren? Zelfs Bruno zat vandaag op de bank. Fred vind ik ook beter dan die andere twee. Zag veel haat op Jones maar die speelde gewoon een prima wedstrijd en was beter dan Varane..

3 januari 2022 om 21:36

@TILBURG013 Veel haat op Jones? Waar? Serieuze vraag, want zoals je zegt hij speelde echt een prima wedstrijd, meer dan dat zelfs vond ik.

3 januari 2022 om 23:57

@El Fenomeno - Exact dat! Het kost gewoon heel veel tijd om de bal voorin te krijgen en dat maakt het spel erg stroperig en voorspelbaar. Op individuele kwaliteiten winnen ze nog weleens een potje, maar die selectie is los zand, puur aangekocht op diezelfde individuele kwaliteiten. Er zit geen tactisch plan achter, laat staan een plan B.

3 januari 2022 om 20:51

En toch staat Roger Schmidt 1ste met zijn dramatische systeem dus het kan echt wel, maar je moet er wel de spelers voor hebben! Dat heeft United niet echt.

Haha kan smakelijk lachen om Manchester. Wat een moment om te verliezen zeg, zit weinig in dit team. Als Chelsea fan opgelucht adem gehaald en enorm genoten van de Wolves fans in de slotfase.

3 januari 2022 om 20:30

Nou, als Arsenal fan heb ik ook opgelucht adem gehaald haha.

3 januari 2022 om 20:38

Haha, de Spurs en West Ham fans zullen vast ook wel een dansje gedaan hebben. Wordt een Londen’s onderonsje voor die 4e plek!

3 januari 2022 om 21:54

Inderdaad. Alleen moet Spurs ook wel punten gaan laten liggen want qua verliespunten staan zij dik op de 4e plek.

3 januari 2022 om 21:25

Altijd leuk, een wedstrijd kijken om een team te zien verliezen. Als je niks met United op heb ga wat leuks doen in plaats van hopen dat een team verliest.

3 januari 2022 om 21:46

En dat bepaalt meneer Tijger-wit. Iedereen moet lekker zelf doen wat hij wil. Deenb mag gerust een wedstrijd kijken en hopen dat the Wolves winnen.

3 januari 2022 om 21:55

@Arsenallz Echt he haha. Het zijn concurrenten voor de top 4 en dan mag er best wel wat rivaliteit tussen de fans zijn en misgunst, dit is geen ballet.

Haha Ragnick zou het wel even komen veranderen volgens de United aanhang. Letterlijk niks veranderd sinds hij Solskjaer opgevolgd heeft. Lekker met die risicoloze Matic starten wederom.. Het zit structureel mis bij die club en niemand lijkt daar wat aan te kunnen veranderen.

3 januari 2022 om 20:33

Het is gewoon een sport directeur, je kan hem geen coach noemen, wanbeleid ten toppe van Manchester United.

3 januari 2022 om 20:38

Hij heeft heel aardige dingen neergezet als coach, de rot bij United is gewoon iets dat bijna onmogelijk is om te keren.

3 januari 2022 om 20:48

@Bongiorno over welke aardige dingen spreek je dan? Hij is manager sinds 1985! En belangrijke prijzen zijn op één hand te tellen.

3 januari 2022 om 20:50

Mwah, bijna onmogelijk niet. Maar dat gaat niet binnen een paar weken door maar één mannetje om te wisselen. En zelfs als de selectie wel geweldig was, op bestuurlijk niveau zitten ook alleen maar pannekoeken.

3 januari 2022 om 20:44

Het is al heel lang bekend dat het probleem bovenin zit.Waar Woodward wel aansprakelijk voor gesteld moet worden. Hoge salarissen geven aan middelmaat. Niet de juiste spelers halen. Of geen spelers halen waar nodig is. Middelmaat niet willen/kunnen verkopen. Niet de juiste coaches aanstellen. Dit allemaal omdat het niet wordt gerund als voetbalclub. Maar als bedrijf. Om geld te verdienen voor de Glazers.Tuurlijk haalde ze Ronaldo binnen. Dit was zo'n stunt. Dat de shirtjes weer als zoete broodjes over de toonbank gingen. Slim gedaan. Maar het middenveld versterken was niet (meer) aan de orde.Ragnick wil daar nu verandering in dat beleid brengen. Dat gaat echt niet zo snel als we willen. Er lopen wel aantal spelers rond die gewoon niet goed genoeg zijn. Maar met zo'n dik salaris, kun je die nergens meer kwijt.

3 januari 2022 om 20:57

Matic , mctom, fred, v de beek. Geen 1 die creatief is.

Zeer terechte overwinning van the Wolves. United had niks te vertellen. Zou Ole toch niet het probleem zijn?

3 januari 2022 om 21:03

Ole was onderdeel van het probleem. Rangnick is gewoon geen haar beter. Met dit materiaal kan een goede coach echt wel meer bereiken.

3 januari 2022 om 21:08

Moyes was het probleem. LVG was het probleem. Mourinho was het probleem. Ole was het probleem. Rangnick is het probleem. Kom op, als je het patroon nu nog niet ziet... Er moet gewoon veel meer gebeuren dan een trainerswissel.

3 januari 2022 om 21:29

Wat Arsenal onder Arteta wel heeft weten te doen is United niet gelukt. Je middelmaat wegwerken en talentvolle spelers de kans geven + jong talent kopen. De gehele mentaliteit veranderen ten koste van iedereen die dat in de weg kan zitten. Je zal een aantal keer heel diep vallen maar op de lange termijn heb je er dus wel profijt van.

3 januari 2022 om 21:48

@deem.

Selectief lezen. Ik zeg alleen dat een beetje coach meer kan met dit materiaal en dat is ook gewoon zo. Moyes had geen ervaring bij topclubs. LVG was al outdated, hetzelfde geldt voor Mourinho. We moeten niet doen alsof dat op het moment dat ze coach waren bij United DE grote namen waren want dat waren ze oprecht niet.

3 januari 2022 om 22:00

En daar twijfel ik ook niet aan. Maar als het 5x een verkeerde coach is... dan moet je misschien eens vragen stellen aan de mensen die de coaches kiezen. Maar die blijven steeds buiten schot.

3 januari 2022 om 22:09

Zo werkt het wel vaker. Eigenaren zijn soms onaantastbaar.



Het is ren je rot show als ene kip zonder kop, maar voetballend is het 0,0... Wolves was heren meester voetballende ook nog eens heel goed waar United van kan dromen... Ragnick is gene vooruitgang ze spelen nog slechter dan onder Ole... het was waardeloos. Bisaka Tomminay en Sancho Matic horen echt niet thuis bij United, die komen echt zwaar te kort. Sancho is echt ene miskoop die bakt er echt niets van....

3 januari 2022 om 20:36

Vergeet Shaw niet , ook zo'n eendagsvlieg die heel af en toe een goede wedstrijd speelt en rest van het seizoen erg matig.

3 januari 2022 om 20:39

Shaw is gewoon niet fit oogt als een ex speler, dat kan niet op dit niveau man... Kampt met overgewicht...

3 januari 2022 om 20:48

Shaw ziet er altijd zo uit
Vorig seizoen speelde hij werelds. Toen hoorde je niemand erover. Makkelijk scoren over iets wat, ook door hem zelf, besproken is

3 januari 2022 om 20:55

Sancho zou ik ook nog geen miskoop noemen. Maar dat ze hem verdomme eens aan de rechterkant zetten. Hij viel bij Dortmund juist op doordat hij een vrachtlading aan assists haalde, en onzelfzuchtig speelde. In plaats daarvan probeert United er weer een inside forward van te maken en hem naar binnen te laten gaan. Dan had je ook echt elke andere winger kunnen kopen, die doen dat tegenwoordig al. Sancho blonk juist uit door dat niet te doen. Zet die knakker op rechts en laat hem bal na bal naar Ronaldo/Cavani slingeren, ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat die best aardig kunnen koppen. Maar nee, er moet weer moeilijk worden gedaan. Het wiel moet weer opnieuw uitgevonden worden.

3 januari 2022 om 20:52

Vergeet Ronaldo ook niet die hoort ook niet bij United want is over de top.

Die had beter naar USA kunnen gaan want het is nie best wat hij laat zien.

3 januari 2022 om 21:04

Hombre, als ik me niet vergis mag Ronaldo de VS niet in.. zonder dollen, Ronaldo kan nog prima als pure 9 in de top mee.

3 januari 2022 om 21:44

Waarom dat niet dan?

Inderdaad niet meer dan dat.

Iets voor de Wolves of Southampton.

3 januari 2022 om 20:54

En het trieste is nog dat ze daar in de afgelopen jaren zoveel honderden miljoenen hebben uitgegeven en bijna allemaal aan prut spelers. Maar het grootste probleem is, ze kopen spelers die voetballend en technisch gewoon ondermaats zijn. Je kunt niet structureel goed presteren als je elftal voor de helft uit houten klazen bestaat, dat kan gewoon niet. Voetballende, aanvallende backs, voetballend vermogen vanuit achteruit en het middenveld heb je echt altijd nodig.

3 januari 2022 om 21:06

De backs zijn echt een zwakke plek van United. Wan Bissaka heeft wel het loopvermogen, maar een erg matige voorzet. Shaw aan de andere kant ziet eruit als een zaalvoetballer die de benen niet heeft om lange afstanden af te leggen.

3 januari 2022 om 21:39

@Emile Hesky G Terwijl Shaw afgelopen seizoen nog een van de beste linksbacks was in de competitie en ook nog een hele goede EK draaide, dit seizoen is dat nauwelijks te herkennen en wat je zegt over Wan Bissaka, man man man ik vind dat je nog te positief bent over hem.

3 januari 2022 om 22:22

Voor de wedstrijd riep je nog dat Ronaldo een hattrick zou scoren. Hij kan beter COViD hebben dan kan United weer eens wat beter gaan spelen. Daarnaast moet iedereen beseffen dat dit United (selectie) ook nog eens in hun topjaren kwa leeftijd en ervaring. Alleen Ronaldo en Cavani zitten buiten hun topjaren.

Gaat Ronaldo nog ooit een Real team met echt topmiddenvelders en een teamplayer voorin vinden? Hmm denk het niet. Wat een zure team is dit zeg. Ronaldo was ook niet best maar ja hij is geen 25 meer. Ik zie bij Man U zure middenvelders, en aanvallers met een groot ego, met Greenwood voorop. Tsja wat verwacht Rangnick? Dat Cavani en CR7 wel even alles gaan doen, drukzetten, aanval opzetten, assists geven en scoren ofso! -_- Agh wat een wonder coach zeg poeh.

Als ik kijk naar het voetbal van Man Utd en dat vergelijk met Chelsea, Liverpool, Man City, Bayern en Madrid moet ik wel lachen hoor. Zelden een 'elite' club gezien met zo veel slechte spelers die gewoon niet voldoen aan het niveau, bizar. Vind het écht jammer dat Ronaldo zijn laatste jaren hier aan het verpesten is, je ziet gewoon dat zijn niveau naar beneden gehaald wordt. Had echt naar Man City moeten gaan om in dat monster systeem van Pep te spelen. En dan zwijg ik over ezels als Wan-Bissaka, McTominay, Rashford en Shaw.

3 januari 2022 om 20:57

Is achteraf natuurlijk makkelijk praten. United beweert ook met droge ogen dat ze Conte niet eens op hun lijstje hadden staan nadat Spurs ermee aan de haal ging. Dat geloof je toch ook niet?

3 januari 2022 om 20:56

Maar hij had helemaal geen keus. City wilde hem niet eens.

3 januari 2022 om 23:26

City? Man blij dat City hem niet wilde. Juventus was blij af te zijn van de übernarcist
Loopt al 2.5 jr in de weg

Blijf maar lekker met 2 controlerende middenvelders spelen.. Angsthazen voetbal. Die Ruben Neves kan btw gemakkelijk mee bij clubs als Arsenal, Tottenham etc.

3 januari 2022 om 20:36

Dat is het wel. Slechte backs maar daarom wel met 4 centraal defensief voetballen. Dat is kansloos. Zit geen creativiteit in achterste 6.

3 januari 2022 om 20:52

Het middenveld was al slecht. Omdat die 2 controleurs de bal al niet bij de nummer 10 kregen
Laat staan aan de aanvallers.
Dan haal je de nummer 10 weg. Dan wordt het gat zo groot. Kan alleen maar slechter worden. Spelers die alleen balletje breed of achteruit spelen.

3 januari 2022 om 21:10

Ik schreeuw al een tijdje om Neves bij Tottenham. Echt een heerlijke speler. Zou bij ons ook echt wat voetbal toe kunnen voegen. Dat ontbreekt een beetje met Skipp en Højbjerg.

Shaw, Sancho, Wan-Bissaka en Mctominay voorop zijn absoluut United (en topclub) onwaardige spelers. Die Rangnick blijft aan ze vasthouden en heeft letterlijk geen energie gestoken in het verbeteren van het 'domme' voetbal wat deze ploeg speelt. Ik heb begrepen dat hij een adviserende rol zal nemen volgend seizoen. Nou, het verval van deze voormalige wereldtopper zal zich voortzetten ben ik bang.

Verder is Wolves best een lekker ploegje tot aan de 16 meter gebied van de tegenstander.

3 januari 2022 om 20:34

Ik zei het laatst ook al. Iedereen mag maar blijven aankloten. Volgende week spelen ze gewoon weer.

Wat zal Ronaldo balen dat de deal niet doorging met City. Wereld van verschil.

United komt echt niet vooruit. Mourinho deed het beste van ze allemaal.

3 januari 2022 om 20:36

Zoals ik al zelf zei wederom maakt hij weer niks van geleerd een foute keuze, zal weer voor tweede keer spijt hebben. heel seizoen is verpest hij doet met United voor spek en bonen mee, Ronaldo wilt juist voor alle prijzen meedoen. Liet zich overhalen door sentiment die Ferguson erin gooide die hem op zijn gevoel in speelde, Ronaldo had slim moeten wezen en zakelijk ene beslissing moeten nemen door voor City te kiezen.

3 januari 2022 om 20:40

Dan had Ronaldo zelden tot nooit gespeeld. Nou, daar had hij wat aan gehad. Hij is zelfs bij een matig United verre van de beste.

3 januari 2022 om 20:48

Als afmaker was hij perfect geweest, City speelt op manier van Pep ze spelen geen gegen pressing.. Ronaldo was perfecte match voor city geweest achter zich veel creativiteit in plaats van dat ren je rot show voetbal.. Plus Cancelo en Silva die Ronaldo tot op de bot kennen..

3 januari 2022 om 20:59

@aqua, City speelt amper met een spits en ze zijn by far de beste van de wereld op die manier. Ik denk niet dat hij in de basis had gestaan daar.

3 januari 2022 om 21:13

Diezelfde Pep die Agüero op de bank zette omdat hij niet meeverdedigde? Die zou Ronaldo perfect vinden? Heb het al eerder gezegd, maar juist daardoor is hij volgens mij zo onder de indruk van Kane. Die is met regelmaat nog op z'n eigen doellijn te vinden.

3 januari 2022 om 23:28

Ik ben zeer blij dat City hem.niet eens gratis wilde..

4 januari 2022 om 02:18

City wilde hem geen eens.

3 januari 2022 om 20:54

Naar de aartsrivaal vertrekken waar tegelijkertijd Guardiola ook aan het roer staat? Nee joh.. tuurlijk baalt Ronaldo daar niet van. Het enige wat hem irriteert is het belachelijk lage niveau wat United laat zien.

3 januari 2022 om 21:18

Dacht CR7 misschien niet gewoon dat hij de missing link van United was en ze weer plots op alle fronten zou laten mee doen? Misschien zichzelf overschat, dat kan ook. Al willen zijn fans dit waarschijnlijk nooit aanhoren. Maar vandaar ook continue dat hij er gefrustreerd bij loopt en op alles en iedereen loopt te kafferen..

3 januari 2022 om 21:50

Tja, en jij doet gewoon een hoop aannames die nergens op zijn gebaseerd. Kan je wel kritisch reageren op de Ronaldo fans maar dan ben je ietwat hypocriet door precies hetzelfde te doen, maar dan andersom.

Je bent ook gewoon ietwat naïef als je denkt dat een speler die bijna 37 is de boel gaat redden.

3 januari 2022 om 23:05

Arsenllz,

Gezien het ideaalbeeld wat CR7 over zichzelf nooit onder stoelen of banken schuift, ben ik haast zeker van mijn denkwijze in deze case. Je laatste zin moet je maar aan zijn fans vertellen. Voetballend is hij nooit echt de beste geweest, alom bekend.

4 januari 2022 om 02:25

Deluded dat je denkt zoiets te kunnen concluderen. Gebakken lucht en argumentatief niks waard, maar enfin. Mee eens dat er genoeg spelers zijn die voetballend beter zijn.

4 januari 2022 om 08:43

Als je als fanboy oogkleppen op hebt kan je het zien als deluded. Gebakken lucht en argumentatief niks waard? Waarom denk jij dat CR7 naar United is gegaan dan? zogenaamd om weer thuis te komen? Man de frustratie van hem jegens alles en iedereen spat er al maanden vanaf. Zelfs United iconen vinden dat gedrag apart en niet wenselijk. Hij dacht er staat een leuk team, Varane en Sancho aangekocht, Bruno en Pogba die er al zijn, aangevuld met mezelf: we gaan serieus mee doen op elk front. Nja, ik weet niet hoe koud die kermis is maar koud is het zeker.

5 januari 2022 om 18:13

Ik ben geen CR7 fanboy, nooit geweest. Je nuanceert je mening nu al, dat is iets.

Prima gedaan door Wolves, Moutinho en Neves hebben het middenveld van United compleet gesloopt, Podence was onwijs goed aan de bal en Traore blijft altijd een cultheld als die invalt, door zijn snelheid durfde United niet hoger te drukken op het einde. Wolves mist alleen echt iemand die 15-20 goals maakt want Jimenez gaat dat niet meer lukken helaas. Jones was de beste speler bij United, ongelofelijk iemand die al jaren nauwelijks speelt en dan nog de beste op het veld is. Mctominay de slechtste op het veld samen met invaller Rashford.

Ragnick out. Wat een clown. Met als toppunt Elanga er nog in als laatst (voor Wan Bisaka dat dan wel, beter laat dan nooit) . Want Wan bisaka nooooooit meer opstellen.
Wat een drama weer. Pijnlijk en vermoeiend. Van de Beek moet zsm pleiten

Jeetje. Hoe is dit United zo ver achteruit gegaan. Kan bijna niet geloven dat een mindere United vorig seizoen nog tweede eindigde in de PL. Gaat Ronaldo nog de CL halen met dit team denken jullie? Zou wat zijn..ronaldo niet in de CL. Die gaat vast weg als ze niet top 4 eindigen.

3 januari 2022 om 21:20

Zal hij dan weer vertrekken? Ik dacht dat hij een 'challenge' wou..? En waar zou hij in vredesnaam heen moeten? Vorig seizoen wou niemand hem al hebben, behalve United.

3 januari 2022 om 22:03

Ze hebben de selectie om 4de te worden achter City, Liverpool en Chelsea, maar moeten de wedstrijden tegen de huidige 4-6 wel winnen om haast de 4de plek over te kunnen nemen. Ze hebben het zichzelf telkens moeilijk gemaakt. De nieuwe coach zal ook tijd nodig hebben. United moet ook uitkijken dat ze niet straks met hoop Corona gevallen komen te liggen, want dan zie ik enkel verdere uitloop op de 4de plaats.

Wolves verdient gewonnen, knokte voor alles en ook met leuk voetbal. Manu helaas slecht combinatie voetbal alleen maar lange ballen.

Wat is dit MU slecht zeg, zit totaal geen lijn in het spel.
Sneu voor Ronaldo want had hem meer gegund bij de club waar hij begon, oke eerst Portugal.

3 januari 2022 om 20:44

Ronaldo is er helemaal ingetrapt, heeft zich laten lijden door sentiment van Ferguson en oud United speler, had gewoon zakelijk voor sportieve moeten kiezen, nou is het voor hem ene verloren. Ze gingen in mengen zodat hij niet voor City koos echt een walgelijk streek van United, best vies om Ronaldo zijn droom te ontnemen om ene keer CL te winnen. Ze hebben de hele zonder en daarvoor nooit interesse in hem gehad...

3 januari 2022 om 20:49

City wilde Ronaldo helemaal niet hebben.

3 januari 2022 om 20:53

Ronaldo liet zich overhalen door United, toen die United beeld kwamen haakt City af omdat Ronaldo voor United koos.. Ik begreep city ook wel, het is graag of niet, in plaat van gaan twijfelen omdat Fegruson en co hem schuldgevoel aanpraten...

3 januari 2022 om 20:59

City wilde Ronaldo helemaal niet en dat is bekend en je kunt nu goed zien waarom niet want voegt weinig toe aan een team.

3 januari 2022 om 21:30

Onzin, City heeft nooit een bod gedaan op Ronaldo.

3 januari 2022 om 23:31

Als City supporter wilde ik Ronaldo er niet blj. Blij dat ie balletjes afwacht bij United. Niks meer

Man utd. Over vergaande glory gesproken. Man o man. Al die miljoenen al die spelers die zijn gekocht. En dan al jaren bijna niks klaar spelen.

Adama Traore is wel een opgeblazen voetballer geworden. Als ie geen anabolen gebruikt zit ie veel te lang in de gym. Levert snelheid in maar als hij op stoom is dan levert ie alles in. Een goede voorzet waaruit uiteindelijk goal komt maar het is werkelijk niet om aan te zien

3 januari 2022 om 20:44

die bakt er toch helemaal niets van

3 januari 2022 om 21:04

Die kan beter een carriere als bodybuilder beginnen .

Erg matige voetballer, maar als hij in vorm is wel nuttig met zijn snelheid in dit soort wedstrijden.

3 januari 2022 om 21:47

En toch beweert 'ie zelf dat hij nog nooit in een krachthonk geweest is. Geloof er geen reet van. Vind het wel een dramatische voetballer, maar zet hem op een sintelbaan of zo en dan breekt 'ie geloof ik wel wat records.

4 januari 2022 om 09:25

Ik zie in hem wel een potentiële rechtsback. Heeft de snelheid en kracht , een soort Dumfries maar dan sterker en sneller.

en ik maar denken dat united dit seizoen om de cl mee zou doen 🤡

4 januari 2022 om 00:19

Ach je was niet de enige, zeker niet nadat ze afgelopen seizoen een redelijk seizoen hadden.

Verdiende overwinning voor Wolves. Maar die moeten echt eens leren iets rustiger te blijven voor de goal en gewoon de kansen af te maken...

Wat United doet? Geen idee, maar dat weten ze zelf ook niet. Zo'n Sancho is voor 100 miljoen gehaald? Je merkt in de meeste wedstrijden niet eens dat hij meedoet. Had je beter Podence kunnen halen. Is ook niet perfect, maar hij laat tenminste wat zien.
Matic en Mctominay kan gewoon niet en dan heb je ook nog Wan Bissaka lopen die geen bal naar de goede kleur kan spelen. Snapte de wissel van Greenwood eigenlijk ook niet, ja hij speelde niet super, maar beter dan Sancho. Of had dan 1 van die cdm's of Cavani er uit gehaald voor Fernandes. Maar goed. Mooi dat United punten verliest

‘Insanity is doing the same thing over and over again and expecting a different result’. Precies United dus. Waarom gebruikt die Rangnick nog dezelfde spelers als Ole. McTominay en Matic zijn niet goed genoeg. Probeer dan is een keer Van de Beek of Lingard als de rest tegenvalt. Ik had lekker Fred en Van de Beek gedaan. En dan Lingard voor de loopacties ipv Rashford die dit seizoen gewoon slecht is. Elke keer verliest United het middenveld en ze veranderen het nooit.

3 januari 2022 om 21:51

Het lijkt erop dat Rangnick defensieve zekerheid prefereert boven aanvallende intenties. Hij speelt steeds met 6 defensieve spelers en 0 creativiteit.

Dit ManU is echt om niet aan te zien. Heel dat middenveld is echt heel slecht en snap niets van die 4222 formatie.

Cristiano is een beperkt voetballer dat was al bij real al zo en nu bij mindere ploegen als Juventus en Manchester komt dat nog meer naar boven!!

3 januari 2022 om 21:47

CR7 een beperkte voetballer? Ben je nou sireus of ben je aan het trollen. Die man heeft meer bereikt dan wat jij ooit zal kunnen bereiken troll. Je bent zo'n CR7 hatertje een loser

3 januari 2022 om 22:02

Ga huilen!!!

3 januari 2022 om 23:34

Ik zeg het al 12 jaar: Ronaldo is een bijzonder beperkte speler. Aan elke eredivisuespits heb je meer- die voetballen nl wel mee....

4 januari 2022 om 00:13

Zie je wel aan Luuk de Jong. Inmiddels een dragende speler bij Barça, omdat hij zo lekker mee voetbalt.

4 januari 2022 om 01:49

Dan heb je al zeker 12 jaar geen verstand van voetbal

Geweldige prestatie van de Wolves zeg.

Dit United is zo slecht niet te geloven ook met de zogenaamde toppers want ze dachten met Ronaldo de verlosser in huis te halen maar die voegt niks toe als het team niet in zijn dienst speelt want intikkers en penalty’s scoren lukt wel maar het spel bepalen dat is er niet.

3 januari 2022 om 21:52

Wat een afgunst. Ronaldo heeft al een paar lekkere goals gemaakt bij United. Wordt een keer volwassen..

4 januari 2022 om 17:28

Tja die maakt een ander ook wel hoor.

Hij is gewoonweg niet meer zo best.

5 januari 2022 om 18:14

Mee eens, hij wordt een dag ouder. Ik heb ze nog niemand anders zien maken bij United momenteel. Wie maakt ze volgens jou dan? Ben benieuwd.

3 januari 2022 om 22:49

Voor mij zeg je niks verkeerd. Ik ben het met eens. Ik vond united vorig jaar beter spelen zonder Ronaldo. Vraag mij af wat er met Bruno is gebeurd.

Donny, ga weg bij deze wespennest of je moet het voor het geld doen, dan snap ik het wel.
Maar je wilt toch voetballen , dan maar n paar centjes minder.

3 januari 2022 om 23:37

Idd Donny is een prima teamplayer. Ga naar clubs als Newcastle, Wolves, Brentford etc

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren