Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Malen betovert directeur en verlaat PSV mogelijk voor recordbedrag’

Laatste update:

Donyell Malen staat hoog op het lijstje bij Napoli, zo verzekert Radio Kiss Kiss Napoli. De 21-jarige aanvaller van PSV werd de voorbije maanden aan diverse topclubs in Europa gelinkt en nu zou ook de Italiaanse club aan de viervoudig Oranje-international denken. Napoli overweegt echter ook werk te maken van andere aanvallers, zo benadrukt men.

"Ik ben ervan overtuigd dat Ciro Immobile van Lazio nog altijd de eerste keus is", zegt Valter de Maggio bij het radiostation. De journalist betwijfelt echter of de topschutter van de Romeinen haalbaar is. Mogelijk klopt Napoli dan ook aan bij PSV. "Ik kan je verzekeren dat Donyell Malen van PSV sportief directeur Cristiano Giuntoli heeft betoverd", zo klinkt het. De sportbestuurder zou geïntrigeerd zijn door de kwaliteiten van 'het Nederlandse juweel', dat tot de zomer van 2024 vastligt in Eindhoven.

Gerbrands: 'Ik maak me zorgen, niet alleen over PSV'

Malen liep eind 2019 een zware knieblessure op en moest maandenlang revalideren. Inmiddels staat de spits weer op het trainingsveld, maar het blijft de vraag of Europese topclubs een enorm bedrag op tafel willen leggen voor de jongeling. Volgens de berichtgeving uit Italië zou Malen worden getaxeerd op vijftig miljoen euro, terwijl Napoli denkt aan een bod van veertig miljoen. Het is afwachten of dergelijke sommen worden betaald gezien de impact van de coronacrisis.

Napoli zou hoop koesteren inzake Malen vanwege de goede relatie met Mino Raiola, de zaakwaarnemer van de aanvaller. De club onderhoudt goede banden met Raiola door transfers van onder anderen Kostas Manolas en Hirving Lozano. Naar verluidt staan Victor Osimhen (Lille OSC) en Sardar Azmoun (Zenit Sint-Petersburg) nog net iets hoger op het wensenlijstje dan Malen. Mocht de spits voor veertig miljoen verkassen, dan wordt hij de duurste uitgaande transfer van PSV ooit. Tot op heden is Lozano (38 miljoen) met zijn transfer naar Napels de duurste speler die de Eindhovenaren heeft verlaten.

Verwacht jij dat Donyell Malen deze zomer een transfer gaat maken?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Heel groot talent maar pure onzin lijkt me dit. Half jaar geblesseerd geweest, rond de 20 wedstrijden gespeeld dit seizoen. Welke club gaat daar minimaal 40 miljoen voor betalen? Laat hem eerst maar eens een jaar structureel spelen en er minimaal 20 maken.

7 juni 2020 om 10:52

Ik vind 40 miljoen nog weinig zelfs. Toen hij speelde stond hij bovenaan in de Europa League ranking. Ik zou ook als PSV zijnde hem eerst nog een jaar houden om zijn waarde nog meer omhoog te laten komen.

7 juni 2020 om 11:03

Je moet tegenwoordig ook geluk hebben dat net de juiste club komt die een zak geld op tafel legt. Dat Malen veel waarde vertegenwoordigt is bijna wel een feit, maar hoeveel dat zal worden durf ik in ieder geval niet te stellen.

7 juni 2020 om 14:33

Inderdaad de huidige transfermarkt is zo belachelijk afhankelijk van haantjes gedrag, merknaam, vorm en paniek dat je oprecht nooit van te voren weet hoeveel een transfer gaat opleveren. 38 miljoen voor Lozano in een seizoen waarin hij niet echt enorm imponeerde was bizar, tegelijkertijd was 2 miljoen voor Pereiro die elk jaar dubbele cijfers haalde weer op zn minst gezegd belachelijk. Daarnaast maakte je wel weer 1 miljoen winst op Behich die nog niet eens 1 volle wedstrijd aan minuten bij elkaar had gesprokkeld. Malen werd in de winterstop getaxeerd op 50 miljoen met zijn internationale bekendheid in Engeland en het zijnde van inetrnational. Dus dan is 40 miljoen met de verwachte daling door corona geen gek bedrag wat wordt genoemd. Aan de andere kant, hou je hem nog een jaar en schiet hij er 25 in komend seizoen dan gaat hij voor mijn gevoel er zo voor 60 miljoen uit....

7 juni 2020 om 12:02

Tel daar ook nog eens bovenop dat napoli een jaar geleden als een record bedrag neertelde voor Lozano, waar ze ondertussen dikke spijt van hebben. Die gaan niet nog een keer tientallen miljoenen betalen voor een psv speler.

7 juni 2020 om 14:13

Wat een vreemde redenatie. Dus omdat de ene speler die je bij een bepaalde club hebt gekocht het niet waarmaakt, zal een andere speler dat ook niet doen? 😅 Dus Barcelona zal na Dembele nooit meer bij Dortmund aankloppen?

7 juni 2020 om 14:34

Dit leeft vaak wel onder supporters. En in Italie zijn clubs oprecht wel gevoeliger voor de mening van de (nogal heftige) supporters als het gaat om transfers.

7 juni 2020 om 15:01

Je hebt helemaal gelijk Linley, Dries Mertens ging ook van PSV naar Napoli en daar hebben ze nu nog buikpijn van, Zelden zo een miskoop gezien

7 juni 2020 om 15:07

Ik mag hopen dat als Barcelona de volgende keer bij BVB aanklopt ze niet weer minimaal 100 miljoen neerleggen voor een talent die het nog nooit op een constant niveau heeft waargemaakt. Het zelfde geldt voor Napoli in deze situatie. Het gaat er niet om dat ze geen Psvers meer moeten halen. Ik bedoel gewoon dat je 3 keer moet nadenken voordat je weer zulke bedragen neerteld. 50 miljoen voor een Malen is onbegrijpelijk, net zoals 40 miljoen voor Lozano.

Voor 40 miljoen zou ik hem nog niet verkopen. In een ander artikel werd 50 miljoen genoemd als prijs en daarvoor zou ik hem inderdaad laten gaan. Genoeg aanvallers in de selectie en je hebt geen garantie dat malen net zo sterk terugkomt van zijn blessure.

7 juni 2020 om 09:52

Denk dat Psv eerlijk gezegd bij een bod van 40 miljoen in deze periode er een mooie strik omheen doet en hem direct laat gaan. Het is post corona tijdperk en de bedragen zijn nogal veranderd. 40 miljoen voor Malen is wel heel erg veel geld. Denk ook niet dat dat geboden wordt.

7 juni 2020 om 10:05

Ik lees in een ander artikel dat Donny wel voor 50 verkocht zou moeten worden? Lachwekkend natuurlijk. In Malen zit nog veel meer rek, kan ik verschillende systemen spelen en is zo enorm snel wat altijd een wapen is. Ik zou als psv lekker vasthouden aan die 50 mil. Dit is gewoon een pareltje...

7 juni 2020 om 10:10

Gluubster begrijp je punt maar Donny was vorig seizoen in de CL weergaloos, is international, jaren basisspeler bij ajax en nu echt wel tijd voor hem voor een stap hogerop. 50 miljoen is dus wel ergens op gebasseerd maar snap dat je dit aan de hoge kant vind

7 juni 2020 om 10:13

We kunnen toch pas oordelen of de bedragen nogal veranderd zijn zodra er daadwerkelijk een transferperiode is geweest?

Op dit moment kunnen we simpelweg niets beoordelen wat dat betreft. Niemand weet in welke mate de markt beschadigd is geraakt.

7 juni 2020 om 10:14

Ik ben het met je eens dat Malen een pareltje is, maar het verschil in prijs komt natuurlijk omdat Donny het ook al een aantal jaar laat zien op Europees top niveau

7 juni 2020 om 10:14

Ik ben het met je eens dat Malen een pareltje is, maar het verschil in prijs komt natuurlijk omdat Donny het ook al een aantal jaar laat zien op Europees top niveau

7 juni 2020 om 10:16

@wieanders: ik snap je punt maar Donny is onzichtbaar in Oranje, was vorig jaar goed in de CL maar niet weergaloos. Hij draaide wel goed mee. En basisspeler van Ajax zijn is geen garantie op 50 miljoen lijkt me... Want dan zijn er veeeel spelerd veel te goedkoop de deue uit gelopen. Malen is jong, een spits, heeft al bij Arsenal gezeten en heeft bovendien geen vertrekwens(Donny wel denk ik onderhand). Ik zie echt niet in waarom Donny meer waard zou zijn, ik denk dat dit een gevalletje gekleurde bril is.. (zoals in elk topic en in elke discussie eigenlijk, zucht).

7 juni 2020 om 10:16

Sammerens. Icardi is al 20 miljoen goedkoper gegaan dan oorspronkelijk de bedoeling was. Daar kan je dan toch al een lichte beoordeling aan hangen? Het lijkt me nogal wiedes dat er geen knotsgekke bedragen betaald gaan worden met in het vooruitzicht dat alle clubs miljoenen gaan mislopen.

7 juni 2020 om 10:17

@Delpiero: 1 seizoen, waarin hij ook flink profiteerde van de kwaliteiten om hem heen. Dit seizoen vond ik hem tegenvallen eerlijk gezegd.

7 juni 2020 om 10:18

Gluubster. Het is mij een raadsel waarom je vd Beek erbij betrekt. Is vast omdat je een Ajax avatar bij me ziet, maar totaal niet relevant voor de marktprijs en dit topic van Malen. Totaal andere speler, leeftijd en staat van dienst bij zijn club.

7 juni 2020 om 10:19

@Inke: maar 50 voor Donny is vanuit dat perspectief wel te verantwoorden?Ik betrek Donny erbij omdat hij ook bij een NLse topclub speelt. En er ongeveer dezelfde prijzen de rondte gaan. Dan kun je wel een beetje vergelijken toch? Wel degelijk relevant voor zijn marktprijs en dat weet jij zelf ook wel.

7 juni 2020 om 10:21

Wat hebben Van de Beek en Malen met elkaar te maken, GluubsterTJ? Donny heeft al veel meer laten zien dan Malen, Ajax is een andere club dan PSV, Real/United etc. zijn andere clubs dan Napoli. Echt totaal niet te vergelijken dit. Overigens denk ik dat PSV Malen gewoon moet proberen te behouden hoor, ook als er 40 miljoen geboden wordt. Maar jouw redenatie slaat als een tang op een varken.

7 juni 2020 om 10:26

@Sander, natuurlijk is het wel vergelijkbaar. Het zijn niet dezelfde type spelers, maar spelen allebei in de NL-top. De ene prijs heeft dus wel degelijk invloed op de ander. Dit hoef ik toch niet helemaal uit te gaan leggen?

7 juni 2020 om 10:30

Gluubster. Tsja dan ga ik heel flauw doen, maar een objectief medium als Transfermarkt schaalt vd Beek op 44 mil, waar het Malen op dit moment op 25 mil schaalt. Als zo'n objectief medium al een verschil van 20 mil beraamt, dan kan je mij niet wijsmaken geheel objectief te kijken als je ze wel op gelijke waarde op dit moment schat. Totaal andere positie, club, fase in carriere dus..

7 juni 2020 om 10:31

Veltman speelt ook in de Nederlandse top, ook maar 50 miljoen vragen dan? Er zijn natuurlijk heel veel factoren die invloed hebben en degene die jij aankaart is maar een kleine.

7 juni 2020 om 10:34

@Inke: leuk dat transfermarkt dat zegt, maar zolang niemand verkocht is, zegt zoiets helemaal niets. Het is maar wat een gek ervoor wilt geven.

Echter ga ik het nog gekker maken, ik zou als club dieper in de buidel tasten voor Malen dan voor Donny, wat transfermarkt ook zegt.

Het is trouwens niet heel flauw doen hoor, is gewoon een terecht gegeven die je erbij pakt.

7 juni 2020 om 10:37

@Lierse: je mist het punt. Zij zeggen dat ze totaal niet snappen waarom ik een andere speler erbij haal. Wel, hij staat ook in de belangstelling, ook bij een NL-topclub, staat ook te boek als een speler met potentie en redelijk dezelfde leeftijdscategorie(al is donny iets ouder geloof ik).
Veltman is hele andere koek en dat weet je zelf ook heel goed. Matig antwoord als ik eerlijk ben...

7 juni 2020 om 10:39

Flauw in de zin van dat Transfermarkt altijd heel erg op huidige marktwaarde richt, zonder er mogelijke potentie heel erg in mee te nemen. Maar denk dat je eerste gedeelte wel goed aangeeft dat niet per se wij heel erg vanuit subjectiviteit kijken, maar je dat vooral zelf doet

7 juni 2020 om 10:42

@Gluubster: Nouja het PSV waarin Malen heeft gespeeld (vorig jaar en dit jaar) en het Ajax waarin Donny heeft gespeeld (16/17 tot heden) hebben ook wel een iets andere staat van dienst. Malen heeft nog geen prijzen gewonnen bijvoorbeeld, Donny was basisspeler in de ploeg die de dubbel won en bijna in de CL finale stond (waarin hij ook een belangrijk aandeel had). En sowieso verkoopt Ajax haar spelers gemiddeld wel voor iets hogere bedragen dan PSV, ondanks dat ze beide tobclubs zijn in Nederland. Zegt niet per se dat Donny klasses beter is dan Malen ofzo, maar hij heeft al wel een stuk meer laten zien, met name in de CL (wat de marktwaarde natuurlijk een flinke boost geeft). Dat hoef ik jou toch ook niet allemaal uit te leggen, of wel?

7 juni 2020 om 10:44

Nogmaals: zolang er geen prijs betaald is voor de heren kunnen wij en transfermarkt wel vinden wat hij waard is, uiteindelijk bepaald de kopende en verkopende club dit... Dus zowel jullie, transfermarkt als ik zijn subjectief... Nu jij weer!

7 juni 2020 om 10:44

Persoonlijk zie ik ook veel verschillen. Van De Beek is al twee seizoenen een onbetwiste basisspeler (of toch zeker 1,5), Van De Beek heeft al twee seizoenen goed gepresteerd in de CL (qua doelpunten en assists), Van de beek heeft geen half seizoen gemist door een knieblessure (waarvan het bij malen nog maar de vraag van is hoe hij er van terugkomt), van de beek wordt wel aan de absolute top gelinkt (Real en Man U terwijl het bij malen nu Napoli is), Van de Beek speelt bij een team dat veel beter seizoen doormaakt dan PSV en daarnaast speelt van De Beek ook nog eens bij een team dat een recente geschiedenis van grote uitgaande transfers heeft. Dat alles weegt toch meer door op de prijsbepaling dan dat ze beide in de Nederlandse top spelen, lijkt me.

7 juni 2020 om 10:46

Volgens mij is het ook nog wel relevant dat hij net terugkomt van een zware blessure. Het is altijd even afwachten of een speler wel helemaal terugkomt op het oude niveau, dus ik kan me niet voorstellen dat met dat gegeven en corona, clubs de absolute hoofdprijs zullen gaan betalen.

7 juni 2020 om 10:46

@Sander: nee hoef je niet. Echter is Donny altijd een "meeloper" geweest. Hij kon goed meekomen, maar is geen uitblinker. Als hij dat wel was geweest, was hij toch allang verkocht voor de hoofdprijs?
Als we gewonnen prijzen als maatstaf gaan nemen voor niet dragende spelers vrees ik dat het einde zoek is.

7 juni 2020 om 10:47

@Ajaxrosenberg: Touche, daar heb je een heeeel goed punt wat ik even niet in acht had genomen.

7 juni 2020 om 10:51

@Lierse: manu is geen absolute top meer, Napoli komt de afgelopen jaren structureel verder in de CL. Het linken aan Real heb ik nooit geloofd en gaat denk ik ook niet gebeuren, ze zijn niet gek daar in Madrid.

Daarnaast zijn er inderdaad veel verschillen, dat heb ik ook niet ontkend toch? Mij werd gevraagd waarom ik beide vergeleek en dat heb ik m.i. Keurig uiteengezet. Donny heeft mazzel met het tijdperk waarin hij opbloeit, niets meer, niets minder.

7 juni 2020 om 10:56

Gluubster, en wat is lachwekkend volgens jou? Meer rek zoals? Donny is anderhalf jaar ouder, heeft zich in de kijkers gespeeld op CL niveau, heeft genoeg wedstrijden gespeeld en Malen die is net 20 wedstrijden basis speler bij PSV, waardoor die het zelfde prijskaartje moet hebben?

Laat hem eerst maar eens een 1 jaar stabiel spelen, jouw post is pas lachwekkend als je een vergelijking wilt maken, zonder een goede argument erin.

7 juni 2020 om 10:56

Lierse somt hierboven perfect de verschillen voor je op die inderdaad stuk voor stuk doorwegen op de prijsbepaling. Het is volstrekt logisch dat Van de Beek (momenteel) duurder wordt ingeschat dan Malen. Verder wil ik het hier bij laten want daar gaat dit topic helemaal niet over, het gaat om een mogelijke transfer van Malen naar Napoli. Ik ben van mening dat PSV Malen gewoon moet proberen te behouden maar ik denk dat bij een bod van 40 (tot 50) miljoen er geen houden aan is eerlijk gezegd. Met Lammers en die Romero zijn er andere opties voor handen en dat is gewoon erg serieus geld voor PSV momenteel, gelukkig denk ik ook dat Napoli nooit zo'n dure gok zal nemen momenteel! Laten we overigens voor de Eredivisie (en voor NL elftal) hopen dat Malen nog een vol seizoen gaat knallen bij PSV in de spits!

7 juni 2020 om 10:58

@gluuubster, je hebt het inderdaad keurig onderbouwd, dat zal ik dan ook niet betwisten. Ik ben het er alleen niet volledig mee eens. Zo is Man U sportief inderdaad geen absolute top meer, maar financieel wel.

7 juni 2020 om 11:00

Het zal wel blijken voor hoeveel spelers een transfer gaan maken. Ik vind Malen toch een behoorlijk groot talent die eigenlijk vanaf minuut 1 bij PSV indruk maakt en indruk blijft maken. Gezien z'n contractduur en z'n leeftijd moet hij toch een flink bedrag op kunnen leveren. Ook in Europees verband zijn de cijfers van Malen prima in orde en is hij in z'n eerste seizoen als basisspeler in het betaalde voetballer eigenlijk direct een bepalende speler bij Psv. Er zijn maar weinig spelers die 'm dat na hebben gedaan in de Nederlandse top, een ploeg dragen.

7 juni 2020 om 11:04

Ben het ook wel eens met Gluubster. Ik vind Donny geweldig en ben blij dat hij voor mijn club en voor oranje speelt. Maar Donny is een type speler die direct op de bank komt als het systeem net niet bij hem past, of als hij net wat minder in vorm is. Malen speelt op een positie waar je altijd je kwaliteiten kan gebruiken. Ik vind zijn scherpte echt enorm veelbelovend. Wat betreft de bedragen ben ik het wel eens met Sammerens, wij kunnen vanuit huis nu echt niet beoordelen hoe de bedragen zich gaan ontwikkelen. Na de zomer weten we pas meer.

7 juni 2020 om 11:09

@lierse: financieel zijn ze absoluut Europese top, daar heb je 100 procent gelijk in. Wat mij echter wringt is dat bovenstaande reageerders niet snappen waarom ik hem in het topic betrek. Stel Donny wordt voor 80 mil verkocht(vrij exorbitant, i know), dan heeft toch wel degelijk invloed op de prijs van Malen. Iets met inflatie en deflatie van marktwaardes...

7 juni 2020 om 11:22

Je zegt net hier boven "het is toch wat de gek er voor geeft", dan kun je toch ook concluderen dat als er een team idioot genoeg is om 80 miljoen voor Donny te betalen, dat totaal niet betekent dat Napoli daardoor ineens meer voor Malen wil betalen. Waarom zou dat geval zijn? Alleen omdat ze beide in de ED spelen en Nederlands zijn? Want zowel persoonlijk (aantal duels in bepaalde competities, stats, blessures, etc.) als in teamverband (prijzen gewonnen, Europese prestaties) hebben Donny en Malen twee (1.5 eigenlijk) hele andere seizoenen achter de rug. Ik zie niet in hoe het transferbedrag van de ene, de andere zou moeten beïnvloeden. Zo werkt dat helemaal niet.

7 juni 2020 om 11:30

@Krishh:

Leuk dat je mn post lachwekkend vind, ieder zijn mening natuurlijk. Wel vind ik dat je jezelf tegenspreekt, over goed beargumenteren gesproken. Malen is jonger en heeft in korte tijd(20 wedstrijden) veel indruk gemaakt. Dit was ook voor het eerst dat hij een serie wedstrijden op profniveau mocht spelen. Donny doet dat al jaren en heeft m.i. een behoorlijk afgevlakte groeicurve. Op basis daarvan concludeer ik dat er meer rek in Malen zit.

7 juni 2020 om 11:31

Hij is ongeveer net zoveel international als Malen. Vind vd Beek geweldige speler voor de eredivisie, maar denk dat hij te kort komt voor de absolute top. Vind hem meer een Dortmund of Valencia speler. Maar ook dat zijn geweldig mooie clubs in schitterende voetbal landen.

7 juni 2020 om 11:33

@Sander: jij denkt niet dat exorbitante bedragen de prijzen van de markt in het algemeen omhoog schroeven? Zeker als het van toepassing is op dezelfde competitie, leeftijd, nationaliteit etc. Think again. Heeft ook met een bepaalde hype te maken omtrent Nederlandse spelers. Of denk jij dat het toeval is dat de NLse verdedigers opeens heel erg in trek zijn sinds VVD monsterlijke dingen doet?

7 juni 2020 om 11:52

@wieanders, van de Beek is international ja. Maar dit spreekt niet in het voordeel van hem. Elke wedstrijd in Oranje shirt was hij ver onder niveau. Daarnaast is Malen ook international en was hij gewoon opgeroepen indien hij niett geblesseerd was geweest. Dan nog een punt. Je kan wel zeggen dat vd Beek weergaloos was in de CL (niet mee eens), maar de keerzijde is ook dat hij abominabel slecht was in de EL tegen Getafe. Terwijl de EL echt een trede lager is dan de CL.

7 juni 2020 om 11:53

@sanderk91 - Maar het voorbeeld Van De Beek word ook niet aangehaald om (in cijfers en prestaties) aan te geven hoeveel spelers waard zijn, maar om de hypocrisie in reacties aan te geven in verschillende topics. Daar valt wel wat voor te zeggen, want de algemene opinie over wat een club wel of niet moet accepteren verandert drastisch als het een andere club dan Ajax betreft. Niets ten nadele van Ajax verder hoor, maar het laat wel zien dat sommigen moeite hebben om door een neutrale bril te kijken. Ik kan me best voorstellen dat men dat dan aankaart.

7 juni 2020 om 11:57

@gluubstertj, het is toch simpel dat Van de Beek veel meer waard is als Malen? Ten eerste heeft hij internationaal veel meer laten zien, alleen al die goals bij Juve en Spurs heeft de hele wereld gezien. Ten tweede speelt hij bij Ajax en Malen bij PSV en Ajax vangt nou eenmaal veel meer voor zijn spelers, zo zijn de verhoudingen nou eenmaal.

7 juni 2020 om 12:03

@Michel: het is pas simpel te noemen als ze beide verkocht zijn. Daarnaast is Malen een aanvaller, daar wordt doorgaans meer voor betaald, hij is jonger, heeft verschillende opleidingen genoten en is multi-inzetbaar in verschillende systemen. Bij vd Beek weet je dat hij maar in 1 systeem past. Gevolg: minder geinteresseerde clubs, wat de waarde van Donny niet ten goede komt.

7 juni 2020 om 12:26

Heeft gefaald bij Arsenal bedoel je daarmee te zeggen. Daarbij heeft Donny op Europees niveau op 10, 6 en 8 gespeeld. Hij past dus zeker in verschillende systemen. Waar hebben we het überhaupt over, Malen speelde een half jaar lekker mee bij een psv dat dramatisch draaide en in Europa ook totaal geen indruk maakte.

7 juni 2020 om 12:39

Er spelen en er ook daadwerkelijk van meerwaarde zijn is een groot verschil. Of wil je zeggen dat DvdB uitblonk op 6? Dat Malen uitblonk in een team wat niet draaide is knapper dan vdB die leuk meebalde met Ajax. Ohja Donny tegen Getafe in de EL gezien? Over falen gesproken... Neemt trouwens niet weg dat Malen idd niet goed genoeg was voor Arsenal destijds.

7 juni 2020 om 12:40

Ja, dat is natuurlijk zo. Maar dat zijn ze nog niet dus rest ons allen niets anders dan speculeren op basis van transfers uit het verleden. Lozano werd bijvoorbeeld voor 40 miljoen verkocht en had al betere prestaties als international afgeleverd. Naast CL toch waar men in het buitenland naar kijkt. Ik denk dat Malen in waarde hooguit gelijk staat aan Lozano maar ik denk dat hij er nog wel een stukje onder staat. ,,,,, Overigens is het waar hoor dat aanvallers doorgaans meer opleveren, maar dan zouden middenvelders weer meer opleveren dan verdedigers, hierbij verwijs ik naar De Ligt. Nu is De Ligt natuurlijk een betere verdediger dan van de Beek middenvelder is maar gezien de transfersom van De Ligt en de al geleverde prestaties van Van de Beek vind ik 50 miljoen eigenlijk een "vanaf-prijs". Als corona voorbij is en de prijzen weer aantrekken zou het me niet verbazen als we naar de 60 kunnen met die jongen, mits hij volgend jaar in de CL weer wat laat zien.

7 juni 2020 om 12:47

Maar het gaat er toch helemaal niet om of een club 50 miljoen wil betalen? Het gaat erom dat PSV 50 miljoen kan vragen als ze willen. Als ze niet perse willen verkopen dan kunnen ze toch gewoon die 50 miljoen aanhouden? Dat hij in een slecht draaiend elftal speelde dat verhoogt zijn waarde alleen maar want hij was de absolute uitblinker in een slecht draaiend team. In een goed draaiend team is het namelijk veel makkelijker om zelf ook goed te spelen. Malen is pas net 21 geworden, scoorde in zijn debuut tegen Duitsland, dit seizoen. 11 goals en 5 assists in 14 eredivisiewedstrijden. In de EL, CL kwalificatie etc. 10 wedstrijden met 6 goals en 4 assists wat ook gewoon erg goed is. Dus ik snap best dat PSV een bedrag van 50 miljoen zou vragen voor Malen en dat heeft overigens helemaal niks te maken met Donny van de Beek. Vind de vergelijking op zich al vrij nutteloos..

7 juni 2020 om 13:34

@gluubstertj: Wat maakt het uit dat Malen al bij Arsenal heeft gezeten? Het staat leuk op je CV, maar je koopt er vrij weinig voor aangezien dat alleen in de jeugd was en hij nooit doorgebroken is in het eerste elftal.ik zou juist eerder zeggen dat dat een smet op zijn CV is. Naar Arsenal gegaan, daar niet geslaagd en vervolgens een stapje terug moeten doen naar de Nederlandse competitie. Redan, Dilrosun en al die andere gozers die het niet gered hebben bij hun Engelse club idem.

7 juni 2020 om 13:38

@ Del Piero// "donny het ook al een aantal jaar liet zien op Europees topniveau". Welke jaren zijn dat dan? Tijdens de succesvolle EL campagne in 2017 had hij 5 basisplaatsen (5 invalbeurten) in de EL. De basisspelers op het middenveld bij ajax waren toen Klaassen, Schone en Ziyech. Hii gaf 1 assist in 10 wedstrijden, 0 doelpunten. Daarna kwam de succesvolle CL campagne. Daarin was hij 11 keer basisspeler en had hij 1 invalbeurt. Hij maakte 3 doelpunten en gaf 2 assists.. In Oranje (10 interlands, 5 basisplaatsen) heeft hij eigenlijk 10 keer laten zien niet mee te kunnen op Europees topniveau. nul doelpunten en nul assists. In de meest recente CL campagne van ajax had hij 5 basisplaatsen, maakte hij 2 doelpunten en gaf 1 assist. Dus conclusie: in 2 CL campagnes was hij een speler die eenbelangrijke speler was in dat team (puur naar de statistieken gekeken). Maar als zijn doelpunten en assists wegvallen (oranje bijv.) dan blijft er eigenlijk helemaal niets over waarmee hij meekan op dat Europese topniveau. Sterker nog hij kan voetballend helemaal niet mee. In oranje loopt die Wijnaldum in de weg en zorgt hij ervoor dat Frenkie geisoleerd komt te staan op het middenveld. Dus leg me het eens uit dat Donny het 'al een aantal jaar' laat zien op Europees topniveau? Als we het ruim nemen heeft hij 1.5 CL campagne goede statistieken laten zien. Nou nou. Doorgewinderterde vedette die Donny. Heeft alles al meegemaakt.

7 juni 2020 om 13:50

@soccerskins Ah ja, Donny liet me wat zien tegen spurs. Hij heeft in die 2 wedstrijden laten zien dat het een speler is die een goed gevoel heeft voor het opduiken in de 16 en die dan een goal of assist kan geven. Dat waren de eerste 35 minuten van de wedstrijd. Daarna liet hij zien, dat als het moeilijker wordt hij voetballend zwaar te kort komt. Die wedstrijd was juist reclame voor Frenkie die in zijn eentje het middenveld overeind hield ,want Schone verzoop en Donny verzoop. Verder zeg je: "heeft hij (malen red.) wel gehad, de EL met Psv, maar we weten allemaal hoe dat is afgelopen". Inderdaad 3 goals in 3 wedstrijden. Daarna raakte hij (en Bergwijn) geblesseerd en stortte PSV als een kaartenhuis in elkaar. Dus conclusie: Malen droeg PSV in de EL en zodra hij er niet meer bij was kon PSV het iet meer. In andere woorden: Malen is een onmisbare speler.

7 juni 2020 om 13:54

@Lierse Veltman stond een jaartje geleden op de 23e plek van de wereld qua spelers (incl messi, ronaldo, etc) als je kijkt naar statistieken en cijfers ipv subjectieve emoties. Dus eigenlijk ja. Hij blijkt qua kwaliteit een van de beste spelers en zeker qua verdedigers ter wereld.
50 miljoen is een hoop geld, maar een speler die Ronaldo in zijn broekzak heeft op CL niveau is zeker wel een paar euro waard..

7 juni 2020 om 14:01

Ja en Mustafi had de afgelopen jaren veruit de beste stats in de PL. Als je de stats van Mustafi naast die van Virgil legt dan lijkt Virgil wel een amateur en Mustafi een absolute god. Dus wat zegt dat? Voetbal alleen maar beoordelen op stats slaat gewoon nergens op..

7 juni 2020 om 14:37

@Amazingninja Tegen sporting (4-0 verlies) en Rosenborg (1-1 gelijk) Was malen er gewoon bij en heeft hij niet gescoord. Dus hoe heeft hij dan 3 goals in 3 wedstrijden? Kan me ook niet herinneren dat hij een hattrick heeft gescoord.

7 juni 2020 om 15:43

@ soccerskins. 3 basisplaatsen en 1 invalbeurt in de El dit seizoen. 3 doelpunten. Ik had die invalbeurt over het hoofd gezien.

7 juni 2020 om 17:16

Sander, het blijft voor mij altijd genieten als ik weer dingen lees van mensen die echt zwaar hechten aan het adagium dat 'ajaxspelers nu eenmaal duurder zijn dan spelers van andere clubs' omdat 'dat nu eenmaal zo is, en altijd geweest is'. Punt is immers dat die niet alleen niet altijd zo geweest is en daarnaast ook altijd gaat om arbitraire punten en zaken (alsof de rechtsback van Ajax die 'cl gespeeld heeft' standaard duurder is dan bv. Berghuis, die bij wijze van spreken nooit CL speelde). Het zijn verreweg meestal zaken die van groot belang zijn voor de supporters van de clubs, maar die bij de scouts en de beleidsmakers van de clubs (en dã¡t zijn de mensen die spelers kopen, niet de fans) een significant kleinere rol spelen. Los hiervan, dat Van de Beek 'logischerwijs' duurder wordt ingeschat vind ik in dit speccifieke geval best te billijken. Maar puur omdat Van de Beek meer heeft laten zien tot nu toe. Logisch, inderdaad. Is ouder. Maar Malen heeft ook CL gespeeld. Daarnaast, zeer zeer belangrijk, Malen komt uit de Ajaxjeugd toch? Begreep ik dat nou goed, dat Ajaxfans vinden dat jongens die bij Ajax hun opleiding genoten, standaard duurder zijn?? Nou, dat gaat dus ook voor Malen op dan toch? Alles bij elkaar dus een bedrag dat niet veel onder hoeft te doen voor Vn de Beek dan toch? En die kost 50 miljoen las ik. Ajax en Real zijn daar al rond over. In dat licht is, als het bedrag zou kloppen, 50 miljoen voor Malen toch niet heel raar dan????? Maar geheel los hiervan: even serieus, als PSV 40 miljoen geboden zou krijgen (wat ik me van een club als Napoli echt no way geloof, die leggen momenteel dat soort bedragen echt niet neer) dan moeten ze dat echt direct aanpakken!!! Mega bedrag momenteel. Echt uitstekende deal. Maar ik denk dat dit onzin is. Daarnaast, Mino Raiola zal zijn Italiaanse vrienden toch echt helpen door het transferbedrag te drukken bij Psv. Dan kan hij namelik meer verdienen voor Malen én zichzelf. Dus moet het nog zien allemaal. Dus, Van de beek mag best ietsje meer kosten maar overdrijf dat 'onderscheid' tussen PSv en Ajax niet te erg. gelijkwaardige spelers kosten bij Ajax echt niet opeens tien miljoen meer of zoiets. Dat is nonsens. Al snap ik dat sommigen dat graag zo zouden geloven.

7 juni 2020 om 17:31

Je kunt het moeilijk vergelijken. Zelfs als ze exact dezelfde positie hadden en dezelfde stats, dan zou door de naam ajax er al meer worden betaald. Dit mogen mensen onzin vinden, maar werkt het nu eenmaal. Persoonlijk zou ik als psv zijn hem proberen te behouden.

7 juni 2020 om 17:42

Veltman wordt zwaar onderschat en onze donnie wordt overschat. In ieder geval dat is mijn mening. Donnie kan erg nuttig zijn in een goed draaiend team, maar zal nooit de speler zijn die het team kan dragen. De toekomst zal het uitwijzen of Donnie toch de top aan kan, maar ik zal als real zijnde nooit 50 miljoen betalen

7 juni 2020 om 10:08

Rombom ik zou god op mn blote knieen bedanken als je 40 miljoen voor Malen kan vangen in dit tijdperk van corona.

7 juni 2020 om 10:11

Waarom? PSV heeft niet heel lang geleden Bergwijn voor een aardig bedrag verkocht. Je doet als of Malen een matige spits is die er niets van kan. Vind het sowieso vrij hypocriet van veel mensen hier, Van de Beek moet kosten wat het kost blijven en mag niet weg met korting. Maar PSV moet Malen wel bij het eerste leuke bod verkopen.

7 juni 2020 om 10:18

Waarom van der Beek er steeds bij halen? Andere speler, andere positie, andere club, ander contract en andere successen. Als je in een onzekere Corona tijd een transferrecord kan breken ben je gek als je het laat afketsen. Natuurlijk moet PSV voor het maximale gaan, maar als blijkt dat 40 miljoen het maximale is, dan vraag ik me af of PSV dat gaat weigeren in deze tijden.

7 juni 2020 om 10:22

Zoals ik al zei PSV heeft Bergwijn niet heel lang geleden voor 32 miljoen verkocht. Wat heb je aan een transferrecord als je wellicht je enige speler met enig scorend vermogen verkoopt als het ook volgend seizoen kan?

7 juni 2020 om 10:22

@wieanders het moet eerst nog maar eens blijken wat 'dit tijdperk van corona' gaat doen met de prijzen. Je hoeft niet gelijk op je blote knieen dankbaar te zijn voor elk eerste de beste bod om er een half jaar later achter te komen dat de voetbalwereld weer draaiende is en het opportunisme weer hoogtij voert.

7 juni 2020 om 10:33

El_Guaje het is toch algemeen bekend dat Ajacieden de bedragen in de wandelgangen voor Ajacieden te laag vinden en voor andere Nederlandse clubs te veel. En allemaal gebaseerd op een handjevol Europese wedstrijden, wat voor hen gelijk staat aan het een aantal jaar op Europees topniveau laten zien. Zo vond het merendeel dat de Jong en de Ligt meer dan 100 miljoen op moesten brengen, en zou 20 miljoen meer dan genoeg voor Bergwijn zijn geweest. Snap niet dat je daar nog op reageert. Je prikt zo door die zelfverheerlijking heen.

7 juni 2020 om 10:48

"Van de Beek moet kosten wat het kost blijven en mag niet weg met korting. Maar PSV moet Malen wel bij het eerste leuke bod verkopen." Beetje raar om dit zo te stellen. Ik vind overigens als Ajacied dat PSV Malen gewoon moet proberen te behouden hoor maar dit is niet slechts 'het eerste leuke bod', dit zou een recordtransfer (zowel uitgaand voor PSV als inkomend voor Napoli) betekenen, dus je moet niet doen alsof het om een habbekrats gaat. 40-50 miljoen is ruim boven de geschatte marktwaarde van Malen dus het is zeer zeker niet 'zomaar een eerste bod', het is gewoon een enorm bedrag voor een talent met zijn staat van dienst.

7 juni 2020 om 10:52

Zou jij wel 40+ neerleggen dan voor een speler die tot nu toe al 2 hele zware blessures heeft gehad, 1 bij Arsenal, 1 bij PSV.. Heeft dit seizoen 12 goals gemaakt waarvan 5 in 1 wedstrijd, geen prijzen gewonnen, Europees weinig laten zien.. Ik vind het nogal een risico, dat hij talent heeft en meer dan gemiddeld zijn we het allemaal wel over eens, maar voor zoveel geld is het wel een groot risico

7 juni 2020 om 10:54

@bakkert - El_guaje7 heeft wel gewoon gelijk. De hypocrisie is overduidelijk aanwezig en dan is het voorbeeld Van De Beek niet zo vreemd. Daar moet Ajax geen genoegen nemen met minder, maar in dit topic loopt men te zeuren dat PSV veel te veel eist en dat ze te hoog in de boom zitten. Natuurlijk is lang niet iedereen zo hypocriet en ik beschuldig overigens geen specifieke personen, maar ik vind dat verschil nogal grappig. Clubs moeten gewoon het onderste uit de kan halen en het zal wel blijken hoeveel dat is in deze tijden als spelers eenmaal verkocht worden.

7 juni 2020 om 10:59

@Benzema: helaad een trent die mij ook opvalt. Echter niet allemaal, SanderK kan de roze bril goed afzetten hoor.

Daarnaast zou ik het eeuwig zonde vinden als Malen vertrekt, we hebben pas een half jaar van hem kunnen genieten, plak er nog maar een jaartje aan vast!

7 juni 2020 om 11:49

Gluubstertj, je moet niet vergeten dat Malen het niet heeft gered bij Arsenal. Een club waar nu spelers van 18 wel hun kans pakken. (saka/martinelli) Daarbij heeft Malen 49 Eredivisie duels gespeeld, met 21 goals en 10 assists. (wat imo prima cijfers zijn) Daar staat wel tegenover dat hij bij elkaar opgeteld pas 360 minuten in de CL heeft gespeeld. Wanneer je dat gaat vergelijken met (middenvelder) van de Beek; 118 Eredivisie duels 20 goals, 24 assists en 2200 minuten Cl., dan is het logisch dat clubs bereid zijn om verder te gaan qua budget voor van de Beek. Ik hoop overigens dat ze beide nog een jaar in de Eredivisie blijven. Nu een overstap maken naar een topcompetitie, maakt de overgang nog moeilijker. (wedstrijdritme, wennen in een nieuwe corona omgeving, ander speelschema etc.)

7 juni 2020 om 12:51

Geen prijzen gewonnen. Nee welke club in Nederland heeft wel prijzen gewonnen dit jaar @Kokkie.? Europees weinig laten zien? Ja PSV wel ja. Malen stak daar ver boven uit. Met CL kwalificatie meegerekend 10 wedstrijden, 6 goals en 4 assists. Als je dat weinig vind dan moet je nog maar even naar de stats van Ajax spelers kijken in Europees verband.. Malen zou in een goed draaiend team nog veel meer scoren. En het waren 11 goals en 5 assists in 14 wedstrijden overigens. Wat ook weer uitstekend is in een slecht draaiend team.

7 juni 2020 om 13:37

@benzema: De wens is de vader van de gedachte he? Afgelopen zomer werd er nog geschreven dat Ajax Bergwijn weg zou willen halen bij Psv. Dan is het volkomen logisch dat Ajacieden hopen op 20 miljoen, want die 32 die Spurs betaalde zouden de Amsterdammers nooit hebben neergelegd.

7 juni 2020 om 17:51

Ik zou het goed begrijpen als psv hem zou verkopen gezien zijn blessure verleden. 40 miljoen is namelijk niet weinig. Ik hoop echter dat hij nog een jaartje blijft en als hij blessurevrij blijft, dan is dit denk ik ook het beste voor psv. Psv kan dit op basis van medische dossiers vast redelijk goed inschatten. Donnie is denk ik niet goed genoeg voor real en ook geen 50 miljoen waard, maar voor een club als real is dit natuurlijk minder veel als voor een club als napoli. Donnie zit bij mijn club denk ik goed en anders moet hij naar een club gaan wat net onder de absolute top zit. Echter gaan die denk ik geen 50 miljoen betalen.

7 juni 2020 om 17:26

Je geeft aan dat er genoeg andere aanvallers in de selectie zijn en dat er absoluut geen zekerheid is dat hij goed terugkomt van zijn blessure. Echter wil je hem niet verkopen voor 40 miljoen. Dat begrijp ik even niet, want 40 miljoen is een recordbedrag voor psv.

Ik weet het zo nog niet bij Malen. Het is zeker een talentvolle speler, maar als je sommigen moet geloven is dit echt een potentiële wereldtopper. Dat moet ik persoonlijk nog maar zien. Hij heeft een sterk seizoensbegin achter de rug en heeft toen de pech gehad geblesseerd te zijn geraakt. Maar als club zou ik echt nog geen 50 miljoen neerleggen, puur op basis van die 20 (?) wedstrijden die hij dit seizoen gespeeld heeft.

7 juni 2020 om 09:54

Malen heeft een contract tot 2024 en PSV heeft het vertrouwen dat hij een wereldtopper kan worden, lijkt me niet gek dat je hem dan voor de hoofdprijs wilt verkopen. Dat doet een Ajax net zo goed. PSV vindt het echt niet erg als Malen nog een jaartje blijft.

7 juni 2020 om 09:56

Vanuit PSV is het volledig te begrijpen dat ze 50 miljoen vragen. Alleen zou ik als kopende club echt niet dat risico nemen.

7 juni 2020 om 10:01

PSV mag vragen wat ze willen. Dat wil echter niet zeggen dat iemand dat betaald. En vergelijken mat Ajax mag maar de transfer bedragen van Ajax zijn om meerdere redenen hoger dan die van PSV. Dat wil niet zeggen dat je het niet moet proberen maar reken je niet te snel rijk.

7 juni 2020 om 10:50

Ik heb in Malen in ieder geval veel meer vertrouwen dan in Bergwijn. Tijdens zijn invalbeurten in de Champions League vorig jaar zag je al dat Malen enorm veel kwaliteiten heeft en gezien z'n ervaring (of het gebrek daaraan) zit er ongetwijfeld meer in het vat. Ook had hij al een indrukwekkend rendement als wisselspeler. Of hij de wereldtop gaat halen is altijd een hele moeilijke voorspelling, maar dat Malen een groot talent is kunnen we wel concluderen.

7 juni 2020 om 10:55

Daar ben ik het wel mee eens. Dat hij een groot talent is zal ik dan ook niet betwisten. Alleen zou ik het vreemd vinden als een club nu al zoveel neertelt. Hij heeft het namelijk nog niet heel lang kunnen laten zien door zijn blessure en dan is het nog maar de vraag hoe hij terugkomt van zijn blessure.

7 juni 2020 om 11:26

Eens, en ik zou voor dat geld ook even wachten hoe hij terug komt na die zware blessure.

7 juni 2020 om 16:20

Wereldtop kun je nooit van te voren zeggen, maar een zeer goede speler gaat dit wel worden. Pijlsnel, anticipeert goed op loopacties (niet voor niets dat ie ook zo vaak in scoringspositie komt), goede en technische afmaker en hij heeft wat Wijnaldum ook heeft: goede sprongkracht en timing ondanks dat hij niet de langste is. Hele moderne en complete spits die ook nog multifunctioneel is en ook op links kan spelen. Mag nog wel iets meer body krijgen, maar dat komt wel als hij naar een grotere competitie gaat.

Wow dat zijn wel hele hoge bedragen die er genoemd worden. Lijkt me niet helemaal waarheidsgetrouw. Niet om lullig te doen, maar er gaat niemand in deze crisis 40 a 50 miljoen betalen voor een speler die het nog maar een halfjaar heel goed heeft gedaan en zijn meest recente halfjaar eruit heeft gelegen met een zware blessure. Icardi werd nota bene voor 50 miljoen gekocht, dat is dus geen bedrag dat voor Malen op tafel gaat komen.

7 juni 2020 om 10:06

Malen heeft natuurlijk wel een 4-jarig contract en is nog veel jonger, dat schroeft de transferwaarde wel stevig op ja. Maar verder met je eens dat het vrij onwaarschijnlijk is dat Napoli in deze tijd haar transferrecord gaat breken voor een jonge talentvolle spits die nog nauwelijks iets heeft laten zien op hoog niveau die ook nog een zwaar geblesseerd is geweest de helft van dit jaar. Klinkt niet super logisch inderdaad! Voor hem zelf is het natuurlijk ook veel beter om nog een heel seizoen eerste keus te zijn op 9 bij PSV, ook met het oog op een EK-selectie. Bij Napoli ga je toch echt niet alles spelen, verre van zelfs!

Twee spelers moet PSV koste wat het kost behouden dat zijn Malen en Ihattaren. Ook zou ik Malen voor 50 miljoen niet verkopen. Malen moet nog een seizoen vlammen in de basis onder de nieuwe trainer, als hij een leuk EK speelt kun je er wellicht nog meer aan verdienen. Dan zullen er ook betere clubs zich voor hem gaan melden. Ook heeft hij een contract tot 2024, dus haast is er niet. Kijk er iig naar uit Malen & Romero als koppel voorin en Mo Ihattaren daar weer achter.

Malen is een speler met goeie kwaliteiten, maar een stap hogerop lijkt me nog iets te vroeg, tot zijn 1e blessure uitstekend daarna ging het wat minder (met heel psv ging het minder) en nu een half jaar geblesseerd geweest dus een jaartje langer bij PSV lijkt mij de beste optie

Lastig, maar een bod van 40 miljoen zou ik niet accepteren. 50 miljoen proberen te krijgen dan doen we het echt goed. Op dit moment hebben we met Lammers, Romero en Malen 3 spitsen. Mocht je er dan 1 goed kunnen verkopen dan moet je dat doen. Mochten ze allemaal blijven ben ik benieuwd hoe we gaan spelen. Misschien 4-4-2 met Mo er vlak achter.

7 juni 2020 om 10:03

Niet te vergeten we hebben Bergwijn in januari voor 32 miljoen euro verkocht, als je Dumfries wellicht ook nog kwijt kunt raken voor een miljoen of 20 lijkt me dat het geld wat je hebt verloren door de corona crisis met 52 miljoen aardig hebt gedekt. Als je Malen verkoopt verlies je gewoon veel te veel kwaliteit. Wat je ook niet meer voor terug gaat krijgen.

7 juni 2020 om 11:47

Het probleem bij PSV is denk ik nog niet eens wat je kwijtraakt. Het grootste zorgenkind voor PSV is momenteel de persoon die de taak heeft die spelers te vervangen. Sterkhouders verliezen is inherent aan een Nederlandse (top)club. Echter heeft De Jong er een enorm potje van gemaakt en zal deze zomer echt met iets moeten komen, want het is eigenlijk best bijzonder dat hij uberhaupt nog een kans krijgt.

7 juni 2020 om 11:58

Dat de Jong nog steeds mag aanblijven lijkt me niet zo heel erg gek eigenlijk. Het vak van technisch directeur leer je niet in een paar weken en hoewel de Jong een aantal misperen heeft gemaakt (hoewel ik Bruma, Baumgartl en Doan echt nog niet afgeschreven heb) moet hij ook even de tijd krijgen. De tijd die bijvoorbeeld Marcel Brands ook in het begin kreeg. Want die heeft in het begin net zo goed jongens als Derijck en Waterman gehaald.

7 juni 2020 om 13:55

Baumgartl heb ik nog alle vertrouwen in mits hij de juiste ervaren persoon naast hem heeft. Moet nog veel leren maar kan het echt wel. Doan vind ik geen basisspeler maar kun je er prima bij hebben en is erg gemotiveerd. Bruma ben ik bang dat dat niet wat gaat worden. Dat hij niet laat zijn wat hij kan zal best maar als zelfs de meest simpele ballen van zijn voet springen heb ik zo mijn twijfels. Ik hoop dat de jong het nog mag blijven proberen. Een ervaren centrumverdediger en een goeie Lb zin. Hard nodig. Misschien op het middenveld er nog een bij maar weet niet hoe schmidt wil spelen.

Zou lekker nog minimaal een jaartje bij PSV blijven. Is net weer terug van een zware blessure en je weet niet hoe hij daar direct van terug komt. In het buitenland wordt je geacht er direct te staan en bij minder presteren zit je zo op de bank. Bij PSV krijg je denk ik wel even de tijd om terug te komen op je eigen niveau. Het lijkt mij ook fijner om na een lange afwezigheid terug te komen in een vertrouwde omgeving. Ook met het oog op het EK lijkt mij dat verstandiger waar hij bij PSV denk ik wel garantie heeft op een basisplek.

Neem aan dat PSV Malen niet gaat verkopen! En ook niet door Corona!
Malen moet je samen met ihattaren hier houden. Malen is echt een potentiële speler voor de top. Hij heeft scorend vermogen, is snel, technisch onderlegd en misschien nog wel het belangrijkste zijn aannames zijn bijna altijd meteen goed.
Tuurlijk kan hij alles nog verbeteren maar hij is ook pas 21.

Snap niet waarom mensen zeuren over de bedragen die buitenlandse clubs voor onze spelers betalen, bedoel het is toch juist hartstikke mooi dat buitenlandse clubs riante bedragen beginnen te betalen voor spelers uit de eredivise, dit zorgt alleen maar dat onze nederlandse clubs meer geld hebben. Laten we gewoon even genieten van deze gekte en die clubs maar de volle pond laten betalen.

Malen is herstellende van een zware blessure. Waarom zou je dan juist nu een andere ploeg willen gaan kiezen? Donyell is nog jong, zal zijn kansen weer bij PSV krijgen dus waarom zou hij aan Napoli gaan denken? Ik weet niet of de geruchten waar zijn, maar als dit wel het geval is dan zien we weer waarom Raiola zo een slechte naam heeft bij fans in Nederland. Deze jongen moet gewoon weer lekker minuten maken. In Eindhoven zal hij ze zeker gaan krijgen, niet in Napels.

Ik hoop dat hij sowieso nog een jaar blijft. Zeker na deze zware blessure lijkt het me verstandig om bij PSV te blijven en zeker nog een vol jaar eredivisie te spelen.en ook voor hem persoonlijk lijkt het beter. Ik denk dat de kans het grootste is dat hij bij PSV zich kan blijven ontwikkelen en dan misschien nog volgend jaar naar het EK kan. Als hij zich daar in de kijker speelt, dan komen waarschijnlijk grotere clubs.en hij ligt nog tot 2024 vast, dus ik neem aan dat PSV zich kan vragen wat ze willen.

Mooie club voor een type voetballer als malen. Zou hem toch aanraden nog bij psv te blijven, fit worden, een heel seizoen te spelen zoals tot zijn blessure. Als hij dan op het ek goed speelt komen er nog meerdere mooie clubs en kan psv een nog groter bedrag incasseren. Maar goed, lastig om mooie kansen voor ik te laten gaan in tijden als deze.

Hoge bedragen voor een speler die alleen maar op de bank zat het laatste half jaar, geblesseerd en wel. Dan daarbij hebben we nog niet zo lang geleden de heer Lozano naar Napoli zien gaan, ik weet niet of je daar wel zo goed terecht komt nu..

Naar mijn idee zouden Malen en Raiola dit geen van beiden deze zomer moeten doen. Ze weten allebei heus wel dat Mlen voldoende capaciteiten heeft om een of 2 jaartjes later de overstap te maken. Malen heeft nog tijd zat om zichzelf en Raiola rijk te voetballen in een topcompetitie.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren