Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Guardiola was ‘niet sarcastisch’: ‘Ik word er nu een beetje ongemakkelijk van’

Laatste update:

Manchester City ging zondag in de topper tegen Liverpool met 3-1 onderuit. Josep Guardiola, manager van the Citizens, stapte na afloop van het duel op Anfield naar de arbitrage toe om hen overdreven te bedanken. De Spaanse oefenmeester wil in gesprek met verschillende Engelse media weinig kwijt over het optreden van scheidsrechter Michael Oliver.

“Het zou niet leuk zijn om over scheidsrechters te praten nadat we verloren hebben. Vraag Mike Riley (de Engelse scheidsrechtersbaas, red.) en de big bosses daarover, maar niet mij. Het was niet sarcastisch, ik wilde ze enorm bedanken. Ik heb hetzelfde gezegd na de wedstrijd tegen Tottenham Hotspur”, verwijst Guardiola naar de thuiswedstrijd tegen the Spurs (2-2), waarin een doelpunt van Gabriel Jesus in blessuretijd werd afgekeurd na inmenging van de VAR.

“Meestal zeg ik tegen scheidsrechters of collega’s: ‘Bedankt, succes verder’. Ik word er nu een beetje ongemakkelijk van, omdat het lijkt alsof Pep weer aan het klagen is. Gefeliciteerd, Liverpool”, stelt de Spaanse oefenmeester, die overigens wel een boete kan verwachten. Manchester City meende in de beginfase recht te hebben op een strafschop na een handsbal van Trent Alexander-Arnold, maar de VAR greep niet in. “Ik weet niet wat er in de toekomst gaat gebeuren. Dat zullen we nooit weten. Maar voor beslissingen moet je bij de grote bazen zijn. Zij zijn de mannen die alles van het spel begrijpen.”

Collega Jürgen Klopp is in gesprek met Sky Sports uiterst positief over het optreden van zijn ploeg. “Het doelpunt van City leverde hen weer geloof op voor het laatste kwartier, dat was duidelijk. Op dat moment controleerden zij de wedstrijd, maar de overige 75 minuten hebben wij de controle gehad met onze intensiteit. We hebben hen niet laten doen wat ze wilden doen. Als dat zo gemakkelijk is, zouden meer teams het doen. De jongens hebben het uitstekend gedaan. Je moet constant dapper zijn en op het juiste moment scoren, dat hebben we gedaan.”

Fabinho, Mohamed Salah en Sadio Mané kwamen tot scoren voor Liverpool. “Het waren stuk voor stuk geweldige doelpunten. Zoiets heb je op een dag als vandaag nodig, als je wil winnen van Manchester City. Je zal in zo’n wedstrijd geen gemakkelijke doelpunten maken. Bovendien moet je goed verdedigen en dat hebben we in mijn ogen perfect gedaan.”

Snap jij de frustraties van Pep Guardiola?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Hahaha, hij schudde bijna die scheidsrechter z'n arm en schouder uit de kom. Uiteraard was 'ie sarcastisch bezig, maar als hij z'n mond daarover opentrekt, kan hij waarschijnlijk een boete verwachten.

Hoe hij tekeer gaat bij de vierde man in het andere filmpje, hij lijkt daar daadwerkelijk krankzinnig te zijn geworden. Leuk hoor, passie. Een keer gewoon normaal doen zou hem ook wel sieren.

11 november 2019 om 10:47

Hahah ik ging helemaal stuk daar! Echt een idioot.

11 november 2019 om 13:46

Het mooiste is als hij heel hard 'twice' schreeuwt niet eens meer tegen die man, maar gewoon ergens omhoog het stadion in. Kleine inzinking inderdaad.

11 november 2019 om 15:46

Ja dat was het moment waar ik helemaal stuk om ging😂

De wedstrijd van het jaar. Moest gewonnen worden en dan een 100% penalty niet krijgen. 9 punten achter. Waarschijnlijk geen kampioen. Kan wel begrijpen dat je dan even helemaal simpel wordt.

11 november 2019 om 09:42

In alle objectiviteit, want ik ben noch Liverpool, noch City fan, slechts liefhebber van mooi voetbal. Over welke penalty heb jij het? Wat ik heb gezien is een scrimmage situatie en een bal van dichtbij tegen de hand aanschieten zonder dat die arm een schot op doel of voorzet in de weg staat op een speler die zeker kan scoren. Leek mij niet echt veel aan de hand.

11 november 2019 om 14:03

Tevens leek het of Sterling express op de hand schoot!

11 november 2019 om 09:43

Penalty voor wat?

11 november 2019 om 10:14

was nooit penalty geworden, bal kwam van hand City speler. Dus aanvallend hands. Vrije trap Liverpool. Wel kun je je afvragen of er al niet direct gefloten had moeten worden voor die handsbal van City.. Nu valt er een doelpunt uit aan de andere kant.was nu wel heel veel voordeel.weet ook niet of VAR überhaupt nog mag ingrijpen hier, omdat eerste overteding door City werd gemaakt?? De handsbal van Liverpool niet als hands werd gezien, maar moest (mocht?) de var nog daar naar kijken aangezien de bal van de hand van City speler kwam?

11 november 2019 om 10:30

De VAR kijkt pas bij het volgende moment dat het spel stil ligt. Toen het spel bezig was dacht de scheids dat het geen opzettelijk hands was van TAA, dus doorvoetballen. Het eerstvolgende moment dat het spel stil lag was de goal, pas toen zagen ze de arm van TAA maar ook de arm van Bernardo Silva. Hierdoor wordt de handsbal van TAA genegeerd en geldt de voordeelregel. De mensen die claimen dat de VAR het doelpunt moest afkeuren en een vrije trap aan Liverpool had moeten geven, houden niet van voetbal.

11 november 2019 om 10:38

Om te zeggen dat die niet van voetbal houden is niet echt sterk. Bij motd gisteren zeiden ze pingel, omdat de bal van Silva volgens de reglementen geen hands was (vind ik vreemd). In mijn ogen na de goal idd pas beelden bekijken en dan is het goal afkeuren en vrije trap Liverpool vanwege hands Silva.

11 november 2019 om 11:00

Het maakt niet uit wat er gebeurde, pingel of hands van Silva. Maar een ding is duidelijk als je niet voor hands van Silva fluit is het een pingel. Je kan niet maar voordeel geven omdat er 20 seconde latet een goal uit valt. Want op het moment dat Silva hands maakt heeft Liverpool absoluut geen voordeel van de situatie. En de handsbal van Arnoald nou dat vind ik ehcg schandalig hoor, we zien dat er penalties worden wegegeven voor schoten die de 3e ring in gaan en ongelukkig tegen een arm komen. Maar hier voorkomt Arnold gewoon dat Sterling die bal voor het intikken heeft met zijn armen super wijd open hoe kan de scheids hier niet voor fluiten.

11 november 2019 om 11:30

@cr7_arsenal. Hij moet fluiten voor hands Silva, aangezien Alle aanvallende handsballen strafbaar zijn.hij fluit niet, want hij ziet het niet. Had hij daarna wel gefloten voor de handsbal van A-A dan had de VAR ingegrepen en alsnog de handsbal van Silva bestraft.dus nooit een penalty.

11 november 2019 om 12:56

Maar dan dus ook geen goal voor Liverpool.

11 november 2019 om 15:24

@samcro: in pricipe ja, behalve als wordt beoordeeld (door scheids en var) dat de handsbal van A-A geen strafbaar hands is (want verdedigend, dus andere regels) en de handsbal van Silva wel beoordeeld is door Var, maar als voordeel-regel geinterpreteerd wordt of dat ze hier niets meer mee mogen? Tis heel grijs gebied en beetje vergelijkbaar met Ajax, waar ook meerdere dingen tegelijk gebeurden. Overtreding Ja/nee op Blind, de overtreding van Blind (2e geel dus fluiten?) en wel/geen hands Veltman. Var en scheids zijn hier nog niet optinmaal voor ingeregeld, zeg maar.

11 november 2019 om 19:17

@staanplaats...je kan dit wel blijven herhalen. Maar dit staat niet in het reglement van de PL.

Pep heeft deze trekjes altijd al gehad. Het is natuurlijk ook erg makkelijk om sportief te zijn als je 98% van je wedstrijden wint. Als het echter eens niet zo loopt als meneer precies zou willen zien, komt de werkelijke aard van het beestje naar boven en blijkt het gewoon een enorm slechte verliezer te zijn die ook nog eens zijn emoties niet onder controle kan houden. Misschien moet City in de winter nog maar een paar spelers halen, want als Pep niet met grote afstand het beste team onder zijn hoede heeft blijkt het toch ineens niet meer zo makkelijk te gaan.

11 november 2019 om 09:54

Ik denk dat iedereen al wist dat Pep een slechte verliezer is, maar dat maakt hem ook zo goed. De allergrootste hebben dat allemaal, kijk naar Ronaldo gisteren, die peerde hem gewoon het stadion uit. Soms komt het gemaakt over, maar Guardiola is ook een gentleman. Dat het niet makkelijk is logisch, er zijn nog meer goede teams. Ik vind het dan ook zeer overdreven om te roepen dat Pep alleen resultaten haalt door transfers, lees de allerbeste halen. Zijn voetbal is fantastisch en het naar zijn hand zetten van zo'n elftal is meer de oorzaak van goede prestaties. Dat het nu wat minder gaat heeft ook met de concurrentie te maken en het feit dat geen enkel team een heel seizoen op zijn top kan spelen.

11 november 2019 om 10:07

@romarky hij speelt leuk voetbal maar hij heeft de duurste selectie van Engeland dus hij moet gewoon kampioen worden en voor de verandering een keer zien Europees niet te falen. Hij word imo wel erg groot gemaakt soms

11 november 2019 om 10:27

Japie ik weet dat jij het niet zo met pep hebt maar zeggen dat hij "leuk voetbal speelt" doe je hem best te kort. Die gast heeft alles gewonnen wat er te winnen valt en ja hij had et beste barca onder zijn hoede maar dat team creëert hij tich echt zelf. Ook bij city weer. Hij weet precies wie hij nodig heeft en maakt spelers veel veel beter. En elke competitie waar hij komt speelt ie kapot met geweldig voetbal. Dus nee hij wordt niet groot gemaakt en het is denk ik naar Cruijff een van de meest tactische coaches die er zijn geweest. Laat zijn teams spelen hoe voetbal echt gespeeld hoort te worden

11 november 2019 om 10:37

Pep is een gentleman wanneer het hem uitkomt. Het feit dat hij zich compleet laat gaan indien hij eens niet wint verteld mij voldoende over zijn ware aard en wat er geacteerd wordt aan zijn verschijning.

11 november 2019 om 11:19

@barcalover123 was dat niet grotendeels dezelfde Barcaselectie die Rijkaard ook had en waarmee hij de CL win?

11 november 2019 om 11:21

Hoe voetbal "echt" gespeeld hoort te worden, ja? Is dat ergens bevestigd? Wat een arrogantie. Klopp heeft met zijn unieke stijl anders al vaker billenkoek gegeven aan Guardiola dan andersom. En Klopp wint er ook prijzen mee, met mindere teams die hij helemaal opnieuw mket opbouwen zelfs.

11 november 2019 om 11:25

@Inkognitow Klopp heeft meestal ook wel een plan B. Als het bij City een dag een keer voetballend niet draait weet Pep niet meer wat hij moet doen. Hij zit er nu 3 jaar en heeft nog steeds geen pinchhitter gekocht. Dan zie je straks weer in de CL dat sls ze hun dag niet hebben ze 90 minuten lang zichzelf blijven vast combineren in een kluts van verdedigers en ze weer vroegtijdig worden uitgeschakeld

11 november 2019 om 11:43

Nee zeker niet. Pep verkocht deco en Ronaldinho. Bracht Busquets in de ploeg samen met pedro. Haalde Pique terug. En zorgde voor dat messi ongelooflijk goed kunnen fictioneren in zijn systeem als vals 9. Dus. Buiten dat maakte hij spelers als messi busquets iniesta xavi pedro echt beter

11 november 2019 om 11:46

@barcalover123 Rijkaard liet Messi debuteren en toen was Messi al fenomenaal. Hij had alledn nog veel wedstrijden op topniveau gespeeld waardoor hij nog niet zo goed was als een tijdje later. Voetballers van het kaliber Messi worden geboren, daar heeft een coach verder weinig aandeel in. Had Messi onder Wiljan Vloet gespeeld was hij ook samen met Ronaldo de beste voetballer ter wereld geweest

11 november 2019 om 11:53

"en elke competitie waar hij komt speelt ie kapot met geweldig voetbal." In de Champions League heb ik City anders weinig potten zien breken ondanks dat ze ongeveer de duurste selectie ter wereld hebben. Idem dito met Bayern en Pep. Laten we dan ook niet overdrijven. Het is een goede coach die aanvallend voetbal wil spelen maar resultaten met City blijven vooralsnog uit. Of zijn de miljarden er in gepompt om enkel de competitie te winnen?

11 november 2019 om 12:18

@japie busquets pedro dani alves pique waren niet van rijkaard. En rijkaard had al 2 seizoenen geen prijs gewonnen met dat elftal. Dus nee, alles wat pep deed bij barca was ook zijn verdienste. Ik vind het altijd niet kloppen als mensen zeggen dat hun oma ook prijzen kon winnen met dat elftal, terwijl rijkaard de 2 seizoenen daarvoor gewoon niks won met die elftal. En even later kon tata martino ook niks doen met datzelfde elftal. Moet je eens kijken naar valverde, die hangt helemaal af van de kwaliteit van zijn spelers, met name van ter stegen en messi

11 november 2019 om 12:23

@bf1994 bij Barca was ik ook wel onder de indruk van hem hoor. alleen bij Bayern vond ik hem niet echt overtuigen qua prijzen en bij City vind ik het ok qua prestaties maar niet uitzonderlijk ofzo

Begrijpelijk de Engelse scheidsrechters zijn gewoon slecht in vergelijking met La liga, Serie A en zelfs de Eredivisie. Ook de implementatie van de VAR is gewoon slecht daar. De scheids kijkt zelf niet eens via de tv aan de zijlijn of er sprake is van een overtreding...nog maar te zwijgen over Mike Dean en Micheal Oliver die twee zijn zelf uit op de spotlights in plaats van een goede wedstrijd te fluiten.dacht dat dit wel een lekkere wedstrijd zou zijn, maar de scheidsrechterlijke falen hier verpeste de wedstrijd voor mij. Het selectief of amper gebruik van de VAR is gewoon slecht in de Epl.

Liverpool heeft terecht gewonnen, maar de eerste goal van Fabinho had gewoon afgekeurd moeten worden, of het nou voor een handsbal van Silva of van Arnold was.

11 november 2019 om 10:35

De handsbal van Silva zou toch niet moeten leiden tot het afkeuren van een goal van Liverpool? Dan ga je een doelpunt van Liverpool annuleren omdat City een overtreding maakt? Dat zou toch belachelijk zijn?

11 november 2019 om 10:41

Waarom? De VAR kan pas ingrijpen als het spel stil ligt, dat was na de goal. Aanvallend hands altijd hands (al zeiden ze bij motd van niet?), achteraf voordeel toepassen vanwege een overtreding die niet gezien is door de scheids is imo nog vreemder.

11 november 2019 om 11:08

Op het moment dat er een doelpunt valt nadat er een overtreding is begaan op de aanvallende partij ga je toch een doelpunt niet terug draaien. Dat zou betekenen dat we de voordeelregel ook af kunnen schaffen

11 november 2019 om 11:51

Aanvallend hands is altijd hands inderdaad, maar dat is toch niet direct de verplichting om met terugwerkende kracht daar een vrije bal te geven terwijl Liverpool, ondanks de overtreding van City, een doelpunt maakt? Dan zou de partij die de overtreding begaat mega bevoordeeld worden en de benadeelde partij extra benadelen. Absurd, lijkt me niet dat dit conform de regels is.

11 november 2019 om 12:54

Je kunt hier toch niet echt meer van voordeel spreken imo. De bal gaat via de hand van Silva op de arm van Arnold. Doordat de bal op de arm van Arnold valt wordt en Sterling een kans ontnomen (die stond daarachter vrij voor Alisson) en Aguero stopte met voetballen (eigen schuld natuurlijk, moet ie maar doorgaan tot er al dan niet gefloten wordt). Dus als je Liverpool voordeel geeft voor de handsbal van Silva moet je eigenlijk fluiten voor hands van Arnold omdat Liverpool anders dubbel voordeel heeft.in mijn ogen had de goal afgekeurd moeten worden en had Liverpool een vrije trap in de eigen 16 moeten krijgen. En nee, dit heeft niets met voorkeur te maken, want ik geniet dit seizoen enorm van Liverpool en hoop dat ze nu dan wel de PL gaan winnen.

11 november 2019 om 14:33

VAR moet je gewoon uitsluiten van die enorm twijfelachtige momenten na 30 sec zoals Lineker opperde. Komop, als je de 56ste camera hoek nodig hebt om het te zien na 3 min is het wat mij betreft spelbederf als je het publiek zo lang laat wachten. Challenges uitdelen aan teams is beter imo. Die 3,40 min wachten bij Tottenham was voor mij wel een dieptepuntje voor mij...

11 november 2019 om 15:07

Ben het grotendeels met je eens, maar de VAR mag op dit moment pas ingrijpen als het spel stil ligt. Dat moet imo niet veranderen. Het was gisteren ook volgens mij maar een minuut later dan de handsbal dat er gescoord werd. PS: een challenge zou misschien goed zijn, maar ook die zal pas toegekend worden als het spel stil ligt, blijft in dit specifieke geval na de goal van Fabinho.

12 november 2019 om 12:16

Dat zul je altijd houden inderdaad. Vermindering/verkorten van deze momenten voor the sake of het spel is wel iets waar ze naar moeten gaan kijken.

Pep moet niet naar anderen wijzen en kinken naar zijn eigen falen. Je hebt de duurste selectie van Engeland dus je moet gewoon kampioen worden en nu eindelijk ook eens de kwartfinale CL overleven. Liverpool was gisteren gewoon veel beter en heeft terecht gewonnen

11 november 2019 om 10:30

Liverpool was echt niet veel beter. Kom op man.ze hadden gewoon veel meer mazzel.

11 november 2019 om 11:22

@TheBigShow dat hoor ik ook elke keer in de CL. Elk jaar in de kwartfinale eruit en zogenaamd had de tegenstander altijd mazzel

11 november 2019 om 11:24

Je gelooft het zelf. Dat maakt het nog treuriger.

Maar goed, wat jij zegt. Mazzel of niet, Klopp heeft Guardiola weer billenkoek gegeven. 9 punten los

11 november 2019 om 12:08

@ Inkognitow Ik ben helemaal geen fan van Guardiola of Man City hoor. Dus kan je wel leuk een pedante houding aannemen, maar mij heb je er niet mee.

11 november 2019 om 12:13

@ kooijemanstja en Liverpool heeft voorlopig al 30 jaar geen Titel gewonnen...liverpool was duidelijk effectiever en daar gaat het uiteindelijk om, maar je weet best wat ik bedoel.

11 november 2019 om 18:18

Ik heb dan ook nergens beweerd dat je een Man City of Guardiola fan bent. Je bent echter wel voor Arsenal, en zoals veruit de meeste fans van rivaliserende EPL top 6 teams hier op VZ, heb je grote moeite je afgunst jegens Liverpool and Liverpudlians te verbergen. Ik kan het je ergens niet te veel kwalijk nemen. Redelijk recent nog was Liverpool altijd het lachertje waar op afgegeven kon worden, de club die een paar jaar geen prijzen won. Nu is Liverpool Arsenal op alle fronten voorbijgestreefd, resulteert het jaarlijkse bezoek aan Anfield altijd in een pak rammel voor de Gunners, en is Arsenal samen met Man United het lachertje van de PL. Tsjah, dan kan ik me voorstellen dat het moeilijk te verkroppen is. De Man United fans zijn momenteel opvallend rustig. Logisch, na de baggere prestaties. Ik zou jou en andere Arsenal fans die interessant willen doen bij ieder Liverpool topic, hetzelfde aanraden. Leuk trouwens, die sneer over 30 jaar geen titel. Ondertussen staat de teller bij Arsenal ook alweer op 16 jaar. Bovendien staat Liverpool in ieder geval een heel stuk dichter tegen de PL-winst aan dan Arsenal. En help me even herinneren; hoeveel Europa Cup I/ Champions Leagues heeft Arsenal ook alweer gewonnen? Volgens mij komen jullie aardig in de buurt van de 6 van Liverpool? Of zit ik fout?

11 november 2019 om 19:04

Wow gast. Arsenal doet me echt niks meer. Ben alleen nog voor Feyenoord en daar lig ik ook niet meer wakker van. Dus dan kan je dat pedante toontje wel verder doorzetten, maar dat maakt het alleen maar lachwekkender. Zeker als je zoveel tekst nodig hebt om je punt te maken.daarbij, die sneer was niet echt een sneer, maar meer een reactie op krekel die het nodig om opeens andere wedstrijden en de cl er bij te betrekken.

11 november 2019 om 20:08

Oh, je bent dus een successupporter. Och gut, het kind kan de focus niet houden en klaagt over een stukkie tekst. Dat wist ik niet, mijn fout.

11 november 2019 om 21:03

Jij kan blijkbaar een stukje tekst niet juist interpreteren. Negens zeg ik dat ik de focus niet kan houden.vind het alleen grappig (reeds gemeld) dat je zoveel tekst besteedt aan iemand die het niet veel kan boeien. Oh en successupporter? Hahaha

11 november 2019 om 11:37

Japie: Ik ben het met je eens dat hij zijn emoties niet de baas was en dus doet alsof de wedstrijd verloren ging door de leiding wat natuurlijk niet waar is.wat betreft duurste selectie en de opmerking dat hij kampioen moet worden vind ik een beetje kort door de bocht. Dat er dure aankopen zijn geweest, betekent niet automatisch dat hij de beste spelers heeft. Hij heeft een bredere selectie dan Liverpool, maar Liverpools basis is beter dan City basis. Als je de 2 teams zou combineren, heb je namelijk de hele verdediging van Liverpool, de keeper van Liverpool, 1 of 2 van de middenvelders en ook nog eens 2 van de 3 voorin van Liverpool. Zolang iedereen fit blijft bij Liverpool, moeten zij daarom eigenlijk kampioen worden.

11 november 2019 om 11:43

@Isco24 dat ligt dan toch ook aan Pep zijn aankoopbeleid? Speler als Firmino, Wijnaldum, Mane en Salah hebben minder gekost als een Rodri of een bankzitter als Mahrez

11 november 2019 om 11:55

Ja en nee. Mane werd in 2016 gekocht, waar bijvoorbeeld ook Kante voor 35 miljoen werd aangeschaft. Iedereen wist wel dat dat een koopje was, net als Mane. Sane (niet te verwarren met Mane ) kwam in datzelfde jaar voor 42 miljoen (mane voor 40 miljoen). Sane werd een tijdlang gezien als de betere van die 2. Dat Pep hem niet genoeg heeft gebruikt is absoluut Pep aan te rekenen.ik zeg niet dat Pep niks verkeerd heeft gedaan met de aankopen, want dat heeft ie duidelijk wel, maar probeer het wel in perspectief te brengen. Want vind dat men tegenwoordig te snel een conclusie trekken, zonder dingen in perspectief te plaatsen. Bijvoorbeeld dat City met een 30 verdediging zat die niet voldeden en dus vervangen moesten worden. Nee natuurlijk krijg je dan geen geld voor de Clichy's en Zabaleta's. Dat Liverpool Coutinho aan mijn gekke club voor ontzettend veel heeft verkocht, doen ze absoluut goed. Maar City had geen spelers met restwaarde die verkocht konden worden of waar interesse voor was.

11 november 2019 om 12:04

@Isco24 dat klopt wel maar toch heeft City het meeste geld uitgegeven in de PL. Die Robertson bv kostte minder als een Mendy ook. Oxlade Chamberlain was ook niet heel duur en een talent uit de eigen jeugd als TAA krijgt gewoon speeltijd in de basis. In dat kader haalt Liverpool toch meer uit minder geld

11 november 2019 om 12:23

Eens. Ik kan niet anders dan het met je eens zijn hoor, laat ik dat voorop stellen. Alleen men gaat wel vaak voorbij aan de dingen die ik benoem en dat vind ik heel kortzichtig. Een Mendy had misschien wel de beste linksback van de wereld kunnen zijn, zonder blessures. Nu heeft niemand wat aan een 'wat als-scenario' want dat doet er niet toe maar een stukje pech en geluk (hoe aankopen of jeugd zich ontwikkelen of fit blijven) speelt natuurlijk ook een rol.

11 november 2019 om 12:26

@Isco24 dat speelt zeker mee idd. Ik vind Pep ook wel een goede coach maar soms gewoon te eigenwijs. Waarom heeft hij na 3 jaar nog geen pinchitter gehaald bv? Je hebt nl wel eens dagen dat het voetballend niet wil lukken en dan kan een plan B handig zijn

Of het in beide gevallen een penalty was kun je over twisten maar er wordt in ieder geval niet eenduidig op gefloten. (liverpool zelf kreeg in eenzelfde situatie een penalty mee in de champions league finale tegen de spurs).

"het was niet sarcastisch, ik wilde ze enorm bedanken." Wat is het ook een ontzettend kinderachtig mannetje. Geinig om te zien dat we zijn echte aard bij iedere verliespartij weer overduidelijk naar boven komt. Wat een gentleman is Pep toch, wauw ! Ik hoop dat er een ingegrepen wordt bij dit soort coaches dat ze zich eens als een fatsoenlijk mens gedragen.

11 november 2019 om 10:43

Ik vind dat hele gedoe langs de lijn ook storend, maar als het verloop vd wedstrijd exact omgedraaid zou zijn zou je Klopp ook zo zien stieren. Dat zit bij beiden in de aard.

11 november 2019 om 11:54

Met je eens, dan zou ik exact hetzelfde aangeven dat ik dit soort gedrag afschuwelijk vind. Men moet eens een keer normaal doen, als je je al laat gaan wees dan ook een echte vent en trek het boetekleed aan. Maar ga niet schijnheilig lopen doen als je achteraf geconfronteerd wordt.

11 november 2019 om 13:50

Eens, Klopp kan ook totaal gek worden. Ik heb zelf een niet te verklaren voorkeur voor Klopp, maar als hij dit had gedaan had ik hopelijk ook geirriteerd geweest. Wat Pep deed was natuurlijk wel mooie tv.

11 november 2019 om 15:09

Ik zou ook liever een biertje doen met Klopp dan met Pep, in die zin heb ik voorkeur.

Ik kan me nog ooit herinneren dat deze man de rust zelve was. In zijn eerste drie seizoenen bij Barcelona toonde hij nauwelijks emotie, hooguit bij die goal op Stamford Bridge en bij de trollende Mourinho. Maar in zijn vierde jaar als manager zag je gewoon dat de druk hoog werd. Hij ging los op spelers naast de lijn, en steeds wilder gebaren maken naar de arbitrage (iets wat echt geen zin heeft). Dat is na zijn verblijf in Duitsland en Engeland alleen maar meer geworden. Jammer, want hij is echt een goede trainer die nauwkeurig zijn voetbalfilosofie kan overbrengen op zijn ploeg.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren