Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

'Ik denk dat Van Geel al zijn pijlen op Adriaanse richt'

Laatste update:

Ronald Koeman heeft aangegeven dat hij aan het einde van dit seizoen vertrek bij Feyenoord en dus moet Martin van Geel op zoek naar een nieuwe hoofdtrainer. De technisch directeur gaf eerder al aan dat hij Louis van Gaal bij een vertrek van Koeman 'zeker zou benaderen', maar het is de vraag of de komst van de huidige bondscoach van het Nederlands elftal haalbaar is voor Feyenoord.

/

Andere namen die in de wandelgangen worden genoemd zijn die van Jean-Paul van Gastel (huidige assistent van Koeman), Peter Bosz (Vitesse), Dick Advocaat (AZ) en Marco van Basten (sc Heerenveen), maar analist Johan Derksen voorspelt dat de keuze op de momenteel clubloze Co Adriaanse zal gaan vallen. "Ik denk dat Van Geel al zijn pijlen op Adriaanse richt", zegt Derksen bij RTV Rijnmond.

Van Geel en Adriaanse werkten in het verleden met succes samen bij Willem II en AZ. "Ik denk dat Van Geel het al helemaal voor elkaar heeft en dat zijn oude vriend komt", vertelt Derksen. "Tenminste, als Feyenoord de hoofdprijs wil betalen, want Co heeft redelijk pittige eisen. Het is wel een lastige man, je moet de bijsluiter wel heel goed lezen."

"Adriaanse is wel een man die Feyenoord een stapje verder kan brengen", vindt Derksen. "Als hij tenminste geen rare dingen gaat doen, zoals voetballers eieren laten zoeken met Pasen, terwijl er geen eieren verstopt zijn. Daar houden voetballers niet van." Met Co naar de Coolsingel? "Nee, ook met Adriaanse lukt dat niet", voorspelt Derksen.

Co Adriaanse zou een goede coach zijn voor Feyenoord

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ik zou voor Giovanni van Bronckhorst gaan, of anders Roy Makaay.

1 februari 2014 om 14:16

Gio is er nog niet klaar voor, heeft ie zelf een keer aangegeven.

1 februari 2014 om 14:19

maar het zou een mooi plaatje zijn.
Cocu bij Psv, de Boer bij Ajax, van Bronckhorst bij Feyenoord.

1 februari 2014 om 14:22

Klopt maar hij is er dus nog niet klaar voor.

1 februari 2014 om 14:44

Je moet niet alleen naar het plaatje kijken, maar ook of het verstandig is.
Adriaanse is de perfecte opvolger van Koeman.

1 februari 2014 om 15:00

@ God410

Dat vind jij misschien maar dat vind ik absoluut niet.

1 februari 2014 om 15:37

Louis v gaal, als er 1 iemand jonge spelers beter kan maken dan is hij het wel. Er komt een nieuwe lichting aan met een paar grote talenten. Karsdorp, cabral, slabbekoorn, kongolo. En dan heb je nog boetius en vilhena. Je zal deze zomer een aantal spelers verkopen. Als je dan gerichte aankopen doet en dat geld goed inversteerd kun je een mooi team bouwen.

1 februari 2014 om 15:47

Waarom niet

1 februari 2014 om 16:03

Louis is een goede optie inderdaad, maar ik denk dat hij naar de Premier League gaat als hij een goede aanbieding krijgt (man Utd)? Gewoon Peter Bosz halen, wordt er ook eens goed gevoetbald bij Feyenoord

1 februari 2014 om 16:48

Nee dat lijkt me ook niet. Wat er toen gezongen is was werkelijk schandalig. Lijkt mij ook niet dat je dan nog ooit voor die supporters te werk wilt gaan

1 februari 2014 om 17:17

20 jaar geleden van die groep zijn er nog maar weinig over. Zeker van de harde kern

1 februari 2014 om 18:57

Ja want 20 jaar is zo''n lange tijd natuurlijk. Ze waren daar geen 80 in het vak. Of ze nog op de tribune zitten is een 2e. Feit blijft je nooit meer voor die club zou moeten willen werken

1 februari 2014 om 14:22

v.gastel en gio als assistent en je bespaart geld tot dat er weer wat in het laadje zit

1 februari 2014 om 14:33

@ryanoord

Dat dacht ik ook al.
van Gastel mede omdat hij het zo goed gedaan heeft bij de A junioren.
Ik dacht ook dat Koeman hem ook om die reden naar het eerste had gehaald om hem naar het hoofdtrainerschap te begeleiden.

Adriaanse moet je niet halen. Is een goede trainer maar hij beschadigd mensen alleen maar.

1 februari 2014 om 14:48

Beschadigd mensen alleen maar vind ik een beetje ver gaan maar ik denk ook niet dat dit de beste keuze is voor zowel Feyenoord als Co.

Wordt nog erg lastig om een goede opvolger te vinden denk ik!

1 februari 2014 om 15:40

beschadigen van mensen? omdat een trainer eerlijk en hard is? en besluiten neemt in belang van het team?

Een trainer beoordeel je op zijn prestaties en daarin zijn trainers als Adriaanse goed in

v Gaal beschadigt ook mensen, Koeman ook (kijk naar zijn periode bij PSV Ajax, AZ en Valencia)

1 februari 2014 om 15:41

Als assistent, trainer worden is heel erg moeilijk

1 februari 2014 om 16:52

En niet te vergeten eigen spelers zoals De Vrij en Martins Indi. Ik denk dat deze twee het wel goed vinden dat Koeman vertrekt.

1 februari 2014 om 15:39

Makaay? die heeft geen enkele ervaring en die zou je voor Feyenoord zetten? dat zou rampzalig zijn.

Gio? geen ervaring

Adriaanse is 1 van de beste Nederlandse trainers, heeft overwicht en kent v Geel goed, die kan meer uit spelers halen en weet welke spelers je moet kopen en hoe verzorgd voetbal

Feyenoord heeft een sterke man nodig

Daarbij is GIO nog niet zover volgens hem zelf

1 februari 2014 om 17:11

Ik hoefde Koeman ook niet, maar die is me ook behoorlijk meegevallen. Van mij mogen van Gaal en Adriaanse wel komen, als het inderdaad geen Advocaat, van Basten of Maaskant ofzo is.
En als die niet kunnen, gewoon van Gastel doorschuiven.

1 februari 2014 om 17:12

Desnoods is Jol ook wel een goeie optie trouwens. Alleen is hij niet de coach die nou echt jeugdspelers laat debuteren en dat is nou met Feyenoord net wat ze willen met zo'n talentvolle vijver. Achja, van Gastel is ook een goeie, daar niet van.

1 februari 2014 om 17:23

Ja, samen met Co!

1 februari 2014 om 17:33

Alles is prima als het maar geen schoolmeester a la van Gaal en Adriaanse is! Rijkaard het liefst maar zal er wel geen zin in hebben. Bosz of van Basten zijn goede alternatieven!

Nee echt?!?! Ik had gedacht dat MvB het wel zou worden..

1 februari 2014 om 15:43

van Basten? 1 van de matigste trainers die we hebben. presteert nergens, en laat zijn ploegen matig spelen

1 februari 2014 om 16:05

Plus dat hij een ajacied is, plus dat hij bij Heerenveen weggegaan is omdat hij daar niks kan investeren en dat kan hij bij Feyenoord ook niet.

Ik word gek van Johan Derksen. Vooral die laatste zin: 'ook met Co lukt het niet om naar de Coolsingel te gaan.' Die man denkt alle wijsheid in pacht te hebben, maar dat is lang niet altijd het geval. Probeert zich er later weer onderuit te praten, dekt zich dusdanig in als een echte journalist wat mij enorm irriteert.

Ik denk wel dat hij gelijk heeft dat Co Adriaanse naar de Kuip komt, maar ik zal er niet om staan te springen. Hij heeft weliswaar mooie resultaten behaalt in het verleden, maar ik zie hem gewoon niet als Feyenoord trainer. Dan zie ik nog liever van Bronckhorst en van Gastel het overnemen. Of Peter Bosz of Ron Jans. Maar Co Adriaanse neem ik ook niet altijd serieus bij Studio Voetbal. Hij heeft er wel kijk op, maar verwoord het lang niet altijd goed.

1 februari 2014 om 14:30

@martyn7 Johan D. zegt hier geen gekke dingen. Johan is soms een rare maar wel realistisch, Feyenoord heeft geen geld, dat zal voorlopig zo blijven dus op dat gebied leg je het af, dan moet hhet allemaal wel heel erg meezitten. Buiten dat, als ze kans hadden was het nu. Ik zie Clasie, Bmi, Pelle en mss nog een paar vertrekken, met weinig geld op zak, wie haal je als vervangers en staan ze er direct of mislukken ze zoals bijv Tiendalli?
Co is een goede trainer maar bij Feyenoord kan er weinig en je kan nou eenmaal niet toveren. JE ziet het nu al, spelers staan er in topwedstrijden staan ze er niet en de bank is te slecht.

1 februari 2014 om 14:37

Het is gewoon zijn mening, ouwe zeur. En als je zijn wijsheid zo bekritiseert, waarom geloof je dan wel dat Adriaanse komt? Je gelooft alleen maar wat je wilt geloven.. net zoals Derksen dus.

1 februari 2014 om 15:10

Omdat ik al tijden geloof dat Adriaanse in de ogen van Martin van Geel de beoogde opvolger is, ouwe zeur. Waar slaat het nou op om zo op mijn reactie in te gaan? Omdat ik Derksen niet serieus neem, moet ik hem ook meteen nergens meer in geloven?

Ik doel alleen op het feit dat die man vaak dingen roept in Voetbal International en als later Wilfred Genee er op terug komt omdat een speler het toch beter doet dan verwacht dan dekt hij zich in en zegt hij dat hij het nooit gezegd heeft. Dat bedoel ik met de wijsheid in pacht hebben.

@ Groentjie

Ik weet dat Feyenoord geen budget heeft. Daarom vind ik het ook moeilijk te zeggen wie er een geschikte opvolger zou zijn. Ron Jans? Omdat hij gewend is met beperkte middelen te moeten werken? Peter Bosz? Weet ik niet. Bij Vitesse is er een stuk meer mogelijk qua financiën. Dus het is zeer moeilijk wie er dan ook voor de groep komt te staan. Ja, dan ook nog eens de opvolgers. Maar voor Pellè is het denk ik het meest lastig om een goede opvolger te zoeken. Voor Clasie zou ik Toornstra proberen te halen en proberen met Vormer ook verder te gaan. Ik vond Vormer namelijk dit seizoen zeer goed spelen tot zijn blessure. Dus de meeste opvolgers hebben we al in huis. Ondanks dat Feyenoord geen geweldige resultaten boekt, blijft het een interessante club voor veel spelers.

1 februari 2014 om 16:14

@ Martyn7
Misschien heb jij een andere betekenis van 'niet serieus nemen' in je hoofd zitten?

Je gelooft wat hij zegt over Adriaanse, dan neem je dus ook zijn woorden serieus.

1 februari 2014 om 18:39

Je hoeft Derksen niet serieus te nemen, hij geeft gewoon zijn mening net als jij hier doet. Waarom zouden wij jou wél serieus moeten nemen? Bovendien heeft Derksen veel meer ervaring en verstand van voetbal dan jij, dat weet ik 100% zeker.

1 februari 2014 om 15:44

Derksen is realistisch , financieel kan Feyenoord geen spelers halen voor een kampioenschap en er gaan er ook nog een paar die je niet zomaar opvangt

Nee!! niet Adriaanse. Stiekem hoop ik op Peter Bosz maar die laat Vitesse nooit gaan. van Gastel is ook een optie.

1 februari 2014 om 15:16

Denk dat Bosz ook niet de persoon is die zo weggaat. Daarnaast heeft hij het heel erg na zijn zin en zou hij meer verdienen dan hij bij Feyenoord zou verdienen. Vraag me wel af, voor de nieuwe trainer wordt het lastig. Wat gaat er volgend jaar gebeuren. Blijven indi, de vrij, clasie, pelle, bv. Dan moet Feyenoord weer opnieuw beginnen. Voor indi heb je kongolo (die is goed) want geld is er niet voor transfers?

1 februari 2014 om 16:38

Naou als je de vrij, indi, clasie en pelle verkoopt (gewoon minimaal 10 miljoen vragen voor elke speler) heb je wel geld voor transfers

1 februari 2014 om 18:36

Er is geen 1 club die dat voor die spelers gaat betalen. 10miljoen voor Pelle zou kunnen, als je 3 voor indi, 3 voor clasie en 3 voor de vrij krijgt moet je dik tevreden zijn. Clubs betalen niet grof voor spelers die in de verdediging staan. Helemaal niet in Nederland. 1 omdat ze de Nederlandse com niet ontgroeid zijn, maken nog veel te vaak fouten. 2 ze zijn bijna of weinig getest in Europese wedstrijden.Nederlands elftal telt niet mee omdat het landen waren als estland, turkijke of Roemenië. Voor vertonghen werd 8miljoen betaald. En die heeft iets meer kwalitiet dan deze 2 bij elkaar. Clasie zie ik niet bij de top komen. Vind hem qua positiespel goed, afjagem goed, maar dan moet hii in een team komen die voetbalt. Ajax , vitesse of twente zouden goed bij hem passen qua spel. Al is dat geen stap omhoog qua clubs. Misschien wel goed dat deze spelers zouden vertrekken. Op dit moment is het voetballend heel zwak.

1 februari 2014 om 20:31

Denk ook dat 10 mil voor Pelle aan de hoge kant is. Hij is geen 18 meer. Maar wellicht trapt er weer een Engelse club in.

1 februari 2014 om 21:01

Misschien leggen ze het niet neer maar als dat je vraagprijs is krijg je meer voor die spelers dan wanneer je met een vraagprijs van 3 miljoen begint gewoon veel vragen uiteindelijk komt er wel een club met teveel geld die het ervoor over heeft.
En wie weet gaan indi, de vrij en clasie mee naar het wk en spelen ze fantastisch dan kun je er van mij part 20 miljoen voor vragen

1 februari 2014 om 21:03

Ik denk eerder dat er een turkse club intrapt. Volgens mij had een turkse club in de zomer namelijk al een bod op pelle gedaan van 10+ miljoen.

2 februari 2014 om 13:33

Was een club uit Qatar

Marco van Basten is de juiste man voor Feyenoord anders gewoon Bert van Marwijk terughalen HSV gaat hem waarschijnlijk toch laten gaan na dit seizoen.

1 februari 2014 om 14:26

Van basten aub niet. Hij doet het goed bij Heerenveen, maar tactisch vind ik hem toch te zwak voor een topclub. Het lijkt allemaal van toeval aan elkaar te hangen bij hem.

Ik denk dat Advocaat de nieuwe trainer wordt waardoor Van Basten naar AZ gaat. 1 of 2 jaartjes Advocaat en dan is Van Gastel er klaar voor.

Al hoop ik zelf op Peter Bosz. Bosz heeft een duidelijke en goede visie + hij maakt spelers beter.

1 februari 2014 om 14:27

Ik denk ook advocaat, hij wil het ook echt echt heel graag. Dat merkte je wel in de week voor en na de wedstrijd tegen Feyenoord, hij had het alleen maar over hoe geweldig het legioen wel niet is. Op het overdreven af.

1 februari 2014 om 15:18

Bosz heeft gewoon een doorlopend contract bij Vitesse. Die gaat echt niet komen.

Mits hij wilt, zie ik in van Gaal de perfecte trainer voor Feyenoord. Voor een man die financieel al compleet onafhankelijk is, is het de uitgelezen mogelijkheid om iets neer te zetten bij Feyenoord. Vrees echter dat bij lichte tegenslag meteen een deel van het Legioen gaat morren over zijn verleden.

1 februari 2014 om 15:24

Misschien, misschien niet. Ik las zijn reactie gisteren en dat geeft mij toch hoop.

1 februari 2014 om 15:45

AZ wil resultaat en verzorgd voetbal dan haal je geen v Basten

1 februari 2014 om 16:09

Wat een onzin. Nederland heeft verzorgd voetbal onder Van Basten gespeeld. Heerenveen staat momenteel boven AZ.

1 februari 2014 om 16:28

Oranje heeft alleen op het EK 2 topwedstrijden gespeeld, voor de rest was het om te janken, iedereen gaf juist op v Basten af als BC omdat hij zoveel matige spelers bij Oranje haalde en v Bommel er naast zette en het spel niet om aan te zien was, mensen vergeten snel....

en bij Ajax was dat het zelfde probleem

Alleen op de laatste EK van hem speelde Oranje fantastisch tegen italie en frankrijk, tegen de Roemenen was het aardig, en door de Russen werden we compleet weg gespeeld

de WK in Duitsland was een ramp en de kwalificatiewedstrijden waren onder hem saai en boring

1 februari 2014 om 17:56

Vond ik niet maar ieder zijn mening. Heerenveen speelt bij vlagen leuk voetbal en staan hoger dan AZ.

Peter bosz zal onhaalbaar zijn, van gastel en van bronckhorst zijn er nog niet klaar voor denk ik. Feyenoord zal naar mijn verwachting toch opnieuw moeten gaan bouwen aan een elftal komende zomer met een aantal bepalende spelers die zullen gaan vertrekken, en dan hebben ze aan adriaanse wel een goede!

Adriaanse zal niet erg populair zijn, maar eerlijk is eerlijk: na bosz de beste keuze! Hij kan jonge spelers beter maken, speelt aanvallend voetbal en heeft wat mij betreft een goede kijk op voetbal. Laat maar komen.

1 februari 2014 om 17:38

Peter Bosz heeft toen de Kuip als TD moeten verlaten en zit nu bij een club met meer geld en meer rust met een topsalaris, dat wordt hem heus niet

Rutten is te lief, Advocaat zou kunnen, Adriaanse zou kunnen vanwege v Geel, maar dan moet ie zijn salariseisen moeten laten vallen (v Seumeren van FC Utrecht heeft hem 3x gepolst voor Utrecht maar het salaris van meer dan 9 ton was het struikelblok).

Tencate zou een goede zijn maar lijkt me geen Feyenoord man hoewel ie wel Sparta ooit getraind heeft. Hiddink wordt BC van Oranje, v Gaal gaat ff uitrusten en Rijkaard is niet haalbaar...

Stevens? Jol? lijkt me geen succes of haalbaar

Zo gek is die gedachte niet, wie zou het anders kunnen zijn van de Nederlandse trainers? De enige die vrij zijn, nu of na het seizoen, zijn van Gaal, Rijkaard, Adriaanse, van Basten en Advocaat. Tenminste, qua grote namen. Dan denk ik dat, gezien de Ajax-connecties van de heren, Adriaanse en Advocaat de meest logische keuzes zijn. Eventueel van Marwijk als HSV niet met hem door wil of andersom. Verder zijn er geen opties.

1 februari 2014 om 14:53

Martin Jol, Feyenoorders Mario Been en Bert Van Marwijk hebben het lastig (kunnen wellicht ontslagen zijn tegen die tijd), Ruud Gullit, Fred Rutten.. Ook bij Meulensteen en Verbeek gaat het niet lekker. Toch nog een paar redelijk grote namen..

Echter zitten er geen echte winnaars bij qua prijzenkasten.. Ja, Bert van Marwijk eigenlijk nog het meest als hoofdtrainer.

1 februari 2014 om 15:16

Mario been valt sowieso af, die zie ik niet meer terug keren bij Feyenoord. Dat doet m waarschijnlijk nog steeds te veel pijn! Ikndenk advocaat of Adriaanse. En wat derksen betreft, die heeft volkomen gelijk. Feyenoord zal helemaal opnieuw moeten beginnen na dit seizoen. Pelle, immers, Bmi, mathijssen, vilhena, clasie, boetius, Mulder, allemaal namen die een grote kans hebben op een transfer en dus niet bij Feyenoord spelen volgend seizoen!

1 februari 2014 om 15:30

Ach, dat hebben wij wel vaker mee gemaakt. Wijnaldum, Fer, Castaignos, Miyachi en seizoen daarna: Vlaar, Bakkal, El Ahmadi en Guidetti.

Dat is uiteraard geen garantie dat het volgend seizoen weer goed komt maar het is niet iets nieuws.

Ik verwacht trouwens dat Boëtius en Vilhena volgend jaar gewoon bij Feyenoord spelen.

1 februari 2014 om 15:45

Mulder zal ook nog bij Feyenoord spelen. Hetzelfde geldt voor Mathijssen. Waar moeten die heen? Zelfde geldt eigenlijk ook voor Immers. En Pelle, Clasie, De Vrij en Martins Indi vertrekken niet alle vier. Dat weet ik ook zeker. Janmaat vergeet je trouwens, die zie ik wel vertrekken..

Terug naar die trainers. Advocaat wordt het niet. Die gaf na PSV al aan geen club in Nederland meer te willen trainen, heeft voor AZ een uitzondering gemaakt omdat hij daar in het verleden prettig gewerkt heeft en zegt nu weer dat AZ zijn laatste Nederlandse club is.

Adriaanse moet Feyenoord echt niet willen. Echt niet. Dat wordt waarschijnlijk een grote flop en daarmee breng je al het moois dat is opgebouwd bij Feyenoord deels in gevaar.

Kies dan een trainer als (met nadruk op als) Martin Jol die vooral goed is in het motiveren en op scherp zetten van spelers. Dan kunnen Van Gastel en Van Bronckhorst nog meer taken voor hun rekening nemen wat betreft veldtraining.. Ik ben geen fan van Martin Jol, maar dat type trainer kan wel het maximale eruit halen en heeft een paar zeer goede kwaliteiten als het gaat om omgaan met spelers en media, daar kunnen Van Gastel en Van Bronckhorst echt nog wel wat van leren.

1 februari 2014 om 15:59

Besiktas had serieuze belangstelling voor Mathijsen, Immers kan naar clubs zoals Middlesbrough en Mulder is het momenteel stil maar keept dit seizoen bij vlagen erg sterk. De Vrij zie ik sowieso vertrekken, hij is helemaal klaar met Feyenoord.

Advocaat is denk ik een serieuze optie al heeft Advocaat dat inderdaad gezegd. Misschien maakt ie voor Feyenoord wel weer een uitzondering. Advocaat is volgens mij altijd positief geweest over Feyenoord en het Legioen.

Volgens mij moeten juist de Ajax fans weten dat Jol geen fan is van jeugdspelers en dat Jol graag wil kopen. Alleen daarom hoef ik Jol niet bij Feyenoord te zien.

1 februari 2014 om 17:38

Jol is al ontslagen hoor maar is een belabberde trainer deed het alleen bij RKC goed

1 februari 2014 om 17:43

Mols, je ziet toch wel dat ik doel op de Feyenoord trainers? Kijk naar waar de komma's staan

Ik zou Jean-Paul van Gastel kiezen met assistenten van Bronckhorst en Paul Bosvelt.

1 februari 2014 om 14:56

Dat is een te onervaren drietal.. Wel een mooi drietal qua namen, maar als hoofdtrainer en assistenten.. Ik betwijfel of dat zou lukken.

1 februari 2014 om 15:04

In plaats van Bosvelt, zou je van Hanegem er neer zetten.

1 februari 2014 om 15:34

Nee, daar wordt je vrolijk van.. Van Hanegem die bij Utrecht één keer per dag trainde in plaats van de gebruikelijke 2x, als assistent bondscoach aangaf Advocaat neer te slaan of zo wanneer hij Robben weer zou wisselen of wanneer het hem uitkomt mensen bekritiseren in zijn column die Feyenoord juist veel goeds gebracht hebben..

Die zou ik er niet bij willen hebben. Geweldig clubicoon en als clubicoon moet hij zeker gekoesterd worden, maar om hem een functie te geven..

1 februari 2014 om 17:42

v Hanegem is passé, Bosvelt heeft geen ervaring

bij Feyenoord moet je een sterke persoonlijkheid en ervaren coach zetten gezien de druk

1 februari 2014 om 15:08

Mooi drietal! Zelf dacht ik aan Fräser als assistent maar Bosvelt is ook een goede optie.

Feyenoord moet nu voor een trainer gaan die de focus legt op goed voetbal en spelers beter maakt. Van Gaal en Co Adriaanse zijn beide trainers die dat kunnen. Ik hoop ook dat ze niet te snel worden afgerekend op resultaten mocht 1 van hun het worden. De resultaten komen vroeg of laat vanzelf als het plaatje klopt.

De focus leggen op goed voetbal en daarmee talentontwikkeling brengt een club verder op de lange termijn. Ten eerste is er een gezonde doorstroom van talenten waardoor talenten minder snel zullen kiezen voor een avontuur in het buitenland op jonge leeftijd. Ten tweede vallen goed voetballende talenten eerder op als er goed voetbal wordt gespeeld. Daarnaast kun je op lange termijn rekenen op meer sympathie van voetbal liefhebbers en dat is goed voor merchandising. Ook Oranje profiteert mee als veelbelovende talenten zich ook daadwerkelijk door ontwikkelen.

Ik lees hier een paar berichten dat v.gastel er niet klaar voor is maar volgens mij loopt hij toch al een tijdje mee als assistent en ik denk juist wel dat de tijd rijp is voor hem.er zijn gasten geweest die korter assistent zijn geweest en nu op eigen benen staan.

Alles aan Co ademt Ajax.

Ik denk daarom ook niet dat veel Feyenoorders op Co zitten te wachten. Niettemin is de link snel gelegd natuurlijk. Co Adriaanse en Van Geel kennen elkaar door en door en mogen elkaar heel graag. Ik denk echter dat zelfs Van Geel moet concluderen dat het geen slimme zet is, al is Co in mijn ogen gewoon een goede trainer.

De ideale kandidaat is echter Peter Bosz. Hij is een Feyenoord man en laat zien dat hij zijn elftallen prima laat voetballen. Geen lafhartig voetbal, maar vooruit spelen en creatief zijn. Ik zou bijna zeggen dat het een trainer van Ajax zou kunnen zijn. Niettemin is het maar de vraag of Bosz haalbaar is. Misschien zit hij nu wel op zijn plek bij Vitesse waar hij volop mogelijkheden heeft. Als hij naar Feyenoord gaat legt hij zichzelf meer beperkingen op.

Bij gebrek aan alternatieven zou ik het duo Van Gastel en Van Bronckhorst een kans geven. Laat hen een ervaren assistent erbij zoeken en kijk hoe het loopt. Mocht het niet werken dan kan altijd nog naar een duurder alternatief van buiten gezocht worden.

1 februari 2014 om 14:43

Alles aan Co ademt Ajax.

Nou dat idee heb ik nu absoluut niet, denk ik aan Adriaanse, dan denk ik aan AZ, en Willem II , zelfs nog eerder aan ADO dan aan Ajax

Edit en aan veel geld verdienen natuurlijk.

1 februari 2014 om 14:45

@ wandering

Ik doel niet op de clubs waar hij gewerkt heeft, ik doel op de voorkeur van Co Adriaanse. Co is overduidelijk een Ajax fan. Dat kan hij bij Studio Voetbal ook maar moeilijk verbergen.

1 februari 2014 om 14:50

Moet eerlijk zeggen dat dat mij nog niet echt opgevallen is, wat mj wel altijd opvalt is dat hij behoorlijk positief is over Twente. Maar dat kan ook komen doordat Twente mijn voorkeur heeft en alles aan positieve woorden over Twente beter blijft hangen bij mij.

Edi;t En ja het is een Amsterdammer dus ik ga er wel vanuit dat hij een voorkeur voor Ajax heeft, maar persoonlijk vind ik dit in zijn geval niet storend.

1 februari 2014 om 15:08

@ wandering

Het is ook totaal niet storend, maar om die reden zullen niet heel veel Feyenoorders op Co Adriaanse zitten te wachten denk ik. Bosz zou de ideale trainer zijn. Als die niet haalbaar is, zou ik Van Gastel en Van Bronckhorst + een ervaren assistent de kans geven.

1 februari 2014 om 17:44

Co vind ik niets naar Ajax ruiken

heeft zijn roots liggen bij Ado, en woonde lang in Utrecht en speelde zijn laatste jaar bij Utrecht, coachde AZ ADO Ajax Willem II in Nederland en verder in het buitenland.en had eerder wel interesse in Utrecht maar deed dat niet vanwege salaris en grotere kansen

1 februari 2014 om 18:00

@ mols1970

Hetzelfde heb ik al uitgelegd hierboven. Co is in alles fan van Ajax.

Zou het nog even aankijken bij HSV en als het daar echt misgaat van Marwijk benaderen.

Heeft in het verleden heel goed zijn assistenten klaar kunnen stomen voor het grote werk, kijk naar Been en de Boer, hij gaf ze vrijheid en verantwoordelijkheid waardoor ze zich kunnen ontplooien.

Van Gastel zou ik ook een goeie optie vinden puur omdat hij de club heel goed kent en de jeugdopleiding ook, daarnaast heeft hij ook de juiste uitstraling wel.

Van Gaal en van Basten zal ik het liefst niet zien komen, puur omdat dat toch echte Ajax mannen zijn en dat dat toch niet past bij de club, verder dat schreeuwerige van van Gaal valt helemaal niet goed in Rotterdam, geen woorden maar daden.
Verder denk ik ook dat van Gaal zal inschatten dat er bij Feyenoord niet heel veel meer uit te halen valt dan Koeman heeft gedaan, denk echt dat het minder word volgend seizoen want redelijk wat spelers zullen gaan vertrekken.

Co is opzich ook wel een goeie trainer, juiste filosofie maar ik zou graag een trainer zien komen die er voor zorgt dat in de toekomst dan een van de assistenten het over kan nemen, weet niet of Adriaanse zoveel macht uit handen wil geven.

1 februari 2014 om 15:24

Juist het feit dat er waarschijnlijk wat spelers zullen vertrekken zou voor van Gaal een reden kunnen zijn om in te stappen. Het verwachtingspatroon zal, net als toen Koeman aantrad, niet hoog zijn.

Van Gaal zal bij de club gaan werken met de beste jeugdopleiding van Nederland, dat lijkt mij een combinatie om te likkebaarden gezien zijn track record als teamsmeder en het verbeteren van jonge spelers. De vraag is vooral of hij bereid is om fors in te leveren financieel. Ik sluit het niet uit. Voor mij de gedroomde trainer.

1 februari 2014 om 15:37

Als v Marwijk komt dan flikker ik mijn seizoenkaart weg.
Ik ben dat schijterige voetbal van de man helemaal zat. Zowel in zijn eerste als in zijn tweede periode zat ik me veelal te vervelen in de kuip. Dat tikkie terug en dat tikkie breedt van die trainer kennen we nou wel.
Ik hoop op een trainer van de nederlandse school. Bosz zou ik het liefste zien maar anders Co. Wat zou mij het kunnen schelen als co op de bank zit of niet. Als ik maar een feyenoord ziet dat vooruit durft te spelen en te verdedigen.

Adriaanse met Van Gastel, Van Bronckhorst en Makaay als zijn assistenten lijkt mij ideaal voor Feyenoord. De assistenten zullen zeker enorm veel van Adriaanse leren en op termijn kan één van die drie het dan overnemen.

Zelf blijf ik hopen op Peter Bosz. Bosz is een moderne trainer die bewijst dat hij goed met jonge spelers overweg kan en ze ook uitstekend kan laten voetballen. Bij Adriaanse weet ik niet of hij dat nog kan eerlijk gezegd. Zijn prestaties staan buiten kijf, maar mijn gevoel zegt dat het niet zou werken.

1 februari 2014 om 15:15

Zijn prestaties staan buiten kijf? Sorry hoor, maar als je het zo bekijkt zou Aad de Mos ook in beeld moeten zijn bij wijze van spreken.

Adriaanse heeft sinds 2000 8 werkgevers versleten. Alleen bij AZ bleef hij langer dan een jaar. Bij Ajax, Porto en Red Bull Salzburg bleef hij één jaar. In dat jaar was hij weliswaar succesvol met die clubs, maar bij elke club vertrok hij door een conflict.. Bij Metallurg Donetsk, Al- Sadd, Olympisch Elftal Qatar en Twente was hij binnen enkele maanden zelfs weg en weer meestal vanwege onenigheid..

Sorry hoor, maar zouden jullie echt blij zijn met een trainer die voor zoveel onrust zorgt? Jullie hebben net iets moois opgebouwd. Dat zou ik nooit in gevaar brengen door een trainer aan te stellen met zo'n trackrecord van de afgelopen 14 jaar.. Op zeer korte termijn is het leuk met Adriaanse, maar bij 5 van de 6 laatste werkgevers was hij binnen enkele maanden vertrokken en hij is al twee jaar clubloos. Dit zegt allemaal echt wel wat over Adriaanse hoor.

.

1 februari 2014 om 15:18

Wat ik vooral bedoel is dat hij, voordat hij richting Oekraine vertrok en een hele rits aan rare clubs had, zijn ploegen altijd attractief liet voetballen. Daar hamert hij op en dat zie je vaak terug aan mooi voetbal van zijn ploegen. Verder hoop ik inderdaad ook niet dat hij komt, zijn persoonlijkheid past niet bij Feyenoord. Misschien had ik beter zijn kwaliteiten, niet zijn prestaties.

1 februari 2014 om 15:40

Als Co nou een ding goed kan dan is het wel jeugdige spelers beter maken. Nou zal Feyenoord het de komende jaren toch noch steeds van zijn eigen jeugd moeten hebben en ze hebben nog voldoende jeugd. Dus denk ik dat het prima zou werken. Want als hij resultaten haalt gaan we gewoon voor hem zingen.

1 februari 2014 om 15:58

Dat hoop ik ook ten zeerste, want de kans lijkt mij vrij groot dat hij het gaat worden.

1 februari 2014 om 16:46

Bosz zit prima bij Vitesse en zal graag nog een jaar willen, Feyenoord komt te vroeg

1 februari 2014 om 17:00

Dat denk ik ook ja, maar het feit dat hij graag zijn liefde voor Feyenoord openbaart, geeft de Feyenoorder hoop

1 februari 2014 om 17:43

Ja ik hoop t voor jullie. Ik zou van gastel een kans geven. Maar de club moet ook minder hoge verwachtingen op die jonge trainers leggen. Anders is het afbreukrisico hoog (net als bij Cocu).

Bij Twente waren ze hem binnen de kortste keer zat. Weet niet of dit de goede trainer is voor Feyenoord. Ik zou Dick Advocaat een betere keuze vinden.

1 februari 2014 om 17:45

Twente maakte een fout door hem te ontslaan, en Mclaren was daar de 2e x een ramp...

1 februari 2014 om 18:17

Twente maakte geen fout. Ze waren hem spuugzat... Een hele vervelende man...

3 februari 2014 om 03:57

gaat om resultaat beter dan een leuke coach die geen resultaat behaalt en zo vervelend is ie niet

Van Geel moet gewoon budget maken voor een trainer van naam, geen dure Adriaanse. Probeer dan maar alles uit de kast te halen voor van Gaal. Deze selectie heeft een driller nodig! Dat nonchalante moet er echt uit. Hopelijk gaat de knop nu om, en belonen de jongens Koeman met stabiliteit deze laatste maanden. Een type Bosz of Jans is ook goed, maar mijn voorkeur gaat echt uit naar een trainer die de huidige selectie eens aan een killer mentaliteit helpt. Een verkeerde trainer kan echt rampzalige gevolgen hebben..

1 februari 2014 om 14:47

@ Zlatanera

Nonchalante? Ik vind Feyenoord alles behalve nonchalant. Ze werken keihard, iedere week maar daar kun je een gebrek aan kwaliteit niet altijd mee compenseren. Feyenoord heeft nu eenmaal minder kwaliteit in de selectie dan Ajax, Vitesse en Twente.

1 februari 2014 om 15:00

@ hen_nie

Was indd niet de beste woordkeus, maar ze hebben dit seizoen oa tegen Zwolle en Ado punten laten liggen. Niet door gebrek aan kwaliteit, maar door verlies aan focus op cruciale momenten in de wedstrijden en onderschatting. Ik wil de mentaliteit niet samenvatten, maar in die wedstrijden kwam het op mij nonchalant over.

1 februari 2014 om 15:05

@ Zlatanera

Focus is een in mijn ogen te vaak gebruikt woord. Veel belangrijker is het positie kiezen van spelers. Dat heeft vooral met inzicht en dus kwaliteit te maken. Bij Feyenoord staan ze achterin op cruciale momenten nogal eens verkeerd.

Ik vind namelijk dat er nauwelijks een nonchalente speler bij Feyenoord speelt (armenteros gisteren dan). Ze werken keihard voor elkaar, maar ook gisteren zag je dat Vitesse meer voetbal in de ploeg heeft en dus terecht boven Feyenoord staat.

1 februari 2014 om 15:27

@hen_nie

Je gaat mij niet vertellen als je twee keer tweede bent geworden, je de basiself intact houdt je kwalitatief opeens veel minder bent dan Vitesse en Twente. De basiself van Feyenoord is helemaal niet veel minder dan de door jou genoemde clubs. Feyenoord heeft van die vier clubs wel de minste bank, alhoewel van Beek en Kongolo het achterin prima doen als vervangers. Je verliest dit jaar juist op mentale weerbaarheid. Als je punten verliest bij Rkc, Ado, NEC en Zwolle (met alle respect) kan je het mentaal niet iedere week opbrengen. Dat doet de Boer bij Ajax gewoon veel beter.

1 februari 2014 om 15:34

@ Orgullo

Dat probeer juist wel te vertellen. Nieuwe impulsen zijn soms nodig. De basiself is inderdaad niet veel minder, maar er zit wel beduidend minder voetbal in dan bij Ajax en Vitesse. Nogmaals, mentale weerbaarheid is goed bij Feyenoord. Feyenoord kan echter moeilijk wedstrijden domineren met het middenveld dat ze hebben. Met Immers speel je eigenlijk met twee voetballende middenvelders in plaats van drie. Daardoor heeft Feyenoord het in uitwedstrijden tegen mindere clubs waarin ze veel aan de bal zijn soms moeilijk. Als dan ook nog eens blijkt dat Feyenoord achterin op cruciale momenten niet altijd goed staat dan blijkt dat een gebrek aan kwaliteit te zijn en heeft dat niets met instelling te maken.

1 februari 2014 om 15:44

@hen_nie: Hoe verklaar je dan dat Feyenoord de voorgaande twee seizoenen het wel kon presteren? En jij doet net alsof Feyenoord voetballend mijlen ver weg van die andere drie clubs staat. Dat is gewoon niet waar. Feyenoord heeft dit seizoen over twee wedstrijden 'gewonnen' van Vitesse, stond rond de winterstop praktisch gelijk met deze drie clubs. Dat Feyenoord de laatste weken voetballend er niet uit komt zie ik ook en is jammer, maar laten wij niet doen alsof Feyenoord nou zoveel minder is als weinig bijzondere teams als Vitesse en FC Twente.

1 februari 2014 om 15:47

Je kan over de basis discussiëren maar het gaat er juist om dat de wisselspelers van Feyenoord veel maar dan ook veel minder kwaliteit hebben als je het vergelijkt met Ajax of Psv. Dat is trouwens ook de reden dat wij niet kampioen worden.

Ajax betaalt 3.5 miljoen voor Van der Hoorn die nu 4e verdediger is. Wij moe(s)ten het van transfervrije spelers hebben. Ajax heeft Kkric of Duarte nog op de bank, dat zouden bij ons basisspelers zijn.

1 februari 2014 om 15:58

@ Orgullo

We kunnen het toch zien: andere ploegen ontwikkelen zich meer dan Feyenoord omdat zij nieuwe impulsen hebben gehad. Ik zeg nergens dat Feyenoord voetballend mijlen ver achter ligt, maar het verschil is duidelijk aanwezig momenteel. Ajax en Vitesse spelen beter voetbal van achteruit en hebben daar op het middenveld meer geschikte spelers voor lopen (hiermee doel ik op Immers). Daardoor staan zij nu ook boven Feyenoord.

@ rbn_

Het klopt dat het bij Feyenoord vooral schort aan alternatieven bij schorsingen en blessures. Toch vind ik dat Immers er nooit in had mogen staan bij Feyenoord. Door het opstellen van Immers veroordeel je je ploeg tot een erg eenzijdige speelstijl waarbij het op het middenveld moeilijk is om voetballend de tegenstander telkens te kunnen domineren. Bij Ajax en Vitesse staan er wel drie spelers ipv twee die in de bal komen en meehelpen om op het middenveld te domineren. De bovengenoemde dingen zijn ook de reden dat Koeman niet doorgaat. Feyenoord staat nagenoeg stil in ontwikkeling aangezien de ploeg niet van een kwaliteitsimpuls kan worden voorzien. Een nummer tien en wat meer alternatieven zouden Feyenoord voetballend op hetzelfde niveau kunnen brengen als Ajax en Vitesse.

1 februari 2014 om 16:03

Ben het met je eens, ik had allang Vilhena op #10 gezet. Gister zag je bijvoorbeeld ook weer dat als Vilhena of Boëtius aan de bal komen dan gebeurt er tenminste wat en dat voel je door het stadion. Vilhena heeft veel meer creativiteit dan Immers. Het nadeel van Vilhena is dat ie weinig scorend vermogen heeft.

1 februari 2014 om 17:09

@ rbn_

Klopt, Vilhena maakt te weinig goals maar voor de goals hebben jullie Pelle. Ik heb niks tegen Immers, want hij zet zich altijd volledig in en draagt echt wel zijn steentje bij. Echter, Hij is als nummer 10 wel een blok aan je been als je op het middenveld tegenstanders wil domineren.

Co Adriaanse is wel een ervaren prof en een goede coach, maar als persoon vind ik hem totaal niet bij Feyenoord passen. Maar goed, er zijn wel gekkere dingen gebeurd. Ik had bij Koeman ook niet verwacht dat hij het zo goed zou doen. Dus wie weet.

1 februari 2014 om 15:22

Adriaanse heeft op zijn periode bij AZ na sinds 2000 nooit langer dan 1 seizoen bij een club gezeten en is, op AZ na, altijd vanwege conflicten, onenigheid of tegenvallende prestaties weggegaan bij clubs. Dat zegt allemaal wel wat over een trainer. Tel daarbij op dat hij al twee jaar clubloos is..

Het mooie dat Feyenoord opgebouwd heeft de afgelopen jaren moet gekoesterd worden. Iemand aanstellen die zo'n slecht trackrecord heeft over een periode van 14 jaar is, in mijn ogen, het tegenovergestelde daarvan.

1 februari 2014 om 16:26

De clubs waar hij in die periode actief is geweest, waren clubs die direct resultaat wilden zien. Co is een trainer met een eigen visie hij heeft dan ook tijd nodig om alles naar zijn hand te zetten. Co is ook geen trainer die je voor 1 seizoen haalt maar voor meerdere jaren. Bij Feyenoord kan hij in alle rust werken aan zijn project. Hij kan de vele talenten die Feyenoord rijk is vormen om goed te voetballen in zijn systeem. Feyenoord moet zich niet richten op korte termijn resultaat maar een visie formuleren voor de lange termijn (Dortmund). Co is een goede trainer om de komende jaren een goede fundering te leggen om die visie te realiseren.

1 februari 2014 om 16:46

Hij had bij Ajax, Porto en Redbull Salzburg ook direct succes. In alle gevallen werd hij kampioen. Bij Porto won hij zelfs de beker ook nog, zorgde hij voor de minst gepasseerde verdediging van Europa en werd hij trainer van het jaar.

Dat succes was het probleem dus niet, maar de persoon Adriaanse wel.. Juist voor meerdere jaren is Adriaanse niet geschikt op AZ na..

1 februari 2014 om 18:46

Nog steeds denk ik dat Co een trainer is voor de lange termijn en dan met name voor Feyenoord. Hij heeft een duidelijke kijk op het spel en weet wat hij wilt en niet wilt. Dat communiceert hij ook en het kan dat dat niet altijd in goede aarde valt. Maar bij Feyenoord is zo iemand juist gewenst omdat het bij de club ontbreekt aan visie. Daarnaast zijn Van Geel en Co Adriaanse ook vrienden van elkaar en weten ze ook wat ze kunnen verwachten van elkaar. Ik verwacht heel veel van deze eventuele samenwerking.

1 februari 2014 om 17:48

tja Verbeek paste wel als persoon bij Feyenoord en dat werd niets...

Het is sinds kerst bekend wie het gaat worden dit heb ik gehoord van een zeer betrouwbare bron binnen de club en dit lijkt te gaan kloppen na dit nieuws van vanochtend.

Van Gastel & Gio krijgen een jaar de kans om er wat van te maken echter twijfelt van Geel nog steeds aan hun ervaring en wilt hij oude vriend Co Adriaanse puur op tactisch gebied een jaar aantrekken. Maar de vraag is wilt Co dit wel en staat het legioen hierachter? Die kans is dus zeer klein en daarom wordt het bijna zeker van gastel en gio voor 1 jaar met optie op verlengen.

Aangezien van Geel en de rest van de organisatie niet heel veel vertrouwen hebben in die twee is er al een toekomstplan bedacht.

De kans is zeer groot dat 'jon Dal Tomasson' over twee jaar de nieuwe hoofdcoach wordt van Feyenoord. Hij heeft in zijn Roda JC contract een terugkoop clausule laten zetten en Roda JC is voor hem een perfecte opstap geweest voordat hij naar Feyenoord komt. Het schijnt zelfs zo te zijn dat Martin van geel als oud directeur van Roda hem heeft voorgedragen als hoofdcoach bij zijn huidige club aangezien hij zo onder de indruk was van zijn kwaliteiten bij Excelsior.

Feyenoord wilt van Tomasson een trainer maken net zoals een Frank De Boer bij Ajax een clubman die rust uitstraalt en die goed kan omgaan met de nieuwe generatie.

Ik denk uiteindelijk dat hij ook de juiste man voor Feyenoord is en met een vernieuwende kuip kunnen er weer stappen gemaakt worden in de ontwikkeling van voetbalstad Rotterdam.

Lees dit verhaal twee keer en alle puzzelstukjes vallen in elkaar

1 februari 2014 om 16:34

Dat van tomasson klinkt goed. Is wel een echte persoonlijkheid met internationale uitstraling. Heeft hij trouwens een Nederlandse vrouw of zo omdat hij hier blijft hangen?

1 februari 2014 om 16:46

Een trainersduo? Dat klinkt bekend succes

Ik hoop het niet. Zal graag Marco van basten zien

3 februari 2014 om 03:58

v Basten? dat is een matige trainer hoor, nergens gepresteerd

Ik denk dat Reggie Blinker de nieuwe hoofdcoach wordt met Gaston Taument en Mike Obiku als assistenten.

1 februari 2014 om 15:54

En van Gobbel als terreinman. Die kan elke keer de bobbels uit de mat walsen.

Adriaanse zal wel echt tof zijn , hij staat garant voor mij mooi voetbal , dus nog meer jeugd en mensen als Immers kunnen het denk ik schudden , hij staat echter ook garant voor problemen , ik vind m geen Feyenoord man en hij verdient veel

De naam van Peter Bosz komt vaak langs als favoriete trainer. Hij mag echter werken met een paar hele goede huurlingen (piazon, van Aanholt, Atsu etc.). Bij Feyenoord moet hij spelers beter maken, iets wat Koeman niet is gelukt.
Van Gastel en Gio zijn meer van het type Cocu dan F de Boer. Die laatste durft maatregelen te nemen in belang v/h team (El Ham), Cocu niet (toivonen).
Dus een bouwer halen. Type van Gaal en Adriaanse misschien teveel A'dammers. Blijft over Hans Kraay jr. succesvol bij menig amateurelftal maar heeft voetbal know how genoeg om Feyenoord verder te helpen.

1 februari 2014 om 15:45

Bosz heeft bij heracles 2 keer een periode apart heel goed werk neergezet met heel beperkte middelen.

1 februari 2014 om 15:53

Alleen met een guardiola of mourinho kan feyenoord kampioen worden

Als het maar iemand is met een Feyenoordverleden !
Liefst Jon Dahl Tomasson, met bijvoorbeeld Makaay en Bosvelt - of Gio en Van Gastel.

Outsider is voor mij Henrik Larsson, heeft geweldige clubs achter zijn naam staan, is al vanaf 2009 trainer in Zweden. Geweldige Feyenoordman. Laat hem het anders maar eens een jaar waar maken.
Heeft vorig jaar stage gelopen bij Feyenoord. Zoon Jordan kan gelijk mee komen, schijnt zeer talentvol te zijn.

3 februari 2014 om 04:00

beter geen Feyenoord verleden, dat heb je met o.a. Been gezien

je moet gaan voor een goede sterke coach met ervaring

Adriaanse dus

en welke beschikbare en betaalbare trainer heeft een Feyenoord verleden?

Gullit, Erwin Koeman etc moet je niet willen hebben

Co's laatste kunstje, lijkt me mooi voor hem en Feyenoord. Lekker aanvallen.

Ik zie Van Gaal dit nog wel doen, vanwege de rancune richting Ajax. Maar dat gebeurt alleen als 'ie niet bij Man. United of Tottenham aan de slag kan.

1 februari 2014 om 21:20

Azet

Ik denk dat Van Gaal nooit meer voor Feyenoord zal willen werken, omdat hij tot het bod beledigd is toen zijn vrouw ziek was. Dat was echt hartverscheurend voor hem.

2 februari 2014 om 19:13

Oja, daar heb ik weleens wat van gehoord. Ik kan me die gebeurtenis niet herinneren, maar ik hoor er weleens wat over.

3 februari 2014 om 13:06

Azet

Mocht je de behoefte hebben om het terug te zien of horen, moet je naar de website van Youtube gaan. En typ je in van Gaal en Feyenoordsupporters, dan zul je van alles zien.

Volgens mij heeft Van Gaal ooit aangegeven dat hij trainer van Feyenoord zou willen worden. Van Gaal is na WK vrij.

1 februari 2014 om 16:55

Hoe kom je daar bij? Zoek even op youtube naar van gaal, feyenoord en spreekkoren en het lijkt mij dat dan nooit meer voor die supporters hun team wil coachen

3 februari 2014 om 04:01

elke club heeft van die randdebielen dan kan je voor geen enkele club meer werken

Het klinkt gek scherend, maar als je Ronald de Boer hoort praten over voetbal vindt ik dat niet heel slecht? Kijk hij heeft een verleden waarmee de achterban en ook ik misschien niet blij mee zal zijn, maar geef z'n man een kans. Samen met van Gastel, Gio en Makaay denk ik dat je een staf zou hebben die meer dan uitstekend is.

1 februari 2014 om 17:50

Ronald de Boer streeft (nog) geen trainersloopbaan na en daarnaast zit hij goed bij Ajax.

Denk dat de genoemde trainers uit de Feyenoord-stal gewoon te licht zijn voor Feyenoord. Van gastel, Bosz, bosvelt wordt zelfs genoemd... Toch allemaal een stuk minder charisma dan een frank de boer. Met relatief jonge trainers als Erwin Koeman en been liep het ook niet. Van bronckhorst is wel een grote persoonlijkheid maar lijkt me wat minder een echte trainer. Dan kom je al gauw uit bij mensen met een Ajax-verleden.

1 februari 2014 om 17:02

Het voetballeven bestaat uit meer dan ajaxmensen....ging er vanuit dat je dat wist.

Veel succes ermee. Tijdens tv uitzendingen bewees hij dat deze man slecht naar anderen kan luisteren, het bewijs dat Twente gewoon aan het rechte einde zat. Munstermann zou hiervoor de credits mogen krijgen dat hij deze moedige beslissing nam!!

Overigens vind ik dat Co wel zinninge uitspraken heeft. Maar past niet binnen een organisatie..

willem janssen doorschijven samen met gio en van gastel ?

1 februari 2014 om 17:47

Die is goed bezig met de jeugdopleiding en wil liever op de achtergrond blijven. Lekker laten zitten waar hij zit, daar zit hij goed.

1 februari 2014 om 18:19

maar het zou opzich wel de juiste ervaren man zijn :P

Ik weet niet of dit dan wel de juiste keuze is. Adriaanse is toch een man van ijzeren discipline en rare trekjes en eigenaardigheden en of je daar bij Feyenoord mee moet aankomen en die jonge jongens ik vraag het me af.

V Gaal en Feyenoord dat zou ongelooflijk mooi zijn voor de eredivisie! Als V Gaal de talenten in past en goed laat voetballen zie ik hele mooie dingen in Rotterdam gebeuren. Ik denk dat feyenoords lijstje bestaat uit Co, Bosz of v Gastel.

1 februari 2014 om 17:48

Van Gaal heeft al vaak zat aangegeven geen Nederlandse club meer te zullen trainen.

1 februari 2014 om 21:47

Als ik Van Gaal goed inschat is hij een mens in ontwikkeling. Wat ie vsndaag zegt hoeft morgen niet meer waar te zijn.

1 februari 2014 om 22:52

Met v Gaal weet je het nooit! ik zou zeggen als V Gaal wat kan maken van Feyenoord dan is zijn carriere compleet! Dan ben je een hele grote meneer. Ik zie van Gaal niet zo gauw in de BPL coachen.

Ik zeg strik Peter Bosz.

1 februari 2014 om 17:49

Onhaalbaar. Hij heeft een doorlopend contract bij Vitesse dat meer betaalt en hem echt niet laat gaan.

1 februari 2014 om 18:41

Zoek maar verder, die gaat niet weg. Ten eerste moet feyenoord dan een hoop betalen wat ze niet hebben, ten 2e zou hij denk ik biet willen, heeft het na zijn zin en krijgt hier hele goede spelers tot zijn beschikking. Hij zou het ook nooit foed kunnen doen, want beter dan dit gaat het niet worden aankomende jaren denk ik. Verwacht dat er een hoop gaan.

Bij Twente weggestuurd omdat hij het niet meer aankon en de meest bizarre vergissingen maakte op trainingen en dan 3 jaar later naar Feijenoord gaan.

1 februari 2014 om 18:36

Moa, zijn voorganger werd bij AZ de laan uitgestuurd omdat hij de spelers niet in de hand zou hebben...

het is al bekend hoor : Co of Ron maar als ie verstandig is neemt ie Ron, heeft t krediet en dat is eesentieel

3 februari 2014 om 04:08

wie is Ron?

Ron Jans presteerde bij Heerenveen redelijk, bij Luik matig en bij Zwolle waar hij net verlengd heeft redelijk, lijkt me te duur na zijn contractverlenging en te slap voor Feyenoord

Rutten te netjes?

Tonduchatinier?

maar vlak jos luhukay niet uit

Ben ik de enige die aan frank rijkaard denkt?

3 februari 2014 om 04:06

Rijkaard is te duur en wil niet naar Feyenoord

Tencate zou een optie zijn..

Advocaat ook als Adriaanse niet haalbaar is of...vd Brom die op de wipstoel zit bij Anderlecht

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren