Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Kane groeit uit tot held van Noord-Londense derby

Laatste update:

Tottenham Hotspur heeft zaterdagmiddag een zeer belangrijke overwinning geboekt. De ploeg van Mauricio Pochettino versloeg Arsenal met minimaal verschil en gaat het team van Arsène Wenger daardoor op de ranglijst voorbij. Na de vroege openingstreffer van Santi Cazorla was het Harry Kane die er met twee doelpunten voor zorgde dat de drie punten op White Hart Lane bleven: 2-1. Tottenham staat nu vierde, met één punt meer dan Arsenal en Southampton. De ploeg van Ronald Koeman speelt later vandaag nog uit bij Queens Park Rangers.

/

In de openingsminuten had Kane de thuisploeg aan een vroege voorsprong kunnen helpen. David Ospina stond echter niet toe dat de aanvaller voorbereidend werk van Moussa Dembélé afrondde. In de elfde minuut was het vervolgens Arsenal dat wel op het scorebord verscheen. Via Olivier Giroud belandde een voorzet van Danny Welbeck bij de compleet vrijstaande Özil, die het leer diagonaal achter Hugo Lloris schoot: 0-1.

Tottenham had in het eerste bedrijf meer dan zestig procent balbezit en voerde elf keer een poging op doel uit, maar zonder resultaat. Onder meer Nabil Bentaleb en Dembélé hadden het vizier niet op scherp staan, terwijl Ospina attent reageerde op een vrije trap van Ryan Mason. Arsenal, dat in de eerste 45 minuten slechts tweemaal op doel schoot, haalde zodoende zonder schade het rustsignaal.

/

Vijf minuten na de onderbreking maakte Lloris zijn eerste redding van de wedstrijd; hij maakte een schot van Santi Cazorla onschadelijk. Een belangrijke redding, daar Kane vijf minuten later zijn eerste doelpunt in de Noord-Londense derby maakte. Ospina keerde een kopbal uit een hoekschop maar half, waardoor de aanvaller zijn 21e goal van het seizoen kon maken: 1-1. Dat was het teken voor Tottenham om de druk op de defensie van Arsenal te verhogen, maar de stadsgenoot liet zich voor het doel van Lloris evenmin onbetuigd.

Lloris keerde goede pogingen van Danny Welbeck en Laurent Koscielny en zag hoe zijn ploeg telkenmale op Ospina stuitte. Francis Coquelin haalde een kopbal van Eric Dier uit de doelmond, waarna de rebound van Mason een prooi van Ospina was. De Colombiaan keerde daarna ook een inzet van Bentaleb, maar moest zich vier minuten voor tijd toch gewonnen geven. Na een voorzet van Bentaleb kopte Kane het leer diagonaal achter Ospina: 2-1.

Wie eindigt dit seizoen hoger?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

De druk van Tottenham werd Arsenal teveel en uiteindelijk hoopte ik op een gelijkspel, maar die Harry Kane is zo'n goede voetballer, Spurs mag hem dankbaar zijn. Arsenal mag zich schamen vandaag, respect voor Tottenham.

Kop omhoog en winnen tegen Leicester.

7 februari 2015 om 15:48

Goeie speler die Harry Kane en een inzet elke week weer die hij toont!

7 februari 2015 om 15:49

De arsenal fans mogen zich vooral ook gaan schamen. Met hun misselijkmakende zelfoverschatting. Perfect lesje voor hun vandaag. En terecht!

7 februari 2015 om 15:51

Zelfoverschatting? Neen hoor, de meeste baseren zich gewoon op de afgelopen goede resultaten tegenover City en onze resultaten tegen jullie vorig jaar.

Ook dachten we een in vorm Cazorla te zien, maar niets is minder waar.

7 februari 2015 om 15:54

Scheer alsjeblieft niet alle Arsenal fans over een kam, want elke club heeft misselijkmakende fans

7 februari 2015 om 15:56

Alsjeblieft zeg, doe eens normaal. Tottenham won oververdiend, er was aan hun kant veel meer inzet. Ze zetten fel en hoog druk en Arsenal kwam er niet uit. Gefeliciteerd daarvoor, maar blijkbaar stijgt het al naar je hoofd. Zelfoverschatting?

Op het eind van het seizoen zie ik ons wel in de op -4, mits Alexis geen zware blessure krijgt. Die hebben we echt gemist.

Vandaag waren we gewoon erg slecht. Ook man in vorm Cazorla. Welbeck heel slecht, behalve bij z'n actie voor de goal. Het liep direct beter met Rosicky erin, maar we moeten toch tot veel meer in staat zijn. Hopelijk zijn Wilshere, Ox en Alexis snel terug, want er zaten weinig goeie invallers op de bank.

7 februari 2015 om 15:56

Ja echt wel. Je hoorde ze allemaal ja dit gaan we winnen enz.. mooi dat de Spurs hebben gewonnen, afstraffen dat Arsenal

7 februari 2015 om 15:59

sander1410
LOL dus als jr zegt dat je club gaat winnen of beter is dan ben je arrogant. Nou dan ben ik maar arrogant ik sta tenminste achter mijn club.

7 februari 2015 om 16:04

Welbeck had er al veel eerder af gemoeten voor Walcott, Rosicky ook te laat gebracht, want Cazorla heeft geen Moment in de wedstrijd gezeten.

7 februari 2015 om 16:40

Welbeck vond ik juist 1 vd meest dreigende spelers van arsenal..

7 februari 2015 om 15:51

Die Harry Kane is average man maar hele goede afmaker dat wel, het was Ramsey die ons de kop omdraaide, alle aanvallen begonnen door zijn fouten en hij is Niet goed met de bal terugwinnen. We betaalden de prijs voor onze arrogantie. No Sanchez no fight..

7 februari 2015 om 16:20

Average? Ik vind hem samen met Eriksen en Lloris de belangrijkste spelers. Hij is waargaloos en meer dan alleen een afmaker.

7 februari 2015 om 17:49

Jij hebt duidelijk zijn wedstrijd tegen Chelsea niet gezien.

7 februari 2015 om 19:40

Harry Kane is de spits van het Engelse nationale team voor de komende 5 jaar.

7 februari 2015 om 16:13

Geen idee of Arsenal zich moet schamen, Tottenham speelde gewoon goed. Ik heb een leuke duel gezien tussen twee subtopclubs in Engeland. Kane was fantastisch, ik vind het ook leuk om te zien dat hij een kans krijgt. Zoveel Britten krijgen de kans niet omdat clubs altijd spelers van buitenaf halen. Toch heb ik een leuke subtopclub-derby gezien.

7 februari 2015 om 16:22

Wrom moet je nou twee keer 'subtopclub' bij vermelden? Provoceren? Vast een gloryhunter jij

7 februari 2015 om 16:34

Nee ik provoceer niet? Het zijn toch ook subtopclubs dus waarom is het provoceren als ik de feiten even bespreek. Ik ben zelf helemaal geen gloryhunter. Ik support Feyenoord en Excelsior sinds mijn 5e daarbij ben ik een Real Madrid fan sinds mijn 7e. En in Engeland is Liverpool de club waarvoor ik het meeste sympathie heb vanwege de geschiedenis.

7 februari 2015 om 16:39

Arsenal en Tottenham zijn beide een niveau minder dan de absolute top, dus ja het is suptop

Arsenal kwam naar het White Hart Lane om compact te spelen en in de counter The Spurs pijn te doen maar daar zagen we weinig van terug in de wedstrijd. Dik en dik verdiende overwinning van Tottenham. De pressie waarmee ze speelden was fantastisch en ze hielden dat zowat de hele wedstrijd vol!

Gefeliciteert Spursfans.

7 februari 2015 om 15:55

We hadden verloren op het middenveld, niemand kon de bal houden en arsenal toonde geen enkele wil om te winnen 90min lang.

7 februari 2015 om 16:17

Het is iets wat Poch erin heeft gehamerd, hard werken en veel druk zetten en het werpt steeds meer z'n vruchten af die werklust en fitheid.

9 februari 2015 om 23:52

Je hebt altijd de sportieve fans.

Harry Kane de Britse revelatie van dit seizoen, wat een ontwikkeling maakt deze jongen mee, een jongensboek.
Dé Trots van Noord Londen, zeker op dit moment.

Toch ironisch, Yids die dit seizoen als Duitsers spelen. Verder verdiende overwinning van Spurs helaas. Had deze wedstrijd graag met Sanchez en Ox gezien, maar het is niet anders. Arsenal was simpelweg niet goed genoeg en werd compleet afgetroefd.

7 februari 2015 om 15:47

Het mooie aan Alexis is dat hij extra gif brengt in het team en zorgt ervoor dat 2 of 3 man bezig houd. Als hij niet eens goed speelt zoals tegen City is hij al van waarde. Wat hebben we hem enorm gemist vandaag en Rosicky moest starten.

Zeer terechte overwinning van Tottenham. Arsenal heeft geen moment echt in de wedstrijd gezeten

Tja er hebben verloren op basis van inzet en mentaliteit. Middenveld was nergens kon geen tweede bal winnen aanval was tandloos en verdediging maakte te veel fouten. Ik ben blij dat we hebben kunnen zien dat deze tactiek niet bij ons past en ons niet moeten laten beïnvloeden door een negatief spelopvatting zoals een andere club altijd speelt...

Die Kane is me toch een spits hoor, hopelijk voor hem houdt die dit niveau vast.

Wat een fantastische wedstrijd! Uiteindelijk heeft Tottenham deze North-London derby verdiend gewonnen. Had liever gezien dat Arsenal deze won, maar uiteindelijk waren de Spurs de verdiende winnaar. Veel power en intensiteit aan de kant van de Spurs, en veel aanvalsdrift. Vond Mason, Bentaleb, Rose en Kane de beste bij Tottenham. Arsenal had deze wedstrijd nochtans tot aan de gelijkmaker van Kane onder controle en het zag er naar uit dat ze loerden naar die counter om dat 2e doelpunt te maken. Ramsey was volledig onzichtbaar , Özil deemde na zijn doelpunt ook volledig weg. Dit was al een goed begin van derby-Saturday!

Wat een geweldige wedstrijd! Een heerlijke derby met 8 kaarten hard en snel spel. Ik heb werkelijk genoten. Spurs hebben terecht gewonnen en harry Kane doet het weer, ongelofelijk, Ik was vorig seizoen al zeker van zijn kunnen maar dat hij zo groeit, zou wel eens de nieuwe alan shearer kunnen worden.

7 februari 2015 om 15:58

Er staat ook dat Özil de 0-1 scoorde..

Held! Wat een plezier en passie straalt hij uit. Ik hoop dat het een grote wordt maar Tottenham trouw blijft. Ik ben fan.

Heerlijke wedstrijd weer gedomineerd en dik verdiend. Er breken eindelijk mooie tijden aan op de Lane en het werd wel tijd dat Mighty Tottenham weer opstaan uit een lange slaap C O Y S

7 februari 2015 om 15:49

Alsjeblieft, deze overwinning betekent alleen maar dat jullie sowieso EL spelen volgend seizoen. Toch gefeliciteerd, verdiend gewonnen.

7 februari 2015 om 15:51

@drayton

Kijk niet enkel op korte termijn. Als je ziet wat dit Tottenham vandaag brengt, en dat de gemiddelde leeftijd onder 24 jaar is, dan weet je dat Tottenham gewoon heel veel talent in de ploeg heeft. Indien ze deze ploeg jaren kunnen bijhouden, zie ik nog mooie tijden aanbreken voor de Spurs!

7 februari 2015 om 15:52

Mij even laten genieten he en bedankt het was een wereld party en het voetbal heeft gewonnen

7 februari 2015 om 15:52

Relax, hij is gewoon blij met een verdiende overwinning en dat Spurs eindelijk presteert vergeleken met vorig seizoen. Ik zelf denk niet dat Spurs de CL gaat redden, maar Arsenal moet terug antwoorden na deze wedstrijd. Zag er niet best uit vandaag...

7 februari 2015 om 16:32

Heeeeerlijke pot. Coys!!!!

Gefeliciteerd Spursfans.

Twee lucky goals, mooie kopgoal Kane (motm). Arsenal was gevaarlijk in de aanval, maar dat deden ze veel te weinig. Slecht gespeeld overall gezien, te afwachtend.

7 februari 2015 om 15:49

Die tweede goal was niet lucky. Dat was pure klasse. De enige lucky goal was dat buitenspeldoelpunt van Arsenal.

7 februari 2015 om 15:52

Was geen buitenspel, op het moment dat Giroud kaatst(of beter gezegd slecht naar goal sschiet) heft Eric Dier de buitenspelval op.

7 februari 2015 om 15:53

Goed lezen piraatje. Twee lucky goals en daarna een mooie kopgoal. Wat zeg ik dan eigenlijk?

7 februari 2015 om 15:58

Ik vind het onduidelijk geformuleerd, maar dat zal wel aan mij liggen. Excuses.

7 februari 2015 om 16:01

Aanvaard, maar als ik een goal mooi vind,vind ik het toch niet lucky?

7 februari 2015 om 16:07

Het ligt echt aan mij. Ik las niet goed.

7 februari 2015 om 16:10

Was wel buitenspel, daarna duidelijk in herhaling naar voren gebracht. Het is een halve voet, maar wel buitenspel... nou en.. heeft uiteindelijk geen verschil gemaakt.

7 februari 2015 om 15:52

Onder die twee lucky goals valt zeker ook die van Arsenal? Spurs doelpunten waren gewoon prima, dat Arsenal twee keer staat te slapen achterin maakt het geen lucky goals.

7 februari 2015 om 15:54

Voor jou geldt hetzelfde als voor piraatje. Beide teams een lucky goal.

7 februari 2015 om 15:56

Mijn fout, heb er blijkbaar over heen gelezen.

7 februari 2015 om 17:20

Wel goed verdedigt van de beste verdediger van de EPL!

7 februari 2015 om 16:00

Heeft Kos dan toch wel weer naar Kane geluisterd?

7 februari 2015 om 16:02

Hahaha, die kon ik verwachten natuurlijk
Poch had Kane bij Per gezet, goede move.

Blijkt toch moeilijker dan gedacht: zo'n bus parkeren.

Meer dan verdiende overwinning. Arsenal bijna geen kans gehad en Kane is echt een held op de lane aan t worden. Eerst Chelsea en nu ook Arsenal hoogstpersoonlijk oprollen

7 februari 2015 om 15:49

White Hart Kane is het dit jaar haha, tottenham doet het goed in topwedstrijden.

Tja, Arsenal is een one-man army op dit moment.

7 februari 2015 om 15:50

Dat zagen we tegen Villa idd. Dit soort opmerkingen komen alleen als er verloren wordt, niet als er vijf verschillende scorers zijn. Opmerkelijk.

7 februari 2015 om 15:52

Of tegen City.. was ook niet bepaald Sanchez' beste wedstrijd.

7 februari 2015 om 15:52

Daarom dat Kane en Eriksen praktisch alles doen voor Tottenham hé, two man army.

7 februari 2015 om 16:20

En Chadli die zijn doelpunten meepikt en het sterke duo verdedigend op het middenveld Mason en Bentaleb en Lloris op goal.... oh wacht...

7 februari 2015 om 16:28

Sterke? Ik vind die Mason maar niets eerlijk gezegd, werkt hard en loopt veel maar dat is het ook. Bentaleb is wel goed.

Nee hoor, je kan me echt niet overtuigen dat jullie team niet draait op die twee spelers, Kane maakte alleen maar tot nu toe 22 goals in alle comps voor jullie, vooral niet veel en de meeste assists komen vooral niet allemaal van Eriksen & tweede topscorer.

Desondanks dat blijft het een puike teamprestatie van jullie, pluim daarvoor!

7 februari 2015 om 19:20

Zowel arsenal als tottenham zijn geen one of two man army. Beide ploegen hebben spelers die net het extra zetje voor een ploeg geven ( Sanchez, Kane, Eriksen, )
In het seizoen toen bale er speelde begon het er wel een beetje op te lijken, maar dit seizoen zeker niet. Tottenham heeft de overwinning vandaag echt aan het hele team te danken iedereen ging er vol op. Als voetbal liefhebber word ik echt doodmoe van Ozil die echt niet meeverdedigt. Ook ramsey haalt dit seizoen zijn niveau niet.
Arsenal heeft een CVM en een goede spits nodig

7 februari 2015 om 16:16

Arsenal is in Europa het team met het meest aantal verschillende doelpuntenmakers.

Arsenal tog.... ik hoopte op een 1-1

Zwaar terechte nederlaag. Dan denk dat het wat beter gaat met het spel de laatste weken en dan leggen ze zo'n pot neer. Afgetroefd gewoon op meerdere fronten.

Tottenham gewoon terecht gewonnen. Waardeloze inzet bij Arsenal. Ik als Arsenal fan en de rest zullen gewoon toegeven dat Spurs beter was

Harry Kane geweldige spits die nog veel beter kan worden ! Die laatste goal met die kopbal was technisch perfect.

De beste heeft gewonnen vandaag, gefeliciteerd Tottenham.
En tja Wenger, ben benieuwd of hij denkt dat de 1e plaats nog steeds mogelijk is nu...
Zolang je geen speler zoals Schneiderlin haalt word je in nog geen 1000 seizoenen kampioen, Coquelin is wel leuk en aardig hoor maar gewoon als back up, niet als speler die je kampioen maakt.
Arsenal eindigt dit seizoen gewoon weer 4e, niets meer en niets minder. Fans van zo'n grote club zouden dat niet langer mogen accepteren, maar ja. 3e was dit seizoen gewoon een vereiste, maar dat zit er totaal niet in, dat wordt nu wel weer pijnlijk duidelijk, helaas.

Jammer, oververdiende overwinning van de Spurs. Had misschien anders kunnen zijn al Ox en Sanchez er waren, maar als als als. Kane een echte topper, maar vond Eriksen veel minder dan normaal.

Proficiat aan de Spurs, tot volgend jaar!

7 februari 2015 om 15:53

Onverdiend? Grapje toch

7 februari 2015 om 15:54

Ik denk dat je verkeerd kijkt, oververdiend maat

7 februari 2015 om 15:54

Oververdiend.. Over.

7 februari 2015 om 15:55

Lezen... hij zei oververdiend.

7 februari 2015 om 16:16

Ga je nog even zeggen dat je er naast zat of doe je alsof je niet meer aanwezig bent?

7 februari 2015 om 16:23

Threelions: Internet lag eruit.....

7 februari 2015 om 18:08

ah

My bad...verkeerd gelezen

Draytonpark...beetje gefrustreerd knulletje? Heerlijk

7 februari 2015 om 16:08

Eriksen speelde gewoon een goede wedstrijd. Hij maakte altijd de juiste keuzes in zijn passing. Alleen dit keer schoot hij de vrije trap er toevallig niet in.

7 februari 2015 om 16:29

@michielflavour

Ik vond persoonlijk dat hij toch veel minder speelt dan normaal, ook veel van z'n vrije trappen waren eigenlijk echt niet goed getrapt, en daarmee bedoel ik niet de rechtstreekse op doel hé.

7 februari 2015 om 20:17

Inderdaad. Veel mensen willen graag zien dat Eriksen goed voetbal speelt, maar dat was vandaag niet het geval. Bijna al zijn voorzetten waren erg slap en op het beetje rondpassen na was alles best matig. Al had hij vandaag beter gespeeld, dan had de wedstrijd ook een stuk leuker geweest. Toch ben ik nog steeds wel heel blij om hem in het team te hebben.

Gefeliciteerd Tottenham! Terecht gewonnen op basis van inzet. Arsenal leek de City-tactiek toe te passen, maar het was niet scherp genoeg daarvoor en leek dan ook nimmer op een solide unit.

Cazorla was vandaag trouwens slecht, wat een verademing toen Rosicky weer eens erin kwam.

Ook heb ik mij wederom mateloos geërgerd aan Gitruda.. wat een wijf zeg, en maar klagen en maar sloffen en maar met de handjes omhoog. Ga eens voetballen, ga eens rennen. Bah.

Op deze momenten mis je een speler die uit het niets toe kan slaan. Alexis dus. Welbeck deed het ook heel behoorlijk, maar stond op de vleugel en was pas net terug. Jammer.

7 februari 2015 om 15:57

Arsenal moest gewoon voetballen en doordrukken na de 1-0. De City-tactiek werkt niet altijd, zoals vandaag tegen een Spurs met een razendsnelle Rose en Kane als afmaker.

7 februari 2015 om 15:59

We probeerden het wel (bij vlagen), maar het lukte gewoon niet. Het drukzetten van Spurs was echt heel goed. Pochettino doet dat toch geweldig.

7 februari 2015 om 16:01

Je zag het verschil ook tussen Giroud en Kane. Kane wint zijn duels, Giroud verliest ze.

7 februari 2015 om 16:05

Gohja, ik vond eerlijk gezegd Giroud echt niet zwak, won praktisch veel luchtduels en deed z'n best overal, kwam vaak meeverdedigen enzovoort. Kane deed het beter ja, maar steek niet de fout op Giroud dat we niet scoren, we waren collectief veel te zwak en onze motor (cazorla) liet het afweten jammergenoeg.

PS: Ramsey moet er dringend uit voor Rosa.

7 februari 2015 om 16:07

Cazorla was echt zwak ja, weet niet wat er met hem is. Normaal is hij juist goed onder druk.

7 februari 2015 om 16:11

Off day net zoals iedereen, kan eens gebeuren. Behalve vond ik Welbeck echt goed spelen en hij streed toch wel voor wat hij waard was.

Vierde plek halen we sowieso wel.

7 februari 2015 om 16:17

Welbeck kwam technisch tekort, maar was wel belangrijk met zijn arbeid.

7 februari 2015 om 16:17

Vond Giroud juist vreselijk spelen. Totaal geen dreiging en kan tegen een tegenstander die Arsenal onder druk zet geen individuele actie maken helaas...

7 februari 2015 om 16:22

Was inderdaad de fout om ons spel te vergelijken met die van City en het zo te gaan benaderen. Jullie hadden veel meer dreiging kunnen veroorzaken met bijvoorbeeld Walcott in de basis.

Spurs was gewoon veel feller en beter. Ze spelen de laatste tijd gewoon anders tegen toppers. Vorig seizoen en ook dit seizoen(begin) werden ze helemaal weggespeeld. Arsenal was gewoon heel matig. Ozil zetten tegen de 100 meter sprinter Walker is belachelijk. Welbeck moet in de spits want hij heeft de techniek niet om achter de spits te spelen. Ramsey had je na 30 minuten al uit kunnen halen... Bij Tottenham vond ik Mason wel z'n best doen maar speelde heel matig..

Overigens wel een hele mooie wedstrijd.

7 februari 2015 om 16:24

Ben het overal mee eens behalve dat Mason matig was hij speelde erg goed zelfs de inzet, tackles en passes die hij heeft gegeven waren heel goed.

Wow, gewoon wow. Harry Kane! Geen woorden voor. Ik houd van je.

Echt een heerlijke pot voetbal was dit en een heerlijke uitslag. De North London Derby bewijst zich nogmaals als een van de leukste derby's van Europa. De amusementswaarde ligt altijd bijzonder hoog.

Verder moet ik zeggen dat Rose, Bentaleb en Dembele erg sterk speelden vandaag, en natuurlijk Lloris, maar die is altijd fantastisch dus die hoef ik niet meer te noemen . Mason speelde na zijn eerste middelmatige half uur ook weer goed en Walker was ook aardig goed bezig. Eriksen daarentegen was nog al absent deze wedstrijd. Niks lukte bij hem.

Coys

7 februari 2015 om 16:14

Eriksen was absent en niks lukte..? Eriksen speelde gewoon een hele goede wedstrijd. Je moet iets verder kijken dan alleen naar assists en goals. Vrijwel elke aanval ging via eriksen, of die er nou begon of dat de aanval via hem ging.
Eriksen speelde gewoon een prima pot. Als die die vrije trap maakt speelde die weer "geweldig". Vind het erg kortzichtig om te zeggen dat niks lukte bij hem..

7 februari 2015 om 16:58

Eriksen was onnoemlijk zwak.
Slechts twee gelukte passens voor de rest ...........veel balletje terug en zero duelkracht.
Moest echt gewisseld worden in de rust.

7 februari 2015 om 18:09

Ja, en daarom wordt ook door elke analist gezegd dat die juist erg goed speelde.. 2 balletjes goed.. weet niet waarom je zo negatief bent over hem, maar deze discussie is kansloos op deze manier. Vind maar wat je van hem vind.. prima.. ik vond hem gewoon meer dan prima spelen.

7 februari 2015 om 20:24

Sorry, maar hij speelde echt niet zo goed vandaag hoor. Ik wil hem ook altijd op zijn best zien, maar dat was hij vandaag helaas niet. Hij had heel erg veel slappe mislukte voorzetten waarmee we niks opschoten. Kwam wel redelijk vaak aan de bal, maar deed er niet echt iets mee. Had wat feller mogen zijn en had wel eens op doel mogen schieten.

8 februari 2015 om 15:53

Telkens als ik op hem lette gingen zijn passes niet goed en ook zijn voorzetten waren bagger. Misschien keek ik telkens net op het verkeerde moment naar hem, maar telkens als ik naar hem keek, ging er iets mis.

Dik verdiende overwinning van Spurs.

Arsenal kwam amper aan spelen toe vanwege de constante druk die de tottenham spelers gaven. Laat toch zien dat in zo een wedstrijd je uithoudingsvermogen verdubbeld om het wel 90 min lang vol te houden.

Ik heb heel weinig van Arsenal gezien, alsof ze ook totaal niet in de wedstrijd zaten. Geen compact middenveld (wat ze laatste tijd wel hadden), werden sinds lange tijd totaal overlopen op zowel de flanken als het middenveld en bij een uitbraak (wat zelde was) kwamen ze er niet uit of was er geen aansluiting. Hopelijk herpakken ze zich, want ik denk dat Arsenal ten onder is gegaan door de druk van DE derby.

Als neutrale kijker heb ik genoten van de wedstrijd.

Hele leuke wedstrijd om naar te kijken! Wat speelde Arsenal slecht zeg, Sanchez werd overduidelijk gemist. Hij brengt passie en vuur, iets waarmee Tottenham Arsenal overklast heeft. Verdiende zege voor de Spurs.

dik verdiende overwinning voor Tottenham, Niet het Arsenal gezien wat ik hoopte te zien.
De Spurs bleven maar pressie uitoefenen en in Kane hebben ze echt een goede spits.
Jammer maar gefeliciteerd spurs.

Terechte zege. Laf spel van Arsenal vandaag. Tegen topploegen kun je er mee weg komen maar Tottenham is gewoon een subtopper en dan moet je zelf het spel maken en niet wachten op de gelijkmaker en uiteindelijke winnende goal.

Arsenal middenveld was nergens vandaag. Van Ozil, Ramsey en Cazorla mag je veel meer verwachten.

We hebben tenminste een mooie wedstrijd gezien vandaag. Als Arsenalfan ben ik niet blij met een nederlaag, maar als voetbalfan heb ik genoten van de wedstrijd.

In zo'n derby heb je strijd nodig als het voetballend niet lukt.

7 februari 2015 om 15:56

Ik kan dat dus niet hè, genieten als Arsenal verliest. Hoe mooi het voetbal ook is.. dan ben ik gewoon wat depri.

7 februari 2015 om 15:59

Same here, even niet te genieten na een verloren pot, helemaal niet als het tegen hun is.

7 februari 2015 om 16:01

Yep, ik ben blij dat Arsenal tegen Leicester speelt dinsdag, want ik zou niet tot volgende week kunnen wachten met deze nederlaag

7 februari 2015 om 16:02

Dat vind ik maar normaal. Meestal is de rest van m'n dag eraan, of toch zeker de komende uurtjes.

7 februari 2015 om 16:02

Ik kan ook niet genoeten als real verliest tenzij neymar degene is die een hattrick maakt, zoals ronaldinho destijds.

7 februari 2015 om 16:06

Ik heb al genoeg te verwerken gehad dit seizoen. Ik wil nu al de volgende wedstrijd zien. We komen nu in een makkelijkere periode met wedstrijden die we allemaal kunnen winnen.

7 februari 2015 om 16:10

Deze hadden we ook gewoon moeten winnen.

7 februari 2015 om 16:10

Ik begrijp dat niet. Waarom laat je iets waar je totaal geen invloed op hebt bepalen hoe je je voelt?

7 februari 2015 om 16:12

Als je dat niet begrijpt kan iemand het je ook niet uitleggen.

7 februari 2015 om 16:17

Metternich,
wat Draytonpark zegt.

Ik neem aan dat jij een neutrale liefhebber bent, of misschien iemand met een lichte voorkeur? Want als je dat niet snapt ben je geen supporter in hart en nieren.

7 februari 2015 om 16:18

Laten we hopen dan Alexis dan weer beschikbaar is, anders voel ik me er toch niet 100% lekker bij...

7 februari 2015 om 16:24

Tja als je zo redeneert, waarom kijk je dan überhaupt voetbal. Kan jou het schelen dat een paar ventjes in een Oranje shirt wat andere ventjes in een ander shirt verslaan met een potje voetbal in Brazilië. Ze kennen je niet eens en je hebt niets bijgedragen aan de prestatie. Waarom ben je dan trots.

Een leven zonder emotie lijkt me vreselijk saai

7 februari 2015 om 16:26

Als een dierbare ziek is heb je er ook geen invloed op, maar het laat je zeker weten kut voelen. Je hoeft hier geen emotieloze terminator te spelen hoor knul.

7 februari 2015 om 16:28

@Gooner4eva Alleen dit seizoen? Pieken en dalen zoals altijd, maar onze piek stijgt nooit in vergelijking met andere jaren.

7 februari 2015 om 16:51

@iedereen

Wat een grappige reacties allemaal.

Een leven zonder emotie, of emotieloze terminator...

Wat belgunner zegt klopt wel. Ik heb voorkeuren en nee, ik snap het 'supporterschap' niet echt. Maar dit daargelaten. Dat kan, daar oordeel ik ook niet echt over heb ik het idee. Ik snap het alleen niet. Wel vreemd dat iemand die toegeeft iets niet te snappen, of iets anders denkt, weg te zetten als zijnde vreemd.

Daarom vind ik het wel leuk dat Belgunner in elk geval nog zijn best doet een ander te begrijpen in plaats van onbegrip te ventileren.

Even om iedereen gerust te stellen. Emoties genoeg in mijn leven. En het klopt dat ik ook geen invloed heb gehad op de vele lieve mensen die mij zijn ontvallen. Een paar maanden geleden nog mijn nicht die na een amputatie een bacterie is opgelopen en binnen luttele uren overleed.

Migi, waarom ik voetbal kijk, is omdat ik het spelletje leuk vind. Tijdens een wedstrijd kan ik daar van genieten en heb ik ook emotie hoor. Als Atalanta speelt hoop ik echt dat ze winnen. Omdat ik wat bij die club voel, gun ik het de spelers en de staf. Niet als Nederland speelt natuurlijk, want trots zijn op een land vind ik heel erg bizar. Dat getuigt mijns inziens van een grenzeloze domheid. Wel is het zo dat ik meer affiniteit heb met Nederlandse spelers omdat ik ze beter ken dan de meeste andere spelers. Dus gun ik het hen vaak meer. Maar dat is niet altijd zo.

De mentale processen achter dit soort emoties zijn interessant om te begrijpen. Dat we voorspelbare, geprogrammeerde emoties en gedrag vertonen is iets wat mij fascineert. Iets wat ik niet begrijp, is daar vrede mee hebben en niet dieper nadenken waarom je dat eigenlijk denkt/voelt/doet.

Terugkomend op die verbondenheid met een club, ik begrijp dat je graag ergens bij wilt horen, je identificeren met een groep is immers gezond menselijk gedrag. Maar waarom juist een voetbalclub vraag ik mij dan af.

Of, nog veel vreemder, een gebied beter vinden dan een ander gebied. En dat andere gebied vind zichzelf weer beter met vaak exact dezelfde argumenten.

Ozil was vandaag spoorloos op zijn goal na. Ik snap niet dat hij op links gezet wordt Door Wenger. Hij had weinig in te brengen tegen een veel snellere Walker. Het gemis van Alexis en Oxlaide werd hier wel heel duidelijk.

7 februari 2015 om 15:55

Naar mijn zeggen toe toch heel zwak, veel van z'n ballen kwamen niet aan en z'n voorzetten waren dat net niet. Groeide wel in de tweede helft naarmate het einde toe.

7 februari 2015 om 17:47

Eriksen speelde geweldig. Veruit beste speler van Tottenham dit seizoen

7 februari 2015 om 18:49

Haha goed zo, weet je dat ook weer.

Nu zal Arsenal een enorme reeks moeten neerzetten om nog bij de top 4 plaatsen te komen. Onder Tottenham finishen, dat kan ik me nieteens voorstellen, dus het komt wel goed dit seizoen.

7 februari 2015 om 15:57

Enorme reeks? Hoezo dat?

7 februari 2015 om 16:12

Flink aantal overwinningen achter elkaar om de achterstand weer in te lopen. Was wat onduidelijk.

7 februari 2015 om 16:13

En wat een enorme achterstand is het.....

7 februari 2015 om 16:16

Tja. Spurs is ook in topvorm. Maar het programma van Arsenal de komende wedstrijden is niet te moeilijk. Leicester, Palace, Qpr, Everton, West Ham.

Moet wel lukken

7 februari 2015 om 18:28

Het is echt moeilijk te zeggen dit jaar.. Eigenlijk slaat 't nergens op.
United begon slecht, won toen enorm veel op rij terwijl ze nóg slechter speelde. Spurs, Liverpool en Arsenal waren wisselvallig. Arsenal laatste weken in topvorm, Spurs werd beter, maar het was steeds maar net (enorm vaak 2-1). Liverpool nog steeds wisselvallig.
Nu slaat het weer helemaal om, speelt City ook weer gelijk. Wordt enorm spannend denk ik.

7 februari 2015 om 16:01

Southampton en United spelen de laaste wedstrijden niet best, hoor. Dat blijft niet 'goed' gaan. Ik zie Arsenal nog steeds als favoriet voor de plek 3. Wellicht zit een tweede plaats er ook nog wel in.

Volgens mij was de goal echt van Ozil Voetbalzone

Gefeliciteerd Spurs. Over 90 minuten de betere partij. Arsenal had niets in te brengen en kon de druk van Tottenham niet aan. Mason speelde zo goed, het was irritant om te zien als Arsenalfan. Kane speelde ook geweldig en is terecht man of the match.

Dus Spurs-fans gefeliciteerd met de overwinning, geniet van deze succes maar zoals gewoonlijk eindig Arsenal uiteindelijk boven jullie. Zoals een jongen laatst op Arsenaltv zei '' Arsenal finishing above Tottenham, is the same as the rules of gravity''.

Vandaag zag je toch het gebrek aan lengte van Ospina, jammer.

7 februari 2015 om 15:59

Die kopbal van Kane hadden weinig keepers gehad.

7 februari 2015 om 16:02

Bij de eerste goal van Kane kwam hij toch tekort. Szczesny had die weggewerkt puur omdat hij langer is.

7 februari 2015 om 16:11

Oja, je hebt gelijk.

7 februari 2015 om 16:32

@gooner4eva

Daar heb je wel gelijk in, maar al bij al heeft hij toch een paar schitterende saves gemaakt, waaronder die ene waarbij het offside was bij Kane, maar hij hem toch tegenhoud in de rebound.

Ik denk wel dat hij er de volgende match niet bij is, zal waarschijnlijk geblesseerd zijn.

8 februari 2015 om 00:07

@gooner4eva, die bal misschien wel. Maar Ik vind Ospina beduidend overtuigender keepen dan Sczecsny.

Wauw die Harry Kane is echt een geweldige spits. Hij doet me zo denken aan Alan Shearer.

Verder was het een terechte overwinning van Tottenham. Arsenal kon niks tegen ze brengen. Alleen dat mooi schot van welbeck die Lorris overigens fantastisch gered heeft.

Huh!!! Deze kane is echt goed. Ik ben zeer kritisch als persoon maar deze kane zie ik wel graag ballen...

Zal wel een big money transfer maken, maar hopelijjk bljjft hij een paar seizoenen daar.

Arsenal werd gewoon weggespeeld!

1-1 was terecht geweest. Arsenal verliest van spelers zoals Bentaleb, Mason en Rose. Wat een schande.

7 februari 2015 om 16:15

1-1 was helemaal niet terecht geweest. Arsenal verdiende hier helemaal niks en gelukkig hebben ze dat ook niet gekregen. er is maar een club uit London die de bus kan parkeren en dat is niet Arsenal

7 februari 2015 om 20:26

Die 3 spelers die je nochtans opnoemt waren de 3 beste van het veld!

Jeetje ik keek net even naar de stand omdat ik benieuwd was hoe Arsenal er dit jaar weer voor staat, maar het is wederom bagger. Ze staan gewoon 6e! Arsenal is echt een structurele subtopper geworden. in de verste verte geen topclub meer daar..chelsea, City en United maken de dienst uit. Arsenal valt samen met de Spurs en Liverpool in dezelfde categorie clubs. Southampton staat daar dit seizoen razendknap tussen.

7 februari 2015 om 16:08

Dus je kijkt alleen naar de positie midden in een seizoen om een beeld te vormen over een club? Tot zover Kalou2005 Kijk je ook nog naar het aantal punten of doet dat er niet toe?

Just curious, wat vond je van Arsenal toen ze een hele tijd bovenaan stonden vorig seizoen?

9 februari 2015 om 12:04

Nou ik begrijp dat het tegen het zere been van de Arsenal fan is wat ik hierboven zeg, maar laten we toch gewoon eerlijk zijn. Arsenal behoort al jaren niet meer tot de top van Engeland, ze behoren samen met de Spurs en Liverpool tot de categorie net daar onder.

Dus om antwoord te geven op je vraag; toen ze vorig seizoen lang op 1 hebben gestaan heeft me dat erg verbaasd in positieve zin, want ik heb verder niets tegen Arsenal en zie ze veel liever winnen dan dat ik Chelsea of City dat zie doen.

Arsenal is de laatste 9 jaar 6x vierde geworden en drie keer 3e. Fantastisch dus dat je lange tijd op nr 1 staat vorig seizoen, maar als je uiteindelijk 4e wordt schiet je daar dus geen donder mee op. Arsenal hikt al jaren tegen de top in Engeland aan, maar uiteindelijk trekken ze telkens aan het kortste eind.

9 februari 2015 om 13:19

Niet tegen het zere been, alles behalve. Je beredenering is alleen compleet erlangs. Als je het had onderbouwd zoals je nu gedaan hebt in je laatste alinea, had ik er niet eens op gereageerd.

Overigens zegt positie in deze echt niet alles, want het verschil met de nr3 is 3 punten. Dus ja, volgende week kan het er weer heel anders uitzien en zal jij niet reageren zoals je in je eerste reactie deed, maar 'positief verrast' zijn. Als Arsenal uiteindelijk tweede wordt heb jij aan die reactie ook niets, want dat is puur een momentopname.

7 februari 2015 om 16:15

Utd is een topclub na hun 7e plaats vorig jaar en nu 3e maar slechts 1 punt meer... Dus op basis van de stand is het ook geen topclub. Maar sowieso staat die ganse alinea van jou vol met onzin. Je volgt het niet en baseert je op de stand? Hahaha

9 februari 2015 om 12:05

United wordt telkens of eerste of tweede in de PL, buiten dat haalden ze de laatste jaren ook nog wel eens een halve finale of een finale in de CL. Dat ze momenteel 7e staan had ik helemaal verwacht. Typisch van Gaal, volgend seizoen wordt hij glorieus kampioen, zo gaat het altijd met hem.

9 februari 2015 om 13:21

Louis wordt volgend seizoen glorieus kampioen met Utd? Wil je dat even op mijn profielpagina zetten?

7 februari 2015 om 16:24

Vorig jaar nog gigantisch lang op plek 1 gestaan.

7 februari 2015 om 18:26

Arsenal is geen subtop. Spurs en Liverpool mag je daar wel nog onder rekenen. Al 17 jaar op rij Cl voetbal, waar de andere 2 dit een enkele keer haalde. Elk seizoen staan ze een tijd op nr. 1, alleen komen ze daarna wel wat te kort.

Europees is het een subtopper ja.

7 februari 2015 om 20:36

Liverpool speelde de laatste 17 jaar op rij dan geen CL, ze hebben hem in die jij 'enkele keer' noemt wel de CL gewonnen. Iets wat Arsenal in de 17 jaar niet is gelukt en de komende 30 jaar ook niet gaat lukken.

8 februari 2015 om 16:25

Het gaat toch om de laatste jaren? Inter kun je bv toch ook niet meer aanschrijven als topclub?

Ochoch. Arsenal kan sinds 2 jaar weer uitgeven en heeft geld door het goede beleid. Let maar op dat ze alleen maar sterker worden.

9 februari 2015 om 12:08

Mwua, zie mijn post hierboven. De top in Engeland is breed, maar hoeveel clubs wil je ertoe gaan rekenen? City, Chelsea en United zijn beduidend beter. Arsenal hikt daar al jaren tegenaan en is, zo wijzen de resultaten ook uit, vergelijkbaar met de Spurs of Liverpool.

Met zoveel CL plekken in de PL is het inderdaad niet vreemd dat ze telkens met die 4e plek die ze keer op keer wel net halen, die CL in gaan. In de voorrondes kom je toch geen clubs tegen die potten kunnen breken. Dus dat vind ik een slap argument.

9 februari 2015 om 16:11

Kalou2005
Niet alleen de CL halen, ook al 15 of 16 jaar op rij halen we de 1/8 finale. Daar loopt het de voorbije jaren wel mis ( Bayern Bayern Barcelona :/ )

9 februari 2015 om 19:09

Arsenal laat wel al jaren zien dat ze beter zijn dan Liverpool en Spurs. Arsenal zit nog altijd in pot 1 bij de Cl.
Natuurlijk strijden ze elk seizoen niet of maar even mee voor het kampioenschap, maar in elk ander opzicht blijft het een topclub. Door het goede beleid was het jaren lastig, maar sinds 2 jaar is er geld genoeg en kunnen ze financieel mee met de rest. Zie je ook wel aan de aankopen en er hoeven geen toppers meer te vertrekken. Weet zeker dat ze na de zomer een stabiel, gebalanceerd topteam hebben wat voor 100 zekerheid kan meedoen voor de titel en ook een leuke rol in de Cl kan spelen.

In de Cl werd weinig klaargespeeld de afgelopen jaren, mja je loot wel elke keer tegen Bayern of Barca.

Het enige wat ik me afvraag is of Wenger de juiste man is. Dan bedoel ik puur tactisch. Arsenal heeft één tactiek en als dat niet lukt is er een probleem. In (top) uitwedstrijden wordt nu behoudender gespeeld, maar dit hebben Arsenal en Wenger nooit gedaan of nooit de focus op gelegd. Ben bang dat dit er ook nog lang niet inzit en dat Wenger niet het tactische vernuft heeft om dit goed te kunnen laten werkne.

Wauw vz, het was toch echt özil die de goal scoorde

7 februari 2015 om 17:00

Kijk maar uit, ik zette dat ook in deze chat en zonder reden wordt je reactie dan verwijderd. Mailtje gestuurd naar de moderator... Zal vast wel niks mee gedaan worden. Kinderachtig dat men de eigen fouten niet wil erkennen.

7 februari 2015 om 20:27

Let op of je wordt geband! En ja mijn reactie wordt verwijderd, maar ik moei me niet (y)

7 februari 2015 om 23:16

Moet ik me inhouden om op een grove fout te wijzen zodat ik niet gebanned zal gaan worden? Omgekeerde wereld niet? Jammer dat het zo moet. Kritisch zijn op jezelf is niks mis mee. Dat houdt je scherp en dat komt ten goede aan de kwaliteit van de site. Hier laat ik het bij, fijne dag nog moderators... XD

8 februari 2015 om 23:52

Haha zo werkt VZ nou eenmaal!

hoe speelde de belgen vandaag ?
Chadli op bank begonnen ? goed ingevallen ?

7 februari 2015 om 20:38

Dembele had aanvallend best veel toe te voegen en ik ben blij dat hij weer speelde. Vertonghen deed zijn taken goed. Chadli kwam er inderdaad vrij laat in, maar liet weer wat goede dingen zien. Over het algemeen een prima prestatie van de Belgen.

Kan er niks anders van maken dan een verdiende overwinning voor Spurs. Hebben 90 minuten lang alles gegeven, en dan versla je inderdaad de " luie" spelers als "ozil en Santi.

Toch wel weer kritiek op Wenger. Cazorla moest namelijk samen met Ramsey voor Coq staan, maar we zagen helaas Ramsey de heletijd naar voren stomen en Santi huppelde er maar wat achterna. Welbeck een leuke actie maar zo gigantisch matig met meeverdedigen.

Kane speelde geweldig imodito Ramsey met zn passjes

7 februari 2015 om 20:28

Ramsey??? Welke wedstrijd heb je gezien?

Toch weer echt bijzonder dat er in de Premier league elk seizoen wel 1 speler is die positief verrast: Michu 2 jaar geleden, Bony en Lukaku vorig jaar en dit jaar Kane.
Het jammere is dat hij waarschijnlijk na dit jaar vertrekt bij Tottenham. Als United, Chelsea, City of een buitenlandse topclub hem wil hebben, gaat hij echt wel. Hij speelt veel liever in Duitsland of Spanje om de titel dan in Engeland om plaats 4.

7 februari 2015 om 16:49

lol Harry woonde naast het stadion en heeft Lillywhite bloed en ademt Tottenham

Ik wet nog dat mensen mij voor gek verklaarden of dachten dat ik dronken was toen ik zei dat ik Coutinho op dit moment beter vind dan Ozil. Behalve de goals vertoont hij totaal geen passie, geen inzet. Het lijkt zo'n mooi weer voetballer, terwijl hij duidelijk wel heel goed kan voetballen.zo'n speler die wanneer het tegenzit zijn kop laat hangen. Nu werd hij vandaag ook totaal niet meer bereikt maar toch lijkt t m gewoon niet te interesseren

7 februari 2015 om 18:24

Maar Ozil is ook niet zo'n type speler. Het is meer een moment voetballer, waar Coutinho constant aanwezig is. Ozil heeft ook enorm veel klasse en daarom is het idd wel jammer..
Toch is het gewoon niet de speler die z'n schouders eronder zet en er vol voor gaat.

9 februari 2015 om 16:10

Ronaldo en Messi zijn identiek. Die jagen ook niet op de bal zoals een Alexis. Hoeft ook niet, als özil maar doet wat hij goed kan (assists, steekballen, bal bijhouden, tempo vh spel bepalen...)

Hoe speelde ospina?
Heb zelf liever szczesny

7 februari 2015 om 16:45

Geweldig. Hij hield ons lang recht, kon weinig tot niets doen aan de tegengoals.

7 februari 2015 om 17:17

Iedereen hier vond hem anders echt niet goed. Inclusief Arsenal supporters. Die keeper heeft geen enkele bal klem, ook ballen die makkelijk houdbaar leken.

7 februari 2015 om 17:33

De meesten vonden hem wel goed, bekijk zijn reddingen nog maar eens.

7 februari 2015 om 18:40

De reddingen waren er, en die waren niet slecht, maar werkelijk geen bal klemvast. Ik vind het verder niet erg hoor, maar om te zeggen dat hij goed keepte? Nee.. Een keeper op dat niveau moet ook ballen klem hebben

7 februari 2015 om 20:40

Aardig wel, maar niet geweldig. Had inderdaad een paar zeer knappe reddingen, maar zoals al gezegd geen eentje klem. Ook heeft hij wel drie of vier keer laten zien totaal niet mee te kunnen voetballen en ramde de bal uit.

8 februari 2015 om 03:34

Super!! ik denk dat hij nu heeft bewezen dat hij eerste keeper van Arsenal is!, hij heeft meer ervaring dan Szczesny, hij is niet voor niks het wk gespeeld. hij straals rust uit en veel zelfvertrouwen, ik snap jullie niet Ospina zou nooit de domme fouten van Szczesny maken.

Terecht verloren. Sp.rs zette goed druk, en maakte de ruimtes klein. We hadden volop moeten gaan aanvallen in de tweede helft. En de wedstrijd op slot gooien door een of twee doelpunten te maken. We leunde teveel naar achteren.... Bijna
Iedereen was niet in zijn normale doen. Oa Ramsey, Carzola, Bellerin.
Ozil was aardig, maar leid steeds balverlies. Moet echt beter.
Top 4 nog altijd mogelijk, zelfs derde. Sp.rs vieren altijd te vroeg feest. Want de seizoen is nog lang.
North Londen is nog altijd rood.
Op naar dinsdag!!

Verdiende overwinning Spurts.
Met een verstandige Vertonghen,sloot de boel goed af en een meer direct spelende Dembele.
En Kane,simpel D E sentatie van de P L.

Ozil had toch gescoord en niet Santi cazorla?

Wat een heerlijke voorzet van Bentaleb.

7 februari 2015 om 19:15

ja Nabil speelt al of hij 29 is, gaan wij hoop ik nog lang van genieten.

Blij dat ik moest werken. Scheelt weer frustratie.

Verdedigen en Arsenal is nooit echt een succes geweest. Sinds de wedstrijd tegen City (ofja sinds dit seizoen) speelt Arsenal in topwedstrijden (uit) wat behoudender. Dat is een goede stap, want Wenger wilde hier echt niet aan meedoen. Gelukkig heeft hij in gezien dat dit moest, want vorig jaar werden we elke wedstrijd afgemaakt.
Tegen City ging het heel goed, dus wij Arsenal fans natuurlijk enthousiast over Arsenal en met name over het spel. Goed staan, maar ook genoeg creeren. Behoudender ipv helemaal overlopen worden op de counter. Jammer genoeg was 't erg optimistisch van mij (en veel Arsenal mede fans) dat Arsenal ook zo kon spelen. Tegen City lukte het een keer, maar nu tegen Spurs mislukt het dus helemaal.
Vaak zag je bij Arsenal dat ze wat meer inzakten wanneer ze voor stonden (ook gewoon tegen mindere ploegen). Ze stopten meer met zelf voetballen en hierdoor kwam er wat druk op de verdediging en zag je gewoon dat Arsenal écht niet kon verdedigen en vooral niet als team. Dit heeft ze genoeg punten gekost.
Je kunt je ploeg niet in zo'n korte tijd fatsoenlijk laten verdedigen als team en zeker Arsenal niet, waar ze daar nooit genoeg aandacht aan hebben besteed. Tegen City was meer een uitzondering dan een regel. Als team druk zetten (zoals Spurs vandaag) of als team goed staan achterin (chelsea) kan Arsenal gewoon niet omdat ze dit niet beheersen. Er was één tactiek en dat was aanvallen en voetballen.
Ik hoop echt dat Wenger zich enorm gaat focussen op dit aspect

Dit seizoen moet Cl voetbal gewoon te doen zijn. Komt een redelijke simpel schema, dus punten binnenhalen.

Is de fout hier niet dat wenger met gabriel naast kos had moeten beginnen en niet met de slome mertrsacker?

Want ik vind tottenham aardig snelle aanvallers hebben en vooral die rose en dembele kwamen en constant goed doorheen en ook lamela en bendaleb melden zich ervaak voorin.

Gabriel is veel wenbaarder en dan had je tenminste achterin snelheid.

Zo kijk ik er heen maar kan me vergissen

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren